|
W00t! Nieuw deel alweer
wordt de startpost wel weer eens een keer grondig bijgewerkt?
wordt de startpost wel weer eens een keer grondig bijgewerkt?

Kater? Eerst water, de rest komt later
Anoniem: 40554
Man ik ben gister begonnen met het spel....!!! echt een vet spel dit
Straks wil ik een nieuwe char maken ... maar ik twijfel nog tussen 3 verschillende
* Hawker katar
* Hawker scout
en
* Soldier
Straks wil ik een nieuwe char maken ... maar ik twijfel nog tussen 3 verschillende
* Hawker katar
* Hawker scout
en
* Soldier
Hij doet het weer, en de sit bug schijnt weg te zijn
Mooi niet, die is er nog 
*snel gaat proberen Woopy King te hakken nu het nog rustig is

*snel gaat proberen Woopy King te hakken nu het nog rustig is
[ Voor 16% gewijzigd door Chakotay op 19-05-2005 08:18 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Doet ie het bij jullie al?
Ik krijg steeds dat ie erg lang moet wachten op het Inlogge
BTW, Is er al een GoT clan opgericht?
Mijn ingame nick = Crisdvr (lvl 20, Dealer)

Argh, moet natuurlijk net nu het zo rustig is m'n verbinding eruit klappen

ehm als dat betekent dat je hem de afgelopen week niet hebt gebruikt kom je voor een verrassing te staan
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
GoT clans zijn op dit moment nog niet aangemaakt ingame omdat iedereen nog ff moet sparen.Cris89 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:29:
Doet ie het bij jullie al?
zit nu op 57K, maar gister 109K
gaat lekker voor lvl31 
nu alle skills, rk gejoind en superwapen voor lvl40 gekocht, saint bardiche (3) (71acc, 80att en item appraisal dus hoop iets leuks
) thx again dranko!!
nu alle skills, rk gejoind en superwapen voor lvl40 gekocht, saint bardiche (3) (71acc, 80att en item appraisal dus hoop iets leuks
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Zijn deze stats goed voor scout? of heeft iemand nog opmerkingen?
Stats:
Dex 30
Con 30
Sen 25
En dan:
3:1 DEX:SEN.
Dus:
33 dex 26 sen
36 dex 27 sen
39 dex 28 sen
40 dex 29 sen
Stats:
Dex 30
Con 30
Sen 25
En dan:
3:1 DEX:SEN.
Dus:
33 dex 26 sen
36 dex 27 sen
39 dex 28 sen
40 dex 29 sen
wat een klote spel is ROSE eigenlijk
ik ben overgestapt op GuildWars nadat bekend werd dat er een reset zou komen. 10x cooler.
Zodan, 3 disconnects verder (*casema schopt*) heb ik eindelijk mn Crystal Key
Hmmm, zijn er meer mensen met het probleem dat de friendslist iedere keer leeg is na uit en inloggen ? ? ?
P.s. Degene die mij in hun friendslist hadden add mij aub weer...
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......
Na de dc was het bij me. En Haan had er ook last van. Of het bij het outloggen gebeurt weet ik niet. Ben maar vanaf maandag maar 2 keer er uit geweest door een dc. De rest 24 uur online. Blij dat ik niet het stroom betaal.rapido_ schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:42:
Hmmm, zijn er meer mensen met het probleem dat de friendslist iedere keer leeg is na uit en inloggen ? ? ?
Misschien kan ook de IRC llink er ook wel bij de start post.
irc://irc.tweakers.net/rose
[ Voor 9% gewijzigd door Calamor op 19-05-2005 10:12 ]
heej ff een vraagje.. misschien een grote noobvraag
maar ik wil graag weten wat ik voor een goede champion moet adden.... str en con en misschien een beetje sen.... en welke verhouding moet ik dat dan doen...
ook wil ik graag weten voor het geval ik raider wordt... wat moet ik dan adden...
dex en ..... en sen en in welke verhoudingen... en werkt dex ook voor katars:s want dat lijkt me toch een close range attack... nou alvast bedankt en ik hoop iemand van dit forum ingame te zien vanavond... eerst maar es lvlen
ook wil ik graag weten voor het geval ik raider wordt... wat moet ik dan adden...
dex en ..... en sen en in welke verhoudingen... en werkt dex ook voor katars:s want dat lijkt me toch een close range attack... nou alvast bedankt en ik hoop iemand van dit forum ingame te zien vanavond... eerst maar es lvlen
Heeft geen signature.
Aangezien het gisteren mij niet gelukt is lvl 25 te halen doe ik dat nu maar.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
We zullen je nutteloze opmerking missenunfor schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:23:
wat een klote spel is ROSE eigenlijkik ben overgestapt op GuildWars nadat bekend werd dat er een reset zou komen. 10x cooler.

Heeft er iemand nog behoefte aan een small axe (1) 3/15 ?
Gisteren namelijk wat leuke wapens gevonden, helaas voor mijn muse alleen maar soldier wapens en geen muse wapens
@ OoT
Ben trouwens weer een attack muse begonnen, maar deze heeft ook support skills. (HP up, Attack UP, Dash, en in de toekomst Hit support)
[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 19-05-2005 09:59 ]
Op 7hearts zie ik veel verschillende dingen over champs, de ene gaat voor puur str, de ander voor redelijk veel con erbij, en weer een ander voor maar een beetje condommerick schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:50:
heej ff een vraagje.. misschien een grote noobvraagmaar ik wil graag weten wat ik voor een goede champion moet adden.... str en con en misschien een beetje sen.... en welke verhouding moet ik dat dan doen...
Geen gewacht tot Juni dusHello IROSE Users,toon volledige bericht
We would like to remind you that server will be down during two hours of server maintenance and update. During the time you will be unable to log into ROSE Online.
- Scheduled Maintenance Times:
14:00 - Seoul/Tokyo
21:00 - Los Angeles
00:00 - New York
05:00 - London
06:00 - Paris
11:00 - New Delhi
13:00 - Singapore
15:00 - Sydney
We IROSE GM Team will spare no efforts in providing best service.
Thank you for your understanding and Cooperation,
IROSE GM Team
Gravity
Hmmm... Dan is die dus al geweest...

Is er trouwens ergens een pagina, met een changelog of iets?
[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2005 10:31 ]
Ik kan melden dat de HP bug nog niet is gefixed.
Wel eindelijk voorbij level 29, die duurt echt wel lang..
Maar over 10 levels kunnen jullie bij mij de mooiste dingen laten craften.
Wel eindelijk voorbij level 29, die duurt echt wel lang..
Maar over 10 levels kunnen jullie bij mij de mooiste dingen laten craften.
@Gj-tje: Er verandert niet altijd wat. Er is altijd iedere week onderhoud aan de server dat 2 uur duurt, ff rebooten ofzo
(geen idee hoe zo'n game-server in de praktijk werkt eigenlijk..), maar dit betekent niet dat er ook dingen aan het spel zelf veranderen. Als dat wel zo is moet je meestal eerst patchen en dat hoefde nu niet.
Dan moeten ze IMO ook niet zeggen, maintenance AND UPDATE, want dat schept alleen onduidelijkheid, maar jaHaan schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:35:
@Gj-tje: Er verandert niet altijd wat. Er is altijd iedere week onderhoud aan de server dat 2 uur duurt, ff rebooten ofzo(geen idee hoe zo'n game-server in de praktijk werkt eigenlijk..), maar dit betekent niet dat er ook dingen aan het spel zelf veranderen. Als dat wel zo is moet je meestal eerst patchen en dat hoefde nu niet.
Anoniem: 136979
Dit klinkt raar, maar ik zoek iemand die twee weken op mijn account kan spelen... (ik heb eindexamen(... diegene mag alles wat hij in die twee weken verdiend overzetten/houden naar zijn character en als diegene in die tijd ook nog eens +/- 17 lvls doet, krijgt ie een black heart en 2 green crystals en 2 blue... Die persoon hoeft mijn stat points alleen maar op dex te doen en bij mijn skills eerst de passives maxen, dan hawker spirit en dan screw.. Nu als iemand hiervor in aanmerking wil komen laat dan even een bericht achter met je email, alvast hartelijk bedankt.
Same here eigenlijk.....Anoniem: 136979 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:48:
Dit klinkt raar, maar ik zoek iemand die twee weken op mijn account kan spelen... (ik heb eindexamen(... diegene mag alles wat hij in die twee weken verdiend overzetten/houden naar zijn character en als diegene in die tijd ook nog eens +/- 17 lvls doet, krijgt ie een black heart en 2 green crystals en 2 blue... Die persoon hoeft mijn stat points alleen maar op dex te doen en bij mijn skills eerst de passives maxen, dan hawker spirit en dan screw.. Nu als iemand hiervor in aanmerking wil komen laat dan even een bericht achter met je email, alvast hartelijk bedankt.
mail naar arjandjATgmail.com als je interesse hebt. Het gaat in mijn geval om een Dex Muse
whoot net lvl 24 geworden
nu ff lunchen en dan weer verder
nu ff lunchen en dan weer verder
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hoe zit het met een reset van de stats??
voor level 15 mag het en daarna niet meer???
KloptAnoniem: 40554 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:03:
Hoe zit het met een reset van de stats??
okee bedankt 
en ik moet nu skills kiezen .. katar of bow
best wel een moelijk keuze..... ze lijken me allebij wel vet
en ik moet nu skills kiezen .. katar of bow
best wel een moelijk keuze..... ze lijken me allebij wel vet
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 19-05-2005 13:07 ]
Anoniem: 140582
Tja je zal maar te lui zijn om een shop te openen.4th schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:07:
zit nu op 57K, maar gister 109Kgaat lekker voor lvl31
nu alle skills, rk gejoind en superwapen voor lvl40 gekocht, saint bardiche (3) (71acc, 80att en item appraisal dus hoop iets leuks) thx again dranko!!
als ik in game ben speel ik eigelijk altijd fulltime
Anoniem: 112425
Ondertussen lvl36 soldier. Ik ben op zoek naar wings, iemand nog tips waar ik op moet letten, voordat ik een miskoop doe?
15 Feathers, 15 Iron Thread en 15 Cloth d8 ikAnoniem: 112425 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:43:
Ondertussen lvl36 soldier. Ik ben op zoek naar wings, iemand nog tips waar ik op moet letten, voordat ik een miskoop doe?
ff Calamor contacten en 1k xtra meebrengen
In deel 7 heb ik mijn Champ stats/skills gepost wat ik ga gebruiken. Ergens in de 24e pagina of verder. Ben nu op werk, zal strax anders ff directe link pasen.dommerick schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:50:
heej ff een vraagje.. misschien een grote noobvraagmaar ik wil graag weten wat ik voor een goede champion moet adden.... str en con en misschien een beetje sen.... en welke verhouding moet ik dat dan doen...
[ Voor 43% gewijzigd door Psychoot op 19-05-2005 14:06 ]
bedankt... hier kom ik een stuk verder mee
Heeft geen signature.
nu heb ik nog een vraag
wat is een beetje aardige build voor scout?
hebben ze ook str nodig
dex hebben ze zoiezo nodig
en sen voor de crits .. en de rest??
of
eerst:
dex 30
con 30
sen 25
en daarna 3:1 DEX:SEN
(maar dan heb ik helemaal geen str)
wat is een beetje aardige build voor scout?
hebben ze ook str nodig
dex hebben ze zoiezo nodig
en sen voor de crits .. en de rest??
of
eerst:
dex 30
con 30
sen 25
en daarna 3:1 DEX:SEN
(maar dan heb ik helemaal geen str)
[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 19-05-2005 14:23 ]
een scout heeft niet echt behoefte aan strength aangezien strength enkel de dmg van korte afstands wapens vergroot. En het geeft meer defense en hp wat je als scout niet zo heel hard nodig hebt omdat mijn ervaring met pijl en boog altijd was dat je de beesten bijna helemaal killde voordat ze bij jou waren voordat ze begonnen te slaan... daar komt nog bij dat je een hoge dodge hebt en daardoor de verdediging en hp niet echt nodig
Dit is van mijn korte ervaring met Rose toen ik ook een hawker-->scout ventje wilde maken dus ik weet niet zker of het goed is maar zo zie ervaarde ik het en ik had niks in str gepompt enkel dex con en sen
Dit is van mijn korte ervaring met Rose toen ik ook een hawker-->scout ventje wilde maken dus ik weet niet zker of het goed is maar zo zie ervaarde ik het en ik had niks in str gepompt enkel dex con en sen
Heeft geen signature.
blue crystal, sword of hardship, lemmingstaf, en nog wa andere shit net opgepakt
Anoniem: 136979
edit'; mijn email; Mike.Taselaar@gmail.com...........Anoniem: 136979 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:48:
powerleveling is eigenlijk verbodenAnoniem: 136979 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:26:Dit klinkt raar, maar ik zoek iemand die twee weken op mijn account kan spelen... (ik heb eindexamen(... diegene mag alles wat hij in die twee weken verdiend overzetten/houden naar zijn character en als diegene in die tijd ook nog eens +/- 17 lvls doet, krijgt ie een black heart en 2 green crystals en 2 blue... Die persoon hoeft mijn stat points alleen maar op dex te doen en bij mijn skills eerst de passives maxen, dan hawker spirit en dan screw.. Nu als iemand hiervor in aanmerking wil komen laat dan even een bericht achter met je email, alvast hartelijk bedankt.
edit'; mijn email; Mike.Taselaar@gmail.com...........

Heeft geen signature.
Bedankt! en als het nodig is kan ik mijn strengt later wel raisen toch?dommerick schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:25:
een scout heeft niet echt behoefte aan strength aangezien strength enkel de dmg van korte afstands wapens vergroot. En het geeft meer defense en hp wat je als scout niet zo heel hard nodig hebt omdat mijn ervaring met pijl en boog altijd was dat je de beesten bijna helemaal killde voordat ze bij jou waren voordat ze begonnen te slaan... daar komt nog bij dat je een hoge dodge hebt en daardoor de verdediging en hp niet echt nodig
Als ik de hele week vrij had was ik nu ook wel lvl 4xdommerick schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:31:
[...]
powerleveling is eigenlijk verboden, en is die lijst van okke nu al gereset anders is clman echt een lvlmachine 42
een kunstige prestatie vind ik dat
ja, hier ook, nu op 32..
maar ja, okke's lijst was reset
maar ja, okke's lijst was reset
[ Voor 43% gewijzigd door 4th op 19-05-2005 14:43 ]
Er staat wel nog dat me Concentration op 60, houd deze voor lvl 70 rond de 45-50. Je raakt dan bijna alles al. Overgebleven punten bij Strength proppen uiteraard
Ennuh de lijst van OkkE is idd gereset... clman is momenteel ook een lvl machine met zijn week vrij
trouwens, mijn eerste drie low essences zijn al binnen xD
* OkkE komt als spuit 11 ook nog ff zeggen dat de lijst gereset is. 
Ik heb het voor de game resette ook gespeeld, maar was na 2 maanden [edit: oke, misschien is 2 wat overdreven, maar 1 maand al was het zeker] nog maar level 23 ofzo.. Echt, hoe sommige van jullie zo snel levellen?!
Mij een raadsel. Of spelen jullie gewoon 20 uur per dag?
Ik heb het voor de game resette ook gespeeld, maar was na 2 maanden [edit: oke, misschien is 2 wat overdreven, maar 1 maand al was het zeker] nog maar level 23 ofzo.. Echt, hoe sommige van jullie zo snel levellen?!

[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 19-05-2005 15:18 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Level 23 in 2 maanden doe je gewoon iets goed fout. Dat kan namelijk makkelijk in 3-4 uur.. Het ligt er helemaal aan hoe je speelt.
2 maanden?OkkE schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:57:
* OkkE komt als spuit 11 ook nog ff zeggen dat de lijst gereset is.
Ik heb het voor de game resette ook gespeeld, maar was na 2 maanden nog maar level 23 ofzo.. Echt, hoe sommige van jullie zo snel levellen?!Mij een raadsel. Of spelen jullie gewoon 20 uur per dag?
in 50 uur kun je lvl 50 zijn.
Haha ja ik had al zo'n idee dat het voor een groot deel aan mij lag. Maar in 3-4 uur vind ik wel ERG snel. Ach.. ik ben een MMORPG n00b, en ook met World of Warcraft schiet het levellen nog niet echt op.. dus waarschijnlijk mis ik iets. Maar als je maar lol hebt, toch? 
// Edit:
Nou, ik weet wel zeker dat het mij niet lukt, in 50 uur lvl 50.
Och.. * OkkE heb plezier
// Edit:
Nou, ik weet wel zeker dat het mij niet lukt, in 50 uur lvl 50.
[ Voor 18% gewijzigd door OkkE op 19-05-2005 15:20 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
gewoon gele beesten hakken, als ze jou maar 4x kunnen raken voor je ze dood hebt. of maar 1/4 van je hp afslachten. en zo achter elkaar door. dan ben je zo lvl up.
Iemand hier problemen met connecten?
Ik kan met mijn Chello Verbinding niet inloggen op de server.
Ik kan met mijn Chello Verbinding niet inloggen op de server.
Server heeft veel problemen de laatste tijd.
Ik zie steeds meer mensen D/C's hebben.
Daar mogen zij gravity weleens wat aan gaan doen.
Ik zie steeds meer mensen D/C's hebben.
Daar mogen zij gravity weleens wat aan gaan doen.
Hmm, al mijn vrienden kunnen wel connecten en spelen. Ligt 't nou aan mij of Chello? 
Iemand hetzelfde probleem met chello?

Anoniem: 95989
en daar gaat het om, k ben ook nog niet zo intensief bezig geweest...maandag wel even maar toen was het zo laggy, heb ik het maar snel opgegeven...en de rest van de week beetjes erbij gedaan..ben nu lvl 15OkkE schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:17:
Nou, ik weet wel zeker dat het mij niet lukt, in 50 uur lvl 50.Och.. * OkkE heb plezier
en lol heb ik nog steeds
10 bird feathersPsychoot schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:03:
[...]
15 Feathers, 15 Iron Thread en 15 Cloth d8 ik
ff Calamor contacten en 1k xtra meebrengen
Ik heb er al 12 en 15 threads en 15 cloth. * Raegin waits for amafi.:D
[ Voor 13% gewijzigd door Raegin op 19-05-2005 15:49 ]
Anoniem: 136772
Ik ook problemen met inloggen. Client talkback server = d00d.
Heel jammer maar ik verwacht niks anders meer

Anoniem: 61797
ik ben ook weer opnieuw begonnen
ben nu LVL 14 muse maar gaat hard vooruit
het blijft een leuk spel eigenlijk
Client Talkback Server is sinds der beginne der tijd al offlineAnoniem: 136772 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:00:
Ik ook problemen met inloggen. Client talkback server = d00d.
Nog klein uurtje werken dan verder met ROSE :d
Hmmm dan vraag ik me af waarom ik er niet meer op kom?Psychoot schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:05:
[...]
Client Talkback Server is sinds der beginne der tijd al offline
Ik heb begrepen dat sommigen wel gewoon online komen
Gebruik je Chello?Anoniem: 136772 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:06:
[...]
Hmmm dan vraag ik me af waarom ik er niet meer op kom?
Ik heb begrepen dat sommigen wel gewoon online komen
Morgenavond kan ik ze voor je craften.b00m schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:48:
[...]
10 bird feathers
Ik heb er al 12 en 15 threads en 15 cloth. * Amafi waits for amafi.:D
Ben nu bijna level 34 en moet alleen nog de skill voor de wings. Die ik dus op level 34 kan halen.
Er was geloof ik al iemand van tweakers die het ook kon. En anders morgen middag.
Ben nu draadjes aan het verzamelen voor mijn eigen wings. Cloth kan ik kopen bij NPC
str vergroot ook kracht van boog, alleen maar 1 atk meer per 5 str... verder is dodge omlaag gegaan dus zul je vooral later meer geraakt worden en later kill je ook mogs niet meer half voor ze bij je zijn tenzij je holding arrow (heet nu ookwel trap shot) hebt of eagle shotdommerick schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:25:
str is wel nuttig maar je hebt niet veel nodig op het begin
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Same herezeni schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:18:
[...]
Ik kan ook al de hele dag niet connecten, ook chello
Nog even een vraag aan Amafi: welke craftskills ga jij nemen? Ik ga namelijk toch ook maar Artisan worden en ik wil dan mij graag andere craft specialisaties hebben als jou, zodat wij elkaar aanvullen kunnen.
[ Voor 37% gewijzigd door AirX op 19-05-2005 17:24 ]
Doet die screenshot functie het goed bij jullie?
Bij mij verneukt die namelijk de images.
Bij mij verneukt die namelijk de images.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 19-05-2005 18:04 ]
Anoniem: 133390
Hmm hier gaat alles nog niet zoals ik het wil hebben. ben inmiddels lvl 27 bourgeois en ben hard toe aan de launcher ;-)
Moet mensjes maar eens toevoegen voor leuke party
Moet mensjes maar eens toevoegen voor leuke party
met chello elk uur op 10sec meer of minder na een disconnectCris89 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:45:
Hmm, al mijn vrienden kunnen wel connecten en spelen. Ligt 't nou aan mij of Chello?
Bij mij wil ie niet eens connecten4th schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:10:
[...]
met chello elk uur op 10sec meer of minder na een disconnect

Hmmmm.. Ik heb geen party balk meer.. hoe kan je die weer tevoorschijn toveren?
EN ik heb een green crystal gevonden.. wat kan je daar mee?
Hmm, kheb me IP gereset en nu kan ik wel inloggen, gauw nog ff gelvl'd ben nu lvl 22. Net me eerste sword gecraft.
Voor de mensen met chello, clone ff ander mac adres en loop de stappen door @ prov.upc.nl
Voor de mensen met chello, clone ff ander mac adres en loop de stappen door @ prov.upc.nl
Met crystals kan je gems maken, als artisan
Hoe doe ik dat?Cris89 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:50:
Voor de mensen met chello, clone ff ander mac adres
Anoniem: 118100
Wist ik veel dat er een reset aankwam, alleen maar beter voor mij. Kan ik tenminste weer wat beter mee levelen, zie jullie morgen wel ingame, als Deillon.
Anoniem: 87464
boven die party members gauges (HP balkjes) is een soort menuutje, dan zit er een knopje vaar een vinkje op staat (zo'n soort V) en als je daar op drukt ga je uit de party als ik het goed heb
Mijn ingame name is bijdeweg Paulusch (lvl 24 Muse)
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 87464 op 19-05-2005 21:11 ]
Dat vraag ik me ook af.Anoniem: 40554 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:05:
Weet iemand wat ik met een wind stone kan??
Tot nu toe sell ik ze aan een NPC
Dit:Anoniem: 40554 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:05:
Weet iemand wat ik met een wind stone kan??
http://roseon.zeserveur.c...php?atelier=mat&id_mat=67
Misschien goed voor in de star post. daar kan je alles vinden wat je met spullen kan maken.
Probleem is dat ik geen levens balkjes van andere members zie?Anoniem: 87464 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:10:
boven die party members gauges (HP balkjes) is een soort menuutje, dan zit er een knopje vaar een vinkje op staat (zo'n soort V) en als je daar op drukt ga je uit de party als ik het goed heb
Hoe krijg je die te zien
als je geen levens balkjes ziet zit je waarschijnlijk niet in de party.
Ik speelde voor de reset al ruim een maand niet meer. maar nu ben ik toch al op lvl 27 aangekomen met mn soldier
ben trouwens ook goed bevriend met b00m
Ik speelde voor de reset al ruim een maand niet meer. maar nu ben ik toch al op lvl 27 aangekomen met mn soldier
ben trouwens ook goed bevriend met b00m
green blue en red crystals bewaren, dat zijn ingredienten voor een gem. als je later iemand kent die kan gem craften dan kun je die geven.cls schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:33:
Hmmmm.. Ik heb geen party balk meer.. hoe kan je die weer tevoorschijn toveren?
Anoniem: 118100
Patchen gaat echt royaal kut.
geeft om de paar minuten een fout.
alternatieven?
geeft om de paar minuten een fout.
alternatieven?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 19-05-2005 22:14 ]
nee, is normaal
llol cls doe jij het ook weercls schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:03:
Die gast zit wel in mn party maar ik zie geen levensbalkjes bovenin?
welkom man
pm me maar ingame gerwingood
bijna lvl 43 cleric
Anoniem: 140778
is er een artisan to be hier die al masks kan craften? dan had ik wel belang bij Totem mask kan craften.
ik zal er wel voor zorgen dat ik de benodigde spullen ervoor heb.
http://roseon.zeserveur.c...atelier=items&item_id=130 hier staan ze
Ik heb ze nog niet ingame gezien... Die craft skills hebben redelijk snel hoge levels nodig.
morge btw union battle mense??
Deze castle gear ziet erg stoer uit 

Anoniem: 142611
Dat heb ik ook gemerkt ja... het duurde bij mij ook zeker een uur toen ik een paar weken geleden een keer een char wou deleten, als het niet meer was...daves2hd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 02:27 in deel 7:
gaat om de 10 min. dat zijn meer dan 10 min. probeer maar eensvolgend smij een uur ofzo, echt lang iig... ooit was het inderdaad 10 min ofzo iets. maar nu langer, of dat ik weer alleen bij mij
Daar kan je nog wel even op wachten, volgens je linkje heb je er Clothing Craft lvl4 voor nodig en afaik is dat een Second job skill... dan moet er dus eerst iemand lvl70 worden hierAnoniem: 140778 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:38:
is er een artisan to be hier die al masks kan craften? dan had ik wel belang bij Totem mask kan craften.
Nu weetk nog steeds niet hoe ik uit een party moet gaan
Iemand ff laten zien dmv een screenshot aub?
Bijna zit op 17% van de lvl 30 en dan kan ik mask gaan maken.Anoniem: 140778 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:38:
Ik wou vandaag de lvl 30 halen maar het duur zo lang. Heb nu wel een maatje in het spel een full supp muse. Dus die heeft mij ook nodig om te lvllen.
Heb lekkere wings over gekocht van een ander maar 39k. Die zijn wel erg goed koop. verkoop ze nu voor 50k (15 dodge) en 60k (13 dodge 2 dex 10hp)
Ik denk dat het pas op lvl 40 of 45 kan je moet lvl 4 Subitem Craft hebben en voor lvl 3 moet je al lvl 35 zijn. Zo te zien gaat het per 2 omhoog ( 2xlvl5).Dus deurt het nog wel ff. Voor dat Amafi of ik er ben. (vooral de 10 lvl's duren lang.gerwingood schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 07:05:
goede dag
is er misschien iemand die sub weapon craft lvl 4 hebt zodat je butterflywings kan maken? ben namelijk de ingredienten aan het kopen maar moet nog iemand vinden die hem kan maken.
Zou wel fijn zijn
[ Voor 42% gewijzigd door Calamor op 20-05-2005 09:51 ]
goede dag
is er misschien iemand die sub weapon craft lvl 4 hebt zodat je butterflywings kan maken? ben namelijk de ingredienten aan het kopen maar moet nog iemand vinden die hem kan maken.
Zou wel fijn zijn
Zou wel fijn zijn
Dit topic is gesloten.