HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[Deel 7]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anoniem: 146051 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:13:
Hallo,

Gisteren heb ik een MDA compact van iemand overgenomen. Hoewel dit een T-mobile toestel is dmv simlock vrijmaken nu ook geschikt voor mijn orange sim.
Graag wil ik de ROM versie zo recent mogelijk hebben en natuurlijk ook kunnen werken met GPRS en MMS.

Helaas is beide nog niet gelukt. Ik heb mij via de sites van Qtek en I-mate proberen aan te melden maar krijg de mededeling dat het opgegeven IMEInr niet een apparaat van hun is. (Kan me iets bij voorstellen, is natuurlijk nu een MDA)

Daarnaast krijg ik ook maar geen verbinding met Internet. Heb alle instellingen al geprobeerd en via de klantenservice van Orange een CAB-file laten opsturen maar die werkt niet.

Is er iemand die de juiste instellingen van Orange weet voor dit verder geweldige apparaat (misschien de M500 gebruikers ) en kan iemand de laatste rom nog ergens beschikbaar stellen ???

Thnx.
Koen
Als jij kan zeggen waar ik moet kijken wil ik ze wel voor je overnemen hoor (heb originele SPV M500)

EDIT: Ik ga me ook wagen aan internet via BT. Het moet toch een keer lukken! Maar ik heb nog nooit dat scherm gehad waar je die poorten kunt configureren dus ik zie het somber in :r :|

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 04-06-2005 19:56 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Hallo,

Gisteren heb ik een MDA compact van iemand overgenomen. Hoewel dit een T-mobile toestel is dmv simlock vrijmaken nu ook geschikt voor mijn orange sim.
Graag wil ik de ROM versie zo recent mogelijk hebben en natuurlijk ook kunnen werken met GPRS en MMS.

...
Thnx.
Koen
Ik zou nog even wachten met zoeken als ik jou was .. ben vandaag bij de T-Mobile Shop geweest
en daar zei die man dat T-mobile binnenkort zelf met een ROM Update komt! ... :9~
Hou hun site maar in de gaten >:)

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
CLB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:00:
EDIT: Was vergeten dat je er ook foto's mee kon maken. heheh Maar foto's worden die automatisch opgeslagen op die 64 MB intern geheugen van het toestel of op de externe geheugenkaart? (Ik ga is even kijken of de foto's idd zo *slecht* zijn als iedereen zegt)

Die 'ambiance' bij foto hoe hebben jullie die staan? Bij mij staatie nu gewoon op 'Auto' maar weet niet of dat wel zo goed is?
Hij staat standaard ingesteld op opslaan op het intern geheugen, maar dat kan je natuurlijk wijzigen. De foto's zijn heeeeel slecht als er weinig licht is, maar overdag zijn ze toch redelijk vind ik. De belangrijkste optie is saturnation. Zoals je al meteen zult merken is dat des te hoger de saturnation des te kleurrijker de foto maar ook des te meer gekleure noise er verschijnt. De beste instelling is daarom 3 (of 4). De ambiance kan je beter op auto laten staan, tenzij er teveel licht is. Daarnaast helpt een lagere brightness ook bij aan het verminderen van noise. Succes ermee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hier ben ik dus met m'n vragen over internet via BT. Ik heb Windows 98se en een Trust BT 180 adapter. Deze heb ik al 1,5 jaar ofzo en hij werkt gewoon perfect maar nu:

Ik volg de ' walkthrough' die hier in de startpost staat. Die op
http://benjamin.reyntjes.com/wp/?page_id=7

-Dat 'configure your mda' spreekt voor zich en hier heb ik ook geen problemen mee
-dan kom je bij 'setting up the bluetooth dongle' . Dan staat er "Once you have installed the driver you should be able to see a bluetooth icon in the system settings" Maar wat wordt hiermee bedoeld? Welke driver moet ik installeren? Een apparte of gewoon die van de BT-adapter (die heb ik dan toch al geinstalleerd?) Dan zie je in de walkthroug een plaatje van zijn configuratiescherm met "Bluetooth-apparaten" bij mij in m'n configuratiescherm staat er "Bluetooth-configuratie" Is dit nu het zelfde of niet? Dan staat er weer een plaatje van zijn "Bluetooth-apparaten" met daarin een paar tabladen genaamd; apparaten, opties, COM-poorten en hardware! Maar die krijg ik dus helemaal niet omdat ik geen "Bluetooth-apparaten" in m'n configuratiescherm heb staan?!!
-dat 'Configure Activesync' begrijp ik ook niet helemaal. Er staat "Ok, lets startup ActiveSync. In ActiveSync go to: File -> Connection Settings. Now select the box that says: “Allow serial cable or infrared connection to this COM port" Maar waar in Activesync vind ik 'file' en dan de rest? Hij bedoelt toch dat ik op de SPV m'n Active Sync selecteer en dan naar 'file' moet gaan? Als ik Activesync start op de SPV heb ik alleen de optie 'Sync' en ik kan naar 'Tools'
-'Back to the MDA-Compact' spreekt ook voor zich

Wie kan me helpen!!

EDIT: Inmiddels nog 2 andere walkthougs doorlopen en er werkt nog steeds helemaal niks
Dat ActiveSync wat jullie ook gebruiken, gebruiken jullie dat altijd met dat kabeltje of kan dan nu ook via Bluetooth dus draadloos? Ik begrijp er werkelijk geen ene snars meer van :| :/ |:( :r

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 04-06-2005 20:58 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910

HET WERKT!

sorry voor het schreeuwen.

Ik kan internetten via bluetooth.

Maar waarom valt hij telkens uit!
Ik moet dan opnieuw een connectie maken en zoeken naar mijn pc. Wie weet waaraan dit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
@CLB: ActiveSync is het synchronisatieprogramma van Microsoft om je MDA te synchroniseren met Outlook op de PC. Beide programma's worden op CD bijgeleverd bij je MDA. Als je die programma's geïnstalleerd hebt heb je op de PC bovenstaande opties.

Let er wel op dat je eerst een partnership moet hebben aangemaakt via een USB/Seriële kabel of infrarood voordat je ActiveSync via bluetooth kan laten lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door sunoke op 04-06-2005 21:38 . Reden: taalgebruik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sunoke schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:32:
@CLB: ActiveSync is het synchronisatieprogramma van Microsoft om je MDA te synchroniseren met Outlook op de PC. Worden beiden op CD bijgeleverd bij je MDA. Als je die geïnstalleerd heb heb je op de PC bovenstaande opties. Let er wel op dat je eerst een partnership moet hebben aangemaakt via een USB/Seriële kabel of infrarood voordat je ActiveSync via bluetooth kan laten lopen.
Ja klopt ik weet wel wat ActiveSync is en ook Outlook heb ik geinstalleerd. Alle contacten heb ik zo snel gesynchroniseerd. Maar ik gebruik altijd ActiveSync dmv dat bijgeleverde kabeltje! Dus usb in de computer en mini-usb in de SPV M500. Hij wordt dan automatisch gedecteerd en start ActiveSync op. Ik heb dus ook een partnership aangemaakt!! (een vaste)
Nu las ik dus dat je dat Active Sync ook via BT kan laten lopen, dit betekend dan toch dat je geen kabelverbinding meer moet hebben tussen de computer en de SPV? Nu kan ik maximaal 1 meter (snoerlengte) van m'n computer afzitten en via BT zou dit 10 meter kunnen?
Maar ik heb dus al tientallen sites gechecked om te zorgen dat ik ActiveSync via BT kan laten lopen, maar dat wil dus niet werken. Ook werkt internet via BT niet, omdat ik sommige instellingen niet kan krijgen (zie een paar posts hierboven) Hopelijk kan iemand me helpen, want vooral gratis internetten via BT lijkt me fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het ligt er ook aan welke bluetoothstack je gebruikt welke opties je moet instellen, de tutorial die je boven noemt gaat uit van de Microsoft stack, misschien heb jij die van Widcomm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:54
CLB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:40:
[...]

Hopelijk kan iemand me helpen, want vooral gratis internetten via BT lijkt me fantastisch!
Verwacht er niet teveel van, het gaat tergend langzaam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06 15:44

SaN

B-Force schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:17:
[...]

Verwacht er niet teveel van, het gaat tergend langzaam :/
Erg snel is het niet, maar surfen is goed te doen vind ik. Alleen valt het gebruik tegen :). Als ik binnen een bereik van 10 meter van mijn pc ben internet ik daar wel op, en als ik in de tuin zit is dat meestal met mensen, en is het asociaal om te gaan internetten/msnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bovendien krijg ik telkens de foutmelding page couldnt be displayed.
En als ik al mijn tempfiles delete + cookies etc gaat het weer wel. De tempmap raakt erg snel vol.

