HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[Deel 7]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
Goede tip zeg. Ik had ook wel een aantal wavjes die ik erop had gezet maar die deden het ook niet. Als ik thuis ben direct ff testeb.Mischien iets voor in de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:29:
Hey,

Ik heb sinds kort ook de M500.
Het lukt me nu niet om het sms-toontje te veranden.
Als ik de wav. file in het mapje windows gooi, dan zie ik hem wel staan in het drop down menu, maar als ik dan op play drukt hoor ik niks. Heb precies hetzelfde als ik die wav file als alarm wil gebruiken, dan klik ik hem aan en dan zet hij hem automatisch weer op default.

Moet je wav file aan bepaalde voorwaarden voldoen om als smstoon te worden afgespeeld?
Had ik ook laatst, wat bleek, je moet het geluid van je device aanzetten.
Je hebt twee geluidsniveaus, voor oproepen, en voor het gebruik enzo,
die voor het gebruik moet aanstaan om te luisteren naar je beltoon zoals je wilt,
die andere is alleen voor als je gebeld wordt.

probeer dit maares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, nu werkt mijn Orange World in ieder geval weer! meteen die site voor de zekerheid maar ff in me favorieten gezet.

Alleen, nu kan ik nogsteeds niet, als ik op de G druk, disconnect doen. (als ik verbinding heb gemaakt met internet)
Heeft niemand hier last van na de update???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:08:
[...]

Thanx, nu werkt mijn Orange World in ieder geval weer! meteen die site voor de zekerheid maar ff in me favorieten gezet.

Alleen, nu kan ik nogsteeds niet, als ik op de G druk, disconnect doen. (als ik verbinding heb gemaakt met internet)
In deel 6 komt een tooltje hiervoor te spraken.

Ik gebruik zelf: http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.htm
Deze tool geeft je geluidsprofielen en onder andere kan je ook de disconnect knop laten verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:55:
[...]

In deel 6 komt een tooltje hiervoor te spraken.

Ik gebruik zelf: http://www.pocketmax.net/phoneAlarm.htm
Deze tool geeft je geluidsprofielen en onder andere kan je ook de disconnect knop laten verschijnen.
Als we het hier hebben over het verbreken van je GPRS verbinding, dan heb je daar geen tooltjes voor nodig, je moet simpelweg de knop waarmee je normaal een gesprek beeindigd even inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
CLB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:20:
SPV M500 is nog goedkoper geworden!
Hij is nu 64,95 bij een 1 jarig 32,50 abbo (voorheen was die 89,95)
31 mei verlengen whiejjjjjj
:X grmbl, waarom moest ik dan in de shop 100,00 euro betalen bij een nieuw abonnement? Maar goed, ik heb er nu dus ook een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

zeef schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:24:
[...]

:X grmbl, waarom moest ik dan in de shop 100,00 euro betalen bij een nieuw abonnement? Maar goed, ik heb er nu dus ook een :)
Omdat het denk alleen een online actie was?
Eej je zou toch op me wachten man ;)
Maar wat voor abbo heb je genomen? En heb je verlengd of 'n nieuwe afgesloten?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 07:09

KnOeFz

no comment...

cutter schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:31:
[...]

De BT butterfly knop voor voice dialing induwen werkt niet. Op een andere telefoon werkt het wel, en als iemand weet waar je het in zou kunnen stellen, hou ik me erg aanbevolen. Redialing doet het wel.
Ik had het over een bedraad headsetje dat bij de MDA compact wordt meegeleverd, niet het BT setje bij de M500 ;)

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verstuur ik vanmorgen voor het eerst een smsjes met mijn M500, krijgt me vriendin gelijk het zelfde smsje 4X!! hoop niet dat ik er nu ook 4x voor betaald heb, wil orange niet zo graag spekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ok, maar ik vroeg nog in de winkel of de prijs hetzelfde was als op internet. Daar werd dan niet op geantwoord. Beetje jammer om mij zo 35 euro extra te laten betoale. Nahja, dat overleven we ook wel weer ;)

Met een nieuw abonnement dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
bah.. ik krijg mijn m500 niet aan de praat...
heb hem net opgehaald maar winkel zit nu al dicht en orange helpdesk schiet je niet veel mee op..

probleem is als volgt:
battery aan toestel, zonder klepje erachter op te schuiven en telefoon op stroom geeft continue rode status led.schuif ik nu het klepje erop, dan gaat de led weer uit...

Ik heb ook al softreset geprobeert (met stroom erop en eraf), hard reset...
maar hij wil niet opstarten..

Hij ligt nu al ruim een uur zo zonder klepje in oplader en heb hem daarvoor een uur met klepje in oplader gehad, maar geen teken van leven op het display :-(

weet iemand een mogelijke oplossing?

nb. als klepje erop zit en hij ligt op de usb kabel en ik druk op de power knop geeft windows aan dat er een onbekend/niet herkend usb apparaat is aangesloten (ong. elke 10 sec.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:35:
verstuur ik vanmorgen voor het eerst een smsjes met mijn M500, krijgt me vriendin gelijk het zelfde smsje 4X!! hoop niet dat ik er nu ook 4x voor betaald heb, wil orange niet zo graag spekken.
Eeya! Dat is een bekend probleem! Kijk ff in de startpost, daar staat beschreven hoe je hiervan afkomt (en ja je hebt 't smsje nu 4x betaald. Hopelijk heb je 'n sms-bundel :P )

uit de Startpost:

Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma tmail.exe als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren -> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 23-05-2005 18:56 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

zeef schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:35:
Ok, maar ik vroeg nog in de winkel of de prijs hetzelfde was als op internet. Daar werd dan niet op geantwoord. Beetje jammer om mij zo 35 euro extra te laten betoale. Nahja, dat overleven we ook wel weer ;)

Met een nieuw abonnement dus :)
Owh ok! Dankje! 32,50 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Merci beacoup voor je snelle reply's!
Naja volgende week ga ik me er ook maar aan wagen. (nu examens)
Ik wil m'n abbo verlengen en hoop nog steeds dat het mag met 1 jaar })
Anders waarschijnlijk verlengen op smartphonestunts
(is het toestel wel 179 euro en je krijgt geen acties van extra beltegoed
of smsjes en mmsjes en dergelijke maar ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:35:
dit heb ik ook geprobeerd op mijn S100 met een MP3 file... (8 MB)
Ben erverder niet naar gaan zoeken maar het werkte niet...
Waar het bij mij aan lag was dat PocketMusic automatisch bepaalde extensies aan zichzelf koppelt, hierdoor kan het OS hem niet meer als ringtone afspelen. Toen ik in PocketMusic bij extensions MP3 had uitgezet kon ik wel gewoon MP3's als ringtone zetten. Misschien dat dit helpt bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

( toekomstige SPV M500 user)
Klein kickje
Kan iemand bevestigen dat Acitive Sync ook werkt met windows 98
en waarvan is dat stylusje gemaakt? Plastic of metaal?
Kun je er 'n klein java spelletjes op draaien?
(Zoals POP van 172 kb? Werkt zeker niet omdat je nu opeens touchscreen hebt?)

