Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.040 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:18:
[heel verhaal]

Wanneer er nu nog een uber dagger zal vallen mogen beide rogue´s hier niet meer op rollen en word hij geshard.
Damn, dan mag er wel eentje fulltime administratie bij gaan houden ofzo en wordt je raid een grote bureaucratie ofzo :P

Need is need, hoe vaak iemand ook wat heeft gekregen. En geluk is geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:20:
[...]

Inderdaad:

Een priest _weet_ dat hij afhankelijk is van een damage dealer / tank
Een rogue _denkt_ dat hij een instance kan soloen omdat hij zelfde lvl elites buiten een instance ook aan kan

Hoe vaak ik al niet gezien heb dat een rogue zonodig pocket moet picken of ff een chest openen terwijl er gewoon een grote groep mobs staat. (of voor de groep uitlopen en klooien met distract, geeft allemaal een zeer slechte indruk) Moet daar toch iets mee te maken hebben :)
Ik ben ook rogue maar ik ga geen instances in zonder een druid of liever een priest in mijn groep. Begrijp echt wel dat ik die nodig heb (zelf een alt druid of priest aanmaken en tot lvl 20 spelen helpt voor je inbeeldingsvermogen ;) ).

Maar ik doe wel degelijk pickpocketing; wel vraag ik het ff aan de groep of dat OK is. Waarom zou dat asociaal zijn volgens jou?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:58

CaDje

Framedrops for life

Zijn er nog mensen op bloodscalp die onyxia of MC gaan doen (alliance)

Ik wil dr namelijk echt eens heen (ben al solo in MC geweest :P)
Mijn guild is helaas te klein. 6 lvl 60's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Wannahave!!!! 8)

Afbeeldingslocatie: http://img24.echo.cx/img24/3741/ss203hh.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Salo op 31-05-2005 13:10 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Haha, geweldig T-shirt. Die gast is beroemd! :7

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie heel vaak dat leeroy gebeuren voorbij komen, ook in wow zelf, wat betekend dat nou precies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:06:
[...]

Ik ben ook rogue maar ik ga geen instances in zonder een druid of liever een priest in mijn groep. Begrijp echt wel dat ik die nodig heb (zelf een alt druid of priest aanmaken en tot lvl 20 spelen helpt voor je inbeeldingsvermogen ;) ).

Maar ik doe wel degelijk pickpocketing; wel vraag ik het ff aan de groep of dat OK is. Waarom zou dat asociaal zijn volgens jou?
niet zozeer aso, maar meer gevaarlijk :P het risico wat het met zich meebrengt als de mage en priest aan het mana healen zijn, en jouw pick pocket gaat fout, pull je in een isntance zo 2-4 gelinkte mobs :P

en met een priest en mage op half mana omdat ze aan het drinken zijn, is dat niet leuk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:18:
Ik zie heel vaak dat leeroy gebeuren voorbij komen, ook in wow zelf, wat betekend dat nou precies :P
De domste actie die ooit in WoW gedaan is. Je moet effe filmpje van hem zien. Heeft iemand een linkje? :9

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:18:
Een groep van 10 man die een baas in UBRS wil killen. Er worden druk tactics besproken over hoe ze het doen, en opeen staat de pala op en rent als een gek naar binnen (leeroy dus) en the shit hits the fan. Wipe.

Ik vindt het filmpje maar fake tbh. Wel leuk, maar fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Leroy + Jenkis + Google is meer dan genoeg lijkt me ;) Het is een superb lesje hoe niet te spelen in een team. Alright I'm ready: "LEROYYYY JENKINSSSS". Het is wel in scene gezet ja.

[ Voor 15% gewijzigd door Yellow|A op 31-05-2005 13:25 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 10:51
Voor iedereen die hem nog niet gezien heeft:
http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2671154

Hij is iig wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:41:
In het oogpunt van hoge damage output heb ik opgezocht op thottbot dat ik wel voor deze mace wil gaan farmen :

http://www.thottbot.com/?i=7688

Het is de mace met de hoogste damage die ik kon vinden, en hij schijnt gedropt te worden door onder andere een aantal mobs in STV, alwaar ik nog wat quests open heb staan. Als ik die mace kan krijgen, is mijn SS damage waarschijnlijk fenomenaal :*)

Dan ga ik naast daggers (je kan niet zonder) toch eens wat vaker grinden met deze baby :9
Heb je uberhaupt naar de droprate gekeken?
Dan zeg ik je alvast, zoek een ander wapen dat je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:18:
[...]

niet zozeer aso, maar meer gevaarlijk :P het risico wat het met zich meebrengt als de mage en priest aan het mana healen zijn, en jouw pick pocket gaat fout, pull je in een isntance zo 2-4 gelinkte mobs :P

en met een priest en mage op half mana omdat ze aan het drinken zijn, is dat niet leuk
Het is gewoon niet nodig in een groepssituatie. Die mobs gaan toch dood. Waarom voortijdig looten? En idd als de rest aan het regennen is en jij verveelt je, dan verveel je je maar. Dan ga je dus niet een groep mobs pullen zodat we gewiped worden. Wat misschien nog wel irritanter is, is rogues die tussen mobs door gaan lopen in stealth. Kan me echt niet schelen of de rogue een paar lvls hoger is en de mob hem niet kan zien. Het is gewoon _te_ riskant en zoals al erder gezegd, niet nodig. Die ongein mag men van mij achterwege laten. Ik heb absoluut meer respect voor de rogues die gewoon doen wat de group leader zegt en niet op eigen houtje allerlei dingen gaan ondernemen. Maar dat geldt wel voor iedere class.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:40:
[...]

Het is gewoon niet nodig in een groepssituatie. Die mobs gaan toch dood. Waarom voortijdig looten? En idd als de rest aan het regennen is en jij verveelt je, dan verveel je je maar. Dan ga je dus niet een groep mobs pullen zodat we gewiped worden. Wat misschien nog wel irritanter is, is rogues die tussen mobs door gaan lopen in stealth. Kan me echt niet schelen of de rogue een paar lvls hoger is en de mob hem niet kan zien. Het is gewoon _te_ riskant en zoals al erder gezegd, niet nodig. Die ongein mag men van mij achterwege laten. Ik heb absoluut meer respect voor de rogues die gewoon doen wat de group leader zegt en niet op eigen houtje allerlei dingen gaan ondernemen. Maar dat geldt wel voor iedere class.
Pickpocket is extra loot (niet van de normale mob loot dus)
Als ik pickpocket gaat er niets mis zolang men mij maar met rust laat en niet red, ik ga dood en moet ff lopen, eigen schuld :)

Ik loop ook regelmatig even stealth vooruit, mijn risico en wipe is echt niet nodig als t misgaat. Gewoon dood laten gaan. Vaak zat heeft mijn vooruit stealthen namelijk een voordeel, ik weet wat er komt etc :)

(overigens ben ik tot op heden nog niet dood gegaan in een instance op deze manier :) )

[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 31-05-2005 13:49 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zo hadden wij een tijdje geleden een Rouge bij Deadmines die ook stealth ging rond lopen, en tot 3x mobs pullde, waarvan de laatste keer die Shredder.. toen zijn we maar gestopt, niet te doen met zo iemand. En aangezien we al een zwakke party hadden, is stoppen beter.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:40:
[...]

Ik onderneem zelf nooit niks, ik wil zelf ook altijd horen wanneer er een rest nodig is.. een rogue kan uberlang doorgaan met af en toe een heal.. ik VRAAG altijd of ik vooruit moet scouten in een nieuwe instance. Sowieso dat tussen mobs doorlopen is inderdaad soms te riskant en af en toe zit ik ook met samengeknepen billen van "shit moet ik hier langs, om eentje te sappen?!"

Maar je moet je eens voorstellen hoe het is als rogue om te wachten op een "langzame" regen van een ander.. onze energy is zo vol en wij kunnen weer gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
OkkE schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:49:
Zo hadden wij een tijdje geleden een Rouge bij Deadmines die ook stealth ging rond lopen, en tot 3x mobs pullde, waarvan de laatste keer die Shredder.. toen zijn we maar gestopt, niet te doen met zo iemand. En aangezien we al een zwakke party hadden, is stoppen beter.
Dan doet die rogue iets fout, als hij agro trekt moet ie stil staan en hakken, liever dood dan de agro naar de rest van de party trekken.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:15

Ryceck

Constants and Variables

its_me schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:48:
[...]

Als ik pickpocket gaat er niets mis zolang men mij maar met rust laat en niet red, ik ga dood en moet ff lopen, eigen schuld :)

Ik loop ook regelmatig even stealth vooruit, mijn risico en wipe is echt niet nodig als t misgaat. Gewoon dood laten gaan. Vaak zat heeft mijn vooruit stealthen namelijk een voordeel, ik weet wat er komt etc :)

(overigens ben ik tot op heden nog niet dood gegaan in een instance op deze manier :) )
En toch zijn dit soort geintjes (samen met de welbekende hunter die ze pet ineens "kwijt" is) reden nummer 1 voor een wipe. Zulke gein moet je niet uithalen, dat hoeft maar 1x fout te gaan en tis een wipe. Heb dit iets te vaak meegemaakt om het nog leuk te vinden imho :/
Ik als priest sprint automagisch op iemand af die health verliest in me party en mik er een renew overheen, om pas daarna te zien dat het de pet van de hunter is die met een complete train eraankomt, of dat het de rogue is die even wilde pickpocketen. Het gevolg hiervan is dat ik daarna de aggro trek en we gegarandeerd een wipe krijgen, veroorzaakt uiteindelijk door de incompetentie van de hunter of de overmoedigheid van de rogue....

Beetje hetzelfde als pullen met sap, als dat mislukt krijg je volledige groep over je heen, met vaak een dooie rogue als gevolg, welke ik weer mag gaan rezzen/healen. En alsik aan het healen sla terwijl zijn pull failde bennik het volgende slachtoffer als ze alsnog de rogue hebben gemoord :(
Ik ben dus ook duidelijk voorstander van shackle/sheep pulls omde simpele reden: failen die, dan recast je ze, en ze gebeuren ranged :)

Als je dan wilt weten wat er kotm laat dan de priest mind vision gebruiken... drawed geen aggro en geeft een perfect beeld van de situatie verderop.f

[ Voor 5% gewijzigd door Ryceck op 31-05-2005 13:56 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ryceck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:54:
[...]
Beetje hetzelfde als pullen met sap, als dat mislukt krijg je volledige groep over je heen, met vaak een dooie rogue als gevolg, welke ik weer mag gaan rezzen/healen. En alsik aan het healen sla terwijl zijn pull failde bennik het volgende slachtoffer als ze alsnog de rogue hebben gemoord :(
Ik ben dus ook duidelijk voorstander van shackle/sheep pulls omde simpele reden: failen die, dan recast je ze, en ze gebeuren ranged :)
Daarvoor hebben we improved sap, hebben we 90% kans om in stealth te blijven met sap..
Sowieso is sap nog niet zo erg sterk, het kan alleen op humanoids en dat kom je in latere instances niet erg vaak meer tegen ;) En sowieso zijn alle bosses immune voor stuns!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:51

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

its_me schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:48:
[...]

