Wat hunten jullie? Ik zit namelijk nog rond de lvl 30Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:16:
[...]
Party maar eens een keer met mij, dan heb je het geld zo... vraag het maar aan de oude oot leden elke drop (essecne etc) kreeg ik... hahaha en heb nooit gesnapt hoe dat kwam
. Maar valt nu wel mee, maar de drops zijn best goed... laatst met een full sup muse... hij 4 ice charms en ik 2.
Zorg dat items op "aquisition order" staat in de party options, dan krijgt iedereen evenveel dropsVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:05:
[...]
Ik ben een full support muse, zit alleen maar in partys
Maarum, is het nuttig om een 3e clan te gaan maken, of willen de meeste mensen wachten tot LoT en OoT L2 zijn?
Drops schijnen trouwens afhankelijk zijn van hoe vol je inventory is, degene die het minste zut meesleept krijgt de meeste drops.
Ik heb vanmiddag een tijdje met een L30 FS muse en nog een paar mensen gruters gehakt (zelf L40 soldier), ging nog best goed voor die muse, zolang we alles goed van hem afsloegen
[ Voor 30% gewijzigd door Chakotay op 23-05-2005 21:22 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Jah weet ik, het leven van een FS muse is best gemakkelijk, stond gister met een groep van lvl 40 in een cave te hakken, ik was 25
Als mijn achterstand op de rest van OoT verder oploopt wil ik wel overstappen naar de 3de clan.
Hm, een (lichtelijk dure
) unique in een shopje in Junon 

Een 3de clan zou leuk zijn, dat geld is voor mij geen probleem
Wachten op een lvl 2 clan zou ook nog niet zo'n probleem zijn btw
Wachten op een lvl 2 clan zou ook nog niet zo'n probleem zijn btw
Ik stem in voor derde clan.
Naam: GodsOfTweakers
Alleen geld is een probleem voor mij.
Naam: GodsOfTweakers
Alleen geld is een probleem voor mij.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Damm zo een zou ik nu graag willen hebben..... dan lvl je echt uber snel.Chakotay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:59:
Hm, een (lichtelijk dure) unique in een shopje in Junon
[afbeelding]
Jaii schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:00:
Haan heeft koyote wand XD

En die kwam nadat ik daarvoor al best tevreden was met deze drop:

Het is een goeie dag dus geweest
Kater? Eerst water, de rest komt later
Is er misschien een support aanwezig die wil lvl'en? kan wel wat hulp gebruiken

^^ lucky biatch
heb de hele dag met hem lopen stampen en wat krijg ik... een simple crossbow van 2000z
heb de hele dag met hem lopen stampen en wat krijg ik... een simple crossbow van 2000z
Verwijderd
Damm als iemand nog een leuke hawker unique vind... en die voor een leuk prijsje weg wil doen; im youre man
. Well ff w8en tot vrijdag over een week.. dan ben ik wat hoger gellvt en heb ik wat meer poen.
.. ben echt super blij als mijn eindexamens voorbij zijn, rot na en wb.
Verwijderd
Ik ben nu bezig met de holvert quest (ja naam is veranderd) en ik snap het nu niet meer. Eerst was het na de eerste 4 items naar die kerel toe gaan, en dan voor de laatste 2 aqua captain mollen. Maar hij doet nu niks meer bij die kerel
Moet ik nu gewoon captain gaan killen of moet ik wat anders doen?
ik moest 3 captains molle.. denk jij ook 
geen idee, was te grote chaos bij aquasChakotay schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:08:
Wat moet je nou precies stukprikken om die eerste 4 items te krijgen? Een specifieke smaak aqua per item, of maakt dat niet uit?
[ Voor 77% gewijzigd door 4th op 24-05-2005 00:19 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Wat moet je nou precies stukprikken om die eerste 4 items te krijgen? Een specifieke smaak aqua per item, of maakt dat niet uit?
Verwijderd
Als er een 3e clan gaat komen kan ik in ieder geval wel een 100k doneren (nou ja, doneren, geven mits ik er dan een plaatsje in kan krijgen als toekomstige Artisan natuurlijkChakotay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:54:
Als er genoeg mensen met een beetje geld zijn wil ik best een 3e clan uit de grond stampen
Ik vraag me af hoelang het duurt tot de Arumic & Junon factions wat sterker worden, net heeft RK alweer de 7e battle op rij gewonnen...
Wel leuke gratis punten zo
Tancaliel: een goede artisan is altijd handig
Zijn er ook nog toekomstige clerics die bij een GoT clan willen?
Wel leuke gratis punten zo
Tancaliel: een goede artisan is altijd handig
Die had ik de dinsdag na de reset al gezienChakotay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:59:
Hm, een (lichtelijk dure) unique in een shopje in Junon
[afbeelding]
En wat dropt zo'n unique?Haan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:34:
[...]
[afbeelding]
En die kwam nadat ik daarvoor al best tevreden was met deze drop:
[afbeelding]
Het is een goeie dag dus geweest
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Deze werd gedropped door een grunter king, daar stonden we 2 uur te op te huntenFnF schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 07:09:
[...]
Die had ik de dinsdag na de reset al gezien
[...]
En wat dropt zo'n unique?
en niet voor quest
[ Voor 5% gewijzigd door Raegin op 24-05-2005 07:12 ]
damn ikke wil ook zo'n unique!.. als iemand een hawker unique vind kom maar naar mij
Ik ga ook is ff een unique vinden, chakram ofzo
is het trouwens handig voor een champ om die skill te nemen waardoor je extra defense krijgt(ben de naam ff kwijt
) en die is vanaf lvl 10+ voor knight only dus is het dan handig voor een champ als je die skill niet tot 20 kan maxen

Heeft geen signature.
Verwijderd
Er valt lekker geld te verdienen op het moment door de schaarste aan sommige items, Gewoon voor je gaat slapen effe door alle shopjes lopen en dingen die TE goedkoop zijn er uit pakken en duur verkopen.
Zo als, LionBS, zijn nu vrij schaars, en kon hem ergens kopen voor 10K de zelfde avond verkocht voor 4 keer zo veel. Handschoenen +7atk (klote dingen) gekocht voor 3K vekocht voor 35
Best handig, Heb nu 300K card(zonder union punten gekocht) hitring ruby en aardige eq
Wil alleen nu echt een mask met echt goede stats maar kan er nergens 1 kopen
Heb wel al vast wat EQ voor als ik hoger ben ingeslagen
.
Zo als, LionBS, zijn nu vrij schaars, en kon hem ergens kopen voor 10K de zelfde avond verkocht voor 4 keer zo veel. Handschoenen +7atk (klote dingen) gekocht voor 3K vekocht voor 35
Best handig, Heb nu 300K card(zonder union punten gekocht) hitring ruby en aardige eq
Wil alleen nu echt een mask met echt goede stats maar kan er nergens 1 kopen
Heb wel al vast wat EQ voor als ik hoger ben ingeslagen
Verwijderd
JA deze moet je nemen.dommerick schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:45:
is het trouwens handig voor een champ om die skill te nemen waardoor je extra defense krijgt(ben de naam ff kwijt) en die is vanaf lvl 10+ voor knight only dus is het dan handig voor een champ als je die skill niet tot 20 kan maxen
Ik heb de skill (woord champ) toch op max dus 10. Krijg je toch dikke def er bij wat je echt nodig hebt als champ
De skill kost ook vrij weinig
heb die skill als laatste gepakt nadat ik alle skills die ik voor lvl70 nodig had had gekocht, ging na 3 lvls spare en kope meteen op lvl7 
reselle ben ik btw ook fan van
voor de reset mask of lie 2 ingekocht voor 450K maar kon ze niet meer kwijt want 3 dage later was reset aangekondigt
heb nu alsk clanfee apart houd nog genoeg over om heel wat spulle in te kope
reselle ben ik btw ook fan van
[ Voor 46% gewijzigd door 4th op 24-05-2005 08:56 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Fly thx dat je zei dat ik die def skill moet hebben (als muse zijnde). gisteren solo tegen 5 bloodbats 
tot die def skill was uitgewerkt was er nog maar 200 hp af
De dag voordat de reset bekend was kocht ik een sapphire voor 90k en verkopen voor 160kreselle ben ik btw ook fan vanvoor de reset mask of lie 2 ingekocht voor 450K maar kon ze niet meer kwijt want 3 dage later was reset aangekondigt
![]()
[ Voor 51% gewijzigd door Raegin op 24-05-2005 09:00 . Reden: tags goed schrijven blijft moeilijk ]
Dus iedereen is weer druk bezig de economie om zeep aan het helpen..
Ik heb al een koper voor m'n wand trouwens. Die gek wou dat ding kopen via ebay zelfs
Maarja, ik heb binnenkort 2 mil op m'n rekening staan, kan ik lekker nog meer meat verkopen
Ik heb al een koper voor m'n wand trouwens. Die gek wou dat ding kopen via ebay zelfs

Of doe net als mij... Effe solo... En dan joinen als OoT LVL2 is...Lector schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:52:
Als mijn achterstand op de rest van OoT verder oploopt wil ik wel overstappen naar de 3de clan.
Stel ik nogmaals mijn vraag opnieuw:
In de 'Piece of Bronze Gathering' quest, moet je Bronze Fragments verzamelen, weet iemand hoeveel?

Verwijderd
b00m schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:56:
Fly thx dat je zei dat ik die def skill moet hebben (als muse zijnde). gisteren solo tegen 5 bloodbats
Is al ergens beantwoord: het aantal maakt niet uit voor alle 'gathering' quests. Meer = meer zulyGJ-tje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:35:
[...]
Stel ik nogmaals mijn vraag opnieuw:
In de 'Piece of Bronze Gathering' quest, moet je Bronze Fragments verzamelen, weet iemand hoeveel?Want heb er nu 10, terwijl ze zegt, dat het aantal niet uitmaakt?
En meer charm hoe meer ZulyLector schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:56:
[...]
Is al ergens beantwoord: het aantal maakt niet uit voor alle 'gathering' quests. Meer = meer zuly
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
orc axe (2) te koop in junon ch1
Ik krijg ze als quest item, niet als gewone, en ze gaan ook maar niet weg...Lector schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:56:
Is al ergens beantwoord: het aantal maakt niet uit voor alle 'gathering' quests. Meer = meer zuly

Verwijderd
maakt niets uit, het verzamelen is gewoon onbeperkt, maakt dus niet uit hoeveel je "inlevert"...het is wel zo (zoals eerder gemeld), hoe meer je inlevert, hoe hoger de beloningGJ-tje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:08:
[...]
Ik krijg ze als quest item, niet als gewone, en ze gaan ook maar niet weg...Daarom snap ik het niet...
Ja dat had ik al door, maar hoe / waar kan ik ze dan 'verkopen'?Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:12:
maakt niets uit, het verzamelen is gewoon onbeperkt, maakt dus niet uit hoeveel je "inlevert"...het is wel zo (zoals eerder gemeld), hoe meer je inlevert, hoe hoger de beloning

* CH4OS is wel erg n00bish nu...

Verwijderd
Ben gister me clangeld aan opsparen. Zooi eq's binnen die eigenlijk geen donder waard zijn maar toch een een nachtje proberen om ze te verkopen.
Verder hele avond met een dex muse met buffs wezen lvlen. Dat gaat best aardig. Door die buffs gaat het lekker snel
Dus OoT is nu definitief? Niemand vergeten?
Opzich als ik het niet verkeerd tel. Zie ik genoeg mensen om een 3e clan op te richten... Clanlvl2 kan best nog een tijd duren... Als jullie daar op willen wachten... Kun je misschien beter gewoon een 3e clan oprichten. Zou opzich ook wel weer stoer zijn
@GJ Die kan je bij dat zelfde meiske weer inleveren. Ga eens met haar praten ;-)
Verder hele avond met een dex muse met buffs wezen lvlen. Dat gaat best aardig. Door die buffs gaat het lekker snel
Dus OoT is nu definitief? Niemand vergeten?
Opzich als ik het niet verkeerd tel. Zie ik genoeg mensen om een 3e clan op te richten... Clanlvl2 kan best nog een tijd duren... Als jullie daar op willen wachten... Kun je misschien beter gewoon een 3e clan oprichten. Zou opzich ook wel weer stoer zijn
@GJ Die kan je bij dat zelfde meiske weer inleveren. Ga eens met haar praten ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 10:35 ]
Ik heb en goeie tip nodig om veel geld bij elkaar te krijgen.
Ik krijg maar niet veel geld binnen.
Ik doe nu alle drops die ik heb sellen aan NPC (bird feather, crystals niet meegeteld)
verder doe ik alle wapens die ik vind in een shopje gooien met 100k onder de NPC prijs.
Verder koop ik nog 50 mango's en 30 Grape Milk per level.
Wat doe ik fout?
Ik krijg maar niet veel geld binnen.
Ik doe nu alle drops die ik heb sellen aan NPC (bird feather, crystals niet meegeteld)
verder doe ik alle wapens die ik vind in een shopje gooien met 100k onder de NPC prijs.
Verder koop ik nog 50 mango's en 30 Grape Milk per level.
Wat doe ik fout?
Hehe lekker met 45 mensen (3 clans) tegelijk naar CF.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:29:
Ben gister me clangeld aan opsparen. Zooi eq's binnen die eigenlijk geen donder waard zijn maar toch een een nachtje proberen om ze te verkopen.
Dus OoT is nu definitief? Niemand vergeten?![]()
Ik hoop snel lvl 60 te bereiken zodat ik een paar wormdragons kan soloen(nu het nog kan), ik heb al een stuk of 3 Krawfi kings achter de rug maar de drops waren niet echt super.

Verwijderd
60 worm dragon soloen,, man dan haalt iedereen je in. Zo'n worm dragon is way to strong voor een lvl 60 dealer, dit beest hoeft namelijk niet op close combat te vertrouwen, maar kan gewoon schieten. Dealers zijn mors dood in 12-13 seconden, dan moet je echt een goede party zien te regelen (!met support muse, mischien zelfs twee) om daar te vechten.Dubst4r schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:37:
[...]
Hehe lekker met 45 mensen (3 clans) tegelijk naar CF.
Ik hoop snel lvl 60 te bereiken zodat ik een paar wormdragons kan soloen(nu het nog kan), ik heb al een stuk of 3 Krawfi kings achter de rug maar de drops waren niet echt super.
Verwijderd
Gaat gelukkig nu wat sneller met levelen: lvl38.
Werd gisteren gevraagd voor Corsair clan maar ik ga bij Rapido in de clan (als ie clanfee niet te duur maakt)
Werd gisteren gevraagd voor Corsair clan maar ik ga bij Rapido in de clan (als ie clanfee niet te duur maakt)
Ik heb al een Legend Orc Axe (1) slotted gezien, en die wordt voor mij bewaard voor 50k
nice die wil ik ook eenFnF schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:58:
[...]
Ik heb al een Legend Orc Axe (1) slotted gezien, en die wordt voor mij bewaard voor 50k
Crossbow's zie je eigenlijk nauwlijks. Zijn die zo slecht dan?
Ik wil namelijk met mn soldier eentje gaan gebruiken/proberen.
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 24-05-2005 11:10 ]
Valt wel mee desert ik ben gister al een tijdje bezig geweest met een wormdragon maar ik kon em gewoon niet raken. Hij gaat eerder op mijn warriors af dan mij. En tja als ie achter mij aankomt moet alsnog eerst een stukje naar mij toe komen dus dan heb ik genoeg tijd om weg te komenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:47:
[...]
60 worm dragon soloen,, man dan haalt iedereen je in. Zo'n worm dragon is way to strong voor een lvl 60 dealer, dit beest hoeft namelijk niet op close combat te vertrouwen, maar kan gewoon schieten. Dealers zijn mors dood in 12-13 seconden, dan moet je echt een goede party zien te regelen (!met support muse, mischien zelfs twee) om daar te vechten.
En ik ben al aardig hoger lvl dan de rest van OoT dus ik heb de tijd.
Ik heb al een cart en voor de episode quest ik heb de doonga originals al gedaan en ik moet nu doonga captains doen. Dus ik ben al aardig opweg. Ik ga wel mee jagen maar ik moet nu eerst ff weg , ben rond 1 uur wel terug denk.4th schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:12:
[...]
heb een slotted simple bow gun in me shop, junon bridge, ch1
@dub, al een cart gehaald of moet je nog wat UP (en quest, ga anders wel mee jage)?
Ehm welke kings wou je doen dan. Want als lvl 36 raak je geen kingkongs of krawfis denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:16:
[...]
Neej hoor. Dubbie kan allesBeetje creatief zijn met zijn summons. Kom je een heel eind namelijk
Dub als je tijd hebt vandaag wil ik een paar kings met je neermaaien. Ff een leuke drop krijgen om clan geld binnen te halen
[ Voor 41% gewijzigd door Meatbag op 24-05-2005 11:22 ]
heb een slotted simple bow gun in me shop, junon bridge, ch1Rakkerzero schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:09:
Crossbow's zie je eigenlijk nauwlijks. Zijn die zo slecht dan?
@dub, al een cart gehaald of moet je nog wat UP (en quest, ga anders wel mee jage)?
doe ook wel weer mee, had gister weinig tijd, wou star wars 3 zien, viel eik best wel tege, had der meer van verwacht.. punt b is naar d verbonde en das alles...Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:16:
[...]
Neej hoor. Dubbie kan allesBeetje creatief zijn met zijn summons. Kom je een heel eind namelijk
Dub als je tijd hebt vandaag wil ik een paar kings met je neermaaien. Ff een leuke drop krijgen om clan geld binnen te halen
denk grunter en guardian trees.. maareh, zag net een bekende in okke's lijstDubst4r schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:10:
[...]
Ehm welke kings wou je doen dan. Want als lvl 36 raak je geen kingkongs of krawfis denk ik.
edit #x... dub en blue, denk dat dit gesprek onderhand moeilijk te volgen is voor de rest
[ Voor 78% gewijzigd door 4th op 24-05-2005 11:27 ]
Verwijderd
Neej hoor. Dubbie kan allesVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:47:
[...]
60 worm dragon soloen,, man dan haalt iedereen je in. Zo'n worm dragon is way to strong voor een lvl 60 dealer, dit beest hoeft namelijk niet op close combat te vertrouwen, maar kan gewoon schieten. Dealers zijn mors dood in 12-13 seconden, dan moet je echt een goede party zien te regelen (!met support muse, mischien zelfs twee) om daar te vechten.
Verwijderd
hmm k hoor meerdere mensen speculeren over een derde clan en heb zelfs al een naam gelezen, ik zat er aan te denken om hem dan in de buurt van de andere 2 te houden..
we hebben:
- LegionOfTweakers
- OrderOfTweakers
iets wat hier misschien bij zou kunnen
:
- BandOfTweakers
- etc.
we hebben:
- LegionOfTweakers
- OrderOfTweakers
iets wat hier misschien bij zou kunnen
- BandOfTweakers
- etc.
Die zegt dus steeds tegen mij iets in de trant van "Kom maar terug als je genoeg hebt..."Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:29:

Of ik doe het fout, want ik klik dan steeds op "I heard Zant is short on materials" oid...
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 24-05-2005 11:44 ]
Verwijderd
3e clan kan best gaan lukken. Je hoeft niet meteen 15 mensen te hebben opzich. Moet je wel even regelen dat 1 of 2 mensen dit even gaan regelen. Dan gaat balletje vanzelf rollen lijkt me.
@dub + 4th Ik moet op die site mezelf weer eens updaten helemaal vergeten. Maar ben inmiddels vanavond wel lvl 42+
@dub + 4th Ik moet op die site mezelf weer eens updaten helemaal vergeten. Maar ben inmiddels vanavond wel lvl 42+
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 11:56 ]
ik heb ook wel interesse in derde clan, t enigste probleem is dat ik nog maar lvl 26 ben en geen geld heb voor de clanfee, die hoger zal zijn als de derde clan niet op t begin 15 mensen heeft. Maar als ik erin mag zal ik dringend gaan sparen
Heeft geen signature.
mag lijkt me geen probleem, maar aan wie vraag je dat eigenlijk?dommerick schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:43:
ik heb ook wel interesse in derde clan, t enigste probleem is dat ik nog maar lvl 26 ben en geen geld heb voor de clanfee, die hoger zal zijn als de derde clan niet op t begin 15 mensen heeft. Maar als ik erin mag zal ik dringend gaan sparen
clan is in het begin leuk, maar je doet het nu alleen voor clanchat zolang der nog niet genoeg mense zijn met hoog genoeg lvl om naar clanfield te gaan om daar monsters voor clanpoints te kille. dus jullie hebben nog wel even de tijd lijkt me.
Ik lees allemaal reacties over een 3e clan.
We zullen zo op GOT best genoeg mensen hebben, maar vooralsnog is OOT ook nog niet opgericht.
Ik denk dat we eerst eens moeten kijken of de mensen die OOT / 3e clan willen joinen wel een hoog genoeg lvl zijn. ( 30 / 35 + ). En uiteraard voldoende inschrijfgeld hebben.
Misschien dat we gewoon eerlijk moeten zeggen van mensen die een hoog genoeg lvl hebben en genoeg geld dat die eerst kunnen joinen, en daarna de rest.
Dit is puur een mening van mij, dus niet dat ik persee OOT moet joinen.
Ik ben verder te vinden in het R.O.S.E. icr kanaal van Tweakers dus mensen mogen me daar ook aanspreken.
Ik ben trouwens half 1 pas thuis ;-)
We zullen zo op GOT best genoeg mensen hebben, maar vooralsnog is OOT ook nog niet opgericht.
Ik denk dat we eerst eens moeten kijken of de mensen die OOT / 3e clan willen joinen wel een hoog genoeg lvl zijn. ( 30 / 35 + ). En uiteraard voldoende inschrijfgeld hebben.
Misschien dat we gewoon eerlijk moeten zeggen van mensen die een hoog genoeg lvl hebben en genoeg geld dat die eerst kunnen joinen, en daarna de rest.
Dit is puur een mening van mij, dus niet dat ik persee OOT moet joinen.
Ik ben verder te vinden in het R.O.S.E. icr kanaal van Tweakers dus mensen mogen me daar ook aanspreken.
Ik ben trouwens half 1 pas thuis ;-)
Verwijderd
Boel mensen lopen nu al worm Dragons te killen in dikke party's voor dragon scale en zo.
Ik geef niet zo veel meer op worm dragon's.
Ik koop gewoon een lizart, heeft veel meer def wat voor een champ belangrijk is en dan loop ik maar wat slomer. Meschien dat ik ooit wel weer dragon's koop maar dan pas als ik geld over heb of zo
.
Verder zullen en van de 3de planeet wel nieuwe eq komen en ook backshields die dan weer veeel biezonderder zijn
.
Ga voor dikke def bilt
Ik koop gewoon een lizart, heeft veel meer def wat voor een champ belangrijk is en dan loop ik maar wat slomer. Meschien dat ik ooit wel weer dragon's koop maar dan pas als ik geld over heb of zo
Verder zullen en van de 3de planeet wel nieuwe eq komen en ook backshields die dan weer veeel biezonderder zijn
Ga voor dikke def bilt
Als je die lijst bekijkt zie je dat er zat mensen zijn met een lvl hoger dan 30.
Dus ook al ga je een 3de clan oprichten zal die ook wel meteen volgestauwt kunnen worden.
Dus ook al ga je een 3de clan oprichten zal die ook wel meteen volgestauwt kunnen worden.
Idd, zijn er 21 of zosp00f schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:07:
Als je die lijst bekijkt zie je dat er zat mensen zijn met een lvl hoger dan 30.
Maar voor je eq van de 3e planeet kan dragen zal je al wel een behoorlijk hoog level moeten hebben. Zou best kunnen dat daar voornamelijk lvl120 eq vandaan kan komen en voor die 3'rd job. Maar dat ligt voor mij nog maanden van spelen weg denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:04:
Boel mensen lopen nu al worm Dragons te killen in dikke party's voor dragon scale en zo.
Ik koop gewoon een lizart, heeft veel meer def wat voor een champ belangrijk is en dan loop ik maar wat slomer. Meschien dat ik ooit wel weer dragon's koop maar dan pas als ik geld over heb of zo.
Verder zullen en van de 3de planeet wel nieuwe eq komen en ook backshields die dan weer veeel biezonderder zijn.
Ga voor dikke def bilt
Klopt dat zag ik ook, maar hebben deze mensen allemaal genoeg geld?sp00f schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:07:
[ Voor 2% gewijzigd door Local Host op 24-05-2005 12:44 . Reden: vraagteken geplaatst :P ]
Ik neem aan dat aan het einde van deze zin een vraagteken moet staan, want ik zet ook zo mijn vraag tekens. Ik ben namelijk "nog maar" level 31, simpelweg omdat ik chagarijnig werd van level 29. Op het moment heb ik namelijk net 50K en heb nog genoeg te kopen.Local Host schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:31:
[...]
Klopt dat zag ik ook, maar hebben deze mensen allemaal genoeg geld.
Aan dure items geen gebrek, alleen een gebrek aan de mensen die ze kunnen betalen. Ik heb namelijk aardig wat wapens gevonden met status en zelf een 3/15 wapen. Alleen kunnen veel mensen dit nog niet betalen.
Als ik al mijn dure shit kan verkopen ben ik in klap 200K rijker, maar op het moment kan ik sommige wapens niet aan de straatstenen kwijt. Iig niet voor de prijs wat ze waard zijn. Morgen maar eens een shop opzetten in Junon en dat een tijd lang aan laten staan.
Zoals ik hierboven eerder al zei wil ik best dingen gaan regelen voor een 3e clan 
We moeten er dan echter wel op letten dat de samenstelling een beetje nuttig word, dus geen hele stapel champs en raiders met 1 enkele cleric en artisan
Ik merkte trouwens dat na L30 mn geld opeens een stuk harder is gegaan. Op L30 zat ik rond de 50k, en nu zit ik eerder rond de 175. Inderdaad wel jammer dat dure wapens nog zo moeilijk vanaf te komen zijn...
Wat ook kan helpen om geld te verdienen is een bevriende artisan-to-be zoeken, grondstoffen voor bijvoorbeeld wings inkopen, om dan de wings weer door te verkopen (eventueel de winst verdelen oid).
We moeten er dan echter wel op letten dat de samenstelling een beetje nuttig word, dus geen hele stapel champs en raiders met 1 enkele cleric en artisan
Ik merkte trouwens dat na L30 mn geld opeens een stuk harder is gegaan. Op L30 zat ik rond de 50k, en nu zit ik eerder rond de 175. Inderdaad wel jammer dat dure wapens nog zo moeilijk vanaf te komen zijn...
Wat ook kan helpen om geld te verdienen is een bevriende artisan-to-be zoeken, grondstoffen voor bijvoorbeeld wings inkopen, om dan de wings weer door te verkopen (eventueel de winst verdelen oid).
[ Voor 46% gewijzigd door Chakotay op 24-05-2005 12:42 ]
De iron threads zijn ook niet het probleem, de feathers zijn meer het probleem. Ik zou ik zo niet weten welke vijanden die redelijk dropt.Chakotay schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:39:
[..]
Verwijderd
k had er redelijk wat van hornetscardinal808 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:46:
[...]
De iron threads zijn ook niet het probleem, de feathers zijn meer het probleem. Ik zou ik zo niet weten welke vijanden die redelijk dropt.
ook al snap ik de logica niet echt... een insect die een veer van een vogel laat vallen

Ik heb laatst nog 4 van die bird feather verkocht voor 2300z each.
Ik neem aan dat je 2300z bedoelt? 2.3 miljoen lijkt me wat veel
(2300 is nog steeds achterlijk duur voor die dingen, maargoed
)
mh ik heb daar wel oren naar naar die 3e clan als er een plekje vrij is voor een nog opbouwende lvl 24 artisian??
uh ja typfoutje.Chakotay schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:00:
Ik neem aan dat je 2300z bedoelt? 2.3 miljoen lijkt me wat veel(2300 is nog steeds achterlijk duur voor die dingen, maargoed
)
Het viel niet zo op dat het duur was. de rest van mn spullen die ik verkocht waren vrij goedkoop dus leek deze ook goedkoop
En de koper is er in getrapt.
[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 24-05-2005 13:11 ]
Expres dingen te duur verkopen is lame en slecht voor de economie. En jij wou in de 3e clan zei je?Rakkerzero schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:09:
[...]
uh ja typfoutje.
Het viel niet zo op dat het duur was. de rest van mn spullen die ik verkocht waren vrij goedkoop dus leek deze ook goedkoop
En de koper is er in getrapt.
Ik wou net ongeveer hetzelfde gaan zeggen..Chakotay schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:20:
[...]
Expres dingen te duur verkopen is lame en slecht voor de economie. En jij wou in de 3e clan zei je?
Ik lees hier allemaal trotse verhalen van hoe duur iedereen z'n spullen wel niet heeft weten te verkopen. En dan maar klagen dat dingen zo duur zijn, beetje scheef is dat.
Verwijderd
Yooo..ben ik weer ffies,
sorry da ik gistruh dc ging..mijn pc heeft weirde problemen met de connectie ofzo. Als ik me pc laat staan in rosescherm dan freezed na bepaalde tijd (say half uur ofzo) geen idee wat het probleem daarvan is namelijk, want vroeger deed hij dat niet.
Anywayz julllie zijn eg ubererg van LoT eg tweaking exp
!!!! Was fun partying, jammer genoeg zijn mijn buffs nog nie max..komt snel komt snel
sorry da ik gistruh dc ging..mijn pc heeft weirde problemen met de connectie ofzo. Als ik me pc laat staan in rosescherm dan freezed na bepaalde tijd (say half uur ofzo) geen idee wat het probleem daarvan is namelijk, want vroeger deed hij dat niet.
Anywayz julllie zijn eg ubererg van LoT eg tweaking exp
wel, 1 2 of 3 clans ... ik wil gewoon bij een tweaker clan
geld ervoor is er altijd wel
geld ervoor is er altijd wel
is er een specifieke reden waarom mijn char weg is?
:[
ik heb al een maand niet meer gespeeld, kan het daar aan liggen?
ORi wiehowaaaaa :D
OMG moeten we hier serieus op reageren ?!
ja!Local Host schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:53:
OMG moeten we hier serieus op reageren ?!
serieus antwoord: je char voelde zit verlaten door jou na een maand niet spelen,
is alleen naar b3 gegaan, de king ontmoet en deal gesloten met hem (hij's nu een mega troll)
iets meer dan 3 wkn geleje is der een reset aangekondigd... die is bijna 2 wkn geleje gedaan en we zijn vorige week maandag opnieuw begonneORi schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:51:
danku voor de deftige uitleg
ja local host, sommige mensen hebben nog een leven enzo >:|
jezus!
jezus!
wij hebben ook een leven hoor
nix doen op werk
chat op irc
play on rose
that's life
nix doen op werk
chat op irc
play on rose
that's life
Ik ook niet, maar die zat er gratis bij4th schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:02:
[...]
nice die wil ik ook eenmaar slot geef ik geen zak om...
je bent weer een echte hollander
Zo bedoelde ik het nietORi schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:14:
danku voor de deftige uitleg
jezus!
maar mijn leven verschild momenteel niet veel dan die van Yoki
Geld kan het grootste probleem worden voor het oprichten van een 3de clan.
Ik zelf met mn bijna lvl 40 soldier ga vanaf nu gewoon flink sparen. Maar ja ik hoor het wel, en als er ergens een plek vrijkomt/nieuwe clan hou ik me aanbevolen.
Ik zelf met mn bijna lvl 40 soldier ga vanaf nu gewoon flink sparen. Maar ja ik hoor het wel, en als er ergens een plek vrijkomt/nieuwe clan hou ik me aanbevolen.
LOL
Ik zag het gisteren ook... Maar ik vraag me af of het wel Muse zijn... Kan maar zo zijn, dat het een Hawker is, met een muts die lijkt op wat Muse's vaak hebben (zoals ik er trouwens ook 1 heb...)Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:55:
Waarom zie ook overal vage combinates zoals muse met katars?
- GangOfTweakersVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:26:
iets wat hier misschien bij zou kunnen:
- BandOfTweakers
- etc.
- GodsOfTweakers
- ClanOfTweakers
- RaceOfTweakers
- GroupOfTweakers
- AllianceOfTweakers
- UnionOfTweakers
- FederationOfTweakers
- GatheringOfTweakers
Zoiets???
Dat zijn zogenaamde dex muses. Support muses die veel dex pompen en zo zichzelf kunnen healen en buffen. Met de voordelen van een katar, waardoor ze zelf makkelijker mobs aankunnen
Als mensen voor die prijs feathers kopen, dan is het niet te duur. Klaar. Enige oplossing tegen de ontregelde economie is ervoor zorgen dat mensen niet meer kunnen dupen/hacken. Want nu lopen er gasten rond met ikweetniethoeveel zulies, en die denken er niet eens bij na hoeveel iets kost. Als die zin hebben om devil feathers in te kopen voor 50k each, maakt hun dat echt niet uit. Zorg je ervoor dat je dat aanpakt, dan zal de economie zich stabiliseren, omdat men dan wel nadenkt hoe hun zuur verdiende geld te spenderen (schaarste).Chakotay schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:20:
[...]
Expres dingen te duur verkopen is lame en slecht voor de economie. En jij wou in de 3e clan zei je?
Jezelf healen als Muse kan ook zonder dat hoor...Amafi schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:06:
Dat zijn zogenaamde dex muses. Support muses die veel dex pompen en zo zichzelf kunnen healen en buffen. Met de voordelen van een katar, waardoor ze zelf makkelijker mobs aankunnen
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 24-05-2005 15:23 ]
persoonlijk vind ik band of tweakers wel koel, doet idd denken aan die serie band of brothersRakkerzero schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:03:
[...]
- GangOfTweakers
- GodsOfTweakers
- ClanOfTweakers
- RaceOfTweakers
- GroupOfTweakers
- AllianceOfTweakers
- UnionOfTweakers
- FederationOfTweakers
- GatheringOfTweakers
Zoiets???
Verwijderd
PLS.. lees GoT rulez..ORi schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:51:
Ik quote
"We verwachten dan ook dat je voordat je hier komt zelf moeite doet, en op het forum duidelijk kenbaar maakt wat je zelf hebt gedaan"
Voordat je toevlucht zoekt op GoT:
Lees eerst de handleiding / tutorial / De helpfunctie (veelal F1).
Bezoek eens de website / het forum van de leverancier.
Neem eens een kijkje bij search-sites als Google, de GoT-search.
Logisch nadenken en gewoon proberen
Dus lees eerst topic door en surf naar roseon com !!!!!
dit is triest
Hmm als er een 3de clan komt, dan wil ik me hier ook wel voor opgeven/meebetalen. Ben nu een level 29 Boog-hawkertje en speel redelijk veel (elke avond).
Ik heb een groot probleem, of eigenlijk m'n broertje.
Ik kan op mijn PC gewoon rose spelen, maar wanneer mijn broertje op mijn vaders pc gaat spelen, krijgt hij om de zoveel minuten een server disconnect.
Ik gebruik een router.
Nu heb ik naar mijn computer DMZ aan staan, alleen kan dat maar voor een pc.
voor mijn vader heb ik de goede poorten open staan, alleen die pc blijft dus disconnecten. Heeft een van jullie misschien een oplossing?
Ik kan op mijn PC gewoon rose spelen, maar wanneer mijn broertje op mijn vaders pc gaat spelen, krijgt hij om de zoveel minuten een server disconnect.
Ik gebruik een router.
Nu heb ik naar mijn computer DMZ aan staan, alleen kan dat maar voor een pc.
voor mijn vader heb ik de goede poorten open staan, alleen die pc blijft dus disconnecten. Heeft een van jullie misschien een oplossing?
wat ik denk is dat de rose servers misschien het niet helemaal snappen als er 2x een bep request komt vanaf jou ip adres.
Wat je zou kunnen proberen is eerst inloggen op je vaders pc kijken wat ie dan doet, en na een uurtje op jou pc inloggen en kijken of je dan op jou een DC krijgt.....
suc6
Wat je zou kunnen proberen is eerst inloggen op je vaders pc kijken wat ie dan doet, en na een uurtje op jou pc inloggen en kijken of je dan op jou een DC krijgt.....
suc6
En dit doe je zelf ook altijd braaf zeker? Kom op man doe relaxed. Hij stelt gewoon een vraag dan kan je daar toch gewoon heel simpel het antwoord opgeven. Dat voorkomt weer van die aanvallende discussies. En vaak is gewoon het antwoord geven op een vraag nog makkelijker dan mensen wijs gaan maken dat het verstandigger was geweest als die persoon het topic had doorgelezen, of op de de desbetreffende site had kunnen kijken voor info.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:43:
[...]
Dus lees eerst topic door en surf naar roseon com !!!!!
dit is triest
[ Voor 29% gewijzigd door Sibren op 24-05-2005 16:23 . Reden: Stukje vergeten :P ]
@flyingdutch mjah idd, mensen mogen bij sommige kleine vraagjes toch wel ff zelf rondneuzen. gezien hier op alle forums en topics van rose op welke forum dan ook gigantisch uitgebreid over is gekletst. maar negeer zulke vragen voortaan maar. scheelt hoop geflame, en sommige mensen vertikken moeite te doen.
@Deillon gelukkig is jou bijdrage zeer nuttig.... post niets als je niets te melden hebt...
@sp00f mjah idd, maar toch. hoeveel van dat soort kleine vragen waar overal antwoord te vinden is hebben we wel niet hoevaak gehad.
is niet leuk dat dodge omlaag is. merk dat ik flink meer door scarabs wrod geraakt
ik merk dat exp echt anders is. normaal waren moldies tot lv 46 beste exp en snelste. maar nu word alles als het groen is veel nuttelozer. exp word echt snel lager.
loop guardian tree's te pogen first hit te krijgen, maar elke keer als ik het heb geen boeiende items
not fair 
zijn trouwends nog andere dingen aan skills verandert zoals dmg? of puur namen ?
@Deillon gelukkig is jou bijdrage zeer nuttig.... post niets als je niets te melden hebt...
@sp00f mjah idd, maar toch. hoeveel van dat soort kleine vragen waar overal antwoord te vinden is hebben we wel niet hoevaak gehad.
is niet leuk dat dodge omlaag is. merk dat ik flink meer door scarabs wrod geraakt
loop guardian tree's te pogen first hit te krijgen, maar elke keer als ik het heb geen boeiende items
zijn trouwends nog andere dingen aan skills verandert zoals dmg? of puur namen ?
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
oe oe boeiende discussie over wat een nutteloze post is. mischien moeten we dit deel dan ook maar resetten straks scheelt een hoop ruimte op de GOT server
.
ben bijna klaar met mijn werk straks effe eten en vanavond de hele avond effe rosen mischien haal ik de lvl 35 nog wel vandaag.
ben bijna klaar met mijn werk straks effe eten en vanavond de hele avond effe rosen mischien haal ik de lvl 35 nog wel vandaag.
Ik heb m'n unique intussen verkocht, voor 1,5 miljoen. Had er misschien wel meer voor kunnen krijgen, maar mensen zijn nou eenmaal nog niet zo rijk nu en zeker de meeste muses niet.
De gelukkige nieuwe eigenaar is dan ook een crafter, die hebben op dit moment het meeste geld denk ik.
De gelukkige nieuwe eigenaar is dan ook een crafter, die hebben op dit moment het meeste geld denk ik.
[ Voor 39% gewijzigd door Haan op 24-05-2005 17:02 . Reden: laat maar eigenlijk ]
zucht, heb al spijt dat ik een vraag post op dit forum 
ik zal dan ook verder oprotten
doei

ik zal dan ook verder oprotten

doei
Dit topic is gesloten.