HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[Deel 7]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144826

fast-server schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:17:
Ik heb Tomtom 5 geinstalleerd op mijn Compact.
Echter krijg ik mijn Adapt BT gps niet werkend.
Heeft iemand misschien de instellingen voor mij ?
_/-\o_
Andere draadloze GPS en daarna de com poort. In mijn geval was dat COM5
Ofwel Andere kabel-NMEA-GPS, 9600 baud, en de com poort.

Bij mij valt TomTom5 wel af en toe gewoon uit. Ook al gemerkt?

Bijvoorbeeld navigeer naar nuttige plaats. Eender wat ik kies vliegt ie eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:20

Mex

sander-sp schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:49:
[...]
Toch allemaal reacties hier, stuur even een mailtje als je er wat over te zeggen hebt. Dit is niet echt gezond voor het topic. Als laatste antwoord op deze vraag. Ik ben nu alleen even aan het peilen, en ik ben helemaal niet van plan om dit groots op te zetten. 6 mensen is zat. vaandaar dat ik het niet op inkoopacties zet. Daarbij ben ik er ook nog niet zeker van of het wel gaat lukken.

edit: ik heb nu vijf mailtjes van geinteresseerden, er kan er als het allemaal lukt nog 1 bij. degene die het eerst mailt staat als eerste op de lijst.
Ik heb je gemaild..
Anoniem: 144826 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:18:
[...]

Bijvoorbeeld navigeer naar nuttige plaats. Eender wat ik kies vliegt ie eruit...
Bij mij werkt dit helaas niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Mex op 03-06-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 13:03

oZy

Anoniem: 144826 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:18:
Bij mij vliegt hij er direct uit.. krijg wel de juridische melding en dan een blauw scherm met bovenin "Welkom bij TomTom 5!" en onderin staat "Geen GPS apparaat!", kan nergens op klikken en na 10 sec. sluit hij vanzelf af.

Ga nu eerst die ROM update doen, daarna nog maar eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Nja gisteren dus m'n SPV M500 gehaald
echt een geweldig mooi dingetje waarmee ik tot laat in de nacht bezig was (alle functies ontdekken)
En vandaag zou de dag zijn dat ik er een beetje progjes op wilde gaan zetten enzo. Nu heb ik dus heel active sync geinstalleerd mede als Outlook 2002 ofzo, alle contacten zijn gewoon automatisch gesynct alleen hoe kan ik nu een filmpje of een programmaatje (SPS Pocket Plus, Worms) op mijn telefoon krijgen? Ik heb een map aangemaakt gekregen die 'Pocket_PC My Documents" heet maar als ik daar heb bestand naartoe kopieer die ik op m'n telefoon wil, komt hij niet bij Active Sync te staan (van nog 1 item not synchronized) Ik ben echt 'n leek op dit gebied en hoop dat iemand me kan helpen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84722

ik wil mijn rom Updaten nu werkt de username niet om hem te kunnen downloaden, heeft iemand een id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103711

Anoniem: 84722 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:52:
ik wil mijn rom Updaten nu werkt de username niet om hem te kunnen downloaden, heeft iemand een id
Jongens toch, wat zeg jij heir nu, welke rom, waar downloaden. De username is screwiss |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Januszjes schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:09:
Alle normale electro winkels hebben voor +/- 5 euro zo'n ding wel :)
Ik ben langs alle normale en abnormale electro winkels gegaan en ze hebben em echt nergens. En krijgen zullen ze het ook niet. Het enige wat er bij een kleine electroboer in de buurt geregeld kon worden was zo'n jackje die je erin steekt zonder kabeltje voor €2,50. (Deze was bij alle andere electro zaken ook niet te krijgen, Aurora, BCC, Dixons, Dynabyte, Vobis, nog meer computershops, alle telefoonwinkels en nog een aantal kleinere electro winkels) En €19 ervoor betalen bij zo'n online winkel vind ik echt te idioot aangezien dat kabeltje veel goedkoper hoort te zijn (max €10 idd) en dan komen er zeker nog wat verzendkosten bij. Ik ga maar gewoon zo'n kleine halen voor €2,50 denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145068

ik heb em binnen.. hij ligt in de lader :D wel met tmobile meuk geinstalleerd maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb er eindelijk wat filmpjes opstaan
Wel via het SD-slot van m'n digitale camera maar toch
Nu heb ik dus 20 filmpjes die ik allemaal achter elkaar af wil spelen
maar met mijn domme wijsheid kan ik er telkens maar 1 per keer afspelen?
Hoe moet ik dit instellen? Iets met 1 playlist ofzo? Waar moet ik dit doen?
En klopt het dat WMP geen .mpeg kan afspelen? :|

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Kermit_2002 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:32:
Heeft er ondertussen iemand al ervaring met deze actieve houder van digitalsonline.nl?
http://www.digitalsonline...art&sectie=183&itemid=424

Ik ben namelijk op zoek naar een betaalbare actieve houder voor m'n S100; op de foto ziet alles er prima uit, maar ik kan nergens iets vinden over deze houder. |:(

Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de contructie en die RJ11 aansluiting...
Als ik even wat verder zoek over deze houder kom je erachter dat de RJ11 niet kan werken op HTC Magician varianten omdat die geen serieel-over-USB ondersteunen. Beetje pointless dus. En weet iemand wat ik me voor moet stellen bij deze opmerking:
2) De Orange SPV M500 toont grote gelijkenis met bovenstaande modellen. De M500 is echter een fractie dikker en de houder zal derhalve NIET goed passen.
Is dat niet goed passen of past alleen met zwaar grof geweld en beitelwerk aan je foon?

Kernvraag eigenlijk: heeft er al iemand een actieve houder in gebruik voor z'n M500, en zo ja uit welke onderdelen is dat samengesteld ;)

[ Voor 7% gewijzigd door curry684 op 03-06-2005 11:43 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 122530 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:43:
hi

ik heb een mooi programmatje gevonden, PocketAlarm 1.11

te halen op http://www.pocketmax.net

het programma bied profielen en allerlei telefoon gerelateerde informatie

het mooie is dat de profielen te koppelen zijn aan een catagorie uit de agenda
ik heb mijn rooster geprogrammeerd bv en daaraan de cat. "school" gehangen.
hier aan gekoppeld het profiel meeting van pocketalarm, zodat deze automatisch als de les begint op stil gaat,

hier een klik baar screenshot:

[afbeelding]
Welke theme gebruik je? (url)

Ziet er wel strak uit namelijk!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:44
curry684 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Als ik even wat verder zoek over deze houder kom je erachter dat de RJ11 niet kan werken op HTC Magician varianten omdat die geen serieel-over-USB ondersteunen. Beetje pointless dus. En weet iemand wat ik me voor moet stellen bij deze opmerking:

[...]

Is dat niet goed passen of past alleen met zwaar grof geweld en beitelwerk aan je foon?

Kernvraag eigenlijk: heeft er al iemand een actieve houder in gebruik voor z'n M500, en zo ja uit welke onderdelen is dat samengesteld ;)
Ik heb een Brodit actieve houder in de auto, en daar past 'ie met licht wrik en duwwerk in. Foto's komen morgen wel, ben vandaag even druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

zeef schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:14:
[...]

Ik heb een Brodit actieve houder in de auto, en daar past 'ie met licht wrik en duwwerk in. Foto's komen morgen wel, ben vandaag even druk ;)
En hoe heb je 'm vervolgens gemonteerd? Zwanehals? Proclip? Luchtroosterklemmetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:44
ik heb zo'n beugel om de radio heen waar vroeger de vaste autotelefoon aan zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145887

Anoniem: 145881 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:41:
[...]

'k heb al wel ergens een tranparante case gezien, maar niet silicoon, perspex....
Tja, maar die dingen zijn oerlelijk...Ik heb bovendien al diverse shops gemaild, maar ze denken meestal dat de afmetingen van de I-mate JAM en M500 't zelfde zijn...of ze kennen 't toestel niet...(zucht)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910

Hi,

ik heb een paar vragen aangaande de MDA Compact van T-Mobile (Qtek - S100)

1. De laatste update van de ROM waar kan ik die vinden!

2. Zit er WIFI op de MDA? Ik meen gehoord te hebben dat er een SDA kaart aangeschaft moet worden met WIFI ondersteuning. Alleen wat kost deze kaart.

3. Hotspots van T-mobile, betekent dat dan dat ik met WIFI gratis kan internetten?

4. Er zit geen TOM TOM Navigator op. Ik moet iets van een ontvanger hebben voor mijn mda. Hoe heet dit en wat zijn de kosten. IK wil een kaart hebben voor Europa en Amerika. Bovendien welke versie van Tom Tom is geschikt voor deze Pocket Pc.

5. Met Activesync heb ik problemen. Mijn Inbox, Task, Calender zijn bijvoorbeeld niet te synchroniseren. Heeft dit te maken met Outlook 2002 software die bijgeleverd is?

6. Bluetooth internetten werkt niet met de MDA. Althans ik weet niet hoe dat moet. Heb deze site gevonden maar met die info kom ik ook niet verder. Het werkt namelijk niet.

Gaarne hulp

Stanley Lachman.

P.S. deel 8 kan denk ik ook wel geopend te worden. Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Je kan ook een topic search gebruiken.
De meeste van je vragen zijn al vaak zat behandeld.
Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:13:
Hi,

ik heb een paar vragen aangaande de MDA Compact van T-Mobile (Qtek - S100)

1. De laatste update van de ROM waar kan ik die vinden!
T-Mobile NL heeft nog geen update vrij gegeven. Je kan wel de qtek 1.11 erop zetten. Gebruik search om meer te vinden!
2. Zit er WIFI op de MDA? Ik meen gehoord te hebben dat er een SDA kaart aangeschaft moet worden met WIFI ondersteuning. Alleen wat kost deze kaart.
Nee, er zit geen wifi op. Je kan een SDIO kaart aanschaffen die je wifi mogelijkheden geeft. Nadeel is dat je weer geen sd-kaart tegelijk kan gebruiken! Er zijn wel combo-kaarten maar daar betaal je wel voor.
3. Hotspots van T-mobile, betekent dat dan dat ik met WIFI gratis kan internetten?
Als je een SDIO Wifi kaart hebt moet dat kunnen
4. Er zit geen TOM TOM Navigator op. Ik moet iets van een ontvanger hebben voor mijn mda. Hoe heet dit en wat zijn de kosten. IK wil een kaart hebben voor Europa en Amerika. Bovendien welke versie van Tom Tom is geschikt voor deze Pocket Pc.
Je hebt een GPS Receiver nodig, kost ongeveer €100, versie 3 en 5 zijn geschikt. Verder heeft tomtom geen europa kaart, maar landen kaarten (en ene doorgaande wegen kaart)! Valt via de search genoeg over te vinden!
5. Met Activesync heb ik problemen. Mijn Inbox, Task, Calender zijn bijvoorbeeld niet te synchroniseren. Heeft dit te maken met Outlook 2002 software die bijgeleverd is?

6. Bluetooth internetten werkt niet met de MDA. Althans ik weet niet hoe dat moet. Heb deze site gevonden maar met die info kom ik ook niet verder. Het werkt namelijk niet.

Gaarne hulp

Stanley Lachman.

P.S. deel 8 kan denk ik ook wel geopend te worden. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Via een search is over bluetooth internetten ook genoeg te vinden. Het is niet eenvoudig in te stellen!
Verder is iedereen zijn hardware weer anders waardoor we niet zo simpel kunnen zeggen wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeer bedankt,

khad ook de search kunnen gebruiken maar weet niet waarop ik moest zoeken

http://www.pdashop.nl/accessoire/12461/20 welke uit dit rijtje is volgens jullie (kenners;)) de beste gps receiver?

Tevens dezelfde vraag voor de

C-Guys SDIO WiFi/WLAN 802.11b Card of de SanDisk Connect WLAN/WiFi SDIO Card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Hey gasten, ik heb sinds gister ook de Qtek S100 met Vodafone abbo :), moest 92 euro, voor het toestel betalen...
Ik ben wel een Leek der n00bs op dit gebied !...

Heerlijke telefoon/Pda :D, films kijke gaat perfect. Bellen trouwens ook.
Alleen jammer van de koptelefoon dat ding vind ik echt helemaal niks, ff kijke of ik bij de Handymen een 2.5 naar 3.5 jack kan kopen :).
Zijn er trouwens al Wifi sd kaartjes van 512/1Gb ?. ( 256Mb vind je overal ).
En ik lees in de handleiding iets over Bluetooth radio ? wat is dit precies ...

Misschien vandaag ook een bluetooth dongle kopen, lkkr internetten in de tuin :D.

[ Voor 32% gewijzigd door Fusion_XT op 03-06-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlondMM
  • Laatst online: 14:49
Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:56:
http://www.pdashop.nl/accessoire/12461/20 welke uit dit rijtje is volgens jullie (kenners;)) de beste gps receiver?
'k Heb laatst de Adapt gekocht. Is goedkoop, gaat lang mee met batterijen, heeft een nieuwere chipset voor meerdere satellieten en voor zover ik kan zien lockt ie goed.

Wat ik zeker belangrijk vind is de constructie: stevig, klein, goede afwerking, rubber eronder tegen schuiven, universele batterij en hele zwik kabels om meteen in de auto te gebruiken.

'k Heb het GPS'je eerst geprobeerd met XP SP2, maar kreeg met de Microsoft BT stack twee seriële poorten (voor uitgaand en inkomend verkeer) en dat werkt niet met diverse uitleestools (staat op bijgeleverde cd een tooltje, maar mooier is Tracealert (staan kosten bij vermeld, maar tool werkt gewoon)). Laatste Broadcomm/Widcomm installeren en je hebt één seriële poort om tegenaan te praten na detectie van het GPS. Dit is trouwens eerder een gevolg van de Sitecom BT usb-plug die ik gebruik i.c.m. de Microsoft stack dan dat het aan de Adapt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141330

hoi

ik hooop dat iemand mij snel kan helpen

ik heb net mijn mda aleen nu heb ik een vraag.

(ik lees hier al lang en ik kan niet zeggen dat ik het al heb gelezen)

mijn mda geeft steeds de melding dat de bekup baterij bijna leeg is en dat ikmoet opladen

de bakup baterij laat dus ook gewoon op en kan niet helemaal leeg gaan he?

mijn vraag is dus ijgelijk als ik hem vanacht aan de stroom leg is het morgen vroeg gewoon goed of is er meer mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Daarnet m'n SPV M500 omgeruild
Ik had een dode pixel en tsjaa dat vind ik toch net wat te na 1 dag.
Ik had vanochtend al Worms geinstalleerd, door wat te proberen
en dat ging gewoon zonder enige moeite. Draaide erg stabiel ook! Super
Naja nu ligt m'n nieuwe SPV'tje aan de oplader zodat ik er straks
weer mee kan gaan kl*ten. Superdingetje
Waar vind ik dat SPS Pocket Plus ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke

sorry voor mijn (domme vraag) ik hads beter moetten zoekken.
het is al wel een keer vermeld dat de bekup baterij opgeledan wordt door de main baterij.

nou is mijn vraag dus de melding die ik krijg is dus niet zo ernstig en als de main baterij vol is dan is er niks aan de had en als ik hem aan de oplader laat liggen dan komt dus ook de bekup bat weer vol en ben ik van die melding af?

(ik was even in paniek zeg maar)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 141330 op 03-06-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

seriele poort 7 (com) gebruikt hij telkens als ik wil verbinden met bluetooth.

Ik kan poort 12 (lan toegang) niet toegankelijk krijgen op mijn mda

poort 4 en 5 (mda)
active sync staat ook op port 4
alleen lan toegang van de pc staat dus op poort 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 20:15
CLB schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:26:
Daarnet m'n SPV M500 omgeruild
Ik had een dode pixel en tsjaa dat vind ik toch net wat te na 1 dag.
Ik had vanochtend al Worms geinstalleerd, door wat te proberen
en dat ging gewoon zonder enige moeite. Draaide erg stabiel ook! Super
Naja nu ligt m'n nieuwe SPV'tje aan de oplader zodat ik er straks
weer mee kan gaan kl*ten. Superdingetje
Waar vind ik dat SPS Pocket Plus ofzo
offtopic:
Check je mail ff
Fusion_XT schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:04:
Hey gasten, ik heb sinds gister ook de Qtek S100 met Vodafone abbo :), moest 92 euro, voor het toestel betalen...
Ik ben wel een Leek der n00bs op dit gebied !...

Heerlijke telefoon/Pda :D, films kijke gaat perfect. Bellen trouwens ook.
Alleen jammer van de koptelefoon dat ding vind ik echt helemaal niks, ff kijke of ik bij de Handymen een 2.5 naar 3.5 jack kan kopen :).
Zijn er trouwens al Wifi sd kaartjes van 512/1Gb ?. ( 256Mb vind je overal ).
En ik lees in de handleiding iets over Bluetooth radio ? wat is dit precies ...

Misschien vandaag ook een bluetooth dongle kopen, lkkr internetten in de tuin :D.
Bluetooth bereik is maar 10m, dus tenzij je een PC in de tuin hebt staan schiet dat niet op. Inderdaad zijn er nog geen Wifi kaartjes met meer dan 256. Bluetoothradio = bluetooth.
Anoniem: 141330 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:40:
oke

sorry voor mijn (domme vraag) ik hads beter moetten zoekken.
het is al wel een keer vermeld dat de bekup baterij opgeledan wordt door de main baterij.

nou is mijn vraag dus de melding die ik krijg is dus niet zo ernstig en als de main baterij vol is dan is er niks aan de had en als ik hem aan de oplader laat liggen dan komt dus ook de bekup bat weer vol en ben ik van die melding af?

(ik was even in paniek zeg maar)
Laad hem gewoon even helemaal op. Dan zou als het goed is die backup batterij ook weer opgeladen moeten zijn. Als dat niet zo is, dan zou ik een softreset doen, misschien een software matig foutje. Als dat niet helpt, ben ik bang dat je even t-mobile moet opbellen om em te ruilen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 13-06 13:03

oZy

oZy schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:34:
Bij mij vliegt hij er direct uit.. krijg wel de juridische melding en dan een blauw scherm met bovenin "Welkom bij TomTom 5!" en onderin staat "Geen GPS apparaat!", kan nergens op klikken en na 10 sec. sluit hij vanzelf af.

