Ik ben nu ingelogd, kan alleen nog niet starten... World servers zijn nog down....
[OT]
Waarom zijn er niet zoveel Human Rogue's ?
[OT]
Waarom zijn er niet zoveel Human Rogue's ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 145206
Anoniem: 23522
Anoniem: 129789
Anoniem: 5646
Anoniem: 145206
[ Voor 4% gewijzigd door Brazza op 02-06-2005 00:09 ]
Omdat human rogues geen wotf hebben en zonder wotf zijn ze nog minderAnoniem: 145206 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:06:
Maarehm, waarom spelen zo weinig Human Rogue ? (Vroeg het 5 minuten geleden ook al, maar dit moet een beetje on-topic blijven...)
[ Voor 5% gewijzigd door Rmg op 02-06-2005 00:25 ]
Anoniem: 124958
Anoniem: 23522
Ik speel zelf met een level 40 Paladin. Geen Horde dusFlapmo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:33:
Om de post toch nuttig te maken:
Lvl 40 undead priest, waar kan die het beste lvlen? Kan je al naar badlands? Of is dat nog een beetje vroeg?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik vind het prima dat je onze machtigste stad bezoekt en nog leuker dat je het er nog naar je zin hebt ook, maar schrijf de naam van deze stad dan niet tot 4x toe fout als je wilt. Dat vind ik wat minder.Anoniem: 23522 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:30:
Soms verveel je je... wat doe je dan als lvl 60 Paladin? Je gaat sight-seeing tours doen in de wereld. Zo kom je bijvoorbeeld in de Ragefire Chasm (horde instance in Oggrimar). Oggrimar zelf is ook een prima plaats, je kunt er rustig rondlopen zonder te worden aangevallen door guards. Helaas hadden een stapel lvl 60 charaters dat door en vielen mij aan (5:1), en aangezien ik dat wel eventjes kan hebben, maar uiteindelijk dan toch dood zou gaan, ging ik lekker in mijn schildje zitten en heartstonde ik wegWat een mooie dag was dat...
[afbeelding]
Achteraf hoorde ik dat veel mensen in Oggrimar niet geloofden dat er een Paladin midden in hun stad stond
mja ik zou nog 2 lvltjes pakken met SM runs en dan naar badlands gaan badlands tot ongeveer 45 en dan naar Tanaris, enige irritante is dat ik met mijn mage straks uldaman niet over kan slaan omdat ik daar class quest moet doenFlapmo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:33:
Ooit zei hier een mod, zeur niet zo over downtime, je speelt een grote MMORPG en daar gebeuren dit soort dingen. Een dag zonder kan wel weer. Addicts.
Om de post toch nuttig te maken:
Lvl 40 undead priest, waar kan die het beste lvlen? Kan je al naar badlands? Of is dat nog een beetje vroeg?
//edit
Alle ubernerds hebben hun WOW naam in hun MSN naam. Alle profi;s hebben als msn naam alleen hun eigen (echte) naam!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 124958
Om ez geld te verdienen moet je juist Mining houden en skinning erbij nemen, fishing kun je er nog bij doen ,maar goed ikzelfheb echt gruwelijk hekel aan he vissysteem ingame en blijf ik ook hangen op 20 fishing.Brazza schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:08:
Wat is nu een een proffesion die veel geld oplevert? Blacksmithing heb ik nu (lvl 110+) en dat schiet niet echt op. Ik hoor veel over skinning en fishing.
Wil namelijk wel me mount kunnen kopen @ lvl 40.
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Anoniem: 121671
als je lvl 30+ bent kan je hem soloAnoniem: 121671 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:50:
Ragefire Chasm. Daar moet ik met mijn warrior nog een 2 tal questen doen. Kan ik dat solo doen of moet ik echt met een groep naar binnen daar?
Want als ik met een groep moet, dan moet ik er even een aantal vinden.
En aan degene die mijn vriend geholpen heeft met zijn defensive stance vraag: Bedankt!!! Hij heeft em!
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 02-06-2005 09:10 ]
Hate us when you see us, fear us when you dont.
*slik* 30? Duidelijk met een groep gaan doen dus.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:03:
[...]
als je lvl 30+ bent kan je hem solo
anders ff groepje vinden
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 02-06-2005 09:16 ]
Je moet helemaal overnieuw beginnen met die profession helaasDemoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:04:
EN als ik dan later weer terugswitch naar leatherworking moet ik dan weer opnieuw beginnen of
"onthoud" mn char dat hij het al eens eerder heeft gedaan?
op zich zijn de mobs in RFC lvl 13-15 dacht ikAnoniem: 121671 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:08:
[...]
*slik* 30? Duidelijk met een groep gaan doen dus.
Misschien dat ik een paar guildies zo ver krijg, en anders maar even kijken wie mee wil. Thanx!
[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 02-06-2005 09:14 ]
Lol, lijkt me niet met me level 18. Misschien dat ik heel dapper nog een klap kan uitdelen, maar dan is het wel over en sluiten. Gelukkig weet ik er altijd wel een paar te porren voor dit soort questen.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:14:
[...]
op zich zijn de mobs in RFC lvl 13-15 dacht ik
maar wel allemaal elite, en vaak gelinked per 3
dwz je pulled ze altijd per 3 tegelijk, dus je moet solo 3 lvl 14 elites aan kunnen pakken, dan kan je hem soloen
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Anoniem: 82860
Ondanks dat ik zelf niet zo'n problemen heb met die trinket (ik poly desnoods 2 keer, no prob) hadden ze die als reward van mij best wel op Knight Lieutenant of zo mogen zetten. Ik vind dat het bij sommige classes wel een erg grote invloed heeft op pvp. Een priest moet het echt van zijn PS hebben bijvoorbeeld en heeft verder al weinig verdediging.HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:42:
Mijn rank 2 corporal is ook _eindelijk_ geupdate, dus ik heb nu ook die anti-poly/stun trinket, en die is al heel handig gebleken
Helaas duurt het effect niet 30 seconden zoals ik begrepen had, maar is het een eenmalige break met een cooldown van 5 minuten
Dus na een fear of stun kun je gewoon gesheeped worden
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-06-2005 09:52 ]
Hoeveel contribution points heb je daar voor moeten halen?HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:42:
Mijn rank 2 corporal is ook _eindelijk_ geupdate, dus ik heb nu ook die anti-poly/stun trinket, en die is al heel handig gebleken
Misschien als ik op jouw level zit dat ik er net zo over denk, maar ik vind het nu toch nog steeds aardig hoor. Plus het feit dat steeds meer guildies me weten te vinden, en vaak zelf de spullen al aanleveren. Dan krijg ik vaak nog een vergoeding voor die 2 tellen werk. Dat in combo met me questloot levert toch aardig wat centen op. Zo kan ik zelf ook betere wapens maken voor mezelf en anderen.MantaMania schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:38:
mensen blacksmith is het echt neit waard hoever je ook bent ik ben nu armormsmith kan alles maken wat je wilt maar het weegt echt niet op ik kan nu bv recipes kopen / vinden waar ik zoveel spullen voor nodig heb dat je maar beter iets kan kopen op de AH. ik zit nu te twijfelen om bs te droppen tis gewoon een klote proffesion
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 02-06-2005 10:00 ]
Gewoon op de AH voor een paar silver low-lvl groene items kopen en die disenchanten, daarmee kan je verdere lvlen en uiteindelijk je souldust gebruiken.robbertinho schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:52:
Dat zou lekker worden als het ook nog eens 30 sec. duurt met een cooldown die net zolang is. Dan zijn alle clothdragers bij voorbaat kansloos tegen een rogue als ze hem niet zien aankomen. Dat zijn ze nu al bijna...
Tis maar goed dat er een cooldown van 10 minuten opzit. Moet ik binnenkort met een collega priest, maar eens rogues gaan omleggen. 1 van de 2 zal dan waarschijnlijk af en toe het loodje leggen, maar een backstabbende rogue met dat trinket kan er geen 2 aan.
Ik moet trouwens nog 70g voor mijn mount en ben (halverwege) lvl 38. Dat ga ik niet halen voor lvl 40 denk ik. Iemand ideeen?
Dat enchanten is echt veel te duur en ik ben te laat ermee begonnen. Alle items die ik nu disenchant geven de verkeerde shards/dust voor mijn lvl van 120. Ik heb 110 soul dust in de bank liggen. Ik kan ze alleen nog niet gebruiken omdat ik nog strange dust en magic essences nodig heb, maar juist die vind ik niet. Volgens mij wordt het rond de 130/140 wel eindelijk souldust. Enige voordeel is dan dat ik in no time naar de 200 kan waarschijnlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Ryceck op 02-06-2005 10:06 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
loop eens de AH binnen, en keeop daar strange dust, of koop alle groene items met een buyout onder de 8-10 silver op. heb ik ook gedaan, en ik verdien er nu goed aanrobbertinho schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:52:
Dat enchanten is echt veel te duur en ik ben te laat ermee begonnen. Alle items die ik nu disenchant geven de verkeerde shards/dust voor mijn lvl van 120. Ik heb 110 soul dust in de bank liggen. Ik kan ze alleen nog niet gebruiken omdat ik nog strange dust en magic essences nodig heb, maar juist die vind ik niet. Volgens mij wordt het rond de 130/140 wel eindelijk souldust. Enige voordeel is dan dat ik in no time naar de 200 kan waarschijnlijk.
tips voor jouwrobbertinho schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:52:
....
Ik moet trouwens nog 70g voor mijn mount en ben (halverwege) lvl 38. Dat ga ik niet halen voor lvl 40 denk ik. Iemand ideeen?
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 02-06-2005 10:03 ]
Niet lachen, maar ik heb 424 CP's ofzoDemoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:56:
[...]
Hoeveel contribution points heb je daar voor moeten halen?
Ik krijg namelijk maar 4 contribution points ofzo als ik iemand van mn eigen lvl alleen afmaak
Alles op de AH gooien is misschien wel een idee, ik kom om in de shards/essences/dust die ik niet kan gebruiken. Vision dust heb ik ook al een redelijk stapeltje, net zoals large shimmering shards en large glowing shards. Maar aan de andere kant, die enchanting moet ook omhoog. Pas rond 200 gaat dat geld opleveren. Nu kost het me vaak meer dan dat het oplevert. Alleen minor beastslaying doet het aardig, maar die 10s winst per keer is ook geen vetpot. Bovendien wordt die binnenkort geel en dan ga ik er niet veel meer mee stijgen.Ryceck schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:01:
[...]
Gewoon op de AH voor een paar silver low-lvl groene items kopen en die disenchanten, daarmee kan je verdere lvlen en uiteindelijk je souldust gebruiken.
OF! wat ik dus deed @ 39 (al was mijn enchanting een stuk hoger en had ik ook al vision dusts e.d.), al je enchanting supplies @ AH gooien. Gewoon alles wat je hebt, shard/essences/dusts op de AH mikken en gewoon verkopen die meuk. Ik had op die manier zo binnen 2 dagen (en 1 lvl) 60g binnenEn kon dus gewoon @ 41 me mount al aanschaffen
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
300HK en dan maar 424CP?HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:07:
[...]
Niet lachen, maar ik heb 424 CP's ofzo
Bijna 300 HK's, en sta op de 400'ste plek op mijn server.
[ Voor 5% gewijzigd door Ryceck op 02-06-2005 10:12 ]
Het maakt mij niet uit, het ging mij alleen maar om die trinket, ik vind het best zoRyceck schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:12:
[...]
300HK en dan maar 424CP?
Ik heb 192HK en 642CP (zie sig), vraag me toch af hoe dat dan die CP's worden berekend want kvind dit wel heel korm
Dat idee had ik ook met mijn magerobbertinho schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:52:
[ Voor 14% gewijzigd door Mojo op 02-06-2005 10:21 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Goed zeg, dan rousen we vanaaf ff door BRD heen om die dude te zoekenMojo schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:18:
[...]
Dat idee had ik ook met mijn mageop lvl 36 had ik maar 18G. Echter, tot ik op een gegeven moment _blue glow_ kon enchanten
Dat ging er vrij hard doorheen en verkocht echt goed
. +5 op een 2H (200 skill) verkoopt voor 5G. Reagents ervoor kosten me ongeveer 3-4G. Dus dat was een leuke skill boost voor me, én een leuke som geld. Ben nu lvl 47 en heb 263 enchanting
Daarnaast heb ik met mijn main ook de deadmines gesolo'ed. Best grappig om met een warrior 300 DPS te halen bij VC met retaliation op lvl 42
@ Ryceck
Daarom was je gisteravond dus niet onlineservers lagen eruit. Zelf nergens last van gehad iig
En ja ik moet die prisoner redden nu in BRD.
Ik heb er nu rond de 110 Hk's en 360 CP's dus dan sta ik er toch iets beter voorHTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:07:
[...]
Niet lachen, maar ik heb 424 CP's ofzo
Bijna 300 HK's, en sta op de 400'ste plek op mijn server.
uuh om die trinket te kunnen gebruiken moetje wel je rang behoudenHTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:13:
[...]
Het maakt mij niet uit, het ging mij alleen maar om die trinket, ik vind het best zo
Ryceck schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:20:
[...]
Goed zeg, dan rousen we vanaaf ff door BRD heen om die dude te zoeken
En kzat gister happily in de bios ook nog sMoest SW3 nog een keertje kiekken
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik sta op plek nummer 350 met 450 HK's of zo. Aantal CP's ligt inmiddels dik boven de 4000Ryceck schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:12:
[...]
300HK en dan maar 424CP?
Ik heb 192HK en 642CP (zie sig), vraag me toch af hoe dat dan die CP's worden berekend want kvind dit wel heel korm
In het zuiden van the barrens zijn wel wat leuke quests te vinden, en probeer anders Stonetalen mountains eens. Je kan natuurlijk ook naar Hillsbrad Foothills.roy2001 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:21:
Eindelijk morgen avond kan ik weer spelen
Ik ben nu met mijn main : Hunter/Orc - lvl 24
En zoek eigenlijk een goed gebied om lekker snel door te questen.
ashenvale duurt zo lang omdat daar ook vele m00bs rond lopen van lvl 28.
die kan ik principe wel aan, alleen dan moet ik wel weer telkens healen.
iemand tips ?
Laat nou net een hunter van ons gister daar op prime time geweest zijn.... en ook die instance gesloloedPromWarMachine schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 03:40:
[...]
Ik vind het prima dat je onze machtigste stad bezoekt en nog leuker dat je het er nog naar je zin hebt ook, maar schrijf de naam van deze stad dan niet tot 4x toe fout als je wilt. Dat vind ik wat minder.![]()
De naam van onze capital waar jij op normale tijden op server Bloodscalp nooit binnen zult komen, is: Orgrimmar! Bow for WarChief Thrall!
[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 02-06-2005 10:30 ]
Ja op zich klopt dat wel toch? Als je contribution points heel hoog liggen, heb je altijd een groot aandeel in een pvp kill gehad of zie ik dat fout? Bij mij zal het iig rond de 10 HP per kill liggen. Komt denk ik ook door imp blizzardMaegrim schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:28:
thalan gankt alleen priests met 5% hp
geintje!
even ter vergelijking; ik heb gisteren nauwelijks gePvP'd, alleen 5 rogues gekilled die me lastig vielen tijdens farmen, en 4 anderen die hetzelfde wilden. 9 kills, 550 CPs
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-06-2005 10:34 ]
Whehehe. Ik moet toegeven dat dat wel eens gebeurd is ja, maar evenzoveel keer heb ik ze /wave /bow met rust gelaten, en samen gegrind. Het gebeurt vaak genoeg dat ze je proberen te ganken omdat je rogue bent, terwijl ik gewoon aan het grinden was. Dan is het *poef* weg en healen, en dan terugkomen om zijn achterwerk even lichtelijk te lucht in te tikken met de punt van je schoen.Maegrim schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:28:
thalan gankt alleen priests met 5% hp
geintje!
even ter vergelijking; ik heb gisteren nauwelijks gePvP'd, alleen 5 rogues gekilled die me lastig vielen tijdens farmen, en 4 anderen die hetzelfde wilden. 9 kills, 550 CPs
[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-06-2005 10:36 ]
Voorlopig zou ik het beste wapen wat je kan vinden gebruiken, er zit nog niet erg veel verschil tussen. Rond lvl 20-25 weet je of je veel of weinig melee vecht. vecht je veel, neem dan een sterk zwaard. Vecht je weinig, kies dan voor een staff met goede stats.Swadrian schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:30:
Ik ben nu een lvl 11 Warlock(undead). Ik zit alleen te tobben met mn professions.
Nu heb ik:
- Alchemist
- Hebalism
Maar ik heb gehoord dat dit niet veel ged opbrengt. Ik wil juist wel wat verdienen aangezien ik niet de hele tijd met geldnood wil zitten.
Verder heb ik nog een vraag:
Voor wat voor wapen moet ik gaan, ik heb nu sword skills. Is dit goed of kan ik beter verder gaan met dagger of staff?
