[PC MMORPG] ROSE Online - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
trek het je niet aan
't was idd een irritante vraag gezien het feit dat veel mensen boos waren op de reset en dit 2 weken lang uitgebreid verkondigt is hier op het forum en alle websites.
maar ja... wij mogen (incluis me) wel wat vriendelijker zijn volgende keer... als jij belooft eerst ff te kijken en dan te vragen. zo is iedereen tevree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een belangrijke mededeling; plz stop the flaming!!!! Voor altijd. Ikzelf ben lid van gzp en daar word me toch geflamed... is bijna niet leuk meer. Willen jullie dit hier aub niet gaan doen, want dan word de sfeer hier ook al bedorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:04:
Even een belangrijke mededeling; plz stop the flaming!!!! Voor altijd. Ikzelf ben lid van gzp en daar word me toch geflamed... is bijna niet leuk meer. Willen jullie dit hier aub niet gaan doen, want dan word de sfeer hier ook al bedorven.
Idd, groot gelijk Desert!
Als iedereen even ophoud met alles en al zijn rommel intrekt, vergeet niet dat we wel met elkaar in clans komen oid, en het er dan niet plezieriger op wordt, als er ruzie in de clan is, dan is dat echt niet leuk. Dus beetje respect graag voor iedereen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibren
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06-2021
Je hebt volkomen gelijk, maar als er iemand zo *soort van* agressief reageerd op een vraag van een ander lid ,die misschien minder vaak forums bezoekt dan de rest, dan is het lastig om daar dan weer wat van te zeggen. Althans moet je elkaar ook kunnen verbeteren toch, en soms kan je alleen iemand verbeteren door kritiek te leveren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sp00f schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:52:
Je hebt volkomen gelijk, maar als er iemand zo *soort van* agressief reageerd op een vraag van een ander lid ,die misschien minder vaak forums bezoekt dan de rest, dan is het lastig om daar dan weer wat van te zeggen. Althans moet je elkaar ook kunnen verbeteren toch, en soms kan je alleen iemand verbeteren door kritiek te leveren :>
Helemaal mee eens, door topics van 1000 posts te gaan zoeken is not zo simpel als het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sp00f schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:52:
Volkomen gelijk, maar iemand verbeteren kan ook op een subtiele manier.... smilleys etc :P . Meeste mensen voelen zich geaggiteerd en gooien hun woede op het forum en ik denk dat je beter eerst even kan nadenken en dan posten... rekening mee houdende dat er ook mensen zijn die jonger zijn dan dat je weet (je kan iemand leeftijd niet aan zijn naam aflezen.. behalve dan als er bijv; obelix1987 staat.. ;) )
, deze mensen posten in alle onschuld en worden dan aan alle kanten geflamed... ergo ze trekken zich terug en doen later precies hetzelfde < zie je de vicieuse cirkel hier... damm wat doe ik :? ... dit is een rose forum, back to rose.. :*) .< zie de subtiliteit in die glimlach... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibren
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:21:
[...]

Volkomen gelijk, maar iemand verbeteren kan ook op een subtiele manier.... smilleys etc :P . Meeste mensen voelen zich geaggiteerd en gooien hun woede op het forum en ik denk dat je beter eerst even kan nadenken en dan posten... rekening mee houdende dat er ook mensen zijn die jonger zijn dan dat je weet (je kan iemand leeftijd niet aan zijn naam aflezen.. behalve dan als er bijv; obelix1987 staat.. ;) )
, deze mensen posten in alle onschuld en worden dan aan alle kanten geflamed... ergo ze trekken zich terug en doen later precies hetzelfde < zie je de vicieuse cirkel hier... damm wat doe ik :? ... dit is een rose forum, back to rose.. :*) .< zie de subtiliteit in die glimlach... _/-\o_
ja in die geest zat ik ook wel te denken, verwoorden het alleen iets anders. :9 Maar soms gaan mensen ook wel is lopen zeiken over het feit dat je veel smileys gebruikt. Dus het is allemaal lekker tegenstrijdig :*)

Maar ja zoals je zegt, het gaat hier over ROSE en niet over het gemek tegen elkaar 8)7 , het punt is nu zo'n beetje wel duidelijk volgens mij.

Ik zoek trouwens nog steeds een Support muse van/rond lvl 40 om samen te party'en. Dan kan ik tenminste is echt goed Tanken :D want een party van 2 schiet tenminste een beetje op qua Exp. En dan kan ik van de drops die er komen geld sparen voor een eventueel plaatsje in een clan :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Sibren op 24-05-2005 21:34 . Reden: Ff beter verwoorden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@OoT clan probleem..... cleric knalknul stapt over naar LoT... oftewel, fnf taak voor jou om een nieuwe cleric te vinden... :P.. als ik zo ff gespiekt heb bij awart moet dat niet zo moeilijk zijn. Nee maar ff serieus knalknul is naar LoT gegaan en dat betekent dus dat er een free spot is, dus er kan een ander lid bij.. Ikzelf heb niet zo veel tijd om dit nog te gaan regelen, dus laat het aan fnf over...moet nog veel voor wib12 studeren... dus heb vandaag geen tijd*

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er een 3de clan? Ik denk t wel, er zijn veel mensen zonder. Maybe gewoon gebinnen een lijst te maken met mensen die er dan inwillen?
de naam beslissen we nog wel
1. Starofhell
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

^^^^
schrijf je erbij als je er ook in wilt dus?
--Local Host staat in een shopje: No i am NOT the R.O.S.E server--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 19:50

Local Host

Het forum is om te leren.

