HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)[Deel 7]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.393 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
CLB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:31:
[...]

ik heb een file en die moet je dus hernoemen naar .rar en dan de stappen aangeven die hier al eerder zijn gepost! Maar 'n emailadres ofzo zou wel handig zijn, anders kan ik niet mailen natuurlijk B)
CLB, kan je mij die 3mb file aub mailen

swllam@gmail.com

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

o0sYkOo0o schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:41:
[...]

CLB, kan je mij die 3mb file aub mailen

swllam@gmail.com

Alvast bedankt!
Hij is verstuurd!

Maar heeft iemand webspace ofzo dattie 'm kan hosten,
want ik heb er geen zin in om 'm telkens te moeten mailen!!!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort - heel ander - vraagje tussendoor: als mijn mda aan de usb-kabel heeft gehangen en heb gesynchrosiseerd/opgeladen via ActiveSync, en ik trek ´m er vervolgens uit, dan blijkt bij running programs dat ActiveSync nog steeds actief is op de mda. Ik neem aan dat dat gewoon batterijvermogen kost. :/ Is er een manier om te zorgen dat ActiveSync meteen helemaal wordt afgesloten als de verbinding wordt verbroken? (ik heb spb pocket plus erop zitten - mocht dat nuttige info zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:31:
[...]

ik heb een file en die moet je dus hernoemen naar .rar en dan de stappen aangeven die hier al eerder zijn gepost! Maar 'n emailadres ofzo zou wel handig zijn, anders kan ik niet mailen natuurlijk B)
idd dacht dat ie bij mn profiel stond 8)7 :)

alcapone@spymac.com

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nou toch wel zo ongeloofelijk gehad met dat hele bluetooth gebeuren! :(
Active sync werkt prima over usb, inet over usb en activesync ook prima(wel traag).
Alleen krijg ik de hele mikmak niet aan de gang over bluetooth.

Instellingen op mda: bluetooth on; discoverable, gepaired met pc, vinkjes bij comporten gezet ( 4 incoming, 5 outgoing)
Instellingen op pc: Ms bt stack, com4 outgoing com5 incoming, en bij mijndevice/properties/services v an de mda heb ik serial port(spp) com4 aangevinkt.
instellingen activesync op pc: connection settings/allow serial cable connection com4 aangevinkt( en alle andere vinkjes) of ik nu com4 of com5 (com1 kan ik ook nog uitkiezen) daar gebruik maakt niet uit. Ze zijn wel allemaal aviable.
Dit alles met een mycom bt dongle, die voorheen met de t610 prima werkte.

Nu gebeurt er als ik op de mda/activesyns/tools/connect via bluetooth helemaal niks! Ik heb al gehad dat ik connecting to host kreeg en dat ie daar bleef hangen maar na herinstallatie van de bt stack heb ik zelfs dat niet meer. Als ik dit via pc/activesync/get connected doe gebeurt zoekt mijn pc zich een ongeluk en vindt uiteindelijk niks. Dan krijg ik soms het berichtje:"As could not regoznize blabla want 1) hij is niet aangesloten 2) het is geen pocket pc" :?
Files beamen via bt werkt trouwens wel oke.

Alle wijze raad hier heb ik opgevolgd, inclusief de site van reyens, ppcforum van mex, pocketpc-club, xda-developers, de thread op telecomvergelijker.nl die veel mensen soelaas bood...... maar niks helpt.
Iemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Zou Orange, T-Mobile Windows Mobile5 ook uitbrengen voor de MDA/M500??? :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:39:
[...]

Is misschien ook wel chill. Maarja nu heeft iemand hier PCanywhere al aan de praat gekregen en dat werkt ook altijd. Die Remotely Anywhere heb je 30 dagen trial van dus na 30 dagen ben je 't zaad

Heeft iemand webruimte ofzo of kent iemand 'n site waar ik die 3 mb grote Mobile Client file van PCanywhere kan plaatsen, zodat iedereen 'm vanaf die site kan downen? Ik heb geeeen idee
http://ff.powerwebber.nl/

Download hier de PcAnywhere Mobile add-on
Pack 1 is de installatie,
Pack 2 is voor deinstallatie.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Kijk dat is relaxed! Thanks Donnie!

Dus voortaan niet meer requesten aan mij voor die 3 mb addon-file maar gewoon downloaden!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:38:
Kijk dat is relaxed! Thanks Donnie!

Dus voortaan niet meer requesten aan mij voor die 3 mb addon-file maar gewoon downloaden!!
Graag gedaan, uiteraard met dank aan de geweldige host http://www.powerwebber.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:06
Weet iemand hoe je het touchscreen uit kan zetten?

offtopic:
Ik heb een M500 :D Whoeheeeeeeej

Owja, en rechtstreeks files van je pc naar je storage card beamen, is dat ook mogelijk? Of heb je daar een card reader voor nodig?

[ Voor 76% gewijzigd door B-Force op 10-05-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
B-Force schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:43:

offtopic:
Ik zou zeggen lees eerst de handleiding even door. Ik heb em ook sinds vandaag en dat gaat perfect (morgen zal ik pics posten). Druk de aan uit knop even kort in en viola (om 't op z'n Cas Spykers te zeggen).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:43:

offtopic:

Owja, en rechtstreeks files van je pc naar je storage card beamen, is dat ook mogelijk? Of heb je daar een card reader voor nodig?
Lukt met activesync, al duurt dat erg lang.
Wil een USB 2.0 cardreader, zodat ik snel bestanden op mn SD kan zetten,
of een goed programma om met WIFI over te zenden.
PcAnywhere en die andere Anywhere hebben wel erg veel voeten in de aarde...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Hoedje schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:46:
[...]