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 23-05-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:35:
Klein kickje
Stylusje is voornamelijk van metaal, het puntje en het zwarte gedeelte zijn van plastic.
Je kan er volgens mij wel JAVA games op spelen aangezien er een MIDlet Manager opzet voor Javagames.
Ik zal het wel voor je uitproberen, ik heb nog een heleboel JAVA games en Apps voor me N6600 die ik had voordat ik mijn MDA compact kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Klein kickje
Java is niet echt geweldig.

Je hebt maar 5 knoppen (link, rechts, onder, boven en enter).
Sommige games werken deels met de stylus, maar in de meeste spellen mis je een aantal knoppen.

Verder is er geen ondersteuning voor transparante png waardoor spellen als yetisport niet goed werken.

Er zijn enkele spellen die goed werken, maar dos, snes, c64 -emulators zijn plezieriger.
De snelheid is verder wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlondMM
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:51:

Ik heb het klaar gekregen. Een Tmobile gelockt toestel voorzien van Versie: 1.11.00 WWE

ik heb het volgende gedaan:

Download eerst:
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...cian/MaUpgradeUt_noID.exe
http://www.qtek.nl/s100/M..._11100_550_11100_Ship.rar

Download dan de 1.11.00 WWE Firmware:
http://beta.main-hosting...._10600_116_10500_SHIP.zip

MA_DT_WWE_DutchRetail_11100_550_11100_Ship.rar pak je uit in een map.
in diezelfde map plaats je:
MaUpgradeUt_noID.exe
MA_Qtek(BrPt)_10600_116_10500_SHIP.exe (uit de ZIP file.

Vervolgens run je:
MA_Qtek(BrPt)_10600_116_10500_SHIP.exe

Na de language fout melding sluit je deze.

Dan run je:
MaUpgradeUt_noID.exe

eventueel nog een 2de keer, na de foutelding.
Ik kan me hier niets bij voorstellen. Je download een 1.06 versie om 1.11 aan de praat te krijgen?
De bestanden in het 1.11 archief worden aangepakt door MaUpgradeUt_noID.exe, maar de 1.06 is een onuitgepakte .exe, dus zal die utility d'r nix mee doen. Zou je de laatst genoemde uitpakken, dan had je waarschijnlijk een 1.06 update gedaan.

Erger misschien... een mix van 1.06 en 1.11 update files. Naar mijn mening hoef je 1.06 niet te downloaden, op te starten en een foutmelding af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09
BlondMM schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 01:33:
[...]

Ik kan me hier niets bij voorstellen. Je download een 1.06 versie om 1.11 aan de praat te krijgen?
De bestanden in het 1.11 archief worden aangepakt door MaUpgradeUt_noID.exe, maar de 1.06 is een onuitgepakte .exe, dus zal die utility d'r nix mee doen. Zou je de laatst genoemde uitpakken, dan had je waarschijnlijk een 1.06 update gedaan.

Erger misschien... een mix van 1.06 en 1.11 update files. Naar mijn mening hoef je 1.06 niet te downloaden, op te starten en een foutmelding af te wachten.
Ik ben 't helemaal hiermee eens. Doe iets met de 1.06 of met de 1.11, niet met beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over TomTom3

Weet iemand waar de favorieten worden opgeslagen, ik zal helemaal gek worden als ik alle lokaties opnieuw moet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:59:
[...]

Waar het bij mij aan lag was dat PocketMusic automatisch bepaalde extensies aan zichzelf koppelt, hierdoor kan het OS hem niet meer als ringtone afspelen. Toen ik in PocketMusic bij extensions MP3 had uitgezet kon ik wel gewoon MP3's als ringtone zetten. Misschien dat dit helpt bij jou.
Dat is het bij mij ook.. :)
Dus wanneer je mps wil gebruiken als ringtone, en je hebt tevens pocket music installed.
verander dit:

Start -> programs -> PocketMusic -> Player options (klein blokje links boven aan de player) -> Onderaan selecteer je (file types) Hier deselecteer je ".mp3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:25:
Vraagje over TomTom3

Weet iemand waar de favorieten worden opgeslagen, ik zal helemaal gek worden als ik alle lokaties opnieuw moet instellen.
Ik weet wel dat deze zeker weten opgeslagen worden, maar ik kan je niet vertellen waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlondMM schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 01:33:
[...]

zou natuurlijk kunnen, wat de MaUpgradeUt_noID.exe heeft gebruik weet ik niet,
Ik ben ook met je eens dat de onuitgepakte 1.06 geen functie kan hebben.

Maar het is me iig wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:50:
[...]

Eeya! Dat is een bekend probleem! Kijk ff in de startpost, daar staat beschreven hoe je hiervan afkomt (en ja je hebt 't smsje nu 4x betaald. Hopelijk heb je 'n sms-bundel :P )

uit de Startpost:

Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma tmail.exe als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren -> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
cool thnx m8, had ik ff overheen gekeken. _/-\o_
kijk tegenwoordig aleen maar naar laaste pages

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik ben al een tijdje hier aan het lezen en as donderdag mag ik mijn contract verlenngen bij t-mobile
nou wou ik aleen weten of iemand hier weet waar ik dan het beste heen kan gaan om dit te doen in combinatie met een mda compact.
ik doe het eigelijk altijd via telecom.nu maar ik zou het ook wel leuk vinden als i donderdag met mijn compact de winkel uit kan lopen

bvd chefkok18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:49:
hoi,

Ik ben al een tijdje hier aan het lezen en as donderdag mag ik mijn contract verlenngen bij t-mobile
nou wou ik aleen weten of iemand hier weet waar ik dan het beste heen kan gaan om dit te doen in combinatie met een mda compact.
ik doe het eigelijk altijd via telecom.nu maar ik zou het ook wel leuk vinden als i donderdag met mijn compact de winkel uit kan lopen

bvd chefkok18
Op telecomvergelijker.nl kun je aangeven welk abo je wil, daarna zoekt hij de goedkoopste winkel voorj e op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Klein kickje
En dan uiteindelijk het antwoord op je eerste vraag: Ik heb Active Sync 3.8 prima werken met Win 98 SE, alles werkt zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op telecomvergelijker.nl kun je aangeven welk abo je wil, daarna zoekt hij de goedkoopste winkel voorj e op.[/quote]

das mooi ff kijken dan

chefkok18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

bvd chefkok18
Eej man

ik heb van de week een verlengingsaanbod gekregen van tmobile en is best relaxed hoor. Met een relax 100 van 1 jr betaal ik 60 euro, niet te gek veel voor een 1jarig abonnement toch. Ik ga hem zo maar eens bestellen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op www.rinkel.nl
een T-mobile 200 abbo met 50 smjes per maand voor 36.50.

kreeg het toestel gratis, en 25 euro op mijn rekening gestord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

bvd chefkok18
T-Mobile zelf bellen, blijft het goedkoopste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:35:
[...]

zou natuurlijk kunnen, wat de MaUpgradeUt_noID.exe heeft gebruik weet ik niet,
Ik ben ook met je eens dat de onuitgepakte 1.06 geen functie kan hebben.

Maar het is me iig wel gelukt.
Het is nochtans helemaal nioet moeilijk hoor. Die 1.06 dat men zogezegd gebruikt om de 1.11 in werking te krijgen is enkel de Startfile als ik het zo mag noemen.Dit bestand controlleert enkel de versies en zegt welke files moeten volgen na elkaar.
Het is zowat de sturing van alle files die in die EXE zitten.
Die sturing bevat dus helemaal geen roms en geen upgrades ofzo, het regelt enkel de installatie van de roms en updates die in dezelfde map staan als het bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:51:
[...]

Ik heb het klaar gekregen. Een Tmobile gelockt toestel voorzien van Versie: 1.11.00 WWE

ik heb het volgende gedaan:

Download eerst:
ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...cian/MaUpgradeUt_noID.exe
http://www.qtek.nl/s100/M..._11100_550_11100_Ship.rar

Download dan de 1.11.00 WWE Firmware:
http://beta.main-hosting...._10600_116_10500_SHIP.zip

MA_DT_WWE_DutchRetail_11100_550_11100_Ship.rar pak je uit in een map.
in diezelfde map plaats je:
MaUpgradeUt_noID.exe
[i]MA_Qtek(BrPt)_10600_116_10500_SHIP.exe[/i] (uit de ZIP file.

Vervolgens run je:
MA_Qtek(BrPt)_10600_116_10500_SHIP.exe

Na de language fout melding sluit je deze.

Dan run je:
MaUpgradeUt_noID.exe

Oeps ik had ff jou post niet gezien lol die 1.06 in dezelfde map plaatsen WTF ?

eventueel nog een 2de keer, na de foutelding.
Dan moet het werken. meer heb ik niet gedaan.
Met dank aan alle antwoorden op mijn vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:08:
[...]

surf naar http://larsvdberg.speedlinq.nl en download de cab file. Je disconnect button is dan weer terug.

Ook iets voor in de SP?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over een infrarood verbinding opzetten via Active sync. Dit wil me namelijk niet lukken.. Ik gebruik de infrarood poort op me laptop en hij vind de telefoon ook. Hij herkent em als POCKET_PC, maar zodra ik vervolgens active sync de telefoon wil laten herkennen kan hij em niet vinden. IK snap niet wat ik fout doe, heeft iemand hier meer ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:59:
[...]

surf naar http://larsvdberg.speedlinq.nl en download de cab file. Je disconnect button is dan weer terug.

Ook iets voor in de SP?
werkt dit ook voor Tmobile...?

Ik moet namelijk ook lang de rode knop inhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb vandaag een aanbod gekregen tot contractverlenging bij t-mobile... En ik zit erg te twijfelen aan een MDA compact... Kom er alleen niet echt uit, en hoop dat jullie me kunnen helpen... De vragen:

- Hoe degelijk is het product? Ik heb namelijk met een drietal voorgaande telefoons nogal veel problemen gehad met vastlopen en kapot gaan, en dat terwijl ik erg voorzichtig ben met m'n spullen. Met andere woorden: kan het product 2 jaar mee?
- Is het niet vervelend dat er geen gewone nummer toetsen op het apparaat zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Zo, dat zijn vragen waar ik ook mee zat. Ik kan alleen mijn bevindingen geven en je hiernaast erop wijzen dat er 7 delen van dit topic zijn.

Mijn bevindingen: knopjes mis ik niet, ik kan prima met vingers het nummer indrukken. Verder veel mogelijkheden en snel met die mogelijkheden. Ideaal apparaat wat dat betreft. Altijd het idee dat je er NOG meer mee kan :)
Wat zijn je vorige telefoons? Dat maakt het misschien ook duidelijker?

Of het twee jaar mee kan gaan, dat weet niemand, maar hij is erg stug en stevig voor een pda (niet zo'n plastic geval namelijk) Ik vermoed dat ik er nog wel 1,5 jaar van kan genieten idd.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vorige telefoons zijn respectievelijk:
Motorola M3688, Motorola V3690, SE T68i, SE T610, SE T630...

Ik ben nu vooral aan het twijfelen tussen een telefoon "om alleen maar te bellen", en een telefoon met extra's... En op een camera zit ik in principe niet te wachten, maar het afspelen van films, en eventueel gebruik voor navigatie vind ik wel interessant... Evenals een mooi scherm, en bluetooth (wat eigenlijk een must is...) Maar ik heb het idee, gezien mijn ervaringen met de SE modellen, dat ik daar erg veel concessies moet doen op het betrouwbaarheids-vlak.

Heb inderdaad al de topics door zitten lezen, maar de eerste topics zijn sowieso minder relevant, door de software updates... En het is natuurlijk gewoon een shitload tekst ;)

[ Voor 22% gewijzigd door MikeyMan op 24-05-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:54:
[...]

werkt dit ook voor Tmobile...?

Ik moet namelijk ook lang de rode knop inhouden..
niet dus... |:(

Kan weer opnieuw beginne allemaal strepen door het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
MikeyMan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:58:
Ik heb vandaag een aanbod gekregen tot contractverlenging bij t-mobile... En ik zit erg te twijfelen aan een MDA compact... Kom er alleen niet echt uit, en hoop dat jullie me kunnen helpen... De vragen:

- Hoe degelijk is het product? Ik heb namelijk met een drietal voorgaande telefoons nogal veel problemen gehad met vastlopen en kapot gaan, en dat terwijl ik erg voorzichtig ben met m'n spullen. Met andere woorden: kan het product 2 jaar mee?
- Is het niet vervelend dat er geen gewone nummer toetsen op het apparaat zitten?
MikeyMan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:05:
Vorige telefoons zijn respectievelijk:
Motorola M3688, Motorola V3690, SE T68i, SE T610, SE T630...

Ik ben nu vooral aan het twijfelen tussen een telefoon "om alleen maar te bellen", en een telefoon met extra's... En op een camera zit ik in principe niet te wachten, maar het afspelen van films, en eventueel gebruik voor navigatie vind ik wel interessant... Evenals een mooi scherm, en bluetooth (wat eigenlijk een must is...) Maar ik heb het idee, gezien mijn ervaringen met de SE modellen, dat ik daar erg veel concessies moet doen op het betrouwbaarheids-vlak.

Heb inderdaad al de topics door zitten lezen, maar de eerste topics zijn sowieso minder relevant, door de software updates... En het is natuurlijk gewoon een shitload tekst ;)
Ik heb ook een T68i en een T610 gehad. De T68i was gejat voordat ik de duurzaamheid kon testen. Maar mijn T610 viel letterlijk 11 maanden na aankoop uit elkaar. Voor mij daarom dan ook geen Sony Ericsson's meer. Daarna heb ik een Samsung gehad. Die telefoon is oerdegelijk. Maar zo saai. Je kunt er bijna niets mee, die Sony Ericssons hebben wel heerlijk veel functies...

Dus daarom heb ik nu gekozen voor de M500, veel functies (PDA kan de deur uit).

Maar om even concreet antwoord te geven op je vragen:

1) Het toestel is echt heel stevig, volgens mij is het ook een soort aluminium kooiconstructie wat erin zit. Ga anders een keer voelen in de winkel. Je moet alleen wel oppassen met het grote scherm en sleutels bijv.. Maar ik heb een extra verzekering bij Orange afgesloten, premier (9,50 p/m). Zolang je je telefoon nog hebt, krijg je vervanging binnen vier uur _/-\o_ . Dus ja het product kan 2 jaar mee, en anders neem je bijv. een verzekering. Ook qua software is het toestel zeer stabiel. Ik had hiervoor een Palm PDA, daar had ik ook nauwelijks vastlopers. Ik heb tot nu toe in de eerste paar weken nog geen vastloper gehad!

2) Het is absoluut niet vervelend dat er geen nummertoetsen (physiek) op het toestel zitten. Voordelen zijn namelijk een groter scherm en kleiner formaat van het toestel. Daarnaast druk je op het groene hoorntje voor een keypad op het scherm, die prima met de vingers te bedienen is. Ik gebruik alleen 99 % van de gevallen mijn adresboek (die prima met de hardkeys is te bedienen), ook al bij vorige telefoons, en daarom is het gemis van een keypad eik helemaal geen gemis.

3) Ja, ik vond de T610 ook gammel en ik ben ook voorzichtig met m'n telefoon.

4) Je kunt echt heel veel met de M500, gewoon omdat het een PocketPC is, maar dan klein en met telefoonfunctie! Door het grote scherm is het relaxed om naar films te kijken, en hoef je ze over het algemeen nauwelijks om te zetten.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik heb ook getwijfeld tussen deze en een gewone telefoon. Maar de grote hoeveelheid funties en de grootte hebben mij overtuigt (en een vriend die de MDA compact al had en daar heel enthousiast over was :P ).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 23:17
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:25:
Vraagje over TomTom3

Ik heb nu ook TomTom3 op mijn mobiel staan, en het is zeker irritant dat telkens weer die favorieten weg zijn... wil je weer snel naar thuis navigeren moet je het er eerst weer in zetten.
Is hier een oplossing voor?

www.debrasserie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

Ik heb net mijn mda per ongeluk gehardreset. Nu heb ik alles gewoon weer werkend enz. Alleen heb ik een probleempje met activesync. Als ik hem aansluit duurt het heel lang voordat hij gaat syncen, hij zegt wel dat hij verbonden is, maar na een minuut of 2 gaat hij pas syncen. Ook het balkje wat normaal groen is (soort downloadbalkje) is nu grijs. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik weet niet of het al eerder aan bod is geweest, maar deze gadget scoort megahoog op de hebbe hebbe lijst bij mijn M500.

Een virtueel laser geprojecteerd bluetooth keyboard. Kijk op de site van de fabrikant. Ik dacht eerst : hahaha 1 april, maar het ding schijnt echt te bestaan!

Afbeeldingslocatie: http://davesipaq.com/vbmcms/images/VKB-projection2.JPG

Lees hier een review en likkebaard mee !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:05:
Ik heb net mijn mda per ongeluk gehardreset. Nu heb ik alles gewoon weer werkend enz. Alleen heb ik een probleempje met activesync. Als ik hem aansluit duurt het heel lang voordat hij gaat syncen, hij zegt wel dat hij verbonden is, maar na een minuut of 2 gaat hij pas syncen. Ook het balkje wat normaal groen is (soort downloadbalkje) is nu grijs. Iemand een idee?
Probeer activeSync ens opnieuw te installeren door eerst alles te verwijderen (maak eerst en backup van je gesyncte docs)

en softreset je device en je pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

zeef schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:24:
Ik weet niet of het al eerder aan bod is geweest, maar deze gadget scoort megahoog op de hebbe hebbe lijst bij mijn M500.

