Het grote Dell 2005FPW topic deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.406 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

Spotmatic

Ken sent me

bolleh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:02:
ja ik had die 18 euro van de pricewatch maar die klopt dus idd niet.

verder nog steeds geen bevestiging van dell :/
ze zullen mn betaling toch echt wel binnen hebben, zal em morgen dan nog niet hebben iig :/
Zodra ze het scherm gaan versturen, sturen ze je eerst een pakbon in PDF formaat. Dat is dan je bevestiging. Ik heb zelf met creditcard betaald, dus de pakbon kwam al dezelfde avond. Tja, bankoverschrijvingen zijn vaak niet zo snel omdat er voor Dell nog een extra controlemoment bij komt. Maar troost je: het scherm is het waard :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 09:06
Vandaag besteld, ben benieuwd :). Nu met die aanbieding was het ineens wel aantrekkelijk om hem te bestellen, was nog maar paar tientjes duurder dan een overdrive MVA/PVA 19" schermpje. Dus kan niet wachten, nu nog hopen dat ik allemaal blije levende pixels heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 13:09
Spotmatic schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:06:
[...]

Zodra ze het scherm gaan versturen, sturen ze je eerst een pakbon in PDF formaat. Dat is dan je bevestiging. Ik heb zelf met creditcard betaald, dus de pakbon kwam al dezelfde avond. Tja, bankoverschrijvingen zijn vaak niet zo snel omdat er voor Dell nog een extra controlemoment bij komt. Maar troost je: het scherm is het waard :)
mjah maar toch is het eigenlijk schandalig dat het zolang duurt. zoals bijv met rabo direct betalen bij een hoop online winkels is het gewoon net als met creditcard direct over geschreven. terwijl ik nu gewoon dagen extra moet wachten :(

mischien niet zo erg vergeleken met de wachttijden van de 2405 maarja als ik iets wil hebben moet k t ook meteen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-05 22:35
Als je zo'n duur scherm koopt, (naja valt wel mee), maar dan kan die 5 euro voor een spoedoverboeking er toch ook wel af. Dat is de snelste manier, Dell heeft het geld dan metteen en dan begint de productie dus ook metteen en heb je je scherm metteen het snelst!

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 15-06-2005 17:35 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Zolang het niet mijn teen is... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 15:48

airliner

Swell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 22:05
Hoedje schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:39:
Als je zo'n duur scherm koopt, (naja valt wel mee), maar dan kan die 5 euro voor een spoedoverboeking er toch ook wel af. Dat is de snelste manier, Dell heeft het geld dan metteen en dan begint de productie dus ook metteen en heb je je scherm metteen het snelst!
Bestaat niet in ons Belgenlandje :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Hahaaaa! Ik heb hem binnen! Vrijdag besteld, woensdag geleverd.

Echt een meesterlijk scherm, gigantische kijkhoek, prachtige kleuren, geen ghosting te zien. Bovendien ben ik de gelukkige eigenaar van een pixel-perfect scherm!:)

Hier een paar foto'tjes van mijn nieuwe aanwinst :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rubenkru/ruben/meuk/2005FPW001(small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rubenkru/ruben/meuk/2005FPW002(small).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rubenkru/ruben/meuk/2005FPW003(small).jpg
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
ziet dr erg strak uit, gefeliciteerd met je aanwinst ! (ook maar ns gaan vorderen zo'n schermpje :P)

[ Voor 30% gewijzigd door Magnolia op 16-06-2005 00:36 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
\me is jaloers. Hippe foto's! En dan ook nog is geen dode pixels, echt geluk baas :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
nou ik heb ook eindelijk de orderbevestiging. helaas moet ik de komende dagen savonds werken en smiddags leren voor tentamens volgende week :(

naja hoop em gewoon zsm binnen te krijgen :)
verwachte afleverdatum is zaterdag, nou maar hopen dat ze dan niet komen vlak voordat ik moet werken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door bolleh op 16-06-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 14:17

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Ik heb hem ook, helemaal perfect, geen dooie pixels whatsoever.
Maandag besteld, donderdag in huis.
Wat een prachtig scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Ragger schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:40:
Ik heb hem ook, helemaal perfect, geen dooie pixels whatsoever.
Maandag besteld, donderdag in huis.
Wat een prachtig scherm!
Okee. Mooi. En willen alle (nieuwe) eigenaren vanavond hun scherm eens in het donker testen bij een zwart beeld, of althans donkere games/films? Ik hoor graag of jullie ook problemen hebben met backlight bleeding (hoeken en randen die veel lichter zijn dan het centrum van het beeld). Ik heb er zelf nl. behoorlijk veel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:43
Daar heeft dit scherm geen last van. Ik heb gisteren een dvd-tje er op afgespeeld en dat kijkt zeer zeer fijn op dit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 09-05 22:15

_Arthur

blub

Spotmatic schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:00:
[...]

Okee. Mooi. En willen alle (nieuwe) eigenaren vanavond hun scherm eens in het donker testen bij een zwart beeld, of althans donkere games/films? Ik hoor graag of jullie ook problemen hebben met backlight bleeding (hoeken en randen die veel lichter zijn dan het centrum van het beeld). Ik heb er zelf nl. behoorlijk veel last van.
Check. Erg veel last van (alle hoeken) en vanuit de hoek gemeten is de 'vlek' toch zeker een 10-15cm naar het midden toe.

Scherm wordt trouwens omgeruild omdat er ook 6+ dead pixels opzitten.

Het scherm voor de rest is echt mega fijn. Even deze gebreken daar gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger

Ragger

Laat ik ook eens een poelaatje neerknallen: :9~
Afbeeldingslocatie: http://ragger.nl/images/nieuwemonitor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 09-05 22:15

_Arthur

blub

_Arthur schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:34:
[...]

Check. Erg veel last van (alle hoeken) en vanuit de hoek gemeten is de 'vlek' toch zeker een 10-15cm naar het midden toe.

Scherm wordt trouwens omgeruild omdat er ook 6+ dead pixels opzitten.
Zo, net met Dell gebelt: ik ga een nieuwe krijgen. Zal als het goed is binnen nu en 2 weken voor de deur moeten staan. (Ik verwacht dat het ergens volgende week wordt aangezien het huidige scherm ook binnen no-time bij mij thuis was).