Het probleem is gewoon dat de casters te langzaam zijn. Na elke pull moeten ze mana drinken. Voor de rogue is dat allemaal verloren tijd. Een goede rogue neemt immers geen schade, want hij laat de tank de klappen opvangen. Hij hoeft ook geen mana te drinken, en zijn energy vult binnen 3-4 seconden compleet aan. Klaar voor de volgende.

De warrior wacht op heal en de casters zijn bezig hun blauwe balk vol te zuipen. In die tijd heeft de rogue niets te doen en dan is pickpocketen en wat scouten tijdverdrijf idd.

Ideaal zou zijn als de tank ook main healer kon zijn, of de healer ook kan tanken. Pally's en druids kunnen dan op zich ook wel, maar minder goed. Als healer ook tankt, scheelt dat een plek voor de eigenlijke tank, die dan door een rogue opgenomen word, weer eentje die geen onderhoud nodig heeft imo, en toch goede damage doet. Als de caster dan toch moet zitten voor mana, kan hij net zo goed ook even zijn hp aanvullen :P

So far mijn ideale party/instance, want dit komt in de praktijk bijna nooit voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:57:
[...]

Het probleem is gewoon dat de casters te langzaam zijn. Na elke pull moeten ze mana drinken. Voor de rogue is dat allemaal verloren tijd. Een goede rogue neemt immers geen schade, want hij laat de tank de klappen opvangen. Hij hoeft ook geen mana te drinken, en zijn energy vult binnen 3-4 seconden compleet aan. Klaar voor de volgende.

De warrior wacht op heal en de casters zijn bezig hun blauwe balk vol te zuipen. In die tijd heeft de rogue niets te doen en dan is pickpocketen en wat scouten tijdverdrijf idd.

Ideaal zou zijn als de tank ook main healer kon zijn, of de healer ook kan tanken. Pally's en druids kunnen dan op zich ook wel, maar minder goed. Als healer ook tankt, scheelt dat een plek voor de eigenlijke tank, die dan door een rogue opgenomen word, weer eentje die geen onderhoud nodig heeft imo, en toch goede damage doet. Als de caster dan toch moet zitten voor mana, kan hij net zo goed ook even zijn hp aanvullen :P

So far mijn ideale party/instance, want dit komt in de praktijk bijna nooit voor :P
succes in Zul Farrak zonder mage :P

het zal vast wel een reden hebben waarom het in de pracktijk bijna nooit voorkomt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Jah goh, laten we warriors met priest capability´s in deze game invoeren. Zou in iedergeval de keuze voor het kiezen van een poppetje makkelijker maken.

Btw, ik heb een hekel aan mensen die zomaar wat gaan doen in een instance.
Als er gerust moet worden / mana regen dan dient de group maar even te wachten.

Gaan er bij mij in de party gewoon mensen dan nog mobs aanvallen terwijl ik een lege mana balk heb dan verzoek ik ze vriendelijk te wachten totdat ik full mana heb. zo niet dan ben ik weg.

Geen zin om mee dood te rushen op alle mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Jij snapt er niet zoveel van volgens mij. Als je graag je tijd wilt doorkomen terwijl je wacht op de mensen die constant you ass aan het redden zijn, pak je maar een goed boek ofzo.

Ik ben pas lvl 38 (priest), maar heb nu al een beginnende antipathie tegen rogues. Niet omdat veel mensen dat hier hebben, maar omdat de meeste (gelukkig zijn er ook goeie) rogues die ik mee gehad heb in instances mij redelijk op mijn nerves werken zeg maar.

Ze rennen van de ene naar de andere mob en dat gaat een tijdje goed, totdat ze opeens een "foutje" maken en aggro krijgen van 10 mobs. Ipv dat ze nou blijven staan om dood te gaan, rennen ze naar mij toe en bleren heal. No way, dat is dus meteen dood laten gaan en kick.

Ik had er laatste één die bloedlink werd toen ik hem kickte. Hij beweerde dat hij de weg aan het vrij maken was en dat hij aggro kreeg omdat een lvl 25 (die we aan het helpen waren) te dichtbij kwam........... (lvl 32 rogue in Gnomeregan, de grapjas)

Gelukkig heb ik ook weleens met goede rogues gespeeld en dat is prima te doen, alleen al vanwege de vele dmg die ze kunnen uitdelen.

Maar wat zijn er veel slechte rogues zeg. Het lijkt erop dat veel rogues allemaal in real life ook dezelfde karakter eigenschappen hebben (no offence meant) en dan vooral eigenwijs, wispelturig en ongeduldig.

edit: even wat nuance in mijn post. Misschien heb ik wel de pech gehad om toevallig alle triggerhappy, zeer slecht spelende rogues te ontmoeten.

[ Voor 6% gewijzigd door robbertinho op 31-05-2005 14:18 ]

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:48:[...]

Als je dood gaat, dan kan de groep op jou gaan zitten wachten.

In mijn groep doet een rogue zoiets maar één keer. Daarna gaat hij nooit meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:07:
[...]

het zal vast wel een reden hebben waarom het in de pracktijk bijna nooit voorkomt :+
Ik heb tot nu toe alle instances die je met 5 man kunt doen zonder mage gedaan. Zull Farrak heb je 'm ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Nou, het is af en toe wel mogelijk hoor. Je zolang je niet meer dan 1 of 2 mobs van je eigen level pullt is het te doen. De rogue maakt er 1 al direct af, en pakt daarna de 2e over van de 'tank'.

In een instance reken ik nooit op een heal, ik vraag er ook niet op, als ik hem toch krijg, nou, leuk dan. Maar ik ga ervanuit dat ik ook in een party mezelf moet redden. Als ik aggro trek, dan vanish ik. Ik zorg dus ook zelf dat ik mijn cooldowns ready heb voor een gewaagde actie. Ook bij een foutje van een partymember kan ik zo mijn hachje redden. Heeft me al heel wat reparatiekosten uitgespaard bij talloze foute pulls of rondrennende alarmbots in gnomeregan.

Tuurlijk hoor je mij niet zeggen dat je alle instances zonder tank kan doen, dat is geenzins een mogelijkheid. Maar je komt een heel eind met alleen een druid/rogue of een pally/rogue. Een 37 pally uit mijn guild doet wel eens een gnom oid met mij, puur voor de loot, en daar rennen we doorheen alsof het northshire abby was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Tja, als je niet wacht op de mana van je priests en mages dan heb je ook niet langer dan een paar seconden een tank die damage voor je kan opvangen. Die tank wil wel graag wat heals hebben en daar heb je mana voor nodig.

LFG [instance name] NO MAGES OR PRIESTS is jou oplossing denk ik. Succes, betwijfel of je andere mensen vind die zonder die twee classes mee op pad willen.

[ Voor 7% gewijzigd door Yellow|A op 31-05-2005 14:21 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
CaDje schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:15:
[...]

Ik heb tot nu toe alle instances die je met 5 man kunt doen zonder mage gedaan. Zull Farrak heb je 'm ook niet nodig.
idd mage in zull is 100% misbaar, maraudon is een ander verhaal ;)

In zul is nodig een tank, een healer een rogue en een hunter, rest is optioneel, waarschijnlijk is een warlock t handigst vanwege de afstand naar zul en de lokatie van de flightpath, als de warlock er is kan ie de laatste partymember makkelijk summonen.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:12:
[...]

In mijn groep doet een rogue zoiets maar één keer. Daarna gaat hij nooit meer mee.
Hmm, laten we de priest ook maar kicken als ie gekilled word door zn skills te gebruiken dan?

Als ik even moet wachten is t ook geen probleem, overigens ben ik het vaak net de laatste die omvalt, mijn vanish is erg handig :) en met mijn Jumper Cables helemaal :P

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:38
Ik ben rogue, eigenwijs (soms) en ongeduldig (best vaak). Maar toch kan ik me (ook al ben ik pas lvl28 en heb ik alleen de Deadmines nog maar gedaan) niet voorstellen dat je "uit verveling" maar ff gaat pickpocketen, en daarmee gewoon een risico voor je party bent. Het moment dat je dat doet is sowieso al het zwakste moment van de party (aangezien je healers zonder mana zitten).
Je neemt de tijd om dagen/wekenlang te spelen om op lvl35 ofzo te komen en in een instance heb je dan geen geduld om ff 10-20 seconden te wachten terwijl de healer wat mana regent ?
Doe dan die tijd nog iets nuttigs en overleg ff met je party over de tactiek ofzo, da's nuttig en een stuk minder gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:12:
[...]

Maar als jij dreigt het loodje te leggen bij een gank van een hoger-dan-jou gelevelde horde speler is hij maar wat welkom om even een crit in de nek van die shaman/warrior/mage te leggen zeker, zodat jij weg kan komen.

De rogue word idd door heel veel mensen slecht gespeeld. Maar de rogue moet zijn eigen minpunten goed maken. Jullie maken meer kans op goeie loot omdat jullie meer kunnen gebruiken, wij zijn zwaar beperkt qua items. Dat pickpocketen is een onmisbaar iets om onze opbrengsten iets op te krikken. En die resist wel eens, net zoals dat bij de frost van een mage wel eens gebeurt, of de slash van de warrior zijn axe. Alles kan misgaan. Maar een rogue die ondanks de foutjes die voor kunnen komen goed in de groep meekomt, in een groep die begrijpt dat de rogue moeilijk te spelen is in een party, zal er een rogue voor terug krijgen die steeds beter word. Na een tijd word hij onmisbaar. De damage die we doen is gewoon te groot om niet te willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:55:
Zowiezo word er bij ons altijd in random raid party´s master loot op gezet vlak voor de boss.

De masterlooter kijkt wat er in zit en post dit in het raid channel.
Wanneer niemand het nodig heeft doet hij /random 1-10 (van uitgaande dat er 10 mensen inzitten)
De masterlooter heeft daarvoor een lijstje gemaakt wie welke nummers heeft

Pala1=1 -*- Druid=2 -*- Mage1=3 -*- Rogue1=4 -*- Pala2=5 -*-
Priest=6 -*- Warlock=7 -*- Mage2=8 -*- Rogue2=9 -*- Warrior=10

Als de uitkomst van /random 1-10 dan 7 is gaat de loot naar de Warlock
Wat een ingewikkeld systeem zeg, het lijkt wel een loterij :? Raid of geen raid ik vind gewoon need of greed regels, dus groene items allemaal rollen, tenzij iemand N roept. BoP items aleen die mensen rollen die het kunnen gebruiken, mocht het achteraf blijken dat niemand het echt nodig heeft gewoon random 100 en de winaar heeft weer een paar G verdiend. Set items alleen de desbetreffende Classes rollen. Dus als de magister Crown valt rollen alleen de Mages in die groepen.

Dit het meest simpele en eerlijke systeem.

Wat ook nog een optie is, is met Dragonkill points gaan werken. Koop je gewoon het item via het aantal opgebouwde punten dat je verdiend hebt, dus anders gezegd degene die het vaakst mee gaan zullen dan ook de eerste rechten hebben op een item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

op lvl 37 ren je niet door gnome hoor maar oke.
ene je zit echt nog in het begin stuk hoor de hogere lvl instances kan je absoluut niet zonder mage die zijn gewoon nodig.
En dat jij denk dat je alles "alleen" kan is dus onzin want zonder tank is een rogue helemaal compleet niks! rogue heeft een leuke damage output en sap maar is voor de rest nutteloos geen aoe spells geen heal geen tank niks alleen een beetje damage output ik heb 10x liever een mage of iets in mn party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

its_me schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:17:
[...]

idd mage in zull is 100% onmisbaar, maraudon is een ander verhaal ;)

In zul is nodig een tank, een healer een rogue en een hunter, rest is optioneel, waarschijnlijk is een warlock t handigst vanwege de afstand naar zul en de lokatie van de flightpath, als de warlock er is kan ie de laatste partymember makkelijk summonen.
Nooit een mage mee gehad, alle instances tot nu toe voltooid. (t/m Sunken Temple)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:28:
[...]

Nooit een mage mee gehad, alle instances tot nu toe voltooid. (t/m Sunken Temple)
Lol, dat on.. was een typo thx ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

its_me schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:29:
[...]

Lol, dat on.. was een typo thx ;)
?

Er stond eerst maraudon, maar was ff vergeten dat ik gisteravond ST voltooid heb. (Warlock, Priest, Rogue, Warrior, Hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

talan jij leeft echt in een droomwereld he dat je pickpocket nodig hebt omdat je minder krijgt dan een ander. waarom zou een priest of warlock of mage meer kunnen gebruiken dan jou??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:27:
op lvl 37 ren je niet door gnome hoor maar oke.
ene je zit echt nog in het begin stuk hoor de hogere lvl instances kan je absoluut niet zonder mage die zijn gewoon nodig.
En dat jij denk dat je alles "alleen" kan is dus onzin want zonder tank is een rogue helemaal compleet niks! rogue heeft een leuke damage output en sap maar is voor de rest nutteloos geen aoe spells geen heal geen tank niks alleen een beetje damage output ik heb 10x liever een mage of iets in mn party
Niet? Ik heb het linkerdeel (dormitory, hall of gears, alles om de clean zone enz.) met alleen mezelf en die pally compleet leeggehaald. Alle chests, alle loot. Het was nog easy om te doen ook.

De missie om roboguts te verzamelen en essential artifacts heb ik zelfs helemaal alleen gedaan, op level 37.

Je kunt idd niet alles alleen, maar als je zorgt dat je alleen pullt wat je af kan maken heb je daarna alle tijd van de wereld om met FA te healen en de pally zorgt voor de buffs en eventuele heals tijdens het gevecht. Ik tank, de pally healt, en als ik het niet trekt vanish ik en neemt de pally het over, terwijl hij mij healt. Daarna pak ik het weer over door met een ambush oid weer meer damage te doen. En zo pakten we de meeste mobs al makkelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

its_me schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:20:
[...]

Hmm, laten we de priest ook maar kicken als ie gekilled word door zn skills te gebruiken dan?
Kromme vergelijking. Als wij teveel aggro trekken door onze heal spells (om jullie te redden) wordt er niet goed getankt of heel dom geheald. Maar dan nog, als er dan een wipe komt, is het wel omdat ik jullie healde zodat we verder kunnen in de instance.

Pickpocketen en in stealth door een grote groep mobs lopen is niet noodzakelijk om verder te komen in die instance. Alle kills/wipes die daardoor gebeuren zijn dan ook niet noodzakelijk en dus gewoon kneiterdom. Daarom kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:21:
[...]

Maar als jij dreigt het loodje te leggen bij een gank van een hoger-dan-jou gelevelde horde speler is hij maar wat welkom om even een crit in de nek van die shaman/warrior/mage te leggen zeker, zodat jij weg kan komen.

De rogue word idd door heel veel mensen slecht gespeeld. Maar de rogue moet zijn eigen minpunten goed maken. Jullie maken meer kans op goeie loot omdat jullie meer kunnen gebruiken, wij zijn zwaar beperkt qua items. Dat pickpocketen is een onmisbaar iets om onze opbrengsten iets op te krikken. En die resist wel eens, net zoals dat bij de frost van een mage wel eens gebeurt, of de slash van de warrior zijn axe. Alles kan misgaan. Maar een rogue die ondanks de foutjes die voor kunnen komen goed in de groep meekomt, in een groep die begrijpt dat de rogue moeilijk te spelen is in een party, zal er een rogue voor terug krijgen die steeds beter word. Na een tijd word hij onmisbaar. De damage die we doen is gewoon te groot om niet te willen gebruiken.
een rogue die in een instance niet met zijn party rekening houd, kan net zo goed alleen de isntance ingaan

als ik dood ga bij een gank ga ik dood, so be it.

hoezo meer kans op goede loot? dat is bullshit
pickpocket onmisbaar? absoluut niet, je zegt zelf dat een rogue een grindmachine is, dus pickpocket is een leuke extra.

rogue moeilijk te spelen in een party? weer bullshit,

om even heel kort door de bocht te zijn, als rogue hoef je maar 1 ding te doen in instances, Controled DPS -> dwz doe max dmg zonder aggro te krijgen -> he verrek, dat is dezelfde taak als de mage, alleen heeft de mage nog een andere taak, AOE when needed en CC when needed

in een instance ben je een groep, interesseert me geen reet hoe goed je kan soloen, en hoeveel DPS je kan doen als je aan het grinden bent, of dat je een elite aankan lvls boven je eigen lvl

zodra je in een groep zit, pas je jezelf aan. doe je dat niet, zoek ik iemand anders, en heb ik perse een rogue nodig, voor jouw 10 andere :P er is toch een overschot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:30:
[...]

?

Er stond eerst maraudon, maar was ff vergeten dat ik gisteravond ST voltooid heb. (Warlock, Priest, Rogue, Warrior, Hunter)
daar houdt het dan ook meteen op als jij brd of iets wilt doen heb je gewoon een mage nodig!
en dan nog als je uldaman of sunkentemple met een mage gedaan hebt wil je niet anders meer, zeker als er een goeie tank bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:31:
talan jij leeft echt in een droomwereld he dat je pickpocket nodig hebt omdat je minder krijgt dan een ander. waarom zou een priest of warlock of mage meer kunnen gebruiken dan jou??
Ik doelde op mail en plate dragers. Er dropt bijna altijd mail armor, dus daar heb ik al sowieso niks aan. Ik gebruik van alles wapens die er bestaan slechts daggers of bij uitzondering een zwaard, waardoor de kans dat er een ander soort wapen dropt dus veel groter is, en die gaan dan naar de casters (wands en staves) of de melee fighters (shields, 2h maces/swords).

Het pickpocketen levert bijna geen geld op, maar wel locked boxes om lockpicking te levelen en health potions die soms echt onmisbaar zijn voor rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

robbertinho schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:10:
Jij snapt er niet zoveel van volgens mij. Als je graag je tijd wilt doorkomen terwijl je wacht op de mensen die constant you ass aan het redden zijn, pak je maar een goed boek ofzo.

Ik ben pas lvl 38 (priest), maar heb nu al een beginnende antipathie tegen rogues. Niet omdat veel mensen dat hier hebben, maar omdat de meeste (gelukkig zijn er ook goeie) rogues die ik mee gehad heb in instances mij redelijk op mijn nerves werken zeg maar.

Ze rennen van de ene naar de andere mob en dat gaat een tijdje goed, totdat ze opeens een "foutje" maken en aggro krijgen van 10 mobs. Ipv dat ze nou blijven staan om dood te gaan, rennen ze naar mij toe en bleren heal. No way, dat is dus meteen dood laten gaan en kick.

Ik had er laatste één die bloedlink werd toen ik hem kickte. Hij beweerde dat hij de weg aan het vrij maken was en dat hij aggro kreeg omdat een lvl 25 (die we aan het helpen waren) te dichtbij kwam........... (lvl 32 rogue in Gnomeregan, de grapjas)

Gelukkig heb ik ook weleens met goede rogues gespeeld en dat is prima te doen, alleen al vanwege de vele dmg die ze kunnen uitdelen.

Maar wat zijn er veel slechte rogues zeg. Het lijkt erop dat veel rogues allemaal in real life ook dezelfde karakter eigenschappen hebben (no offence meant) en dan vooral eigenwijs, wispelturig en ongeduldig.

edit: even wat nuance in mijn post. Misschien heb ik wel de pech gehad om toevallig alle triggerhappy, zeer slecht spelende rogues te ontmoeten.
Ben ik dan de enige die dan constant priest meekrijg die ook mee gaan aanvallen/melee doen ?
Ik wil dat een priest zich focused op healen en als de shit echt de ventilator gaat raken dat hij dan pas mee gaat dmg'en (opzich nog fout, maargoed..)

En fyi, niet alle rogues zijn zo gelukkig (ik voel mezelf totaal niet aangesproken door je tekst) maar er zijn inderdaad eikels die gewoonweg niet kunnen teamplayen.. en die verpesten het beeld voor de gehele class!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:31:
[...]

Niet? Ik heb het linkerdeel (dormitory, hall of gears, alles om de clean zone enz.) met alleen mezelf en die pally compleet leeggehaald. Alle chests, alle loot. Het was nog easy om te doen ook.

De missie om roboguts te verzamelen en essential artifacts heb ik zelfs helemaal alleen gedaan, op level 37.

Je kunt idd niet alles alleen, maar als je zorgt dat je alleen pullt wat je af kan maken heb je daarna alle tijd van de wereld om met FA te healen en de pally zorgt voor de buffs en eventuele heals tijdens het gevecht. Ik tank, de pally healt, en als ik het niet trekt vanish ik en neemt de pally het over, terwijl hij mij healt. Daarna pak ik het weer over door met een ambush oid weer meer damage te doen. En zo pakten we de meeste mobs al makkelijk aan.
je weet dus echt niet wat je doet he sorry dat ik het zeg maar hoe kan jij nou gaan tanken als er een mail / plate drager bij je is. en jij had het over door gnome heen rennen ik ben pas met een lvl 55 pala ik lvl 52 gnome in gegaan en je kan gewoon niet rennen je bent nogsteeds even bezig met alles killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:33:
[...]

daar houdt het dan ook meteen op als jij brd of iets wilt doen heb je gewoon een mage nodig!
en dan nog als je uldaman of sunkentemple met een mage gedaan hebt wil je niet anders meer, zeker als er een goeie tank bij zit
Waarom zouden we dan percee een mage mee moeten nemen ?

Hooguit alleen voor AoE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ik verbaas me erover dat iedereen maar blijft zeggen dat Priests slecht in solo-en zijn. Totaal niet waar (tenminste tot nu toe). Ik ben nu bezig met een priest alt en die is nu level 37.

Zeer zelden dat ik mezelf moet healen. Ik solo zeer makkelijk monsters van 2 levels hoger. Meestal heb ik dan nog 75% health en mana over.

Geloof het of niet, ik heb een close combat dagger/wand build.

Shield -> smite -> mindblast -> Pain -> dagger + wands...... eventueel re-shield en re-pain.

Mischien dat niet veel mensen weten dat daggers en wands beide proccen tijdens het vechten. Zolang de dagger cooldown maar gelijk of lager is dan de wand. 23 dps dagger + 35 dps wand = +/- 50 dps. (je moet op die shoot knop blijven rammen dus je haalt geen 100%).

Samen met "pain" is dat een goede 70-72 dps op level 37. Ik heb "advanced shield" dus elke 15 seconden kan ik 350 damage absorben. Dus alleen monsters met meer dan 25dps hebben een hoop om me ooit schade te doen. Ik wil zo snel mogelijk "silence" hebben anders had ik ook nog "advanced wands" genomen.

Hopelijk hebben mensen die overwegen ook priest te worden hier iets aan hebben.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:33:
[...]

Ik doelde op mail en plate dragers. Er dropt bijna altijd mail armor, dus daar heb ik al sowieso niks aan. Ik gebruik van alles wapens die er bestaan slechts daggers of bij uitzondering een zwaard, waardoor de kans dat er een ander soort wapen dropt dus veel groter is, en die gaan dan naar de casters (wands en staves) of de melee fighters (shields, 2h maces/swords).

Het pickpocketen levert bijna geen geld op, maar wel locked boxes om lockpicking te levelen en health potions die soms echt onmisbaar zijn voor rogues.
er dropt zeker niet altijd mail en dan nog heb ik al warrior daar niks aan ik roll alleen op plate en dat dropt net zo vaak als leather hoor. en ik roll ook niet op wands staves enz.
jij kan gewoon net zoveel als een ander rollen op je eigen dingen. en health potions vliegen er bij mij ook door hoor als warrior, wie denk je dat vaak de hoogste repair kosten hebben? daar klagen warriors toch ook niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:36:
[...]

Waarom zouden we dan percee een mage mee moeten nemen ?

Hooguit alleen voor AoE ?
inderdaad voor de aoe als je in brd een stuk zit waar groepjes van 10 op je afkomen die binnen 30sec respawnen wil je wel aoe hebben hoor zonder mage hoef je het niet eens te proberen.
En heb je wel eens naar de damage output van een mage gekeken die is echt geweldig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Belgar schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:36:
Ik verbaas me erover dat iedereen maar blijft zeggen dat Priests slecht in solo-en zijn. Totaal niet waar (tenminste tot nu toe). Ik ben nu bezig met een priest alt en die is nu level 37.

Zeer zelden dat ik mezelf moet healen. Ik solo zeer makkelijk monsters van 2 levels hoger. Meestal heb ik dan nog 75% health en mana over.

Geloof het of niet, ik heb een close combat dagger/wand build.

Shield -> smite -> mindblast -> Pain -> dagger + wands...... eventueel re-shield en re-pain.

Mischien dat niet veel mensen weten dat daggers en wands beide proccen tijdens het vechten. Zolang de dagger cooldown maar gelijk of lager is dan de wand. 23 dps dagger + 35 dps wand = +/- 50 dps. (je moet op die shoot knop blijven rammen dus je haalt geen 100%).

Samen met "pain" is dat een goede 70-72 dps op level 37. Ik heb "advanced shield" dus elke 15 seconden kan ik 350 damage absorben. Dus alleen monsters met meer dan 25dps hebben een hoop om me ooit schade te doen. Ik wil zo snel mogelijk "silence" hebben anders had ik ook nog "advanced wands" genomen.

Hopelijk hebben mensen die overwegen ook priest te worden hier iets aan hebben.
Priests zijn zeer sterk solo, als ze shadow spec zijn. De meeste priests speccen echter naar holy op lvl 60 en dan wordt solo'en toch wel heel lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ja, ik ga als Hunter ook maar vast vooruit lopen dan he...

Als je dat doet in mijn groep krijg je 1 keer de vraag ermee te kappen. Doe je het nog een keer -> exit.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:40:
[...]

inderdaad voor de aoe als je in brd een stuk zit waar groepjes van 10 op je afkomen die binnen 30sec respawnen wil je wel aoe hebben hoor zonder mage hoef je het niet eens te proberen.
En heb je wel eens naar de damage output van een mage gekeken die is echt geweldig hoor.
Ik heb ook AoE, al is ie vast niet zo goed als die van een mage, maar mijn DPS is hoger dan mijn guild-mage maatje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gister de Ogre King afgemaakt in Dire Maul.

Ik had deze een tijdje terug gedaan met een 'hele gebalanceerde' groep. Dus warrior, priest, warlock, mage, druid. We hadden veel problemen met de ogre king en het duurde lang (en eerste keer een wipe) voor we hem dood hadden.

Ik dacht dus dat het met onze normale groep bijna onmogelijk zou zijn, aangezien we een stelletje cloth gasten bij elkaar zijn. (priest, 2x warlock, mage, hunter).

Wat schetste mijn verbazing: De ogre king was een eitje met deze groep en was dood in een seconde of 30. We hadden nog meer moeite met de groep van 6 hyena's voor hem :+

Zo zie je maar dat een groep met CC en veel damage dealers zeer effectief kan zijn en dat een balans-eenheden (warrior/druid/etc) de boel alleen maar vertragen :P

Ooit zei iemand op het forum hier dat met deze groep de high level instances onmogelijk zouden zijn.. maar niet dus. We gaan als een mes door de boter in Dire Maul, Scholomance (7 kamers geleegd en eindbaas omgelegd, kaasie), etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 31-05-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Iedere klasse heeft zijn beperkingen hoor :/ Jij kan iig cloth en leather dragen, en je kan daggers, maces,swords leren, en ook nog s bows voor ranged.

Ik als priest ben pas minimaal aangelegd:
* cloth
* dagger
* staff
* wand

Waarvan ik slechts een aantal daggers *mag* gebruiken omdat de rest rogue stuff is. Dus daar blijft het bij wand, staff, cloth. En dan ga *jij* zitten mauwen dat je zo weinig loot krijgt? Dat jij niet al je profficiencies (ofzo) leert/gebruikt das je eigen keus, en daarmee beperk je inderdaad je loot-kansen :)
Maar dat is bij iedere class, een Axe-specced warrior zal niet zo snel rollen op een 2H-sword omdattie dan moet respeccen en weetik wat. En een warrior zal echt niet rollen op mail alstie plate draagt.
De illusie dus dat jij minder loot krijgt dan anderen is een beetje vreemd omdat iedereen beperkt is in zijn loot door hetgeen hij in gespecialiseerd is...
Hydra schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:42:
[...]

Ja, ik ga als Hunter ook maar vast vooruit lopen dan he...

Als je dat doet in mijn groep krijg je 1 keer de vraag ermee te kappen. Doe je het nog een keer -> exit.
Zet je dan wel ff je pet op agressive, kan die ook ff rondkijken enzo :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ryceck op 31-05-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

RaseriaN schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:35:
[...]

Ben ik dan de enige die dan constant priest meekrijg die ook mee gaan aanvallen/melee doen ?
Ik wil dat een priest zich focused op healen en als de shit echt de ventilator gaat raken dat hij dan pas mee gaat dmg'en (opzich nog fout, maargoed..)

En fyi, niet alle rogues zijn zo gelukkig (ik voel mezelf totaal niet aangesproken door je tekst) maar er zijn inderdaad eikels die gewoonweg niet kunnen teamplayen.. en die verpesten het beeld voor de gehele class!
Als ik mee ga in een instance dan ken ik mijn taak, ik sta op ruime afstand van "het front" en het enige wat ik doe is af en toe shielden en de healthbars in de gaten houden. Vooral veel renew and flash heals gebruiken. De grotere heal spells gebruik ik alleen als het echt niet anders kan. Ik ga er dan wel vanuit dat 1 van mijn andere party members mij af en toe in de gaten houdt en evt. aggro van me af trekt (zou een rogue heel goed kunnen doen).

De zeldzame keren dat ik aanval is als ik de mob die we aan het doden zijn wegrent naar zijn "vriendjes". Als ik zie dat hij wegkomt zonder dat een andere party member kan voorkomen dat hij zijn makkers bereikt, wil ik er nog wel eens een mindblast overheen gooien. Als hij dan niet dood is (wat hij meestal wel is), komt hij wel weer terug en wordt hij geslacht.

Zoals ik zeg, ik heb ook weleens met goede rogues gespeeld en dat speelt prima, maar speel te vaak met slechte. Slechte rogues zijn gewoon heel erg vervelend. Vooral die lui die alleen maar zoveel mogelijk dmg willen doen en verder nergens anders op letten.

Daarnaast lijkt het misschien wel zo dat er meer slechte rogues zijn dan slechte priests, warriors etc., omdat er zoveel rogues zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

dat jij ervoor kiest om alleen daggers te gerbuiken is jouw keuze

ik zelf ben enhancement shammie, met 2H mace/axe dus ik roll meestal ook alleen maar op die wapens, maar als er een goede shammie dagger/mace/staff dropt zal ik het zeker niet laten om erop te rollen, mits ik vind dat een andere zijn need hoger is.

een rogue kan een groot scala aan wapens gebruiken, dat jij het niet benut is je eigen keuze, en dat je daarom vind dat je niets hebt aan 1h swords/maces so be it.

bovendien geld jouw verhaal voor alle classes. qua gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Thalan, waarom koop je niet alle skills dan,
1handed maces kun je ook gebruiken, ik zou gewoon alle skills kopen en als die wapens dan droppen heb je toch meer kans op loot?

Ik kan met mijn pala 1h 2h mace, 1h 2h axe, 1h 2h swords, polearms en shield.
Als 1 van die items dropped die beter zijn dan mijn huidige roll ik er ook op.

Met mijn mage kan ik staves/wands/dagger en volgens mij 1h swords (swords weet ik niet zeker, dacht dat ik een oh sword als useable te zien staan in mijn inventory)

Ik heb nu ook deze dagger.
http://www.thottbot.com/?i=4015

die gebruik ik in combinatie met een orb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

robbertinho schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:49:
[...]

Als ik mee ga in een instance dan ken ik mijn taak, ik sta op ruime afstand van "het front" en het enige wat ik doe is af en toe shielden en de healthbars in de gaten houden. Vooral veel renew and flash heals gebruiken. De grotere heal spells gebruik ik alleen als het echt niet anders kan. Ik ga er dan wel vanuit dat 1 van mijn andere party members mij af en toe in de gaten houdt en evt. aggro van me af trekt (zou een rogue heel goed kunnen doen).

De zeldzame keren dat ik aanval is als ik de mob die we aan het doden zijn wegrent naar zijn "vriendjes". Als ik zie dat hij wegkomt zonder dat een andere party member kan voorkomen dat hij zijn makkers bereikt, wil ik er nog wel eens een mindblast overheen gooien. Als hij dan niet dood is (wat hij meestal wel is), komt hij wel weer terug en wordt hij geslacht.

Zoals ik zeg, ik heb ook weleens met goede rogues gespeeld en dat speelt prima, maar speel te vaak met slechte. Slechte rogues zijn gewoon heel erg vervelend. Vooral die lui die alleen maar zoveel mogelijk dmg willen doen en verder nergens anders op letten.

Daarnaast lijkt het misschien wel zo dat er meer slechte rogues zijn dan slechte priests, warriors etc., omdat er zoveel rogues zijn.
Als je aggro hebt moet je roepen vind ik, maak anders een macro ervoor. Ik zelf als rogue moet het hebben van mn healers anders ben ik waardeloos in een instance, dus daarom 'red' ik mn healers altijd direct!

Dat vind ik fijn dat je dan ranged attacked en dat 'verwacht' ik dan ook eigenlijk wel een beetje.. maar niet dat je mee gaat aanvallen met ons, dmg doen wij wel voor je ;)

Slechte rogues zijn er veels te veel naar mijn mening en zijn vooral mensen die niet weten hoe je de class echt moet spelen. Ook het idee dat rogue alleen maar paar knopjes is vind ik beetje overdreven. Rogues spelen relaxed weg maar in een hogere instance moet je echt oppassen met wat je doet anders ben je instant "gebakken rogue met lederen stukjes :9"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:45:

Ik had deze een tijdje terug gedaan met een 'hele gebalanceerde' groep. Dus warrior, priest, warlock, mage, druid. We hadden veel problemen met de ogre king en het duurde lang (en eerste keer een wipe) voor we hem dood hadden.

Ik dacht dus dat het met onze normale groep bijna onmogelijk zou zijn, aangezien we een stelletje cloth gasten bij elkaar zijn. (priest, 2x warlock, mage, hunter).

Wat schetste mijn verbazing: De ogre king was een eitje met deze groep en was dood in een seconde of 30. We hadden nog meer moeite met de groep van 6 hyena's voor hem :+

Zo zie je maar dat een groep met CC en veel damage dealers zeer effectief kan zijn en dat een balans-eenheden (warrior/druid/etc) de boel alleen maar vertragen :P

Ooit zei iemand op het forum hier dat met deze groep de high level instances onmogelijk zouden zijn.. maar niet dus. We gaan als een mes door de boter in Dire Maul, Scholomance (7 kamers geleegd en eindbaas omgelegd, kaasie), etc.
verschilt natuurlijk per instances maar in feite kan je niet zonder warrior in jou geval had je natuurlijk wel 2 x warlock pet als evt tank en 1 x hunter pet als tank daarbij komt dat een hunter geen cloth drager is maar mail en dat is 1 na sterkste natuurlijk ;)
En als die priest zijn mana volledig leeg health denk ik dat je meer vertraging hebt dan wanneer ie 1 x moeten healen om de warrior ff te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Ik volg hier al enkele pagina's lang de discussie over looten en het lijkt mij dat mensen veel te veel gericht zijn op iets voor zichzelf uit een instance te slepen, al is het dan maar vendor trash. Iets samen bereiken en samenwerken staan blijkbaar niet in het WoW-woordenboek, maar persoonlijk gewin staat bij teveel mensen op de eerste pagina.

Volgens mij is het gebrek aan de nood om te grinden voor XP hier niet vreemd aan: als je afhankelijk bent van vier uur in groep xp'en om je volgende level te halen, dan leer je wel mee te werken. (Avalon City in Dark Age of Camelot, anyone? Nooit gedacht dat ik de XP-curve in dat spel nog zou leren appreciëren :) ). Als je dat doet komen de items wel vanzelf, maar alleen met de juiste afspraken vooraf voorkom je gezeik, alle loot-systemen ten spijt.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

RaseriaN schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:35:
[...]

Ik als priest help vaak een klein beetje met dmg dealen gewoon net genoeg om runners te stoppen en mezelf niet te vervelen. Dit komt vaak wel neer op het simpelweg cast van een SW: Pain (1200dmg over 30 seconden) en een Mind-Flay als ze runnen. En verder tussendoor spammen met me wand (58dps). Totale kosten per gevecht aan mana: 700mana, welke geregenned wordt terwijl ik met me wand spam. En 700mana is niets gezien ik in instances (met GotW en AB) vaak rond de 6500/7000 mana zit, met een regen per tick van 90mana.
Tis meer als kleine bonus voor de dmg-stats en anti-verveling terwijl ik een oogje houdt op de health-bars :)

Ben wel van mening dat de prioriteit ligt bij het healen en niet bij het dmg-dealen :) (shadowform is dus ook een duidelijke no-go in instances :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ryceck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:55:
[...]

Ik als priest help vaak een klein beetje met dmg dealen gewoon net genoeg om runners te stoppen en mezelf niet te vervelen. Dit komt vaak wel neer op het simpelweg cast van een SW: Pain (1200dmg over 30 seconden) en een Mind-Flay als ze runnen. En verder tussendoor spammen met me wand (58dps). Totale kosten per gevecht aan mana: 700mana, welke geregenned wordt terwijl ik met me wand spam. En 700mana is niets gezien ik in instances (met GotW en AB) vaak rond de 6500/7000 mana zit, met een regen per tick van 90mana.
Tis meer als kleine bonus voor de dmg-stats en anti-verveling terwijl ik een oogje houdt op de health-bars :)

Ben wel van mening dat de prioriteit ligt bij het healen en niet bij het dmg-dealen :) (shadowform is dus ook een duidelijke no-go in instances :X )
Mijn zinnetje was ietwat sarcastisch bedoeld ;) maar zoals "jullie" je priest beschrijven zie ik ze graag in instances.. shadowform priest en meleepriest wil ik eigenlijk niet meer zien in instances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:51:
Thalan, waarom koop je niet alle skills dan,
1handed maces kun je ook gebruiken, ik zou gewoon alle skills kopen en als die wapens dan droppen heb je toch meer kans op loot?

Ik kan met mijn pala 1h 2h mace, 1h 2h axe, 1h 2h swords, polearms en shield.
Als 1 van die items dropped die beter zijn dan mijn huidige roll ik er ook op.

Met mijn mage kan ik staves/wands/dagger en volgens mij 1h swords (swords weet ik niet zeker, dacht dat ik een oh sword als useable te zien staan in mijn inventory)

Ik heb nu ook deze dagger.
http://www.thottbot.com/?i=4015

die gebruik ik in combinatie met een orb.
Ja, dat heb ik gisteren dus ook gedaan, met uitzondering van crossbow. Ik heb al een gun en die is toch alleen maar voor af en toe eens een pull. Voortaan ga ik idd ook op maces en swords rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:00:
[...]

Ja, dat heb ik gisteren dus ook gedaan, met uitzondering van crossbow. Ik heb al een gun en die is toch alleen maar voor af en toe eens een pull. Voortaan ga ik idd ook op maces en swords rollen.
ikke ikke ikke en de rest kan ..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik heb mijn abonnement stopgezet, na twee maanden intensief spelen (+50 uur per week), heb ik het eigenlijk wel weer gezien. Ik heb mijn main Warlock naar lvl 48 gekregen en Herbalism en Alchemy naar 300 en ik zat in een leuk guild, maar als je weer eens nieuw terrein verkent, zie je toch weer dezelfde tegenstanders alleen met een hoger level. Het komt maar zelden voor dat je wezens ziet die je niet eerder hebt gezien. Ook vind ik raids niet erg boeiend, het questen daarentegen wel.

Toch ben ik blij dat ik WoW heb gespeeld, als gamer heb je het gevoel dat je dit spel gewoon gespeeld moet hebben anders heb je echt iets gemist. Echter neemt het te veel tijd in beslag en hoe hoger je lvl hoe moeilijker het wordt om snel te levelen. De AH is echt een toegevoegde waarde aan het spel en het is mooi om veel geld te verdienen met je professions of met andere items.

Ik ben eigenlijk ook van nature een hardcore FPS-gamer, maar desondanks kon ik deze RPG toch zeer waarderen, ook natuurlijk omdat de gevechten niet turnbased waren, wat natuurlijk crap is.
Daarnaast spreekt de wereld van Azeroth ook echt tot je verbeelding.

Misschien ga ik WoW missen, maar ik denk het niet als ik de titels zie die eraan komen, zoals GTA:SA en Battlefield 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

RaseriaN schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:53:
[...]

Als je aggro hebt moet je roepen vind ik, maak anders een macro ervoor. Ik zelf als rogue moet het hebben van mn healers anders ben ik waardeloos in een instance, dus daarom 'red' ik mn healers altijd direct!

Dat vind ik fijn dat je dan ranged attacked en dat 'verwacht' ik dan ook eigenlijk wel een beetje.. maar niet dat je mee gaat aanvallen met ons, dmg doen wij wel voor je ;)

Slechte rogues zijn er veels te veel naar mijn mening en zijn vooral mensen die niet weten hoe je de class echt moet spelen. Ook het idee dat rogue alleen maar paar knopjes is vind ik beetje overdreven. Rogues spelen relaxed weg maar in een hogere instance moet je echt oppassen met wat je doet anders ben je instant "gebakken rogue met lederen stukjes :9"
Ik laat het ook wel horen hoor, dat ik aggro heb, maar in de lagere lvl instances gebeurt het naar mijn zin nog altijd iets te vaak dat niemand zit op te letten. Met als gevolg dat ik drukker ben om mezelf in leven te houden ipv de party te healen en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Fade werkt prima, maar heeft een cooldown dus werkt ook niet altijd. Daarom vraag ik tegenwoordig ook of ze af en toe ff op willen letten. Werkt prima.

