Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.039 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zijn er hier op bloodscalp Horde nog mensen van lvl 60

die

Duskwing, Oh How I Hate Thee...
en
The Corpulant one

moeten doen, oftewel de quest chain van Nathanos Blightcaller?

voor de nieuwsgierige mensen, aan het eind van de questchain kan je kiezen uit 3 rewards

Sacred Protector
Gorewood Bow
Stormrager

mensen interesse om deze chain te doen?
kan er namelijk geen groep voor vinden :/ ben al een week bezig, en voor die chain heb je gewoon een groep nodig :( geprobeerd te doen met een guildie mage, maar we werden nogal hard gesloopt :/
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:57:
[...]

Aanstaande woensdag, dus morgen word er een raid georganiseerd voor een Molton Core run, dus als jullie meewillen even met Silk Dude = ingame Eyahan contact opnemen.
Om 18.00 verzamelen in ik meen Ogrimmar, maar kan ook Kargath zijn. Ik zelf kan helaas nog niet mee, ben nog steeds 1,5 LvL te jong :/

Tja dat mooie weer heeft mijn WoW plannen in de war geschopt 8)7
helaas moet je voor MC dacht ik eerst war pre's doen dacht ik?
moet namelijk nog eye of emberseer doen en ik wil eerst nog wat andere quests "kwijt"

hoewel het wel erg aantrekkelijk is ^^

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 31-05-2005 09:08 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik merk dat ik met mijn mage steeds meer last krijg van bugs :/
Heb elke keer als ik speel wel de bekende Frost Nova bug (Mob die ik vastzet verschijnt ineens naast me, maar staat in feite nog op zijn plek).
Gisteren wilde mijn spell niet casten. Sta ik met mijn handjes in de lucht... mobs blijven ook staan. Dus ik loop weg (met handen in de lucht :X ), en ineens gaat het spel weer verder... Met die mobs vlak achter me en ik bijna dood. Dit gebeurt ook steeds vaker.
Dan nog de irritante lag op veel plaatsen... Ik had het gisteren echt ff gehad :'(

Zijn er meer mensen die een mage spelen en bovengenoemde problemen hebben?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:05:
Heb elke keer als ik speel wel de bekende Frost Nova bug (Mob die ik vastzet verschijnt ineens naast me, maar staat in feite nog op zijn plek).
Gisteren wilde mijn spell niet casten. Sta ik met mijn handjes in de lucht... mobs blijven ook staan. Dus ik loop weg (met handen in de lucht :X ), en ineens gaat het spel weer verder... Met die mobs vlak achter me en ik bijna dood. Dit gebeurt ook steeds vaker.
Dan nog de irritante lag op veel plaatsen... Ik had het gisteren echt ff gehad :'(

1e fenomeen hebben alle mages.
2e fenomeen komt door lag en heb ik ook wel eens maar niet vaak gelukkig.

Als je dat al erg vindt staat je nog wat te wachten denk ik :D

Mijn char zat gisteren vast in DM doordat Bladefist het begaf op het exacte moment dat ik de instance inging. Anders was ik gister nog lvl 58 geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:05:

caststance bug -> ja, wel gehad, maar neit vaak
FN bug -> regelmatig, niets van aantrekken, is puur visueel
AM bug -> TE vaak last van :/ imho ook de meest schadelijke bug, aangezien je veel mana en tijd verliest trweijl je geen dmg doet :/ staat daar maar een beetje te channelen voor jan met de korte achternaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:42:
[...]

Inderdaad, de meeste gebruikte build is:

Balance: Nature's Grasp + Improvement en dan Nature's Reach/Swiftshifting/Impr. Roots.

Feral: Ferocity, Sharpened Claws (3/5), Impr. Bash en Feral Charge (heerlijke talent).

Resto: gewoon helemaal vol tot aan Innervate, wordt nogal veel in gevarieerd.

Ik vind druid ook erg cool om te spelen. Wegrennen en gauw cat + stealth werkt vaak super. Laatst gewoon tegen 10 horde in stealth gegaan, eentje gauw van achter gepakt (hij was wat lower lvl maar had mij ook gegankt met z'n vriendjes ;)) en toen snel weggerend en stealthen. En nooit problemen met instance groups vinden gezien er bijna altijd een tekort aan healers is. Off-tanken eens in de zoveel tijd is ook wel leuk, maar een stuk intensiever gezien je alle vijanden goed moet bijhouden en van de healers/casters af moet halen. Ben nu een mage alt begonnen en dat ik niet kan healen mis ik echt enorm. Als je levens op zijn, zijn ze op, verschrikkelijk irritant. :+
Ikzelf heb een bear form build. Geen idee of dat bugged is, merk er niet veel van in ieder geval.

Ik heb in de Feral talent tree alle bear form skills genomen, en daarnaast nog improved Mark of the Wild 5 punten en ik ben nu met Furor bezig. Is verder geen PvP build, anders had ik misschien nog wat andere skills erbij genomen (zoals die skill die roots cast als je aangevallen wordt, maar ik bevindt me nogal veel in bear form, heeft niet zoveel zin dan ;)).

Hij is wel leuk om te spelen. Ik vind wel, omdat de bear form al minder dmg doet dan andere melee classes, dat 'ie wel een chance of een 2nd hit mag krijgen bij aanvallen. Maar ja, het is nu eenmaal een feit dat zijn spells minder hard zijn dan de mage/warlock, en melee minder dan de andere melee characters .... daarnaast is het ook geen main healer. Maar wel erg leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:09:
[...]

caststance bug -> ja, wel gehad, maar neit vaak
FN bug -> regelmatig, niets van aantrekken, is puur visueel
AM bug -> TE vaak last van :/ imho ook de meest schadelijke bug, aangezien je veel mana en tijd verliest trweijl je geen dmg doet :/ staat daar maar een beetje te channelen voor jan met de korte achternaam
jep die AM bug zit er ook al veel te lang in. Al langer dan die blink bug volgens mij en die is er wel al uitgehaald. Valt me dan ook zwaar van ze tegen dat er bij patch 1.5 notes niets over oplossingen voor deze bugs staat. Uiteindelijk leer je er wel op inspelen dus is het toch neit zo'n probleem

Ik kwam gisteren trouwens ergens achter. Als je een build hebt waarmee je makkelijk crit op frozen targets, moet je in PvP het volgende eens op een andere mage proberen:

Improved Counterspell > Frost Nova > Frostbolt > CoC > Fireblast

Ik kan je garanderen dat die mage niet ver meer van de eeuwige jachtvelden verwijderd is na een dergelijke actie :) (je krijgt nl op deze manier makkelijk een crit op je frostbolt en je CoC, dan zit je bij elkaar met de frost spells rond de 2k dmg en daar kun je dan de fireblast nog bij op tellen, garantie voor deze damage is er echter niet)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:29:
Gave groep lijkt me dat zeg. Drie man om aggro te houden zodat je als mage en priest all out kan gaan.
Gisteren Uldaman gedaan met 2 warriors, 2 pala's en 1 druid...ging niet zo vlot, maar we waren een lompe plate muur die langzaam doorwalste :P Geen whipes, geen deads, nada noppes, was lol 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:51

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben gewoon misbruikt gisteravond :(

Ik werd uitgenodigd om mee te gaan naar SM, armory, en die hebben we dan 2x gedaan. Ik heb geen enkele drop gekregen, en zelfs bij de 2e run, toen iedereen al een (blauwe!) drop had behalve ik, mocht ik nog steeds nergens op rollen, al was het maar om ook wat over te houden aan die runs.
Na de 2e run heb ik gezegd dat ze dood konden vallen!

Dat terwijl ik notabene al het werk deed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn alt priest lvl 26 nu op Bloodscalp. Valt wl weer tegen om al die quests weer opnieuw te doen. Grinden op lagere lvls vind ik ook erg saai, kan niet wachten totdat deze ook hogh lvl is.

Met een lvl 60 rogue naar een groep zoeken voor een highlvl instance is gekkenwerk, zeker als je niet zoveel tijd hebt omdat je de volgende dag ook weer moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:27:
[...]

Gisteren Uldaman gedaan met 2 warriors, 2 pala's en 1 druid...ging niet zo vlot, maar we waren een lompe plate muur die langzaam doorwalste :P Geen whipes, geen deads, nada noppes, was lol 8)
yups waren wij gisteren ook een beetje :)

lvl 45 warrior pullde, 2 andere voluit dps
ik cc met sheep en full dps op main target :)

lvl 36 healer max range achteraan om aggro te voorkomen, ging redelijk rap, maar ik kon niet ECHT voluit 1x flamestrike + fn + coc en blizzard en ik had aggro :+
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:30:
Met mijn alt priest lvl 26 nu op Bloodscalp. Valt wl weer tegen om al die quests weer opnieuw te doen. Grinden op lagere lvls vind ik ook erg saai, kan niet wachten totdat deze ook hogh lvl is.