Ik hou jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

_Arthur schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:14:
[...]

Zo, net met Dell gebelt: ik ga een nieuwe krijgen. Zal als het goed is binnen nu en 2 weken voor de deur moeten staan. (Ik verwacht dat het ergens volgende week wordt aangezien het huidige scherm ook binnen no-time bij mij thuis was).

Ik hou jullie op de hoogte :)
Succes! Ik wilde net een mailtje over dit onderwerp sturen naar Dell, maar die kwam retour vanwege 'technische problemen'. Helaas kan ik niet zelf met Dell bellen omdat ik doof ben, zal maandag maar eens een collega vragen. Wil ook graag een nieuw scherm ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik ga hem denk ik ook bestellen. Uiteraard 2 van die dingen, want single monitor is niets voor mij.
Enige waar ik bang voor ben is dat mijn Matrox G200 PCI het ding niet deugdelijk aan kan sturen. Maarja, dat is van later zorg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Terw_Dan schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:09:
ik ga hem denk ik ook bestellen. Uiteraard 2 van die dingen, want single monitor is niets voor mij.
Enige waar ik bang voor ben is dat mijn Matrox G200 PCI het ding niet deugdelijk aan kan sturen. Maarja, dat is van later zorg.
2 schermen = 1080 euro, dan kan er vast nog wel 100 euro vanaf voor een beetje kaartje :)

hoewel ik wel een dual dvi zou zoeken.

mn scherm is inmiddels donderdag verzonden, expected arrival date van dell staat op morgen, hoop dat ik hem ook daadwerkelijk krijg, anders wordt het maandag op zn vroegst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger

Ragger

bolleh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:01:
[...]
expected arrival date van dell staat op morgen, hoop dat ik hem ook daadwerkelijk krijg, anders wordt het maandag op zn vroegst :(
Hangt ervan af of UPS op zaterdag werkt. Ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

bolleh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:01:
[...]

2 schermen = 1080 euro, dan kan er vast nog wel 100 euro vanaf voor een beetje kaartje :)

hoewel ik wel een dual dvi zou zoeken.

mn scherm is inmiddels donderdag verzonden, expected arrival date van dell staat op morgen, hoop dat ik hem ook daadwerkelijk krijg, anders wordt het maandag op zn vroegst :(
Dual DVI is geen optie eigenlijk :P
Maar dat heeft meer te maken dat mijn primaire videokaart maar 1 uitgang heeft :P.

en 100 euro gaat er echt niet naar een videokaarts, eerder 30 ofzo :P (het hoeft alleen maar beeld te geven, meer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XfadeR
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:31
Kan iemand eens foto's van de zijkant en achterkant maken?

Alvast bedankt.
XfadeR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Terw_Dan schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:32:
[...]

Dual DVI is geen optie eigenlijk :P
Maar dat heeft meer te maken dat mijn primaire videokaart maar 1 uitgang heeft :P.

en 100 euro gaat er echt niet naar een videokaarts, eerder 30 ofzo :P (het hoeft alleen maar beeld te geven, meer niet).
k bedoel dan ook een vervanger voor je g200 met 2 dvi poorten ;)

en tjah hoe ik het zie...2 20" schermen kopen en dan op een cheap-ass videokaart aansluiten is vragen om slechte beeldkwaliteit ;)

hoewel een g200 goede kwaliteit heeft kan het niet meer meekomen met de huidige kaarten, zeker niet op deze resoluties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

bolleh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:47:
[...]

k bedoel dan ook een vervanger voor je g200 met 2 dvi poorten ;)

en tjah hoe ik het zie...2 20" schermen kopen en dan op een cheap-ass videokaart aansluiten is vragen om slechte beeldkwaliteit ;)

hoewel een g200 goede kwaliteit heeft kan het niet meer meekomen met de huidige kaarten, zeker niet op deze resoluties :)
Die G200 is in mijn ogen niet cheap ass, maar een zeer degelijke kaart die mooi beeld geeft (destijds superieur aan andere kaarten).
Ach, ik heb even zitten kijken, een radeon 7000 pci is er al voor 31 euro, dan heb ik DVI en zo'n ding is goed zat als 2e videokaart :)

En resoluties zit wel ok,
als ik 32bpp aanzet heb ik voor deze reso nog maar iets van ~7MB nodig (het is een 8 + 8MB kaartjes, dus dat kan op zich makkelijk). Mijn 22" bak stuurt hij ook prima aan op 1600*1200 (wat meer pixels zijn :P).

[ Voor 16% gewijzigd door TERW_DAN op 18-06-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Terw_Dan schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:10:
[...]

Die G200 is in mijn ogen niet cheap ass, maar een zeer degelijke kaart die mooi beeld geeft (destijds superieur aan andere kaarten).
Ach, ik heb even zitten kijken, een radeon 7000 pci is er al voor 31 euro, dan heb ik DVI en zo'n ding is goed zat als 2e videokaart :)

En resoluties zit wel ok,
als ik 32bpp aanzet heb ik voor deze reso nog maar iets van ~7MB nodig (het is een 8 + 8MB kaartjes, dus dat kan op zich makkelijk). Mijn 22" bak stuurt hij ook prima aan op 1600*1200 (wat meer pixels zijn :P).
ik zei ook dat hij voor zijn tijd goed beeld leverde ;)
maar op huidige kaarten loopt ie toch echt achter qua kwaliteit, zeker op hogere resoluties. maar ach als draait dan draait t :+

<edit>
zoals gevreesd staat de afleverdatum bij dell nu inderdaad op 20/06 :(
das balen :/

[ Voor 7% gewijzigd door bolleh op 18-06-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

bolleh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:18:
[...]

