Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.051 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

De linker is mijn stereo versterker (voor cd's), de rechter mijn surrounder versterker (voor dvd's en tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 14:27
Kun je niet beter de pre out van je surround versterker gebruiken en aansluiten op je Nad stereo versterker, denk dat dit een beter resultaat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Zjosh schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:29:
Kun je niet beter de pre out van je surround versterker gebruiken en aansluiten op je Nad stereo versterker, denk dat dit een beter resultaat geeft.
Moet die NAD wel een main-in hebben, en zou je die eigenlijk apart moeten kunnen kiezen.... Geen idee of dath et geval is. :P

Anders moet je een schakelkastje met aan de ene kant de pre-out van de yamaha en de nad en aan de andere kant de main in van de nad hangen, lijkt me ook niet onmogelijk maar het geeft weer extra kabels... :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De surround receiver staat ook aangesloten op de stereo versterker. Dit is via de pre-out van de yamaha, en die zit nu in de aux (kan in elke ingang, echter niet de main in, dan kun je weer geen cd's afspelen omdat de main in en pre-outs 2 de aparte voor en eindversterker verbinden). Het enige lastige is dat ik bij het gebruik van tv of dvd, de volumeknop op maximaal moet zetten (en daarna niet vergeten terug te zetten bij een cd!!), verder werkt het allemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

Anoniem: 110233 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:40:
De surround receiver staat ook aangesloten op de stereo versterker. Dit is via de pre-out van de yamaha, en die zit nu in de aux (kan in elke ingang, echter niet de main in, dan kun je weer geen cd's afspelen omdat de main in en pre-outs 2 de aparte voor en eindversterker verbinden). Het enige lastige is dat ik bij het gebruik van tv of dvd, de volumeknop op maximaal moet zetten (en daarna niet vergeten terug te zetten bij een cd!!), verder werkt het allemaal prima :)
Dat vind ik vrij onlogisch. Een preout mag je niet eens op auxilaryniveau opnieuw voorversterken, dat kan nooit goed zijn. Gebruik anders gewoon een tapeout (mits dat geen stereodownmix is). Doe het anders zo als XanderH voorstelde, dat is een stuk makkelijker, praktischer en ook veiliger (vergeet de knop maar eens terug te draaien).

Ik heb het zelf ook zoals Xander zegt, maar dan een equalizer gebruikt om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Veel te weinig prentjes, veel te veel geblaat.
Dan maar de beloofde pics online zetten van mijn "nieuwe" vintage aanwinsten:

Pioneer TX-606 Stereo Tuner
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/pioneer001.jpg

Sansui SE-7 Stereo Graphic Equalizer
Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/sansui001.jpg

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:32:
[...]

Dat vind ik vrij onlogisch. Een preout mag je niet eens op auxilaryniveau opnieuw voorversterken, dat kan nooit goed zijn. Gebruik anders gewoon een tapeout (mits dat geen stereodownmix is). Doe het anders zo als XanderH voorstelde, dat is een stuk makkelijker, praktischer en ook veiliger (vergeet de knop maar eens terug te draaien).

Ik heb het zelf ook zoals Xander zegt, maar dan een equalizer gebruikt om te switchen.
Ik heb deze info van mensen die het zelf hebben (en nog eens behoorlijk veel van dit onderwerp weten), dit is de normale manier. Er wordt niks voorversterkt. Heel makkelijk, ik heb twee aparte systemen: stereo en multi channel receiver, de twee fronts aan mijn stereo, maar dan moet ik wel een verbinding hebben om het geluid van mijn receiver door te geven aan de fronts, dat gebeurt gewoon via de pre-outs op mijn stereo. Werkt prima...moet zelfs zo bij een geintegreerde stereo versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
TomSwinnen schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:06:

*piccie*

*piccie*
Man, da's mooi spul, mooie foto's ook trouwens. Wat ik me nu afvraag, is zo'n oude stereo versterker nu echt zo veel beter voor bijvoorbeeld een platenspeler dan de moderne HT receivers? En wat betaal je eigenlijk voor zo'n oude versterker?

Ik vind ze nog steeds super, speciaal met die analoge VU meters erin, doet me denken aan de Onkyo set die m'n ouders vroeger hadden (eind jaren 70).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:57:
[...]

Ik heb deze info van mensen die het zelf hebben (en nog eens behoorlijk veel van dit onderwerp weten), dit is de normale manier. Er wordt niks voorversterkt. Heel makkelijk, ik heb twee aparte systemen: stereo en multi channel receiver, de twee fronts aan mijn stereo, maar dan moet ik wel een verbinding hebben om het geluid van mijn receiver door te geven aan de fronts, dat gebeurt gewoon via de pre-outs op mijn stereo. Werkt prima...moet zelfs zo bij een geintegreerde stereo versterker.
Snap ik, ik heb ook aparte systemen voor HT en stereo. Tuurlijk wordt er dubbel voorversterkt: de voorversterker in je yamaha receiver wordt gebruikt, waarnaar het met preouts naar de 2e voorversterker gaat, je NAD. Weet jij waar het nul-punt is van die nad? Jij zegt dat je hem helemaal opendraait, dat is dus niet hetzelfde als "de voorversterker uitschakelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:12

Exirion

Gadgetfetisjist

TomSwinnen schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 19:06:

[afbeelding]

[afbeelding]
Je weet dat er een aparte topic is voor vintage spul? Wel leuk om eens door te lezen.

Dit heb ik voor een stel speakers (JM Labs) en hoofdtelefoon (AKG) bij de PC staan:

Afbeeldingslocatie: http://exirion.mine.nu:8080/DSCN2868_2.jpg

Bocama/Lafayette buizenversterker uit 1962 :Y)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Schweino schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:31:
[...]
Man, da's mooi spul, mooie foto's ook trouwens. Wat ik me nu afvraag, is zo'n oude stereo versterker nu echt zo veel beter voor bijvoorbeeld een platenspeler dan de moderne HT receivers? En wat betaal je eigenlijk voor zo'n oude versterker?
Bedankt! :)
Ooit heb ik eens een quote gelezen, die ging zo:
"Om hetzelfde stereobeeld van een Stereo-versterker te verkrijgen bij een Receiver moet je dubbel zoveel betalen."

Beetje erg kort door de bocht, maar zit wel beetje waarheid in. En een groot voordeel aan stereo versterkers is dat de voorversterker voor platendraaiers ingebouwd zit, niet zoals bij AV-receiver, daar moet je er eentje bijkopen. Wat je betaalt, wel dat varieert van versterker tot versterker. Check Marktplaats.nl eens voor leuke aanbiedingen, zijn er altijd wel te vinden.

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Exirion schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:38:
[...]
Je weet dat er een aparte topic is voor vintage spul? Wel leuk om eens door te lezen.
Ja hoor, maar het plaatjesaantal kwam hier weer nieuwe laagtes tegen, dus... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

TomSwinnen schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:44:
[...]

Bedankt! :)
Ooit heb ik eens een quote gelezen, die ging zo:
"Om hetzelfde stereobeeld van een Stereo-versterker te verkrijgen bij een Receiver moet je dubbel zoveel betalen."

Beetje erg kort door de bocht, maar zit wel beetje waarheid in. En een groot voordeel aan stereo versterkers is dat de voorversterker voor platendraaiers ingebouwd zit, niet zoals bij AV-receiver, daar moet je er eentje bijkopen. Wat je betaalt, wel dat varieert van versterker tot versterker. Check Marktplaats.nl eens voor leuke aanbiedingen, zijn er altijd wel te vinden.
Bij láng niet alle stereoversterkers heb je een phono voorversterker ingebouwd en bij veel versterkers die het wel hebben is de kwaliteit niet altijd dusdanig dat de vinyl-fan er erg warm van wordt. Maar een redelijk goede externe pre-pre hoeft ook niet zo duur meer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

zimbab schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 21:37:
[...]
Bij láng niet alle stereoversterkers heb je een phono voorversterker ingebouwd en bij veel versterkers die het wel hebben is de kwaliteit niet altijd dusdanig dat de vinyl-fan er erg warm van wordt. Maar een redelijk goede externe pre-pre hoeft ook niet zo duur meer te zijn.
Het gaat hier niet om Hi-end, of een hardcore vinyl-liefhebber/audiofiel, dat lees je toch zelf ook? De meeste standaard stereo versterkers hebben het wel, en de kwaliteit is gangbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

TomSwinnen schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:17:
[...]

