Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:24:
ik snap iets niets ... ik heb een guide gevonden voor scout, en daar staat het volgende in:
[...]
vraag 1:
Er zijn 3 verschillende boeken: Katar mastery, Bow mastery en Combat mastery
wat bedoelt hij van de guide dan?
vraag 2:
Zal ik voor aim shot of double shot gaan? ik hoor wel goeie berichten over double shot dat je die nodig hebt voor tripple shot ofzo iets
klopt eerst heete de knucle mastry en de combat masrty allebij "combat masrty"
knucle zorgt voor meer dmg met katars en dual en combat masrty voor meer atk speed.
daarom moest je goed kijken welke je hebben moest als bower
maar je moet bow en combat basrty hebben gewoon.
ga voor aimshot zoiezo!!!!!!! watn daarmee kun je later eagle shot, wat gewoon erg sterk is en heeft faint. faint laat de vijand ffkes stuf staan terwijl jij lekker blijft schieten.
verder kun je wel een keuze maken tussen: Double shot of trapshot.
double en tripple shot zijn vooral sterker als je extra sen neemt. daarnaast zijn ze nogwel sterk maar sen verhoogt de dmg van ale je active skills.
als je tripple shot neemt is je double shot wel weg. maar tripple shot op lv 20 heeft 3x100 power atk
en gewloof 20% kans to slow enemy
trap shot heeft 2 voordelen en dat is dat je poisen arrow kan, wat vijanden weg vreet in een super tempo. maar alle damage door de poisen krijg je geen exp voor.
holding arrow lv 10 doet maar 85 power dmg (lijkt weinig maar klopt niet helemaal, want hij is wel sterker. ik schat rond 150 atk power. snap dat ook niet helemaal) maar heeft ook op lv 10 slow enemy's move speed 50% en atk speed 50%
poisen arrow word nog net iets sterker dan trap shot en doet poisen erbij waardoor je veel sneller killed maar minder exp krijgt.
trap shot laad 2/3x sneller dan trap en poisen. terwijl holding en poisen weer 2 skills zijn...
welke nu het meeste dmg doet weet ik niet tussen lv 20 tripple VS lv 10 trap en lv 10 poisen.
zelf nogsteeds bezig met alles uit te zoeken. veel spelers verkiezen trap shot en poisen arrow voor de effecs. wat natuurlijk super handig is in Player VS Player. gezien je de vijand half slow maakt en poisen met gemak zo 6xx hp van um af vreet denk ik. en vs sterke mobs doe je ook je voordeel zoals kings enz.
voor mij de moeilijkste keus die ik ooit gemaakt heb

na 4 weken mensen ondervragen en dingen opzoeken. na te rekenen weet ik het nogsteeds niet
maar tussen double en aim shot wint aimshot met eagle shot wegends de dmg van eagle shot + de faint. dan de keuze tripple en holding + poisen. allemaal heb je geen punten voor, gezien er een third job aan komt. als deze rond de lv 130 hangt red je het niet.
lv 39:
bow masrty lv 10
Combat masrty lv 10
aimshot lv 4
hawker spirit lv 4
Sprint lv 1
Speed shot lv 3
[
Voor 6% gewijzigd door
daves2hd op 21-05-2005 14:21
]