ik zei ook dat hij voor zijn tijd goed beeld leverde ;)
maar op huidige kaarten loopt ie toch echt achter qua kwaliteit, zeker op hogere resoluties. maar ach als draait dan draait t :+
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik op mijn 22" CRT geen verschil kan zien tussen een nieuw Ati Radeon 9800 of die Matrox G200. Maarja, eerst die monitoren maar bestellen en binnenkrijgen en dan zien we wel. (hoewel ik nog steesd een beetje twijfel, 1100 euro is nog best veel geld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

heb er ook maar een besteld :P Hopelijk geen dode pixels of backlight bleeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
lol :+
als ik de orderstatus bij dell opvraag staat er bij afleverdatum:
20/06

ga ik in me browser terug en vraag het nog een keer op:
18/06

enz enz :+
werkt lekker :+

verder doet die ups link het ook niet, kan dus niet eens een shipment volgen :X
geef mij voortaan maar dhl :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:03:
lol :+
als ik de orderstatus bij dell opvraag staat er bij afleverdatum:
20/06

ga ik in me browser terug en vraag het nog een keer op:
18/06

enz enz :+
werkt lekker :+

verder doet die ups link het ook niet, kan dus niet eens een shipment volgen :X
geef mij voortaan maar dhl :9
vrijdag besteld en afleverdatum staat op 22 juni. Die UPS link werkt hier idd ook niet :P maarja ik zie hem wel komen hoef hem niet per se te tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 58898 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:02:
[...]

vrijdag besteld en afleverdatum staat op 22 juni. Die UPS link werkt hier idd ook niet :P maarja ik zie hem wel komen hoef hem niet per se te tracken.
nee ok maar als je hem bij ups kan tracken kun je als het goed is ook zien waar hij staat.
als bij dell de afleverdatum op vandaag staat maar bij ups zie je dat hij in london staat oid kun je er vanuit gaan dat je hem niet vandaag krijgt ;)

en je wil hem uiteraard zo snel mogelijk...gelukkig krijg ik hem precies in mn tentamenweek, dezelfde week waarin ik meer moet werken omdat er een aantal op vakantie zijn...joepie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Die UPS link duurt een dag oid voordat ie het doet. Waarschijnlijk is of Dell te snel of UPS te traag met het bijwerken van het systeem. Geloof me, die link doet het voordat je systeempje is bezorgd. Probeer het gewoon morgen nog een keer!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Ik ga er vanuit dat het gewoon klopt, ik zou eerst mijn bestelling 24 juni aan krijgen nu staat ie op 20 juni :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke rev zullen ze denk je sturen? rev 01 of 02? Ik heb betere verhalen gehoord over rev 2 namelijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 58898 op 19-06-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Geen idee :P. Wist niet eens dat er verschil was... Vertel ;D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
zal wel rev 2 zijn, rev 1 was toch van eind vorig jaar? die overmatig backlight bleeding hadden door een verkeerde manier van montage? volgens diverse reviews zou dat inmiddels verholpen moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74112

Valt er te gamen op de 2005? Ik bedoel dan snelle FPS'en, Q3, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

bolleh schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:02:
zal wel rev 2 zijn, rev 1 was toch van eind vorig jaar? die overmatig backlight bleeding hadden door een verkeerde manier van montage? volgens diverse reviews zou dat inmiddels verholpen moeten zijn
Dat geldt voor de modellen die in de VS worden verkocht en in Mexico zijn geproduceerd. De exemplaren die wij krijgen (en die ik heb, dus met heftige backlight bleeding) zijn gewoon REV. A01. Dat geldt in ieder geval ook voor een ander op dit forum welke hem een week eerder kocht dan ik (ikzelf begin deze maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Anoniem: 74112 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 02:53:
Valt er te gamen op de 2005? Ik bedoel dan snelle FPS'en, Q3, enz...
Halflife2 valt prima op zo scherm te spelen en CS sourc heb je voordelen omdat je meer zit naast je en dus evt sneller vijanden ziet :)
wel beetje last van goshting maar goed boeie daar let ik niet als 14/3 voor sta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Anoniem: 30670 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:13:
[...]

Halflife2 valt prima op zo scherm te spelen en CS sourc heb je voordelen omdat je meer zit naast je en dus evt sneller vijanden ziet :)
wel beetje last van goshting maar goed boeie daar let ik niet als 14/3 voor sta :P
Hoe erg is die ghosting?
ik bedoel, erger als een scherm dat eenzelfde responsetijd heeft van 16ms of ongeveer hetzelfde.
Werk hier namelijk met een Sony die een responsetijd zou hebben van 25ms en die heeft verder totaal geen last van ghosting of wat dan ook. Dus zou deze monitor een prima uitkomst zijn voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Terw_Dan schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:32:
[...]

Hoe erg is die ghosting?
ik bedoel, erger als een scherm dat eenzelfde responsetijd heeft van 16ms of ongeveer hetzelfde.
Werk hier namelijk met een Sony die een responsetijd zou hebben van 25ms en die heeft verder totaal geen last van ghosting of wat dan ook. Dus zou deze monitor een prima uitkomst zijn voor me.
Ik heb ook een 12ms 172x (daar zit geloof ik een TN paneeltje in). Ik zie met dat scherm meer ghosting dan met de 2005fwp.

Ik heb echter het idee dat dat ook te maken heeft met het interpoleren van kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Hoedje schreef op zondag 19 juni 2005 @ 11:37:
[...]

Ik heb ook een 12ms 172x (daar zit geloof ik een TN paneeltje in). Ik zie met dat scherm meer ghosting dan met de 2005fwp.

Ik heb echter het idee dat dat ook te maken heeft met het interpoleren van kleuren.
Maar het is dus niet echt superstorend aanwezig? Niet dat ik een die-hard gamer ben, maar films/tv kijken en af en toe een game doe ik wel.
Ik denk dat ik toch die dingen maar ga kopen :P. Ben ik wel weer bijna 1100 euro lichter, maar zeker in de zomer ga ik blij zijn dat ik die 2 grote CRT kachels niet meer continu aan heb staan :P.

en nu ik toch aan het vragen ben, die voet avn die TFT, is die ook te verwijderen zodat ik er een arm aan kan maken en het ding tegen de muur kan schroeven/ Dat zou namelijk ideaal zijn (maar kon het niet vinden @ dell site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Terw_Dan schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:08:
[...]

Maar het is dus niet echt superstorend aanwezig? Niet dat ik een die-hard gamer ben, maar films/tv kijken en af en toe een game doe ik wel.
Ik denk dat ik toch die dingen maar ga kopen :P. Ben ik wel weer bijna 1100 euro lichter, maar zeker in de zomer ga ik blij zijn dat ik die 2 grote CRT kachels niet meer continu aan heb staan :P.

en nu ik toch aan het vragen ben, die voet avn die TFT, is die ook te verwijderen zodat ik er een arm aan kan maken en het ding tegen de muur kan schroeven/ Dat zou namelijk ideaal zijn (maar kon het niet vinden @ dell site).
Nee de ghosting vind ik absoluut niet hinderlijk (lees: het is er bijna niet). Maar het blijft iets persoonlijks, de één ziet het niet op een 25 ms schermpje en de andere ziet het nog op een 4 ms overdrive panel, dus ja...

Je kunt gewoon de arm verwijderen en em ophangen aan de muur. Het is een normale Vesa aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Zijn grote broertje iig wel (dus neem aan deze ook):

Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/bopitje/desktop/medium/IMG_0009a_resize.jpg
De ophang beugel kan in 3 richtingen draaien. En kost maar 25 euro.
Heb hier in nijmegen gezocht naar een goede ophangbeugel, maar dan zit je al snel aan 60 euro, en dan kan je hem naar in 1 richting draaien. Nu heb ik ook priviot wat ik super handig vind.
SWEEX WALLMOUNT 10CM TFT
Afbeeldingslocatie: http://fotoalbum.dds.nl/bopitje/desktop/medium/IMG_0011a.jpg

Door: bopitje
Uit : [24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Allesisbezetgvd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:29:
Zijn grote broertje iig wel (dus neem aan deze ook):

[afbeelding]

[...]

[afbeelding]

Door: bopitje
Uit : [24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 3
Ok, dat ziet er leuk uit. 50 euro voor ophangbeugels is nog wel te doen.
Dan alleen hopen dat mijn muur die dingen kan houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

ik heb sinds vorige week ook een muurbeugel maar dan met wat meer mogelijkheden en grotere rijkwijdte (60cm oid), heerlijk apparaat :9

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61033/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61034/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61035/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger

Ragger

airliner schreef op zondag 19 juni 2005 @ 13:29:
ik heb sinds vorige week ook een muurbeugel maar dan met wat meer mogelijkheden en grotere rijkwijdte (60cm oid), heerlijk apparaat :9
Wat voor één is dat en hoe duur enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:10
Dat die 4 schroefjes dat houden vind ik altijd wel knap, 60cm uitstekend is echt VERRR

Wel heel erg tof hoor die wallmounts, netter kan gewoon niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Yokozuna op 19-06-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

http://www.newstar.nl/w930.htm
http://www.kieskeurig.nl/...rm&qcode=0&q=w930&pcode=0

die 4 schroefjes zijn 100x7 mm schroeven met flinke pluggen, die overigens niet standaard worden meegeleverd (beetje jammer)
het geheel zit superstrak en stabiel in de muur, echt een uitkomst die ruimte onder je monitor

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/61050/thumb.jpg

[ Voor 100% gewijzigd door airliner op 19-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Die 60cm arm zou voor mij wel ideaal zijn, maar ik heb een gips/spaanplaat tussenmuur waar ie dan aan moet, dus ik weet niet of dat wel zo verstandig is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik heb er net 2 besteld :9

kan niet wachten totdat ze binnen zijn.
En ik kreeg blijkbaar nog een extra korting. Ik hoef geen 1081,24 euro te betalen, maar slecht 1081,23 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Oeh lekker! Kan niet wachten op foto's van opstelling :D. Aardig van ze trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Allesisbezetgvd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:29:
Oeh lekker! Kan niet wachten op foto's van opstelling :D. Aardig van ze trouwens.
Tja, zal wel gewoon afrondings foutje zijn ofzo :P

Enige wat ik me af ga vragen is wat ik in vredesnaam met al die USB poorten ga doen (en had deze monitor nou ook die cardreader ingebouwd of niet? dat zijn dingen die me dus een stuk minder boeien :+_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Terw_Dan schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:31:
[...]

Tja, zal wel gewoon afrondings foutje zijn ofzo :P

Enige wat ik me af ga vragen is wat ik in vredesnaam met al die USB poorten ga doen (en had deze monitor nou ook die cardreader ingebouwd of niet? dat zijn dingen die me dus een stuk minder boeien :+_
cardreader zit enkel in de 24"
usb is handig voor muis bijv of ff snel een mp3 speler connecten ofzow

ik hoop echt dat ik hem morgen heb, meteen pics schieten met mn imac erbij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

bolleh schreef op zondag 19 juni 2005 @ 23:49:
[...]

cardreader zit enkel in de 24"
usb is handig voor muis bijv of ff snel een mp3 speler connecten ofzow

ik hoop echt dat ik hem morgen heb, meteen pics schieten met mn imac erbij :9
Ok, dat is mooi.
3 cardreaders aan 1 pc is namelijk beetje overkill :+
en ach, heb dan 8 USB poorten die ik via de monitor kan gebruiken, wel grappig natuurlijk, maar nogal veel :P

zodra ik ze heb zal ik eens pics maken.
Benieuwd hoe een grote breedbeeld me gaat bevallen, heb nu al een 15" TFT die breedbeeld zou moeten zijn volgens bepaalde mensen/moderators :+

[ Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 20-06-2005 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op de dell site staat dat ie morgen moet komen maar die ups tracking werkt nog steeds niet. Hoe weet dell dan dat ie vandaag (alweer :P ) komt?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 58898 op 20-06-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 58898 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 01:00:
op de dell site staat dat ie morgen moet komen maar die ups tracking werkt nog steeds niet. Hoe weet dell dan dat ie vandaag (alweer :P ) komt?
die van mij moet vandaag binnen komen en die ups shit werkt nog steeds niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
nou die ups link doet het eindelijk. beide paketten(1 monitor == 2 dozen) zijn vanochtend om 7 uur in best gearriveerd en nu blijkbaar onderweg.

maar wat ik me nu afvraag, waarom duurt dit bij ups zo lang voordat die status pas bekend is?

zelfs bij de tpg post is een pakketje vrijwel de volgende dag al te tracken. valt me toch wel tegen van ups, zeker als je ze altijd met die ingewikkelde handheld dingen enzow ziet lopen, zou toch mogelijk moeten zijn met de huidige technologie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:35:
nou die ups link doet het eindelijk. beide paketten(1 monitor == 2 dozen) zijn vanochtend om 7 uur in best gearriveerd en nu blijkbaar onderweg.

maar wat ik me nu afvraag, waarom duurt dit bij ups zo lang voordat die status pas bekend is?

zelfs bij de tpg post is een pakketje vrijwel de volgende dag al te tracken. valt me toch wel tegen van ups, zeker als je ze altijd met die ingewikkelde handheld dingen enzow ziet lopen, zou toch mogelijk moeten zijn met de huidige technologie :)
ja ik vind het ook raar 8)7 Bij tgp gaat dit inderdaad beter. Wanneer heb jij hem besteld? bij mij werkt die tracking code nog steeds niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 58898 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:49:
[...]

ja ik vind het ook raar 8)7 Bij tgp gaat dit inderdaad beter. Wanneer heb jij hem besteld? bij mij werkt die tracking code nog steeds niet namelijk.
zaterdag de 11e besteld, donderdag de 16e istie verzonden en zonet een half uur geleden deed de code het pas...maarja als ik hem maar vandaag krijg dan ben ik wel tevreden. als het pas morgen wordt...toch weer een dag extra wachten. t boeit niet echt zoveel natuurlijk maar je wil dat ding natuurlijk zsm hebben.

wil mn setup nu gewoon compleet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Hij zou vandaag moeten binnenkomen, maar mijn tracking nummer is ook nog steeds een raadsel voor ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Wat ik vreemd vind, ik heb het ding gisteren besteld (vannacht zo'n beetje) maar heb nog geen enkel bevestigings mailtje gehad. wel de online info om geld over te maken (wat ik ook gedaan heb).
Nu moet ik eerlijk zeggen dat dit mijn eerste niet zakelijke bestelling is bij Dell en er dus nu wat mee te maken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Terw_Dan schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:40:
Wat ik vreemd vind, ik heb het ding gisteren besteld (vannacht zo'n beetje) maar heb nog geen enkel bevestigings mailtje gehad. wel de online info om geld over te maken (wat ik ook gedaan heb).
Nu moet ik eerlijk zeggen dat dit mijn eerste niet zakelijke bestelling is bij Dell en er dus nu wat mee te maken heb.
ik kreeg het bevestings mailtje pas 5 dagen na overmaking(hoewel ik op zaterdag overboekte, rabobank) dus ga er maar vanuit dat dat pas volgende week wordt eer je ze in huis hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri_smeets
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-08-2011
Ik heb ook de 2005FPW gekocht en ben er erg tevreden mee. Ik gebruik 'm als tweede scherm voor mijn laptop en dat werkt perfect.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.smeets3/loose/dell2005fpw.jpg

Ik wil 'm echter ook op mijn desktop PC gebruiken en daar gaat er iets 'mis'. In de volledige resolutie(1680*1050) is de weergave onscherp, alsof er een anti-aliasing filter overheen ligt. In alle andere resoluties (weergegeven met zwarte balken) ziet alles er haarscherp uit.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.smeets3/loose/dellonscherp.jpg

Beide afbeeldingen zijn van 'native' pixels. bij de onderste is duidelijk te zien dat de blauwe celletjes ook aanstaan daar waar de cijfers toch echt wel zwart horen te zijn.

Ik heb een ATI Radeon 9550 128 MB card. Het scherm zit aangesloten via de D-Sub connector, de DVI is al bezet met de laptop.

Ik heb al in de (eindeloze) instellingen lopen graven maar heb nog niets kunnen vinden dat de problemen oplost.

Wie-o-wie heeft de verlossende tip voor mij, mijn dank zal groot zijn :)

[ Voor 26% gewijzigd door henri_smeets op 20-06-2005 17:38 . Reden: meer is beter :) ]

-/-/-enri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

bolleh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:44:
[...]

ik kreeg het bevestings mailtje pas 5 dagen na overmaking(hoewel ik op zaterdag overboekte, rabobank) dus ga er maar vanuit dat dat pas volgende week wordt eer je ze in huis hebt :/
Daar had ik sowieso al op gerekend, maar dat is niet erg :P
dan zit mijn stage erop en kan ik heerlijk de tijd nemen om er lekker mee te gaan klooien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri_smeets
Mooi trouwens die beugels, ga ik ook doen!

Ik had de mijne zondagavond besteld, betaald via creditscard en woensdag werd ie gebracht!

-/-/-enri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94652

Hallo allemaal, ik ben van plan om 2 van de schermen aan te schaffen. Nu lees ik dat er nog wel problemen kunnen zijn met backlight bleeding en vele dode pickels.

Dit zou in revisie A02 van mei 2005 niet zo vaak voorkomen.

Kunnen de mensen die recent een scherm aangeschaft hebben hun revisie vermelden en eventueel de geruchten bevestigen of ontkrachten?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri_smeets
Geen dode pixels hier, bleeding nauwelijks waarneembaar! Ik zag overigens dat ik een Rev A01 heb, vorige week aangeschaft!

[ Voor 38% gewijzigd door henri_smeets op 20-06-2005 15:51 ]

-/-/-enri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Volgens mij heb je de originele uitvoering en maar één revisie, die dus de bleeding problemen (bijna) helemaal oplost. Daarnaast heb ik pas één iemand hier gelezen met hinderlijke dode pixels, en die had er ook metteen zes. Ik heb één hot pixel (rood) helemaal bij de rand, maar die moet ik echt zoeken, aangezien ik heb niet zo zie zitten...

Bevestigingsmail komt pas na ontvangst betaling, dus bij gewone overboeking duurt een paar dagen, en bij een spoedoverboeking zou het na een paar uur moeten komen (maar anders moet je even bellen, dat kan namelijk ook helpen).