Ik vindt enchanten echt bagger. Ik heb het ook gedaan en je staat erg lang te schreuwen in een stad om de enchants te verkopen. En wil je er nog winst op maken moet je zelf dingen disenchanten die je vindt, en dan komt er ook nog eens de verkeerde stof uit. Ik ben nu bezig mijn grondstoffen te verkopen. (dream en illusion dust verkoopt nog redelijk goed op AH) Denk dat ik over ga op Alchemy en Herbalism. Heb ik iig wat aan.robbertinho schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:52:
Dat zou lekker worden als het ook nog eens 30 sec. duurt met een cooldown die net zolang is. Dan zijn alle clothdragers bij voorbaat kansloos tegen een rogue als ze hem niet zien aankomen. Dat zijn ze nu al bijna...
Tis maar goed dat er een cooldown van 10 minuten opzit. Moet ik binnenkort met een collega priest, maar eens rogues gaan omleggen. 1 van de 2 zal dan waarschijnlijk af en toe het loodje leggen, maar een backstabbende rogue met dat trinket kan er geen 2 aan.
Dat zou je denken maar ik heb Dinsdag 8 shamans rond mijn lvl omgelegd en daar kreeg ik in totaal 50 cp's voor.Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:32:
[...]
Ja op zich klopt dat wel toch? Als je contribution points heel hoog liggen, heb je altijd een groot aandeel in een pvp kill gehad of zie ik dat fout?
Als je alleen geld wilt moet je volgens mij gewoon voor grondstoffen gaan. Of het nouw mining, skinning of herbing is. Voordeel van alchemy is dat je jezelf mooie bufs kunt geven. En voor alchemy heb je volgens mij alleen grondstoffen nodig die jezelf kunt herben, en meestal een flesje, maar die kosten bijna niks. Dus de winst die je maakt zal wel hoger liggen dan andere proffs.sebasgrif schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:34:
[...]
Voorlopig zou ik het beste wapen wat je kan vinden gebruiken, er zit nog niet erg veel verschil tussen. Rond lvl 20-25 weet je of je veel of weinig melee vecht. vecht je veel, neem dan een sterk zwaard. Vecht je weinig, kies dan voor een staff met goede stats.
En alchemy/herbalism is idd niet echt een prof om goed te verdienen, maar als je je plantjes in de ah gooit en later ook je grote, bijzondere potions, kan je er best goed mee verdienen
Hangt ervan af of je Horde of Alliance bent. Alliance is de AH (Auction House) in Ironforge. Bij Horde is het dacht ik Orgimar. Vraag het gewoon aan een guard.Swadrian schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:37:
Dan nu nog een vraag die al een tijdje bij mij brandt:
Waar vind ik de AH?
[ Voor 16% gewijzigd door CaDje op 02-06-2005 10:39 ]
Zou je denken ja, maar volgens mij kan het nooit écht zo goed verkopen, want op de AH kosten die potions een godsvermogen, en ik weiger ze dan ook te kopen. Voor de prijs van 2 dikke heal potions van 800hp ofzo, (50s per stuk) koop ik ook 20 mageweave cloth, waar ik dus 20 bandages van 800heal per stuk van maak. Dan doe ik dat liever.CaDje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:38:
[...]
Als je alleen geld wilt moet je volgens mij gewoon voor grondstoffen gaan. Of het nouw mining, skinning of herbing is. Voordeel van alchemy is dat je jezelf mooie bufs kunt geven. En voor alchemy heb je volgens mij alleen grondstoffen nodig die jezelf kunt herben, en meestal een flesje, maar die kosten bijna niks. Dus de winst die je maakt zal wel hoger liggen dan andere proffs.
Was dat dezelfde shaman? Want na 4 kills krijg je volgens mij geen HK's meer en dus ook geen CP's lijkt mij.Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:35:
[...]
Dat zou je denken maar ik heb Dinsdag 8 shamans rond mijn lvl omgelegd en daar kreeg ik in totaal 50 cp's voor.
Allemaal waren ze full-health en niet in combat dus hoe kan het dan dat iemand met 9 kills 550 cp's krijgt?
Tja, helaas kun je tijdens een PvP gevecht of een instance geen bandage gebruiken. Kan wel maar dan mag je niet geraakt worden, dus moet je Shaman of mage ff wachten met aanvallen. Verder is het zo dat als je instances in gaat je altijd wel potions kunt gebruiken. Meer shadow resistance, fire resistance, meer agility, grotere crit kans, grotere dodge kans, 30 sec niet geroot of gestund kunnen worden, enz, enz. Overal is wel een potion voorHTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:41:
[...]