Ik zou zeggen lees eerst de handleiding even door. Ik heb em ook sinds vandaag en dat gaat perfect (morgen zal ik pics posten). Druk de aan uit knop even kort in en viola (om 't op z'n Cas Spykers te zeggen).
SOrry, ik bedoelde eigenlijk bij het opladen. Dan krijg ik mijn scherm niet uit :S Of hij moet helemaal uitstaan... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb even een vraagje ik mag eind deze maand een nieuw abbo en nu wil ik die met de mda compact ik wil ook gelijk een grotere sd card hebben nou heb ik op internet het volgende gevonden en ik wou even jullie menig hier over Traxdata SecureDigital Card 1Gb voor € 72.30.

ik wou graag weten of dit een mooie prijs is voor het kaartje en of het een goed kaartje is.

B.V.D. chefkok18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05

nexhil

BAM!

Gisteren mijn siliconen hoes binnengekregen... maar was is dat ding snel vies zeg!
maar kun je dat ding wassen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De xscale cpu van intel , heeft een functie dat de de processor van 416 mhz in stappen terug kan tot 78 mhz, maar word dat ook ondersteund door pocket-pc 2003se en MDA-compact??

En bestaat er een programma die je verbruik van de batterij kan loggen ?
dus dat ik elk moment kan zien hoeveel mah hij verbruikt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t013463
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 09:16
Heeft iemand al ervaring met Windows Mobile 5.0 met de MDA Compact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nexhil schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:42:
Gisteren mijn siliconen hoes binnengekregen... maar was is dat ding snel vies zeg!
maar kun je dat ding wassen ofzo?
Het ding trekt idd aardig wat stof aan, maar wassen is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelmerV
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31
Ik zie nu al een aantal keer in dit topic het verzoek of iemand weet hoe je kan zorgen dat je foto's niet in zo'n irritant mapje worden opgeslagen. Ik heb op diverse plekken op het internet gezocht en kan daarover echt helemaal niks vinden. Terwijl het mij toch mogelijk lijkt om een en ander via het registry op te lossen. Ik heb zelf al in het registry gekeken en wat dingen geprobeerd maar eerlijk gezegd werd ik daar niet veel wijzer van. Misschien dat iemand anders meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP

Ik ontvang opeens geen SMSjes meer.

Ik zou gisterochtend met een vriendin ergens heen gaan, maar ze had geSMSt dat ze niet kon.
Nix gehoord :(

K heb eerder gelezen dat iemand anders hier dat probleem had maar hoe is het nou te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:33
@ nexT
ik heb dat gezeik net activesync via bluetooth ook helemaal gehad, ook al meerdere malen gepost maar ik kom er gwoon ook echt niet uit, ook tig guides gevolgd zowel met nieuwe als met oude rom, standaard windows drivers als widcomm drivers niets schijnt te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
JelmerV schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:16:
Ik zie nu al een aantal keer in dit topic het verzoek of iemand weet hoe je kan zorgen dat je foto's niet in zo'n irritant mapje worden opgeslagen. Ik heb op diverse plekken op het internet gezocht en kan daarover echt helemaal niks vinden. Terwijl het mij toch mogelijk lijkt om een en ander via het registry op te lossen. Ik heb zelf al in het registry gekeken en wat dingen geprobeerd maar eerlijk gezegd werd ik daar niet veel wijzer van. Misschien dat iemand anders meer weet?
Is het mogelijk om de foto's die je maakt met de qtek s100 op te slaan in een bepaalde map? Want ik krijg nu in de root van de my documents op mijn storage card telkens een nieuwe map met de datumaanduiding etc. met daarin de foto's. En dat maakt alles erg onoverzichtelijk in my documents. Iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt :)
ga naar de registry en dan naar HKLM\software\htc\camera\appdefsettings
daar heb je een map image en een map video
daaronder staat een key SaveFolder
die kun je veranderen in de naam van de folder die jij wilt (met een \ ervoor)
bedenk wel dat de camera applicatie standaard MyDocuments ervoor ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Mijn dank is groot, kan dit gelijk in de SP ofzo?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:10:
Gebruikt iemand z'n MDA compact als wekker,
ik slaap bijna door alle toontjes heen, bahalve die irritante windows toon, maar dan heb ik een boze vrouw naast me liggen.
TIP: leg je telefoon op de vensterbank, of iets anders hards dat vlak naast je bed staat.
Als je telefoon dan tril, maakt hij onwijs veel lawaai waar je wel wakker van MOET worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Weet iemand de system requirements voor Windows Mobile 5 / Windows Magneto / Windows Mobile 2005?

ik zie overal geweldige reviews enzo maar nergens de systeem benodigdheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Orange SPV M500 is te verkrijgen bij:
-orange shop (ja duhuh)
-smartphonestunts.nl

Maar weet iemand nog meer winkels/ sites waar hij te verkrijgen is

(Ik mag niet 1 jarig verlengen in een Orange-shop :( dus ik zoek een oplossing om een nieuw 1 jarig abbo af te sluiten
met een zo goedkoop mogelijke toestelprijs maar smartphonestunts vind ik nog aardig duur)

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 11-05-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb de spv m500.
Ook hier doet bij mij de active sync het niet meer over de bluetooth. Dit deed het wel, echter na een hard reset is de optie bij active sync (bij options) verdwenen om bluetooth te kiezen.
De enigeste opties die overgebleven zijn, in het drop dow menu:
'115200 default
'19200 default
'38400 default
'57600 default
'usb

De bluetooth optie is dus verdwenen. Ook na 3 hard-resets en tig software resets. De optie wil maar niet terrug komen.

Is er nog iemand met dit probleeem?
Zou je kunnen kijken welke opties bij jouw beschikbaar zijn?
Doe het volgende. Ga naar active sync op je pda. Kies daarna linksonder voor tools. Klik daarna op 'Options' . Daarna weer op het verschenene knopje options. Nu krijg je een drop down menu te zien. Hierin staan de mogelijkheden om via verschillende verbindingen te syncen.
Als het goed is staat er bluetooth bij, als het fout is niet.

Please let me know!!

[ Voor 6% gewijzigd door Sperminator op 11-05-2005 12:27 ]

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

A_to_the_S schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:18:
Weet iemand de system requirements voor Windows Mobile 5 / Windows Magneto / Windows Mobile 2005?

ik zie overal geweldige reviews enzo maar nergens de systeem benodigdheden.
Nog een aanvulling op deze vraag:

Is het mogelijk Windows Mobile 5 daadwerkelijk te installeren op de MDA Compact?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:19:
-orange shop (ja duhuh)
-smartphonestunts.nl

(Ik mag niet 1 jarig verlengen in een Orange-shop :( dus ik zoek een oplossing om een nieuw 1 jarig abbo af te sluiten
met een zo goedkoop mogelijke toestelprijs maar smartphonestunts vind ik nog aardig duur)
Belcompany heeft ze altijd wel,
kun je alles verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar BC verkoopt de M500 niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Wat betreft alle vragen omtrend Windows Mobile 5. Het is niet een pakket wat je kan kopen. De fabrikant moet een upgrade beschikbaar stellen.

Wat de kosten hiervan gaan zijn verschilt per fabrikant.

Je hoeft dus geen zorgen te maken over systeemeisen. Welke zoiezo volgens mij niet echt spannend veel zwaarder zal zijn dan de huidige Mobile 2003 eisen.

Ga er maar vanuit dat het nog een aantal maanden zal duren voordat er daadwerkelijk upgrades beschikbaar gaan komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Shuriken op 11-05-2005 12:37 ]

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 22:24
De laatste keer, dit staat namelijk ook aan het einde van het vorige deeltje, maar ok. Ik heb gister de M500 gehaald en ik kon ook niet verlengen met 1 jaar. Maar het werkt heel simpel. Je huidig abonnement moet je op zeggen en dan het om laten zetten naar Orange Prepaid. Dit kunnen ze evt. ook in de Orange shop voor je doen. Dan sluit je een nieuw abbo af bij Orange (dus ook in de shop). Bijv. een 42,50 met studentenkorting wordt 34 euro p/m en je krijgt je toestel van 84,95 voor 59,95 euro mee. Daarnaast krijg je ook nog 50 mmsjes, 50 smsjes en 50 euro extra beltegoed! Het meest belangrijke, je behoudt je nummer.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 11-05-2005 12:37 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoedje schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:36:
[...]

De laatste keer, dit staat namelijk ook aan het einde van het vorige deeltje, maar ok. Ik heb gister de M500 gehaald en ik kon ook niet verlengen met 1 jaar. Maar het werkt heel simpel. Je huidig abonnement moet je op zeggen en dan het om laten zetten naar Orange Prepaid. Dit kunnen ze evt. ook in de Orange shop voor je doen. Dan sluit je een nieuw abbo af bij Orange (dus ook in de shop). Bijv. een 42,50 met studentenkorting wordt 34 euro p/m en je krijgt je toestel van 84,95 voor 59,95 euro mee. Daarnaast krijg je ook nog 50 mmsjes, 50 smsjes en 50 euro extra beltegoed! Het meest belangrijke, je behoudt je nummer.
Ja weet ik. Ik wilde er hier in dit topic ook niet over verder gaan babbelen (heb eigen topicje opgestart)
maar wilde alleen even laten weten in waarom ik een 1 jarig nieuw abbo zocht (daarom stond het ook in small)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 11-05-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja daarom, helaas. Zou er nog wel een keer langs kunnen gaan om te vragen of ze wat kunnen ritselen, maar ja dan weet ik 't antwoord eigenlijk al. Echt niemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een keer op een ander forum over de MDA Compact gelezen dat iemand 2005 had geinstalleerd en dat het bijna even goed presteerde als 2003 (qua snelheid). Ook zei hij dat het veel stabieler is en dat het erg mooi eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:59:
Ik heb een keer op een ander forum over de MDA Compact gelezen dat iemand 2005 had geinstalleerd en dat het bijna even goed presteerde als 2003 (qua snelheid). Ook zei hij dat het veel stabieler is en dat het erg mooi eruit ziet.
Wie? Waar? Hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb even gezocht op Google en in het forum maar kan niks vinden. Bestaat er een codec om AAC bestanden af te kunnen spelen op mijn MDA? Of een of ander programmaatje... AAC-bestanden zijn namelijk veel kleiner dan kan ik meer liedjes op mijn SD-kaart zetten.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik hoor juist weer dat je MDA net niet genoeg geheugen heeft en dus langzamer/niet zal gaan werken. Er is wel een gehackte rom waarmee je je ext-rom toevoegd aan je geheugen, maar daar waag ik me nog niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptapix
  • Laatst online: 21:33
-orange shop (ja duhuh)
-smartphonestunts.nl

euh voor jouw en alle andere die gee n1 jarige orange verlenging kunnen

dit is ALLEEN in de orange shop niet mogelijk, bij belcompany of internetshops kun je gewoon 1 jaar verlengen. Ik kreeg ook van orange te horen dat ik 2 jaar moest verlengen ivm belgedrag oid (bel ffs 32.50 per maand) maar het blijkt gewoon dat de orange shops niet aan 1 jarige verlenging doen

dus ga gewoon naar belcompany, een internetshop oid en verleng met 1 jaar als je dat wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

CLB schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:44:
[...]

