3D Contest v34: Cartoony Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.753 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Dildo: excuses als ik neerbuigend overkom/kwam.

Het is niet mijn bedoeling neerbuigend te zijn, maar ik vind wel dat je goed moet nadenken over de consequenties voor je een discussie als deze begint. Ook ik wil een discussie niet uit de weg gaan, maar ik vind het wel belangrijk dat de sfeer op dit forum een beetje relaxt blijft. Lees alsjeblieft de volgende puntjes en je zult zien dat onze mening helemaal niet zo veel verschilt, alleen de interpretatie van de regels is verschillend:

1.) Ik heb voor mijn scene VRay gebruikt, dat is een 3rd party render plugin. Dat heb ik ook gezegd en het staat zelfs onder mijn final. Ik heb er niemand over gehoord en het staat nergens dat het niet mag. Als ik mijn scene met Mental Ray (tegenwoordig standaard in Max) had willen renderen of zelfs Scanline, dan had ik me heel erg in belichting moeten verdiepen (voor zachte schaduwen e.d.) want zo'n held ben ik niet met Max.

2.) Oogst heeft ook een 3rd party plugin gebruikt: Shag Hair. Ik acht Oogst er zeer wel toe in staat om de krulletjes van Willem van Oranje net zo mooi zelf te maken, maar dat had ook hem veel tijd gekost. Niemand heeft erover geklaagd en Oogst heeft het niet onder stoelen of banken gestoken dat hij gebruik heeft gemaakt van een 3rd party plugin.

3.) Reddy heeft GEEN plugins gebruikt maar wel een boom die al standaard in Max zit. Gevolg: stront aan de knikker!

Max biedt wel meer kant-en-klare geometrie: Een theepot, muren, ramen, railings, trappen en... kubussen, bollen, cilinders, tubes, torus knots, ring waves, spindles, hedras, prisms, oiltanks (!) etc. Waar zit hier de grens??? Niemand protesteert als ik een Sphere of een Plane gebruik, met of zonder wijzigingen. In mijn Final zitten trouwens spheres, cilinders, toruses, planes, piramids, tubes en cones, waar helemaal niets aan gewijzigd is! Waarom piept niemand hierover? Ik snap wel dat er ergens een gevoelsgrens is, maar dat IS ook echt een gevoelsgrens. Ergens vind ik dat de regel "geen prefab objecten" er vooral is om te voorkomen dat mensen complete auto's/ruimteschepen/mensfiguren etc. downloaden die ze niet zelf hebben gemaakt en die dan in een scene plempen, of dat soort spul van hun harddisk vissen omdat ze het al in een grijs verleden hebben gemaakt. Bovendien geeft het gebruik van een standaard Max object (zelfs al is dat een hele boom) niemand een valse voorsprong, want iedereen kan dit doen.

Grenzen vervagen ook nogal tussen prefab objecten en zelfgemaakte geometry, want het lukt jou niet precies dezelfde boom te genereren zonder de seed, density en dat soort parameters te weten. Is ie dan eigenlijk wel prefab?

Hoe zit het trouwens met een externe plugin, mag het dan wel? Of een scriptje (kun je ook downloaden)?

Dan jouw argument over regels: ja ik ben het ermee eens dat regels er voor iedereen zijn. Eerder heb ik al een andere deelnemer (die met die blowende vis) erop gewezen dat zijn werk niet aan de eisen voldeed, aangezien de vis al bestond voor aanvang van de contest. Alleen, zoals je net gelezen hebt zitten er soms nogal wat haken en ogen aan (de huidige) regels. Misschien moet voor de volgende contest duidelijker worden gesteld wat wel en niet mag. Bijvoorbeeld: "Standaard geometrie van Max mag gebruikt worden, behalve de objecten die in het create menu onder AEC Objects vallen. En als je een theepot gebruikt, zorgen wij er persoonlijk voor dat je een carriere als 3D artiest wel kunt schudden! :+ " Ik kan best achter zo'n regel staan, maar die moet niet aan het eind van een contest nog net even snel worden ingevoerd.

Zoals je ziet komt in dit hele betoog mijn mening over de boom niet ter sprake. Die doet ook niet ter zake want ik geloof, zoals je kunt lezen, dat we gewoon geen poot hebben om op te staan als we Reddy's boom zouden willen proberen te verbieden, en Oogst heeft sowieso al gezegd dat ie er geen probleem van maakt (jij blij, nu heeft hij de knoop doorgehakt ;).

Genoeg regeln*&kerij, stemmen met ons donder!

Edit: Mijn puntjes zijn de deur uit, Oogst!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb hier nu de stemmen binnen van:
  • BioWEB
  • SnoeiKoei
  • Dildo
  • Oogst
Ik wacht nog op:
  • Dark Blue
  • Features
  • lemming_nl
  • Mol-20.000
  • Reddy
@SnoeiKoei:
Je hebt gelijk dat de grens moeilijk is, maar je hebt niet helemaal gelijk over de regels. Er wordt in de regels namelijk niets gezegd over plug-ins, alleen iets over prefab models. Dus een plug-in die prefab models maakt mag op zich niet, maar een gewone plug-in wel. Daar is een goede reden voor, want zonder een advanced renderer als Vray/Brazil/MentalRay zijn bepaalde effecten simpelweg onmogelijk om te bereiken. Je kunt goed zijn of niet, maar precies hetzelfde wordt het nooit. Hetzelfde geldt voor Shag:Hair: het is onmogelijk hetzelfde te bereiken zonder een haar plug-in. En je moet aan die plug-in zoveel instellen (ik heb bijvoorbeeld een haar-lengte map gemaakt voor mijn model) dat het amper gemakkelijker is dan modelling.

[ Voor 108% gewijzigd door Oogst op 14-06-2005 09:32 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

@Oogst: mijn opmerking was niet bedoeld om jou aan te vallen. Ik vind het echt wel goed dat er een haar plugin wordt gebruikt. Alleen: straks komen er haarplugins op de markt (of misschien zijn die er al) die met 1 druk op de knop een acceptabele haardos maken, vink je 'krullen' aan, spinnertje voor haarlengte, spinnertje voor chaos, spinnertje voor falloff bij de randen, klaar in 1 minuut. Mag het dan ook nog? Hoewel het dan een volledig instelbare plugin is, gaat het toch sterk op prefab lijken. Hetzelfde geldt voor de bomen in Max: het zijn geen standaardmodellen maar algorithmes waarmee aan de hand van variabelen een boom "uitgerekend" wordt. Zulke dingen zijn zelf te scripten en dat heeft dan niets met modeling skills te maken maar met programmeerkennis. en wat betreft het maken van haar: ik ben ervan overtuigd dat jij met je skills wel een goed lijkende krullenbos kunt maken, bijvoorbeeld met een mix van een aantal scatter objects. Beetje tweaken nog... Alleen, waarom zou je, er is een goede plugin voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Jongens, als jullie door willen discussiëren vind ik dat best, maar ik bemoei me er niet zo veel mee, want voor mij is de discussie al beslecht door Oogst.
Over Oogst gesproken... Ik dacht dat de winnaar van een contest niet aan de eerstevolgende mee mocht doen. Of heb ik dat nou verkeerd?

Nou, ik ga nou fijn mijn scores opstellen en mailen.

edit:
Nu heb ik de scores verstuurd. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 14-06-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Update van de stemmen die binnen zijn:

Ik heb hier nu de stemmen binnen van:
  • BioWEB
  • Dildo
  • Features
  • Oogst
  • Reddy
  • SnoeiKoei
Ik wacht nog op:
  • Dark Blue
  • lemming_nl
  • Mol-20.000
@Reddy:
Die regel ken ik niet en vind ik ook onzin. Het is niet alsof het hier echt ergens over gaat, het is gewoon leuk dingen maken. Als hier nou eeuwige roem en/of grote prijzen op het spel stonden...

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ok. Da's waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81642

Wat is er met het gratis @3Dfreakz.net mail adres gebeurd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Scores zijn onderweg :)

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Anoniem: 81642 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:19:
Op.. :P
Dark Blue schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:33:
[...]

Hear, hear! Alvast de eerste enthousiasteling voor de komende wedstrijd!!! :Y) d:)b
:+ Misschien heb ik in de vakantie meer tijd als de afgelopen periode..

[ Voor 45% gewijzigd door HawVer op 14-06-2005 14:29 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als hier nou eeuwige roem en/of grote prijzen op het spel stonden...
Huh, geen eeuwige roem? Damn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Anoniem: 81642 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:19:
:?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:06
Hmm, ik kijk even niet meer in dit topic en het is al afgelopen! :)

Over de bomen van Reddy gesproken: ik heb in de Fantasy-contest ook een boom gemaakt dmv Maya Paint FX. Hierbij is het ook een kwestie van een lijn tekenen en wat met instellingen prutsen. Toen liep deze discussie ook al, maar de Paint FX zijn uiteindelijk toch goedgekeurd. Ze zijn zelfs in de topicstart genoemd als toegestane plugin.

Overigens heb ik in de Fantasy die Paint FX niet gebruik om een hele boom te maken, maar alleen de takken. Eigenlijk bestaat die boom dus uit een (erg vervormde) cilinder, met bovenop een cirkel (Paint FX-)bomen.