En inderdaad als ik binnen 10 meter van mijn pc ben internet ik daar ook wel op. Heb een mycom USB Bluetooth Dongle die een bereik heeft van 100 meter. Helaas is die van de MDA beperkt tot 10 meter.

Een ander minpunt van de mda is het ontbreken van een FM radio.
Geen WIFI, GPS dat is ook jammer
Naast de 50 euro aanschaf icm Tmobile abonnement. Ben ik 25 euro (bluetooth dongle) en nog eens 150 euro (GPS) ontvanger en 80 euro (WIFI) + nog downloadtijd (TOM TOM 3) kwijt om er echt een leuk Smartphone/pocketpc van te maken... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Hopelijk kan iemand me helpen, want vooral gratis internetten via BT lijkt me fantastisch!
Wat heb je nodig Bluetooth Dongle (20-25 euro)
Installeer software stop bluetooth dongle er in.
1:start/settings/connections/bluetooth/devices > tap op de verbinding met pc > tap ingedrukt > delete elke verbinding die daar staat (pcnamen)

2: zorg dat bluetooth op je mda en op je pc aanstaan en dat andere apparaten hun kunnen herkennen.

3: ga naar start/settings/system/bluetooth settings. In de derde alinea staat "Bluetooth ActiveSync Setup". Tap op de startbutton waarna je wordt gevraagd je mda en je pc te pairen. Tap op Devices/New om je pc te zoeken en te pairen. Voer de pincode in (makkelijkste is gewoon 0000). Beide apparaten worden nu gepaird.

4: ga naar start/programs/activesync tap daar op tools/connect via bluetooth. hierna begint je mda vanzelf te zoeken en de juiste poorten te openen.

5: binnen een straal van ongeveer 10 mtr internet, msn enz waar je maar wilt

(Bron Telekomvergelijker Poster : jappo01 )
Kom je er nog niet aan uit dazzlestan@hotmail.com MAIL DAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146073

CLB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:45:
[...]

Hallo

ik ben ook van plan om MDA te halen maar hoe dragen jullie hem bij je in zo een hoesje aan je riem of past ie ook in je broekzak wat ik wel relax vind
Hoi,

Ik heb sinds vrijdag een Orange SPV m500 in m'n bezit. (geil machientje :7)
D'r zit inderdaad een mooi tasje bij (zelfde als bij MDA?), alleen die gesp maakte het net allemaal wat te groot om het in je broekzak te dragen. Gevolg: Tim sloopt gesp d'r af.

Ik heb de sticksels van het "dek-lapje" (bij gebrek aan een beter woord) voorzichtig losgehaald met een hobbymesje. Dit er vanaf gehaald en daarna voorzichtig de gesp proberen los te halen/wrikken.
Toen dit niet direkt lukte heb ik de gesp doorgebroken (noem me maar een barbaar :P) op het punt waar ie 180 graden de bocht om gaat. Daarna kon ik met het hobbymesje tussen de gesp en de huid van het tasje komen. De lijmverbinding zo goed mogelijk los gesneden en de gesp verwijderd.
Er zat nu een opening waar de gesp in had gezeten. Deze heb ik weer afgedekt met het, eerder genoemde, "dek-lapje".

Deze nieuwe light versie van het tasje past prima in m'n broekzak. Ik vind het tasje persoonlijk een veiligere oplossing dan alleen een screenprotector, daar het omhulsel van je apparaatje alsnog kan krassen. En complete, doorzichtige, omhulsels vind ik er persoonlijk niet uitzien. Voor mij is dit tasje nu de goedkoopste en (momenteel) beste oplossing.

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Anoniem: 146073 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 02:23:
[...]

Hoi,

Ik heb sinds vrijdag een Orange SPV m500 in m'n bezit. (geil machientje :7)
D'r zit inderdaad een mooi tasje bij (zelfde als bij MDA?), alleen die gesp maakte het net allemaal wat te groot om het in je broekzak te dragen. Gevolg: Tim sloopt gesp d'r af.

Ik heb de sticksels van het "dek-lapje" (bij gebrek aan een beter woord) voorzichtig losgehaald met een hobbymesje. Dit er vanaf gehaald en daarna voorzichtig de gesp proberen los te halen/wrikken.
Toen dit niet direkt lukte heb ik de gesp doorgebroken (noem me maar een barbaar :P) op het punt waar ie 180 graden de bocht om gaat. Daarna kon ik met het hobbymesje tussen de gesp en de huid van het tasje komen. De lijmverbinding zo goed mogelijk los gesneden en de gesp verwijderd.
Er zat nu een opening waar de gesp in had gezeten. Deze heb ik weer afgedekt met het, eerder genoemde, "dek-lapje".

Deze nieuwe light versie van het tasje past prima in m'n broekzak. Ik vind het tasje persoonlijk een veiligere oplossing dan alleen een screenprotector, daar het omhulsel van je apparaatje alsnog kan krassen. En complete, doorzichtige, omhulsels vind ik er persoonlijk niet uitzien. Voor mij is dit tasje nu de goedkoopste en (momenteel) beste oplossing.

Tim
Inderdaad relaxt als je een hoesje hebt wat wel comfortabel in je zak past, het probleem voor mij is alleen dat het hoesje de telefoonfunctie van de mda verpest, omdat je als je gebeld wordt de mda altijd eerst uit het hoesje moet zien te peuteren. Ik zou persoonlijk iets meer naar iet als DIT neigen, maar waarschijnlijk zal ik nooit meer een hoesje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:30

SgtStrider

Fractal Switchover!

Hallo,

Waarom zo recent mogelijk? Ik krijg het idee dat je niet helemaal weet wat de update inhoud en/of hij nuttig is. GPRS en MMS werkt prima met de versie die standaard in je MDA zit. Instellingen voor Orange weet ik niet, maar volgens mij kan je gewoon een connection aanmaken, en die gegevens staan vast wel ergens op GoT.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

SgtStrider schreef op zondag 05 juni 2005 @ 03:48:
[...]

Waarom zo recent mogelijk? Ik krijg het idee dat je niet helemaal weet wat de update inhoud en/of hij nuttig is. GPRS en MMS werkt prima met de versie die standaard in je MDA zit. Instellingen voor Orange weet ik niet, maar volgens mij kan je gewoon een connection aanmaken, en die gegevens staan vast wel ergens op GoT.
Je kunt ze via www.orange.nl ook naar je telefoon laten sturen en zo.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 00:51:
Bovendien krijg ik telkens de foutmelding page couldnt be displayed.
En als ik al mijn tempfiles delete + cookies etc gaat het weer wel. De tempmap raakt erg snel vol.

En inderdaad als ik binnen 10 meter van mijn pc ben internet ik daar ook wel op. Heb een mycom USB Bluetooth Dongle die een bereik heeft van 100 meter. Helaas is die van de MDA beperkt tot 10 meter.

Een ander minpunt van de mda is het ontbreken van een FM radio.
Geen WIFI, GPS dat is ook jammer
Naast de 50 euro aanschaf icm Tmobile abonnement. Ben ik 25 euro (bluetooth dongle) en nog eens 150 euro (GPS) ontvanger en 80 euro (WIFI) + nog downloadtijd (TOM TOM 3) kwijt om er echt een leuk Smartphone/pocketpc van te maken... :9
PLUS nog eens 50 euro p/m als ik het jaarabonnement neem van T-Mobile Binnen en Buitenland Hotspotten! Dan krijg ik al korting he ! Dus uiteindelijk wordt het nog een duur praatje allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

SgtStrider schreef op zondag 05 juni 2005 @ 03:48:
[...]

Hij zegt ook niet dat hij met zijn oude rom niet kan mmsen en gprsen, hij zegt alleen dat hij dat OOK wil kunnen

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 05-06-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Anoniem: 44910 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:50:
[...]

PLUS nog eens 50 euro p/m als ik het jaarabonnement neem van T-Mobile Binnen en Buitenland Hotspotten!
:D 50 euro p/m... Ik zou er nog geen 50 euro per jaar voor betalen :X Gewoon internetten met je belminuten hoor, kan in het buitenland ook.

edit: Waarom zo'n dure GPS-ontvanger, ik ben ook een beetje op zoek, en ik vind ze voor 80 euro, zijn die niet goed?

[ Voor 28% gewijzigd door SaN op 05-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sunoke schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:50:
Het ligt er ook aan welke bluetoothstack je gebruikt welke opties je moet instellen, de tutorial die je boven noemt gaat uit van de Microsoft stack, misschien heb jij die van Widcomm?
Wat is een bluetoothstack?
En k heb volgens mij wel widcomm ja! (zag ik ergens op de computer)
Moet ik dan een andere handleiding volgen?

EDIT: k heb nog 2 kleine vraagjes.
-Hoe kun je een een smsje wat je gestuurd hebt bewaren? Je kunt ze wel in 'drafts' bewaren, maar dan zijn ze nog niet verzonden. Als k nu een smsje stuur staat hij niet bij 'send messages'
-En hoe werkt in godsnaam die 'appointment'-functie. Ik stel daar al m'n afspraken in in, maar ze gaan nooit af :| Ik hoor dus geen geluidje en voel niks trillen als ze afgaan? Lijkt me toch wel handig dat ik 'n piepje hoor als ik een afspraak heb!! Is dat ergens een instelling ofzo?

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 05-06-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:48:
[...]

Wat is een bluetoothstack?
En k heb volgens mij wel widcomm ja! (zag ik ergens op de computer)
Moet ik dan een andere handleiding volgen?

EDIT: k heb nog 2 kleine vraagjes.
-Hoe kun je een een smsje wat je gestuurd hebt bewaren? Je kunt ze wel in 'drafts' bewaren, maar dan zijn ze nog niet verzonden. Als k nu een smsje stuur staat hij niet bij 'send messages'
-En hoe werkt in godsnaam die 'appointment'-functie. Ik stel daar al m'n afspraken in in, maar ze gaan nooit af :| Ik hoor dus geen geluidje en voel niks trillen als ze afgaan? Lijkt me toch wel handig dat ik 'n piepje hoor als ik een afspraak heb!! Is dat ergens een instelling ofzo?
-Ga naar inbox - text messages - options - Keep copy of sent mail in sent folder

-Weet je zeker dat je je afspraken instelt in je kalender ipv in je Tasks. Je kalender geeft automatisch een alarm, bij tasks moet je het handmatig instellen

[ Voor 8% gewijzigd door SaN op 05-06-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:25:
[...]

-Ga naar inbox - text messages - options - Keep copy of sent mail in sent folder

-Weet je zeker dat je je afspraken instelt in je kalender ipv in je Tasks. Je kalender geeft automatisch een alarm, bij tasks moet je het handmatig instellen
-Okee dankje!

-nee ik weet het absoluut zeker. Ik vul ze echt in in m'n kalender. Ik zie echt de kalender voor me ik 'klik' op de dag en vul alles in! M'n geluid staat aan (of kan het een optie zijn bij 'sounds and notifications' die bij mij uitstaat?) ik vul het subject in. All day staat op no. Reminder staat op remind me, 15 minutes.
Sounds & Notifications
-tabblad Sounds
events (warnings, system events) staat aangevinkt
Programs staat aangevinkt
Notifications (alarms, reminders) staat NIET aangevinkt
Screen taps staat NIET aangevinkt en soft aan
Hardware buttons staat NIET aangevinkt en soft aan

-tabblad notifications
Reminders (het is toch een reminder een afspraak?)
ALLES STAAT AANGEVINKT
play sound: Alarm1
repeat staat aangevinkt
Display message on screen staat aangevinkt
Flash Light for 5 minutes
Vibrate staat aangevinkt

Wat kan het zijn? Ik heb al met meerdere instellingen van dat ding getracht wel
een alarm met een geluidje te krijgen, maar het is me tot nu toe nog steeds niet gelukt!

Nog een vraagje over het interne geheugen van dat ding. Ik heb er nu Worms op staan en die moest echt op het interne geheugen staan. Wat kan k van die 'Worms-zooi' nu verplaatsen naar m'n storage card en dat hij het wel blijft doen? M'n interne ruimte raakt namelijk wat opgeslurpt.
Ik wilde net Age of Empires spelen en toen zei die dat m'n RAM meer dan 10 mb moest zijn, dus ja dat schiet niet echt op (wel even het 'schuifje' veranderd dat ik wel 10 mb ruimte had maar toch)
En ook heb ik net ' Reckless Thief' (is een spelletje) geinstalleerd, dus ik koos voor opslaan op de storage card, maar hij staat gewoon op m'n interne geheugen! Als ik heel de map ervan verplaats naar m'n storage card werkt het spel niet meer! Iemand hiermee bekend en weet wat ik wel kan verplaatsen naar m'n storage card en hij het wel blijft doen? (ook heb ik extra levels op m'n computer staan, maar naar welke map moet ik deze verplaatsen, zodat k ze kan spelen)

Bij 'options' bij 'messaging' staat bij mij 'when replying, include body' aangevinkt! Als ik een smsje krijg en ik druk op reply stuurtie dan dat oude smsje ook mee of begrijp ik dat include body verkeerd?

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 05-06-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
En gelieve verder te gaan in deel 8

HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Het balkje met deel 8 zal ik zo spoedig mogelijk maken :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.