Ga nu eerst die ROM update doen, daarna nog maar eens installeren.
FFS, nu heb ik de ROM geupdated.. 1.11.. en nu wil de setup van TomTom5 niet meer starten, eerder geen problemen mee gehad, en setups van andere apps gaan wel gewoon.. Hij komt niet meer met dat scherm in welk geheugen je het wil installeren.

Ik las ergens dat je het programma ook gewoon op de SD card kan zetten zonder de setup te doorlopen, weet iemand daar meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06 15:44

SaN

Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:53:
seriele poort 7 (com) gebruikt hij telkens als ik wil verbinden met bluetooth.

Ik kan poort 12 (lan toegang) niet toegankelijk krijgen op mijn mda

poort 4 en 5 (mda)
active sync staat ook op port 4
alleen lan toegang van de pc staat dus op poort 12
Kijk in deel 6 van dit topic op pagina 6 daar heb ik een beschrijving gegeven over de poorten, daarbij moet je ook even Bluetooth Tools downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelezen maar zie die bluetooth tools niet op mijn mda verschijnen wel in software verwijderen.

Ik heb com 4 en com 5 verwezen naar 7 en 8

en in active sync aangegeven dat hij naar 4 moet zoeken...in verbindingsinstellingen.

Snap niet zo goed wat ik verder moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:38:
Gelezen maar zie die bluetooth tools niet op mijn mda verschijnen wel in software verwijderen.
Die bluetooth tools moet je aanvinken bij Today items (start - settings - today - items) Je moet ook ff lezen wat je moet doen met die bluetooth tools. (opnieuw pairen enzo)
Ik heb com 4 en com 5 verwezen naar 7 en 8

en in active sync aangegeven dat hij naar 4 moet zoeken...in verbindingsinstellingen.
Snap niet zo goed wat ik verder moet doen[/quote]Ik snap niet wat je hiermee bedoeld. leg is uit

[ Voor 42% gewijzigd door SaN op 03-06-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben naar configscherm gegaan daar heb ik com 7 en com 8 via poortinstellingen op respectievelijk 4 en 5 gezet.

Toen heb ik in active sync via verbindingsinstellingen seriele kabelverbinding ook op com 7 gezet (4 en 5 zag ik niet staan)

Vervolgens heb ik via de mda geprobeerd te connecten via bluetooth en my bluetooth herkent m wel maar hoe nu verder.

Bovendien ben ik net in mijn mda naar Today gegaan en bluetooth tools stond aangevinkt ik zie het programma alleen nergens staan. Heb geen romupdate gedaan of what so ever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:52:
ik ben naar configscherm gegaan daar heb ik com 7 en com 8 via poortinstellingen op respectievelijk 4 en 5 gezet.

Toen heb ik in active sync via verbindingsinstellingen seriele kabelverbinding ook op com 7 gezet (4 en 5 zag ik niet staan)
Dat klopt al niet, als je je poort op 4 hebt ingestelt moet je hem ook in active sync op 4 zetten, anders werkt het zoiezo niet. probeer alles is te verwijderen, ook inclusief die regkey, en alles opnieuw te installeren zoals aangegeven in die beschrijving van mij.
Vervolgens heb ik via de mda geprobeerd te connecten via bluetooth en my bluetooth herkent m wel maar hoe nu verder.

Bovendien ben ik net in mijn mda naar Today gegaan en bluetooth tools stond aangevinkt ik zie het programma alleen nergens staan. Heb geen romupdate gedaan of what so ever...
Het programma staat ook niet tussen programs ofzo, het is een today plugin, maar het belangrijkste is dat je een active sync profiel kunt kiezen als je gepaird hebt, vandaar dat je opnieuw moet pairen.

[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 03-06-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zag hem net wel staan ik kon kiezen voor serial port Com 6

die heb ik ook aagevinkt en ik kon active sync aanvinken

daarnaast heb ik nu ook de registersleutel verwijderd.

ik krijg nu als ik wil zoeken naar mijn pc de critical error 609
cannot start communications with the desktop computer Remote networking coudl not start due to critical error

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 44910 op 03-06-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122530

Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:07:
ik zag hem net wel staan ik kon kiezen voor serial port Com 6

die heb ik ook aagevinkt en ik kon active sync aanvinken

daarnaast heb ik nu ook de registersleutel verwijderd.

ik krijg nu als ik wil zoeken naar mijn pc de critical error 609
cannot start communications with the desktop computer Remote networking coudl not start due to critical error
mischien overbodig, maar als je vanaf een vers geupdate pda of computer sync't dan moet dat met een kabel

en anders active sync op de volgende manier configureren
check welke compoort voor incomming is op de pc en stel deze in Act.sync in
op je pda, verwijder de "paring" met je pc ga naar settings van bluetooth en tik op activesync instellen. hij meld nu dat je moet gaan paren met een computer die dat ondersteund, tik op new en selecteer je pc, cancel evt headset profile.

active sync moet bij verbindings instellingen, seriele kabel (incomping port) en usb staan

ik heb dit al een aantal malen weten te reproduceren zonder problemen.

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ivt bluesoleil gebruik ik overigens ipv Widcomm Bluetooth Software maakt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:31:
ivt bluesoleil gebruik ik overigens ipv Widcomm Bluetooth Software maakt dat uit?
Geen idee, maar je doet de dingen niet in de juiste volgorde, Je moet eerst echt alles veriwjderen. Dan dongle in pc stoppen, windows hem laten installen. Dan regkey verwijderen poorten doen enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is hem nou juist :D

ik heb bluetoothcompoorten ingebouwd in mijn pc

ongeveer 10 bluetooth poorten.

ik heb alles verwijderd (die poorten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ingebouwd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb geen bluetooth ontvangertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:01:
ik heb geen bluetooth ontvangertje
aha, of dat iets veranderd weet ik niet, ik heb daar ook nog nooit iemand over gehoord... maar als het goed is maakt je bluetooth driver die poorten automatisch aan voor active sync. met het opnieuw installen wordt het dan lastiger. Je moet zorgen dat windows hem opnieuw herkent, en dan laten installen, daarna die regkey wegh gooien, en daarna je nieuwe drivers installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Heeft iemand ervaring met Worms, ik krijg het gewoon niet draaiende. Ik blijf dat Light Simulator in beeld houden :(. Ik heb nu storage, storage card en het gewone geheugen geprobeerd. Ik heb een hard reset gedaan en het geprobeerd, ik krijg het gewoon niet werkende. Ik heb overigens een M500 en in alle delen zijn er wel mensen met dit probleem, maar nooit met de oplossing.

Edit: ik heb op een of ander obscuur duits forum de oplossing gevonden. Ik moest alle reg keys aanpassen en de files in een mapje zetten. Anyway het werkt _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Hoedje op 03-06-2005 18:31 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:13:
Heeft iemand ervaring met Worms, ik krijg het gewoon niet draaiende. Ik blijf dat Light Simulator in beeld houden :(. Ik heb nu storage, storage card en het gewone geheugen geprobeerd. Ik heb een hard reset gedaan en het geprobeerd, ik krijg het gewoon niet werkende. Ik heb overigens een M500 en in alle delen zijn er wel mensen met dit probleem, maar nooit met de oplossing.
MIjn MDA sloeg vast soft reset gedaan. Nu ben ik mijn bluetooth kwijt bij active sync. connect via bluetooth kan nu niet meer enkel infared :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:44
Hoedje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:13:
Heeft iemand ervaring met Worms, ik krijg het gewoon niet draaiende.
Edit: ik heb op een of ander obscuur duits forum de oplossing gevonden. Ik moest alle reg keys aanpassen en de files in een mapje zetten. Anyway het werkt _/-\o_
Kun je de link ff doorgeven? Ik probeer Worms al een tijdje op mijn storagecard te krijgen.. zonder suc6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Raar dat jullie allemaal problemen hebben met Worms?
Ik heb 't vanochtend geinstalleerd op m'n (eerste) SPV en werkte meteen perfect
Nu heb ik vanmiddag m'n SPV M500 omgeruild en ga zo is kijken of Worms weer zo snel werkt!
Ik laat 't hier wel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
sun.dace schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:50:
[...]

Kun je de link ff doorgeven? Ik probeer Worms al een tijdje op mijn storagecard te krijgen.. zonder suc6 :(
Bij mij werkte het al niet, als ie niet op de storagecard stond...

Hmm, ik heb ff zitten kloten en ik denk dat de truuk gewoon is om het dat filetje uit het resource mapje te kopieren naar het gewone mapje... dan werkt het, ook op storage card :P.

[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 03-06-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ola CLB wil dringende hulp
Ik had er nog niks op geinstalleerd: (behalve al m'n contacten gesynced)
en net Tombraider op geinstalleerd. Toen heb ik met het knopje aan de zijkant m'n scherm (perongeluk uitgezet) maar hij gaat werkelijk niet meer aan. Wat moet ik nu doen :X
De SPV staat aan, want dat zie ik aan het groene lampje
(ook heb ik nog niks ingesteld van na ... seconden beeldscherm uit enzo?)