Zou je denken ja, maar volgens mij kan het nooit écht zo goed verkopen, want op de AH kosten die potions een godsvermogen, en ik weiger ze dan ook te kopen. Voor de prijs van 2 dikke heal potions van 800hp ofzo, (50s per stuk) koop ik ook 20 mageweave cloth, waar ik dus 20 bandages van 800heal per stuk van maak. Dan doe ik dat liever.
Zou kunnen dat het 1 keer dezelfde was geweest maar geen 4+ keer denk ik.In ashenvale lopen er altijd redelijk veel rond.Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:43:
[...]
Was dat dezelfde shaman? Want na 4 kills krijg je volgens mij geen HK's meer en dus ook geen CP's lijkt mij.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 97943
Verder krijg je ook geen CP's als iemand dood gaat binnen 30 seconden na landen en inloggen.Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:43:
[...]
Was dat dezelfde shaman? Want na 4 kills krijg je volgens mij geen HK's meer en dus ook geen CP's lijkt mij.
Ook daar zijn ze te duur voor. Ik ga geen tas vullen met keidure drankjes die vervolgens 30sec of 5 minuten effect hebben, en die wel betaalbaar zijn hebben een verwaarloosbaar effect (+27hp voor 1 uur enz)CaDje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:48:
[...]
Tja, helaas kun je tijdens een PvP gevecht of een instance geen bandage gebruiken. Kan wel maar dan mag je niet geraakt worden, dus moet je Shaman of mage ff wachten met aanvallen. Verder is het zo dat als je instances in gaat je altijd wel potions kunt gebruiken. Meer shadow resistance, fire resistance, meer agility, grotere crit kans, grotere dodge kans, 30 sec niet geroot of gestund kunnen worden, enz, enz. Overal is wel een potion voor.
Je hebt het hier over laag lvl potions.HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:57:
[...]
Ook daar zijn ze te duur voor. Ik ga geen tas vullen met keidure drankjes die vervolgens 30sec of 5 minuten effect hebben, en die wel betaalbaar zijn hebben een verwaarloosbaar effect (+27hp voor 1 uur enz)
Als ik ga vechten kan ik ongeveer wel inschatten of ik het aankan of niet, en als het teveel word heb ik vanish, en sprint, dus die bandages daar krijg of maak ik de tijd wel voor. Eten heb ik ook nooit meer bij, alleen first aid en de potions die ik van mobs pickpocket.
Met laag lvl wil dat nog wel, maar als je hoger wordt dan gaat het erg lang duren voordat je HP weer vol zit zonder bandage of iets te eten te gebruiken.Anoniem: 121671 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:59:
Lol, ik vergeet altijd om te eten na een gevecht met een mob. Vaak is er dan toch niets meer in de buurt, en wacht ik wel even tot dat me health bar weer vol is. Dan ga ik wel verder zoeken. Tenzij ik echt op het randje zit, dan ff bandage er op, zitten en wachten tot dat ie vol is.
[ Voor 23% gewijzigd door CaDje op 02-06-2005 11:07 ]
Anoniem: 14383
ow maar als je ze zelf maakt kost het je geen drollHTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:57:
[...]
Ook daar zijn ze te duur voor. Ik ga geen tas vullen met keidure drankjes die vervolgens 30sec of 5 minuten effect hebben, en die wel betaalbaar zijn hebben een verwaarloosbaar effect (+27hp voor 1 uur enz)
Als ik ga vechten kan ik ongeveer wel inschatten of ik het aankan of niet, en als het teveel word heb ik vanish, en sprint, dus die bandages daar krijg of maak ik de tijd wel voor. Eten heb ik ook nooit meer bij, alleen first aid en de potions die ik van mobs pickpocket.
Klopt, maar hoeveel betaal je voor zo'n potion? toch al gauw meerdere gouden muntjes, en dat vind ik gewoon van den zotte. Als iemand ze kan maken is het geweldig, dan heb je echt een 'edge in combat', maar ik bedoelde te zeggen dat ze ondanks het enorme winstpercentage, niet heel geweldig verkopen juist omdat ze zo duur zijn. Op de AH bij ons staat het er vol mee, maar er word niet heel veel verkocht.CaDje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:05:
[...]
Je hebt het hier over laag lvl potions.
Elixir of the Mongoose
Requires Level 46
Use: Increases Agility by 25 and chance to get a critical hit by 2% for 1 hour.
Elixir of Greater Agility
Requires Level 38
Use: Increases Agility by 25 for 1 hour.
Dus als je hoger lvl wordt zijn potions echt wel handig. voor bij Onyxia en MC bijv.
[...]
Met laag lvl wil dat nog wel, maar als je hoger wordt dan gaat het erg lang duren voordat je HP weer vol zit zonder bandage of iets te eten te gebruiken.
Kun je niet replyen op die mail en attachment laten zitten? Stuur je hem zo naar je altAnoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:07:
Verdomme, heb ik vannacht met mn main character een super goede ring gekocht voor mijn alt. Blijkt dat je er geen twee van in je bezit mag hebben want mn main charater had er al een. Nu krijg ik hem niet uit mijn mailbox. En de ring even in de bank leggen helpt ook niet
Nee want het is een mailtje van de AH.Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:09:
[...]
Kun je niet replyen op die mail en attachment laten zitten? Stuur je hem zo naar je alt
dat komt omdat helaas veel mensen niet de waarde inzien van potsHTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:09:
[...]
Klopt, maar hoeveel betaal je voor zo'n potion? toch al gauw meerdere gouden muntjes, en dat vind ik gewoon van den zotte. Als iemand ze kan maken is het geweldig, dan heb je echt een 'edge in combat', maar ik bedoelde te zeggen dat ze ondanks het enorme winstpercentage, niet heel geweldig verkopen juist omdat ze zo duur zijn. Op de AH bij ons staat het er vol mee, maar er word niet heel veel verkocht.
GM bellenAnoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:10:
[...]
Nee want het is een mailtje van de AH.
Ik heb Alchemy laten vallen dus ik weet niet eens wat er op hogere lvls voor bruikbare potions zijn. Wat gebruik jij zoal voor je mage bijv?-=BoKKiE=- schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:15:
[...]
dat komt omdat helaas veel mensen niet de waarde inzien van pots
ach mij boeit het weinig, ik gebruik wat ik zelf maak, stuur af en toe wat naar alts en guildies
soms verdien ik er wel wat aan en dat is mooi meegenomen, maar meeste is voor zelfgebruik
Heb ik al gedaan. Hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb.
En als je nu de ring die je al hebt naar een alt stuurt, kun je hem dan wel uit de brievenbus halen? Dan ben je in principe klaar toch?Anoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:10:
[...]
Nee want het is een mailtje van de AH.
soulboundposttoast schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:19:
[...]
En als je nu de ring die je al hebt naar een alt stuurt, kun je hem dan wel uit de brievenbus halen? Dan ben je in principe klaar toch?
Vraag gewoon die GM je ring naar een alt te sturen. Probleem opgelost. Je mag idd geen 2 dezelfde trinkets hebben. Anders wil ik wel 2x die 2% to critical strike chance with spells trinkets hebbenAnoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:18:
[...]
Maar betekend het dan ook dat je geen twee de zelfde trinkets in bezit mag hebben?
mja het is neit zo hoog op dit momentAnoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:17:
[...]
Ik heb Alchemy laten vallen dus ik weet niet eens wat er op hogere lvls voor bruikbare potions zijn. Wat gebruik jij zoal voor je mage bijv?
Hmmm, dan is het echt een rotsituatie inderdaad
Als het unique is kun je het niet 2 keer hebben.Anoniem: 14383 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:18:
[...]
Maar betekend het dan ook dat je geen twee de zelfde trinkets in bezit mag hebben?
Anoniem: 95352
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Goed dat ik het weet. Dan hoef ik niet te azen op twee blazing emblems wat ik van plan was.Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:22:
[...]
Vraag gewoon die GM je ring naar een alt te sturen. Probleem opgelost. Je mag idd geen 2 dezelfde trinkets hebben. Anders wil ik wel 2x die 2% to critical strike chance with spells trinkets hebben
Ik kan hem niet doorsturen want ik krijg hem niet eens uit de mailboxAnoniem: 95352 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:23:
Dan stuurt jij die ring(voor je alt) naar je alt en die stuurt die soulbound dan weer terug.
Dan ben je er toch ook als ik het goed heb?
Nee, het is een blauwe non-quest ring.Crashman schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:23:
Waarschijnlijk een quest item waarvan je er maar eentje in je bezit (en dus ook bank) mag hebben.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 14383 op 02-06-2005 11:25 ]
Anoniem: 55165
Ik heb 500 CPs gehaald met een lvl 30 priest door alleen PW:fortitude en heals te spammen. Kills: 2Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:48:
[...]
Zou kunnen dat het 1 keer dezelfde was geweest maar geen 4+ keer denk ik.In ashenvale lopen er altijd redelijk veel rond.
Maar ik ben wel erg benieuwd na hoe blizz dat uitrekend, op de site staat dat ze er geen vaste formule voor hebben want het is een percentage van het Hk totaal van die server etc etc.
...Als het maar werkt
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
30 patterns?On_E schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:41:
Gisteren voor de crash de vendor in Moonglade gecamped, heb nu 3 keer Felcloth Pants pattern, die op de AH het 10-voudige oplevert.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-06-2005 11:51 ]
Het is afhankelijk van hoeveel damage jij doet, hoeveel er gevochten wordt, en hoeveel die mensen waard zijn.Ryceck schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:12:
Euh, nee. Je krijkt geen CPs voor healing, alleen worden de CPs gelijk verdeeld over iedereen in je group. Een group met alleen maar healende priests zal dus geen CPs krijgen.Belgar schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:23:
Ik heb 500 CPs gehaald met een lvl 30 priest door alleen PW:fortitude en heals te spammen. Kills: 2
Contribution points zijn niet alleen afhankelijk van damage of kills. De rang van je tegenstander maakt ook uit. Evenals damage ontvangen en healing. Als je als warrior een raid incharged, vervolgens een aantal mensen feared en die worden vervolgens gedood, krijg je daar toch CP's voor, maar geen kill.
Als bijvoorbeeld een paladin en een druid elkaar 10 minuten proberen af te maken, krijgt er een uiteindelijk een kill, maar beiden krijgen een grote berg CP's.
[ Voor 55% gewijzigd door Hydra op 02-06-2005 11:50 ]
https://niels.nu
heheAnoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:44:
[...]
30 patterns?ik weet het... flauw...
die formule kunnen ze best vrijgeven maar dan nog weet je het niet echt hoor.Demoterror schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:20:
[...]
Ik heb er nu rond de 110 Hk's en 360 CP's dus dan sta ik er toch iets beter voor
Toch vind ik dat ze die formule wel eens vrij mogen geven want het is altijd maar gokken naar hoeveel punten je krijgt voor een Hk.
en zijn die patterns niet soulbound?On_E schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:56:
[...]
hehe
pattern kost 1g60s in Moonglade, maar is limited supply, op de AH gaat het pattern voor 12g/16g buyout de deur uit.
Wel humor, priest maatje heeft friendly rep bij die furbolgs, maar ik niet, dus hij shielde me, en ik rende toch een partij hard door die tunnel.Hele rits furbolgs achter me aan.....
Nope.
Ik ben friendly bij die homo's in BB (die bruisers lijken toch écht leren pakjes aan te hebben soms) en toch krijg ik nog klop als ik horde aanval, al krijg ik wel het idee dat de aggro cirkel kleiner is geworden.On_E schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:56:
[...]
hehe
pattern kost 1g60s in Moonglade, maar is limited supply, op de AH gaat het pattern voor 12g/16g buyout de deur uit.
Wel humor, priest maatje heeft friendly rep bij die furbolgs, maar ik niet, dus hij shielde me, en ik rende toch een partij hard door die tunnel.Hele rits furbolgs achter me aan.....
Anoniem: 93525
De alliance is toch standaard friendly daar? die heb ik nog nooitt aangevallen zien worden.HTT-Thalan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:04:
[...]
Ik ben friendly bij die homo's in BB (die bruisers lijken toch écht leren pakjes aan te hebben soms) en toch krijg ik nog klop als ik horde aanval, al krijg ik wel het idee dat de aggro cirkel kleiner is geworden.
Als ik het voor elkaar krijg honoured te worden, issie misschien zo klein dat ik ongestraft kan ganken daaro
als je daar horde aanvalt krijg je zowieso altijd klappen helaasAnoniem: 93525 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:20:
[...]
De alliance is toch standaard friendly daar? die heb ik nog nooitt aangevallen zien worden.
Anoniem: 93525
Das altijd zo, je ziet altijd hele groepen alliance vluchten voor een relatief klein groepje hordeMantaMania schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:21:
[...]
als je daar horde aanvalt krijg je zowieso altijd klappen helaas
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 02-06-2005 12:24 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq