[PC MMORPG] ROSE Online - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.686 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:53:
OoT Leden opgepast, omdat wij op een vrijdag om 20.00 (werd iets later :P) onze clan oprichten wil ik de geschiedenis herhalen! !!!maar in verband met eindexamens word dit de vrijdag over twee weken!!!, iedereen die hier tegen is, speak :P.

Oja, zoek nog steeds iemand die mijn char wil lvlen... dat van de blackheart en die crystals staat nog steeds.
Ik vind vrijdag over twee weken prima. Dan heb ik inmiddels misschien wat meer geld dan 3.10k :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

dubbelpost:S

[ Voor 98% gewijzigd door Phyxion op 21-05-2005 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:15

AirX

Tweak Guru

FnF schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 07:42:
[...]

Ik vind vrijdag over twee weken prima. Dan heb ik inmiddels misschien wat meer geld dan 3.10k :Y)
Twee weken lijkt mij ook het beste, iedereen even een beetje sociaal zijn met de (mede)eindexamenpeeps :Y) (Ik heb btw maar tot en met de maandag van de tweede week examens, daarna is het Rose Time :D)

[ Voor 13% gewijzigd door AirX op 21-05-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
AirX schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 09:16:
[...]

Twee weken lijkt mij ook het beste, iedereen even een beetje sociaal zijn met de (mede)eindexamenpeeps :Y) (Ik heb btw maar tot en met de maandag van de tweede week examens, daarna is het Rose Time :D)
idd twee weken lijkt mij ook goed, ruime tijd om geld op te halen, en te lvl'n

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap iets niets ... ik heb een guide gevonden voor scout, en daar staat het volgende in:
Bow Mastery

Start with Bow Mastery, it boosts the Bow APwr quite a bit,which is obviously helpful!
Raise it to 6 to start with...then go for...

Double Shot

I prefer this over Heavy Shot because it can be upgraded to Triple Shot at later levels, which is obviously helpful ^^
I'd get this to about 3 then go for...

Combat Mastery

MAKE SURE YOU GET THE COMBAT MASTERY THAT APPLIES TO BOWS!!!!

The Knight Leonar sells TWO types of Mastery Book for Combat Mastery, one that applies to Bows, and one that doesn't...if you don't get the right one.... delete your char now!
Raise this to 5 also....
vraag 1:

Er zijn 3 verschillende boeken: Katar mastery, Bow mastery en Combat mastery
wat bedoelt hij van de guide dan?

vraag 2:

Zal ik voor aim shot of double shot gaan? ik hoor wel goeie berichten over double shot dat je die nodig hebt voor tripple shot ofzo iets

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:15

Haan

dotnetter

Die guide is geschreven vóór de reset, en toen heetten heel veel dingen anders in het spel. En voor hawker waren er twee combat mastery boeken, 1 voor katar en 1 voor bow, dus vandaar dat het er zo vetgedrukt bij staat :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en er is nog een "combat mastery" boek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:18:
[...]

Ik heb presies hetzelfde één keer voorgehad.
Dan ben ik dus niet de enige die dat heeft.
Verder begin ik een beetje simpel te worden van dat levellen en nuttelloze drops.
Hoe komt het eigenlijk dat als je met een muse speelt je veel soldier en hawker drops krijgt en als soldier of hawker weer muse of dealer drops?
Ik heb hier natuurlijk bar weinig aan en ook nog eens dat het allemaal van die kleding is van level 10 dat niet gerefined is, dus verkopen levert ook niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 04:25:
WTF, ik had net 5 Junon return scrolls in mijn shop gegooid en verkocht, kijk ik bij mijn items, staan ze er weer tussen 8)7 Makkelijk geld verdienen.. :X

Iemand bekend met deze bug?
Heb ik ook een keer gehad. Helaas krijg je echter het geld ook niet. Ik had namelijk 23 bird feathers te koop staan met ongeveer 5k cash in bezit. Toen die BFs allemaal in 1x verdwenen (ik zat er bij) was ik heel blij. Veel geld dacht ik.

De blijdschap sloeg echter direct om in lichte paniek toen ik zag dat mijn cash nog steeds hetzelfde was. Dacht dat ik geript was.

Echter na een minuut of zo kwam ik er dus achter dat het gewoon weer (nog) in mijn inventory stond. Ik vermoed dat als iemand iets probeert te kopen dat ie niet kan betalen, het item terug je inventory in gaat of zo.

Heb het ook al een keer met een bubblegun gehad, want ik had er 1 verkocht (dacht ik) toen ik even later een bubblegun drop vond en toen zag dat ik er daarna 2 in mijn inventory had...

Het lijkt wel of ze na de reset gewoon de allereerste beta terug hebben gezet. Misschien zijn ze de sourcecode van de gepatchte versie kwijt en moeten ze opnieuw beginnen - vandaar een reset... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:38:
[...]

Het lijkt wel of ze na de reset gewoon de allereerste beta terug hebben gezet. Misschien zijn ze de sourcecode van de gepatchte versie kwijt en moeten ze opnieuw beginnen - vandaar een reset... :?
Wat dus ook betekent dat de beta extra langer gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik kreeg net een melding die ik nog nooit eerder heb gezien:
Servers are currently being inspected :)

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 21-05-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo lui,

Srry dat ik zolaat bij t Forum aansluit :P iig ik ben NihonJin. Mn echte naam is Nick. Kom uit Haaksbergen (gehucht dichtbij Enschede) ben 18 jaar en ga chemie studeren.. blablabla etc etc. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

b00m: heb je die scimitar nog? :)

Is er toevallig iemand die interesse heeft in een 6/5 Sword of Hardship?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

klinkt interessant, maar over 3 lvls heb ik al ander wapen voor thx to dranko :)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 01:33:
@game :) Vandaag wel gelachen met 4th :) Leuke party en 6 lvls vandaag gedaan. Schiet wel lekker op zo.
was zeer leuk inderdaad, ik elk uur een d/c gvd, maar leuke mense en goeie xp gehaald, 4 lvls en 60% omhoog gegaan gister :)
b00m schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:25:
[...]
LoT zit op channel 2. channel 1 is voor de UB's maar die kun je toch nog niet doen.
UBs zijn goed te doen, ga der vandaag weer in probere te kome :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:04:
Ik kreeg net een melding die ik nog nooit eerder heb gezien:
Servers are currently being inspected :)
waar staat het nou voor ??
servers draaien iig nog :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:07
Zelfde melding hier. Kom er ook niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom er idd ook niet in, grrrr....en ik moest al uit&in loggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Beste mensen, ik heb besloten voorlopig te stoppen/minderen met Rose. Ik ben van baan veranderd en maak nu veel langere dagen dan voorheen. Als ik dan thuis kom heb ik vaak ook nog afspraken met vrienden en verder heb ik ook nog een druk sociaal leven. Ik blijf nog wel spelen, maar af en toe.
Voeg me dus gerust toe aan jullie Friends list, want ik zal best nog af en toe online zijn. Ik hou alleen jullie absoluut niet meer bij, dus speel ik lekker in mn eigen tempo. Iedereen van de LoT clan: ontzettend bedankt voor de hulp en gezelligheid! (vooral Hantheman, Clmann, Daves, Flyingdutch, Friktet en Jaii ;) ) Ik blijf uiteraard dit forum volgen en zo af en toe wat posten. Groetjes en tot ziens! _/-\o_

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
@ FnF en sp00f

Ik zal vanaf nu verder gaan met het vullen van STR en CON. Verder zal SEN en CHA gevuld worden met de stats die overblijven (per lvl).
SEN voor betere items heb ik wel nodig, want ik krijg niet zo erg snel geld binnen.
En zonder geld kan ik geen skills kopen en geen union joinen enz....
thanx 4 tips

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saryon schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:44:
Beste mensen, ik heb besloten voorlopig te stoppen/minderen met Rose. Ik ben van baan veranderd en maak nu veel langere dagen dan voorheen. Als ik dan thuis kom heb ik vaak ook nog afspraken met vrienden en verder heb ik ook nog een druk sociaal leven. Ik blijf nog wel spelen, maar af en toe.
Voeg me dus gerust toe aan jullie Friends list, want ik zal best nog af en toe online zijn. Ik hou alleen jullie absoluut niet meer bij, dus speel ik lekker in mn eigen tempo. Iedereen van de LoT clan: ontzettend bedankt voor de hulp en gezelligheid! (vooral Hantheman, Clmann, Daves, Flyingdutch, Friktet en Jaii ;) ) Ik blijf uiteraard dit forum volgen en zo af en toe wat posten. Groetjes en tot ziens! _/-\o_
erg jammer, was leuk om met je te spelen. ik zie je af en toe wel bijde ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:45:
@ FnF en sp00f

Ik zal vanaf nu verder gaan met het vullen van STR en CON. Verder zal SEN en CHA gevuld worden met de stats die overblijven (per lvl).
SEN voor betere items heb ik wel nodig, want ik krijg niet zo erg snel geld binnen.
En zonder geld kan ik geen skills kopen en geen union joinen enz....
thanx 4 tips
Geen probleem.
Maar zorg ervoor dat alles naar str gaat. Als er nog wat overblijft, con en sen wat aanvullen. Verder kan je van con afblijven tot iets van lvl 50.
En idd, ik ben ook alitjd blut, heb nu nog maar iets van 10z over _/-\o_ Het gaat weer lekker met geld verdienen, heb nog geen cart, geen union gejoint (Mijn vorige char had op lvl 43 oid al een complete cart bij elkaar geschraapt, dat red deze echt niet :'( ). Union wil ik zsm joinen omdat ik dan een cart kan halen met Union Points, maar ja, eerst geld nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zijn de union points trouwens verhoogd? Ik kreeg gisteravond voor 1 Porkie en 1 Moldy quest (righteous knights) samen 6 punten, terwijl het als ik het me goed herinner voor de reset 1 punt voor porkies en 3 voor moldies was? Gaat lekker zo, op die manier kan ik voor level 50 een kart en een bs hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:32:
Zijn de union points trouwens verhoogd? Ik kreeg gisteravond voor 1 Porkie en 1 Moldy quest (righteous knights) samen 6 punten, terwijl het als ik het me goed herinner voor de reset 1 punt voor porkies en 1 voor moldies was? Gaat lekker zo, op die manier kan ik voor level 50 een kart en een bs hebben :p
porkies & morlides waren samen 4 points eerst ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Foutje, ik bedoelde 3 voor de moldies inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yooo Rose Tweakers :Y)

Hahaha ik heb de afgelopen daagjes veel van jullie voorbij zien komen en voorzover ik de namen herken (meestal de high lvl van voor de reset die ik kan onthouden).. even keihard Tweaktweak geshout :P. Het is weer eens fijn om een noob te zijn :P. Ik heb deze keer gekozen voor cleric omdat wij voor de reset geen cleric in onze clan hadden (Fumoffu) en ook geen artisan...nu hebben we opeens 2 artisan (met apply een 3de o_O) en 3 clerics...*sigh*

Ag jah beter te veel dan te weinig vinnik :), in ieder geval wil ik beide clans veel succes wensen met oprichten en cash verzamelen en voornamelijk lvlen... want die bananen van gravity hebben het lvlen bij 30 50 enz zwaar moeilijk gemaakt... ik had gezien van clanmates dat je iets van 730 k exp moet verzamelen (of wast nou 530?) in ieder geval net zo veel als bij lvl 30....die sprong.

Ik ga in iede rgeval weer proberen snel te lvlen zodat ik uberbuffs kan geven (grrrr loop achter bij gerwingood u quicklvler :P). Voor de mensen die mij zien..en ik nog geen party heb..spreek me aan, ik ben altijd in voor een goeie party!! :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Is nu al jaloers op cl en ax3 ^ _/-\o_ Ik ga ook proberen lvl 50 te halen. Wordt nog wel moeilijk met mn exames :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:24:
ik snap iets niets ... ik heb een guide gevonden voor scout, en daar staat het volgende in:

[...]

vraag 1:

Er zijn 3 verschillende boeken: Katar mastery, Bow mastery en Combat mastery
wat bedoelt hij van de guide dan?

vraag 2:

Zal ik voor aim shot of double shot gaan? ik hoor wel goeie berichten over double shot dat je die nodig hebt voor tripple shot ofzo iets
klopt eerst heete de knucle mastry en de combat masrty allebij "combat masrty"
knucle zorgt voor meer dmg met katars en dual en combat masrty voor meer atk speed.
daarom moest je goed kijken welke je hebben moest als bower :P

maar je moet bow en combat basrty hebben gewoon.

ga voor aimshot zoiezo!!!!!!! watn daarmee kun je later eagle shot, wat gewoon erg sterk is en heeft faint. faint laat de vijand ffkes stuf staan terwijl jij lekker blijft schieten.

verder kun je wel een keuze maken tussen: Double shot of trapshot.

double en tripple shot zijn vooral sterker als je extra sen neemt. daarnaast zijn ze nogwel sterk maar sen verhoogt de dmg van ale je active skills.
als je tripple shot neemt is je double shot wel weg. maar tripple shot op lv 20 heeft 3x100 power atk
en gewloof 20% kans to slow enemy

trap shot heeft 2 voordelen en dat is dat je poisen arrow kan, wat vijanden weg vreet in een super tempo. maar alle damage door de poisen krijg je geen exp voor.
holding arrow lv 10 doet maar 85 power dmg (lijkt weinig maar klopt niet helemaal, want hij is wel sterker. ik schat rond 150 atk power. snap dat ook niet helemaal) maar heeft ook op lv 10 slow enemy's move speed 50% en atk speed 50%
poisen arrow word nog net iets sterker dan trap shot en doet poisen erbij waardoor je veel sneller killed maar minder exp krijgt.

trap shot laad 2/3x sneller dan trap en poisen. terwijl holding en poisen weer 2 skills zijn...

welke nu het meeste dmg doet weet ik niet tussen lv 20 tripple VS lv 10 trap en lv 10 poisen.

zelf nogsteeds bezig met alles uit te zoeken. veel spelers verkiezen trap shot en poisen arrow voor de effecs. wat natuurlijk super handig is in Player VS Player. gezien je de vijand half slow maakt en poisen met gemak zo 6xx hp van um af vreet denk ik. en vs sterke mobs doe je ook je voordeel zoals kings enz.

voor mij de moeilijkste keus die ik ooit gemaakt heb :D na 4 weken mensen ondervragen en dingen opzoeken. na te rekenen weet ik het nogsteeds niet :D

maar tussen double en aim shot wint aimshot met eagle shot wegends de dmg van eagle shot + de faint. dan de keuze tripple en holding + poisen. allemaal heb je geen punten voor, gezien er een third job aan komt. als deze rond de lv 130 hangt red je het niet.

lv 39:
bow masrty lv 10
Combat masrty lv 10
aimshot lv 4
hawker spirit lv 4
Sprint lv 1
Speed shot lv 3

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 21-05-2005 14:21 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Laatst online: 16-09 23:15
Zou iemand zo lief willen zijn om een account voor mij te maken? Ik kan namelijk niet registreren zowel IE als met Firefox en ook niet met Firewall uit --> wrong approach.

Dus diegene aub met mij contact willen opnemen. dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Voor hoeveel moet ik zo'n Saint Bardiche verkopen? (Spear/Axe)

Een normale Bardiche is 8.7k bij NPC, die van mij heeft 71 atk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

20-30k ofzo

alsk lvl 50 ben en nieuw wape aankan gaat me saint bardiche (3) in de verkoop voor 60K als de markt niet teveel wordt verneukt

[ Voor 86% gewijzigd door 4th op 21-05-2005 15:29 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:17:
20-30k ofzo

alsk lvl 50 ben en nieuw wape aankan gaat me saint bardiche (3) in de verkoop voor 60K als de markt niet teveel wordt verneukt
de markt is al helemaal verneukt :/
Red crystals 25 tot 30k!
Low essence 10k+
Bloodcharms 15k
Black hearts al snel 100k
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Laatst online: 16-09 23:15
Chiii schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:33:
Zou iemand zo lief willen zijn om een account voor mij te maken? Ik kan namelijk niet registreren zowel IE als met Firefox en ook niet met Firewall uit --> wrong approach.

Dus diegene aub met mij contact willen opnemen. dankjewel.
Het is me al gelukt, dus het hoeft niet meer. wat ben ik toch geweldig.
Ik heet trouwens Chiiii (4 x i) lvl 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 14-09 12:34
Chakotay schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:29:
b00m: heb je die scimitar nog? :)

Is er toevallig iemand die interesse heeft in een 6/5 Sword of Hardship?
had hem vannochtend in de shop gegooit voor 100k xD
Ik wist nog geen prijs dus dan maar overprijzen, je weet maar nooit. alleen ik heb stroomstoring gehad merk ik nu net toen ik thuis kwam dus zodra ik erin kom zal ik kijken.

edit: heb hem nog, was te verwachten :P

[ Voor 5% gewijzigd door Raegin op 21-05-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-09 20:15
Zijn er hier nog mensen die een azerty-toetsenbord hebben?
Ik kan namelijk sinds de reset niet meer @ (Alt Gr + é) en # (Alt Gr + ") typen in het spel (Alle tekens waarvoor ik eerst 'Alt Gr' moet indrukken gaan niet meer). Is hier een oplossing voor?

Typ voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat iedereen het even weet, ik ben deze week wel als online te zien.... maar dit is iemand die voor mij speelt en ik zal pas na mijn eindexamen.. dus niet aanstaande maar de woensdag daarop weer online zijn. (de echte ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cris89 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:16:
Voor hoeveel moet ik zo'n Saint Bardiche verkopen? (Spear/Axe)

Een normale Bardiche is 8.7k bij NPC, die van mij heeft 71 atk.
Ik heb er wel belang bij :) Zodra ik het geld heb iig, dus als je die voor mij wilt bewaren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:23:
[...]

de markt is al helemaal verneukt :/
Red crystals 25 tot 30k!
Low essence 10k+
Bloodcharms 15k
Black hearts al snel 100k
:/
Dit gaat wel omlaag, omdat iedereen nu zo'n laag lvl is, zijn de prijzen nogal duur, maar zodra iedereen er redelijk veel van heeft, zal je zien dat de prijzen dalen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:20:
[...]

Dit gaat wel omlaag, omdat iedereen nu zo'n laag lvl is, zijn de prijzen nogal duur, maar zodra iedereen er redelijk veel van heeft, zal je zien dat de prijzen dalen :Y)
Misschien, maar weinig mensen hebben het geld om die pruttel te kopen, dus waarom voor zon belachelijk hoge prijs aanbieden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Niet online
FnF schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:18:
[...]

Ik heb er wel belang bij :) Zodra ik het geld heb iig, dus als je die voor mij wilt bewaren O-)
Al verkocht voor 20k.

Hoort lvl 29 zolang te duren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

b00m schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:48:
[...]

had hem vannochtend in de shop gegooit voor 100k xD
Ik wist nog geen prijs dus dan maar overprijzen, je weet maar nooit. alleen ik heb stroomstoring gehad merk ik nu net toen ik thuis kwam dus zodra ik erin kom zal ik kijken.

edit: heb hem nog, was te verwachten :P
100k? Woh, dat heb ik niet eens :p

Ruilen voor mn 6/5 sword of hardship? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Chakotay schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:05:
[...]

100k? Woh, dat heb ik niet eens :p

Ruilen voor mn 6/5 sword of hardship? :+
Zoals ik al zei, die prijs was express overpriced, niemand koopt hem voor dat geld.
Enne, ik ben dex muse dus ik heb weinig aan een zwaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:17:
[...]

klopt eerst heete de knucle mastry en de combat masrty allebij "combat masrty"
knucle zorgt voor meer dmg met katars en dual en combat masrty voor meer atk speed.
daarom moest je goed kijken welke je hebben moest als bower :P

maar je moet bow en combat basrty hebben gewoon.

ga voor aimshot zoiezo!!!!!!! watn daarmee kun je later eagle shot, wat gewoon erg sterk is en heeft faint. faint laat de vijand ffkes stuf staan terwijl jij lekker blijft schieten.

verder kun je wel een keuze maken tussen: Double shot of trapshot.

double en tripple shot zijn vooral sterker als je extra sen neemt. daarnaast zijn ze nogwel sterk maar sen verhoogt de dmg van ale je active skills.
als je tripple shot neemt is je double shot wel weg. maar tripple shot op lv 20 heeft 3x100 power atk
en gewloof 20% kans to slow enemy

trap shot heeft 2 voordelen en dat is dat je poisen arrow kan, wat vijanden weg vreet in een super tempo. maar alle damage door de poisen krijg je geen exp voor.
holding arrow lv 10 doet maar 85 power dmg (lijkt weinig maar klopt niet helemaal, want hij is wel sterker. ik schat rond 150 atk power. snap dat ook niet helemaal) maar heeft ook op lv 10 slow enemy's move speed 50% en atk speed 50%
poisen arrow word nog net iets sterker dan trap shot en doet poisen erbij waardoor je veel sneller killed maar minder exp krijgt.

trap shot laad 2/3x sneller dan trap en poisen. terwijl holding en poisen weer 2 skills zijn...

welke nu het meeste dmg doet weet ik niet tussen lv 20 tripple VS lv 10 trap en lv 10 poisen.

zelf nogsteeds bezig met alles uit te zoeken. veel spelers verkiezen trap shot en poisen arrow voor de effecs. wat natuurlijk super handig is in Player VS Player. gezien je de vijand half slow maakt en poisen met gemak zo 6xx hp van um af vreet denk ik. en vs sterke mobs doe je ook je voordeel zoals kings enz.

voor mij de moeilijkste keus die ik ooit gemaakt heb :D na 4 weken mensen ondervragen en dingen opzoeken. na te rekenen weet ik het nogsteeds niet :D

maar tussen double en aim shot wint aimshot met eagle shot wegends de dmg van eagle shot + de faint. dan de keuze tripple en holding + poisen. allemaal heb je geen punten voor, gezien er een third job aan komt. als deze rond de lv 130 hangt red je het niet.

lv 39:
bow masrty lv 10
Combat masrty lv 10
aimshot lv 4
hawker spirit lv 4
Sprint lv 1
Speed shot lv 3
Volgens mij is double shot wel beter hoor als je veel sen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:59
Level 29 nu.. heb 70 strength en de rest default.. nog 176 statpoints over.. wat zou ongeveer een goed evenwicht op dit level zijn tussen concentration en strength (kheb gehoord dat ik als soldier ook concentration moet hebben :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

bij lvl30 iets van 30-33 op con rest allemaal op str

btw, lector, zin om morgemiddag mee te doen met een party zodat je wat lvls derbij krijgt? tot zover hebbe we blue, psy, amafi en ik

[ Voor 57% gewijzigd door 4th op 21-05-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
waarom heb ik altijd kut drops :+
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~aalbr000/images/crystal.jpg

en dat voor een muse zonder charm of gathering.

en ook nog 50k aan exp door blood charm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

damn man, das goeie drop, zeker gigantische overkill dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
4th schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:39:
damn man, das goeie drop, zeker gigantische overkill dan...
we stonden met 3 man op de guardian tree te hakken, ik kan geen overkill maken ik heb geen attack spells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:10:
[...]

Volgens mij is double shot wel beter hoor als je veel sen hebt :)
zou je idd denken, maar lastige keuze :P
echt ga maar eens na rekenen op izuly.com met skill calculator :P en zoek als 7hearts ooit weer online komt het maar eens op hoe evil ze die keuze gemaakt hebben.

ik gezien ik aimshoit over 4 lvl's max heb nu. dacht ik er de dag voor 7 hearts ofline ging ookal aan.
dus maakte in een poll vote met de keuzes enz.

ik dacht eindelijk een antwoord te kunnen krijgen. voglende dag kijk ik en 7hearts offline :'(

[ Voor 25% gewijzigd door daves2hd op 21-05-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 22:13:
[...]

zou je idd denken, maar lastige keuze :P
echt ga maar eens na rekenen op izuly.com met skill calculator :P en zoek als 7hearts ooit weer online komt het maar eens op hoe evil ze die keuze gemaakt hebben.

ik gezien ik aimshoit over 4 lvl's max heb nu. dacht ik er de dag voor 7 hearts ofline ging ookal aan.
dus maakte in een poll vote met de keuzes enz.

ik dacht eindelijk een antwoord te kunnen krijgen. voglende dag kijk ik en 7hearts offline :'(
ja ik zal binnenkort even kijken als het forum weer werkt :)
Maar welke skills heb jij allemaal genomen? ook double shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:44
Kan je een charm scroll gebruiken in UB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 22:34:
[...]

ja ik zal binnenkort even kijken als het forum weer werkt :)
Maar welke skills heb jij allemaal genomen? ook double shot?
zit zelf nogsteeds aimshot te maxen. eagle shot wilt iedereen gewoon :P
als ik alles max heb en echt naar die 2e power skill moet en ik heb nogsteeds geen duidelijk antwoord ga ik wel iene-miete-mutte doen of een kop en punt acite om te kiezen :p

maar je kan ook (als je 18k hebt) voor speedshot gaan je kan um maar lv 3 tot je scouter bent. maar ach 38 atk speed erbij kan nooit kwaad :P

maar idd waasrschijnlijk ga ik voor double, gezien ik crit build neem. crits zijn trouwens ook achteruit gemikt. ik maak soms 5 crits acher elkaar en soms een hele tijd niets. met 54 sen mag ik toch wel minstends 40% crits verwachten. normaal kon ik in b1 met 40 sen 70% cits behalen :?

maar ik kan toch niet makkelijk kiezen gezien ik poisen en trap heb gehad wat erg lekker kan werken :P zo'n moeilijke keuze >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moelijk moelijk })
ik denk dat ik gewoon voor aim shot en double shot ga.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibren
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06-2021
is er nog iemand die interesse heeft in deze

Afbeeldingslocatie: http://friendpages.com/pages/airforce/blaatbl44t/photo1.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Sibren op 22-05-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zijn er nog mensen die voor righteous knights mee gaan doen aan de union battle zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Laatst online: 21-06-2018
4th schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:39:

btw, lector, zin om morgemiddag mee te doen met een party zodat je wat lvls derbij krijgt? tot zover hebbe we blue, psy, amafi en ik
Oei zal es kijken, ben net terug van een flatfeest. Eerst lekker uitslapen dus. Denk dat ik morgen wel even tijd heb om te spelen, maar ga ook nog even lekker van het weekend geneieten met mijn vriendin...En 's avonds visite over de vloer.....dus ik kijk wel even. Als ik kom, channel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ehm ch week nie, misschien 1 of 3, ligt deraan of we met ub meedoen... dus denk zo snel mogelijk op 1 te gaan, we hebbe net weer gewonne met ub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik had wat geks net... Op het moment dat tijdens de union battle werd aangekondigd dat ie afgelopen was, warpte ik gelijk terug naar Junon :? Ipv eerst naar het midden te moeten gaan en daar op portal wachten dus. Nou had ik ook geen geld of union points... :/ Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

nog nooit van gehoord... erg wazig, check roseguru of 7hearts als die weer online is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
4th schreef op zondag 22 mei 2005 @ 02:33:
ehm ch week nie, misschien 1 of 3, ligt deraan of we met ub meedoen... dus denk zo snel mogelijk op 1 te gaan, we hebbe net weer gewonne met ub :)
Het wat is ub? Of bedoel je Faction war? Voor het eest dat ik meer geld krijgt. 16k wel een charm gebruikt. Maar dat heeft volgens bij wel veel geld op gelevert. Stond heel de tijd in de beurt ven de cristal :). En ik ben heel blij met het wapen die ik van Haan heb gekocht kan nu lekker van nog grotere afstand schitten (26 m).

Heb net een leker mask gemaakt voor me toekomstig muse 6 char 2int 5% mp less.Als ik nog zit krijg in een muse dan.(verkoop het nog niet misschien later) Maar als ik er nog 1 maakt met less mp zal ik wel ff zeggen.

Kan een doll kopen met met 2con/15 att power voor 110k is dat duur? Heb het nu voor 80k gekockt.

[ Voor 23% gewijzigd door Calamor op 22-05-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Is een blood charm eigenlijk effectief in union battles? Anders kan je redelijk makkelijk geld verdienen door als een idioot naar het vijandelijke spawnpoint te rennen en daar een mooie kamikaze-actie uitvoeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:7 wa is nogal een beetje laat, maar ik heb eidnelijk mn cart quest gehaald met een beetje hulp van vacQ

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ching/screen089.jpg

ik heb trouwens nu 910k clangeld, dus ik verwacht dat we morgen onze clan kunnen oprichten.
En onze vriend rapido gaat eigen clantje beginnen met zn cs kameraadjes :P , dus hebben we nog plekje vrij.
graag cleric of iemand van 45+

1 clman
2 facQ
3 ax3
4 flyingdutch
5 jai
6 haan
7 davesh2d
8 boom
9 gerwingood
10 friktet
11 ekmor
12 leprechaun
13 nihonjin
14 haantje
15

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2005 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
een artisan zou ook wel handig zijn in de clan dus meld je aan

zo ben 49 en 23% gaat goede kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Calamor schreef op zondag 22 mei 2005 @ 02:53:
[...]

Heb net een leker mask gemaakt voor me toekomstig muse 6 char 2int 5% mp less.Als ik nog zit krijg in een muse dan.
sell my die mask price :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op zondag 22 mei 2005 @ 02:53:
[...]
Heb net een leker mask gemaakt voor me toekomstig muse 6 char 2int 5% mp less.Als ik nog zit krijg in een muse dan.
Ruilen tegen een +4 INT mask? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Niet online
Hmm kben Dealer (Artisan to be) lvl 31 nu...

Als ik een beetje hard lvl ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog een goeie site met quests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 10:06:
7hearts, roseguru, maar bijna alles ligt eruit.

* Phyxion is nu eindelijk lvl 30 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook wel graag in de clan ik word ook artistan en ik ben altijd actief, minstens doordeweeks 1 uur per dag maar meestal wel 2,5 en in t weekein 6 uur ofzo per dag. ik ben nu lvl 30 maar ik ben net weer begonnen na de reset. Plz laat t me ff horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 12-09 22:29
heeft iemand die historion jones quest met die infected monsters wel es gehaald ?

wat krijg je dan ?

w000t net ruby opgeraapt

iemand ruile tegen garnet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan kiezen uit alle g1 gems maar de quest is bijna onmogelijk

En van die ruby zou ik zkr neit doen want ruby is 3x zoveel waard door die garnet hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

warchaser schreef op zondag 22 mei 2005 @ 11:39:
heeft iemand die historion jones quest met die infected monsters wel es gehaald ?

wat krijg je dan ?

w000t net ruby opgeraapt

iemand ruile tegen garnet ?
Wat voor iets dropte dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
FnF schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:28:
[...]

Wat voor iets dropte dat?
een guardian tree d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 04:23:
1 clman
2 facQ
3 ax3
4 flyingdutch
5 jai
6 haan
7 davesh2d
8 boom
9 gerwingood
10 friktet
11 ekmor
12 leprechaun
13 nihonjin
14 haantje
15 warchaser _/-\o_ 't mag en bedankt.. ik zal zo nog wel wat geld geven :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Nice, het wachten is nu op Haan. Dan kunnen we de clan oprichten!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooohoh, kan ik er later ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 10:06:
Wat denk je van roseon.com. (De website van het spel)

Ik praat nu met iemand die een oplichter is in rose. Spullen inkopen voor 1z bij noobs.
Dat vind ik zo erg in rose :(

[ Voor 24% gewijzigd door Calamor op 22-05-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:27:
[...]

Wat denk je van roseon.com. (De website van het spel)
zijn niet echt duidelijk ... zijn er nog quest die ik zoiezo moet doen? (wat bijvoorbeeld een goeie item of veel $$ oplevert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 17-09 22:04
Welke skill is een area attack voor soldier???

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

spin atk?.... tot zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Clan is opgericht!! Screenshots komen er aan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibren
kan ik iemand hier nog mee verblijden?

Afbeeldingslocatie: http://friendpages.com/pages/airforce/blaatbl44t/photo3.jpg

anders prak ik hem in een shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hoeveel wil je ervoor?

waar blijft 7hearts :/

[ Voor 38% gewijzigd door daves2hd op 22-05-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
sp00f schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:54:
kan ik iemand hier nog mee verblijden?

[afbeelding]

anders prak ik hem in een shop
_veel_ waard XD

ik mis 7hearts ook :[

[ Voor 5% gewijzigd door Jaii op 22-05-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibren
daves2hd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:21:
hoeveel wil je ervoor?

waar blijft 7hearts :/
pff ik zou het niet weten, wat is een verstandigge prijs? :P
zat zelf te denken aan 50K ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Sibren op 22-05-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

sp00f schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:31:
[...]

pff ik zou het niet weten, wat is een verstandigge prijs? :P
zat zelf te denken aan 50K ofzo
mjah duur grapje maar kan er wel wat mee :P zeg amar waar en wanneer :9
weet verder ook niet wat het ding waard is ? wat zegt autoprice?

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 22-05-2005 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm nu wil ik ook de clan oprichten, maar fnf speelt deze week voor mij dondederdag tot woensdag... dus als er meer mensen van onze clan zijn die hem deze week willen oprichten.. als jullie mij/hem online zie zullen jullie het met fnf moeten regelen (sorry fnf dat je dit erbij krijgt, maar ja... :P)... zie julie volgende week woensdag weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:53:
Damm nu wil ik ook de clan oprichten, maar fnf speelt deze week voor mij dondederdag tot woensdag... dus als er meer mensen van onze clan zijn die hem deze week willen oprichten.. als jullie mij/hem online zie zullen jullie het met fnf moeten regelen (sorry fnf dat je dit erbij krijgt, maar ja... :P)... zie julie volgende week woensdag weer...
Geen probleem :Y)
Als iemand de clan al eerder op wil richten, vanaf volgende week donderdag ben ik nagenoeg 24/7 in zet baar :P
Maar omdat al meerdere mensen hebben gevraagd of het ook over twee weken kon ivm examens e.d. mag dat ook :Y)

Daarnaast, is er ook ergens een lijstje van alle deelnemers van de OoT clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibren
daves2hd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:36:
[...]

mjah duur grapje maar kan er wel wat mee :P zeg amar waar en wanneer :9
weet verder ook niet wat het ding waard is ? wat zegt autoprice?
Heb hem al verkocht :X

[ Voor 75% gewijzigd door Sibren op 22-05-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
FnF schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:24:
[...]

Daarnaast, is er ook ergens een lijstje van alle deelnemers van de OoT clan?
Volgens mij staat het lijstje voor een groot deel op http://www.rose.azwart.nl
Als het goed is moet ik dan wel weer genoeg geld hebben. Heb de wapens, genoeg geld voor de hitring. En net een garnet gevonden, dus ik ben effe uit de geldzorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Niet online
Ik heb net een Union gejoined, kan iemand mij vertellen wanneer en hoe precies die Union Battle's worden gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Cris89 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:15:
Ik heb net een Union gejoined, kan iemand mij vertellen wanneer en hoe precies die Union Battle's worden gehouden?
Het heet nu anders, Fraction War :P
Het wordt om half drie gehouden, dus iets eerder er zijn, en je opgeven, anders ben je helaas te laat.
Het wordt ook 's avonds laat om half 1 gehouden. Je moet je bij je Union opgeven, Righteous Crusaders of Pharhelle (Geen idee hoe deze nu heet :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00m schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:32:
waarom heb ik altijd kut drops :+
[afbeelding]

en dat voor een muse zonder charm of gathering.

en ook nog 50k aan exp door blood charm :)
zozo :D Dat noem ik nog eens een goede drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 04:23:
:7 wa is nogal een beetje laat, maar ik heb eidnelijk mn cart quest gehaald met een beetje hulp van vacQ

[afbeelding]

ik heb trouwens nu 910k clangeld, dus ik verwacht dat we morgen onze clan kunnen oprichten.
En onze vriend rapido gaat eigen clantje beginnen met zn cs kameraadjes :P , dus hebben we nog plekje vrij.
graag cleric of iemand van 45+

1 clman
2 facQ
3 ax3
4 flyingdutch
5 jai
6 haan
7 davesh2d
8 boom
9 gerwingood
10 friktet
11 ekmor
12 leprechaun
13 nihonjin
14 haantje
15
huh ik d8 dat ik er niet bij kon maar ik sta wel op het lijstje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:45:
Welke skill is een area attack voor soldier???
je hebt spin attack (Champ gericht)

Impact Wave (knight)
Holy Blood (Knight)

ik maak ook een Aoe Knight (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, in Junon probeert een of andere aap 2/15 islamic gloves voor 1 miljoen te verkopen... Iemand interesse? :p

Ik zie trouwens dat ik ondertussen de 1-na hoogste speler zonder clan ben in het GoT lijstje, beide clans zitten al vol he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe zonet 13 feathers verkocht voor 8,5k each :p
Hij wou ze inkopen voor 850 each ... maar hij kocht ze in voor 8.5k each :p

edit---------------------------

wat doe ik verkeerd?
Hij had een buy shop en hij kocht ze in voor 8.5k ipv 850 (hij heeft waarschijnlijk één 0 te veel gedaan)
(is een fout van hem)

ik had hem zelf nog gepmt maar hij was er niet!

ik scam nooit of whatever

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:40:
:r ban!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Laatst online: 21-06-2018
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:40:
Scammen = Bannen

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Cris89 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:15:
Om s'middags 14:30 en s'ochtens om 01:30 (aanmelden en je moet snel klikken en anders zit er niet meer in). Om 15:00 en 02:00 begint de echte FW. Het is nu wel zo dat het binnen 10min af gelopen is.
Dat was s'middags dan. s'Ochtens konde ze het niet eens beschadigen.

Hoe lang zal die daar mee bezig geweest zijn?
Afbeeldingslocatie: http://62.251.97.64/rose/screen103.jpg

Zo lekker wapen gekocht voor het craften
Een 7/6 katar voor maar 5k B) :9~ . En ik heb net genoeg dex er voor _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Calamor op 23-05-2005 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Hij mag van mij op de lijst samen met rambozero.

Zo ik ben eindelijk voorbij die guardian trees en ik was in een half uur voorbij de grunter king quest.
nu die caimans nog :(

[ Voor 26% gewijzigd door Raegin op 23-05-2005 00:01 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.