HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[Deel 7]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.395 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar deze nederlandse lukt het i.i.g. (bij mij) niet. Moest het toch proberen ;-) Heb mijn spv m500 een tijdje geleden geflashed naar de engels qtek 1.11 rom zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nederlands bestaat niet voor Windows Mobile 2003 SE, een Windows Mobile 5 update lijkt het me niet, 1 dag na de lancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:06:
[...]

gratis maanden krijg je niet meer
Vaag, staat wel op de site! Mja

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de tutorial gevolgd voor het veranderen van path voor de fotos en hij plaatst ze nu ook wel in die map maar ook nog steeds in een submapje met een datum string. Hoe zet ik DAT uit? Zwaaaar irritant fotos terug zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Ik wil graag nieuwe Orange abonnees waarschuwen voor het feit dat je je belbundel schijnbaar pas op de 25e krijgt, ook al is je abbo al ingegaan. Gaat je abbo tussentijds in, dan betaal je tot die tijd buiten je bundel.
Zie verder de bron van deze tip/waarschuwing op het ppc forum (post #58)

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb mijn SPVm500 ( orange versie ) nu 2 weken en ben er erg blij mee.

Alleen is sinds vandaag mijn speakertje van de telefoon stuk. Handsfree kan ik nog wel bellen, maar gewoon met de telefoon aan het oor niet meer :(
( ik hoor niks, maar ze horen mij wel )

Nu heb ik daar een paar vragen over.

Meer mensen met dit probleem ??
Kan ik hem omruilen of moet hij ter reparatie
( heb hem 22 april gekocht en sim kaart is nog niet gebruikt ) ??

Sorry als dit al ergens in één van de topics staat, maar ik wil hem morgen wegbrengen. En als ik eerst alle topics moet doorlezen, ben ik weer aan een nieuwe telefoon toe voordat ik uitgelezen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:06
Weet iemand hoe het volgende opgelost kan worden:

als ik via windows verkenner naar de storage card op mijn M500 ga, kan ik daar MP3's neerzetten. Als ik echter daar een divx film probeer neer te zetten, geeft active sync (in dat schermpje copy&convert) aan dat er niet genoeg ruimte is. Maarrrr, de film is 240 MB en ik hebnog 360 MB vrij...

PS Card reader is onderweg, vooralsnog is dit nu de snelste oplossing lijkt me...
PS2 Hoe stel je in dat Active Sync de files standaard naar je storage card zet ipv naar je My Documents?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:11:
Hoi,

Alleen is sinds vandaag mijn speakertje van de telefoon stuk. Handsfree kan ik nog wel bellen, maar gewoon met de telefoon aan het oor niet meer :(

Sorry als dit al ergens in één van de topics staat, maar ik wil hem morgen wegbrengen. En als ik eerst alle topics moet doorlezen, ben ik weer aan een nieuwe telefoon toe voordat ik uitgelezen ben :)
waar heb je het toestel gekocht? via internet of een orange shop?
ik heb in het verlede goede ervaringen bij orange gehad, er werd toen een nw toestel besteld omdat ze hem niet meer voorradig hadden, maar ik zou het voor de zekerheid even navragen, mischien dat je zoiezo wel bij een orange shop terecht kan.

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
sunoke schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:23:
Nederlands bestaat niet voor Windows Mobile 2003 SE, een Windows Mobile 5 update lijkt het me niet, 1 dag na de lancering.
klopt, tis gewoon een romupdate voor onze Nederlandse gebruikers in het engels. (netals al die andere buitenlandse romupdates). Windows Mobile 5 is al wel beschikbaar via het XDA Developers forum, natuurlijk niet legaal. Hoe je daar de taal insteld weet ik niet. Zal waarschijnlijk wel weer per versie uitmaken netals win XP.

Een vriend van me heeft vanmorgen zijn Qtek succesvol geupdate, zal vast wel snel zijn bevindingen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:28:
Weet iemand hoe het volgende opgelost kan worden:

als ik via windows verkenner naar de storage card op mijn M500 ga, kan ik daar MP3's neerzetten. Als ik echter daar een divx film probeer neer te zetten, geeft active sync (in dat schermpje copy&convert) aan dat er niet genoeg ruimte is. Maarrrr, de film is 240 MB en ik hebnog 360 MB vrij...

PS Card reader is onderweg, vooralsnog is dit nu de snelste oplossing lijkt me...
PS2 Hoe stel je in dat Active Sync de files standaard naar je storage card zet ipv naar je My Documents?
Dat probleem had ik een paar weekjes geleden ook. Ik wist ook niet waardoor dat kwam. Kep van alles geprobeerd maar het bleef maar komen. Toen heb ik me hele telefoon geback-upt en een harde reset uitgevoerd en dat verhielp wel het probleem. Misschien zijn er wel andere mensen die daaar een goede oplossing voor hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:44:
[...]

Dat probleem had ik een paar weekjes geleden ook. Ik wist ook niet waardoor dat kwam. Kep van alles geprobeerd maar het bleef maar komen. Toen heb ik me hele telefoon geback-upt en een harde reset uitgevoerd en dat verhielp wel het probleem. Misschien zijn er wel andere mensen die daaar een goede oplossing voor hebben :)
Vind het een beetje een vaag probleem inderdaad :( Maar om nu alweer een harde reset te doen: heb net alles geinstalleerd :'( Heb hem net een dag, mag ik alweer hard resetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je het toestel gekocht? via internet of een orange shop?
ik heb in het verlede goede ervaringen bij orange gehad, er werd toen een nw toestel besteld omdat ze hem niet meer voorradig hadden, maar ik zou het voor de zekerheid even navragen, mischien dat je zoiezo wel bij een orange shop terecht kan.

suc6!
Ik heb hem bij de orange shop gekocht.
Ik heb ze gebeld en die riepen dat hij opgestuurd moest worden :(

Ben ik niet blij mee.

Is het niet zo dat ik nog mag afzien van de koop binnen een aantal weken ??
( de Sim is nog niet geaktiveerd )
Als dat zo, is breng ik hem terug en koop een uur later weer een M500 :)
Want het is echt een topding !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:45:
[...]

Vind het een beetje een vaag probleem inderdaad :( Maar om nu alweer een harde reset te doen: heb net alles geinstalleerd :'( Heb hem net een dag, mag ik alweer hard resetten :S
Alles wat je hebt geinstalleerd kan je vinden in de File Explorer in 'Program Files'
Ga daar naartoe en Cut/Paste alle geinstalleerde programmas en plak ze op een willekeurige plek op de Storage card. En maak dan een backup (van contacten en appointments alleen , of van alles) met Xbackup. Deed ik ook en ik heb helemaal nix verloren :*) Dat bespaart ook nog es intern geheugen waardoor je MDA/M500 snel blijft ;)
Ik heb namelijk alles op de geheugen kaart geinstalleerd. En qua performance blijft het gewoon hetzelfde!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[schaam mode on]
Sorry hoor ... baal heftig omdat me speeltje stuk is :( ( ik ben ff ontroostbaar )
[/schaam mode aan]

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:13:
[schaam mode on]
Het klinkt misschien wel dom maar hoe reset ik de M500 ??

Ik lees dat de er bij de s100 een gaatje onderin zit. Het enige gaatje wat ik onderin de M500 zie is de usb en de headset aansluiting. Ik heb de stylus al eens voorzichtig in de speakeraansluiting gestopt, maar resetten doet ie niet.

Dus waar kijk ik overheen ??
[/schaam mode aan]
schaam je ja
rechts onder de aanslutiing voor je headset, utierst rechts onder dat rubbere klepje
stop daar je stylus maar eens in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:13:
[schaam mode on]
Het klinkt misschien wel dom maar hoe reset ik de M500 ??

Ik lees dat de er bij de s100 een gaatje onderin zit. Het enige gaatje wat ik onderin de M500 zie is de usb en de headset aansluiting. Ik heb de stylus al eens voorzichtig in de speakeraansluiting gestopt, maar resetten doet ie niet.

Dus waar kijk ik overheen ??
[/schaam mode aan]
Het apparaat is net een vrouw, het belangrijkste gaatje is het moeilijkst te vinden, iig, rechts van de koptelefoonaansluiting zitten 2 nog kleinere gaatjes, je moet de onderste hebben waar net het zwarte topje van je stylus in past.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:11:
Hoi,

Ik heb ook wel is gehad dat ineens de speaker het niet meer deed, op geen mogelijkheid.

Na een hard-reset deed de speaker het weer :)

Sowieso had ik met firmware 1.01 vaker geluids problemen.
Nu met 1.11 lijkt het allemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wel is gehad dat ineens de speaker het niet meer deed, op geen mogelijkheid.

Na een hard-reset deed de speaker het weer :)

Sowieso had ik met firmware 1.01 vaker geluids problemen.
Nu met 1.11 lijkt het allemaal weg.
Een Harde reset (gaatje ontdekt :)) Helpt niets.
Zou de Firmware 1.11 wat uit maken ?? ( ik heb nu 1.06 )

Dat zou mooi zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:37:
[...]
Een Harde reset (gaatje ontdekt :)) Helpt niets.
Zou de Firmware 1.11 wat uit maken ?? ( ik heb nu 1.06 )

Dat zou mooi zijn
Harde reset is wat anders dan even in gaatje prikken :)

Power button + gaatje prikken = harde reset ;)

Je bent dan wel alles kwijt...

[ Voor 5% gewijzigd door adewidt op 12-05-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adewidt schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:43:
[...]Harde reset is wat anders dan even in gaatje prikken :)

Power button + gaatje prikken = harde reset ;)
Dat heb ik net gedaan ( beide resets geprobeerd )
Zou dan de update de oplossing zijn ?? of moet ik toch voor de reparatie gaan ??

Hoelang duurt zo'n reparatie gemiddeld ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:49:
[...]
Zou dan de update de oplossing zijn ?? of moet ik toch voor de reparatie gaan ??

Met een harde reset breng je de pocket pc weer naar begin status.
Je moet ook weer even scherm callibreren etc...

Als het geluid het na een harde reset nog niet doet geef ik je weinig kans dat het geluid het wel weer doet na een rom-update.

Je kunt hier kijken of er misschien nog iets te vinden is:
http://forum.xda-develope...4&highlight=sound+problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:49:
[...]

heb je hem verzekerd?

een maat van mij heeft de grote broer van onze s100's de qtek 2020 (mpv m1000) van orange
hij was langs gegaan bij de orange shop(den bosch) omdat zijn reset bleef hangen, er werd een nwe besteld en een week later was het voor elkaar.

en zeker als dat toestel pas kort geleden gekocht is kan je best op je strepen staan bij de orange shop. (ik werk in de detailhandel, en uit ervaring weet ik dat dat de moeite waard is ;) )

good luck

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 23:42 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik heb geprobeerd bijna alle topics te lezen maar kan het niet vinden.

Ik heb begrepen dat als je TomTom 3 installeerd je in je BT profile com6 en 7 moet aanzetten ik zie alleen de optie van 5 en 6 iemand ervaring of het uberhaupt aan de praat gekregen?

Thnx voor de info, heb namelijk een hoop dingen bestellen waaronder morgen ik een BT muis krijg en die maar al te graag wil werkend krijgen op m'n tom tom 3

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xolon schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:01:
Via een omweg heb ik van een Qtek medewerker gehoord dat er Nederlandse ondersteuning komt!

Ze komen eindelijk met een website: www.qtek.nl

Ook staat hier o.a. de nieuwste rom update op :P V1.11
Bij een vriend werkte de update geweldig, maar bij mij zei hij dat het apparaat niet klopte :( (beide de Qtek s100). Raar en erg jammer... Hieronder de link voor de ROMupdate:

MA_DT_WWE_DutchRetail_11100_550_11100_Ship.rar

note: na download de .rar extensie in .exe wijzigen en de dowload is beperkt online..

edit: toevoeging note.
Ja, kheb deze rom ook gekregen, maar hij werkt dus niet op mijn s100, waarschijnlijk omdat ik niet nederlandse versie heb.
Heb nu 1.06 geinstalled (http://www.qtek.nu/files/..._10600_116_10500_SHIP.zip) maar wil dus ook 1.11. Waar kan ik die vinden? Ik heb waarschijnlijk een geimporteerde Brightpoint versie.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Xolon schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:40:
[...]
Een vriend van me heeft vanmorgen zijn Qtek succesvol geupdate, zal vast wel snel zijn bevindingen horen.
Geupdate naar WM2005??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Laatst online: 04-02-2019
Mex schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 07:16:
[...]

Geupdate naar WM2005??
sry voor de onduidelijkheid..nee naar V1.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 13:08
Wat is het verschil dan tussen de Finse rom versie 1.11 die al tijdje voorbijgekomen is en deze "Nederlandse versie 1.11"?? Behalve dan dat je deze kan downloaden op www.qtek.nl ipv www.qtek.nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben121689 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:17:
Wat is het verschil dan tussen de Finse rom versie 1.11 die al tijdje voorbijgekomen is en deze "Nederlandse versie 1.11"?? Behalve dan dat je deze kan downloaden op www.qtek.nl ipv www.qtek.nu??
Ik denk niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig verschil er zitten nu cabfiles bij om je gprs en mms settings van je provider te installeren.
settings staan standaard op nederlands maar geen nederlandse taal ondersteuning.
boot logo is nieuw. verder kan ik geen verschil vinden.
mijn mda werkt probleem loos. ( nog )
Het lukte eerst niet om hem te upgraden ( niet de juiste country id ) maar met maupgradeut.exe gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je eens kijken of er een nederlands T9 aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:57:
kun je eens kijken of er een nederlands T9 aanwezig is?
Enig idee waar ik moet zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

start, settings, input, phonepad kiezen en dan op options klikken en kiezen voor language, staat daar dutch bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:40:
start, settings, input, phonepad kiezen en dan op options klikken en kiezen voor language, staat daar dutch bij?
Nee staat er niet tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer, hardstikke thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:40:
[...]

Passen waarschijnlijk wel, maar het spiegeltje en de camera-lens zitten
op iets andere plaatsen dus dat gaat denk niet echt goed werken.

Kun je die covers kopen? Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:07:
[...]

Kun je die covers kopen? Waar?
Dit zijn de standaard s100 en M500 covers...

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-08 13:08
Ik heb zojuist de Nederlandse ROM-update geinstalleerd. Dit ging perfect, hierna heb je een ander opstartscherm, dus ipv de wolken met Qtek staat er nu een skyline van new york? met Qtek en onderaan www.qtek.nl. Verder staat als taal nu standaard Dutch ingesteld bij Regional Settings. Wat ook opvalt is dat onder start een mapje staat Install gprs en mms settings. Hierin staan diverse Cab-bestanden van alle telefoonaanbieders met alle instellingen, dus KPN, Vodafone, Orange enz enz. Deze kan je dus zo gemakkelijk installeren, zo hoef je niet meer alle instellingen voor alles op te zoeken. Verder zijn er niet echt veel veranderingen, de Rom version is gewoon 1.11. Alleen de ExtRom is geupdate naar 1.11.550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Laat maar geen T9 dus

[ Voor 77% gewijzigd door Speedster op 13-05-2005 15:36 ]

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Zou een request indienen bij Qtek NL voor een NL T9 zin hebben? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn voor de ontwikkelaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:43:
Zou een request indienen bij Qtek NL voor een NL T9 zin hebben? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn voor de ontwikkelaars?
sterker nog, de t9 file etc is gewoon klaar, alleen moet HTC licenties betalen als ze het gebruiken, en of ze dat gaan doen? (kijk maar eens op T9.com)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag mensen
Ik ben nieuw hier, maar heb al wel een tijdje het forum gevolgt, nu ik eindelijk ook de trotse bezitter ben van de magician dacht ik me toch maar ff aan te melden!

Ik heb in ieder gevan een aantal vragen, hope you guys can help me :)

- Zodra ik probeer te connecten met me M500 (zit bij orange) zegt hij:
No modem at above number
Hoe kan dit? ik heb dit voorheen nooit gehad en heeft gewoon gewerkt, iemand de oplossing?

- Als ik me headset (die je erbij krijgt) in plug werkt alles perfect, maar zodra ik gebelt word, hoor je het geluid en over je koptelefoon, en over je speaker, hoe verander je dit?

- mbt Active Sync.
Zodra ik active Sync heb geinstalleerd e.d. en me M500 op me pc aansluit, kan ik mijn COntacts, Tasks, Notes en Calendar niet aanvinken, dit kan ook niet tijdens de installatie! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34
vraagje he, ik heb nu ook zon compact ff van mn dealer te leen. maar hij laadt niet op? al uur in lader gehad, doet die et perfect maar direct hierna valt die uit als ik hem eruit trek

met mijn xda1 was het zo dat je ergens het stroom circuit kon onderbreken om het geheugen leeg te halen. dan had je hetzelfde effect, heb deze ook zoiets?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
rjongen schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:16:
Mijn vader is van plan deze smartphone (de Orange SPV M500 versie) te nemen.

Wat voor hem essentieel is, is dat hij er een bepaald programmatje op kan draaien.
Dit programma, Info Select, is echter alleen gemaakt voor Palm. :r

Kan iemand mij met zekerheid vertellen dat er bijv. een Palm emulator is voor Windows mobile, zodat dat programmatje toch gedraaid kan worden?
Of is het sowieso niet mogelijk om palm software op windows mobile te draaien? :/

P.S. Het programma is hier te vinden.
Dit is helaas nog niet beantwoord.. Om even in herhaling te vallen:

Is er een Palm emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

rjongen schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:24:
[...]

Dit is helaas nog niet beantwoord.. Om even in herhaling te vallen:

Is er een Palm emulator?
http://www.styletap.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:05:
Goeiedag mensen
Ik ben nieuw hier, maar heb al wel een tijdje het forum gevolgt, nu ik eindelijk ook de trotse bezitter ben van de magician dacht ik me toch maar ff aan te melden!

Ik heb in ieder gevan een aantal vragen, hope you guys can help me :)

- Zodra ik probeer te connecten met me M500 (zit bij orange) zegt hij:
No modem at above number
Hoe kan dit? ik heb dit voorheen nooit gehad en heeft gewoon gewerkt, iemand de oplossing?

- Als ik me headset (die je erbij krijgt) in plug werkt alles perfect, maar zodra ik gebelt word, hoor je het geluid en over je koptelefoon, en over je speaker, hoe verander je dit?

- mbt Active Sync.
Zodra ik active Sync heb geinstalleerd e.d. en me M500 op me pc aansluit, kan ik mijn COntacts, Tasks, Notes en Calendar niet aanvinken, dit kan ook niet tijdens de installatie! :(
-Connecten met wat, via wat enzovoorts! Meer details!
-Je hebt een M500 en je hebt er een headset bijgekregen?
Dit is een BT-headset hoe kun je deze dan inpluggen :?
-wat wil je met dat aanvinken bereiken? Wil je die dingen naar je M500 sturen ofzo?!

Ff wat duidelijker zijn! :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Dit werkt gegarandeerd met alle Palm applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Sperminator schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:57:
Hallo ik heb de orange m500. Nu lukt het me helaas niet om te internetten op mijn laptop via de gsm. Active sync doet het wel gewoon via usb.

Bij het pairen van de gsm met mijn laptop maakt hij automatisch een gprs device aan. Echter het progje van Orange kan het gprs device niet vinden.

Op de m500 is het mogelijk om Wireless Modem in te schakelen, weet iemand misschien wat ik hiermee kan doen, of heeft iemand anders dit aan de praat gekregen, dan zou ik graag willen weten hoe hij dit gedaan heeft?!!!
Sorry dat het even heeft geduurd, maar de volgende handleiding helpt je mogelijk om te Internetten op je laptop via de telefoon. Ik heb de instellingen voor Orange World, Orange Internet en KPN Internet Everywhere meegenomen.

De handleiding staat hier:
http://www.leukbellen.nl/Laptop

of hier te downloaden:
http://www.leukbellen.nl/Laptop/Laptop.rar

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
CLB schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:57:
[...]

Dit is een BT-headset hoe kun je deze dan inpluggen :?
Hij bedoelt de normale headset natuurlijk. Als je het zelf nog niet gemerkt had, er komt geluid uit de telefoonspeaker en via je headset als je gebeld wordt.. Dus als je je geluid op z'n hardst hebt staan van je belvolume, dan krijg je redelijke oorpijn wanneer je ineens gebeld wordt. Of je wilt dat je het alleen over je headset gaat zodat anderen niet horen dat je gebeld wordt. Ik weet de oplossing er niet voor, maar ik verduidelijk het even 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Misschien is dit al aan bod geweest, maar ik zoek een simpel programmaatje om mijn belminuten te kunnen beheren. Uitgaande gesprekstijden, gekozen gesprekstijden, totale gesprekstijden dit soort zaken.

Bij "device information" kan ik wel de gesproken minuten zien, maar kan het niet resetten.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:34:
Hoi!

Misschien is dit al aan bod geweest, maar ik zoek een simpel programmaatje om mijn belminuten te kunnen beheren. Uitgaande gesprekstijden, gekozen gesprekstijden, totale gesprekstijden dit soort zaken.

Bij "device information" kan ik wel de gesproken minuten zien, maar kan het niet resetten.

Thanks
Ja is aan bod geweest staat mischien zelfs in de start post dus dat wordt ff zoeken. succes

(IK ROEP IEDEREEN OP OM DEZE VRAAG NIET TE BEANTWOORDEN) }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Nee, we gaan hier niet de boel boycotten. ... -> Ga eens kijken op www.pocketgear.com en handago.com daar staan meerdere van deze tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

rjongen schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:08:
[...]

Dit werkt gegarandeerd met alle Palm applicaties?
Die garantie kan niemand je geven uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Mex schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 08:20:
[...]

Die garantie kan niemand je geven uiteraard.
Wel diegene die mijn vaders programma in combinatie met jouw programma gebruikt.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Murw schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:26:
[...]

Hij bedoelt de normale headset natuurlijk. 8)7
Ik dacht 2 jarig abbo - BT-headset erbij gekregen, dus vandaar! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:34:
Hoi!

Thanks
http://www.universmobile....roduct.php?pi=1113&&pli=1

astuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind jammer dat orange moeilijk doet als je 1 weekje eerder je abo wilt verlengen met een nieuwe toestel. me c500 (7 maanden oud) is helemaal rot maar dat maakt ze blijkbaar niets uit als je al 5 jaar orange/dutchtone klant bent geweest. erg jammer. moet nu nogsteeds wachten tot donderdag >:)
mocht wel gelukkig met 1 jaar verlengen omdat ik 2 abbo's heb van hun. moest er nog eens bij komen dat dat niet mocht dan }) wil ook een M500 gaan halen! die M2000 is veel te log en groot

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 00:56:
[...]

Ja, kheb deze rom ook gekregen, maar hij werkt dus niet op mijn s100, waarschijnlijk omdat ik niet nederlandse versie heb.
Heb nu 1.06 geinstalled (http://www.qtek.nu/files/..._10600_116_10500_SHIP.zip) maar wil dus ook 1.11. Waar kan ik die vinden? Ik heb waarschijnlijk een geimporteerde Brightpoint versie.

groet
hey niels, ik hier? O-) zie dat het nog steeds niet helemaal lukt met het updaten naar v1.11, dus wacht ik daar ook nog ff mee (v1.03 brengt nog geen problemen met zich mee voor mij). laat je ff weten als het wel is gelukt? had je die kerel van qtek er nog over gemailt? edit: lees net je mail.. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

rjongen schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:35:
[...]

Wel diegene die mijn vaders programma in combinatie met jouw programma gebruikt.. :Y)
Ik niet dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Grrr, pas las ik hier in deel 7 dat iemand z'n speaker het niet meer deed ofzo. Alleen via z'n handsfree hoofdtelefoon. Dat is bij mij nu dus ook zo! ;(
-Ik belde net mijn vader 2x ik hoorde geen toon dat ie overging.
-Ik ging t testen met naar huis te bellen, weer nix.
-Toen probeerde ik het via handsfree op de telefoon, dus via de speaker, dat ging ook niet
-Toen een soft reset gedaan, weer hetzelfde
-Toen een hard reset gedaan, nu doet de grote speaker het weer, maar niet die tegen je oor moet.
-Hij doet het wel met de headset(die ik pas terug heb van een reparatie)..

Ik heb Rom versie 1.11.00 WWE
Radio versie 1.11.00
ExtROM versie 1.11.129 WWE

Kan iemand mij helpen? Of moet k dan ook maar m'n telefoon op gaan sturen :'(
En heb ik dan nog garantie gezien mijn eigen Rom-update acties..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:05
Geachte mensen,

Ik ben bijna in het bezit van een Qtek maar heb al wel een vraag. Heb al flink gezocht maar nog niets over kunnen vinden. Mijn vraag is het volgende: Ik heb een mp3 speler (Creative Zen 60GB) met een usb aansluiting. Is het mogelijk dat ik mijn mp3 aansluit op de qtek en vanuit de qtek nummers kan inzien en afspelen via de luidspreker? Het werkt via de pc wel maar PDA is natuurlijk heel iets anders.

GreetZ,

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Ik heb Fusion Contacts geinstalleerd, zodat ik mijn contacts kan bekijken, gesorteerd op voornaam. Dit schijnt niet te lukken met de standaard software? :S

Hoe krijg ik nu de link vanuit mijn telefoon assigned aan Fusion Contacts ipv die standaard contacts? Iemand?

Is er ook iemand die weet hoe je makkelijk snelkoppelingen kunt vervangen? ik had Worms geinstalleers in RAM en met Total Commander overgezetn naar Storage Card. Nu werkt de snelkoppeling dus niet meer...

[ Voor 29% gewijzigd door B-Force op 14-05-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 22:24
Mistacal schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:47:
Geachte mensen,

Ik ben bijna in het bezit van een Qtek maar heb al wel een vraag. Heb al flink gezocht maar nog niets over kunnen vinden. Mijn vraag is het volgende: Ik heb een mp3 speler (Creative Zen 60GB) met een usb aansluiting. Is het mogelijk dat ik mijn mp3 aansluit op de qtek en vanuit de qtek nummers kan inzien en afspelen via de luidspreker? Het werkt via de pc wel maar PDA is natuurlijk heel iets anders.

GreetZ,
Ik denk, nee ik weet zeker, dat dat niet kan. De PDA is namelijk geen USB host. Overigens is de luidspreker leuk, maar een paar externe speakertjes voor je MP3 speler geven VEEL beter geluid.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Murw schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:44:
Grrr, pas las ik hier in deel 7 dat iemand z'n speaker het niet meer deed ofzo. Alleen via z'n handsfree hoofdtelefoon. Dat is bij mij nu dus ook zo! ;(
-Ik belde net mijn vader 2x ik hoorde geen toon dat ie overging.
-Ik ging t testen met naar huis te bellen, weer nix.
-Toen probeerde ik het via handsfree op de telefoon, dus via de speaker, dat ging ook niet
-Toen een soft reset gedaan, weer hetzelfde
-Toen een hard reset gedaan, nu doet de grote speaker het weer, maar niet die tegen je oor moet.
-Hij doet het wel met de headset(die ik pas terug heb van een reparatie)..

Ik heb Rom versie 1.11.00 WWE
Radio versie 1.11.00
ExtROM versie 1.11.129 WWE

Kan iemand mij helpen? Of moet k dan ook maar m'n telefoon op gaan sturen :'(
En heb ik dan nog garantie gezien mijn eigen Rom-update acties..?
Ik quote m'n eigen bericht :> Omdat ik het op heb weten te lossen, maar niet de precieze oplossing. Ik heb hem totaal 3x ge-hardreset. Ik heb na elke keer gebeld enzo om te testen. Maar na de laatste hard reset hebk onderaan aan dat microfoontje gezeten onder het bellen. Dat icoontje waarmee je mic uit kan zetten. En toen deed ie het ineens weer! B) Ik weer blij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
B-Force schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 16:04:
Ik heb Fusion Contacts geinstalleerd, zodat ik mijn contacts kan bekijken, gesorteerd op voornaam. Dit schijnt niet te lukken met de standaard software? :S

Hoe krijg ik nu de link vanuit mijn telefoon assigned aan Fusion Contacts ipv die standaard contacts? Iemand?

Is er ook iemand die weet hoe je makkelijk snelkoppelingen kunt vervangen? ik had Worms geinstalleers in RAM en met Total Commander overgezetn naar Storage Card. Nu werkt de snelkoppeling dus niet meer...
Op Howardforums zijn een 4-tal cab.files van ieder 6 kb te vinden die je je contacts op je PPC in elke volgorde laten sorteren. Dus: first last, last first, company last first en company first last. Zie deze link, 9e post van boven: http://discussion.brighth...4&perpage=15&pagenumber=1 Deze cabs geven in je tap-and-hold pop-up menu de keuze hoe je je contacts wilt sorteren. Anders kun je ook in Outlook op je pc bepalen hoe je ze gesorteerd wilt hebben en dan syncen, maar ja, da's dus niet te doen als je onderweg contacts toevoegt. Een ander progje aan de groene knop toevoegen is nog niemand hier gelukt, maar op xda-dev hebben ze dat wel voor elkaar met 1 prog op een ander type toestel. Wellicht lukt dat ook op onze Magician, dus zoek daar ff.

Snelkoppelingen kun je ook met Total Commander aanpassen. Ga met Total Commander naar de snelkoppeling ( ze staan in windows/start menu/programs/ oid) en tap-and-hold on the koppeling. Dan kies je voor properties en in het tabblad Snelkoppeling kun je nu een ander path ingeven waar de koppeling naar moet verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Koksie kom ff online op MSN. Ik ben CLB van my-mdacompact-info over die e-books

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Murw schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:24:
[...]

Ik quote m'n eigen bericht :> Omdat ik het op heb weten te lossen, maar niet de precieze oplossing. Ik heb hem totaal 3x ge-hardreset. Ik heb na elke keer gebeld enzo om te testen. Maar na de laatste hard reset hebk onderaan aan dat microfoontje gezeten onder het bellen. Dat icoontje waarmee je mic uit kan zetten. En toen deed ie het ineens weer! B) Ik weer blij 8)7
Helaas, ik zet net SPB pocket plus erop en hij stopte er weer mee, of dit aan dit programma ligt weet ik niet. Voor ik dit programma had, had ik er nooit last van. Maar het kan ook puur toeval zijn..

EDIT: Ik heb SPB pocket plus eraf gehaald, en het geluid doet het met alles vlekkeloos, geen SPB meer voor mij |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Murw op 14-05-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
koksie schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:51:
[...]

Op Howardforums zijn een 4-tal cab.files van ieder 6 kb te vinden die je je contacts op je PPC in elke volgorde laten sorteren. Dus: first last, last first, company last first en company first last. Zie deze link, 9e post van boven: http://discussion.brighth...4&perpage=15&pagenumber=1 Deze cabs geven in je tap-and-hold pop-up menu de keuze hoe je je contacts wilt sorteren. Anders kun je ook in Outlook op je pc bepalen hoe je ze gesorteerd wilt hebben en dan syncen, maar ja, da's dus niet te doen als je onderweg contacts toevoegt. Een ander progje aan de groene knop toevoegen is nog niemand hier gelukt, maar op xda-dev hebben ze dat wel voor elkaar met 1 prog op een ander type toestel. Wellicht lukt dat ook op onze Magician, dus zoek daar ff.

Snelkoppelingen kun je ook met Total Commander aanpassen. Ga met Total Commander naar de snelkoppeling ( ze staan in windows/start menu/programs/ oid) en tap-and-hold on the koppeling. Dan kies je voor properties en in het tabblad Snelkoppeling kun je nu een ander path ingeven waar de koppeling naar moet verwijzen.
Mijn dank is groot. Niemand hier eerder iets over gevraagd btw? ik vond het erg irritant

edit:
misschien duidelijk om te vermelden dat er 4 cabjes zijn, elk van deze laat je je contacts sorteren op een andere manier... was mij niet echt duidelijk in het begin...
misschien iets voor in de start post, eggy?

[ Voor 9% gewijzigd door B-Force op 14-05-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Murw schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:14:
[...]

Helaas, ik zet net SPB pocket plus erop en hij stopte er weer mee, of dit aan dit programma ligt weet ik niet. Voor ik dit programma had, had ik er nooit last van. Maar het kan ook puur toeval zijn..

EDIT: Ik heb SPB pocket plus eraf gehaald, en het geluid doet het met alles vlekkeloos, geen SPB meer voor mij |:(
Welke versie van SPB pocket plus stond erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
CLB schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:38:
[...]

Welke versie van SPB pocket plus stond erop?
versie 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
In de Startpost staat dat de M500 een standby tijd heeft van 180+ uur. Is er iemand die dat redt?
Gister heb ik me M500 op toetsvergrendeling gezet met MortSaver (scherm dus uit) en na 10 uur stond de batterij nog maar op 18 (!) % :( Wat vreet er zoveel energie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlueTooth? O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
B-Force schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 23:03:
In de Startpost staat dat de M500 een standby tijd heeft van 180+ uur. Is er iemand die dat redt?
Gister heb ik me M500 op toetsvergrendeling gezet met MortSaver (scherm dus uit) en na 10 uur stond de batterij nog maar op 18 (!) % :( Wat vreet er zoveel energie?
Is toetsenvergrendeling dat het licht uit is, of alles uit..? Ik kan, met bluetooth aan(volgens mij vreet dat helemaal niet zoveel) 3 dagen met paar uur per dag gebruik(zonder bellen). Misschien, omdat het een M500 is, heb je hem nog maar net. Accu's moeten altijd inladen, hoe meer je hem geladen hebt hoe langer hij het zal doen.

(misschien staan er programma's aan bij settings>memory e.d. al lijkt het me stug dat dat extra batterij eet :/)

[ Voor 9% gewijzigd door Murw op 15-05-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan mijn MDA Compact 2 dagen lang gebruiken (paar uur MP3, 30 minuten bellen, zo nu en dan een potje Worms) en dan houd ie het zo'n 2 dagen vol. Wat ik doe is altijd zo weinig mogelijk programmas open staan, laagste backlight brightness etc. en bij alles, zoals mp3, bellen en andere dingen waarbij geluid nodig is het volume zo zacht mogelijk zetten, maar dat het nog wel goed hoorbaar is. :*). tis een kwestie van goed inladen de eerste week dat je em hebt. Gewoon helemaal vol laten lopen en dan helemaal leeg laten lopen en dat altijd doen. Dan gaat ie lang mee ;).... de batterij bedoel ik daar uiteraard mee

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Hmm, ik heb bluetooth uitgeschkeld (heb nog geen dongle) dus dat kost geen stroom. Ik zal hem eens gaan inladen, heb hem laatste tijd steeds vanaf 50% al opgeladen (werd aangeraden in de handleiding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50%? ja logisch dat je batt. zo snel leeg is!! zo haal je maar de helft van de capiciteit uit de batterij.. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Bij hoeveel procent is het het beste om hem op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het percentage maakt niet veel uit voor l-ion, als je accu rot is kan je voor een euro of 12 op ebay een nwe kopen

mijn m500 gaat zon 2 tot 2,5 dag mee. ik gebruik ook spb pokkeplus en mijn speakers werken gewoon goed,

bij mij werkr worms niet, dan start er een venstertje op met de titel "light simulator" verder niets.

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasW
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

BasW

Non omnia possumus omnes

Je moet worms niet op je sd kaartje installeren, maar op je main geheugen. Dat doet de truuk.

Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasW schreef op zondag 15 mei 2005 @ 11:54:
Je moet worms niet op je sd kaartje installeren, maar op je main geheugen. Dat doet de truuk.
ik heb al mijn spellen op mn storage card en ze doen het allemaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Dr.Göbb. schreef op zondag 15 mei 2005 @ 09:46:
50%? ja logisch dat je batt. zo snel leeg is!! zo haal je maar de helft van de capiciteit uit de batterij.. =/
Dat is alleen bij antieke NiCd batterijen zo, Li-Ion's hebben dit probleem niet. Als je een Li-Ion trouwens helemaal leegmaakt (en dan ook echt leeg) heb je zelfs kans dat hij kapot gaat, dus beter wat eerder opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch vreemd dat ik met alle toestellen met een li-ion batterij die ik in mijn bezit heb (gehad), een langere standby naar voren haalde door de batterij helemaal leeg te gebruiken ipv al eerder op te laden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasW
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

BasW

Non omnia possumus omnes

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:00:
[...]

ik heb al mijn spellen op mn storage card en ze doen het allemaal gewoon.
Ik heb bij andere spellen geen problemen. Maar ik heb op andere fora gelezen en zelf ondervonden dat ie wel werkt op main storage.

Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Murw schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:14:
[...]

EDIT2: Het ligt dus niet aan SPB. Ik haalde vannochtend m'n oordopjes eruit om geluid hard te luisteren, geen geluid. Dus ik ging ff bij die ingang van die plug klote en flops, geluid aan.. Ik weet niet of k m hiervoor terug ga sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt wel die oude soundplug bug waar de spv 100 ook last van had.. dan bleef het profiel op headset hangen als je de plug er te snel uit trekt. en werkt je speaker niet. weet niet of het ook is bij de M500 maar klink bekent in de oren hier. had er last van met de spv 100. gelukkig niet gehad met de C500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasW schreef op zondag 15 mei 2005 @ 11:54:
Dat maakt helemaal niets uit. Alleen met Age of Empires en Tombraider omdat die veel geheugen vereisen. Bij mij doet Worms het prima en staat op mijn SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ik heb een vraag welke ik niet op de search kan terug vinden, heb ook gezocht bij pocketpc-club.nl maar ook daar niet direct een topic van hoe ik het moet krijgen.

Ik heb een MDA / S100 / Compact met een Adapt BT en een Nokia carkit CK-7wa ... navigeren gaat op dit moment met de muis perfect. Het enige wat ik graag zou willen zien is dat de stem van tomtom via de Bluetooth carkit word gestuurd. Ik heb begrepen dat mijn S100 meerdere verbindingen aan kan. Hij vind ze ook allebei want ik kan ook gewoon er over bellen op het moment dat er navigatie is. Alleen hoe ik de stem krijg op mijn carkit van tomtom 3 uit is mij onbekend. Thnx guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn jullie ervaringen met gps muizen? heb nl. beschikking over tom tom 3 (puur de software) en zoek daar nog los een goede gps ontvanger voor.. tips?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
Hij zegt bij mij over het spel Myst dat het niet een valid pocket pc application is.. En bij die alarm clock (allebei uit de startpost) zegt ie iets over de CAB file.. Meer mensen zoiets gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Murw schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:28:
Hij zegt bij mij over het spel Myst dat het niet een valid pocket pc application is.. En bij die alarm clock (allebei uit de startpost) zegt ie iets over de CAB file.. Meer mensen zoiets gehad?
Vele software is gemaakt voor Windows Mobile 2003 op de Qtek s100 etc draait de SE versie.
Wat ook voorkomt is dat software is geschreven voor de 2002 versie of andere resolutie van het scherm. Doordat hier kleine verschillen zitten met jouw pocket pc krijg je een waarschuwing.

Ik negeer die meldingen gewoon :) . De meeste software draait toch rete stabiel.

Pocket Myst draait overigens gewoon op de Qtek S100.
Alleen ik snapte er niks van dus het is er weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem(pje) met MMS.

Als ik een MMS verstuur blijft het in m'n outbox staan. Als ik daarna een MMS verstuur, wordt ook de oude verstuurd. Ze komen dus niet in mijn sent items folder. Als ik dat met de hand doe, dan wordt er aangegeven dat er berichen in de sent items folder staan (of in de deleted items) folder, maar ik kan ze niet meer zien. Alle erichten deleten lost dat niet op.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Laatst online: 29-04 17:26
Murw schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:51:
[...]

EDIT2: Het ligt dus niet aan SPB. Ik haalde vannochtend m'n oordopjes eruit om geluid hard te luisteren, geen geluid. Dus ik ging ff bij die ingang van die plug klote en flops, geluid aan.. Ik weet niet of k m hiervoor terug ga sturen..
hee murw,

ik had ook dit probleem,
geluid deed helemaal niks meer ook niet na veel in en uitpluggen van headset.
teruggebracht naar t-mobile shop, 2 weken kwijt geweest :(
maar nu doet ie het weer zonder problemen, dus het probleem is wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 23:03:
Mortsaver gebruikt volgens mij ook stiekum best wat stroom, na het zelf getest te hebben gaat mijn accu echt stukken sneller leeg dan met een gewone "power off". No more mortsaver for me dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen met het geluid. Ik heb een orange m500. Sinds enkele dagen hoor ik soms wel en dan weer geen geluid. heb al m.b.v een harde reset wat geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan. Wat er gebeurt is dat er geluid is en daarna opeens weer weg zowel met programma's bijv tomtom maar ook bij afspelen van MP3. Een duw tegen de zijkant van het apparaat zorgt er weer voor dat het geluid er is. Ik dacht van het begin af aan dat ik al storingen had, maar nu weet ik het zeker.
Krijg je bij Orange een vervangend toestel of als ze hem moeten laten onderzoeken of krijg je een nieuwe of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Ik heb gehoord dat er een Hitman versie wordt uitgebracht voor de PPC,
maar ik kan er niks over vinden op het internet, weet iemand hier mee over of is hij misschien al te downloaden??

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 15-05-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:33:
Ik heb een probleem(pje) met MMS.

Als ik een MMS verstuur blijft het in m'n outbox staan. Als ik daarna een MMS verstuur, wordt ook de oude verstuurd. Ze komen dus niet in mijn sent items folder. Als ik dat met de hand doe, dan wordt er aangegeven dat er berichen in de sent items folder staan (of in de deleted items) folder, maar ik kan ze niet meer zien. Alle erichten deleten lost dat niet op.

Iemand een idee?
Ik had ook problemen met MMS en bij mij kwam dat door SPB pocket plus, heb je dat er toevallig opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:29:
offtopic:
Ik heb gehoord dat er een Hitman versie wordt uitgebracht voor de PPC,
maar ik kan er niks over vinden op het internet, weet iemand hier mee over of is hij misschien al te downloaden??
He, jij weer hier :P .

Waar heb je dat gehoord; en gaat het over het spel hitman of over de antispywaresoftware? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op zondag 15 mei 2005 @ 23:07:
[...]

Ik had ook problemen met MMS en bij mij kwam dat door SPB pocket plus, heb je dat er toevallig opstaan?
Ja ik gebruik versie 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 23:10:
[...]

He, jij weer hier :P .

Waar heb je dat gehoord; en gaat het over het spel hitman of over de antispywaresoftware? :+
Haha ja hier vertoef ik ook enkele momenten van den dag :) Ik heb het over het spel, en gehoord heb ik 't in de wandelgangen van m'n school "blablabla Hitman komt uit voor ppc", maar ja daar werd ik ook niet duidelijker van dus wilde even weten of het echt waar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:32:
[...]

Dat maakt helemaal niets uit. Alleen met Age of Empires en Tombraider omdat die veel geheugen vereisen. Bij mij doet Worms het prima en staat op mijn SD.
Maakt ook niet uit want ik speel alles van me SD 1gig ??? Ik heb trouwens alles op me storage kaart (tom tom worms AOE GPS LOCATE Betaplayer etc) behalve SPB Plus 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Zijn er mensen die een programma weten waarmee je de pc kan besturen via bluetooth?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.