Woei... ben eindelijk level 30
Als je gewoon exit naar het menu scherm wordt je niet uitgelogd. Je kan dan gewoon opnieuw je mannetje aanklikken en verdergaan.Anoniem: 102251 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:40:
[afbeelding]
Ik start het spel weer eens op en ik zit meteen vast in een paal![]()
Kan niet bewegen ofzo..dus dan maar ff opnieuw opstarten.
Misschein een lijstje erbij maken in het systeem voor die 'ik-wil-iemand-nadoen-mensjes'GJ-tje schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:14:
[...]
Misschien klagen over de hacks of zo... Je weet maar nooit tegenwoordig...
Of het zijn fakers... Of ik-wil-iemand-nadoen-mensjes. Kwam van de week namelijk een iruha tegen op Rose...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hahaha, maar thnx, was ook de bedoeling, dat het daar op binnenkwamOkkE schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:25:
Done. Heb de email van Calamor doorgestuurd naar je Wanadoo adres uit je profiel.Have fun & succes.
// Edit
Oeps... Sorry GJ-tje, voortaan zal ik F5-en.. nouja beter 2x een mail als niet.
Is ook een goeie, komt er dus ook in...Rakkerzero schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:56:
Misschein een lijstje erbij maken in het systeem voor die 'ik-wil-iemand-nadoen-mensjes'
Wat we tot nu toe al extra erbij hebben bedacht:
• Sorteren op job (en dus ook 2nd en 3rd jobs)
• Lijst met ik-wil-iemand-nadoen-mensjes
[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2005 15:03 ]
Anoniem: 95989
k ga vanavond weer ff verder met me muse, me doel is iig eerst lvl 20 te halen 
4 levels moet te doen zijn
(met een goede party uiteraard
)
4 levels moet te doen zijn

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 01-06-2005 15:19 ]
Anoniem: 136772
Ik heb geen links, ik kreeg het door van de gasten uit mijn huidige clan.4th schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:22:
[...]
wat zijn de links en hoe weet jij zo goed dat daar mense van hier opzitte... zit jij daar zelfs ook bij soms
Namen zoals ze hier op tweakers gebruikt worden zijn exact hetzelfde.

En ze hadden gelijk blijkbaar... het wordt bevestigd door de mensen zelf
Ik ben totaal niet geinteresseerd in die fora; vind het gewoon lame om te cheaten/hacken...
Anoniem: 143586
mensen hoe kan ik iemand ignoren? want er is een gast die e hele dag door op enter drukt met wisper en das niet echt zo leuk dus ff hoe ignore ik em???
Niet voor zover ik weet, het chatgedeelte van Rose heeft niet bijzonder veel opties...
Een automatische floodpreventie zou ook *zeer* welkom zijn, de laatste dagen zitten er steeds een paar mensen gigantisch te flooden bij het begin van de union battles, erg storend.
Een automatische floodpreventie zou ook *zeer* welkom zijn, de laatste dagen zitten er steeds een paar mensen gigantisch te flooden bij het begin van de union battles, erg storend.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Je kan in optie wisper uit zetten.Anoniem: 143586 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:33:
mensen hoe kan ik iemand ignoren? want er is een gast die e hele dag door op enter drukt met wisper en das niet echt zo leuk dus ff hoe ignore ik em???
Hey ik zou graag nog wat opmerkingen / tips willen over mijn hawkertje (welke zeer langzaam lvl-ed omdat ik tijd te kort heb
)
Hij's net L22 met de volgende stats:
STR: 37
DEX: 61
INT: 16
Con: 21
Cha: 11
Sen: 13
Skills:
Bow mastery L10
Combat Mastery L1
Aim shot L1 (wil voor eagle shot gaan).
Overigens mocht ik ooit zover komen dan wil ik een scout worden
Skills:
Bow mastery L10
Combat Mastery L1
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Nog wat ideetjes mbt het lijstje:GJ-tje schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:57:
Wat we tot nu toe al extra erbij hebben bedacht:
• Sorteren op job (en dus ook 2nd en 3rd jobs)
• Lijst met ik-wil-iemand-nadoen-mensjes
• Oplopend en aflopend sorteren (op lvl + A/Z + Z/A)
• Achter userinfo: datum wanneer die voor het laatst bewerkt is.
• 1 hoofdprofiel per gebruiker met 3 slots voor characters.
• sorteren op alle characters van GoT member
• bij iedere character mogelijkheid om character gegevens er te zetten (gegevens als: LVL character, 1st JOB, 2nd JOB, 3rd JOB, aantal STR, DEX, CON, INT, CHA, SEN en welke skills op welk lvl (en voor daelers linkje naar dealerlijst van andere site indien ze die hebben) )
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 01-06-2005 20:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 41017
str zo laten voor de eerste tijd, zou nog een beetje con en sen pompenklaasbram schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:46:
Hey ik zou graag nog wat opmerkingen / tips willen over mijn hawkertje (welke zeer langzaam lvl-ed omdat ik tijd te kort heb)
Skills:
Bow mastery L10
Combat Mastery L1
Ik doe altijd 2 dex en wat ik over heb gooi ik op of con of sen :]
Stuk voor stuk goeie tips, zal ze allemaal meenemen, en wat betreft het aantal characters per account, ik maak die wel net zo hoog, als dat je characters kan hebben binnen ROSE, 5 of 6 dus...Rakkerzero schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:05:
Nog wat ideetjes mbt het lijstje:
• Oplopend en aflopend sorteren (op lvl + A/Z + Z/A)
• Achter userinfo: datum wanneer die voor het laatst bewerkt is.
• 1 hoofdprofiel per gebruiker met 3 slots voor characters.
• sorteren op alle characters van GoT member
• bij iedere character mogelijkheid om character gegevens er te zetten (gegevens als: LVL character, 1st JOB, 2nd JOB, 3rd JOB, aantal STR, DEX, CON, INT, CHA, SEN en welke skills op welk lvl (en voor daelers linkje naar dealerlijst van andere site indien ze die hebben) )
Which gives us:
- Sorteren op job (en dus ook 2nd en 3rd jobs)
- Lijst met ik-wil-iemand-nadoen-mensjes
- Oplopend en aflopend sorteren (op lvl + A/Z + Z/A)
- Achter userinfo: datum wanneer die voor het laatst bewerkt is.
- 1 hoofdprofiel per gebruiker met 3 slots voor characters.
- sorteren op alle characters van GoT member
- bij iedere character mogelijkheid om character gegevens er te zetten (gegevens als: LVL character, 1st JOB, 2nd JOB, 3rd JOB, aantal STR, DEX, CON, INT, CHA, SEN en welke skills op welk lvl (en voor daelers linkje naar dealerlijst van andere site indien ze die hebben) )
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2005 20:41 ]
Con is te laag. Probeer die de volgende levels op 40 (dus dex/con = 3/2) te krijgen of zo. Als je nu al voornamelijk de boog gebruikt, zal je merken dat je nogal veel misses hebt.klaasbram schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:46:
Hey ik zou graag nog wat opmerkingen / tips willen over mijn hawkertje (welke zeer langzaam lvl-ed omdat ik tijd te kort heb)
Skills:
Bow mastery L10
Combat Mastery L1
Ik had voor de reset een hawker lvl 42 (wou scout worden) en dit waren mijn stats (zonder kleren en wapens):
STR: 52
DEX: 74
INT: 25
Con: 48
Cha: 21
Sen: 41
Voor int hoef je niks bij te doen. Ik had dat gedaan in de eerste lvls omdat ik niet wist dat dat dom was
Heeft er niemand trouwens een oplossing voor mijn probleem van een paar pagina's terug. Ik kan namelijk de 'Alt Gr'-toets (azerty-toetsenbord) niet meer gebruiken in Rose (voor de reset dus wel) en ik heb die nodig om @ en # te typen
Mij lukt het ook niet op de normale manier, maar als ik een ALT-code gebruik gaat het welxiander schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:46:
[...]
Heeft er niemand trouwens een oplossing voor mijn probleem van een paar pagina's terug. Ik kan namelijk de 'Alt Gr'-toets (azerty-toetsenbord) niet meer gebruiken in Rose (voor de reset dus wel) en ik heb die nodig om @ en # te typen.
ALT + 35 = #
ALT + 64 = @
[ Voor 61% gewijzigd door Volvados op 01-06-2005 21:19 ]
Iemand interesse in een 2nd engine? Die vond ik net relatief goedkoop in een shopje, maar het blijkt dat ik die niet mag gebruiken in combinatie met een wooden carbon frame... Niemand had mij verteld dat die dingen geen hoger part number mogen hebben
Ik heb de poll afgesloten, omdat het nu toch wel erg duidelijk is, wat men wil:

Ik kan dus aan de slag, om een nieuw (en verbeterd) ROSE Online pagina te maken.
De bestanden die Okke had, heb ik inmiddels door hem gemailt gekregen, waarvoor mijn dank.
Nu nog een lijst, met extra dingen die ik kan toevoegen (boven de (al) genoemde nieuwe features)
Ik kan dus aan de slag, om een nieuw (en verbeterd) ROSE Online pagina te maken.
De bestanden die Okke had, heb ik inmiddels door hem gemailt gekregen, waarvoor mijn dank.
Nu nog een lijst, met extra dingen die ik kan toevoegen (boven de (al) genoemde nieuwe features)
- 1 hoofdprofiel per gebruiker met 3 slots voor characters.
- bij iedere character mogelijkheid om character gegevens er te zetten (gegevens als: LVL character, 1st JOB, 2nd JOB, 3rd JOB, aantal STR, DEX, CON, INT, CHA, SEN en welke skills op welk lvl (en voor dealers linkje naar dealerlijst van andere site indien ze die hebben) )
- Admins en mods in het systeem, om nieuwe clans aan te maken, spelers te editen, te verwijderen
[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2005 23:23 ]
Dit is misschien wel belangrijk. Dat de clan leader personen uit de clan lijst kan gooien (als er mensen zijn die niet in de clan horen er wel in zetten). En dat personen die een hele tijd niks doen er op er uithaalt. En dat je zelf een clan naam kan toevoegen.
[ Voor 28% gewijzigd door Calamor op 01-06-2005 23:20 ]
Op de pagina die ik ga maken bedoel je? Ja, daar zaten we al aan te denken om te gaan doen, is ook wel logisch, maar zal hem toevoegen, voor de zekerheid...Calamor schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:19:
Dit is misschien wel belangrijk. Dat de clan leader personen uit de clan lijst kan gooien (als er mensen zijn die niet in de clan horen er wel in zetten). En dat personen die een hele tijd niks doen er op er uithaalt. En dat je zelf een clan naam kan toevoegen.
Anoniem: 82384
Jah! Heb ik wel. Ben nu lvl 49 (en aankomend AoT lid, Tecindo) en moet dus binnenkort een cart hebben. Heb momenteel ~ 150k cash, waarvan 67k voor de clan oprichting nodig. Maar heb ook nog een stapeltje scrolls en zo zodat ik na een paar uurtjes verkoop boven de 200k cash uit moet kunnen komen. Wat moet je er voor hebben? (Weet zo de NPC prijs niet, maar neem aan dat je hem voor minder verkooptChakotay schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:34:
Iemand interesse in een 2nd engine? Die vond ik net relatief goedkoop in een shopje, maar het blijkt dat ik die niet mag gebruiken in combinatie met een wooden carbon frame... Niemand had mij verteld dat die dingen geen hoger part number mogen hebben
(edit: voor de reset had ik ook zo'n fout gemaakt, heb toen alleen mijn goedkope frame verkocht, in plaats van de dure engine
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 82384 op 01-06-2005 23:35 ]
Anoniem: 82384
Ah! Dus 2/5% items bestaan nog wel. Ben al sinds het begin op zoek naar zulke dingen, maar nog geen een gezien (zelf niet voor absurde prijzen die ik niet kan betalenAnoniem: 123576 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:43:
OMG
Kijk waar ik even blij mee ben
Vond ik:)
Dank u golumpje
Bij de NPC istie 125-130k ofzo geloof ik, ik heb hem zelf voor 120k gekocht. Je mag hem voor 115k hebben, dat ok? Ik zal hem iig even vasthouden.Anoniem: 82384 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:34:
[...]
Jah! Heb ik wel. Ben nu lvl 49 (en aankomend AoT lid, Tecindo) en moet dus binnenkort een cart hebben. Heb momenteel ~ 150k cash, waarvan 67k voor de clan oprichting nodig. Maar heb ook nog een stapeltje scrolls en zo zodat ik na een paar uurtjes verkoop boven de 200k cash uit moet kunnen komen. Wat moet je er voor hebben? (Weet zo de NPC prijs niet, maar neem aan dat je hem voor minder verkoopt)
(edit: voor de reset had ik ook zo'n fout gemaakt, heb toen alleen mijn goedkope frame verkocht, in plaats van de dure engine
Laat maar
[ Voor 95% gewijzigd door Phyxion op 02-06-2005 06:55 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 40554
server is nog up 
is er vandaag geen Weekly Server Maintenance? was toch elke donderdag
is er vandaag geen Weekly Server Maintenance? was toch elke donderdag
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 02-06-2005 07:42 ]
net ff me shop geopend:
saint saber & elf 6/5
wat random EQ
Dark 2handed Sword 1/1
Saint Morningstar (1) 2/2 (lvl81)
sta in junon, ch1
edit:
iemand al iets gemerkt van de bug in clanfield?
http://gamersregion.com/forums/index.php?showtopic=410
blijkt dat je vast komt te zitten in pilaar en dan niets meer kunt
saint saber & elf 6/5
wat random EQ
Dark 2handed Sword 1/1
Saint Morningstar (1) 2/2 (lvl81)
sta in junon, ch1
edit:
[ Voor 40% gewijzigd door 4th op 02-06-2005 09:19 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ben ff de nick kwijt, maar er was ook iemand hier op GoT die vast kwam te zitten, in een paal, liet er zelfs screenshots van zien...4th schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:00:
edit:
Ik heb trouwens het lijstje voor het nieuwe overzicht bijgewerkt:
- Black list - Lijst met niet te vertrouwen mensen, zoals scammers, hackers en spammers.
- Whitelist - Lijst met mensen die je wél kan vertrouwen, zoals al onze XoT leden al hier, en de mensen van ROSE op GoT die geen lid zijn van hier.
- Het overzicht zelf - Onmisbaar natuurlijk, maar uitgebreider dan nu
- 1 hoofdprofiel per gebruiker met 3 slots voor characters. (worden er waarschijnlijk 5 of 6, weet niet precies hoeveel je er in ROSE kan, dacht 5...
- bij iedere character mogelijkheid om character gegevens er te zetten (gegevens als: LVL character, 1st JOB, 2nd JOB, 3rd JOB, aantal STR, DEX, CON, INT, CHA, SEN en welke skills op welk lvl (en voor dealers linkje naar dealerlijst van andere site indien ze die hebben) )
- Admins en mods in het systeem, om nieuwe clans aan te maken, spelers te editen, te verwijderen
- Pagina met guides, uiteraard ook om een guide toe te voegen of bewerken, etc. (Eventueel in NL en EN)
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2005 10:47 ]
Anoniem: 133390
Toe maar 4th. Je zit lekkere items te verkopen
Ben je nu trouwens van die Garnets(2) af?
Ben gister maar eens helemaal niet op rose geweest. En ff een keer niet is ook wel zo lekker
Maarja dat moet vandaag maar weer even goed gemaakt worden natuurlijk.
Leuk iniatief zo Gjtje
Wordt zo te zien een leuke samengestelde site. Vooral bealngrijk vind is misschien een mooie duidelijke lijst met alleen maar linkjes naar handige sites.
Ben gister maar eens helemaal niet op rose geweest. En ff een keer niet is ook wel zo lekker
Leuk iniatief zo Gjtje
Ik ben ook wel eens door de grond gezakt
... kon er alleen uit springen door een paar bonfires te maken
AirX, ik moet zeggen dat ik gisteren heerlijk met je hebt samen gewerkt. Jammer alleen dat je de hele tijd dood op de grond lag bij de Aqua's in Elveroon DesertAirX schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:49:
Ik ben ook wel eens door de grond gezakt... kon er alleen uit springen door een paar bonfires te maken
Hehe, was gister behoorlijk vaag jah. Ik had daar mooi een shopje opgezet, kom ik thuis, ROSE helemaal uitcardinal808 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:52:
[...]
AirX, ik moet zeggen dat ik gisteren heerlijk met je hebt samen gewerkt. Jammer alleen dat je de hele tijd dood op de grond lag bij de Aqua's in Elveroon Desert

Elke keer bij FW(UB) zie ik mensen door muren lopen. Hoe doen ze dat?
En ken iemand een betrouwbare gem dealer? Ben er 1 aan het zoeken. En gems kunnen toch ook weer uit een ring of wapen? Ben ook een dealer en na 70 ook gems kan maken. Maar ik heb dat nog nooit gegaan. Hoe gaat dat met er uit halen als het kan.
En ken iemand een betrouwbare gem dealer? Ben er 1 aan het zoeken. En gems kunnen toch ook weer uit een ring of wapen? Ben ook een dealer en na 70 ook gems kan maken. Maar ik heb dat nog nooit gegaan. Hoe gaat dat met er uit halen als het kan.
[ Voor 73% gewijzigd door Calamor op 02-06-2005 10:00 ]
Anoniem: 102251
Dat was ik dus geloof pagina 35 36 onderaanGJ-tje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:36:
[...]
Ben ff de nick kwijt, maar er was ook iemand hier op GoT die vast kwam te zitten, in een paal, liet er zelfs screenshots van zien...
Ik heb trouwens het lijstje voor het nieuwe overzicht bijgewerkt:Ik weet alleen niet, of jullie een pagina met guides willen, uiteraard vertaalt naar NL (is imo wel zo makkelijk). Of een EN en NL versie naast elkaar
- Black list - Lijst met niet te vertrouwen mensen, zoals scammers, hackers en spammers.
- Whitelist - Lijst met mensen die je wél kan vertrouwen, zoals al onze XoT leden al hier, en de mensen van ROSE op GoT die geen lid zijn van hier.
- Het overzicht zelf - Onmisbaar natuurlijk, maar uitgebreider dan nu
- 1 hoofdprofiel per gebruiker met 3 slots voor characters. (worden er waarschijnlijk 5 of 6, weet niet precies hoeveel je er in ROSE kan, dacht 5...
- Pagina met guides, uiteraard ook om een guide toe te voegen of bewerken, etc. (Eventueel in NL en EN)
- Pagina met XFire profielen, dan kun je zien, wie waar online is, is wel zo handig...
[afbeelding]
Is een voorbeeldje
(idd, moet nog spelen...)
Anoniem: 102251 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:23:
Dat was ik dus geloof pagina 35 36 onderaan
offtopic:
Ligt eraan hoeveel berichten per pagina je hebt... Ik heb er 100, dus kom maar maximaal aan 11 pagina's
Kan je instellen op je persoonlijke MyReact
Ligt eraan hoeveel berichten per pagina je hebt... Ik heb er 100, dus kom maar maximaal aan 11 pagina's
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2005 10:28 ]
Anoniem: 95989
hm, gisteravond wel weer leuk bezig geweest zit nu op lvl 19 ongeveer. Was met een hawker die een paar levels lager dan mij was aan het partyen in Breezy Hills. Ging wel heel goed opzich, zolang als ik maar bleef opletten
Mensen. Ik zou graag feedback willen hebben op de TS. Binnenkort komt deel 9 er weer aan en heb al enkele aanvullingen gedaan. Ik zou graag willen weten wat men nog meer in de TopicStart zou willen zien of ander willen zien.
@ cardinal808
Als je de url van de images hetzelfde houd kan ik een nieuwe titel image uploaden.
Heb namelijk een nieuwe gemaakt
Als je de url van de images hetzelfde houd kan ik een nieuwe titel image uploaden.
cardinal808 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:56:
Mensen. Ik zou graag feedback willen hebben op de TS. Binnenkort komt deel 9 er weer aan en heb al enkele aanvullingen gedaan. Ik zou graag willen weten wat men nog meer in de TopicStart zou willen zien of ander willen zien.
- Grandioze herziening van de TS qua info zou niet verkeerd zijn. Denk hierbij aan alle voorgaande delen, die nu wel beetje missen...
- Bijgewerkte sectie met links. Bijv een link, naar het XoT forum Misschien is pointen naar de links pagina op het XoT Forum ook wel voldoende...
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2005 11:08 ]
Anoniem: 120020
rose_129_129en.exe is verschenen op de officiele site van rose online. Ben bezig met downloaden op school 
Balen alleen dat het zo ontzettend traag gaat via de rose website. Hoop dat bij de nieuwe update de patches er al bij zitten.
Balen alleen dat het zo ontzettend traag gaat via de rose website. Hoop dat bij de nieuwe update de patches er al bij zitten.
Anoniem: 133390
De link van Irc graag erin verwerktcardinal808 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:56:
Die nieuwere versie maak opzich niet veel uit. Nieuwe dingen krijg je er wel bij met updaten.Anoniem: 120020 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:22:
rose_129_129en.exe is verschenen op de officiele site van rose online. Ben bezig met downloaden op school
Ik denk eigenlijk, dat het gewoon een nieuwe client installatie is, met alle (huidige) patches er in. Voor de 'oude' clients zullen er wel updates voor verschijnen dan, waar op gechecked word, alvorens je ROSE joint.Anoniem: 120020 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:22:
Anoniem: 120020
is er iemand die voor mij een mirror kan maken? het gaat zo irritant traag hier op school.
dat is niet de nieuwe patch hoor masta, anders hadden wij allang een update gehad via de client
AwesomeRakkerzero schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:02:
@ cardinal808
Punt 1. had ik al in de nieuwe topicstart verwerkt. ben ik kennelijk elke keer vergetenGJ-tje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:06:
[...]
- Grandioze herziening van de TS qua info zou niet verkeerd zijn. Denk hierbij aan alle voorgaande delen, die nu wel beetje missen...
- Bijgewerkte sectie met links. Bijv een link, naar het XoT forum Misschien is pointen naar de links pagina op het XoT Forum ook wel voldoende...
Punt 2. Staat in de nieuwe al een verwijzing naar de index van het forum. Ik had ze alleen nog niet uitgesplitst, maar het is een idee.
IRCAnoniem: 133390 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:31:
[...]
De link van Irc graag erin verwerkt(of ben ik echt zo blind dat ik het niet zie?)
Zonder gekheid, zal hem even opzoeken en erbij zetten
"School is om te werken en niet om te downloaden" riep de moraalridder en dacht aan zijn talloze zip-disks die hij mee naar school nam.Anoniem: 120020 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:40:
is er iemand die voor mij een mirror kan maken? het gaat zo irritant traag hier op school.
klein vraagje...
waarom kan ik niet spelen?
het de client gedownload
gepatched daarna verschijnt er nu een venster met 2 knoppen onderaan
play rose online en check all
daarboven hoort een website te verschijnenen maar die doet het al 2 dagen niet.
als ik op check all drukt dan zegt die dat ik rose al kan spelen
heb trouwens ook al een account aangemaakt
het de client gedownload

Dit gaat dus ook in de TS. Mensen die niet op het idee komen dat "Play Rose Online" misschien het spel start. Ik wil niet weten hoevaak ik deze al voorbij heb zijn komen.SonyEricsson schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:19:
klein vraagje...
het de client gedownload
Je moet dus op die knop drukken, die pagina heeft het nooit gedaan
Beste leden 
Er zijn nog een aantal plekken vrij in de 3de clan. graag willen we hiervoor muses en hawkers
Laat je horen op de subforum van de clan's.
Er zijn nog een aantal plekken vrij in de 3de clan. graag willen we hiervoor muses en hawkers
Ben ik nou gek, of is het redelijk voor de hand liggend dat je op play moet klikken om te gaan spelen?
[ Voor 32% gewijzigd door Chakotay op 02-06-2005 14:16 ]
yes yes yes!!!
garnet[2] verkocht voor 310k!!
mijn dag is weer goed
garnet[2] verkocht voor 310k!!
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik heb al meerdere keren suggesties gedaan, maar nooit wat van terug gezien..cardinal808 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:56:
Kater? Eerst water, de rest komt later
Hopelijk heb ik mijn shit ook verkocht als ik thuisben, met 10k kom ik momenteel nog niet ver4th schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:22:
yes yes yes!!!
garnet[2] verkocht voor 310k!!mijn dag is weer goed
Wil me Garnet eigenlijk ook verkopen, liever ruilen tegen Ruby / Diamond of Peridot
@Amafi, jij kon toch Lion BS craften he? Als je ingame bent vraag ik wel of je het voor mij wilt doen. De prijzen van de Lion BS is nog te hoog om te kopen imho.
Misschien weet ik ngo wel een gegadigde. zij is een hawker in zit nu op level 26 als ik het goed hebsp00f schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:10:
Beste leden
Waar, wat, hoe?Haan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:28:
[...]
Ik heb al meerdere keren suggesties gedaan, maar nooit wat van terug gezien..
[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 02-06-2005 14:40 ]
Geen zin om het terug te zoeken
als je het wel in SP wilt houden, laat het ff weten, dan maak ik een betere versie
Jep ik kan die ondingen craften. Maar heb altijd 98% kans op succes. Maar toch is 3 van de 4 lionbs crafts misluktPsychoot schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:39:
[...]
Hopelijk heb ik mijn shit ook verkocht als ik thuisben, met 10k kom ik momenteel nog niet ver
Wil me Garnet eigenlijk ook verkopen, liever ruilen tegen Ruby / Diamond of Peridot![]()
@Amafi, jij kon toch Lion BS craften he? Als je ingame bent vraag ik wel of je het voor mij wilt doen. De prijzen van de Lion BS is nog te hoog om te kopen imho.
Wel natuurlijk op die 1ne die wel lukte ruime winst gemaakt (sinds wanneer zijn die dingen 190k waard?) Maar zal helaas weer een tijd duren voordat ik online kan komen.
Ben tot zondag in ieder geval niet in de buurt van een PC met rose.
Leve het leven buiten Rose moet ik maar denken
dat zou wel handig en leuk zijnHaan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:59:
[...]
als je het wel in SP wilt houden, laat het ff weten, dan maak ik een betere versie
haan, zoek me vanavond ff op, je krijgt 112k van die 600k vanavond van mij
Tancaliel kan die dingen ook craften, ik heb er eentje van haar op m'n rug hangen nuPsychoot schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:39:
[...]
Hopelijk heb ik mijn shit ook verkocht als ik thuisben, met 10k kom ik momenteel nog niet ver
Wil me Garnet eigenlijk ook verkopen, liever ruilen tegen Ruby / Diamond of Peridot![]()
Ik heb er gewoon 1 gevind in B1Chakotay schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:14:
[...]
Tancaliel kan die dingen ook craften, ik heb er eentje van haar op m'n rug hangen nu
Wat zijn je stat van con en sens?Amafi schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:07:
[...]
Jep ik kan die ondingen craften. Maar heb altijd 98% kans op succes. Maar toch is 3 van de 4 lionbs crafts mislukt
Wel natuurlijk op die 1ne die wel lukte ruime winst gemaakt (sinds wanneer zijn die dingen 190k waard?) Maar zal helaas weer een tijd duren voordat ik online kan komen.
Ben tot zondag in ieder geval niet in de buurt van een PC met rose.
Leve het leven buiten Rose moet ik maar denken
Ik kan ze ook maken. Heb nu 112 con en 106 sens. Als iemand weet een betrouwbare dealer die gems kan maken dan komt er nog 16 sen en 8 con bij.(met geluk)
En zijn die zo veel waard die?
Haan heeft zijn buy trick max. Moet aan hem vriendelijk vragen.
[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 02-06-2005 16:37 ]
Een Lion BS moet wel heel goede stats hebben om 190k waard te zijn, zelfs als je zonder buy trick je materials koopt, en 1k voor elke lesian rekent, zit er voor nog geen 30k aan materials in... In shops zie ik die dingen ook vaak genoeg voor onder de 30k staan. Ik heb zelf nu een 20/12 trouwens 
inspec is een NL artisan met (de laatste keer dat ik em sprak) G2 gemcutting trouwens. Ik ken hem verder niet echt, maar hij heeft voor mij 2 Topaz' gemaakt zonder me op te lichten, waarschijnlijk wel betrouwbaar dus
inspec is een NL artisan met (de laatste keer dat ik em sprak) G2 gemcutting trouwens. Ik ken hem verder niet echt, maar hij heeft voor mij 2 Topaz' gemaakt zonder me op te lichten, waarschijnlijk wel betrouwbaar dus
[ Voor 28% gewijzigd door Chakotay op 02-06-2005 15:42 ]
Tja heb geloof ik nu 114 con. Wel iets minder Sen moet ik zeggen <85 geloof ik.
En gebruikte ook keurig silver iron.
En die 190k was wel voor een 22 dodge 12 def Lion BS. Niet de eerste de beste en zeker geen 12/12
En gebruikte ook keurig silver iron.
En die 190k was wel voor een 22 dodge 12 def Lion BS. Niet de eerste de beste en zeker geen 12/12
Dan trek ik vanavond of morgenavond ff aan je jas, dan kun je zo'n ding voor me craften. Alleen ff 70 metal inkopen (iemand met buytrick ?Calamor schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:27:
[...]
Wat zijn je stat van con en sens?
Ik kan ze ook maken. Heb nu 112 con en 106 sens. Als iemand weet een betrouwbare dealer die gems kan maken dan komt er nog 16 sen en 8 con bij.(met geluk)
En zijn die zo veel waard die?

Animal backbones heb je zo bij elkaar als je even in B1 hakt, lesians droppen daar soms ook wel.
Gewoon op Play ROSE klikken, die website is al vanaf het begin 'down' (lees: bestaat gewoon niet)SonyEricsson schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:19:
Anoniem: 65952
Hiermee is dus al een deel van mijn vragen beantwoordtChakotay schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:40:
Maar wat voor refiner heb je nodig om Topaz te maken? low ether, ether? of zijn er nog andere?
En blue crystal wordt ook gebruikt voor Sapphire. Is er dus een kans dat je een Sapphire krijgt ipv een Topaz?
Voor een G1 topaz heb je essense nodig om 99% successrate te krijgen (afhankelijk van de build van de artisan). In het craft menu kan je kiezen wat voor jewel je wilt hebben, dus als je om een Topaz vraagt krijg je ook een Topaz, en geen andere jewel
FF tussendoor ik heb nog het een en ander in de aanbieding:
2x Gloria gun
2x Airgun
1x Bushido 100% livespan
1x lemmigsrod
1x animalrod
en nog wat andere wapens en equipment
Alles autoprice, want ik sleep die troep nu al veel te lang mee en bovendien heb ik knaken nodig om meats te halen (tja soldier). Ik sta net bij de overgang van Junon naar Elveroon in chan 1.
[/schaamteloze spam]
2x Gloria gun
2x Airgun
1x Bushido 100% livespan
1x lemmigsrod
1x animalrod
Alles autoprice, want ik sleep die troep nu al veel te lang mee en bovendien heb ik knaken nodig om meats te halen (tja soldier). Ik sta net bij de overgang van Junon naar Elveroon in chan 1.
[/schaamteloze spam]
[ Voor 6% gewijzigd door Suepahfly op 02-06-2005 21:31 ]
Stats, refined ofzo? Zo niet, waarom geef je het niet aan npc
. Dat je ze zo lang hebt heeft een reden weet je...
ik heb net het meeste aan een ncp verkacht. Maar wat geven die slechte prijzen zeg

Anoniem: 65952
Dank ChakotayChakotay schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:26:
Voor een G1 topaz heb je essense nodig om 99% successrate te krijgen (afhankelijk van de build van de artisan). In het craft menu kan je kiezen wat voor jewel je wilt hebben, dus als je om een Topaz vraagt krijg je ook een Topaz, en geen andere jewel
Heb je nog tips voor het vinden van een artisan? Ik zal proberen die inspec te vinden maar ik weet nog niet precies hoe ik dat moet doen. Wat vragen die gasten zo'n beetje voor het maken van een gem?
Anoniem: 142611
Hmm, ik had net toch iets raars... Ik was gewoon rustig aan het lopen van de ene plek in Lake of Anima naar de andere, en ineens *poef* dood
Waarbij mn poppetje ook gewoon op zn plek bleef staan in plaats van om te vallen trouwens, en zo'n standaard beesten-zoek-heen-en-weer-zwaai beweginkje maakte met mn gun...
Ik bedoel, als het laggy was, ik nog 300hp had en ik een beest aan het killen was heb ik wel eens vaker gehad dat ik dan ineens dood was ipv in een paar klappen, daar kan ik nog in komen. Maar ik was gewoon aan het lopen, in Lake waar alles blauw is en met bijna volle hp balk, en vooral voor de verandering met echt 0,0 lag... Dus ik snap er helemaal niks van. Dat ik ineens zoveel lag kreeg dat ik door een aggressive beest werd aangevallen, die mij de 10+ klappen gaf die nodig waren om dood te gaan en vervolgens weer wegrende wat ik allemaal niet zag door de lag, om vervolgens weer nergens last van te hebben wil er bij mij niet helemaal in
En anders zou ik niet zo'n punt maken van een keertje doodgaan, maar op lv49 waar 1x doodgaan 25000 xp kwijtraken betekent had ik er niet zo'n zin in
Als je zelf de materials brengt vraagt hij trouwens 2k per gem dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
Ik bedoel, als het laggy was, ik nog 300hp had en ik een beest aan het killen was heb ik wel eens vaker gehad dat ik dan ineens dood was ipv in een paar klappen, daar kan ik nog in komen. Maar ik was gewoon aan het lopen, in Lake waar alles blauw is en met bijna volle hp balk, en vooral voor de verandering met echt 0,0 lag... Dus ik snap er helemaal niks van. Dat ik ineens zoveel lag kreeg dat ik door een aggressive beest werd aangevallen, die mij de 10+ klappen gaf die nodig waren om dood te gaan en vervolgens weer wegrende wat ik allemaal niet zag door de lag, om vervolgens weer nergens last van te hebben wil er bij mij niet helemaal in
En anders zou ik niet zo'n punt maken van een keertje doodgaan, maar op lv49 waar 1x doodgaan 25000 xp kwijtraken betekent had ik er niet zo'n zin in
Hem whisperen lijkt me het handigst.Anoniem: 65952 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:14:Heb je nog tips voor het vinden van een artisan? Ik zal proberen die inspec te vinden maar ik weet nog niet precies hoe ik dat moet doen. Wat vragen die gasten zo'n beetje voor het maken van een gem?
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 142611 op 02-06-2005 22:21 ]
Hmm, ik zie nu net weer een file op m'n bureaublad staan die van een site komt die geshout werd. Het is al mischien een week geleden dat het geshout was.
Het heet Epixrose en zou je HP balk altijd vol houden of iets in die trend. Shout was iets van van: Download now and scan for virusses, it's no virus!
Iemand hier die al die talen kent en dus weet wat erin zit? Ik ga het niet installen, niet dat ik me kan voorstellen dat wat het beloofd ooit waar zal zijn. Maar vraag me af wat het is
Ik ga hem hier niet linken (google levert ook niets op) stel dat het wel een hack is.
Ik met m'n goed stel hersens ben zo ver dat ik het install bestandje heb uitgepakt in 2 bestanden
ROSEonline.exe en MSINET.OCX vaag allemaal
Het heet Epixrose en zou je HP balk altijd vol houden of iets in die trend. Shout was iets van van: Download now and scan for virusses, it's no virus!
Iemand hier die al die talen kent en dus weet wat erin zit? Ik ga het niet installen, niet dat ik me kan voorstellen dat wat het beloofd ooit waar zal zijn. Maar vraag me af wat het is
Ik ga hem hier niet linken (google levert ook niets op) stel dat het wel een hack is.
Ik met m'n goed stel hersens ben zo ver dat ik het install bestandje heb uitgepakt in 2 bestanden

[ Voor 17% gewijzigd door Rooster op 02-06-2005 22:41 ]
Anoniem: 36960
tip:
Zet volgende keer in de OP wat je elke keer bij de adds moet aanvullen voor welke character. Dus:
Voor de soldier: str en con. en bij de andere characters weer andere.
Want wat moet ik bij de raider vooral adden??
Ik weet zeker dat het al wel 100 keer gevraagd is.
Zet volgende keer in de OP wat je elke keer bij de adds moet aanvullen voor welke character. Dus:
Voor de soldier: str en con. en bij de andere characters weer andere.
Want wat moet ik bij de raider vooral adden??
Ik weet zeker dat het al wel 100 keer gevraagd is.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 36960 op 02-06-2005 22:38 ]
Waarom zou je in godsnaam zoiets willen downloaden...Dutch-Hane schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:35:

Probeer het progje dan ook maar, zal wel keylogger in zitten..is niet erg
99% kans dat het gewoon een keylogger is =/Dutch-Hane schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:35:
Hmm, ik zie nu net weer een file op m'n bureaublad staan die van een site komt die geshout werd. Het is al mischien een week geleden dat het geshout was.
Iemand hier die al die talen kent en dus weet wat erin zit? Ik ga het niet installen, niet dat ik me kan voorstellen dat wat het beloofd ooit waar zal zijn. Maar vraag me af wat het is![]()
Meld je ff aan op de Subforum's: deze dusAnoniem: 145261 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:40:
Heb een lvl 32 Soldier en een 26 Hawker en wil graag de 3e clan joinen![]()
greetz
Waarschijnlijk kan je er met je hawker wel in, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. als we een hawker vinden met een hoger lvl kan die voorang krijgen.
In de startpost, ExceedHelper of deze:Anoniem: 140906 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:40:
Die servers zijn egt altijd exceeded >.>
http://www.flipdesign.nl/GoT/ROSE/ExceedHelper601.rar
Het helpt niet tegen het Exceeded zijn zelf, dat is waar, maar maakt het wel gemakkelijker, doordat je 'vanzelf' joint, op een gekozen channel...
Is idd een keylogger.. Achja, de mensen die het downloaden, willen hacks hebben.. Dus eigenlijk wel verdiende loon als ze het openen of niet danAnoniem: 136772 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:04:
[...]
Waarom zou je in godsnaam zoiets willen downloaden...![]()
Probeer het progje dan ook maar, zal wel keylogger in zitten..is niet erg
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Anoniem: 102251
Je zal van junon naar anima bedoelen want volgens mij is er geen poort naar elveroon vanuit junon.Suepahfly schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:30:
FF tussendoor ik heb nog het een en ander in de aanbieding:
2x Gloria gun
2x Airgun
1x Bushido 100% livespan
1x lemmigsrod
1x animalrod
[/schaamteloze spam]
Ik heb trouwens essence ergens voor nodig geven alleen goblins dat? En wat is de prijs daar ongeveer van?
En voor de nieuwe playlist van wie op got rose speelt nog een klein idee (weet niet of het al in de planning zat maarja): password reminder via email ofzo, vergeet nu elke keer me password

En dan nog een klein vraagje..als je ctrl indrukt zie je alle items liggen ik wil dat dat standaard is hoe doen we dat? Heb het een paar keer gehad maar dat ging per ongeluk.
En dan nog een klein dingetje
http://img249.echo.cx/img249/4955/screen1124kh.jpg
Zoals je hier ziet zit er zo'n ding in z'n wapen..hoe heet dat ook alweer?

En waar kan je dat erin laten zetten?
Ja ik weet dat het alleen kan als er zon rondje op het plaatje van je wapen zit
Ja sorry speel het nog niet zo lang maar dit soort dingen wil ik nu ook wel is weten
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 102251 op 03-06-2005 00:08 ]
Ctrl+AltAnoniem: 102251 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:34:
[...]
En dan nog een klein vraagje..als je ctrl indrukt zie je alle items liggen ik wil dat dat standaard is hoe doen we dat? Heb het een paar keer gehad maar dat ging per ongeluk.
Dat is gewoon een gem, in dit geval een ruby. Erin zetten is echt het makkelijkste wat er is, je sleept de gem die je in het item wilt ernaartoe en klaar ben jeEn dan nog een klein dingetje![]()
http://img249.echo.cx/img249/4955/screen1124kh.jpg
Zoals je hier ziet zit er zo'n ding in z'n wapen..hoe heet dat ook alweer?![]()
En waar kan je dat erin laten zetten?
Ja ik weet dat het alleen kan als er zon rondje op het plaatje van je wapen zit
Dit is pas ziek.. 2 Lui die al met dragon wings lopen...

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 142611
Hmm, na net een uurtje of 4 nonstop ROSE gespeeld te hebben, en in totaal denk ik zo'n 6 uur vandaag, ging het internetten gelijk daarna niet helemaal goed meer...
[02:30:51] tancaliel says: ik moet niet rechtermuisknop, sleep naar beneden doen om te scrollen he?
[02:30:58] Marco says: XD
[02:31:00] Marco says: nee
[02:31:07] tancaliel says: dat deed ik niet alleen
[02:31:32] tancaliel says: ik vroeg me daarna nog zeker 2 seconden heel verbaasd af waarom het niet werkte, voor ik het doorhad
[02:31:36] tancaliel says:
Anoniem: 101682
haha,
zag 4 dagen geleden al rondlopem, non stop vanaf reset doorgespeeld.
ach over 2 weken loop ik er ook in rond
zag 4 dagen geleden al rondlopem, non stop vanaf reset doorgespeeld.
ach over 2 weken loop ik er ook in rond
Het is 100% zeker een keylogger, zelf getest hier, je moest username en pass invullen, en dan werd dat naar een emailadres verstuurd. Niet openen, maar verwijderen dusDutch-Hane schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:35:
Iemand hier die al die talen kent en dus weet wat erin zit? Ik ga het niet installen, niet dat ik me kan voorstellen dat wat het beloofd ooit waar zal zijn. Maar vraag me af wat het is![]()
Had dat toen ook al meteen geshout btw
Gewoon rechteralt indrukken is korterHaan schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:12:
[...]
Ctrl+Alt
[...]
Dat is gewoon een gem, in dit geval een ruby. Erin zetten is echt het makkelijkste wat er is, je sleept de gem die je in het item wilt ernaartoe en klaar ben je
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik kwam net een leuke pagina tegen, was in Japans, maar Babelfish maakt er leuk leesbaar spul van
Jammer genoeg, staat er niet bij, waar je het beste kan LVL'en, maar daar is een andere URL voor, heb ik gezien... (Die ik helaas even kwijt ben, maar hij staat als het goed is op het XoT forum, in het links gedeelte. Maar bovenstaande URL, vertelt je, wie en wat je waar kan vinden, ook wel handig lijkt me, of het nog zo is weet ik niet, maar denk het wel...
URL komt trouwens uit deeltje 2...
Gekke is alleen, op bovenstaande URL, staan de caves wel, maar op die kaart voor waar je het beste kan LVL'en niet, nu vraag ik me af, wat kan je doen in die cave (die naast Adventure Plain zitten)?
Jammer genoeg, staat er niet bij, waar je het beste kan LVL'en, maar daar is een andere URL voor, heb ik gezien... (Die ik helaas even kwijt ben, maar hij staat als het goed is op het XoT forum, in het links gedeelte. Maar bovenstaande URL, vertelt je, wie en wat je waar kan vinden, ook wel handig lijkt me, of het nog zo is weet ik niet, maar denk het wel...
Gekke is alleen, op bovenstaande URL, staan de caves wel, maar op die kaart voor waar je het beste kan LVL'en niet, nu vraag ik me af, wat kan je doen in die cave (die naast Adventure Plain zitten)?
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2005 09:48 ]
Anoniem: 123576
Eindlijk lvl 70 
Second job qeust is trouwens een trouma maar ja... gedaan
Dus nu officieel Champ
Second job qeust is trouwens een trouma maar ja... gedaan
Dus nu officieel Champ
goblins hakken en low essence, essence en low ether vindenGJ-tje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:47:
Ik kwam net een leuke pagina tegen, was in Japans, maar Babelfish maakt er leuk leesbaar spul van
ik zou er niet ingaan voor je lvl 45 bent en dan alleen in b1 gaan.
ik druk ook op play roseGJ-tje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:00:
[...]
Gewoon op Play ROSE klikken, die website is al vanaf het begin 'down' (lees: bestaat gewoon niet)
maar er start gewoon nix op

post 999 en 1000 is voor het modje, nieuwe deel is: [PC MMORPG] ROSE Online - deel 9Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:47:
Word tijd voor nieuw deeltje jongens
[ Voor 14% gewijzigd door Cardinal op 03-06-2005 13:13 ]
Cave geeft ook waardeloze XP, is dus niet om in te levelen.GJ-tje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:47:
Om refines te vinden en cart quest te doen.
Dit topic is gesloten.