Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Anoniem: 61283
ik heb 31/5/15 build en gebruik 2h axe voor solo en 1h voor instance
Dat trinket zou ik zelf houden. Op dit moment schijnt het zo te zijn dat de resistance niet echt denderend helpt, maar misschien gaan ze dit veranderen. Voor die 100g zou ik hem zelf maar houden. Dat lijkt nu misschien erg veel, maar later verdien je dat vrij snel terug. Molten Core runs zijn echt ultimate en als je daar een hogere survivability hebt, doordat je dit trinket hebt: gewoon houden.robbertinho schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:21:
Inhakend op deze discussie wil ik ook mijn eigen post nog even herhalen:
Het ging over het feit dat ik nog 70g nodig had voor mijn mount en ik halverwege lvl 38 ben. Ik ben enchanter maar omdat ik daar te laat serieus mee begonnen ben, krijg ik niet meer de shards/essences/dust die ik nu nodig heb op lvl 120 enchanten.
[...]
Droprates zijn ook bijzonder laag, dus de kans dat je hem nogmaals vind is minimaal.
[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 02-06-2005 14:34 ]
yup.. helaas heel erg waar.. alleen wachten op de SoC crits.. dus actieveren net voor een attack.. Maar alsnog is dit wel een van de klachten over de pally algemeen in PvP.. van mij mogen ze de bubble eruit slopen en een meer echte melee hybrid ervan maken.. zoals ze dat met de Shaman wel gedaan hebben.. errug goed uitgewerkte hybrid..-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:25:
[...]
psies 12 seconden rondrennen/wachten, dan weer eerhtbind ertegenaan, purge en beuken
bubble = uitstel executie
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Nah, ik speel al sinds November WoW. Ik ben het gewoon beu. Ik vond de endgame na 60 niet leuk, althans niet boeiend genoeg en de PVP was ook niet wat ervan had verwacht. Niks doms aan dus, gewoon na 6 maanden WoW verveeld ermee. Die rogue duurde 3 maanden ja.FunkyTrip schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:44:
[...]
Hehe, je bent gewoon dom bezig geweest. In zeer korte tijd honderden uren in een spel stoppen, daar kan geen update tegenop. Ik speel het zelf al veel te lang. De casual player die hooguit 1-2 uur per dag speelt kan dit gerust een paar jaar volhouden. Als ik niet 3.5 maar 6 of meer uur per dag zou spelen zoals jij, dan was ik ook in enkele weken opgebrand. Maar ga niet zeggen dat het een boutspel is. Als ik elke dag 4 repen chocola naar binnen werk kots ik het op een gegeven moment ook uit. En dat is wat jij in feite doet. Zoveel spelen dat het je neus uitkomt, en het vervolgens een slecht spel noemen
Dat kun je wel met een zo'n build afhankelijk waar je je talent points instopt. Charge is het meest belangrijke, zonder charge kun je in de eerste paar seconden geen moves doen die rage nodig hebben. Meestal kun je gelukkig ook wel chargen, zolang je maar groepjes incharged die je aankan. Anders gewoon het groepje eerst iets kleiner maken doormiddel van de beproefde gun-pull techniek.Anoniem: 121671 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:53:
Dus als ik het snel samenvat:
Solo / Easy instance
Dual wield ( en tot dat je dat hebt, 2h weapons) + charge
Instances:
1h + schild + defensive stance
Kan je dat goed doen met een 31/5/15 build of niet?
BTW in instances trek je het meestal niet puur in defensive stance. Eventjes voor een halve seconden uit defensive stance om een in beserker stance vier mobs te tikken en dan meteen weer terug naar defensive stance is een goede manier om agro te houden. 4 hits vs 1.
Voor dat soort trucjes is tactical mastery natuurlijk wel nodig, maar dat heb je sowieso denk ik wel als je 31 in arms stopt. 25 rage overhouden na een stance switch is te handig om niet te hebben.
|{ brrr }] |
Al sinds november? Een half jaartje is nou niet echt veel ofzoKaap schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:41:
[...]
Nah, ik speel al sinds November WoW. Ik ben het gewoon beu. Ik vond de endgame na 60 niet leuk, althans niet boeiend genoeg en de PVP was ook niet wat ervan had verwacht. Niks doms aan dus, gewoon na 6 maanden WoW verveeld ermee. Die rogue duurde 3 maanden ja.
MAar dat je er verveeld mee geraakt bent prima, maar noem het dan niet gelijk een boutspel. Je hebt je er toch 6 maanden prima mee vermaakt niet?
mortal strike vind ik niks maar oke dat zullen veel niet met me eens zijn.Anoniem: 61283 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:33:
dual wield zuigt vind ik. 2h weapons zijn geweldig voor warriorswant dan doe je heel veel dmg met mortal strike.
ik heb 31/5/15 build en gebruik 2h axe voor solo en 1h voor instance
En dual wield is super zeker in combinatie met heroic strik je wilt niet weten hoe snel achter elkaar is heroic strike!
2 hanidg is ook leuk hoor zeker voor whirlwind, sweeping strikes is 2 handig beter maar das tegen meerder mobs en meestal solo (dus geen instance) vecht ik tegen 1 mob per keer en dan hou je weinig specials over met 2 handig alleen mortal strike maar die kost me veeel teveel rage om meerdere keren te doen en heroic strike is perfect om te blijven spammen.
Build in fury/arms is perfect tot de eind instances dan kan je wat meer in protections stoppen en dan nog kan je aardig doorgaan met fury of arms hoor.
ik zit op een pve dus ik ga volledig protection omdat ik dan altijd main tank ben.
Bepaalde dingen zijn bij een warrior een must mbt talent points
Improved Charge
Rank 2/2
Increases the amount of rage generated by your Charge ability by 6.
Een aantal punten in tactical mastery om wat over te houden bij wissels
Tactical Mastery
Rank 3/5
You retain up to 15 of your rage points when you change stances.
Deze vind ik dus echt een must
Improved Overpower
Rank 2/2
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.
En deze natuurlijk voor het tanken
Toughness
Rank 5/5
Increases your armor value from items by 10%.
zo zijn er nog wel meer maar deze vind ik echt belangrijk
[ Voor 4% gewijzigd door QuarK op 02-06-2005 15:11 ]
Plaguelands?QuarK schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:11:
Ik zit even met een grind-probleempje. Ik moet nog 550g om naar de benodigde 800g te gaan, maar waar kan ik als stun-based rogue het beste gaan grinden? Het liefst bij mobs die ik kan skinnen, maar is niet noodzakelijk (ga toch wsl over op herbalism en later alchemy als ik veel plantjes heb).
En anders zou ik voor azshara of wintersrping gaan. Lvl60 mobs die vaak skinnable zijn (winterspring) of Satyrs in azshara (droppen cash en felcloth of anders runecloth). Brengt redelijk wat op uiteindelijk lijkt mij
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Durf te wedden dat jij je de laaste tijd met geen 1 game 6 maanden heb vermaaktBosmonster schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:54:
[...]
Al sinds november? Een half jaartje is nou niet echt veel ofzo
MAar dat je er verveeld mee geraakt bent prima, maar noem het dan niet gelijk een boutspel. Je hebt je er toch 6 maanden prima mee vermaakt niet?
Anoniem: 4364
Ik begon laat met enchanting (level 35+), Ik ging toen een paar keer de ragefire chasm clearen, groene items disenchanten, en van al het linnen wat daar te vinden is met tailoring profession groene kleren maken en disenchanten... omdat ik daar te laat serieus mee begonnen ben, krijg ik niet meer de shards/essences/dust die ik nu nodig heb op lvl 120 enchanten.
..
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 02-06-2005 15:21 ]
of in burring steppes die dragonscales skinnen! en azshara schijnt wel de beste grind plek te zijn maar ik vond het tot nu toe nog niet geweldigQuarK schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:11:
Ik zit even met een grind-probleempje. Ik moet nog 550g om naar de benodigde 800g te gaan, maar waar kan ik als stun-based rogue het beste gaan grinden? Het liefst bij mobs die ik kan skinnen, maar is niet noodzakelijk (ga toch wsl over op herbalism en later alchemy als ik veel plantjes heb).
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Is het lastig dat de warrior zichzelf niet kan healen?
Warrior. Genoeg killpower, vereist alleen veel skill om goed te spelen.Swadrian schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:37:
Goed, ik heb besloten een tweede char aan te maken. Ditmaal PvP. Wat is het beste om te kiezen een Warrior of Paladin? En wat zijn de voor en nadelen?
Paladin is aanzienlijk makkelijk, mist killing power maar gaat niet snel dood, veriest weinig skill om te spelen (in iedergeval aanzienlijk minder dan warrior)
oproepje aan mensen bij de horde op stormscale, als je een allience alt wil maken op bladefist kunnen we gold ruilen
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Anoniem: 130680
Blijkbaar zit er voor jouw een korte levensduur op het spel, terwijl het spel eigenlijk nog maar koud op de markt is, en is het niet zo dat dit soort spellen juist moet hebben van laten we zeggen elke maand nieuwe content. Misschien dat je wel weer bedenkt als Batlle Grounds via de nieuwste patch word toegevoegd.Kaap schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:41:
[...]
Nah, ik speel al sinds November WoW. Ik ben het gewoon beu. Ik vond de endgame na 60 niet leuk, althans niet boeiend genoeg en de PVP was ook niet wat ervan had verwacht. Niks doms aan dus, gewoon na 6 maanden WoW verveeld ermee. Die rogue duurde 3 maanden ja.
En ja ik ben het eens dat Blizzard het spel wel boeiend moet blijven houden door nieuwe content sneller toe te voegen. Tevens mogen ze nu ook wel wat meer los gaan laten over een add-on.
Maar over het algemeen ben ik het spel nog lang niet beuh, voor mij is nog steeds boeiend genoeg
Het hangt natuurlijk ook een beetje af wat voor verwachtingen heb je van het spel, wat zijn je doelstellingen. Ben je iemand die de door heen raced alsof het een FPS is of wil je elk hoekje van de virtuele wereld verkennen.
Het is voor een warrior niet echt lastig dat hij zich niet kan healen, hij heeft tenslotten andere eigenschappen. een warrior zal weinig problemen hebben om in een (instance)group te komen, maar dit heeft weinig met pvp te maken.Swadrian schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:42:
Ik bedoel dit ook meer in het verband van spelen in groups. (Rogues krijgen moeilijk een group bijv.)
Anoniem: 121671
Oke, dan, dan ga ik me dus op die build richten, en bedankt voor tips over de stances. K moet nog wel een heel eind voor dat ik er echt gebruik van ga maken, maar als ik het er nu al in "oefen" dan weet ik zeker dat ik later in raids doe wat er van me verwacht word.Yellow|A schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:42:
[...]
Dat kun je wel met een zo'n build afhankelijk waar je je talent points instopt. Charge is het meest belangrijke, zonder charge kun je in de eerste paar seconden geen moves doen die rage nodig hebben. Meestal kun je gelukkig ook wel chargen, zolang je maar groepjes incharged die je aankan. Anders gewoon het groepje eerst iets kleiner maken doormiddel van de beproefde gun-pull techniek.
BTW in instances trek je het meestal niet puur in defensive stance. Eventjes voor een halve seconden uit defensive stance om een in beserker stance vier mobs te tikken en dan meteen weer terug naar defensive stance is een goede manier om agro te houden. 4 hits vs 1.
Voor dat soort trucjes is tactical mastery natuurlijk wel nodig, maar dat heb je sowieso denk ik wel als je 31 in arms stopt. 25 rage overhouden na een stance switch is te handig om niet te hebben.
@ MantaMania
Handig overzichtje, ga ik ff bewaren en gebruiken!
warrior kan ook healen, helaas niet tegen alle classes maar wel bij de meeste. Hamstring -> run -> bloodrage -> bandage -> intercept/chargeSwadrian schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:42:
Ik bedoel dit ook meer in het verband van spelen in groups. (Rogues krijgen moeilijk een group bijv.)
Anoniem: 26351
Ik heb als warrior nog nooit moeite gehad met het vinden van een groep. Sterker nog, loop ik in IF rond, krijg ik soms zomaar invites voor instancesSwadrian schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:42:
En qua healen; pve heb ik hier geen moeite mee. Je hebt veel AC en veel health en op latere lvls wordt het wat makkelijker. Ik had idee dat ik in het begin iets vaker doodging dan nu. Qua pvp is het een heel ander verhaal en is het handig dat je met een healing class mee hobbelt. Warrior + heal is in pvp verschrikkelijk...voor de tegenstander
Ik denk dat veel mensen van WoW alles verwachtten dat andere MMORPG's niet hebben - Blizzard heeft dat ook altijd zo beloofd. Op dat gebied heeft WoW toch wel vele mensen teleurgesteld, mezelf incluis. Ik zie het nog elke week gebeuren in m'n DAoC-gilde: mensen die DAoC verlaten hebben voor WoW en nu terugkeren, om verschillende redenen. Met content alleen kom je er niet, voor veel mensen zijn de technische en sociale aspecten van het spel vaak veel belangrijker.Anoniem: 130680 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:44:
[...]
Blijkbaar zit er voor jouw een korte levensduur op het spel, terwijl het spel eigenlijk nog maar koud op de markt is, en is het niet zo dat dit soort spellen juist moet hebben van laten we zeggen elke maand nieuwe content. Ben je iemand die de door heen raced alsof het een FPS is of wil je elk hoekje van de virtuele wereld verkennen.
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Anoniem: 136675
Ugh. Je vriendjes Gara en Nerd en nog een paar zijn geblacklist bij ons. Fucking eikels. In een Uldaman party gooiden ze alle niet guildies uit de groep vlak voor de endboss, en vervingen hun door hun eigen vriendjes voor de loot. Wilde die Nerd gisteren mee naar BRD. NOT!Zit zelf bij Order of Righteousness
maar in party zeker wat hoger ben je wel gewenst helaas zijn er wel heeeeel veeeel slechte.
die continue chargende warriors die niet wachten op manna voor de healer.
Je hebt wel ranged dus das wel geinig en goed om te pullen helaas bouw je dan geen rage op.
heal verhaal je hebt wel wat uitvluchten als warrior (itmidating shout, hamstring) maar vaak ga je toch dood waar een pala toch nog ff snel een heal ertegen aan gooit.
ik heb nu trouwens wel een super skill dmv mn talent points
dit is ideaal om net niet dood te gaan
Last Stand
Rank 1/1
Instant 10 min cooldown
When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost.
nadeel is wel dat je ook impr bloodrage nodig hebt en dat kost je 2 punten en die vind ik wel iets minder
Improved Bloodrage
Rank 2/2
Reduces the Health cost of your Bloodrage ability by 50%.
maar oke in hogere instances ga je toch niet chargen dus gebruik ik bloodrage voor mn rage
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Anoniem: 82860
Is niet alleen bij DAoC zo. Maar voor een MMO is het makkelijker om technische en sociale aspecten toe te voegen dan content. Dat is in SWG wel gebleken. Het kan dan nog zo vernuftig opnieuw zijn opgebouwd (lees: gejat van EQ2 en WoW) zonder content ben je helemaal nergens.HellPunk schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:13:
[...]
Ik denk dat veel mensen van WoW alles verwachtten dat andere MMORPG's niet hebben - Blizzard heeft dat ook altijd zo beloofd. Op dat gebied heeft WoW toch wel vele mensen teleurgesteld, mezelf incluis. Ik zie het nog elke week gebeuren in m'n DAoC-gilde: mensen die DAoC verlaten hebben voor WoW en nu terugkeren, om verschillende redenen. Met content alleen kom je er niet, voor veel mensen zijn de technische en sociale aspecten van het spel vaak veel belangrijker.
Tot nu toe heeft WoW mij meer weten te boeien dan SWG
En nu dé tip: Zoek een vendor, verkoop je ring, ga naar de mailbox, pak de ring en mail hem naar je alt, ga terug naar de vendor en koop je ring terug. Zo werd het ook gedaan door smiths die een unique item willen maken voor iemand anders, maar er zelf ook al een hebben.Anoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:07:
Verdomme, heb ik vannacht met mn main character een super goede ring gekocht voor mijn alt. Blijkt dat je er geen twee van in je bezit mag hebben want mn main charater had er al een. Nu krijg ik hem niet uit mijn mailbox. En de ring even in de bank leggen helpt ook niet
Dit is natuurlijk wel op eigen risico, ik heb het ook maar ergens gelezen, probeer het eerst eens met een goedkope unique zou ik zeggen
Dat zou idd moeten werkenPurechaos schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:34:
[...]