Count me in.

Ik heb iig inschrijfgeld ( 67k )

naam clan -> 127.0.0.1 :P nee geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 12:34
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:55:
Waarom zie ook overal vage combinates zoals muse met katars?
Dex muse zoals al gezegt was, Ik ben er een van. Dex muses kunnen op hoge (ook wel op lage) lvls redelijk sterk worden omdat ze hakken voor hun leven en zich helemaal vol buffen. Dit in combinatie met firering (def on target -30%) en enchant armor (Def on self +76) als dit nodig is kunnen ze erg dodelijk zijn. Ook het healen is handig. (amafi ik weet dat elke muse kan healen maar een dex muse kun je beter vergeijken met een raider ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:31
Komt er een 3de clan? Ik denk t wel, er zijn veel mensen zonder. Maybe gewoon gebinnen een lijst te maken met mensen die er dan inwillen?
1. Starofhell
2. Rakkerzero
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Wil er wel in, maar alleen inschrijfgeld heb ik nog niet.
Geld probleem momenteel

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 24-05-2005 22:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:45:
1. Starofhell
2. Soldier 8)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

^^^^
schrijf je erbij als je er ook in wilt dus?
--Local Host staat in een shopje: No i am NOT the R.O.S.E server--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Starofhell
2. Rakkerzero
3. Soldier 8)
4. Tancaliel (dealer -> artisan)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Misschien handig om ook even job te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Als je jezelf in de lijst plempt, zorg dan wel dat je een beetje redelijk level hebt, of dit snel kan bereiken. Met een redelijk level denk ik aan minimaal iets van 35. (mocht er een tekort aan bijvoorbeeld clerics zijn kan er natuurlijk altijd iemand met een lager level gepowerlevelled worden :) )

Daarnaast moet je ook wel regelmatig spelen, om te voorkomen dat er mensen achter gaan lopen.

Als laatste, zoals Tancaliel al zei, zet je job er even bij, en wat mij betreft dus ook je level op dit moment.

code:
1
2
3
4
5
1. Starofhell (?)
2. Rakkerzero (?)
3. Soldier (soldier gok ik? :p)
4. Tancaliel (L38 Dealer -> Artisan)
5. Chakotay (L41 Soldier -> Champ)
.

Ohja, dit is natuurlijk geen definitieve lijst, puur een soort animo-check :)

@ Rakkerzero: als het aan mij ligt heb ik trouwens liever geen mensen die lopen te scammen in een GoT-clan.

[ Voor 21% gewijzigd door Chakotay op 24-05-2005 22:51 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:18
Of je gebruik de eerste 15 zonder clan.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
1. Starofhell (L32 Dealer -> Artisan)
2. Rakkerzero (L29 Soldier -> Knight)
3. Soldier (L25 soldier gok ik? :p)
6. Aggressor (Scout) (ik heb wel intresse om te joinen, niet 100% zeker)
7. SirNightmare (Dealer) (Ook intresse om te joinen, niet 100% zeker)
8. TheOne (L37 Dealer -> Artisan)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Zelf vind ik BandofTweakers of GodsofTweakers wel leuk.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:06:

Zou iemand mij mischien kunnen uitleggen hoe dat "life nogwat" van een wapen werkt?
Als het laag is moet je hem repareren? dat heb ik zonet gedaan, maar volgens mij ging mijn durability van het wapen omlaag? kan dat kloppen?
Hoe repareer je je spullen? Door een hamer dat je gekocht heb of door een npc. Want als je het zelf repareert gaat de dodge of hit reate naar benede. En bij de npc niet. Alleen kost het meer.

Het is wel handig als je spullen gaat verkopen en dan aan de npc dat je het repareert door een hamer. Krijg je meer geld bij de npc. Doe ik alleen met spullen die lage dodge hebben. Die worden toch verkocht en dan de waarde die er dan bij komt is een stuk meer dan wat je uitgeeft aan een hamer. Is wel zo alleen bij spullen die al een hoge waarde hebben.

[ Voor 143% gewijzigd door Calamor op 25-05-2005 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
1. Starofhell (?)
2. Rakkerzero (?)
3. Soldier (soldier gok ik? :p)
6. Aggressor (Scout) (ik heb wel intresse om te joinen, niet 100% zeker)
7. SirNightmare (Dealer) (Ook intresse om te joinen, niet 100% zeker)
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Zou iemand mij mischien kunnen uitleggen hoe dat "life nogwat" van een wapen werkt?
Als het laag is moet je hem repareren? dat heb ik zonet gedaan, maar volgens mij ging mijn durability van het wapen omlaag? kan dat kloppen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:07

Haan

dotnetter

Je moet ook never nooit een repair hammer gebruiken! Dit zorgt inderdaad dat de durability (én de hitrate!) omlaag gaat. Repairen doe je bij de weapon seller in Zant of Junon.
Dit is typisch iets wat je van anderen moet horen, ben degene die mij dit vertelde nog altijd dankbaar _o_ (ik shoutte om repair hammers, en kreeg dit antwoord.. was nog een echte n00b toen :p )

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

je kan hem het beste late repare door de weapon seller... die doet het (duurder dan de hamers die je bij de armor seller kan kope) en heb je GEEN statverlies op dur, dodge, etc (als je het zelf doet wel)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

amafi, welke woods heb je nodig? heb enorm veel wood opt moment, ga ze morgevroeg selle dus laat wat achter aub, cinnamon, otherwordly alles

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
4th schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:30:
je kan hem het beste late repare door de weapon seller... die doet het (duurder dan de hamers die je bij de armor seller kan kope) en heb je GEEN statverlies op dur, dodge, etc (als je het zelf doet wel)
Ik wil graag oak hout hebben. 90 per stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Calamor schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:39:
[...]

mij goed als amafi ze nie nodig heeft, he had nog wooden cart drawing, of krijgt er binnekort een dacht ik ;)

btw, geweldige party vandaag, 5 lvls omhoog in iets van 6-7 uur ofzo!!!

blue, dub, moete we zeker vaker doen, en ook bedankt aan de andere die gejoind hebbe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllianceOfTweakers < Lijkt mij wel mooi :P Ik d8 dat Local Host er ook in wou? Weet iemand zijn lvl en job? ff geen zin om forum helemaal door te gaan kijken :P

1. Starofhell (L34 Dealar -> Artistan)
3. Soldier (L25? Soldier -> ???)
6. Aggressor (Scout) (niet 100% zeker)
7. SirNightmare (Dealer) (niet 100% zeker)
8. Local Host
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:41:
@OoT clan probleem..... cleric knalknul stapt over naar LoT... oftewel, fnf taak voor jou om een nieuwe cleric te vinden... :P.. als ik zo ff gespiekt heb bij awart moet dat niet zo moeilijk zijn. Nee maar ff serieus knalknul is naar LoT gegaan en dat betekent dus dat er een free spot is, dus er kan een ander lid bij.. Ikzelf heb niet zo veel tijd om dit nog te gaan regelen, dus laat het aan fnf over...moet nog veel voor wib12 studeren... dus heb vandaag geen tijd*
K, geen probleem :Y)

De OoT Clan zoekt dus een Muse, ben je dat, en een beetje hetzelfde lvl als ons, post dan ff wat, of whisper/PM me ingame (Kan onder account DesertRaven vanaf Donderdag, en account FnF kan altijd)
Verder, omdat iedereen dat graag wil, vrijdag wordt dus de clan opgericht.
Channel 1.
8 uur bij clanmaker (Liefst even een paar tellen eerder :9).
Maar nog even een vraagje, denken we aan genoeg krediet te komen? Wie kan wel aan 67k komen, wie niet, en kan wel lenen e.d.

Ik zie deze mensen met muse in ieder geval:
maferick01 Lellebel - 49 Muse Cleric
racingfreak racingfreak - 45 Muse Cleric
Vinneh Buffy - 38 Muse Cleric
Deillon Deillon - 31 Muse - Cleric??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Chakotay schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:47:
@ Rakkerzero: als het aan mij ligt heb ik trouwens liever geen mensen die lopen te scammen in een GoT-clan.
Scam ik dan???? :? :?
Wat heb ik gedaan???

Ik heb nog nooit een scam uitgevoerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 25-05-2005 07:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik ben dus Soldier -> Champ momenteel lvl 35
Ingamename = LoCaLHoST
Geld is voor mij geen probleem.
evt clannaam -> Just Bunch Of Tweakers

In eerste instantie sta ik reserve voor OOT mochten ze bij de oprichting genoeg mensen hebben dan stap ik over naar de 3e clan.

[ Voor 113% gewijzigd door Local Host op 25-05-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet gewoon "Bunch Of Tweakers" "Bot" wordt de afkorting dan. Klinkt cool
tot nu toe is het dan dit:
8. LoCaLHoST (L35 Soldier -> Champ)

Mischien even duidelijk maken of Aggressor en SirNightmare er wel in willen? willen jullie er in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

En welk level hebben jullie? :)

Ik zie nog geen enkele (support) muse trouwens...

[ Voor 47% gewijzigd door Chakotay op 25-05-2005 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

BunchOfTweakers (namen aan elkaar, zo hebben wij de naam ook gemaakt omdat het LegionOfTweakers was) is wel leuk ja :) hebbe we lot, oot en bot.. wat krijge we dan: lotootbot, botootlot, ootlotbot, ootbotlot, lotbotoot of botlotoot :P

stel je voor, heeft der iemand probleme met stealers op clanisland.. kome we ff met een 20-30 man aanzette (omdat niet iedereen altijd online is :P)

te koop in shop: legend white staff (slot), elven wand, saint purple vest of the witch, orc axe (2), att pwr+3 ring, dodgerate+3ring, magic def+3 ring en andere spulle, zit net voorbij de brug in junon

[ Voor 68% gewijzigd door 4th op 25-05-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil er ook wel bij, maar de laatste tijd heb ik niet zoveel gespeeld ivm personal stuff...maar goed, ik zal zsm proberen om "hoog" genoeg te zijn om erbij te kunnen

wickedweirdo > lvl 16 Soldier (> Knight)

edit: als het nodig is wil ik wel een cleric bouwen :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Rakkerzero schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 07:42:
[...]

Scam ik dan???? :? :?
Wat heb ik gedaan???

Ik heb nog nooit een scam uitgevoerd.
Volgens mij was dat iemand met rambo.....nogiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeni
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 06:49
Ik wil er ook wel bij, lvl 31 muse (magician).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Lector schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:59:
[...]

Volgens mij was dat iemand met rambo.....nogiets.
Dat zal rambozero geweest zijn. Maar dat was leechen niet scammen.
stel je voor, heeft der iemand probleme met stealers op clanisland.. kome we ff met een 20-30 man aanzette (omdat niet iedereen altijd online is :P)
lol, of als die hitman clan weer gaat lopen zeiken dat we niet voor hun voeten moeten lopen op CI. En zeggen als we dat doen dan killed hun enige lvl 61 ons wel xD

[ Voor 41% gewijzigd door Raegin op 25-05-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Chakotay schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:47:
bl44t

idd was rambozero ofzoiets... onze rakker is onschuldig :'( (tot zover ik weet dan :o)

mjah is wel erg snel een derde clan. bezien er toch steeds meer spelers afvallen, of minder active spelen. die zouden kunnen wissellen met minder active of stoppende mensen. zoals ikzelf, zit erover te denken guild wars of iets te gaan doen. rose begint zwaar saai te worden met de exp rip en double exp en de stinky GM's.

verder ben ik nogmaar lv 43, en ga niet echt sneller vooruit. dus vind ik het eerlijker als iemand anders mijn plek ineemt. misschien dat ik later weer active word en terug kan.

toch zal ik de clan keihard gaan missen :'( het CE, het eeuwige gelul over niets met clan chat ;(
ik kijk en probeer misschien tot juni nog te spelen, gezien er dan pas een patch komt. misschien zit er iets boeiends bij... we zien wel :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

9. Wrack (L29 Hawker -> Scout)

ign: PeachGirl en meestal 's avonds active in channel 2
Momenteel iets wat geld problemen wegens nieuwe outfit, maar na lvl 30 geen probleem waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
daves2hd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:19:
idd was rambozero ofzoiets... onze rakker is onschuldig :'( (tot zover ik weet dan :o)
Er is maar 1 reden voor mij om te scammen. En dat is als wraak actie terug naar de degene die mij scamt. Maar verder doe ik het nooit.
Ik ben gewoon onschuldig dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10. Zeni (L31 Muse -> Magican)
11. Blibbol (L38 Soldier -> Champ)
12. Flydown (L? Muse -> Cleric) < Reserve

Blib en Fly zijn vrienden van me en Flydown begint overnieuw omdat hij tog cleric word maar kan hij dus een plekje gereserveert krijgen? zijn jullie t er mee eens? (soldier wat word je?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibren
13. sp00f (lvl40 Soldier -> Champ)

[ Voor 7% gewijzigd door Sibren op 25-05-2005 09:50 . Reden: Ben al een lvl hoger :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

even ter herinnering... hebbe alle OoTers vrijdag (8 uur) het geld bij elkaar? zeg ff ja of nee en hoeveel je ongeveer mist. kunne we alvast ff kijke hoeveel sommigen voor moete schiete of niet

oh, knal en gjtje, kunne jullie aub op de lijst van okke ff je clan verandere, dan hebbe wij een uiteindelijke lijst...

voor de derde clan, op de lijst staat ook link om okke te emaile.. zou zegge zodra jullie het eens zijn over de naam laat hem ff wete om XoT ff toe te voege aan het script en link te maken naar jullie site.

[ Voor 52% gewijzigd door 4th op 25-05-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:42:
Blib en Fly zijn vrienden van me en Flydown begint overnieuw omdat hij tog cleric word maar kan hij dus een plekje gereserveert krijgen? zijn jullie t er mee eens? (soldier wat word je?)
Wel GoTters heej ;)
Die hebben namelijk voorrang. Dan pas vrienden.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 25-05-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@OoT: We zijn het er dus over eens, dat ik voorlopig nog ff solo ga, tot ik ongeveer gelijke hoogte ben met jullie, en dat ik dan pas OoT join? :?
4th schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:43:
Het zou dan denk ik wel een groter groepsgevoel geven, als de 3 clans dan dezelfde logo nemen: Henkie! :Y) :+ O+
4th schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:51:
even ter herinnering... hebbe alle OoTers vrijdag (8 uur) het geld bij elkaar? zeg ff ja of nee en hoeveel je ongeveer mist. kunne we alvast ff kijke hoeveel sommigen voor moete schiete of niet
Zit net over de duizend of zo... Ben nog niet zo sterk als jullie (L15 nu, doe nu ong. 2 levels per dag), dus dat geld komt wel, ben nu al aan het sparen namelijk...

Ooit krijgt OoT 67K van me... Wat jullie er dan mee doen, I don't even care... Ik wil gewoon dat het eerlijk is... IMO moet ook elk nieuw lid 67K betalen om te joinen, om het eerlijk te houden... Anders kan ik bijv. gratis joinen, en jijzelf niet... ;) O+ Maar lees bovenstaande vraag een als je wil... O+

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

later als we 2nd grade clan zijn maakt da 67k niet meer uit, verdeel die 67k maar over 15 man en je heb iets van 4,..k dus das niets en nog niet de moeite waard om keer tijd voor af te spreke om het af te geve :P maar ja, gjtje, verander even de clan zodat we ff overzicht hebbe op okkes site
GJ-tje schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:03:
[...]

Mja dat is ook weer zo, maar vind het gewoon lullig tegenover de OoT leden die er vanaf het begin in zitten, (en dus die 67K hebben betaalt) vandaar... 4466.6666 Zulie zou het dan worden... ;)

Heb het trouwens gewijzigt inmiddels. Maar het is dus OK als ik OoT join, als OoT 2nd grade is? Want dat is me nu nog steeds niet erg duidelijk, sorry O+
daar beslis ik eik niet over... moet je voor bij desert/fnf zijn

[ Voor 44% gewijzigd door 4th op 25-05-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

4th schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:58:
later als we 2nd grade clan zijn maakt da 67k niet meer uit, verdeel die 67k maar over 15 man en je heb iets van 4,..k dus das niets en nog niet de moeite waard om keer tijd voor af te spreke om het af te geve :P maar ja, gjtje, verander even de clan zodat we ff overzicht hebbe op okkes site
Mja dat is ook weer zo, maar vind het gewoon lullig tegenover de OoT leden die er vanaf het begin in zitten, (en dus die 67K hebben betaalt) vandaar... 4466.6666 Zulie zou het dan worden... ;) Maar goed, is dus niet nodig... Naja dan hou ik 67K Zulie in me zak... :) En lopen jullie lekker zo'n 4.5K zulie mis... :9 :+

Heb het trouwens gewijzigt inmiddels. Lasharor kan dan ook wel uit de lijst weg, want daar horen we ook niets meer van, even Okke vragen dus... ;)
Maar het is dus OK als ik OoT join, als OoT 2nd grade is? Want dat is me nu nog steeds niet erg duidelijk, sorry O+
daar beslis ik eik niet over... moet je voor bij desert/fnf zijn
* CH4OS Desert / FnF lievv aankijkt :> O+ :+

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 25-05-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Idd, die 67k heb je op lvl 4x binnen 1 uur bij elkaar als je ff de cave in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiffie
  • Laatst online: 18-09 16:48
13. sp00f (lvl40 Soldier -> Champ)[/quote]
14. Stiftkoning (lvl40 Soldier -.?)

[ Voor 19% gewijzigd door stiffie op 25-05-2005 10:11 ]

Dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

stiffie schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:10:
leuk da der zoveel mense interesse hebbe, maar kijk goed naar verdeling van jobs :P
jullie hebbe nu 3 dealers, 7(!) soldiers, 2 scouts en 2 muses... waarvan 1 soldier en de 2 muses niet 100% zeker zijn..

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 25-05-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15. wickedweirdo (lvl 16 Soldier -> Knight) (k ga misschien een cleric maken, als dat nodig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Rakkerzero schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:26:
[...]

Er is maar 1 reden voor mij om te scammen. En dat is als wraak actie terug naar de degene die mij scamt. Maar verder doe ik het nooit.
Ik ben gewoon onschuldig dus ;)
Mk, sorry dan :)

--

Zullen even een poll maken voor een naam? Die lijst is nog niet bijzonder nuttig zo, inderdaad veel te veel soldiers, en veel te weinig muses... Ook redelijk wat mensen met een erg laag level, als je onder de 20 bent zal je toch wel erg hard moeten levellen om niet heel hard achter te raken :) Ik zag ook iemand van L16 die op dat level 2 levels per dag doet, dat is niet bepaald snel imo... Dan ben je over bijna 2 weken pas L40... Tegen die tijd zitten de sterkere mensen waarschijnlijk al een eindje boven de 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga waarschijnlijk met een muse -> cleric beginnen, als ik parties heb steeds komt het wel goed denk ik, dan heb ik m'n soldier zo ingehaald :P

Full int of een dex cleric...moet ik nog ff over nadenken :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Ik heb de het clangeld voor vrijdag wel als goed is. Zit nu rond de 110k dus.
66,666 zulie moet dan geen probleem zijn.

Als trouwens knalknul overloopt naar LoT zou ik dat best jammer vinden. Aangezien LoT al 2 redelijk 'high' lvl FS Muse (cleric) hebben en wij maar 1 op lager lvl (Lector, ik moet je nog toevoegen :) )

Hopelijk vinden we snel dan een FS Muse (cleric) om mee te lvl'en.... btw party gister in FoW ging wel lekker :*) Moet alleen nog 76 UPs voor lvl 50 bijelkaar zien te sprokkelen voor de cart. Damn I hate moldies/porkies }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 08:29:
Mischien even duidelijk maken of Aggressor en SirNightmare er wel in willen? willen jullie er in? :P
Waarschijnlijk wel .. maar de lijst is toch eerst om te kijken wie allemaal intresse heeft?
4th schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:30:
Helemaal geen stats verlies? ook niet op durability ofzo?
En mijn laatste vraag: Vanaf welk level wordt het interessant om questen te gaan doen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Questen zijn altijd interesant om te doen (sommige niet echt de moeite waart), de episode quest helemaal, daar krijg je goede rewarts voor en die kun je altijd wel doen (een guide voor de quest staat op roseguru met levels erbij voor bepaalde delen van de quest)

We gaan soldiers van de lijst af halen denk ik, wickedweardo ofzo is nog een beetje te laag lvl

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:34:
[...]
En mijn laatste vraag: Vanaf welk level wordt het interessant om questen te gaan doen?
Vanaf lvl 1 ;)
Gisteren lvl 40 geworden, gaat lekker met de juiste party _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Psychoot schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:33:

Hopelijk vinden we snel dan een FS Muse (cleric) om mee te lvl'en.... btw party gister in FoW ging wel lekker :*) Moet alleen nog 76 UPs voor lvl 50 bijelkaar zien te sprokkelen voor de cart. Damn I hate moldies/porkies }:O
hier precies hetzelfde... moet nog een 70 up en ben nu lvl 48, dus ik ga vanmiddag vooral moldies (en porkies) jage, hoop dat ik in UB kom deze keer.. ben iig wel thuis dus minder last van lag, hoop vandaag wel ongeveer op de helft te kome van lvl49, vanavond weer party als gister?
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:44:
[...]

Vanaf lvl 1 ;)
Gisteren lvl 40 geworden, gaat lekker met de juiste party _/-\o_
had jij al een clan? meen te herinnere da je muse was.. we hebbe der nog 1 nodig bij OoT
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:43:
We gaan soldiers van de lijst af halen denk ik, wickedweardo ofzo is nog een beetje te laag lvl
lijkt me niet al te slim, hij zei net dat hij opnieuw zou starte en cleric werd... iets wat jullie hard nodig hebbe ook al is hij de komende week niet op zelfde lvl.. dat stijgt snel als support muse in goeie parties

[ Voor 35% gewijzigd door 4th op 25-05-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thescanman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 13:01
15. wickedweirdo (lvl 16 Soldier -> Knight) (k ga misschien een cleric maken, als dat nodig is)
16. FireFighter (lvl32 Muse -> Magican)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:43:
dat is allemaal wel heel leuk en aardig, maar lees je de posts wel eigenlijk? ook de reden waarom ik laag level ben? :/ en dat er een gebrek is aan clerics...dat ik waarschijnlijk wel een cleric wil maken?

beetje vreemd, vind je ook niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Calamor schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:39:
[...]
amafi had ze niet nodig, laat maar wete wanneer je ff tijd hebt om langs te kome :) (had rond de 40 oak ofzo)

@haantje, vanavond afspreke? heb die ring eik wel nodig alsk dalijk in cave cartquest ga doen

[ Voor 16% gewijzigd door 4th op 25-05-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:01:
[...]

dat is allemaal wel heel leuk en aardig, maar lees je de posts wel eigenlijk? ook de reden waarom ik laag level ben? :/ en dat er een gebrek is aan clerics...dat ik waarschijnlijk wel een cleric wil maken?

beetje vreemd, vind je ook niet? 8)7
ik lees de posts wel maar als je nog een te laag lvl bent dan lijkt het mij dat de hogere lvls voor gaan, het maakt natuurlijk niet uit als je nu heel hard gaat lvlen maar okee, sorry. clerics hebben we inderdaad nodig en het zou handig als je een snel lvlende cleric zou kunnen maken denk ik

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Psychoot schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:33:

Als trouwens knalknul overloopt naar LoT zou ik dat best jammer vinden. Aangezien LoT al 2 redelijk 'high' lvl FS Muse (cleric) hebben en wij maar 1 op lager lvl (Lector, ik moet je nog toevoegen :) )

Knaklul zit toch al in LoT? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

b00m schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:45:
[...]

Knaklul zit toch al in LoT? :z
Uh op lijstje van OkkE staat OoT als clan....
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:41:
@OoT clan probleem..... cleric knalknul stapt over naar LoT...
Nu wel dus :'( Daarom vind ik het ook jammer dat ie overloopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:56:
[...]
had jij al een clan? meen te herinnere da je muse was.. we hebbe der nog 1 nodig bij OoT
Ja ik ga bij Rapido in de clan. Die hebben nog geen cleric-wannabe en zijn goeie gasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Gisteren stond op mijn scherm "Nexz left the clan" en "Knalknul has joined the clan". Maar niet iedereen houd die lijst echt bij. Ik update hem ook pas als ik 2 lvls omhoog ben ofzo.

edit:
Voor knalknul mij voor mijn bek slaat :P

[ Voor 11% gewijzigd door Raegin op 25-05-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:32:
[...]

ik lees de posts wel maar als je nog een te laag lvl bent dan lijkt het mij dat de hogere lvls voor gaan, het maakt natuurlijk niet uit als je nu heel hard gaat lvlen maar okee, sorry. clerics hebben we inderdaad nodig en het zou handig als je een snel lvlende cleric zou kunnen maken denk ik
als het meezit begin ik vanavond meteen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Thescanman schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:57:
16. FireFighter (lvl32 Muse -> Magican
17. Poesje (lvl42 dealer ->burg)
gdamn, :?

ik had al voor dit lijstje aangegeven dat ik erin wil so what'll it be

edit: if not 100% zeker waarom dan jezelf toevoegen.

[ Voor 15% gewijzigd door Yokidrink op 25-05-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
b00m schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:07:
[...]

Gisteren stond op mijn scherm "Nexz left the clan" en "Knaklul has joined the clan". Maar niet iedereen houd die lijst echt bij. Ik update hem ook pas als ik 2 lvls omhoog ben ofzo.
'Tis Knalknul XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Oh, ik lees zeker wat ik wil lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 08:12
4th schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:51:

oh, knal en gjtje, kunne jullie aub op de lijst van okke ff je clan verandere, dan hebbe wij een uiteindelijke lijst...

voor de derde clan, op de lijst staat ook link om okke te emaile.. zou zegge zodra jullie het eens zijn over de naam laat hem ff wete om XoT ff toe te voege aan het script en link te maken naar jullie site.
nee ik heb nog lang niet het geld bij elkaar. Ik mis nog zo'n 46666 zuly.

polo1987 wist te melden dat hij ook het geld nog niet bijelkaar had.

Dus dat zijn al twee leden...

[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 25-05-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
b00m schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:01:
[...]
Oh, ik typ zeker wat ik wil lezen :D
;)
Niet dat het zo is, maar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Zelfde probleem is hier aan de hand, te weinig tijd om echt lekker door te levelen. En dus ook te weinig geld. Gezien het feit dat ik het alleen nog maar drukker ga krijgen weet ik niet of ik de nu nog beperkte achterstand ooit goed ga maken. Desalniettemin, voeg mij vooral toe aan jullie friends lists om een keertje te partyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:13:
[...]

gdamn, :?

ik had al voor dit lijstje aangegeven dat ik erin wil so what'll it be

edit: if not 100% zeker waarom dan jezelf toevoegen.
zeur niet zo .. zet je naam er gewoon bij!
is toch om te kijken wie allemaal intresse heeft ... en welke class diegene is
ik heb namelijk wat $$ problemen :P ben druk bezig money te verdienen nu

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Lector schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:27:
Desalniettemin, voeg mij vooral toe aan jullie friends lists om een keertje te partyen.
Als we nog niet te ver zijn doorgeleveld dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:35:
[...]
zeur niet zo .. zet je naam er gewoon bij!
is toch om te kijken wie allemaal intresse heeft ... en welke class diegene is
ik heb namelijk wat $$ problemen :P ben druk bezig money te verdienen nu
Zit bij mij ook grote verschillen tussen, de laatste keer dat ik OoT ging joinen was ik namelijk level 55 en had 800K op mijn rekening staan, op het moment ben ik level 31 en spendeer aardig wat tijd aan Rose (alles wat ik kwijt kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Rakkerzero schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:24:
[...]

;)
Niet dat het zo is, maar......
Als ik lees wat ik wil lezen dan zie ik dat dus ook en dan typ ik het ook (nou dat is een verwarrende zin :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zullen we trouwens voor die clan om te beginnen iemand als leader aanstellen? Dat lijkt me wat handiger qua het organiseren van alles... Nu zit iedereen maar wat in het wilde weg te roepen, dat schiet ook niet op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:58:
we hadde der 15 maar heb lashorer en gjtje eik nog nie online gezien... leve jullie nog? :P

ff lijstje make met wie allemaal de 67K al kan betale (en het dus ook apart houd :P):
Amafi 67K
4th 67K
blaatpaal 67K
Localhost 67K (joins later)
Cardinale 67K
Polo 67K
Dubst4r 67K
DesertRaven 67K na wat sells
Psychoot 67K
Bluepanther
FnF Vrijdag niet haalbaar, lening nodig
Lector Vrijdag niet haalbaar, lening nodig
vec0 Vrijdag niet haalbaar, lening nodig
AirX- Vrijdag niet haalbaar, lening nodig
nog iemand?

was btw 50 oak die ik had calamor

[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 25-05-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26
MH had ook al aangegeven dat ik er bij wilde mischien is er nog een plekje vrij voor mij nu lvl 26 artisian heb nog niet zo veel geld 10 K of maar is hard aan het groeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik kan in elk geval 67K inleggen maar kan ook wat leningen doen.
Zo,n 250-300K totaal moet wel lukken dacht ik. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

heb in totaal iets van 260K over alsk me critical ring vanavond met haantje koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Ik kan die 67k ook wel ophoesten voor vrijdag _/-\o_

Misschien handiger om het organiseren van de 3e clan op IRC te doen..... ?
Als ik 1 dag niet op forum ben geweest kan ik gelijk 5 pagina's gaan doorspitten waarvan 80% niet echt interessant is.... O+

\\edit
Owjah ik kan ook melden dat vec0 hoogstwaarschijnlijk een lening nodig heeft...

[ Voor 17% gewijzigd door Psychoot op 25-05-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
Spreek inderdaad gewoon een tijdstip af en maak ff een channel #xot ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
4th schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:38:
[...]

nog iemand?

was btw 50 oak die ik had calamor
Ben je nu aan het spelen?
Zit in channel 1. Was me muse aan het trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
4th schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:29:
[...]

amafi had ze niet nodig, laat maar wete wanneer je ff tijd hebt om langs te kome :) (had rond de 40 oak ofzo)

@haantje, vanavond afspreke? heb die ring eik wel nodig alsk dalijk in cave cartquest ga doen
Sorry van de party gister ik kreeg d/c kwam omdat heel internet er uren lang uitlag, ik kom zo online, dan pm ik je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Ik kan voor vrijdag ong zo'n 400k hebben

dus ik zou evt ook wel wat leningen kunnen doen.

Wat is de rente trouwens >:) <- jajaja ik kick op zullie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Psychoot schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:49:
Ik kan die 67k ook wel ophoesten voor vrijdag _/-\o_

Misschien handiger om het organiseren van de 3e clan op IRC te doen..... ?
Als ik 1 dag niet op forum ben geweest kan ik gelijk 5 pagina's gaan doorspitten waarvan 80% niet echt interessant is.... O+

\\edit
Owjah ik kan ook melden dat vec0 hoogstwaarschijnlijk een lening nodig heeft...
En ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Local Host schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:23:

Geen rente natuurlijk, clans helpen elkaar, en werken niet met rente :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Laatst online: 21-08 22:44
Local Host schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:23:

dagobert duk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
:)

Ik wil ook wel in die 3e clan, ik leen wel ff wat van Local Host ( tog? :p )

Ben nu Lvl 39, zo direkt 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
4th schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:58:
we hadde der 15 maar heb lashorer en gjtje eik nog nie online gezien... leve jullie nog? :P

ff lijstje make met wie allemaal de 67K al kan betale (en het dus ook apart houd :P):
Amafi 67K
4th 67K
blaatpaal 67K
Dubst4r
Psychoot
Bluepanther
FnF
vec0
Cardinale Vrijdag wel haalbaar
Polo1987 Vrijdag wel haalbaar, krijg lening van Cardinale
Over een omzwaai gesproken. Zojuist mijn Small Axe (1) 3/15 verkocht. Als Muse zijnde had ik die niet nodig, maar ik heb nu voldoende geld om de clan te joinen en polo1987 te financieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal :)

ik wil ook wel joinen alleen het geld word misschien een probleem. het licht namelijk aan alle andere rose gebruikers af of ik genoeg krijg. ik zit heir met 2 7/7 items en krijg ze maar niet verkocht. ik vind dit zelf zwaar irri omdat ik al met 1 van de 2 zeker een maand opgescheept zit. ik kan deze nietmeer gebruiken en probeer ze dus elke keer te verkopen. als ik deze 2 heb verkocht heb ik zeker genoeg geld om in jullie clan te komen.
ik denk btw wel dat ik van andre mensen wat geld kan lenen zodat ik er alsnog in kan komen. ik hoop dat jullie mij toelaten in de clan :)

(zo wat een net taal gebruik. niet van mezelf gewend :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

cardinal808 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:28:
[...]

Over een omzwaai gesproken. Zojuist mijn Small Axe (1) 3/15 verkocht. Als Muse zijnde had ik die niet nodig, maar ik heb nu voldoende geld om de clan te joinen en polo1987 te financieren.
ff lijstje make met wie allemaal de 67K al kan betale (en het dus ook apart houd ):
Amafi 67K
4th 67K
blaatpaal 67K
Cardinale 67K
Polo 67K
Dubst4r 67K
Psychoot 67K
Bluepanther 67K

nice car!
en ja local, tusse de clans doen we neit aan rente :P
@haantje, maakt nie uit man, vandaag gewoon weer leuke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:49:

ik wil ook wel joinen alleen het geld word misschien een probleem. het licht namelijk aan alle andere rose gebruikers af of ik genoeg krijg. ik zit heir met 2 7/7 items en krijg ze maar niet verkocht. ik vind dit zelf zwaar irri omdat ik al met 1 van de 2 zeker een maand opgescheept zit. ik kan deze nietmeer gebruiken en probeer ze dus elke keer te verkopen. als ik deze 2 heb verkocht heb ik zeker genoeg geld om in jullie clan te komen.
ik denk btw wel dat ik van andre mensen wat geld kan lenen zodat ik er alsnog in kan komen. ik hoop dat jullie mij toelaten in de clan :)

interessant.... hoe doe je dat? item gereserveerd voor na de reset? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... ik ben zelf heel erg slecht in het schatten van tijd.
ik kan er niks aan done. en ik zie dat ik nie top dat 2e lijstje sta van dat ik het kan betalen. nou oke is wel zo maar reserveer dan maar een plekje met lening :P. het komt wel goed vooral als ik wat lvl's omhoog ben en wat kiwi's ga verkopen. in elk geval ik heb die 7/7 javelin al sinds ik lvl 6 was en dat is alweer een tijdje geleden. als iemand van jullie em wil kopen :P wees mijn gast :). maar ja ik hoop dat ik wel in het volgende lijstje sta om erbij te komen. zou het namelijk wel zeer opprijs stelllen. ik wil toch maar in een clan zitten tot ik zelf 2mil heb. dat zal niet zo heel moeilijk moeten zijn aangeizen ik toch veel vlees en zo ga verkopen nadat ik buytrick gemaxt heb.
nou hopelijk sta ik er dadelijk wel bij en heb ik veel plezier in jullie clan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

4th schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:56:
[...]

ff lijstje make met wie allemaal de 67K al kan betale (en het dus ook apart houd ):
Amafi 67K
4th 67K
blaatpaal 67K
Cardinale 67K
Polo 67K
Dubst4r 67K
Psychoot 67K
Bluepanther

nice car!
en ja local, tusse de clans doen we neit aan rente :P
@haantje, maakt nie uit man, vandaag gewoon weer leuke ;)
he en ik maar denken zometeen lekker te kunnen rentenieren }:O :+

Ik zou aan 3 members van de clan waar ik bij zou komen een lening kunnen geven op het moment. Dan meot ik mezelf nog meerekenen en ik wil een beetje reserve houden voor het kopen van mijn eigen spullen, omdat het moeilijk te zeggen zal zijn wanneer je je uitgeleende geld retour krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkoe
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26
mh als het zou kunnen zou ik ook wel wat willen lenen van iemand wil toch wel graag een clan joinen dus wie helpt me effe kan het wel vrij snel terug betalen maar nu was ik effe blut

wat is trouwens het irc kanaal waar ik moet zijn

[ Voor 13% gewijzigd door maxkoe op 25-05-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

maxkoe schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:27:
mh als het zou kunnen zou ik ook wel wat willen lenen van iemand wil toch wel graag een clan joinen dus wie helpt me effe kan het wel vrij snel terug betalen maar nu was ik effe blut

wat is trouwens het irc kanaal waar ik moet zijn
irc://irc.tweakers.net/rose

dat is het algemene kanaal voor R.O.S.E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
link werkt niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:49:

Wat voor 7/7 als het con/sens is heb ik er wel intrese in. En wat voor items zijn het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik zal je uit 1 illusie halen 7/7 is NOOIT maar dan ook NOOIT con/sen dat is 6/5. maar als je om de items vraagt het zijn een javelin en een round shield. niet echt het beste combinatie. maar in het begin van het spel lvl je er lekker snel mee :). ook als andere job zijnde dan alleen soldier. ach ja en ik verkoop ze nog steeds niet. zou niet weten waarom is iedereen tegenwoordig zo arm net zoals ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heeft iemand toevallig lil angel wings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeni