Epitome schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:02:
Ik heb mijn abonnement stopgezet, na twee maanden intensief spelen (+50 uur per week), heb ik het eigenlijk wel weer gezien. Ik heb mijn main Warlock naar lvl 48 gekregen
...
Misschien ga ik WoW missen, maar ik denk het niet als ik de titels zie die eraan komen, zoals GTA:SA en Battlefield 2.

Ik heb juist dat de aankomende titels me niet meer boeien door WoW

Waar zit ik momenteel op te wachten? Wat zal mij nog kunnen weggrijpen bij WoW? Maybe de nieuwe Zelda.... Maar dat is het dan wel weer

Ik was oorspronkelijk van plan Trackmania Sunrise aan te schaffen, maar ik heb de tijd niet om het te spelen, nog niet eens gekocht dus

Verder.. Mjah, misschien Halo 3 of de nieuwe Mario of Mariokart, wanneer die ook ooit uit mochten komen
Dat je nu al stopt met spelen vat ik echt niet

Ik ben nu een paar weken lvl 60, maar ik kan niet stoppen. Al een paar alts begonnen, maar ben toch voornamelijk met m'n main bezig. Ik heb een wishlist voor items en ik zal niet rusten voordat ik ze heb

En dan heb ik nog een redelijk "normaal" lijstje, te weten >
Lightforge compleet, m'n charger, Quell'Serar. Maar je hebt kans dat zodra ik dat heb, ik wel Lawbringer of Judgement compleet wil krijgen
M'n rang stijgt ook gestaag, dus daar krijg ik ook gear door

En ik gank overigens NIET. Ik heb 1 maal een lvl 50 & 49 samen geganked, omdat ik net door 6 lvl 60s ge-assraped was en erg chag was. Maar ik voelde me meteen schuldig, dus ik heb gewacht en toen ze gerezzed waren ge/salute-d, ge/smile-d en ze geholpem met het killen van wat mobs. Toen pas voelde ik me wat beter

Echt, dit "honor"system is niets voor mij. Ik vind het wel leuk als ik een lvl 60 sloop (ud rogue als het even kan en dat kan VAAK

), maar low-lvls doden is niets voor mij. En iemand killen als hij bezig is vind ik ook niets. Ik wil tenmiste dat mijn honor-points ook daadwerklijk
honor-points zijn.
Op Bloodscalp lopen in Burning Steppes wel al een tijd een stelletje kansloze figuren rond, trouwens. Vaak met z'n 6-en ofzo (lvl 60) en dan mensen die alleen zijn pakken. Vaak de outpost bij de flightpoint inrijden en dan snel die ene lvl 56 alliance pakken ofzo

En veel nederlanders ook helaas (herkenbaar aan nicks), erg triest hoor

Gelukkig zijn niet alle Horde evil, maar sinds de "honor"-patch is het zien van een horde die weet dat hij niet verliezen kan (ik outnumbered of oom) certain death. Als ik een Horde zie vechten met mobs en hij staat op het punt het loodje te leggen, dan spring ik van m'n paard, stun ik een mob en probeer van een andere de aggro af te halen en op de ander light te judgen. Waarom iemand 10% armor-damage laten krijgen als je dat kan verhelpen? Tis dan wel Horde, maar ook een human being IRL. Maarja, ik ben een softie, he
[
Voor 10% gewijzigd door
Okyah op 31-05-2005 15:19
]