Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.736 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Ryceck schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:51:
[...]

Hoezo jammer? Het is toch zo?
Het vereist niet veel skill om een paladin van lvl1 naar lvl60 te brengen en daarna instances te doen, het is niet voor niets een van de (erkend) makkelijkste classes. Dat je een total n00b bent dan op lvl60 is een 2e punt, maar je kan een willekeurige blinde een pally laten spelen.

Dit is iets wat niet geldt voor bijvoorbeeld de cloth-classes, als je daar geen verstand van hebt ben je tegen lvl20 zo vaak de pijp uitgegaan door gebrek aan skill dat je alsnog voor een pally rolled :P
Ik begrijp het vanuit jouw oogpunt :> , echter is een paladin wel meer dan shielden en healen, veel meer zelfs.
En ik ben wel van mening dat als iemand deze discussie aan wil hij/zij zelf ook een lvl50+ pally zou moeten hebben om te kunnen oordelen of deze class Makkelijker is dan anderen.

Dat verhaal over het doodgaan omdat je je class niet door hebt geld natuurlijk voor iedere class in het spel, zelfs voor een Paladin, dat de een wat stugger is dan de anders wist je al voordat je aan de class begon dus zie ik niet als excuus om vaker dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-01 16:58
Zoo gisteravond eindelijk the mallet of Zul'farrak ff ophgeaald & enchanted in Hinterlands :
rotzone is dat zeg , geen flightpath en geen dorpje voor Horde :|

Vanavond dus de laatste ZF quest maar ff afmaken - Ghazrilla en dan weer terug naar Org , spammen met LFM voor maraudon boss runns :)

Nog even wat vervelend nieuws voor de Hunters (ik ook) trouwens :

Patch 1.5 gaat hoogstwaarschijnlijk live met een vette bug erin waar de weapon speed wordt meegeteld in de cooldowntijd van aimed / arcane / aimed shot

Scheduled fix : patch 1.6 :(

Deze keer is het een bug - maar damm dat gaat veel schelen in dps :|

http://forums-en.wow-euro...33387&p=1&tmp=1#post33387

[ Voor 5% gewijzigd door Optical op 03-06-2005 09:56 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Gisteren eindelijk die 2e quest voor SM gevonden. Vanavond of morgen gaat het gebeuren. Ik ga mijn illusionary rod ophalen. Ik heb al een mooie groep met een druid (die hem al heeft), een hunter, een rogue en een warrior (die hem alledrie niet hoeven). Nu maar hopen dat hij dropt en hij is van mij :D. Kan ik eindelijk mijn DM staff vervangen die het toch al zo'n leveltje of 15/16 uithoudt. Dat is echt de ultieme staff voor low levels.

Is het mogelijk om alle instances te doen met 3 lvl40's , 39 en 38?

Ik moet ook nog mijn lvl 38 spells halen (priest), maar ik twijfel een beetje omdat ik mijn gold goed kan gebruiken voor mijn mount op 40 (en ik moet nog steeds 55g :'( ). Gelukkig heb ik goed contact met een paar lvl 60 in mijn guild. Dus als ik die lief aankijk, kan ik wat ik tekort kom wel van ze lenen hoop ik.

Maar dus eerst vanavond mijn groep in leven houden in SM, eindelijk weer eens wat anders dan Gnomeregan, stockades etc.!

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Skeiron schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:32:
[...]

Eej zon ga van bladefist en maak een pally tot lvl 40 minimaal.. de reden waarom pallys retri kiezen is omdat al zouden ze speccen voor een andere build het weinig uitmaakt want tanken lukt nog steeds niet en healen is ook niet super.. Bekijk voor de gein de tree's maar na..

Die 3 mobs die die pally afmaakt tegelijk kost erg veel tijd omdat zelfs met een retri build voor SoC niet heel veel damage doet.. Kost dus erg veel tijd en 2 bubbles.. Ik heb met de US een Shaman gehad tot 40 en die is PvP/PvE echt wel errug sterk zelfs zonder de buffs die er daarna nog bij zijn gekomen.. pally heeft dan wel een schild maar het enige wat er gebeurd is het verlengen van een gevecht.. tot lvl 30 ongeveer is het easy mode omdat je een quest hebt met een uber wapen op lvl 20.. als je daarna geen uber-wapen hebt ben je gimped.. (liefst een paars wapentje want een blauw wapentje is soms niet voldoende).. Veel AH shoppen.. En nee, niet elke melee class heeft hier last van omdat ze instant weapon damage skills hebben waarmee je flexibeler bent en je dps flink kan opvoeren.. gemiddeld dps op lvl 41 met een nette blauwe 2h is op een gelijk gelevelde met een SoC crit 60dps.. Verdiep je eens in de class voordat je zoiets zegt.. Die gare bubbles waardoor de class "done" wordt genoemd is helaas waardoor de class gimped is.. zonder de bubbles blijft er namelijk niks over.. Ik zou graag willen dat een prot of een heal pally een goede oplossing was voor de endgame maar helaas blijf je een buffbot.. (endgame heb ik alleen ervaren met pallys die probeerde te tanken of healen wat meestal leide tot een whipe en dit is al in ST..) Daarnaast heb ik ook een pally op de testserver en heb veel gespeeld met de versschillende specs in alle 3 de tree's..
Had het zelf niet beter kunnen zeggen!.
(daarom zei ik het ook niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Optical schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:50:
Zoo gisteravond eindelijk the mallet of Zul'farrak ff ophgeaald & enchanted in Hinterlands :

[...]
Same story voor de Alliance qua Badlands... Ik hoop dat ze in de toekomst nog her en der wat flightpaths bijmaken wat dat betreft. Zeker in de Badlands, want daar is nog zat plek voor een Alliance flightpoint, net zoals er voor de horde ook nog wel een plekje te vinden is in the hinterlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

robbertinho schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:53:
Moet kunnen...

Vanavond dus de laatste ZF quest maar ff afmaken - Ghazrilla en dan weer terug naar Org , spammen met LFM voor maraudon boss runns :)
Dat flightpath laat niet meer lang op zich wachten. Blizzard is bezig met een horde flightpath en dorp te maken in het Zuidoosten van the Hinterlands aan de kust. Het kamp ligt er al, alleen de npcs moeten er nog komen.

Kijk bij Gahz'rilla uit voor zijn lanceer-move. Bevecht hem vanaf onder 1 van de vele poortjes in ZF, of zorg van te voren dat je slowfall hebt.
I completely sympathize with you on this subject and understand that you never want this bug to see the light of day. I agree with you. However, this patch has already been delayed quite a bit and we cannot delay it any further; there are several other bug fixes that need to go live as soon as possible, and there are international concerns as well. If we delayed patches every time a bug was found, they would never be released.
Ik snap er niets van. Blizzard maakt een nieuwe patch waarin ze nieuwe dingen introduceren en bugs weghalen, maar het is wel noodzakelijk dat er andere voor in de plaats komen?? :?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 03-06-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisteren eindelijk die 2e quest voor SM gevonden. Vanavond of morgen gaat het gebeuren. Ik ga mijn illusionary rod ophalen. Ik heb al een mooie groep met een druid (die hem al heeft), een hunter, een rogue en een warrior (die hem alledrie niet hoeven). Nu maar hopen dat hij dropt en hij is van mij :D. Kan ik eindelijk mijn DM staff vervangen die het toch al zo'n leveltje of 15/16 uithoudt. Dat is echt de ultieme staff voor low levels.

ja, zolang je zorgt da je bij mograine eerst de hele cathedral leegmaakt :)
goed tanken en healen en oppassen voor aoe stuff bij herod (kleine aoe) en de library boss

bij herod EERST die priestess killen, anders blijft ze herod healen
Ik moet ook nog mijn lvl 38 spells halen (priest), maar ik twijfel een beetje omdat ik mijn gold goed kan gebruiken voor mijn mount op 40 (en ik moet nog steeds 55g :'( ). Gelukkig heb ik goed contact met een paar lvl 60 in mijn guild. Dus als ik die lief aankijk, kan ik wat ik tekort kom wel van ze lenen hoop ik.