Owhhhhh please help :)

EDIT: pffffff ik heb de batterij er eventjes uitgehaald en toen weer erin gedaan.
Nu doetie 't weer! En alles staat er nog in gelukkig
Als ik iets wil uninstallen hoe moet dit dan?
Vanaf de SPV of vanaf de computer via ActiveSync?

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 03-06-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een soft reset weer een hard reset gedaan. Alles werkt weer.

Alleen kan ik nog steeds niet internetten via bluetooth })

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 44910 op 03-06-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Worms moet volgens mij in 't normale geheugen worden geplaatst omdat hij anders niet werkt.
Volgens mij moet je 'm dus gewoon in je normale geheugen plaatsen en dan kun je later de mappen naar de storage card verplaatsen. Hoe dat moet weet ik niet? Dus iemand 't antwoord?
En nu heb ik bijvoorbeeld Worms op m'n SPV staan alleen wil ik dat starten moet ik eerst door 10 mappen heencrossen? Kan k niet gewoon een quiklaunch icoontje maken ofzo?
Hoe moet ik dit doen? En met welk programmaatje zou dit moeten werken?

Wat is het verschil tussen main en storage nou precies (en storagecard)??
SPB Pocket moet bijvoorbeeld perse op main zegt m'n SPV? Dus dat betekend intern geheugen?
Stukje van Nieuwemobiel.nl
Het intern geheugen is verdeeld tussen werkgeheugen (RAM) en opslag (Storage), waar men de verdeling van zelf zal kunnen opgeven. Voor een redelijke verdeling zal ongeveer 32 á 36 MB voldoende zijn zodat er nog genoeg RAM over blijft, en dan is het gestelde maximum toch aan de krappe kant voor een Pocket PC.
Is dit zo, of hebben jullie hier andere ervaringen mee?

Uit de startpost:
Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma tmail.exe als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren -> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)

Als ik bij dat Close Button selecteren aankom dan staan daarbij ook: Pocket Internet-explorer, Today Plug-in, Taskbar Battery Indicator en File Explorer aangevinkt?? Als ik dan op Feature Options druk gebeurd er niks!!!!!!! Ik kom niet in 't tabblad exceptions?!?? Iemand de oplossing?

[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 03-06-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CLB schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:34:
Worms moet volgens mij in 't normale geheugen worden geplaatst omdat hij anders niet werkt.
Volgens mij moet je 'm dus gewoon in je normale geheugen plaatsen en dan kun je later de mappen naar de storage card verplaatsen. Hoe dat moet weet ik niet? Dus iemand 't antwoord?
En nu heb ik bijvoorbeeld Worms op m'n SPV staan alleen wil ik dat starten moet ik eerst door 10 mappen heencrossen? Kan k niet gewoon een quiklaunch icoontje maken ofzo?
Hoe moet ik dit doen? En met welk programmaatje zou dit moeten werken?

Wat is het verschil tussen main en storage nou precies (en storagecard)??
SPB Pocket moet bijvoorbeeld perse op main zegt m'n SPV? Dus dat betekend intern geheugen?
Stukje van Nieuwemobiel.nl
Het intern geheugen is verdeeld tussen werkgeheugen (RAM) en opslag (Storage), waar men de verdeling van zelf zal kunnen opgeven. Voor een redelijke verdeling zal ongeveer 32 á 36 MB voldoende zijn zodat er nog genoeg RAM over blijft, en dan is het gestelde maximum toch aan de krappe kant voor een Pocket PC.
Is dit zo, of hebben jullie hier andere ervaringen mee?
Wat ik nu heb gedaan:
1) Worms installeren op de SD kaart (dus via Activesync)
2) de .dat file mbv file explorer verplaatsten van worms resources mapje naar worms mapje
3) een soft reset
4) Worms icoontje in het mapje aantikken
5) Worms spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2663

Ik heb net een bluetooth dongletje gekocht en kan nu via bluetooth ActiveSyncen. Wat mij echter niet lukt is internetten via bluetooth. Als ik andere gebruikers mag geloven werkt dat automatisch. Ik krijg echter foutmeldingen in zowel pocket explorer (page cannot be found of iets dergelijks) en Messenger (de connectie is hier niet geschikt voor). Als ik op het G'tje druk staat er connectie met PC en hij probeert ook niet te connecten naar Orange World ofzo. Hij lijkt het dus allemaal te snappen, maar werken ho maar.

Het is vast iets heel kleins dat ik moet instellen, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat Active Sync begrijp ik nog steeds niet helemaal.
De ene keer lukt 't me wel om bijvoorbeeld .pdf files naar m'n telefoon te sturen
en de andere keer niet? Kan iemand mij in 1 zin uitleggen hoe ik 'n video'tje, mp3'tje, ....
via activesync naar m'n telefoon kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Volgens mij komt dat eruit knallen uit TT5 na het zoeken naar een NP oid doordat je
BT GPS muis geen contac heeft met de satelieten..? Waarschijnlijk doet ie het wel als je
aan het navigeren bent .. ik heb het namelijk ook geprobeerd met mijn adapt gps maar dan knalt ie er ook uit. En ik ga nu niet naar buiten met dit pokke weer .. iemand anders die dat wil uitproberen voor ons? >:)

En in die tussentijd kan ik wel even een vraagje stellen he .. :9 :

Hoe zie dat je MDA (die ik gisteren eens aan de sigaretten plug heb geplugd om opgeladen te worden via dat meegeleverde Adapt auto-usb oplader en de mini-usb kabel van de mda) aan het opladen is ..? want ik kreeg wel een klik te horen (dat wat je hoort als je bijvoorbeeld via je pc oplaadt) maar ik zag bij batterij status niet dat ie aan het opladen was .. en een paar minuten later zakte hij zelf 1% naar beneden .. doet mijn lader het dan niet .. of doet die lader het helemaal niet in die combinatie in de auto ... ? Plz help .. :/

Volgen jullie het nog ;) ....

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Effe een vraagje,

Hoe kan ik me GPRS verbinding verwijderen danwel goed uitschakelen zodat ik niet via GPRS duur ga zitten internetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

flight-modus aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff ben nu al 3 dagen bezig dat ding onder de knie te krijgen

Heb nu ook de 1.1 ROM update gedaan.

Alles werkt weer naar behoren.

Alleen dat bluetooth verhaal nog dat laat ik voorlopig maar zitten.
Blijf het jammer vinden dat de bluetooth functie opeens zichzelf uitschakelt:(
Ook bij de ROMupdate geen verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dan kan ik ook niet bellen ;) dat moet nog wel kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 14:44
DaFileFather schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:25:
En in die tussentijd kan ik wel even een vraagje stellen he .. :9 :

Hoe zie dat je MDA (die ik gisteren eens aan de sigaretten plug heb geplugd om opgeladen te worden via dat meegeleverde Adapt auto-usb oplader en de mini-usb kabel van de mda) aan het opladen is ..? want ik kreeg wel een klik te horen (dat wat je hoort als je bijvoorbeeld via je pc oplaadt) maar ik zag bij batterij status niet dat ie aan het opladen was .. en een paar minuten later zakte hij zelf 1% naar beneden .. doet mijn lader het dan niet .. of doet die lader het helemaal niet in die combinatie in de auto ... ? Plz help .. :/

Volgen jullie het nog ;) ....
Je ziet dat ie aan het opladen is doordat het groene knipperende lampje constant oranje is. En als je batterij aangeeft leeg te lopen ipv vol, dan gaat het blijkbaar toch niet goed!

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Hoedje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:05:

Bluetooth bereik is maar 10m, dus tenzij je een PC in de tuin hebt staan schiet dat niet op. Inderdaad zijn er nog geen Wifi kaartjes met meer dan 256. Bluetoothradio = bluetooth.
Dat weet ik ook wel, alleen mijn Pc staat op de 2de verdieping aan de tuin kant zeg maar :D.
En dank voor de verdere uitleg :).

Nu nog een vraag ik heb het progje Photo2PocketPC en dit werkt perfect, alleen zijn de foto's nu onwijs kleurloos of er net een witte waas over de foto zit.
Terwijl als ik hem aanklik op mijn pc gwoon de kleuren goed weergeeft.

Hebbe jullie hier ook problemen mee ?....hoeft niet met dit progje te zijn.
Zijn er nog andere goed werkende Pocket Pc resize programma's die goed werke ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:05:
[...]

offtopic:
Check je mail ff

[...]

[...]

Laad hem gewoon even helemaal op. Dan zou als het goed is die backup batterij ook weer opgeladen moeten zijn. Als dat niet zo is, dan zou ik een softreset doen, misschien een software matig foutje. Als dat niet helpt, ben ik bang dat je even t-mobile moet opbellen om em te ruilen.
je had gelijk na opladen is alles goed bekup bat is weer vol.

verder een erg mooi aparaatje nu nog ff het een en ander proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
De Sonneman schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:06:
[...]