Ja daarom, helaas. Zou er nog wel een keer langs kunnen gaan om te vragen of ze wat kunnen ritselen, maar ja dan weet ik 't antwoord eigenlijk al. Echt niemand anders een idee?
Nee! kan niet! ze kunnen geen M500 ritselen anders had ik hem wel daar geristselt
en kunnen we er nu over kappen dit gaat toch over het toestel zelf en toch niet over abbonementen, kortingen, trucjes met nummerbehoud e.d. :( :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:14:
Hmm, ik hoor juist weer dat je MDA net niet genoeg geheugen heeft en dus langzamer/niet zal gaan werken. Er is wel een gehackte rom waarmee je je ext-rom toevoegd aan je geheugen, maar daar waag ik me nog niet aan.
Ik heb een firmware waar de ExtRom uitgesloopt is, en je dus een grotere /Storage krijgt. In de originele 1.11.00WWE firmware zit 7,60MB vrij, in mijn versie (met behulp van Anansky @ XDAdev) zit 26,72MB vrij... Of daarmee Magneto beter draait betwijfel ik, aangezien er niks veranders aan de main memory...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:51:
[...]

Ik heb een firmware waar de ExtRom uitgesloopt is, en je dus een grotere /Storage krijgt. In de originele 1.11.00WWE firmware zit 7,60MB vrij, in mijn versie (met behulp van Anansky @ XDAdev) zit 26,72MB vrij... Of daarmee Magneto beter draait betwijfel ik, aangezien er niks veranders aan de main memory...
Maar is het dan niet zo dat je phone apps, bleutooth enzo niet meer automatisch geinstalled worden?
Of zit dat niet in de ExtRom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Underworld schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:30:
[...]

Nee! kan niet! ze kunnen geen M500 ritselen anders had ik hem wel daar geristselt
en kunnen we er nu over kappen dit gaat toch over het toestel zelf en toch niet over abbonementen, kortingen, trucjes met nummerbehoud e.d. :( :|
Jaja perfect. Toendertijd met de MDA-compact wilde toch ook iedereen de goedkoopste shops weten enzo. Naja ik vraag precies het zelfde maar dan over de SPV M500. Maar ik ga hier idd niet meer posten over dat onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Laatst online: 16-09-2024
LaZZ schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:08:
Ik heb even gezocht op Google en in het forum maar kan niks vinden. Bestaat er een codec om AAC bestanden af te kunnen spelen op mijn MDA? Of een of ander programmaatje... AAC-bestanden zijn namelijk veel kleiner dan kan ik meer liedjes op mijn SD-kaart zetten.
Ik heb nu gezien dat het met Betaplayer kan maar ik wil het eigenlijk het liefst met Windows Media Player doen dus ben echt op zoek naar een codec. Iemand?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 21:15
Mex schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:22:
[...]

Ik heb nog wel een andere bij tiscali:

06760-60000
login: bavake10
pass: bdj5pa
maar die gaat niet van de belminuten af..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:53:
[...]

Maar is het dan niet zo dat je phone apps, bleutooth enzo niet meer automatisch geinstalled worden?
Of zit dat niet in de ExtRom?
Er zijn wat kleine dingetjes die niet geinstalleerd worden, maar ik heb de inhoud van de ExtRom bekeken, en ik mis alleen MMS functionaliteit, PhotoContacts, en de Intel Java Manager... Wat kleine dingen waarvan ik zo snel niet weet wat ze doen heb ik maar geinstalleerd, 't was samen nog geen MB... 26,72-1 is gelukkig nog geen 7,6, dus ik maak er toch heel wat winst mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:16:
[...]

Ja, die 3 mb file, naar .rar veranderen, en dan de eerste installeren.
Dan PcAnywhere host instellen, met wachtwoord en user, en dan kun je m met je pda zo vinden.
nielsmandonnie,

het lukt me niet :( !

Hoe ver ben ik?
Ik heb alles geinstalleerd en als ik pcAnywhere draai op de MDA kies ik vervolgens voor "Connect to specified host". Dan typ ik daar mijn ip in. Vervolgens krijg ik de melding "Connection established", maar er gebeurt voor de rest niks. Maar snel daarna krijg ik de melding "Connection lost!".

Als ik kies voor "Select from available hosts" kan ik mijn pc niet vinden.

Kan jij me verder helpen?

*EDIT*
Het is gelukt !! YEAH ....
*EDIT*

[ Voor 7% gewijzigd door o0sYkOo0o op 11-05-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de shortcuts in Start > Programs kan veranderen?

