Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:11

RaseriaN

So much choices..

ReCreator schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:20:
[...]

Ik ben gelukkig niet de enige tank... en we hebben een goede healer :) En er gaan wat hogere met ons mee...
Ik denk dat het wel gaat lukken.. vanavond gaan we voor de laagste 2 elites...

Heb dr zin an!
Ik zou het niet doen, met jouw lvl aggro je de hele instance voordat je 1 stap hebt gezet
(Armory/Herod/Scarlet) Proberen kost niks natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:40:
[...]

Ik zou het niet doen, met jouw lvl aggro je de hele instance voordat je 1 stap hebt gezet
Lol, daar ben ik gisteren ook achter gekomen ja. Werd meegenomen door een groepje naar Desolace. Ik was met mijn lvl 17 nog geen 2 stappen over de drempel en ik was al de pineut. Dus die gasten hebben de beesten geslayed en ik ben maar heel gauw weg geheartstoned.

Ja ik weet het, ik had daar niets te zoeken nog. ( ik ga wel weer raptors slayen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:49:
[...]

Lol, daar ben ik gisteren ook achter gekomen ja. Werd meegenomen door een groepje naar Desolace. Ik was met mijn lvl 17 nog geen 2 stappen over de drempel en ik was al de pineut. Dus die gasten hebben de beesten geslayed en ik ben maar heel gauw weg geheartstoned.

Ja ik weet het, ik had daar niets te zoeken nog. ( ik ga wel weer raptors slayen :D )
Gisteren met onze guild raid in STV op Grom'Gol en daarna door naar Ratchet/XRoads
Waren een paar lvl 18-20 in STV.. je zag van overal de mobs aankomen rennen als hun alleen maar liepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Heeft er hier (Bloodscalp Horde) iemand zin om vanavond Maraudon ff in te lopen ?

Ik krijg waarschijnlijk niet genoeg guildies bij elkaar om het te doen - Ik moet Noxion nog killen voor de rod

/w me maar ingame ofzo :)

Rakanishu / 50 Hunter

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:17:
Carrot stacked niet met spurs trouwens

spurs en glove enchant stacken wel dacht ik, weet ik niet 100% zeker

[...]

afhankelijk van de party, kan je alleen de library doen

Armory, Herod is al lvl 40 elite, als lvl 36 ben je dus kansloos

cath kan je vergeten tot je minimaal lvl 39 bent, (tenzij je geboost wordt door high lvls)
Dus carrot kun je net zo goed weggooien?
Ik heb verder odm toch alleen de Argent Dawn trinket, maar ik was niet eens van plan hun quests te doen nu ik in DM bezig ben.

Ben trouwens wel bezig met een shaman om de class wat beter te begrijpen. In PvP komen ze heel sterk op mij over. In PvE zal het idd wel een dilemma zijn welke rol ze nu moeten vervullen in een party. (mana dispenser?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:40:
[...]

mwhoah ligt eraan hoe hoog degene zijn die meegaan :)
ben er in beta weleens doorheen getild op lv30 met mensen die allemaal 40-45 waren en toen ging t wel
gewoon ver achter blijven, want anders aggro je wel alles ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:52:
[...]

Dus carrot kun je net zo goed weggooien?
Ik heb verder odm toch alleen de Argent Dawn trinket, maar ik was niet eens van plan hun quests te doen nu ik in DM bezig ben.

Ben trouwens wel bezig met een shaman om de class wat beter te begrijpen. In PvP komen ze heel sterk op mij over. In PvE zal het idd wel een dilemma zijn welke rol ze nu moeten vervullen in een party. (mana dispenser?)
als je spurs hebt, kan je carrot disenchanten ja :) of verkopen

vergeet alleen niet dat spurs, een enchantmetn spot innemen op je boots :) (zelf ik heb ik riding boots met spurs en andere boots met enchant voor battle)

AD trinket gewoon bewaren. die trinket is niet zozeer voor de quests, maar meer voor de scourgestones die je dan kan looten van de scourge die je killed.

in PVP 1 on 1 zijn ze heel sterk, in PVE zijn ze redelijk sterk (het ontbreken van cc daar gelaten) in groups zijn ze veel zijdig inzetbaar, in endgame instances is het wat lastiger, mana dispenser vind ik zonde van een shaman build,

tot nu toe in de str/ubrs/scholo runs die ik gedaan heb zwaaide ik wat rond met mijn twig of the worldtree, zorg voor agi en buff totems, en indien nodig backup heal ik (laatst nog een wipe voorkomen door de priest te vervangen die om een vage reden 3 klappen kreeg van een boss in strat en dus dood was) druid trok het net niet solo dus sprong ik bij.

en totems zijn heel erg relaxed in groups,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
kEv4h schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:55:
[...]

mwhoah ligt eraan hoe hoog degene zijn die meegaan :)
ben er in beta weleens doorheen getild op lv30 met mensen die allemaal 40-45 waren en toen ging t wel
gewoon ver achter blijven, want anders aggro je wel alles ja :P
gisteravond even een vriend geholpen.
SM catherdral met lvl60 druid, lvl39 priest en lvl60 mage (ik) gedaan voor de Whitemane Chapeau, en hij dropte in 1x voor de die (dit was natuurlijk erg makkelijk :p)

Daarna nog Razorfen Downs gedaan voor Robes of the Lich voor lvl39 priest, helaas dropte deze niet, daarna die skelet elite gedaan en dropte Deathmage Sash (dacht ik), heeft leuke stats voor lvl39!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 16:15

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:59:
Zeg, nu ik zo dicht bij mijn mount ben, ga ik me dingen afvragen:

Als ik die vette rogue boots heb waarmee je een 'slight speed increase' krijgt, werkt dat dan ook op je mount? En hoeveel is die speed increase? 1%? 5%?

En ten tweede, werkt mijn sprint ook mounted? Dat mijn paard dus 15 sec lang 70% harder loopt?

Want als alles stacked, zou ik met epic mount, trinkets, boots en sprint bijna 300% snelheid kunnen halen :D
Niet om te flamen... maar denk nu eens ff *logisch* na :)
Als jij IRL op een knol zit, helpen jouw ubervette sportschoenen dan jouw knol om sneller te lopen?
En heb je ook iemand gezien die op een paard een sprint trok en zo sneller ging? :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Lol jah die aggro is wel ernstig daar ja! :)
Maar ik ga geloof ik met 3x lvl 35 (Warrior, Rogue, Priest) (lol, ik hoor jullie al denken "Dat gaat nooit goed komen")... en een lvl 45 warrior en een lvl 48 mage...

We zijn gelukkig wel allemaal redelijk goed in het spel geworden... Dit is van ons allemaal niet de eerste char...

We spelen trouwens op Al'Akir en we zijn van de 'Sisters' guild... de enige human female char only guild op de server :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:42

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ryceck schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:04:
[...]

Als jij IRL op een knol zit, helpen jouw ubervette sportschoenen dan jouw knol om sneller te lopen?
En heb je ook iemand gezien die op een paard een sprint trok en zo sneller ging? :)
IRL is geen WoW 8)

Sprint is een ability, de text zegt letterlijk 'Increases your speed with 60% for 15 seconds'.

Er staat niks over running speed of walking speed ofzo, het zou zomaar heel vet zijn als het waar was toch? :P

Blijkbaar (zo lees ik niet) is er een trinket die zowel je paard zijn speed alswel de speed van een gryphon opvoert, dus misschien is het zo gek nog niet. Ik heb alleen nooit geprobeerd te sprinten terwijl ik op een gryphon zat, dus dat wist ik niet.

Die boots wil ik sowieso hebben, speed en crit increase is altijd fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:04:
[...]

Dan val je van je paard :D

@ Bokkie:

Die scourgestones zorgen toch dat je die prut items van AD vendors kunt kopen of niet? Ik las op thottbot dat dat eigenlijk niet eens de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

carrot en spurs is niks waard het verschil is te verwaarlozen en carrot kost je een spot als trinket of in je bags net als extra boots met spurs gewoon niet doen is zonde.
stacked wel samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:07:
[...]

@ Bokkie:

Die scourgestones zorgen toch dat je die prut items van AD vendors kunt kopen of niet? Ik las op thottbot dat dat eigenlijk niet eens de moeite waard is.
Mwhoah.. als je een melee class bent met mana heb je best wel wat aan Enriched Manna Biscuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:15:
carrot en spurs is niks waard het verschil is te verwaarlozen en carrot kost je een spot als trinket of in je bags net als extra boots met spurs gewoon niet doen is zonde.
stacked wel samen.
Ik gebruik de Carrot nog wel, heb nog geen andere trinket op dit moment.. sowieso vind ik het wel relax met de horde.. achtervolging en wegrennen is wel wat makkelijker nu :)

Sowieso die 1e bagslot is ook te verwaarlozen over het totaal denk ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:07:
[...]

@ Bokkie:

scourge stones lever je in voor een argent dawn token, deze token kan je "usen" om je reputatie met AD te verhogen vanaf friendly kan je al items kopen, en bmet hogere rep worden dit meer items.

Tevens kan je op een bepaald moment een bepaalde hoeveelheid van deze tokens inleveren bij een NPC en wat goud voor een **** Mantle of the dawn http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=11536

en wat ik begrepen heb zullen er meer items toegevoegd worden :)

kan dus best de moeite waard zijn
MantaMania schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:15:
stacked wel samen.
carrot en spurs stacken niet samen

ik ren namelijk mouted net zo hard als mijn guildgenoot Treag die enkel Spurs gebruikt

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 30-05-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 19:42
Ben de laatste drie avonden bezig met het slachten van de bazen in SM, ikzelf ben een 57 mage, en kan alleen die caster boss solo-en die de Scarlet Key bewaakt, anders heb je gewoon een tank nodig. Toch heeft me die runs al 30 x Small Radiant Shards & 8 Large Glowing Shards opgeleverd!
Met een 55 pala & 57 mage heb je totaal GEEN problem om snel naar de bosses te gaan, afmaken, looten, disenchanten en verkopen maar ^_^

Ook heb ik al 5 keer die Dog Flute geloot, leuk om naar de 1K needles te gaan en daar die Hound los te laten op de horde! Je lacht je echt dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:17:
[...]

scourge stones lever je in voor een argent dawn token, deze token kan je "usen" om je reputatie met AD te verhogen vanaf friendly kan je al items kopen, en bmet hogere rep worden dit meer items.

Tevens kan je op een bepaald moment een bepaalde hoeveelheid van deze tokens inleveren bij een NPC en wat goud voor een **** Mantle of the dawn http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=11536

in ieder geval niet voor die +5 resistance imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:22:
[...]

in ieder geval niet voor die +5 resistance imo...
het is wel weinig inderdaad :/ tenzij hij repeatable is en stackt :P

ff tokens farmen en tig van die dingen op je shoulders zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:30:
[...]

het is wel weinig inderdaad :/ tenzij hij repeatable is en stackt :P

ff tokens farmen en tig van die dingen op je shoulders zetten :P
ze zijn toch maar 40g per stuk ;)

en spurs/carrot//enchant stacken allemaal.. hoe kan een lvl 40 mount mijn eruit lopen als ik sprint (170% heb ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
ik heb sinds een week een epic mount en heb al mn carrot en mithril spurs al een tijdje niet meer, ik heb nu betere trinkets die ik veel liever gebruik.

Eye of the Beast
Burst of Knowledge

Ook mithril spurs is waardeloos omdat je daar wel betere dingen op kan krijgen/maken etc.

[ Voor 23% gewijzigd door butsj op 30-05-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:38:
[...]

ze zijn toch maar 40g per stuk ;)

en spurs/carrot//enchant stacken allemaal.. hoe kan een lvl 40 mount mijn eruit lopen als ik sprint (170% heb ik dan)
reden is dat gloves en spurs wel stacken

en de % worden berekend over huidige%, en niet opgeteld

je krijgt dus over je 160% van je mount ook de % van je spurs, dus als spurs en daarna nog een keer de % van je gloves, over de uitkomst van die berekening

als spurs dus 6% extra is, is dat 6% over die 160% speed heen
butsj schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:42:
.......
Ook mithril spurs is waardeloos omdat je daar wel betere dingen op kan krijgen/maken etc.
ach kleine moeite om een 2e paar boots in je bagpack te hebben met spurs erop :P

heb "mount equip" addon wisselt automatisch gear als ik mount/unmount

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 30-05-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik loop 172 %, dat komt door mijn carrot on a stick (dacht dat ie zo heette) en mijn mithrill spurs,

Dus begrijp ik nu goed als je op je cloves ook nog x % neemt loop je nog sneller?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:51:
Heeft er hier (Bloodscalp Horde) iemand zin om vanavond Maraudon ff in te lopen ?

Ik krijg waarschijnlijk niet genoeg guildies bij elkaar om het te doen - Ik moet Noxion nog killen voor de rod

/w me maar ingame ofzo :)

Rakanishu / 50 Hunter
Ah mijn oude Diablo2 gevoel komt weer terug bij het lezen van die naam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dit weekend level 24 geworden met mijn Mage. Een mislukte Deadmines en geslaagde Stockades achter de rug. :) Ondertussen steeds meer aan het lezen over Mage's, en begin steeds meer te twijfelen wat voor build ik nu ga doen. Voorlopig nog maar gewoon van alles wat, tot ik het zeker weet welke build ik ga doen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
OkkE schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:53:
Dit weekend level 24 geworden met mijn Mage. Een mislukte Deadmines en geslaagde Stockades achter de rug. :) Ondertussen steeds meer aan het lezen over Mage's, en begin steeds meer te twijfelen wat voor build ik nu ga doen. Voorlopig nog maar gewoon van alles wat, tot ik het zeker weet welke build ik ga doen.
ik ben ondertussen al even level60 met mijn mage en zit nog steeds op 30/21 (fire/arcane), ik vind dit erg fijn spelen.
Maar nu ondertussen al 3x MC gedaan met de guild en begint frost toch wel te kriebelen, alhoewel ik op bosses zoals Magmadar en Lucifron gewoon full-dmg met fire doe.
Alleen bepaalde mobs en bosses zijn fire immune of veeel hogere fire resistance.

Voorlopig blijf ik nog even op fire/arcane aangezien ik dit wel fijn vind spelen (kan ook komen omdat ik het gewend ben).

Het enige waar ik mee zit is mocht ik naar frost respeccen: Presence of Mind.
áls ik frost ga doen wil ik ook Ice Barrier, alleen dan heb je geen PoM wat een heerlijke skill is in PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:53:
ik zou het patroon van de ervaren mages aanhouden. Fire tot je lvl 50+ bent en dan respeccen naar frost voor instances

Ik zou echter met arcane beginnen. Pak IAM 5/5, Clearcasting 100%, Evocation en Improved Arcane Explosion 5/5

Daarna kun je dan punten stoppen in Improved Fireball 5/5, Flamethrowing 2/2, Ignite 5/5 en Pyroblast.

Als je dat allemaal hebt kun je je fireblast met 5 punten verbeteren of Presence of Mind halen door Improved Mana Shield 2/2 en Improved Dampen Magic 2/2 (of je kiest voor 4 punten in de verlaging van arcane resists, wat wel goed werkt met IAE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:52:
[...]

Ah mijn oude Diablo2 gevoel komt weer terug bij het lezen van die naam :D
Ja dat was mn vorige Blizzard game verslaving :P

En ik vond het wel een 'Orcish' naam :)
Gister voor de grap zelfs even een LFG cow level gedaan :

Gelijk van die reacties als :

get leg ! , no king , i can open
er zijn er nog meer die D2 gespeeld hebben .....

[ Voor 30% gewijzigd door Optical op 30-05-2005 14:24 ]

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
butsj schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:04:
[...]

ik ben ondertussen al even level60 met mijn mage en zit nog steeds op 30/21 (fire/arcane), ik vind dit erg fijn spelen.
Maar nu ondertussen al 3x MC gedaan met de guild en begint frost toch wel te kriebelen, alhoewel ik op bosses zoals Magmadar en Lucifron gewoon full-dmg met fire doe.
Alleen bepaalde mobs en bosses zijn fire immune of veeel hogere fire resistance.

Voorlopig blijf ik nog even op fire/arcane aangezien ik dit wel fijn vind spelen (kan ook komen omdat ik het gewend ben).

Het enige waar ik mee zit is mocht ik naar frost respeccen: Presence of Mind.
áls ik frost ga doen wil ik ook Ice Barrier, alleen dan heb je geen PoM wat een heerlijke skill is in PvP
met ice heb je volgens mij nauwlijks pom, nodig, omdat je veel meer tijd hebt voor je spells ivm all je chill's en freezes

pom is natuurlijk uber, maar met frost volgens mij minder belangrijk.

moet ook maar weer meer met me mage spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:12:
[...]

met ice heb je volgens mij nauwlijks pom, nodig, omdat je veel meer tijd hebt voor je spells ivm all je chill's en freezes

pom is natuurlijk uber, maar met frost volgens mij minder belangrijk.

moet ook maar weer meer met me mage spelen :/
ik heb nu frost/arcane maar ik mis PoM dus echt wel. Ik vind alleen dat je bij Frost minder ruimte hebt voor speling dan bij fire. bij Frost wil je eigenlijk gewoon bijna alle talents wel nemen. Bij Fire vind ik dat niet zo'n noodzaak. (bijv Imp Flamestrike, Combustion, Blast Wave, Imp Scorch) Dus hou je bij Fire ook ruimte over voor bijvoorbeeld PoM of AP. Die had ik allebei in mijn vorige build. Nu heb ik tot aan imp counterspell. De rest zit in frost en komt daar ook niet uit. Als ik dus geen instance runs ga doen, switch ik misschien wel weer terug naar fire/arcane, ondanks dat ik met talents als imp blizzard een enorme hoeveelheid kills haal in pvp. Met frost heb je het makkelijker tegen melee, maar stukken moeilijker tegen casters. Vooral fire mages en priests, ondanks dat je met ice block natuurlijk wel al die vage stuf van de priest van je af kan krijgen (DoT's e.d.)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bedankt voor je verhaal. Ik ben nu al aan het twijfelen om voor Frost te kiezen, ook gezien mijn speelstijl. Ik ben er achter dat ik niet echt goed ben in het snel casten en goed timen, wat bij Frost iets minder belangrijk is, aangezien je door de vertraging meer tijd hebt. :) Maar om nu al te respeccen vind ik ook zonde van de 1g.. En die PoM heb ik nog niet, maar dat leek me inderdaad wel een erg fijne, zeker voor PvP.
Ook bedankt voor je duidelijke stappenplan. Ik zat inderdaad al wel te denken om mijn Arcane eerst verder te doen, en daarna Fire (of Frost).

Dat ik ga respeccen is duidelijk, ik heb er tot nu toe een beetje een zooi van gemaakt. Maar vind het vrij zonde om dat nu al te doen... Al is natuurlijk 5g op level 50 ook geen geld meer. :)

[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 30-05-2005 14:31 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
kEv4h schreef op maandag 30 mei 2005 @ 08:38:
[...]

Damn.. bad luck :(
EPL is wel ok ja, maar als 't er druk wordt ben ik er al snel weg hehe :)
Burning steppes vind ik eigenlijk maar slecht voor RTV's
In Winterspring heb ik er ook veel gevonden, best een mooie plek ook samen met EPL en toch iets minder farmed op mijn server...

Hoeveel crystals moet jij nog voor je reaper? :)Ik zit nu op 3/20..
Ik heb er nu 11, moet er 25 hebben. Voor mijn reaper 20 en 5 voor mijn paladin quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:28:
[...]

ik heb nu frost/arcane maar ik mis PoM dus echt wel. Ik vind alleen dat je bij Frost minder ruimte hebt voor speling dan bij fire. bij Frost wil je eigenlijk gewoon bijna alle talents wel nemen. Bij Fire vind ik dat niet zo'n noodzaak. (bijv Imp Flamestrike, Combustion, Blast Wave, Imp Scorch) Dus hou je bij Fire ook ruimte over voor bijvoorbeeld PoM of AP. Die had ik allebei in mijn vorige build. Nu heb ik tot aan imp counterspell. De rest zit in frost en komt daar ook niet uit. Als ik dus geen instance runs ga doen, switch ik misschien wel weer terug naar fire/arcane, ondanks dat ik met talents als imp blizzard een enorme hoeveelheid kills haal in pvp. Met frost heb je het makkelijker tegen melee, maar stukken moeilijker tegen casters. Vooral fire mages en priests, ondanks dat je met ice block natuurlijk wel al die vage stuf van de priest van je af kan krijgen (DoT's e.d.)
het is maar net wat je doel is inderdaad

voor mass pvp is frost gewoon heerlijk, zelf is mijn mage pas lvl 38 maar ik ga op dit moment puur voor de frost/arcane AOE build, om straks op lvl 41, perfect te kunnen aoe grinden, solo, of samen met een priest

het is heerlijk om gewoon solo 12 mobs in 1x weg te vagen met all je frost, en met de juiste talents kan je met gemakt 2x een blizard loslaten zonder geraakt te worden :D

nog makkelijk is het met een priest die je shield en healed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:31:
[...]

Bedankt voor je verhaal. Ik ben nu al aan het twijfelen om voor Frost te kiezen, ook gezien mijn speelstijl. Ik ben er achter dat ik niet echt goed ben in het snel casten en goed timen, wat bij Frost iets minder belangrijk is, aangezien je door de vertraging meer tijd hebt. :) Maar om nu al te respeccen vind ik ook zonde van de 1g.. En die PoM heb ik nog niet, maar dat leek me inderdaad wel een erg fijne, zeker voor PvP.
Ik weet niet of je het puur over pvp hebt, maar ik ben van mening dat fire in pvp een stuk makkelijker te spelen is. Bij frost moet je goed timen wanneer je je ice block gebruikt en wanneer je andere spells gebruikt. Ook omdat een gevecht met frost over het algemeen denk ik langer duurt.

(frost duurt in pve trouwens ongeveer even lang als fire. Tried and tested met een andere mage)
-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:40:
[...]

het is maar net wat je doel is inderdaad

voor mass pvp is frost gewoon heerlijk, zelf is mijn mage pas lvl 38 maar ik ga op dit moment puur voor de frost/arcane AOE build, om straks op lvl 41, perfect te kunnen aoe grinden, solo, of samen met een priest

het is heerlijk om gewoon solo 12 mobs in 1x weg te vagen met all je frost, en met de juiste talents kan je met gemakt 2x een blizard loslaten zonder geraakt te worden :D

nog makkelijk is het met een priest die je shield en healed
Makkelijker maar het is niet nodig. Zoals ik al zei zal ik eens een filmpje maken. Ik kon met mijn level 55 een totaal van 14 (!) mobs aan met het gebruik van 1 Flamestrike, IAE, CoC en Frost Nova. Nu ben ik 57 en is het dus alleen nog maar makkelijker geworden. Blizzard vind ik trouwens totaal niet fijn in PvE, het neemt veel risico met zich mee als blijkt dat er 1 aan de ijs regen ontsnapt. Daarom heb ik meer vertrouwen in CoC icm Frost Nova.

De kans dat ik een filmpje van 14 kan maken is trouwens niet groot. Dat lukt alleen als de instance van DM East bugged is. Dan spawned namelijk alles dubbel.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:17:
[...]

[...]

carrot en spurs stacken niet samen

ik ren namelijk mouted net zo hard als mijn guildgenoot Treag die enkel Spurs gebruikt
Of deze voor Staff wearers wow.allakhazam.com/item.html?witem=13249, schijnt toch ook een van de beter staffs te zijn naast de Trindleheaven Staff en Glowing Brightwood Staff. :P

Afgelopen zondag voor het eerst in Stratholm geweest, wel veel Undead en Scarlet Crusaders daar, alleen we kwamen niet verder dan Canonmaster Wiley ofzo. Wat ik tot nu toe heb zien droppen in die instance was niet echt spectaculair. Maar ja ik hoop binnenkort die Instance met guildleden te kunnen doen. Want zo,n mixed raid party geeft toch wel probleempjes, dit omdat ik per ongeluk een kettinkje uit een kistje had geloot, die eigenlijk niks bijzonders was waarschijnlijk quest item. Ik werd tegelijk voor ninja looter uitgemaakt. :( Die partyleader zij zelf dat je dat kettinkje nodig had ofzo. In ieder geval ik wil vanaf nu alleen met Nederlanders of Belgen High LvL instances in. En wat helemaal handig is dat iedereen gewoon via Ventrillo of een dergelijke talk server gaat zitten, dan voorkom je misverstanden. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:52:

[...]
Makkelijker maar het is niet nodig. Zoals ik al zei zal ik eens een filmpje maken. Ik kon met mijn level 55 een totaal van 14 (!) mobs aan met het gebruik van 1 Flamestrike, IAE, CoC en Frost Nova. Nu ben ik 57 en is het dus alleen nog maar makkelijker geworden. Blizzard vind ik trouwens totaal niet fijn in PvE, het neemt veel risico met zich mee als blijkt dat er 1 aan de ijs regen ontsnapt. Daarom heb ik meer vertrouwen in CoC icm Frost Nova.

De kans dat ik een filmpje van 14 kan maken is trouwens niet groot. Dat lukt alleen als de instance van DM East bugged is. Dan spawned namelijk alles dubbel.
ik weet dat je dat met fire ook kan :) maar met ice is het makkelijker / veiliger

ik heb zelf nog geen 14 gedaan, maar wel 6 tot 9, timing is het allerbelangrijkste, coldsnap kan handig zijn, maar hoeft in principe niet als je het goed doet

complete combo voor frost is ongeveer

roundup mobs
frostnova
(eventueel een coc)
rennen + blink
blizzard
blizzard
IAE tot alles kapot is
eventueel als je timers reset zijn, nog een frostnova met een coc

2 man teams is veiliger, maar niet noodzakelijk (2 man kan zijn 2x mage of 1x mage + 1x priest)

het is risky, maar het is ook een kwestei van oefenen

als je frost bent, dan doet je blizzard ook een extra slow en als je het 'goed' doet komt alles in een rechte lijn naar je toe, dus zal ie in je blizzard blijven zitten, het grootste risico is dat er 1 je nova resist en dus doorloopt ipv net als de rest frozen te blijven
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:04:
[...]

Of deze voor Staff wearers wow.allakhazam.com/item.html?witem=13249, schijnt toch ook een van de beter staffs te zijn naast de Trindleheaven Staff en Glowing Brightwood Staff. :P

Afgelopen zondag voor het eerst in Stratholm geweest, wel veel Undead en Scarlet Crusaders daar, alleen we kwamen niet verder dan Canonmaster Wiley ofzo. Wat ik tot nu toe heb zien droppen in die instance was niet echt spectaculair. Maar ja ik hoop binnenkort die Instance met guildleden te kunnen doen. Want zo,n mixed raid party geeft toch wel probleempjes, dit omdat ik per ongeluk een kettinkje uit een kistje had geloot, die eigenlijk niks bijzonders was waarschijnlijk quest item. Ik werd tegelijk voor ninja looter uitgemaakt. :( Die partyleader zij zelf dat je dat kettinkje nodig had ofzo. In ieder geval ik wil vanaf nu alleen met Nederlanders of Belgen High LvL instances in. En wat helemaal handig is dat iedereen gewoon via Ventrillo of een dergelijke talk server gaat zitten, dan voorkom je misverstanden. |:(
mja moet ook maar eens ventrillo installeren :), als je nog iemand nodig hebt, kan je me altijd vragen ^^

paar guildies van me zijn ook altijd wel in voor een strat/ubrs/scholo run

van het weekend ook een klote baron run :/ beaststalker boots droppen, en we hadden geen hunter, was een free roll. maar omdat ze wisten dat ik enhancement was, mocht ik ze wel hebben van ze, maar de druid "ninja'd" ze door als enige te rollen, no big deal, geen must, maar gaan ze verdomme 10 min lang lopen zeiken over ninja dat, dat ie gekickt moet worden, de duird bood nog excuses aan, en ook om repair kosten van de MT's te betalen ter compensatie, maar ze hebben gewoon tot aan de baron lopen janken over die fucking beaststalker boots :/

shit happens, move on

[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 30-05-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu na een hele lange tijd spelen, een level 46 NE Rogue.... Het is echt een ontzettend leuke char om mee tespelen, alleen heb ik soms het gevoel dat ik nutteloos ben ik instances. Bijv. in Mauradon bij de princes was ik praktisch nutteloos omdat ik door de AoE damage afgeslacht werd(weinig HP) en omdat ik bijna geen damage deed ( zelfs een CB+Evis deed maar 500 dmg).

Dus ik vraag me af is het het wel waard om een rogue te blijven spelen in hogere levels? aangezien dat ik toch wel in instances wil blijven spelen etc.

Anders roll ik een Warrior of een Mage/Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb zojuist besloten voor Frost/Arcane te gaan. Of ik nu op level 24 al respec dat weet ik niet, waarschijnlijk niet. Maar heb wel besloten wat het wordt! Nogmaals allemaal bedankt voor jullie reacites. :) De precieze verdelen ga ik vanavond thuis uitzoeken via http://www.thottbot.com/?ti=Mage en post ik wel.

Edit:

@kishan: Hier in dit topic is de nutteloosheid van Rogues al meerdere malen besproken, daar ga ik verder niet op in.

Maar ik heb naast mijn Mage ook een level 6 Priest, en eigenlijk vind ik die nu al leuker om te spelen als mijn Mage op dat level. Alleen is een Priest meer een hulp (healer) class, terwijl ik het persoonlijk leuker vind dmg te zijn (dus vandaar toch de Mage).

[ Voor 39% gewijzigd door OkkE op 30-05-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:30:
Ik heb zojuist besloten voor Frost/Arcane te gaan. Of ik nu op level 24 al respec dat weet ik niet, waarschijnlijk niet. Maar heb wel besloten wat het wordt! Nogmaals allemaal bedankt voor jullie reacites. :) De precieze verdelen ga ik vanavond thuis uitzoeken via http://www.thottbot.com/?ti=Mage en post ik wel.

Edit:

@kishan: Hier in dit topic is de nutteloosheid van Rogues al meerdere malen besproken, daar ga ik verder niet op in.

Maar ik heb naast mijn Mage ook een level 6 Priest, en eigenlijk vind ik die nu al leuker om te spelen als mijn Mage op dat level. Alleen is een Priest meer een hulp (healer) class, terwijl ik het persoonlijk leuker vind dmg te zijn (dus vandaar toch de Mage).
op lvl 24 was ik met mijn mage al op de 3e respecc :X (lag skill button :( )

en wat die priest betreft, same here :P lvl 10 priest nu, en hijs leuk ^^

hoewel het enige wat ik doe is

SW:P
PW:S
smite
smite
smite
SW:P
smite
OOM-> melee

regen rinse and repeat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 09:12

Rmg

zonet bijna een lvl 48 hunter gemold ( zelf lvl 40 ) in een duel :P

Eerst caste ik men Gnomish shrink ray :D werd zelf groter ( +250 attack power ) was als dwerg net zo groot als die Nelf, Net o matic erover en raggen maar :D wist niet wat em overkwam :D

Engineering is echt lache :+ ( wel duur soms )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:30:

Edit:

Ik raad je sterk af zo vroeg al voor frost te gaan. (maar je moet het uiteindelijk zelf weten) Je krijgt namelijk pas in de 4e of 5e tier talents waardoor je frost spells krachtig worden. Je zult als je nu met frost begint merken dat je de eerste 10 levels die je nu nog grind vrijwel geen verschil merkt tussen wel frost talents en geen talents. daarom kun je dus beter voor fire gaan, omdat je met 10 talent points al ignite en imp fireball vol hebt. Dan merk je dus meteen al verschillen.

@ Bokkie:

Wat ik zei van die flamestrike + FN + CoC + IAE is ook frost build. Je gebruikt dus een normale flamestrike, maar je gebruikt talents om CoC te laten critten op bevroren targets. Als je dus CoC na Frost Nova doet, heb je een 50% hogere kans (dan normaal) om 100% meer frost damage te doen tegen mobs. Je crit dus vaak voor 7 a 800.

Tactiek is als volgt:

Flamestrike
CoC
IAE
IAE
Frost Nova
(wacht op cooldown van CoC, is maar 2 a 3 seconden)
CoC
IAE
IAE
IAE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:12:
[...]

[...]

mja moet ook maar eens ventrillo installeren :), als je nog iemand nodig hebt, kan je me altijd vragen ^^

paar guildies van me zijn ook altijd wel in voor een strat/ubrs/scholo run

van het weekend ook een klote baron run :/ beaststalker boots droppen, en we hadden geen hunter, was een free roll. maar omdat ze wisten dat ik enhancement was, mocht ik ze wel hebben van ze, maar de druid "ninja'd" ze door als enige te rollen, no big deal, geen must, maar gaan ze verdomme 10 min lang lopen zeiken over ninja dat, dat ie gekickt moet worden, de duird bood nog excuses aan, en ook om repair kosten van de MT's te betalen ter compensatie, maar ze hebben gewoon tot aan de baron lopen janken over die fucking beaststalker boots :/

shit happens, move on
Gister overkwam het een ex guildmember dat ie geninja loot werd op een set item n.l. de magisters crown. het ding dropte en hij was de enige Mage in de ploeg, maar er zat ook een Priest in. Ging die Priest snel ook rollen op dat item, omdat er intelect op zit. Dus die jongen was natuurlijk hardstikke kwaad, wat logisch is natuurlijk. :7 Er zaten in die party 2 ex members en 1 member van mijn guild zelfs. En 1 van die gasten die een Rogue speelt vond het ook geen stijl ( die zit in dezelfde guild als de ninja looter). Dus hij verhaal halen dat dit niet kon natuurlijk, bied die priest 35 G vergoeding aan als compensatie, dit om dat het een BoP item is. Die Mage zegt natuurlijk nee, wat heeft hij nu aan dat gold. En ook de Guild waar die Priest inzat en ook de Rogue dus. Vond dat hij gewoon mee mocht rollen op dat item uitgezonderd mijn ex-guildie. Later op die avond zag ik die gast weer lopen, volgens mij had ie dat item gewoon verkocht aan een vendor, Want hij had een big bad mojo mask op. In ieder geval staat zijn naam bij mij en vele guildmembers op de black list. Want iedereen die bij ons vent zit kan nu zijn naam.

Ik bedoel ziets noem ik echt lame. Ik zij ook nog tegen mijn ex rogue member kom maar weer snel terug in RB, want bij zo,n guild wil ik niet zitten met zo instelling. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

wat zijn een beetje goed hunters builds trouwens voor lvl 60? Volgens mij ben je als hunter in instances alleen handig als je volledig markmanship specced bent.

Ik heb zelf 5 / 38 / 8 build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:51:
[...]

Gister overkwam het een ex guildmember dat ie geninja loot werd op een set item n.l. de magisters crown. het ding dropte en hij was de enige Mage in de ploeg, maar er zat ook een Priest in. Ging die Priest snel ook rollen op dat item, omdat er intelect op zit. Dus die jongen was natuurlijk hardstikke kwaad, wat logisch is natuurlijk. :7 Er zaten in die party 2 ex members en 1 member van mijn guild zelfs. En 1 van die gasten die een Rogue speelt vond het ook geen stijl ( die zit in dezelfde guild als de ninja looter). Dus hij verhaal halen dat dit niet kon natuurlijk, bied die priest 35 G vergoeding aan als compensatie, dit om dat het een BoP item is. Die Mage zegt natuurlijk nee, wat heeft hij nu aan dat gold. En ook de Guild waar die Priest inzat en ook de Rogue dus. Vond dat hij gewoon mee mocht rollen op dat item uitgezonderd mijn ex-guildie. Later op die avond zag ik die gast weer lopen, volgens mij had ie dat item gewoon verkocht aan een vendor, Want hij had een big bad mojo mask op. In ieder geval staat zijn naam bij mij en vele guildmembers op de black list. Want iedereen die bij ons vent zit kan nu zijn naam.

Ik bedoel ziets noem ik echt lame. Ik zij ook nog tegen mijn ex rogue member kom maar weer snel terug in RB, want bij zo,n guild wil ik niet zitten met zo instelling. :X
Zou je de server en nick van die priest kunnen posten bij dit verhaal?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:51:
[...]

Waarom mag hij daar niet op rollen? Ik zou het ook kut vinden als ik in een groep zat en een priest ging rollen. Maar uiteindelijk kan een priest dat item net zo goed gebruiken. Natuurlijk wel fout dat deze het later verpatst aan een vendor. Dit is toch wel equipable voor een priest?

Ik zie ook paladins rollen op valor en warriors op Lightforge. (althans dat hoor ik op mijn guild teamspeak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Als ik een extra run doe op Gnom of iets dergelijks, met een guildie, puur voor de loot, dan spreken we gewoon af dat alles greed is, dus iedereen mag overal op rollen. Als je dat van te voren afspreekt is er niks aan de hand :P

Zo kreeg ik bijvoorbeeld die Thermaplugg's Core Shield (blue item) toen die eraan ging, heb ik gewoon verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:28
Ik vind het hele wel of niet mogen rollen verhaal ook een beetje onzin hoor. Ik zou enorm balen als ik 3 uur bezig ben in een instance en vervolgens niet mag rollen op een item wat ik graag wil maar toevallig net wat beter bij een ander char past. Hiervoor rollen we toch? Om het lot te laten beslissen wie het gaat gebruiken. Als iemand een item niet kan gebruiken moet hij er ook niet op rollen uiteraard, maar iedereen die een item ook echt wil gaan gebruiken (voor dat chararacter, niet voor alts/disenchant/mountmoney/etc.) moet er gewoon op kunnen rollen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

sebasgrif schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:01:
Ik vind het hele wel of niet mogen rollen verhaal ook een beetje onzin hoor. Ik zou enorm balen als ik 3 uur bezig ben in een instance en vervolgens niet mag rollen op een item wat ik graag wil maar toevallig net wat beter bij een ander char past. Hiervoor rollen we toch? Om het lot te laten beslissen wie het gaat gebruiken. Als iemand een item niet kan gebruiken moet hij er ook niet op rollen uiteraard, maar iedereen die een item ook echt wil gaan gebruiken (voor dat chararacter, niet voor alts/disenchant/mountmoney/etc.) moet er gewoon op kunnen rollen vind ik.
Ik vind disenchanten wel een reden. Je komt anders nooit aan goeie items om te disenchanten! Stel je bent priest en enchanter, dan is solo play bijna niet te doen, en dus ben je van party's afhankelijk. Stel er dropt een blue of purple sword, dan zou ik die maar wat graag hebben hoor.

- edit -

Sowieso ga je als party naar binnen met als gezamenlijk doel om allemaal die bepaalde quest te doen die je alleen niet kunt. Je hebt allemaal recht op een beetje extra loot, of dat nou om te gebruiken is, of om geld mee te verdienen door het te verkopen. Je werkt allemaal net zo hard mee, dus je hebt allemaal recht op iets extra's. Als iemand rollt op een leuke dagger die ik ook wel had gewild, so be it, jammer dan. Ik roll dan ook net zo hard op andere items die mij ook weer geld opleveren.

[ Voor 23% gewijzigd door HTT-Thalan op 30-05-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

op lvl 60 doe je geen instances voor een quest, puur voor de loot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:01:
Als ik een extra run doe op Gnom of iets dergelijks, met een guildie, puur voor de loot, dan spreken we gewoon af dat alles greed is, dus iedereen mag overal op rollen. Als je dat van te voren afspreekt is er niks aan de hand :P

Zo kreeg ik bijvoorbeeld die Thermaplugg's Core Shield (blue item) toen die eraan ging, heb ik gewoon verkocht.
dat wordt wel even anders als je 70 runs doet om 1 item te looten en daarop te rollen. Dan accepteer je niet dat plate dragers ook op cloth gaan rollen. Sterker nog dat accepteer je als het goed is in Uldaman al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10 17:28
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:16:
[...]

dat wordt wel even anders als je 70 runs doet om 1 item te looten en daarop te rollen. Dan accepteer je niet dat plate dragers ook op cloth gaan rollen. Sterker nog dat accepteer je als het goed is in Uldaman al niet meer.
er is ook wel een groot verschil tussen plate dragers die op cloth rollen en een priest die op een item met +int rolt wat net wat beter bij een mage had gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Blij toe dat ik alleen nog maar instances doe met guildies, en we allang afgesproken hebben dat bepaalde sets voor bepaalde classes zijn. (dreadmist voor warlock bv.)

Gisteren ook in Maraudon, Inventor's Focal Sword dropte, wilde een hunter en een rogue ook gaan rollen aangezien het zwaard hogere DPS had dan 1 van hun huidige zwaarden, maar toen ik uitlegde dat het toch echt een caster zwaard is met zijn 1% xtra spell crit chance, passten ze beiden zonder verder gezeur. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:06:
[...]

Ik vind disenchanten wel een reden. Je komt anders nooit aan goeie items om te disenchanten! Stel je bent priest en enchanter, dan is solo play bijna niet te doen, en dus ben je van party's afhankelijk. Stel er dropt een blue of purple sword, dan zou ik die maar wat graag hebben hoor.

- edit -

Sowieso ga je als party naar binnen met als gezamenlijk doel om allemaal die bepaalde quest te doen die je alleen niet kunt. Je hebt allemaal recht op een beetje extra loot, of dat nou om te gebruiken is, of om geld mee te verdienen door het te verkopen. Je werkt allemaal net zo hard mee, dus je hebt allemaal recht op iets extra's. Als iemand rollt op een leuke dagger die ik ook wel had gewild, so be it, jammer dan. Ik roll dan ook net zo hard op andere items die mij ook weer geld opleveren.
Omg :'( dat meen je niet mag ik hopen, als priest moet je dan maar geen enchanting nemen, maar om een blauw of purple item te gaan disenchanten als een ander t wil gebruiken is gewoon lame. Als jij rollt op een item dat je niet gaat gebruiken of dat een ander in de party aanmerkelijk beter kan gebruiken sta je bij mij op de blacklist en ik denk bij de rest van de guild ook.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

fixxx schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:54:
wat zijn een beetje goed hunters builds trouwens voor lvl 60? Volgens mij ben je als hunter in instances alleen handig als je volledig markmanship specced bent.

Ik heb zelf 5 / 38 / 8 build :)
Dit is mijn huidige build

Beast Mastery Talents (5 points)

Improved Aspect of the Hawk - 5/5 points
Increases the Ranged Attack Power bonus of your Aspect of the Hawk by 20%.

Marksmanship Talents (38 points)

Improved Concussive Shot - 5/5 points
Gives your Concussive Shot a 20% chance to stun the target for 3 seconds.

Efficiency - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shots and Stings by 10%.

Lethal Shots - 5/5 points
Increases your critical strike chance with ranged weapons by 5%.

Improved Hunter's Mark - 5/5 points
Increases the Ranged Attack Power bonus of your Hunter's Mark spell by 15%.

Improved Arcane Shot - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Arcane Shot by 1 second.

Aimed Shot - 1/1 point
An aimed shot that increases ranged damage by 70. (op lvl 60 met 600 dacht ik :D gisteren een crit van 1600)

Barrage - 2/2 points
Increases the damage done by your Multi-Shot and Volley spells by 10%.

Mortal Shots - 5/5 points
Increases your ranged weapon critical strike damage bonus by 50%.

Hawk Eye - 3/3 points
Increases the range of your ranged weapons by 6 yards.

Scatter Shot - 1/1 point
A short-range shot that deals 50% weapon damage and confuses the target for 4 seconds. Any damage caused will remove the effect.

Trueshot Aura - 1/1 point
Increases the Ranged and Melee Attack Power of party members within 30 yards by 30.

Survival Talents (8 points)

Precision - 5/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Lightning Reflexes - 3/3 points
Increases your Dodge chance by 3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:16:
[...]

Ja, dat zijn natuurlijk afspraken die je van te voren moet maken. Maar ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Als ik een party samenstel, gaat de loot op group loot, en iedereen mag op alles rollen. Als een party member voor een bepaald item meegaat moet hij dat vooraf melden, dan mag hij die hebben als het dropt. De rest is up to the dice.

Als ik gevraagd word voor een instance waar voor mij niks andere te halen valt dan loot, wat de laatste dagen veel gebeurde, dan vraag ik of ik in ruil daarvoor overal op mag rollen. Dat mag dan meestal wel. Vaak krijg ik als extraatje dan nog 1 of 2 chests, mochten we die vinden. Ik heb de laatste dagen een hoop lager gelevelde party's geholpen uit mijn guild, en ook daarbuiten. Ik kom voorbij wandelen in IF of SW en word dan gevraagd of ik PLEASE niet wil meehelpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 23:38
Het ging in dit geval om Magister's Crown wat dus een set item is. Magister is de set bedoeld voor Mages. Ik vind dus dat het in eerste instantie voor de Mage is, ook al is het een verbetering voor de priest. Als mage hem niet hoeft om dat hij hem al heeft bijvoorbeeld kan je gaan kijken naar wie hem verder kan gebruiken. Is dat niemand dan kan je rollen voor greed.

Gelukkig is er nog nooit direct tegen mij gerolled voor Dreadmist items door mages of priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

N / G thats it, in high level instances rolled iedereen op groen, als je het nodig hebt moet je roepen, blauwe items N / G: allemaal G --> rollen, en dan kan degene die hem krijgt kiezen om te laten disenchanten, BOP items idem N / G --> if allemaal G dan rollen en pakken of wachten met rollen en laten disenchanten (hoewel de markt voor shards wel behoorlijk ingestort is inmiddels :/ voor een larg brilliant shard vang je als je mazzel hebt 5 a 6 g op skullcrusher)

[ Voor 21% gewijzigd door lex op 30-05-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

its_me schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:26:
[...]

Omg :'( dat meen je niet mag ik hopen, als priest moet je dan maar geen enchanting nemen, maar om een blauw of purple item te gaan disenchanten als een ander t wil gebruiken is gewoon lame. Als jij rollt op een item dat je niet gaat gebruiken of dat een ander in de party aanmerkelijk beter kan gebruiken sta je bij mij op de blacklist en ik denk bij de rest van de guild ook.
Dat zijn dus precies afspraken die ik met mijn partymembers maak voor we gaan. Zolang iedereen het voor je begint eens is, is het geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 11:05
Op dit moment ben ik nog maar een lvl 21 mage.. Eigenlijk nog helemaal geen gekke dingen gedaan. Voornamelijk de simpele quests, waarmee je enkele XP haalt. Heb er dus ook een maand over gedaan om lvl 21 te halen.