Je ziet dat ie aan het opladen is doordat het groene knipperende lampje constant oranje is. En als je batterij aangeeft leeg te lopen ipv vol, dan gaat het blijkbaar toch niet goed!
Nee .. daar ben ik ook al achter ,,. weet jij/iemand of dat te maken zou hebben met het feit dat ik nog de orginele rom gebruik .. (tja want wat goed voor mij werkt ga ik niet vervangen..)
Ik weet wel dat het kan (opladen via die Adapt ADAPTer :( .. maar ja hoe en vooral .. maakt de rom versie wat uit in dezen?

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134304

El_BingO schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:15:
Zeer informatieve thread dit, bedankt voor alle tips tot nu toe!

Ik zit nog met een vraagje. Als ik een foto of een zelfgemaakt plaatje als wallpaper zet van Today (via file explorer), dan lijkt het alsof de kleuren van het plaatje vager worden. Voor de Photoshop kenners, leg een witte layer boven je echte plaatje en zet die op 50% opacity. Dat effect.

Heeft iemand dit eerder gehad? Of is dit normaal en moet ik een theme progje gebruiken (heb spb plus al)
Ja ik denk het wel....het is mij nog niet gelukt!!
Het ligt echt aan de instellingen van de pocket, heb namelijk al meerdere bestanden geprobeerd.
Ik ga is kijken voor een goed theme proggie (weet iemand zo een handige?)
Of was de oplossing hiervoor al gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134304

Fusion_XT schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:09:
[...]

Dat weet ik ook wel, alleen mijn Pc staat op de 2de verdieping aan de tuin kant zeg maar :D.
En dank voor de verdere uitleg :).

Nu nog een vraag ik heb het progje Photo2PocketPC en dit werkt perfect, alleen zijn de foto's nu onwijs kleurloos of er net een witte waas over de foto zit.
Terwijl als ik hem aanklik op mijn pc gwoon de kleuren goed weergeeft.

Hebbe jullie hier ook problemen mee ?....hoeft niet met dit progje te zijn.
Zijn er nog andere goed werkende Pocket Pc resize programma's die goed werke ?.
Het ligt niet aan het programma...je hebt hte ook mte de foto's die al op je mda staan...
ik ben ook aan het zoeken naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB's eerste bevindingen met z'n SPV M500
Ik heb 'm nu 3 dagen (wel twee toestellen gehad maar ach) en mijn bevindingen zijn echt heeeeel goed. Hij kan alles wat ik wil, alles installeert zich voortreffelijk (Worms, Age of Empires, SPB Pocket Plus 2.5) en lekker snel. Contacten syncen is in een zucht gebeurd met Activesync.

Alleen begrijp ik nog niet hoe ik nou 'n mp3'tje via Activesync naar mijn toestel kan sturen?!! En ik las hier en daar dat je Activesync ook via je BT kon laten lopen? Is daar een 'n 'walktrough' voor ofzo? Lijkt mij wel chill ipv de hele tijd die kabel die aangesloten moet zijn. (gisteren heb ik m'n 512 SD kaartje in het SD-slot van m'n digitale camera gepropt en aangesloten op de computer, deze wordt dan herkend als een schijf en daar kopieerde ik dan video'tjes en mp3'tjes naartoe, maar ja zo moet het natuurlijk niet!!)

Ook zou ik graag via BT willen internetten want zo via GPRS kost 't onwijs veel. Gisteren ff 1 website bezocht en wat gepost daarzo, was gelijk 500 kb verder :| Kun je dat niet beperken ofzo?
Ik heb al van alles geprobeerd om via BT te kunnen internetten maar dat is me nog steeds niet gelukt, dus tsjaa dat moet ik zelf maar uit gaan zoeken, mbv de tientallen 'walkthroug'sites :X
Of heeft iemand hier de gouden tip? (nee ik loof geen geld uit)

Als je naar 'memory' gaat dan heb je daar storage en program en dat moest ongeveer 32 mb storage zijn en de rest program (stond op nieuwemobiel.nl) dus dat heb ik ingesteld, maar toen ik net ging kijken stonden de verhoudingen weer heel anders? Kun je niet instellen dat hij altijd zo vast blijft staan? Sommige applicaties kunnen niet worden gerund omdat, m'n

Als ik op mijn storage card kijk bij 'properties' zegtie dat er 88 MB aan spul op staat, maar als ik naar 'memory' ga en daar kijk bij 'storage card' staat er 105 MB op? Hoe is dit te verklaren?

Bellen gaat echt uitstekend. Ik hoor alle mensen goed en heb er niks over gehoord dat ze last van mij hebben. Ook via de speakerfunctie werkt alles gewoon top. De bijgeleverde headset werkt ook uitstekend alleen het design komt uit 1990, maar dat was al bekend. (ik koop wel een keer zo'n jackje van 2,5 naar 3,5 mm denk ik)

Is er een manier om met WMP telkens een ander nummer af te spelen. Niet nummer 1, nummer 2, nummer 3 maar bijvoorbeeld nummer 4, nummer 16, nummer 29? En dat zelfde geldt voor video? Ik heb 't nergens kunnen vinden namelijk, maar zou het wel relaxed vinden, want de hele tijd dezelfde nummers/ video's achter elkaar wordt je ook zat :)

Owhja nog een vraagje. Hij is volgens mij al meerdere keren beantwoord :? sorry maar ik vind echt werkelijk niks met de search-functie hier op GoT. Gisteren bijvoorbeeld had ik Tombraider geinstalleerd, nou alles fijn en aardig. Alleen stonden er opeens overal 'tomraider-icoontjes'
Bijvoorbeeld bij Programs (waar Back up, Calculator, Clearvue PPTenzo staan) hoe haal ik die daar weg? (gisteren is het me namelijk niet gelukt) Naja het was mijn spel niet dus heb het er weer afgehaald (tombraider mappen verwijderd) alleen bleven er dus wel overal icoontjes staan, die ik niet weg kon halen!? Nou was er een manier dat je dat dus wel kon weghalen, maar hoe dat was weet ik dus niet meer? Wil iemand het nog 1x vertellen hoe dat precies werkt?
Het moet toch met zo'n registry editor ofzo? In de startpost staat een linkje naar zoiets is dat een goed programaatje? Zo heet dat progje van die link: Download PHM Registry Editor : Pocket PC Edition Maar dan staat er in de startpost ook iets over automatische sms-send-notifications en daar staat bij dat je daar: TRE Registry Editor voor nodig hebt? Dus ik ben een beetje in de war geraakt
-Ik zoek dus 1 een progje waarmee je die waardeloze linkjes kunt weghalen (vb. Tombraider)
-en ik zoek dus dat progje waarmee je automatisch sms-send-notifications kunt krijgen
(is het nou gewoon het zelfde progje dat PHM Registry Editor of toch niet) 8)7

Sorry hoor, maar ik ben altijd een beetje voorzichtig met zulke apparatuur en dat betreffende ook echt de n00b der n00bs! Naja ik ga weer gauw verder spelen/ ontdekken want dat lukt denk nog wel een tijdje :) (Hebben jullie ervaring met de Brando Ultra Clear screenprotector?)

EDIT:
Romversie is gewoon de originele die er al op stond toen ik 'm kocht dus:
Operator version: 6.06.3.62
ROM version: 1.06.00 WWE
ROM date: 01/06/05 (hoe komt die datum daar? Ik heb 'm pas sinds gisteren namelijk)
Radio version: 1.05.10
Protocol version: 1337.39
ExtRom version: 1.06.162 WWE

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 04-06-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MP3's kopieren doe je door in Activesync te kiezen voor verkenner, dan ga je naar storage card, en kun je alles kopieren.

Voor filmpjes afspelen zou ik betaplayer gebruiken!

Je hebt ram/storage/storage card, wellicht haal je die door elkaar?

Welke reg editor je gebruikt maakt niet uit. Het zijn allemaal tools om je register te bewerken, net zoals je wordperfect en word hebt om text documenten te editten.

EDIT:
GPRS is echt niet zo duur. Via Orangeworld kun je bijna alle sites bezoeken en sommige dingen zelfs downloaden!

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 04-06-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoedje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:55:
MP3's kopieren doe je door in Activesync te kiezen voor verkenner, dan ga je naar storage card, en kun je alles kopieren.

Voor filmpjes afspelen zou ik betaplayer gebruiken!

Je hebt ram/storage/storage card, wellicht haal je die door elkaar?

Welke reg editor je gebruikt maakt niet uit. Het zijn allemaal tools om je register te bewerken, net zoals je wordperfect en word hebt om text documenten te editten.
Okee ga ik even proberen dankje!
Storage card is mijn 512 MB geheugenkaartje
Ram en Storage haal k dan denk door elkaar. De ene is voor lopende applicaties
en de ander is voor opslag (net als je geheugenkaartje) ??
Betaplayer speelt ook .mpeg af of niet?
Okee dan download ik die reg editor uit de startpost
@ Hoedje: Heb je die gmail account nog gechecked??