Met een lvl 60 rogue naar een groep zoeken voor een highlvl instance is gekkenwerk, zeker als je niet zoveel tijd hebt omdat je de volgende dag ook weer moet werken.
mja grinden is wel de betere exp

met mijn alts doe ik tot lvl 12 quests in starting area, dan ga ik naar barrens, questen tot lvl 24

RFC en WC laat ik mezelf boosten door high lvl guildies, zodat ik snel de quest exp en de rewards heb, en dan weer grinden

lvl 24 -> grinden en questen in ashenvale/stonetalon eventueel met snelle questboosts van high lvl guildies

lvl 28 - 33 1K needles, questen en grinden.

grinden is gewoon het snelst, instances zijn leuke exp, maar uiteindelijk is de kill exp nihil tov van de tijd die je ebzig bent, beter kan je dan gewoon een rode quest laten boosten, zodat je gewoon max quest exp krijgt.

mijn mage is nu 38 en ik ga sm runs doen tot lvl 40-42 daarna terug naar stv/arathi/alterac voor de elite quests

en dan kom je alweer richting zul farrak/tanaris/feralas

het gaat op zich best hard, als je maar weet waar en hoe je snel exp kan halen

[ Voor 53% gewijzigd door Bokkie op 31-05-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:30:
Ik ben gewoon misbruikt gisteravond :(

Ik werd uitgenodigd om mee te gaan naar SM, armory, en die hebben we dan 2x gedaan. Ik heb geen enkele drop gekregen, en zelfs bij de 2e run, toen iedereen al een (blauwe!) drop had behalve ik, mocht ik nog steeds nergens op rollen, al was het maar om ook wat over te houden aan die runs.
Na de 2e run heb ik gezegd dat ze dood konden vallen!

Dat terwijl ik notabene al het werk deed. :(
Ik dacht dat de regel was dat je van te voren afsprak wat er N en G was? Moet je achteraf niet zeuren als je niets krijgt. Ik denk dat iedereen hier wel kan beamen dat de helft van instance/boss runs voor nix zijn.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:32:
[...]

yups waren wij gisteren ook een beetje :)

lvl 45 warrior pullde, 2 andere voluit dps
ik cc met sheep en full dps op main target :)

lvl 36 healer max range achteraan om aggro te voorkomen, ging redelijk rap, maar ik kon niet ECHT voluit 1x flamestrike + fn + coc en blizzard en ik had aggro :+
Hoeveel targets waren er? Als ze niet allemaal 'beziggehouden' worden lijkt me dat wel logisch, maar als 3 andere partymembers alle drie op een andere mob springen, kan ik persoonlijk wel AoE gebruiken zonder aggro te krijgen. Wel leuk om dan later in een damage report van ST terug te zien dat je 60% van de damage van de party doet :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik hou van ogres, maar dan om af te slachten. Als warrior zijn deze te fijn om neer te meppen. Goede xp en aangezien ze voornamelijk physical damage doen heb ik als warrior er weinig last van. Gelijke level ogres mep ik redelijk gemakkelijk om.
Gister even op de burning steppes lvl 50-53 lopen meppen en dat ging erg goed.
Zijn er eigenlijk nog ogres van hoger (niet elite) level? Of iets vergelijkbaars? Ze zijn ook altijf goed voor cloth. Die in Tanaris doen veel mageweave en die op de burning steppes doen aardig runecloth.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:34:
Ik hou van ogres, maar dan om af te slachten. Als warrior zijn deze te fijn om neer te meppen. Goede xp en aangezien ze voornamelijk physical damage doen heb ik als warrior er weinig last van. Gelijke level ogres mep ik redelijk gemakkelijk om.
Gister even op de burning steppes lvl 50-53 lopen meppen en dat ging erg goed.
Zijn er eigenlijk nog ogres van hoger (niet elite) level? Of iets vergelijkbaars? Ze zijn ook altijf goed voor cloth. Die in Tanaris doen veel mageweave en die op de burning steppes doen aardig runecloth.
Je hebt die grot in de blasted lands maar dat is volgens mij maar 1 a 2 levels hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gisteren de meest shitte ZF run gehad EVER!
Ik was de enige in de group die de mallet had en dus meteen tot held werd verkozen..
Zelf wilde ik de ankleguards van Zerillis en moest nog 1 quest van de tablets dus dat viel mee..

Hun zelf wilde EERST al hun eigen quests doen en dan pas mijn 'wensen'
Op zich nog niet zon probleem maar we zijn dus halverwege, krijgen een wipe bij die basilisk boss, zie ik ineens Zerillis lopen. Dus ik word helemaal blij en roep "Kom we killen hem en dan gaan we door" Nee, dat doen we wel op het einde... met een hoop geluk halen we ook de stairs en toen kwam het. Een rogue riep "N" op een typische druid armor.. +10 Intellect +20 Spirit en +8 Str en 130 armor ofzo.. "ja hij is beter dan mn huidige", ik viel zowat van mn stoel af toen ik dat las.. Ik zei er nog wat van omdat ik dus echt niet vind dat een rogue dat nodig heeft. Dus de group allemaal pissed op mij dat ik me er mee bemoei!

Gaan we verder, blijkt de healer in dezelffde guild te zitten als die rogue, ik kreeg dus geen healings meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:32:
[...]

Hoeveel targets waren er? Als ze niet allemaal 'beziggehouden' worden lijkt me dat wel logisch, maar als 3 andere partymembers alle drie op een andere mob springen, kan ik persoonlijk wel AoE gebruiken zonder aggro te krijgen. Wel leuk om dan later in een damage report van ST terug te zien dat je 60% van de damage van de party doet :D
deed alleen AOE bij een bad pull :) dus 6 mobs ongeveer

voor de rest was single target dmg sneller MT tankt steeds 2, ik sheep er 1 voluit op 1 target resheep voluit 2e target, en dan schaap slachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had 2 vraagjes namelijk;

Kan ik de spullen die ik vind of krijg na een quest ook verkopen? en zo ja waar kan dit dan?

en hoe kan ik in de general chat praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:32:
[...]

Ik dacht dat de regel was dat je van te voren afsprak wat er N en G was? Moet je achteraf niet zeuren als je niets krijgt. Ik denk dat iedereen hier wel kan beamen dat de helft van instance/boss runs voor nix zijn.
Dat was het dus juist! Na de eerste run had iedereen al iets gekregen, en bij de 2e run dus afgesproken dat ik ook mocht rollen, overal op, maar dan mocht ik weer niet op de helm van die eindbaas rollen. En bij de 2e run was dat alles wat er nog gedropt werd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

gisteren echt lucky, ik viel in in een ubrs party omdat er een lvl60 druid weg moest.
Kwam zeg maar op 75% binnenhuppelen. In de hele party waren er twee druids inclusief mijzelf..
In de laatste room vlak voor de general dropte http://www.thottbot.com/?i=24402
Uiteraard rollde alleen die andere druid en ik.. Rollde gewoon 100 :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 22:02

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:46:
ik had 2 vraagjes namelijk;

Kan ik de spullen die ik vind of krijg na een quest ook verkopen? en zo ja waar kan dit dan?

en hoe kan ik in de general chat praten?
Elke vendor :P

[enter] /1 text

( maar zou je dat nou wel doen in /1 praten ? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om secondary skills (in mijn geval, cooking, first aid en fishing) ook naar de 300 te krijgen? Ik zit met alle 3 nu op 150, maar kan de artisan's voor deze skills nergens vinden.

Ik vind wel bijv. een first aid trainer in Darnassus, maar als ik daarmee wil praten, krijg ik een leeg window, ofwel 'niets nieuws te leren hier'.

Of ben ik gewoon de juiste trainers nog niet tegengekomen? Iemand enig idee waar ze dan zitten? Op thottbot kan ik ze iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:46:
[...]

deed alleen AOE bij een bad pull :) dus 6 mobs ongeveer

voor de rest was single target dmg sneller MT tankt steeds 2, ik sheep er 1 voluit op 1 target resheep voluit 2e target, en dan schaap slachten :+
Dan heb je snel shoarma ja :)

Wel raar dat er af en toe mensen in de party zitten die dan de hele tijd roepen: "MAGE AOE MAGE AOE"

Terwijl je op dat moment maar 2 elites gepulld hebt of zo. Ik zou willen dat mensen begrijpen dat dat totaal niet efficient is qua damage/mana. Want hoeveel mobs je ook pullt, als je voluit AoE gaat, weet je van te voren dat je naderhand hooguit 1k mana over hebt. En dan dus vervolgens 40s aan het regennen bent. Terwijl als je diezelfde mobs gewoon scorched of wat dan ook, je nog zeker 65 a 70% van je mana over hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:46:
Elk item (behalve items die voor quests nodig zijn) kun je bij elke vendor verkopen. Elk item wat nog niet soulbound aan jou is, kun je daarnaast ook via de AH verkopen. (Als ze al wel bound zijn, dan kun je het alleen aan een vendor verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 22:02

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:53:
Is het mogelijk om secondary skills (in mijn geval, cooking, first aid en fishing) ook naar de 300 te krijgen? Ik zit met alle 3 nu op 150, maar kan de artisan's voor deze skills nergens vinden.

Ik vind wel bijv. een first aid trainer in Darnassus, maar als ik daarmee wil praten, krijg ik een leeg window, ofwel 'niets nieuws te leren hier'.

Of ben ik gewoon de juiste trainers nog niet tegengekomen? Iemand enig idee waar ze dan zitten? Op thottbot kan ik ze iig niet vinden.
voor Fishing is er een fisherman in booty bay en een expert fishermans book en er is ook een expert cookbook. voor fishing moet er ook nog rond lvl 40 een quest zijn als ik me niet vergis om hem naar 300 te kunnen krijgen precieze details weet ik nie meer maar daar kom ik vanmiddag mischien nog op terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Ik zit echt zo te twijfelen om WOW aan te schaffen.. met name omdat ik niet zeker weet of ik er voldoende tijd aan kan besteden. Is het met zo'n 5 uur speeltijd (per week dus :P) voldoende om toch Ja te zeggen?

[ Voor 7% gewijzigd door TomSmit82 op 31-05-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel 5 uur per dag maximaal. Soms dagen helemaal niet. Sowieso zou ik niet weten waarom het een probleem is als je minder speelt. Je krijgt rested xp dus als je een tijd niet online komt, lvl je des te sneller als je weer gaat spelen. Verder is de lvl limit toch lvl 60, dus er is niet echt een oneindigende competitie-drang. Enige probleem is dat je soms een uur of 3 / 4 non-stop bezig bent met spelen als je 1 van de end-game instances in gaat. Dan wordt het niet op prijs gesteld als je halverwege vertrekt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:58

CaDje

Framedrops for life

Ik weet dat je met First aid je skills op de AH kunt kopen, of vinden kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:59:
ik speel 5 uur per dag maximaal. Soms dagen helemaal niet. Sowieso zou ik niet weten waarom het een probleem is als je minder speelt.
Ben nederlander heh, je betaald er wel voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:15

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:46:
[...]

Dat was het dus juist! Na de eerste run had iedereen al iets gekregen, en bij de 2e run dus afgesproken dat ik ook mocht rollen, overal op, maar dan mocht ik weer niet op de helm van die eindbaas rollen. En bij de 2e run was dat alles wat er nog gedropt werd ;(
Dat je uberhaupt in die groep bleef man :/
En hoezo "je mocht overal op rollen", was dat nouw weer voor gel*l. Als je iets niet nodig hebt en de iemand anders wel dan roll je niet. Als je een kloterun hebt waar allemaal meuk dropt wat benodigd is voor anderen dan hebt je gewoon pech. Maar je kan ook runs hebben waar je naar buiten stapt met 4 blue, 10 green en een voorraad grey items van 2g p/s. Beetje afhankelijk van je roll skills ( :P ) en hoeveel je daadwerkelijk nodig hebt. En nu dropt er btw in SM weinig voor een rogue hoor, dus zal je ook weinig loot krijgen :) (en dan tel ik hypnotic blade niet mee want das een caster dagger...)

Majah... troost je, je zal zulke dingen nog wel vaker tegenkomen :) Ik kan momenteel (trots :? )zeggen dattik vanavond aan Stratholme run nummer 31 ga beginnen om men devout pants te krijgen.
Best grappig :) statistisch gezien ist onmogelijk, maar in 30 runs heeft die baron nog geen 1 keer die devout pants gedropt :)
De meeste instances moet je toch wel een aantal keer doen voordat je de leuke spullen hebt:
6x maraudon voor de charstone dirk
5x ST voor de Spire of Hakkar
5x Zul'Farrak voor die leuke gloves van die troll priest (naam kwijt, heb gloves ook niet meer :P )

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

TomSmit82 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:01:
[...]

Ben nederlander heh, je betaald er wel voor ;)
ach, die 12 euro pm. 1ste maand gratis. dus als je werk hebt hoest je dat zo op :P. moet je 6 amsterdammetjes minder in de maand drinken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Dan heb je snel shoarma ja :)

Wel raar dat er af en toe mensen in de party zitten die dan de hele tijd roepen: "MAGE AOE MAGE AOE"

Terwijl je op dat moment maar 2 elites gepulld hebt of zo. Ik zou willen dat mensen begrijpen dat dat totaal niet efficient is qua damage/mana. Want hoeveel mobs je ook pullt, als je voluit AoE gaat, weet je van te voren dat je naderhand hooguit 1k mana over hebt. En dan dus vervolgens 40s aan het regennen bent. Terwijl als je diezelfde mobs gewoon scorched of wat dan ook, je nog zeker 65 a 70% van je mana over hebt.
yups, standaard low/mid lvl tactiek voor mijn mage

icebolt en scorch afwisselen indien clearcast -> arcane missiles
voor runners FN of die instant fire spell, en bij multiple runners soms ook coc, afhankelijk van hoeveel hp ze hebben.

op die manier is de downtime minimaal, moet zeggen dat de party van gisteren erg goed samenwerkte, de MT had van te voren aangegeven dat ik zelf op mana moest letten en dus zelf de mana breaks moest aangeven, en dat ging perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Voor 5 uur per week zou ik het niet kopen, maar geloof me maar als ik zeg dat zodra je speelt je echt wel meer wil spelen dan 5 uur per week :) :>

[ Voor 2% gewijzigd door Demoterror op 31-05-2005 10:10 . Reden: Typo ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier al de Egg of Hakkar quest gedaan? (nu we het hier toch over Hakkar hebben) Ik wil die cloth headgear quest reward hebben. Over het algemeen is het echter bossrun totaan die luie draak en verlaat iedereen vroegtijdig de party als ik zeg dat ik de egg heb. Hij dropt toch zelf ook wel wat items neem ik aan? Is dat trouwens een moeilijk stuk van ST?
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:07:
[...]

yups, standaard low/mid lvl tactiek voor mijn mage

icebolt en scorch afwisselen indien clearcast -> arcane missiles
voor runners FN of die instant fire spell, en bij multiple runners soms ook coc, afhankelijk van hoeveel hp ze hebben.

op die manier is de downtime minimaal, moet zeggen dat de party van gisteren erg goed samenwerkte, de MT had van te voren aangegeven dat ik zelf op mana moest letten en dus zelf de mana breaks moest aangeven, en dat ging perfect
Ik bewaar FN altijd voor als de priest aggro krijgt. Het mooie van FN is dat die spell zo opvalt dat tanks meestal wel weten dat de casters aggro krijgen. Fireblast genereert trouwens wel behoorlijk wat aggro. Daar moet je bij bosses wel mee uitkijken. Dan kun je wellicht nog beter fireballs gebruiken.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Jongens ik heb er gewoon poep aan, heb hem maar besteld merk het vanzelf wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:46:
gisteren echt lucky, ik viel in in een ubrs party omdat er een lvl60 druid weg moest.
Kwam zeg maar op 75% binnenhuppelen. In de hele party waren er twee druids inclusief mijzelf..
In de laatste room vlak voor de general dropte http://www.thottbot.com/?i=24402
Uiteraard rollde alleen die andere druid en ik.. Rollde gewoon 100 :P
Monk ik geef je vanaf nu de naam Lucky Monk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik zit nog zo'n 14 goud van mijn zwarte knol vandaan, wish me luck, dan heb ik hem dit weekend wel denk ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:10:
iemand hier al de Egg of Hakkar quest gedaan? (nu we het hier toch over Hakkar hebben) Ik wil die cloth headgear quest reward hebben. Over het algemeen is het echter bossrun totaan die luie draak en verlaat iedereen vroegtijdig de party als ik zeg dat ik de egg heb. Hij dropt toch zelf ook wel wat items neem ik aan? Is dat trouwens een moeilijk stuk van ST?
niet moeilijk, maar je moet wel opletten :)
hakkar dropt ERG leuke dingen :)
[...]