Maar dus eerst vanavond mijn groep in leven houden in SM, eindelijk weer eens wat anders dan Gnomeregan, stockades etc.!
rock elementals in badlands

Flightpath voor horde in hinterlands komt in volgende contentpatch al dacht ik

edit:

voor de persoon die de het volgende deel maakt

Haal AJB het gedeelte over de 2 zogenaamde GoT guilds eruit, of voeg ook alle andere NL guilds op de verschillende realms toe uit de topics hier waar mensen inzitten

want dat GoT only guild gedeelte klopt allang niet meer :P (iig niet voor Ravenblood)

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 03-06-2005 10:08 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

ik vind het inderdaad wel jammer dat mensen zo veel erover zeuren!

alle class's zijn hetzelfde ...gewoon als je van 1 to 60 goed oplet en speelt dan is alles makkelijk!!
ik ben gewend op warrior en mage, en rogue!
maar toen ik warlock op test (meteen 60) probeerde was het als ....W T F zijn die knoppen?

dus niet zeuren ..alle classes zijn even moeilijk om te spelen!!

[ Voor 4% gewijzigd door se7en op 03-06-2005 10:07 ]

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 10:26

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:05:
[...]

ja, zolang je zorgt da je bij mograine eerst de hele cathedral leegmaakt :)
goed tanken en healen en oppassen voor aoe stuff bij herod (kleine aoe) en de library boss

bij herod EERST die priestess killen, anders blijft ze herod healen

[...]
Herod is alleen.. die krijgt geen adds.
Die jij bedoeld is de Scarlet Commander, als die dood is komt de Priestess, die rezzed en healed hem constant.. haar dood is winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:06:
[...]

Herod is alleen.. die krijgt geen adds.
Die jij bedoeld is de Scarlet Commander, als die dood is komt de Priestess, die rezzed en healed hem constant.. haar dood is winst ;)
sorry, verkeerde interpunctie bij van mijn kant :P

Ja, zolang je zorgt da je bij mograine eerst de hele cathedral leegmaakt.

Goed tanken en healen en oppassen voor aoe stuff bij herod (kleine aoe) en de library boss.

2 zinnen, verschillende bazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Bij Harod moet je oppassen nadat hij dood is. Dan komen er 25 beestjes (non elite) binnen die allemaal aan je enkels beginnen te knagen. Area spells zijn dan erg handig.

Oh en ik loop op lvl 60, naast dat schild, ook nog met Herod's shoulders rond. Omdat het zo goed is? nee, omdat ik zo brak ben :)

[ Voor 29% gewijzigd door Unex op 03-06-2005 10:15 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

UneXisT schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:12:
Bij Harod moet je oppassen nadat hij dood is. Dan komen er 25 beestjes (non elite) binnen die allemaal aan je enkels beginnen te knagen. Area spells zijn dan erg handig.

Oh en ik loop op lvl 60, naast dat schild, ook nog met Herod's shoulders rond. Omdat het zo goed is? nee, omdat ik zo brak ben :)
rofl makkie!

en lvl 38mage met een keer arcane explotion en zijn ze allemaal dood!
ze hebben iets van 40hp ofzo!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
UneXisT schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:12:
Hehe, dat was grappig :D De eerste keer dat we dat deel deden met een guild-group, raakte onze Druid lichtelijk in paniek toen 'ie die lui zag, en dacht dat hij de party kon redden door een flinke heal te doen en al die types mee te nemen. Rent 'ie dus een groep elites binnen. -> Wipe.