En nu dé tip: Zoek een vendor, verkoop je ring, ga naar de mailbox, pak de ring en mail hem naar je alt, ga terug naar de vendor en koop je ring terug. Zo werd het ook gedaan door smiths die een unique item willen maken voor iemand anders, maar er zelf ook al een hebben.
Dit is natuurlijk wel op eigen risico, ik heb het ook maar ergens gelezen, probeer het eerst eens met een goedkope unique zou ik zeggen
Het went wel, maar het is geen simpele vlucht tactic als je het vergelijkt met wat andere classes kunnen.
Hogere instances is inderdaad of bloodrage of een charge op een rat of een andere soort lvl 1 beest dat er ronddwaalt. Krijg je ook rage van, maar gelukkig heb je voor je taunt geen rage nodig, dus je kan best een gevecht beginnen op nul rage vind ik.
[ Voor 20% gewijzigd door Yellow|A op 02-06-2005 16:40 ]
|{ brrr }] |
Ik vond SWG heel leuk, maar de content waren de professions. Als je dus eenmaal het hoogste hebt bereik, wil je alleen nog maar PvP-en en dat gaat op een gegeven moment vervelen. En dan houdt het dus op.CaDje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:34:
Ik vindt WoW een super spel. Ik heb hiervoor Starwars Galaxies gespeeld. Probleem met dat spel is dat je in het diepe wordt gegooit als je begint. Je gaat naar een planeet en zoekt het maar uit. WoW is in dat opzicht makkelijker te spelen en te beginnen. Het leuke vindt ik dat WoW zo eenvoudig is. Het is gewoon een Diablo MMO, en dat vindt ik zo leuk eraan. SwG was meer proffessions, erg complex, maar ook erg leuk. WoW's proffessions zijn in dat opzicht best wel simpel.
Tot nu toe heeft WoW mij meer weten te boeien dan SWG.
Dat is net wat ik bedoel. Blizzard beloofde van WoW alles te maken wat DAoC, Everquest en alle andere fantasy RPG's hadden, maar dan zonder de flaws. Er is inderdaad een hoop content, maar alleen daarmee red je het niet: WoW heeft ook z'n eigen gebreken en daar kan je mee leren leven of niet. Het is niet omdat het nieuw is dat het ook leuker isBinno schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:19:
wow staatnog in de kinderschoenen terwijl daoc er al 3 jaar is, natuurlijk is dat ff een stukje verder ontwikkelt maar dat kom ook wel met wow.. bedoel als ik nu daoc ga spelen heb ik direct ook weer 6x lvl 50 e paar volleg in toa suit.. nu bij wow begint alles opnieuw veel nieuwe dingen etc dat maakt het leuk
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Als je het niet leuk vind ga je toch wat anders spelen dan hier ranten?HellPunk schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:44:
[...]
Dat is net wat ik bedoel. Blizzard beloofde van WoW alles te maken wat DAoC, Everquest en alle andere fantasy RPG's hadden, maar dan zonder de flaws. Er is inderdaad een hoop content, maar alleen daarmee red je het niet: WoW heeft ook z'n eigen gebreken en daar kan je mee leren leven of niet. Het is niet omdat het nieuw is dat het ook leuker is.
Althans lijkt mij zo... ik heb een goede tijd met WoW en speel normaal gesproken nieuwe spellen nooit zo lang als dit, zelfs mn moeder viel het op
Anoniem: 86074
Dat vind ik soms juist het probleem, dat sommige dingen te veel Diablo II zijn. Met normale quest ondervind je geen problemen, helemaal niet al je met z'n 2-en bent. Ben je met 3-5 mensen, is het juist weer te makkelijk vaak. Op instances na dus.CaDje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:34:
Ik vindt WoW een super spel. Ik heb hiervoor Starwars Galaxies gespeeld. Probleem met dat spel is dat je in het diepe wordt gegooit als je begint. Je gaat naar een planeet en zoekt het maar uit. WoW is in dat opzicht makkelijker te spelen en te beginnen. Het leuke vindt ik dat WoW zo eenvoudig is. Het is gewoon een Diablo MMO, en dat vindt ik zo leuk eraan. SwG was meer proffessions, erg complex, maar ook erg leuk. WoW's proffessions zijn in dat opzicht best wel simpel.
Tot nu toe heeft WoW mij meer weten te boeien dan SWG.
Als je op plekken komt met Elite tegenstanders, pas DAN heb ik zoiets van, zo ff lekker interessant stukje. Ik heb het op zich naar mijn zin hoor met WoW, maar ik vind soms wel dat dingen iets te makkelijk zijn, quests te veel van hetzelfde zijn. Is dat met andere MMORPGs anders? Daarnaast is het gehalte van Diablo II spelers erg groot wat houding betreft, en da's ook jammer. Het spel was nog niet uit, of we hadden (of die was er al) een site, waar je calculators had, alles op kon zoeken .... hou de mensen maar zo lui mogelijk. Wel jammer, het is alleen leuk spelen met mensen die ik ken, en nu en dan een beetje normaal iemand op een server, voor de reest alleen maar quest douwers, items hunters en al die andere zooi!
Hoe de community zich ontwikkelt, daar heb je als ontwikkelaar zo goed als geen controle over - je ziet dat men op verschillende servers heel anders met het MM-aspect omgaat (om nog maar eens een DAoC-voorbeeld te geven: Alb/Excal speelt heel anders dan Prydwen/Excal). De content kan nog zo leuk zijn, als je er niet van kan genieten omdat de community niet mee wil, dan valt toch een deel van de fun weg.Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:33:
[...]
Is niet alleen bij DAoC zo. Maar voor een MMO is het makkelijker om technische en sociale aspecten toe te voegen dan content. Dat is in SWG wel gebleken. Het kan dan nog zo vernuftig opnieuw zijn opgebouwd (lees: gejat van EQ2 en WoW) zonder content ben je helemaal nergens.
Dit was eigenlijk een reactie op iemand die zei dat er in WoW genoeg content is om je blijven te vermaken - en mijn punt was dat content alleen niet genoeg is. Lijkt mij een geldig punt, al zeg ik het zelf :-).RaseriaN schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:49:
[...]
Als je het niet leuk vind ga je toch wat anders spelen dan hier ranten?
Althans lijkt mij zo... ik heb een goede tijd met WoW en speel normaal gesproken nieuwe spellen nooit zo lang als dit, zelfs mn moeder viel het op
(ben blijkbaar weer eens in een discussie beland die ik zelf niet zo scherp bedoeld had
[ Voor 8% gewijzigd door HellPunk op 02-06-2005 17:02 ]
nu is het zo dat hij geen CC heeft en zn ouders er ook geen hebben (schijnt
Hoe kan je dan nog een account aanmaken ?
Was ook niet tegen jou bedoeldHellPunk schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:01:
[...]
Dit was eigenlijk een reactie op iemand die zei dat er in WoW genoeg content is om je blijven te vermaken - en mijn punt was dat content alleen niet genoeg is. Lijkt mij een geldig punt, al zeg ik het zelf :-).
(ben blijkbaar weer eens in een discussie beland die ik zelf niet zo scherp bedoeld had)
Was meer een opmerking
[ Voor 17% gewijzigd door moto-moi op 02-06-2005 21:55 . Reden: 1 posting na elkaar is _zat_ ]
Anoniem: 42998
Eerste maand is gratis, en daarna kun je gamecards kopen. 25 euro voor 2 maanden. Die kaartjes kun je kopen bij winkels als Dixons, V&D, Bart Smit etc.RaseriaN schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:00:
ff snel vraagje, maat van me heeft eindelijk WoW gekocht!
nu is het zo dat hij geen CC heeft en zn ouders er ook geen hebben (schijnt)
Hoe kan je dan nog een account aanmaken ?
Ja, maar die snuggere heeft geen gamecard erbij gekocht meteenAnoniem: 42998 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:08:
[...]
Eerste maand is gratis, en daarna kun je gamecards kopen. 25 euro voor 2 maanden. Die kaartjes kun je kopen bij winkels als Dixons, V&D, Bart Smit etc.
Heb al gezegt, ga er maar een kopen dan
Anoniem: 98940
Anoniem: 144474
Hier een beetje mijn voortgang en wat loze screenshots :
http://members.home.nl/badass/Wow/
Net dagger of the monkey verkocht.. een oud ding die ik met level 12 eens opgepikt had op het AH verkocht voor 2 G... Sommige mensen weten echt niet waar ze op bieden...
op dit moment raid de alliance TB

Elder rise is op dit moment al uitgemoord
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
meestal zijn het mensen die al een lvl60 main hebben en dus ook geld genoeg, doe ik ok met mijn alt als ik daar iets zie ejn heeft een redelijke hoge buyout, koop ik et ook nog wel.. daarom is het gewoon handig op alle items een buy out te zettneAnoniem: 144474 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:52:
Ben nu level 29 NE druid. Kan niet wachten totdat ik level 40 ben. Zal alle quest in mijn quest list eens afronden want er staan nog belachelijk veel oude quests in.
Hier een beetje mijn voortgang en wat loze screenshots :
http://members.home.nl/badass/Wow/
Net dagger of the monkey verkocht.. een oud ding die ik met level 12 eens opgepikt had op het AH verkocht voor 2 G... Sommige mensen weten echt niet waar ze op bieden...
lolAnoniem: 98940 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:45:
Als ik lvl 60 ben ga ik op low lvled horde gebieden horde ganken, en dan niet 1 keer, neej een stuk of 100 keer, tot het onmogelijk word om op die plekken te questen, en de horde gewoon geen zin meer heeft in wow.
Ik hoop echt dat blizzard hier wat aan gaat doen want het verminderd de gameplay en mijn plezier om te spelen echt drastisch en ik heb veel mensen gesproken die er ook zo over denken. (En dat geld ook voor horde kant want alliance zijn net zo erg met ganken)
Anoniem: 93525
Hehe ja dat zie je wel vaker bij alliance. Of hele groepjes low level alliance met een lvl 60 bodyguardAnoniem: 98940 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:45:
Als ik lvl 60 ben ga ik op low lvled horde gebieden horde ganken, en dan niet 1 keer, neej een stuk of 100 keer, tot het onmogelijk word om op die plekken te questen, en de horde gewoon geen zin meer heeft in wow.
Guild erbij roepen en vervolgens graveyard en corpse campen is de oplossing
Counter raid door horde op SW -> server crash-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:53:
45 mins geleden is op bloodscalp Sylvanas gekilled
op dit moment raid de alliance TBkans is groot dat ze Cairne ook gaan mollen
Moeten jullie het weer stuk maken he!
jaPhantom schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:26:
[...]
Counter raid door horde op SW -> server crash
Moeten jullie het weer stuk maken he!

naja mage is lvl 39 nu
morgen SM voor whitemane's chappeau ^^ en amulet
Cairne was een dag terug toch al gedood? duurt 3 dagen om te respawnen...-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:53:
45 mins geleden is op bloodscalp Sylvanas gekilled
op dit moment raid de alliance TBkans is groot dat ze Cairne ook gaan mollen
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Uiteindelijk de hele run gedaan en geen enkel rare item gekregen, altijd rollde ik onder de 30 en toen ik eindelijk eens 93 rollde op een gem notabene kwam hij aan met 98. Hij had zo'n 75% van alle zooi gewonnen inclusief mijn lieve belt.

Frustratie alom!

Anoniem: 14383
Het werkt maar moet je niet verteten de ring terug te kopen en uitloggenPurechaos schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:34:
[...]
En nu dé tip: Zoek een vendor, verkoop je ring, ga naar de mailbox, pak de ring en mail hem naar je alt, ga terug naar de vendor en koop je ring terug. Zo werd het ook gedaan door smiths die een unique item willen maken voor iemand anders, maar er zelf ook al een hebben.

Blame the beer

Ik had heden avond ook genoeg frustratie in Stratholme. Dropt Scepter of the Unholy, de beste non-epic Mace voor een Priest Zeker in combinatie met m'n Spellbound Tome uit Scholo de dag ervoor.The Realone schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:43:
Uiteindelijk de hele run gedaan en geen enkel rare item gekregen, altijd rollde ik onder de 30 en toen ik eindelijk eens 93 rollde op een gem notabene kwam hij aan met 98. Hij had zo'n 75% van alle zooi gewonnen inclusief mijn lieve belt.![]()
Frustratie alom!
Rollt zo'n achterlijke rogue er ook voor en de group vind het nog prima ook (was random/pickup raid group). Echt -te- belachelijk voor woorden. Heb er maar niet teveel van gezegd want dat heeft toch geen enkel nut. Zijn verweer was trouwens 'hoge dps voor een main hander'. Op de vraag wat hij in godsnaam aan die +shadow dmg had bleef het stil.
mja dat komt omdat half Nightmare's Asylum eerst ook naar SW wilde gaan, maar toen werd omgeroepen dat TB under attack was, ging dus half NA naar TB toe ^^Cutthroat schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:40:
De raids naar UC en TB waren inderdaad wel leuk, sylvanas ging makkelijk neer, maar in Thunderbluff waren er te snel te veel horde. Er waren volgens mij een stuk of 30 Nightwatchers en een stuk of 7 van Hidden Strom (mijn guild). Maarja als het goed is had iemand het opgenomen
zat te twijfelen om ook te switchen, maar wilde toch eerst mijn magequest afmaken bij Tabetha
jammer dat dat soort dingen altijd op het eind gebeuren van een raidkeldon schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 02:42:
[...]
Ik had heden avond ook genoeg frustratie in Stratholme. Dropt Scepter of the Unholy, de beste non-epic Mace voor een Priest Zeker in combinatie met m'n Spellbound Tome uit Scholo de dag ervoor.
Rollt zo'n achterlijke rogue er ook voor en de group vind het nog prima ook (was random/pickup raid group). Echt -te- belachelijk voor woorden. Heb er maar niet teveel van gezegd want dat heeft toch geen enkel nut. Zijn verweer was trouwens 'hoge dps voor een main hander'. Op de vraag wat hij in godsnaam aan die +shadow dmg had bleef het stil.

weet wel dat ik zo iemand niet zou healen de rest van de instance als het vroeg of halverwege de run gebeurd
blacklisten die handel
[ Voor 43% gewijzigd door Bokkie op 03-06-2005 07:22 ]
Anoniem: 143009
Jammer weer deze opmerking..evilpin0 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:44:
[...]
Warrior. Genoeg killpower, vereist alleen veel skill om goed te spelen.
Paladin is aanzienlijk makkelijk, mist killing power maar gaat niet snel dood, veriest weinig skill om te spelen (in iedergeval aanzienlijk minder dan warrior)
Je hebt zelf ook een lvl 60 paladin begrijp ik?
Hoezo jammer? Het is toch zo?Anoniem: 143009 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:22:
[...]
Jammer weer deze opmerking..
Het vereist niet veel skill om een paladin van lvl1 naar lvl60 te brengen en daarna instances te doen, het is niet voor niets een van de (erkend) makkelijkste classes. Dat je een total n00b bent dan op lvl60 is een 2e punt, maar je kan een willekeurige blinde een pally laten spelen.
Dit is iets wat niet geldt voor bijvoorbeeld de cloth-classes, als je daar geen verstand van hebt ben je tegen lvl20 zo vaak de pijp uitgegaan door gebrek aan skill dat je alsnog voor een pally rolled
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
daar ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Een cloth class moet altijd rekening houden met zijn afstand tot zijn target en constant bezig zijn met die afstand te behouden _naast_ het daadwerkelijke damage dealen en andere spells gebruiken. Bij een tank class is het een kwestie van ergens gaan staan, wachten tot er een paar mobs op je afkomen en special attacks spammen met af en toe een heal tussendoor. Dan heb ik het wel over solo PvERyceck schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:51:
[...]
Hoezo jammer? Het is toch zo?
Het vereist niet veel skill om een paladin van lvl1 naar lvl60 te brengen en daarna instances te doen, het is niet voor niets een van de (erkend) makkelijkste classes. Dat je een total n00b bent dan op lvl60 is een 2e punt, maar je kan een willekeurige blinde een pally laten spelen.
Dit is iets wat niet geldt voor bijvoorbeeld de cloth-classes, als je daar geen verstand van hebt ben je tegen lvl20 zo vaak de pijp uitgegaan door gebrek aan skill dat je alsnog voor een pally rolled
Ik denk dat in instances iedereen zijn class goed moet kennen en ook constant bezig moet zijn met hoe andere spelers in je groep het op dat moment doen. Je houdt je dan dus bezig op individueel niveau maar ook met de globale kijk op de zaak wat betreft de groep.
PvP is denk ik even moeilijk voor alle classes (op enkele uitzonderingen na). Een cloth wearer moet meer afstand houden, maar een tank o.i.d. moet constant bezig zijn met een kiter achterna te rennen.
Een uitzondering zou dan zijn, 2 warriors of 2 pallies tegen elkaar in een duel (of zo). IMO de saaiste duels om naar te kijken en eigenlijk is het net schaken.
Hmm.. vaag ik heb een lvl 55 mage lvl 42 rogue lvl 41 pally die ook lekker aan het pvp-en zijn.. maar de keren dat ik last heb van corpse campers loop ik naar mijn lijk.. laat hem daar staan maar ress ik nog niet.. loop weg van mijn computer en pak ff wat te drinken of kijk een paar minuutjes tv.. RL stuff dus.. loop terug naar mijn comp en hopla weg campers.. Als je er niet te druk over maakt kan het je ook niet raken.. de minuten dat jij wegloopt om drinken te halen zitten hun naar een lijk te staren die maar niet terug komt.. daar kan je op het moment dat je drinkt wel je plezier uit halen of niet..WeAreLegion schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:05:
[...]
lolik ken het gevoel idd. Ik heb nu bijna me 2e lvl 60 me eerst was warrior me 2 is een rogue. En ik moet zeggen dat ik soms helemaal krankzinnig van het gecamp word in Menthil Harbor en Theramore. En kom niet aan met dat het een pvp server is dat weet ik ook wel. Maar dit is gewoon niet meer gezond bij ons op de server (Skullcrusher) ik ga gem 4 keer dood om naar tanaris te komen of ergens anders. Staan altijd wel 2 a 3 rogues of rogues en mages.
Ik hoop echt dat blizzard hier wat aan gaat doen want het verminderd de gameplay en mijn plezier om te spelen echt drastisch en ik heb veel mensen gesproken die er ook zo over denken. (En dat geld ook voor horde kant want alliance zijn net zo erg met ganken)
Daarnaast vind ik het meevallen hoe vaak het gebeurd door de horde op Bladefist.. Corpse Campen noem ik dus niet groepjes die rondlopen voor kills.. vaak lopen die dezelfde route en als je dan net weer ressed heb je pech.. niks met corpse campen te maken maar meer PvP-server.. niks mis mee dus..
Anoniem: 114195
Euhm, een Paladin is een Sealtje/Blessing casten elke 5 minuten (doorgaans SoC) en dan maar auto-attack en healen. Das nogal saai ja. En word je besprongen door 2 adds, is het nog geen probleem. Ik heb Paladins op lvl 40 3 lvl 42 mobs zien soloen tegelijkertijd. Dat had ik als de uberwtfpwnimba Shaman *kuch* niet moeten proberen hoor.Anoniem: 143009 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:22:
[...]
Komt nog bij dat Pallies zichzelf als wannabe warriors zien en dus maar volledig sta/str gaan als build met Retribution spec. Dan slaan ze misschien net een deuk in een pakje boter maar als buffbot en assist-healer kunnen ze er dan geen fluit meer van en zijn ze nog waardelozer (en raad es wat je rol is end-game pve? Ik zal een gedeelte verklappen: je gaat niet mee vanwege je tankbaarheid of je damage).
Overigens denk ik hetzelfde over Enhancement Shamans. Goed om mee te levelen, daarna doet het meer slecht dan goed voor je. Ben nu volledig Restoration specced met Mana Tide en heb nog nooit zoveel lol gehad in het spelletje (pve EN pvp).
Het blijft natuurlijk een vrije keuze wat je specced, maar Retri Pallies en Enhancement Shamans zie ik beetje als FOTM spelers.
Ik zie jullie guild wel eens voorbij komen in IFSkeiron schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:07:
Daarnaast vind ik het meevallen hoe vaak het gebeurd door de horde op Bladefist.. Corpse Campen noem ik dus niet groepjes die rondlopen voor kills.. vaak lopen die dezelfde route en als je dan net weer ressed heb je pech.. niks met corpse campen te maken maar meer PvP-server.. niks mis mee dus..
Bij WoW is het FOTY en die flavour is dit jaar Rogue. Dacht dat dat wel duidelijk wasAnoniem: 114195 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:10:
Het blijft natuurlijk een vrije keuze wat je specced, maar Retri Pallies en Enhancement Shamans zie ik beetje als FOTM spelers.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 03-06-2005 09:15 ]
Heb wel eens een lvl 32 ofzo omgelegd toen ik 42 was, maar 't gaf niet echt een bevredigend gevoel ofzo, dus dat doe ik niet meer

Wel werd ik een keer geambushed door een lvl33 mage en lvl37 warrior toen ik 43/44 ofzo was. Dat ik ze allebei wel neer kreeg gaf wel een gaaf gevoel ^^; netjes /bow gedaan toen ze neer waren. Later kwam ik ze nog tegen en toen hun gelijk van "zwaai zwaai".
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Eej zon ga van bladefist en maak een pally tot lvl 40 minimaal.. de reden waarom pallys retri kiezen is omdat al zouden ze speccen voor een andere build het weinig uitmaakt want tanken lukt nog steeds niet en healen is ook niet super.. Bekijk voor de gein de tree's maar na..Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:10:
[...]
Euhm, een Paladin is een Sealtje/Blessing casten elke 5 minuten (doorgaans SoC) en dan maar auto-attack en healen. Das nogal saai ja. En word je besprongen door 2 adds, is het nog geen probleem. Ik heb Paladins op lvl 40 3 lvl 42 mobs zien soloen tegelijkertijd. Dat had ik als de uberwtfpwnimba Shaman *kuch* niet moeten proberen hoor.
Komt nog bij dat Pallies zichzelf als wannabe warriors zien en dus maar volledig sta/str gaan als build met Retribution spec. Dan slaan ze misschien net een deuk in een pakje boter maar als buffbot en assist-healer kunnen ze er dan geen fluit meer van en zijn ze nog waardelozer (en raad es wat je rol is end-game pve? Ik zal een gedeelte verklappen: je gaat niet mee vanwege je tankbaarheid of je damage).
Overigens denk ik hetzelfde over Enhancement Shamans. Goed om mee te levelen, daarna doet het meer slecht dan goed voor je. Ben nu volledig Restoration specced met Mana Tide en heb nog nooit zoveel lol gehad in het spelletje (pve EN pvp).
Die 3 mobs die die pally afmaakt tegelijk kost erg veel tijd omdat zelfs met een retri build voor SoC niet heel veel damage doet.. Kost dus erg veel tijd en 2 bubbles.. Ik heb met de US een Shaman gehad tot 40 en die is PvP/PvE echt wel errug sterk zelfs zonder de buffs die er daarna nog bij zijn gekomen.. pally heeft dan wel een schild maar het enige wat er gebeurd is het verlengen van een gevecht.. tot lvl 30 ongeveer is het easy mode omdat je een quest hebt met een uber wapen op lvl 20.. als je daarna geen uber-wapen hebt ben je gimped.. (liefst een paars wapentje want een blauw wapentje is soms niet voldoende).. Veel AH shoppen.. En nee, niet elke melee class heeft hier last van omdat ze instant weapon damage skills hebben waarmee je flexibeler bent en je dps flink kan opvoeren.. gemiddeld dps op lvl 41 met een nette blauwe 2h is op een gelijk gelevelde met een SoC crit 60dps.. Verdiep je eens in de class voordat je zoiets zegt.. Die gare bubbles waardoor de class "done" wordt genoemd is helaas waardoor de class gimped is.. zonder de bubbles blijft er namelijk niks over.. Ik zou graag willen dat een prot of een heal pally een goede oplossing was voor de endgame maar helaas blijf je een buffbot.. (endgame heb ik alleen ervaren met pallys die probeerde te tanken of healen wat meestal leide tot een whipe en dit is al in ST..) Daarnaast heb ik ook een pally op de testserver en heb veel gespeeld met de versschillende specs in alle 3 de tree's..
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Server crash...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik begrijp het vanuit jouw oogpuntRyceck schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:51:
[...]
Hoezo jammer? Het is toch zo?
En ik ben wel van mening dat als iemand deze discussie aan wil hij/zij zelf ook een lvl50+ pally zou moeten hebben om te kunnen oordelen of deze class Makkelijker is dan anderen.
Dat verhaal over het doodgaan omdat je je class niet door hebt geld natuurlijk voor iedere class in het spel, zelfs voor een Paladin, dat de een wat stugger is dan de anders wist je al voordat je aan de class begon dus zie ik niet als excuus om vaker dood te gaan.
rotzone is dat zeg , geen flightpath en geen dorpje voor Horde
Vanavond dus de laatste ZF quest maar ff afmaken - Ghazrilla en dan weer terug naar Org , spammen met LFM voor maraudon boss runns
Nog even wat vervelend nieuws voor de Hunters (ik ook) trouwens :
Patch 1.5 gaat hoogstwaarschijnlijk live met een vette bug erin waar de weapon speed wordt meegeteld in de cooldowntijd van aimed / arcane / aimed shot
Scheduled fix : patch 1.6
Deze keer is het een bug - maar damm dat gaat veel schelen in dps
http://forums-en.wow-euro...33387&p=1&tmp=1#post33387
[ Voor 5% gewijzigd door Optical op 03-06-2005 09:56 ]
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Is het mogelijk om alle instances te doen met 3 lvl40's , 39 en 38?
Ik moet ook nog mijn lvl 38 spells halen (priest), maar ik twijfel een beetje omdat ik mijn gold goed kan gebruiken voor mijn mount op 40 (en ik moet nog steeds 55g
Maar dus eerst vanavond mijn groep in leven houden in SM, eindelijk weer eens wat anders dan Gnomeregan, stockades etc.!
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Had het zelf niet beter kunnen zeggen!.Skeiron schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:32:toon volledige bericht
[...]
Eej zon ga van bladefist en maak een pally tot lvl 40 minimaal.. de reden waarom pallys retri kiezen is omdat al zouden ze speccen voor een andere build het weinig uitmaakt want tanken lukt nog steeds niet en healen is ook niet super.. Bekijk voor de gein de tree's maar na..
Die 3 mobs die die pally afmaakt tegelijk kost erg veel tijd omdat zelfs met een retri build voor SoC niet heel veel damage doet.. Kost dus erg veel tijd en 2 bubbles.. Ik heb met de US een Shaman gehad tot 40 en die is PvP/PvE echt wel errug sterk zelfs zonder de buffs die er daarna nog bij zijn gekomen.. pally heeft dan wel een schild maar het enige wat er gebeurd is het verlengen van een gevecht.. tot lvl 30 ongeveer is het easy mode omdat je een quest hebt met een uber wapen op lvl 20.. als je daarna geen uber-wapen hebt ben je gimped.. (liefst een paars wapentje want een blauw wapentje is soms niet voldoende).. Veel AH shoppen.. En nee, niet elke melee class heeft hier last van omdat ze instant weapon damage skills hebben waarmee je flexibeler bent en je dps flink kan opvoeren.. gemiddeld dps op lvl 41 met een nette blauwe 2h is op een gelijk gelevelde met een SoC crit 60dps.. Verdiep je eens in de class voordat je zoiets zegt.. Die gare bubbles waardoor de class "done" wordt genoemd is helaas waardoor de class gimped is.. zonder de bubbles blijft er namelijk niks over.. Ik zou graag willen dat een prot of een heal pally een goede oplossing was voor de endgame maar helaas blijf je een buffbot.. (endgame heb ik alleen ervaren met pallys die probeerde te tanken of healen wat meestal leide tot een whipe en dit is al in ST..) Daarnaast heb ik ook een pally op de testserver en heb veel gespeeld met de versschillende specs in alle 3 de tree's..
(daarom zei ik het ook niet
Anoniem: 26351
Same story voor de Alliance qua Badlands... Ik hoop dat ze in de toekomst nog her en der wat flightpaths bijmaken wat dat betreft. Zeker in de Badlands, want daar is nog zat plek voor een Alliance flightpoint, net zoals er voor de horde ook nog wel een plekje te vinden is in the hinterlands.Optical schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:50:
Zoo gisteravond eindelijk the mallet of Zul'farrak ff ophgeaald & enchanted in Hinterlands :
[...]
Moet kunnen...robbertinho schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:53:
Dat flightpath laat niet meer lang op zich wachten. Blizzard is bezig met een horde flightpath en dorp te maken in het Zuidoosten van the Hinterlands aan de kust. Het kamp ligt er al, alleen de npcs moeten er nog komen.Optical schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:50:
Zoo gisteravond eindelijk the mallet of Zul'farrak ff ophgeaald & enchanted in Hinterlands :
Vanavond dus de laatste ZF quest maar ff afmaken - Ghazrilla en dan weer terug naar Org , spammen met LFM voor maraudon boss runns
Kijk bij Gahz'rilla uit voor zijn lanceer-move. Bevecht hem vanaf onder 1 van de vele poortjes in ZF, of zorg van te voren dat je slowfall hebt.
Ik snap er niets van. Blizzard maakt een nieuwe patch waarin ze nieuwe dingen introduceren en bugs weghalen, maar het is wel noodzakelijk dat er andere voor in de plaats komen??I completely sympathize with you on this subject and understand that you never want this bug to see the light of day. I agree with you. However, this patch has already been delayed quite a bit and we cannot delay it any further; there are several other bug fixes that need to go live as soon as possible, and there are international concerns as well. If we delayed patches every time a bug was found, they would never be released.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 03-06-2005 10:16 ]
ja, zolang je zorgt da je bij mograine eerst de hele cathedral leegmaaktrobbertinho schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:53:
Gisteren eindelijk die 2e quest voor SM gevonden. Vanavond of morgen gaat het gebeuren. Ik ga mijn illusionary rod ophalen. Ik heb al een mooie groep met een druid (die hem al heeft), een hunter, een rogue en een warrior (die hem alledrie niet hoeven). Nu maar hopen dat hij dropt en hij is van mij. Kan ik eindelijk mijn DM staff vervangen die het toch al zo'n leveltje of 15/16 uithoudt. Dat is echt de ultieme staff voor low levels.
goed tanken en healen en oppassen voor aoe stuff bij herod (kleine aoe) en de library boss
bij herod EERST die priestess killen, anders blijft ze herod healen
rock elementals in badlandsIk moet ook nog mijn lvl 38 spells halen (priest), maar ik twijfel een beetje omdat ik mijn gold goed kan gebruiken voor mijn mount op 40 (en ik moet nog steeds 55g). Gelukkig heb ik goed contact met een paar lvl 60 in mijn guild. Dus als ik die lief aankijk, kan ik wat ik tekort kom wel van ze lenen hoop ik.
Maar dus eerst vanavond mijn groep in leven houden in SM, eindelijk weer eens wat anders dan Gnomeregan, stockades etc.!
Flightpath voor horde in hinterlands komt in volgende contentpatch al dacht ik
edit:
voor de persoon die de het volgende deel maakt
Haal AJB het gedeelte over de 2 zogenaamde GoT guilds eruit, of voeg ook alle andere NL guilds op de verschillende realms toe uit de topics hier waar mensen inzitten
want dat GoT only guild gedeelte klopt allang niet meer
[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 03-06-2005 10:08 ]
alle class's zijn hetzelfde ...gewoon als je van 1 to 60 goed oplet en speelt dan is alles makkelijk!!
ik ben gewend op warrior en mage, en rogue!
maar toen ik warlock op test (meteen 60) probeerde was het als ....W T F zijn die knoppen?
dus niet zeuren ..alle classes zijn even moeilijk om te spelen!!
[ Voor 4% gewijzigd door se7en op 03-06-2005 10:07 ]
War .... War Never Changes!
Herod is alleen.. die krijgt geen adds.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:05:
[...]
ja, zolang je zorgt da je bij mograine eerst de hele cathedral leegmaakt
goed tanken en healen en oppassen voor aoe stuff bij herod (kleine aoe) en de library boss
bij herod EERST die priestess killen, anders blijft ze herod healen
[...]
Die jij bedoeld is de Scarlet Commander, als die dood is komt de Priestess, die rezzed en healed hem constant.. haar dood is winst
sorry, verkeerde interpunctie bij van mijn kantRaseriaN schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:06:
[...]
Herod is alleen.. die krijgt geen adds.
Die jij bedoeld is de Scarlet Commander, als die dood is komt de Priestess, die rezzed en healed hem constant.. haar dood is winst
Ja, zolang je zorgt da je bij mograine eerst de hele cathedral leegmaakt.
Goed tanken en healen en oppassen voor aoe stuff bij herod (kleine aoe) en de library boss.
2 zinnen, verschillende bazen
Oh en ik loop op lvl 60, naast dat schild, ook nog met Herod's shoulders rond. Omdat het zo goed is? nee, omdat ik zo brak ben
[ Voor 29% gewijzigd door Unex op 03-06-2005 10:15 ]
rofl makkie!UneXisT schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:12:
Bij Harod moet je oppassen nadat hij dood is. Dan komen er 25 beestjes (non elite) binnen die allemaal aan je enkels beginnen te knagen. Area spells zijn dan erg handig.
Oh en ik loop op lvl 60, naast dat schild, ook nog met Herod's shoulders rond. Omdat het zo goed is? nee, omdat ik zo brak ben
en lvl 38mage met een keer arcane explotion en zijn ze allemaal dood!
ze hebben iets van 40hp ofzo!
War .... War Never Changes!
Hehe, dat was grappigUneXisT schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:12:
Bij Harod moet je oppassen nadat hij dood is. Dan komen er 25 beestjes (non elite) binnen die allemaal aan je enkels beginnen te knagen. Area spells zijn dan erg handig.
2e keer: ik doe een Volley om aandacht te trekken, en gooi een Mith frag bomb recht op me: allemaal dood. Die dingen hebben maar iets van 100 health ofzo.
https://niels.nu
Hmm, ik mijn gedachte waren ze best pittig, nouja het was misschien meer de schrikse7en schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:16:
[...]
rofl makkie!
ik deed Blizzardse7en schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:16:
[...]
rofl makkie!
erg leuk
nu even een geode AOE plek zoeken voor lvl 39-42 daarna tanaris pirates
Murlocks in het noorden van Dustwallow Marsh al geprobeerd?-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:20:
[...]
ik deed Blizzardstond achterin op platteu, dus zodra hij dood was, pakte ik bliz
alles dood ^^
erg leuk
nu even een geode AOE plek zoeken voor lvl 39-42 daarna tanaris pirates
edit:
Dit is misschien een handiger AoE lijstje:
(Level: 24-26) Shadowhide Gnoll Encampments in the Redridge Mountainstoon volledige bericht
(Level: 24-28) Gnoll camps in wetlands, near the entrance to loch modan - Few Casters
(Level: 24-30) Furbolg Camps Suggestion: bring a healer 24-28
(Level: Late 20s) Raven Hill cemetary in Duskwood
(Level: 30?) Humans in Hillsbrad (Azureload mine)
(Level: 30?) Worgen camp near Rotting Orchard in Duskwood
(Level: 30-31) Angerfang Encampment in Wetlands (Few Casters/Warlocks/Rooters) Suggestion: Bring a Priest
(Level: 32-36) Yetis in Hillsbrad
(Level: 33-36?) Shimmering Flats in Thousand Needle. Scorpids, Turtles, Vultures.
(Level: 36) Syndicate camps north of Tarren Mill
(Level: 36) The orcs at Go'shek Farm, and no casters. (Arathi)
(Level: 36+) Trolls at Witherbark, casters are there though. (Arathi)
(Level: 36?) Spiders north of the horde city in dustwallow
(Level: 36-39+) Badlands - NW corner Lesser Rock Elementals (36-39)Earth Elementals (39+)
(Level: 38+) Water & Fire Elementals. Earth Element are melees too, but their knock downs are brutal without IAE.
(Level 38-40) Raptors in Duskwallow Marsh. Northeast of the Horde camp (Brakenwall?)
(Level: 38-40) Dustwallow Marsh: Mirefin Murlocs in the north eastern part of the zone, on the top of the penninsula.
(Level 40-42) Syndicate camps in Alterac Mountain zone. Be careful of the casters - one per camp.
(Level: 43) Murkdwellers in Swamp of Sorrows
(Level: 42-45) Badlands
(Level: 45) woodpaws in Feralas
(Level: 48-50) Southsea Pirate Compound (Great writeup on Page 2 of this thread! Post #36)
(Level: 50-53) Searing Gorge - The Cauldron (Level 46-48 Dwarves) (See post #78)
(Level: 50-53) Burning Steppes- Various Areas (Level 50-53 Imps) (See post #78)
(Level: 50-53) Feralas- Rage Scar Cave (Level 46-48 Rage Scar Yetis) (See post #78)
(Level: 50-53) Feralas- Northspring (Level 47-50 Harpies) (See post #78)
(Level: 50-53) Tanaris- Thistleshrub Valley (Level 48-50 Nature Elementals) (See post #78)
(Level: 52-53) Blood something pirates behind the caverns of time in taranis
(Level: 50-55) Castergrips (the blue caster class hippos), northern azshara peninsula
(Level: 57+) Felwood
(Level: 57+) Ogres in Deadwind Pass
(Level: 55-60) ice thistle yettis, eastern winterspring
(Level: 50-60) Sorrow Hill
(Level: 50-60) Western Plaguelands Scarlet Lumberjacks
From Quix 14-60 AE Spots:
Lvl 14-19 Fenris Keep. Pretty good pulls
Lvl 19-22 Beren's Peril in Silverpine. Cave with undead.
Level 30-35 Dabryie's Farmstead in Arathi (Simply Amazing).
Level 36-40 Elementals in badlands and Arathi (not great for my personal taste but got the levels done)
Level 40-44 Feralas Woodpaw Camps. Do the ones with the Alpha's.
Level 45-50 The pirate camp in Tanris (see post #36 above) yeilds about 3 Solid pulls of 10-12 mobs and respawns fast enough that I run it in a circular pattern: 1. Dock, 2 Top of ship being built. 3 campfire & buildings. This is a perfect location for 45-50 in duo.
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 03-06-2005 10:32 ]
Hehe, leuk altijd die paniekacties. Zou handig zijn geweest als iemand vantevoren uitlegt wat er gaat komen (tenzij iedereen er voor het eerst is uiteraard).Hydra schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:18:
[...]
Hehe, dat was grappigDe eerste keer dat we dat deel deden met een guild-group, raakte onze Druid lichtelijk in paniek toen 'ie die lui zag, en dacht dat hij de party kon redden door een flinke heal te doen en al die types mee te nemen. Rent 'ie dus een groep elites binnen. -> Wipe.
Moeten we bij Mograine (oid) eerst de hele cathedral leegmaken, omdat we anders aggro trekken van alles wat nog leeft als we haar aanvallen?
Je moet toch ook eerst de 2 "makkelijke" instances doen om de sleutel te krijgen voor de andere 2?Tenminste ik had zoiets begrepen. Eerst library en graveyard dan?
Wat zijn trouwens de lvls van de mobs die we kunnen verwachten?
[ Voor 11% gewijzigd door robbertinho op 03-06-2005 10:27 ]
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Ik zal in de loop der tijd het stukje an Lowlanders aanpassen met grote Nederlandse guilds versprijd over de Europese servers.
Surfin' paradise!
jazeker die heb ikAnoniem: 143009 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:22:
[...]
woeiAnoniem: 82860 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:25:
[...]
Murlocks in het noorden van Dustwallow Marsh al geprobeerd?
edit:
Dit is misschien een handiger AoE lijstje:
[...]
thanks
ff naar huis sturen dat lijstje
Anoniem: 87300
Ben nu een Tauren Warrior, level 25, PvP.
Wat mij opvalt in deze topics, is dat er heel veel over wordt gesproken dat Horde altijd in groepjes Alliance aanvalt. Valt me tegen om te beweren dat Horde niet 'netjes' spelen (1vs1).
Mijn ervaring, en ik loop bijna altijd in m'n uppie ergens rond, is dat wanneer ik een groepje Alliance zie, ik direct met een boogje er omheen moet rennen.
Heb ik ze niet door, ben ik de pineut. In enkele gevallen doen ze niets en zijn ze bezig met hun ding en ik met de mijne.
Horde en Alliance, één pot nat.
In december 2004 heb ik alleen niet goed de mogelijkheid gehad om de class goed te leren kennen. Ik was ergens gekomen tot level 15, dus ik heb wat vragen. Ik heb de topics globaal doorgelezen, maar volgens mij is mijn vraag nog niet gesteld.
Ik ben van plan een druid te worden die zich vooral concentreert op de cat/panther form. Maar ik moet nog even een bevestiging hebben. Ik zit op de PvP server en ik wil een beetje kunnen sneaken door vijandige gebieden. Ik heb begrepen dat ik in panther form kan rondlopen terwijl ik stealth aan heb staan (dat kan niet als druid, dan moet je stil staan).
Hoe goed kan ik op die manier vijandige spelers ontwijken? Kan ik stealth gebruiken om weg te vluchten uit een PvP gevecht? Hoe groot is de kans dat men mij ontdekt?
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Ik denk dat het goed te doen is op die levels. Ik heb een aantal weken terug (ook zo'n beetje de laatste keer dat ik gespeeld heb .. :-/) in een nacht alle instances gedaan bij SM, ik level 37 paladin, een level 42 priest en twee rogues van ~ level 38. Wij hadden ook niet verwacht dat het zou lukkenrobbertinho schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:53:
Gisteren eindelijk die 2e quest voor SM gevonden. Vanavond of morgen gaat het gebeuren. Ik ga mijn illusionary rod ophalen. Ik heb al een mooie groep met een druid (die hem al heeft), een hunter, een rogue en een warrior (die hem alledrie niet hoeven). Nu maar hopen dat hij dropt en hij is van mij. Kan ik eindelijk mijn DM staff vervangen die het toch al zo'n leveltje of 15/16 uithoudt. Dat is echt de ultieme staff voor low levels.
Ik moet ook nog mijn lvl 38 spells halen (priest), maar ik twijfel een beetje omdat ik mijn gold goed kan gebruiken voor mijn mount op 40 (en ik moet nog steeds 55g). Gelukkig heb ik goed contact met een paar lvl 60 in mijn guild. Dus als ik die lief aankijk, kan ik wat ik tekort kom wel van ze lenen hoop ik.
Je kan prima stealthen in cat form, en met track humanoids kan je ook nog zien wat er om je heen loopt. Maar het probleem is dat als je in vijandelijk gebied loopt de kans groot is dat je een hoger level horde toevallig tegenkomt en die kunnen je wel zienMacWolf schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:42:
Ik ben zelf gisteren ook weer begonnen met World of Warcraft. De laatste keer dat ik speelde was in de open beta van December 2004. Ik was toen Night Elf druid en ben dit nu weer. Ik vind bij de meeste RPG spellen de druid gewoon de leukste class, vooral vanwege het polymorphen en de natuur binding.
In december 2004 heb ik alleen niet goed de mogelijkheid gehad om de class goed te leren kennen. Ik was ergens gekomen tot level 15, dus ik heb wat vragen. Ik heb de topics globaal doorgelezen, maar volgens mij is mijn vraag nog niet gesteld.
Ik ben van plan een druid te worden die zich vooral concentreert op de cat/panther form. Maar ik moet nog even een bevestiging hebben. Ik zit op de PvP server en ik wil een beetje kunnen sneaken door vijandige gebieden. Ik heb begrepen dat ik in panther form kan rondlopen terwijl ik stealth aan heb staan (dat kan niet als druid, dan moet je stil staan).
Hoe goed kan ik op die manier vijandige spelers ontwijken? Kan ik stealth gebruiken om weg te vluchten uit een PvP gevecht? Hoe groot is de kans dat men mij ontdekt?
Vijandige spelers ontwijken is meestal gewoon hard wegrennen, bv in Travel form. Je kan niet stealthen als je in combat bent, en zoals ik hierboven zei is de kans dat je in vijandelijk gebied ontdekt word vrij groot
polymorphen hoort bij een mageMacWolf schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:42:
Ik ben zelf gisteren ook weer begonnen met World of Warcraft. De laatste keer dat ik speelde was in de open beta van December 2004. Ik was toen Night Elf druid en ben dit nu weer. Ik vind bij de meeste RPG spellen de druid gewoon de leukste class, vooral vanwege het polymorphen en de natuur binding.
Paladin draait eigenlijk alleen om je heals/shield timen en hopen dat soc, vond het vooral leuk om tegen mages te spelen aangezien je daar alleen van kan winnen als je perfect timed (en wat geluk hebtAnoniem: 143009 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:48:
[...]
Ik begrijp het vanuit jouw oogpunt, echter is een paladin wel meer dan shielden en healen, veel meer zelfs.
En ik ben wel van mening dat als iemand deze discussie aan wil hij/zij zelf ook een lvl50+ pally zou moeten hebben om te kunnen oordelen of deze class Makkelijker is dan anderen.
Dat verhaal over het doodgaan omdat je je class niet door hebt geld natuurlijk voor iedere class in het spel, zelfs voor een Paladin, dat de een wat stugger is dan de anders wist je al voordat je aan de class begon dus zie ik niet als excuus om vaker dood te gaan.
Warrior is echt aanzienlijk moeilijker aangezien je echt 2/3x zoveel moves gebruikt. Het moeilijkste als pala was nog om loh op 5/10% hp te timen
Pala is meer een class waar je wat tijd hebt om natedenken wat je opties zijn en aangezien je niet veel moves kan behalve healen, is de keuze beperkt
belangrijkste skill van een pala: goede sociale contacten zodat je met veel raids mee mag en ownzor equip haalt
[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 03-06-2005 10:55 ]
Dat is dan wel jammer ... Toch zal ik voor de cat form gaan, omdat ik katten gewoon mooie beesten vindSouLmaN schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:46:
[...]
Je kan prima stealthen in cat form, en met track humanoids kan je ook nog zien wat er om je heen loopt. Maar het probleem is dat als je in vijandelijk gebied loopt de kans groot is dat je een hoger level horde toevallig tegenkomt en die kunnen je wel zienIk gebruik het vooral bij Quests om langs lastige mobs te komen.
Vijandige spelers ontwijken is meestal gewoon hard wegrennen, bv in Travel form. Je kan niet stealthen als je in combat bent, en zoals ik hierboven zei is de kans dat je in vijandelijk gebied ontdekt word vrij groot
Nog 1 laatste vraagje: ik heb gisteren voor mijn druid (inmiddels level 6) al het één en andere aan spells gekocht. Is het aantal spells dat ik kan leren beperkt tot mijn budget, of is er een limiet aan het aantal spells dat ik kan leren (beperking door level o.i.d.)?
Bij mijn weten zijn de skills voor feral combat wel beperkt, dus daarvoor ik moet gewoon een goede keuze zien te maken tussen de mogelijke skills.
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
omfgOptical schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:50:
Nog even wat vervelend nieuws voor de Hunters (ik ook) trouwens :
Patch 1.5 gaat hoogstwaarschijnlijk live met een vette bug erin waar de weapon speed wordt meegeteld in de cooldowntijd van aimed / arcane / aimed shot
Scheduled fix : patch 1.6![]()
Deze keer is het een bug - maar damm dat gaat veel schelen in dps
http://forums-en.wow-euro...33387&p=1&tmp=1#post33387
je kunt alle skills kopen, alleen talents beperken je vermogen als lvl 60.MacWolf schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:00:
[...]
Dat is dan wel jammer ... Toch zal ik voor de cat form gaan, omdat ik katten gewoon mooie beesten vind. Dan moet ik maar als cheetah hard wegrennen ... Track Humanoids klinkt wel handig om anderen te ontwijken, dus die skill zal ik wel ontwikkelen.
Nog 1 laatste vraagje: ik heb gisteren voor mijn druid (inmiddels level 6) al het één en andere aan spells gekocht. Is het aantal spells dat ik kan leren beperkt tot mijn budget, of is er een limiet aan het aantal spells dat ik kan leren (beperking door level o.i.d.)?
Bij mijn weten zijn de skills voor feral combat wel beperkt, dus daarvoor ik moet gewoon een goede keuze zien te maken tussen de mogelijke skills.
Het wordt hier trouwens ECHT tijd voor een slotje nu
Elk even level getal krijg je weer wat nieuwe skills erbij, die dus ook aan je level vasthangen. Wacht maar tot je lvl10 bent, dan kan je je talent points gaan verdelen en je pas echt specialiserenMacWolf schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:00:
[...]
Dat is dan wel jammer ... Toch zal ik voor de cat form gaan, omdat ik katten gewoon mooie beesten vind. Dan moet ik maar als cheetah hard wegrennen ... Track Humanoids klinkt wel handig om anderen te ontwijken, dus die skill zal ik wel ontwikkelen.
[ Voor 95% gewijzigd door Kees op 03-06-2005 11:25 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.