Nu heb ik alleen een mage-only quest gekregen, waar ik dus nog niks mee kan doen. Het gaat om deze quest: http://www.thottbot.com/beta.cgi?q=2951

Ik moet hierbij dus naar Loch Modan zien te komen. Ik heb alleen geen idee, hoe ik daar moeten komen. Op dit moment heb ik eigenlijk de eerste vier parts ontdekt:
- Goldshire
- Westfall
- Darkshire ( hier ben ik aan het questen op dit moment )
- Redridge Mountains

Weet iemand van jullie hoe ik in Loch Modan kom, zonder eerst een onzettend pokke end te moeten gaan lopen ?

Wanneer komen eigenlijk bij een mage de coole wapens. Op dit moment heb ik deze staff:
http://www.thottbot.com/beta.cgi?i=17048

Maar ik zie allerlei mages met coole staffs waarmee ze dus beasts, etc gewoon vanop afstand neerknallen... Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

nextware schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:51:
Op dit moment ben ik nog maar een lvl 21 mage.. Eigenlijk nog helemaal geen gekke dingen gedaan. Voornamelijk de simpele quests, waarmee je enkele XP haalt. Heb er dus ook een maand over gedaan om lvl 21 te halen.

Nu heb ik alleen een mage-only quest gekregen, waar ik dus nog niks mee kan doen. Het gaat om deze quest: http://www.thottbot.com/beta.cgi?q=2951

Ik moet hierbij dus naar Loch Modan zien te komen. Ik heb alleen geen idee, hoe ik daar moeten komen. Op dit moment heb ik eigenlijk de eerste vier parts ontdekt:
- Goldshire
- Westfall
- Darkshire ( hier ben ik aan het questen op dit moment )
- Redridge Mountains

Weet iemand van jullie hoe ik in Loch Modan kom, zonder eerst een onzettend pokke end te moeten gaan lopen ?
Linksboven van goldshire vind je de human hoofdstad, genaamt Stormwind. Die heeft districten, en in het dwarven district vind je een ondergrondse (gratis) tram die je naar Ironforge zal brengen, de hoofdstad van de dwergen. Als je daar ben, kun je naar buiten lopen, de sneeuw in. Ten oosten van het gebied waar je je dan bevind, vind je loch modan. Om er te komen moet je vanaf dat punt nog wel heel erg ver lopen, maar zodra je er bent, zoek naar een dorp genaamd thelsamar, daar is een flightmaster, net als in ironforge zelf trouwens.
Wanneer komen eigenlijk bij een mage de coole wapens. Op dit moment heb ik deze staff:
http://www.thottbot.com/beta.cgi?i=17048

Maar ik zie allerlei mages met coole staffs waarmee ze dus beasts, etc gewoon vanop afstand neerknallen... Iemand enig idee ?
Dat noemen ze nou een geweer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 11:05
Joh.. zou het :+
Ik heb zo maar eens ergens gelezen dat mages helemaal geen geweren kunnen gebruiken. Ik heb het echt over een staff, waarmee dus vuurballen werden afgeschoten..

Anders ga ik mezelf maar eens een sword skill aanleren.. Met die staffs doe je ook bijna geen damage..
Op dit moment wel level4 fireblast. Dat schiet wel lekker op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

En van een stukje lopen moet je niet vies zijn hoor... pff laatst ook een half uur non stop gelopen...
Echt flink eind hoor... mja hoort erbij...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

HTT-Thalan schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:55:
[...]
Dat noemen ze nou een geweer :P
Ik denk eerder dat hij een Wand bedoeld, aangezien dat een echt Mage (o.a.) wapen is. :)

Maar in Westfall heb je de Deadmines, daar dropt nog wel eens de Staff of Westfall (http://www.thottbot.com/?i=2273). Die heb ik op dit moment ook, prima dingetje! Gewoon even een party bij elkaar zoeken (liefst wat level 25+) en je loopt er zo doorheen. :)

Mocht je op Stormrage zitten, wisper mij (ayakura) ff en ik wil best wat helpen in Deadmines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:01:
[...]

Ik denk eerder dat hij een Wand bedoeld, aangezien dat een echt Mage (o.a.) wapen is. :)

Maar in Westfall heb je de Deadmines, daar dropt nog wel eens de Staff of Westfall (http://www.thottbot.com/?i=2273). Die heb ik op dit moment ook, prima dingetje! Gewoon even een party bij elkaar zoeken (liefst wat level 25+) en je loopt er zo doorheen. :)

[...]
Staff of Westfall is de quest reward voor het hoofd van VanCleef. Er dropt wel een emberstone staff, die is wel _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie, wij moeten een keer (althans, zolang ik mn Valor Legplates nog niet heb) een 5 mans run Stratholme baron doen! De pickup parties worden ook steeds erger, en die run is makkelijk te doen met zn 5-en!

Xanx, Djengis, Treag, Ellende/Feast, + (helaas noodzakelijk) een pickup priest, maar daar heb ik er inmiddels een bende van in mn friends list zijn, die meestal wel bereid zijn te joinen, nederlands zijn, en hun plek + job in n instance goed kennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Emberstone staff loopt mijn lvl 32 priest mee rond. Ik doe volgens mij wat verkeerd want er dropt tot nu toe nooit iets dat beter is. Staff of Westfall is ook goed te doen, maarja iedereen heeft die en maar 1/3 ofzo heeft de Emberstone staff. Pinp/Bling Bling factor ;)

nextware, als ik jou was zou ik eventjes een uurtje uittrekken voor flightpaths verzamelen. Dan kun je meerdere gebieden vinden per level. Op lvl 20 kun je ronddwalen in Darkshire, Redridge, Wetlands (voorbij Loch Modan) en in Stonetalon (ander continent, neem de boot vanuit de Wetlands). Duurt een uurtje maar je ziet wat van de wereld en je gaat wat simpler level up als je quests vanuit vier gebieden kan stropen in plaats van eentje.

www.kaldorei.com/worldmap/ << altijd handig als je meer wilt weten over de wereld. Loop je ook wat sneller.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 19:25

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:07:
[...]

Staff of Westfall is de quest reward voor het hoofd van VanCleef. Er dropt wel een emberstone staff, die is wel _/-\o_
Dat is inderdaad een prachtige Mage staff :D

Die heb ik zelf ook een paar lvl's gehad. Tot later in de BFD de Rod of the Sleepwalker dropte. :) En later op lvl 40 ongeveer dus de Illusionary Rod.

Toch denk ik dat het qua attributes beter is om een off-hand steen oid te hebben en een leuke dagger/sword. Je doet dan minder Melee damage, maar ik ga toch nooit melee als mage zijnde :P

[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 30-05-2005 17:30 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:14:
Bokkie, wij moeten een keer (althans, zolang ik mn Valor Legplates nog niet heb) een 5 mans run Stratholme baron doen! De pickup parties worden ook steeds erger, en die run is makkelijk te doen met zn 5-en!

Xanx, Djengis, Treag, Ellende/Feast, + (helaas noodzakelijk) een pickup priest, maar daar heb ik er inmiddels een bende van in mn friends list zijn, die meestal wel bereid zijn te joinen, nederlands zijn, en hun plek + job in n instance goed kennen :D
prima :) i'm in

kan ik ook eens die quests doen

moeten ook een keer de MC pre's gaan doen, ook al hebben we niet genoeg gasten :P wil wel MC inkunnen als ik de mogelijkheid krijg

betekend wel dat ik weer opnieuw brd moet doen voor de sleutel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

op lager lvl roll je vaker op alles dan zijn er nog niet echt regels en is het vaak niet zo een ramp als iemand een bepaald item pakt omdat je met een paar dagen toch wel weer wat vind.
maar als je uber gear / wapens aan het zoeken bent zoals bv valor voor een warrior dan vind je dat zeker niet leuk als een pala erop rolt. zo is er voor iedereen een bepaalde build en moet je daar lekker voor gaan en niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:28:
[...]

moeten ook een keer de MC pre's gaan doen, ook al hebben we niet genoeg gasten :P wil wel MC inkunnen als ik de mogelijkheid krijg

Jullie kunnen altijd vragen of jullie meewillen naar Stratholm, Scholomance, BRS, Onyxia en MC.
Ik zit nog anderhalf LvL van 60 af, door het mooie weer van het afgelopen weekend heb ik niet zo veel gespeeld, behalve gisteren dan. :) Zowiezo zal ik wel even contact opnemen met Silk-Dude als jullie een keer meeewillen voor MC runs. Wat er word bij ons de guildchat wel gezegd waneer er een MC of Onyxia run is.

In ieder geval members van Semi-Nice zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:28:
[...]

Ja, count me in voor de MC q's! ik heb nog niet echt de info over hoe/waar/waarom/welke key's je overal voor nodig hebt, maar de UBRS key wil ik wel graag hebben :P
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:38:
[...]

Jullie kunnen altijd vragen of jullie meewillen naar Stratholm, Scholomance, BRS, Onyxia en MC.
Ik zit nog anderhalf LvL van 60 af, door het mooie weer van het afgelopen weekend heb ik niet zo veel gespeeld, behalve gisteren dan. :) Zowiezo zal ik wel even contact opnemen met Silk-Dude als jullie een keer meeewillen voor MC runs. Wat er word bij ons de guildchat wel gezegd waneer er een MC of Onyxia run is.

