CLB's eerste bevindingen met z'n SPV M500
Ik heb 'm nu 3 dagen (wel twee toestellen gehad maar ach) en mijn bevindingen zijn echt heeeeel goed. Hij kan alles wat ik wil, alles installeert zich voortreffelijk (Worms, Age of Empires, SPB Pocket Plus 2.5) en lekker snel. Contacten syncen is in een zucht gebeurd met Activesync.
Alleen begrijp ik nog niet hoe ik nou 'n mp3'tje via Activesync naar mijn toestel kan sturen?!! En ik las hier en daar dat je Activesync ook via je BT kon laten lopen? Is daar een 'n 'walktrough' voor ofzo? Lijkt mij wel chill ipv de hele tijd die kabel die aangesloten moet zijn. (gisteren heb ik m'n 512 SD kaartje in het SD-slot van m'n digitale camera gepropt en aangesloten op de computer, deze wordt dan herkend als een schijf en daar kopieerde ik dan video'tjes en mp3'tjes naartoe, maar ja zo moet het natuurlijk niet!!)
Ook zou ik graag via BT willen internetten want zo via GPRS kost 't onwijs veel. Gisteren ff 1 website bezocht en wat gepost daarzo, was gelijk 500 kb verder

Kun je dat niet beperken ofzo?
Ik heb al van alles geprobeerd om via BT te kunnen internetten maar dat is me nog steeds niet gelukt, dus tsjaa dat moet ik zelf maar uit gaan zoeken, mbv de tientallen 'walkthroug'sites
Of heeft iemand hier de gouden tip? (nee ik loof geen geld uit)
Als je naar 'memory' gaat dan heb je daar storage en program en dat moest ongeveer 32 mb storage zijn en de rest program (stond op nieuwemobiel.nl) dus dat heb ik ingesteld, maar toen ik net ging kijken stonden de verhoudingen weer heel anders? Kun je niet instellen dat hij altijd zo vast blijft staan? Sommige applicaties kunnen niet worden gerund omdat, m'n
Als ik op mijn storage card kijk bij 'properties' zegtie dat er 88 MB aan spul op staat, maar als ik naar 'memory' ga en daar kijk bij 'storage card' staat er 105 MB op? Hoe is dit te verklaren?
Bellen gaat echt uitstekend. Ik hoor alle mensen goed en heb er niks over gehoord dat ze last van mij hebben. Ook via de speakerfunctie werkt alles gewoon top. De bijgeleverde headset werkt ook uitstekend alleen het design komt uit 1990, maar dat was al bekend. (ik koop wel een keer zo'n jackje van 2,5 naar 3,5 mm denk ik)
Is er een manier om met WMP telkens een ander nummer af te spelen. Niet nummer 1, nummer 2, nummer 3 maar bijvoorbeeld nummer 4, nummer 16, nummer 29? En dat zelfde geldt voor video? Ik heb 't nergens kunnen vinden namelijk, maar zou het wel relaxed vinden, want de hele tijd dezelfde nummers/ video's achter elkaar wordt je ook zat
Owhja nog een vraagje. Hij is volgens mij al meerdere keren beantwoord
sorry maar ik vind echt werkelijk niks met de search-functie hier op GoT. Gisteren bijvoorbeeld had ik Tombraider geinstalleerd, nou alles fijn en aardig. Alleen stonden er opeens overal 'tomraider-icoontjes'
Bijvoorbeeld bij Programs (waar Back up, Calculator, Clearvue PPTenzo staan) hoe haal ik die daar weg? (gisteren is het me namelijk niet gelukt) Naja het was mijn spel niet dus heb het er weer afgehaald (tombraider mappen verwijderd) alleen bleven er dus wel overal icoontjes staan, die ik niet weg kon halen!? Nou was er een manier dat je dat dus wel kon weghalen, maar hoe dat was weet ik dus niet meer? Wil iemand het nog 1x vertellen hoe dat precies werkt?
Het moet toch met zo'n registry editor ofzo? In de startpost staat een linkje naar zoiets is dat een goed programaatje? Zo heet dat progje van die link:
Download PHM Registry Editor : Pocket PC Edition Maar dan staat er in de startpost ook iets over automatische sms-send-notifications en daar staat bij dat je daar:
TRE Registry Editor voor nodig hebt? Dus ik ben een beetje in de war geraakt
-Ik zoek dus 1 een progje waarmee je die waardeloze linkjes kunt weghalen (vb. Tombraider)
-en ik zoek dus dat progje waarmee je automatisch sms-send-notifications kunt krijgen
(is het nou gewoon het zelfde progje dat PHM Registry Editor of toch niet)
Sorry hoor, maar ik ben altijd een beetje voorzichtig met zulke apparatuur en dat betreffende ook echt de n00b der n00bs! Naja ik ga weer gauw verder spelen/ ontdekken want dat lukt denk nog wel een tijdje

(Hebben jullie ervaring met de Brando Ultra Clear screenprotector?)
EDIT:
Romversie is gewoon de originele die er al op stond toen ik 'm kocht dus:
Operator version: 6.06.3.62
ROM version: 1.06.00 WWE
ROM date: 01/06/05 (hoe komt die datum daar? Ik heb 'm pas sinds gisteren namelijk)
Radio version: 1.05.10
Protocol version: 1337.39
ExtRom version: 1.06.162 WWE
[
Voor 6% gewijzigd door
CLB op 04-06-2005 11:44
]