Aanvoer vanaf andere steden zie je niet altijd hè. Wanneer ik een set met 5 units met behulp van de goto knop over rails laat lopen zie je echt niet dat ze in 1 beurt 20 tegels verplaatst worden terwijl dat toch echt gebeurt.Darth Malak schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:03:
Ja dag!! Zijn we hier nu bezig met een disucussie over de oorlog in Irak of met Civ IV.
Leuk die achterliggende gedachtes maar de computer berekent volgs mij simpel weg de kansen uit het totale aantal hitpoints met daarbij opgeteld e.v.t. bonussen en dat afgezet tegen je tegenstander.
Het is voor mij onbegrijpelijk dat de tegenstander zonder verlies van citizens kennelijk maar infantery kan draften terwijl mij dat 2 populatie kost. Het is me meerdere keren gebeurd dat ik 3 of 4 untis omzeep heb geholpen en dat er de volgende beurt vrolijk weer 4 nieuwe aanwezig waren (en dat zonder dat de tegenstander nieuwe heeft aangevoerd via andere steden).
Qua vechtsysteem is Civ IV gewoon zwaar ongebalanceerd en is hier totaal niets aan veranderd en zeker niets innoverends...
Civ IV speelt lekker (net zoals een aantal van de vorige delen)... maar vernieuwend.. nee, wel leuk beeld.
[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer