Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 33 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.996 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145206

Ik ben nu ingelogd, kan alleen nog niet starten... World servers zijn nog down....

[OT]

Waarom zijn er niet zoveel Human Rogue's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Jammer idd dat de server deze avond down was/is. Het zal nu hopelijk snel verholpen zijn, maar het was een mooi moment om eens relaxed op de bank te hangen :)

Ik ben lekker bezig op met mijn lvl 60 paladin alle instances te bezoeken. Onze guild heeft inmiddels in MC Magdamar weten om te leggen, nadat een weekje eerder de slangachtige man (naam even kwijt) het moest ontgelden. Inmiddels is mijn eigen 'gear' ook beter aan het worden en draag ik zowaar 3 delen van de Lightforge set. Op naar de andere 5 onderdelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
Inmiddels up and running :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Dit is een nieuwe voor mij:

http://img216.echo.cx/my.php?image=naamloos7tg.jpg

"character not found"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

kan nu ook weer inloggen, maar wanneer ik naar Dunemaul connect krijg ik een "world servers down" melding.

Emerald kan ik al helemaal niet connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145206

Je zou bijna een eigen GoT server opzetten.... Niet ?

Maarehm, waarom spelen zo weinig Human Rogue ? (Vroeg het 5 minuten geleden ook al, maar dit moet een beetje on-topic blijven... :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 03:46

Brazza

Byte me!

Wat is nu een een proffesion die veel geld oplevert? Blacksmithing heb ik nu (lvl 110+) en dat schiet niet echt op. Ik hoor veel over skinning en fishing.
Wil namelijk wel me mount kunnen kopen @ lvl 40.

[ Voor 4% gewijzigd door Brazza op 02-06-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:17

Rmg

Anoniem: 145206 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:06:
Maarehm, waarom spelen zo weinig Human Rogue ? (Vroeg het 5 minuten geleden ook al, maar dit moet een beetje on-topic blijven... :9 )
Omdat human rogues geen wotf hebben en zonder wotf zijn ze nog minder :X

( will of the forsaken )

[ Voor 5% gewijzigd door Rmg op 02-06-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Laatst online: 24-06 14:59
Mooie bug net.. Instance servers zijn al wel weer up, maar World servers nog niet. Was net in Strath bezig toen de server stierf, dus ik inloggen, raid party weg, dus dan maar de instance uit. Pleur ik door de grond in een wereld die niet bestaat. Vervolgens wil ik releasen (ben immers te pletter geslagen op de z-axis), zegt ie dat de instance waarin mijn ghost zou moeten spawnen down is.. Cute ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124958

Skinning/Mining levert meestal wel wat centjes op. Ik vond het trouwens niet erg dat ik mijn mount niet op level 40 had. Kan best overal komen zonder. Ik had em op level 43 dacht ik.
Maar wat is wotf? Zie trouwens veel NE rogues op Dunemaul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Officieel (volgens de website) zouden alle servers weer up & running moeten zijn. Echter, een aantal servers, (waaronder helaas Aggramar waar ik zelf op speel) hebben nog altijd een World Server die down is. Een aantal andere servers (net geprobeerd) zijn echter alweer bespeelbaar, dus het zal wel snel online zijn nu denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Laatst online: 27-06 03:46

Brazza

Byte me!

Ben nu ook maar met een alt bezig. Zit zelf ook op aggramar.

Ik heb Mining en Blacksmithing daar zou je toch wel wat leuks mee kunnen maken later?
Of gebruik je alleen het looting gedeelte. Dus skining/mining, zodat je die dingen kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Flapmo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:33:
Om de post toch nuttig te maken:
Lvl 40 undead priest, waar kan die het beste lvlen? Kan je al naar badlands? Of is dat nog een beetje vroeg?
Ik speel zelf met een level 40 Paladin. Geen Horde dus :+

Ik kan het in Badlands prima redden als solo-er. Laagsten zijn level 39-40 ongeveer. Die kun je 1 op 1 wel hebben. Alleen lopen er wel een paar hogere level baddies rond. Daar moet je wel voor opletten.

Overigens vind ik het best wel irri als er een zooitje Horde om je heen gaan sjouwen en je proberen uit te dagen terwijl je druk aan het questen bent. Gewoon niet op reageren, druipen ze vanzelf wel af. Zij niet blij, ik des temeer. Personal victory :7

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 23:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 23522 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:30:
Soms verveel je je... wat doe je dan als lvl 60 Paladin? Je gaat sight-seeing tours doen in de wereld. Zo kom je bijvoorbeeld in de Ragefire Chasm (horde instance in Oggrimar). Oggrimar zelf is ook een prima plaats, je kunt er rustig rondlopen zonder te worden aangevallen door guards. Helaas hadden een stapel lvl 60 charaters dat door en vielen mij aan (5:1), en aangezien ik dat wel eventjes kan hebben, maar uiteindelijk dan toch dood zou gaan, ging ik lekker in mijn schildje zitten en heartstonde ik weg :) Wat een mooie dag was dat...

[afbeelding]

Achteraf hoorde ik dat veel mensen in Oggrimar niet geloofden dat er een Paladin midden in hun stad stond :)
Ik vind het prima dat je onze machtigste stad bezoekt en nog leuker dat je het er nog naar je zin hebt ook, maar schrijf de naam van deze stad dan niet tot 4x toe fout als je wilt. Dat vind ik wat minder. :P

De naam van onze capital waar jij op normale tijden op server Bloodscalp nooit binnen zult komen, is: Orgrimmar! Bow for WarChief Thrall!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Flapmo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:33:
Ooit zei hier een mod, zeur niet zo over downtime, je speelt een grote MMORPG en daar gebeuren dit soort dingen. Een dag zonder kan wel weer. Addicts.

Om de post toch nuttig te maken:
Lvl 40 undead priest, waar kan die het beste lvlen? Kan je al naar badlands? Of is dat nog een beetje vroeg?

//edit
Alle ubernerds hebben hun WOW naam in hun MSN naam :Y). Alle profi;s hebben als msn naam alleen hun eigen (echte) naam!
mja ik zou nog 2 lvltjes pakken met SM runs en dan naar badlands gaan badlands tot ongeveer 45 en dan naar Tanaris, enige irritante is dat ik met mijn mage straks uldaman niet over kan slaan omdat ik daar class quest moet doen ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124958

In de RagefireChasm. Dapper hoor. Wel even level 14elite's... Ga dan guards killen oid. En paladins kunnen vrij makkelijk soloen. Door shield en heals. Daarom haat ik ze als orc rogue ze ook in pvp :) (dunemaul player)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 14:34

Binno

. .. ... ....

Brazza schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:08:
Wat is nu een een proffesion die veel geld oplevert? Blacksmithing heb ik nu (lvl 110+) en dat schiet niet echt op. Ik hoor veel over skinning en fishing.
Wil namelijk wel me mount kunnen kopen @ lvl 40.
Om ez geld te verdienen moet je juist Mining houden en skinning erbij nemen, fishing kun je er nog bij doen ,maar goed ikzelfheb echt gruwelijk hekel aan he vissysteem ingame en blijf ik ook hangen op 20 fishing.
  • Mining : Dit omdat er veel veins zijn door hethele land en mensen hebben altijd iron/ mithril & thorium nodig en als je nog ff een crystal uit een rich thorium mine haalt heb je er zo weer 30-40g bij
  • Skin alles wat vast en lost zit, en dan is AH ur friend

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

Ragefire Chasm. Daar moet ik met mijn warrior nog een 2 tal questen doen. Kan ik dat solo doen of moet ik echt met een groep naar binnen daar?

Want als ik met een groep moet, dan moet ik er even een aantal vinden.

En aan degene die mijn vriend geholpen heeft met zijn defensive stance vraag: Bedankt!!! Hij heeft em! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:12

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb de hele avond kunnen spelen :P

Vriend van me logde vaak in en uit sinds hij een mod geinstalleerd heeft, bug, riep hij dan steeds. Ik heb geen mods, en bij mij gebeurd het nooit. Ik merkte in game aan de guild chat al dat er iets met de loginserver was, dus ik dacht, ik blijf er lekker in. Het enige wat ik gemerkt heb was dat er lagspikes optraden, waardoor skinnen wel eens misliep (vraag me niet waarom).

Verder heb ik de hele avond kunnen grinden, ben met een guildie naar SM gegaan, maar dat was voor hem toch iets te hoog gegrepen, hij werd 3x gewiped. Dus toen zijn we maar naar Shadowfang Keep gegaa, welke ik nog niet kende.

En een dikke loot dat je daar haalt! Er dropt echt heel veel van die beesten, plus dat je ze nog kan skinnen ook. Ik heb bijna 6g aan spullen gehaald daar. Toen we net binnen waren gaf hij aan dat hij wegmoest, zn vriendin riep heb, dus ik heb die instance alleen gedaan. Toen mijn tassen vol waren heb ik naar IF ge-HS'd, en toen alles verkocht, en, jawel, naar menethil gevlogen voor ...

Mijn black stallion :D :D :D

Ik heb tot nu toe alleen nog maar bruine paarden, witte rammen en witte tijgers gezien, maar nog geen zwarte paarden :P Hij is mooi :P

Dus toen ik dat eenmaal had ben ik vlug naar STV gegalloppeerd voor die laaste 10kxp die ik nog nodig had, die heb ik daar vlug even bij elkaar gegrind en toen *DING* :D

Nu alleen mijn goudvoorraad even terug aanvullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 121671 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:50:
Ragefire Chasm. Daar moet ik met mijn warrior nog een 2 tal questen doen. Kan ik dat solo doen of moet ik echt met een groep naar binnen daar?

Want als ik met een groep moet, dan moet ik er even een aantal vinden.

En aan degene die mijn vriend geholpen heeft met zijn defensive stance vraag: Bedankt!!! Hij heeft em! :)
als je lvl 30+ bent kan je hem solo :P

anders ff groepje vinden

@Thalan
gratz met je paard man :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 02-06-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik zit een beetje te prutsen met mn proffesions en ik weet niet of ik leatherworking moet ruilen voor mining..
Ik heb nu skinning en leatherworking maar ik gebruik mn leatherworking niet echt veel,skinning zit rond de 240 maar leatherworking pas rond de 70.
Is het slim om leatherworking te dumpen en te kiezen voor mining zodat ik geld genoeg heb voor mn mount als ik lvl 40 ben?
EN als ik dan later weer terugswitch naar leatherworking moet ik dan weer opnieuw beginnen of
"onthoud" mn char dat hij het al eens eerder heeft gedaan?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 22:50
even een leuk linkje voor de mensen die denken dat servers die down zijn frustrerend zijn:

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1126

het kan altijd erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:03:
[...]

als je lvl 30+ bent kan je hem solo :P

anders ff groepje vinden
*slik* 30? Duidelijk met een groep gaan doen dus.

Misschien dat ik een paar guildies zo ver krijg, en anders maar even kijken wie mee wil. Thanx!

@ Thalan

Ook van mij feli met je paard man!!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 02-06-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:04:
EN als ik dan later weer terugswitch naar leatherworking moet ik dan weer opnieuw beginnen of
"onthoud" mn char dat hij het al eens eerder heeft gedaan?
Je moet helemaal overnieuw beginnen met die profession helaas :)
nouja skill level70 is nog niet zo hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 121671 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:08:
[...]

*slik* 30? Duidelijk met een groep gaan doen dus.

Misschien dat ik een paar guildies zo ver krijg, en anders maar even kijken wie mee wil. Thanx!
op zich zijn de mobs in RFC lvl 13-15 dacht ik
maar wel allemaal elite, en vaak gelinked per 3

dwz je pulled ze altijd per 3 tegelijk, dus je moet solo 3 lvl 14 elites aan kunnen pakken, dan kan je hem soloen

[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 02-06-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:14:
[...]

op zich zijn de mobs in RFC lvl 13-15 dacht ik
maar wel allemaal elite, en vaak gelinked per 3

dwz je pulled ze altijd per 3 tegelijk, dus je moet solo 3 lvl 14 elites aan kunnen pakken, dan kan je hem soloen
Lol, lijkt me niet met me level 18. Misschien dat ik heel dapper nog een klap kan uitdelen, maar dan is het wel over en sluiten. Gelukkig weet ik er altijd wel een paar te porren voor dit soort questen.

Voornamelijk om dat ik voor veel gasten voor hun (mail dragende) alts armour en wapens voor free maak. Krijg dan vaak toch wel geld voor of spullen, maar ik vraag er niet om. Ik wil alleen maar zo snel mogelijk levelen bij blacksmithing. Of voor beginnende guildies, die dan vaak later toch nog ff centen droppen voor de spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

mensen blacksmith is het echt neit waard hoever je ook bent ik ben nu armormsmith kan alles maken wat je wilt maar het weegt echt niet op ik kan nu bv recipes kopen / vinden waar ik zoveel spullen voor nodig heb dat je maar beter iets kan kopen op de AH. ik zit nu te twijfelen om bs te droppen tis gewoon een klote proffesion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Alles, thx for teh thx :P

Ik heb het gevoel dat het nu echt op begint te schieten, ik ga nu hard werken om mijn leatherworking te skillen, dan kan ik snel voor die elemental stormshroud armor patterns gaan, die schijnen echt vet te zijn. Mijn definitieve talent build heb ik al besloten, en die volg ik gewoon bij het levelen. Ik heb nog wat stukjes goud nodig voor de skills die ik vanwege dat paard niet kon kopen, maar dat komt snel genoeg. Mijn rank 2 corporal is ook _eindelijk_ geupdate, dus ik heb nu ook die anti-poly/stun trinket, en die is al heel handig gebleken :D

Helaas duurt het effect niet 30 seconden zoals ik begrepen had, maar is het een eenmalige break met een cooldown van 5 minuten ;(

Dus na een fear of stun kun je gewoon gesheeped worden :{

Maar verder helemaal blij en dit weekend ga ik even alle resterende quests in STV doen voorzover mogelijk, en waarsschijnlijk ook nog wel een stuk of wat SFK runs voor het geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Mjah, ik ben er gisteren achtergekomen dat mijn last week's HK's DK's en CP's nog steeds op 0 staan :/ Dit terwijl ik wel degelijk wat kills heb gemaakt (ben zelfs met een raid meegeweest), heb daarbij een paar dagen geleden een ticket gemaakt hiervoor, en ik kreeg een whisper van een gm dat het een bekend probleem is. Maar ik ben volgens mij dus wel mijn cp's gewoon kwijt :/

Het totale aantal kills in lifetime wordt wel opgehoogd.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Dat zou lekker worden als het ook nog eens 30 sec. duurt met een cooldown die net zolang is. Dan zijn alle clothdragers bij voorbaat kansloos tegen een rogue als ze hem niet zien aankomen. Dat zijn ze nu al bijna...

Tis maar goed dat er een cooldown van 10 minuten opzit. Moet ik binnenkort met een collega priest, maar eens rogues gaan omleggen. 1 van de 2 zal dan waarschijnlijk af en toe het loodje leggen, maar een backstabbende rogue met dat trinket kan er geen 2 aan :D.

Ik moet trouwens nog 70g voor mijn mount en ben (halverwege) lvl 38. Dat ga ik niet halen voor lvl 40 denk ik. Iemand ideeen?

Dat enchanten is echt veel te duur en ik ben te laat ermee begonnen. Alle items die ik nu disenchant geven de verkeerde shards/dust voor mijn lvl van 120. Ik heb 110 soul dust in de bank liggen. Ik kan ze alleen nog niet gebruiken omdat ik nog strange dust en magic essences nodig heb, maar juist die vind ik niet. Volgens mij wordt het rond de 130/140 wel eindelijk souldust. Enige voordeel is dan dat ik in no time naar de 200 kan waarschijnlijk.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:42:

Mijn rank 2 corporal is ook _eindelijk_ geupdate, dus ik heb nu ook die anti-poly/stun trinket, en die is al heel handig gebleken :D

Helaas duurt het effect niet 30 seconden zoals ik begrepen had, maar is het een eenmalige break met een cooldown van 5 minuten ;(

Dus na een fear of stun kun je gewoon gesheeped worden :{
Ondanks dat ik zelf niet zo'n problemen heb met die trinket (ik poly desnoods 2 keer, no prob) hadden ze die als reward van mij best wel op Knight Lieutenant of zo mogen zetten. Ik vind dat het bij sommige classes wel een erg grote invloed heeft op pvp. Een priest moet het echt van zijn PS hebben bijvoorbeeld en heeft verder al weinig verdediging.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-06-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:42:
Mijn rank 2 corporal is ook _eindelijk_ geupdate, dus ik heb nu ook die anti-poly/stun trinket, en die is al heel handig gebleken :D
Hoeveel contribution points heb je daar voor moeten halen?
Ik krijg namelijk maar 4 contribution points ofzo als ik iemand van mn eigen lvl alleen afmaak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:38:
mensen blacksmith is het echt neit waard hoever je ook bent ik ben nu armormsmith kan alles maken wat je wilt maar het weegt echt niet op ik kan nu bv recipes kopen / vinden waar ik zoveel spullen voor nodig heb dat je maar beter iets kan kopen op de AH. ik zit nu te twijfelen om bs te droppen tis gewoon een klote proffesion
Misschien als ik op jouw level zit dat ik er net zo over denk, maar ik vind het nu toch nog steeds aardig hoor. Plus het feit dat steeds meer guildies me weten te vinden, en vaak zelf de spullen al aanleveren. Dan krijg ik vaak nog een vergoeding voor die 2 tellen werk. Dat in combo met me questloot levert toch aardig wat centen op. Zo kan ik zelf ook betere wapens maken voor mezelf en anderen.

Heb een deal met een skinner dat als ik leather nodig heb, ik zoveel krijg als ik wil. In return maak ik weer spullen voor hem die hij kan gebruiken free of charge natuurlijk. Beide voordeel aan. Maar ja, de weg naar de 60 is nog lang, en wie weet wat er gaat gebeuren?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 02-06-2005 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 13-07 14:32

Ryceck

Constants and Variables

robbertinho schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:52:
Dat zou lekker worden als het ook nog eens 30 sec. duurt met een cooldown die net zolang is. Dan zijn alle clothdragers bij voorbaat kansloos tegen een rogue als ze hem niet zien aankomen. Dat zijn ze nu al bijna...

Tis maar goed dat er een cooldown van 10 minuten opzit. Moet ik binnenkort met een collega priest, maar eens rogues gaan omleggen. 1 van de 2 zal dan waarschijnlijk af en toe het loodje leggen, maar een backstabbende rogue met dat trinket kan er geen 2 aan :D.

Ik moet trouwens nog 70g voor mijn mount en ben (halverwege) lvl 38. Dat ga ik niet halen voor lvl 40 denk ik. Iemand ideeen?

Dat enchanten is echt veel te duur en ik ben te laat ermee begonnen. Alle items die ik nu disenchant geven de verkeerde shards/dust voor mijn lvl van 120. Ik heb 110 soul dust in de bank liggen. Ik kan ze alleen nog niet gebruiken omdat ik nog strange dust en magic essences nodig heb, maar juist die vind ik niet. Volgens mij wordt het rond de 130/140 wel eindelijk souldust. Enige voordeel is dan dat ik in no time naar de 200 kan waarschijnlijk.
Gewoon op de AH voor een paar silver low-lvl groene items kopen en die disenchanten, daarmee kan je verdere lvlen en uiteindelijk je souldust gebruiken.
OF! wat ik dus deed @ 39 (al was mijn enchanting een stuk hoger en had ik ook al vision dusts e.d.), al je enchanting supplies @ AH gooien. Gewoon alles wat je hebt, shard/essences/dusts op de AH mikken en gewoon verkopen die meuk. Ik had op die manier zo binnen 2 dagen (en 1 lvl) 60g binnen :/ En kon dus gewoon @ 41 me mount al aanschaffen :)

Nog ff over de storing van gister :) Zit net de wow-europe forums door te kijken en moest na het lezen van deze post weer ff op me stoel terugkruipen...:
http://forums-en.wow-euro...w-general-en&T=296250&P=1
Ze konden dus niets communiceren omdat de login-servers eruit lagen, en dezelfde loginservers als voor de game-authentication worden gebruikt voor de forums :/ Gewoon.... te..... simpel... :P
Maar ach, alles werkt nou weer en we hopen maar dat het weer zo blijft :)

[ Voor 14% gewijzigd door Ryceck op 02-06-2005 10:06 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif

loop eens de AH binnen, en keeop daar strange dust, of koop alle groene items met een buyout onder de 8-10 silver op. heb ik ook gedaan, en ik verdien er nu goed aan :) vooral lesser beastslaying levert zo'n 4 a 5 goud per stuk op, kost me ong. 1,5 goud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
....

tips voor jouw

Badlands rock elementals grinden, zorg voor lege bags zodat je max drops kan halen
grind low lvl instances voor greens en blue bops om te disenchanten :) dan krijg je wel wat je nodig hebt

mijn lvl 10 enchanter heb ik geboost door mijn mijn main, gewoon alle groene BOE's die ik vind te sturen

de eerstze 100 lvls heb ik gedaan met het soloen van RFC :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 02-06-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:56:
[...]

Hoeveel contribution points heb je daar voor moeten halen?
Ik krijg namelijk maar 4 contribution points ofzo als ik iemand van mn eigen lvl alleen afmaak :'(
Niet lachen, maar ik heb 424 CP's ofzo :D

Bijna 300 HK's, en sta op de 400'ste plek op mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ryceck schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:01:
[...]

Gewoon op de AH voor een paar silver low-lvl groene items kopen en die disenchanten, daarmee kan je verdere lvlen en uiteindelijk je souldust gebruiken.
OF! wat ik dus deed @ 39 (al was mijn enchanting een stuk hoger en had ik ook al vision dusts e.d.), al je enchanting supplies @ AH gooien. Gewoon alles wat je hebt, shard/essences/dusts op de AH mikken en gewoon verkopen die meuk. Ik had op die manier zo binnen 2 dagen (en 1 lvl) 60g binnen :/ En kon dus gewoon @ 41 me mount al aanschaffen :)
Alles op de AH gooien is misschien wel een idee, ik kom om in de shards/essences/dust die ik niet kan gebruiken. Vision dust heb ik ook al een redelijk stapeltje, net zoals large shimmering shards en large glowing shards. Maar aan de andere kant, die enchanting moet ook omhoog. Pas rond 200 gaat dat geld opleveren. Nu kost het me vaak meer dan dat het oplevert. Alleen minor beastslaying doet het aardig, maar die 10s winst per keer is ook geen vetpot. Bovendien wordt die binnenkort geel en dan ga ik er niet veel meer mee stijgen.

Dilemma :(.

Ik kan ook mijn trinket (die ik nog ff niet geequipped heb) http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2802 verkopen. Die levert me in 1 klap genoeg geld op. Maar ja, hoe vaak zal ik nog zo'n trinket vinden?

Aan de andere kant dit trinket is erg geliefd bij de MC gangers heb ik begrepen en ik weet niet of ik als priest er erg veel baat bij heb. Zou iemand daar zijn licht over kunnen laten schijnen? Is het het waard om deze trinket voor 60g 100gBO op AH te zetten, of weegt dat niet op tegen het profijt wat ik er later van zal hebben?

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:07:
[...]

300HK en dan maar 424CP? :/

Ik heb 192HK en 642CP (zie sig), vraag me toch af hoe dat dan die CP's worden berekend want kvind dit wel heel korm :?

[ Voor 5% gewijzigd door Ryceck op 02-06-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ryceck schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:12:
[...]

Ik heb 192HK en 642CP (zie sig), vraag me toch af hoe dat dan die CP's worden berekend want kvind dit wel heel korm :?
Het maakt mij niet uit, het ging mij alleen maar om die trinket, ik vind het best zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Dat idee had ik ook met mijn mage :P op lvl 36 had ik maar 18G. Echter, tot ik op een gegeven moment _blue glow_ kon enchanten :P Dat ging er vrij hard doorheen en verkocht echt goed :D . +5 op een 2H (200 skill) verkoopt voor 5G. Reagents ervoor kosten me ongeveer 3-4G. Dus dat was een leuke skill boost voor me, én een leuke som geld. Ben nu lvl 47 en heb 263 enchanting :)

Ik zou je shards wel houden :) Want die gebruik je dus om extra damage te enchanten op wapens. En daar kan je redelijk wat winst uit halen!

Daarnaast heb ik met mijn main ook de deadmines gesolo'ed. Best grappig om met een warrior 300 DPS te halen bij VC met retaliation op lvl 42 :D

@ Ryceck

Daarom was je gisteravond dus niet online :P servers lagen eruit. Zelf nergens last van gehad iig :D En ja ik moet die prisoner redden nu in BRD.

[ Voor 14% gewijzigd door Mojo op 02-06-2005 10:21 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Mojo schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:18:
[...]

Dat idee had ik ook met mijn mage :P op lvl 36 had ik maar 18G. Echter, tot ik op een gegeven moment _blue glow_ kon enchanten :P Dat ging er vrij hard doorheen en verkocht echt goed :D . +5 op een 2H (200 skill) verkoopt voor 5G. Reagents ervoor kosten me ongeveer 3-4G. Dus dat was een leuke skill boost voor me, én een leuke som geld. Ben nu lvl 47 en heb 263 enchanting :)

Daarnaast heb ik met mijn main ook de deadmines gesolo'ed. Best grappig om met een warrior 300 DPS te halen bij VC met retaliation op lvl 42 :D

@ Ryceck

Daarom was je gisteravond dus niet online :P servers lagen eruit. Zelf nergens last van gehad iig :D En ja ik moet die prisoner redden nu in BRD.
Goed zeg, dan rousen we vanaaf ff door BRD heen om die dude te zoeken :P
En kzat gister happily in de bios ook nog s :P Moest SW3 nog een keertje kiekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:07:
[...]

Ik heb er nu rond de 110 Hk's en 360 CP's dus dan sta ik er toch iets beter voor :)
Toch vind ik dat ze die formule wel eens vrij mogen geven want het is altijd maar gokken naar hoeveel punten je krijgt voor een Hk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
Eindelijk morgen avond kan ik weer spelen
Ik ben nu met mijn main : Hunter/Orc - lvl 24
En zoek eigenlijk een goed gebied om lekker snel door te questen.
ashenvale duurt zo lang omdat daar ook vele m00bs rond lopen van lvl 28.
die kan ik principe wel aan, alleen dan moet ik wel weer telkens healen.

iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:13:
[...]

Het maakt mij niet uit, het ging mij alleen maar om die trinket, ik vind het best zo :P
uuh om die trinket te kunnen gebruiken moetje wel je rang behouden :P

dus je MOET je CP's bijhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Laatst online: 04-07 12:41

Mojo

The Power Within

Ryceck schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:20:
[...]

Goed zeg, dan rousen we vanaaf ff door BRD heen om die dude te zoeken :P
En kzat gister happily in de bios ook nog s :P Moest SW3 nog een keertje kiekken ;)
offtopic:
Ik heb je even toegevoegd op MSN, heb je dat op je stage? :P Want ik zie je hier altijd posten maar je bent niet op WoW :?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik sta op plek nummer 350 met 450 HK's of zo. Aantal CP's ligt inmiddels dik boven de 4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
roy2001 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:21:
Eindelijk morgen avond kan ik weer spelen
Ik ben nu met mijn main : Hunter/Orc - lvl 24
En zoek eigenlijk een goed gebied om lekker snel door te questen.
ashenvale duurt zo lang omdat daar ook vele m00bs rond lopen van lvl 28.
die kan ik principe wel aan, alleen dan moet ik wel weer telkens healen.

iemand tips ?
In het zuiden van the barrens zijn wel wat leuke quests te vinden, en probeer anders Stonetalen mountains eens. Je kan natuurlijk ook naar Hillsbrad Foothills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 23:38
PromWarMachine schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 03:40:
[...]

Ik vind het prima dat je onze machtigste stad bezoekt en nog leuker dat je het er nog naar je zin hebt ook, maar schrijf de naam van deze stad dan niet tot 4x toe fout als je wilt. Dat vind ik wat minder. :P

De naam van onze capital waar jij op normale tijden op server Bloodscalp nooit binnen zult komen, is: Orgrimmar! Bow for WarChief Thrall!
Laat nou net een hunter van ons gister daar op prime time geweest zijn.... en ook die instance gesloloed :p (en ja ook op bloodscalp)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-07 15:54
thalan gankt alleen priests met 5% hp ;)

geintje! :D

even ter vergelijking; ik heb gisteren nauwelijks gePvP'd, alleen 5 rogues gekilled die me lastig vielen tijdens farmen, en 4 anderen die hetzelfde wilden. 9 kills, 550 CPs :)

[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 02-06-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swadrian
  • Laatst online: 04-06 14:05
Ik ben nu een lvl 11 Warlock(undead). Ik zit alleen te tobben met mn professions.

Nu heb ik:

- Alchemist
- Hebalism

Maar ik heb gehoord dat dit niet veel ged opbrengt. Ik wil juist wel wat verdienen aangezien ik niet de hele tijd met geldnood wil zitten.

Verder heb ik nog een vraag:

Voor wat voor wapen moet ik gaan, ik heb nu sword skills. Is dit goed of kan ik beter verder gaan met dagger of staff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maegrim schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:28:

even ter vergelijking; ik heb gisteren nauwelijks gePvP'd, alleen 5 rogues gekilled die me lastig vielen tijdens farmen, en 4 anderen die hetzelfde wilden. 9 kills, 550 CPs :)
Ja op zich klopt dat wel toch? Als je contribution points heel hoog liggen, heb je altijd een groot aandeel in een pvp kill gehad of zie ik dat fout? Bij mij zal het iig rond de 10 HP per kill liggen. Komt denk ik ook door imp blizzard :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-06-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maegrim schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:28:

Whehehe. Ik moet toegeven dat dat wel eens gebeurd is ja, maar evenzoveel keer heb ik ze /wave /bow met rust gelaten, en samen gegrind. Het gebeurt vaak genoeg dat ze je proberen te ganken omdat je rogue bent, terwijl ik gewoon aan het grinden was. Dan is het *poef* weg en healen, en dan terugkomen om zijn achterwerk even lichtelijk te lucht in te tikken met de punt van je schoen.

1 Keer heb ik me voorzover ik weet wel aan cc'en schuldig gemaakt: Werd tijdens het grinden door een 34 warlock en een 36 warrior aangevallen. Die heb ik beide afgemaakt en nadat ze gespawnd waren, nog een keer. Dat was in arathi. De 2e keer heb ik ze een ogre mound ingejaagd :')

En na hun 2e spawn heb ik nog wat met ze gespeeld /distract voor ik wegging.

Verder pak ik er wel eens een loner tussenuit in de raids bij SS, maar dat is maar zelden.
De rest van de HK's komen toch wel uit STV, waar ik wel eens op ganking spree ga als de horde weer eens lastig is. Ze lopen dan vaak met groepen te ganken op mensen die alleen aan het questen zijn, en dan voel ik me altijd verantwoordelijk om daar wat aan te doen :D

De reden dat ik denk ik niet zo veel cp's heb is omdat ze vaak weg proberen te rennen, ze schrikken van de initiele ambush, en aangezien stv dicht mob-bevolkt is ... Verlies ik daar wel veel cp's. En de ambush werkt natuurlijk geweldig op squishy's :P

[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-06-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Swadrian schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:30:
Ik ben nu een lvl 11 Warlock(undead). Ik zit alleen te tobben met mn professions.

Nu heb ik:

- Alchemist
- Hebalism

Maar ik heb gehoord dat dit niet veel ged opbrengt. Ik wil juist wel wat verdienen aangezien ik niet de hele tijd met geldnood wil zitten.

Verder heb ik nog een vraag:

Voor wat voor wapen moet ik gaan, ik heb nu sword skills. Is dit goed of kan ik beter verder gaan met dagger of staff?
Voorlopig zou ik het beste wapen wat je kan vinden gebruiken, er zit nog niet erg veel verschil tussen. Rond lvl 20-25 weet je of je veel of weinig melee vecht. vecht je veel, neem dan een sterk zwaard. Vecht je weinig, kies dan voor een staff met goede stats.

En alchemy/herbalism is idd niet echt een prof om goed te verdienen, maar als je je plantjes in de ah gooit en later ook je grote, bijzondere potions, kan je er best goed mee verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-07 09:46

CaDje

Framedrops for life

Ik vindt enchanten echt bagger. Ik heb het ook gedaan en je staat erg lang te schreuwen in een stad om de enchants te verkopen. En wil je er nog winst op maken moet je zelf dingen disenchanten die je vindt, en dan komt er ook nog eens de verkeerde stof uit. Ik ben nu bezig mijn grondstoffen te verkopen. (dream en illusion dust verkoopt nog redelijk goed op AH) Denk dat ik over ga op Alchemy en Herbalism. Heb ik iig wat aan.

Met souldust kun je volgens mij wel een stuk vooruit grinden, Magic essence kun je gewoon op AH kopen. Staat bizar veel op. (Bloodscalp) Anders heb ik er ook nog wel 3 (greater).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:32:
[...]

Ja op zich klopt dat wel toch? Als je contribution points heel hoog liggen, heb je altijd een groot aandeel in een pvp kill gehad of zie ik dat fout?
Dat zou je denken maar ik heb Dinsdag 8 shamans rond mijn lvl omgelegd en daar kreeg ik in totaal 50 cp's voor.
Allemaal waren ze full-health en niet in combat dus hoe kan het dan dat iemand met 9 kills 550 cp's krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swadrian
  • Laatst online: 04-06 14:05
Dan nu nog een vraag die al een tijdje bij mij brandt:

Waar vind ik de AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

sebasgrif schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:34:
[...]

Voorlopig zou ik het beste wapen wat je kan vinden gebruiken, er zit nog niet erg veel verschil tussen. Rond lvl 20-25 weet je of je veel of weinig melee vecht. vecht je veel, neem dan een sterk zwaard. Vecht je weinig, kies dan voor een staff met goede stats.

En alchemy/herbalism is idd niet echt een prof om goed te verdienen, maar als je je plantjes in de ah gooit en later ook je grote, bijzondere potions, kan je er best goed mee verdienen
Als je alleen geld wilt moet je volgens mij gewoon voor grondstoffen gaan. Of het nouw mining, skinning of herbing is. Voordeel van alchemy is dat je jezelf mooie bufs kunt geven. En voor alchemy heb je volgens mij alleen grondstoffen nodig die jezelf kunt herben, en meestal een flesje, maar die kosten bijna niks. Dus de winst die je maakt zal wel hoger liggen dan andere proffs.
Swadrian schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:37:
Dan nu nog een vraag die al een tijdje bij mij brandt:

Waar vind ik de AH?
Hangt ervan af of je Horde of Alliance bent. Alliance is de AH (Auction House) in Ironforge. Bij Horde is het dacht ik Orgimar. Vraag het gewoon aan een guard.

[ Voor 16% gewijzigd door CaDje op 02-06-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

CaDje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:38:
[...]

Als je alleen geld wilt moet je volgens mij gewoon voor grondstoffen gaan. Of het nouw mining, skinning of herbing is. Voordeel van alchemy is dat je jezelf mooie bufs kunt geven. En voor alchemy heb je volgens mij alleen grondstoffen nodig die jezelf kunt herben, en meestal een flesje, maar die kosten bijna niks. Dus de winst die je maakt zal wel hoger liggen dan andere proffs.
Zou je denken ja, maar volgens mij kan het nooit écht zo goed verkopen, want op de AH kosten die potions een godsvermogen, en ik weiger ze dan ook te kopen. Voor de prijs van 2 dikke heal potions van 800hp ofzo, (50s per stuk) koop ik ook 20 mageweave cloth, waar ik dus 20 bandages van 800heal per stuk van maak. Dan doe ik dat liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:35:
[...]

Dat zou je denken maar ik heb Dinsdag 8 shamans rond mijn lvl omgelegd en daar kreeg ik in totaal 50 cp's voor.
Allemaal waren ze full-health en niet in combat dus hoe kan het dan dat iemand met 9 kills 550 cp's krijgt?
Was dat dezelfde shaman? Want na 4 kills krijg je volgens mij geen HK's meer en dus ook geen CP's lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:41:
[...]

Zou je denken ja, maar volgens mij kan het nooit écht zo goed verkopen, want op de AH kosten die potions een godsvermogen, en ik weiger ze dan ook te kopen. Voor de prijs van 2 dikke heal potions van 800hp ofzo, (50s per stuk) koop ik ook 20 mageweave cloth, waar ik dus 20 bandages van 800heal per stuk van maak. Dan doe ik dat liever.
Tja, helaas kun je tijdens een PvP gevecht of een instance geen bandage gebruiken. Kan wel maar dan mag je niet geraakt worden, dus moet je Shaman of mage ff wachten met aanvallen. Verder is het zo dat als je instances in gaat je altijd wel potions kunt gebruiken. Meer shadow resistance, fire resistance, meer agility, grotere crit kans, grotere dodge kans, 30 sec niet geroot of gestund kunnen worden, enz, enz. Overal is wel een potion voor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:43:
[...]

Was dat dezelfde shaman? Want na 4 kills krijg je volgens mij geen HK's meer en dus ook geen CP's lijkt mij.
Zou kunnen dat het 1 keer dezelfde was geweest maar geen 4+ keer denk ik.In ashenvale lopen er altijd redelijk veel rond.
Maar ik ben wel erg benieuwd na hoe blizz dat uitrekend, op de site staat dat ze er geen vaste formule voor hebben want het is een percentage van het Hk totaal van die server etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik speel op een PvE server, maar gister heb ik eens /pvp aangezet.. Ik ben level 25 Mage, loop ik daar vrolijk rond in Wetlands werd ik aangevallen door een level ?? Horde. :( Maar met een Frost Nova en 2x Blink heb ik hem toch mooi achter me weten te laten. :P Even later zag ik hem weer, dit keer op zijn mount (dus hij was level40+), toen kon ik gelukkig op tijd Heartstone'en. :D Jammer dat ik niet de tijd had een leuke emotion te doen ofzo, maar voorlopig laat ik /pvp maar weer even uit denk ik.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:43:
[...]
Verder krijg je ook geen CP's als iemand dood gaat binnen 30 seconden na landen en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

CaDje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:48:
[...]

Tja, helaas kun je tijdens een PvP gevecht of een instance geen bandage gebruiken. Kan wel maar dan mag je niet geraakt worden, dus moet je Shaman of mage ff wachten met aanvallen. Verder is het zo dat als je instances in gaat je altijd wel potions kunt gebruiken. Meer shadow resistance, fire resistance, meer agility, grotere crit kans, grotere dodge kans, 30 sec niet geroot of gestund kunnen worden, enz, enz. Overal is wel een potion voor :P.
Ook daar zijn ze te duur voor. Ik ga geen tas vullen met keidure drankjes die vervolgens 30sec of 5 minuten effect hebben, en die wel betaalbaar zijn hebben een verwaarloosbaar effect (+27hp voor 1 uur enz)

Als ik ga vechten kan ik ongeveer wel inschatten of ik het aankan of niet, en als het teveel word heb ik vanish, en sprint, dus die bandages daar krijg of maak ik de tijd wel voor. Eten heb ik ook nooit meer bij, alleen first aid en de potions die ik van mobs pickpocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, ik vergeet altijd om te eten na een gevecht met een mob. Vaak is er dan toch niets meer in de buurt, en wacht ik wel even tot dat me health bar weer vol is. Dan ga ik wel verder zoeken. Tenzij ik echt op het randje zit, dan ff bandage er op, zitten en wachten tot dat ie vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Ook daar zijn ze te duur voor. Ik ga geen tas vullen met keidure drankjes die vervolgens 30sec of 5 minuten effect hebben, en die wel betaalbaar zijn hebben een verwaarloosbaar effect (+27hp voor 1 uur enz)

Als ik ga vechten kan ik ongeveer wel inschatten of ik het aankan of niet, en als het teveel word heb ik vanish, en sprint, dus die bandages daar krijg of maak ik de tijd wel voor. Eten heb ik ook nooit meer bij, alleen first aid en de potions die ik van mobs pickpocket.
Je hebt het hier over laag lvl potions.

Elixir of the Mongoose
Requires Level 46
Use: Increases Agility by 25 and chance to get a critical hit by 2% for 1 hour.

Elixir of Greater Agility
Requires Level 38
Use: Increases Agility by 25 for 1 hour.

Dus als je hoger lvl wordt zijn potions echt wel handig. voor bij Onyxia en MC bijv.
Anoniem: 121671 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:59:
Lol, ik vergeet altijd om te eten na een gevecht met een mob. Vaak is er dan toch niets meer in de buurt, en wacht ik wel even tot dat me health bar weer vol is. Dan ga ik wel verder zoeken. Tenzij ik echt op het randje zit, dan ff bandage er op, zitten en wachten tot dat ie vol is.
Met laag lvl wil dat nog wel, maar als je hoger wordt dan gaat het erg lang duren voordat je HP weer vol zit zonder bandage of iets te eten te gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door CaDje op 02-06-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Verdomme, heb ik vannacht met mn main character een super goede ring gekocht voor mijn alt. Blijkt dat je er geen twee van in je bezit mag hebben want mn main charater had er al een. Nu krijg ik hem niet uit mijn mailbox. En de ring even in de bank leggen helpt ook niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:57:
[...]

ow maar als je ze zelf maakt kost het je geen droll :P en herbalism is de skill voor rogue's eigenlijk, overal langs sneaken om 1 speciaal plantje te plukken :)
op me main druid Tribal Leatherworking , en op me warlock heb ik herbalism en alc..Maar er zitten lekkere potions bij hoor :) Zeker fijn als je dat allemaal kan maken , underwater breathing etc , niet dat je als warlock daar wat aanhebt :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

CaDje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:05:
[...]

Je hebt het hier over laag lvl potions.

Elixir of the Mongoose
Requires Level 46
Use: Increases Agility by 25 and chance to get a critical hit by 2% for 1 hour.

Elixir of Greater Agility
Requires Level 38
Use: Increases Agility by 25 for 1 hour.

Dus als je hoger lvl wordt zijn potions echt wel handig. voor bij Onyxia en MC bijv.

[...]

Met laag lvl wil dat nog wel, maar als je hoger wordt dan gaat het erg lang duren voordat je HP weer vol zit zonder bandage of iets te eten te gebruiken.
Klopt, maar hoeveel betaal je voor zo'n potion? toch al gauw meerdere gouden muntjes, en dat vind ik gewoon van den zotte. Als iemand ze kan maken is het geweldig, dan heb je echt een 'edge in combat', maar ik bedoelde te zeggen dat ze ondanks het enorme winstpercentage, niet heel geweldig verkopen juist omdat ze zo duur zijn. Op de AH bij ons staat het er vol mee, maar er word niet heel veel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Anoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:07:
Verdomme, heb ik vannacht met mn main character een super goede ring gekocht voor mijn alt. Blijkt dat je er geen twee van in je bezit mag hebben want mn main charater had er al een. Nu krijg ik hem niet uit mijn mailbox. En de ring even in de bank leggen helpt ook niet :'(
Kun je niet replyen op die mail en attachment laten zitten? Stuur je hem zo naar je alt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:09:
[...]

Kun je niet replyen op die mail en attachment laten zitten? Stuur je hem zo naar je alt :)
Nee want het is een mailtje van de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:09:
[...]

Klopt, maar hoeveel betaal je voor zo'n potion? toch al gauw meerdere gouden muntjes, en dat vind ik gewoon van den zotte. Als iemand ze kan maken is het geweldig, dan heb je echt een 'edge in combat', maar ik bedoelde te zeggen dat ze ondanks het enorme winstpercentage, niet heel geweldig verkopen juist omdat ze zo duur zijn. Op de AH bij ons staat het er vol mee, maar er word niet heel veel verkocht.
dat komt omdat helaas veel mensen niet de waarde inzien van pots

ach mij boeit het weinig, ik gebruik wat ik zelf maak, stuur af en toe wat naar alts en guildies

soms verdien ik er wel wat aan en dat is mooi meegenomen, maar meeste is voor zelfgebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:10:
[...]

GM bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:15:
[...]

dat komt omdat helaas veel mensen niet de waarde inzien van pots

ach mij boeit het weinig, ik gebruik wat ik zelf maak, stuur af en toe wat naar alts en guildies

soms verdien ik er wel wat aan en dat is mooi meegenomen, maar meeste is voor zelfgebruik
Ik heb Alchemy laten vallen dus ik weet niet eens wat er op hogere lvls voor bruikbare potions zijn. Wat gebruik jij zoal voor je mage bijv? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik al gedaan. Hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb.

Maar betekend het dan ook dat je geen twee de zelfde trinkets in bezit mag hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 20:55
Anoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:10:
[...]

En als je nu de ring die je al hebt naar een alt stuurt, kun je hem dan wel uit de brievenbus halen? Dan ben je in principe klaar toch?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

posttoast schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:19:
[...]

En als je nu de ring die je al hebt naar een alt stuurt, kun je hem dan wel uit de brievenbus halen? Dan ben je in principe klaar toch?
soulbound ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:18:
[...]

Maar betekend het dan ook dat je geen twee de zelfde trinkets in bezit mag hebben?
Vraag gewoon die GM je ring naar een alt te sturen. Probleem opgelost. Je mag idd geen 2 dezelfde trinkets hebben. Anders wil ik wel 2x die 2% to critical strike chance with spells trinkets hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:17:
[...]

Ik heb Alchemy laten vallen dus ik weet niet eens wat er op hogere lvls voor bruikbare potions zijn. Wat gebruik jij zoal voor je mage bijv? :)
mja het is neit zo hoog op dit moment

gebruik voornamelijk swiftness pots om aan gankers te ontsnapen :P
en de mana/hp pots zijn altijd handig om te hebben, evenals de oils voor de verkoop en de underwaterbreeding/swimspeed pots

voor de rest verkoop ik eelrijk gezegd op dit moment de meeste herbs voor geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 20:55
Hmmm, dan is het echt een rotsituatie inderdaad :D

Volgens mij zijn die GM's wel redelijk behulpzaam (zo af en toe) dus ik zou daar wel vertrouwen in hebben.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Anoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:18:
[...]

Als het unique is kun je het niet 2 keer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352

Dan stuurt jij die ring(voor je alt) naar je alt en die stuurt die soulbound dan weer terug.
Dan ben je er toch ook als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 27-05 00:37
Waarschijnlijk een quest item waarvan je er maar eentje in je bezit (en dus ook bank) mag hebben.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:22:
[...]

Vraag gewoon die GM je ring naar een alt te sturen. Probleem opgelost. Je mag idd geen 2 dezelfde trinkets hebben. Anders wil ik wel 2x die 2% to critical strike chance with spells trinkets hebben :)
Goed dat ik het weet. Dan hoef ik niet te azen op twee blazing emblems wat ik van plan was.
Anoniem: 95352 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:23:
Dan stuurt jij die ring(voor je alt) naar je alt en die stuurt die soulbound dan weer terug.
Dan ben je er toch ook als ik het goed heb?
Ik kan hem niet doorsturen want ik krijg hem niet eens uit de mailbox :(
Crashman schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:23:
Waarschijnlijk een quest item waarvan je er maar eentje in je bezit (en dus ook bank) mag hebben.
Nee, het is een blauwe non-quest ring.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 14383 op 02-06-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Over de CP het ligt ook aan welk lvl jij bent en je tegenstander ..

een lvl 60 die een lvl 60 Afslacht in zijn eentje krijgt 166 CP

een lvl 20 die een lvl 20 afslacht krijgt iets van 20-40 geloof ik

Ik heb Dinsdag met 6 man gePVPed waarbij we trouwens een mega strakke actie hadden .. We waren met 3 mages 1 shaman en 1 Hunter en ik als warlock en we hebben 25 alliance dood gekregen door AOE ging echt hard ..

Maar die avond had ik dus 120 Honour kills en 3400 CP en dit was al verdeeld over 6 man

Dus op Hoger lvl krijg je nou eenmaal meer CP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-07 11:17

Belgar

Archmaster ranzige code..

Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:48:
[...]

Zou kunnen dat het 1 keer dezelfde was geweest maar geen 4+ keer denk ik.In ashenvale lopen er altijd redelijk veel rond.
Maar ik ben wel erg benieuwd na hoe blizz dat uitrekend, op de site staat dat ze er geen vaste formule voor hebben want het is een percentage van het Hk totaal van die server etc etc.
Ik heb 500 CPs gehaald met een lvl 30 priest door alleen PW:fortitude en heals te spammen. Kills: 2

Contribution points zijn niet alleen afhankelijk van damage of kills. De rang van je tegenstander maakt ook uit. Evenals damage ontvangen en healing. Als je als warrior een raid incharged, vervolgens een aantal mensen feared en die worden vervolgens gedood, krijg je daar toch CP's voor, maar geen kill.

Als bijvoorbeeld een paladin en een druid elkaar 10 minuten proberen af te maken, krijgt er een uiteindelijk een kill, maar beiden krijgen een grote berg CP's.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13-07 17:27

On_E

Housemusic

Gisteren voor de crash de vendor in Moonglade gecamped, heb nu 3 keer Felcloth Pants pattern, die op de AH het 10-voudige oplevert. >:)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:41:
Gisteren voor de crash de vendor in Moonglade gecamped, heb nu 3 keer Felcloth Pants pattern, die op de AH het 10-voudige oplevert. >:)
30 patterns? :? ik weet het... flauw... :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-06-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 13:07
Het is afhankelijk van hoeveel damage jij doet, hoeveel er gevochten wordt, en hoeveel die mensen waard zijn.

Als je meer HKs dan CPs hebt, doe je echt iets fout in ieder geval. Ik had iets van 80 HKs, 1 DKs en 300 CPs. Heb alleen al een tijd niet meer gePvPed.
Belgar schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:23:
Ik heb 500 CPs gehaald met een lvl 30 priest door alleen PW:fortitude en heals te spammen. Kills: 2

Contribution points zijn niet alleen afhankelijk van damage of kills. De rang van je tegenstander maakt ook uit. Evenals damage ontvangen en healing. Als je als warrior een raid incharged, vervolgens een aantal mensen feared en die worden vervolgens gedood, krijg je daar toch CP's voor, maar geen kill.

Als bijvoorbeeld een paladin en een druid elkaar 10 minuten proberen af te maken, krijgt er een uiteindelijk een kill, maar beiden krijgen een grote berg CP's.
Euh, nee. Je krijkt geen CPs voor healing, alleen worden de CPs gelijk verdeeld over iedereen in je group. Een group met alleen maar healende priests zal dus geen CPs krijgen.

En dat van die druid + paladin is ook onzin. Een bepaald persoon is een hoeveelheid CPs waard, en die wordt toegekend naar een kill. Die hoeveelheid staat vast, de hoeveelheid damage komt alleen kijken als er 1 groepen op 1 persoon staan de hakken. De CPs voor die persoon worden dan na ratio over de beide groepen verdeeld.

[ Voor 55% gewijzigd door Hydra op 02-06-2005 11:50 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:44:
[...]

30 patterns? :? ik weet het... flauw... :P
hehe

pattern kost 1g60s in Moonglade, maar is limited supply, op de AH gaat het pattern voor 12g/16g buyout de deur uit. :)

Wel humor, priest maatje heeft friendly rep bij die furbolgs, maar ik niet, dus hij shielde me, en ik rende toch een partij hard door die tunnel. :D Hele rits furbolgs achter me aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:20:
[...]

Ik heb er nu rond de 110 Hk's en 360 CP's dus dan sta ik er toch iets beter voor :)
Toch vind ik dat ze die formule wel eens vrij mogen geven want het is altijd maar gokken naar hoeveel punten je krijgt voor een Hk.
die formule kunnen ze best vrijgeven maar dan nog weet je het niet echt hoor.
ligt aan hoeveel damage jij doet jou lvl en zijn lvl dus tis gewooon een combinatie.
extreem voorbeeld
een lvl 10 kilt een lvl 60 eigenhandig dus al zijn hp hij heeft 1HK en krijgt bv 1000CP
een lvl 60 kilt 100 lvl 60 maar doet dat niet eigenhandig dus hij raakte ze 1 x met zijn aoe spells maar 5% ofzo dan heeft ie dus 100hk en misschien maar 200 XP

(tis een voorbeeld he die aantal zijn fantasie maar het kan wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

On_E schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:56:
[...]

hehe

pattern kost 1g60s in Moonglade, maar is limited supply, op de AH gaat het pattern voor 12g/16g buyout de deur uit. :)

Wel humor, priest maatje heeft friendly rep bij die furbolgs, maar ik niet, dus hij shielde me, en ik rende toch een partij hard door die tunnel. :D Hele rits furbolgs achter me aan.....
en zijn die patterns niet soulbound?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:01:
[...]

en zijn die patterns niet soulbound?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:56:
[...]

hehe

Ik ben friendly bij die homo's in BB (die bruisers lijken toch écht leren pakjes aan te hebben soms) en toch krijg ik nog klop als ik horde aanval, al krijg ik wel het idee dat de aggro cirkel kleiner is geworden.

Als ik het voor elkaar krijg honoured te worden, issie misschien zo klein dat ik ongestraft kan ganken daaro :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:04:
[...]

Ik ben friendly bij die homo's in BB (die bruisers lijken toch écht leren pakjes aan te hebben soms) en toch krijg ik nog klop als ik horde aanval, al krijg ik wel het idee dat de aggro cirkel kleiner is geworden.

Als ik het voor elkaar krijg honoured te worden, issie misschien zo klein dat ik ongestraft kan ganken daaro :')
De alliance is toch standaard friendly daar? die heb ik nog nooitt aangevallen zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

nee ze bewaren daar de vrede juist en als jij hun gaan counter attacked kan je zelfs dalen, maar honored worden helpt je niet je blijft klop krijgen.

Potions zijn geweldig ik gebruik tegenwoordig een hele rits tis vaak niet duur en werkt super ik heb bijna altijd fortitude 120 health + en regeneration + agil voor een uur 25 + ogre strength.
maar ook dingen als nature protection als je die bij princess gebruik scheelt het je een hele berg die absorbed damage tot 2250 dus daar kan je princess killen terwijl je nog vol health hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 93525 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:20:
[...]

De alliance is toch standaard friendly daar? die heb ik nog nooitt aangevallen zien worden.
als je daar horde aanvalt krijg je zowieso altijd klappen helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

MantaMania schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:21:
[...]

als je daar horde aanvalt krijg je zowieso altijd klappen helaas ;)
Das altijd zo, je ziet altijd hele groepen alliance vluchten voor een relatief klein groepje horde :D Horde speelt gewoon meer samen heb ik het gevoel.

En al die 0wnerers op bv. warcraftmovies.com zijn bijna altijd horde _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 02-06-2005 12:24 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.