Deze bedoel ik dus:
[img]http://www.amelsfort.nl\images\Fantasy\tree4.jpg[/img]

[ Voor 7% gewijzigd door maikel op 14-06-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inside 'joke', bedoeld voor de 'oude garde' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106281

Die Paint FX dingen kun je ook zo ontzettend veel dingen instellen en het is daar echt niet makkelijk om snel een boom te maken die er een beetje aardig uitziet. Oefening baart kunst natuurlijk, maar in een paar uurtjes rommelen heb ik er nog niet veel leuks uit kunnen krijgen.
Plugins als Speedtree voor Max of natFX voor Maya kun je wel prefab bomen mee maken. Speedtree heeft er iig een heel aantal in voorraad die je meteen kunt importeren, maar je kunt ze zelf ook helemaal opbouwen, wat wel veel werk is. Dat soort dingen zijn natuurlijk niet te controleren.

De bomen in Max toestaan is niet helemaal eerlijk. De meeste mensen hier gebruiken Max (dat idee heb ik tenminste), maar er zijn ook nog aardig wat mensen die Maya of Blender oid gebruiken. Die hebben niet de beschikking over die bomen.

Als je de regels wilt verduidelijken, verbied dan prefab bomen/elementen. Of gewoon erbij zetten dat als je die dingen gebruikt, dat je dat er bij MOET zeggen, zodat men daar bij de beoordeling rekening mee kan houden.

Hopelijk heb ik bij de volgende contest wel genoeg tijd om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

Anoniem: 106281 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:11:
Die Paint FX dingen kun je ook zo ontzettend veel dingen instellen en het is daar echt niet makkelijk om snel een boom te maken die er een beetje aardig uitziet. Oefening baart kunst natuurlijk, maar in een paar uurtjes rommelen heb ik er nog niet veel leuks uit kunnen krijgen.
Plugins als Speedtree voor Max of natFX voor Maya kun je wel prefab bomen mee maken. Speedtree heeft er iig een heel aantal in voorraad die je meteen kunt importeren, maar je kunt ze zelf ook helemaal opbouwen, wat wel veel werk is. Dat soort dingen zijn natuurlijk niet te controleren.

De bomen in Max toestaan is niet helemaal eerlijk. De meeste mensen hier gebruiken Max (dat idee heb ik tenminste), maar er zijn ook nog aardig wat mensen die Maya of Blender oid gebruiken. Die hebben niet de beschikking over die bomen.

Als je de regels wilt verduidelijken, verbied dan prefab bomen/elementen. Of gewoon erbij zetten dat als je die dingen gebruikt, dat je dat er bij MOET zeggen, zodat men daar bij de beoordeling rekening mee kan houden.

Hopelijk heb ik bij de volgende contest wel genoeg tijd om mee te doen.
dan kan je het hele aec extended systeem wel verbannen tbh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106281

Bij mij staat er bij AEC extended alleen maar foliage, walls en railing. (max 6)

Maar goed, het hangt natuurlijk ook wel af van de contest. Als je een landschap gaat maken en je gaat standaard bomen gebruiken dan is dat natuurlijk veel erger dan dat je het als achtergrond gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb trouwens een ideetje voor de volgende contest, of het nou speedmodeling wordt of niet; game. Ideeen en richtingen zat lijkt me; model je favo GTA character, een tennisracket, een console, een auto uit NFS, een Orc uit WoW, een basketball, een geweer uit CS enz :). Iedereen kan wel wat met het onderwerp (lijkt me)... Als het een gewone contest wordt is het misschien een idee om hem wat langer te laten draaien met het oog op vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

@Dildo: Is het dan niet interessanter om een lowpoly contest te maken? Dan kan je er nog een leuke scene omheen maken. Want alleen een wapen? Of hoe moet ik me dat voorstellen.

Ik vind het wel een goed idee. Leuk!

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Okay, ik heb iedereen binnen behalve Dark Blue. Kan iemand onze Miss-Got-2004-genomineerde wakker maken?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Senzuboon : Lowpoly past denk ik niet bij de 'laagdrempeligheid' van deze contests. Niet lullig bedoeld maar er zijn maar weinig hier die zo goed met polygonen overweg kunnen om ze efficient te verdelen enz en er een mooie character aan over te houden. Alleen een wapen zullen sommige (waaronder ik ;)) saai vinden maar wie weet maakt iemand hier zo'n mooi wapen dat hij wint? Gezien de contests niet echt storm meer lopen lijkt het me niet handig om dergelijke limiteringen te handhaven, als je begrijpt wat ik bedoel...Jouw avatar zou precies binnen mijn idee van 'Game' passen maar ik zou het ook tof vinden om wat sporten te zien bijv. Een lekker ruim onderwerp krijg je volgens mij een stuk meer reacties op... Ik ga iig even mijn Gnomon Game Modeling DVD's goed bestuderen bedenk ik me net :9

