Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 09:48:
ik dacht gisteren, ik zal ook eens meedoen aan het constante heen en weer geren tussen Tarren Mill en Southshore. Binnen een uur toch zo'n 50 kills op mijn naam gekregen. Eens kijken wat dat met mijn honor rank doet. Op zich wel vreemd, het meest effectieve leek om gewoon midden in een grote groep horde te blinken en dan IAE te spammen. Daar krijg je echter geen kills voor. Dus uiteindelijk doe je dan maar gewoon fireballs op iedereen die je tegenkomt afvuren. Af en toe een PoM Pyro op de casters en dan stromen de kills dus binnen.
Ik moet wel zeggen dat er totaal geen kunst bij komt kijken, het deed mij dan ook erg aan een Tower > Base zerg in Planetside denken. Dan zie ik toch liever PvP in kleine groepjes.
Affijn ik wil toch eens een keer proberen met een stuk of 5 mages te groupen en dan gewoon midden in een groep horde IAE gaan spammen. Volgens mij kun je dan best lachen.
Ik was daar gisteren ook even, na de deadmines besloot ik even te kijken of er nog wat stray orcs rondliepen. Ik kom daar mijn voltallige oude guild tegen in Southshore, ik denk, dit kan niet goed zijn. En ja hoor, over de heuvel komt een grote rode meute naar beneden rennen...
Ik ben er maar weer vandoor gegaan, 75% van die meute was lvl ?? voor mij, en dan raak je toch zo goed als niks.
Het is me overigens eindelijk (poging 5 !!!) gelukt om die deadmines af te maken, en cleefs head mee te nemen. Een maat van me had 2 gasten geronseld, broers van elkaar, de ene een 23 rogue, de ander een 21 warrior. De hadden een Ç in hun naam verwerkt, wat ik zowieso al zeer verneukeratief vond, aangezien ik invite altijd via text doe. Hij bleek nog eens arrogant ook, en zeer eigenwijs. Ik leg voor de 100e keer uit dat je niet naar binnen moet stormen, vanwege de grote getale miners. Jahoor, eerste wat ze doen is naar binnen stormen. Die 23 rogue was nog het ergste. Hij bleef volhouden bv dat hij met zijn 2 zwaarden (die volgens hem veeeeel beter waren dan daggers) best wel een backstab of ambush kon doen (Requires a dagger in the main hand) maar hij had geen zin dat voor te doen want dat waren 'waardeloze moves'. Hij pullde zonder overleg met het team alles wat los en vast zat, en als onze healer (20 druid) doodging was het 'niet zijn schuld'.
Bij het rollen wilde ik need b4 greed aan hebben (ik was leader) maar dat mocht niet, want hij wilde een zwaard hebben als drop en wilde zeker wete dat hij daar wel op mocht rollen. Na veel gezeik dacht ik, bekijk het, jij je zin dus ik ga terug naar group loot. Vervolgens laat ik ze alles rollen en meenemen, wat moet ik met die zooi, alleen de 2 axes die overbleven en niemand scheen te willen nam ik dan maar mee om te verkopen.
Krijg ik zo'n bijdehante opmerking van 'wat moet jij nou met een axe'.
Ze werden allemaal gewiped (behalve ik - > vanish op tijd) omdat hij een mob aanviel die ik juist stunde omdat er een patrol aankwam en de boel volzat met goblins, en hij blijkbaar (als rogue zijnde notabene) niet snapte waar die SAP voor bedoeld was.
Vervolgens worden er nog 3 gewiped vanwege een van zijn 'storm naar binnen' acties bij het schip, ik wacht tot ze terugkomen. Hebben we eindelijk van cleef dood, ik loot nog even zijn corpse, word ik helemaal verrot gescholden door dat gastje, omdat ik een shirt drop geloot had die volgens hem beter voor de druid geschikt was, ik was een kuttekop enz.
Het is dat ik niet nog eens overnieuw wilde beginnen anders was ik echt allang terug naar huis ge-HS. Wat een irritant pestventje was dat zeg

Hij krijgt alle loot, zijn geliefde zwaard, maakt er een grote puinzooi van en dan heb ik het gedaan.
[
Voor 5% gewijzigd door
HTT-Thalan op 06-05-2005 10:07
]