De trackinginfo van UPS werkt wel vrij snel. Je moet alleen niet de link van Dell gebruiken, je gaat naar de "Pakbon (elektronische kopie)" dan kopieer je de "nummer vrachtbrief". Die kopieer je op de UPS site in het trace vakje en viola, je kunt tracen. De link op de Dell site doet het om de één of andere reden pas na een paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=23630029,noline] ...

De trackinginfo van UPS werkt wel vrij snel. Je moet alleen niet de link van Dell gebruiken, je gaat naar de "Pakbon (elektronische kopie)" dan kopieer je de "nummer vrachtbrief". Die kopieer je op de UPS site in het trace vakje en viola, je kunt tracen. De link op de Dell site doet het om de één of andere reden pas na een paar dagen...
Ik heb toch andere ervaringen. Die link van dell werkt idd niet maar als ik de trackingcode uit de vrachtbrief kopieer werkt deze ook niet terwijl de zending als het goed is vandaag wordt afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner

airliner

Swell

henri_smeets schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:45:
Ik wil 'm echter ook op mijn desktop PC gebruiken en daar gaat er iets 'mis'. In de volledige resolutie(1680*1250) is de weergave onscherp, alsof er een anti-aliasing filter overheen ligt. In alle andere resoluties (weergegeven met zwarte balken) ziet alles er haarscherp uit.
weet niet of het een typefout is, maar de native res is 1680*1050 en niet 1680*1250

[ Voor 3% gewijzigd door airliner op 20-06-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri_smeets
Je hebt gelijk, het is een typefoutje (1250 -> 1050) , anders was het wel makkelijk opgelost. 8)7

-/-/-enri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvdS
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09-2021
Ik heb ook de 2005FPW gekocht en ben er erg tevreden mee. Ik gebruik 'm als tweede scherm voor mijn laptop en dat werkt perfect.

[afbeelding]
off-topic:
leuk gedaan die foto op je bureaublad van je laptop, ik moest ff 2x kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
omg @ ups 8)7

vanmiddag stond mijn scherm volgens ups in best en was hij "in transit"
aangezien de afleverdatum op 20-06 stond nam ik aan dat ze onderweg waren naar mn huis...dus niet 8)7

hij staat nu in frankrijk "LESQUIN CEDEX, FR" 8)7
vast heel efficient ;)
meen me te herinneren zoiets te hebben gelezen in het 2405 draadje hier op got.
dan maar morgen niet naar het strand. zal je zien dat ze hem dan juist wel komen afleveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul4one
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 10:11

[afbeelding]

Ik wil 'm echter ook op mijn desktop PC gebruiken en daar gaat er iets 'mis'. In de volledige resolutie(1680*1050) is de weergave onscherp, alsof er een anti-aliasing filter overheen ligt. In alle andere resoluties (weergegeven met zwarte balken) ziet alles er haarscherp uit.

[afbeelding]

Beide afbeeldingen zijn van 'native' pixels. bij de onderste is duidelijk te zien dat de blauwe celletjes ook aanstaan daar waar de cijfers toch echt wel zwart horen te zijn.

Ik heb een ATI Radeon 9550 128 MB card. Het scherm zit aangesloten via de D-Sub connector, de DVI is al bezet met de laptop.

Ik heb al in de (eindeloze) instellingen lopen graven maar heb nog niets kunnen vinden dat de problemen oplost.

Wie-o-wie heeft de verlossende tip voor mij, mijn dank zal groot zijn :)
Als je zijn volledige resolutie gebruikt, zie je pas echt de slechte eigenschappen van een d-sub aansluiting.
Een lagere resolutie wordt door het scherm uitgerekt, waardoor deze "foutjes" gecombineerd worden en weg vallen.
Probeer eens om toch (op eventueel een andere pc) op een DVI aansluiting aan te sluiten.
Zul je zien dat het er nog veel beter uit ziet.
Een zwarte pixel op een witte achtergrond geeft dan een veel hoger contrast.
Ik haal het in ieder geval niet in mijn hoofd meer om die d-sub aansluiting te gebruiken

[img]http://raoul.nu/images/foot4.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri_smeets
Bedankt voor je reactie. Helaas lijkt het toch iets anders te zijn.

In lagere resoluties rek ik het beeld niet uit maar toon het met zwarte balken zodat de pixels 1op1 weergegeven worden, haarscherp is dan het beeld. Alleen bij 1680*1050 gaat het mis. Beide afbeeldingen zijn van een beeld dat via de d-sub gaat!

Als ik bovendien de laptop aansluit via D-Sub krijg ik wel goed beeld. Ik los het dan ook maar zo op.

-/-/-enri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-04 22:52
henri_smeets schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:51:
Helaas lijkt het toch iets anders te zijn.
Reduced blanking? Bij anderen met gelijkaardige problemen lag het daar aan.

@henri_smeets: dat zou je met de Ati-drivers moeten kunnen instellen. Maar bolleh zou wel eens gelijk kunnen hebben. Dit probleem manifesteert zich normaal niet bij D-sub (had even te snel gelezen). Ach ja, je kan eens proberen (rebooten dan), het kan geen kwaad.

[ Voor 39% gewijzigd door DriesA op 21-06-2005 12:15 ]

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Dries_Aendekerk schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:15:
[...]

Reduced blanking? Bij anderen met gelijkaardige problemen lag het daar aan.
dat geld alleen voor single-link dvi bij mijn weten

daarom heet de variant die het wel aankan ook dual-link.

ik denk dat d-sub hier totaal buiten staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri_smeets
Reduced Blanking, Dual-Single Link DVI, zegt me eerlijk gezegd weinig. Waar zou ik dat in moeten stellen, in de drivers of mbv het dell menu?

Ik merk nu wel dat de D-sub verbinding meer ghosting geeft maar dat was niet het probleem dat ik oorspronkelijk aangaf.

We komen er wel, dat is altijd het fijne van Forums :)

-/-/-enri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
henri_smeets schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 12:09:
Reduced Blanking, Dual-Single Link DVI, zegt me eerlijk gezegd weinig. Waar zou ik dat in moeten stellen, in de drivers of mbv het dell menu?