Het gaat hier niet om Hi-end, of een hardcore vinyl-liefhebber/audiofiel, dat lees je toch zelf ook? De meeste standaard stereo versterkers hebben het wel, en de kwaliteit is gangbaar.
Nee, OK, maar ik heb het ook niet over Highend. Tegenwoordig zijn er gewoon redelijk wat merken die geen phono-voorversterker meer inbouwen omdat deze steeds minder wordt gebruikt. Bij een aantal merken is dit dan een optie op de versterker. De merken die het wel hebben bezuinigen er vaak gewoon wat op omdat er gewoon niet veel mensen meer zijn die er gebruik van maken. Daarnaast heb ik het ook over een pre-pre die niet zo duur hoeft te zijn. De NAD PP kost bijvoorbeeld maar 99 euro en schijnt aardig goed te zijn.

Maar inderdaad, voor veel mensen is het misschien van belang dát het draait omdat men nog een paar platen van vroeger heeft die ze zo nu en dan nog een keer willen draaien. Echter denk ik dat de mensen die nu nog bewust veel met vinyl draaien (en dat zijn niet alleen de echte highend freaks) ook wel graag een prepre willen hebben waar wat aandacht aan geschonken is (intern danwel extern).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-05 21:47
zimbab schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 22:33:
Maar inderdaad, voor veel mensen is het misschien van belang dát het draait omdat men nog een paar platen van vroeger heeft die ze zo nu en dan nog een keer willen draaien. Echter denk ik dat de mensen die nu nog bewust veel met vinyl draaien (en dat zijn niet alleen de echte highend freaks) ook wel graag een prepre willen hebben waar wat aandacht aan geschonken is (intern danwel extern).
Juist :)
Ik schuif mezelf hier ook onder. Ik ben misschien wel een lichtelijk overtrokken vinyl fan. Ik bestel, als ik kan kiezen tussen de CD of de LP voor een gelijkwaardige prijs, altijd de LP ;)
Wat Zimbab aandraagt is voor mij persoonlijk wel écht een punt. Steeds minder versterkers worden uitgevoerd met een preamp voor een draaitafel (anderzijds worden draaitafels om die reden zelf vaak voorzien van een preamp tegenwoordig) en zelfs als deze aanwezig is, is de kwaliteit van deze lijn lang niet altijd vanzelfsprekend. Ik heb nu drie versterkers 'versleten' (allemaal van ongeveer hetzelfde 'vermogen') en waar deze allemaal niks te klagen over lieten wat betreft de geluidskwaliteit van DVD en CD, klonk het LP geluid toch veelal matig.
Nu heb ik zelf net bewust een oude versterker gekocht, welke ontworpen is voor LP als hoofdbron van het geluid. Nu hoor ik pas goed wat een verschil er kan zitten tussen een matige en een goed uitgevoerde phono-preamp. Mijn geluidskwaliteit is door de aankoop echt hoorbaar verbeterd, terwijl ik dat soort argumenten eigenlijk altijd als audiofile nonsens afschreef. Dus zeker als non-hardcore audifiel, met een beperkt budget hecht ik zeker waarde aan een goed uitgevoerde phono-preamp.
Dan hoor je namelijk dat een LP op de eigen manier nog zeker kan opboksen tegen digtale audio, het is niet perse beter, maar het hoeft er beslist niet voor onder te doen.
Los van alle emotionele argumenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 20:36:
[...]

Snap ik, ik heb ook aparte systemen voor HT en stereo. Tuurlijk wordt er dubbel voorversterkt: de voorversterker in je yamaha receiver wordt gebruikt, waarnaar het met preouts naar de 2e voorversterker gaat, je NAD. Weet jij waar het nul-punt is van die nad? Jij zegt dat je hem helemaal opendraait, dat is dus niet hetzelfde als "de voorversterker uitschakelen".
Dat opendraaien moet volgens de yamaha receiver, als je de pre-outs gebruikt voor de fronts.... laat ik het zo zeggen ik heb er weinig verstand van verder waarom, maar het werkt prima. Maar ik had liever dat mensen mijn setje zouden beoordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Daar wringt het schoentje, het ging helemaal niet om moderne uitvoeringen, maar om vintage versterkers. Vrijwel alle jaren '70-'80 stereoversterkers hadden toen nog phono-pre's, en van goede kwaliteit, omdat LP toen nog uitgebreid vertegenwoordigd was. De moderne aparte pre's mogen dan nog zo goed zijn en de versterkers van tegenwoordig mogen dan soms van deze ontbreken maar oorspronkelijk ging het om vintage materiaal. Lees de draad voor je blaat, zimbab ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

TomSwinnen schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:42:
[...]

Daar wringt het schoentje, het ging helemaal niet om moderne uitvoeringen, maar om vintage versterkers. Vrijwel alle jaren '70-'80 stereoversterkers hadden toen nog phono-pre's, en van goede kwaliteit, omdat LP toen nog uitgebreid vertegenwoordigd was. De moderne aparte pre's mogen dan nog zo goed zijn en de versterkers van tegenwoordig mogen dan soms van deze ontbreken maar oorspronkelijk ging het om vintage materiaal. Lees de draad voor je blaat, zimbab ;)
Dat had ik wel gelezen, maar ik had meer de indruk dat jij aan dat feit voorbij ging. Jij postte namelijk het volgende:
Dit gaat uiteraard niet over de vergelijking tussen een vintage stereo versterker en een moderne HT-receiver.
Hier vermeldt je de stereoversterker en de HT-versterker ook weer in één zin/vergelijking zónder de toevoeging oud/vintage of iets dergelijks. Dit gaf mij dus de indruk dat jij zelf aan dat feit voorbij ging. Maar goed.....ik ga voortaan dan wel lezen voordat ik blaat en dan kies jij je bewoordingen wat zorgvuldiger. ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Die vergelijkende-quote was inderdaad tussen moderne apparaten, maar heeft dan ook geen toepassing op de vinyl-kwestie. Voor de rest heb ik op Marktplaats nog weinig nieuwe toestellen gezien, to be honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op die NAD zit inderdaad geen phono uitgang meer...en ik hoef ook liever niet te betalen voor iets dat ik niet wil.

Guido> je had trouwens uiteraard gelijk, die nad wordt natuurlijk wel als eindversterker gebruikt voor de fronts, had een beetje teveel HHH'tjes gedronken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:36:
Op die NAD zit inderdaad geen phono uitgang meer...en ik hoef ook liever niet te betalen voor iets dat ik niet wil.

Guido> je had trouwens uiteraard gelijk, die nad wordt natuurlijk wel als eindversterker gebruikt voor de fronts, had een beetje teveel HHH'tjes gedronken ;)
Kan gebeuren ;)

Psst, tis een phono-ingang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 114270 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:48:
Kan gebeuren ;)

Ja, maar niet als je op LP wil opnemen :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 11:48:
[...]

Kan gebeuren ;)

Blijkbaar zat er ook nog iets vanochtend in mijn bloed van de HHH'tjes... ;) Gelukkig liggen er nog wat koud om de kater weg te drinken...maar on topic, plaatjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Bij deze een overviewfoto van mijn woonkamer. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62188/thumb.jpg

Hierop te zien is zo'n beetje alles, behalve het uitgerolde projectiescherm, die dus voor de TV langs rolt.

Die ziet er uitgerold zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.liesegang.de/produkte/site/images/thumbs/gallery_dao_product_241_img__screen_electro_screen_w_screen_m_16z9.jpg

Dus met een extra grote zwarte voorloop, zodat ik hem tot een mooie hoogte kan laten uitrollen. De onderkant komt nu tot de onderkant van het scherm van de TV. :) Dat vind ik een prettige kijkhoogte.

Het scherm zelf is effectief 1.95 X 1.13, 16:9 aspectratio dus. Ik gebruik een Panasonic PT-AE 700 Beamer.

De rest van de installatie bestaat uit:

Receiver: Pioneer VSX-D2011S receiver
DVD : Philips DVD-963SA met Van Medevoort modificatie
TV : Philips 36PW9575
Speakers :
- Front : Asw Alpha
- Center : Asw Cantius III
- Mid : Asw Cantius II
- Rear : Mission 70
- Subs : Magnat Omega 380

Mijn huidige wens is nog een DVD-speler met DVI/HDMI uitgang, met upsampling, zodat ik mijn Projecter digitaal kan aansturen, op zijn native resolutie. De Philips heeft wel een component uitgang , maar met 15M kabel komt er helaas wel het nodige aan reflectie bij. :|

Ik zat zelf te denken aan een Samsung 850/945, voordelige spelers, HDMI uit met Faroudja chip erin en upsampeling. Voordeel is dat ik mijn HDMI kabel dan ook maar van 10 meter hoef te hebben, die kan namelijk beter onder de grond door dan zo'n dikke afgeschermde, van 3 RCA connectors voorziene component kabel. :)

[ Voor 6% gewijzigd door GaMeOvEr op 10-07-2005 18:10 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

GaMeOvEr schreef op zondag 10 juli 2005 @ 18:01:
Bij deze een overviewfoto van mijn woonkamer. :)

[afbeelding]

Hierop te zien is zo'n beetje alles, behalve het uitgerolde projectiescherm, die dus voor de TV langs rolt.

Die ziet er uitgerold zo uit:

[afbeelding]

Dus met een extra grote zwarte voorloop, zodat ik hem tot een mooie hoogte kan laten uitrollen. De onderkant komt nu tot de onderkant van het scherm van de TV. :) Dat vind ik een prettige kijkhoogte.

Het scherm zelf is effectief 1.95 X 1.13, 16:9 aspectratio dus. Ik gebruik een Panasonic PT-AE 700 Beamer.

De rest van de installatie bestaat uit:

Receiver: Pioneer VSX-D2011S receiver
DVD : Philips DVD-963SA met Van Medevoort modificatie
TV : Philips 36PW9575
Speakers :
- Front : Asw Alpha
- Center : Asw Cantius III
- Mid : Asw Cantius II
- Rear : Mission 70
- Subs : Magnat Omega 380

Mijn huidige wens is nog een DVD-speler met DVI/HDMI uitgang, met upsampling, zodat ik mijn Projecter digitaal kan aansturen, op zijn native resolutie. De Philips heeft wel een component uitgang , maar met 15M kabel komt er helaas wel het nodige aan reflectie bij. :|

Ik zat zelf te denken aan een Samsung 850/945, voordelige spelers, HDMI uit met Faroudja chip erin en upsampeling. Voordeel is dat ik mijn HDMI kabel dan ook maar van 10 meter hoef te hebben, die kan namelijk beter onder de grond door dan zo'n dikke afgeschermde, van 3 RCA connectors voorziene component kabel. :)
toon volledige bericht
Mooi spul, misschien kun je het oplossen door je dvdspeler en de rest vd apparatuur dicht bij je beamer te zetten.

Hoef je in principe alleen voor je center een extra lange kabel te trekken, maar dat compenseert je korte component/dvi kabel weer :)
Het enige wat je aa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Nah, dat gaat ook niet lukken, wegens dan de kamer helemaal weer om moeten gooien qua indeling. :) Voor de rest bevalt het me ook wel, hoe het nu staat. :)

Koop wel gewoon een DVD speler, want met een kortere kabel heb ik nog geen upsampling. :P

[ Voor 13% gewijzigd door GaMeOvEr op 10-07-2005 18:36 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Sjoewe schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:27:
[...]
Juist :)
Ik schuif mezelf hier ook onder. Ik ben misschien wel een lichtelijk overtrokken vinyl fan. Ik bestel, als ik kan kiezen tussen de CD of de LP voor een gelijkwaardige prijs, altijd de LP ;)
Wat Zimbab aandraagt is voor mij persoonlijk wel écht een punt. Steeds minder versterkers worden uitgevoerd met een preamp voor een draaitafel (anderzijds worden draaitafels om die reden zelf vaak voorzien van een preamp tegenwoordig) en zelfs als deze aanwezig is, is de kwaliteit van deze lijn lang niet altijd vanzelfsprekend. Ik heb nu drie versterkers 'versleten' (allemaal van ongeveer hetzelfde 'vermogen') en waar deze allemaal niks te klagen over lieten wat betreft de geluidskwaliteit van DVD en CD, klonk het LP geluid toch veelal matig.
Nu heb ik zelf net bewust een oude versterker gekocht, welke ontworpen is voor LP als hoofdbron van het geluid. Nu hoor ik pas goed wat een verschil er kan zitten tussen een matige en een goed uitgevoerde phono-preamp. Mijn geluidskwaliteit is door de aankoop echt hoorbaar verbeterd, terwijl ik dat soort argumenten eigenlijk altijd als audiofile nonsens afschreef. Dus zeker als non-hardcore audifiel, met een beperkt budget hecht ik zeker waarde aan een goed uitgevoerde phono-preamp.
Dan hoor je namelijk dat een LP op de eigen manier nog zeker kan opboksen tegen digtale audio, het is niet perse beter, maar het hoeft er beslist niet voor onder te doen.
Los van alle emotionele argumenten ;)
toon volledige bericht
Als ik jou zo hoor krijg ik bijna spijt dat ik `m verkocht heb... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114225

Binnenkort even een foto update van mijn spullen.
Nieuw gekocht:
Breedbeeld van Philips 28pw9520. Dit is de nieuwste lijn van philips en de opvolger van de matchline serie, nl. de Cineos. Super beeld met PixelPlus 2.
Mijn oude marantz sr-5400 ingeruild voor een SR-7500 (OMG wat een verschil) en een nieuwe center, de B&W LCR 60S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 22:30
Hm, ik wil binnekort paar speakers proberen; nog niet helemaal zeker maar ik denk het wel :P Nu wil ik geen "wat moet ik kopen" post posten, maar ook geen nieuw topic openen.. Ik hou het simpel! Ik heb de JBL northridge E80 in mijn hoofd, wat mij op valt is dat die alleen maar gebruiken 5.1 ect. niet voor 2.0. Is daar een reden voor :X ? Ik wil gewoon gaan voor 2.0.. music!!

[ Voor 3% gewijzigd door GleNnoS_ op 12-07-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

GleNnoS_ schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:10:
Hm, ik wil binnekort paar speakers proberen; nog niet helemaal zeker maar ik denk het wel :P Nu wil ik geen "wat moet ik kopen" post posten, maar ook geen nieuw topic openen.. Ik hou het simpel! Ik heb de JBL northridge E80 in mijn hoofd, wat mij op valt is dat die alleen maar gebruiken 5.1 ect. niet voor 2.0. Is daar een reden voor :X ? Ik wil gewoon gaan voor 2.0.. music!!
Ik heb de e80 als fronts in mijn 5.1 set samen met de e30 als rears, de e250p subwoofer en een Chario Dialogue center.
Maar ik zie geen reden waarom je ze niet als 2.0 systeem kan/wil gebruiken. Ze klinken ook in stereo erg goed (voor het geld). Ook de bass is goed, ook zonder subwoofer.