Een virtueel laser geprojecteerd bluetooth keyboard. Kijk op de site van de fabrikant. Ik dacht eerst : hahaha 1 april, maar het ding schijnt echt te bestaan!
Ziet er leuk uit, maar ik heb toch mijn bedenkingen erbij. Want is het niet zo dat je bij tien-vingers blind bijvoorbeeld je spatiebalk aanslagen wel/niet zichtbaar zijn voor de laser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

[afbeelding]

Heel cool, beetje prijzig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattMax
  • Laatst online: 11-09 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:07:
[...]

niet dus... |:(

Kan weer opnieuw beginne allemaal strepen door het scherm...
Hier zelfde verhaal met Orange M500 (Rom 1.11). Installeren van CAB bestand levert strepen op in Today scherm. Na terugzetten backup geen problemen, dus dan maar even zonder disconnect button. SPB GPRS Monitor werkt ook goed en heeft wel disconnect button, maar hiermee kan je niet snel wisselen tussen Internet en Orange World, dus heb liever het standaard GPRS icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutzooi moet weer opnieuw alles installeren..
Maarja doe ik strax ff.

en dan direct een backup voordat ik software installeer die ik nog niet heb geinstalleer.

Heeft er iemand ervaring met:
MortSaver

Ik ben namelijk opzoek naar een programma dat wanneer mijn toestel gelockt is (met de power button)
Niet "aan" gaat wanneer ik een sms of inkomend gesprek ontvang.
Maar wel de verlichting aanzet en je wel op de "groene" knop kan opemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:12:
kutzooi moet weer opnieuw alles installeren..
Maarja doe ik strax ff.

en dan direct een backup voordat ik software installeer die ik nog niet heb geinstalleer.

MortSaver

Ik ben namelijk opzoek naar een programma dat wanneer mijn toestel gelockt is (met de power button)
Niet "aan" gaat wanneer ik een sms of inkomend gesprek ontvang.
Maar wel de verlichting aanzet en je wel op de "groene" knop kan opemen
Dat zou inderdaad heel fijn zijn, er is al eerder wat over gevraagd, maar er is nooit een oplossing gekomen geloof ik. (activesync doet het trouwens weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoedje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:43:
[...]

[...]

Overtuigend verhaal!
En het sms-en... Gaat dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MikeyMan schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:40:
[...]

En het sms-en... Gaat dat een beetje?
Hoe goed werkt je tobo thuis? :P . Nee hoor, minstens zo goed als een gewone telefoon. Je hebt zoveel mogelijkheden: tobo, handschriftherkenning, letterherkenning, Palm achtige letters etc. Dan kun je nog progje downen voor tobo + NL T9 (wordlogic). Dus mogelijkheden genoeg!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:12:
MortSaver
In zoverre ervaring mee dat mijn accu ineens tig keer zo snel leeg ging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 18:06
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:02:
[...]

Same here :( Het werkt erg fijn, alleen elke halve dag opladen is ook niet wat je wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
B-Force schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:15:
[...]

Same here :( Het werkt erg fijn, alleen elke halve dag opladen is ook niet wat je wil...
Hmm terwijl het doel van deze applicatie er volgens mij voor moet zorgen dat je accu langer mee gaat ?
Beetje jammer van zo'n applicatie

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb toch nog steeds problemen met active sync. na het aansluiten van de mda gebeurt er een tijd niks, als ik in die tijd kijk bij Taakbeheer, staat active sync op "Reageert niet" na een minuut of twee gaat hij toch nog synchroniseren. Iemand een ander idee?

edit: Weet iemand hoe je het best je sd card can "Backuppen"?

[ Voor 14% gewijzigd door SaN op 24-05-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

koksie schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 09:02:
[...]

En dan uiteindelijk het antwoord op je eerste vraag: Ik heb Active Sync 3.8 prima werken met Win 98 SE, alles werkt zoals het hoort.
Okee dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

[afbeelding]

is inderdaad een vet ding heb hem getest en werkt erg goed moet ik zeggen, ongeloofelijk!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Ik kan eindelijk internetten via Bluetooth! Whoehee!

Alleen snap ik een paar dingen nog niet helemaal:

Je moet eerst Active Sync aanzetten op jet M500 en dan pas kan je internetten via je pc. Kan dit niet automatisch ofsow? Bijvoorbeeld als je MSN opstart of PIE, dat je dan automatisch bluetooth verbinding hebt?

En an mijn verbinding knalt er steeds na 10 minuten weer uit :( Moet ik Active Sync opstarten en synce, dan doet ie het weer, maar anders niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand die Treble&Bass applicatie willen mailen, die van XDA devel. af komt.
De FTP server is down en heb het per ongeluk verwijderdt van m'n pc.
hoeschrijfjedit a- gmail.com

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand ervaring met het kopen bij:
smartphonestunts.nl ???
Ik heb in de Shopsurvey gekeken en daar staat maar 1 (goede) reactie,
dus tsjaa dat is een beetje erg weinig vind ik persoonlijk.
Ik heb er al een paar mailtjes naartoe gestuurd en altijd binnen een
korte periode goed en duidelijk antwoord teruggekregen. Dus dit ziet
er allemaal wel goed uit, maarja hebben jullie smartphonestunts-ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

CLB schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:32:
Iemand ervaring met het kopen bij:
smartphonestunts.nl ???
Ik heb in de Shopsurvey gekeken en daar staat maar 1 (goede) reactie,
Heb je al eens op deze website gekeken, want daar staan ook de nodige shop survey's van smartphonestunts.nl. Overigens kan je zien op Telecom vergelijker dat smartphonestunts.nl niet de goedkoopste is, want dat blijft bij de MDA Compact (bijvoorbeeld) gewoon T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Woudloper schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:40:
[...]

Heb je al eens op deze website gekeken, want daar staan ook de nodige shop survey's van smartphonestunts.nl. Overigens kan je zien op Telecom vergelijker dat smartphonestunts.nl niet de goedkoopste is, want dat blijft bij de MDA Compact (bijvoorbeeld) gewoon T-Mobile...
Owh okeey! Super dankje! Ga ik daar ook nog is ff alles lezen!
CLB moet wel gaan voor smartphonestunts.nl omdat hij een met z'n luxeuze leventje wil gaan voor een SPV M500 alleen hij mag niet 1 jarig verlengen in de Orange-shop, moet dit dus via internet doen, en smartphonestunts.nl is de enige i-net site die 'm verkoopt, dus daaraan ben ik gebonden
EDIT: Alles gelezen op de site (want 't waren maar 4 posts) Naja ik bestel hem er denk toch wel, want het is m'n enigste optie (of ik moet opeens in de Orange-shop wel 1 jarig kunnen verlengen. Ik heb een aantal dagen 'n mailtje gestuurd naar Orange waarin ik de situatie uitleg dat ik mij 'genakt' voel, maar ja Orange klantenservice per email is naar mijn mening suuuuuuuuuuuuuuupertraag. Heb al vaker emailtjes gestuurd maar telkens pas na een week (als ik geluk had) antwoord. Dus eerst dat ff afwachten en dan eventueel naar 'n Orange-shop. Als dat niet lukt maar smartphonestunts.nl)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 24-05-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
CLB schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:51:
[...]

Owh okeey! Super dankje! Ga ik daar ook nog is ff alles lezen!
CLB moet wel gaan voor smartphonestunts.nl omdat hij een met z'n luxeuze leventje wil gaan voor een SPV M500 alleen hij mag niet 1 jarig verlengen in de Orange-shop, moet dit dus via internet doen, en smartphonestunts.nl is de enige i-net site die 'm verkoopt, dus daaraan ben ik gebonden
Wat je wel kan doen is je Orange abo om laten zetten in een prepaid, nieuw eenjarig abo afsluiten en dan nummerbehoud aanvragen vanaf je prepaid... Staat ergens in dit topic beschreven geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

B-Force schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:59:
[...]

Wat je wel kan doen is je Orange abo om laten zetten in een prepaid, nieuw eenjarig abo afsluiten en dan nummerbehoud aanvragen vanaf je prepaid... Staat ergens in dit topic beschreven geloof ik...
Ja weet ik, alleen dan heb ik 3 maanden dubbele abbo-kosten (m'n abbo loopt tot augustus alleen je mag natuurlijk 3 maanden van te voren verlengen) en nee ik kan geen 3 maanden wachten. Ik zit me al maanden voortebereiden om na 9 maanden 'n SPV M500 te halen en dan ga ik niet nog eens 3 maanden wachten >:)

Maar bedankt voor je reactie/hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Is het niet mogelijk om je Bluetooth aan- en uit te zetten op command _zonder_ eerst te moeten (active) syncen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die nog op zoek zijn naar goede en goedkope SD-kaartjes: bij de BelCompany verkopen ze nu Hama 512MB voor maar €25,- :D heb er vanmiddag eentje getest in mijn Qtek S100 en dat werkte prima..! _O_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een hele domme vraag van mijn denk ik maar ik stel hem toch.

je kunt er geen twee kaartjes, dus zowel mmc als SD tegelijk in hebben of wel?!

alvast bedankt he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:23:
een hele domme vraag van mijn denk ik maar ik stel hem toch.

je kunt er geen twee kaartjes, dus zowel mmc als SD tegelijk in hebben of wel?!

alvast bedankt he :P
Noopz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeej weet ik dat ook meteen...

nog een vraag aan de mensen die heb al hebben, hoe doen jullie dat in de dagelijkse praktijk. De bijgeleverde riemcliptasjeding of een andere case ervoor. Zoja nog tips van welk hoesje en waar te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:29:

nog een vraag aan de mensen die heb al hebben, hoe doen jullie dat in de dagelijkse praktijk. De bijgeleverde riemcliptasjeding of een andere case ervoor. Zoja nog tips van welk hoesje en waar te koop :P
Ik gebruik de bijgeleverde riemcliptasjeding :P Hij werkt tot nu nog goed, de magneet klikt nog lekker. Totdat die goed werkt blijf ik hem ook gebruiken. De clip is ook nog niet van m'n riem afgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:29:

Ik haat dat standaard ding, als je gebelt wordt moet je hem er eerst uit halen voordat je op kan nemen. ook steekt die clip veel te veel uit, waardoor het alsnog een groot ding wordt in je zak (tenzij je hem natuurlijk met de clip aan je broek hangt B) :X)

Ik heb ook nog een vraagje, Ik heb nu 2 accounts ingestelt bij outlook. Alleen wil ik de account namen veranderen. Ze heten nu: POP3 en HTTP, dat wil ik veranderen in Gmail en Hotmail. Ik zie aan dit plaatje dat het kan.Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/4/4010/httpmail.bmp Maar als ik hem hotmail noem bij het maken van de account kan hij niet inloggen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:32:
Zou iemand die Treble&Bass applicatie willen mailen, die van XDA devel. af komt.
De FTP server is down en heb het per ongeluk verwijderdt van m'n pc.
hoeschrijfjedit a- gmail.com
dps_en.cab

astu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Google, GOT en andere zaken op zoek gegaan naar een manier om mijn active sync met BT te laten connecten en syncen. Krijg het niet voor elkaar, ik zie mijn pc (heb een MSI BT dongle) vanaf mijn MDA, mijn pc ziet mijn MDA. files beamen over BT gaat prima (beide kanten op). In de auto BT verbidning met TomTom gaat ook prima, behalve Active Sync ;'( en ik wil het zo graag, heeft iemand DE OPLOSSING.

Ik krijg deze foutmelding met de oplossing die voor veel mensen schijnen te werken:

"Cannot start communications with the desktop computer. The communications port is not available. another program may be using the port, or it may be invalid.

Quit any programs that may be using the port and reconnect. If the problem persists, restart your device using the instructions provided by the manufacturer."

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoedje schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:00:
[...]

Hoe goed werkt je tobo thuis? :P . Nee hoor, minstens zo goed als een gewone telefoon. Je hebt zoveel mogelijkheden: tobo, handschriftherkenning, letterherkenning, Palm achtige letters etc. Dan kun je nog progje downen voor tobo + NL T9 (wordlogic). Dus mogelijkheden genoeg!
Oke... Is te doen dus... Laatste vraag voordat ik het formulier opstuur... De toetsvergrendeling:
Met mijn huidige telefoon kan ik hem gewoon na het gebruik in m'n zak doen, en het ding gaat vrijwel meteen op toetsvergrendeling... Heeft deze ook zoiets, en werkt het een beetje vlot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:02:
[...]

Vreemd, ik gebruik dit progje al maanden en bij mij merk ik niks van de batterij. Ik gebruik het enkel om toetsen+scherm te blokkeren als ik MP3's luister op de fiets. Dan gaat de batterij in mijn ervaring minder snel leeg dan zonder Mortsaver en het scherm aan. Verder kan ik natuurlijk dan gewoon voorkomen dat ik steeds per ongeluk nummers doorspoel of stop als ik ff mijn jas beweeg. Maar misschien dat het batterij verbruik wel drastisch is als je hem gewoon altijd draaiend hebt? In principe zou Mortsaver pas moeten gaan lopen zodra je hem met de powerknop wilt aanzetten, dan moet ie gaan vragen om de juiste toetsencombinatie te drukken. In de achtergrond loopt dus als het bijna niks op dat moment. Wellicht kun je anders de maker eens mailen via zijn website www.sto-helit.de, die heeft misschien wel een nieuwere versie.

@stivo: GB-SOFTweak geeft je ook de disconnect button terug en is erg klein (14 kb). Waar ik het appje van daan heb weet ik zo snel niet meer, probeer google even of zoek even op HoFo of Modaco. Bij mij werkt het goed. Je kunt het ook op xda dev vinden maar dan bij een thread over audio problemen. Je kunt er nl ook je audio mee tweaken, maar de instelingen die dit progje doet zijn slechter dan de standaard instellingen van de de MDA's, de tweak is eigenlijk voor I-Mate bedoelt. Dus laat het audio gedeelte met rust en pas alleen de GPRS tweaks toe en voila.

[ Voor 22% gewijzigd door koksie op 25-05-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op dat Mortsaver verhaal...
Erg handig programma maar erg jammer van de accu, ik gebruik 'm echter nog steeds, in bepaalde situaties is dit verstandiger;

voorbeeld:

Avondje uitgaan, MDA in m'n zak, behoorlijk wat alcohol genuttigd en ondanks dat er zeer goed op letten dat m'n MDA uitstaat (en toetsenblokkering aan heeft staan), om te voorkomen dat er willekeurig nummers gebeld worden. Ging goed totdat m'n (inmiddels ex-)vriendin het nodig vond om een SMSje te sturen, resultaat: MDA van toetsenblokkering af, vervolgens is dat ding dus het laatst gekozen nummer gaan bellen (het taxibedrijf dat me die avond heeft gebracht) niet 1x maar 7x verspreid over de avond. Op 't eind van de avond moest ik datzelfde taxibedrijf bellen voor een ritje naar huis.... Leg dan maar eens uit dan.... :(

Is hier geen betere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de relatie verbreken met je vriendin had geen zin? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

MikeyMan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:59:
[...]

Oke... Is te doen dus... Laatste vraag voordat ik het formulier opstuur... De toetsvergrendeling:
Met mijn huidige telefoon kan ik hem gewoon na het gebruik in m'n zak doen, en het ding gaat vrijwel meteen op toetsvergrendeling... Heeft deze ook zoiets, en werkt het een beetje vlot?
Je kunt het apparaat zo instellen dat hij alleen reageerd op de aan/uit knop aan de zijkant. Zodra je het schermpje uitzet zit de toetsvergrendeling erop. Het uitgaan van het scherm kun je evt ook automatisch laten gebeuren na een aantal seconde of minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MikeyMan schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:59:
[...]

Je moet altijd voor / na gebruik even op de "power" knop drukken. Die zit aan de zijkant en daarmee gaat het beeldscherm uit en de toetsen vergrendelen. Overigens kun je ook instellen dat ie na een minuut vanzelf uitgaat. Maar in praktijk moet je gewoon even die knop indrukken. Als je wordt gebeld of gesmst oid, dan gaat de telefoon automatisch aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Niet de edit button gebruikt, maar vond dit toch wel een aparte post waard:

"I just saw the New HTC Galaxy and Wizard to replace the Magician.
Got a horizontal slide out keyboard. Same size as Magician. Black in colour. with 128mb ram, Wifi built in. Same size as Jam. With a 2.1mb camera (undecided maybe 1.2). Just saw the pictures, but it looks awesome. (I think it also had edge). I am a bit mixed up between the galacy and wizard. The one looks very similar to the Jam current model with no keyboard but the other is black with keyboard.
!! anyone got any more info...... ????"

Komt als volgende MDA eind 2005 uit.

zie HoFo: http://www.howardforums.c...hread.php?t=641623&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de relatie verbreken met je vriendin had geen zin?
Jawel, 't is sindsdien niet meer voorgekomen en m'n telefoonrekening is overigens ook een stuk lager :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

nexhil

BAM!

ik heb wat filmpjes ... als ik ze wil afspelen krijg ik in beta player 0.96 de volgende foutmelding:

player: audio codec (0031) not found! Try checking the homepage for additional codec plugins.
player: Video codec(microseft mpeg-4 Version 1, MPEG4) not found! Try checking the homepage for additional codec plugins.

nu heb ik op de site van betaplayer gekeken maar daar staat wel een link naar plugins... maar op de pagina zelf staat niets.

ik dacht dat betaplayer uit zichzelf al mpeg4 bestanden kon afspelen

video compressie van het bestand: MS MPEG4 V1

edit: pocketMVP lukt het ook niet :S

[ Voor 4% gewijzigd door nexhil op 25-05-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:58:
Via Google, GOT en andere zaken op zoek gegaan naar een manier om mijn active sync met BT te laten connecten en syncen. Krijg het niet voor elkaar, ik zie mijn pc (heb een MSI BT dongle) vanaf mijn MDA, mijn pc ziet mijn MDA. files beamen over BT gaat prima (beide kanten op). In de auto BT verbidning met TomTom gaat ook prima, behalve Active Sync ;'( en ik wil het zo graag, heeft iemand DE OPLOSSING.

Ik krijg deze foutmelding met de oplossing die voor veel mensen schijnen te werken:

"Cannot start communications with the desktop computer. The communications port is not available. another program may be using the port, or it may be invalid.

Quit any programs that may be using the port and reconnect. If the problem persists, restart your device using the instructions provided by the manufacturer."

alvast bedankt.
Zoek even in het vorige topic, of het topic daarvoor. Daar heb ik meerdere keren de oplossing voor je probleem opgeschreven. toch ff linkje

[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 25-05-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wel jammer dat op de SPV M500 geen goede Bluetooth functie zit, ik vind hem te summier. Weet iemand een freeware Explorer voor de SPV? Krijg mijn Rikaline6030 helaas nu niet aan de praat met TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Laatst online: 03-09 03:40
ik heb nu een behoorlijk iritant probleem (nog niet tegengekomen)...

Als ik mn telefoon reset (handmatig, dan wel na een spritebackup) dan zijn al mijn photocontacts f00cked... Ook de standaard instellingen voor wat ie moet laten zien als er geen photo assigned is is gewoon weg. Ik moet elke keer de photocontacts afgaan en opnieuw assignen (evenals de default photo's dus).

Iemand anders dit probleem ook? Of ben ik de enige (en komt het misschien door de combo van mijn draaiende apps?? [spb pp 2.5, sprite pocketmon+detective+backup, pTravelAlarm, Xetra Bass&Trebble, betaplayer, PHM regedit, en die cab's voor het sorteren van je contacts; verder 1.11 erop]

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG....

Er nuttig is 't niet... of misschien toch wel?:

Remember those concerts when you burned your fingers lifting up the traditional lighter ? Or when the lighter didn't work ? Or even when the wind turned off the lighter ?

Well, those days are over.

Update yourself with this new lighter that, besides the flame, will allow you to show other visual effects that will turn you into the main star of concerts, discotheques or parties.

You don't need to refill it, no one will be burned and it works even if it is raining.

Choose the visual effect and tap the + or - signal to control the flame size or the visual effect speed.

Then lift up your arm holding your Pocket PC and enjoy yourself.

Afbeeldingslocatie: http://trials2.pocketgear.com/Product_images/7/7696/Lighter_Site_PP.gif

Inmobile Lighter 1.0 PPC

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem wel grappig, eindelijk eens een goed doel voor mijn mda gevonden.
Want ik kan het totaal niet vinden met mijn mda compact, pfff kan er gewoon niet aan wennen, aan het touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik ben een beetje pissed over mijn foon. Als ik de power knop aan de zijkant indruk wordt het scherm wel vergrendeld maar de toetsen op de een of andere manier niet. Druk maar eens een aantal keren op de knop opnemen en hij begint gewoon een nummer te bellen... Op die manier heb ik deze maand al 13 uur gebeld (waarvan maximaal 2 uur echt zelf gebeld). Dit kost me zo'n 100 euro, lekker is dat :( Is er geen programma dat de toetsen allemaal ook ECHT vergrendeld?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

LaZZ schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:43:
Ik ben een beetje pissed over mijn foon. Als ik de power knop aan de zijkant indruk wordt het scherm wel vergrendeld maar de toetsen op de een of andere manier niet. Druk maar eens een aantal keren op de knop opnemen en hij begint gewoon een nummer te bellen... Op die manier heb ik deze maand al 13 uur gebeld (waarvan maximaal 2 uur echt zelf gebeld). Dit kost me zo'n 100 euro, lekker is dat :( Is er geen programma dat de toetsen allemaal ook ECHT vergrendeld?
Start -> Settings -> System -> Button Lock -> Lock all buttons except Power button

Dit werkt perfect bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Nu online

nexhil

BAM!

Mex schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:00:
[...]

Start -> Settings -> System -> Button Lock -> Lock all buttons except Power button

Dit werkt perfect bij mij.
hier ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb een tijd geleden ergens gelezen dat iemand problemen had met zijn camera programma. Als hij de camera opstarte deed de mda automatisch een hard reset. Ik had dat vanochtend ook. Weet iemand nog wie dat was? Of als degene over wie ik het heb dit leest, ik zou graag weten wat de oorzaak was, en misschien ook de oplossing. (ik heb nu een vermoeden dat het door spb Full screen keyboard komt, dat zou jammer zijn, want het is echt een TOP progje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlondMM
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 18:18
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 14:11:
Er nuttig is 't niet... of misschien toch wel?:

Remember those concerts when you burned your fingers lifting up the traditional lighter ? Or when the lighter didn't work ? Or even when the wind turned off the lighter ?

Well, those days are over.

Update yourself with this new lighter that, besides the flame, will allow you to show other visual effects that will turn you into the main star of concerts, discotheques or parties.

You don't need to refill it, no one will be burned and it works even if it is raining.

Choose the visual effect and tap the + or - signal to control the flame size or the visual effect speed.

Then lift up your arm holding your Pocket PC and enjoy yourself.
Aaaaaaaaaaaaaaaah.....

Commercial version £2.49
Trial version stopt na 10 seconden.

Still needs a refill :'( (ok eenmalig dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst ooit eens mijn m500 ingesteld dat ik gratis kan internetten.
Maar door de grote hoeveelheid topics kan ik dit helaas niet meer zo snel terugvinden.

Heeft iemand misschien een linkje voor me waar ik deze proxy instellingen terug kan vinden?

Alvast bedankt,

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
sander-sp schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:52:
[...]
Ik haat dat standaard ding, als je gebelt wordt moet je hem er eerst uit halen voordat je op kan nemen. ook steekt die clip veel te veel uit, waardoor het alsnog een groot ding wordt in je zak (tenzij je hem natuurlijk met de clip aan je broek hangt B) :X)
Mee eens. Maar bij gebrek aan beter, gebruik ik hem toch. Heb al zo'n Krusell mapje geprobeerd voor de S100, maar de M500 is daar net iets te groot voor. Eerder in deze post is aangegeven hoe je het riemclipjestasjeding kunt modden, maar ja, af en toe vind ik die riemclip juist wel handig.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:58:
Ehmmm, ik krijg deze melding als ik buiten het bt bereik ben. En dat is helaas al vrij snel. Verder dan 5 meter haal ik niet. |:(

Dichterbij werkt het prima.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer als ik mijn Orange SPV-M500 aanzet krijg ik de volgende 'notification error': Cannot execute \ Storage card \ map \ submap \ ttpseng.exe

Dit is een file die op m'n SD-kaart gestaan heeft en die ik vanaf daar heb proberen uit te voeren. Dat werkte niet. Nu dus steeds die foutmelding (het programmaatje heb ik van m'n SD verwijderd) . Een full-reset werkte niet.

Iemand een oplossing?

groet
Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Disconnecten van GPRS kan volgens mij ook heel gemakkelijk door op het rode hoorntje te drukken...

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.