Heb ooit weleens een instance gedaan met 2 priests, was ik de healer en die andere ging lekker dmg staan dealen. Was niet optimaal, maar je staat verbaasd over de hoeveelheid damage die die priest nog deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Thalan heeft groot gelijk dat hij gaat rollen op swords en 1h mace. hij kan ze gebruiken dus waarom niet? als het beter is dan zijn huidige?

volstrekt rechtvaardig, dus helemaal geen ikke ikke ikke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

robbertinho schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:04:
[...]

Ik laat het ook wel horen hoor, dat ik aggro heb, maar in de lagere lvl instances gebeurt het naar mijn zin nog altijd iets te vaak dat niemand zit op te letten. Met als gevolg dat ik drukker ben om mezelf in leven te houden ipv de party te healen en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Fade werkt prima, maar heeft een cooldown dus werkt ook niet altijd. Daarom vraag ik tegenwoordig ook of ze af en toe ff op willen letten. Werkt prima.

Heb ooit weleens een instance gedaan met 2 priests, was ik de healer en die andere ging lekker dmg staan dealen. Was niet optimaal, maar je staat verbaasd over de hoeveelheid damage die die priest nog deed.
Ik kijk ook vaak naar healthbars van mn party (wat niet echt altijd nodig is) maar als ik ineens 10% van een priest zn leven zie vallen weet ik meestal al genoeg en ren ik naar hem toe (ook al heb ik een mob op me eventueel) Priest kunnen veel dmg uitknallen op mobs, maar toch heb ik zoiets van laat tanken bij warriors/pala en healen bij druid/priest en dmg bij rogue/mage (warlock durf ik niet zo te plaatsen, niet echt ervaring met de class)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:00:
[...]

bovendien zijn 9 van de 10 greens pure greedrolls als het op wapens aankomt

de meeste mensen gebruiken quest rewards en blue's als wapen, welke "gefarmed" kunne worden zoals de toxic revenger, Illusionary Rod, hypnotic blade, sword of omen etc.

daarom zijn geld in de endgame isntances ook altijd Green BOE = all roll
als iemand het echt nodig hebt komt dat wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:07:
Thalan heeft groot gelijk dat hij gaat rollen op swords en 1h mace. hij kan ze gebruiken dus waarom niet? als het beter is dan zijn huidige?

Waarom zou je op alles gaan rollen? weet je hoe ontiegelijk klote het is om op hogere lvl's je skills van alle wapens op pijl te houden? Ik doe nu daggers en swords maar zal nooit naar maces toe gaan puur omdat die krengen ALTIJD langzaam zijn en gewoonweg dat ik 10 dagen bezig ben dat kreng op een fatsoenlijke dmg/hit rate te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:07:

Wat dus niet blijkt uit zijn post :)
Das hetzelfde als dat ik op iedere staff roll terwijl me dagger/offhand beter is :X (mace/offhand momenteel)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 31-05-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:20:
[...]

Als ik even moet wachten is t ook geen probleem, overigens ben ik het vaak net de laatste die omvalt, mijn vanish is erg handig :) en met mijn Jumper Cables helemaal :P
Een priest die healt is bezig met zijn taak uit te voeren in de groep.

Een rogue die aan het pickpocketen is draagt op dat moment niets bij aan de vooruitgang van de groep in de instance. Hij is dus gewoon ontzettend asociaal bezig. In een instance ben je onderdeel van de groep, als je bewust bezig bent de zaak voor de andere te verzieken, dan is het kick en bye.

Ik ben genoeg rogues tegen gekomen die niet pickpocketen en een positieve bijdrage leveren. Die neem ik graag nog een keer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Epitome schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:02:
Ik heb mijn abonnement stopgezet, na twee maanden intensief spelen (+50 uur per week), heb ik het eigenlijk wel weer gezien. Ik heb mijn main Warlock naar lvl 48 gekregen
...
Misschien ga ik WoW missen, maar ik denk het niet als ik de titels zie die eraan komen, zoals GTA:SA en Battlefield 2. :)
Ik heb juist dat de aankomende titels me niet meer boeien door WoW :P Waar zit ik momenteel op te wachten? Wat zal mij nog kunnen weggrijpen bij WoW? Maybe de nieuwe Zelda.... Maar dat is het dan wel weer :P Ik was oorspronkelijk van plan Trackmania Sunrise aan te schaffen, maar ik heb de tijd niet om het te spelen, nog niet eens gekocht dus :o Verder.. Mjah, misschien Halo 3 of de nieuwe Mario of Mariokart, wanneer die ook ooit uit mochten komen :+

Dat je nu al stopt met spelen vat ik echt niet :D Ik ben nu een paar weken lvl 60, maar ik kan niet stoppen. Al een paar alts begonnen, maar ben toch voornamelijk met m'n main bezig. Ik heb een wishlist voor items en ik zal niet rusten voordat ik ze heb :P En dan heb ik nog een redelijk "normaal" lijstje, te weten >
Lightforge compleet, m'n charger, Quell'Serar. Maar je hebt kans dat zodra ik dat heb, ik wel Lawbringer of Judgement compleet wil krijgen :+

M'n rang stijgt ook gestaag, dus daar krijg ik ook gear door :) En ik gank overigens NIET. Ik heb 1 maal een lvl 50 & 49 samen geganked, omdat ik net door 6 lvl 60s ge-assraped was en erg chag was. Maar ik voelde me meteen schuldig, dus ik heb gewacht en toen ze gerezzed waren ge/salute-d, ge/smile-d en ze geholpem met het killen van wat mobs. Toen pas voelde ik me wat beter :P Echt, dit "honor"system is niets voor mij. Ik vind het wel leuk als ik een lvl 60 sloop (ud rogue als het even kan en dat kan VAAK :D), maar low-lvls doden is niets voor mij. En iemand killen als hij bezig is vind ik ook niets. Ik wil tenmiste dat mijn honor-points ook daadwerklijk honor-points zijn.

Op Bloodscalp lopen in Burning Steppes wel al een tijd een stelletje kansloze figuren rond, trouwens. Vaak met z'n 6-en ofzo (lvl 60) en dan mensen die alleen zijn pakken. Vaak de outpost bij de flightpoint inrijden en dan snel die ene lvl 56 alliance pakken ofzo :Z En veel nederlanders ook helaas (herkenbaar aan nicks), erg triest hoor :/
Gelukkig zijn niet alle Horde evil, maar sinds de "honor"-patch is het zien van een horde die weet dat hij niet verliezen kan (ik outnumbered of oom) certain death. Als ik een Horde zie vechten met mobs en hij staat op het punt het loodje te leggen, dan spring ik van m'n paard, stun ik een mob en probeer van een andere de aggro af te halen en op de ander light te judgen. Waarom iemand 10% armor-damage laten krijgen als je dat kan verhelpen? Tis dan wel Horde, maar ook een human being IRL. Maarja, ik ben een softie, he :+

[ Voor 10% gewijzigd door Okyah op 31-05-2005 15:19 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:09:
[...]

Waarom zou je op alles gaan rollen? weet je hoe ontiegelijk klote het is om op hogere lvl's je skills van alle wapens op pijl te houden? Ik doe nu daggers en swords maar zal nooit naar maces toe gaan puur omdat die krengen ALTIJD langzaam zijn en gewoonweg dat ik 10 dagen bezig ben dat kreng op een fatsoenlijke dmg/hit rate te krijgen
? dan doe je iets goed fouts :/

heb al paar keer respecced en bij elke respecc reset mijn 2h axe en mijn 2h mace dus naar 0 (is een talent namelijk)

2 uurtjes beuken net buiten orgrimmar en ik zit al weer op de 270 de rest gaat meestal wel lekker hard als ik weer UBRS ofzo inga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:21:
[...]
We hebben het over het gedrag van sommige rogues in instance groepen. PvP heeft hier totaal niets mee te maken.
Een rogue heeft even veel kans op goede loot als iedere andere speler in de groep. Een rogue die pickpocket is puur voor zichzelf bezig. Pickpocketen heeft ook helemaal niets te maken met de andere skills en zijn ook niet nodig in een instance. Rogues zijn in geen enkele instance onmisbaar. Denk daar aan de volgende keer dat je met een groep mee gaat. Als je op genoeg shitlists terecht komt dan wordt het wel heel moeilijk om buiten je gilde nog in een groep te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:19:
[...]

? dan doe je iets goed fouts :/

heb al paar keer respecced en bij elke respecc reset mijn 2h axe en mijn 2h mace dus naar 0 (is een talent namelijk)

2 uurtjes beuken net buiten orgrimmar en ik zit al weer op de 270 de rest gaat meestal wel lekker hard als ik weer UBRS ofzo inga
Zal wel geen 10 dagen duren maar voor mijn gevoel duurt het wel zo lang ;)
Heb een keer met een mace gevochten met mn rogue maar vond het maar niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:09:
[...]

Dan heb ik een tip voor je: Intellect. Ik heb een tijdlang met een +9 intellect op mijn hoofd rondgelopen, intellect zorg dat je weaponskills veel sneller levelt. Zo goed als elke hit die ik deed met een wapens zorgde mits daar nog ruimte voor was, voor een extra punt in die skills.

Het is dus totaal niet moeilijk om die op te houden. Ik denk ik voor maces en daggers ga, omdat daggers veel leuke functies hebben, en maces icm ss gewoon megaveel damage doen, handig voor grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:45:

Ik ben ERG benieuwd of je een Tribute Run gedaan hebt, of dat je ook Captain Kromcrush aangevallen hebt? :) Want hoe sterk je pet ook is, die overleeft geen Mortal Strikes van 2500 dmg hoor.... En dan komen er op half health nog es 2x lvl 61 elite Ogre Reavers bij...brrr. Geef mij dan maar een war, 2 mages, priest en shammie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:25:
[...]

Dan heb ik een tip voor je: Intellect. Ik heb een tijdlang met een +9 intellect op mijn hoofd rondgelopen, intellect zorg dat je weaponskills veel sneller levelt. Zo goed als elke hit die ik deed met een wapens zorgde mits daar nog ruimte voor was, voor een extra punt in die skills.
Ik heb geen int. en ik ga ook geen items opofferen ervoor.. al mn gear is op agi toegespits (soms wat concessies richting stm want ik loop nu net met 2.3k hp rond)

ieder zn eigen keuze gelukkig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:25:
[...]

Het is dus totaal niet moeilijk om die op te houden. Ik denk ik voor maces en daggers ga, omdat daggers veel leuke functies hebben, en maces icm ss gewoon megaveel damage doen, handig voor grinden.
.... *sprakeloos* Sorry, maar als ik een rogue zie met +9 int op zijn dolkjes (kan niet weet ik, maar ff als voorbeeld :)) met als excuus "dan leer ik weaponskills sneller" dan rol ik om van het lachen hoor :P

Anyway, ik doe er uurtje of zo over om 2h maces weer naar 295 of zo te trekken. Rest doe ik wel in raids (je doet rustig 4 dagen over om dan 300 skill te krijgen :D). Fijn als je moet respeccen voor pve raids en je verliest al je 2h skills als Shaman :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

het duurt op een gegeven moment wel wat langer hoor ik ben nu lvl 59 maar duurt best lang om te levelen en intellect helpt wel inderdaad ik heb mestaal zo een 25+ maar dan nog duurt het lang ook omdat ik al warrior minimaal punten intellect heb natuurlijk. had een mooie bow gevonden maar dat duurt echt zo lang om te levelen. ff kijken of ik een bugged (evade) poppetje kan vinden en dan door blijven schieten

misschien bedoelt talan een potion he die gebruik ik altijd na levelen

[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 31-05-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:18:
[...]

Een priest die healt is bezig met zijn taak uit te voeren in de groep.

Een rogue die aan het pickpocketen is draagt op dat moment niets bij aan de vooruitgang van de groep in de instance. Hij is dus gewoon ontzettend asociaal bezig. In een instance ben je onderdeel van de groep, als je bewust bezig bent de zaak voor de andere te verzieken, dan is het kick en bye.

Ik ben genoeg rogues tegen gekomen die niet pickpocketen en een positieve bijdrage leveren. Die neem ik graag nog een keer mee.
Mee eens. pickpocketen doe je maar in je eigen tijd. Zolang niemand hoeft te regennen vind ik zelfs skinnen/minen/harvesten ook uit den boze. Doe je ook maar in je eigen tijd. Een instance doe je samen en niet alleen. Zoniet, dan is het inderdaad: Voor jou 10 anderen. In het geval van de priests ligt dat iets anders. Maar ik heb nog met geen enkele priest problemen gehad. De meesten hebben rond lvltje 45 echt wel door dat ze mana nodig hebben voor healen. Dat ze af en toe wat damage doen met hun wand heb ik geen problemen mee, zolang ze maar met targets bezig zijn die op dat moment getaunt zijn.

Dat een aantal van u de voordelen van een mage niet inziet vind ik erg vreemd. Dan zijn jullie wellicht van een dergelijk lvl dat jullie er niet over mee kunnen praten, of jullie missen er geen omdat je er niet mee in een instance geweest bent. Een goede mage bespaard de hele groep enorm veel vechten (en dus ook de noodzaak tot het verdelen van heals door de priest) doordat deze binnen een seconde of 20 een hele groep elites neerlegt en in die tijd nauwelijks in gevaar komt. Tel daar de 30 tot 40 seconden voor regennen bij op en je zit nog LANG niet aan de tijd die je kwijt bent als de damage dealers van een groep zich sowieso moeten inhouden en je daarnaast alle targets 1 voor 1 afwerkt. Misschien vindt men het ook niet fijn om te zien dat de dps van een mage met zo'n factor 5 tot 10 hoger ligt dan die van de andere classes en dat men er daarom niet over te spreken is? Ondanks dat worden mages in de end-game wel erg 'gimped' door het feit dat andere classes (voornamelijk melee) er 20% dps en health bij krijgen door epic loot, terwijl de meeste casters het op zo'n moment met +100 health en +100 mana moeten doen. Dat draagt er toe bij dat de rol van de mage in een zwart gebied ligt. Mages zijn uiteindelijk te vervangen door (bijv.) tanks gewoon omdat de dps die zij doen eigenlijk 'voldoende' is.

Wil men bij Blizzard dus de rollen van verschillende classes allemaal even krachtig houden in hun eigen gebied, dan moeten ze die gebieden meer afbakenen en niet laten overlappen. Een tank is tenslotte niet bedoeld om damage te doen, maar om klappen te vangen. Ik denk dat er dus in de nabije toekomst een grote verandering aan zit te komen voor bepaalde classes/items, waarmee iedereen sterker in zijn rol staat met zijn resp. class.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:35:
[...]

.... *sprakeloos* Sorry, maar als ik een rogue zie met +9 int op zijn dolkjes (kan niet weet ik, maar ff als voorbeeld :)) met als excuus "dan leer ik weaponskills sneller" dan rol ik om van het lachen hoor :P

Anyway, ik doe er uurtje of zo over om 2h maces weer naar 295 of zo te trekken. Rest doe ik wel in raids (je doet rustig 4 dagen over om dan 300 skill te krijgen :D). Fijn als je moet respeccen voor pve raids en je verliest al je 2h skills als Shaman :(
Je zou inderdaad ook gewoon de dichtstbijzijnde mage om een +int buff kunnen vragen. Kans is groot dat je er een krijgt. Zeker als je een buff terugkrijgt als je zelf een pally bent of priest. Ik word er in instances zo vaak om gevraagd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:35:
[...]

Nouja omvallen is ook zo lullig he ;) Daarom dat idee had ik ook want loop nu met 270 AGI rond en 140 stm (meen ik) en dat ga ik NOWAY opofferen om wat sneller mn wapens te leren..

Dus dat opnieuw lvlen is alleen maar als je 2H een talent is ? (opzich logisch als ik het me nu bedenk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:38:
[...]

Mee eens. pickpocketen doe je maar in je eigen tijd. Zolang niemand hoeft te regennen vind ik zelfs skinnen/minen/harvesten ook uit den boze. Doe je ook maar in je eigen tijd. Een instance doe je samen en niet alleen. .
als jij echt denkt dat mensen een rich thorium mine laten staan of een goeie skin dan klopt er iets niet hoor. bepaalde dingen doen je voor de skins denk aan sunken temple voor de mooie dragonscale etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah! Vanmiddag 2,5 uur in UBRS geweest, was mn 8e run ongeveer. Eenmaal bij de general aangekomen dropte die eindelijk het eerste valor set item wat ik in UBRS ben tegen gekomen, roll ik er samen op met een andere warrior die voor het eerst UBRS doet... verloren :(

Dat is zuur... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:32:
Ik ben ERG benieuwd of je een Tribute Run gedaan hebt, of dat je ook Captain Kromcrush aangevallen hebt? :) Want hoe sterk je pet ook is, die overleeft geen Mortal Strikes van 2500 dmg hoor.... En dan komen er op half health nog es 2x lvl 61 elite Ogre Reavers bij...brrr. Geef mij dan maar een war, 2 mages, priest en shammie :)
Die Kromcrush is idd evil vergeleken met die eindbaas :| Eerste keer daar > Ik was er met een warrior, druid, hunter & mage. Zelf paladin en het oorspronkelijke idee was dat de warrior zou tanken, ik tank zou zijn voor het geval dat hij de aggro verloor (we wisten nog niet of hij zou fearen, zou weg slaan, wat dan ook :P). Nja, toen kwamen die andere 2 erbij, dus ik tank er een, een ander wordt gesheeped. BLANG, warrior dood. Iedereen echt WTF??? want hij had nog meer dan de helft van z'n hp ongeveer. Nja, ik die boss ook tanken, BLANG, ook dood :/ WTF!!! Nja, toen even Combat Log bekeken, voor 3200 damage ofzo geraakt 8)7
Nja, nieuwe taktiek > trap zetten voor een van de adds, sheep voor de andere, warrior in z'n eentje de boss tanken druid en ik beiden healen en hem continu op volledige health houden. Nja, ging goed, adds zaten ook vast, tot de warrior gefeared werd, de druid aggro kreeg en er in 1 klap aanging. Nja, ik de warrior alleen healen, ging ook nog. Maar die King was daarna echt extreem makkelijk :D Ik die Observer bezig houden, zij die King doodmaken en toen waren wij de nieuwe koning, jeeeeeuh \o/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb ZF meerdere malen gedaan met 2 rogues een druid en 2 shammies. Nooit een probleem gehad:)

Sterker nog, behalve RFC heb ik nog nooit met een mage in een instance gezeten (!) Slechts 2 maal de eer gehad een warrior te zien en nog nooit een priest:)

Tsja... een klein NL guild met veel Shammies, veel Rogues en één Druid:) Twee Warriors komen eraan, maar zijn pas net lvl 40, terwijl wij 60 zijn of bijna zijn. Onze priest (mijn alt:) zit op level 12... dus dat duurt wel ff:)

Tot en met Dire Maul lukt het wel met alleen Rogues en Shammies, daarna weet ik het eerlijk gezegd nog niet (gezien het feit dat NIEMAND rogues wil meenemen naar de hogere instances weet ik genoeg:)

Ik heb ergens wel spijt dat ik Rogue heb gerold, maar het blijft een leuke class om te spelen. Alleen zo jammer dat je het op het einde te fragiel bent voor elite-instance runs. Wat dat betrefd had ik beter Warrior kunnen worden, ook leuk melee hakken en op het einde ben je zowle in PVP als instances koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:41:
[...]

als jij echt denkt dat mensen een rich thorium mine laten staan of een goeie skin dan klopt er iets niet hoor. bepaalde dingen doen je voor de skins denk aan sunken temple voor de mooie dragonscale etc etc
Als alle mana gebruikers in onze groep aan het regennen zijn (of anderzijds bezig zijn), maakt het mij niet uit. Het moet de groep echter niet ophouden. En zo denken veel mensen er over.

Misschien dat je in de deadmines nog uit de weg gaat voor een iron vain, maar in ST is het in de groepen waarin ik zit toch algemeen: "Leave it" en "Hurry the f**k up!" Alhoewel het juist daar niet heel belangrijk is. De elite dragonkin worden toch ge-AoE-d waardoor er altijd een pauze tussen een groep in zit en er dus tijd is om te skinnen of wat dan ook.

Trouwens ik ben het niet helemaal eens met het noodzakelijk zijn van een mage in ZF. Die kan inderdaad zonder mage gedaan worden. Voor het hele stairs gebeuren kun je sowieso beter geen AoE gebruiken.

Voor Uldaman is het al 'handig'. Maar na die twee instances begint het momentum toch al richting noodzaak te verschuiven.

Daarnaast zul je je wel moeten afvragen of je priest het leukt vindt de hele rit zonder mana water te zitten. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 21:30
[...]

Een tank is tenslotte niet bedoeld om damage te doen, maar om klappen te vangen. Ik denk dat er dus in de nabije toekomst een grote verandering aan zit te komen voor bepaalde classes/items, waarmee iedereen sterker in zijn rol staat met zijn resp. class.
Dat is Blizzard al aan het doen. De Warth en Might sets van warriors worden 'ge-nerfed' doordat ze alle +crit en +agi stats eraf halen, en dat vervangen met +def en +parry.

Daardoor worden het echte tank sets, en de warriors die uren en uren bezig zijn geweest om zo'n set bij elkaar te sprokkelen zijn niet blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
ff n00b vraagje tussen door
maar kan ik nu echt niet terug vinden, op welke sever the allience guild zit

( ik neem aan bloodscalp, aangezien daar ook the horde zit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Can i have your stuff ? :P

(standaard reactie op de WoW forums)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Dat een aantal van u de voordelen van een mage niet inziet vind ik erg vreemd. Dan zijn jullie wellicht van een dergelijk lvl dat jullie er niet over mee kunnen praten, of jullie missen er geen omdat je er niet mee in een instance geweest bent. Een goede mage bespaard de hele groep enorm veel vechten (en dus ook de noodzaak tot het verdelen van heals door de priest) doordat deze binnen een seconde of 20 een hele groep elites neerlegt en in die tijd nauwelijks in gevaar komt. Tel daar de 30 tot 40 seconden voor regennen bij op en je zit nog LANG niet aan de tijd die je kwijt bent als de damage dealers van een groep zich sowieso moeten inhouden en je daarnaast alle targets 1 voor 1 afwerkt. Misschien vindt men het ook niet fijn om te zien dat de dps van een mage met zo'n factor 5 tot 10 hoger ligt dan die van de andere classes en dat men er daarom niet over te spreken is? Ondanks dat worden mages in de end-game wel erg 'gimped' door het feit dat andere classes (voornamelijk melee) er 20% dps en health bij krijgen door epic loot, terwijl de meeste casters het op zo'n moment met +100 health en +100 mana moeten doen. Dat draagt er toe bij dat de rol van de mage in een zwart gebied ligt. Mages zijn uiteindelijk te vervangen door (bijv.) tanks gewoon omdat de dps die zij doen eigenlijk 'voldoende' is.
Ik heb inderdaad weinig ervaring met mages in instances, maar bedoel je met ''in een seconde of 20 een hele groep elites omlegt'', bv. die elite Slangen in ST ? Of de ''echte'' elites, bv. die dragonkin ?

Die elite slangen leg ik nml. ook ''zo'' om... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:45:
[...]

Dat is Blizzard al aan het doen. De Warth en Might sets van warriors worden 'ge-nerfed' doordat ze alle +crit en +agi stats eraf halen, en dat vervangen met +def en +parry.

Daardoor worden het echte tank sets, en de warriors die uren en uren bezig zijn geweest om zo'n set bij elkaar te sprokkelen zijn niet blij ;)
Naar mijn mening zeer terecht. Men gaat ook de ambush crit van rogues nerfen las ik vanmorgen.
On_E schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:48:
[...]

Ik heb inderdaad weinig ervaring met mages in instances, maar bedoel je met ''in een seconde of 20 een hele groep elites omlegt'', bv. die elite Slangen in ST ? Of de ''echte'' elites, bv. die dragonkin ?

Die elite slangen leg ik nml. ook ''zo'' om... :)
Elite dragonkin die in het midden van de begane grond in de instance zitten. Een warlock is ook zeker niet slecht in AoE, maar haalt het qua die damage echt niet bij een mage. Het is trouwens niet IK leg die zo neer he. Dan klink je als een rogue. Nee, je hebt toch echt een priest nodig :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:48:
[...]

Naar mijn mening zeer terecht. Men gaat ook de ambush crit van rogues nerfen las ik vanmorgen.
He! dat vind ik nou weer minder, net een respec achter de rug om meer punten in imp. ambush te hebben... achja, dan maar wat minder sterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 10:51
Even tussendoor, gebeurt het vaak op andere realms dat een party van level 60 rogues op de dock staat te campen van Menethil?
Op Skullcrusher is dit namelijk bijna 24/7 en ik erger me er uitermate aan...
Er is gewoon geen manier om daar doorheen te komen...
Ze moeten een paar van die level 60 elite's laten rondlopen daar ^_^

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchy007 op 31-05-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:40:
[...]

Nouja omvallen is ook zo lullig he ;) Daarom dat idee had ik ook want loop nu met 270 AGI rond en 140 stm (meen ik) en dat ga ik NOWAY opofferen om wat sneller mn wapens te leren..

Dus dat opnieuw lvlen is alleen maar als je 2H een talent is ? (opzich logisch als ik het me nu bedenk)
Misschien logisch, maar al als not working as intended verklaard door Blizzard *gelukkig* Niet dat ik nu nog es ga respeccen (tenzij we plate of bloodlust in enhancement tree krijgen natuurlijk :D) maar het is gewoon nogal ongelukkig aangezien ik echt wel 2h-ers wil voor PvP. Vooral Rogues met minder dan 2,5k HP op lvl 60 zijn dan snel het haasje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:32:

om even heel kort door de bocht te zijn, als rogue hoef je maar 1 ding te doen in instances, Controled DPS -> dwz doe max dmg zonder aggro te krijgen -> he verrek, dat is dezelfde taak als de mage, alleen heeft de mage nog een andere taak, AOE when needed en CC when needed
Het meeste kan ik me wel in vinden op dit punt na: CC is ook een zeer belangrijk onderdeel van de Rogue. 2-3 rogues in een party maken instances met humies een koekie: Sapperdesap en 1 voor 1 platslaan.... De CC van de mage kan BLOEDLINK zijn doordat die schapies wel eens aardig ronddwalen. Als het kan is Sap veel beter dan sheep (sheep kan tijdens een gevecht, wat uiteraard heel fijn is)

Over het pickpocketen... uhm ja... ik snap de emoties wel, maar ook dit is af te spreken. Mijn (vrienden) guild is zoals gezegd rogue/shammie heavy. Ik ken de speelstijl van elke speler (zo ook hun fouten) en weet wat ik kan verwachten. Wij laten pickpocket dan ook gewoon toe. Mits gecontroleerd is dat geen enkel probleem. Ik snap natuurlijk ook wel dat een onbekende rogue die zomaar link loopt te doen heel veel irritatie wekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:48:

Elite dragonkin die in het midden van de begane grond in de instance zitten. Een warlock is ook zeker niet slecht in AoE, maar haalt het qua die damage echt niet bij een mage. Het is trouwens niet IK leg die zo neer he. Dan klink je als een rogue. Nee, je hebt toch echt een priest nodig :)
Je hebt gelijk, heb zeker een priest nodig ja.

Zeker omdat ik ook nog weleens te vroeg hoge Shadowbolt crits schiet, aggro pull, en dan sta te tanken. :P

Gelukkig houdt onze guild-priest er altijd rekening mee, en krijgt ie van mij ook altijd wat extra mana drinks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:33
Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:55:
Zowiezo word er bij ons altijd in random raid party´s master loot op gezet vlak voor de boss.

De masterlooter kijkt wat er in zit en post dit in het raid channel.
Wanneer niemand het nodig heeft doet hij /random 1-10 (van uitgaande dat er 10 mensen inzitten)
De masterlooter heeft daarvoor een lijstje gemaakt wie welke nummers heeft

Pala1=1 -*- Druid=2 -*- Mage1=3 -*- Rogue1=4 -*- Pala2=5 -*-
Priest=6 -*- Warlock=7 -*- Mage2=8 -*- Rogue2=9 -*- Warrior=10

Als de uitkomst van /random 1-10 dan 7 is gaat de loot naar de Warlock
o_O
En dat wordt voor elke raid/party nog "effe" helemaal uitgelegd?
Jij liever dan ik :)

Maar dat Masterlooter systeem is wel okee, kan je dan ook niet meer Ninja'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Phantom schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:45:
[...]

verd.... :(

edit: aan de andere kant niet erg hoor, me warrior doet geen dmg, net genoeg om aggro te houden na een taunt en ik vind het wel best, laat ze maar op me in beuken, heerlijk al die klappen ^^ hahaha

[ Voor 21% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 31-05-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:53:
[...]

Het meeste kan ik me wel in vinden op dit punt na: CC is ook een zeer belangrijk onderdeel van de Rogue. 2-3 rogues in een party maken instances met humies een koekie: Sapperdesap en 1 voor 1 platslaan.... De CC van de mage kan BLOEDLINK zijn doordat die schapies wel eens aardig ronddwalen. Als het kan is Sap veel beter dan sheep (sheep kan tijdens een gevecht, wat uiteraard heel fijn is)

Over het pickpocketen... uhm ja... ik snap de emoties wel, maar ook dit is af te spreken. Mijn (vrienden) guild is zoals gezegd rogue/shammie heavy. Ik ken de speelstijl van elke speler (zo ook hun fouten) en weet wat ik kan verwachten. Wij laten pickpocket dan ook gewoon toe. Mits gecontroleerd is dat geen enkel probleem. Ik snap natuurlijk ook wel dat een onbekende rogue die zomaar link loopt te doen heel veel irritatie wekt
Hmm niet mee eens als dat de enige reden is dat Sap veel beter is. CC van Rogue is fijn bij de start van een gevecht. Maar het ligt wel erg aan de hoeveelheid mobs die je bevecht. Met sheep hou je mobs buiten het gevecht totdat je zeker weet dat je ze aankunt. Dat ronddwalen is natuurlijk onzin aangezien je gesapte mobs net zo goed uit die 'state' haalt als er area attacks gedaan worden. (En dat moet men sowieso niet doen) Dat ronddwalen betreft een tweetal yards of zo. Het is geen psychic scream waarbij ze gesheeped de hele instance door rennen.

Kijk dat probleem met pickpocket doet zich natuurlijk alleen voor met pickup groepen omdat je zoals je al zei, met bekende mensen beter weet wat je te wachten staat. Ik denk dat het bij dit soort fenomenen dan ook puur draait om het voor het eerst opnemen van een speler in een groep.

Meer over de ambush nerf:
Het gaat om de combinatie sword/mace die bij een ambush 2k+ zou critten en door middel van het gebruik van macro's zou er misbruik van de 'game mechanics' worden gemaakt.

Hoe dit verder precies zit moet je mij niet vragen, maar ik denk dat de rogues dus binnenkort ook de bal kunnen terugverwachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 16:06 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.