Ik begrijp het vanuit jouw oogpuntRyceck schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 08:51:
[...]
Hoezo jammer? Het is toch zo?
Het vereist niet veel skill om een paladin van lvl1 naar lvl60 te brengen en daarna instances te doen, het is niet voor niets een van de (erkend) makkelijkste classes. Dat je een total n00b bent dan op lvl60 is een 2e punt, maar je kan een willekeurige blinde een pally laten spelen.
Dit is iets wat niet geldt voor bijvoorbeeld de cloth-classes, als je daar geen verstand van hebt ben je tegen lvl20 zo vaak de pijp uitgegaan door gebrek aan skill dat je alsnog voor een pally rolled
En ik ben wel van mening dat als iemand deze discussie aan wil hij/zij zelf ook een lvl50+ pally zou moeten hebben om te kunnen oordelen of deze class Makkelijker is dan anderen.
Dat verhaal over het doodgaan omdat je je class niet door hebt geld natuurlijk voor iedere class in het spel, zelfs voor een Paladin, dat de een wat stugger is dan de anders wist je al voordat je aan de class begon dus zie ik niet als excuus om vaker dood te gaan.