Ontopic:
Morgen krijg ik waarschijnlijk mijn nieuwe reciever binnen: de Pioneer VSX-915. Dan zal ik wel weer even wat plaatjes schieten want die zijn danig afwezig in dit foto-topic.

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

ZiegoM schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 21:28:
[...]

Ik heb de e80 als fronts in mijn 5.1 set samen met de e30 als rears, de e250p subwoofer en een Chario Dialogue center.
Maar ik zie geen reden waarom je ze niet als 2.0 systeem kan/wil gebruiken. Ze klinken ook in stereo erg goed (voor het geld). Ook de bass is goed, ook zonder subwoofer.

Ontopic:
Morgen krijg ik waarschijnlijk mijn nieuwe reciever binnen: de Pioneer VSX-915. Dan zal ik wel weer even wat plaatjes schieten want die zijn danig afwezig in dit foto-topic.
Vrij triest dat ik mezelf moet gaan quoten om dit topic van de tweede topiclist pagina te redden.

Hier een tweetal plaatjes van mn nieuwe reciever; de Pioneer VSX-915 die mijn Yamaha rx-v540rds vervangt:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/pioneer2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/w.bindels/pioneer1.jpg

De reciever bevalt tot nu toe erg goed. Vooral de afstandsbediening (learning), de MCACC auto-setup met mic, het gebruiksgemak en natuurlijk het geluid zijn bij deze reciever erg goed. En dat allemaal voor zo'n lage prijs. :)
Alleen het schermpje op de reciever is wat minder dan de Yamaha, en de kermis-verlichting had voor mij niet gehoeven. Maar deze is uitschakelbaar.

Ik heb eerst nog overwogen om voor de Pioneer vsx-1015 te gaan. Maar ik heb daar toch vanaf gezien omdat die eigenlijk alleen meer power heeft. Dat kan ik met deze reciever altijd nog toevoegen in de vorm van een losse eindversterker.

Specs nu:

Pioneer vsx-915 reciever
JBL e80 fronts
JBL e30 rears
JBL e250p subwoofer
Chario Syntar Dialogue center
Kabels: DIY utp en MIT Zap 2
Xbox
Philips 28pw6006 28" breedbeeld

[ Voor 13% gewijzigd door ZiegoM op 14-07-2005 14:53 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Nieuwe TV, jeej :D
Afbeeldingslocatie: http://icecanoe.nl/sjoewe/img/audio/audioover.jpg

Specs:
Marantz 1070 versterker
Akai AP-206 Direct Drive pickup
Philips CD150 cdspeler
Mission M33 speakers

en:

Philips big ass tv :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 15:06

JT

VETAK y0

ZiegoM schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:50:
[...]

Vrij triest dat ik mezelf moet gaan quoten om dit topic van de tweede topiclist pagina te redden.

Hier een tweetal plaatjes van mn nieuwe reciever; de Pioneer VSX-915 die mijn Yamaha rx-v540rds vervangt:

[afbeelding]
[afbeelding]

De reciever bevalt tot nu toe erg goed. Vooral de afstandsbediening (learning), de MCACC auto-setup met mic, het gebruiksgemak en natuurlijk het geluid zijn bij deze reciever erg goed. En dat allemaal voor zo'n lage prijs. :)
Alleen het schermpje op de reciever is wat minder dan de Yamaha, en de kermis-verlichting had voor mij niet gehoeven. Maar deze is uitschakelbaar.

Ik heb eerst nog overwogen om voor de Pioneer vsx-1015 te gaan. Maar ik heb daar toch vanaf gezien omdat die eigenlijk alleen meer power heeft. Dat kan ik met deze reciever altijd nog toevoegen in de vorm van een losse eindversterker.

Specs nu:

Pioneer vsx-915 reciever
JBL e80 fronts
JBL e30 rears
JBL e250p subwoofer
Chario Syntar Dialogue center
Kabels: DIY utp en MIT Zap 2
Xbox
Philips 28pw6006 28" breedbeeld
toon volledige bericht
Leuk dingetje, alleen wel wazig van het display want mijn 812 heeft gewoon 1 regel dot matrix.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 11:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Leuk dat veel mensen die Chario Syntar Dialogue hebben, ik vind dat echt een GENIAAL speakertje voor het geld. Ik heb nu al 4 center speakers gehad (budget destijds tot 350 euro, moesten bij B&W DM602's passen, heb ook de CC6 gehad). Relaxed dingetje :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-05 23:14

-Stef-

Slainthe!

JvS schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 17:11:
Leuk dat veel mensen die Chario Syntar Dialogue hebben, ik vind dat echt een GENIAAL speakertje voor het geld. Ik heb nu al 4 center speakers gehad (budget destijds tot 350 euro, moesten bij B&W DM602's passen, heb ook de CC6 gehad). Relaxed dingetje :).
Mee eens. Bovendien combineert die mooi bij mijn Syntar 200T fronts en 200 rears. :)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offtrack
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 15:45

Offtrack

Ondertitel

Ik heb vanavond een setje Marantz Ma500's op de kop weten te tikken. Luister oordeel wacht ik nog mee tot ik wat betere links binnen heb, ze hangen tijdelijk aan dropveters. Maar ik merk nu al dat het geluid minder schel is dan m'n Yamaha 740.
Foto's volgen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

Offtrack schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:34:
Ik heb vanavond een setje Marantz Ma500's op de kop weten te tikken. Luister oordeel wacht ik nog mee tot ik wat betere links binnen heb, ze hangen tijdelijk aan dropveters. Maar ik merk nu al dat het geluid minder schel is dan m'n Yamaha 740.
Foto's volgen nog wel.
Dat lijkt mij ook interessant om te weten!

Ik wil ook van die monoblokjes (of Vincent 996's) aan mn nieuwe Pioneer gaan hangen, vooral om meer controle te krijgen op hogere volumes. Maar als het geluid ook nog minder schel wordt vind ik dat ook erg fijn. Mn Pioneer is namelijk al wat minder schel dan mn oude Yamaha (540), maar het mag nog wat warmer.

Laat nog maar een keer horen hoe ze bevallen!

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjoewe schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 14:51:
Nieuwe TV, jeej :D
[afbeelding]

Specs:
Marantz 1070 versterker
Akai AP-206 Direct Drive pickup
Philips CD150 cdspeler
Mission M33 speakers

en:

Philips big ass tv :D
Is dat een nieuwe nieuwe tv, of een oude nieuwe tv voor jou? En big ass inderdaad vergeleken met de trend van steeds kleinere tv's.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Oude nieuwe TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Big ass :?

Als ik het goed inschat is ie 63cm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116146

Nou hierbij mijn setje even. (heb geen overall foto)

TV (Philips breedbeeld): Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/28/28PW6618_01_webImageFullSize.jpg

Receiver (Denon AVR 1905)
Voorkant: Afbeeldingslocatie: http://www.denon.de/site/datadir/gr/1_gr_av_AVR1905_Silver.jpg
Achterkant: Afbeeldingslocatie: http://www.denon.de/site/datadir/gr/1_gr_av_AVR1905_back.jpg

DVD-speler (JVC XV N33)
Afbeeldingslocatie: http://www.misterprice.it/img/prodotti/big/JVLDV007.jpg

Front Speakers (2x) (Monitor Audio B2 Brons serie)
Afbeeldingslocatie: http://www.monitoraudio.com/img/bronze/b2.gif

Back Speakers (2x) (Monitor Audio B1 Brons serie)
Afbeeldingslocatie: http://www.monitoraudio.com/img/bronze/b1.gif

Centre (Monitor Audio Brons serie)
Afbeeldingslocatie: http://www.monitoraudio.com/img/bronze/Bronzece.gif

Subwoofer (Monitor Audio R360 Brons)
Afbeeldingslocatie: http://www.monitoraudio.com/img/radius/R360_back-front.gif

Allemaal echt kwaliteit spul en het draait als een tiet. Alleen de Receiver gebruiken kon wel wat gebruiksvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 22:31
Offtrack schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:34:
Foto's volgen nog wel.
De Vincents staan dan ook bekend als beduidend warmere versterkers als de Yamaha! Yamaha heeft generaliserend toch wel een schellere klank dan veel andere merken.

Zo te lezen bevalt de warmere sound je wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offtrack

Offtrack

Ondertitel

Blue Eyes schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 18:33:
[...]
De Vincents staan dan ook bekend als beduidend warmere versterkers als de Yamaha! Yamaha heeft generaliserend toch wel een schellere klank dan veel andere merken.

Zo te lezen bevalt de warmere sound je wel ;)
Marantzen bedoel je zeker :P
Jah, Yamaha's "Natural Sound", is in combinatie met mijn Mordaunt's iets teveel van het goede (lees: heldere) :P

Alleen jammer dat ik nu nog meer apparaten aan en uit moet zetten, er kan niets getriggered of op afstand ofzo. Elk voordeel heb ze nadeel, laten we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Offtrack schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 19:33:
Alleen jammer dat ik nu nog meer apparaten aan en uit moet zetten, er kan niets getriggered of op afstand ofzo. Elk voordeel heb ze nadeel, laten we maar zeggen.
Ik word altijd een beetje nerveus als er vanalles vanzelf gaat ;) Vind 't soms al irritant genoeg dat de TV op de DVD speler overschakelt als die aangezet wordt. In m'n voorversterker kan ik allerlei triggers inprogrammeren maar gebruik het totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-05 19:19
Even kleine voorstelling van mijn setje :

---Panasonic home cinema SC-HT1000 : voor zijn geld een supersetje , kan natuurlijk niet tippen aan opstellingen met afzonderlijke full range speakers, maar op gebied van home cinema sets, de beste die ik al gehoord heb ( in vergelijking met Sony, Jvc en Philips bij vrienden )
Dit is het eerste audio systeem wat we hier in huis hebben bij dewelke de volume knop op maximum mag staan , zonder te vervormen. Het gaat super luid , doch met volume op max , komt de sub wat tekort. Dit dat kan weer te wijten zijn aan de slecht positionering ervan bij mij... In een hoekje komt hij misschien beter tot zijn recht... Voor zo'n kleine dingetjes , echt supergeluid van Panasonic ( audio = technics ) , vooral de scherpe tonen zijn echt ongehoord scherp en niet schor
Verder kun je er ook mee omnemen op dvd-r of dvdram, dit was ook de reden van aanschaf van dit setje. De oude videorecorder was stuk , en ik wou niet meer sukkelen met vhs videorecorders...

( specs : http://www.produkte.panas...me@&altMod=N&upper=&prop= )

---Canal+ reciever

---Sony 80cm breedbeeld tv ( prachtig beeld , naar mijn bescheiden mening superieur aan eender welke flat tv , nadeel 70 kilo ! )
Hier even de fotootjes :

De rear speakers , deze zouden wel iets hoger moeten...
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/anni/panasonic/1k.jpg

Rear speakers in detail ...
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/anni/panasonic/2k.jpg

De tv , de receiver van canal+ en de hu en de front speaker ...
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/anni/panasonic/3k.jpg

De hu in detail ...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/anni/panasonic/4k.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door MPAnnihilator op 15-07-2005 22:10 ]

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-GF-Annihilator schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:31:
---Sony 80cm breedbeeld tv ( prachtig beeld , naar mijn bescheiden mening superieur aan eender welke flat tv , nadeel 70 kilo ! )
Heb je weleens een HD-film gezien op een mooie 28/32 inch TFT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 114270 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:41:
Denk 't niet, want anders had ie niet gezegd wat ie zei :+

Ik zit nu Bad Boys op _TV_ te kijken op een 32" TFT en kan me niet herinneren dat ik mooier beeld op wat voor CRT dan ook heb gezien ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Exirion op 15-07-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26255

Ik heb net mijn muurbeugels van Vogels (VLB 50) gekregen. Mijn luidspreker (Infinity primus HCS serie) heeft een gat met getapte draad maar nu staat dat te dicht bij het aansluitpaneel :(

Ik kan de bevestiging wel ondersteboven doen maar dan verliest de beugel een heel stuk stevigheid.
Zou ik de beugel met houtvijzen in de luidspreker bevestigen op een andere plaats of gaat dat alles om zeep helpen?

Voorlopig dus nog geen pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
[...]

Jawel, hoeveel inch die juist waren weet ik niet, maar wel veel groter dan ons 80 cm tv. Mijn nonkel heeft een hifi winkel en verkoopt de laatste tijd meer en meer flat tv's, en van de merken die ik nu gezien heb, ( Philips, Panasonic, Sony, ... ) nog geen enkele met goede kleurweergave bij donkere films...

Ofwel zijn de kleuren niet goed vind ik , ofwel heb je last van ghosting bij een helder object in een donker steegje , enz... )

Ik ga hier natuurlijk niet zeggen dat die slecht zijn hee , maar ons Sony tv haar kleurweergave is beter...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Exirion schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:36:
[...]

Big ass :?

Als ik het goed inschat is ie 63cm?
Juh klopt, is toch weer een dikke 12cm winst op de vorige ;)
En de beeldbuis is een stuk minder bol, en meer gimmicks zoals S-video in, en audio out.

Geen slechte deal, bovendien kan m'n huisgenoot dan z'n tv op z'n kamer zetten zodat als 'ie weer eens de behoefte heeft om de hele dag games te spelen hij dat lekker op z'n eigen kamer kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
[...]

Weet je wat een lcd / plasma kost die 100% een HD film kan laten zien? ONBETAALBAAR voor Jan Modaal!

Ik bedoel geen TV's die HDTV ready zijn of wat dan ook, maar een echt 1900*1440 paneel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Blue Eyes schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:08:
Weet je wat een lcd / plasma kost die 100% een HD film kan laten zien? ONBETAALBAAR voor Jan Modaal!

Ik bedoel geen TV's die HDTV ready zijn of wat dan ook, maar een echt 1900*1440 paneel hebben.
1368x768 is al een hele verbetering boven 720x576 PAL resolutie. Maar laten we deze eindeloze discussie maar niet opnieuw gaan voeren, en zeker niet zo offtopic in deze fototopic :P

(Overigens heeft HDTV meerdere resoluties waarvan 1920x1080 er eentje is.. ook lagere)

[ Voor 10% gewijzigd door Exirion op 16-07-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

1280x720 met dertig of zestig beeldjes per seconde non-interlaced, dat is de standaard in europa. Of in ieder geval, dat wordt de standaard in europa. Dus elke lcd die jij in de winkel ziet staan met HDMI, is wat mij betreft een HDTV, dat er maar drie lcd's zijn met 1920x1080 pixels aan boord, en dat die meer dan vierduizend euro kosten voor een 45", maakt mij niet uit. een HDTV voor zevenhonderd euro is al lang beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lcd's hebben nog wel wat problemen met donkere scenes, vooral het contrast, en de kleurenechtheid kan vooral bij lagere sources wat minder zijn. Je merkt gewoon aan lcd dat ze niet gemaakt zijn voor het analoge signaal, gelukkig heeft mijn jvc lcd een erg goed tuner aan boord, maar als je alleen analoog kijkt zou ik ook liever zo'n mooie sony 80 cm ding willen hebben. Enige jammere aan crt's blijf ik de glasplaat vinden :)

Aparte nis trouwens waar die tv instaat, totaal van natuursteen? Dat kan alleen inderdaad belgie zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Anoniem: 110233 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:09:
Aparte nis trouwens waar die tv instaat, totaal van natuursteen? Dat kan alleen inderdaad belgie zijn!
Jah, die is van graniet :) , je wilt ook niet weten hoeveel die platen wegen :)
En omdat we niet zo zeker waren dat die plaat in graniet die 70 kilo tv kon dragen zonder te breken , hebben we er nog eens een glasplaat bovenopgelegd, en nog een klein zwart ondersteunend paaltje :)