Ik merk nu wel dat de D-sub verbinding meer ghosting geeft maar dat was niet het probleem dat ik oorspronkelijk aangaf.

We komen er wel, dat is altijd het fijne van Forums :)
reduced blanking(volgens mij is het reduced banking ??) zorgt ervoor dat een normale dvi connector(single-link dus) toch hogere resoluties kan verdragen dan 1920*1050 ongeveer(de limiet van single-link dvi). dit scheelt echter maar een klein beetje, voor bijvoorbeeld de 23" cinema displays met een resolutie van 1920*1200.

dual-link dvi is dus een vorm van dvi die meer bandbreedte heeft en dus hogere resoluties aankan. denk hierbij aan de apple 30" cinema display die een dual-link dvi kaart vereist. dus zowel de kabel, als de monitor, als de kaart moet het ondersteunen.

maargoed volgens mij geld reduced banking dus alleen voor dvi. maargoed het schijnt in te stellen te zijn in je driver menu. maar ik denk dus niet dat dit voor vga ook geld.

wellicht dat je probleem veroorzaakt wordt doordat je videokaart de resolutie niet aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:42:
omg @ ups 8)7

vanmiddag stond mijn scherm volgens ups in best en was hij "in transit"
aangezien de afleverdatum op 20-06 stond nam ik aan dat ze onderweg waren naar mn huis...dus niet 8)7

hij staat nu in frankrijk "LESQUIN CEDEX, FR" 8)7
vast heel efficient ;)
meen me te herinneren zoiets te hebben gelezen in het 2405 draadje hier op got.
dan maar morgen niet naar het strand. zal je zien dat ze hem dan juist wel komen afleveren :+
hij staat nu bij mij ook in eindhoven, best NL hoop niet dat ze net als bij jou ook eerst richting frankrijk rijden en dan weer terug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 58898 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:24:
[...]

hij staat nu bij mij ook in eindhoven, best NL hoop niet dat ze net als bij jou ook eerst richting frankrijk rijden en dan weer terug 8)7
zou er maar wel op rekenen, bij een andere gotter is het helaas ook gebeurt :|

ze stonden vanochtend overigens weer in utrecht en zijn nu "out for delivery"
zodra dat er dus staat kun je ze verwachten :)

vreemde is wel dat de tijd in frankrijk niet in de logs staat, terwijl het bij beide pakketjes als location stond opgegeven:
Jun 21, 2005 6:12 A.M.
UTRECHT, NL

OUT FOR DELIVERY 6:11 A.M.
UTRECHT, NL

IMPORT SCAN Jun 20, 2005 7:32 A.M.
EINDHOVEN, BEST, NL

ORIGIN SCAN Jun 17, 2005 6:31 A.M.

BILLING INFORMATION RECEIVED
Jun 21, 2005 5:51 A.M.
UTRECHT, NL

OUT FOR DELIVERY 5:50 A.M.
UTRECHT, NL

IMPORT SCAN Jun 20, 2005 11:20 P.M.
BRUSSELS, BE

ORIGIN SCAN 6:57 A.M.
EINDHOVEN, BEST, NL

ORIGIN SCAN Jun 17, 2005 6:31 A.M.
BILLING INFORMATION RECEIVED
bij geen van beide staat dus dat ze in frankrijk zijn geweest, hoewel de ene wel via brussel is gegaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
Welke videokaarten kunnen twee x 1920x1200 aansturen? Het zullen er niet zoveel zijn maar wil graag weten uit welke kaarten ik kan kiezen!

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
RobbyNitroz schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:12:
Welke videokaarten kunnen twee x 1920x1200 aansturen? Het zullen er niet zoveel zijn maar wil graag weten uit welke kaarten ik kan kiezen!
crossposten is hier op got niet toegestaan, aangezien je de vraag ook al stelde in het 24" topic en daar een aantal antwoorden zijn kun je beter daar verder gaan. bovendien heet dit 20" scherm een resolutie van 1680*1050 en is het dus een beetje offtopic vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Bij mij staat nu de helft van de bestelling in LIMERICK, IR en de andere helft in EINDHOVEN, BEST NL :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Allesisbezetgvd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:44:
Bij mij staat nu de helft van de bestelling in LIMERICK, IR en de andere helft in EINDHOVEN, BEST NL :/ .
Maak je niet druk. Het ordertrackingsysteem van UPS is nu ook weer niet je van het. Toen ik mijn 2005FPW bestelde stond er ook vanalles. Het scherm wordt geleverd in twee dozen (het scherm zelf in een grote doos en de voedingskabel in een klein doosje). Op de dag van bezorging stond op de UPS site zelfs dat de helft van de bestelling onderweg was om te worden afgeleverd, en dat de andere helft werd achtergehouden tot de andere doos ook was aangekomen (???) Uiteindelijk werd het scherm wel gewoon op die dag geleverd.

Overigens is mijn volgende 2005FPW onderweg. Mijn huidige gaat terug vanwege het backlight bleeding-probleem. Het is net TE irritant om mee te kunnen leven. Ik merk het vooral bij games. Ik game dan wel niet veel, maar als ik me dan irriteer, dan blijft er van de game-beleving ook niet veel over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
heb hem net binnen gekregen _/-\o_

zit ff te kloten met allerlei instellingen aangezien ik nu dus dual screen heb, wel eerder gehad op windows maar nog niet op mn mac :9

zal zo ff pics maken van mn setup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94652

Ik heb vandaag 2 besteld :)

Nu staat er bij de orderstatus:
Orderdatum: 21-6-2005
Verwachtte afleverdatum: 23-6-2005. Dat zou helemaal mooi zijn. (trouwens ik heb via creditcard betaald)

btw ik heb eerst telefonisch een offerte gevraagd en heb ze voor € 1011, 50 gekregen, dus dat is nog eens een meevaller van € 70, bijna 35% korting. 8)

Nu maar hopen dat ze allebei in orde zijn, dan ben ik ook weer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94652 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 19:17:
Ik heb vandaag 2 besteld :)

Nu staat er bij de orderstatus:
Orderdatum: 21-6-2005
Verwachtte afleverdatum: 23-6-2005. Dat zou helemaal mooi zijn. (trouwens ik heb via creditcard betaald)

btw ik heb eerst telefonisch een offerte gevraagd en heb ze voor € 1011, 50 gekregen, dus dat is nog eens een meevaller van € 70, bijna 35% korting. 8)

Nu maar hopen dat ze allebei in orde zijn, dan ben ik ook weer tevreden.
zo snel gaat het meestal niet :P Ik heb afgelopen vrijdag besteld met creditcard en als het goed is komt het scherm morgen. UPS is niet zo snel maar misschien heb je deze keer geluk :P

(verwachte aflevering datum stond bij mij op maandag)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 58898 op 21-06-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
pics! :+

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/mac2-small.jpg
digitale tv dmv composiet aangesloten. picture in picture "medium"

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/mac3-small.jpg
ps2(gran turismo 4) dmv s-video aangesloten. picture in picture "large"

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ramdjan/mac1-small.jpg
extreme kabelzooi. nu ff geen tijd alles netjes te doen, moet ook nog ff speakers fixen voor tv en ps2 functies.

er staat een imac G5 17" naast trouwens :+

[ Voor 21% gewijzigd door bolleh op 21-06-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

bolleh schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:08:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
extreme kabelzooi. nu ff geen tijd alles netjes te doen, moet ook nog ff speakers fixen voor tv en ps2 functies.

:9
die monitor ziet er geil uit :P.
* TERW_DAN zal ook eens fotos maken van mijn dual setup aan mijn dual bak als die dingen straks binnen zijn.

Enige waar ik aan zit te denken is toch om mijn matrox te ugpraden naar een kaartje met DVI. Radeon 7000 kost gelukkig nog maar iets van 30 euro, dus heb ik ook gelijk DVI, maar ach, ik zie wel :P.
Kreeg vandaag een mailtje binnen van dell met bestelgegevens, terwijl ik het dus al lang over gemaakt heb. Beetje vreemd, maar met wat mazzel gaat het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:08:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

geen last van backlight bleeding of dode pixel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 58898 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:53:
[...]

geen last van backlight bleeding of dode pixel?
lol dode pixels niet eens naar gekeken :+

toen ik hem bestelde vroeg een kennis of ik geen pixelgarantie had gedaan ofzow.
ik antwoorde toen dat ik altijd geluk heb :+
kan dus ook geen dode pixel ontdekken :)

bleeding klein beetje last van, linksonder/rechtsboven. maar alleen bij donker beeld, en dat heb ik niet zo vaak, bovendien stoor ik me niet zo gauw aan zoiets :)

is trouwens al mn 5e tft(3x 1024*768, 1x 1440*900 en 1x 1680*1050) en nog 0 dode pixels gehad, 1x een hot subpixel(blauw) maar die viel haast niet op, zowiezo omdat hij vrijwel altijd oplicht, ook bij wit en dergelijke :)

[ Voor 18% gewijzigd door bolleh op 21-06-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92875

Heb de monitor gister binnen gekregen (2005FPW), en het is een super monitor.
Heb de monitor gecheck op dode pixel en tot nu toe geen kunnen vinden. Het enige dat ik jammer vindt is dat rechts bovenin enige lichtlekkage zit :( maar dit valt alleen te zien als de achtergrond compleet zwart is. Voor de rest is het niet echt storend.

Btw
Iemand anders die nog last heeft van lichtlekkage en valt hier nog iets aan te doen of is dit ook gewoon een tft ding ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:19:
Btw
Iemand anders die nog last heeft van lichtlekkage en valt hier nog iets aan te doen of is dit ook gewoon een tft ding ?
Ik had er zelf ook last van, maar dan in 3 hoeken. Mijn exemplaar gaat dus retour Dell omdat ik dat onacceptabel vind. Een nieuw exemplaar is al onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe erg was de lekkage bij jou ? Dus je hebt dell gebelt, vervoglens hebben ze nieuw scherm gestuurd waarna jij je scherm retour stuurd als de nieuwe binnen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:56:
Hoe erg was de lekkage bij jou ? Dus je hebt dell gebelt, vervoglens hebben ze nieuw scherm gestuurd waarna jij je scherm retour stuurd als de nieuwe binnen is ?
Zoals ik al schreef vond ik het onacceptabel. Bijv. bij films (in de 2.35:1 aspectratio, dus met zwarte balken boven en onder) waren de hoeken duidelijk veel lichter dan de rest. Het gaat dan om plekken tot ca. 10 cm. vanaf de rand van het scherm. Ook bij gamen was het zeer storend. Hou er rekening mee dat zo'n lichtlekkage er ook voor zorgt dat de kijkhoek slechter wordt, kijk maar eens langs je scherm naar de hoek waar bij jou de lichtlekkage optreedt.

Voor alle duidelijkheid: bij normaal gebruik (Windows desktop) was het niet zichtbaar. Het beeld was dus verder wel top. Maar ik heb graag een product dat 100% in orde is.

We hebben inderdaad Dell gebeld, die heeft vervolgens een nieuw scherm gestuurd. Mijn scherm gaat inderdaad retour zodra de nieuwe binnen is. Hoe dat precies gaat weet ik niet, wellicht neemt UPS het oude scherm weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TOP, bedankt voor de info. Ikzelf dacht namelijk dat dit niet kon :) ik ga vanavond maar nog eens een keer goed kijken want me rechter bovenhoek heb ik ook zeker 4 tot 5 cm :(...

Is dit een veel voorkomend probleem of is dit gewoon stomweg pecht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:16:
Is dit een veel voorkomend probleem of is dit gewoon stomweg pecht ?
Het is probleem nummer 1 bij dit scherm. Het wordt veroorzaakt doordat het panel te strak in het frame is gemonteerd. Ik wist het overigens al voordat ik dit scherm kocht, maar dacht dat dit probleem inmiddels wel tot het verleden zou behoren. Nou, niet dus. Nu ja, we wagen maar een poging bij het exemplaar dat nu onderweg is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vet. Hij is net binnen en geen dode pixels en/of backlight bleeding.

* Anoniem: 58898 is een gelukkig man :P

zal zo nog wel wat pics maken
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.