In ieder geval members van Semi-Nice zijn welkom.
Phatt! Het is wel tof om n redelijk kleine guild te hebben, waar je zowat iedereen redelijk goed kent, maar het is op hogere lvls echt een ramp goeie parties te vinden voor high lvl instances... Ik zal silk-dude vnvd wel ff whispen over de mogelijkheden mbt het party-mergen :) Ik neem aan dat het Ravenblood is, of..? (Edit: Ik zie nu pas je sig... :P )

Heeft er iemand trouwens info over welke q's en key's je voor welke instance nodig hebt om weer tot nieuwe keys te komen? Ik vind het hele sleutelsysteem tot nu toe erg lastig met alleen nog maar de Strat / UBRS / LBRS en BRD instances, laat staan de MC, onyxia ragnaros etc benodigdheden :D

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:42:
[...]

Heeft er iemand trouwens info over welke q's en key's je voor welke instance nodig hebt om weer tot nieuwe keys te komen? Ik vind het hele sleutelsysteem tot nu toe erg lastig met alleen nog maar de Strat / UBRS / LBRS en BRD instances, laat staan de MC, onyxia ragnaros etc benodigdheden :D
stratholme drop van simpel baasje daar (1 key per run)
scholomance (quest chain)
UBRS rare drop van alle bazen in lbrs (je krijgt eerst een quest en dan moet je wat crystallen verzamelen van alle bazen, heel veel geluk hebben iig of veel tijd erin stoppen)
LBRS geen key
BRD geen key
MC (quest, daarna kan je door een raam springen in BRM)
Onyxia (lange quest chain)
Ragnaros geen key

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

BRD geen key
...
Ragnaros geen key
niet helemaal. Je hebt 10 players nodig die Honored zijn met de Hydraxian Waterlords om ragnaros te summonen.

En binned BRD heb je de Relic Coffer Keys voor een quest, de Jaildoor Key van de High Interrogator en de Blackrock Key voor de de barracks enzo.

Verder:

Diremaul North/West - Quest van de imp in Diremaul East
Verschillende deuren in Diremaul - Key drops van guards/chests in Diremaul

[ Voor 23% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 30-05-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stratholme drop van simpel baasje daar (1 key per run) Key aanwezig
scholomance (quest chain) Waar begint deze chain/naam?
UBRS rare drop van alle bazen in lbrs (je krijgt eerst een quest en dan moet je wat crystallen verzamelen van alle bazen, heel veel geluk hebben iig of veel tijd erin stoppen) Waar haal je deze q/naam?
LBRS geen key Bekend
BRD geen key bekend
MC (quest, daarna kan je door een raam springen in BRM) Waar start de quest/naam?
Onyxia (lange quest chain) Waar start de quest/naam?
Ragnaros geen key tof

Bedankt voor de info :) Ik heb lang niet alles op thottbot kunnen vinden, misschien dat ik op deze manier wat meer uitvind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

scholomance (quest chain) Waar begint deze chain/naam?
Chillwind in WPL dacht ik (kost je onder andere 15g)
UBRS rare drop van alle bazen in lbrs (je krijgt eerst een quest en dan moet je wat crystallen verzamelen van alle bazen, heel veel geluk hebben iig of veel tijd erin stoppen) Waar haal je deze q/naam?
semi-random drop van de LBRS bazen
MC (quest, daarna kan je door een raam springen in BRM) Waar start de quest/naam?
Je kan Attunement to the Core krijgen van de Elf in het 'kamertje' onderaan de BRD ketting in BRM.
Onyxia (lange quest chain) Waar start de quest/naam?
lang verhaal, heb ik op mijn guild forum een draadje over: http://www.tarquinaslegio...phpBB2/viewtopic.php?t=94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GSF-JohnDoe schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:03:
[...]

Chillwind in WPL dacht ik (kost je onder andere 15g)

[...]

semi-random drop van de LBRS bazen
Dus als ik het goed begrijp dropt de sleutel voor UBRS random bij bosses, en hoef je er geen quest voor te doen?

Daarnaast, die van scholomance kost 15g, en is niet op een andere manier te krijgen? Vind dat betalen voor een sleutel verhaal zon onzin :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:16:
[...]

Dus als ik het goed begrijp dropt de sleutel voor UBRS random bij bosses, en hoef je er geen quest voor te doen?

Daarnaast, die van scholomance kost 15g, en is niet op een andere manier te krijgen? Vind dat betalen voor een sleutel verhaal zon onzin :o
doe ook nog maar niet :/

heb het gedaan en je moet nog wat doen maar dat deel is bugged en ik kan dus niet verder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:20:
[...]

doe ook nog maar niet :/

heb het gedaan en je moet nog wat doen maar dat deel is bugged en ik kan dus niet verder :/
Dat was n reactie op het betaal verhaal? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:21:
[...]

Dat was n reactie op het betaal verhaal? :D
ja die quest ja

daarvoor moet je skeletal fargments verzamelen, dan 15 g betalen dan naar ungoro iest smelten, dan naar WP crystals slopen voor om een litch te sumonnen die je moet mollen

maar die crystals zijn bugged :/ die spawnen niet of, of in de muren van darrowshire dus je kan niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:32:
[...]

ja die quest ja

daarvoor moet je skeletal fargments verzamelen, dan 15 g betalen dan naar ungoro iest smelten, dan naar WP crystals slopen voor om een litch te sumonnen die je moet mollen

maar die crystals zijn bugged :/ die spawnen niet of, of in de muren van darrowshire dus je kan niet verder
Het oude Andorhal was zoveel mooier, leuker en minder buggy ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

wat vermoeiend... sommige outbids op de AH...

Dan krijg je een waar Marktplaats.nl gevoel... outbidden met een paar S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een warlock set item in de aanbieding, weet niet precies welke het is, kan het hier op mn werk ook niet opzoeken, dacht de dreadmist belt?

Nog een lieve warlock die m van me wil kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien domme vraag maar...

Waar vind ik in godsnaam me account key ? :(
heb wel een 10-day guest account papiertje erbij maar echt nergens me eigen auth key te vinden.
word echt gek hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:01
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:08:
misschien domme vraag maar...

Waar vind ik in godsnaam me account key ? :(
heb wel een 10-day guest account papiertje erbij maar echt nergens me eigen auth key te vinden.
word echt gek hier
onder cd3 :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha omg, thanks!
Ik had wow al geinstalleerd, omdat ik me klasgenoots z'n account had gebruikt om te kijken of het leuk is. dus had cd's niet eruit gehaald. Ik zat al helemaal in paniek van. ben ik genaait?
maja bedankt nogmaals!

maus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn Righteous Orbs eigenlijk waard? Ik probeer ze nu voor 60g te slijten, maar ik weet niet of dat een goeie prijs is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:38:
Wat zijn Righteous Orbs eigenlijk waard? Ik probeer ze nu voor 60g te slijten, maar ik weet niet of dat een goeie prijs is
Ongeveer 50g, die dingen zijn nodig voor bepaalde enchants zoals Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noob vraagje: Kan je ook een account maken en van de gratis maand gebruik maken zonder een gamecard in te voeren?? (Er van uitgaand dat je met gamecards betaald). Dit wil ik omdat ik over een maand op vakantie gaat. Of kan je invoeren en na 1.5 maand tijdelijk stop zette en 2 weken later gewoon de rest opmaken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:54:
Noob vraagje: Kan je ook een account maken en van de gratis maand gebruik maken zonder een gamecard in te voeren?? (Er van uitgaand dat je met gamecards betaald). Dit wil ik omdat ik over een maand op vakantie gaat. Of kan je invoeren en na 1.5 maand tijdelijk stop zette en 2 weken later gewoon de rest opmaken??
Nee, je hebt dan direct een actief account voor 3 maanden. Volgens mij kan je het wel op de volgende manier oplossen:

- Activeer je account met iemand zijn credit card. (Zorg dat hij op de hoogte is :P)
- Zodra je in je gratis maand zit, verander je de CC gegevens in iets foutiefs
- Je account wordt na de eerste maand inactief
- Ga op vakantie :P
- Na je vakantie voer je je gamecard gegevens in
- Speel verder

(correct me if im wrong, weet niet zeker meer of je uberhaupt nog foutieve CC gegevens in kan voeren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 04-10 16:29
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:30:
[...]

Nee, je hebt dan direct een actief account voor 3 maanden. Volgens mij kan je het wel op de volgende manier oplossen:

- Activeer je account met iemand zijn credit card. (Zorg dat hij op de hoogte is :P)
- Zodra je in je gratis maand zit, verander je de CC gegevens in iets foutiefs
- Je account wordt na de eerste maand inactief
- Ga op vakantie :P
- Na je vakantie voer je je gamecard gegevens in
- Speel verder

(correct me if im wrong, weet niet zeker meer of je uberhaupt nog foutieve CC gegevens in kan voeren...)
bijna goed :D

-1 was goed
-2 is niet nodig je cancel hem gewoon erna dan kan je gewoon die maand uitspelen en dan stopt het gewoon daarna ga je op vakantie ofzo en als je terug komt dan voer je gewoon je prepay kaart in

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-10 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:51:
[...]

Ongeveer 50g, die dingen zijn nodig voor bepaalde enchants zoals Crusader
Ik had er 1 nodig voor m'n Healing Power enchant die ik wil hebben. Eindelijk 1 weten te bemachtigen in de AH voor niet al te veel (25g). Doen we daarnet een Strat scarlet side raid, droppen er 3 achter elkaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:21:
Ik heb nu na een hele lange tijd spelen, een level 46 NE Rogue.... Het is echt een ontzettend leuke char om mee tespelen, alleen heb ik soms het gevoel dat ik nutteloos ben ik instances. Bijv. in Mauradon bij de princes was ik praktisch nutteloos omdat ik door de AoE damage afgeslacht werd(weinig HP) en omdat ik bijna geen damage deed ( zelfs een CB+Evis deed maar 500 dmg).

Dus ik vraag me af is het het wel waard om een rogue te blijven spelen in hogere levels? aangezien dat ik toch wel in instances wil blijven spelen etc.

Anders roll ik een Warrior of een Mage/Druid.
ik heb eigenlijk precies hetzelfde probleem. heb een lvl 45 NE hunter en moet zeggen: in pvp gaat het echt verukkelijk en normale quests soloen gaat ook prima. alleen heb ik het idee dat ik in instances weinig toevoeg. aan mn pet heb ik dan vrij weing omdat ie altijd mist tegen elites van ongeveer mn eigen lvl en hij dan ook snel dood is als ie aangevallen wordt. zo gingen we een keer met een paar guildmembers (4 keer 50+) op jacht naar de princess maar gewoon GEEN ÉÉN spell of shot van mij werkte op haar behalve hunters mark :| op zon moment voel je je toch vrij nutteloos.

heb nu maar een druid aangemaakt, inmiddels lvl 20 en gaat ook lekker met soloen. en ik ben er toch wel achter dat druid de aartsvijand van de shaman blijkt te zijn. (verloor altijd met mn hunter van shamans maar nu 8) ) moet ook zeggen dat de talents van de druid mij veel meer lijken toe te voegen dan die van hunter (trueshot aura voegt gewoon nauwelijks wat toe op lvl 45 :| )
het lijkt mij dat er wel vrij veel mogelijkheden qua talentbuilds zijn voor druids? zijn er misschien wat mensen met een hogere druid die hun ervaringen kunnen posten?

had trouwens vandaag een prachtige ontsnapping in de barrens. was op weg naar ratchet voor een quest kom ik een lvl 20 shaman tegen met pvp aan en ik weet hem te killen (bij de toren). komt er vervolgens een ?? troll hunter op zn mount aan. hji stuurt zn pet op me af in de veronderstelling dat die mij wel zou killen. ik laat zn pet lekker slapen, zet de hunter vast met die wortels uit de grond (weet de naam ff niet) en doe een stapje achteruit. ik sta heel even na te genieten van mijn actie doemen er opeens een stuk of 5 lvl ~30 hordes op. zij zetten de achtervolging in en terwijl ik word beschoten ren ik naar het meertje toe, jump erin, verander in een zeehond, maak een schijnbeweging of ik naar links ga duik onderwater en zwem als een gek naar rechts (richting toren) en weg ben ik. naar catform en stealth worden 8) geeft echt een kick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:06

m0nk

16-09-2003 15.15

Druid talents zijn nog bugged en slecht hoor (behalve res tree). Druid is verder echt leuk om te spelen, maar er mag zeker nog wat aan gefixt worden. Speel nu een lvl60 druid, en de instances zijn lekker divers als bijv mainhealer/offtank/etc..
Je kan alle kanten op, zeker als je gegankt dreigt te worden ;) zoals je zei, je bent zo weg..
Ik vond de druid tot lvl40 niet echt heel boeiend, maar daarna, en nu zeker als lvl60 is het echt leuk om te spelen :D

Die wortels zijn trouwens roots :)

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 30-05-2005 22:59 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:09
keldon schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:51:
[...]

Ik had er 1 nodig voor m'n Healing Power enchant die ik wil hebben. Eindelijk 1 weten te bemachtigen in de AH voor niet al te veel (25g). Doen we daarnet een Strat scarlet side raid, droppen er 3 achter elkaar |:(
Nou mooi toch? :)

Verkopen voor 50g en nog winst maken ook ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ff een vraagje
weet iemand hoe het kan dat mijn player status op thottbot niet geupdate wordt?
ik gebruik cosmos en die zou mij gegevens moeten doorsturen naar thottbot maar
ik krijg elke keer te zien dat ik een lvl 52 mage ben terwijl ik allang lvl 60 ben

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 07-10 10:59
m0nk schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:59:
Druid talents zijn nog bugged en slecht hoor (behalve res tree). Druid is verder echt leuk om te spelen, maar er mag zeker nog wat aan gefixt worden. Speel nu een lvl60 druid, en de instances zijn lekker divers als bijv mainhealer/offtank/etc..
Je kan alle kanten op, zeker als je gegankt dreigt te worden ;) zoals je zei, je bent zo weg..
Ik vond de druid tot lvl40 niet echt heel boeiend, maar daarna, en nu zeker als lvl60 is het echt leuk om te spelen :D

Die wortels zijn trouwens roots :)
Inderdaad, de meeste gebruikte build is:

Balance: Nature's Grasp + Improvement en dan Nature's Reach/Swiftshifting/Impr. Roots.

Feral: Ferocity, Sharpened Claws (3/5), Impr. Bash en Feral Charge (heerlijke talent).

Resto: gewoon helemaal vol tot aan Innervate, wordt nogal veel in gevarieerd.

Ik vind druid ook erg cool om te spelen. Wegrennen en gauw cat + stealth werkt vaak super. Laatst gewoon tegen 10 horde in stealth gegaan, eentje gauw van achter gepakt (hij was wat lower lvl maar had mij ook gegankt met z'n vriendjes ;)) en toen snel weggerend en stealthen. En nooit problemen met instance groups vinden gezien er bijna altijd een tekort aan healers is. Off-tanken eens in de zoveel tijd is ook wel leuk, maar een stuk intensiever gezien je alle vijanden goed moet bijhouden en van de healers/casters af moet halen. Ben nu een mage alt begonnen en dat ik niet kan healen mis ik echt enorm. Als je levens op zijn, zijn ze op, verschrikkelijk irritant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :/
Net voor de zoveelste keer scarlet strat gedaan en voor het eerst het ook afgemaakt... Elke keer hiervoor was ik er in met een group waar minstens een paar mensen/idioten in zaten die extreem oost-indisch doof waren. Ren vooral langs open kamers joh! Nee, je pullt er niet 4 bij!
....... :/
En dan zoveel gewiped worden tot alles weer gerepopped was :/ LEUK
En dan nu EINDELIJK bij de laatste baas. Dood. Dropt m'n LF boots > YES :D
Nja, de andere paladin had ze ook nodig.... Ik roll eerst... EEN 5 :/ Hij rollt vervolgens een 95 :(((((((((((
Nja, nog leuke 2-hander gedropped ook. Nu ben ik niet retri, maar het is wel handig om 2h weaps te hebben tegen casters en ik heb nog niets goeds, maar daar roll ik een 25, hij een 94 voor :/ Wat heb ik nu inene een tyfushekel aan WoW :/

BAH

Kga nog maar een ander forum bevuilen met mijn rants.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OMFG :/

gisteren 2 uur naar de klote ivm een kut raid op UBRS :(

18:05 ik join een raid voor ubrs

moeilijk mensen te vinden :/

19:00 1 van de gasten komt erachter dat hij niets nodig heeft van ubrs en dus niet mee zal gaan (wordt gevraagd te blijven, blijft ook in de raid group zitten

19:30 eindelijk irchting kargath/BRS ingang, maar we komen alliance tegen, klein gevechtje
Druid die zei dat ie niets nodig had, gaat offline :/ moeten dus asap een nieuwe vinden, was snel gebeurd gelukkig

19:45 raid leader flikkert met ze ass in de lava en kan ze corpse niet terughalen

20:05 1 van de priests is het zat en HS'ed en leaved :/ een mage doet hetzelfde en ik dus ook

kutzooi :/ dacht ik eindelijk Eye of emberseer te kunnen doen flikkert de groep uit elkaar :r

naja daarna wel een leuke SM run gedaan (library armory) met me mage, die gelukkig vlekkeloos verliep en een leuke groep was met goed teamwork, ook na een paar bad pulls geen wipe :P of zelfs geen slachtoffers ^^ was wel apparte groep

Warrior lvl 45
Warrior lvl 37
Warrior lvl 36
Priest lvl 36
Mage lvl 38 (ik)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave groep lijkt me dat zeg. Drie man om aggro te houden zodat je als mage en priest all out kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:42:
[...]

[...]

Phatt! Het is wel tof om n redelijk kleine guild te hebben, waar je zowat iedereen redelijk goed kent, maar het is op hogere lvls echt een ramp goeie parties te vinden voor high lvl instances... Ik zal silk-dude vnvd wel ff whispen over de mogelijkheden mbt het party-mergen :) Ik neem aan dat het Ravenblood is, of..? (Edit: Ik zie nu pas je sig... :P )
Aanstaande woensdag, dus morgen word er een raid georganiseerd voor een Molton Core run, dus als jullie meewillen even met Silk Dude = ingame Eyahan contact opnemen.
Om 18.00 verzamelen in ik meen Ogrimmar, maar kan ook Kargath zijn. Ik zelf kan helaas nog niet mee, ben nog steeds 1,5 LvL te jong :/

Tja dat mooie weer heeft mijn WoW plannen in de war geschopt 8)7
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.