(Zou wel een nachtmerrie zijn mocht die ooit gebroken zijn , plaat kapot , tv ook naar de haaien :X )

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116146 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:05:
Nou hierbij mijn setje even. (heb geen overall foto)

TV (Philips breedbeeld): [afbeelding]

Receiver (Denon AVR 1905)
Voorkant: [afbeelding]
Achterkant: [afbeelding]

DVD-speler (JVC XV N33)
[afbeelding]

Front Speakers (2x) (Monitor Audio B2 Brons serie)
[afbeelding]

Back Speakers (2x) (Monitor Audio B1 Brons serie)
[afbeelding]

Centre (Monitor Audio Brons serie)
[afbeelding]

Subwoofer (Monitor Audio R360 Brons)
[afbeelding]

Allemaal echt kwaliteit spul en het draait als een tiet. Alleen de Receiver gebruiken kon wel wat gebruiksvriendelijker.
toon volledige bericht
Heb je geen foto's?? Ben wel benieuwd naar de looks van de monitor audio's, vind ik zelf erg mooie speakers om te zien. Heb je ze op stands staan of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Anoniem: 86133 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 00:34:
1280x720 met dertig of zestig beeldjes per seconde non-interlaced, dat is de standaard in europa. Of in ieder geval, dat wordt de standaard in europa. Dus elke lcd die jij in de winkel ziet staan met HDMI, is wat mij betreft een HDTV, dat er maar drie lcd's zijn met 1920x1080 pixels aan boord, en dat die meer dan vierduizend euro kosten voor een 45", maakt mij niet uit. een HDTV voor zevenhonderd euro is al lang beschikbaar!
Niet helemaal. Er zijn TV's beschikbaar die HDTV kunnen weergeven met trucs, niet met de bedoelde resolutie.

Maar eerlijk is eerlijk, ook hierop ziet het er al erg goed uit! Beduidend beter dan we nu hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

-GF-Annihilator schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:31:
vooral de scherpe tonen zijn echt ongehoord scherp en niet schor
Echt, ik snap niet wat mensen daar lekker aan vinden. Ik word gek als er van dat scherpe hoog is wat gewoon door je oor SNIJD als een bot mes. Doe mij maar helder, maar gecontroleerd en een zachte S klank :)
Rear speakers in detail ...
[afbeelding]
Zien er vrij apart uit, zijn het gewone rears of zitten er nog meer speakers in ofzo ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 11:46:
[...]

Heb je geen foto's?? Ben wel benieuwd naar de looks van de monitor audio's, vind ik zelf erg mooie speakers om te zien. Heb je ze op stands staan of?
Zodra ik de digitale camera in bezit heb zal ik ze eens maken.

De 2 front speakers heb ik op muurbeugels hangen (speciale), de 2 achterste heb ik op 2 zelfgemaakte beugels hangen. Ik vind het van hoog naar laag mooier klinken dan dat ze recht staan. (ook zou je stevige stands nodig hebben (=prijzig) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De foto's van de set in bedrijf:

De TV+Receiver+DVD-speler:
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/9apsk

De Monitor Audio B1:
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/asrtu
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/cl6lw

De Monitor Audio B2 (met muurbeugel):
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/dhczx

De Monitor Audio Subwoofer Radius 360:
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/8ltnb
Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/8wrpw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
JT schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 13:11:
[...]

Echt, ik snap niet wat mensen daar lekker aan vinden. Ik word gek als er van dat scherpe hoog is wat gewoon door je oor SNIJD als een bot mes. Doe mij maar helder, maar gecontroleerd en een zachte S klank :)

[...]

Zien er vrij apart uit, zijn het gewone rears of zitten er nog meer speakers in ofzo ?
Volgens mij gewoon 2 soorten /maten van tweaters en 1 mid range. Althans dat is wat ik kan zien door dat gaas als ik er met een zaklamp op schijn 8)

En met super scherpe tonen bedoel ik niet dat ze overtreffen of dat je haar ervan recht komt, maar ze zijn gewoon heel verfijnd , bij dvd's van Eros Ramazotti ( niet mijn stijl maar kom ) , klinken de blaas en strijk instrumenten heel realistisch dankzij de goede scherpe en mid range... En mp3's van 256kbps zijn erdoor duidelijk te onderscheiden van een originele audio cd ...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

En mp3's van 256kbps zijn erdoor duidelijk te onderscheiden van een originele audio cd ...
hehe, grappenmaker. Op een 5.1 alles-in-een setje zeker :D. Daar hebben mensen met high-end spul zelfs moeite mee (als ze blind testen, dus dat je niet weet naar wat je luistert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 116146 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:58:
[\quote]

Ik blijf ze erg mooi qua uiterlijk vinden, simpel maar mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

JvS schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:45:
[...]
hehe, grappenmaker. Op een 5.1 alles-in-een setje zeker :D. Daar hebben mensen met high-end spul zelfs moeite mee (als ze blind testen, dus dat je niet weet naar wat je luistert).
Ik zat al af te tellen: wie gaat er reageren en wanneer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offtrack

Offtrack

Ondertitel

[...]
Ik las gister ook zoiets aangaande DTS 96/24:
Vrij naar dvd.nl/forum: Heb hier via coax de Logitech Z-5500 aangesloten. Hij decodeert braaf alle DTS 96/24 signalen. Klinkt met deze set hoorbaar beter, vooral in het hoog.
Sommige mensen vinden scherp/schel geluid dus prettig gedetailleerd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 110233 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:23:
Anoniem: 116146 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 15:58:
[\quote]

Ik blijf ze erg mooi qua uiterlijk vinden, simpel maar mooi :)
Ze zien er inderdaad simpel uit maar kwalitatief een van de betere (zo niet de beste in deze catagorie). Helaas zijn ze hierdoor wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:14
Afbeeldingslocatie: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/zimmer.jpg

Mijn set:
- marantz pm80 mk2
- philips cd951
- mission 780 + stance
- yamaha yst-sw160 sub
- philips 28pw9525
- marantz dvd6200
B)

[ Voor 11% gewijzigd door deBennie op 16-07-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

-GF-Annihilator schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:17:
[...]

En met super scherpe tonen bedoel ik niet dat ze overtreffen of dat je haar ervan recht komt, maar ze zijn gewoon heel verfijnd , bij dvd's van Eros Ramazotti ( niet mijn stijl maar kom ) , klinken de blaas en strijk instrumenten heel realistisch dankzij de goede scherpe en mid range...
Imho heet dat niet scherp, tenminste, ik heb tot nu toe altijd gehad als ik het met mensen over scherp had, dat ze het negatief interpreteerden :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

deBennie schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 20:36:
[afbeelding]

Mijn set:
- marantz pm80 mk2
- philips cd951
- mission 780 + stance
- yamaha yst-sw160 sub
- philips 28pw9525
- marantz dvd6200
B)
Leuk setje en een mooi interieur ook! Die Missions zijn wel fijne speakertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja, als die missions een beetje hetzelfde klinken als de 750's waar ze de opvolgers van zijn, dan zijn dat echt hele mooie luidsprekertjes :). Niet exact wat ik in een speaker zoek (ik heb ook lompe power nodig in het laag :P) maar wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
[...]
Hangt ervanaf met wat voor 'muziek' je luistert hee en met welke codec je die mp3's omzet, ik gebruik CDex... ( zou niet weten welke codec dat is )

Ik ga hier niet zeggen dat ik het verschil niet hoor als ik effectief geen verschil hoor... :( Wat dan beter klinkt is een andere verhaal... ik hoor het ook alleen maar bij liedjes die ik al 100 beluisterd heb op cd...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

-GF-Annihilator schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:14:
[...]
Ik ga hier niet zeggen dat ik het verschil niet hoor als ik effectief geen verschil hoor... :( Wat dan beter klinkt is een andere verhaal... ik hoor het ook alleen maar bij liedjes die ik al 100 beluisterd heb op cd...
Ik wil je niet voor je benen schoppen, maar je hersenen houden je meer voor de gek dan je denkt en waarschijnlijk toe wil geven. Geef 10 mensen een test, laat ze eerst de MP3 testen en dat ze weten wanneer ze naar een MP3 en naar een cd luisteren en daarna dat ze het niet weten. In het eerste geval hoort iedereen heel veel verschillen, omdat ze dat verwachten. In het tweede geval hoort ineens niemand meer verschillen en ligt het aan de slechte muziek, de matige stereoset of de slechte test. Lees maar eens andere topics terug waarin deze discussie uitentreure gevoerd is.

Kern van het verhaal: Ook al ben je overtuigd het wel te horen, dat doe je heel vaak niet als je het objectief en blind test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:14
JvS schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:54:
Ja, als die missions een beetje hetzelfde klinken als de 750's waar ze de opvolgers van zijn, dan zijn dat echt hele mooie luidsprekertjes :). Niet exact wat ik in een speaker zoek (ik heb ook lompe power nodig in het laag :P) maar wel erg mooi.
Het gebrek aan laag wordt uitstekend opgevangen door m'n yamaha sub. :9
Ik dacht altijd dat de 750 een soort van jubileum versie was, en dat ze daar een range van hebben gemaakt wat geresulteerd heeft in de 780 serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Blue Eyes schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Niet helemaal. Er zijn TV's beschikbaar die HDTV kunnen weergeven met trucs, niet met de bedoelde resolutie.

Maar eerlijk is eerlijk, ook hierop ziet het er al erg goed uit! Beduidend beter dan we nu hebben!
Nog even aanvulling....

Ik heb net een demo gehad waarin 1080p werd gedemonstreerd, wow........... Als dit de standaard wordt ben ik om. Count me in! Ik begin met sparen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Blue Eyes schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:59:
Nog even aanvulling....

Ik heb net een demo gehad waarin 1080p werd gedemonstreerd, wow........... Als dit de standaard wordt ben ik om. Count me in! Ik begin met sparen ;D
Op m'n werk heb ik ook een paar keer 1080p schermen met Blueray HDTV content gezien, en het is inderdaad haarscherp. Maar als je met een 32" scherm vanaf normale kijkafstand kijkt dan is er wat mij betreft geen voordeel boven 1368x768 resolutie. Natuurlijk is het wel smullen als je een TV met "Amerikaanse" afmetingen hebt staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja, ik heb weleens 1080p gezie op een CRT beamer. Dan moet je echt een bak (:9~) meezeulen, ongeloofelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 114270 op 17-07-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Anoniem: 114270 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:27:
Tsja, ik heb weleens 1080p gezie op een CRT beamer. Dan moet je echt een bak (:9~) meezeulen, ongeloofelijk.
Was op een Barco 808 met een crystalia scaler, scherm van 2,85 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:32
Hallo ik had al een tijdje me HT niet gepost laatste keer was in deel 9 of 10. Sinds die tijd ben ik verhuisd wat eigenlijk al een jaar terug is.
Dus bij deze post ik mijn HT aan hardware is er niet zoveel veranderd ja de video is weg.

Totaal overzicht
Front JBL SCS-178 op IKEA stand
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bongersg/HT_001.jpg
Apparatuur van dichtbij waarbij mijn Hauppauge mediaMVP zichtbaar is.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bongersg/HT_002.jpg
Minidisc/CD speler
Sony MXD-D3
Plus JBL SCS178 Center
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bongersg/HT_003.jpg
Sony
Reciever STR-DE695
DVD DVP-NS330
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bongersg/HT_004.jpg
Mijn laatste aanwinst Philips Uni-AB
Hierbij ben je echt de baas!!!
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bongersg/HT_005.jpg
Top ding kan zeer veel codes leren en IR / RF en doormiddel van het display kunnen ook alle speciale functies kunnen toegevoegd worden zonder dat ze verdwijnen onder shiftfuncties. Per apparaat (8 totaal) kunnen 10 functies op het display toegevoegd worden.

Mijn Hauppauge MediaMVP gebruik ik in combinatie met http://gbpvr.com en de recording PC is voorzien van een PVR350 en een PVR500
Kan vanuit de woonkamer volledig me PC programeren en alles afspelen. Heerlijk geen PC in mijn woonkamer.

Op het verlanglijstje staat een setje JBL E80's of E90's ben ik nog niet over uit.
En een andere TV. Waarschijnlijk een LCD 32' samsung

[ Voor 21% gewijzigd door leonbong op 19-07-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 22:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

leonbong schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:
Hallo ik had al een tijdje me HT niet gepost laatste keer was in deel 9 of 10. Sinds die tijd ben ik verhuisd wat eigenlijk al een jaar terug is.
Dus bij deze post ik mijn HT aan hardware is er niet zoveel veranderd ja de video is weg.

Totaal overzicht
Front JBL SCS-178 op IKEA stand
[afbeelding]
Apparatuur van dichtbij waarbij mijn Hauppauge mediaMVP zichtbaar is.
[afbeelding]
Minidisc/CD speler
Sony MXD-D3
Plus JBL SCS178 Center
[afbeelding]
Sony
Reciever STR-DE695
DVD DVP-NS330
[afbeelding]
[afbeelding]
Top ding kan zeer veel codes leren en IR / RF en doormiddel van het display kunnen ook alle speciale functies kunnen toegevoegd worden zonder dat ze verdwijnen onder shiftfuncties. Per apparaat (8 totaal) kunnen 10 functies op het display toegevoegd worden.

Mijn Hauppauge MediaMVP gebruik ik in combinatie met http://gbpvr.com en de recording PC is voorzien van een PVR350 en een PVR500
Kan vanuit de woonkamer volledig me PC programeren en alles afspelen. Heerlijk geen PC in mijn woonkamer.

Op het verlanglijstje staat een setje JBL E80's of E90's ben ik nog niet over uit.
En een andere TV. Waarschijnlijk een LCD 32' samsung
toon volledige bericht
Kijg je met die center geen problemen / slecht geluid door zijn lage plaatsing en de kast die er voor staat? Ik zou hem persoonlijk gewoon op de TV zetten en de TV in het midden van je tafeltje - maar dat ben ik dan weer :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
Maar ik woon niet alleen he ;) Aan me hele woonkamer zie je WAF of denk je dat ik van pastel kaarsen houd die in de weg staan.
Als ik de TV in het midden dan past me nu niet aanwezige XBOX/GameCube er nietmeer bij.

PS Ik kan me er niet zo druk om maken waarschijnlijk komt er binnenkort een LCD die dan vanzelf door zijn grote in het midden moet staan.

[ Voor 25% gewijzigd door leonbong op 20-07-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een lcd zou al een stuk helpen, niet alleen staat het een stuk mooier in je interieur ipv die lelijke schoenendoos die er nu staat ;) Ok heb je wat meer ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19574

Hier foto's van mijn home-cinema.

Bestaand uit:
-Harman Kardon AVR 230
-Harman Kardon DVD 22
-JBL SCS 260.5
-Fujitsu Siemens MYRICA P42-1

Overdag...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/snitch/set-overdag.JPG

...en 's avonds...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/snitch/set-savonds.JPG

Ben er zeer tevreden mee, alleen de speakerset is een compromis.
Ik zou liever grote speakers zien maar daar denkt iemand anders over...
Ook de Fuijitsu voldoet prima, en was een prima deal (Mediamarkt)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 19574 op 20-07-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
Anoniem: 110233 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:42:
Een lcd zou al een stuk helpen, niet alleen staat het een stuk mooier in je interieur ipv die lelijke schoenendoos die er nu staat ;) Ok heb je wat meer ruimte :)
Wil je me trouwe schoenendoos niet beledigen. Dat mag ik alleen. Volgens mij ben ik ook het punt aanbeland dat de AB meer waard is dan de TV.

Gelukkig zie ik dat er meer mensen zijn die rekening moeten houden met andere in het huis. Ik moet ook behoorlijk strijd leveren voor de speakers die wil hebben. Die natuurlijk groter zijn dan de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Mooie set Snitch! Ik zou alleen voor een LCD zijn gegaan, geeft toch mooier beeld dan zo'n plasma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19574

Schweino schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:12:
Mooie set Snitch! Ik zou alleen voor een LCD zijn gegaan, geeft toch mooier beeld dan zo'n plasma ;)
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik heb bewust voor een grootbeeld TV gekozen ipv een LCDtje. 8)

Zo'n LCDtje zou ideaal zijn op de slaapkamer, in de keuken of op de camping. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Schweino schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:12:
Laai die discussie nou niet op gogem :X ! Echt er is al genoeg over geruzied. Lees reviews en testen over je model.
D-sign telt ook mee met zo groot ding in je woonkamer en kan niet zeggen dat ze allemaal de schoonheids prijzen gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 30670 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:06:
[...]

Laai die discussie nou niet op gogem :X ! Echt er is al genoeg over geruzied. Lees reviews en testen over je model.
D-sign telt ook mee met zo groot ding in je woonkamer en kan niet zeggen dat ze allemaal de schoonheids prijzen gewonnen hebben.
Ik zat maar te stangen, Snitch en ik kennen elkaar persoonlijk en ik heb een 26" LCD, hij dus een 42" plasma. Sindsdien zit 'ie mij te zieken dat ik een "klein" schermpje heb :D

Zal het niet meer doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19574 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:26:
Hier foto's van mijn home-cinema.

Bestaand uit:
-Harman Kardon AVR 230
-Harman Kardon DVD 22
-JBL SCS 260.5
-Fujitsu Siemens MYRICA P42-1

Overdag...
[afbeelding]

...en 's avonds...
[afbeelding]

Ben er zeer tevreden mee, alleen de speakerset is een compromis.
Ik zou liever grote speakers zien maar daar denkt iemand anders over...
Ook de Fuijitsu voldoet prima, en was een prima deal (Mediamarkt)
toon volledige bericht
Mooie set, en erg sfeervolle lampen inderdaad, zijn dat een speciaal soort lampjes die erin zitten of??

En inderdaad jammer dat je geen "betere" boxen....mag ;)

p.s. ....en lcd is inderdaad mooier ;) maar zo'n groot scherm voor 1000 euro, ziet er super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

liever een 42inch plasma dan een 24/26/28 inch tft? die 14/16/18 inch verschil is erg veel. Denk da ik toch voor de plasma ga dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-05 18:05
Mooi setje. Vooral dat Fujitsu scherm. Kan je die alleen bij mediamarkt krijgen. Ik heb namelijk al even ge-googled en gezocht in de pricewatch, maar er is bar weinig over te vinden.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

rimave schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:57:
Mooi setje. Vooral dat Fujitsu scherm. Kan je die alleen bij mediamarkt krijgen. Ik heb namelijk al even ge-googled en gezocht in de pricewatch, maar er is bar weinig over te vinden.
Was tijdje terug bij de MM in de aanbieding voor 999,-

Normaal is die 1400 euro ofzoiets, weet t niet precies.
Ben er wezen kijken, maar vond het beeld erg matig. Desondanks was het niet duur voor 42" plasma, maar ik heb het maar niet gedaan. Dan maar was langer doorsparen en voor een goede plasma gaan, zoals de Panasonic 37 of 42PA50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-05 22:11
...en 's avonds...
[afbeelding]
)
Ontzettend stoere film Kill Bill......

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-05 22:01
Oke mischien is het nog interessant voor iemand als ze willen kijken maar hierbij mijn setupje voor nu.

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/5740/img00342et.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/736/img00356ac.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/2945/img00369lz.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/9141/img00371nf.th.jpg

-Sony trinitron 72 cm
-Panasonic dvd s27
-Xboxje voor menig spelplezier
-sony versterkertje, tuner, cd speler.
-Bose Acoustimass 6
-Hp Laptopje (zo af en toe voor divx is hij ook wel handig trouwens)
-En natuurlijk de grote com

Ik hoop dat de foto's nu niet al te donker zijn Btw.

En het is mischien niet veel speciaals maar ach als 17 jarige kan ik me er prima mee redden :) .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Dark Master schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:27:
Oke mischien is het nog interessant voor iemand als ze willen kijken maar hierbij mijn setupje voor nu.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

-Sony trinitron 72 cm
-Panasonic dvd s27
-Xboxje voor menig spelplezier
-sony versterkertje, tuner, cd speler.
-Bose Acoustimass 6
-Hp Laptopje (zo af en toe voor divx is hij ook wel handig trouwens)
-En natuurlijk de grote com

Ik hoop dat de foto's nu niet al te donker zijn Btw.

En het is mischien niet veel speciaals maar ach als 17 jarige kan ik me er prima mee redden :) .
toon volledige bericht
Op jou leeftijd had ik nog niet eens de helft wat je nu hebt! Ik vind voor jou leeftijd (daarvan los gezien hoe jezelf bent) dat je een aardig homecinemaatje hebt gebouwt! Gewoon leuk spul :) !
Ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 22:30
Uhm, ik ben toe aan nieuwe speakers :D M'n eltax'en zijn al verkocht! Ik kan deze krijgen: Magnat vector needle paar voor 250eur. niet slecht dacht ik zo.. Alleen nu zit ik denken is dat niet een beetje overkill voor een 14 jarige op een slaapkamer van ongeveer 3 bij 2 meter 8)7 ?? (niet precies op gemeten ;) het is niet helemaal een recht hoek enzo maar dat maakt niet uit.. het is iig groter dan dat) Ik wil deze trouwens gebruiken voor gewoon stereo geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41615

Gewoon gaan luisteren, als ze je bevallen en je kan die 250 euro missen dan moet je het gewoon doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-05 22:01
GleNnoS_ schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:15:
Uhm, ik ben toe aan nieuwe speakers :D M'n eltax'en zijn al verkocht! Ik kan deze krijgen: Magnat vector needle paar voor 250eur. niet slecht dacht ik zo.. Alleen nu zit ik denken is dat niet een beetje overkill voor een 14 jarige op een slaapkamer van ongeveer 3 bij 2 meter 8)7 ?? (niet precies op gemeten ;) het is niet helemaal een recht hoek enzo maar dat maakt niet uit.. het is iig groter dan dat) Ik wil deze trouwens gebruiken voor gewoon stereo geluid!
Overkill of niet als je de ruimte en het geld ervoor hebt gewoon doen, moeten ze natuurlijk wel goed klinken ;) ....

En trouwens 14 jaar jij bent er vroeg bij :D .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch zou ik liever een stel monitors nemen, ik begrijp dat een stel vloerstaanders groot en "stoer" (in de positieve zin van het woord) staan, maar op zo'n kleine kamer...het zijn niet al te grote speakers echter dus het zou kunnen. Ik zou echter altijd voor de goedkopere monitors gaan met een goede subwoofer erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64307

leonbong schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 17:36:
[afbeelding]
Hey dat is toevallig, deze heeft de vader van mijn vriendin nog ontworpen (hij zat in dat project). Echter is het project geflopt dacht ik, omdat de afstandsbediening niet zo gebruiksvriendelijk zou zijn.. Ik gebruik hem bij m'n schoonfamilie wel eens en vind het een handig ding, alleen de vrouwen in huis die snappen er niets van, dus waarschijnlijk is het project daarom niet afgemaakt :P . Maar hij is dus wel gewoon te koop?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.

Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laad sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.

** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **