HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[Deel 7]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.399 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe doe je dat? :)

lama gevonden :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:09:
Ik heb nu alles opnieuw geinstalleerd op me M500 en ben zeer tevreden met de upgrade naar rom 1.11! Geluid tijdens het bellen is inderdaad aanzienelijk beter, en het toestel zelf is sneller!

Maar, wat ik nog even wou zeggen over de volgende opmerking:

[...]

Ik heb hier helemaal geen last van, dubbele smsjes enzo. Als ik TMAIL.EXE als exeption instel dan krijgen ze hem juist dubbel bij mij.

En dan heb ik nog een vraagje voor mensen met orange:
Zoals ik net verteld heb heb ik me M500 geupdate, maar ik heb nu wat raars met me internet mogelijkheden.
Normaliter kon je bovenaan bij de G ff tappen en dan kiezen tussen Orange World en Internet GPRS.
Dit is bij mij niet meer het geval, en ik kan er nog maar 1 zien staan, terwijl ik wel alle modem connections toegevoegd heb.

En ik wou graag nog even de juiste instellingen weten voor Orange World en Internet GPRS, om even te dubbelchecken of het wel goed gaat. Niet dat ik denk op Orange World te zitten, en klauwen vol geld moet betalen aan het einde van de maand ;)
niemand hier antwoord op? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn heb nu al problemen. als ik een andere ringtone wil kiezen lukt het niet. de spv neemt gelijk weer de windows default als ik op ok druk.. en de rest van de sound in het lijssie werken nu niet meer:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:37:
damn heb nu al problemen. als ik een andere ringtone wil kiezen lukt het niet. de spv neemt gelijk weer de windows default als ik op ok druk.. en de rest van de sound in het lijssie werken nu niet meer:(
Beetje zoeken kan geen kwaad, waarschijnlijk heb je een ander programma om je mp3's af te spelen. vink bij dat programma even mp3 bij file associations uit, en hij doet het weer. Als je tenminste geen registry tweaks gedaan hebt. Check ook even de Rings map in de windows directory, kijk of alles er nog staat ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx m8.. pocket music had wma over ruled! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:34:
[...]

niemand hier antwoord op? ;(
ik kan een deel van je vraag beantwoorden, en wel die van je gprs verbinding,

start - settings - connections - advanced - select networks
je moet een netwerk toewijzen aan:

programs that auto. connect to the internet --> internet acces
en
programs that auto connect a private network -- orange wap of orange world

wil je gratis kunnen browsen,
ga dan terug naar tasks
orangeworld/wap - edit proxy server
twee vinkjes (staan er al?)
proxy server: 10.250.255.188
advanced ->
http 10.250.255.188:5080
wap 10.250.255.188:9201
secure wap 10.250.255.188:9203
socks: 10.250.255.188:1080

zo staan de instellingen bij mij je kan nu internetten via orange wap/world
internetacces betaal je en gebruik je bv allleen voor msn etc

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog 3 vraagjes:
Heb wat door de oude delen gesurft maar niets gevonden:

Kan je het ledje uitzetten..?
Kan je de mda compact zo instellen, dat wanneer je een sms ontvangt deze niet direct op het scherm wordt weer gegeven. (die popup wat dan opengaat)..?

Hebben mensen ervaring met WiFi SDIO kaartjes...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:03:
ik heb nog 3 vraagjes:

je kan je ledjes uitzetten met programma tweaks2k2 (nieuwste versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Het uitzetten van het LEDje via het register en het disablen van de SMS pop-up wordt ook behandeld op www.xda-developers.com. Ik weet niet of ze op die sms-pop-up al iets gevonden hebben, maar zoek daar eens, wellicht is het inmiddels gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het niet laten zien van een sms:

start -> settings -> Sounds and notifications -> Notifications -> selecteer bij event: 'Messaging: new text message'

vinkje weg halen bij 'display message on screen'

:D Standard functie (had ik wel verwacht, nog niet gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:03:
ik heb nog 3 vraagjes:

Kan je de mda compact zo instellen, dat wanneer je een sms ontvangt deze niet direct op het scherm wordt weer gegeven. (die popup wat dan opengaat)..?

Hebben mensen ervaring met WiFi SDIO kaartjes...?
Ja!
Kheb een sandisk Wifi SD + 256 mb geheugen, werkt perfect.
Kan niet syncen met activesync, maar internet werkt wel, supersnel, msn, skype, noem het maar op, en dus veel sneller dan usb verbinding.

Ik gebruik t nu voornamelijk thuis, maar er komen steeds meer hotspots in Nederland bij, en ik denk dat deze wel gratis zullen gaan worden...

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:49
Ik heb even met klantenservice van T-mobile gebeld en deze zeggen dat de garantie vervalt als de 1.11 update erop gezet wordt... Klopt dit??? Lijkt mij van niet... (muts die weereens van niks weet)

Maar is het mogelijk om de oude versie er weer op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup garantie vervalt.. zelfde shizzle als bij orange als je een non orange upgrade doet, dus bv een qtek rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Paultje3181 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:19:
Ik heb even met klantenservice van T-mobile gebeld en deze zeggen dat de garantie vervalt als de 1.11 update erop gezet wordt... Klopt dit??? Lijkt mij van niet... (muts die weereens van niks weet)

Ik zou gewoon even wachten totdat T-mobile een officiele update uitgeeft. Er waren toch al geruchten dat ze er mee bezig waren dus. Volgens mij is het niet mogelijk om er weer een oude versie op te zetten (was toen met die Griekse rom die om de 15 seconden rebootte. Daar kon ook geen oude stabiele versie meer op worden gezet)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

SPV M500 is nog goedkoper geworden!
Hij is nu 64,95 bij een 1 jarig 32,50 abbo (voorheen was die 89,95)
31 mei verlengen whiejjjjjj

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 20-05-2005 16:21 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44
CLB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:35:
[...]

Ik zou gewoon even wachten totdat T-mobile een officiele update uitgeeft. Er waren toch al geruchten dat ze er mee bezig waren dus. Volgens mij is het niet mogelijk om er weer een oude versie op te zetten (was toen met die Griekse rom die om de 15 seconden rebootte. Daar kon ook geen oude stabiele versie meer op worden gezet)
Inmiddels is de duitse T-mobile rom wel al uit... dus wie weet O-)
SW-Update (AMR, Sprachqualität) 1.06.130 für MDA Compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Paultje3181 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:19:

De garantie op de software vervalt uiteraard, maar de garantie op de hardware blijft gewoon behouden. Ik had ze een mailtje gestuurd voordat ik ging updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 07:55:
[...]

ik kan een deel van je vraag beantwoorden, en wel die van je gprs verbinding,

start - settings - connections - advanced - select networks
je moet een netwerk toewijzen aan:

programs that auto. connect to the internet --> internet acces
en
programs that auto connect a private network -- orange wap of orange world

wil je gratis kunnen browsen,
ga dan terug naar tasks
orangeworld/wap - edit proxy server
twee vinkjes (staan er al?)
proxy server: 10.250.255.188
advanced ->
http 10.250.255.188:5080
wap 10.250.255.188:9201
secure wap 10.250.255.188:9203
socks: 10.250.255.188:1080

zo staan de instellingen bij mij je kan nu internetten via orange wap/world
internetacces betaal je en gebruik je bv allleen voor msn etc

suc6!
Ik heb de proxy instellingen voor Orange world ingesteld nu

Bij de betalende Internet Acces hoef je geen proxy enzo in te vullen heh?

PS:
Mijn andere probleem, met mij hoofdtelefoontje (die met snoer), is opgelost sinds ik 1.11 heb geinstalleerd op me M500. Werkt nu perfect!
Me happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 07:09

KnOeFz

no comment...

Miki schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:37:
[...]

Inmiddels is de duitse T-mobile rom wel al uit... dus wie weet O-)
SW-Update (AMR, Sprachqualität) 1.06.130 für MDA Compact
Ik hoop wel dat ze dan een actuele update uitbrengen (1.11) en geen oude (1.06)

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

KnOeFz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:59:
[...]

Ik hoop wel dat ze dan een actuele update uitbrengen (1.11) en geen oude (1.06)
Denkt dat ze eerst met 1.06 komen en daarna met 1.11. Kan nog wel even duren verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Ik ga maandag mijn m500 ophalen bij mijn contractverlenging...

nu las ik dat er geen nederlands t9 op zat...
zou het niet mogelijk zijn om een t9-file van een smartphone (c500) te kopieren ? Het blijft immers Windows CE toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 18:06
sun.dace schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:35:

zou het niet mogelijk zijn om een t9-file van een smartphone (c500) te kopieren ? Het blijft immers Windows CE toch?
Als het werkt, wil je dat dan hier meleden? Zijn helboel mensen die er belang bij hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Mex schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:18:
[...]

Denkt dat ze eerst met 1.06 komen en daarna met 1.11. Kan nog wel even duren verwacht ik.
Waarom denk je dat? Dan kunnen ze ook wel eerst de 1.03 uitbrengen ;)

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou je T9 willen hebben op een toestel waar een volwaardig keyboard inzit, of zou je graag op je computer ook T9 willen hebben?

ik gebruik zelf veel block recognizer beetje(heel erg) palm actig, voor de liefhebbers, ik heb nog een oude palm stikker met het schrift erop, erg handy :P

wat ik ook regelmatig gebruik is fullscreen keyboard van SPB, gewoon met je vingers type!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

1 of 2 jarige verlenging (met welk abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb met succes het caseje gemod wat je bij de m500 krijgt. vond de riemklip maar irritant en heb het toelstel ook liever gewoon in me broekzak.
met een chirugen mesje de zijkanten stiksel weg gehaald en toen de klik eruit getrokken. beetje supzor lijm en gaan :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c.everdegem/m500_hoesje.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
CLB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:24:
[...]

1 of 2 jarige verlenging (met welk abbo)
Helaas met 2 jaar.. had liever 1 jaar gehad, maar ik bel blijkbaar te weinig (ookal ga ik regelmatig met 10-20 euro over mijn 30 euro heen...

Maargoed, ben tevreden over Orange.. en mijn spv100 heeft het ook 2 jaar uitgehouden, dus denk dat de m500 dat ook wel gaat redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 09:51:
heb met succes het caseje gemod wat je bij de m500 krijgt. vond de riemklip maar irritant en heb het toelstel ook liever gewoon in me broekzak.
met een chirugen mesje de zijkanten stiksel weg gehaald en toen de klik eruit getrokken. beetje supzor lijm en gaan :)
[afbeelding]
dit wil ook al een tijdje doen, maar zou het niet mooier zijn om de hele clip weg te halen?... dus ook het stukje doek waar deze achter zat?... of zit dat verlijmd?.. iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:49:
[...]

dit wil ook al een tijdje doen, maar zou het niet mooier zijn om de hele clip weg te halen?... dus ook het stukje doek waar deze achter zat?... of zit dat verlijmd?.. iemand al geprobeerd?
Als je dat doet dan heb je een vierkant vlak wat wit/grijs is, want je ziet dan de vulling en het materiaal waarvan de hoesgemaakt is, in dit geval een stuk karton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:49:
[...]