Ik bewaar FN altijd voor als de priest aggro krijgt. Het mooie van FN is dat die spell zo opvalt dat tanks meestal wel weten dat de casters aggro krijgen. Fireblast genereert trouwens wel behoorlijk wat aggro. Daar moet je bij bosses wel mee uitkijken. Dan kun je wellicht nog beter fireballs gebruiken.
daarom gebruik ik fireblast ook voor runners :) meestal is dat genoeg aggro om hem meteen weer mijn kant op te krijgen, voorkomt adds :)

bij bosses is het voor mij frostbolt + scorch + arcane missiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Zijn er mensen die Zevrim al eens verslagen hebben? Zevrim zit in Dire Maul East,
tijdens het vechten teleporteerd hij mensen naar het altaar waar je zo goed als gelijk dood bent :S
zeer lastig k heb hem met een lvl 58+ group nog niet kunnen verslaan :(

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:46:
Oh cry me a river. Als je nu eens fatsoenlijke looting rules had afgesproken dan had je ook spul gekregen om te verkopen. Als je gaat afspraken dat je perse alleen op het BoE spul mag rollen dat je kunt gebruiken (dus niet nodig hebben), i.p.v. voor een eerlijke verdeling gaat, dan krijg je dit. En dat jij een te hoog level hebt voor die instance betekent ook niet automatisch dat je meer recht op loot hebt lijkt me.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:16:
[...]

niet moeilijk, maar je moet wel opletten :)
hakkar dropt ERG leuke dingen :)

[...]

daarom gebruik ik fireblast ook voor runners :) meestal is dat genoeg aggro om hem meteen weer mijn kant op te krijgen, voorkomt adds :)

bij bosses is het voor mij frostbolt + scorch + arcane missiles
De boss is neem ik aan 'Avatar of Hakkar'? Vanavond eens proberen een groep bij elkaar te krijgen dan.

Dit is een van de quest rewards
http://www.thottbot.com/?i=2951

Ik heb dus ook geen behoefte meer om na al die tijd nog steeds Eye of Theradras te halen in Maraudon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Na mijn paard ga ik even hard op mijn leatherworking en lockpicking skillen, heb al besloten om voor elemental leatherworking te gaan, daar zijn imo de vetste rogue armor mee te maken, +crit gear enzo.

en @ Hydra: Ik spreek meestal van te voren af, dat wanneer ik als 'te hoog' level een lager level party uit de brand kom helpen, ik dat doe op voorwaarde dat ik overal op mag rollen. Omdat deze party halverwege de missie 2 leden kwijtraakte en 2 nieuwe erbij kreeg besloot ik niet grofweg alles te rollen om niemand voor het hoofd te stoten die daar niet van wist, dus ik vroeg netjes of ik mocht rollen. En dat mocht ik in alle gevallen niet. Daarom heb ik ook adieu gezegd, ik heb 2 runs voor ze uitgemoord en kreeg geen rooie rotcent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:27:
Na mijn paard ga ik even hard op mijn leatherworking en lockpicking skillen, heb al besloten om voor elemental leatherworking te gaan, daar zijn imo de vetste rogue armor mee te maken, +crit gear enzo.

en @ Hydra: Ik spreek meestal van te voren af, dat wanneer ik als 'te hoog' level een lager level party uit de brand kom helpen, ik dat doe op voorwaarde dat ik overal op mag rollen. Omdat deze party halverwege de missie 2 leden kwijtraakte en 2 nieuwe erbij kreeg besloot ik niet grofweg alles te rollen om niemand voor het hoofd te stoten die daar niet van wist, dus ik vroeg netjes of ik mocht rollen. En dat mocht ik in alle gevallen niet. Daarom heb ik ook adieu gezegd, ik heb 2 runs voor ze uitgemoord en kreeg geen rooie rotcent.
ik vond elemental leatherworking een zware tegenvaller, de ingredienten bij elkaar grinden is echt een ware hell. Heb zelf de devilsaur set toen maar gekocht, mijn inziens is het het niet waard om die elemental troep bij elkaar te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:25:
[...]

De boss is neem ik aan 'Avatar of Hakkar'? Vanavond eens proberen een groep bij elkaar te krijgen dan.

Dit is een van de quest rewards
http://www.thottbot.com/?i=2951

Ik heb dus ook geen behoefte meer om na al die tijd nog steeds Eye of Theradras te halen in Maraudon :)
Gister alles en iedereen afgemaakt in Sunken Temple, zonder ook maar 1 dode. :)

Jammer alleen dat ik die quest niet had, heb The Ancient Egg nog open staan....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Ryceck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:06:
[...]

Dat je uberhaupt in die groep bleef man :/
En hoezo "je mocht overal op rollen", was dat nouw weer voor gel*l. Als je iets niet nodig hebt en de iemand anders wel dan roll je niet. Als je een kloterun hebt waar allemaal meuk dropt wat benodigd is voor anderen dan hebt je gewoon pech. Maar je kan ook runs hebben waar je naar buiten stapt met 4 blue, 10 green en een voorraad grey items van 2g p/s. Beetje afhankelijk van je roll skills ( :P ) en hoeveel je daadwerkelijk nodig hebt. En nu dropt er btw in SM weinig voor een rogue hoor, dus zal je ook weinig loot krijgen :) (en dan tel ik hypnotic blade niet mee want das een caster dagger...)

Majah... troost je, je zal zulke dingen nog wel vaker tegenkomen :) Ik kan momenteel (trots :? )zeggen dattik vanavond aan Stratholme run nummer 31 ga beginnen om men devout pants te krijgen.
Best grappig :) statistisch gezien ist onmogelijk, maar in 30 runs heeft die baron nog geen 1 keer die devout pants gedropt :)
De meeste instances moet je toch wel een aantal keer doen voordat je de leuke spullen hebt:
5x Zul'Farrak voor die leuke gloves van die troll priest (naam kwijt, heb gloves ook niet meer :P )
mja, statistisch moet je dus 30 keer achter elkaar de run doen, dus niemand anders mag 'm dan doen. Dan dropt ie denk ik wel. Vriend van me heeft gister ff in 1 run de schoulders en de devout head geloot :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Waarom mocht je niet rollen, omdat die items een upgrade waren of omdat ze het wouden verkopen? Als je nu gewoon het N/G systeem gebruikt is er niks aan die hand.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Omdat deze party halverwege de missie 2 leden kwijtraakte en 2 nieuwe erbij kreeg besloot ik niet grofweg alles te rollen om niemand voor het hoofd te stoten die daar niet van wist, dus ik vroeg netjes of ik mocht rollen. En dat mocht ik in alle gevallen niet..
je 'mocht' niet rollen? van wie? :/

anyways, ik ben terug uit spanje \o/
volle rest bonus op al mn chars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:31:
[...]

ik vond elemental leatherworking een zware tegenvaller, de ingredienten bij elkaar grinden is echt een ware hell. Heb zelf de devilsaur set toen maar gekocht, mijn inziens is het het niet waard om die elemental troep bij elkaar te grinden.
mja ga af en toe devilsaurs grinden met een guildie van me die die pants en gloves maakt :)

verdienen we toch in een half uurt/uurtje ongeveer 30 a 40 g per persoon mee :P
On_E schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:33:
[...]

Gister alles en iedereen afgemaakt in Sunken Temple, zonder ook maar 1 dode. :)

Jammer alleen dat ik die quest niet had, heb The Ancient Egg nog open staan....
ancient egg is dacht ik een pre quest voor hakkar, welke je in de hinterlands moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wat is eigenlijk het minimum level voor Blackrock Depths ?

Volgens de WoW site nml. lvl 49, maar dat lijkt me sterk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

In het oogpunt van hoge damage output heb ik opgezocht op thottbot dat ik wel voor deze mace wil gaan farmen :

http://www.thottbot.com/?i=7688

Het is de mace met de hoogste damage die ik kon vinden, en hij schijnt gedropt te worden door onder andere een aantal mobs in STV, alwaar ik nog wat quests open heb staan. Als ik die mace kan krijgen, is mijn SS damage waarschijnlijk fenomenaal :*)

Dan ga ik naast daggers (je kan niet zonder) toch eens wat vaker grinden met deze baby :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-09 23:46

bl33d

I love the smell of Napalm..

Huilen..Ik vind ook meestal super triest van mensen die hoger level zijn die je komt helpen onder voorwaarde van "Alleen als ik alles mag hebben...". ---> Kick ik meteen uit de groep.
Als je gewoon de normale G/N systeem hanteerd is het allang prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Standaard regeltjes bij zijn ons in een raid groep
  • BoE : Iedereen rollen, als het nou plate of cloth is
  • Blue item dus BoP : 1 item p.p.
  • Set item : 1 item p.p. (tenzij er bijvoorbeeld maar 1 class is waarvan meerdere items droppen).
items waar niet voor worden erolled worden geshard en daar wordt weer /random 100 voor gedaan, voor boe geld wel als iemand een item gewonnen heeft en tis een upgrade voor een ander wordter natuurlijl wel getrade.

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Ìk heb hem gisteren gedaan als lvl51 een stukje, de rest van onze party was een stukje hoger en de eerste baas was gewoon al te moeilijk, we kregen hem tot 8%... het had wel beter gekunt, maar de party was ook niet zo efficient opgebouwd (lvl60 paladin als main healer) Dus nog ff een paar leveltjes omhoog denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d

bl33d

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:41:
In het oogpunt van hoge damage output heb ik opgezocht op thottbot dat ik wel voor deze mace wil gaan farmen :

Het is de mace met de hoogste damage die ik kon vinden, en hij schijnt gedropt te worden door onder andere een aantal mobs in STV, alwaar ik nog wat quests open heb staan. Als ik die mace kan krijgen, is mijn SS damage waarschijnlijk fenomenaal :*)

Dan ga ik naast daggers (je kan niet zonder) toch eens wat vaker grinden met deze baby :9
Die mace is een 2H vriend :)

[ Voor 3% gewijzigd door bl33d op 31-05-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ryceck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:06:
[...]

En de 31e was die weer niet gedropt :P Maar ik ben nu 56, kan ik redelijk fatsoenlijk naar BRD nu :P

Ga je meeeee? :>
CaDje schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:35:
[...]

mja, statistisch moet je dus 30 keer achter elkaar de run doen, dus niemand anders mag 'm dan doen. Dan dropt ie denk ik wel. Vriend van me heeft gister ff in 1 run de schoulders en de devout head geloot :P.
Dat is onzin dat je hem 30 keer achter elkaar moet doen. Elke keer dat je er bent is de drop chance gewoon even groot ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Mojo op 31-05-2005 10:47 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 11-09 12:16

Rannasha

Does not compute.

Lijkt mij dat die mace gewoon een volledige random drop is, iedere mob van het juiste level kan die droppen. Weinig kans dus om gericht te farmen. Kun je beter wat gold gaan farmen en hopen dat het ding op de AH te vinden is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:46:
[...]

Lijkt mij dat die mace gewoon een volledige random drop is, iedere mob van het juiste level kan die droppen. Weinig kans dus om gericht te farmen. Kun je beter wat gold gaan farmen en hopen dat het ding op de AH te vinden is.
Al was het een gerichte drop, dan is het hoogste percentage 1.3 % in feralas 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp ik dus dat voor de secondary skills, de hogere levels (>150) uit een boek of ander item geleerd worden, ipv getraind worden door een NPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:49:
[...]

Al was het een gerichte drop, dan is het hoogste percentage 1.3 % in feralas 8)7
Da's 70x hetzelfde beestje killen, als er genoeg zijn van die mob, dan is het wel te doen.

Maar volgens Thottbot is dat beest maar 76 keer gekilled. En daarvan is 1x die mace gedropt. Dus het hoge percentage is misleidend daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:51:
Begrijp ik dus dat voor de secondary skills, de hogere levels (>150) uit een boek of ander item geleerd worden, ipv getraind worden door een NPC?
Correct.

First Aid - alliance in Stormgarde Keep, horde dunno
Cooking - alliance in ashenvale, ten zuiden van Astranaar, horde in Shadowprey village, desolace
Fishing - beiden in Booty Bay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
bl33d schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:42:
[...]

Huilen..Ik vind ook meestal super triest van mensen die hoger level zijn die je komt helpen onder voorwaarde van "Alleen als ik alles mag hebben...". ---> Kick ik meteen uit de groep.
mja ik doe regelmatig RFC/WC runs met low lvl guildies :)

zeg ze dan ook altijd dat ze voor genoeg bagspace moeten zorgen :P
zet altijd loot op FFA en rag door hele isntance heen, terwijl zij achter me aan lopen alles lootend :P meestal zitten ze nog voor het einde van de isntance vol met loot waardoor ze keuzes moeten maken :+

wat Bl33d zegt :P dat ding is 2H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:52:
[...]

Da's 70x hetzelfde beestje killen, als er genoeg zijn van die mob, dan is het wel te doen.

Maar volgens Thottbot is dat beest maar 76 keer gekilled. En daarvan is 1x die mace gedropt. Dus het hoge percentage is misleidend daar :)
Heel thottbot is misleidend als het op epic items en groene items aankomt. Alleen blauw percentages kloppen redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:51
Species5618 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:53:
[...]

Correct.

First Aid - alliance in Stormgarde Keep, horde dunno
Cooking - alliance in ashenvale, ten zuiden van Astranaar, horde in Shadowprey village, desolace
Fishing - beiden in Booty Bay
First Aid voor Horde bij de Trauma Surgeon in Hammerfall - Arathi Highlands, die gast zit als je binnenkomt in het linkerhuisje. Het is een quest, je krijgt bandages en moet daarmee 10 ventjes healen. Die liggen in datzelfde huisje op de grond, ik zeg dit omdat ik er ooit eens een half uur naar heb lopen zoeken omdat ik niet even naar rechts keek.... 8)7

***EDIT***

Ik heb enkele dagen geleden @ Daggerspine van die Scalding Whelplings in het oosten van Badlands een Dark Whelpling gevonden. Wat ik me heb laten zeggen is dat deze heel rare zijn, en hoewel ze niks doen behalve een coole pet zijn er toch veel geld voor geboden wordt. Iemand ervaring hiermee, ik vraag me namelijk af voor hoeveel ik zoiets @ AH zet. Zeker gezien het feit dat er nooit 1 op staat.

[ Voor 24% gewijzigd door The Realone op 31-05-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

bl33d schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:42:
[...]

Dat is niet wat ik zei, ik vraag ( niet eis ) of ik dan wel overal op mag ROLLEN. Maw, ik wil de KANS hebben op wat extra loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

bl33d schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:43:
[...]

Die mace is een 2H vriend :)
Argh, ja ik zie het, ik kan natuurlijk weer alleen maar 1h maces gebruiken.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Een mededeling voor iedereen die een char op stormscale heeft met veel gold. Als je een nieuwe char wilt maken als allience op bladefist kunnen we wat gold ruilen, heb ongeveer 250 g

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d

bl33d

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:03:
[...]

Dat is niet wat ik zei, ik vraag ( niet eis ) of ik dan wel overal op mag ROLLEN. Maw, ik wil de KANS hebben op wat extra loot.
Alsnog, verwacht als je met een normale level 38-40 groep SM run gaat doen, dat zij graag de items willen die gedropt worden voor hun character. SM is een goede instance om mooie spullen te halen voor hun level. Illusi Rod --> Dagger --> Necklace--> Helm etc. Als jij als rogue graag op alles wilt rollen krijg je 0,01% kans dat ze het toelaten. Maar ga ervan uit dat ze de loot liever voor hun eigen character willen behouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Binno schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:42:
Standaard regeltjes bij zijn ons in een raid groep
  • BoE : Iedereen rollen, als het nou plate of cloth is
  • Blue item dus BoP : 1 item p.p.
  • Set item : 1 item p.p. (tenzij er bijvoorbeeld maar 1 class is waarvan meerdere items droppen).
items waar niet voor worden erolled worden geshard en daar wordt weer /random 100 voor gedaan, voor boe geld wel als iemand een item gewonnen heeft en tis een upgrade voor een ander wordter natuurlijl wel getrade.
Ik roll altijd alleen maar op Leather en Daggers. De rest interreseert me niet en mogen ze zelf maar verdelen.
Maar met die regels die jij opnoemt zou ik dus maar 1 bleu-rogue item mogen hebben uit een instance ookal ben ik de enige rogue?
No way, /gquit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

-edit-
Internet is niet lief hier op stage :(
Sorry voor dubbelpost /kiss

[ Voor 93% gewijzigd door Demoterror op 31-05-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

dus jij quit je guild als je in een raid zit? :D

whahaha

en dit zijn de normale regels.
Zo gaat het in elke endgame instance.

Dit om proberen te doen dat iedereen loot krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:17:
dus jij quit je guild als je in een raid zit? :D

whahaha

en dit zijn de normale regels.
Zo gaat het in elke endgame instance.

Dit om proberen te doen dat iedereen loot krijgt.
Apart.. want ik hoor die 'regel' voor het eerst :+

Misschien werkt het zo met Epic's, maar blue's? Die zijn zo makkelijk te krijgen..

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 31-05-2005 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Nee dat is natuurlijk weer extreem overdreven maar ik zou het toch niet echt kunnen waarderen als een priest er met " mijn" blue/epic BoP leather item vandoorgaat omdat ik er al 1 had.
Regels zijn handig, maar soms moet je ze iets uitrekken omdat je anders onzin situaties krijgt.
Priest met Leather BoP aka vendortrash krijgt er hoogstens een paar gold voor.
Ik kan het gebruiken, hij niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Demoterror op 31-05-2005 11:23 . Reden: typn00b >:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ja inderdaad..

dat is wel een beetje een pittige oplossing voor raids!

Over het algemeen is het bij ons in de guild Alles wat BoE is is greed for all. Als iemand hem nodig heeft mag hij altijd Need zeggen en dan krijgt hij hem. Alle blauwe BoP items mag iedereen Needen en dan word er gerolled onder de needers. (het moet wel kloppen uiteraard niet een rogue N op een Mage item). Maar ik heb meerdere keren gehad in Scholo dat ik hem runde met mijn hunter, er dropped een mooie 29dps blauwe BoP boog en 5 minuten later dropt er een nog betere boog met 32 Dps. Ik als hunter heb dat gewoon echt nodig, terwijl rogue's/warrior's heb ook eventueel zouden kunnen gebruiken.

Bij ons op de server doet de enige grote Guild die MC dagelijks runned alle items met RP punten. Voor elke raid die je mee doet krijg je punten en daarmee kan je items kopen. Dropt bijv de epic mage item mogen alle mages Need zeggen (op masterloot uiteraard) dan kunnen ze daarna naar elkaar opbieden met hun RP punten. perfecte oplossing vind ik zelf. (alhoewel het dan wel jammer is dat er niemand van non-guild mee mag. behalve dan de enige Dwarf Priest Banes ;) )

(btw even over Nanathos Blightcaller dat is een 25+ man raid quest hoor ;) Ik deed hem in een pickup groep met 30 man ofzo, en we hadden 3x whipe :( Als je niet genoeg man hebt, moet je gewoon alles targetten op zijn hondjes, zodat die dood zijn an dan whipen. Iedereen rent naar zijn corpse en dan pak je de blightcaller zonder zijn 2adds. (en dan zijn al die skellies ook wat makkelijker :P))

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:22:
Nee dat is natuurlijk weer extreem overdreven maar ik zou het toch niet echt kunnen waarderen als een priest er met " mijn" blue/epic BoP leather item vandoorgaat omdat ik er al 1 had.
Regels zijn handig, maar soms moet je ze iets uitrekken omdat je anders onzin situaties krijgt.
Priest met Leather BoP aka vendortrash krijgt er hoogstens een paar gold voor.
Ik kan het gebruiken, hij niet.
Als jij er al een hebt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:44:
[...]

En de 31e was die weer niet gedropt :P Maar ik ben nu 56, kan ik redelijk fatsoenlijk naar BRD nu :P

Ga je meeeee? :>
Gaan we eerst ff dragonkin raggen in burning steppes, kennen we gelijk de prerequisite quests voor onyxia doen in BRD :) (ik heb ze al, maar dan heb jij ze ook :P )

En nee... gister wast de leuke magisters leggings die dropten :(
En die werd gedisenchant omdat onze mage in de raid hem al had :)

Eergister was leuke run :P halve valor set gezien... maar onze warrior had alles al :P Halve set gedisenchant en de shards verdeeld :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Ryceck op 31-05-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:20:
[...]

Apart.. want ik hoor die 'regel' voor het eerst :+

Misschien werkt het zo met Epic's, maar blue's? Die zijn zo makkelijk te krijgen..
hmmz ja, heb die regel al vaker langs zien komen, ook op de wow-eu forums

kan me voorstellen dat dit gebeurd bij "greed" blues

maar lijkt mij gewoon dat need items gewoon naar die persoon gaan die need heeft, als er toevallig 4 items need rollen voor 1 class, met maar 1 van die class aanwzig, heeft die gewoon geluk :)

en met meerdere classes gewoon afspraken maken, bjiv bij meerdere set items gewoon de persoon die er al 1 heeft gewonnen die run, rolled niet als er nog een set onderdeel dropped

zat varianten op te verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Een blue item, iemand kwam met regels waarin iedereen maar 1 blue item mocht hebben en daarna geen kans meer maakt op blue items die nog droppen.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:26:
[...]

zat varianten op te verzinnen
Juist, dat is het mooie ervan en ook meteen het slechte.
Er zijn veel varianten, er hoeft maar 1 iemand tussen te zitten die niet snapt welke variant je gebruikt en dan heb je weer gezeik.

[ Voor 38% gewijzigd door Demoterror op 31-05-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

bl33d schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:11:
[...]

Alsnog, verwacht als je met een normale level 38-40 groep SM run gaat doen, dat zij graag de items willen die gedropt worden voor hun character. SM is een goede instance om mooie spullen te halen voor hun level. Illusi Rod --> Dagger --> Necklace--> Helm etc. Als jij als rogue graag op alles wilt rollen krijg je 0,01% kans dat ze het toelaten. Maar ga ervan uit dat ze de loot liever voor hun eigen character willen behouden..
En wat voor reden zou ik dan moeten hebben om een party uit de brand te helpen door ze anderhalf uur lang te helpen met een missie waar ze stukken minder moeite mee hebben omdat ze een high level meenemen? Ik wil best lowbies helpen, maar het levert me dan al bijna geen xp meer op, geen quests, en dan ook al geen loot. Zoek het dan maar uit ook, ik wil er zelf ook nog een beetje op vooruit gaan. Ik heb pas meegeholpen stockade te doen, en die jongens waren juist heel schappelijk. Ik rollde alleen op items onder het n/g systeem, kreeg wel alle chests (2 stuks) direct voor mezelf en ik kreeg alle silk die we vonden voor mijn first aid. In ruil daarvoor heb ik de hele instance voor ze leeggeveegd, alle bosses voor ze afgemaakt, en na dat ene uurtje hebben ze alle 4 AL hun quests daar in kunnen leveren. Die waren behoorlijk gelukkig! En ik vond het leuk om te doen, mede omdat ze lieten zien dat ze die hulp heel erg op prijs stelden, ook al was mijn loot misschien mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:51
Wij hebben trouwens binnen onze guild (Flying Dutchmen) een leuk systeem. Genaamd de guildkas. 1 member heeft een alt, dat is de kas, met grote hoeveelheden ruimte om zooi op te slaan. ;)

Members betalen contributie, afhankelijk van je level is dat een bepaalde hoeveel per week. 1g per week bijvoorbeeld voor lvl40-49. De bedragen kun je over het algemeen goed missen, maar het is niet verplicht contributie te betalen. Indien je dat niet doet kun je ook geen gebruik maken van de guildkas, voor niets gaat de zon op. :Y)

Als we met de guild instances doen werken we met het master-loot systeem. Alle BoP items worden bekeken en indien nodig krijgt en persoon deze. BoE items gaan naar de master looter en wanneer deze niet nodig zijn gaan ze de guildkas in. Ook als deze niet echt speciaal zijn, want we hebben ook de nodige enchanters in de guild. Mensen moeten de keuze maken tussen een item op de AH zetten of schenken aan de guildkas. Als je af en toe iets stuurt zorg je voor een goed werkend systeem en kun je er zelf ook van profiteren. Wanneer iemand een item nodig heeft kan ie het tegen vendor prijs uit de guildkas krijgen, nagenoeg niks dus.

Ook kan er (doordat er contributie betaald wordt), geld geleend worden. De hoeveelheid is afhankelijk van je level. Zo kunnen mensen die level 40 zijn eventueel geld lenen voor hun mount.

Het staat nog een beetje in de kinderschoenen, maar je kunt merken dat het zijn vruchten begint af te werpen. Ik zat op level 30 al met 4 14-slots bags, en als ik eens wat nodig heb voor m'n profs vraag ik eerst wat er in de guildkas zit alvorens ik AH afspeur.

Er komen wel nog wat dingetjes bij kijken, bepaalde regels en voorwaarden maar het loopt nu goed, en we hebben ook nog geen last gehad van members die geld lenen of items vragen en vervolgens de guild leaven. Wellicht zal dit nog een keer voor komen maar die kans is klein. Het scheelt ook dat velen van ons elkaar ook persoonlijk kennen, soms gewoon dagelijk, veel mensen ken ik van LANs en door de gehele clan (hebben zo'n 250 members) georganiseerde uitjes of meetings. Dat helpt echt mee in het vertrouwen. :)

Het systeem is echt een aanrader binnen een goed georganiseerde guild. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:30:
[...]

Een blue item, iemand kwam met regels waarin iedereen maar 1 blue item mocht hebben en daarna geen kans meer maakt op blue items die nog droppen.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar jij zegt dat je dat specificieke blue item al hebt. Als er dan op gerold moet worden en jij bent de enige die leather draagt, krijg jij hem dus automatisch? Als jij hem al hebt is het toch een greed roll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:11:
[...]

Ikzelf heb een bear form build. Geen idee of dat bugged is, merk er niet veel van in ieder geval.

Ik heb in de Feral talent tree alle bear form skills genomen, en daarnaast nog improved Mark of the Wild 5 punten en ik ben nu met Furor bezig. Is verder geen PvP build, anders had ik misschien nog wat andere skills erbij genomen (zoals die skill die roots cast als je aangevallen wordt, maar ik bevindt me nogal veel in bear form, heeft niet zoveel zin dan ;)).

Hij is wel leuk om te spelen. Ik vind wel, omdat de bear form al minder dmg doet dan andere melee classes, dat 'ie wel een chance of een 2nd hit mag krijgen bij aanvallen. Maar ja, het is nu eenmaal een feit dat zijn spells minder hard zijn dan de mage/warlock, en melee minder dan de andere melee characters .... daarnaast is het ook geen main healer. Maar wel erg leuk om te spelen!
Als je Feral gaat moet je zeker de bear kant kiezen ja, catform is compleet useless.

Over looting gesproken: gister een Stratholme Scarlet run gedaan en daar dropte een epic shield. De warriors en pally's meteen "NEED!" natuurlijk. Maar iemand riep "ffa" dus iedereen ging gewoon op dat shield rollen. De priest won hem. :X Het rare was: sommige mensen vonden het gewoon eerlijk dat een epic ffa is. Maar sommige mensen (vnlk de mensen die hem nodig hadden :+) vonden natuurlijk van niet. Later dropte Devout Gloves, een van de pally's rolt er express op en wint hem (priest zei "need"). Echt dikke ruzie tijdens de run, niet normaal. :P Gelukkig liep ik op het eind wel weg met deze beauty: http://www.thottbot.com/?i=37263. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d

bl33d

HTT-Thalan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:32:
[...]

En wat voor reden zou ik dan moeten hebben om een party uit de brand te helpen door ze anderhalf uur lang te helpen met een missie waar ze stukken minder moeite mee hebben omdat ze een high level meenemen? Ik wil best lowbies helpen, maar het levert me dan al bijna geen xp meer op, geen quests, en dan ook al geen loot. Zoek het dan maar uit ook, ik wil er zelf ook nog een beetje op vooruit gaan. Ik heb pas meegeholpen stockade te doen, en die jongens waren juist heel schappelijk. Ik rollde alleen op items onder het n/g systeem, kreeg wel alle chests (2 stuks) direct voor mezelf en ik kreeg alle silk die we vonden voor mijn first aid. In ruil daarvoor heb ik de hele instance voor ze leeggeveegd, alle bosses voor ze afgemaakt, en na dat ene uurtje hebben ze alle 4 AL hun quests daar in kunnen leveren. Die waren behoorlijk gelukkig! En ik vond het leuk om te doen, mede omdat ze lieten zien dat ze die hulp heel erg op prijs stelden, ook al was mijn loot misschien mager.
Dat is jouw keuze :) Ik zeg alleen als je perse mensen wilt helpen die lager zijn dat je niet kan verwachten om hun items voor hun neus te rollen als ze daar niet van gediend zijn. Meestal doe ik een instance voor de items / quest en dan ben ik weg..Ik kom misschien wel een keertje terug als ik mijn guildmembers help, maar dan is de loot zo ingesteld op FFA en mogen ze alles oppakken wat ze zien. Maarja , zelf heb ik ook geen gold probleem, als ik een nieuwe character begin steek ik standaard 150gold erin om te overleven & om op level 40 gelijk een mount te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

[...]

En wat voor reden zou ik dan moeten hebben om een party uit de brand te helpen door ze anderhalf uur lang te helpen met een missie waar ze stukken minder moeite mee hebben omdat ze een high level meenemen? Ik wil best lowbies helpen, maar het levert me dan al bijna geen xp meer op, geen quests, en dan ook al geen loot. Z
Das t risico wat je neemt, niet iedere party reageert zoals jij wilt :) Temeer ook omdat je "pas" 41 bent, en dat hun ook wel weten dat je eigenlijk op het ideale lvl voor die instance zit. Je bent gewoon een partymember voor SM in mijn ogen, niet een onmisbare factor. Zou je nou lvl60 ok, dan draait de hele party op jou en dan kan je ook eisen stellen. Maar zolang je nog binnen de lvl-grenzen voor de instance zit ben je gewoon member en roll je gewoon met de rest mee :)
Niet mee eens? dan moet je de party niet joinen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gisteren toch nog de makkelijkste kant van SM gedaan...
Ging aardig goed hoor :) Ondanks dat we vrij laag lvl zijn... Iedereen wist
goed wat te doen.
Toen die baas een AoE deed was het wel ff schrikken, maar iedereen nam een potion en
de healer deed de rest... piece of cookie...

Vanavond het volgende deel doen :D

Op naar me nieuwe Two-Handed axe...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Daarom heet het helpen. Hulp bied je aan zonder reden. Je hebt er zelf weinig aan, maar die andere des te meer. Hun hebben op een lager level betere items dan het gemiddelde. Jij hebt een goede daad gedaan en iedereen is blij. Good karma....

Eisen stellen aan hulp is een beetje not done in mijn ogen. Zou in ieder geval uit een party gaan als een level 60 gaat zeggen dat hij alle runecloth wil hebben. Ik hou zelf ook van m'n runecloth bandages.

Maar ik vind het idee van IK doe al het werk en IK veeg de hele instance voor ze leeg een beetje raar. Als je het solo kan doe het solo, maar als je in een team zit is het een team effort. Zit geen IK in teamwork :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:44:
[...]

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar jij zegt dat je dat specificieke blue item al hebt. Als er dan op gerold moet worden en jij bent de enige die leather draagt, krijg jij hem dus automatisch? Als jij hem al hebt is het toch een greed roll?
Je begrijp het idd verkeert :)
Ik bedoel dat als er bijv eerst een Blue BoP leather broek dropt die ik krijg en dat er later Blue BoP Leather schoenen dropt.Volgends die regels die genoemd werden zou ik dus geen kans meer mogen hebben op de schoenen ookal ben ik de enige leather-drager in die group want ik heb immers al een Blue item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Klopt, ik heb ook wel BoP blue´s laten liggen omdat ik wilde wachten op een BoP blue die de boss kon droppen.

Dat zijn dan keuze´s die je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:50:
Daarom heet het helpen. Hulp bied je aan zonder reden. Je hebt er zelf weinig aan, maar die andere des te meer. Hun hebben op een lager level betere items dan het gemiddelde. Jij hebt een goede daad gedaan en iedereen is blij. Good karma....

Eisen stellen aan hulp is een beetje not done in mijn ogen. Zou in ieder geval uit een party gaan als een level 60 gaat zeggen dat hij alle runecloth wil hebben. Ik hou zelf ook van m'n runecloth bandages.

Maar ik vind het idee van IK doe al het werk en IK veeg de hele instance voor ze leeg een beetje raar. Als je het solo kan doe het solo, maar als je in een team zit is het een team effort. Zit geen IK in teamwork :)
Typisch een rogue instelling imo. Een priest praat daarentegen altijd over 'wij' :)

Hulp is hulp en dan denk je dus niet aan jezelf. Ik 'help' lagere levels vaak voor nop omdat ik mijn wapen skill oid omhoog wil hebben. Dat wordt altijd wel op prijs gesteld. Dan ga ik met mijn hoge level niet rollen op items die 20 lvls lager zijn of zo.

'leegvegen' van Stockades lijkt me trouwens wat overdreven. Ik heb eens met 4 guildies van lvl 40+ de stockades gedaan (zij hielpen mij, zonder te rollen op items aldaar :D) en dat duurde toch nog een minuut of 10.
Demoterror schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:50:
[...]

Je begrijp het idd verkeert :)
Ik bedoel dat als er bijv eerst een Blue BoP leather broek dropt die ik krijg en dat er later Blue BoP Leather schoenen dropt.Volgends die regels die genoemd werden zou ik dus geen kans meer mogen hebben op de schoenen ookal ben ik de enige leather-drager in die group want ik heb immers al een Blue item.
Ok snap ik. Ben ik ook met je eens. Als je de enige leather drager bent in een group, is alle leather die jij wil automatisch voor jou. Geen gezeur over greed rolls.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:58:
[...]

Typisch een rogue instelling imo. Een priest praat daarentegen altijd over 'wij' :)
Vaak ook omdat een priest (door zijn belabberde solo-mogelijkheden) 100% beseft dattie afhankelijk van de party is. Een rogue kan vanaf lvl1 solo rondkomen, een priest begint vanaf lvl30 pas stabiele (goede) solo-mogelijkheden te ontwikkelen met als top of the mountain shadowform op lvl40.
Tot aan die tijd is een priest 100% afhankelijk van parties dus zodoende :)

Plus dat op latere levels de priest de healsloer is en dus eigenlijk papa speelt door iedereen in leven te houden :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ryceck op 31-05-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ryceck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:02:
[...]

Vaak ook omdat een priest (door zijn belabberde solo-mogelijkheden) 100% beseft dattie afhankelijk van de party is. Een rogue kan vanaf lvl1 solo rondkomen, een priest begint vanaf lvl30 pas stabiele (goede) solo-mogelijkheden te ontwikkelen met als top of the mountain shadowform op lvl40.

Plus dat op latere levels de priest de healsloer is en dus eigenlijk papa speelt door iedereen in leven te houden :P
Een rogue in een instance alleen heeft geen kans, alle classes hebben in een instance een healer nodig , dus zijn ze allemaal afhankelijk van de priest (als er geen backup is).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Demoterror schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:13:
[...]

Ik roll altijd alleen maar op Leather en Daggers. De rest interreseert me niet en mogen ze zelf maar verdelen.
Maar met die regels die jij opnoemt zou ik dus maar 1 bleu-rogue item mogen hebben uit een instance ookal ben ik de enige rogue?
No way, /gquit.
maar goed lezen is ook een vak..als je de enige rogue bent dan geld die regel niet

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:54:
[...]

Heel thottbot is misleidend als het op epic items en groene items aankomt. Alleen blauw percentages kloppen redelijk
Beter kun je gewoon Allakhazam raadplegen voor items :P , die zijn daar toch nauwkeuriger mee. ik vind Thotbott zowiezo achter lopen op het gebied van de nieuwste items. En zij zijn ook niet nouwkeurig wat betreft loottables van mobs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

als je alleen voor loot gaat moet je lekker alleen gaan of met mensen die er ook iets aan overhouden.
ik ben pas met een maat van me naar gnome geweest compleet gedaan hij alles geloot daarna kreeg ik 2 mooie enchants van hem gratis.
ook scarlet doet ie nu alleen voor de blauwe drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Bij ons is het zo 1 blue 1 set als we random raid doen.

Betekend dus 1blue item maakt niet uit wat (als je het kunt gebruiken)
en 1 set item.

Valt er eerst een leather piece die je kunt gebruiken mag je erop rollen, valt daarna een dagger en je hebt die leather piece gewonnen word er eerst op die dagger gerolled door mensen die hem kunnen gebruiken, kan niemand dat dan word die geshard.
Ben je de enigste en shadowcraft valt 2 keer dan krijg je wel die 2 set items. Mits je de enigste rogue bent.

Nog een voorbeeldje:

Rogue´s 2x
Drops:
Blue leather
Dagger
shadowcraft 2x

De eerste roll voor de leather word gewonnen door rogue 1, wanneer de dagger dropped is die automatisch voor rogue nummer 2.
Daarna valt shadowcraft, voor beiden een open roll, wint rogue nummer 2 deze, dan heeft hij geen recht meer om op andere dingen te rollen.
valt shadowcraft set nummer 2 dan is deze voor rogue nummer 1.

Wanneer er nu nog een uber dagger zal vallen mogen beide rogue´s hier niet meer op rollen en word hij geshard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:02:
[...]

Inderdaad:

Een priest _weet_ dat hij afhankelijk is van een damage dealer / tank
Een rogue _denkt_ dat hij een instance kan soloen omdat hij zelfde lvl elites buiten een instance ook aan kan

Hoe vaak ik al niet gezien heb dat een rogue zonodig pocket moet picken of ff een chest openen terwijl er gewoon een grote groep mobs staat. (of voor de groep uitlopen en klooien met distract, geeft allemaal een zeer slechte indruk) Moet daar toch iets mee te maken hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

[...]

Ik heb gisteren ook de Stockade gedaan en bij de eerste run heb ik me Quests gedaan, totaal vergeten om op te halen en te doen. De spulllen die daar dropte was slechter wat ik had dus geen intresse erin. Alleen ik was een lvel 30 terwijl de rest 24 a 26 was, ik vraag toen we de tweede run deden ik wat spullen mocht hebben om te verkopen aangezien ik nog een aantal spels moest kopen, dit was in het geheel geen probleem. Ik heb in alle twee de runs de meeste klappen op gelopen maar dat vind ik niet zo heel erg, daarvoor speel je. Ik heb genoeg aan over gehouden om gelijk me spels te updaten. Alleen één chest heb ik niet leeg gehaald aangezien daar mage spullen inzaten en ik wist dat hij slechte spullen had dus hij heeft die chest leeg gehaald.
Ik ga dadelijk maar eens DM en BFD doen misschien dat daar nog wat te halen is, ik ben bijna lvl 32 dus heb weer veel goud nodig.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:18:
Bij ons is het zo 1 blue 1 set als we random raid doen.

Betekend dus 1blue item maakt niet uit wat (als je het kunt gebruiken)
en 1 set item.

Valt er eerst een leather piece die je kunt gebruiken mag je erop rollen, valt daarna een dagger en je hebt die leather piece gewonnen word er eerst op die dagger gerolled door mensen die hem kunnen gebruiken, kan niemand dat dan word die geshard.
Ben je de enigste en shadowcraft valt 2 keer dan krijg je wel die 2 set items. Mits je de enigste rogue bent.

Nog een voorbeeldje:

Rogue´s 2x
Drops:
Blue leather
Dagger
shadowcraft 2x

De eerste roll voor de leather word gewonnen door rogue 1, wanneer de dagger dropped is die automatisch voor rogue nummer 2.
Daarna valt shadowcraft, voor beiden een open roll, wint rogue nummer 2 deze, dan heeft hij geen recht meer om op andere dingen te rollen.
valt shadowcraft set nummer 2 dan is deze voor rogue nummer 1.

Wanneer er nu nog een uber dagger zal vallen mogen beide rogue´s hier niet meer op rollen en word hij geshard.
No offence maar wat een *zout* systeem. Vooral dat laatste punt "wordt hij geshard", wtf :? gewoon freeroll voor de needing classes en gaan.
Parties waar ik in zit is het gewoon BoE > greedroll, BoP >needroll, ongeacht wat er dropt met uitzondering van class-items.

Als ik een run doe en er dropt 4x valor, dan heeft de warrior recht op alle 4 de onderdelen, dropt er verder helemaal niets dan heeft de warrior een verdomd goede run achter de rug. Wil de warrior het niet hebben dan kijken we verder, maar hij heeft eerste keus. Same goes for weapons/armor, de meeste dingen is wel aan af te lezen voor welke class het is (healing-cloth>priest, strength-plate>warrior enz.), die mogen dan ook als eerste de beslissing maken of ze het willen hebben. En als er dan uiteindelijk 2 members zijn die alle loot hebben... zo be it, volgende run beter. Ik heb het vaak zat dattik gewoon zonder loot buiten kom, heb het daarentegen ook al s gehad dak buiten kwam met 50g aan stuff en nog een paar shards, gewoon kwestie van mazzel hebben.
Tpn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:32:
Set items mogen ze nog wel op rollen.
maar ander blue´s niet, dit systeem werkt goed zat en meerdere mensen krijgen loot
Wat ook nog wel gebeurd is dat het item geraidrolled word, en diegene mag dan beslissen of het geshard word of dat hij het wil hebben/aan iemand anders wil geven.

Nogmaals, dit word alleen maar bij random raids scholo/strat gedaan.

Als wij met onze guild gaan vervallen deze regels.
Snapput nu wel btw :) Bent r alleen nog steeds nie mee eens :P

[ Voor 13% gewijzigd door Ryceck op 31-05-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Set items mogen ze nog wel op rollen.
maar ander blue´s niet, dit systeem werkt goed zat en meerdere mensen krijgen loot
Wat ook nog wel gebeurd is dat het item geraidrolled word, en diegene mag dan beslissen of het geshard word of dat hij het wil hebben/aan iemand anders wil geven.

Nogmaals, dit word alleen maar bij random raids scholo/strat gedaan.

Als wij met onze guild gaan vervallen deze regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 10:51
Hoe zit het eigenlijk met Raid rolls?

Stel ik zit in raid groep 2 voor Strat, er zijn in totaal 10 mensen.
In groep 1 dropt bv. de Magister Crown...
Kan dan alleen group 1 erop rollen? Of twee ook? Of wordt hier het masterloot systeem voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:38:
Hoe zit het eigenlijk met Raid rolls?

Stel ik zit in raid groep 2 voor Strat, er zijn in totaal 10 mensen.
In groep 1 dropt bv. de Magister Crown...
Kan dan alleen group 1 erop rollen? Of twee ook? Of wordt hier het masterloot systeem voor gebruikt?
Wow houdt rekening met raids en ziet het als een grote groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Zowiezo word er bij ons altijd in random raid party´s master loot op gezet vlak voor de boss.

De masterlooter kijkt wat er in zit en post dit in het raid channel.
Wanneer niemand het nodig heeft doet hij /random 1-10 (van uitgaande dat er 10 mensen inzitten)
De masterlooter heeft daarvoor een lijstje gemaakt wie welke nummers heeft

Pala1=1 -*- Druid=2 -*- Mage1=3 -*- Rogue1=4 -*- Pala2=5 -*-
Priest=6 -*- Warlock=7 -*- Mage2=8 -*- Rogue2=9 -*- Warrior=10

Als de uitkomst van /random 1-10 dan 7 is gaat de loot naar de Warlock

[ Voor 5% gewijzigd door Tpn op 31-05-2005 12:57 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.