Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.042 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mojo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:11:
Hoeveel kost de Epic Knol eigenlijk voor een Paladin, ervan uitgaande dat je hier en daar wel wat geluk hebt met drops, maar niet alles.

Gemiddeld zeg maar :P
denk dat je gemiddeld zo rond de 800G kwijt bent als pally voor je mats enz

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:15

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:06:
[...]

Dat was toch echt de epic knol ;)

En Rayner = Perfectlee, hij heeft de GM's zn naam laten veranderen omdat ie zichzelf niet perfect wilde noemen zei hij.
Hmmm.. volgende keer toch s wa beter naar da paardje kijken ;)

En Mojo: da roestige paard was van die prutser waar jij mee stond te duelen :)
Die gozer die ervan overtuigd was dat jij een shield van me kreeg halverwege, terwijl:
* Ik niet eens kan interferen in duels
* Jij een shield kreeg van je Truesilver Champion

Hebbie btw alle pres voor Onyxia/BRD nog kunnen doen? dan kunnen we namelijk die prisoner in BRD bedvrijden en de overige stappen voor de key doorlopen :)

[.edit]
OMG :X
Ik zie gewoon NU pas dat je op zo'n guard lijkt :/ Vond je set me ook al zo bekend voorkomen gister maar kon het niet plaatsen... :D

[ Voor 10% gewijzigd door Ryceck op 01-06-2005 11:17 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Humor die aanval op Sylvanas en Varimathras, op onze server hoeft de Alliance dat niet eens te proberen...

(Afgelopen zaterdag hebben ze het geprobeerd, maar zijn ze met de staart tussen de benen retour Stormwind gegaan.)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nog besparing van 100g en leuke quests :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
Voor het eerst in eeuwen is het eindelijk gelukt, eindelijk waren er eens voor de verandering meer Alliance dan Horde in Hilsbrad :D
Toch nog even gauw 200 hk's meegenomen gisterenavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:46

The Legend

*Plop*

Thx maar dat helpt niet :(

Nu maar bezig om WoW opnieuw te installeren.. :Z :z :Z :z

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:16:
Humor die aanval op Sylvanas en Varimathras, op onze server hoeft de Alliance dat niet eens te proberen...

(Afgelopen zaterdag hebben ze het geprobeerd, maar zijn ze met de staart tussen de benen retour Stormwind gegaan.)
Zul je toch wel 60+ mensen voor nodig hebben denk ik niet? (en dan heb ik het over lvl 60's)

Leuk stukje historie over Sylvanas op het net te vinden trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:51:
Hopelijk wordt die quest net zo makkelijk als die quest van het krijgen van de beserker stance. Damn die was easy :D
Rond welk level moet je die doen dan? Want ik heb me defensive stance al met me lvl 18. Ander vraagje een vriend van mij is lvl 34, heeft al wel de beserker stance, maar niet zijn defensive stance. Waar kan hij de defensive stance leren als Tauren Warrior?

@ Raffuhl

Je bedoeld dat stukje dat ze vroeger ooit een Elf is geweest? Dat staat ook achter in de manual.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:28:
[...]

Zul je toch wel 60+ mensen voor nodig hebben denk ik niet? (en dan heb ik het over lvl 60's)

Geen idee, maar er waren een hele hoop alliance in UC, waarvan 1 slimmerik Varimathras had getagged, en dat moet je niet doen als je Sylvanas neer wil halen.

Verder waren er ook zat horde spelers die het niet pikten, mooi om te zien.

Counter-raid is al afgesproken, kan niet wachten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:09

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Zeg, hoe snel spawnt een guard eigenlijk? Ik was van plan om voor de lol eens richting de barrens te gaan, en een paar guards af te maken in een newbie dorpje, om ze bang te maken, even voor de fun. De npc's leveren DK op dus die wil ik natuurlijk niet, en guards zijn imo altijd vrij pittig.

Hoe zit het trouwens met npc's die geen civilian tag hebben? Die zijn er wel, zoals bv de flight master. Krijg je daar dan wel of geen DK voor? En geen HK neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:35:
Zeg, hoe snel spawnt een guard eigenlijk? Ik was van plan om voor de lol eens richting de barrens te gaan, en een paar guards af te maken in een newbie dorpje, om ze bang te maken, even voor de fun. De npc's leveren DK op dus die wil ik natuurlijk niet, en guards zijn imo altijd vrij pittig.

Hoe zit het trouwens met npc's die geen civilian tag hebben? Die zijn er wel, zoals bv de flight master. Krijg je daar dan wel of geen DK voor? En geen HK neem ik aan?
Guards zijn sterk, bij Barrends zijn ze geloof ik lvl 40 (elite?)
Ja ga jij de flightmaster maar aanvallen... ;)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guards zijn gewoon normale chars. Geen elite dus. Ze hebben alleen wel redelijk wat armor en dus ook vrij veel klappen nodig als je op hetzelfde level zit. Voor zover ik weet krijg je trouwens alleen voor civilians die meer dan 12 lvls onder je zitten een DK. Ik ben er nog steeds niet uit of je nou CP's krijgt voor het omleggen van guards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:28:
[...]

Neuh, 35-40 mensen is wel genoeg. Tyrande lag binnen 10 minuten plat en die Arch Druid iets langer met zijn imba AoE roots en 1000 heal per 3 seconden Rejuv (hurray for Purge ;P).

Tis ook bijna niet te verdedigen in stadjes als Darnassus of Thunder Bluff, die zijn zo uit de weg dat tegen de tijd dat je er een beetje georganiseerd binnenkomt als verdedigers, de leiders daar al dood zijn. Stormwind is niet te doen omdat het een erg grote ingewikkelde stad is, en het is direct verbonden met Ironforge waar al dat Alliance gespuis doorgaans uithangt.

Zelfde voor Orgrimmar/Undercity (zeppelin) terwijl TB alleen per vogeltje bereikbaar is met een vlucht van 4-5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:50:
[...]

Neuh, 35-40 mensen is wel genoeg. Tyrande lag binnen 10 minuten plat en die Arch Druid iets langer met zijn imba AoE roots en 1000 heal per 3 seconden Rejuv (hurray for Purge ;P).

Tis ook bijna niet te verdedigen in stadjes als Darnassus of Thunder Bluff, die zijn zo uit de weg dat tegen de tijd dat je er een beetje georganiseerd binnenkomt als verdedigers, de leiders daar al dood zijn. Stormwind is niet te doen omdat het een erg grote ingewikkelde stad is, en het is direct verbonden met Ironforge waar al dat Alliance gespuis doorgaans uithangt.

Zelfde voor Orgrimmar/Undercity (zeppelin) terwijl TB alleen per vogeltje bereikbaar is met een vlucht van 4-5 minuten.
Wat ik raar vind, is dat Orgrimmar en UC backdoors hebben waar amper tot geen guards zijn.

Lekker makkelijk zo voor Alliance... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

On_E schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Wat ik raar vind, is dat Orgrimmar en UC backdoors hebben waar amper tot geen guards zijn.

WIj hebben weer amper guards in Methinel Harbor terwijl daar 23/7 horde zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Crossroads zijn ze lvl 55 geloof ik. Maar als je de flightmaster aan valt, dan stuurt ie toch die beesten op je af waar je mee naar andere plaatsen kan vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Demoterror schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:54:
[...]

WIj hebben weer amper guards in Methinel Harbor terwijl daar 23/7 horde zit.
Zitten jullie leader NPCs daar ?

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister in The Stockades het pattern Pattern: Phoenix Pants uit een chest gehaald, daar kan ik Phoenix Pants mee maken. Vond het opzich best een leuk stukje cloth, voor een level 25 Mage. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:31
On_E schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:52:
[...]

Vergeet niet dat in Orgrimmar altijd wel een aantal lvl 60's aanwezig zijn, en dat veel mensen hun hearthstone in Orgrimmar hebben. Orgrimmar is wat betreft de lastigste stad om in te nemen als Alliance. Undercity is inderdaad wat lastiger te verdedigen, maar sowieso hoef je niet verschrikkelijk veel van de guards te verwachten aangezien ze niet elite zijn. Die dingen gaan zo down in een raid.

[ Voor 3% gewijzigd door The Will op 01-06-2005 12:00 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:57:
Bij de Crossroads zijn ze lvl 55 geloof ik. Maar als je de flightmaster aan valt, dan stuurt ie toch die beesten op je af waar je mee naar andere plaatsen kan vliegen?
dat en de flightmaster is 55 elite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:27:
[...]

Thx maar dat helpt niet :(

Nu maar bezig om WoW opnieuw te installeren.. :Z :z :Z :z
Als je straks tegen hetzelfde aanloopt, check je shortcut. Dit is een typische foutmelding als je wow.exe niet in dezelfde dir staat als dat decoder file. Ik kreeg dezelfde melding toen ik merkte dat ik in plaats van een shortcut te maken, wow.exe als file naar mijn desktop had gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
On_E schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:58:
[...]

Zitten jullie leader NPCs daar ?

Nee.
wel hoor, wat niemand weet is dat Tapoke "Slim" Jahn de vermiste koning is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maegrim schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:05:
[...]

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of we ooit Icecrown kunnen verwachten in een expansion van WoW of zo. Dat lijkt me nu echt een geweldige sfeer hebben. Was net het een en ander aan het lezen op WoWwiki. Sowieso vraag ik me af of er uiteindelijk ook een shift in het verhaal zal plaatsvinden. Met moet tenslotte nog vervolgen kunnen maken in de toekomst natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:05:
[...]

Ohhhh ik nu wel!!! ;)

Maar het Ogrimarr/ Undercity valt toch wel mee? Volgens mij hebben UnderCity en Ogrimarr juist backdoors omdat er zoveel spelers zijn die dat als thuisbasis aanhouden. Als je dan via de voordeur naar binnen wil, dan kan iedereen veilig naar binnen heartstonen en rustig oprukken naar de voordeur waardoor de beide steden zo goed als onneembaar worden.

Lijkt me wel zo eerlijk dat je de tegenpartij ook de kans geeft om een poging te wagen zonder dat het standaard uitloopt op een massa slachting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:19:
Ik ben een tijdje weggeweest van dit forum, hoop het nu toch een beetje bij te houden ;).

kleine update;
Dergo, mijn main -Dwarven hunter- US server Earthen Ring (RP), is waarschijnlijk vanavond lieutenant commander, kan ik eindelijk een keertje die beaststalker uit doen (die met de nieuwe patch foeilijk gaat worden). Ik had de cap en pants van beaststalker toch niet, ik zit op beide op 25+ runs, waarvan echt bizar veel Devout (8 crowns en 7 pants), magister (5 crowns and 6 pants) en shadowcraft (4 caps en 4 pants), de rest allemaal 1 of 2 keer gedropt, alleen beaststalker nog steeds 0.
hoezo gaat beaststalker er zoveel op achteruit in de nieuwe patch? Zijn de nieuwe patchnotes al gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:31:
[...]

Rond welk level moet je die doen dan? Want ik heb me defensive stance al met me lvl 18. Ander vraagje een vriend van mij is lvl 34, heeft al wel de beserker stance, maar niet zijn defensive stance. Waar kan hij de defensive stance leren als Tauren Warrior?

@ Raffuhl

Je bedoeld dat stukje dat ze vroeger ooit een Elf is geweest? Dat staat ook achter in de manual.
Beserker stance haal je op n eilandje ten oosten van durotar, daar moet je aan een tournamentje gevechten meedoen. De Defensive stance haal je bij het bunkertje wat je aan de linkerkant tegenkomt zodra je over dat bruggetje loopt vanaf durotar naar the Barrens. Daar staat een orc volgens mij bij een boompje die je een quest geeft om Thunder Lizards dood te maken, als je die complete krijg je je defensive stance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 08:46

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:05:
[...]

Als je straks tegen hetzelfde aanloopt, check je shortcut. Dit is een typische foutmelding als je wow.exe niet in dezelfde dir staat als dat decoder file. Ik kreeg dezelfde melding toen ik merkte dat ik in plaats van een shortcut te maken, wow.exe als file naar mijn desktop had gekopieerd.
Argh, dat zal het wel geweest zijn |:(

Heb nu WoW al opnieuw geinstalleerd :P Ben lekker aan het patchen.. zo maar weer es spelen sinds 1,5 week ofzo :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 23:38
Ah ja, gelukkig maar want dat zou wel heel unballanced zijn geweest.
Bij poisons heb ik als dwarve gelukkig stoneform, ben ik die alvast kwijt :P
Wat dacht je van bleeds garrotte/rupture/deepwounds ik als dwarf warrior maak er flink gebruik van.

Trouwens over potions die koop ik altijd, kost minder dan dat ik dood ga.

[ Voor 13% gewijzigd door Eikeltje op 01-06-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:46:
[...]

Guards zijn sterk, bij Barrends zijn ze geloof ik lvl 40 (elite?)
Ja ga jij de flightmaster maar aanvallen... ;)
Ik heb een klein dorp gezien (weet niet meer waar) waar ze level 40 non-elite waren, dus dat wil ik dan nog wel proberen. Flight master ga ik natuurlijk niet proberen, maar ik vroeg me af of ze uberhaupt wel een HK waard zijn, en of de npc's zonder tag wel of geen DK zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
weet iemand nog de naam van die mod waarbij je de damage die je krijgt, boven je hoofd te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:49:
[...]

Ik heb een klein dorp gezien (weet niet meer waar) waar ze level 40 non-elite waren, dus dat wil ik dan nog wel proberen. Flight master ga ik natuurlijk niet proberen, maar ik vroeg me af of ze uberhaupt wel een HK waard zijn, en of de npc's zonder tag wel of geen DK zijn.
Je krijgt alleen DK voor civilians. Pas op dat je niet toch per ongeluk een civilian dood, dan spawnen er een aantal (dacht 4) gaurds op je nek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:56:
weet iemand nog de naam van die mod waarbij je de damage die je krijgt, boven je hoofd te zien is?
Scrolling Combat Text :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:56:
[...]

Je krijgt alleen DK voor civilians. Pas op dat je niet toch per ongeluk een civilian dood, dan spawnen er een aantal (dacht 4) gaurds op je nek...
Klopt daarom word er ook altijd vlak voor een raid geschreeuwt "Dont kill civi!!!"
Het kan ze weinig schelen of jij een dk krijgt maar de guards zijn iets minder leuk.
Flightmaster is geloof ik wel een hk waard maar het is meer een belangrijk punt wat je moet beheersen.Je wilt natuurlijk niet hebben dat als je een stad aan het raiden bent dat mensen er gewoon nog heen kunnen vliegen en zo dus weer meer tegenstand bieden.
Die 2 lvl 55 elite vogels zijn er niet voor niets, anders zou het wel heel makkelijk zijn om enemy reinforcements uit te schakelen/vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu een UDD Rogue, lvl 16 (heb niet zoveel tijd om te spelen) en het bevalt me tot nu toe allemaal wel. Maar ik lees hier dat de Rogue keihard uitgekotst word later en dat het moeilijk zal zijn om party's te vinden. Ik ben een vrij sociale speler, en word nu graag gevraagd als Rogue in party. Misschien dat ik later nog wel wat tegenkom.

Anyway, ik zie in jullie screenie's de percentage health van de enemies in de balkjes staan en het aantal health wat je zelf hebt, welke mod is dat ?

edit:
Oh ja, en wat is grinden ?

Danke !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:08:
Ben nu een UDD Rogue, lvl 16 (heb niet zoveel tijd om te spelen) en het bevalt me tot nu toe allemaal wel. Maar ik lees hier dat de Rogue keihard uitgekotst word later en dat het moeilijk zal zijn om party's te vinden. Ik ben een vrij sociale speler, en word nu graag gevraagd als Rogue in party. Misschien dat ik later nog wel wat tegenkom.

Anyway, ik zie in jullie screenie's de percentage health van de enemies in de balkjes staan en het aantal health wat je zelf hebt, welke mod is dat ?

Danke !
Er zijn gewoon teveel rogues, dus zal je straks op hoger level 1 van de velen zijn die een group zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

edit:

[...]
Hersenloos mobs van iets onder je lvl (-1, -2, -3) neermeppen voor experience, gold, loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:20:
[...]

Hersenloos mobs van iets onder je lvl (-1, -2, -3) neermeppen voor experience, gold, loot.
Hoewel het grinden voor gold en loot meestal Farmen genoemd wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Grinden is een lange tijd tegen en hetzelfde type vijand vechten opdezelfdee plek. Bijvoorbeeld een uurtje lang nonstop goblins afmaken. Aangezien je lekker in een ritme zit, de vijanden goed kent en het gebied goed kent kun je snel XP of geld verdienen zonder echt risico te lopen op een onverwacht gesprek met de spirit healer.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

edit:

Danke !
Om een gewenste rogue te zijn, moet je:

- De eerstvolgende keer dat je een Mage ziet, in plain sight voor hem gaan staan, zodat hij je kan scheepen voor het gevecht start

- De hunter eerst een mark op je hoofd laten gooien, 30 meter achteruit lopen en pas beginnen als hij een schot gelost heeft

- Gooi je trinket weg zodat je geen fear kan breken als je in gevecht raakt met een warlock

- In gevecht met ee priest, laat hem eerst zijn schild gebruiken en gebruik geen kick als hij gaat healen

- Gebruik geen dual wield want dan is onze dps te hoog

- Gebruik in het algemeen geen stealth, kondig eerst altijd aan dat je wil gaan vechten door voor een vijand te gaan staan, als je armor uit te trekken, je dagger verwisselen voor een briefopener en een paar keer /rude en /chicken te spammen, gevolgd door een /laugh.

Op die manier worden de gevechten tegen rogues een stuk eerlijker en voorkomen we dat we generfed worden (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik ben van mening dat je met grinden sneller ranked dan met quest tbh.Ok het is wel een stuk saaier maar je krijgt er wel meer xp mee dan questxp rewards.En je krijgt veel Loot wat je weer kan verkopen en als je skinning hebt kun je ze meestal ook skinnen (hangt af van wat je gaat grinden) dus verdien je er ook meer geld mee.Raptors vlak bij Menthinel Harbor zijn zeeker geod grind materiaal, lekker xp,goed skinbaar (med en heavy leather) en ik heb er al meerdere blue items en veel greens van geloot.Voor mensen rond de lvl 25 is het zeker een mooi plekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ HTT-Thalan, Na een paar topics doorgelezen te hebben snap ik 't...

Maar hoe heet die mod dat je percentage's ziet ? Zoals hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:27:
Ik ben van mening dat je met grinden sneller ranked dan met quest tbh.Ok het is wel een stuk saaier maar je krijgt er wel meer xp mee dan questxp rewards.En je krijgt veel Loot wat je weer kan verkopen en als je skinning hebt kun je ze meestal ook skinnen (hangt af van wat je gaat grinden) dus verdien je er ook meer geld mee.Raptors vlak bij Menthinel Harbor zijn zeeker geod grind materiaal, lekker xp,goed skinbaar (med en heavy leather) en ik heb er al meerdere blue items en veel greens van geloot.Voor mensen rond de lvl 25 is het zeker een mooi plekje.
In stv ben ik altijd zeer op mijn hoede als ik een zootje dooie mobs zie liggen. Het geeft aan dat er iemand (of meerdere) bezig is. Een bijkomende voordeel van skinnen (mits mogelijk) is dat het lijk verdwijnt, en je dus minder opvallend bezig bent. Vooral in STV is dat een groot goed, want de horde draait daar letterlijk patrouilles op alliance members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:30:
lol @ HTT-Thalan, Na een paar topics doorgelezen te hebben snap ik 't...

Maar hoe heet die mod dat je percentage's ziet ? Zoals hier ?
Ik zou het niet weten want ik gebruik geen mods en ben dat ook niet van plan, dat zou te overpowered worden :9

[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 01-06-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:31:
[...]

In stv ben ik altijd zeer op mijn hoede als ik een zootje dooie mobs zie liggen. Het geeft aan dat er iemand (of meerdere) bezig is. Een bijkomende voordeel van skinnen (mits mogelijk) is dat het lijk verdwijnt, en je dus minder opvallend bezig bent. Vooral in STV is dat een groot goed, want de horde draait daar letterlijk patrouilles op alliance members.
en het feit dat er nauwlijks mobs aanwezig zijn waar je anders geen stap kan zettten zonder aggro te krijgen van een mob verraad niets 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:34:
[...]

en het feit dat er nauwlijks mobs aanwezig zijn waar je anders geen stap kan zettten zonder aggro te krijgen van een mob verraad niets 8)7
^^ jij denkt te ver door :P (dat kunnen al die pubers niet ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door lex op 01-06-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:31:
[...]

@ Raffuhl

Ik lees nooit manuals, zou best kunnen :) Het ging in ieder geval over de Highborne, de highelves en de bloodelves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:48:
[...]

Ik lees nooit manuals, zou best kunnen :) Het ging in ieder geval over de Highborne, de highelves en de bloodelves.
Deze manual moet je wel eens lezen, staan een paar leuke easter eggs in. Vooral tussen de credits helemaal achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:34:
[...]

Tuurlijk wel, maar voor een minder oplettende speler valt zelfs die berg lijken nog op. Je zult het met me eens zijn dat je eerder nadenkt bij het zien liggen van een dode mob dan dat je door een stukje bos loopt waar je toevallig even geen beest ziet lopen.

Daarom maak ik er dus ook een gewoonte van om niet het hele gebied leeg te trekken, ik laat altijd wat mobs lopen, en verschuif binnen het kwartier weer naar een ander stukje grindgebied, eventjes verderop. Noem het dom, maar ik kan bijna altijd ongestoord grinden. Zelfs als de horde op patrouille is hou ik het rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Demoterror schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:27:
grinden gaat wel iets sneller denk ik alhoewel je tijdens quests ook vaak moet grinden kill zoveel van dit en zoveel van dat en dan krijg je dus ook nog eens de quest xp.
Maar grinden naar lvl 60 zou ik niet volhouden word echt ongeloofelijk saai dan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:51:
[...]

Tuurlijk wel, maar voor een minder oplettende speler valt zelfs die berg lijken nog op. Je zult het met me eens zijn dat je eerder nadenkt bij het zien liggen van een dode mob dan dat je door een stukje bos loopt waar je toevallig even geen beest ziet lopen.
Nee, STV is een van de drukstbevolkte gebieden in WoW. Als er geen mobs te zien zijn is er net zo goed iets mis. En als je daar alle quests doet weet je ook waar alles spawnt.
Daarom maak ik er dus ook een gewoonte van om niet het hele gebied leeg te trekken, ik laat altijd wat mobs lopen, en verschuif binnen het kwartier weer naar een ander stukje grindgebied, eventjes verderop. Noem het dom, maar ik kan bijna altijd ongestoord grinden. Zelfs als de horde op patrouille is hou ik het rustig.
Leuk man al die uitgedachte commando tactieken die jij hebt. Waarom zijn wij daar niet op gekomen? ;(

de enige reden waarom jij ongestoord kan grinden is omdat je r-o-g-u-e bent en elke 30 seconden onzichtbaar bent. Denk maar niet dat er spelers rondlopen die denken: "goh laat ik eens op rogues gaan jagen vandaag, even kijken of ik sporen van doorgebroken takjes op de grond kan terugvinden." :? Zelfde geldt voor druids. Verder wordt iedereen op willekeurige geganked of iig aangevallen. Heeft absoluut niets met het gebruik van een dergelijke 'tactiek' te maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:22:
Grinden is een lange tijd tegen en hetzelfde type vijand vechten opdezelfdee plek. Bijvoorbeeld een uurtje lang nonstop goblins afmaken. Aangezien je lekker in een ritme zit, de vijanden goed kent en het gebied goed kent kun je snel XP of geld verdienen zonder echt risico te lopen op een onverwacht gesprek met de spirit healer.
Maar het blijft saai. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

MantaMania schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:52:
[...]

grinden gaat wel iets sneller denk ik alhoewel je tijdens quests ook vaak moet grinden kill zoveel van dit en zoveel van dat en dan krijg je dus ook nog eens de quest xp.
Maar grinden naar lvl 60 zou ik niet volhouden word echt ongeloofelijk saai dan hoor.
Klopt, je kunt natuurlijk ook questen met behulp van Thottbot, zo kun je bijna direct naar de goede plek komen en je weet ook van te voren hoeveel xp je er voor krijgt.
Zo kun je simpel uitzoeken wat de quests die je hebt waard zijn en welke de moeite niet waard zijn.
Grinden gaat sneller maar questen is leuker denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:51:
[...]

mja weet je wat het is, een minder oplettende speler, wordt al 10x gemaaid als hij 5 mins in contested loopt

en zoals gezegt stv is een van de drukste gebieden met de hoogste concentratie mobs

tel hierbij op dat het grenst aan Alliance contested gebied EN dat het DE grindspot is voor lvl 35-45
kan je je vingers erop na tellen dat je nooit alleen bent

Ik kan ook bijna ongestoord grinden in EP en WP alleen als er toevallig een Strat groep langskomt ben ik het haasje.
ach ik kan me redelijk vermaken met een uurtje EP grinden ^^ vol met runecloth en wat leuke drops

moet alleen nog steeds mijn eerste epic vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:05:

ach ik kan me redelijk vermaken met een uurtje EP grinden ^^ vol met runecloth en wat leuke drops

Zorg maar eens dat die mage lvl 52 wordt. Dan is grinden in DM dus echt wel leuker dan questen. Hoeveel xp je daar ook voor krijgt :) Kan je daarnaast garanderen dat je daar wel een epic vindt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

EP en WP is nu ook mijn main grind spot geworden ja. Rested state staat vol tot lvl 60 (nu 56) en mijn favorite vijand zit daar, de undead. Lekker rustig, zelden meer dan tien mensen tegelijk in de zone en de meeste daarvan zijn inderdaad opweg naar strat. Sniff, idem met mijn eerste epic :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
geweldig, bedankt :)

offtopic:
volgens mij is het Addicted to WoW ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 01-06-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:11:
[...]

Zorg maar eens dat die mage lvl 52 wordt. Dan is grinden in DM dus echt wel leuker dan questen. Hoeveel xp je daar ook voor krijgt :) Kan je daarnaast garanderen dat je daar wel een epic vindt :)
working on it :P

eerst nog SM runs doen tot 42 dan naar alterac -> arathi -> Tanaris
maar heb ook nog me Shaman waar ik goed spul voor moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Leuke drop gisteren: http://www.thottbot.com/?i=9656

M'n hunter weer blij :) En vandaag of morgen even een +7 weapon damage erop, en natuurlijk even m'n polearmskill omhoog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:05:
[...]

mja weet je wat het is, een minder oplettende speler, wordt al 10x gemaaid als hij 5 mins in contested loopt

en zoals gezegt stv is een van de drukste gebieden met de hoogste concentratie mobs

tel hierbij op dat het grenst aan Alliance contested gebied EN dat het DE grindspot is voor lvl 35-45
kan je je vingers erop na tellen dat je nooit alleen bent

Ik kan ook bijna ongestoord grinden in EP en WP alleen als er toevallig een Strat groep langskomt ben ik het haasje.
[...]

Ik ben verdomme al 3 of 4 dagen bezig mn 4e epic te vinden :P Helaas heb ik de roll op de eerste drop verloren (uiteindelijk wel gekregen :P), gelukkig 570g verdient aan mn solo gevonden epic drop, en tot ons aller spijt heeft een lvl 60 mage in n 15 mans raid group de 3e epic drop geninja'd, niet gebruikt (was n ketting :P) en die staat waarschijnlijk op de AH voor 500g buyout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 11-09 21:30
Yellow|A schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:13:
Rested state staat vol tot lvl 60 (nu 56)
Ehm.. rested state kun je maximaal 1,5 level hebben.. dus als je nu 56 bent, kun je max tot level 57,5 rested bonus hebben (of 58,5 als je bijna 57 bent) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

EP en WP is nu ook mijn main grind spot geworden ja. Rested state staat vol tot lvl 60 (nu 56) en mijn favorite vijand zit daar, de undead. Lekker rustig, zelden meer dan tien mensen tegelijk in de zone en de meeste daarvan zijn inderdaad opweg naar strat. Sniff, idem met mijn eerste epic :)
Vreemd, dacht dat rested maar tot max 1.5 level ging.

Ik grind altijd in Azshara, die Legashi Satyrs...

Runecloth, felcloth, goeie drops, en amper tot geen andere spelers in de buurt.

edit : Trouwens, kan ik met mijn lvl 53 nu al naar BRD, of DM ? Ik word een beetje moe van Maraudon en ST nml.

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 01-06-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:14:
[...]

working on it :P

eerst nog SM runs doen tot 42 dan naar alterac -> arathi -> Tanaris
maar heb ook nog me Shaman waar ik goed spul voor moet hebben :P
Is er in arathi/alterac nog wat te beleven op dat level? ik heb een lvl 44 paladin en zit op een dood punt.....
Alle quests in feralas/tanaris/hinterlands zijn gedaan of lvl 48+ :( en voor instances heb ik erg weinig tijd... dus als ik daar nog wat zou kunnen halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan niet :P Je kan maximaal 1,5 lvl rested zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Laatst online: 05-06 09:27
sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:18:
[...]

Is er in arathi/alterac nog wat te beleven op dat level? ik heb een lvl 44 paladin en zit op een dood punt.....
Alle quests in feralas/tanaris/hinterlands zijn gedaan of lvl 48+ :( en voor instances heb ik erg weinig tijd... dus als ik daar nog wat zou kunnen halen :9
arathi is te laag denk ik, alterac zou ik niet eens weten (nooit geweest volgens mij). zit nu met mn UD 48 warlock ook redelijk op een dood punt.. zul'farak binnenkort nog maar eens gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

kroeske schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:22:
[...]

arathi is te laag denk ik, alterac zou ik niet eens weten (nooit geweest volgens mij). zit nu met mn UD 48 warlock ook redelijk op een dood punt.. zul'farak binnenkort nog maar eens gaan doen :)
Dood punt ?

Tanaris, Azshara, Felwood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Laatst online: 05-06 09:27
On_E schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Dood punt ?

Tanaris, Azshara, Felwood ?
klopt, maar heb enkel nog elite of rooie quests. en moet eerlijk toegeven dat ik het spelen met mn gnome mage (nu lvl 21) een stuk leuker vind dan dat gekloot met soul shards en minion de hele tijd als warlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
kroeske schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:22:
[...]

Ik heb arathi eigenlijk al tijden achter me gelaten. laatst nog eens teruggekomen voor stromgarde (attack on the tower e.d. leuke & zware quests). maar verder is dat toch verleden tijd :)

In altarac heb ik een aantal quests bij die ogres en 1 in dat dorpje gedaan en ben ik ook aardig klaar volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Most of the girl characters on WoW are actually guys that are complete pervs with nothing better to do in life but watch an animated girl run around and hack at things with her sword while dancing like a complete whore. But the rest of the girl characters are actually girls playing WoW, most are fat and ugly but you will find the rare awesome looking one that looks just as hot as their computer animated character.
_/-\o_ 8)7 _/-\o_ 8)7 _/-\o_ haha

Bron :http://www.urbandictionary.com/define.php?term=World+of+Warcraft&skip=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:18:
[...]

mja ik hou er op me alts een nogal rare speelsstijl op na, alles is gebasserd op zoveel mogelijk exp, met zo min mogelijk moeite :P om zo snel mogelijk te levellen

waar het op neer komt is zoveel mogelijk grinden, quest exp zo snel mogelijk pakken, desnoods met een high lvl
instances rushen met high lvls als je quests nog rood zijn

daarna meerdere malen voor kill exp en drops

zo heb ik nog wat lvl 33 quests in hillsbrad open staan, waar ik binnenkort doorheen kan AOE'n (puur nog niet gedaan ivm gankfest in TM) evenals in Arathi -> daar moet ik ook heen voor FA quest en ogres

ik grind altijd mobs 1 a 2 lvls lager dan me eigen lvl, ik moet ook nog steeds naar badlands om wat low 30 quests te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kroeske schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:25:
[...]

klopt, maar heb enkel nog elite of rooie quests. en moet eerlijk toegeven dat ik het spelen met mn gnome mage (nu lvl 21) een stuk leuker vind dan dat gekloot met soul shards en minion de hele tijd als warlock...
ik zou maraudon gewoon een keer of 10 doen. Ben je de bossruns zat, je hebt wel leuke items en je bent ook weer een paar lvls hoger.
roy2001 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:31:
[...]
_/-\o_ 8)7 _/-\o_ 8)7 _/-\o_ haha

Bron :http://www.urbandictionary.com/define.php?term=World+of+Warcraft&skip=10
Ik weet nog wel dat er voor SWG een site was waar alle spelers van het spel een foto op konden zetten. Een vrouwelijke speler had daar een keer een foto van haarzelf opgezet. Na het vollopen van een thread daarover in het forum en het feit dat ze in-game constant door geeks werd lastig gevallen daarna, is ze dus maar met de game gestopt. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
John recently got World of Warcraft. Man, he is excited! He can't wait to enter the world of "1337ness", and lose any hope of ever being in a serious relationship because of addiction to a video game.

Wie herkent zich hierin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Heb nog een lvl50 quest staan in arathi. ben op 't moment nog maar lvl45 (kreeg die lvl50 quest toen ik 38 ofzo :P )

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
kroeske schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:25:
[...]

Onzin! :p

Vanavond ff TM'en?

Ben nu lvl 60 Shaman maar loop nog met lvl 30 equimpent rond (iets overdreven maar ik ben wel de enige lvl 60 die rond loopt met dat schild uit SM gok ik :)). Lastig dat die instances zoveel tijd kosten en ik overdag stage loop. Ik heb heb na ZF ook alleen maar 1x maraudon gedaan en verder niks.
Nouja, maar ff op thott zoeken waar ik wat betere equipment haal

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy2001 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:33:
John recently got World of Warcraft. Man, he is excited! He can't wait to enter the world of "1337ness", and lose any hope of ever being in a serious relationship because of addiction to a video game.

Als je je daar in herkent moet je wellicht episode 2 van www.purepwnage.com eens downloaden. Misschien kom je dan tot bezinning :) (alhoewel je het voor de dames in het filmpje wellicht niet hoeft te doen. Dat laat ik dan maar in het midden :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:33:
[...]

mja ik hou er op me alts een nogal rare speelsstijl op na, alles is gebasserd op zoveel mogelijk exp, met zo min mogelijk moeite :P om zo snel mogelijk te levellen

waar het op neer komt is zoveel mogelijk grinden, quest exp zo snel mogelijk pakken, desnoods met een high lvl
instances rushen met high lvls als je quests nog rood zijn

daarna meerdere malen voor kill exp en drops

zo heb ik nog wat lvl 33 quests in hillsbrad open staan, waar ik binnenkort doorheen kan AOE'n (puur nog niet gedaan ivm gankfest in TM) evenals in Arathi -> daar moet ik ook heen voor FA quest en ogres

ik grind altijd mobs 1 a 2 lvls lager dan me eigen lvl, ik moet ook nog steeds naar badlands om wat low 30 quests te doen
Je moet meer met mij groupen, ik heb al 3 epics gevonden :P

Binnenkort weer LBRS doen, want ik moet nog 1 boss killen en de important blackrock documentens ophalen om de quest te krijgen waar je Rend Blackhand moet vermoorden, waarna ik een trinket kan ophalen met +2% melee crit chance :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
UneXisT schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:36:
[...]

Onzin! :p

Vanavond ff TM'en?

Ben nu lvl 60 Shaman maar loop nog met lvl 30 equimpent rond (iets overdreven maar ik ben wel de enige lvl 60 die rond loopt met dat schild uit SM gok ik :)). Lastig dat die instances zoveel tijd kosten en ik overdag stage loop. Ik heb heb na ZF ook alleen maar 1x maraudon gedaan en verder niks.
Nouja, maar ff op thott zoeken waar ik wat betere equipment haal
lvl 60 en Aegis of Scarlet Commander :X als wapen zeker nog steeds Hand of Righteousness :+

ga naar Camp Mojache in Feralas en pak een quest in Dire Maul, voor de Lorespinner (1h dagger)

daarna ga je naar EP en zoek Nathanos Blightcaller op, en doe al zijn quests :)
voor de elite quests van hem heb je wel een party van 5 nodig. Als reward krijg je dan de Sacred Protector een uber shammie Uber schild

vervolgens ga je in Orgri lopen bleren voor UBRS/STRAT/BRD/LBRS/SCHOLO runs om de rest van je gear te verzamelen :)

@geert

zoals ik al zei :P dan moet je meer op mijn tijden spelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 01-06-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:18:
[...]

Ik ben verdomme al 3 of 4 dagen bezig mn 4e epic te vinden :P Helaas heb ik de roll op de eerste drop verloren (uiteindelijk wel gekregen :P), gelukkig 570g verdient aan mn solo gevonden epic drop, en tot ons aller spijt heeft een lvl 60 mage in n 15 mans raid group de 3e epic drop geninja'd, niet gebruikt (was n ketting :P) en die staat waarschijnlijk op de AH voor 500g buyout :(
Weer een ninjalooter |:( Het is toch triest gesteld met sommige spelers :/ Zag zeker dollar tekens in zijn ogen bij die drop :7

Jammer dat sommige spelers het verzieken voor andere spelers die het spel wel straight spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Phantom schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:18:
[...]

Ehm.. rested state kun je maximaal 1,5 level hebben.. dus als je nu 56 bent, kun je max tot level 57,5 rested bonus hebben (of 58,5 als je bijna 57 bent) ;)
Zal wellicht in een loop zitten dat ik niet genoeg XP verdien om ooit het einde van mijn rested te zien, maar ik dacht dat het meer kon. Oh well, dan ben ik rested tot 57.500001 for the record. Damnit Phantom, brenger van slecht nieuws.... ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Yellow|A schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Zal wellicht in een loop zitten dat ik niet genoeg XP verdien om ooit het einde van mijn rested te zien, maar ik dacht dat het meer kon. Oh well, dan ben ik rested tot 57.500001 for the record. Damnit Phantom, brenger van slecht nieuws.... ;)
ik had ook vanaf lvl 57 constant rested exp
de quests die je doet en je grind tempo zullen er ongetwijfeld voor zorgen dat je tot lvl 60 en zelfs verder rested bonus zal hebben :) mits je natuurlijk steeds in een inn uitlogt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:43:
[...]

lvl 60 en Aegis of Scarlet Commander :X als wapen zeker nog steeds Hand of Righteousness :+

ga naar Camp Mojache in Feralas en pak een quest in Dire Maul, voor de Lorespinner (1h dagger)

daarna ga je naar EP en zoek Nathanos Blightcaller op, en doe al zijn quests :)
voor de elite quests van hem heb je wel een party van 5 nodig. Als reward krijg je dan de Sacred Protector een uber shammie Uber schild

vervolgens ga je in Orgri lopen bleren voor UBRS/STRAT/BRD/LBRS/SCHOLO runs om de rest van je gear te verzamelen :)
Thnx!
Die quest voor Lorespinner moet ik nog doen. Mijn huidige wapen valt nog enigszins mee (vergeleken mijn schild zeker :)), Viking Warhammer ( http://www.thottbot.com/?i=11427 )

Dat schild is inderdaad een nodige upgrade :p

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:54:
[...]

Weer een ninjalooter |:( Het is toch triest gesteld met sommige spelers :/ Zag zeker dollar tekens in zijn ogen bij die drop :7

Jammer dat sommige spelers het verzieken voor andere spelers die het spel wel straight spelen :X
Tja, een paar hadden het nodig, was n mage/priest drop, nu was hij ook n mage, en laat hij nu de roll gewonnen hebben (op zich nog geen ninja). Feit was dat we m al niet helemaal vertrouwden want hij lvl 60 en guildless, en zei helemaal nix in de raid chat. Ook had hij al gerolled op items die niet voor hem geschikt waren (o.a. BoP).

Toen hij de epic gewonnen had bleef het stil, bij het inspecten had hij m steeds niet aan (waren er nog meer die "need" riepen op epic), iedereen zei dat hij m ook aan moest trekken want hij rollde erop. Ik (als raid leader) whisperde nog een paar keer dattie m aan meost trekken, maar er gebeurde nix en hij zei ook nix terug. Uiteindelijk was iedereen het zat, en heb ik m gekicked, hij zei nog steeds nix, teleportte naar orgr en was daarna offline... Never seen again... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:14:
[...]

geweldig, bedankt :)

offtopic:
volgens mij is het Addicted to WoW ;)
het is Afflicted by WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ah lol, ik moet leren lezen :)

of ik geef mn oogontsteking de schuld....hmm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Vanavond wil ik de resterende 15 gold bij elkaar gaan grinden voor mijn mount, waarbij ik ook ongetwijfeld de laatste 60k xp ontvang voor level 42 :{

Apen en Panters grinden in STV gaat nou eenmaal niet zo hard. Misschien moet ik maar eens in kalimdor gaan zoeken naar rustige grindspots dan, ik zit nu al in level 41 en mijn level 40 guildgenoten hoppelen al een level lang rond op hun knol ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zit als level 41 mage op 57 gold... Jij zit dus al een stuk ruimer bij kas ;(

Ik merk ook wel dat na 40 een beetje een "dood" punt is... Alleen maar high level of elite quests, en vaak ook geen leuke... EN ook nog eens lagere droprates van quest items... Bah, gewoon maar ff doorbijten denk ik.

Ik speel trouwens al sinds het uitkomen van het spel met mijn Gnome Mage, ik heb niet eens een alt :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:36:
Vanavond wil ik de resterende 15 gold bij elkaar gaan grinden voor mijn mount, waarbij ik ook ongetwijfeld de laatste 60k xp ontvang voor level 42 :{

Apen en Panters grinden in STV gaat nou eenmaal niet zo hard. Misschien moet ik maar eens in kalimdor gaan zoeken naar rustige grindspots dan, ik zit nu al in level 41 en mijn level 40 guildgenoten hoppelen al een level lang rond op hun knol ;(
Hierboven wist je ons nog zo mooi te vertellen dat je nooit last had van anderen in STV dankzij je prachtige grindtechniek ^_^

Als ik jou was zou ik gewoon wat SM runs doen, zit je zo aan je lvl, en je verdient mooi geld, b.v. met cemetary :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Nyarlathotep schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:40:
Ik zit als level 41 mage op 57 gold... Jij zit dus al een stuk ruimer bij kas ;(

Ik merk ook wel dat na 40 een beetje een "dood" punt is... Alleen maar high level of elite quests, en vaak ook geen leuke... EN ook nog eens lagere droprates van quest items... Bah, gewoon maar ff doorbijten denk ik.

Ik speel trouwens al sinds het uitkomen van het spel met mijn Gnome Mage, ik heb niet eens een alt :)
Humm voor mij ging er op lvl 40 een wereld voor me open.. Al eens in Feralas/Hinterlands/Tanaris gekekeken? dat houdt je wel een tijdje bezig. Mijn dooie punt kwam pas bij lvl 44 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
roy2001 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:33:

Dan doe je je quests in verkeerde volgorde..

- epic quest: Find a girl

Daarna moet je veel honor points scoren zodat je revered wordt en je haar kan mounten(of andersom)..

- quest: Buy World of Warcraft

Dit was eerst ook een epic quest maar ze hebben hem generfed nu er meer besschikbaar zijn..

Andersom is het lastiger omdat je dan je tijd veel meer moet verdelen..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:48:
[...]

Dacht ik al. Achter in de manual staat in het kort een beetje de geschiedenis die vooraf gaat aan WoW.

Wel interressant om te lezen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 15:45 . Reden: Spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Nyarlathotep schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:40:

had mn mount pas op lvl 44 of 45 ofzo, gewoon een hoop SM-runs doen, lekkere xp, veel geld, en goede drops, heb nu 180 gold op lvl 60 :) net alles getraind enzo, sparen voor mn epic mount, mn beaststalker setje bij elkaar grinden en een goede 2h axe (lord alexanders ofzo) en een uber gun :D dan kan ik met een alt beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:40:
[...]

Hierboven wist je ons nog zo mooi te vertellen dat je nooit last had van anderen in STV dankzij je prachtige grindtechniek ^_^

Als ik jou was zou ik gewoon wat SM runs doen, zit je zo aan je lvl, en je verdient mooi geld, b.v. met cemetary :>
Met 'het gaat niet vlot' bedoel ik dus te zeggen 'het levert niet veel op'.

Geld haal je alleen van humanoids, net als de mogelijkheid tot pickpocket, en loot van enige waarde haal ik weer alleen van beesten die ik kan skinnen. Bloodsail buccaneers zijn sowieso superirritant om te grinden. De mages zijn met 3/4 meppen dood, maar die buccaneers gooien 1/2 keer per gevecht met een net van 8 seconden, heel irri :(

Ik wil ergens grinden waar het goed oplevert. En met rustig bedoel ik dus inderdaad een gebied waar ik niet bang hoef te zijn voor de patrouilles bij de weg, want daarom grind ik dus idd wat dieper in de STV gebieden.

Ik hoorde van een vriend dat desolace wel wat is, misschien ga ik strax eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Niet vlot met skinning?? Die gorilla's buiten BB geven thick leather en die snorharen leveren dik op!

Wat wil je nog meer? sneller dan dat gaat het niet hoor
sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:44:
[...]

Humm voor mij ging er op lvl 40 een wereld voor me open.. Al eens in Feralas/Hinterlands/Tanaris gekekeken? dat houdt je wel een tijdje bezig. Mijn dooie punt kwam pas bij lvl 44 :(
Ik ben nu lvl 54 maar ben nog geen dood punt tegengekomen btw . . . .

[ Voor 55% gewijzigd door Muppet op 01-06-2005 15:52 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
toen ik beta deed was het zo: hoe hoger de level, hoe beter de loot: truuk is dus niet grinden maar levelen

-grinden is dus voor mietjes- :+

[ Voor 17% gewijzigd door autodidact op 01-06-2005 15:51 ]

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Skeiron schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:44:
[...]

Dan doe je je quests in verkeerde volgorde..

- epic quest: Find a girl

Daarna moet je veel honor points scoren zodat je revered wordt en je haar kan mounten(of andersom)..

- quest: Buy World of Warcraft

Dit was eerst ook een epic quest maar ze hebben hem generfed nu er meer besschikbaar zijn..

Andersom is het lastiger omdat je dan je tijd veel meer moet verdelen..
Vergeet niet de repeatable:

- quest: Buy World of Warcraft Gamecards

:+ ;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Crashman schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:52:
[...]

Vergeet niet de repeatable:

- quest: Buy World of Warcraft Gamecards

:+ ;)
Reward: 2 Months of free playtime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:44:
[...]

Dan ga ik daar eens kijken :) Ben de laatste tijd nogal snel door onontdekte gebieden heen geraast, maar die 3 heb ik nog niet gehad...
Misschien mijn quest log eens opschonen en daar opnieuw beginnen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:06
Ik heb gisteravond deze quest aangenomen:

http://www.thottbot.com/?q=22485

Op dit moment ben ik nog een lvl 21 Human Mage. De quest wordt in het rood aangegeven bij mij, wat dus inhoudt dat het voor mij een zware quest is.

Nu heb ik op thottbot gelezen dat dit een quest is die je vooral in een groep moet doen, omdat hij anders niet te doen is.
Iemand toevallig deze quest al eens gedaan ?

Wie weet er trouwens hoe je in Stonetalon moet komen vanuit Stormwind of vanuit Loch Modan ?

Gisteren trouwens die Blackrock Champions quest gedaan met een lvl 19 Dwarven Priest, een lvl 19 Human Palladin, een lvl20 Gnome Priest en ik ( toen nog lvl 20 human mage ).
Ging an sich best snel en heel snel had ik de benodigde battleworn battleaxes bij mekaar. Dit leverde me toch een stijging naar lvl21 op :D
Iedere groep member had alle benodigde quest items. Wellicht vanavond "Howling in the hills" maar eens gaan doen. Schijnt ook best easy te doen met een groep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

autodidact schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:50:
toen ik beta deed was het zo: hoe hoger de level, hoe beter de loot: truuk is dus niet grinden maar levelen

-grinden is dus voor mietjes- :+
En mijn zelfbeeld was al zo goed als versplinterd na de vele rogue-bash-posts ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:57:
[...]

En mijn zelfbeeld was al zo goed als versplinterd na de vele rogue-bash-posts ;(
als je zelfbeeld afhankelijk is van de game die je speelt is het wel heel ernstig natuurlijk :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.