@Oogst : altijd weer vrouwen die laat zijn ;), ben érg benieuwd naar de uitslag.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 14-06-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Anoniem: 81642 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:00:
@Oogst : altijd weer vrouwen die laat zijn ;)
Aldus een.. dildo.. :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die nick is zo oud als de weg naar rome, te lui om het te laten veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Aha op die fiets. Ik dacht dat je het voor ingame bedoelde. :) Ja, dan zou mijn avatar ook goed passen in jouwn (: idee. Maar die heb ik jammer genoeg al gemaakt voor een eventuela contest, dus das jammer :D. Maar er blijft genoeg over :Y)

Nu ik erover nadenk is vind ik het eigenlijk een erg tof idee.

[ Voor 12% gewijzigd door Senzuboon op 14-06-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ohoh... snel maar stemmen in gaan sturen... morgen eerst even mn schoolproject 'aanslingeren' ...voor dag en dauw. Dat moet donderdag helemaal af zijn namelijk...

(en niet geheel onbelangrijk dat bepaalt of ik doorga naar het tweede jaar van de kunstacademie!)

[ Voor 27% gewijzigd door Dark Blue op 15-06-2005 01:26 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:28

KneoK

Not in a million lightyears

Dark Blue schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:25:
Ohoh... snel maar stemmen in gaan sturen... morgen eerst even mn schoolproject 'aanslingeren' ...voor dag en dauw. Dat moet donderdag helemaal af zijn namelijk...

(en niet geheel onbelangrijk dat bepaalt of ik doorga naar het tweede jaar van de kunstacademie!)
Wat nou kunstacademie ? We zijn hier met een contest bezig, begrepen !?

;) :+

Edit: ik vind dat games idee trouwens ook erg leuk ! Je kunt er lekker veel kanten mee op. Ik kan me van iemand die hier ook geregistreerd staat een portfolio herinneren waar een prachtig, bijna levend, spelbord in staat. Weet niet meer wie dat was, maar da's een perfect voorbeeld van hoe gek je het kunt maken. Die Keen helm van Senzuboon vind ik ook een mooi voorbeeld.

Van bordspel tot computerheld dus...

[ Voor 33% gewijzigd door KneoK op 15-06-2005 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Alle stemmen zijn dus binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Anoniem: 81642 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 22:44:
Ja die nick is zo oud als de weg naar rome, te lui om het te laten veranderen :)
Ik wil wel even een topic voor je aanmaken in SM.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66556

|:( |:( |:(

Die was ik helemaal vergeten.

Edit ; de passmailer wil niet mee werken, wie moet ik aanspreken? :/

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 81642 op 15-06-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 81642 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:44:
Edit ; de passmailer wil niet mee werken, wie moet ik aanspreken? :/
Misschien dat een van de mods je kan helpen?

@Oogst: kom je er een beetje uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt erop van niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kan iemand Mr Cellograficus met Rode Cap wakker schudden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joost mag het weten..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Als iemand dan eerst Dark Blue wakkerschudt. Ik heb van haar wel een berigt gekregen dat ze gaat stemmen, maar nog niet de stemming. Reken dus maar op morgen. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, gaat ze de inzendingen pixel voor pixel vergelijken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 15:20:
[...]

Misschien dat een van de mods je kan helpen?
Deze account bleek gebanned te zijn, was het even vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oogst schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 18:06:
Als iemand dan eerst Dark Blue wakkerschudt. Ik heb van haar wel een berigt gekregen dat ze gaat stemmen, maar nog niet de stemming. Reken dus maar op morgen. :)
Oh ik maakte inderdaad uit haar post op dat ze meteen d'r stemmen zou insturen... Bummert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

ach ja, Dark Blue heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

BioWEB schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 02:05:
[...]

Wat nou kunstacademie ? We zijn hier met een contest bezig, begrepen !?

;) :+
Nou... ja, wat nou kunstacademie. Het was erg belangrijk voor me, met nadruk op 'was'.
Ik had dus gisteren mijn werkschouw, beoordelingsdag, whatever you call it. Daar ben ik een hele dag mee bezig geweest - borden schilderen, 3x een plank van 1x2 meter rechtop staand enzo, grote posters erop plakken, ermee naar school cruisen en eens horen wat mn leraren er van vonden.

Ik vond het zelf redelijk super, helaas vonden zij dat niet:
een negatief bindend studieadvies (voor over het hele jaar dan) was het resultaat. Ik kwam pas om zeven uur thuis, heb toen de fles wijn maar er bij gepakt en ben met een huisgenote het op een zuipen gaan zetten. Na de wijn moest er natuurlijk geslapen worden, dat heb ik tot nu dan ook gedaan. Tijd om een andere opleiding te zoeken, denk ik dan maar.
Jullie snappen dus wel dat ik er even 100% voor gegaan ben daar, jammer maar helaas, want het was niet nodig. Toch vind ik een opleiding wel even wat belangrijker dan een GoT contest! ;)

Ik heb een mailtje gestuurd naar Oogst, en hij heeft mijn stemmen. Voor de komende maanden heb ik lekker veel tijd, I hope :9

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Jemig de pemig Mozes kriebel, Dark Blue! Da's kl*te!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Yo Dark Blue, enorm jammer joh! Dat spijt me echt voor je. :| Heb je al een alternatief voor ogen?

Overigens, ik heb nu alle stemmen binnen, dus ik kan aan de slag.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

:( dark blue ; ;

en nu? wat voor opleiding ga je zoeken?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue; mijn diepste medeleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
SnoeiKoei gefeliciteerd met een welverdiende overwinning! Door dik en door dun, toen iedereen deze topic al weer was vergeten, jij ging door met Frodo. :*)

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-Cartoony/ScoreEindstand.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-Cartoony/ScoreOriginaliteit.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-Cartoony/ScoreUitwerking.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~joost1/GoT-3D-Contest-Cartoony/ScoreTotalen.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Oogst op 17-06-2005 12:13 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Feli snoeikoei ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd Snoeikoei :)

Edit : en bedankt Oogst :D

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 17-06-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

:D :D :D Jottem!!! Bedankt mensen!!! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zitten tog nog mooie dingen bij. Alleen jmmer van 't tijdgebrek. Gefeli Koei Snoei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bedankt -Raziel- :) Toepasselijke avatar heb jij vandaag!

@iedereen: laat de discussie maar weer losbarsten. Komt er meteen weer een contest of wachten we een tijdje tot er weer meer animo is? Als we meteen weer gaan contesten, speedmodeling of gewoon zoals altijd?

En natuurlijk het onderwerp: een tijdje terug werd er hard geroepen om binnenhuisarchitectuur (en niet alleen door mij ;)) en ook games is al een aantal keer genoemd. Sommigen roepen traditioneel tevergeefs om superhelden. Gaan we die schitterende traditie voortzetten of krijgen ze hun zin nu eindelijk? Wat doen we met rood fruit? Olifantjes in tuutuutjes? Prehistorie?

@LiToKi: jammer dat je niet mee hebt gedaan... nu kan ik je alleen met je verjaardag feliciteren ;)

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-06-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05 22:21
k ben eigenlijk wel voor meteen weer een contest. ebn gezakt en heb nu weer veel tijd :P anders zit k me de vakantie ook maar een btj te vervelen en k kan eiglijk nix zelf bedenken om te maken. maar architectuur lijkt me nog steeds wel een leuk idee. kun je ook met belichting spelen enz...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik zal in elk geval waarschijnlijk niet meedoen aan een volgende contest. Sowieso ben ik voor een pauze, want als zelfs een vrij en vrolijk onderwerp als cartoony geen succes heeft, heb ik hevig mijn twijfels bij andere onderwerpen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben voor;
- meteen weer een nieuwe contest en niet toegeven aan een 'leegloop', het is nu vakantie... Stuk meer lui die geen examens meer hebben, geslaagd zijn en nu de tijd hebben om een mooie entry te maken.
- gewoon modelen
- onderwerp : games
- iets meer tijd ivm vakanties.

Superhelden = cartoon wat mij betreft dus beetje dubbel... En Oogst, waarom doe je niet mee?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 17-06-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Potverdomski, Ik ben weer eens laatste! Als dat ook maar IETS te maken heeft met die boom.... :(

Iig, gefeliciteerd, snoeikoetjeboe, je hebt het verdiend.

Ik ben wel voor een pauze van 1 of 2 weken, want de exames zjn wel voorbij, maar voor mij begint de slotweek, toetsweek, proefwerkweek, tentamenweek, of hoe je het ook wil noemen, volgende week. Dan is het voor mij verstandiger om aan school te werken dan voor m'n plezier, als ik nog over wil gaan dit jaar.
Bovendien doe ik nu ook mee aan het pimp my ride project, en 2 3d projecten en school tegelijk is mij iets te veel, dus waarschijnlijk doe ik niet mee als de volgende contest nu meteen is.

Speedmoddeling lijkt mij niet zo'n goed idee, want dan komen mensen als ik, die niet van die uitblinkers zijn, nóg meer in tijdnood dan normaal, dunkt mij. (hier krijg ik vast een hoop reacties op...)

doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 73881 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:40:
Potverdomski, Ik ben weer eens laatste! Als dat ook maar IETS te maken heeft met die boom.... :(.
Denk dat het meer te maken heeft met het ontbreken van het hoofd van Picachu :P
bladibla:Iig, gefeliciteerd, snoeikoetjeboe, je hebt het verdiend..
Dank je wel!!!
whatever:
Ik ben wel voor een pauze van 1 of 2 weken [knip knip knip] als ik nog over wil gaan dit jaar.
[nog meer knipperdeknip knip knippert.]
Speedmoddeling lijkt mij niet zo'n goed idee [en nog meer knipknap]
Dan een speedmodeling contest in de tijd dat jij voor je toetsen enzo leert? :+ En uhm, ja leer maar goed. Vandaag hebben zich hier al twee mensen gemeld waarbij school niet zo lekker liep... Beetje zonde als dat door een 3D contest komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die 2 toetsweken maken weinig uit als een contest langer loopt dan normaal lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Anoniem: 66556 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:05:
...En Oogst, waarom doe je niet mee?
Geen tijd: teveel andere dingen die ik eerst af wil maken. Hoewel als het games wordt: ik wilde net een ding met games gaan doen, die kan dan net zo goed hiervoor. ;)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok dat zijn dan 3 man (Oogst, Senzu, ik) voor games al? :D En tijdgebrek lijkt me op te lossen door hem langer te laten lopen, hele vakantie misschien zelfs? Lijkt me nuttiger dan een pauze.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 17-06-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
games lijkt mij ook wel wat dan..., zijn er dan dus al 4. k wil al tijdje iets met games doen, maar k wil t dan eigenlijk meteen in een engine zette dat je dr ook iets mee kunt :P

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
games lijkt mij ook wel wat ja das dan 5 :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mensen, ik ga weekend vieren. Aangezien ik in het weekend geen beschikking heb over internet, kan ik dan noch de discussie volgen, noch een nieuwe contest starten. Gezien de drukte nu op m'n werk gaat me dat vermoedelijk pas 2e helft komende week lukken. Geen probleem voor mij, maar als jullie sneller dan dat weer aan het werk willen, dan zal iemand anders een nieuw topic moeten openen. Be my guest. Anders doe ik het dus gewoon.

Ik weet nu ook nog niet of ik mee kan doen... wil wel maar erg druk dus. Ik ga me dus ook (nog) niet bemoeien met het onderwerp; alleen als ik een knoop moet doorhakken merk ik het maandag ofzo wel :P

@T!mon: wel meedoen dan ook he!!!

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
SnoeiKoei schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:39:
Mensen, ik ga weekend vieren. Aangezien ik in het weekend geen beschikking heb over internet, kan ik dan noch de discussie volgen, noch een nieuwe contest starten. Gezien de drukte nu op m'n werk gaat me dat vermoedelijk pas 2e helft komende week lukken. Geen probleem voor mij, maar als jullie sneller dan dat weer aan het werk willen, dan zal iemand anders een nieuw topic moeten openen. Be my guest. Anders doe ik het dus gewoon.

Ik weet nu ook nog niet of ik mee kan doen... wil wel maar erg druk dus. Ik ga me dus ook (nog) niet bemoeien met het onderwerp; alleen als ik een knoop moet doorhakken merk ik het maandag ofzo wel :P

@T!mon: wel meedoen dan ook he!!!
Zeker wel dan ik bied mijn excuses aan van deze contest sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

SnoeiKoei schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:17:
Bedankt -Raziel- :) Toepasselijke avatar heb jij vandaag!
goed dat je 't zegt, ik moet nog ff declareren. ik moest nog met de trein maar dat kon dus niet. weer ff 25euro scoren hoop ik :P
Oogst schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:43:
Ik zal in elk geval waarschijnlijk niet meedoen aan een volgende contest. Sowieso ben ik voor een pauze, want als zelfs een vrij en vrolijk onderwerp als cartoony geen succes heeft, heb ik hevig mijn twijfels bij andere onderwerpen.
Maar nu zijn de examens voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
-RazieL- schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:28:
[...]

Maar nu zijn de examens voorbij ;)
Interessant, maar ik kan me amper voorstellen dat meer dan 1 op 4 deelnemers aan contests in een eindexamenjaar is. Dus zoveel zal dat nou ook weer niet uitmaken, lijkt me toch?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-05 16:47
SnoeiKoei :Y) goed gedaan!!!!

Ik ben ook voor 2 weekjes rust en dan gewoon weer rustig beginnen.ik denk alleen wel dat het rustig zal blijven. Ik weet niet hoe het vorigjaar was maar ik denk niet dat mensen in de zomer veel tijd achter hun comp door zullen brengen dit vanwegen het weer en omdat mensen op vakanite gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

MOL-20.000 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:06:
SnoeiKoei :Y) goed gedaan!!!!

Ik ben ook voor 2 weekjes rust en dan gewoon weer rustig beginnen.ik denk alleen wel dat het rustig zal blijven. Ik weet niet hoe het vorigjaar was maar ik denk niet dat mensen in de zomer veel tijd achter hun comp door zullen brengen dit vanwegen het weer en omdat mensen op vakanite gaan....
Vorig jaar was er zelfs een relletje omtrend de scores :X
Animo viel op zich wel mee overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Felici Snoeikoei!!!!!!

Ik wil ook wel een Game contest :)

offtopic:
en aangezien ik de komende weken geen bal te doen heb mag die ook wel zelfs nog vandaag beginnen...

[ Voor 49% gewijzigd door Dark Blue op 17-06-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Gefeliciteerd SnoeiKoei ! Hartstikke goed gedaan man !!!

De rest ook natuurlijk.

En verder natuurlijk bedankt voor de stemmen he. Hahaha, 2e. Nooit verwacht.

Games ben ik zoals ik al zei zeker wel een voorstander van. Of het nou vanavond start of over 2 weken, het onderwerp is leuk en ik ga zeker meedoen !

Edit: en bedant Oogst natuurlijk voor het mede mogelijk maken van dit topic !

Edit edit: en ik stem ervoor dat mensen die nu roepen dat ze onderwerp bla willen en niet meedoen, worden uitgesloten van 2 contests (of zoiets gemeens >:) )

[ Voor 30% gewijzigd door KneoK op 17-06-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha mensen uitsluiten als er al een klein animo probleempje is lijkt me niet verstandig ;). Tenzij iemand me het nut van 2 weken rust ipv 2 weken eerder beginnen en dan een lange looptijd nemen kan vertellen ben ik er ook voor om vanavond nog een nieuwe te starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En kan er mischien niet voor een keer een lijst worden gemaakt van mensen die mee gaan doen?
Dat er simpelweg OF geen contest is, maar dat als er wel een contest is, dat dan ook iedereen meedoet die dat had belooft. :)

Dat ter voorkomen dat er 20 mensen zeggen "jaah games is leuk" en er maar 3 meedoen oid.
Geen zin om het lijstje zelf te maken, dus quote maar gewoon als dat een goed idee is ;) :

-Features
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed idee, ik wil het graag uitbreiden als het mag? Ik stel voor dat er een lijstje met :

- Username
- Voorkeur kwa onderwerp
- Normale contest/Speedmodeling?
- Aantal weken de tijd?

Ik beloof iig met te doen :

- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

- Krusher
- (binnenhuis)architectuur
- normaal
- 6 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken
Zo overzichtelijk genoeg, als we bovenstaande van elkaar af quoten en bijvullen? :)

@hieronder; wat zeg ik nou :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115073 op 18-06-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

- SenzuBoon
- Game

- DarkBlue
- Game

- Daniel KuNsT
- Game
Ik ben zo vrij geweest om wat toezegingen uit het topic te verwerken in het lijstje :) Mocht je van gedachtten zijn verandert en/of toevoegingen hebben ben je natuurlijk vrij om het te veranderen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 19-06-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Laatst online: 19:42
- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

- SenzuBoon
- Game

- DarkBlue
- Game

- Daniel KuNsT
- Game

- NOVATheCrew
-Game
-normaal
-5 weken

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

- SenzuBoon
- Game

- DarkBlue
- Game

- Daniel KuNsT
- Game

- NOVATheCrew
- Game
- normaal
- 5 weken

- Oogst (misschien, niet zeuren als ik toch niet meedoe)
- Game
- normaal
- 6 weken

[ Voor 8% gewijzigd door Oogst op 19-06-2005 12:28 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115650

Oogst schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:27:
- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

- SenzuBoon
- Game

- DarkBlue
- Game

- Daniel KuNsT
- Game

- NOVATheCrew
- Game
- normaal
- 5 weken

- Game
- normaal
- 6 weken

- No_F34R
- Game
- Normaal
- 6 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Laatst online: 19:42
Ik was vergeten dat ik in juli (16 - 23 geloof ik) op vakantie ga. Ik zal dus vooraf een final posten indien de deadline in de vakantie valt, er zullen vast meer zijn met hetzelfde probleem.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Oogst schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:27:
- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

- SenzuBoon
- Game

- DarkBlue
- Game

- Daniel KuNsT
- Game
- Normaal
- 6 weken

- NOVATheCrew
- Game
- normaal
- 5 weken

- Game
- normaal
- 6 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
(Daniel, je had niet je voorganger maar mij gequote, deze lijst is weer compleet)

- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

- SenzuBoon
- Game

- DarkBlue
- Game

- Daniel KuNsT
- Game
- Normaal
- 6 weken

- NOVATheCrew
- Game
- normaal
- 5 weken

- No_F34R
- Game
- Normaal
- 6 weken

- Game
- normaal
- 6 weken

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NOVA_TheCrew schreef op zondag 19 juni 2005 @ 13:22:
Ik was vergeten dat ik in juli (16 - 23 geloof ik) op vakantie ga. Ik zal dus vooraf een final posten indien de deadline in de vakantie valt, er zullen vast meer zijn met hetzelfde probleem.
Daarom is het handig om die contest extra lang te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
tnx Oogst, dat bed8 ik me net ook. maar als ik iemand anders quote kreeg k van die puntjes omdat het dan dubbel gequote is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Oogst schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:00:
(Daniel, je had niet je voorganger maar mij gequote, deze lijst is weer compleet)

- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

- SenzuBoon
- Game
- Normaal
- 6 weken

- DarkBlue
- Game

- Daniel KuNsT
- Game
- Normaal
- 6 weken

- NOVATheCrew
- Game
- normaal
- 5 weken

- No_F34R
- Game
- Normaal
- 6 weken

- Game
- normaal
- 6 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:09:
tnx Oogst, dat bed8 ik me net ook. maar als ik iemand anders quote kreeg k van die puntjes omdat het dan dubbel gequote is ...
Als je op view drukt kun je de originele tekst zien. Als je die plakt, heb je geen probleem.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
dat zijn er al 11 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Genoeg wat mij betreft, wie gooit het topic vanavond nog open? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
ja id
edit: ik kan niet w8en :P

[ Voor 78% gewijzigd door Rynji op 19-06-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand een mooie header maakt doe ik het zelf wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
de Winnaar (SnoeiKoei dus) moet tpoch het nieuwe topic openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T!m0n schreef op zondag 19 juni 2005 @ 19:56:
de Winnaar (SnoeiKoei dus) moet tpoch het nieuwe topic openen?
SnoeiKoei schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:39:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
- Chester
- Game
- normaal
- 6 weken

Mits je dingen uit spellen highpoly mag namaken.

edit:

Nee, ik zal geen auto uit een race spel namaken :p

[ Voor 69% gewijzigd door Chester op 19-06-2005 20:18 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Ik wil volgende contest ook wel meedoen, goede manier om spelenderwijs Max te leren! Voeg voor mij maar een stem toe bij Games.

- Rowanov
- Game
- Normaal
- 6 weken

[ Voor 15% gewijzigd door Rowanov op 19-06-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:00:

- Nino
- Game
- Normaal
- 6 weken ofzo?

- Krusher
- normaal
- 6 weken

- Features
- Game
- Normaal
- 4 weken

- T!m0n
- game
- normaal
- 5 weken

- BioWEB
- Game
- Normaal
- 5 Weken

- SenzuBoon
- Game
- Normaal
- 6 weken

- DarkBlue
- Game

- Daniel KuNsT
- Game
- Normaal
- 6 weken

- NOVATheCrew
- Game
- normaal
- 5 weken

- No_F34R
- Game
- Normaal
- 6 weken

- Game
- normaal
- 6 weken

- Chester
- Game
- Normaal
- 6 weken

Romanov
- Game
- Normaal
- 6 Weken
Wordt het dus ;) En tuurlijk mag je dingen highpoly namaken, waarom niet? En wie verzorgd een mooie header? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 19-06-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66556 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 20:18:
En wie verzorgd een mooie header? :)
Dat doe ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is al gedaan door Chester/mij. Ik ben nu bezig met de topicstart.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 66556 op 19-06-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
mooi, dan kenne we zo weer aan de gang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en degene die wel heeft aangemeld maar niet meedoet die sterft een langzame en pijnlijke dood okee ? :P
Want daar was dat ding voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66556 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:29:
Is al gedaan door Chester/mij. Ik ben nu bezig met de topicstart.
hè, jammer, ik had net zo'n mooie gemaakt... :/

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/reddy/game-header.jpg

Maar jullie mogen hem wel gebruiken hoor! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 19-06-2005 22:09 . Reden: :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de verspiilde moeite maar de topicstart is af ;

3D Contest v35: Game

Success iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32

Pelle

🚴‍♂️

Meldt dat voortaan ff vantevoren, voor je een nieuw topic opent...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.