Voer tmail.exe eens in als exeption in SPB pocket plus en kijk of dat helpt (staat ook in de startpost om het probleem met dubbele smsjes te voorkomen).
Hi,
Ik heb toch nog een vraag over het aanpassen van de standaard USB lader zodat die wel werkt op de MDA compact. -Ik heb het nog nergens kunnen vinden. Het lijkt mij een enorm gepriegel om de mini-usb-b connector aan te passen (en ik hou de sync kabel liever heel). Nou heeft mijn autolader gewoon een normale usb-poort als uitgang. Kan iemand mij uitleggen hoe ik die aanpas (met soldeer). Of kan dat niet?
of anders een verwijzing naar een plek waarin dat duidelijk wordt uitgelegd? (niet naar de oude thread hier natuurlijk!)
Thx,
Arjan
MDA-Compact
R: 1.11.00
Ik heb toch nog een vraag over het aanpassen van de standaard USB lader zodat die wel werkt op de MDA compact. -Ik heb het nog nergens kunnen vinden. Het lijkt mij een enorm gepriegel om de mini-usb-b connector aan te passen (en ik hou de sync kabel liever heel). Nou heeft mijn autolader gewoon een normale usb-poort als uitgang. Kan iemand mij uitleggen hoe ik die aanpas (met soldeer). Of kan dat niet?
of anders een verwijzing naar een plek waarin dat duidelijk wordt uitgelegd? (niet naar de oude thread hier natuurlijk!)
Thx,
Arjan
MDA-Compact
R: 1.11.00
Verwijderd
Dank je wel, dit lijkt inderdaad de oplossing.Jimster schreef op maandag 16 mei 2005 @ 01:25:
[...]
Voer tmail.exe eens in als exeption in SPB pocket plus en kijk of dat helpt (staat ook in de startpost om het probleem met dubbele smsjes te voorkomen).
Ander probleem is dat ik wel MMS kan versturen, maar ze niet ontvang.
Ik gebruik ROM v1.11 WWE
Enig idee?
ik heb zelfs een 2GB Ultra II erin zitten, is super! ( via E-bay in Cananda gekocht voor 150.--)gium schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:07:
[...]
dank je wel voor de info. Zijn er nog meer mensen die erg tevreden zijn met een Ultra II kaartje en het verschil in werking hebben gemerkt?
en idd start TT sneller op, met de nemerix BT muis is mijn nav razendsnel opgestart!!
djamilo
Heb ik ook gehad, denk dat dat ook door SPB komt. Bij mij lichtte de backlight wel op als ik een MMS naar me M500 verstuurde, maar er gebeurde verder niks. Op de een of andere manier verdween het MMSje. Heb tientallen MMSjes verstuurd, maar soms kwam ie wel aan en soms niet. De laatste week doet MMS het gewoon weer wel.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 09:18:
[...]
Dank je wel, dit lijkt inderdaad de oplossing.
Ander probleem is dat ik wel MMS kan versturen, maar ze niet ontvang.
Ik gebruik ROM v1.11 WWE
Enig idee?
Verwijderd
Ik heb nu Windows mediaplayer 10 op mijn pc.
Als ik muziek afspeel dan verschijnt onder tab "afspelen" een plaatje van de cd-hoes.
Dit schijnt ook mogelijk te zijn op de pocket pc.
Ik heb gesynchroniseerd via media player 10, de muziek staat keurig op de M500 maar de plaatjes van de cd-hoes komen niet in beeld!
Weet iemand hoe ik die plaatjes ook op de M500 zie?
Willem Jan
Als ik muziek afspeel dan verschijnt onder tab "afspelen" een plaatje van de cd-hoes.
Ik heb gesynchroniseerd via media player 10, de muziek staat keurig op de M500 maar de plaatjes van de cd-hoes komen niet in beeld!
Willem Jan
good question!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:13:
Willem Jan
zou ik ook wel willen weten ik zag volgens mij ergens een screenshot hiervan!
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
Waarschijnlijk lachen jullie om mijn volgende vraag....
Hoe formateer ik mijn geheugen kaart? Ik heb namelijk geen handige cardreader.
Pocket Mechanic, daar doe ik het mee. Werkt subliem.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:46:
Waarschijnlijk lachen jullie om mijn volgende vraag....
Verwijderd
Hebben degene met 256 MB kaart ook dat als hij volledig geformateerd is er alsnog 30 MB in gebruik is ???? Ik kan er maar 208MB op kwijt
Ik gebruik z2 remote2pc. Werkt perfect, je krijgt dan op je mda gewoon je bureaublad te zien enz..Radical1980 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 01:03:
Zijn er mensen die een programma weten waarmee je de pc kan besturen via bluetooth?
Ik probeer een film over te zetten naar mijn M500, netjes geconverteerd naar Pocket PC formaat. Alleen nu begint hij met overzetten, maar active sync stopt er na 5 minuten (ongeveer) steeds mee? Op mijn desktop pc kan ik dan niet meer in mijn M500 komen (via Windows verkenner) en ik moet opnieuwe connecten om dit weer te zien.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
edit 1: Bij de Sync opties, staat "maintain connection" aangevinkt bij "after syncing:"
edit 2: Nog een keer geprobeerd, met "memory" open, zodat ik kan zien dat de storage card gevuld wordt. Dit gebeurt ook, 1 MB/ 3 sec, niet echt snel, maar ja. Nu stopt ie er na 10 minuten weer mee, net nu de film er bijna helemaal op staat!
En er staat ook nergens op de storage card een bestand van +/- 200 MB. Total commander geeft aan dat alle bestanden op de storage card 129 MB zijn, maar "memory" geeft aan dat er 300+ MB in beslag wordt genomen?
edit 1: Bij de Sync opties, staat "maintain connection" aangevinkt bij "after syncing:"
edit 2: Nog een keer geprobeerd, met "memory" open, zodat ik kan zien dat de storage card gevuld wordt. Dit gebeurt ook, 1 MB/ 3 sec, niet echt snel, maar ja. Nu stopt ie er na 10 minuten weer mee, net nu de film er bijna helemaal op staat!

[ Voor 51% gewijzigd door B-Force op 16-05-2005 15:31 ]
ik heb veel van deze reeks topics gelezen maar heb nog een vraagje 
buitenom dat ik er nog _steeds_ niet in ben geslaagd activesync via bt werkend te kkrijgen
ik heb al mijn contacten van sim naar "contacts" gekopieerd, daarin kan je ook meer info over contactpersoon kwijt enzo. maar nu als ik wil gaan bellen of smsen blijft ie ook de dingen op mn simkaart vinden. is dit makkelijk uit te zetten zodat ik alleen nog contacts uit het adrtesboek zie zeg maar? (want alles van simkaart gooien is voor mij niet de beste oplossing)
buitenom dat ik er nog _steeds_ niet in ben geslaagd activesync via bt werkend te kkrijgen
ik heb al mijn contacten van sim naar "contacts" gekopieerd, daarin kan je ook meer info over contactpersoon kwijt enzo. maar nu als ik wil gaan bellen of smsen blijft ie ook de dingen op mn simkaart vinden. is dit makkelijk uit te zetten zodat ik alleen nog contacts uit het adrtesboek zie zeg maar? (want alles van simkaart gooien is voor mij niet de beste oplossing)
pff dat geintje had ik ook nou ja dat ie die hoeveelheid MB aangeeft die er niet op staat, alleen met formateren krijg je dat weer goed!B-Force schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:45:
Ik probeer een film over te zetten naar mijn M500, netjes geconverteerd naar Pocket PC formaat. Alleen nu begint hij met overzetten, maar active sync stopt er na 5 minuten (ongeveer) steeds mee? Op mijn desktop pc kan ik dan niet meer in mijn M500 komen (via Windows verkenner) en ik moet opnieuwe connecten om dit weer te zien.
edit 2: Nog een keer geprobeerd, met "memory" open, zodat ik kan zien dat de storage card gevuld wordt. Dit gebeurt ook, 1 MB/ 3 sec, niet echt snel, maar ja. Nu stopt ie er na 10 minuten weer mee, net nu de film er bijna helemaal op staat!En er staat ook nergens op de storage card een bestand van +/- 200 MB. Total commander geeft aan dat alle bestanden op de storage card 129 MB zijn, maar "memory" geeft aan dat er 300+ MB in beslag wordt genomen?
ik zou gewoon een cardreader kopen (10 eurie)
dan ben je van het gezeik af!
gewoon al je bestanden die op je SD kaart staan naar je PC over zetten en dan je kaart formateren en dan alles weer terug zetten (incl. je film) that's all
Verwijderd
Ik heb hem ook besteld,
Hoop hem deze week te krijgen.
Maar ik heb een paar maanden geleden een programma gevonden daarmee kun je:
je pocket pc bedienen via jou desktop pc:
je ziet het scherm dus op je gewone monitor, en bediend zo je pockte pc
Ik kan dit echter nerges meer vinden weet iemand zo'n soort programma...?
Hoop hem deze week te krijgen.
Maar ik heb een paar maanden geleden een programma gevonden daarmee kun je:
je pocket pc bedienen via jou desktop pc:
je ziet het scherm dus op je gewone monitor, en bediend zo je pockte pc
Ik kan dit echter nerges meer vinden weet iemand zo'n soort programma...?
http://www.microsoft.com/...2b006edfe9&DisplayLang=en
Bedoel je dit?
- ActiveSync Remote Display - Display Pocket PC applications on your desktop or laptop without needing any device side configuration.
Bedoel je dit?
- ActiveSync Remote Display - Display Pocket PC applications on your desktop or laptop without needing any device side configuration.
Card reader is inderdaad wel handig ja. Ga er morgen meteen een halen.Underworld schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:09:
[...]
pff dat geintje had ik ook nou ja dat ie die hoeveelheid MB aangeeft die er niet op staat, alleen met formateren krijg je dat weer goed!
ik zou gewoon een cardreader kopen (10 eurie)
dan ben je van het gezeik af!
gewoon al je bestanden die op je SD kaart staan naar je PC over zetten en dan je kaart formateren en dan alles weer terug zetten (incl. je film) that's all
Ik heb in ieder geval wel een tijdelijke oplossing nu:: elke 5 minuten (terwijl je de film overzet) op "sync" klikken op je desktop Active Sync. Dan maakt hij weer voor 5 minuten verbinding en gaat hij verder met kopieren.
Joe!!!!B-Force schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:40:
[...]
Card reader is inderdaad wel handig ja. Ga er morgen meteen een halen.
Ik heb in ieder geval wel een tijdelijke oplossing nu:: elke 5 minuten (terwijl je de film overzet) op "sync" klikken op je desktop Active Sync. Dan maakt hij weer voor 5 minuten verbinding en gaat hij verder met kopieren.

oh gelukkig is het tijdelijk!!!!
Verwijderd
Nee, dit is zodat je zonder ppc applicaties kunt testen.FlorisB schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:58:
http://www.microsoft.com/...2b006edfe9&DisplayLang=en
Bedoel je dit?
Wat ik zoek is echt om zegmaar je ppc over te nemen, en te bedienen via je desktop pc
Verwijderd
Sorry voor mijn late reactie, en sorry voor mijn onduidelijke vragenCLB schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:57:
[...]
-Connecten met wat, via wat enzovoorts! Meer details!
-Je hebt een M500 en je hebt er een headset bijgekregen?
Dit is een BT-headset hoe kun je deze dan inpluggen![]()
-wat wil je met dat aanvinken bereiken? Wil je die dingen naar je M500 sturen ofzo?!
Ff wat duidelijker zijn!
Had nogal haast en ben voor het weekend weg geweest.
-Het eerste punt is reeds opgelost, kon geen verbinding maken met orange world en internet omdat hij een error aangaf, maar dat doet hij nou niet meer (waarschijnlijk was het probleem omdat ik bezig was met active sync?)
- De Headset bedoelde ik mee dat koptelefoontje met snoertje, niet de draadloze. Ik heb een hekel aan die BT headsetjes en ziet er niet uit met zo een geval aan je oor vind ik. Het probleem dat als ik een binnenkomend gesprek krijg en de ringtone dan én over me koptelefoon hoor én over de speaker blijft. Heb je geen instellingen voor iets mbt de niet-draadloze koptelefoon?
- Bij Active sync kun je bij Options een aantal dingen aavinken die je wil syncen van en naar je pda, waarvan ik dus een aantal (calendar, contacts, task, notes) niet kan aanvinken om te syncen naar me PC toe. Ik vind het toch best handig voor bv me contacts op me PC te bewaren. Misschien dat ik iets vergeten ben?
Verwijderd
Ofnie !! Echt een super prog!JelmerV schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:11:
[...]
Ik gebruik z2 remote2pc. Werkt perfect, je krijgt dan op je mda gewoon je bureaublad te zien enz..
Bedoel je dan Pocket Controller?Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:44:
[...]
Nee, dit is zodat je zonder ppc applicaties kunt testen.
Wat ik zoek is echt om zegmaar je ppc over te nemen, en te bedienen via je desktop pc
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=1547
Verwijderd
Yow dat is precies wat ik bedoelde thnx.
dit:
MTUX.Remote.v1.80.ARM.PPC2002
is er ook een
dit:
MTUX.Remote.v1.80.ARM.PPC2002
is er ook een
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 20:18 ]
Verwijderd
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Ik heb een programmaatje geinstalleerd maar die wil het maar niet doen... iemand andere progries of oplossingen daarvoor???
Verwijderd
Hey wie hier hebben hun MDA windows gecostumized met skins?
Ik heb mijne helemaal veranderd in MacOSx.
Ik heb met een Orange SPV C500 een filmpje gemaakt om te laten zien
http://s10.yousendit.com/...QOW45RB7ZMN83861FK18BGV0X
Klik daarop en download het filmpje(excuses voor de niet al te beste kwaliteit). Als je hem wilt bekijken moet je em eerst op je MDA/M500/S100 zetten want de C500 maakt MP4 wat windows Media player op computer kennelijk niet herkend....
Oja, Ik laat ook Pocket Artist 3 zien en ik klieder snel wat, dus wees niet terleurgesteld in mijn artistieke talenten
Het enige wat ik nog zou willen maar niet kan vinden is een Bootlogo van MacOSx, dan is ie helemaal compleet
Klik daarop en download het filmpje(excuses voor de niet al te beste kwaliteit). Als je hem wilt bekijken moet je em eerst op je MDA/M500/S100 zetten want de C500 maakt MP4 wat windows Media player op computer kennelijk niet herkend....
Oja, Ik laat ook Pocket Artist 3 zien en ik klieder snel wat, dus wees niet terleurgesteld in mijn artistieke talenten

Het enige wat ik nog zou willen maar niet kan vinden is een Bootlogo van MacOSx, dan is ie helemaal compleet
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 21:38 ]
Verwijderd
Dude, dat is dus echt niet te zien... maareuh waar heb je het gevonden en hoe toegepast?Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:19:
...
Volgens mij moet je Microsoft Outlook op je pc geinstalleerd hebben wil je de calendar, contacts, task en notes kunnen synchroniseren.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:09:
[...]
Sorry voor mijn late reactie, en sorry voor mijn onduidelijke vragen![]()
Had nogal haast en ben voor het weekend weg geweest.
-Het eerste punt is reeds opgelost, kon geen verbinding maken met orange world en internet omdat hij een error aangaf, maar dat doet hij nou niet meer (waarschijnlijk was het probleem omdat ik bezig was met active sync?)
- De Headset bedoelde ik mee dat koptelefoontje met snoertje, niet de draadloze. Ik heb een hekel aan die BT headsetjes en ziet er niet uit met zo een geval aan je oor vind ik. Het probleem dat als ik een binnenkomend gesprek krijg en de ringtone dan én over me koptelefoon hoor én over de speaker blijft. Heb je geen instellingen voor iets mbt de niet-draadloze koptelefoon?
- Bij Active sync kun je bij Options een aantal dingen aavinken die je wil syncen van en naar je pda, waarvan ik dus een aantal (calendar, contacts, task, notes) niet kan aanvinken om te syncen naar me PC toe. Ik vind het toch best handig voor bv me contacts op me PC te bewaren. Misschien dat ik iets vergeten ben?
Ik kreeg ook bij mijn MDA Outlook 2002 meegeleverd!
[ Voor 3% gewijzigd door adewidt op 16-05-2005 23:07 ]
Helaas moet ik mijn vraag nog maar een keer stellen in dehoop dat iemand er wat meer van af weet. Ik probeer mijn mp3 speler (Creative Zen 60GB) aan te sluiten op mijn Qtek. Is het mogelijk dat ik vanaf mijn qtek de songs die in de mp3 staan kan bekijken en afluisteren?
Thanx in Advance
GreetZ...
Thanx in Advance
GreetZ...
__/`\__/`\__
Ik heb geen verstand van die ZEN, maar ik neem aan dat er geen bluetooth opzit. Het koppelen zonder een pc ertussen vraag dan dus waarschijnlijk een apart gesoldeerde kabel en een stukje software op de MDA om te snappen hoe een zen in elkaar zit. Al met al lijkt mij dit niet echt een levensvatbaar ideetje, of tegen veel tijd en moeite.Mistacal schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:13:
Helaas moet ik mijn vraag nog maar een keer stellen in dehoop dat iemand er wat meer van af weet. Ik probeer mijn mp3 speler (Creative Zen 60GB) aan te sluiten op mijn Qtek. Is het mogelijk dat ik vanaf mijn qtek de songs die in de mp3 staan kan bekijken en afluisteren?
Thanx in Advance
GreetZ...
Overigens doen tweakers elkaar geen groeten, dat doen we namelijk altijd. Zie hiervoor ook de FAQ
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Voor zover ik weet ondersteunt die Qtek geen Host USB, dus dit zal niet gaan.Mistacal schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:13:
Thanx in Advance
GreetZ...
Verwijderd
Zou ik ook wel willen weten!cryptapix schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:00:
Verwijderd
iemand deze cradle al geprobeert?
werkt aleen voor de qtek omdat de orange m500 dat rubbertje heeft aan de onderkant. maar jah die kan er ook af natuurlijk

http://www.expansys.nl/product.asp?code=119244
werkt aleen voor de qtek omdat de orange m500 dat rubbertje heeft aan de onderkant. maar jah die kan er ook af natuurlijk

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 08:15 ]
Verwijderd
voor zover ik weet zijn ze een oplossing aan het bouwenvoor dit probleem:Bigs schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:40:
[...]
Voor zover ik weet ondersteunt die Qtek geen Host USB, dus dit zal niet gaan.
http://www.usb.org/developers/onthego/
USB On The Go gaat het heten.
Zou mooi zijn als dat gaat werkenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:15:
[...]
voor zover ik weet zijn ze een oplossing aan het bouwenvoor dit probleem:
http://www.usb.org/developers/onthego/
USB On The Go gaat het heten.
Magic SS 1.1, te downloaden van www.freecabs.de op pagina programs (1). Klein (ong. 11k), eenvoudig en doet precies wat je wilt.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:13:
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Ik heb een programmaatje geinstalleerd maar die wil het maar niet doen... iemand andere progries of oplossingen daarvoor???
Verwijderd
Ik heb die Cradle thuis en ben er opzich wel tevreden mee, er is alleen een 'maar':Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 06:51:
werkt aleen voor de qtek omdat de orange m500 dat rubbertje heeft aan de onderkant. maar jah die kan er ook af natuurlijk![]()
[afbeelding]
Als je je pc aan hebt staan laadt ie via usb, je kunt ook laden via de meegeleverde lader, die ook achter in de cradle gaat (als je pc uitstaat). Echter wil de lader alleen op ac werken als je dan de usb verbinding met je pc verbreekt (fysiek, en ook als ie uitstaat), anders laadt ie niet.
Dude wel een svan codecs gehoord?Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:19:
je kan elke file die je maar wilt kijken afspelen met een PC!!!!
Verwijderd
Ik herhaal voor de zekerheid mijn vraag omdat er vast meer mensen zijn die dit zeer interessant vinden!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:13:
Willem Jan
Ik heb tevens een link toegevoegd waarop precies staat hoe ik het graag wil hebben:
http://www.pocketpcmag.co...n05/WinMediaPlayer10.aspx
Bij voorbaat dank,
EDIT Het is inmiddels gelukt! Echter ik weet nog niet precies hoe??
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 12:09 ]
Verwijderd
ahh ok das niet een probleem voor mij. me pc draait 24/7 en gaat mij erom dat ik dan de adapter voor werk kan gebruikenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:43:
[...]
Ik heb die Cradle thuis en ben er opzich wel tevreden mee, er is alleen een 'maar':
Als je je pc aan hebt staan laadt ie via usb, je kunt ook laden via de meegeleverde lader, die ook achter in de cradle gaat (als je pc uitstaat). Echter wil de lader alleen op ac werken als je dan de usb verbinding met je pc verbreekt (fysiek, en ook als ie uitstaat), anders laadt ie niet.
eej.. laatst heb ik m'n mda compact moeten hard-resetten omdat ik wat software had geinstalleerd wat niet helemaal goed ging. Maar toen dacht ik dus, dan gooi ik meteen die t-mobile zooi eraf zoals beschreven staat in de start post. Allemaal prima gegaan, maar nu blijkt dat ik geen sms berichten meer kan ontvangen... Iemand een idee hoe dit komt?
Verder is m'n telefoon nog redelijk standaard.. spb pocket plus staat er op en WebIS Mail. Maar ik weet niet of dat relevant is...
Oh en: het sms centrale nummer staat op +31624000000 en net ff m'n sim kaartje in een andere telefoon gestopt en dan komt de sms meteen aan.
Nog meer info: als ik een sms bericht probeer te versturen krijg ik de melding:
Your text message has not been sent. Verify that you have network coverage and then try sending the message again.
Ik ben dus wel gewoon aangemeld op het t-mobile netwerk...
sms zenden werkt wel.. net gewoon een verkeerd nummer ingevuld...
Verder is m'n telefoon nog redelijk standaard.. spb pocket plus staat er op en WebIS Mail. Maar ik weet niet of dat relevant is...
Oh en: het sms centrale nummer staat op +31624000000 en net ff m'n sim kaartje in een andere telefoon gestopt en dan komt de sms meteen aan.
Nog meer info: als ik een sms bericht probeer te versturen krijg ik de melding:
Your text message has not been sent. Verify that you have network coverage and then try sending the message again.
Ik ben dus wel gewoon aangemeld op het t-mobile netwerk...
sms zenden werkt wel.. net gewoon een verkeerd nummer ingevuld...

[ Voor 42% gewijzigd door phreggle op 17-05-2005 13:51 ]
Verwijderd
Helaas heb je de cradle nodig bij de adapter, is namelijk gewoon een ac pluggetje, geen mini usb aansluiting zoals je gewone lader.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:09:
[...]
ahh ok das niet een probleem voor mij. me pc draait 24/7 en gaat mij erom dat ik dan de adapter voor werk kan gebruikencradle is goedkoper dan een nieuwe adapter.
hmm...misschien door het plaatje dezelfde naam te geven als een album of song???Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:36:
[...]
Ik herhaal voor de zekerheid mijn vraag omdat er vast meer mensen zijn die dit zeer interessant vinden!
Ik heb tevens een link toegevoegd waarop precies staat hoe ik het graag wil hebben:
http://www.pocketpcmag.co...n05/WinMediaPlayer10.aspx
Bij voorbaat dank,
EDIT Het is inmiddels gelukt! Echter ik weet nog niet precies hoe??
wil het ook wel graag weten...
Verwijderd
Ik weet niet of dit eerder aan bod is gekomen, ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen.
Ik heb eindelijk BT active sync aan de gang gekregen met de mda compact, nu kan ik wel aanmelden op msn maar is het mij nog niet gelukt om sites te bezoeken via internet explorer op mijn mda.
Moet ik daarvoor nog iets extras doen?
Bvd,
Ik heb eindelijk BT active sync aan de gang gekregen met de mda compact, nu kan ik wel aanmelden op msn maar is het mij nog niet gelukt om sites te bezoeken via internet explorer op mijn mda.
Bvd,
Ik heb die cradle ook, maar ik heb er verder geen extra lader bij gekregen. Ik heb wel geprobeerd om een andere adapter aan te sluiten, alleen toen startte mijn pc niet meer op omdat de cradle stroom door gaf aan de pcVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:43:
[...]
Ik heb die Cradle thuis en ben er opzich wel tevreden mee, er is alleen een 'maar':

Verwijderd
Zo nogal, ik heb 'm met een stift zwart gemaakt, zodat ie minder fel is (heb namelijk ook nog eens een glazen tafelsander-sp schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:26:
[...]
Ik heb die cradle ook, maar ik heb er verder geen extra lader bij gekregen. Ik heb wel geprobeerd om een andere adapter aan te sluiten, alleen toen startte mijn pc niet meer op omdat de cradle stroom door gaf aan de pcVandaar dat je waarschijnlijk de usb verbinding moet verbreken. Verder ben ik trouwens zeer tevreden over de cradle. Zeker in combinatie met Pocket Controler. 1 heel klein minpuntje is trouwens wel het superfelle ledje aan de voorkant.

Nee, als je internetverbinding hebt moet je ook gewoon kunnen surfen... probeer anders is een site die geschikt is voor pocket pc's. www.nu.nl bijvoorbeeld of www.google.nlVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:01:
Ik weet niet of dit eerder aan bod is gekomen, ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen.
Bvd,
Als je je ogen dicht doet zie je het niet meer hoorVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:29:
[...]
Zo nogal, ik heb 'm met een stift zwart gemaakt, zodat ie minder fel is (heb namelijk ook nog eens een glazen tafel) anders kan ik er echt niet van slapen
Ik heb die cradle (van shop.brando.etc). Een vriend van me heeft dezelfde, en zijn T-Mobile MDA Compact past er perfect in. De Orange SPV M500 echter niet. De rondingen zijn ietsje anders, en hij is 0,000000000000000000000001 mm dikker, dus het past net niet. Ik ga de vijl nog in de cradle zetten, dan moet het wel passen. Maar dan weet je dit alvast. En ja, het rubbertje moet je er dan afslopen, maar dat had ik na 1 dag al gedaan, dom onding.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 06:51:
werkt aleen voor de qtek omdat de orange m500 dat rubbertje heeft aan de onderkant. maar jah die kan er ook af natuurlijk![]()
[afbeelding]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik krijg mijn M500 er met geen mogelijkheid in, zowel MET als ZONDER rubbertjeVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 06:51:
[afbeelding]
Werken? Dat doe ik morgen wel!
weten we dat ook weer dan is ie er niet voor bedoelt!!Wizardtm schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:42:
[...]
Ik krijg mijn M500 er met geen mogelijkheid in, zowel MET als ZONDER rubbertje
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met legale emulators op deze pocket PC???
Ik was namelijk op zoek naar een MSX emulator, maar die gaat nog al buitengewoonlijk snel haha
Ik was namelijk op zoek naar een MSX emulator, maar die gaat nog al buitengewoonlijk snel haha
Alle ervaringen met emulators die ik tot nu toe heb opgedaan zijn eigelijk slecht... Het speelt toch nooit zoals je wilt. De enige echte goede "emulator" is de emulator die wordt genoemd in de SP voor de lucas arts games (ik heb hier Day of the Tentacle nog liggenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:03:
Heeft iemand ervaring met legale emulators op deze pocket PC???
[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 17-05-2005 18:57 ]
Verwijderd
Over emulators gesproken
Het zou mij leuk lijken als er een emulator komt voor de nieuwe Nintendo (die met touchscreen)
Wario spel daarop is echt een grappig spelletje. En sinds de MDA een touchscreen heeft
Het zou mij leuk lijken als er een emulator komt voor de nieuwe Nintendo (die met touchscreen)
Wario spel daarop is echt een grappig spelletje. En sinds de MDA een touchscreen heeft
Sorry voor de late reactie, maar het werkt. Geweldig ben helemaal happy!!adewidt schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:39:
[...]
Sorry dat het even heeft geduurd, maar de volgende handleiding helpt je mogelijk om te Internetten op je laptop via de telefoon. Ik heb de instellingen voor Orange World, Orange Internet en KPN Internet Everywhere meegenomen.
De handleiding staat hier:
http://www.leukbellen.nl/Laptop
of hier te downloaden:
http://www.leukbellen.nl/Laptop/Laptop.rar
Succes!
RESPECT!
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Ik zat al te wachten, waar blijft die nouSperminator schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:12:
[...]
Sorry voor de late reactie, maar het werkt. Geweldig ben helemaal happy!!
RESPECT!
Maar mooi dat het werkt
Het is niet snel, maar wel gratis en overal bereikbaar.
Ik vind het geweldig in ieder geval. Heb ik bij me oma ook weer wat te doen
Verwijderd
Heeft iemand al uitgevonden hoe je dat ledje kan customizen, en/of de map waarin foto's automatisch gezet worden (afhankelijk van de dag: 090520050001 oid) aangepast kan worden?
Heb vanmiddag mijn qtek s100 gekregen... werkt perfect enzo... behalve het syncen met activesync...
Alles netjes geinstalleerd.. koppel dat ding aan, standard partnership.. gaat ie connecten.. kan heel even de inhoud zien (Deze computer -> Mobile device) maar meteen daarna zegt ie: Synchronisation error en disconnect ie...
Heb vanalles geprobeerd: van niets bijwerken tot alles bijwerken (contacts, tasks etc...)
Echter... als ik Guest Partnership selecteer gaat alles prima... kan ik gewoon de inhoud zien.. maar dan werkt hij niet bij... dat laatste zou ik wel graag willen
PDA: 1.06 (updaten misschien?)
ActiveSync: 3.71, 3.8 & 4 geprobeerd
Windows XP
Outlook 2003
Zou iemand weten wat ik hiermee moet aanvangen?
Alles netjes geinstalleerd.. koppel dat ding aan, standard partnership.. gaat ie connecten.. kan heel even de inhoud zien (Deze computer -> Mobile device) maar meteen daarna zegt ie: Synchronisation error en disconnect ie...
Heb vanalles geprobeerd: van niets bijwerken tot alles bijwerken (contacts, tasks etc...)
Echter... als ik Guest Partnership selecteer gaat alles prima... kan ik gewoon de inhoud zien.. maar dan werkt hij niet bij... dat laatste zou ik wel graag willen
Windows XP
Outlook 2003
Verwijderd
Probeer eens een andere pc,wat doet hij dan ?FlorisB schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:30:
Heb vanmiddag mijn qtek s100 gekregen... werkt perfect enzo... behalve het syncen met activesync...
Windows XP
Outlook 2003
Verwijderd
ik heb geprobeerd te zoeken maar met zoveel paginas lukt het gewoon niet.
ik ben van plan om een silicone-case voor mij m500 te kopen, had namelijk een week geleden eentje op de marktplaats gezien maar is die verkocht. ik heb op google gezocht maar kan steeds niet de site vinden waar ik een zwarte silicone case can bestellen.
kan iemand mij die site aanwijzen?
ik ben van plan om een silicone-case voor mij m500 te kopen, had namelijk een week geleden eentje op de marktplaats gezien maar is die verkocht. ik heb op google gezocht maar kan steeds niet de site vinden waar ik een zwarte silicone case can bestellen.
kan iemand mij die site aanwijzen?
Verwijderd
Hey ik zag iemand die zei dat hij een 2GB SD heeft. Mag ik vragen waar je em hebt gekocht en hoeduur hij was?
offtopic: tja windows XP(xtra Problemen) vind ik ook maar nix, ik ga binnenkort een MAC aanschaffen, gewoon alles met een cardreader doen. Ik vraag me af of de nieuwe windows Longhorn beter wordt
offtopic: tja windows XP(xtra Problemen) vind ik ook maar nix, ik ga binnenkort een MAC aanschaffen, gewoon alles met een cardreader doen. Ik vraag me af of de nieuwe windows Longhorn beter wordt
Verwijderd
PocketSnes werkt aardig, met rpg's dan inderdaad
En PocketMSX werkt ook goed, alleen deze gaat te snel, waardoor het geluid rottig is en de spellen soms wat te moeilijk worden. Maar werkt ideaal met rpg's!!!
Day of the tentacle? hoe kom je daar aan joh, gaaf!
En PocketMSX werkt ook goed, alleen deze gaat te snel, waardoor het geluid rottig is en de spellen soms wat te moeilijk worden. Maar werkt ideaal met rpg's!!!
Haha, echte oldschoolVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:51:
PocketSnes werkt aardig, met rpg's dan inderdaad
Weet iemand misschien wat voor soort verf of lak er wordt gebruikt voor de kleine logootjes bovenaan de mda, ik wil graag zelf mijn mda beschilderen met een soortgelijke tekening zoals op de foto. (dit was maar een snelle schets) Het voorbeeld vind ik persoonlijk te druk maar het is om een idee te krijgen van wat ik bedoel. Misschien dat iemand hier weet hoe en waar dit te krijgen is? Als het resultaat me niet bevalt dan zou ik het eventueel kunnen verwijderen met de bekende suikerklontjesmethode
Dank.

In de TS staat trouwens een link naar irc://irc.tweakers/PocketMobile, die niet alleen lichtelijk fout is maar ook niet voor iedereen even praktisch. We hebben de webIRC recent zo gewijzigd dat de volgende link ook werkt: http://irc.tweakers.net/PocketMobile
Zelfde gezeik op een windows server 2003 bak.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:21:
[...]
Probeer eens een andere pc,wat doet hij dan ?
Heb nu even leverancier mailtje gestuurd met soortgelijke inhoud en gevraagd of updaten naar 1.11 geen gekke dingen qua garantie doet.
Hoop dat ik hem snel aan de praat krijg want nu kan ik niets, geen contacten etc aanmaken omdat deze dan bij een update/reset verloren gaan.
-edit-
Echt super vreemd, nadat ik de Toshiba 256MB SD kaart eruit haalde wilde hij ineens wel synchroniseren.. erg vreemd... maar nu doet ie het dus wel
[ Voor 15% gewijzigd door FlorisB op 18-05-2005 13:47 ]
Verwijderd
Nee de garantie blijft bestaan als je een officiele rom wilt updaten en het mislukt !FlorisB schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 07:37:
[...]
Zelfde gezeik op een windows server 2003 bak.
Heb nu even leverancier mailtje gestuurd met soortgelijke inhoud en gevraagd of updaten naar 1.11 geen gekke dingen qua garantie doet.
Hoop dat ik hem snel aan de praat krijg want nu kan ik niets, geen contacten etc aanmaken omdat deze dan bij een update/reset verloren gaan.
-edit-
Echt super vreemd, nadat ik de Toshiba 256MB SD kaart eruit haalde wilde hij ineens wel synchroniseren.. erg vreemd... maar nu doet ie het dus wel
komt de gemiddelde breezerslet vragen waar je dat Hi! bling pakketje gekocht hebt
zou ut zelf nooit doen, maar wel heel tof!
www.vdzande.com
Rosmalen schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:00:
[...]
komt de gemiddelde breezerslet vragen waar je dat Hi! bling pakketje gekocht hebt
zou ut zelf nooit doen, maar wel heel tof!
Verwijderd
Ik wil ook graag alleen via bluetooth inet gebruiken maaar...
Steeds maakt die verbinding via gprs... kan ik dit blokkeren....?
Ja, bij Settings ---> Connections ----> Advanced ----> Select NetworksVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:32:
Ik wil ook graag alleen via bluetooth inet gebruiken maaar...
Jah ik zou het eerst van te voren schetsen, nauwkeurig afplakken en dan beschilderen of eventueel bespuiten. Ik weet alleen niet wat voor een type lak/verf er gebruikt is voor die logo's. Als het zover is dan zal ik wel een fotoreportage maken, ben nu druk bezig met examens.sander-sp schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:05:
[...]
inderdaad "Mag het ietsje meer zijn!...", maar je hele mda weer van verf/lak ontdoen doormiddel van een suikerklontje lijkt me toch niet echtd e bedoeling. Ik denk dat dat niet helemaal goed gaat. misschien eerst heel licht met een potlood er op zetten ofzo...
Verwijderd
Beetje suf misschien, maar heeft iemand toevallig een suggestie voor een OV reisplanner? je kunt natuurlijk wel naar ns.nl surfen maar die is niet speciaal ontwikkeld voor pocket pc.
Ik heb het ook geprobeerd, maar wanneer de modem probeert in te bellen krijg ik het bericht dat de modem geen kiestoon kan vinden. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?Sperminator schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:12:
[...]
Sorry voor de late reactie, maar het werkt. Geweldig ben helemaal happy!!
RESPECT!
Verwijderd
dank u wel... dat gprs wordt me net wat te duur iemand, die weet wat en beetje serfun kost.. (jaja ik weet elke pagine verschilt)sander-sp schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:23:
[...]
Ja, bij Settings ---> Connections ----> Advanced ----> Select Networks
Verwijderd
Ik heb zojuist geprobeerd mijn rom1.06 te updaten naar 1.11 maar ik krijg de volgende 'fout'melding:
Error 120: Country ID Error (31-31-17-17-17)
Hoe kan ik dit oplossen
of moet ik een andere rom vinden?
Hoe kan ik dit oplossen
Gewoon opnieuw proberen, 2e keer lukt het meestal pas, anders de 3e keer wel.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:00:
Ik heb zojuist geprobeerd mijn rom1.06 te updaten naar 1.11 maar ik krijg de volgende 'fout'melding:
Hoe kan ik dit oplossen
Verwijderd
http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=292.0 hier staat de oplossingen. Met extract de files bedoelen we extracten met winzip, dat lukt je heus wel
Verwijderd
Yaaaaay
Thanx
Dankzij die link van je is het me gelukt
Ik had dat ene bestandje dus nog niet, die je apart moest downen, vandaar dat het niet werkte.
Now i'm all happy again
Thanx
Dankzij die link van je is het me gelukt
Ik had dat ene bestandje dus nog niet, die je apart moest downen, vandaar dat het niet werkte.
Now i'm all happy again
Voor dit soort tekeningen kan je het beste even naar de autoshop gaan en daar van die reparatielak halen. Omdat het voor auto's is is het nog goed bestendig tegen krassen. Zorg wel dat je een flesje neemt met een kwastje. Anders moetje gewoon alles aftapen en gaan spuiten...lijkt me zelf iets teveel werk.Adw schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:41:
Weet iemand misschien wat voor soort verf of lak er wordt gebruikt voor de kleine logootjes bovenaan de mda, ik wil graag zelf mijn mda beschilderen met een soortgelijke tekening zoals op de foto. (dit was maar een snelle schets) Het voorbeeld vind ik persoonlijk te druk maar het is om een idee te krijgen van wat ik bedoel. Misschien dat iemand hier weet hoe en waar dit te krijgen is? Als het resultaat me niet bevalt dan zou ik het eventueel kunnen verwijderen met de bekende suikerklontjesmethodeDank.
[afbeelding]
__/`\__/`\__
Verwijderd
ik heb laatst via de manier beschreven in de startpost mijn MDA opgeschoont, dus alle t-mobile zooi erafgegooid.
Onderstaand menutje (grote logo's) vind ik toch wel handig, alleen is die nu verdwenen.
http://img266.echo.cx/my.php?image=menu0ry.png
Is het mogelijk om alleen dit menutje terug te krijgen zonder weer alle t-mobile troep te installeren.
Onderstaand menutje (grote logo's) vind ik toch wel handig, alleen is die nu verdwenen.
http://img266.echo.cx/my.php?image=menu0ry.png
Is het mogelijk om alleen dit menutje terug te krijgen zonder weer alle t-mobile troep te installeren.
Verwijderd
niet dat ik weet ik gebruik nu Spb Pockt plus
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en
Dan kun je alles aanpassen zoals jij dat wilt, en heeel veel meer.
Vergeet niet als je deze tool installeerd:
TMAIL.EXE bij de instellingen van dit programma als exeption op te geven anders worden al jou sms meerdere malen verstuurd
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en
Dan kun je alles aanpassen zoals jij dat wilt, en heeel veel meer.
Vergeet niet als je deze tool installeerd:
TMAIL.EXE bij de instellingen van dit programma als exeption op te geven anders worden al jou sms meerdere malen verstuurd
Verwijderd
Weet iemand al een oplossing om de frequent openent programs, te wissen, ik vind dit zeer irritand dat de MDAtje dit bijhoud. voor de rest top toetstelletje
Ik gebruik mijn m500 nogal vaak als mp3-speler. Nu heb ik alleen het probleem dat, wanneer ik de headset-jacket eruit haal, de telefoon nog 'denkt' dat er een koptelefoon is aangesloten. Met als gevolg dat de speakers niet werken? Zou ik hiervoor naar de Orange shop kunnen dat het onder mijn garantie valt of zijn ze daar niet zo makkelijk?
Verwijderd
Stivo, dat was al een tijdje bekend hierDan kun je alles aanpassen zoals jij dat wilt, en heeel veel meer.
Vergeet niet als je deze tool installeerd
Ik volg dit topic al sinds deel 1
Lol, thanks ... Ik zal sowieso nu de link vervangen met de webIRC, is inderdaad wat handiger. Ach, er zullen wel meer typo's in de topicstart staan maar zodra je ze ziet geef ze maar doorcurry684 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 01:35:
In de TS staat trouwens een link naar irc://irc.tweakers/PocketMobile, die niet alleen lichtelijk fout is maar ook niet voor iedereen even praktisch. We hebben de webIRC recent zo gewijzigd dat de volgende link ook werkt: http://irc.tweakers.net/PocketMobile
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Is een probleem van de M500. Misschien zou je wel een nieuwe kunnen krijgen, maar dan zal dit probleem zich daarzo (waarschijnlijk) ook voor doen, dus tsjaa. Je kan 't allicht proberen natuurlijk!NG schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:03:
Ik gebruik mijn m500 nogal vaak als mp3-speler. Nu heb ik alleen het probleem dat, wanneer ik de headset-jacket eruit haal, de telefoon nog 'denkt' dat er een koptelefoon is aangesloten. Met als gevolg dat de speakers niet werken? Zou ik hiervoor naar de Orange shop kunnen dat het onder mijn garantie valt of zijn ze daar niet zo makkelijk?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hier wilde ik ff op reageren, het is namelijk zo dat de meeste HTC Magician's er last van hebben en niet alleen de M500. Het probleem zit in een mechanisch contactje dat soms last heeft van stof. Als je voorzichtig met je stylus in het gaatje piert dan moet het afgelopen zijn. Zo nu en dan met contactspray in het gaatje doet ook wonderenNG schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:03:
Ik denk niet dat je je garantie er op aan kan spreken, als dat wel zou zijn dan horen we dat graag natuurlijk
Zonde van de 3 weken waarin je je toestel kwijt bent (tenzij je hem binnen 8 dagen terug brengt, want dan krijg je van orange meteen een nieuwe) Zoals al eerder gezegd, het gebeurd waarschijnlijk toch opnieuw, het ligt niet echt aan het toestel, het is niet kapot oid.Josha schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:37:
[...]
knip
Ik denk niet dat je je garantie er op aan kan spreken, als dat wel zou zijn dan horen we dat graag natuurlijk
edit: Als je het echt met een nieuw toestel wil proberen kan je echt wel je garantie aanspreken, daar doen ze niet moeilijk over.
[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 19-05-2005 15:43 ]
Verwijderd
Ik heb nu alles opnieuw geinstalleerd op me M500 en ben zeer tevreden met de upgrade naar rom 1.11! Geluid tijdens het bellen is inderdaad aanzienelijk beter, en het toestel zelf is sneller!
Maar, wat ik nog even wou zeggen over de volgende opmerking:
En dan heb ik nog een vraagje voor mensen met orange:
Zoals ik net verteld heb heb ik me M500 geupdate, maar ik heb nu wat raars met me internet mogelijkheden.
Normaliter kon je bovenaan bij de G ff tappen en dan kiezen tussen Orange World en Internet GPRS.
Dit is bij mij niet meer het geval, en ik kan er nog maar 1 zien staan, terwijl ik wel alle modem connections toegevoegd heb.
En ik wou graag nog even de juiste instellingen weten voor Orange World en Internet GPRS, om even te dubbelchecken of het wel goed gaat. Niet dat ik denk op Orange World te zitten, en klauwen vol geld moet betalen aan het einde van de maand
Maar, wat ik nog even wou zeggen over de volgende opmerking:
Ik heb hier helemaal geen last van, dubbele smsjes enzo. Als ik TMAIL.EXE als exeption instel dan krijgen ze hem juist dubbel bij mij.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:47:
Maar vergeet niet TMAIL.EXE bij de instellingen van dit programma als exeption op te geven anders worden al jou sms meerdere malen verstuurd
En dan heb ik nog een vraagje voor mensen met orange:
Zoals ik net verteld heb heb ik me M500 geupdate, maar ik heb nu wat raars met me internet mogelijkheden.
Normaliter kon je bovenaan bij de G ff tappen en dan kiezen tussen Orange World en Internet GPRS.
Dit is bij mij niet meer het geval, en ik kan er nog maar 1 zien staan, terwijl ik wel alle modem connections toegevoegd heb.
En ik wou graag nog even de juiste instellingen weten voor Orange World en Internet GPRS, om even te dubbelchecken of het wel goed gaat. Niet dat ik denk op Orange World te zitten, en klauwen vol geld moet betalen aan het einde van de maand
Verwijderd
nog steeds geen reply gekregen,
waar kan ik silicone hoesje (in het zwart) bestellen op internet?
waar kan ik silicone hoesje (in het zwart) bestellen op internet?
Net bij de Orange Shop in Leeuwarden geweest. Er zijn inderdaad meer HTC Magicians die er last van hebben. Ik moet morgen mijn telefoon + contract meenemen en dan sturen ze hem terug naar Orange en ik krijg dan een nieuwe. Ben helaas dus wel een paar dagen mijn telefoon kwijt, maar het valt gewoon onder de garantie.Josha schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:37:
[...]
Hier wilde ik ff op reageren, het is namelijk zo dat de meeste HTC Magician's er last van hebben en niet alleen de M500. Het probleem zit in een mechanisch contactje dat soms last heeft van stof. Als je voorzichtig met je stylus in het gaatje piert dan moet het afgelopen zijn. Zo nu en dan met contactspray in het gaatje doet ook wonderen![]()
En dan hoop je dat je een goede versie hebt die dit probleem niet heeft?NG schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:32:
[...]
Net bij de Orange Shop in Leeuwarden geweest. Er zijn inderdaad meer HTC Magicians die er last van hebben. Ik moet morgen mijn telefoon + contract meenemen en dan sturen ze hem terug naar Orange en ik krijg dan een nieuwe. Ben helaas dus wel een paar dagen mijn telefoon kwijt, maar het valt gewoon onder de garantie.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik heb het ook weleens met mijn MDA, simpel even blazen in de koptelefoon uitgang en stekker opnieuw erin en eruit doet dan worderen. Ik denk dat ieder toestel hiervan ooit wel eens last van kan hebben.NG schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:32:
[...]
Net bij de Orange Shop in Leeuwarden geweest. Er zijn inderdaad meer HTC Magicians die er last van hebben. Ik moet morgen mijn telefoon + contract meenemen en dan sturen ze hem terug naar Orange en ik krijg dan een nieuwe. Ben helaas dus wel een paar dagen mijn telefoon kwijt, maar het valt gewoon onder de garantie.
Verwijderd
beste mensen.. hoe haal je die gprs monitor van de m500 af? kan het niet vinden.. of ben ik zo scheel?
Ja, ik kan het altijd proberen. Geen zin om nu met een half-defecte telefoon rond te lopen.CLB schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:40:
[...]
En dan hoop je dat je een goede versie hebt die dit probleem niet heeft?
Daar heb je gelijk in! Go for it!NG schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:47:
[...]
Ja, ik kan het altijd proberen. Geen zin om nu met een half-defecte telefoon rond te lopen.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:45:
[...]
hmmz het werkt wel er komt alleen steeds een popup dat ik geen modem heb geinstalled, en dan is de verbinding weg
[...]
hmmz het werkt wel er komt alleen steeds een popup dat ik geen modem heb geinstalled, en dan is de verbinding weg
D'r af kan niet, maar je kunt 'm wel in je settings van de Today af halen, dan merk je niet meer dat ie er isVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:37:
beste mensen.. hoe haal je die gprs monitor van de m500 af? kan het niet vinden.. of ben ik zo scheel?
Dit topic is gesloten.