2e keer: ik doe een Volley om aandacht te trekken, en gooi een Mith frag bomb recht op me: allemaal dood. Die dingen hebben maar iets van 100 health ofzo.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
se7en schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:16:
[...]
rofl makkie!

Hmm, ik mijn gedachte waren ze best pittig, nouja het was misschien meer de schrik :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
se7en schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:16:
[...]

rofl makkie!

ik deed Blizzard :) stond achterin op platteu, dus zodra hij dood was, pakte ik bliz :) alles dood ^^

erg leuk

nu even een geode AOE plek zoeken voor lvl 39-42 daarna tanaris pirates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:20:
[...]

ik deed Blizzard :) stond achterin op platteu, dus zodra hij dood was, pakte ik bliz :) alles dood ^^

erg leuk

nu even een geode AOE plek zoeken voor lvl 39-42 daarna tanaris pirates :)
Murlocks in het noorden van Dustwallow Marsh al geprobeerd?

edit:

Dit is misschien een handiger AoE lijstje:
(Level: 24-26) Shadowhide Gnoll Encampments in the Redridge Mountains

(Level: 24-28) Gnoll camps in wetlands, near the entrance to loch modan - Few Casters

(Level: 24-30) Furbolg Camps Suggestion: bring a healer 24-28

(Level: Late 20s) Raven Hill cemetary in Duskwood

(Level: 30?) Humans in Hillsbrad (Azureload mine)

(Level: 30?) Worgen camp near Rotting Orchard in Duskwood

(Level: 30-31) Angerfang Encampment in Wetlands (Few Casters/Warlocks/Rooters) Suggestion: Bring a Priest

(Level: 32-36) Yetis in Hillsbrad

(Level: 33-36?) Shimmering Flats in Thousand Needle. Scorpids, Turtles, Vultures.

(Level: 36) Syndicate camps north of Tarren Mill

(Level: 36) The orcs at Go'shek Farm, and no casters. (Arathi)

(Level: 36+) Trolls at Witherbark, casters are there though. (Arathi)

(Level: 36?) Spiders north of the horde city in dustwallow

(Level: 36-39+) Badlands - NW corner Lesser Rock Elementals (36-39)Earth Elementals (39+)

(Level: 38+) Water & Fire Elementals. Earth Element are melees too, but their knock downs are brutal without IAE.

(Level 38-40) Raptors in Duskwallow Marsh. Northeast of the Horde camp (Brakenwall?)

(Level: 38-40) Dustwallow Marsh: Mirefin Murlocs in the north eastern part of the zone, on the top of the penninsula.

(Level 40-42) Syndicate camps in Alterac Mountain zone. Be careful of the casters - one per camp.

(Level: 43) Murkdwellers in Swamp of Sorrows

(Level: 42-45) Badlands

(Level: 45) woodpaws in Feralas

(Level: 48-50) Southsea Pirate Compound (Great writeup on Page 2 of this thread! Post #36)

(Level: 50-53) Searing Gorge - The Cauldron (Level 46-48 Dwarves) (See post #78)

(Level: 50-53) Burning Steppes- Various Areas (Level 50-53 Imps) (See post #78)

(Level: 50-53) Feralas- Rage Scar Cave (Level 46-48 Rage Scar Yetis) (See post #78)

(Level: 50-53) Feralas- Northspring (Level 47-50 Harpies) (See post #78)

(Level: 50-53) Tanaris- Thistleshrub Valley (Level 48-50 Nature Elementals) (See post #78)

(Level: 52-53) Blood something pirates behind the caverns of time in taranis

(Level: 50-55) Castergrips (the blue caster class hippos), northern azshara peninsula

(Level: 57+) Felwood

(Level: 57+) Ogres in Deadwind Pass

(Level: 55-60) ice thistle yettis, eastern winterspring

(Level: 50-60) Sorrow Hill

(Level: 50-60) Western Plaguelands Scarlet Lumberjacks

From Quix 14-60 AE Spots:
Lvl 14-19 Fenris Keep. Pretty good pulls
Lvl 19-22 Beren's Peril in Silverpine. Cave with undead.
Level 30-35 Dabryie's Farmstead in Arathi (Simply Amazing).
Level 36-40 Elementals in badlands and Arathi (not great for my personal taste but got the levels done)
Level 40-44 Feralas Woodpaw Camps. Do the ones with the Alpha's.
Level 45-50 The pirate camp in Tanris (see post #36 above) yeilds about 3 Solid pulls of 10-12 mobs and respawns fast enough that I run it in a circular pattern: 1. Dock, 2 Top of ship being built. 3 campfire & buildings. This is a perfect location for 45-50 in duo.

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 03-06-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Hydra schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:18:
[...]

Hehe, dat was grappig :D De eerste keer dat we dat deel deden met een guild-group, raakte onze Druid lichtelijk in paniek toen 'ie die lui zag, en dacht dat hij de party kon redden door een flinke heal te doen en al die types mee te nemen. Rent 'ie dus een groep elites binnen. -> Wipe.
Hehe, leuk altijd die paniekacties. Zou handig zijn geweest als iemand vantevoren uitlegt wat er gaat komen (tenzij iedereen er voor het eerst is uiteraard).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ok iedereen bedankt voor het advies!

Moeten we bij Mograine (oid) eerst de hele cathedral leegmaken, omdat we anders aggro trekken van alles wat nog leeft als we haar aanvallen?

Je moet toch ook eerst de 2 "makkelijke" instances doen om de sleutel te krijgen voor de andere 2?Tenminste ik had zoiets begrepen. Eerst library en graveyard dan?

Wat zijn trouwens de lvls van de mobs die we kunnen verwachten?

[ Voor 11% gewijzigd door robbertinho op 03-06-2005 10:27 ]

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-04 21:07

Snappie88

Mr. Hollywood

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 34!

Ik zal in de loop der tijd het stukje an Lowlanders aanpassen met grote Nederlandse guilds versprijd over de Europese servers.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 143009 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:22:
[...]

Jammer weer deze opmerking..

Je hebt zelf ook een lvl 60 paladin begrijp ik?
jazeker die heb ik :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:25:
[...]

Murlocks in het noorden van Dustwallow Marsh al geprobeerd?

edit:

Dit is misschien een handiger AoE lijstje:

[...]
woei :)

thanks

ff naar huis sturen dat lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Sinds kort heeft WoW ook mijn aandacht getrokken en speel ik het zeer regelmatig.
Ben nu een Tauren Warrior, level 25, PvP.

Wat mij opvalt in deze topics, is dat er heel veel over wordt gesproken dat Horde altijd in groepjes Alliance aanvalt. Valt me tegen om te beweren dat Horde niet 'netjes' spelen (1vs1).

Mijn ervaring, en ik loop bijna altijd in m'n uppie ergens rond, is dat wanneer ik een groepje Alliance zie, ik direct met een boogje er omheen moet rennen.
Heb ik ze niet door, ben ik de pineut. In enkele gevallen doen ze niets en zijn ze bezig met hun ding en ik met de mijne.

Horde en Alliance, één pot nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik ben zelf gisteren ook weer begonnen met World of Warcraft. De laatste keer dat ik speelde was in de open beta van December 2004. Ik was toen Night Elf druid en ben dit nu weer. Ik vind bij de meeste RPG spellen de druid gewoon de leukste class, vooral vanwege het polymorphen en de natuur binding.

In december 2004 heb ik alleen niet goed de mogelijkheid gehad om de class goed te leren kennen. Ik was ergens gekomen tot level 15, dus ik heb wat vragen. Ik heb de topics globaal doorgelezen, maar volgens mij is mijn vraag nog niet gesteld.

Ik ben van plan een druid te worden die zich vooral concentreert op de cat/panther form. Maar ik moet nog even een bevestiging hebben. Ik zit op de PvP server en ik wil een beetje kunnen sneaken door vijandige gebieden. Ik heb begrepen dat ik in panther form kan rondlopen terwijl ik stealth aan heb staan (dat kan niet als druid, dan moet je stil staan).

Hoe goed kan ik op die manier vijandige spelers ontwijken? Kan ik stealth gebruiken om weg te vluchten uit een PvP gevecht? Hoe groot is de kans dat men mij ontdekt?

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-04 09:47

Ik denk dat het goed te doen is op die levels. Ik heb een aantal weken terug (ook zo'n beetje de laatste keer dat ik gespeeld heb .. :-/) in een nacht alle instances gedaan bij SM, ik level 37 paladin, een level 42 priest en twee rogues van ~ level 38. Wij hadden ook niet verwacht dat het zou lukken :) Maar als je goed per twee pullt in de cathedral is het geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 05:37
MacWolf schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:42:
Ik ben zelf gisteren ook weer begonnen met World of Warcraft. De laatste keer dat ik speelde was in de open beta van December 2004. Ik was toen Night Elf druid en ben dit nu weer. Ik vind bij de meeste RPG spellen de druid gewoon de leukste class, vooral vanwege het polymorphen en de natuur binding.

In december 2004 heb ik alleen niet goed de mogelijkheid gehad om de class goed te leren kennen. Ik was ergens gekomen tot level 15, dus ik heb wat vragen. Ik heb de topics globaal doorgelezen, maar volgens mij is mijn vraag nog niet gesteld.

Ik ben van plan een druid te worden die zich vooral concentreert op de cat/panther form. Maar ik moet nog even een bevestiging hebben. Ik zit op de PvP server en ik wil een beetje kunnen sneaken door vijandige gebieden. Ik heb begrepen dat ik in panther form kan rondlopen terwijl ik stealth aan heb staan (dat kan niet als druid, dan moet je stil staan).

Hoe goed kan ik op die manier vijandige spelers ontwijken? Kan ik stealth gebruiken om weg te vluchten uit een PvP gevecht? Hoe groot is de kans dat men mij ontdekt?
Je kan prima stealthen in cat form, en met track humanoids kan je ook nog zien wat er om je heen loopt. Maar het probleem is dat als je in vijandelijk gebied loopt de kans groot is dat je een hoger level horde toevallig tegenkomt en die kunnen je wel zien :) Ik gebruik het vooral bij Quests om langs lastige mobs te komen.

Vijandige spelers ontwijken is meestal gewoon hard wegrennen, bv in Travel form. Je kan niet stealthen als je in combat bent, en zoals ik hierboven zei is de kans dat je in vijandelijk gebied ontdekt word vrij groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
MacWolf schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:42:
polymorphen hoort bij een mage :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 143009 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:48:
[...]

Ik begrijp het vanuit jouw oogpunt :> , echter is een paladin wel meer dan shielden en healen, veel meer zelfs.
En ik ben wel van mening dat als iemand deze discussie aan wil hij/zij zelf ook een lvl50+ pally zou moeten hebben om te kunnen oordelen of deze class Makkelijker is dan anderen.

Dat verhaal over het doodgaan omdat je je class niet door hebt geld natuurlijk voor iedere class in het spel, zelfs voor een Paladin, dat de een wat stugger is dan de anders wist je al voordat je aan de class begon dus zie ik niet als excuus om vaker dood te gaan.
Paladin draait eigenlijk alleen om je heals/shield timen en hopen dat soc, vond het vooral leuk om tegen mages te spelen aangezien je daar alleen van kan winnen als je perfect timed (en wat geluk hebt :) :)

Warrior is echt aanzienlijk moeilijker aangezien je echt 2/3x zoveel moves gebruikt. Het moeilijkste als pala was nog om loh op 5/10% hp te timen :) (bij wijze van spreken)
Pala is meer een class waar je wat tijd hebt om natedenken wat je opties zijn en aangezien je niet veel moves kan behalve healen, is de keuze beperkt :) Warrior heeft het aanzienlijk moeilijker omdat hij veel sneller dood gaat en dus geen ruimte heeft voor fouten. Ik ben nu pas lvl 21 met me warrior en het is nu al moeilijker dan me lvl60 pala

belangrijkste skill van een pala: goede sociale contacten zodat je met veel raids mee mag en ownzor equip haalt :)

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 03-06-2005 10:55 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
SouLmaN schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:46:
[...]

Je kan prima stealthen in cat form, en met track humanoids kan je ook nog zien wat er om je heen loopt. Maar het probleem is dat als je in vijandelijk gebied loopt de kans groot is dat je een hoger level horde toevallig tegenkomt en die kunnen je wel zien :) Ik gebruik het vooral bij Quests om langs lastige mobs te komen.

Vijandige spelers ontwijken is meestal gewoon hard wegrennen, bv in Travel form. Je kan niet stealthen als je in combat bent, en zoals ik hierboven zei is de kans dat je in vijandelijk gebied ontdekt word vrij groot :)
Dat is dan wel jammer ... Toch zal ik voor de cat form gaan, omdat ik katten gewoon mooie beesten vind :). Dan moet ik maar als cheetah hard wegrennen ... Track Humanoids klinkt wel handig om anderen te ontwijken, dus die skill zal ik wel ontwikkelen.

Nog 1 laatste vraagje: ik heb gisteren voor mijn druid (inmiddels level 6) al het één en andere aan spells gekocht. Is het aantal spells dat ik kan leren beperkt tot mijn budget, of is er een limiet aan het aantal spells dat ik kan leren (beperking door level o.i.d.)?

Bij mijn weten zijn de skills voor feral combat wel beperkt, dus daarvoor ik moet gewoon een goede keuze zien te maken tussen de mogelijke skills.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Nog even wat vervelend nieuws voor de Hunters (ik ook) trouwens :

Patch 1.5 gaat hoogstwaarschijnlijk live met een vette bug erin waar de weapon speed wordt meegeteld in de cooldowntijd van aimed / arcane / aimed shot

Scheduled fix : patch 1.6 :(

Deze keer is het een bug - maar damm dat gaat veel schelen in dps :|

http://forums-en.wow-euro...33387&p=1&tmp=1#post33387
omfg :| daar gaat mijn damageoutput tegen bosses :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MacWolf schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:00:
[...]

Dat is dan wel jammer ... Toch zal ik voor de cat form gaan, omdat ik katten gewoon mooie beesten vind :). Dan moet ik maar als cheetah hard wegrennen ... Track Humanoids klinkt wel handig om anderen te ontwijken, dus die skill zal ik wel ontwikkelen.

Nog 1 laatste vraagje: ik heb gisteren voor mijn druid (inmiddels level 6) al het één en andere aan spells gekocht. Is het aantal spells dat ik kan leren beperkt tot mijn budget, of is er een limiet aan het aantal spells dat ik kan leren (beperking door level o.i.d.)?

Bij mijn weten zijn de skills voor feral combat wel beperkt, dus daarvoor ik moet gewoon een goede keuze zien te maken tussen de mogelijke skills.
je kunt alle skills kopen, alleen talents beperken je vermogen als lvl 60.

Het wordt hier trouwens ECHT tijd voor een slotje nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 05:37
MacWolf schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:00:
[...]

Elk even level getal krijg je weer wat nieuwe skills erbij, die dus ook aan je level vasthangen. Wacht maar tot je lvl10 bent, dan kan je je talent points gaan verdelen en je pas echt specialiseren :P Ik had eerst ook heel veel in de Cat Form gestoken, maar mensen willen druids toch hebben vanwege het healen, dus ben ik nu een fulltime healer in instances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 34

[ Voor 95% gewijzigd door Kees op 03-06-2005 11:25 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.