Ik heb een heleboel games en Apps op mijn MDA compact geinstalleerd en vervolgens om intern geheugen te besparen, de grote zware apps naar de storage card gekopieerd. Nu werken de shortcuts niet meer. Ik kan ze ook niet weghalen. Alleen door uninstall te doen, maar dan ben ik ook de app kwijt :P

weet iemand hoe je de paths kan aanpassen of de shortcuts helemaal weghalen? ik kan ze namelijk gewoon via de File-explorer openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
De shortcuts kun je verwijderen door met File Explorer naar de map WIndows/Start Menu/ Programs te gaan. Daar kun je ze verwijderen. Een andere oplossing is Total Commander te downloaden of Resco Explorer. In die progs kun je de snelkoppelingen aanpassen zodat ze wel naar de juiste locatie verwijzen. Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 21:51

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Je kunt ook met Start > Settings > Menus aanpassingen maken aan je start menu. Maar dan heb je zeg maar alleen de bovenste rij die je kan aanpassen.
Weet iemand ook hoe ik die onderste rij, de laatst geopende dingen kan aanpassen? Van mij mag dat wel leeg op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Mijn vader is van plan deze smartphone (de Orange SPV M500 versie) te nemen.

Wat voor hem essentieel is, is dat hij er een bepaald programmatje op kan draaien.
Dit programma, Info Select, is echter alleen gemaakt voor Palm. :r

Kan iemand mij met zekerheid vertellen dat er bijv. een Palm emulator is voor Windows mobile, zodat dat programmatje toch gedraaid kan worden?
Of is het sowieso niet mogelijk om palm software op windows mobile te draaien? :/

P.S. Het programma is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met de SPV een externe harddisk te benaderen (via USB, Bluetooth of anders) zonder tussenkomst van je PC??

Doel - ik zou de M500 thuis als een soort Juke box willen gebruiken, dus bijvoorbeeld een USB hard disk met MP3's fixen en deze direct naar mijn stereo streamen...

Kan dit? Heeft iemand tips?

Thanks, Joost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:18:
Is het mogelijk om met de SPV een externe harddisk te benaderen (via USB, Bluetooth of anders) zonder tussenkomst van je PC??

Doel - ik zou de M500 thuis als een soort Juke box willen gebruiken, dus bijvoorbeeld een USB hard disk met MP3's fixen en deze direct naar mijn stereo streamen...

Kan dit? Heeft iemand tips?

Thanks, Joost.
Met WM 5 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 18:01:
De shortcuts kun je verwijderen door met File Explorer naar de map WIndows/Start Menu/ Programs te gaan. Daar kun je ze verwijderen. Een andere oplossing is Total Commander te downloaden of Resco Explorer. In die progs kun je de snelkoppelingen aanpassen zodat ze wel naar de juiste locatie verwijzen. Suc6.
:*)

ik ben zeer dankbaar. Ik heb Total Commander gedownload. Werkt perfect. Ben me hele Programs aan het herindelen. :P
Maar weet iemand hoe ik het probleem kan oplossen. Ik vroeg eerder al waarom ik geen SMSjes meer ontvang? Dit vindt ik zeer vervelend. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok (ik heb het toestel nog niet trouwens). WM5 beheert de bluetooth settings toch? Kan het hiermee ook met USB?

Herkent die ook NTFS of andere filesystemen of moet dat in een specifiek formaat/filesystem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Sperminator schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:26:
...
Ook hier doet bij mij de active sync het niet meer over de bluetooth. Dit deed het wel, echter na een hard reset is de optie bij active sync (bij options) verdwenen om bluetooth te kiezen.
De enigeste opties die overgebleven zijn, in het drop dow menu:
'115200 default
'19200 default
'38400 default
'57600 default
'usb

De bluetooth optie is dus verdwenen. Ook na 3 hard-resets en tig software resets. De optie wil maar niet terrug komen.
...
Ik heb die optie ook niet meer... Bij mij staat het nu op USB... Toch doet bluetooth het bij mij wel.
Ik heb gemerkt dat connectieproblemen vaak komen door mijn pc zelf... Als ik me usb bluetooth dinges unplug en weer opnieuw plug, dan doet ie het vaak weer. Als ik dan me pc reset dan moet ik soms weer me bluetooth re-inpluggen om het goed te laten werken.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

o0sYkOo0o schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:44:
[...]
Ik heb alles geinstalleerd en als ik pcAnywhere draai op de MDA kies ik vervolgens voor "Connect to specified host". Dan typ ik daar mijn ip in. Vervolgens krijg ik de melding "Connection established", maar er gebeurt voor de rest niks. Maar snel daarna krijg ik de melding "Connection lost!".

Als ik kies voor "Select from available hosts" kan ik mijn pc niet vinden.

Kan jij me verder helpen?

*EDIT*
Het is gelukt !! YEAH ....
*EDIT*
Zelfde probleem... hoe heb je het opgelost???? :)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Laatst online: 22-12-2024
ReflexWolf schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:16:
[...]

Ik heb die optie ook niet meer... Bij mij staat het nu op USB... Toch doet bluetooth het bij mij wel.
Ik heb gemerkt dat connectieproblemen vaak komen door mijn pc zelf... Als ik me usb bluetooth dinges unplug en weer opnieuw plug, dan doet ie het vaak weer. Als ik dan me pc reset dan moet ik soms weer me bluetooth re-inpluggen om het goed te laten werken.
Bij mij doet bluetooth het wel, dus ik kan wel een bluetooth headset gebruiken en gewoon pairen met mijn lappie. Echter syncen via bluetooth met mijn lappie doet het dus niet.
Een vriend van mij heeft hem ook en hetzelfde probleem. Hij is ermee naar de Orange shop gegaan maar die wisten het ook niet op te lossen en hebben het probleem doorgespeeld aan de technische dienst. Mochten ze er een oplossing voor vinden dan krijgen we dat te horen. But I wont hold my breath untill that happens!

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet een idee om een paar freeware progs in de startpost op te nemen ipv de betaalde meuk die er nu staat? Ik begrijp dat voor de games geen kosteloos alternatief voorhanden is, maar een site als bijvoorbeeld FreewarePPC biedt best wel een paar kosteloze alternatieven voor de utilities...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Helemaal mee eens Nofuturekid

Naast freewareppc heb je ook nog:
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php

Deze site vind ik zelf net wat fijner ingedeeld.

Een mooi gratis alternatief voor resco is: GSFinder+
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1203

Daarnaast als music-player: GSPlayer
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=701
Handige van deze musicplayer is dat je met 1 druk op de knop, beeldscherm uit en toetsvergrendeling aan kan doen. Erg handig op de fiets of in de trein :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey tweakers

ik ga nu ook Registry editor installeren op mijn pocket pc om m'n mda te versnellen. dat tutorialtje in het startpost....

Heeft iemand dat ook gedaan en werkt het goed?

Oja, je kan met regedit ook de settings van de camera dus permanent instellen. das wat handiger aangezien de settings telkens veranderen na bijvoorbeeld een softreset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
FreewarePPC.com en PocketPCFreewares.com staan overigens gewoon in de startpost onder links. Ik heb echter alleen apps en games erin gezet die langskwamen in de vorige delen. Als je een app ertussen wilt post maar een direct link naar de app en mogelijk een screenshot (of eventueel zelfs een korte beschrijving) en hij komt erbij...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
Morgen als de TPG meewerkt heb ik ook de Orange m500.

Ben heel erg benieuwd hoe dit allemaal gaat werken die PDA functies enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

...wou toch nog maa ff melden...

ik vind de mp3-speaker speler op de M500 waardeloos, (qua speaker geluid) ik vond mijn 6230 veel en veel beter geluid maken t.o.v. M500 :?

jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
ReflexWolf schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 21:20:
[...]

Zelfde probleem... hoe heb je het opgelost???? :)
pcAnywhere eerst op pc installeren, daarna die 3mb file (zie paar post terug) ook installeren.

pcAnywhere op pc: wizzard doorlopen
pcAnywhere op MDA: ip en login gegevens invullen.

Op MDA:
Bluetooth aanzetten en verbinding maken met ActiveSync. Dan pcAnywhere opstarten en connecten.

That's it.

[ Voor 14% gewijzigd door o0sYkOo0o op 12-05-2005 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
Ik heb al aardig wat zitten lezen maar niet echt gevonden dus vraag ik het gewoon :)

1: Hoe lang halen jullie standby met de MDA Compact?
2: Is het mogelijk om mijn Bluetooth toetsenbord te paren met de MDA zodat ik als ik op vakantie ben naar hashibashi land ieg via MSN contact kan houden?
3: (al eerder gevraagd) Is er een SSH client zodat ik remote kan inloggen op servers?
4: Vodafone BelCompany oplichters? Moet 229,- euro betalen voor een 450 abbo voor 1 jaar!

[ Voor 13% gewijzigd door Uberprutser op 12-05-2005 08:54 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken

Shuriken

Ballebek schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:50:
3: (al eerder gevraagd) Is er een SSH client zodat ik remote kan inloggen op servers?
Erg intensief zoekwerk heb je volgens mij niet gedaan. Als je in google intypt: http://www.google.nl/sear...l=nl&q=ssh+pocketpc&meta=

Dan komen er dingen als PocketPutty naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ballebek schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:50:
Ik heb al aardig wat zitten lezen maar niet echt gevonden dus vraag ik het gewoon :)

1: Hoe lang halen jullie standby met de MDA Compact?
2: Is het mogelijk om mijn Bluetooth toetsenbord te paren met de MDA zodat ik als ik op vakantie ben naar hashibashi land ieg via MSN contact kan houden?
4: Vodafone BelCompany oplichters? Moet 229,- euro betalen voor een 450 abbo voor 1 jaar!
4: Dat ding kost los 550
niet alles is gratis in de wereld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 13:54
Shuriken schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 08:55:
[...]

Erg intensief zoekwerk heb je volgens mij niet gedaan. Als je in google intypt: http://www.google.nl/sear...l=nl&q=ssh+pocketpc&meta=

Dan komen er dingen als PocketPutty naar voren.
Oh ja, wel de hele vraag vermelden: Iemand hier ervaring mee via GPRS?
Underworld schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:15:
[...]

4: Dat ding kost los 550
niet alles is gratis in de wereld !
Daar ben ik mij geheel van bewust, maar aangezien ze bij bijna elke aanbieder een stuk goedkoper zijn met 1 jaar :/

[ Voor 30% gewijzigd door Uberprutser op 12-05-2005 09:31 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 03-09 19:43
Heb gisteren dit hoesje besteld voor $23(17eur) inclusief verzenden.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/expertshieldcrystalclear-11.jpg

Heeft iemand er al ervaring mee? Een review is hier te vinden: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3989

[ Voor 14% gewijzigd door waslijn op 12-05-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:54:
[...]

Er zijn wat kleine dingetjes die niet geinstalleerd worden, maar ik heb de inhoud van de ExtRom bekeken, en ik mis alleen MMS functionaliteit, PhotoContacts, en de Intel Java Manager... Wat kleine dingen waarvan ik zo snel niet weet wat ze doen heb ik maar geinstalleerd, 't was samen nog geen MB... 26,72-1 is gelukkig nog geen 7,6, dus ik maak er toch heel wat winst mee...
Is er een handigere omschrijving al in de maak dan die op XDA? Ben (nog) niet zo'n held namelijk met m'n MDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:29:
[...]

Is er een handigere omschrijving al in de maak dan die op XDA? Ben (nog) niet zo'n held namelijk met m'n MDA.
http://forum.ppc-phones.nl/index.php?topic=416.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:21:
Heb gisteren dit hoesje besteld voor $23(17eur) inclusief verzenden.

[afbeelding]

Heeft iemand er al ervaring mee? Een review is hier te vinden: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3989
Waar heb je um besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:32:
[...]

Waar heb je um besteld als ik vragen mag?
Gegevens:
Producent: ExpertShield.com

Geschikt voor: Qtek S100, i-mate Jam, MDA Compact, XDA II Mini

Waar te koop: XDAMobile.com

Prijs (datum): $ 16,95 (Incl. BTW en excl. verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Ballebek schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:30:
Ik gebruik gprs dagelijks om het nieuws te lezen in de trein, of om even snel iets op te kunnen zoeken.

Met Orange Internet en KPN Internet Everywhere werkt het geweldig in ieder geval.
Fijner dan op mijn oude t610 :) .

Ik verwacht dat Putty geen probleem moet zijn via gprs.
MSN, ftp, email etc zijn ook allemaal geen probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door adewidt op 12-05-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Laatst online: 04-02-2019
Via een omweg heb ik van een Qtek medewerker gehoord dat er Nederlandse ondersteuning komt!

Ze komen eindelijk met een website: www.qtek.nl

Ook staat hier o.a. de nieuwste rom update op :P V1.11
Bij een vriend werkte de update geweldig, maar bij mij zei hij dat het apparaat niet klopte :( (beide de Qtek s100). Raar en erg jammer... Hieronder de link voor de ROMupdate:

MA_DT_WWE_DutchRetail_11100_550_11100_Ship.rar

note: na download de .rar extensie in .exe wijzigen en de dowload is beperkt online..

edit: toevoeging note.

[ Voor 6% gewijzigd door Xolon op 12-05-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
Hmm ik heb em sinds vanochtend ook nu..

Ik probeer nu de film Ice Age (96 MB.. .wmv formaat) te kopieren naar de storage card van m'n m500.

Als ie op de helft is met kopieren met Active Sync dan begint ie weer overnieuw? :X

Iemand ervaringen mee ? Ik gebruik Active Sync versie 3.7.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Xolon schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:01:
Via een omweg heb ik van een Qtek medewerker gehoord dat er Nederlandse ondersteuning komt!

Bij een vriend werkte de update geweldig, maar bij mij zei hij dat het apparaat niet klopte :( (beide de Qtek s100). Raar en erg jammer... Hieronder de link voor de ROMupdate:

note: na download de .rar extensie in .exe wijzigen en de dowload is beperkt online..

Enig idee wat deze ROMupdate doet op een M500?
Wat is het verschil tussen een dutch romupdate en bijvoorbeeld een finse?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Ballebek schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:30:
[...]

[...]

Daar ben ik mij geheel van bewust, maar aangezien ze bij bijna elke aanbieder een stuk goedkoper zijn met 1 jaar :/
[offtopic]
Wel eens van het beste netwerk in de wereld gehoord?
heel goed Vodafone !

Je betaald ook voor het netwerk, daarom is een orange en een t-mobile een stuk voordeliger. [/offtopics]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:29:
[...]

Ja, zie het forum van Mex, http://forum.ppc-phones.nl/index.php. Daar heb ik een HowTo op gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

snap niet dat mensen altijd handleidingen willen lezen, ik vind het zelf veel leuker om allemaal te ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

thema's zijn dat altijd .tsk files of kunnen dit ook andere formaten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

volgens mij alleen .tsk
(lijkt me ergens ook wel logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Underworld schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:38:
snap niet dat mensen altijd handleidingen willen lezen, ik vind het zelf veel leuker om allemaal te ontdekken!
Misschien hebben sommige mensen daar geen tijd voor, of durven niet goed er aan te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlPha.BeYoNdeR schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:20:
Hmm ik heb em sinds vanochtend ook nu..

Ik probeer nu de film Ice Age (96 MB.. .wmv formaat) te kopieren naar de storage card van m'n m500.

Als ie op de helft is met kopieren met Active Sync dan begint ie weer overnieuw? :X

Iemand ervaringen mee ? Ik gebruik Active Sync versie 3.7.1
Zet conversie uit, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een sennheiser headset gekocht, en deze wilde ik aansluiten op de afstandbediening van de headset die bij de mda zat, wilde niet lukken, dus ik heb alle draden losgemaakt.

Nu wil ik dus de draden die naar de afstandbediening gaan direct aansluiten op het kabeltje van de headset, alleen weet ik niet welke kleuren ik moet gebruiken...

Iemand enig idee welke kleuren te gebruiken als plus en min??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

CLB schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 13:37:
[...]

Gegevens:
Producent: ExpertShield.com

Geschikt voor: Qtek S100, i-mate Jam, MDA Compact, XDA II Mini

Waar te koop: XDAMobile.com

Prijs (datum): $ 16,95 (Incl. BTW en excl. verzendkosten)
Past hij ook op een 500 van orange denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

S1W schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:35:
[...]

Past hij ook op een 500 van orange denk je?
Passen waarschijnlijk wel, maar het spiegeltje en de camera-lens zitten
op iets andere plaatsen dus dat gaat denk niet echt goed werken.

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/review/tmobile_mdacompact/foto_07.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/review/tmobile_mdacompact/foto_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/orange/Orange-SPV-M500-02-Back.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 12-05-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:31:
Ik heb een sennheiser headset gekocht, en deze wilde ik aansluiten op de afstandbediening van de headset die bij de mda zat, wilde niet lukken, dus ik heb alle draden losgemaakt.

Nu wil ik dus de draden die naar de afstandbediening gaan direct aansluiten op het kabeltje van de headset, alleen weet ik niet welke kleuren ik moet gebruiken...

Doe eens wat, als het niet werkt draai je de draden om :D Wisselen tot het werkt. Was het trouwens niet slimmer geweest om de draden vanaf de afstandsbediening naar de koptelefoon te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:31:

Zoek ff op het pocketpc-club forum, staat een handleiding voor dit dilemma.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:03:
Okay, gevonden... doe software van Fonix staat dus op het cdtje :)
Nu heb ik hem gestart maar: "can't build recognizer".
En ik kreeg daarna error in file "VoiceDial.fbx"

nog 1 installatie heeft t opgelost :)
Wat bedoel je met nog 1 installatie?
Ik heb een geval met dezelfde melding. Programma Fonix loopt dan ook vast.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Canaria schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:49:
[...]

Wat bedoel je met nog 1 installatie?
Ik heb een geval met dezelfde melding. Programma Fonix loopt dan ook vast.
Hij heeft 'm daarna nog een keer proberen te installeren en toen is het gelukt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
B-Force schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:39:
[...]

Is het mogelijk om de foto's die je maakt met de qtek s100 op te slaan in een bepaalde map? Want ik krijg nu in de root van de my documents op mijn storage card telkens een nieuwe map met de datumaanduiding etc. met daarin de foto's. En dat maakt alles erg onoverzichtelijk in my documents. Iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt
ga naar de registry en dan naar HKLM\software\htc\camera\appdefsettings
daar heb je een map image en een map video
daaronder staat een key SaveFolder
die kun je veranderen in de naam van de folder die jij wilt (met een \ ervoor)
bedenk wel dat de camera applicatie standaard MyDocuments ervoor ze
[...]
Werkt bij mij niet. Effect is nu dat ie foto's plaatst in de map die ik aangeef in het register (bv. image ingevuld in de sleutel), maar er wordt nog steeds een "datum-mapje" gemaakt. Dus bv. \My documents\image\05050700001

Volgens mij moet ik nog ergens instellen dat ik het niet in een map wil plaatsen, maar ik kan die instelling niet meer vinden. Zo niet, wie kan me verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattMax
  • Laatst online: 21:44
vacuumcleaner schreef op donderdag 12 mei 2005 o.a.:
[...]

Enig idee wat deze ROMupdate doet op een M500?
Wat is het verschil tussen een dutch romupdate en bijvoorbeeld een finse?
Met behulp van MaUpgradeUt_noID.exe kan je de Qtek firmware op de M500 installeren, maar je mist dan de custom functies van Orange. Uit de reacties op o.a. http://forum.xda-developers.com blijkt dat het terugzetten van een backup na een ROM-upgrade nogal eens problemen geeft (bluetooth, ontvangen van sms). Ik wacht liever op de officiële update van Orange om problemen te voorkomen, downgraden is namelijk niet altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de I-mate jam is de 1.11 ROM nu ook via de officiele website beschikbaar

http://www.clubimate.com

Rom version 1.11.00
Radio version 1.11.00
(New!) ExtROM version 1.11.132 (WWE)
(New!) ExtROM version 1.11.183 (Arabic)
(New!) ExtROM version 1.11.169 (North American 850-only model)
(New!) ExtROM version 1.11.179 (UK)
(New!) ExtROM version 1.11.182 (French)

Wat ik echter nergens kan vinden is een changelog, wat is er verbeterd sinds versie 1.06 (bij de 1.06 versie is de geluidskwaliteit erop vooruit gegaan, camera performance verbeterd etc.)?
m.a.w. is het zinvol om deze update uit te voeren?

//edit: te snel geweest met vragen....

dit zijn de fixes:

ROM builds with radio versions 1.05.00 and 1.10.00 all include audio enhancements for voice calls. Radio build 1.11.00 includes improved support for Cell Broadcast and SIM Toolkit applications.

All new builds contain the improved camera driver and fix for "No Bluetooth Hardware" bug. ROM builds 1.11.00 also includes a new MMS client for improved network compatability and an upgrade to the Operating System.

The North American 850 build includes support for more T-Mobile SIM subscriptions. These settings are all available as separate operator CAB settings files for download from this site.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sdio
Ik kwam een review tegen van een sdio wifi....helaas nog zonder geheugen maar wilde het toch even met jullie delen.

Verder kwam ik dit handige programaatje tegen. Je kan er hotspots mee spotten :9 en aangeven of je alles wilt zien of bijvoorbeeld alleen de onbeveiligde :)
Ik weet niet of het goed werkt....want ik moet tot 1 juni wachten voordat ik mijn abbo mag verlengen. :r Wilde al naar orange gaan met de gratis maanden.. was ideaal voor mij, maar ze hebben inmiddels andere acties :( :(

review: http://www.theunwired.net/?itemid=2338
programma: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 18:37:

Ik weet niet of het goed werkt....want ik moet tot 1 juni wachten voordat ik mijn abbo mag verlengen. :r Wilde al naar orange gaan met de gratis maanden.. was ideaal voor mij, maar ze hebben inmiddels andere acties :( :(
Gratis maanden weet ik, maar nieuwe acties?

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 12-05-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xolon schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:01:

heeft deze nederlandse taal ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 18:44:
[...]

Gratis maanden weet ik, maar nieuwe acties?
gratis maanden krijg je niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:04:
[...]

heeft deze nederlandse taal ondersteuning?
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Zijn er al mensen die het er op hebben staan?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.