hoe zit het trouwens met het extra hdd ruimte die nog geblokt is bij ons niet linux-gebruikers? Hoe kan ik die simpel 'activeren'?
En als je je beeld op tv wil hebben, wat voor kabel kun je dan het beste kopen? Of kun je zoiets beter zelf fixen? Want ik lees dat er veel problemen mee zijn om het beeld op tv te krijgen. (ik wil namelijk films en spellen op de tv spelen. Kan ik lekker me NES en N64 emu op tv spelen

waar kan ik trouwens een goedkope simpele usb gamepad kopen?)
Iemand trouwens al gevonden waarom de Quick Launch opeens zo traag is? Ik had er eerst geen problemen mee, en toen opeens deed hij raar. Als je erop klikt duurt het een minuut ofzo voordat het programma begint op te starten. En in die minuut blijft de taakbalk hangen en wordt ie ff een stuk trager. Erg irritant dus..
En dat beeldscherm bescherm foam geval zie ik niet echt zitten

ik gebruikte zelf al bubbeltjes plastic, dat werkt voor mijn gevoel beter dan zo'n snotdoekje (ik hoorde trouwens dat mensen verschillende foam-dingen kregen

)
en verder... weet iemand al hoe je users kunt toevoegen aan windows? Je kunt het alleen via een omweg doen en dan moet je perse een wachtwoord hebben met cijfers en letter, en hoofdletters en kleine letters dacht ik, iig niet echt hendig vind ik..
Tas vind ik trouwen kei kut, de hoeken van me laptop beginnen al kaal te worden

dus dat het grijze eraf is. En de tas is zwaar en ik kan er eigenlijk maar 1 boek in stoppen en dat is eigenlijk al te veel. En hijs zwaar, loch, gewoon K*T dus. k*t tas, ik neem nooit me laptop mee. Moet ff een keer een andere laptop-tas kopen of iig een beschermtas voor me laptop en die in me gewone schooltas stoppen. want deze tas.. ZUIGT ECHT
en de laptop vind ik zelf ook steeds brakker worden. Heb gelukkig NOG niet naar de NSC hoeven te gaan, maar ik vind de kwali van de laptop laag. En zeker geen 2000 euro waard. kut nec. idd wat ze in het begin van dit topic zeiden.. Beter hadden ze een andere genomen.. Een laptop/tas die niet bestemd is voor studenten met boeken

komop zeg, this geen ivbo (no offence)
(ik kan nog wel uren doorgaan met klagen maarja.. schiet ook niet echt op... Vind de TU/e zelf trouwens ook behoorlijk een k*t school.)