idd dan zie je karton en ziet er niet uit. op deze manier blijft het hoesje nog mooi. en past het lekker in je broekzak inplaats dat die clip in je zak duwt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Beste mensen, ik keek even op deze site: http://www.smartphonestunts.nl/ en ik vind de telefoons van orange en t-mobile niet erg op elkaar lijken terwijl het volgens de sp wel dezelfde moeten zijn. Kan iemand mij zeggen hoe dat komt. In de winkel leken ze ook wel beetje verschillend. Vind zelf diegene van orange mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Januszjes schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:47:
Beste mensen, ik keek even op deze site: http://www.smartphonestunts.nl/ en ik vind de telefoons van orange en t-mobile niet erg op elkaar lijken terwijl het volgens de sp wel dezelfde moeten zijn. Kan iemand mij zeggen hoe dat komt. In de winkel leken ze ook wel beetje verschillend. Vind zelf diegene van orange mooier.
Ze zijn aan 'de binnenkant' precies hetzelfde!! De software en het systeem waar het op draait zijn identiek aan elkaar alleen de 'buitenkant' is anders. En dat is wat jij bedoeld. De T-mobile versie is licht/ wit en de Orange versie is donker/ zilver. Dit is alleen het 'omhulseltje' wat verschilt.
Je hebt dus twee dezelfde apparaten alleen de toestellen zien er anders uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet voorbij zien komen sinds deel 1, maar volgens mij ZEER de moeite waard ;)

Voor alle Transport Tycoon fans... Er is ook een pocket pc editie

Afbeeldingslocatie: http://www.ppc-welt.info/community/attachment.php?attachmentid=8422&stc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:11

Eboman

Ondertitel

CLB schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:20:
SPV M500 is nog goedkoper geworden!
Hij is nu 64,95 bij een 1 jarig 32,50 abbo (voorheen was die 89,95)
31 mei verlengen whiejjjjjj
Is dit in de orangeshop zelf of heb je een ander adres hiervoor ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb dus wel serieuze intresse in dit toestel. Maar breekt dit scherm niet heel snel dan? Het lijkt me wel breekbaar opzich. Verder lijkt het me een echte topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eboman schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:27:
[...]

Is dit in de orangeshop zelf of heb je een ander adres hiervoor ?
staat op orange.nl (dus misschien is 't alleen via de orange-online-shop?? en niet in een reallife Orange-winkel) maar het is in ieder geval niet via een vage internetwinkel ofzo :)

EDIT: Kijk https://shop.orange.nl/pr...productbundel=2927&s=free maar

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 21-05-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:34:
Ik heb dus wel serieuze intresse in dit toestel. Maar breekt dit scherm niet heel snel dan? Het lijkt me wel breekbaar opzich. Verder lijkt het me een echte topper.
Alles aan dit toestel, dus ook het scherm, is duurzaam. Het hele toestel is van metaal gemaakt. Voelt aan als aluminium. Ik heb mijn MDA altijd in mijn broekzak zitten. Zolang je geen sleutels of andere metalen spullen in je zak bij je MDA/M500/S100 hebt breekt het scherm niet.
Je kan met de stylus bijna onmogelijk het scherm bekrassen, omdat de punt daarvan heel rond is. Je hoeft je echt geen zorgen te maken om het scherm tenzij je met opzet em wilt breken |:(

Weet iemand waar ik goedkope 1 of 2GB SD kaartjes kan krijgen? Ik vind 100 euro voor 1 GB nog al duur :P. Weet iemand waar? Sites of winkels?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Weet iemand waar ik goedkope 1 of 2GB SD kaartjes kan krijgen? Ik vind 100 euro voor 1 GB nog al duur :P. Weet iemand waar? Sites of winkels?
Dixons, 1GB Sandisk, 79,99

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Lang leve de PriceWatch B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:07:
Nog niet voorbij zien komen sinds deel 1, maar volgens mij ZEER de moeite waard ;)

[afbeelding]
Ik ga het meteen installeren, oude tijden herleven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ik niemand tegen de schenen trap als ik het hier neer zit maar dan moeten jullie het maar melden. Ik zit dus met het probleem dat mijn mda compact over de zeik is. Hij blijft staan in de
?Bootloader?. Nu heb ik al meerdere updates geprobeerd, maar krijg elke keer een country-id fout, iemand die weet hoe ik dat moet oplossen. Heb ook al geprobeerd hem te flashen zoals hierboven beschreven staat, maar dat werkt dus niet bij mij omdat ik niet op de pocket-pc kan komen. Heb ook al gezocht op pocketpc-club en xda-developers, maar daar ben ik er ook niet uitgekomen. Wil hem liever niet opsturen naar T-mobile ivm de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 10:46:
Hoop dat ik niemand tegen de schenen trap als ik het hier neer zit maar dan moeten jullie het maar melden. Ik zit dus met het probleem dat mijn mda compact over de zeik is. Hij blijft staan in de
?Bootloader?. Nu heb ik al meerdere updates geprobeerd, maar krijg elke keer een country-id fout, iemand die weet hoe ik dat moet oplossen. Heb ook al geprobeerd hem te flashen zoals hierboven beschreven staat, maar dat werkt dus niet bij mij omdat ik niet op de pocket-pc kan komen. Heb ook al gezocht op pocketpc-club en xda-developers, maar daar ben ik er ook niet uitgekomen. Wil hem liever niet opsturen naar T-mobile ivm de kosten.
Hoi je meld dat je niet op je mda kan komen, dan neem ik aan dat je bedoeld dat je geen active sync verbinding hebt.
Dat is geen probleem, want je hebt de activysync link niet nodig wanneer je gaat flashen, nog beter zelfs het eerste wat er gebeurd wanneer je begint te flashen is dat het flash progje je active sync verbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mijn contractsverlengingformulier heb ik hier thuisliggen en ik sta dus op het punt deze in te vullen

Maar ik heb nog een paar kleine vraagjes (SPV M500)
-Die headset die je erbij krijgt van Orange (die Mr. Butterfly) is dat wel handig of gewoon 'n prutding?

-Kun je je SPV M500 beveiligen met 'n wachtwoord?
Elke keer dat je 'n softreset doet, dat hij dan om 'n wachtwoord vraagt?

-Hoeveel smsjes kun je op de SPV M500 zelf opslaan of zit hier geen limiet aan?

-Welke e-book reader heb ik nodig om .lit bestanden te kunnen lezen? Op google en hierzo vind ik 5 verschillende e-bookreaders, maar welke heb ik dus nodig voor .lit bestanden?

-Waarvan is zo'n stylus gemaakt? Metaal of plastic?

-Is Activesync compitabel met Windows 98? Ik wil wel graag via BT kunnen msnen/ surfen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 10:46:
Ik heb je op ppc club een paar dagen geleden al een pm gestuurd maar daar reageer je niet op...
en je email heb je nergens vermeld. Je vraagt dingen die je daar niet op het forum mag vertellen vandaar dat ik je de pm gestuurd heb. De tweakers regels over firmware zijn me ook niet helemaal duidelijk maar ik heb geen zin in waarschuwingen of een ban ofzo op één van deze forums.

Neem eens contact met me op.

[ Voor 20% gewijzigd door KnOeFz op 22-05-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:25:
Mijn contractsverlengingformulier heb ik hier thuisliggen en ik sta dus op het punt deze in te vullen

Maar ik heb nog een paar kleine vraagjes (SPV M500)
-Die headset die je erbij krijgt van Orange (die Mr. Butterfly) is dat wel handig of gewoon 'n prutding?

-Kun je je SPV M500 beveiligen met 'n wachtwoord?
Elke keer dat je 'n softreset doet, dat hij dan om 'n wachtwoord vraagt?

-Hoeveel smsjes kun je op de SPV M500 zelf opslaan of zit hier geen limiet aan?

-Welke e-book reader heb ik nodig om .lit bestanden te kunnen lezen? Op google en hierzo vind ik 5 verschillende e-bookreaders, maar welke heb ik dus nodig voor .lit bestanden?

-Waarvan is zo'n stylus gemaakt? Metaal of plastic?

-Is Activesync compitabel met Windows 98? Ik wil wel graag via BT kunnen msnen/ surfen
1. kut ding serieus, komt veel terug voor reparatie, de nieuwe butterfly 2 is veel beter!
2. ja, ja, ik vind het zelf alleen erg irritant om steeds en je username en je password te moeten in typen :(
3. al sla je me dood, gewoon tot je geheugen vol is :?
4. .lit :? waarom niet gewoon .pdf :?, probeer het ebook in pdf te krijgen en ik denk dat 1 van de 5 van google ook wel werkt
5. ik denk het wel, denk zelfs dat het een stuk eenvoudiger gaat dan op XP en 2000

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:33:
[...]

1. kut ding serieus, komt veel terug voor reparatie, de nieuwe butterfly 2 is veel beter!
2. ja, ja, ik vind het zelf alleen erg irritant om steeds en je username en je password te moeten in typen :(
3. al sla je me dood, gewoon tot je geheugen vol is :?
4. .lit :? waarom niet gewoon .pdf :?, probeer het ebook in pdf te krijgen en ik denk dat 1 van de 5 van google ook wel werkt
5. ik denk het wel, denk zelfs dat het een stuk eenvoudiger gaat dan op XP en 2000
-Ohw okeey. Naja als die niet werkt verkoop ik 'm wel voor een paar euro's
-dankje. Lijkt me wel handig juist, zodat niet iedereen je ding kan 'beheren'
-okee
-omdat de meeste ebooks die ik heb in .pdf staan maar een aantal (goede) in .lit. En als ik op google zoek voor een .lit ebookreader krijg ik 5 readers, maar welke is nu gewoon simpel voor .lit (ik
-Zou mooi zijn. Kan iemand dit bevestigen of 't werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

CLB schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:25:
Google: lit + pocket pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Weet iemand een goed FTP programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
CLB schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:00:
[...]

dus toch Microsoftreader! Dankje
je kan je pdf ook via word omzetten naar lit, op de office site staat een plugin voor word.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kassad schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:19:
[...]

je kan je pdf ook via word omzetten naar lit, op de office site staat een plugin voor word.
Welke officiele site? Heb je misschien 'n linkje
en .lit omzetten in .pdf?
Want er staat toch al een .pdf viewer op de SPV M500??
dus is het handiger om alleen die te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steed met men rom versie op 1.01.00
Engelstalige versie.

Maar na het lezen van dit topic is me nog steeds niet duidelijk:
Kan ik gewoon updaten of moet ik iets speciaals hebben (tmobile toetsel)
Waar kan ik de update vinden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:20:
Ik zit nog steed met men rom versie op 1.01.00
Engelstalige versie.

Maar na het lezen van dit topic is me nog steeds niet duidelijk:
Kan ik gewoon updaten of moet ik iets speciaals hebben (tmobile toetsel)
Waar kan ik de update vinden..?
Nou, dan lees je niet echt best (understatement :X ). Het staat in de eerste de beste post Eggy in "HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA C...".

Lees anders gewoon ook even een paar voorgaande delen door, dan kun je nog wat meer info vinden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.clubimate.com/default.aspx

ben dus tot die site gekomen maar ik kan me met geen mogelijkheid aanmelden steeds zegt die dat mijn imei nummer niet klopt.. :S

Wat nu nog mijn vraag is:

Kan ik de firmware die daar te downloden is zonder problemen op mijn S100 tmobile gelockt zetten..?

Zo ja kan iemand met een account deze versie:
(New!) ExtROM version 1.11.132 (WWE)

voor mij versieren..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:35:
https://www.clubimate.com/default.aspx

ben dus tot die site gekomen maar ik kan me met geen mogelijkheid aanmelden steeds zegt die dat mijn imei nummer niet klopt.. :S

Wat nu nog mijn vraag is:

Kan ik de firmware die daar te downloden is zonder problemen op mijn S100 tmobile gelockt zetten..?

Zo ja kan iemand met een account deze versie:
(New!) ExtROM version 1.11.132 (WWE)

voor mij versieren..?
Je moet echt 'n I-mate Jam hebben en je kunt je dus niet aanmelden met een S100 tmobile gelockt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik een update dan vinden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 20:24:
waar kan ik een update dan vinden..?
Dit en de vorige topics doorkijken... Wel een beetje moeite willen doen hoor ;) Het staat echt vaak uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die worms world party is echt funny. tombraider 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:07:

[afbeelding]
\o/ nou moest ik van Canaria al een M500 nemen, maar nu er ook TTDX is ben ik helemaal om. Morgen naar Orange toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

www.pdagold.com
www.pocketthemes.com
www.pocketpcthemes.com

Even een pare leuke "theme-sites" tussendoor.
Ik heb er al een hele hoop uitgezocht, DEZE vind ik persoonlijk wel aardig, en gebruik ik op dit moment. (de NEW button wordt tevens zwart, ziet er goed uit)

Afbeeldingslocatie: http://sspil.photosite.com/~photos/tn/155_1024.ts1116790741234.jpg

Offtopic: lijkt me een hele vette film _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door SaN op 22-05-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

zeef schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:00:
[...]

\o/ nou moest ik van Canaria al een M500 nemen, maar nu er ook TTDX is ben ik helemaal om. Morgen naar Orange toe :)
Jeezzz, luister eens eerder naar de pro's, heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Heb jij er ook een? Welk smaakje provider? Bevalt 'ie ?

offtopic:
Naar Canaria luisteren dat doen we natuurlijk `aaaaaaaltijd maar extern mogen we natuurlijk nooit laten blijken wat voor een schrikbewind invloed Canarai op ons heeft uitoefent :P

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 22-05-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
JelmerV schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:11:
[...]

Ik gebruik z2 remote2pc. Werkt perfect, je krijgt dan op je mda gewoon je bureaublad te zien enz..
Goed, bij jou werkt het. Kun je mij uitleggen hoe je via dit programma een bluetooth verbinding legt? Bij mij werkt het namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

zeef schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:00:
[...]

Haha jij bent echt leip! Ik ga met je mee!
Alleen niet morgen (dan beginnen de examens)
maar een weekje later! Is dat ook goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

zeef schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:20:
Heb jij er ook een? Welk smaakje provider? Bevalt 'ie ?

offtopic:
Naar Canaria luisteren dat doen we natuurlijk `aaaaaaaltijd maar extern mogen we natuurlijk nooit laten blijken wat voor een schrikbewind invloed Canarai op ons heeft uitoefent :P
de m500, gratis internetten met orange world, voice recognition dialing sucked om nl namen op z'n engels uit te spreken, t9 is er ook niet in nl, hij is vriendjes met mijn sbs2003 exchange server B) , nu alleen nog een vpn verbinding op proberen te zetten, de bt headset voice dialing werkt niet, ik sta best wel voor lul in de trein met mijn oude telefoongeluid, msn-en vanuit de trein is sooww onwijs 1337, qua fotocamera is ie erg ok, mms-en is da bomb, oja en mijn telefoonrekening loopt als een tierelier, ben dus erg goed de economie aan het stimuleren vanaf de vraagzijde,

kortom... canaria bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

cutter schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:00:
[...]
voice recognition dialing sucked om nl namen op z'n engels uit te spreken, ...
Voicedialing tip: VITO Voice Dialer

Ik heb eerder de meegeleverde Fonix software geprobeerd, MS Voicecommand en nog wat software die ik niet eens meer kan herinneren, maar allemaal weer teleurgesteld verwijderd. Het bovenstaand proggie doet gewoon wat ie moet doen zoals ik het van mijn oude Nokia's enSony-Ericssons gewend was; knoppie indrukken, naam zeggen, MDA herhaalt de naam en belt vervolgens. Werkt perfect.

Veder is ie 'skinnable' en ook landscape te gebruiken... ik heb hem pas één dag maar ben er erg enthousiast over. Helaas nog niet getest in de auto. Ook weet ik niet of je kan instellen dat ie met het knopje van je meegeleverde headsetje geactiveerd wordt, dat zou wel relaxed zijn. Mij MDA doet helemaal niets als ik op dat knopje druk (behalve dan opnemen als ik gebeld word) dus ik ben bang dat dat laatste niet zal gaan.

:Y)

[ Voor 2% gewijzigd door KnOeFz op 22-05-2005 22:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

@cutter
kan je met sbs2003 server ook bijv videobestanden afspelen op je m500 via BT?
of in je mappen van je PC via je M500?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
cutter schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:00:
[...]

de m500, gratis internetten met orange world, voice recognition dialing sucked om nl namen op z'n engels uit te spreken, t9 is er ook niet in nl, hij is vriendjes met mijn sbs2003 exchange server B) , nu alleen nog een vpn verbinding op proberen te zetten, de bt headset voice dialing werkt niet, ik sta best wel voor lul in de trein met mijn oude telefoongeluid, msn-en vanuit de trein is sooww onwijs 1337, qua fotocamera is ie erg ok, mms-en is da bomb, oja en mijn telefoonrekening loopt als een tierelier, ben dus erg goed de economie aan het stimuleren vanaf de vraagzijde,

kortom... canaria bedankt :)
\o/ nou, ben heel benieuwd. Ik hou mijn P900 voorlopig nog even aan als backup :) BT headsets vind ik maar niks eigenlijk, dus daar zal ik niet snel last van hebben. Voice dial doe ik ook al jaaaaren niet meer (alleen met de T18 ooit gedaan) dus mis ik ook niet.

offtopic:
[quote]CLB schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:43:
[...]

Haha jij bent echt leip! Ik ga met je mee!
[/quote]

* zeef ? Leip? Hmmm dapper mannetje ben jij, er zijn er al voor minder 'verdwenen'

MUHAHAHAHAA })

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

zeef schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:34:
[...]
Voice dial doe ik ook al jaaaaren niet meer (alleen met de T18 ooit gedaan) dus mis ik ook niet.
Ik vind voicedialing in de auto 'onmisbaar'

Zeker met het toch wat onhandige bedienen met 1 hand van de MDA.

[ Voor 14% gewijzigd door KnOeFz op 22-05-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeieavond mensen!

Ik weet niet of deze vraag al was beantwoord, maar ik las veel vragen over dat album art in windows media player mobile, oftewel dat je het album hoesje te zien krijgt tijdens het afspelen van nummers.

Volgens microsoft krijg je dit alleen voor elkaar als je je muziek op je PDA zet d.m.v. synchroniseren met je desktop media player, ervan uitgaande dat je op je desktop de album art er al bij hebt zitten. Dit kan weer op 2 manieren, of door album art via internet door media player zelf erbij te laten zetten(levert vaak van die leuke bestandsnamen in je albums op!) of door zelf een plaatje er bij te zetten en deze 'folder.jpg' te noemen.

Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat zodra de album art(hoesje dus) te groot is voor de PDA, hij em niet meeneemt met synchroniseren en dus heb je geen plaatje. Daarnaast vind ik dat syncroniseren zelf niet de handigste methode.. Wat je dus ook kunt doen! is gewoon het plaatje via activesync zelf in het albummapje zetten, en deze de naam 'folder.jpg' mee te geven. Bij het versturen via activesync wordt het plaatje geconcerteerd naar PDA formaat, en door de hernoeming pakt media player em! Tada!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer eens wat probleempjes met me GPRS hoor :(
Ik zal het even proberen uit te leggen.

Ik moest na het updaten naar rom 1.11 mijn gprs instellingen opnieuw instellen en heb wat info gehad van iemand hiero op het forum, maar na alles te hebben ingesteld kom ik op nog wat irritante dingen uit.

1. Zodra ik een internet verbinding maak (zowel internet acces (betaald) als Orange World) kan ik het niet verbreken, maar doet hij dit zelf? Misschien iets verkeerd aan me instellingen ofzo, ik heb geen idee.

2. Internet Acces werkt perfect, alleen kan ik nergens op komen met Orange World.

Ik zal even vertellen wat me instellingen zijn, en kunnen jullie me corrigeren wat ik fout gedaan heb...
Internet Acces (betaald)
Modem: Cellular Line (GPRS)
APN: internet
en voor de rest niks ingevuld..

Orange World (gratis)
Advanced: Servers: Use Specific...
DNS 10.250.255.188
ALT DNS 10.250.255.188
Proxyserver:
allebei aangevinkt
prox server: 10.250.255.188
advanced:
HTTP: 10.250.255.188:5080
wap: 10.250.255.188:9201
Sec Wap: 10.250.255.188:9203
Socks 10.250.255.188:1080
Type: socks 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:46:
Ik heb weer eens wat probleempjes met me GPRS hoor :(
Ik zal het even proberen uit te leggen.

Ik moest na het updaten naar rom 1.11 mijn gprs instellingen opnieuw instellen en heb wat info gehad van iemand hiero op het forum, maar na alles te hebben ingesteld kom ik op nog wat irritante dingen uit.

1. Zodra ik een internet verbinding maak (zowel internet acces (betaald) als Orange World) kan ik het niet verbreken, maar doet hij dit zelf? Misschien iets verkeerd aan me instellingen ofzo, ik heb geen idee.

2. Internet Acces werkt perfect, alleen kan ik nergens op komen met Orange World.

Ik zal even vertellen wat me instellingen zijn, en kunnen jullie me corrigeren wat ik fout gedaan heb...
Internet Acces (betaald)
en voor de rest niks ingevuld..

Orange World (gratis)
Advanced: Servers: Use Specific...
DNS 10.250.255.188
ALT DNS 10.250.255.188
Proxyserver:
allebei aangevinkt
prox server: 10.250.255.188
advanced:
HTTP: 10.250.255.188:5080
wap: 10.250.255.188:9201
Sec Wap: 10.250.255.188:9203
Socks 10.250.255.188:1080
Type: socks 4
Lees dit even door: http://www.leukbellen.nl/OrangeWorld/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Laatst online: 22-11-2024
T9 Nederlands is wel te regelen via WordLogic met Dutch Dictionary. Werk erg goed.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu dus al 2 dagen 7 topics door telezen,

Opzoek naar de Tmobile 1.11.0 rom update.
Die zou dus

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=19676

of

http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=292.0

te vinden moeten zijn. Iemand die wel nog een werkende link heeft naar de Tmobile 1.11.0 ROM update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik blijf erbij dat je echt niet goed zoekt, maar om je toch maar te helpen, daar gaat het toch om. Allereerst er is nog helemaal geen Tmobile 1.11 rom update, dus kun je lang zoeken. Je moet gewoon een Qtec rom update downloaden, en daarbij nog een paar andere filetjes. De romupdate kun je bijv. hier downloaden (staat ook in dit draadje):

http://www.qtek.nl/s100/M..._11100_550_11100_Ship.rar

Dan de no id patch:

ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...cian/MaUpgradeUt_noID.exe
Ok here it goes

1. Download the Rom file

2. Right click and extract to a named folder (met winrar)

3. You should end up with about 6 - 8 individual files; ms.nb1, radio.nb1, nk.nb1 ruu.conf, ruu.dll, enterbl, getdevicedata and maupgradeut, the maupgradeut is the file that runs the upgrade if you were an iMate user, however as a MDA user you need to get hold of the maupgradeut_noid file which could be obtained over the net or from the XDA developers site.

4. Once you have this maup....noid file you will need to add this to the folder created above as this is the file needed to initiate the upgrade.

5. In ActiveSync, click on file and connection settings and untick the USB connection.

6. Connect the phone to the USB, and run the maupdateut_noid,

7. The upgrade wizard wil start, go through a few checks then eventually come up with the coutry Id error.

8. Run the maupgradeut_noid file again and this time it should allow you to run the wizard.

9. The process should then go through 3 stages which should last about 10 - 15 minutes.

10. When finished you should get the upgrade successful notification and a prompt to reset the device

11. Hope that helps.

12. Rgds

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Underworld schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:16:
@cutter
kan je met sbs2003 server ook bijv videobestanden afspelen op je m500 via BT?
of in je mappen van je PC via je M500?
Niet makkelijk nee. Ik had het alleen over synchen met exchange, dus niet met je outlook personal folder of het benaderen van bestanden op je server, dat moet je los van elkaar zien. Je merkt overigens dat het hele synchroniseren met exchange nog in de kinderschoenen staat. Als je meerdere smtp acounts hebt werkt het hele verhaal niet. Je krijgt, voordat je het ueberhaupt aan de praat hebt, een hoop nietszeggende errors. Met symantec pcanywhere kon ik wel mijn pc 'bemuizen' alleen is dat denk ik niet wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

KnOeFz schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:15:
[...]

Ook weet ik niet of je kan instellen dat ie met het knopje van je meegeleverde headsetje geactiveerd wordt, dat zou wel relaxed zijn. Mij MDA doet helemaal niets als ik op dat knopje druk (behalve dan opnemen als ik gebeld word) dus ik ben bang dat dat laatste niet zal gaan.

:Y)
De BT butterfly knop voor voice dialing induwen werkt niet. Op een andere telefoon werkt het wel, en als iemand weet waar je het in zou kunnen stellen, hou ik me erg aanbevolen. Redialing doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Ik heb de fijne Qtek 1.11 ROM erop zitten, maar dat ClearVue PPT en PDF is maar troep, nou neemt die shit zoveel plaats in dat adobe reader er niet meer bij past.. enig idee hoe ik deze fijn verwijder, of moet ik 'm dan weer flashen o.i.d.?

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een probleem. Ik probeer een programma te deinstalleren (Batmon2K), maar nu krijg ik telkens een foutmelding dat het programma nog loopt en dat hij in de map \windows\startup vermeld staat. Hij wordt echter niet weergegeven in de lijst programma's die je kunt afsluiten via geheugenbeheer. Ik wil er nu vanaf, omdat ik dus een betere utility heb gevonden die hetzelfde kan, maar ik krijg m niet verwijderd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:44:
Ik blijf erbij dat je echt niet goed zoekt, maar om je toch maar te helpen, daar gaat het toch om. Allereerst er is nog helemaal geen Tmobile 1.11 rom update, dus kun je lang zoeken. Je moet gewoon een Qtec rom update downloaden, en daarbij nog een paar andere filetjes. De romupdate kun je bijv. hier downloaden (staat ook in dit draadje):

Dan de no id patch:

[...]
oke thnx dit is al een hele stap,

Afbeeldingslocatie: http://www.stv-online.nl/error150.GIF

Dat is het enichste probleem dat ik nu nog heb nadat ik de MaUpgradeUt_noID.exe een aantal keren heb gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:53:
[...]

oke thnx dit is al een hele stap,

[afbeelding]

Dat is het enichste probleem dat ik nu nog heb nadat ik de MaUpgradeUt_noID.exe een aantal keren heb gestart.
Ik heb zelf een M500 en heb dus nog niet geflashed, maar wellicht kan iemand helpen die wel al heeft geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik de orginele ROMUpgradeUt.exe
run krijg ik een 101 error. (kan geen connectie maken)

Wat ik ook vreemd vind bij de MaUpgradeUt_noID.exe

is dat het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.stv-online.nl/upgrade.bmp

helemaal leeg blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje :

Die rom-update die men kan dwnloaden op www.qtek.nl
Kan ik deze toepassen op mijn QTEK S100 .
Deze heb ik niet aangeschaft bij een operator ( T-Mobile, Orangen ... ) .

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:13:
vraagje :

Die rom-update die men kan dwnloaden op www.qtek.nl
Kan ik deze toepassen op mijn QTEK S100 .
Deze heb ik niet aangeschaft bij een operator ( T-Mobile, Orangen ... ) .

:)
Sure thing, heb ik ook gedaan.

Heb nu wel een probleem dat ik dus een programmaatje niet uninstalled krijg, maar ik betwijfel of dat met de ROM update heeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt geen simlock...?

en welke rom update heb je daar gedownload (site is namelijk down)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Ik krijg de foutmelding dat ik een verkeerde country code heb :( Zijn er nog meer talen roms die ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 18:06
Ruthger schreef op maandag 23 mei 2005 @ 00:47:
T9 Nederlands is wel te regelen via WordLogic met Dutch Dictionary. Werk erg goed.
Kan je mij (ons) vertellen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen? Ben namelijk al een tijdje op zoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadango schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:19:
Ik krijg de foutmelding dat ik een verkeerde country code heb :( Zijn er nog meer talen roms die ik kan proberen?
ja welke taal is jou, pocket pc dit probleem heb ik namelijk ook op die van mij.
En heb je er een simlock op van je provider..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Alles is in het engels. Er zit een t-mobile simlock op maar dat moet niet uitmaken als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:45:
Ik heb dus een probleem. Ik probeer een programma te deinstalleren (Batmon2K), maar nu krijg ik telkens een foutmelding dat het programma nog loopt en dat hij in de map \windows\startup vermeld staat. Hij wordt echter niet weergegeven in de lijst programma's die je kunt afsluiten via geheugenbeheer. Ik wil er nu vanaf, omdat ik dus een betere utility heb gevonden die hetzelfde kan, maar ik krijg m niet verwijderd. Iemand een idee?
Ga eerst naar start-settings-today en vink daar het progje uit bij je Today plug-ins. Daarna zou het verwijderen wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Laatst online: 22-11-2024
T9 Dutch kan door Wordlogic Keyboard te kopen en te installeren :)

Trail
WordLogic Keyboard Trial
WordLogic Dutch Dictionary Trial
Deze versie geeft je elke zoveel minuten een popupje.... Errug irritant.

Buy
WordLogic Keyboard Dutch
WordLogic LITE Dutch

[ Voor 22% gewijzigd door ruthger op 23-05-2005 14:32 ]

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadango schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:06:
Alles is in het engels. Er zit een t-mobile simlock op maar dat moet niet uitmaken als het goed is.
Ik heb het klaar gekregen. Een Tmobile gelockt toestel voorzien van Versie: 1.11.00 WWE

ik heb het volgende gedaan:

Download eerst:

Download dan de 1.11.00 WWE Firmware:
http://beta.main-hosting...._10600_116_10500_SHIP.zip

MA_DT_WWE_DutchRetail_11100_550_11100_Ship.rar pak je uit in een map.
in diezelfde map plaats je:
MaUpgradeUt_noID.exe
MA_Qtek(BrPt)_10600_116_10500_SHIP.exe (uit de ZIP file.

Vervolgens run je:
MA_Qtek(BrPt)_10600_116_10500_SHIP.exe

Na de language fout melding sluit je deze.

Dan run je:
MaUpgradeUt_noID.exe

eventueel nog een 2de keer, na de foutelding.
Dan moet het werken. meer heb ik niet gedaan.
Met dank aan alle antwoorden op mijn vragen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke,

Ik ga een erg domme vraag stellen nu;

Ik heb de bluetooth tool geladen op de pocketpc en bluetooth draaid nu beter op mijn MDA.
Bestanden kunnen ontvangen worden. Bijv. jpg files vanaf m'n SE 610.

Maar hoe verzend ik dan een bestand naar een ander device?? :/

Ben ik nu dom of zie ik iets over het hoofd? Ik dacht dat het net zo makkelijk ging als verzenden via IR, dat is gewoon op de file klikken in explorer en ingedrukt houden, beam file... that's it. Maar in dit snelmenu is verzenden via bluetooth niet beschikbaar.

Hoe gaat dit in zijn werking mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
Dit is simpler dan je denkt. Je bent in de File explore en je drukt op Beam file en dan gaat ie zoeken naar apparaten in de buurt (mits je BT aan staat ;) ). Dan druk je op het desbetreffende apparaat et voilà :)

edit

Sorry had je post niet goed door gelezen :z . Maar als je BT aan heb staan dan komen er vanzelf toch apparaten tevoorschijn?

[ Voor 25% gewijzigd door Josha872 op 23-05-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind probleem met activeSync is opgelost lag aan mijn pc.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb sinds kort ook de M500.
Het lukt me nu niet om het sms-toontje te veranden.
Als ik de wav. file in het mapje windows gooi, dan zie ik hem wel staan in het drop down menu, maar als ik dan op play drukt hoor ik niks. Heb precies hetzelfde als ik die wav file als alarm wil gebruiken, dan klik ik hem aan en dan zet hij hem automatisch weer op default.

Moet je wav file aan bepaalde voorwaarden voldoen om als smstoon te worden afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:29:
Hey,

Ik heb sinds kort ook de M500.
Het lukt me nu niet om het sms-toontje te veranden.
Als ik de wav. file in het mapje windows gooi, dan zie ik hem wel staan in het drop down menu, maar als ik dan op play drukt hoor ik niks. Heb precies hetzelfde als ik die wav file als alarm wil gebruiken, dan klik ik hem aan en dan zet hij hem automatisch weer op default.

Moet je wav file aan bepaalde voorwaarden voldoen om als smstoon te worden afgespeeld?
dit heb ik ook geprobeerd op mijn S100 met een MP3 file... (8 MB)
Ben erverder niet naar gaan zoeken maar het werkte niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt!

De wav file meot gewoon in 16bit, anders doet ie het nie :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.