Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:19:
[...]

? dan doe je iets goed fouts :/

heb al paar keer respecced en bij elke respecc reset mijn 2h axe en mijn 2h mace dus naar 0 (is een talent namelijk)

2 uurtjes beuken net buiten orgrimmar en ik zit al weer op de 270 de rest gaat meestal wel lekker hard als ik weer UBRS ofzo inga
Idd, ik was 1,5 dagen bezig mn 1h axe skill op 300 te krijgen toen ik er 1 won om mee te tanken. Eerst een middagje in shimmering flats bezig geweest, daarna 1 run in UBRS en hij zat op de 297 ofzo. De laatste 3 puntjes kreeg ik de volgende dag in Stratholme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:15

Ryceck

Constants and Variables

Kwam net dit tegen op de wow-europe forums :)

http://pages.prodigy.net/lordt6/leeroy_techomix.MP3

Voor de leroy-fans :D

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Al die verhalen over rogues, het gaat ook altijd over rogues. :P
Wat ben ik blij dat ik eigenlijk alleen guild-runs doe, en hier spelen regelmatig 2/3 rogues mee (UBRS 15 man run dan bijv) en rogues zijn dan zeker erg handig.
Die groepen met mobs (2/3 dragonkins, en 4 elite humanoids) gaan zeker lekker sneller dood met 2/3 rogues dan bijv andere classes.
Onze UBRS guild-run ziet er meestal zo uit:
3 mages, 2 palas, 2 warriors, 2 druids, 1 priest, 2 hunters, 3 rogues (of soms 1 warlock, maar we hebben niet zóveel warlocks in de guild).

Ook in MC zegt iedereen dat rogues waardeloos zijn, maar dat is écht niet zo.
Het is wel dat rogues voorzichtig te werk moeten gaan en toch stukken meer healing nodig hebben dan casters vanwege de flinke AoE dmg's die de mobs/bosses doen hier, maar zonder rogues duren gevechten meestal stukken langer omdat rogues zeker erg veel DPS doen. (ze outdmg'en de mages/warlocks meestal).

Niet dat ik rogues nu de hemel in prijs, maar er word altijd zo negatief over gedaan terwijl ze (mits goed gespeeld) erg veel aan een raid/party kunnen toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Dutchy007 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:51:
Even tussendoor, gebeurt het vaak op andere realms dat een party van level 60 rogues op de dock staat te campen van Menethil?
Op Skullcrusher is dit namelijk bijna 24/7 en ik erger me er uitermate aan...
Er is gewoon geen manier om daar doorheen te komen...
Ze moeten een paar van die level 60 elite's laten rondlopen daar ^_^
Eergister in ieder geval wel, op bloodscalp, ging wel 4 keer dood, ik moest de boot hebben, mijn party members waren al in theramore, maar ik als priest zijnde ben makkelijk doelwit.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
inderdaad, een sheep dwaalt niet rond loopt rondjes van 2 meter. En terwijl ze sheeped zijn trekken ze ook geen aggro. Dat gebeurt alleen als ie breekt of als ie je sheep opnieuw erop gooit en er is een andere mob in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:53:
[...]

Het meeste kan ik me wel in vinden op dit punt na: CC is ook een zeer belangrijk onderdeel van de Rogue. 2-3 rogues in een party maken instances met humies een koekie: Sapperdesap en 1 voor 1 platslaan.... De CC van de mage kan BLOEDLINK zijn doordat die schapies wel eens aardig ronddwalen. Als het kan is Sap veel beter dan sheep (sheep kan tijdens een gevecht, wat uiteraard heel fijn is)

Over het pickpocketen... uhm ja... ik snap de emoties wel, maar ook dit is af te spreken. Mijn (vrienden) guild is zoals gezegd rogue/shammie heavy. Ik ken de speelstijl van elke speler (zo ook hun fouten) en weet wat ik kan verwachten. Wij laten pickpocket dan ook gewoon toe. Mits gecontroleerd is dat geen enkel probleem. Ik snap natuurlijk ook wel dat een onbekende rogue die zomaar link loopt te doen heel veel irritatie wekt
Idd is het wel de bedoeling dat je meld wat je gaat doen, t moet geen verassing zijn ;)

Heb je een linkje naar die nerf info pls ;)

[ Voor 3% gewijzigd door itsme op 31-05-2005 16:12 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59

J27

roy2001 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:47:
ff n00b vraagje tussen door
maar kan ik nu echt niet terug vinden, op welke sever the allience guild zit

( ik neem aan bloodscalp, aangezien daar ook the horde zit )
Rofl !

Is it really you, Leroy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

butsj schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:07:
Al die verhalen over rogues, het gaat ook altijd over rogues. :P
Wat ben ik blij dat ik eigenlijk alleen guild-runs doe, en hier spelen regelmatig 2/3 rogues mee (UBRS 15 man run dan bijv) en rogues zijn dan zeker erg handig.
Die groepen met mobs (2/3 dragonkins, en 4 elite humanoids) gaan zeker lekker sneller dood met 2/3 rogues dan bijv andere classes.
Onze UBRS guild-run ziet er meestal zo uit:
3 mages, 2 palas, 2 warriors, 2 druids, 1 priest, 2 hunters, 3 rogues (of soms 1 warlock, maar we hebben niet zóveel warlocks in de guild).

Ook in MC zegt iedereen dat rogues waardeloos zijn, maar dat is écht niet zo.
Het is wel dat rogues voorzichtig te werk moeten gaan en toch stukken meer healing nodig hebben dan casters vanwege de flinke AoE dmg's die de mobs/bosses doen hier, maar zonder rogues duren gevechten meestal stukken langer omdat rogues zeker erg veel DPS doen. (ze outdmg'en de mages/warlocks meestal).

Niet dat ik rogues nu de hemel in prijs, maar er word altijd zo negatief over gedaan terwijl ze (mits goed gespeeld) erg veel aan een raid/party kunnen toevoegen!
Rogues zijn zeer zeker waardevol in MC. Mede omdat de fire resists zo hoog zijn dat o.a. mages qua damage er 50% op achteruit gaan. Daarom wil men ook graag frost mages in MC hebben. Daarmee leveren ze zonder +frost dmg gear jammergenoeg wel een hoop DPS in. Daarom gaan er over het algemeen veel rogues mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:05:
[...]

Hmm niet mee eens als dat de enige reden is dat Sap veel beter is. CC van Rogue is fijn bij de start van een gevecht. Maar het ligt wel erg aan de hoeveelheid mobs die je bevecht. Met sheep hou je mobs buiten het gevecht totdat je zeker weet dat je ze aankunt. Dat ronddwalen is natuurlijk onzin aangezien je gesapte mobs net zo goed uit die 'state' haalt als er area attacks gedaan worden. (En dat moet men sowieso niet doen) Dat ronddwalen betreft een tweetal yards of zo. Het is geen psychic scream waarbij ze gesheeped de hele instance door rennen.
Ik ben Rogue, dus eigenwijs O-)

-EDIT- En dus fout? Sheeps trekken geen aggro en mijn oogjes bedriegen me? Gisteren een mage tweemaal zien sterven door adds... ik zwoor dat het zijn kwistig schapen was -EDIT-

Ik ben het met je eens dat Sheep fantastisch is doordat je het on the fly (dus binnen een gevecht) kan doen, maar ik heb dus wel degelijk gezien dat een dwalend schaap met die paar yards een aggro veroorzaakt (buiten de deur, instance ervaring met mage zijn minimaal).... das uiteraard altijd lachen _/-\o_ Als Sap breekt zal het slachtoffer recht op je in rennen en geen extra adds meenemen (of de lay-out moet wel heel extreem zijn)

Van mij mogen ze ambush nerfen... ik gebruik CS ;)

Nerf dit, nerf dat... :Z. Als er iets is waar ik het wellicht mee eens ben is het BUFF Warlock.... voor de rest is het allemaal veel meer playerskills dan attributes. Ik heb binnen elke klasse koekies en bikkels gezien.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een tijdje weggeweest van dit forum, hoop het nu toch een beetje bij te houden ;).

kleine update;
Dergo, mijn main -Dwarven hunter- US server Earthen Ring (RP), is waarschijnlijk vanavond lieutenant commander, kan ik eindelijk een keertje die beaststalker uit doen (die met de nieuwe patch foeilijk gaat worden). Ik had de cap en pants van beaststalker toch niet, ik zit op beide op 25+ runs, waarvan echt bizar veel Devout (8 crowns en 7 pants), magister (5 crowns and 6 pants) en shadowcraft (4 caps en 4 pants), de rest allemaal 1 of 2 keer gedropt, alleen beaststalker nog steeds 0.

Ik zit in de Eleventh Hour guild, en naast de Keepers of the Keg guild, die alleen Ragnaros nog moeten doden maar vrij arrogant zijn en eisen dat je minimaal 4 uur per dag met hun raid, zijn wij het succcesvolst in Molten Core. We hebben Lucifron, Magmadar en Gehennas nu zo onder de knie dat we ze allemaal zonder wipe kunnen (Maggy is soms tricky, afgelopen keer geen dwarven priest, dus toen wel eerst een wipe maar daarna okay).
Garr is tot nu toe wat problematisch... we zijn echt verrekte lang bezig om alle target aan iedereen toe te wijzen en dan gaat het meestal nog fout met de pull, meestal doordat de shackles verkeert worden ingeschat. Misschien volgende keer beginnen met free action potions, als iemand een suggestie heeft, ik hoor het graag :).

Als hunter vraag ik me ook af welke ranged weapons jullie gebruiken, want bijvoorbeeld voor mijzelf (ik vind dwarven met bogen maar een beetje zielig) voor guns heb je de, Core Marksman Rifle, Dwarven Hand Cannon, Flawless Arcanite Rifle of Blastershot Launcher.

Want hoewel de dps wel duidelijk vermeldt is, is het vreemd genoeg de FAR die de meeste burst damage van deze 4 heeft; hij is het traagsts en met instant shot (multishot etc) wordt damage toegevoegd "speed * attack power".
Dus strikt genomen zou die misschien het best zijn voor PvP waar je veel instant shots gebruikt. Voor PvE zou de hoogste dps, maar vooral snelste gun (minste aggro, want burst geeft meer aggro, en je wilt geen aggro stelen van de tanks), het best zijn, dus CMR.

Als je alle ranged weapons gebruikt dan zou op dit momnet Carapace Spine Crossbow de meeste burst hebben, en na de patch de reward van de PvP missie in Alterac Valley.

Dus welke ranged weapons gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen (ik heb bijna alle mats voor een CMR en ik zou ook een FAR kunnen maken, dus ik denk dat ik dat ga doen en dan vergelijken ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:17:
[...]

Ik ben Rogue, dus eigenwijs O-)

-EDIT- En dus fout? Sheeps trekken geen aggro en mijn oogjes bedriegen me? Gisteren een mage tweemaal zien sterven door adds... ik zwoor dat het zijn kwistig schapen was -EDIT-

Ik ben het met je eens dat Sheep fantastisch is doordat je het on the fly (dus binnen een gevecht) kan doen, maar ik heb dus wel degelijk gezien dat een dwalend schaap met die paar yards een aggro veroorzaakt (buiten de deur, instance ervaring met mage zijn minimaal).... das uiteraard altijd lachen _/-\o_ Als Sap breekt zal het slachtoffer recht op je in rennen en geen extra adds meenemen (of de lay-out moet wel heel extreem zijn)
Polymorph trekt alleen aggro van de groep mobs waarin een mob zich bevindt. Als je dus adds krijgt, heeft dat een andere reden. Wellicht patrols? Of er gebruikt iemand area spells waardoor een mob de-sheeped en zo dus alles meetrekt? Een geaggroede mob neemt in alle gevallen wel mobs die nog niet geaggroed zijn met zich mee op de route naar jou toe. Of het nu sap is of sheep. En dat kan wel vervelend zijn. Maar als het goed is val je sowieso eerst de groep mobs aan die het dichtste bij staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Laat blizz eerst shamans maar een beetje nerfen voordat ze ons Rogue's weer gaan slaan met de "Nerf stok"
Die macro bug mag er uit maar niet weer de normale rogue's die geen bugs gebruiken nerfen en dat zijn er toch wel een heel stel meer dan die paar "cheaters"

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:33:
Laat blizz eerst shamans maar een beetje nerfen voordat ze ons Rogue's weer gaan slaan met de "Nerf stok"
Die macro bug mag er uit maar niet weer de normale rogue's die geen bugs gebruiken nerfen en dat zijn er toch wel een heel stel meer dan die paar "cheaters"
Neeee! Het is een NE rogue! Die haat ik inderdaad (/ik leest sig), maar ik fear je niet :P NOOIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Als je het niet eens bent met een beslissing, want dat ben je zo te zien niet, dan kun je contact opnemen met de desbetreffende mod. Je post ergens anders neerkwakken is niet de bedoeling

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb zoiets voor ROSE Online gemaakt (http://rose.azwart.nl), als ik wat tijd over heb kan ik zoiets ook wel eens maken voor WoW natuurlijk. :) Kan iedereen zelf aangeven welke server, welke naam, welke class en welk level enz. Of zeggen jullie; "nee geen intresse, bestaat al, maar beter.". :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

geinig gemaakt en kan ook handig zijn maar helaas het bestaat al en word niet echt bij gehouden door de spelers. ook niet door mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:07:
[...]

Eergister in ieder geval wel, op bloodscalp, ging wel 4 keer dood, ik moest de boot hebben, mijn party members waren al in theramore, maar ik als priest zijnde ben makkelijk doelwit.
Gebeurt op stormreaver ook. Ik wacht ook altijd bij de gryphens en als de boot er is ren ik op mijn mount erheen. Uiteraard doe ik dat alleen als ik geen zin/tijd heb om die rogue te hakken. Soms gaan we apart naar die docks om die rogues actief te hoeken trouwens... (ik ben lvl58)

Pickpocket van rogues: Onze guild-rogue doet dat ook maar alleen in situaties dat àls het wordt geresist het niet een whipe oplevert. Ik vind het verder prima, het levert hem extra loot op en het kost de rest niets... en ach een extra whipe, so what. Tenminste weer leuk gevochten... De verwarring op dat moment zien terug te brengen naar een overzichtelijk gevecht vind ik wel leuk eigenlijk.

Loot, ja ach, jammer als je met lege handen terugkeert maar dat is "in the game". Volgende keer heb je weer meer. Alles n/g roll (niet om de beurt een blauw item oid, levert alleen maar gezeik op), gewoon alles up to the dice.

Onmisbaarheid van classes: Er is er mi niet eentje onmisbaar in een party. Pas in raid-parties worden er wellicht classes onmisbaar (of iig slecht misbaar).
Zelfs met 5 van dezelfde class moet je de meeste instances kunnen doorlopen, misschien moet je gemiddeld een lvl-tje hoger zijn maar dan nog.
De standaard setup is meestal handig (tank-heal-damagedealer) maar niet absoluut nodig.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zover dat ik middels engineering meerdere gave trinklets kan maken, welke ik eigenlijk allemaal wil maken en gaan gebruiken.
Als ik deze nu opsla op de eerste 4 of 5 spaces in mijn bagpack, valt er dan een macro oid te maken zodat ik ze met 1 druk op de knop kan armen en gebruiken ?
Of moet je er 2 aandoen, en als er 1 gebruikt is deze handmattig vervangen door 1 in je bagpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
OkkE schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:54:
Ik heb zoiets voor ROSE Online gemaakt (http://rose.azwart.nl), als ik wat tijd over heb kan ik zoiets ook wel eens maken voor WoW natuurlijk. :) Kan iedereen zelf aangeven welke server, welke naam, welke class en welk level enz. Of zeggen jullie; "nee geen intresse, bestaat al, maar beter.". :P
er bestaat er al 1 :)

http://wow.exclamation.nl/index.php?News=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al enkele dagen bezig geweest om de actionbar van DrakeDog uit zijn 3e movie te krijgen, maar het lukt niet echt. Het gaat me dus voornamelijk om de 2 actionbars boven elkaar, maar met gypsy ben ik dan ineens het hele rechtergedeelte van het onderscherm kwijt. Ook schuift dan de chat niet naar boven op wat natuurlijk wel nodig is. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:22:
Ik ben al enkele dagen bezig geweest om de actionbar van DrakeDog uit zijn 3e movie te krijgen, maar het lukt niet echt. Het gaat me dus voornamelijk om de 2 actionbars boven elkaar, maar met gypsy ben ik dan ineens het hele rechtergedeelte van het onderscherm kwijt. Ook schuift dan de chat niet naar boven op wat natuurlijk wel nodig is. Iemand tips?
Ik heb nu CTmod icm met MoveAnything, werkt perfect. Klik hier voor screenie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:19:
Ik ben een tijdje weggeweest van dit forum, hoop het nu toch een beetje bij te houden ;).

kleine update;
Dergo, mijn main -Dwarven hunter- US server Earthen Ring (RP), is waarschijnlijk vanavond lieutenant commander, kan ik eindelijk een keertje die beaststalker uit doen (die met de nieuwe patch foeilijk gaat worden). Ik had de cap en pants van beaststalker toch niet, ik zit op beide op 25+ runs, waarvan echt bizar veel Devout (8 crowns en 7 pants), magister (5 crowns and 6 pants) en shadowcraft (4 caps en 4 pants), de rest allemaal 1 of 2 keer gedropt, alleen beaststalker nog steeds 0.

blaat
Ik ken een bepaald persoon die daar nogal jaloers op is :P Ene lvl 60 Priest op Stormrage :z

Wel vage loot dan, statistisch is die kans daarop ook nogal klein :X

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zijn ook veel cloth mensen die met mij willen partyen :p.

Waar ik dan ook absoluut niet tegenkan is van die noobie hunters die helemaal niks kunnen en toch beaststalker hebben op hun 1e of 2e run, terwijl ik al meer dan 2 maanden bezig ben (ik doe niet elke avond een instance). Van die hunters die wipes veroorzaken met pets enzo.

Ik heb bijvoorbeeld ook 2x een 5man party geleid in Scholomance, de 2e keer zelfs zonder warrior of priest (paladin en druid als vervanger) de eerste keer geen een wipe en de 2e party 1 wipe. Heel de dungeon (inclusief Jandice) gedaan. En wat dropte gandling? De eerste keer Wildheart toen we geen druid hadden (die cap heb ik nog in mijn vault om druids mee te narren) en de 2e keer Dreadmist, die een guildie had gekregen (was haar 5e run).

Ze moeten eigenlijk gewoon coupons maken als je meer dan 15x geweest bent, de lol is er dan echt af, zeker met Scholo dat saai en lang is. Ik denk dat ik de cap en pants gewoon laat zitten en voor giantstalker ga (en tot die tijd mijn PvP armor set).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Jaja, world server down, we know, we know :p

Edit:
nu niet meer :x

[ Voor 33% gewijzigd door Virax op 31-05-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViRaX schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:25:
Jaja, world server down, we know, we know :p

Edit:
nu niet meer :x
En ik zit nog op mn werk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11-09 11:54
LOL ja, m'n broertje is ook hunter en die heeft echt al meer dan 40 (!) Baron runs gedaan voor die Beaststalker Pants. Hij heeft hem nog maar 1 keer zien droppen, maar toen won de andere hunter hem. Onderhand kent hij zoveel mensen met wie hij die run heeft gedaan, hij wordt ook regelmatig nog gewhispered met "do you have your pants already?", begint nu gewoon grappig te worden. Ben ook vaak met hem meegeweest en hij dropt ook nooit. Heb hem 1 keer zien droppen, maar toen zat hij in een andere instance, toen flipte hij helemaal door toen ik zei dat ie dropte. :P Sommige droprates zijn idd belachelijk. Ik moet zeggen dat ik echt geluk heb so far (cowl in 1x, boots in 1x, kilt in 5x, bracers in 2x, vest in 2x, mace in 2x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
MantaMania schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:53:
[...]

verschilt natuurlijk per instances maar in feite kan je niet zonder warrior in jou geval had je natuurlijk wel 2 x warlock pet als evt tank en 1 x hunter pet als tank daarbij komt dat een hunter geen cloth drager is maar mail en dat is 1 na sterkste natuurlijk ;)
En als die priest zijn mana volledig leeg health denk ik dat je meer vertraging hebt dan wanneer ie 1 x moeten healen om de warrior ff te helpen
Verschilt dus niet per instance, we doen alles. En alles een stuk makkelijker dan met menig andere groep. Ik doe ook regelmatig pickup groups en het valt me iedere keer weer op dat we zonder warrior vaak juist een stuk beter af zijn.

De hunter is overigens gewoon ranged en geen tank :P

En bij een end boss boeit het ook niet echt of je je mana op maakt niet? :P Lijkt me juist wel de bedoeling.

Verder maken we allemaal gebruik van crystal water, dus zelfs met volledig gedrainde mana zijn ze zo weer up and running. Bovendien maken we alles 2x zo snel af als een group met warrior, dus overall zijn we dus juist sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik ben blij :P

Ik niet ;) Doe eens resizen voortaan :*

http://62.212.89.67/~cu2moro/wowscreens/magisterset.JPG

[ Voor 28% gewijzigd door Crash op 31-05-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:09:
[...]
De hunter is overigens gewoon ranged en geen tank :P
Hmmm ik heb toch echt de ogre king een keer getanked toen de pally (main tank en enige plate) dood ging door lag. Ik heb de ogr king vanaf 65% toen getanked.. deterrance, monkey aan en maar hopen dat de priest me in leven kon houden hehe.. wel mooi gelukt :).

Overigens, mijn broertje is net een maandje bezig en heeft ook al full magister. Alles binnen 4 runs naar de respectivelijke dungeons, behalve shoulders (9e of 10e ofzo) en vest (13e). Echt triest, die random drops... Geef mij maar het PvP systeem; als je meer dan X keer een dungeon hebt gedaan krijg je als reward een item van de factie die je erheen stuurt (dus bijv IF met BRS en BRD en AD met Strat en Scholo). Dan is het voor iedereen eerlijk. En dan zijn de drops gewoon een ander type (zoals bijvoorbeld crit gear voor hunters als in DM en mana regen voor casters zoals nu al in Strat en Scholo etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:16:
Ben zover dat ik middels engineering meerdere gave trinklets kan maken, welke ik eigenlijk allemaal wil maken en gaan gebruiken.
Als ik deze nu opsla op de eerste 4 of 5 spaces in mijn bagpack, valt er dan een macro oid te maken zodat ik ze met 1 druk op de knop kan armen en gebruiken ?
Of moet je er 2 aandoen, en als er 1 gebruikt is deze handmattig vervangen door 1 in je bagpack.
Er zal vast wel een macro zijn, maar aangezien je niet meer van equipment/trinket kan switchen in combat heb je toch alle tijd.

Ik heb standaard de gnomish death ray en het anti-fear/stun/charm trinket bij me. Soms wissel ik het om voor net-o-matic en de shrink ray, al naar gelang ik eens wat anders wil.

Die death ray is overigens uber. Tegenstanders raken snel in paniek als ze ineens een klap van 1000 tot wel 2500 in extreme gevallen krijgen (zo rond de lvl 50). Zelf calculeer je het hp verlies in, maar da's meestal maar de helft van wat de tegenstander kwijtraakt.

cooldown van 5 minuten, dus bijna bij elke PvP encounter te gebruiken.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Hoe lang duurt het eigenlijk minimaal voordat je bij lvl 100 bent? Dus je hebt lvl 100 al een paar keer bereikt, je kent het spel helemaal, je weet precies hoe je zo snel mogelijk kunt levelen, hoe lang duurt het dan om lvl 100 te bereiken als echt fanatieke WoW speler?

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Cold_Phoenix schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:12:
Hoe lang duurt het eigenlijk minimaal voordat je bij lvl 100 bent? Dus je hebt lvl 100 al een paar keer bereikt, je kent het spel helemaal, je weet precies hoe je zo snel mogelijk kunt levelen, hoe lang duurt het dan om lvl 100 te bereiken als echt fanatieke WoW speler?
Momenteel is lvl 60 het hoogste wat je kan bereiken.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 100 is onmogelijk, de cap is gesteld op lvl 60.
En volgens mij duurt het even lang :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 27-08 18:44
Voorlopig eeuwig ;). Het gaat namelijk maar tot lvl 60 en daarna houd het op.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:15:
[...]

Voorlopig eeuwig ;). Het gaat namelijk maar tot lvl 60 en daarna houd het op.
Ervanuit gaande dat de vragende persoon met lvl 100 het max lvl bedoelt, dus lvl 60 in dit geval.

Het record qua lvl 60 halen binnen een zo kort mogelijke tijd staat op het moment op 3 dagen. Een paar gekke koreanan hebben dat volgens mij geprobeert.

Speel je echter zelf met 1 character, die je van 0 naar lvl 60 wil helpen, dan zal dit bij je eerste character ongeveer een maand tot twee maanden duren, heb je op een gegeven moment alles door uit het hele spel (wat minstens een half jaar duurt bij een redelijk fanatieke speler die zo nu en dan ook slaapt/douched/eet en praat met echte mensen), en je speelt alleen nog maar met 1 nieuw character om deze van 0 naar lvl 60 te helpen ben je (er vanuit gaande dat je een leven hebt en gemiddeld iedere dag een uurtje of 3/4 max speelt) er nog steeds zeker een maand mee bezig.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:30:
[...]

Ervanuit gaande dat de vragende persoon met lvl 100 het max lvl bedoelt, dus lvl 60 in dit geval.

Het record qua lvl 60 halen binnen een zo kort mogelijke tijd staat op het moment op 3 dagen. Een paar gekke koreanan hebben dat volgens mij geprobeert.

Speel je echter zelf met 1 character, die je van 0 naar lvl 60 wil helpen, dan zal dit bij je eerste character ongeveer een maand tot twee maanden duren, heb je op een gegeven moment alles door uit het hele spel (wat minstens een half jaar duurt bij een redelijk fanatieke speler die zo nu en dan ook slaapt/douched/eet en praat met echte mensen), en je speelt alleen nog maar met 1 nieuw character om deze van 0 naar lvl 60 te helpen ben je (er vanuit gaande dat je een leven hebt en gemiddeld iedere dag een uurtje of 3/4 max speelt) er nog steeds zeker een maand mee bezig.
Daarnaast nog de vraag of je graag aan raids doet etc, om zodoende een hogere rank te halen. Zit veel plezier en tijd in.

Even een vraagje aan de mede warriors:

Moet de warrior standaard met healing potions rondlopen en/of first aid? Het is erg irritand om steeds weer een paladin tegen te komen die je bijna doodmaakt en vervolgens weer met een klein beetje mana volledig ziet healen. Je kan als warrior veel hebben, maar geen drie volledige health bars achter elkaar :+

En is het ook een must om in pvp een 2h weapon te hebben om zodoende meer damage uit te delen? (bij het tanken in een instance lijkt het me niet handig aangezien je geen damage dealt maar zo lang mogelijk in leven moet blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinp schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:18:
[...]

Ja, eerst lvl 60 worden op een pve server, en daarna naar pvp overstappen. Maar dat is niet helemaal eerlijk tov de spelers die altijd pvp hebben gespeeld.
ben er nog steeds niet achter hoe dit dan zou moeten kunen ? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
dat is omdat het niet kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
De volgende keer is het een OW.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:01
Ik zie niet hoe dit werving is? Hij vraagt gewoon naar mensen om aan z'n friends list toe te voegen..?

Ben nu lvl 46 en heb z'on beetje alle q's in Feralas gehad. Man wat een boel xp! :) Wel bijna 10 quests oid met xp tussen 3k-5k en op het laatst 1 van 6k en veel rewards die wel +1G waard zijn. Zeker de moeite waard.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:52

The Legend

*Plop*

Zou iemand zijn divxdecoder.dll kunnen uppen ergens? Ik krijg de melding dat dat bestand niet gevonden kan worden (staat er wel). Installeer de toepassing opnieuw, maar daar hebk weinig trek in (3 uur verder :X).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

BootVluchteling schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:38:
ik post em nogmaals, met onderschrift, dat dit dus VERZOCHT werd... dus niet editten aub!??

[...]

niet om te recruiten oid, maar puur om mensen te adden om samen mee te questen ed.

voor bewijs--> hierrrr
Een apart topic er voor openen was beetje overbodig daarom ging hij vooral dicht denk ik :).

Maar om je vraag te beantwoorden: ik speel daar niet :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat goede instances zijn voor lvl 36? RFK is namelijk te laag, RFD weer wat te hoog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:24:
Weet iemand wat goede instances zijn voor lvl 36? RFK is namelijk te laag, RFD weer wat te hoog :(
Scarlet monestary begint wel op dat lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 27-08 18:44
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:37:
[...]

Scarlet monestary begint wel op dat lvl :)
idd, maar alleen de library, en die aan de andere kant. Healers kunnen ook wel mee de cathedral in, of the armory. Maar rogues, of warriors niet.

Het mooiste is met een allemaal lvl 40+ group de caht te doen.

Vanmiddag met 3 druids(lvl 42) en een lvl 41 rogue. En ik als lvl 44 tank ff de cathedral gedaan. Dat was bijna niet leuk zo makkelijk. ze vielen gewoon als bosjes neer :P. Verder niks leuks gekregen. Heb het schild al wat gedropt wordt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:52

The Legend

*Plop*

The Legend schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:39:
Zou iemand zijn divxdecoder.dll kunnen uppen ergens? Ik krijg de melding dat dat bestand niet gevonden kan worden (staat er wel). Installeer de toepassing opnieuw, maar daar hebk weinig trek in (3 uur verder :X).
Wil niemand ff dat filetje van 400kb hosten/mailen? :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

The Legend schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:44:
[...]

Wil niemand ff dat filetje van 400kb hosten/mailen? :/
http://www.stylzz.nl/filez/DivxDecoder.rar

gaat gewoon in main map btw

[ Voor 7% gewijzigd door Binno op 01-06-2005 00:51 ]

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Ik zag laatst iemand voorbij springen in mijn party die een soort van damagecalculator had voor de hele party, met procenten en damagepoints enzo er bij. Nou kan ik op UI en die andere site die in de eerste page staat niet die mod vinden die hij gebruikte.

Iemand linkjes naar damagecalcs voor parties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
oRc schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 05:02:
Ik zag laatst iemand voorbij springen in mijn party die een soort van damagecalculator had voor de hele party, met procenten en damagepoints enzo er bij. Nou kan ik op UI en die andere site die in de eerste page staat niet die mod vinden die hij gebruikte.

Iemand linkjes naar damagecalcs voor parties ?
http://curse-gaming.com/mod.php?sectid=3
naar beneden scrollen en zoeken naar damage meters

leef je uti :)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:30:
[...]

btw Geert, ik heb in principe alleen op vrijdag -> zondag tijd voor lange isntance runs :/ sorry
tenzij je echt om 8 uur een groep heb en meteen de instance in kan gaan :P

(elke dag om 6 uur in de auto naar werk namelijk)

Emi gaat lekker, maar kan beter :/ SM groepen zijn lastig te vinden tegenwoordig, en als je er dan al 1 vind, dan zijn ze meestal klote :( gisteren met een n00b hunter Armory ingegaan 8)7 gelukkig duurt armory niet lang ben ook meteen vertrokken nadat herod dood was

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 01-06-2005 07:28 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:41:
[...]

Daarnaast nog de vraag of je graag aan raids doet etc, om zodoende een hogere rank te halen. Zit veel plezier en tijd in.

Even een vraagje aan de mede warriors:

Moet de warrior standaard met healing potions rondlopen en/of first aid? Het is erg irritand om steeds weer een paladin tegen te komen die je bijna doodmaakt en vervolgens weer met een klein beetje mana volledig ziet healen. Je kan als warrior veel hebben, maar geen drie volledige health bars achter elkaar :+

En is het ook een must om in pvp een 2h weapon te hebben om zodoende meer damage uit te delen? (bij het tanken in een instance lijkt het me niet handig aangezien je geen damage dealt maar zo lang mogelijk in leven moet blijven)
Ondanks dat het voor mij qua level nog ver weg is, wil ik dat ook graag al weten, dan kan ik me character namelijk die kant op ontwikkelen. Dat scheelt een hoop respeccen als ik level 60 of dicht daar bij ben :D

K weet nu al wel dat als ik ooit mee ga met instances dat ik zoiezo een 1h en een shield moet hebben, maar op het moment red ik me daar ook prima mee qua damage in me gewone quests. Of is het toch slimmer om nu al met 2h weapons mijn quests te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Dutchy007 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:51:
Even tussendoor, gebeurt het vaak op andere realms dat een party van level 60 rogues op de dock staat te campen van Menethil?
Op Skullcrusher is dit namelijk bijna 24/7 en ik erger me er uitermate aan...
Er is gewoon geen manier om daar doorheen te komen...
Ze moeten een paar van die level 60 elite's laten rondlopen daar ^_^
mjah super irritant idd (fix hier :) lvl 60 hunter SOE guild) Heb een ticket naar blizzard gestuurd, maar ze gaan er niets aan doen, het mag namelijk gewoon volgens de pvp regels :/

Heb gisteren dat filmpje van drakedog eens zitten kijken, maar dat is ook dikke bullshit zeg, die gast maakt alleen maar critts, zo kan ik ook toffe filmpjes maken, door alle slechte stukken eruit te knippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heeft iemand een linkje naar die nerf info? Ik heb er op de WoW site niks over teruggevonden :{

Als ze ambush nerfen, nerfen ze 1 van de weinige echte damagedealing skills die we hebben. We moeten het juist van die opener hebben, want anders duurt het gevecht veel te lang en lange gevechten zijn dodelijk voor een rogue :{

De enige mensen waarbij een ambush sowieso nut heeft is bij clothwearers, en de mage blinkt sowieso al uit een cheapshot, dus daar is hij gewoon nodig. Als ze dit echt gaan nerfen, dan schuif ik de schuld op de vele kutnewbies die de fora spammen met nerf nerf nerf alleen maar omdat ze er niet tegen kunnen dat ze geganked zijn door een rogue, en daar kan ik maar 1 ding op zeggen ...

Give em Hell! Als ambush generfed word, zal ik alles doen wat ik kan om elke squishy af te maken die ik nog tegenkom voortaan.

- edit - Zie ook ondertitel. Gelezen op een amerikaanse thread, en illustreert perfect hoe het er daar aan toegaat.

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 01-06-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Wat zitten dr ook een geweldige mensen op de servers he :) Gretige egocentrische eikels af en toe :(

Krijg gister een invite voor UBRS, en ik had zoiets van "lijkt me leuk :)"
Degeen die me /w'ed was een 60 priest zag ik al, nahjah ok, dan rollen we met 2en op devout, jammer maar helaas maar ik kan dr niet zo mee zitten :)
gozer: "U wanted in on UBRS"
me: "yeah would be nice :)"
gozer: "one question: can u pass devout stuff when it drops, cuz i need it to complete my set"
me: "no can do mate, need it just as hard as u do, we both just roll"
gozer: "ok, cant invite u then"
me: ".... :-/ whatever"
Krijg 2 minuten later een invite van een andere gast voor een een raid, ik vraag hem voor de zekerheid oftie bij voorgaande dude gepartied is. Hij respond "omg, that guy is gonna leave if u join, what did u do to him". Ik uitgelegd dak niets heb gedaan en wat er was gezegd, die gozer: "moment plz".
10 seconden later krijg ik:
1) een invite, ga de party in is voorgaande devout-ninja nergens te zien
2) en dikke /w in caps en curses en weetik wat van mijn lieftallige devout-ninja dattie eruit was gekicked en dat het mijn schuld was O-)

Uiteindelijk hele raid gedaan, geen zak aan loot gekregen, geen devout stuff gezien en me party bleek te lam om ff die leroy-dragon-boss te doen welke voor mij me devout shoulders dropt. Al met al alsnog een leuke raid met zeer nutteloze drops voor me maar wel ff gelachen :)

Vind zulke mensen maar zielig die met alle geweld uniek willen zijn in een party omdat ze anders de loot niet kunnen krijgen. Get real, in een 15mans raid kan je niet allemaal uniek zijn met slechts 8 verschillende klassen :)
Zodra ze bij mij beginnen te gillen terwijl ik leader ben schop ik ze gelijk, stelletje irriterende stemmingmakers :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Ryceck op 01-06-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, gisteren weer naar MC, zijn 4 mensen locked out met die *(^(^##%^ raid bug. Uurtje geprobeerd om ze er weer in te krijgen maar helaas, no go. Even ticket gemaakt en tsja.... wat ga je dan doen met 40 man klaar?

Een PvP raid natuurlijk!

http://www.affliction.co.uk/news.php

Afbeeldingslocatie: http://www.davidjp.pwp.blueyonder.co.uk/tyrande.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.davidjp.pwp.blueyonder.co.uk/staghelm.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 01-06-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Ryceck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:18:
Wat zitten dr ook een geweldige mensen op de servers he :) Gretige egocentrische eikels af en toe :(

Degeen die me /w'ed was een 60 priest zag ik al, nahjah ok, dan rollen we met 2en op devout, jammer maar helaas maar ik kan dr niet zo mee zitten :)

[...]

Krijg 2 minuten later een invite van een andere gast voor een een raid, ik vraag hem voor de zekerheid oftie bij voorgaande dude gepartied is. Hij respond "omg, that guy is gonna leave if u join, what did u do to him". Ik uitgelegd dak niets heb gedaan en wat er was gezegd, die gozer: "moment plz".
10 seconden later krijg ik:
1) een invite, ga de party in is voorgaande devout-ninja nergens te zien
2) en dikke /w in caps en curses en weetik wat van mijn lieftallige devout-ninja dattie eruit was gekicked en dat het mijn schuld was O-)

Uiteindelijk hele raid gedaan, geen zak aan loot gekregen, geen devout stuff gezien en me party bleek te lam om ff die leroy-dragon-boss te doen welke voor mij me devout shoulders dropt. Al met al alsnog een leuke raid met zeer nutteloze drops voor me maar wel ff gelachen :)

Vind zulke mensen maar zielig die met alle geweld uniek willen zijn in een party omdat ze anders de loot niet kunnen krijgen. Get real, in een 15mans raid kan je niet allemaal uniek zijn met slechts 8 verschillende klassen :)
Zodra ze bij mij beginnen te gillen terwijl ik leader ben schop ik ze gelijk, stelletje irriterende stemmingmakers :Y)
triest :/ zulke gasten. btw Drakkisath is best pittig hoor :P maar op zich wel de moeite waard :) zeker omdat hij ook voor meerdere quests nodig is.

hoop van het weekend ook weer UBRS te kunnen doen, of een 5 man scholo/strat voor quests

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moah, ik ben het niet helemaal met je eens. Ik doe ook wel eens instances om specifieke items te vinden. En dan vraag ik in het begin ook of iemand dat zelfde item nodig heeft. Als dat zo is dan zoek ik ook een andere party hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Even een vraagje van een lvl 38 priest. Welke instance is de eerstvolgende als je BFD, Gnomeregan, DM en stockades al gedaan hebt?

Ik heb wel weer eens zin in een instance, maar ik weet niet zo goed welke ik nu kan doen en waar ik de desbetreffende quests moet vinden. Zou het fijn vinden als iemand dat een beetje op een rijtje kan zetten.

Overigens dropte een lvl 42 elite tijdens de princess trapped quest reeks in arathi gisteren dit leuke trinketje http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2802. Raad eens wie de roll won?

Volgens mij zijn er niet veel Lvl 38 die met deze trinket rondlopen. Ik vind hem aardig iig.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:14:
[...]

Ondanks dat het voor mij qua level nog ver weg is, wil ik dat ook graag al weten, dan kan ik me character namelijk die kant op ontwikkelen. Dat scheelt een hoop respeccen als ik level 60 of dicht daar bij ben :D

K weet nu al wel dat als ik ooit mee ga met instances dat ik zoiezo een 1h en een shield moet hebben, maar op het moment red ik me daar ook prima mee qua damage in me gewone quests. Of is het toch slimmer om nu al met 2h weapons mijn quests te doen?
gewoon als je niet aan 't tanken ben lekker je 2-hander gebruiken :)
Met tanken natuurlijk wel 1H+shield en defensive stance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:31:
Even een vraagje van een lvl 38 priest. Welke instance is de eerstvolgende als je BFD, Gnomeregan, DM en stockades al gedaan hebt?

Ik heb wel weer eens zin in een instance, maar ik weet niet zo goed welke ik nu kan doen en waar ik de desbetreffende quests moet vinden. Zou het fijn vinden als iemand dat een beetje op een rijtje kan zetten.

Overigens dropte een lvl 42 elite tijdens de princess trapped quest reeks in arathi gisteren dit leuke trinketje http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2802. Raad eens wie de roll won?

Volgens mij zijn er niet veel Lvl 38 die met deze trinket rondlopen. Ik vind hem aardig iig.
Beste instance in de game zo'n beetje qua drops (naast Maraudon en Dire Maul): Scarrrrlet Monastery! Je mag er ook nog es gezellig door Undeadland voor lopen ook ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Over warriors. Mijn mening kan afwijken van andere warriors natuurlijk.

Bandages, geen enkele reden om het niet te doen. Je kan ze incombat gebruiken, je vindt de grondstoffen op elke humanoid die je tegenkomt en het is sneller dan eten.

Potions, sure ik heb er een paar in mijn inventory en ik kan me wel een paar keer herinneren dat mijn shiney metal ass erdoor gered is, maar meestal is het een waste of money. Ik vind dat de potions op latere levels een beetje overpriced zijn voor wat ze bieden qua health restore.

One handed plus schield is wel hetgeen waar je aan moet wennen in een instance ja. Je party members gaan heus niet blij zijn als je met een two hander komt aanzetten. Buiten instances is het een kwestie van smaak. Mensen met een two handed doen meer damage en krijgen ook meer rage per tik die ze uitdelen. Meer rage is meer Mortal Strike en Execute bijvoorbeeld. Dag dag meneer paladin als je geluk hebt :)

Buiten instances met een onehander rondlopen kan ook wel gevechten duren alleen iets langer, maar je hebt wel iets minder schade na afloop van het gevecht.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Was dat toevallig Rayner? Die zie ik daar wel voor aan :P

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

kEv4h schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:35:
[...]

ligt helemaal aan het lvl natuurlijk je hoeft pas echt serieus te tanken als je de hogere instances gaat doen. ik ben gister nog weg (BRD) geweest met 1 rogue 1 priest 1 warlock 1 mage en ik 1 warrior. maar ben lekker 2 handed gegaan kan ik niet iets meer agro krijgen / vasthouden en health was geen probleem omdat het zo een lekkere groep was. en natuurlijk een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ryceck schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:45:
Zet je dan wel ff je pet op agressive, kan die ook ff rondkijken enzo :+
Nee joh, ik jump gewoon van een richel, komt 'ie vanzelf langs met een hoop vriendjes ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:35:
[...]

Oke dan, defensive stance heb ik al, en gebruik ik nu al af en toe als ik met meer mensen een quest doe, vooral als ik met een vriend van mij quest (warlock). Hij lokt, ik ga defensive staan, taunt en deel een klap hier en daar uit, en hij doet de damage. (leuke oefening voor later in de instances)
Een leuke 2hander heb ik ook al op het moment, en anders maak ik die zelf. Thanx for the info.

EDIT

@ MantaMania

Duidelijk, maar je kan nooit te vroeg beginnen met oefenen toch? Ander vraagje, weet iemand plekken waar ik met mijn level leuke tin veins en silver veins kan vinden? Koper is er genoeg te vinden, maar voor de leuke wapens moet ik toch echt silver veins en tin veins hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:47:
[...]

ligt helemaal aan het lvl natuurlijk je hoeft pas echt serieus te tanken als je de hogere instances gaat doen. ik ben gister nog weg (BRD) geweest met 1 rogue 1 priest 1 warlock 1 mage en ik 1 warrior. maar ben lekker 2 handed gegaan kan ik niet iets meer agro krijgen / vasthouden en health was geen probleem omdat het zo een lekkere groep was. en natuurlijk een priest.
Tja, daar valt over te discussieren natuurlijk.. Sowieso als je in defensive gaat bespaart het de priest mana, dus mocht er een gevaarlijke situatie ontstaan (adds enzo) dan kom je deze makkelijker door omdat je minder geheald hoeft te worden. Daar komt nog eens bij dat het voor de priest gewoon een stuk makkelijker/beter is als je in def staat, en je vrijwel nooit aggro verliest. En het is sowieso handig in defensive te gaan als je de kans krijgt om alvast een beetje te oefenen voor later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, het valt me op dat er een nieuw type realm is: naast PvP en Normal, is er nu ook een RP type. Ik kan hier weinig over terugvinden op de WoW-site, behalve... "you enjoy role-playing and character development and would like to imagine that you are an inhabitant of a fantasy-based world, then a role-playing realm is for you. Please read our Role-Playing Policy" (in dat laatste staat feitelijk dat out-of-character gechat niet toegestaan is).

Wat is de gein hiervan? Ik snap het verschil met Normal niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Yellow|A schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:40:
Over warriors. Mijn mening kan afwijken van andere warriors natuurlijk.

Bandages, geen enkele reden om het niet te doen. Je kan ze incombat gebruiken, je vindt de grondstoffen op elke humanoid die je tegenkomt en het is sneller dan eten.

Potions, sure ik heb er een paar in mijn inventory en ik kan me wel een paar keer herinneren dat mijn shiney metal ass erdoor gered is, maar meestal is het een waste of money. Ik vind dat de potions op latere levels een beetje overpriced zijn voor wat ze bieden qua health restore.

One handed plus schield is wel hetgeen waar je aan moet wennen in een instance ja. Je party members gaan heus niet blij zijn als je met een two hander komt aanzetten. Buiten instances is het een kwestie van smaak. Mensen met een two handed doen meer damage en krijgen ook meer rage per tik die ze uitdelen. Meer rage is meer Mortal Strike en Execute bijvoorbeeld. Dag dag meneer paladin als je geluk hebt :)

Buiten instances met een onehander rondlopen kan ook wel gevechten duren alleen iets langer, maar je hebt wel iets minder schade na afloop van het gevecht.
ik en een week geleden begonnen met posions en als ik in een request krijgt voor potions dan vraag ik meestal kost prijs + Mail kosten als het verstuurt moet worden. Ik begin eigenlijk nu pas de potions te waarderen, het geeft een leuke powerboost.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HellPunk schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:55:
Volgens mij is het gebrek aan de nood om te grinden voor XP hier niet vreemd aan: als je afhankelijk bent van vier uur in groep xp'en om je volgende level te halen, dan leer je wel mee te werken. (Avalon City in Dark Age of Camelot, anyone? Nooit gedacht dat ik de XP-curve in dat spel nog zou leren appreciëren :) ).
Inderdaad :) En bovendien waren die PBAoE groups buitengewoon verslavend. 2 Pallies, 2 Icewizs en een goeie cleric = teh w1n. Als je daarna gaat soloen gaat het allemaal wel HEEL erg traag. Nadeel is wel dat die groepen buitengewoon saai zijn. Het enige wat ik met m'n Necro deed was die Cleric en Wizards van mana voorzien. Scouts fungeerden alleen maar als blockbot, and Infs waren helemaal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:54:
Hm, het valt me op dat er een nieuw type realm is: naast PvP en Normal, is er nu ook een RP type. Ik kan hier weinig over terugvinden op de WoW-site, behalve... "you enjoy role-playing and character development and would like to imagine that you are an inhabitant of a fantasy-based world, then a role-playing realm is for you. Please read our Role-Playing Policy" (in dat laatste staat feitelijk dat out-of-character gechat niet toegestaan is).

Dit is voor de echte RPG freaks. Die zijn er zat. Je gedraagt je dus het hele spel als het character dat je speelt. Character namen mogen dan ook niet afwijken van wat normaal zou zijn voor het ras dat je speelt.

Je zult dus geen "gekkehenkie" of "pietfriet" oid tegenkomen.

Elven heten Talmaril en Lilandriel, mensen Morgan en Orcs Kel'Grashh bijv. etc, etc. Het gaat dan meer om de experience van het in een realm zitten en Roleplayen dan iets anders.

[ Voor 3% gewijzigd door robbertinho op 01-06-2005 10:02 ]

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:54:

RP servers zijn er al vanaf het begin hoor :)

Het is de bedoeling dat je hier in character blijft. Goede namen, chatten in character etc. Overigens zijn deze servers wel PvE gericht en staat PvP dan ook standaard uit. Op normal servers blaat iedereen gewoon over vanalles in /1. Ik heb weinig ervaring met RP servers, heb er alleen een lvl 11 UD Rogue, maar daarmee kwam ik wel een orc en een undeath tegen die aan het discussieren waren over Thrall en de leider van de undeath (?), geheel in character :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

En alweer lvl 53.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:01:
[...]

RP servers zijn er al vanaf het begin hoor :)

Het is de bedoeling dat je hier in character blijft. Goede namen, chatten in character etc. Overigens zijn deze servers wel PvE gericht en staat PvP dan ook standaard uit. Op normal servers blaat iedereen gewoon over vanalles in /1. Ik heb weinig ervaring met RP servers, heb er alleen een lvl 11 UD Rogue, maar daarmee kwam ik wel een orc en een undeath tegen die aan het discussieren waren over Thrall en de leider van de undeath (?), geheel in character :)
Sylvanas bedoel je?

En dat kan wel hoor, dat orc en undeath mekaar verstaan, als ik in mijn character kijk, dan zie ik dat ik Orrcish en Gutterspeak versta. Tenminste, die balken staan beide op 300/300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hmm rogue nerf?

Ziet er niet zo uit :)

http://forums-en.wow-euro...x?fn=wow-rogue-en&t=32197
Rogue developer feedback | 5/31/2005 1:15:54 AM PDT
Quote this post Reply to this post
Here's some developer feedback to gathered Rogue concerns. We hope you'll find this an interesting read. :)

Rogue utility in high end raid encounters

In Onyxia and Molten Core raids, several monsters in these encounters have incredibly powerful area of effect attacks to which Rogues are particularly vulnerable. The dev team is aware that Rogues have lower survivability than many other classes due to their proximity to the target, but at the same time, many raid guilds have been discovering that Rogues are clearly generating the most DPS in these raids (specifically in Molten Core), thus offsetting that disadvantage and making Rogues very desirable on high end raids.

Vanish breaking

A major concern of Rogues is the reliability of Vanish to successfully break spells in mid-cast. In the upcoming battlegrounds patch, Vanish rank 2 has been improved so that Vanish will more effectively break these spells from landing on the Rogue. Also changed, some spells have both a direct damage and a DOT effect. While Vanish previously cancelled out the DD, the DOT would remain. This has been changed so that Vanish breaks both the DD and DOT attack.
Omg als ze DOT's laten breken door vanish is t net wat te sterk denk ik, ik ben rogue maar zonder dots kan ik dus echt altijd weg komen. Lijkt me overpowered.
Another point that relates of Vanish and Stealth, is a change being considered for Hunter Flares. Once a Flare goes off, the area of effect of a Flare is not visible. The dev team is considering whether a visual enhancement is necessary to make the effect of a Flare more easily detectable.

Eviscerate

Three frequent questions were brought up about Eviscerate.

1. Eviscerate is an extremely powerful ability throughout much of your career. However, at level 60, Eviscerate seems to taper off in terms of damage output. While the dev team has not committed to a change, they are aware of this concern and are investigating the issue.

2. The tooltip states Eviscerate at rank 8 will inflict 888-984 damage. Players expressed concern that the actual damage is usually lower. This is a due to the stand armor reduction based on the target’s armor value, and is a normal function of melee combat.

3. Why does an Eviscerate miss use up all 35 energy, instead of a reduced amount? All finishing moves use up the full amount of energy without using up combo points, and only opening moves get the reduced energy consumption.

Poisons breaking on port

While the developers would very much like to allow poisons to remain intact when you port (enter/exit instance, teleport, travel between continents), this feature is not currently planned for implementation due to a technical limitation with temporary item enchantments. We do want to reevaluate this issue at a later time, but no change is planned for the time being.

Damage Over Time (DOTs)

Rogues have the use of several DOT attacks: Garrote, Rupture, and Deadly Poison. These DOTs are very powerful, and are useful throughout the life of a Rogue until level 60, when Rogue direct damage attacks begin to outpace DOTs in damage output. This is an issue the dev team would like to review, though there is no current plan to change how these abilities current work.

Thrown skill

Rogues have the use of multiple ranged attack weapons, but are most closely identified with the throwing knife. However, very few Rogues actively use their Thrown skill due to the fact that the other ranged attack disciplines are more useful. Guns, bows, and crossbows can all be carried for additional stats, not to mention they provide higher DPS. At this time, the devs are looking into this issue, but have no definite timeline for change. The reason is that Rogues can and do use other ranged attack skills effectively, and for now, this is a wishlist item.

[ Voor 97% gewijzigd door itsme op 01-06-2005 10:16 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Gister echt een mega blooper gemaakt.
Ik had even genoeg van het grinden en questen dus besloot ik om maar eens even een bezoekje te brengen aan het horde gebied, verder dan crossroads was ik nog nooit geweest namelijk.
Na een tijdje rondgelopen te hebben zag ik een lvl ?? Troll Rogue staan.
Dit was diep in het horde gebied vlak bij beginplek van de orcs dus ik dacht dat hij gewoon meer dan 10 lvl's lager dna mij was waardoor ik zn rank niet meteen kon zien.
Dus ik unstealth vlak voor hem, /chicken om hem proberen op te focken zodat hij me zou slaan aangezien hij niet flagged was en ik hem niet kon aanvallen.
Nou hij sloeg me wel, alleen wel in 2 klappen dood 8)7
Achja, wel grappig om mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:01:
Ik speel zelf op Argent Dawn, en ben gisteren begonnen met een Tauren Shammie, nu level 10 (wat is die firetotem quest een kutquest zeg, bah). Viel me op dat er in Mulgore veel meer aan RP gedaan wordt dan in Durotar. Ik heb het idee dat niet-RPers sneller een Orc dan een Tauren kiezen :)

Anyway, er was dus 1 level 6 die wou weten wat RP precies was. Hij dacht, serieus, dat het verschil was dat je meer XP per kill kreeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:30:
[...]

Moah, ik ben het niet helemaal met je eens. Ik doe ook wel eens instances om specifieke items te vinden. En dan vraag ik in het begin ook of iemand dat zelfde item nodig heeft. Als dat zo is dan zoek ik ook een andere party hoor.
Maar daarmee heb je alleen jezelf, je geeft zelf bij invite aan van: "ik doe alleen daarvoor mee, iemand het ermee eens? nee, dan ga ik *zelf* verder"
Deze gast weigerde in eerste instantie mij te inviten omdattik dezelfde items als hem nodig had en ontzegt daarmee dus mijn gameplezier omdat hij zon inhalige egoist is :)
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:41:
[...]
Was dat toevallig Rayner? Die zie ik daar wel voor aan :P
Pleit niet voor je dat je die gast kent..... :X (ja dat was dus rayner, de knaas :/ )
In welke guild zat jij ook alweer btw? Fun toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Demoterror schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:15:
Gister echt een mega blooper gemaakt.
Ik had even genoeg van het grinden en questen dus besloot ik om maar eens even een bezoekje te brengen aan het horde gebied, verder dan crossroads was ik nog nooit geweest namelijk.
Na een tijdje rondgelopen te hebben zag ik een lvl ?? Troll Rogue staan.
Dit was diep in het horde gebied vlak bij beginplek van de orcs dus ik dacht dat hij gewoon meer dan 10 lvl's lager dna mij was waardoor ik zn rank niet meteen kon zien.
Dus ik unstealth vlak voor hem, /chicken om hem proberen op te focken zodat hij me zou slaan aangezien hij niet flagged was en ik hem niet kon aanvallen.
Nou hij sloeg me wel, alleen wel in 2 klappen dood 8)7
Achja, wel grappig om mee te maken :)
lol, je kan altijd het level zien van spelers & npc die een lager lvl hebben dan jou. Pas als het lvl meer dan 10 punten boven jouw lvl ligt worden het vraagtekens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:31
its_me schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:12:
Hmm rogue nerf?

[...]

Omg als ze DOT's laten breken door vanish is t net wat te sterk denk ik, ik ben rogue maar zonder dots kan ik dus echt altijd weg komen. Lijkt me overpowered.

[...]
Als ik het goed begrijp interrupt vanish alleen die spells als ze nog gecast worden. Rogues die vanish gebruiken met een DoT unstealthen nog steeds bij de volgende damage tick.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:24:
Bah, gisteren weer naar MC, zijn 4 mensen locked out met die *(^(^##%^ raid bug. Uurtje geprobeerd om ze er weer in te krijgen maar helaas, no go. Even ticket gemaakt en tsja.... wat ga je dan doen met 40 man klaar?

Een PvP raid natuurlijk!

http://www.affliction.co.uk/news.php

[afbeelding]

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.mscad.nl/wow/wow_screens/WoWScrnShot_CairneROFLPWNED.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mscad.nl/wow/wow_screens/WoWScrnShot_052505_BANSHEEWTFFFSLOL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mscad.nl/wow/wow_screens/WoWScrnShot_052505_VARIMDUDELMAO.jpg

alstu :)

[ Voor 2% gewijzigd door Fuelke op 01-06-2005 12:48 ]

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:18:
[...]

lol, je kan altijd het level zien van spelers & npc die een lager lvl hebben dan jou. Pas als het lvl meer dan 10 punten boven jouw lvl ligt worden het vraagtekens :)
Weet ik en ik wist het ook wel maar na een half uur door horde gebied rond te lopen en alleen maar guards, NPC's en low lvl mobs te zien zit je niet echt meer op te letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
The Will schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:21:
[...]

Als ik het goed begrijp interrupt vanish alleen die spells als ze nog gecast worden. Rogues die vanish gebruiken met een DoT unstealthen nog steeds bij de volgende damage tick.
Ah ja, gelukkig maar want dat zou wel heel unballanced zijn geweest.
Bij poisons heb ik als dwarve gelukkig stoneform, ben ik die alvast kwijt :P

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:58

CaDje

Framedrops for life

gister een stealthrun LBRS gedaan met z'n 4en. 2 rogues en 2 druids. Ging allemaal perfect, dropte ook de SC gloves. Hij rolt 85 ik rol 75. Vloek, vloek, vloek...... op verntrillo dan tegen guildies :P.

Mja, vanaaf nog een keer proberen maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

its_me schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:12:
Hmm rogue nerf?

[...]

[...]
Nou, dat is gelukkig niet zo. DOT's die je al had die blijven gewoon, maar alle dot's die 'onderweg' zijn terwijl jij vanished, worden gecanceld. Voorbeeld:

Je bent in gevecht met een mage en die begint een fireball te casten, welke DD en DOT heeft. Als je normaal vanish zou doen terwijl die fireball gecast word, dan brengt de intiele blast je niet meer uit vanish, maar je krijgt wél de dot die daaraan vastzit/zat. Terwijl je op het punt dat je hem ontving al foetsie was. Dát word gefixed. Als je een berg dots op je hebt vanwege een pvp met een priest of warlock, zal vanish die niet weghalen. Het enige wat je dan nog kan doen is sprinten, oftewel weg en hopen dat je de dots eruit kan rennen, oftewel naar de caster toe en hopen dat je hem dood kan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:17:
[...]

Maar daarmee heb je alleen jezelf, je geeft zelf bij invite aan van: "ik doe alleen daarvoor mee, iemand het ermee eens? nee, dan ga ik *zelf* verder"
Deze gast weigerde in eerste instantie mij te inviten omdattik dezelfde items als hem nodig had en ontzegt daarmee dus mijn gameplezier omdat hij zon inhalige egoist is :)

[...]

Pleit niet voor je dat je die gast kent..... :X (ja dat was dus rayner, de knaas :/ )
In welke guild zat jij ook alweer btw? Fun toch?
Kennen is niet het juiste woord. Hij staat namelijk bekend als zo'n inhalige egoist ;) (zn alt is Absolutelee).

Ik zit bij Orion. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
Hydra schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:57:
[...]

Inderdaad :) En bovendien waren die PBAoE groups buitengewoon verslavend. 2 Pallies, 2 Icewizs en een goeie cleric = teh w1n. Als je daarna gaat soloen gaat het allemaal wel HEEL erg traag. Nadeel is wel dat die groepen buitengewoon saai zijn. Het enige wat ik met m'n Necro deed was die Cleric en Wizards van mana voorzien. Scouts fungeerden alleen maar als blockbot, and Infs waren helemaal nutteloos.
Dat is nochtans een van m'n beste herinneringen aan AC: één Reaver, drie Infils, een Scout en ik als Friar met m'n uber 21 in rejuv - dan leer je wel samen te werken :-). En saai, tja, 20 keer achter mekaar dezelfde instance doorlopen is ook niet zo spanned imo :)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Echt heel veel effect heeft het niet maar het is meer om te voorkomen dat een Rogue zn Vanish verspilt omdat er op hetzelfde moment iets onderweg naar hem is waardoor hij meteen uit Vanish word gesleurt en zo niet weg kan komen.

Nog even een vragje, een vriend van me is pas lvl 40 Warlock geworden en toen kreeg hij na een speciale quest een gratis mount.Is er ook zoiets voor andere classes? En zoja wat krijgen die dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Demoterror schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:41:
Nog even een vragje, een vriend van me is pas lvl 40 Warlock geworden en toen kreeg hij na een speciale quest een gratis mount.Is er ook zoiets voor andere classes? En zoja wat krijgen die dan? :+
Die quest is er ook voor paladins, gewoon te krijgen bij je trainer.
Hoe zit dat eigenlijk met de warlock, moet die met dat paard vechten, net als met zn andere minions, voordat hij het paard kan summonen?

[ Voor 19% gewijzigd door sebasgrif op 01-06-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:41:
Echt heel veel effect heeft het niet maar het is meer om te voorkomen dat een Rogue zn Vanish verspilt omdat er op hetzelfde moment iets onderweg naar hem is waardoor hij meteen uit Vanish word gesleurt en zo niet weg kan komen.

Paladins krijgen ook een gratis mount. Warriors schijnen een blue sword te krijgen (Vriend van me is warrior) warlock krijgen niet zomaar een mount, maar zelfs eentje met vlammende poten! :o

Wat de rest krijgt weet ik niet, en de rogue moet het met poisons doen. Waar ik wel blij mee ben, ware het niet dat ze nu wel duur beginnen te worden, en ze te weinig schade doen imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk wordt die quest net zo makkelijk als die quest van het krijgen van de beserker stance. Damn die was easy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:51:
Hopelijk wordt die quest net zo makkelijk als die quest van het krijgen van de beserker stance. Damn die was easy :D
heb em wel 5x moeten doen, omdat ie bugged was

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:45:
[...]

Paladins krijgen ook een gratis mount. Warriors schijnen een blue sword te krijgen (Vriend van me is warrior) warlock krijgen niet zomaar een mount, maar zelfs eentje met vlammende poten! :o

Wat de rest krijgt weet ik niet, en de rogue moet het met poisons doen. Waar ik wel blij mee ben, ware het niet dat ze nu wel duur beginnen te worden, en ze te weinig schade doen imo :P
Tbh moet ik nog beginnen met dat hele poison gedoe, die beginquest is in Darnassus te verkrijgen als ik het goed heb he?
Maar is dat wel echt de moeite waard want geld heb ik al niet al te veel en ik moet over een paar lvl's dus wel mn mount gewoon betalen.

Weet misschien iemand anders wat voor een " rewards" andere classes krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:37:
[...]

Kennen is niet het juiste woord. Hij staat namelijk bekend als zo'n inhalige egoist ;) (zn alt is Absolutelee).

Ik zit bij Orion. :)
WTF :X is dat Abso?
Godsonmogelijke **$%^^%#^%$#^%^% (sorry daarvoor.....)

(main)Absulotelee/(alt)Perfectlee/(weet ik nu dan alt)Rayner is een van de topmembers van onze guild geweest. Totdattie begon te dissen en te klootzakken tot hij er door de leaders uit werd getrapt.
Probleem is dattie uiteindelijk wel een paar mensen zo gek had gekregen dat ze meegingen met hem en wij dus in 1 klap 6 lvl55+ kwijt waren, en daarnaast had hij de sfeer zo verziekt dat er gewoon 3 lvl60s van ons zijn gekapt met spelen :/
Troost is wel dat hij (en de rest van de leavers) het bij de volgende guilds waar ze kwamen (Imperial Angels en Raven Hill) het ook niet langer dan een week hebben volgehouden voordat ze ze daar ook strontzat waren :)

Die gast heb overigens echt geen leven dan... ik heb sinds deze week mijn eerste lvl60, dit is dan zijn 3e al (hij had naast abso al een lvl60 alt bij ons toen hij gekicked werd).

Thx for de info iig :) zal het in ieder geval ff melden aan de rest van onze leaders dattie @ de lijst wordt gegooid met ze nieuwe char. Die dude heeft dus echt een no-party-policy bij ons...

Btw: heb je je epic-knol nog niet? hij zag er gister ig nog aardig lvl40 uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Demoterror schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:52:
[...]

Tbh moet ik nog beginnen met dat hele poison gedoe, die beginquest is in Darnassus te verkrijgen als ik het goed heb he?
Maar is dat wel echt de moeite waard want geld heb ik al niet al te veel en ik moet over een paar lvl's dus wel mn mount gewoon betalen.

Weet misschien iemand anders wat voor een " rewards" andere classes krijgen?
lv39 en geen poisons? dude... o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:31
Rogue zonder poisons is als een Hunter zonder pet, niet doen dus. Het is een extra damage boost, zorgt ervoor dat enemies niet ver kunnen wegrennen, slowed spellcasting. Zoveel manier om poisons nuttig te gebruiken, het is echt zonde om daar geen gebruik van te maken.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Tja ik heb het spel ook pas 2 weken dus ik ben meer bezig geweest met ranken dan me in iets extra's te gaan verdiepen.
Ben ook geen lvl 39 zoals gezegt werd maar bijna 31, toch wel een verschil :)
Maar ik ga het vanmiddag dan maar eens even allemaal doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ryceck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:55:
[...]

Verhaal over onmogelijk persoon*

Je bedoelt dat gratis roestige ding? :P

Sigh @ dat soort mensen :/ Zielig is het gewoon.

Iig, heb even wat plaatjes geschoten van mijn huidige look :D Niet slecht als zeg ik het zelf. Alleen jammer van die Night Elf oortjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/imp_plate_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/imp_plate_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen53/imp_plate_3.jpg

Imperial Plate set dus ;) Met een Private's Tabbard.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:55:
[...]

WTF :X is dat Abso?
Godsonmogelijke **$%^^%#^%$#^%^% (sorry daarvoor.....)

(main)Absulotelee/(alt)Perfectlee/(weet ik nu dan alt)Rayner is een van de topmembers van onze guild geweest. Totdattie begon te dissen en te klootzakken tot hij er door de leaders uit werd getrapt.
Probleem is dattie uiteindelijk wel een paar mensen zo gek had gekregen dat ze meegingen met hem en wij dus in 1 klap 6 lvl55+ kwijt waren, en daarnaast had hij de sfeer zo verziekt dat er gewoon 3 lvl60s van ons zijn gekapt met spelen :/
Troost is wel dat hij (en de rest van de leavers) het bij de volgende guilds waar ze kwamen (Imperial Angels en Raven Hill) het ook niet langer dan een week hebben volgehouden voordat ze ze daar ook strontzat waren :)

Die gast heb overigens echt geen leven dan... ik heb sinds deze week mijn eerste lvl60, dit is dan zijn 3e al (hij had naast abso al een lvl60 alt bij ons toen hij gekicked werd).

Thx for de info iig :) zal het in ieder geval ff melden aan de rest van onze leaders dattie @ de lijst wordt gegooid met ze nieuwe char. Die dude heeft dus echt een no-party-policy bij ons...

Dat was toch echt de epic knol ;)

En Rayner = Perfectlee, hij heeft de GM's zn naam laten veranderen omdat ie zichzelf niet perfect wilde noemen zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Hoeveel kost de Epic Knol eigenlijk voor een Paladin, ervan uitgaande dat je hier en daar wel wat geluk hebt met drops, maar niet alles.

Gemiddeld zeg maar :P

@ Hieronder RP server zeker ja :) Maar ik hou deze ook lekker tot de eerste Valor gaat droppen hoor :) Ben 56, dus kan al wel naar BRD.

Stats van de set zijn:

2 Delen of meer: + 100 Armor.
4 Delen of meer: + 28 Attack Power.
6 Delen of meer: + 18 Stamina.

[ Voor 46% gewijzigd door Mojo op 01-06-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:02:
[...]

Je bedoelt dat gratis roestige ding? :P

Sigh @ dat soort mensen :/ Zielig is het gewoon.

Iig, heb even wat plaatjes geschoten van mijn huidige look :D Niet slecht als zeg ik het zelf. Alleen jammer van die Night Elf oortjes.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Imperial Plate set dus ;) Met een Private's Tabbard.
Lacheh, stats zijn ook redelijk. Wel leuk voor een RP server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Mojo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:11:
Hoeveel kost de Epic Knol eigenlijk voor een Paladin, ervan uitgaande dat je hier en daar wel wat geluk hebt met drops, maar niet alles.

Gemiddeld zeg maar :P
Ik geloof dat je dan zon 500-600 goud kwijt bent. Maar ik kan er naastzitten, heb het hier of op ander forum gelezen :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.