Misshien nonstop vanaf maandagCalamor schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:38:
[...]
Om s'middags 14:30 en s'ochtens om 01:30 (aanmelden en je moet snel klikken en anders zit er niet meer in). Om 15:00 en 02:00 begint de echte FW. Het is nu wel zo dat het binnen 10min af gelopen is.
Dat was s'middags dan. s'Ochtens konde ze het niet eens beschadigen.
Hoe lang zal die daar mee bezig geweest zijn?
[afbeelding]
Verwijderd
Vandaag hebben dus eindelijk geld voor de clan, we moesten allemaal wachten op haan
, maar is uiteindelijk goed gekomen. hier een screenie van lot

ik wil nog ff excuuses aanbieden voor nihonjin, maar over paar weken zijn we grade 2 en kunnen dus weer wat members bij.
ik wil nog ff excuuses aanbieden voor nihonjin, maar over paar weken zijn we grade 2 en kunnen dus weer wat members bij.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 00:51 ]
Sorry jongens, maar in het weekend zit ik bij m'n ouders, dus heb niet altijd vrije beschikking over de pc. Maar in ieder geval nog bedankt dat ik het clan-geld kon gebruiken voor m'n meat&oj handeltje
Als er nog mensen zijn die een ton kunnen missen, laat het me ff weten, ik kan het goed gebruiken.
Ik heb nu trouwens buy trick gemaxt tot aan lvl 70, dus nu kan de handel pas echt goed beginnen
Als er nog mensen zijn die een ton kunnen missen, laat het me ff weten, ik kan het goed gebruiken.
Ik heb nu trouwens buy trick gemaxt tot aan lvl 70, dus nu kan de handel pas echt goed beginnen
Kater? Eerst water, de rest komt later
cl wrm kom ik nooit op clan foto's 
bah economie hangt gelijk hoog -_-;; met hoo lv 7x+ers kan ik zulke prijzen misschien nog begrijpen voor refines.... maar zo
bah economie hangt gelijk hoog -_-;; met hoo lv 7x+ers kan ik zulke prijzen misschien nog begrijpen voor refines.... maar zo

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Zodan, net na de Faction War lekker met z'n 3en Grunters gehakt, ging erg goed 
Ik had niet verwacht dat ik met mn level 38 soldier al Grunter Captains kan tanken
Ik had niet verwacht dat ik met mn level 38 soldier al Grunter Captains kan tanken
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
wat doe ik verkeerd?
Hij had een buy shop en hij kocht ze in voor 8.5k ipv 850 (hij heeft waarschijnlijk één 0 te veel gedaan)
(is een fout van hem)
ik had hem zelf nog gepmt maar hij was er niet!
ik scam nooit of whatever
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 07:09 ]
Verwijderd
Jammer dat ik dan nooit mee kan doen aan een faction war
zijn ze er ook in het weekeind?
Ik begon trouwens gister toen ik inlogte helemaal in adventure plains weer
iemand een idee waarom? Mag ik ook in de clan als die een grade omhoog is?
Ik begon trouwens gister toen ik inlogte helemaal in adventure plains weer
Wat doet hij verkeerd? Is gewoon dom van die gast die ze zo in de store zetVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 07:07:
[...]
wat doe ik verkeerd?
Hij had een buy shop en hij kocht ze in voor 8.5k ipv 850 (hij heeft waarschijnlijk één 0 te veel gedaan)
(is een fout van hem)
ik had hem zelf nog gepmt maar hij was er niet!
ik scam nooit of whatever

We lazen waarschijnlijk dat hij het verkochtJaii schreef op maandag 23 mei 2005 @ 07:18:
[...]
Wat doet hij verkeerd? Is gewoon dom van die gast die ze zo in de store zet. Ik heb ook een keer ~100 ethers ingekocht voor 13z each, ook gewoon dom van die kerel. En nou niet schijnheilig doen dat je dat dan terug moet geven want ja, zou hij dat ook bij jou doen?

Woei, lvl 35, vanmiddag lekker verder hakken 
Op welke chan speelt LoT?
Op welke chan speelt LoT?
Channel 2, alleen bestaat die op dit moment even niet 
vaaag, ik ben er weer in, maar blijkbaar ben ik de enige ofzo.. Heel junon is nu al een paar minuten leeg
En ik kan niks doen, want ben te zwaar om te rennen

vaaag, ik ben er weer in, maar blijkbaar ben ik de enige ofzo.. Heel junon is nu al een paar minuten leeg

[ Voor 60% gewijzigd door Haan op 23-05-2005 08:46 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ja ik kwam er ook achter, 2keer DC gehad vannacht. 1 keer toen ik wakker werd om 4.30 (dont ask) opniew een shop opgezet. En net om 9.00uur was er weer een DC geweest.Haan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 08:41:
Channel 2, alleen bestaat die op dit moment even niet
vaaag, ik ben er weer in, maar blijkbaar ben ik de enige ofzo.. Heel junon is nu al een paar minuten leegEn ik kan niks doen, want ben te zwaar om te rennen
Scheelt wel in de hoeveelheid shops, ben trouwens helemaal verliefd op de artisan job. Vooral die fairywings verdienen goed. Had ik gisteravond nog 10k over en een paar veren en draden. Nu zit ik alweer op 100k, man ik ben nog nooit zo rijk geweest...
wa vindt iedereen dervan om probere donderdag de clan op te zette? heeft iedereen al 75% minimaal van het totale bedrag? fnf ook ok met jou, jij moet iig online zijn 
btw, oot mense, werk ff de lijst bij: http://www.rose.azwart.nl ben wel benieuwd waar iedereen zit nu, want zie lot met spronge vooruit gaan
(en al 16 members hebbe
)
@haantje... had vraagje, zou je me keer kunne helpe met kope van crackshot ring? had gehoord van amafi da je buytrick gemaxt had, thx
btw, oot mense, werk ff de lijst bij: http://www.rose.azwart.nl ben wel benieuwd waar iedereen zit nu, want zie lot met spronge vooruit gaan
koop een gun of launcher... scheelt uren, zat daarmee nog 3-5 uur verdeeld over paar dage op woopy te jagedommerick schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:20:
als je de enigste ben dan zou ik toch ff die woopie king killen voor quest... Die duurt echt eeuwen die quest... ik krijg als soldier nooit first hit
@haantje... had vraagje, zou je me keer kunne helpe met kope van crackshot ring? had gehoord van amafi da je buytrick gemaxt had, thx
[ Voor 55% gewijzigd door 4th op 23-05-2005 09:51 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
als je de enigste ben dan zou ik toch ff die woopie king killen voor quest... Die duurt echt eeuwen die quest... ik krijg als soldier nooit first hit
Heeft geen signature.
[quote]4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:19:
wa vindt iedereen dervan om probere donderdag de clan op te zette? heeft iedereen al 75% minimaal van het totale bedrag? fnf ook ok met jou, jij moet iig online zijn
(en al 16 members hebbe
)
[...]
Helaas ben ik er het komende weekend+ donderdagavond niet.
Maar ik kan wel alvast een hoop geld achterlaten voor de oprichting, als we op 15 man zitten kost het per persoon denk ik 67k.
Probeer daar dus even voor te sparen, en inderdaad werk die lijst effe bij
[...]
Helaas ben ik er het komende weekend+ donderdagavond niet.
Maar ik kan wel alvast een hoop geld achterlaten voor de oprichting, als we op 15 man zitten kost het per persoon denk ik 67k.
Probeer daar dus even voor te sparen, en inderdaad werk die lijst effe bij
als er nog geen 15 zijn dan wil ik ook wel joinen, maar dan zal ik eerst nog ff hard lvlen, want ik ben nu nog maar lvl 21, maar ik train samen met phineas
en dat gaat wel lkkr
Heeft geen signature.
we hadde der 15 maar heb lashorer en gjtje eik nog nie online gezien... leve jullie nog? 
ff lijstje make met wie allemaal de 67K al kan betale (en het dus ook apart houd
):
Amafi 67K
4th 67K
blaatpaal 67K
Localhost 67K
Dubst4r
knalknul
DesertRaven
Psychoot
Bluepanther
FnF
Lector
vec0
AirX- Donderdag niet haalbaar, lening nodig
GJ-tje
lasharor
ff lijstje make met wie allemaal de 67K al kan betale (en het dus ook apart houd
Amafi 67K
4th 67K
blaatpaal 67K
Localhost 67K
Dubst4r
knalknul
DesertRaven
Psychoot
Bluepanther
FnF
Lector
vec0
AirX- Donderdag niet haalbaar, lening nodig
GJ-tje
lasharor
[ Voor 72% gewijzigd door 4th op 23-05-2005 12:05 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Ik vrees dat er velen ook examen week hebben...... maar ik zie dat jullie donderdag de clan willen oprichten. Nu moeten we alleen wel weten wie er dan online zijn (oftewel tijdstip... 20.00 mischien?) ... en of er mensen in de clan zijn die bij kunnen schieten voor anderen die niet finacieel capabel zijn. (subtiele wink naar de aritsians/dealers die meestal het rijkst zijn....). Ik vertouw FnF voledig en als het finacieel niet gaat lukken mag ie al de nice shit in mijn warenhuis verkopen (zitten een paar leuke ap items in die wel wat op kunnen leveren, maar verkoop ze niet te goedkoop
..... je zult toch wat moeten verkopen om aan die 67k te komen, doe die orc bow (2) +3 dex maar en die Animal Rod (2) +2int en die scimitar +2con +3str.... als je die even een dagje laat staan in een shop krijg je wat geld binnen
.. rest van de items mag ook...). Nu er is blijkbaar iets mis gegaan, want ik had op een of andere manier verwacht dat we 15 members hadden.. met onze nieuwste aanwinst erbij (3 clerics nu...
) , ff oficieel welkom heten; welkom knalknul. Dus er is een postitie open (nu weet ik het weer d8 dat dj weer bij OoT kwam, met zijn nieuwe char AnalJunkie) en het zou leuk zijn als deze plek door een artisian werd genomen of magician... maar als die er geen meer zijn dan is iedereen welkom.
edit; waar is car trouwens?... heb die al lang niet meer gezien, gestopt met rose spelen na de reset ofzo?

edit; waar is car trouwens?... heb die al lang niet meer gezien, gestopt met rose spelen na de reset ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 10:23 ]
ik join de clan later wel een keer als er plek is en het weer kan, want nu kan ik de 67K nog niet betalen. Dus wacht ik wel ff en join ik later wel als dat kan. Dan kan ik ook eerst ff lvlen
Heeft geen signature.
Je hebt zelfs al een keer geparty-t met me4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:58:
we hadde der 15 maar heb lashorer en gjtje eik nog nie online gezien... leve jullie nog?

Ben keihard aan het sparen, heb alleen niet zo veel tijd, dus speel ook niet zo veel... Vandaar dat ik ook nog maar L11 benff lijstje make met wie allemaal de 67K al kan betale (en het dus ook apart houd):
Amafi 67K
4th 67K
Dubst4r
knalknul
DesertRaven
Psychoot
Bluepanther
blaatpaal
FnF
Lector
vec0
AirX
GJ-tje
lasharor
* CH4OS is geen student zoals jullie... En moet gewoon stage lopen... 8 uur per dag, 5 dagen per week...
Heb trouwens even een vraag... Ik ben dan nu bezig, met die quest dat je materialen moet verzamelen (Brons en zo...) maar hoeveel moet je er hebben? Ze zegt dat het niet uitmaakt... Dus ik dacht dat 1 ook al genoeg was
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2005 10:41 ]
hoe wil je partyen op lvl 11 met lvls 30-40+?GJ-tje schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:35:
[...]
Je hebt zelfs al een keer geparty-t met meVroeg toen aan je waar opeens de party was... Toen zei jij, dat je ff wilde solo-en...
[...]
Ben keihard aan het sparen, heb alleen niet zo veel tijd, dus speel ook niet zo veel... Vandaar dat ik ook nog maar L11 benOf ik doe wat fout...
Moet nodig een keer weer partyen met jullie...
* Raegin is geen student zoals jullie... En moet gewoon stage lopen... 8 uur per dag, 5 dagen per week...
Uhh... Goeie vraag... Maar moet gewoon een keer een flinke lvl boost hebben...b00m schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:39:
hoe wil je partyen op lvl 11 met lvls 30-40+?
Ik wil de clan ook wel joinen, ben nu nog lvl 30 soldier ik wil champ worden.
Geld is geen probleem voor mij
Geld is geen probleem voor mij
Ik mag aannemen dat de stats van een Knight niet veel anders zijn dan die van een Champ.
Ik denk dat ik alsnog een Knight gaat worden.
En wel een Crossbow Knight als verandering.
Die zijn er volgens mij heel erg weinig.
Ik denk dat ik alsnog een Knight gaat worden.
En wel een Crossbow Knight als verandering.
Die zijn er volgens mij heel erg weinig.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Gj je moet wel door lvlen
, want een magician is best handig in partys (vooral als ze op wat hogere lvls zijn en super vette area attacks kunnen).. als je straks even een beetje lomp door lvlt dan kun je met de support muses partyen en dat is meestal wel fijn. Ik party niet snel, met OoT en LoT leden wil ik het nog wel eens doen, maar normaal party ik alleen met support muses *niemand erbij* dat lvlt lekker snel en je krijgt veel drops.. terwijl het je geen meat kost.
edit; local volgens mij had ik je al eens beloofd dat je bij onze clan mocht
.... toen we in zant op die gebouwen aan het klimmen waren.. (ik ben ook wel bekend onder mijn slechste alias; JediMasterNL)
Als alle OoT leden het niet erg vinden, belofte maakt schuld; welkom Local... (zet je zelf ff bij de lijst op http://www.rose.azwart.nl/index.php?clan=OoT)
edit; local volgens mij had ik je al eens beloofd dat je bij onze clan mocht
Als alle OoT leden het niet erg vinden, belofte maakt schuld; welkom Local... (zet je zelf ff bij de lijst op http://www.rose.azwart.nl/index.php?clan=OoT)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 11:00 ]
Ik heb deze week weer eventjes de de tijd om te levelen, geld is geen probleem ik knal alles in warehouse en sell alles
(--=) Peace For Everybody (=--)
loop ook stage, 3x8uur per week en nog een woensdag morge, party is alweer een hele week geledenGJ-tje schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:35:
[...]
Je hebt zelfs al een keer geparty-t met meVroeg toen aan je waar opeens de party was... Toen zei jij, dat je ff wilde solo-en...
BlaatPaal (NLPOWER) was daar toen ook bij en nog iemand (naam ff kwijt
![]()
), was vorige week Zaterdag...
Maar ach... Tis nog vroeg in de morgen...
[...]
Ben keihard aan het sparen, heb alleen niet zo veel tijd, dus speel ook niet zo veel... Vandaar dat ik ook nog maar L11 benOf ik doe wat fout...
Moet nodig een keer weer partyen met jullie...
* 4th is geen student zoals jullie... En moet gewoon stage lopen... 8 uur per dag, 5 dagen per week...
Heb trouwens even een vraag... Ik ben dan nu bezig, met die quest dat je materialen moet verzamelen (Brons en zo...) maar hoeveel moet je er hebben? Ze zegt dat het niet uitmaakt... Dus ik dacht dat 1 ook al genoeg was
da brons is 20 zuly per stuk die je inlevert...
yep desert, doe ook alleen maar party met oot, lot of andere bekende, voor de rest solo. gaat altijd nog het snelste.
I know, maar ik heb niet al te veel tijd. Doordeweeks zit ik op stage... Dus dan kan het al niet. 's Avonds moet ik veel dingen doen voor een website, of mijn eigen website... Dus dan hou ik vaak niet veel tijd over... In het weekend speel ik het meest... En dan doe ik 2 lvl's per dag gemiddeld op het moment...Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:57:
Gj je moet wel door lvlen, want een magician is best handig in partys (vooral als ze op wat hogere lvls zijn en super vette area attacks kunnen).. als je straks even een beetje lomp door lvlt dan kun je met de support muses partyen en dat is meestal wel fijn. Ik party niet snel, met OoT en LoT leden wil ik het nog wel eens doen, maar normaal party ik alleen met support muses *niemand erbij* dat lvlt lekker snel en je krijgt veel drops.. terwijl het je geen meat kost.
En ja, ik ga voor attack Magician... Met Heal... Dus kan wel beetje healen als het nodig is...
Ben trouwens al wel Muse

Ik ga trouwens vanavond weer even spelen... Waarschijnlijk Channel 2, omgeving Zant...
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2005 11:19 ]
Tnx
Ik heb mezelf nu ook in de lijst toegevoegd
Let the PARTY begin !!!!
Ik heb mezelf nu ook in de lijst toegevoegd
Let the PARTY begin !!!!
gjtje, anders join je zodra we lvl2 clan zijn, tege die tijd ben je ook ongeveer op een goed lvl
dan kunne we er nu een magician bij hale die ook mee kan doen met parties etc
[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 23-05-2005 11:40 ]
Als er dan plek voor me is...4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:39:
gjtje, anders join je zodra we lvl2 clan zijn, tege die tijd ben je ook ongeveer op een goed lvldan kunne we er nu een magician bij hale die ook mee kan doen met parties etc
Verwijderd
Hoo 4th,,,,, ken jij die een toevallig want de meeste die ik kende *clerics... mages* zijn nu andere classes (de nlers bedoel ik hier mee).. dus ff een mage vinden zal miscien niet zo makkelijk zijn.
ja k, maar is altijd wel iemand te vinde die actief speelt en daar gaat het vooral om, voor gjtje is zowieso een plaats te reserveren in lvl2 clan en dat is alleen al als we iemand vinde... jij had het zelf over een mage/artisan ff trug
hier zitte ook nog wel wat muses(mages)/artisans tusse: http://www.rose.azwart.nl/index.php?clan=zonder
klik op aanmelden bovenin
hier zitte ook nog wel wat muses(mages)/artisans tusse: http://www.rose.azwart.nl/index.php?clan=zonder
http://www.rose.azwart.nl/sp00f schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:53:
Btw zou het mogelijk zijn om ook in die spelers lijst te komen?
klik op aanmelden bovenin
heb het in de lijst gezet, zolang het niet teveel mense zijn die lening nodig hebbe is het denk ik wel op te vangenAirX schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:03:
Ik heb nu deze week examens en volgende week maandag ook nog..... ik kan dus met geen mogelijkheid voor donderdag 67K bij elkaar scharrelen. Kan iemand misschien wat voorschieten dan?
zolang de leider maar online is en mense van tevoren geld ff aan iemand anders hebbe gegeve ofzo, we hoeven niet meteen 15 man in de clan te hebbe, kunne later nog geadd wordeFnF schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:05:
[...]
Donderdag wordt heb zeker niet, clan oprichten moet altijd op een vrijdag/zaterdag/zondag oid, er zijn ook mensen die nml donderdag moeten werken oid
[ Voor 92% gewijzigd door 4th op 23-05-2005 12:07 ]
Ik ben actief bezig met Rose
ben alleen geen mage/artisan. Heb wel interessen in een clan, maarja ik wacht wel tot er een geschikte plek ergens vrij komt. Hou me in iedergeval wel aanbevolen
roger that 4th

ben alleen geen mage/artisan. Heb wel interessen in een clan, maarja ik wacht wel tot er een geschikte plek ergens vrij komt. Hou me in iedergeval wel aanbevolen
roger that 4th
[ Voor 17% gewijzigd door Sibren op 23-05-2005 12:01 ]
Ik heb nu deze week examens en volgende week maandag ook nog..... ik kan dus met geen mogelijkheid voor donderdag 67K bij elkaar scharrelen
. Kan iemand misschien wat voorschieten dan?
Donderdag wordt heb zeker niet, clan oprichten moet altijd op een vrijdag/zaterdag/zondag oid, er zijn ook mensen die nml donderdag moeten werken oid4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:19:
btw, oot mense, werk ff de lijst bij: http://www.rose.azwart.nl ben wel benieuwd waar iedereen zit nu, want zie lot met spronge vooruit gaan(en al 16 members hebbe
)
[...]
koop een gun of launcher... scheelt uren, zat daarmee nog 3-5 uur verdeeld over paar dage op woopy te jage
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ook ik houd me vrij voor een van de Tweakers clans.
Dus als er een clan is die een Crossbow knight kan gebruiken. Bij deze ben ik beschikbaar.
Alleen ben nu nog lvl 29 en ik kan pas crossbow vanaf lvl 40 gebruiken.
Dus als er een clan is die een Crossbow knight kan gebruiken. Bij deze ben ik beschikbaar.
Alleen ben nu nog lvl 29 en ik kan pas crossbow vanaf lvl 40 gebruiken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Weet iemand wat precies het idee van de Hovert quest is? (Soldier lvl 30, bij de weapon seller in junon). Het verhaaltje gaat over aqua's, maar er staat niet bij wat je precies moet prikken en hoeveel. Ik heb nu 1 quest item uit een warrior, ik gok dat ik net zolang alle aquas moet hakken tot ik uit elke smaak iets heb?
Heb net even op het overzicht van OoT gekeken... En daar sta ik zelfs als enige Magician in de lijst, dus misschien dat een 2e of meerdere Magicians geen slecht idee is?
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2005 12:29 ]
Verwijderd
Ik heb ook even gekeken op de lijsten en ik zie dat er geen een artistan in Lot zit. Zou ik er maybe in mogen als de clan lvl 2 is? Ik ben op het moment lvl 32 nog. Ik wil er echt graag in en ik ben ook actief
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 13:19 ]
yep, je moet 4 of 5 items hebbe totaal, zadel...en nog wa spul.. 5de item is dacht ik een brief die je van de guide in lake krijgtChakotay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:15:
Weet iemand wat precies het idee van de Hovert quest is? (Soldier lvl 30, bij de weapon seller in junon). Het verhaaltje gaat over aqua's, maar er staat niet bij wat je precies moet prikken en hoeveel. Ik heb nu 1 quest item uit een warrior, ik gok dat ik net zolang alle aquas moet hakken tot ik uit elke smaak iets heb?
waarschijnlijk niet waar, ub is automatisch.. wa heeft feestdag dermee te maken...Chakotay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:21:
Er shout trouwens net iemand dat er vandaag geen union battles zijn vanwege een feestdag in korea, iemand een idee of dat waar is?
[ Voor 23% gewijzigd door 4th op 23-05-2005 13:28 ]
Ah ok, gewoon geduld hebben dus 
Er shout trouwens net iemand dat er vandaag geen union battles zijn vanwege een feestdag in korea, iemand een idee of dat waar is?
Verwijderd
ik ben een groot fan van mmorpgs en dus ook aan deze begonnen.
net level 10 geworden en nu verder aan het stoeien met het spel.
zijn er op got nog clans die mensen aannemen?
opt moment denk ik niet, of je zou erg snel lvlle, maar anders zou je later misschine lvl2 clan kunne joine maar das over hele tijd pas of als der weer genoeg man zitte die per se in clan wille start je toch gewoon een 3de tweakers clanVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:36:
ik ben een groot fan van mmorpgs en dus ook aan deze begonnen.
als totale nieuwkomer op rose, wat vindt je der tot zover van? goeie/slechte punte, leuke grappige of originele?
[ Voor 24% gewijzigd door 4th op 23-05-2005 14:42 ]
Verwijderd
Donderdag of Vrijdag moet lukken... Er zijn wellicht al mensen die het grote deels van het geld al voor kunnen schieten en als bank kunnen fungeren. Let wel komend weekend extreem lekker en warm weer. Kans dat mensen andere dingen gaan doen.
@GJtje sorry maar lvl 1X is toch echt veel te laag vind ik... Dan lijkt me zoals een voorstel van 4th al zei om later als 2nd grade is behaald of iemand wegvalt, er je bij te nemen. Het mooiste is dat iedereen redelijk dicht bij elkaar zit. En jij zou echt ver buiten de boot vallen nu.
@Desert als je zelf weer in de game bent, pm me dan ff wil je graag ff spreken over paar zaken. Voor nu veel succes met je examens.
@GJtje sorry maar lvl 1X is toch echt veel te laag vind ik... Dan lijkt me zoals een voorstel van 4th al zei om later als 2nd grade is behaald of iemand wegvalt, er je bij te nemen. Het mooiste is dat iedereen redelijk dicht bij elkaar zit. En jij zou echt ver buiten de boot vallen nu.
@Desert als je zelf weer in de game bent, pm me dan ff wil je graag ff spreken over paar zaken. Voor nu veel succes met je examens.
mja, ik ben nu lvl40 dealer (burg)
als er nog ergens plek in een clan is...
als er nog ergens plek in een clan is...
Verwijderd
ik ben natuurlijk erg bevooroordeelt omdat ik dik 6 jaar ultima online heb gespeelt en ook al erg lang eve online speel.4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:41:
[...]
opt moment denk ik niet, of je zou erg snel lvlle, maar anders zou je later misschine lvl2 clan kunne joine maar das over hele tijd pas of als der weer genoeg man zitte die per se in clan wille start je toch gewoon een 3de tweakers clan
als totale nieuwkomer op rose, wat vindt je der tot zover van? goeie/slechte punte, leuke grappige of originele?
het geen waar ik me heel heel heel erg aan erger zijn die shops en dan bedoel ik niet de idioote prijzen die mensen vragen of geven voor iets dat is de domheid van de speler zelf maar de namen en tags irriteren me mateloos.
Ik mis ik eigenlijk wel een beetje de rust. het is erg druk overal en het communiceren is daardoor niet echt makkelijk.
In uo kreeg je een stuk sneller contact met mensen.
Wel vind ik de items en de graphics een erg grote plus.
Ik ga me nog even in het dealer/carebear gedeelte storten voordat ik een echte conclusie over de game trek
P.S. nog een vraag welke stats kan ik me het beste als dealer op concentreren¿¿¿
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 15:38 ]
Aangezien het dezelfde dag is als vorige keer gaan we aanstaande vrijdag de clan oprichten, dit zal rond 8 uur zijn, liefst even iets eerder, zodat iedereen even wat geld over kan storten. Zelf heb ik helaas nog niet geld genoeg, maar hopelijk dat iemand dat voor kan schieten 
Daarnaast zitten we met een groot probleem. Als ik de lijst van OoT leden bekijk zie ik er 17 mensen staan, dat zijn er dus 2 te veel. Dit betekend dus, hoe raad je het ook, er twee mensen geschrapt moeten worden.
http://www.rose.azwart.nl/index.php?clan=OoT
Er moeten dus twee geschrapt worden, en dat moeten de genen zijn die het laatste gejoint hebben (Is het eerlijkste IMHO), zodra we clan lvl 2 hebben, staan die natuurlijk bovenaan.
Van wat ik weet, hebben deze twee mensen het laatste gejoint (Ik heb helemaal niks tegen jullie, maar rulez zijn rulez...) Dit zijn, zoals jullie zien, alle mensen die niet van de 'oudere' OoT clan komen.
Local Host LoCaLHoST OoT 31 Soldier Champion
knalknul OoT 46 Muse Cleric
lasharor lasharor OoT 0 Dealer Bourgeois
vec0 vec0 OoT 29 Dealer Artisan
Lector Lector OoT 29 Muse Cleric
GJ-tje GJtje OoT 11 Muse Magician
blaatpaal NLPOWER OoT 34 Hawker Raider
Als het iemand anders is, graag even zeggen.
Al deze mensen graag even laten zien wanneer je toegang hebt gevraagd (Dus even je post hier op GoT doorgeven), dan zien we even wie het is geweest. Van knalknul weet ik het dus niet, aangezien die geen GoT account heeft...
Dus graag even wat van jullie laten horen
Wat is dus nodig heb is jullie aanvraag hier @ GoT
Ik wacht af...
Daarnaast zitten we met een groot probleem. Als ik de lijst van OoT leden bekijk zie ik er 17 mensen staan, dat zijn er dus 2 te veel. Dit betekend dus, hoe raad je het ook, er twee mensen geschrapt moeten worden.
Er moeten dus twee geschrapt worden, en dat moeten de genen zijn die het laatste gejoint hebben (Is het eerlijkste IMHO), zodra we clan lvl 2 hebben, staan die natuurlijk bovenaan.
Van wat ik weet, hebben deze twee mensen het laatste gejoint (Ik heb helemaal niks tegen jullie, maar rulez zijn rulez...) Dit zijn, zoals jullie zien, alle mensen die niet van de 'oudere' OoT clan komen.
Al deze mensen graag even laten zien wanneer je toegang hebt gevraagd (Dus even je post hier op GoT doorgeven), dan zien we even wie het is geweest. Van knalknul weet ik het dus niet, aangezien die geen GoT account heeft...
Wat is dus nodig heb is jullie aanvraag hier @ GoT
Ik wacht af...
vraagje
dat lvl2 hoe lang duurt dat en kan ik me daarvoor opgeven?
Verwijderd
wat ik weet van knalknul en localhost zijn dat die door desert is geregeld.... Hij haalt maar dingen uit de hoge hoed zonder dat hij wist dat er nou echt zkr plek vrij is (of iig duidelijkheid)
Je kunt je opgeven en het zal waarschijnlijk een aantal weken duren voordat wel level 2 zijn.thoth schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:56:
vraagje
reken maar op minimaal 1 maand als het er niet 2 zijn
knalknul joinde via iemand ingame, niet hier, verder vind ik dat activiteit ook een vereiste moet wroden... iemand die bijna niet speelt is eik minder fijn voor in een clan..
knalknul joinde via iemand ingame, niet hier, verder vind ik dat activiteit ook een vereiste moet wroden... iemand die bijna niet speelt is eik minder fijn voor in een clan..
Ik kom in de clan, als de clan LVL2 word, tegen die tijd ben ik hopelijk ook op gelijke hoogte met jullie... Ik zal dan ook mijn deel betalen aan jullie 67k Zulie dus... Dus 1 plek heb je al...FnF schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:48:
Aangezien het dezelfde dag is als vorige keer gaan we aanstaande vrijdag de clan oprichten, dit zal rond 8 uur zijn, liefst even iets eerder, zodat iedereen even wat geld over kan storten. Zelf heb ik helaas nog niet geld genoeg, maar hopelijk dat iemand dat voor kan schieten
Wat is dus nodig heb is jullie aanvraag hier @ GoT![]()
Ik wacht af...
okay dan meld ik me bij deze aan voor lvl2 of als er eerder plek vrij komt, als ik het ergens anders moet melden laat het ff weten dan
[rml]Local Host in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 7"[/rml]
Dit is wat ik zosnel kon vinden als eerste aanmelding.
Ik vind het evt niet erg om als reserve te staan .
Dit is wat ik zosnel kon vinden als eerste aanmelding.
Ik vind het evt niet erg om als reserve te staan .
[ Voor 44% gewijzigd door Local Host op 23-05-2005 16:39 ]
Ik heb nog een vraagje met betrekking met mn toekomstige job.
Aangezien ik voor Crossbow knight ga zou ik van jullie willen weten, wat vinden jullie daarvan???
Aangezien ik voor Crossbow knight ga zou ik van jullie willen weten, wat vinden jullie daarvan???
Ik zal op woensdag of donderdag wel een zooi geld aan de bank geven.
Wie gaat bank spelen, die kan mij dan PM'men.
Ik denk dat ik ook wel een klein beetje voor kan schieten, voornamelijk omdat ik het weekend toch niet online ben. Of niet online kan zijn.
Verder ben ik een hoop online om mijn winkeltje draaiend te houden. Dus als ik niet in een keer reageer kan ik ook afk zijn.
Ik hoor het wel verder, groeten Amafi
Wie gaat bank spelen, die kan mij dan PM'men.
Ik denk dat ik ook wel een klein beetje voor kan schieten, voornamelijk omdat ik het weekend toch niet online ben. Of niet online kan zijn.
Verder ben ik een hoop online om mijn winkeltje draaiend te houden. Dus als ik niet in een keer reageer kan ik ook afk zijn.
Ik hoor het wel verder, groeten Amafi
Misschien klinkt het erg stom wat ik zeg, maar misschien moet de clan ook even kijken wie er wel of niet genoeg geld heeft om zich aan te melden voor de clan.
Ik heb iig genoeg en ik zou misschien ook wel wat kunnen voorschieten voor sommige.
Ik heb iig genoeg en ik zou misschien ook wel wat kunnen voorschieten voor sommige.
zie mijn lijstje op de vorige pagina... 
verder zijn der op de lijst vandaag polo, local en car bijgekome, of iig clan hebbe gezet op oot, maar polo en car doen zowieso mee, oudmembers
verder zijn der op de lijst vandaag polo, local en car bijgekome, of iig clan hebbe gezet op oot, maar polo en car doen zowieso mee, oudmembers
[ Voor 64% gewijzigd door 4th op 23-05-2005 16:52 ]
Verwijderd
Hey blue ik kan er niks aan doen dat cardinale en polo er plotseling bij staan, vond het wel vreemd dat ze er niet bij stonden en dacht toen dat ze mischien gestopt waren... vandaar en ik had local alang beloofd dat hij bij onze clan mocht... langer dan dat vec0.. lasharor.. zich hadden aangemeld. Dit klinkt mischien hypocriet maar knalknul schrappen lijkt me geen optie, daar deze een cleric word en ook nog eens goed door lvlt. vec0 is ook een tamelijk harde lvlaar, dus de keus van mij zou dan toch op lasharor vallen. (Oja welkom terug Cardinale en polo1987)
Dubst4r
DesertRaven
Bluepanther
Psychoot
cardinal808
polo1987
FnF
4th
Amafi
AirX
blaatpaal
Local Host
Lector
vec0
knalknul
Dubst4r
DesertRaven
Bluepanther
Psychoot
cardinal808
polo1987
FnF
4th
Amafi
AirX
blaatpaal
Local Host
Lector
vec0
knalknul
Ik wil me ook graag aanmelden voor als de clan L2 word. Op het moment L40 soldier, champ to be.
Verwijderd
Welke van de twee?Chakotay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:58:
Ik wil me ook graag aanmelden voor als de clan L2 word. Op het moment L40 soldier, champ to be.
Verwijderd
Iedereen eens met lijst? Zo niet... Graag dan nu melden want we moeten deze lijst een keer definitief maken.
@desert moet je hoe dan ook even spreken
pm me in game
@desert moet je hoe dan ook even spreken
Desert is er de eerste tijd niet online, je moet wachten tot volgende week woensdag om 3 uurVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:09:
Iedereen eens met lijst? Zo niet... Graag dan nu melden want we moeten deze lijst een keer definitief maken.
@desert moet je hoe dan ook even sprekenpm me in game
Wat heeft met nodig om snel door de lvl's heen te jagen:
A. Een blood charm
B. Een hele grote groep scarabs
Sprong net van lvl 37 @ 18% naar lvl 37 @ 62% met 1 blood charm en een helehoop scarabs, denk dat het er wel een stuk of 50 waren ofzo
A. Een blood charm
Sprong net van lvl 37 @ 18% naar lvl 37 @ 62% met 1 blood charm en een helehoop scarabs, denk dat het er wel een stuk of 50 waren ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door Sibren op 23-05-2005 17:23 ]
Verwijderd
FnF schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:12:
[...]
Desert is er de eerste tijd niet online, je moet wachten tot volgende week woensdag om 3 uur
mja, ben je zeker aan het partyensp00f schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:22:
Wat heeft met nodig om snel door de lvl's heen te jagen:
A. Een blood charm
ik ben lvl40 dealer maar 't was me te duur daar te solo'en (meat & oj's)
Verwijderd
Ik ben ook net nieuw in ROSE. Ik speel nu 2 dagen en ben net Muse lvl 11 geworden. Ik vind het een erg leuk spel.. veel beter dan mn vorige MMORG: Maple Story.
Ik vind alleen sommige dingen nog vrij onduidelijk. Toen ik Muse werd merkte ik daar niks aan.. na wat zoeken zag ik dat mijn Class 'Muse' was geworden. Ik kocht een Muse wapen en een spell book zodat ik weapon mastry(?) kreeg. Inmiddels vecht ik me zonder enige muse kracht (nog geen geld voor spreuken) wat leveltjes hoger. Is dit zo de bedoeling?
Ik vind alleen sommige dingen nog vrij onduidelijk. Toen ik Muse werd merkte ik daar niks aan.. na wat zoeken zag ik dat mijn Class 'Muse' was geworden. Ik kocht een Muse wapen en een spell book zodat ik weapon mastry(?) kreeg. Inmiddels vecht ik me zonder enige muse kracht (nog geen geld voor spreuken) wat leveltjes hoger. Is dit zo de bedoeling?
Verwijderd
Mischien is het een goed idee om wat forums over muses door te lezen, want deze class zit niet zo makkelijk in elkaar. Probeer www.7hearts.net of ga naar de 1ste pagina van deze rose thread en klink op de guide van iruja. (ow ispierings, iruja is ingame nameVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:38:
Ik ben ook net nieuw in ROSE. Ik speel nu 2 dagen en ben net Muse lvl 11 geworden. Ik vind het een erg leuk spel.. veel beter dan mn vorige MMORG: Maple Story.
edit; 7hearts is gesloten...... probeer http://roseguru.com/forums/index.php?act=portal&site=8
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 17:54 ]
Nee rende er in me eentje, ff snel daar charm doen en weer weg sprinten als een gek.thoth schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:37:
[...]
mja, ben je zeker aan het partyen
ik ben lvl40 dealer maar 't was me te duur daar te solo'en (meat & oj's)
Heb ook vrij weinig op kunnen rapen, dat was te riskie
[rml]blaatpaal in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 4"[/rml]
rose deel 4
rose deel 4
[ Voor 11% gewijzigd door blaatpaal op 23-05-2005 18:33 ]
(--=) Peace For Everybody (=--)
Verwijderd
iemand hier behoefte aan een wooden cart schematic 
Lvl 47 atm, vandaag nog ff doorbeuken naar 48.
Morgen heel misschien 50 maar wat ik zo lees is lvl 49 een bitch

Verwijderd
Volgens mij is elk level waar een 9 in zit poep.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:28:
iemand hier behoefte aan een wooden cart schematic
Verwijderd
Valt mee, is alleen de speciale lvls wanneer je nieuwe armor aankan of in dit geval je je cart kan halen.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:37:
[...]
Volgens mij is elk level waar een 9 in zit poep.
Neehoor, alleen de levels waarna je bepaalde equipment mag gaan gebruiken duurt 2,5 keer zo lang denk ik. Ik had in ieder geval geen problemen met lvl 19 en 39. Maar ik denk dat lvl 69 wel eens een zeer zware dobber kan zijn.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:37:
[...]
Volgens mij is elk level waar een 9 in zit poep.
Ik ben lvl 52 en ik heb mijn cart enzo maar ik heb nu een artisan boven de lvl 70 nodig om een peridot grade 2 te maken.
Weet iemand er toevallig 1.
[ Voor 4% gewijzigd door Meatbag op 23-05-2005 19:32 ]
Verwijderd
Ja 1800000 exp....... owwwwAmafi schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:49:
[...]
Neehoor, alleen de levels waarna je bepaalde equipment mag gaan gebruiken duurt 2,5 keer zo lang denk ik. Ik had in ieder geval geen problemen met lvl 19 en 39. Maar ik denk dat lvl 69 wel eens een zeer zware dobber kan zijn.

NiceVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:22:
[...]
..... heb mijn eerste eindexamen goed gedaan...... scheelt best veel niet rosen
offtopic:
In wat voor vakken moet je allemaal examen doen?
Verwijderd
FnF schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:03:
[...]
Nice
offtopic:
offtopic:
Economie 1 (net gehad; punt tussen 7,3 en 8,8 hoezo ruim
... staat serieus zo op de site), Na 1-2, wb 1-2, eng, ne, scheikunde. N&T voor diegene die zich nu afvragen wat ik doe... 
Economie 1 (net gehad; punt tussen 7,3 en 8,8 hoezo ruim
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 19:14 ]
Ja over 34 of 28 lvl's ken ik er wel een paar.Dubst4r schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:55:
Ik ben lvl 52 en ik heb mijn cart enzo maar ik nu een artisan boven de lvl 70 om een peridot grade 2 te maken.
Over 28 levels gaat zeer waarschijnlijk niet gemmen. Ik ken hem een beetje, maar hij denkt op een gegeven moment carts te gaan fabriceren.Calamor schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:20:
[...]
Ja over 34 of 28 lvl's ken ik er wel een paar.
Verdere craft skills heb ik net even uitgezocht. Ik ben nu bezig met subweaponcraft, die van de wings en backshields. Die ga ik maxen tot aan level 5, daarna moet ik eerst lvl70 zijn.
De andere tak die ik wil gaan craften is Armor craft, kleding voor de soldiers en hawkers. Voordat ik deze een beetje kan craften zal ik tegen level 55-60 zitten. Dat gaat nog even duren.
Na level 70 dus carts, en het liefst sportycarts
[rml]Lector in "[ PC MMORPG] ROSE Online - deel 5"[/rml]
EIndelijk level 29 achter mij gelaten, nu een paar levels in de buurt van Junon en dat rond L40 naar forest.
EIndelijk level 29 achter mij gelaten, nu een paar levels in de buurt van Junon en dat rond L40 naar forest.
Aaargh waarom geven ze die crystal key aan zo'n stom beest als de woopy king
Het is een leuke quest die main quest, maar dan moeten die beesten wel een beetje meewerken
Het is een leuke quest die main quest, maar dan moeten die beesten wel een beetje meewerken
Verwijderd
Damm dit is vervelend met al dit gedoe "eindexamens" is mijn hele clan planning in de war geraakt... ben compleet HAantje vergeten.. .sorry haantje en sorry aan iedereen... nu voordat ik iemand vergeet ff melden maar dan moet ik helaas local ook in de rij van lvl 2 clan zetten
... sorry local. Willen de lvl 2 clan leden zich even tijdelijk van het oot menu halen , alvast bedankt en mijn excuses...voor alle problemen. Jullie zullen in de lvl 2 clan als eerste komen, heb het genoteerd... nogmaals sorry.
geen probleem, als ik maar wel in OOT channel op IRC mag blijven :-)
haantje zit al tijden in lot... wel bijblijve desert
[ Voor 13% gewijzigd door 4th op 23-05-2005 20:48 ]
Verwijderd
Helaas moet ik je teleurstellen...... HAantje is en was een OoT'er en wil natuurlijk terug en wij willen hem ook terug.. dus wb HAantje. (heb hem net gesproken, d8 dat ik zou denken dat hij een overloper was... lol... LoT/OoT een pot nat4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:47:
haantje zit al tijden in lot... wel bijblijve en lijst checke
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 20:50 ]
Verwijderd
Kuch...Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:47:
zie nog steeds een hoop mensen zonder clan.
haantje weer trug? nice
dacht da we hem kwijt waren
Als er genoeg mensen met een beetje geld zijn wil ik best een 3e clan uit de grond stampen
* Local Host wacht rustig af tot OOT lvl 2 is :-)
Verwijderd
Hmm, het geld is bij mij het probleem.Chakotay schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:54:
Als er genoeg mensen met een beetje geld zijn wil ik best een 3e clan uit de grond stampen
Heb meestal niet meer dan 10k.
Verwijderd
Dan hoef je nog maar 990 K en dan begin je er zelf 1!
Kan ik ff zekerheid krijgen dat ik als de clan lvl 2 word dat ik er dan in zit? (Oot of Lot, maakt mij niet uit)
Kan ik ff zekerheid krijgen dat ik als de clan lvl 2 word dat ik er dan in zit? (Oot of Lot, maakt mij niet uit)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 21:06 ]
Verwijderd
Nu ja 67000 is niet zoveel, gewoon even niet soloen en partyen met een full support muse en dan heb j het zo.Je hoeft dan namelijk geen pots te kopen en dat scheelt... twee lvls en je hebt het met gemak.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:03:
[...]
Hmm, het geld is bij mij het probleem.
Heb meestal niet meer dan 10k.
Verwijderd
Ik ben een full support muse, zit alleen maar in partysVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:05:
Nu ja 67000 is niet zoveel, gewoon even niet soloen en partyen met een full support muse en dan heb j het zo.Je hoeft dan namelijk geen pots te kopen en dat scheelt... twee lvls en je hebt het met gemak.
Same here... Heb net trouwens weer gespeelt... Kwam CLS toen tegen...Local Host schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:59:
* Local Host wacht rustig af tot OOT lvl 2 is :-)
Hoeveel Bronze Fragments moet je hebben, voor die Bronze 'gathering' quest? Ik heb er nu 10, maar ze wil er nóg meer?

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2005 21:32 ]
Verwijderd
Party maar eens een keer met mij, dan heb je het geld zoVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:05:
[...]
Ik ben een full support muse, zit alleen maar in partys
Dit topic is gesloten.