Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.044 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Skeiron schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:44:
[...]

Dan doe je je quests in verkeerde volgorde..

- epic quest: Find a girl

Daarna moet je veel honor points scoren zodat je revered wordt en je haar kan mounten(of andersom)..

- quest: Buy World of Warcraft

Dit was eerst ook een epic quest maar ze hebben hem generfed nu er meer besschikbaar zijn..

Andersom is het lastiger omdat je dan je tijd veel meer moet verdelen..
rofl

honored blijven om te kunnen mounten is wel heeeel erg lastig hoor kost veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:57:
[...]

En mijn zelfbeeld was al zo goed als versplinterd na de vele rogue-bash-posts ;(
Daarna pas... ik dacht dat da al versplinterd moest zijn voordat je rogue koos, anders werd je toch gereject? :+

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:15

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Muppet schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:50:
Niet vlot met skinning?? Die gorilla's buiten BB geven thick leather en die snorharen leveren dik op!

Wat wil je nog meer? sneller dan dat gaat het niet hoor
Wehehe. Helaas droppen ze niet altijd, en de helft van de tijd krijg ik 'maar' heavy leather. Bovendien heb ik niet altijd het geduld voor de AH ( ;( ) en verkoop ik dus ook nog best vaak aan een vendor mijn tassen leeg. Dat scheelt weer een trip naar IF heen en terug. Die snorharen droppen trouwens bijna nooit bij mij, maar dat terzijde.

De beste grindplek die ik tot nu toe heb is stockade, maar dat word je na een tijdje ook zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
nextware schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:57:
Ik heb gisteravond deze quest aangenomen:

http://www.thottbot.com/?q=22485

Op dit moment ben ik nog een lvl 21 Human Mage. De quest wordt in het rood aangegeven bij mij, wat dus inhoudt dat het voor mij een zware quest is.

Nu heb ik op thottbot gelezen dat dit een quest is die je vooral in een groep moet doen, omdat hij anders niet te doen is.
Iemand toevallig deze quest al eens gedaan ?
Loop vanuit Loch Modan naar het noorden totdat je in de Wetlands terecht komt, in het noordwesten van the Wetlands light Menethil Harbor. Hiervandaan kan je de boot nemen naar Theramore Island en naar Auberdine, deze laatste moet je nemen. Loop vanuit Auberdine naar het zuiden, gewoon de wegwijzers volgen :) Het is best een end lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:01:
[...]

Wehehe. Helaas droppen ze niet altijd, en de helft van de tijd krijg ik 'maar' heavy leather. Bovendien heb ik niet altijd het geduld voor de AH ( ;( ) en verkoop ik dus ook nog best vaak aan een vendor mijn tassen leeg. Dat scheelt weer een trip naar IF heen en terug. Die snorharen droppen trouwens bijna nooit bij mij, maar dat terzijde.

De beste grindplek die ik tot nu toe heb is stockade, maar dat word je na een tijdje ook zat.
Misschien al eerder verteld maarruuhhh: Scarlet Monastery graveyard?
Voorraad non-elites welke 7-8s per stuk droppen, lekker cash, paar groene drops en je hebt zo een paar G en exp per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ryceck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:01:
[...]

Daarna pas... ik dacht dat da al versplinterd moest zijn voordat je rogue koos, anders werd je toch gereject? :+
Jongen, in mijn tijd was het beroep van dief/spion/moordernaar nog een eerbaar beroep, je kreeg respect en werd gevreesd door de vijand! Tegenwoordig word ik als een bang konijntje opgejaagd door hordes ( :P ) met magiers, strijders en jagers.

Those were the days!

Ik zou roleplaying moeten gaan doen man :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:01:
[...]

je heartstone ligt toch wel in if? ik zie nog heel veel mensen die dat niet doen net als gewoon overal uitloggen ipv van in een grote stad of een inn die rested helpt echt een hoop hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ryceck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:03:
[...]

Misschien al eerder verteld maarruuhhh: Scarlet Monastery graveyard?
Voorraad non-elites welke 7-8s per stuk droppen, lekker cash, paar groene drops en je hebt zo een paar G en exp per uur
Serieus? Daar heb ik nog niet gekeken, ben alleen SM zelf nog maar ingeweest, en een graveyard kom ik zelf zelden tot nooit tegen :+

Ik zal vanavond eens gaan checken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:03:
[...]

Jongen, in mijn tijd was het beroep van dief/spion/moordernaar nog een eerbaar beroep, je kreeg respect en werd gevreesd door de vijand! Tegenwoordig word ik als een bang konijntje opgejaagd door hordes ( :P ) met magiers, strijders en jagers.

Those were the days!

Ik zou roleplaying moeten gaan doen man :')
spion / backstabber is nooit een eerbaar beroep geweest. nobele warriors die voor niets en niemand bang zijn daarin tegen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:51
sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:01:
[...]

Loop vanuit Loch Modan naar het noorden totdat je in de Wetlands terecht komt, in het noordwesten van the Wetlands light Menethil Harbor. Hiervandaan kan je de boot nemen naar Theramore Island en naar Auberdine, deze laatste moet je nemen. Loop vanuit Auberdine naar het zuiden, gewoon de wegwijzers volgen :) Het is best een end lopen...
Hmmm.. dus lijkt het me handig dat ik dan flight paths ga vinden..
Ik heb zo eens die beast gekeken die ik bij deze quest tegen ga komen.. lvl 23+ beasts.. Lijkt me toch wel te doen als lvl21 mage.
Anders misschien maar een lvl19 palladin mee zien te krijgen.. ( = maat van me.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

MantaMania schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:04:
[...]

je heartstone ligt toch wel in if? ik zie nog heel veel mensen die dat niet doen net als gewoon overal uitloggen ipv van in een grote stad of een inn die rested helpt echt een hoop hoor.
Klopt, HS naar IF, maar dan mot je nog een heel eind terugvliegen naar BB en weer lopen naar die grindspots en zonder mount (waar ik dus nu juist voor spaar) gaat dat niet heel erg vlot. Ik ben lichtelijk ongeduldig van aard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zoiezo het idee dat ik sneller kan levelen als ik met een groep quest.
Je kan veel sneller en meer mobs aan die met je quest te maken hebben, of rond de quest te vinden zijn.

Je komt "relatief" sneller bij je objective van de missie omdat je niet alles alleen hoeft te doen. En je kan vaak meerdere quests achter elkaar doen.

Voor mijn gevoel level ik minder snel als ik in mijn 1tje quest, omdat ik dan vaak langer per mob bezig ben, en je in sommige missies gewoon rugdekking moet hebben.

Nogmaals dit is zoals ik het ervaar. Tuurlijk is alles alleen looten veel winstgevender, en je xp points die je krijgt zijn hoger, maar de tijd die je er aan kwijt ben is ook langer. Gelukkig kan ik vaak met vrienden mee questen die alts aan het levelen zijn, want anders was ik nu nog niet verder gekomen dan level 12 of 13 denk ik met mijn 2 a 3 uurtjes per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig dit topic gaat echt veel te hard.. 6 pagina's in 1 dag, da's nauwelijks bij te houden.

Anyway, iemand vroeg wat er met beaststalker gebeurt met de volgende patch; de stats blijven hetzelfde, maar het wordt enorm lelijk, bruine poepkleur met belachelijke shoulderpads, die hebben een spike even groot als heel je torso, en dan heb je ook nog een wolfshoofd helm (die je gelukkig dan weer uit kan zetten). Het ziet er echt triest uit. Het enige waar het goed op staat is NE female hunter, want daar is de breastplate bugged en is het haar 'semi-naakt' uiterlijk (hetzelfde als je dus geen armor aanhebt). Dus de nieuwe beaststalker is ook al Boobstalker genoemd :)

Giantstalker wordt wel anders, veel meer crit en meer agi, erg goed allemaal. Heb zelf alleen de bracers tot zo ver.

Ik las ook ergens dat mensen dachten dat op een civvie schieten een guardspawn veroorzaakt, dit is niet waar. Guards spawnen als Civvies je zien in hun aggro range, dan spawnen ze 1 guard voor iedereen die ze zien. Dus eigenlijk moet je JUIST zo SNEL MOGELIJK civvies doodmaken voordat ze midden in de raid zitten, want dan komen er bergen guards.
Je kan dit heel makkelijk checken, elke keer als je als Alliance by TM de mushroom salesman aggroed roept hij iets in Gutterspeak voor iedere Alliance die hij ziet, en dan kan je in de verte de guards zien spawnen, precies hetzelfde aantal als dat hij die zinnen uitkraamde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:05:
[...]

Klopt, HS naar IF, maar dan mot je nog een heel eind terugvliegen naar BB en weer lopen naar die grindspots en zonder mount (waar ik dus nu juist voor spaar) gaat dat niet heel erg vlot. Ik ben lichtelijk ongeduldig van aard :P
Handiger is HS in BB, en dan een alt in IF zetten en alle AH waardige stuff hierheen mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik merk ook wel dat na 40 een beetje een "dood" punt is... Alleen maar high level of elite quests, en vaak ook geen leuke... EN ook nog eens lagere droprates van quest items... Bah, gewoon maar ff doorbijten denk ik.
Nou, ik zit op 41 en ik heb nog bergen quests in geel, groen en rood openstaan in STV. En in hogere gebieden als Feralas ben ik nog niet geweest, dus het valt wel mee... nog nooit een dood punt gehad, ik heb mijn quest log vanaf lvl 15 gewoon altijd vol zitten en ik moet regelmatig quests droppen omdat er een interessante langs komt.

De replay value valt me bijzonder mee... ik heb veel gebieden zoals Desolace en Redridge bijna volledig aan me voorbij laten gaan om dat ik er gewoon niet aan toe kwam in de betreffende level range. Wel opvallend dat sommige gebieden je weken zoet kunnen houden (STV, Ashenvale) en andere met twee bezoekjes 'afgehandeld' zijn (Stonetalon Mountains).

[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-06-2005 16:15 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Handiger is HS in BB, en dan een alt in IF zetten en alle AH waardige stuff hierheen mailen.
Dan denken ze straks van, goh, hoe kan een level 1 alt nou al die dure spullen op ah zetten?

Nee, ik hou het voorlopig nog even bij mijn rogue, daar heb ik al werk genoeg aan en het blijft nog steeds leuk. Ik heb wel concrete plannen om binnen afzienbare tijd een Warlock als Alt te beginnen, lijkt me wel vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:21:
[...]

Dan denken ze straks van, goh, hoe kan een level 1 alt nou al die dure spullen op ah zetten?

Nee, ik hou het voorlopig nog even bij mijn rogue, daar heb ik al werk genoeg aan en het blijft nog steeds leuk. Ik heb wel concrete plannen om binnen afzienbare tijd een Warlock als Alt te beginnen, lijkt me wel vet :P
Dat geeft niet hoor, is gewoon toegestaan volgens de regels.
En een warlock is idd erg gaaf, wel af en toe frustrerend als je weer eens zonder shards zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:18
HTT-Thalan: als je echt een goed grind-build voor rogues wilt hebben moet je respeccen naar een remorseless-ambush build, IMO natuurlijk ;) Als je dan hoger bent kun je altijd nog terugspeccen naar pvp-build (@60 dan he).

Heb het zelf ook en gaat echt als een trein. Altijd mobs van 2-3 lvls lager aanvallen en je scheurt er in 10-12 secs doorheen en door naar de volgende. Dan na een stuk of 15 kills backtracken en loot+skin. Binnen paar uur zo 100 thick leather verzameld :+

Voor PVP ga ik trouwens voor 21/4/26 build, dus eigenlijk net een 21/8/22 minus backstab en dan met cheapshot. Ik hou dus de stunmogelijkheid en heb ook burst damage met ambush.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms verveel je je... wat doe je dan als lvl 60 Paladin? Je gaat sight-seeing tours doen in de wereld. Zo kom je bijvoorbeeld in de Ragefire Chasm (horde instance in Oggrimar). Oggrimar zelf is ook een prima plaats, je kunt er rustig rondlopen zonder te worden aangevallen door guards. Helaas hadden een stapel lvl 60 charaters dat door en vielen mij aan (5:1), en aangezien ik dat wel eventjes kan hebben, maar uiteindelijk dan toch dood zou gaan, ging ik lekker in mijn schildje zitten en heartstonde ik weg :) Wat een mooie dag was dat...

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/oggrimar.jpg

Achteraf hoorde ik dat veel mensen in Oggrimar niet geloofden dat er een Paladin midden in hun stad stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:24:
[...]

Dat geeft niet hoor, is gewoon toegestaan volgens de regels.
En een warlock is idd erg gaaf, wel af en toe frustrerend als je weer eens zonder shards zit :(
Ja, en bij elkaar farmen met mijn rogue gaat dan dus ook niet. Maar ik kan wel even de deadmines leegroven, en de stockade, en die spullen vervolgens (voorzover niet bop) doormailen naar die alt, heeft hij iig een goed begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:30:
Soms verveel je je... wat doe je dan als lvl 60 Paladin? Je gaat sight-seeing tours doen in de wereld. Zo kom je bijvoorbeeld in de Ragefire Chasm (horde instance in Oggrimar). Oggrimar zelf is ook een prima plaats, je kunt er rustig rondlopen zonder te worden aangevallen door guards. Helaas hadden een stapel lvl 60 charaters dat door en vielen mij aan (5:1), en aangezien ik dat wel eventjes kan hebben, maar uiteindelijk dan toch dood zou gaan, ging ik lekker in mijn schildje zitten en heartstonde ik weg :) Wat een mooie dag was dat...

[afbeelding]

Achteraf hoorde ik dat veel mensen in Oggrimar niet geloofden dat er een Paladin midden in hun stad stond :)
Hoe kan het nou zijn dat je niet wordt aangevallen door die guards dan?
Als er een horde speler in IF komt, wordt ie meteen in de pan gehakt

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Imodium schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:30:
HTT-Thalan: als je echt een goed grind-build voor rogues wilt hebben moet je respeccen naar een remorseless-ambush build, IMO natuurlijk ;) Als je dan hoger bent kun je altijd nog terugspeccen naar pvp-build (@60 dan he).

Heb het zelf ook en gaat echt als een trein. Altijd mobs van 2-3 lvls lager aanvallen en je scheurt er in 10-12 secs doorheen en door naar de volgende. Dan na een stuk of 15 kills backtracken en loot+skin. Binnen paar uur zo 100 thick leather verzameld :+

Voor PVP ga ik trouwens voor 21/4/26 build, dus eigenlijk net een 21/8/22 minus backstab en dan met cheapshot. Ik hou dus de stunmogelijkheid en heb ook burst damage met ambush.
Die heb ik ook, maar ik merk dat ik nog steeds loot en skin voor ik naar de volgende mob ga, wat natuurlijk zonde is van de 20sec remorseless, tis een gewoonte. Verder heb ik het gevoel dat sinds ik mijn chestpiece van +14 agi en +4 sta heb ingeruild voor +18sta en +4 agi, ik veel minder crits doe. Het scheelt niet veel agi meer ( heb het wel weer gecompenseerd op mijn agi met andere items) maar voor mijn gevoel critte ik eerst gewoon meer.

Plus dat dat skinnen allemaal zo lang duurt, je ben voor een beetje bedrag al gauw 1 a 2 uur aan het skinnen en dat is saai :{

Mijn base crit is 14,51% en daar komen natuurlijk de zaken als imp ambush en oppurtunity bij. Ik heb nog geen murder, dat ga ik ook maar snel halen denk ik. Verder heb ik 2 razor blades, 1,70 speed en 53max damage met beide +2 beastslaying.

- edit -

Ik ben nu wel van plan eens een sword build te proberen, of eventueel maces, omdat mijn SS damage dan veel hoger word, dan moet ik het alleen wel zonder ambush stellen. Ik hou de daggers bij me natuurlijk. Maar goede zwaarden heb ik nog nooit gedropt gekregen, en kopen doe ik natuurlijk niet nu ik aan het sparen ben. Ik begin nu toch te twijfelen of ik met een sword build niet beter zou kunnen pvpen, maar mijn grootste damage komt toch van de ambush ... moeilijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 01-06-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:21:
En? Iedereen doet dat. Ik mail gewoon al m'n green drops en stacks metal e.d. naar m'n AH char, zo heb ik het grootste deel van m'n geld verdiend. Gisteren nog ff 30 gold naar m'n main teruggemailed. Zal Blizzard een zorg zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Tja, de kracht van een remorseless-ambush build is juist de je volgende ambush 90% crit kans heeft, als jij die dan niet neemt..

En ik zie het probleem niet met skinnen, zo gebeurd. Ik had op lvl 40 al bijna het goud voor mijn mount Gewoon niet je gear altijd upgraden want met een paar levels zijn die items toch obsoleet geworden Heb nu na mijn mount aanschaf toch weer bijna 90G. Quest rewards zijn doorgaans ook prima. In Feralas is nog een serie quests die een 62 max dmg dagger oplevert. De serie start met die missing courier quest in Feathermoon stronghold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:04:
[...]

Serieus? Daar heb ik nog niet gekeken, ben alleen SM zelf nog maar ingeweest, en een graveyard kom ik zelf zelden tot nooit tegen :+

Ik zal vanavond eens gaan checken :9
Volgens mij is graveyard de meest linkse instance portal hoor - en is dus in SM zelf ......

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
UneXisT schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:03:
[...]

Thnx!
Die quest voor Lorespinner moet ik nog doen. Mijn huidige wapen valt nog enigszins mee (vergeleken mijn schild zeker :)), Viking Warhammer ( http://www.thottbot.com/?i=11427 )

Dat schild is inderdaad een nodige upgrade :p
Ben zelf nu met deze quest serie bezig voor dit http://www.thottbot.com/?i=3579 schild, misschien ook wat voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
met me alt lockje had ik van het weekend net eye of killrogg gehaalt ^_^meesterlijk ding :P enneuh succubus roelt wel :P Maatje van me is ook warlock en die gebruikt voidwalker, meesterlijke combo, hoeven zelf weinig meer te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Yup. Er zijn 2 instances waar je in kunt, de andere 2 zijn gelocked. De linkse is het dus. Op zich dropt die UD baas in de graveyard niet zoveel. Wel staat er een kist buiten in de graveyard.

Ook handig om geld te verdienen.

Benodigd : sap + blind

Neem de rechter instance in SM. Stealth voorbij Houndmaster Loksey e.d. en vlak voor die Doan gast zitten 2 kamers met wat monks enzo. In een van de 2 zit links (bijna) altijd een chest bewaakt door 2 guards. Sap + blind, loot kist. Altijd een groen items, soms 2, en heel soms blauw + groen. Vanish for the win! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Optical schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:40:
[...]

Volgens mij is graveyard de meest linkse instance portal hoor - en is dus in SM zelf ......
De onderliggende grap was dat ik niet zo vaak doodga, en dus niet zo goed weet waar alle graveyards zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Imodium schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:43:
Yup. Er zijn 2 instances waar je in kunt, de andere 2 zijn gelocked. De linkse is het dus. Op zich dropt die UD baas in de graveyard niet zoveel. Wel staat er een kist buiten in de graveyard.

Neem de rechter instance in SM. Stealth voorbij Houndmaster Loksey e.d. en vlak voor die Doan gast zitten 2 kamers met wat monks enzo. In een van de 2 zit links (bijna) altijd een chest bewaakt door 2 guards. Sap + blind, loot kist. Altijd een groen items, soms 2, en heel soms blauw + groen. Vanish for the win! :+
Gisteren toevallig nog een run gedaan, ik lvl55 warrior, met een 41priest, ik kon gewoon lekker blijven hakken, alles gedaan in beserkerstance :+

Vanavond loop ik weer effe alleen over de graveyard, maar ik denk dat het te weinig oplevert voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ben ik lvl 24 Shaman (troll) en heb als professions Mining en Blacksmithing.
Mining nu lvl 45 ofzow, maar Blacksmithing nog steeds lvl 1 :(

Als ik in Ogrimar ben wil ik mijn bs leren maar op de een of ander manier lukt dat dus niet.....
(De weg naar de trainer weet ik wel (van een NPC wegwijzer), maar die wil mij dus niets leren....)

Wie kan mij vertellen hoe en waar ik moet starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Imodium schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:43:

Welke level zijn ze? Want mijn fadeleaf is op, dus ik zal ze af moeten maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

FragNeck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:45:
[...]

Gisteren toevallig nog een run gedaan, ik lvl55 warrior, met een 41priest, ik kon gewoon lekker blijven hakken, alles gedaan in beserkerstance :+

Vanavond loop ik weer effe alleen over de graveyard, maar ik denk dat het te weinig oplevert voor me.
op jou lvl moet je gewoon lekker lvl 54 mobs gaan grinden levert veeeel meer op dan die graveyard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Dat zijn 2 elites van level 34, dat ga je niet redden. Ook patrolled er eentje die zo af en toe voorbij komt. De sap/blind combo gebruik ik dan ook niet voor de grap :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:46:
Inmiddels ben ik lvl 24 Shaman (troll) en heb als professions Mining en Blacksmithing.
Mining nu lvl 45 ofzow, maar Blacksmithing nog steeds lvl 1 :(

Als ik in Ogrimar ben wil ik mijn bs leren maar op de een of ander manier lukt dat dus niet.....
(De weg naar de trainer weet ik wel (van een NPC wegwijzer), maar die wil mij dus niets leren....)

Wie kan mij vertellen hoe en waar ik moet starten?
laat blacksmith vallen tis de meest waardeloze proffesion echt waar ik heb nog amper wat voor mn zelf gemaakt laat staan er winst meegemaakt. hou lekker mining en kies nog een gathering profession.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:49
Toen ik voor mijn mount ging sparen (begon pas op lvl 38) ben ik ook alleen maar gaan grinden in STV. Gaat als een trein met al dat leather. Gewoon niks van maken maar in stacks op AH zetten. Bovendien ben ik op een gegeven moment op aanraden van een maat naar Un'Goro Crater gegaan. Hier Un'Goro Soil verzameld. Dit verkoopt helemaal als een tiet en je hoeft er niet eens voor te vechten. Ligt gewoon op de grond. Ik had zo een stuk of 40 opgeraapt. Verkocht voor 3 a 4G per 10.
Allen even uitkijken voor de raptors in Un'Goro.

Nu heb ik inmiddels alweer zo'n 10 lvl's mijn mount (ben lvl 50) en als ik geld nodig heb ga ik vissen naar Deviate. Hier maak ik Deviate Delight van en verkoop in IF. Gaat ook erg hard. Ik heb er zo 100 bij elkaar gevist in de Barrens. Ik verkoop ze meestal voor 1G per 5. Op AH staan ze veel duurder. Ze zijn er gek van als ze zien dat het eten hiervan je kan veranderen in Ninja of Pirate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Imodium schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:48:
Dat zijn 2 elites van level 34, dat ga je niet redden. Ook patrolled er eentje die zo af en toe voorbij komt. De sap/blind combo gebruik ik dan ook niet voor de grap :Y)
2 Elites 34 niet redden? Hm :{

Het word krap aan maar ik denk dat het met een combo van sap/evasion en desnoods een vanish als de eerste dood is, wel moet lukken.

Je sapt er eentje, begint met de andere, gebruikt evasion om minder klappen te krijgen zodra te 2e wakker word, en zodra de eerste dood is vanish je. Daarna wacht je tot je weer genoeg hp hebt, of je gaat naar een stil plekje buiten aggro range voor een bandage. Als het echt goede drops zijn moet je dat er maar voor over hebben toch? :P

Ik heb toen ik hem voorbij zag lopen wel eens geprobeerd stitches te solo'en, maar mijn god zeg, die mogen ze net zo goed lvl 45 elite noemen! Ik moest halverwege zijn hp (ik had nog 100 over) écht wegwezen!

En weet iemand wie hercules remains is? Ik was in SS tijdens een raid, en er stond een undead npc op de graveyard, met een aantal add's. Ik heb hem afgemaakt en kreeg een helm, groen, die momenteel op ah staat, zie straks wel wat hij opgebracht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hooli-gan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:51:
Toen ik voor mijn mount ging sparen (begon pas op lvl 38) ben ik ook alleen maar gaan grinden in STV. Gaat als een trein met al dat leather. Gewoon niks van maken maar in stacks op AH zetten. Bovendien ben ik op een gegeven moment op aanraden van een maat naar Un'Goro Crater gegaan. Hier Un'Goro Soil verzameld. Dit verkoopt helemaal als een tiet en je hoeft er niet eens voor te vechten. Ligt gewoon op de grond. Ik had zo een stuk of 40 opgeraapt. Verkocht voor 3 a 4G per 10.
Allen even uitkijken voor de raptors in Un'Goro.

Nu heb ik inmiddels alweer zo'n 10 lvl's mijn mount (ben lvl 50) en als ik geld nodig heb ga ik vissen naar Deviate. Hier maak ik Deviate Delight van en verkoop in IF. Gaat ook erg hard. Ik heb er zo 100 bij elkaar gevist in de Barrens. Ik verkoop ze meestal voor 1G per 5. Op AH staan ze veel duurder. Ze zijn er gek van als ze zien dat het eten hiervan je kan veranderen in Ninja of Pirate.
Whoah! Dat is idd niet mis, maar is die crater niet gevaarlijk op level 41? te grote aggro range enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 11-09 00:02
sebasgrif schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:50:
[...]

Deze manual moet je wel eens lezen, staan een paar leuke easter eggs in. Vooral tussen de credits helemaal achterin.
Waar staan ze dan, ik kan ze echt niet vinden.

Verder nog een vraagje, had ik al eerder gesteld maar tot op heden geen antwoord. Gaat beaststalker er op achteruit bij de volgende patch? (zoals hier eerder werd vermeld) En zo ja, hoeveel en hoe weet je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:40:
[...]
Ben zelf nu met deze quest serie bezig voor dit http://www.thottbot.com/?i=3579 schild, misschien ook wat voor jou?
Ja bedankt, stelde Bokkie ook al voor. Vanavond eens kijken hoe ver ik kan komen.
(Jammer dat je niet op sunstrider zit :))

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:58:
[...]

Whoah! Dat is idd niet mis, maar is die crater niet gevaarlijk op level 41? te grote aggro range enzo?
jawel dat word een beetje te voor je hoor ga je niet leuk vinden. tis niet heel druk kwa mobs op sommige stukken en als rogue kom je wel wat verder maar ik zou het niet doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Un'Goro soil is nodig voor tenminste drie quests voor zover ik weet. De laatste van die quests kun je eindeloos doen voor reputation en goodies.

Yellow moet wel eventjes zeggen, dat als hij een lvl 40 character in Un'Goro zou zien die soil (quest item) aan het looten is dat ik hem neerhak tot hij terug vlucht naar Elwyn oid. Of ik zou wachten tot papa Devilsaur langskomt en hem niet helpen...

Mijn quest item, jou grind item, zat dingen om te grinden, maar quest items looten om te verkopen... meh.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Thalan - er komt dus regelmatig een 3e voorbij patrollen, niet echt wenselijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Bah, nu ook na 20/30 minuten dat me verbinding heel ff wegvalt, tnx blizzard :z
Is dus niet alleen bij @home, want heb Demon. Mogen ze best wel fixen opzich, want is zwaar irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
HTT-Thalan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:45:
[...]

De onderliggende grap was dat ik niet zo vaak doodga, en dus niet zo goed weet waar alle graveyards zijn 8)
Ja ja je komt er niet onderuit : je wist gewoon niet dat hij de SM graveyard instance bedoelde :P ;)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Yellow|A schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:18:
Un'Goro soil is nodig voor tenminste drie quests voor zover ik weet. De laatste van die quests kun je eindeloos doen voor reputation en goodies.

Yellow moet wel eventjes zeggen, dat als hij een lvl 40 character in Un'Goro zou zien die soil (quest item) aan het looten is dat ik hem neerhak tot hij terug vlucht naar Elwyn oid. Of ik zou wachten tot papa Devilsaur langskomt en hem niet helpen...

Mijn quest item, jou grind item, zat dingen om te grinden, maar quest items looten om te verkopen... meh.
Dat was ik ook helemaal vergeten. Ik zit op een PVE server. Ik had dus geen last van andere spelers. Enige wat ik hoefde te doen was het ontwijken van high lvl mobs en dat was makkelijk te doen. Ik trok niet veel agro en als ik al achterna gezeten werd kon ik altijd Feign Death doen.
En wat betreft "quest item" er ligt meer dan genoeg van dat spul. Moest laatst nog 40 van dat spul hebben voor een quest. Binnen een half uur had ik het binnen. Als ik het zou verkopen, tel uit je winst :). Bovendien droppen de mobs het ook als ze gekilled worden. Dus als iemand dat spul gaat pakken voor verkoop, so what???

Ik heb er veel mee verdiend in de tijd dat ik het nodig had voor mijn mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de download veel als je het speelt?
Ik kan ni meer dan 10GB downloaden per 30 dagen of ik zit op smallband.
mijn provider is telenet (kabel heb ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Intronic schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:21:
Bah, nu ook na 20/30 minuten dat me verbinding heel ff wegvalt, tnx blizzard :z
Is dus niet alleen bij @home, want heb Demon. Mogen ze best wel fixen opzich, want is zwaar irritant :/
Een goede vriend van mij heeft dat ook bij Multikabel.Ik heb zelf ook Mutikabel maar heb nooit die problemen. Ik zou er helemaal gek van worden.
Weet al precies hoe laat het is als ie stokstijf blijft staan en niet meer reageerd. Heel irri als je in een instance net een groep mobs aanvalt.
Is dit nou een bug van Blizzard of een probleem van je internet verbinding? Aangezien lang niet iedereen er last van heeft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Hooli-gan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:29:
[...]

Een goede vriend van mij heeft dat ook bij Multikabel.Ik heb zelf ook Mutikabel maar heb nooit die problemen. Ik zou er helemaal gek van worden.
Weet al precies hoe laat het is als ie stokstijf blijft staan en niet meer reageerd. Heel irri als je in een instance net een groep mobs aanvalt.
Is dit nou een bug van Blizzard of een probleem van je internet verbinding? Aangezien lang niet iedereen er last van heeft!!
Als ik normaal internet, download, of in andere games online ga blijf ik mijn verbinding gewoon houden. Dus het lijkt me wel een blizzard probleem, maargoed, heb alles ingesteld zoals hier beschreven: http://forums-en.wow-euro...14289&p=1&tmp=1#post14289

Hopen dat het helpt.

[ Voor 6% gewijzigd door Intronic op 01-06-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Yellow|A schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:18:
Op argent dawn verkoopt het erg slecht anders. Je krijgt die soil bij de helft van de mobs die je killed, en daarnaast kun je het ook nog eens gewoon oppakken. Ik wist alleen niet dat je het voor drie quests nodig hebt :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ik heb destijds aardig wat soil verkocht voor 40s per 10. Toch makkelijk wat extra G als je daar aan het questen was.

Liep als een trein :)

En er ligt daar zoveel soil dat het echt geen probleem is om je quests te finishen hoor..

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 01-06-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
ik heb een vraag: :+

http://www.thotbott.com/?i=3828
Stoneslayer
Two-Hand Sword
133 - 200 Damage Speed 3.90
(42.7 damage per second)
Chance on hit: Increases damage by 10 for 8 sec.

http://www.thotbott.com/?i=9656
Stoneraven
Two-Hand Polearm
118 - 178 Damage Speed 3.30
(44.8 damage per second)
+13 Strength
+13 Agility
+15 Stamina
+9 Spirit

Welke is beter voor een sotc/soc pally? ik hoor van me guild dat ik naar end dmg moet kijken, dan is die stoneslayer beter...
Maar wat vinden jullie? zijn die stats van dat andere wapen dan beter compenserend zodat het nog een beter wapen is?

anders vanavond/morgen/whatever maar veel uldaman runs doen. Wat zouden jullie kiezen als sotc/soc pally?

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 01-06-2005 17:56 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
UneXisT schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:15:
[...]

Ja bedankt, stelde Bokkie ook al voor. Vanavond eens kijken hoe ver ik kan komen.
(Jammer dat je niet op sunstrider zit :))
hehe...

je moet alle quests van dat gastje nemen (anders krijg je de vervolg quests niet) de eerste 4 zijn wel te doen in je uppie, daarna volgen de elite quests, en daar moet je wel een groepje voor hebben... ik moet zelf nog 3 quests en dan heb ik het schildje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:56:
ik heb een vraag: :+

http://www.thotbott.com/?i=3828
Stoneslayer
Two-Hand Sword
133 - 200 Damage Speed 3.90
(42.7 damage per second)
Chance on hit: Increases damage by 10 for 8 sec.

http://www.thotbott.com/?i=9656
Stoneraven
Two-Hand Polearm
118 - 178 Damage Speed 3.30
(44.8 damage per second)
+13 Strength
+13 Agility
+15 Stamina
+9 Spirit

Welke is beter voor een sotc/soc pally? ik hoor van me guild dat ik naar end dmg moet kijken, dan is die stoneslayer beter...
Maar wat vinden jullie? zijn die stats van dat andere wapen dan beter compenserend zodat het nog een beter wapen is?

anders vanavond/morgen/whatever maar veel uldaman runs doen. Wat zouden jullie kiezen als sotc/soc pally?
kijk die stats! dat kun je nooit compenseren met die 20 extra damage.. Stoneraven lijkt mij way better

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
de +str maakt de damage ook weer goed, en +15 sta is lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik log elke keer in (in IF) en krijg elke keer deze error:

This application has encountered a critical error:

ERROR #0 (0x85100000)
Program: C:\Program Files\World of Warcraft\WoW.exe
File: C:\build\buildWoW\WoW\Source\Object\ObjectClient\Player_C.cpp
Line: 8368
Expr: !stats

hierna word WoW vanzelf afgesloten :? . Heeft iemand enig idee wat er mis is en wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Ik heb zo'n beetje elke combat stats mod op http://ui.worldofwar.net/ en http://www.curse-gaming.com gechecked, maar ik kan nog steeds die mod niet vinden waarmee je de damage die je hebt uitgedeeld en percentage van de totale hitpoints van alle members in je party in de chat kan weergeven.

Iemand tips ?

[ Voor 7% gewijzigd door oRc op 01-06-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een UD priest en ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Soloen gaat lekker en iedereen wil je in een groep hebben. Ook is het leuk om mensen met lagere levels te helpen. Meestal kies ik mensen met een paar levels lager als mij en die help ik dan door quests heen totdat ze dezelfde hebben als dat ik heb, dan helpen we elkaar erdoorheen :).

Wat me overigens wel opvalt is dat maar heel weinig spellcasters hun melee wapen gebruiken. Je doet natuurlijk niet veel damage, maar het heeft al meerdere keren me leven gered als ik weer eens OOM was. Als je dan nooit iets gedaan hebt met je wapen, ben je zo de pijp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
oRc schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:20:
Ik heb zo'n beetje elke combat stats mod op http://ui.worldofwar.net/ en http://www.curse-gaming.com gechecked, maar ik kan nog steeds die mod niet vinden waarmee je de damage die je hebt uitgedeeld en percentage van de totale hitpoints van alle members in je party in de chat kan weergeven.

Iemand tips ?
Bedoel je misschien Damage Meters? Deze addon maakt een grafiekje van de damage die jij en je party members doen, wat je vervolgens in de chat kan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lkkr Iv 39 nu, met zo'n 75-80g.

Bijna tijd voor de mount dus, maar nu hoorde ik van een guild member dat je iemand anders de mount ook kan laten kopen (iemand met extra korting) aangezien de mount 'bound on use' (dus als je voor de eerste keer de mount gebruikt pas gebonden aan jou wordt).

Nou vroeg ik me 2 dingen af:

1) is dit zo? :)
2) krijg je als Senior Sergeant extra korting? (ook gehoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 20:14

Flapmo

and back is gigi!

zzz ik wil 40 worden en mount kopen is die server down :X

a: ja is zo
b: niet 100% cker maar dacht het wel ja, 10%

[ Voor 36% gewijzigd door Flapmo op 01-06-2005 21:46 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ja hoor, ik zit weer een mauradon. Doei server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:40:
lkkr Iv 39 nu, met zo'n 75-80g.

Bijna tijd voor de mount dus, maar nu hoorde ik van een guild member dat je iemand anders de mount ook kan laten kopen (iemand met extra korting) aangezien de mount 'bound on use' (dus als je voor de eerste keer de mount gebruikt pas gebonden aan jou wordt).

Nou vroeg ik me 2 dingen af:

1) is dit zo? :)
2) krijg je als Senior Sergeant extra korting? (ook gehoord)
1. ja, gisteren nog voor een guildie gedaan
2. op rank 3 krijg je 10% extra korting, daarna niks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit even helemaal vast :|

ik moet dit doen:

Description:
So few warlocks remain... We risk much, but the risks are warranted. You must quickly reach maturity in your ability if you are to be of use to the Horde and to the Warchief.

It is time that you learned a new summoning spell.

First, you must recover the Tablet of Verga, which was stolen by warlocks of the Burning Blade and is now kept at their lair in Skull Rock to the east of the city. With the tablet, I will show you the runes necessary to summoning a voidwalker.

linkje: http://www.goblinworkshop...creature-of-the-void.html

maar ik heb dus geen id waar of wat ik moet zoeken :|

iemand die dit al gedan heeft en me kan helpen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Hmmm...volgens mij is er weer eens het e.a. mis bij blizzard. Kan niet eens op de wow-europe.com page komen laat staan in Agrammar. Ellende weer.

Dus maar weer wachten!

gr

cK

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:47:
ik zit even helemaal vast :|

ik moet dit doen:

Description:
So few warlocks remain... We risk much, but the risks are warranted. You must quickly reach maturity in your ability if you are to be of use to the Horde and to the Warchief.

It is time that you learned a new summoning spell.

First, you must recover the Tablet of Verga, which was stolen by warlocks of the Burning Blade and is now kept at their lair in Skull Rock to the east of the city. With the tablet, I will show you the runes necessary to summoning a voidwalker.

linkje: http://www.goblinworkshop...creature-of-the-void.html

maar ik heb dus geen id waar of wat ik moet zoeken :|

iemand die dit al gedan heeft en me kan helpen ?
oost van orgrimmar is een grot met de tablet erin, niet te missen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:53:
[...]

oost van orgrimmar is een grot met de tablet erin, niet te missen :p
die grot dus :( ik maak daar geen kans, die beesten maken mij af in 1 min, en alsik hem overleef komt er een 2de die beesten kan ik oko niet tegen casten alles mislukt. (kben warlock btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Uh die zijn toch level 9 ofzo? Welk level ben jij dan?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 18:53

t3q

Say yes to teq

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:06:
Hmm ik log elke keer in (in IF) en krijg elke keer deze error:

This application has encountered a critical error:

ERROR #0 (0x85100000)
Program: C:\Program Files\World of Warcraft\WoW.exe
File: C:\build\buildWoW\WoW\Source\Object\ObjectClient\Player_C.cpp
Line: 8368
Expr: !stats

hierna word WoW vanzelf afgesloten :? . Heeft iemand enig idee wat er mis is en wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt :)
Gooi alles files in je WDB folder is weg.

Heb ik gedaan en weg error

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Als je het makkelijk wil doen kan je het beste naar de undercity...heb je de void walker gelijk. Zonder problemen en ellendige q!

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

gelukkig net op tijd klaar met een wipeloze lbrs party..
lekkere drops voor me vanavond :D

http://www.thottbot.com/?i=5291
http://www.thottbot.com/?i=15647

[ Voor 28% gewijzigd door m0nk op 01-06-2005 22:06 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie, die kut telia routers zijn (weer eens) overbelast.
12 28 ms 30 ms 31 ms prs-tc-ks51-geth0-2.telia.net [213.248.70.70]
13 * * * Time-out bij opdracht.
:(.

offtopic:
Ik dacht dat Internet een systeem had dat als 1 router overbelast is dat anderen het overnemen? Of is dit toevallig een bottleneck router?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loginserver lijkt offline te zijn. Ik zit net met een party in Zul'Farrak en twee van mijn partymembers zijn nu dus offline.

Ik hoop dat ze snel terugkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Definitie van een WoW gamer:
- Altijd WoW aan het gamen
- Als ze geen WoW spelen zeuren ze over de server die weer down is :P

Agjah..ik ga maar ff een potje CS:S doen :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

75% van mensen speelt savonds en als dan de servers down gaan vind ik gewoon dat ze die dag moeten vergoeden (ik weet dat het in de overeenkomst staat, maar een tegenprestatie kan toch wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:14:
[...]

Ach, voorlopig is WoW nog altijd betrouwbaarder dan de NS. En ook een stuk leuker.
Natural Swiftness?
8)7
ik ga stoppen met wow spelen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop maar weer met klagen over downtime. Je schiet er niet alleen niets mee op, sommige mensen grijpen de kans aan om dan maar offtopic / slowchatterig te gaan posten. Een aantal posts zijn dan ook verdwenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja is altijd leuk ik zit in Stratholm en word bij de laatste boss DC bah ... lame erg gewoon :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 11:04
AiMeR schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:12:
OMG bij mij ook Waarom betalen we eigenlijk ???!!! 8)7
Nou, je kan veel zeggen van blizzard, maar niet dat ze zeuren om een dag. Je krijgt vaak dagen erbij bij redelijk lange problemen.

Ook zijn de servers vaak niet te lang down bij onderhoud. Ook hebben ze toen de gamecards niet te krijgen was de login server niet op controleren gezet of je moest betalen. Dit zullen ze wel nooit officieel zeggen. Maar het is wel raar dat op de officiele releasedag van de gamecards dat toen de login server wel op betaling ging controleren.

Ook dat cc gedoe, nu moet je een geldig nummer ingeven.(of een gekraakt). Eerst kon je gewoon xx en of 00len ingeven.

En tsja dat er als er 1 onderdeel down gaat dan moet het gewoon zo snel mogelijk worden opgelost, en daar heb ik veel vertrouwen in.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Na mijn magister set compleet te hebben wil ik nu een set voor +spelldmg hebben. Ik heb deze items al:
Thuzadin Sash [BELT]
Burial Shawl [SHOULDER]
Crimson Felt Hat [HEAD]
Shivery Handwraps [HANDS]
Elemental Mage Staff [STAFF]

Nu wil ik graag de namen weten van andere items die +spelldmg geven. Zat voor chest te denken aan robe of everlasting winter maar daar zijn mischien betere van aangezien dat 'maar' lvl 52 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Ik heb eigenlijk nooit problemen, maar vanavond ging het dan toch mis. Een maat van me die redelijk vaak word gedisconnect kon niet meer inloggen en belde mij op voor advies.
Heb even uitgelogged en wilde erna weer in om te kijken of het mij wel lukte. Mooi niet dus. Als ik gewoon in het spel was blijven zitten was er niks aan de hand en had ik lekker kunnen door gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Laatst online: 18:53

t3q

Say yes to teq

Ik bleef ook gewoon in game en kon gewoon wel bewegen maar ik kon nergens op klikken ofzo.

Maar goed we zullen maar even moeten wachten tot ie weer online is.
Niks aan te doen.

Blizzard doet heus wel hun stinkende best om alle problemen te verhelpen.

Gister was echt kick gewoon, stormwind werd aangevallen door een aantal hordes.
Hadden ze een npc geraakt, overal guards :)

Heb nog nooit zoveel alliance bij elkaar gezien :D

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Hebben ze bij blizzard ook problemen met het organiseren van een goede netwerkstructuur ofzo?

Het is me toch een stelletje prutsers van nertwerkbeheerders daar dat wil je niet weten :/ Zodra de loginserver/realmserver/<insert>server down is ik gelijk ook de hele mainpage van www.wow-europe.com de lucht uit.
Krijg steeds meer het idee dat da handje idioten daar alles op 1 bak met windows 98 heeft draaien ofzo :/

Eniewees :) Het verbaast me weer niet (net maintenance geweest dus dan ligt het er altijd uit he) en ga wel wat anders doen ofzo :)
Het meest kwalijke alleen vind ik dat alles er al een uur uitligt en er *nergens* @ forums of weetik waar een officiele melding te vinden is dat er iets kapot is en hoe lang het gaat duren. Erger me er steeds meer aan bij Blizzard dat ze hier zo laks in zijn.

Krijg altijd een beetje het gevoel dat er nu eentje naar die bak zit te kijken van: ":/ kapot.... :/ " en meer niet doet zeg maar :P

@hieronder: das bull want ten alle tijde als er een servercrash is dan is www.wow-europe.com niet bereikbaar en forums-en.wow-europe.com wel, en de laatste lijkt me een logschere plek voor storingsmeldingen :) En geloof jij stories van DDos enzo??? *proest*

Maar, ik zat ff op de forums te kijken en kwam daar dit tegen:
http://forums-en.wow-euro...6126&p=1&tmp=1#post296126

DIE voelen zich nu klote :/

[ Voor 50% gewijzigd door Ryceck op 01-06-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nygmo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-01-2023
lol bennie net bij general drakkisath knal je verbinding weg :S.... naja wachten tot de boel weer in de lucht is

ben trouwens Enygma lvl 60 rogue op Stormrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ryceck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:10:
Hebben ze bij blizzard ook problemen met het organiseren van een goede netwerkstructuur ofzo?

Het is me toch een stelletje prutsers van nertwerkbeheerders daar dat wil je niet weten :/ Zodra de loginserver/realmserver/<insert>server down is ik gelijk ook de hele mainpage van www.wow-europe.com de lucht uit.
Krijg steeds meer het idee dat da handje idioten daar alles op 1 bak met windows 98 heeft draaien ofzo :/

Eniewees :) Het verbaast me weer niet (net maintenance geweest dus dan ligt het er altijd uit he) en ga wel wat anders doen ofzo :)
Het is vrij logish dat de webservers ook down gaan.
Iedereen zal als een dolle naar de fora gaan om te kijken wat er allemaal loos is.

De structuur is vrij complex volgens mij, aangezien ze veel realm servers hebben draaien in verschillende continenten.

Misschien weer een DDos of zo, maar het kan ook iets anders zijn.
Ik hoop dat ze morgen avond weer up en running zijn, kunnen we weer verder questen :Y)

En voordat wow bestond kon je je ook vast wel vermaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Laatst online: 02-07 14:40
Hooli-gan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 22:51:
Ik heb eigenlijk nooit problemen, maar vanavond ging het dan toch mis. Een maat van me die redelijk vaak word gedisconnect kon niet meer inloggen en belde mij op voor advies.
Heb even uitgelogged en wilde erna weer in om te kijken of het mij wel lukte. Mooi niet dus. Als ik gewoon in het spel was blijven zitten was er niks aan de hand en had ik lekker kunnen door gamen.
gues again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Niet online
@Ryceck

Wat denk je dat er gebeurt als WoW er om wat voor reden dan ook uitklapt? Dan gaat iedereen meteen naar www.wow-europe.com om te kijken of er iets te vinden is. Het verbaast me dat de forum servers het nog zo goed uithouden.

Wat ik wel jammer vind is dat er niet even ergens een melding op het forum staat wat er aan de hand is en dat men er mee bezig is.

Verder vind ik het een beetje goedkoop gezeik van iemand die niet weet wat ze bij Blizzard allemaal aan het doen zijn. En misschien ligt het wel niet eens aan Blizzard. Zij zijn ook afhankelijk van hostingpartijen, vergeet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

FragNeck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:14:
[...]

Het is vrij logish dat de webservers ook down gaan.
Iedereen zal als een dolle naar de fora gaan om te kijken wat er allemaal loos is.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vindt het absoluut niet logisch dat de hele boel plat gaat. Blizzard kan ondertussen volgens mij prima inschatten dat het druk wordt op de webservers als de gameservers eruit knallen, en ze hebben onderhand genoeg tijd gehad om hier iets aan te doen. Nu ben ik geen expert, maar als er een nieuw virus is knalt de site van Microsoft of McAfee of iets dergelijks er ook niet uit omdat honderden duizenden mensen erheen gaan (zowel, mijn excusses).

En nee, het is niet leuk om na een dag hard werken thuis te komen en te ontdekken dat je (onderhand is het wel veilig om 'weer eens' te gebruiken) weer eens niet kan spelen. Erg jammer, en we kunnen er ook weinig aan doen. Ik vindt het ook netjes van Blizzard dat ze ons extra dagen geven, maar liever heb ik dat ik in de avonduurtjes een instance met wat vrienden kan doen.

Nu zal ik wel weer als anti-Blizzard uitgescholden worden, maar ik vindt het eigenlijk van weinig stijl betuigen. Je betaald veel geld voor zo'n product. Bij de Square-Enix servers ben ik er nog nooit (ja, nooit) eruit geknalt, tenzij de maintance eraan kwam. Kijk, dat is nou service!

(en ja, ik vindt het spel nog steeds leuk, ik ga nu niet dreigen m'n account stop te zetten :P)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

blender schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:16:
Verder vind ik het een beetje goedkoop gezeik van iemand die niet weet wat ze bij Blizzard allemaal aan het doen zijn. En misschien ligt het wel niet eens aan Blizzard. Zij zijn ook afhankelijk van hostingpartijen, vergeet dat niet.
Moeilijk he,..... lezen :/

"ik krijg het gevoel dat", ik zeg niet dat het zo is, maar het is wel typisch dat iedere keer dat er maintenance is geweest er de volgende zaken gebeuren:
* maintenance loopt ui
* server is diezelfde dag nog instabiel
* connect/game problemen nog diezelfde of volgende dag
* lousy communicatie over de problemen
* spul is spontaan weer up zonder enige aankondiging of reden voor downtime (behalve dan de DDOs stories enzo)

Het meest kwalijke punt vind ik net als jij dat de communicatie zo beroerd is. Als er iets kapot is dan ist kapot, maar je kan *zeker* als het er al een uur uitligt toch wel even aan je *betalende!!!!!!* klanten laten horen wat er kapot is, ipv je kop int zand steken en minister van irak spelen "We have no technical problems"
Snappie88 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:20:
(en ja, ik vindt het spel nog steeds leuk, ik ga nu niet dreigen m'n account stop te zetten :P)
Jammer wou net om je gear vragen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ryceck op 01-06-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc

oRc

\o/ Garfield \o/

Grote bedrijven als dat zullen toch nooit toegeven wat er echt aan de hand is.

Maar het is niet echt fantastisch geregeld allemaal.

Ook de verhalen over dat blizzard mensen ook maar mensen zijn snap ik wel en dat je aan DDoS attacks niets kan doen snap ik ook wel.

Maar volgens mij ligt dit meer aan hun dan aan iemand anders. De smoesjes van "De airco was kapot", "Oude firmware op de routers" enzo kennen we allemaal wel.

Maar voor het geld dat ik hier voor betaal verwacht ik toch een langere uptime en betere communicatie naar de klanten toe.

Het lijkt er ook inderdaad op dat steeds een paar uur naar de server maintenance de hele zaak in mekaar klapt.

Ook zou je denken dat het niet eens mogelijk is dat opeens je hele park eruit ligt. Er moet toch wel iets zijn qua backup servers, rerouting, weetikveelwat.

[ Voor 13% gewijzigd door oRc op 01-06-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Niet online
Ryceck schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:20:
[...]

Moeilijk he,..... lezen :/
Moet dat nou? :|

En die problemen waar jij het over hebt. Moet zeggen dat ik dat absoluut niet zo ervaar. En als het een keertje misgaat, want dat doet het echt wel, dan kun je je er maar het best bij neerleggen. Ze fixen het toch wel weer, en met die ervaring kunnen er dan weer wat bugs platgeslagen worden. Of mocht het niet aan Blizzard liggen maar aan een hostingpartij, dan zijn ze bij Blizzard ook niet achterlijk en zullen ze heus wel aan een nieuwe partij gaan denken. Die lui weten ook dat ze ik weet niet hoeveel lui teleurstellen als de zaak niet beschikbaar is. Dat wil je echt niet als bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Joh ik speel elke dag wow en vandaag is echt sinds tijden dat er weer is wat mis is. Zeik niet zo en ga naar je vriendin ofzo. WoW kan je echt altijd nog doen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc

oRc

\o/ Garfield \o/

Naar je vrienden gaan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Wat te doen als WoW down is? Dan ga je alle emotions uitproberen via MSN :7
Herr Jochem: Lekkah weeeeeertje! zegt:
nick?
niemand meer op ts2?

en wow doet et niet?
Nick / Snappie zegt:
nee
Nick / Snappie zegt:
dat zeg ik al een half uur
Nick / Snappie zegt:
nee sorry, uur
Nick / Snappie zegt:
heb muziek aanstaan dus ik hoor je niet
Nick / Snappie zegt:
^^
ja dat wist ik maar zijn daniel en yoeri eruit gekicked?
was trouwens net aan et bellen hoor schat
nou dan gaan we maar onnozele dingen doen
insidegamer.nl checken
Nick / Snappie zegt:
lol
Nick / Snappie zegt:
bijvoorbeeld
Nick / Snappie zegt:
wow.europe is ook down
ja bij mij ook
gvd is alles down
kan je niet eens lezen dat alles down is
wat rot!

Nick / Snappie zegt:

Nick / Snappie zegt:
boooooriiiiiin
Nick / Snappie zegt:
g
/bored
Nick / Snappie zegt:
/sleep
/no
Nick / Snappie zegt:
/moon
/slap
Nick / Snappie zegt:
/spit
/rude
Nick / Snappie zegt:
/moo
/cheer
Nick / Snappie zegt:
/chicken
/cry
Nick / Snappie zegt:
/mourn
/laugh
Nick / Snappie zegt:
/yes
Nog trouwens iets over de communicatie. Waarom zet Blizzard niet op de Amerikaanse site dat de Europese site en servers down zijn? Aangezien iedereen na www.wow-europe.com te hebben ingetypt vervolgens doorsurft naar www.worldofwarcraft.com? Waarom is die site trouwens niet down? Gezien de hoeveelheid hits die het nu krijgt? Nee, ik snap niet waarom Blizzard niet eventjes laat horen wat er fout is gegaan (waarschijnlijk weer een muis die aan de serverkabels zat te knagen :P)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 20:14

Flapmo

and back is gigi!

Ooit zei hier een mod, zeur niet zo over downtime, je speelt een grote MMORPG en daar gebeuren dit soort dingen. Een dag zonder kan wel weer. Addicts.

Om de post toch nuttig te maken:
Lvl 40 undead priest, waar kan die het beste lvlen? Kan je al naar badlands? Of is dat nog een beetje vroeg?

//edit
Alle ubernerds hebben hun WOW naam in hun MSN naam :Y). Alle profi;s hebben als msn naam alleen hun eigen (echte) naam!

[ Voor 19% gewijzigd door Flapmo op 01-06-2005 23:34 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:54:
[...]

die grot dus :( ik maak daar geen kans, die beesten maken mij af in 1 min, en alsik hem overleef komt er een 2de die beesten kan ik oko niet tegen casten alles mislukt. (kben warlock btw)
die grot is het dus NIET

het is een grot boven de weg van Ogrimmar naar het plaatsje ten zuiden (kank ff niet op naam komen) check thottbot voor preciese locatie .. daar zijn ze lvl 16/17 geloof ik anders ben je 3 uur aant grinden voor de insignia terwijl ie daar niet dropt.
het is dus NIET de grot ten oosten van oggrimar maar een andere !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:33:
Ooit zei hier een mod, zeur niet zo over downtime, je speelt een grote MMORPG en daar gebeuren dit soort dingen. Een dag zonder kan wel weer. Addicts.

<knip>
Mja, ik zou verwachten dat de communicatie naar de klanten ietwat beter zou zijn. Plaats dan iig een mededeling op de Realm status forums.

Zo kan men de indruk krijgen dat het Blizzard het allemaal niet zoveel kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Misschien moet Blizzard gewoon de error messages van FFXI gebruiken als je eens een x niet kan connecten naar een server :+

Afbeeldingslocatie: http://hapsnap.e-dentify.nl/images/POLerrorMon2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Aspje schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:41:
Misschien moet Blizzard gewoon de error messages van FFXI gebruiken als je eens een x niet kan connecten naar een server :+

[afbeelding]
Rofl! *Snappie start Final Fantasy XI weer op en hoopt op een gecrashte server*

Surfin' paradise!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.