EDIT: Dankje, loopt gesmeerd (wel langzaam, maar dat was bekend) _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 04-06-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140919

Owhja nog een vraagje. Hij is volgens mij al meerdere keren beantwoord :? sorry maar ik vind echt werkelijk niks met de search-functie hier op GoT. Gisteren bijvoorbeeld had ik Tombraider geinstalleerd, nou alles fijn en aardig. Alleen stonden er opeens overal 'tomraider-icoontjes'
Bijvoorbeeld bij Programs (waar Back up, Calculator, Clearvue PPTenzo staan) hoe haal ik die daar weg? (gisteren is het me namelijk niet gelukt) Naja het was mijn spel niet dus heb het er weer afgehaald (tombraider mappen verwijderd) alleen bleven er dus wel overal icoontjes staan, die ik niet weg kon halen!? Nou was er een manier dat je dat dus wel kon weghalen, maar hoe dat was weet ik dus niet meer? Wil iemand het nog 1x vertellen hoe dat precies werkt?
Het handigst is via start > settings > system > remove programs software te verwijderen.
(Hebben jullie ervaring met de Brando Ultra Clear screenprotector?)
Yep. Sterker nog: ik heb helemaal niet in de gaten dat ie erop zit, zo helder is ie! (wel even de truk met de douche en het plakband gebruiken om ´m erop te ´plakken´ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Icoontjes weghalen is heel simpel, je gaat naar file explorer:
my device --> windows --> start menu --> programs
Daar kun je de "snelkoppelingen" weghalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146029

Hallo,

Ook ik ben tegenwoordig in het bezit van een spv m500 en natuurlijk alles aan het ontdekken.
Ooit heb ik een Sony telefoon gehad, met deze Sony kon ik een flash-sms sturen.

Is dat ook mogelijk met de spv m500?

Groet

AV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoedje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:34:
Icoontjes weghalen is heel simpel, je gaat naar file explorer:
my device --> windows --> start menu --> programs
Daar kun je de "snelkoppelingen" weghalen!
Top dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 140919 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:31:
[...]
Yep. Sterker nog: ik heb helemaal niet in de gaten dat ie erop zit, zo helder is ie! (wel even de truk met de douche en het plakband gebruiken om ´m erop te ´plakken´ ;)
Hoe werkt de truk met douche en plakband?
Douche is omdat het stofvrij is?
en dat plakband!??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Douche is idd stofvrij.
edit:
vrijer van stof dan de meeste ruimtes iig

Plakband haalt stof van protector af mocht dat erop zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door sunoke op 04-06-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CLB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:27:
[...]

Hoe werkt de truk met douche en plakband?
Douche is omdat het stofvrij is?
en dat plakband!??? :)
Het werkt als volgt, je zet de douche op de warmste stand, dan ga je proberen om een soort van sauna te creeeren. Hoe meer waterdamp hoe beter. Het waterdamp zorgt ervoor dat al het stof neerslaat. Dan ga je in die ruimte, je beeldscherm schoonmaken met een plakbandje (stof erafhalen), en dan doe je de screenprotector erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ahaa dankje! Ik verwacht 'm vandeweek en hoop dat ik 'm er in 1 x op kan krijgen (wel eens paar keer gelezen dattie moeilijk aan te brengen was dus ben benieuwd)
is versie 3.0 van SPB Pocket Plus nog een beta-versie of is die al echt stabiel?
Wat heeft hij voor verbeterde/ meer functies ten opzichte van SPB Pocket Plus 2.5??

EDIT: Was vergeten dat je er ook foto's mee kon maken. heheh Maar foto's worden die automatisch opgeslagen op die 64 MB intern geheugen van het toestel of op de externe geheugenkaart? (Ik ga is even kijken of de foto's idd zo *slecht* zijn als iedereen zegt)

Die 'ambiance' bij foto hoe hebben jullie die staan? Bij mij staatie nu gewoon op 'Auto' maar weet niet of dat wel zo goed is?

[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 04-06-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 19:49
Hallo

ik ben ook van plan om MDA te halen maar hoe dragen jullie hem bij je in zo een hoesje aan je riem of past ie ook in je broekzak wat ik wel relax vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146051

Hallo,

Gisteren heb ik een MDA compact van iemand overgenomen. Hoewel dit een T-mobile toestel is dmv simlock vrijmaken nu ook geschikt voor mijn orange sim.
Graag wil ik de ROM versie zo recent mogelijk hebben en natuurlijk ook kunnen werken met GPRS en MMS.

Helaas is beide nog niet gelukt. Ik heb mij via de sites van Qtek en I-mate proberen aan te melden maar krijg de mededeling dat het opgegeven IMEInr niet een apparaat van hun is. (Kan me iets bij voorstellen, is natuurlijk nu een MDA)

Daarnaast krijg ik ook maar geen verbinding met Internet. Heb alle instellingen al geprobeerd en via de klantenservice van Orange een CAB-file laten opsturen maar die werkt niet.

Is er iemand die de juiste instellingen van Orange weet voor dit verder geweldige apparaat (misschien de M500 gebruikers ) en kan iemand de laatste rom nog ergens beschikbaar stellen ???

Thnx.
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://benjamin.reyntjes.com/wp/?page_id=7

Op deze site heb ik het voor elkaar gekregen op mijn inkomen en uitgaande poort 4 te benoemen. Ik krijg bij de instellingen te zien dat mijn uitgaande poort 3 is. En mijn ingaande poort 4.

Dus die 3 dat moet 5 worden maar hoe doe ik dat dan?

Heb nu een USB (Bluetooth Dongle) gekocht. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Remco Tr schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:12:
Hallo

ik ben ook van plan om MDA te halen maar hoe dragen jullie hem bij je in zo een hoesje aan je riem of past ie ook in je broekzak wat ik wel relax vind
Ik heb nu 'n paar dagen de SPV (maar dies natuurlijk nagenoeg hetzelfde)
Het hoesje wat daarbij zat vind ik aardig mooi. Het maakt het toestel wel te groot om in je broekzak te stoppen, maar er zit en riemclip aan dus je zou 'm eventueel aan je broek kunnen gespen. Ik wacht nog even op m'n screenprotector en als die erop zit ga ik 'm ook in m'n broekzak dragen (zonder tasje dus) Dat moet wel lukken. Hij is namelijk erg plat. Natuurlijk wel iets groter dan 'n normale telefoon, maar niet zo uitmuntend groot dat hij niet meer in je broekzak past!

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 05-06-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 146051 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:13:
Hallo,

Gisteren heb ik een MDA compact van iemand overgenomen. Hoewel dit een T-mobile toestel is dmv simlock vrijmaken nu ook geschikt voor mijn orange sim.
Graag wil ik de ROM versie zo recent mogelijk hebben en natuurlijk ook kunnen werken met GPRS en MMS.

Helaas is beide nog niet gelukt. Ik heb mij via de sites van Qtek en I-mate proberen aan te melden maar krijg de mededeling dat het opgegeven IMEInr niet een apparaat van hun is. (Kan me iets bij voorstellen, is natuurlijk nu een MDA)

Daarnaast krijg ik ook maar geen verbinding met Internet. Heb alle instellingen al geprobeerd en via de klantenservice van Orange een CAB-file laten opsturen maar die werkt niet.

Is er iemand die de juiste instellingen van Orange weet voor dit verder geweldige apparaat (misschien de M500 gebruikers ) en kan iemand de laatste rom nog ergens beschikbaar stellen ???

Thnx.
Koen
Als jij kan zeggen waar ik moet kijken wil ik ze wel voor je overnemen hoor (heb originele SPV M500)

EDIT: Ik ga me ook wagen aan internet via BT. Het moet toch een keer lukken! Maar ik heb nog nooit dat scherm gehad waar je die poorten kunt configureren dus ik zie het somber in :r :|

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 04-06-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Hallo,

...
Thnx.
Koen
Ik zou nog even wachten met zoeken als ik jou was .. ben vandaag bij de T-Mobile Shop geweest
en daar zei die man dat T-mobile binnenkort zelf met een ROM Update komt! ... :9~
Hou hun site maar in de gaten >:)

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
CLB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:00:
EDIT: Was vergeten dat je er ook foto's mee kon maken. heheh Maar foto's worden die automatisch opgeslagen op die 64 MB intern geheugen van het toestel of op de externe geheugenkaart? (Ik ga is even kijken of de foto's idd zo *slecht* zijn als iedereen zegt)

Die 'ambiance' bij foto hoe hebben jullie die staan? Bij mij staatie nu gewoon op 'Auto' maar weet niet of dat wel zo goed is?
Hij staat standaard ingesteld op opslaan op het intern geheugen, maar dat kan je natuurlijk wijzigen. De foto's zijn heeeeel slecht als er weinig licht is, maar overdag zijn ze toch redelijk vind ik. De belangrijkste optie is saturnation. Zoals je al meteen zult merken is dat des te hoger de saturnation des te kleurrijker de foto maar ook des te meer gekleure noise er verschijnt. De beste instelling is daarom 3 (of 4). De ambiance kan je beter op auto laten staan, tenzij er teveel licht is. Daarnaast helpt een lagere brightness ook bij aan het verminderen van noise. Succes ermee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hier ben ik dus met m'n vragen over internet via BT. Ik heb Windows 98se en een Trust BT 180 adapter. Deze heb ik al 1,5 jaar ofzo en hij werkt gewoon perfect maar nu:

Ik volg de ' walkthrough' die hier in de startpost staat. Die op
http://benjamin.reyntjes.com/wp/?page_id=7

-Dat 'configure your mda' spreekt voor zich en hier heb ik ook geen problemen mee
-dan kom je bij 'setting up the bluetooth dongle' . Dan staat er "Once you have installed the driver you should be able to see a bluetooth icon in the system settings" Maar wat wordt hiermee bedoeld? Welke driver moet ik installeren? Een apparte of gewoon die van de BT-adapter (die heb ik dan toch al geinstalleerd?) Dan zie je in de walkthroug een plaatje van zijn configuratiescherm met "Bluetooth-apparaten" bij mij in m'n configuratiescherm staat er "Bluetooth-configuratie" Is dit nu het zelfde of niet? Dan staat er weer een plaatje van zijn "Bluetooth-apparaten" met daarin een paar tabladen genaamd; apparaten, opties, COM-poorten en hardware! Maar die krijg ik dus helemaal niet omdat ik geen "Bluetooth-apparaten" in m'n configuratiescherm heb staan?!!
-dat 'Configure Activesync' begrijp ik ook niet helemaal. Er staat "Ok, lets startup ActiveSync. In ActiveSync go to: File -> Connection Settings. Now select the box that says: “Allow serial cable or infrared connection to this COM port" Maar waar in Activesync vind ik 'file' en dan de rest? Hij bedoelt toch dat ik op de SPV m'n Active Sync selecteer en dan naar 'file' moet gaan? Als ik Activesync start op de SPV heb ik alleen de optie 'Sync' en ik kan naar 'Tools'
-'Back to the MDA-Compact' spreekt ook voor zich

Wie kan me helpen!!

EDIT: Inmiddels nog 2 andere walkthougs doorlopen en er werkt nog steeds helemaal niks
Dat ActiveSync wat jullie ook gebruiken, gebruiken jullie dat altijd met dat kabeltje of kan dan nu ook via Bluetooth dus draadloos? Ik begrijp er werkelijk geen ene snars meer van :| :/ |:( :r

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 04-06-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HET WERKT!

sorry voor het schreeuwen.

Ik kan internetten via bluetooth.

Maar waarom valt hij telkens uit!
Ik moet dan opnieuw een connectie maken en zoeken naar mijn pc. Wie weet waaraan dit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
@CLB: ActiveSync is het synchronisatieprogramma van Microsoft om je MDA te synchroniseren met Outlook op de PC. Beide programma's worden op CD bijgeleverd bij je MDA. Als je die programma's geïnstalleerd hebt heb je op de PC bovenstaande opties.

Let er wel op dat je eerst een partnership moet hebben aangemaakt via een USB/Seriële kabel of infrarood voordat je ActiveSync via bluetooth kan laten lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door sunoke op 04-06-2005 21:38 . Reden: taalgebruik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sunoke schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:32:
@CLB: ActiveSync is het synchronisatieprogramma van Microsoft om je MDA te synchroniseren met Outlook op de PC. Worden beiden op CD bijgeleverd bij je MDA. Als je die geïnstalleerd heb heb je op de PC bovenstaande opties. Let er wel op dat je eerst een partnership moet hebben aangemaakt via een USB/Seriële kabel of infrarood voordat je ActiveSync via bluetooth kan laten lopen.
Ja klopt ik weet wel wat ActiveSync is en ook Outlook heb ik geinstalleerd. Alle contacten heb ik zo snel gesynchroniseerd. Maar ik gebruik altijd ActiveSync dmv dat bijgeleverde kabeltje! Dus usb in de computer en mini-usb in de SPV M500. Hij wordt dan automatisch gedecteerd en start ActiveSync op. Ik heb dus ook een partnership aangemaakt!! (een vaste)
Nu las ik dus dat je dat Active Sync ook via BT kan laten lopen, dit betekend dan toch dat je geen kabelverbinding meer moet hebben tussen de computer en de SPV? Nu kan ik maximaal 1 meter (snoerlengte) van m'n computer afzitten en via BT zou dit 10 meter kunnen?
Maar ik heb dus al tientallen sites gechecked om te zorgen dat ik ActiveSync via BT kan laten lopen, maar dat wil dus niet werken. Ook werkt internet via BT niet, omdat ik sommige instellingen niet kan krijgen (zie een paar posts hierboven) Hopelijk kan iemand me helpen, want vooral gratis internetten via BT lijkt me fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Het ligt er ook aan welke bluetoothstack je gebruikt welke opties je moet instellen, de tutorial die je boven noemt gaat uit van de Microsoft stack, misschien heb jij die van Widcomm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:54
CLB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:40:
[...]

Hopelijk kan iemand me helpen, want vooral gratis internetten via BT lijkt me fantastisch!
Verwacht er niet teveel van, het gaat tergend langzaam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

B-Force schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:17:
[...]

Verwacht er niet teveel van, het gaat tergend langzaam :/
Erg snel is het niet, maar surfen is goed te doen vind ik. Alleen valt het gebruik tegen :). Als ik binnen een bereik van 10 meter van mijn pc ben internet ik daar wel op, en als ik in de tuin zit is dat meestal met mensen, en is het asociaal om te gaan internetten/msnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bovendien krijg ik telkens de foutmelding page couldnt be displayed.
En als ik al mijn tempfiles delete + cookies etc gaat het weer wel. De tempmap raakt erg snel vol.

En inderdaad als ik binnen 10 meter van mijn pc ben internet ik daar ook wel op. Heb een mycom USB Bluetooth Dongle die een bereik heeft van 100 meter. Helaas is die van de MDA beperkt tot 10 meter.

Een ander minpunt van de mda is het ontbreken van een FM radio.
Geen WIFI, GPS dat is ook jammer
Naast de 50 euro aanschaf icm Tmobile abonnement. Ben ik 25 euro (bluetooth dongle) en nog eens 150 euro (GPS) ontvanger en 80 euro (WIFI) + nog downloadtijd (TOM TOM 3) kwijt om er echt een leuk Smartphone/pocketpc van te maken... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Hopelijk kan iemand me helpen, want vooral gratis internetten via BT lijkt me fantastisch!
Wat heb je nodig Bluetooth Dongle (20-25 euro)
Installeer software stop bluetooth dongle er in.
1:start/settings/connections/bluetooth/devices > tap op de verbinding met pc > tap ingedrukt > delete elke verbinding die daar staat (pcnamen)

2: zorg dat bluetooth op je mda en op je pc aanstaan en dat andere apparaten hun kunnen herkennen.

3: ga naar start/settings/system/bluetooth settings. In de derde alinea staat "Bluetooth ActiveSync Setup". Tap op de startbutton waarna je wordt gevraagd je mda en je pc te pairen. Tap op Devices/New om je pc te zoeken en te pairen. Voer de pincode in (makkelijkste is gewoon 0000). Beide apparaten worden nu gepaird.

4: ga naar start/programs/activesync tap daar op tools/connect via bluetooth. hierna begint je mda vanzelf te zoeken en de juiste poorten te openen.

5: binnen een straal van ongeveer 10 mtr internet, msn enz waar je maar wilt

(Bron Telekomvergelijker Poster : jappo01 )
Kom je er nog niet aan uit dazzlestan@hotmail.com MAIL DAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146073

CLB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:45:
[...]

Hallo

Hoi,

Ik heb sinds vrijdag een Orange SPV m500 in m'n bezit. (geil machientje :7)
D'r zit inderdaad een mooi tasje bij (zelfde als bij MDA?), alleen die gesp maakte het net allemaal wat te groot om het in je broekzak te dragen. Gevolg: Tim sloopt gesp d'r af.

Ik heb de sticksels van het "dek-lapje" (bij gebrek aan een beter woord) voorzichtig losgehaald met een hobbymesje. Dit er vanaf gehaald en daarna voorzichtig de gesp proberen los te halen/wrikken.
Toen dit niet direkt lukte heb ik de gesp doorgebroken (noem me maar een barbaar :P) op het punt waar ie 180 graden de bocht om gaat. Daarna kon ik met het hobbymesje tussen de gesp en de huid van het tasje komen. De lijmverbinding zo goed mogelijk los gesneden en de gesp verwijderd.
Er zat nu een opening waar de gesp in had gezeten. Deze heb ik weer afgedekt met het, eerder genoemde, "dek-lapje".

Deze nieuwe light versie van het tasje past prima in m'n broekzak. Ik vind het tasje persoonlijk een veiligere oplossing dan alleen een screenprotector, daar het omhulsel van je apparaatje alsnog kan krassen. En complete, doorzichtige, omhulsels vind ik er persoonlijk niet uitzien. Voor mij is dit tasje nu de goedkoopste en (momenteel) beste oplossing.

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Anoniem: 146073 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 02:23:
[...]

Hoi,

Ik heb sinds vrijdag een Orange SPV m500 in m'n bezit. (geil machientje :7)
D'r zit inderdaad een mooi tasje bij (zelfde als bij MDA?), alleen die gesp maakte het net allemaal wat te groot om het in je broekzak te dragen. Gevolg: Tim sloopt gesp d'r af.

Ik heb de sticksels van het "dek-lapje" (bij gebrek aan een beter woord) voorzichtig losgehaald met een hobbymesje. Dit er vanaf gehaald en daarna voorzichtig de gesp proberen los te halen/wrikken.
Toen dit niet direkt lukte heb ik de gesp doorgebroken (noem me maar een barbaar :P) op het punt waar ie 180 graden de bocht om gaat. Daarna kon ik met het hobbymesje tussen de gesp en de huid van het tasje komen. De lijmverbinding zo goed mogelijk los gesneden en de gesp verwijderd.
Er zat nu een opening waar de gesp in had gezeten. Deze heb ik weer afgedekt met het, eerder genoemde, "dek-lapje".

Deze nieuwe light versie van het tasje past prima in m'n broekzak. Ik vind het tasje persoonlijk een veiligere oplossing dan alleen een screenprotector, daar het omhulsel van je apparaatje alsnog kan krassen. En complete, doorzichtige, omhulsels vind ik er persoonlijk niet uitzien. Voor mij is dit tasje nu de goedkoopste en (momenteel) beste oplossing.

Tim
Inderdaad relaxt als je een hoesje hebt wat wel comfortabel in je zak past, het probleem voor mij is alleen dat het hoesje de telefoonfunctie van de mda verpest, omdat je als je gebeld wordt de mda altijd eerst uit het hoesje moet zien te peuteren. Ik zou persoonlijk iets meer naar iet als DIT neigen, maar waarschijnlijk zal ik nooit meer een hoesje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:30

SgtStrider

Fractal Switchover!

Hallo,

Waarom zo recent mogelijk? Ik krijg het idee dat je niet helemaal weet wat de update inhoud en/of hij nuttig is. GPRS en MMS werkt prima met de versie die standaard in je MDA zit. Instellingen voor Orange weet ik niet, maar volgens mij kan je gewoon een connection aanmaken, en die gegevens staan vast wel ergens op GoT.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

SgtStrider schreef op zondag 05 juni 2005 @ 03:48:
[...]

Waarom zo recent mogelijk? Ik krijg het idee dat je niet helemaal weet wat de update inhoud en/of hij nuttig is. GPRS en MMS werkt prima met de versie die standaard in je MDA zit. Instellingen voor Orange weet ik niet, maar volgens mij kan je gewoon een connection aanmaken, en die gegevens staan vast wel ergens op GoT.
Je kunt ze via www.orange.nl ook naar je telefoon laten sturen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 00:51:
Bovendien krijg ik telkens de foutmelding page couldnt be displayed.
En als ik al mijn tempfiles delete + cookies etc gaat het weer wel. De tempmap raakt erg snel vol.

En inderdaad als ik binnen 10 meter van mijn pc ben internet ik daar ook wel op. Heb een mycom USB Bluetooth Dongle die een bereik heeft van 100 meter. Helaas is die van de MDA beperkt tot 10 meter.

Een ander minpunt van de mda is het ontbreken van een FM radio.
Geen WIFI, GPS dat is ook jammer
Naast de 50 euro aanschaf icm Tmobile abonnement. Ben ik 25 euro (bluetooth dongle) en nog eens 150 euro (GPS) ontvanger en 80 euro (WIFI) + nog downloadtijd (TOM TOM 3) kwijt om er echt een leuk Smartphone/pocketpc van te maken... :9
PLUS nog eens 50 euro p/m als ik het jaarabonnement neem van T-Mobile Binnen en Buitenland Hotspotten! Dan krijg ik al korting he ! Dus uiteindelijk wordt het nog een duur praatje allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

SgtStrider schreef op zondag 05 juni 2005 @ 03:48:
[...]

Hij zegt ook niet dat hij met zijn oude rom niet kan mmsen en gprsen, hij zegt alleen dat hij dat OOK wil kunnen

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 05-06-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Anoniem: 44910 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:50:
[...]

PLUS nog eens 50 euro p/m als ik het jaarabonnement neem van T-Mobile Binnen en Buitenland Hotspotten!
:D 50 euro p/m... Ik zou er nog geen 50 euro per jaar voor betalen :X Gewoon internetten met je belminuten hoor, kan in het buitenland ook.

edit: Waarom zo'n dure GPS-ontvanger, ik ben ook een beetje op zoek, en ik vind ze voor 80 euro, zijn die niet goed?

[ Voor 28% gewijzigd door SaN op 05-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sunoke schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:50:
Het ligt er ook aan welke bluetoothstack je gebruikt welke opties je moet instellen, de tutorial die je boven noemt gaat uit van de Microsoft stack, misschien heb jij die van Widcomm?
Wat is een bluetoothstack?
En k heb volgens mij wel widcomm ja! (zag ik ergens op de computer)
Moet ik dan een andere handleiding volgen?

EDIT: k heb nog 2 kleine vraagjes.
-Hoe kun je een een smsje wat je gestuurd hebt bewaren? Je kunt ze wel in 'drafts' bewaren, maar dan zijn ze nog niet verzonden. Als k nu een smsje stuur staat hij niet bij 'send messages'
-En hoe werkt in godsnaam die 'appointment'-functie. Ik stel daar al m'n afspraken in in, maar ze gaan nooit af :| Ik hoor dus geen geluidje en voel niks trillen als ze afgaan? Lijkt me toch wel handig dat ik 'n piepje hoor als ik een afspraak heb!! Is dat ergens een instelling ofzo?

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 05-06-2005 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:48:
[...]

Wat is een bluetoothstack?
En k heb volgens mij wel widcomm ja! (zag ik ergens op de computer)
Moet ik dan een andere handleiding volgen?

EDIT: k heb nog 2 kleine vraagjes.
-Hoe kun je een een smsje wat je gestuurd hebt bewaren? Je kunt ze wel in 'drafts' bewaren, maar dan zijn ze nog niet verzonden. Als k nu een smsje stuur staat hij niet bij 'send messages'
-En hoe werkt in godsnaam die 'appointment'-functie. Ik stel daar al m'n afspraken in in, maar ze gaan nooit af :| Ik hoor dus geen geluidje en voel niks trillen als ze afgaan? Lijkt me toch wel handig dat ik 'n piepje hoor als ik een afspraak heb!! Is dat ergens een instelling ofzo?
-Ga naar inbox - text messages - options - Keep copy of sent mail in sent folder

-Weet je zeker dat je je afspraken instelt in je kalender ipv in je Tasks. Je kalender geeft automatisch een alarm, bij tasks moet je het handmatig instellen

[ Voor 8% gewijzigd door SaN op 05-06-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

sander-sp schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:25:
[...]

-Ga naar inbox - text messages - options - Keep copy of sent mail in sent folder

-Weet je zeker dat je je afspraken instelt in je kalender ipv in je Tasks. Je kalender geeft automatisch een alarm, bij tasks moet je het handmatig instellen
-Okee dankje!

-nee ik weet het absoluut zeker. Ik vul ze echt in in m'n kalender. Ik zie echt de kalender voor me ik 'klik' op de dag en vul alles in! M'n geluid staat aan (of kan het een optie zijn bij 'sounds and notifications' die bij mij uitstaat?) ik vul het subject in. All day staat op no. Reminder staat op remind me, 15 minutes.
Sounds & Notifications
-tabblad Sounds
events (warnings, system events) staat aangevinkt
Programs staat aangevinkt
Notifications (alarms, reminders) staat NIET aangevinkt
Screen taps staat NIET aangevinkt en soft aan
Hardware buttons staat NIET aangevinkt en soft aan

-tabblad notifications
Reminders (het is toch een reminder een afspraak?)
ALLES STAAT AANGEVINKT
play sound: Alarm1
repeat staat aangevinkt
Display message on screen staat aangevinkt
Flash Light for 5 minutes
Vibrate staat aangevinkt

Wat kan het zijn? Ik heb al met meerdere instellingen van dat ding getracht wel
een alarm met een geluidje te krijgen, maar het is me tot nu toe nog steeds niet gelukt!

Nog een vraagje over het interne geheugen van dat ding. Ik heb er nu Worms op staan en die moest echt op het interne geheugen staan. Wat kan k van die 'Worms-zooi' nu verplaatsen naar m'n storage card en dat hij het wel blijft doen? M'n interne ruimte raakt namelijk wat opgeslurpt.
Ik wilde net Age of Empires spelen en toen zei die dat m'n RAM meer dan 10 mb moest zijn, dus ja dat schiet niet echt op (wel even het 'schuifje' veranderd dat ik wel 10 mb ruimte had maar toch)
En ook heb ik net ' Reckless Thief' (is een spelletje) geinstalleerd, dus ik koos voor opslaan op de storage card, maar hij staat gewoon op m'n interne geheugen! Als ik heel de map ervan verplaats naar m'n storage card werkt het spel niet meer! Iemand hiermee bekend en weet wat ik wel kan verplaatsen naar m'n storage card en hij het wel blijft doen? (ook heb ik extra levels op m'n computer staan, maar naar welke map moet ik deze verplaatsen, zodat k ze kan spelen)

Bij 'options' bij 'messaging' staat bij mij 'when replying, include body' aangevinkt! Als ik een smsje krijg en ik druk op reply stuurtie dan dat oude smsje ook mee of begrijp ik dat include body verkeerd?

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 05-06-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
En gelieve verder te gaan in deel 8

HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Het balkje met deel 8 zal ik zo spoedig mogelijk maken :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.