Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.593 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:57:
[...]

Ik wou pas geleden met 3 anderen even de DM doen (voor de 4e keer grtvrdmme). Dat kwam uit op:

Ik, lvl 26 rogue
Lvl 20 warrior
Lvl 19 Paladin
Lvl 25 Paladin

Ik zeg nog heel duidelijk en in caps tegen die 2 lager gelevelden voor we beginnen:

NIET NAAR BINNEN RENNEN! LAAT MIJ EN <naam lvl 25 pally> aggro trekken, pullen, en klappen opvangen. We kennen de DM en weten wat we doen en hebben geen zin WEER opnieuw te beginnen.

Gaat goed, (omdat het eerste deel blijkbaar al grotendeels door iemand anders uitgemoord was) tot we de instance zelf inlopen. Die 2 #$!@#% rennen als gekken naar beneden en pullen ongeveer 15 mobs. Daar gaat je quest dan. Snelste wipe ooit. Ik ben gevanished and verliet de groep.

:(
Uhm.. maar ik zie ook 1 foutje.. de 2 hoogste aggro trekken terwijl 1 van de 2 kan healen? Probeer het zo.. Warrior tankt (ja zelfs op lvl 20).. Pally is healer op hem, de lvl 25.. lvl 19 pally switcht in rollen van healer naar low-DD.. en jij bent damage dealer.. geen combo's uitvoeren.. gewoon af en toe burst damage als de mob-elite bijna dood is.. Is makkelijker en als je hoger level bent dan de ander ben je niet automagisch de tank.. Vooral niet met zo'n klein beetje level verschil..

Je zou ook Lvl 25 pally op jou kunnen zetten als healer.. maar dan wordt de rol van de warrior lastiger omdat deze geen primaire healer op zich heeft..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

gisteren echt de grootste lol tot nu toe gehad in wow.

We waren met een 6 of 7 man´s groupje beetje horde´s aan het pesten in de western plaguelands,
kwamen we op een gegeven moment bij dat poortje naar horde gebied (naam ff kwijt UC en SM zit daar)

en daar stonden dus een aantal niet pvp-flagged players. nou goed na de eerst nodige emoticons deden ze niet zo veel. kan het ze niet kwalijk nemen, ze waren namelijk outnumered.

wij daar 2 commanders gekilled.

en op een gegeven moment, 1 zo gast zo in het engels.
Lets stand behind him and hide, maybe he´ll think we´re gone.

Dus wij met 7 mans treintje achter zo´n undead paardje. hij draait zich om wij allemaal snel naar de andere kant rennen. en dat dan ongeveer een 5 tot 10 minuten lang.
Damn wat een lol was dat, lagen allemaal in een stuip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

OkkE schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:51:
Ik ben nog maar level 16, en op PvE (met /pvp uit) dus ik heb daar geen last van. Maar waar ik wel last van heb zijn n00b party-members! Gister een party met 2 andere (een level 13 en een level 14), we gingen een Mine in, komen wat mobs op ons af.. Aangezien ik Mage ben trok ik bijna gelijk alle mobs naar me toe (oke ik was iets te snel..),
Duw in ieder geval 1 talentpoint in Arcane Subt. Vond het zelf toch wel een hoop schelen in party vs mobs. Met name met je arcane missiles trek je enorm aggro op dat level. (ervan uitgaande dat je de AoE spells niet/nauwelijks gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Skeiron schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:09:
[...]

Uhm.. maar ik zie ook 1 foutje.. de 2 hoogste aggro trekken terwijl 1 van de 2 kan healen? Probeer het zo.. Warrior tankt (ja zelfs op lvl 20).. Pally is healer op hem, de lvl 25.. lvl 19 pally switcht in rollen van healer naar low-DD.. en jij bent damage dealer.. geen combo's uitvoeren.. gewoon af en toe burst damage als de mob-elite bijna dood is.. Is makkelijker en als je hoger level bent dan de ander ben je niet automagisch de tank.. Vooral niet met zo'n klein beetje level verschil..

Je zou ook Lvl 25 pally op jou kunnen zetten als healer.. maar dan wordt de rol van de warrior lastiger omdat deze geen primaire healer op zich heeft..
Mja, ik moet toegeven dat ik nog niet heel bedreven ben in het opzetten van perfecte constructies, maar nu is het begin van de deadmines ook niet zo ongelofelijk moeilijk als je een beetje uit je doppen kijkt. Ik kan op zich best wel wat meppen hebben van lvl 17 miners, maar geen 15 stuks. En idd, ik trek automatisch al meer aggro dan de lvl 20 warrior aangezien ik met een SS al meer schade doe dan hij met zijn zwaardje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:09:
[...]

Wat zitten daar binnen ook weer? Lvl 19 elites? Dan lijkt mij die warrior nog steeds een betere tank. Hij blokt en parried tenslotte een stuk meer. Enige probleem is de aggro radius van lage lvls zoals gewoonlijk. Ik ga eigenlijk nooit meer instances in met mensen die meer dan 4 lvls lager zijn dan ik. Dan weet je van te voren dat het fout gaat. Al doe je nog zo je best geen aggro te trekken. Je kunt niet zien wat er om de hoek is. En toch de aggro door de muren op je krijgen. Goed voorbeeld is het einde van die Ogre cave in STV. De laatste bocht. Als jij daar met je lvl 41 of 42 aankomt, heb je meteen alles op je voor je iets hebt kunnen doen. Eigenlijk hetzelfde met die caves van Chok'sul e.d. in Loch Modan.
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:19:
[...]

Mja, ik moet toegeven dat ik nog niet heel bedreven ben in het opzetten van perfecte constructies, maar nu is het begin van de deadmines ook niet zo ongelofelijk moeilijk als je een beetje uit je doppen kijkt. Ik kan op zich best wel wat meppen hebben van lvl 17 miners, maar geen 15 stuks. En idd, ik trek automatisch al meer aggro dan de lvl 20 warrior aangezien ik met een SS al meer schade doe dan hij met zijn zwaardje :')
Ligt eraan wat je onder aggro verstaat. Als ik denk aggro, denk ik het pullen van mobs. En waar jij het over hebt beschouw ik persoonlijk altijd meer als het overnemen van mobs. (als je ze dus al geaggrod hebt) Maar die warrior laten tanken met een rogue van 7 lvls hoger erbij lukt je toch niet. Zelfs al bouwt die warrior zoveel hate op dat die mob al bijna op de grond ligt. Dan haal jij die damage nog binnen een aantal hits in.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:19:
[...]
Wat zitten daar binnen ook weer? Lvl 19 elites? Dan lijkt mij die warrior nog steeds een betere tank. Hij blokt en parried tenslotte een stuk meer. Enige probleem is de aggro radius van lage lvls zoals gewoonlijk. Ik ga eigenlijk nooit meer instances in met mensen die meer dan 4 lvls lager zijn dan ik. Dan weet je van te voren dat het fout gaat. Al doe je nog zo je best geen aggro te trekken. Je kunt niet zien wat er om de hoek is. En toch de aggro door de muren op je krijgen. Goed voorbeeld is het einde van die Ogre cave in STV. De laatste bocht. Als jij daar met je lvl 41 of 42 aankomt, heb je meteen alles op je voor je iets hebt kunnen doen. Eigenlijk hetzelfde met die caves van Chok'sul e.d. in Loch Modan.
Lvl 19 elites tot eindbaas die lvl 23/24 is dacht ik.. VC dus.. Maar met de groep waar hij mee was is ie prima te doen.. zijn rol is ook niet als rogue aggro van hem af te krijgen.. de lvl 20 warrior moet agro houden.. En met een healer erop is het goed te doen voor de warrior.. daarnaast heeft hij nog 2 pallys om hem heen die het kunnen overnemen als het misgaat.. en hem daarna kunnen ressen.. Rogue is net als mage: DD.. en een mage burst ook niet alles eruit op mobs.. dat moet je gedoseerd doen..

Heb btw nu: Pally lvl 22, warrior lvl 23, Rogue lvl 36 en mage lvl 52.. dus weet van alles een beetje ;) Elke run DM succesvol gelukt.. mede ook door goede guildmates..

[ Voor 7% gewijzigd door Skeiron462 op 04-05-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixxx schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:32:
De laatste paar dagen is er een explosie van epic mounts op Skullcrusher, gisteren zag ik een paladin, 2 warlocks een dwarf hunter en een NE rogue met een epic, ben ook al 3 UD en een Tauren met een epic tegengekomen :D
Ik heb ook mijn episch kodootje al. Geweldig beest :)
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:04:
Ik heb een probleem. Ik zie mijn gesprekken en handelingen in de chat niet meer. Alleen general zie ik nog maar voor de rest komt het niet meer aan. Whisper, party en guild chat wordt gewoon niet getoond. Iemand enig idee?
Delete even je WDB en WTF folders in je gamedir. Ben je wel grafische instellingen e.d. kwijt maar dat stel je zo weer in.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Gisteren.. wat heb ik een schijthekel aan sommige rogues!!
Kwam er een in Felwood die me stunde (lvl60 NE) , ik ben een lvl55 Tauren Druid en was bezig met een mob, en had daarvoor mijn innervate (2e manabalk) verbruikt..
Was een leuk gevecht, kreeg hem bijna dood maar miste net mijn innervate zodat ik oom was.
Naja niet erg, aardig stuk terug gelopen naar mijn corpse.

Kon die eikel het niet hebben ofzo dat ik bijna van hem won dus hij stond na mijn res gelijk weer achter me om me te killen, uiteraard kon ik hier niks aan doen.. :|

Naja 2e keer weer teruggelopen.. stunt die eikel me weer!! uberlame gewoon, zeker als je nagaat dat hij dit maarliefst 7 keer deed!

Nja ff mijn frustraties kwijt :P heb hem iig op mijn KoS staan :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:25:
[...]

Lvl 19 elites tot eindbaas die lvl 23/24 is dacht ik.. VC dus.. Maar met de groep waar hij mee was is ie prima te doen.. zijn rol is ook niet als rogue aggro van hem af te krijgen.. de lvl 20 warrior moet agro houden.. En met een healer erop is het goed te doen voor de warrior.. daarnaast heeft hij nog 2 pallys om hem heen die het kunnen overnemen als het misgaat.. en hem daarna kunnen ressen.. Rogue is net als mage: DD.. en een mage burst ook niet alles eruit op mobs.. dat moet je gedoseerd doen..

Heb btw nu: Pally lvl 22, warrior lvl 23, Rogue lvl 36 en mage lvl 52.. dus weet van alles een beetje ;) Elke run DM succesvol gelukt.. mede ook door goede guildmates..
Tja dan kun je beter die warrior helemaal niet meenemen, want zelfs als je met een Rogue gedoseerd damage doet, haal je nog dik een warrior in die 7 lvls lager is. Als je het dan nog meer matigt, gaat het zo traag dat je beter alleen kunt gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:34:
[...]

Tja dan kun je beter die warrior helemaal niet meenemen, want zelfs als je met een Rogue gedoseerd damage doet, haal je nog dik een warrior in die 7 lvls lager is. Als je het dan nog meer matigt, gaat het zo traag dat je beter alleen kunt gaan.
Ja, nee, ik ga van cleef (21 elite) plus zijn stealth bodyguards (2 x lvl 21) en de patrouille om zijn hut (2x 20 + 1x21) wel even in mijn eentje pakken ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik heb een probleem. Ik zie mijn gesprekken en handelingen in de chat niet meer. Alleen general zie ik nog maar voor de rest komt het niet meer aan. Whisper, party en guild chat wordt gewoon niet getoond. Iemand enig idee?
ff rechts klikken op het tabje

daar kan je aantal instellingen veranderen van je chat window.
ff zorgen dat die aangevinkt zijn ;)

waar kan ik trouwens info vinden over die elite hunter quest??

[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 04-05-2005 15:48 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:38:
[...]

Ja, nee, ik ga van cleef (21 elite) plus zijn stealth bodyguards (2 x lvl 21) en de patrouille om zijn hut (2x 20 + 1x21) wel even in mijn eentje pakken ja :D
Bovendien, al zou je overal voorbij stealthen (ze zijn immers allemaal lager geleveled dan ik) moet je nog voor bepaalde deuren een mob killen wil je ervoorbij geraken, zoals de elite goblin in die ijzergieterij, de elite ogre en de golbin shredder met zijn lvl 20 goblin elites :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Weet trouwens iemand wat ik aan die domme 'hardware changed' melding kan doen? Ik heb een centrino, dus bij de geringste mhz afwijking krijg ik een reset van mijn instellingen, zelfs als ik voor nee kies, sowieso al een bug dus. Kan je die melding niet reg-editen? Ik heb al speedswitchxp geinstalleerd en op MAX performance gezet, maar zelfs die heeft een afwijking van enkele mhz'en wat voor wow blijkbaar al genoeg is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad, dat is precies mijn punt. Het heeft eigenlijk geen zin om tanks mee te nemen die veel lagere lvls hebben dan de dmg dealers. Bij healers maakt het een stuk minder uit. Ik snap verder ook wel dat je DM niet gaat solo-en, maar je moet rogues op dat level ook niet onderschatten. Ik heb een guildie van mij ook ergens in de lvls 30 Gnomeregan zien solo-en voor een dagger drop. Ze kunnen notabene veel hogere elites aan dan de meeste andere classes op een dergelijk lvl.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:34:
[...]
Klopt het gaat langzamer en de rogue moet af en toe een stapje terug nemen.. maar het werkt wel ;).. en zo loop je een instance door.. De party is wel een beetje slecht qua verhouding.. tank en healer moeten hoog level hebben.. DD mag iets lager zijn in een ideale situatie..

Edit: nog idealer.. allemaal de juiste level + itemset + gerepareerd voordat ze de instance ingingen + ervaring + etc. etc. (editje voordat er op gewezen werd ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Skeiron462 op 04-05-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier ook last van omdat ik denk me windows getweaked heb .
Ook heb ik hier helaas nog niks voor gevonden, op de blizzard forums staat ook niks hier over.

Wat ik tot nu toe als oplossing heb is het volgende

in de wow directory staat een mapje dat dacht ik wtf heet ofzo anyway hierin staat een config file
als je het spel gespeeld heb en je instellingen staan goed dan moet je ff een copy maken van die file , bijv in die zelfe dir dan heet ie copy van config.

als je dan de volgende keer weer het spel start dan zegt ie waarschijnlijk weer van hardware changed bla bla dan zeg je gewoon ja of nee maakt niet uit daana ga je het spel uit
dan start je mm weer want ik krijg het meestenal 2 keer dan ga je er weer uit dan gooi je die config file weg en haal je ff bij je copy ff copy van weg zodat ie weer het zelfde is als de originale file is start het spel en hij doet het weer zoals ie was

let op maak voor het starten van het spel weer opnieuw even een backup of maak een nieuw mapje waarin je die file zet dan hoef je teminste niet elke keer copy van weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:41:
Weet trouwens iemand wat ik aan die domme 'hardware changed' melding kan doen? Ik heb een centrino, dus bij de geringste mhz afwijking krijg ik een reset van mijn instellingen, zelfs als ik voor nee kies, sowieso al een bug dus. Kan je die melding niet reg-editen? Ik heb al speedswitchxp geinstalleerd en op MAX performance gezet, maar zelfs die heeft een afwijking van enkele mhz'en wat voor wow blijkbaar al genoeg is :{
Ik heb ook een centrino maar nergens last van? Wel gebruik ik het programmaatje "SpeedswitchXP".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:42:
[...]

Inderdaad, dat is precies mijn punt. Het heeft eigenlijk geen zin om tanks mee te nemen die veel lagere lvls hebben dan de dmg dealers. Bij healers maakt het een stuk minder uit. Ik snap verder ook wel dat je DM niet gaat solo-en, maar je moet rogues op dat level ook niet onderschatten. Ik heb een guildie van mij ook ergens in de lvls 30 Gnomeregan zien solo-en voor een dagger drop. Ze kunnen notabene veel hogere elites aan dan de meeste andere classes op een dergelijk lvl.
Serieus? Dan doe ik iets niet goed want ik kan toch echt geen elites aan van mijn level, in de stockade iig niet en met die gast uit de rogue missie in die toren (24 elite) hoef ik het toch écht niet te proberen hoor.

Ik moet flink aan mijn controls gaan werken, ik doe nog heel veel met de muis, balken indelen en mijn n52 maar eens gaan aansluiten, schijnt echt perfect te zijn met dit spel.

-edit- Bovendien slaan elites vaak veel harder, waardoor je lederen zwakke plek nog sneller bovenkomt, en ze hebben meer hp, waardoor je vaak te weinig energy hebt om al je combo's goed meerdere malen te gebruiken, waardoor je soms puur op melee staat te knokken. Healing potions zijn dan ook niet heiligmakend meer.

[ Voor 15% gewijzigd door HTT-Thalan op 04-05-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:54:
[...]

Serieus? Dan doe ik iets niet goed want ik kan toch echt geen elites aan van mijn level, in de stockade iig niet en met die gast uit de rogue missie in die toren (24 elite) hoef ik het toch écht niet te proberen hoor.

Ik moet flink aan mijn controls gaan werken, ik doe nog heel veel met de muis, balken indelen en mijn n52 maar eens gaan aansluiten, schijnt echt perfect te zijn met dit spel.
Bij een goede rogue komt het denk ik aan op veel springen, rennen, stealth en distract. Lijkt me het handigste als je in ieder geval alle spells e.d. met je keyboard doet. Later in de levels kakt het schijnbaar wel in bij rogues met die elites. Mijn guildie kan nu elites van hetzelfde lvl in ieder geval niet meer aan. (is nu 54)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:00:
[...]

Bij een goede rogue komt het denk ik aan op veel springen, rennen, stealth en distract. Lijkt me het handigste als je in ieder geval alle spells e.d. met je keyboard doet. Later in de levels kakt het schijnbaar wel in bij rogues met die elites. Mijn guildie kan nu elites van hetzelfde lvl in ieder geval niet meer aan. (is nu 54)
Ik zal eerst eens een bandage-macro maken, en dan eens wat spells/skills naar mijn keypad mappen. Dan gebruik ik de muis niet meer zoveel en kan ik sneller vechten en meer op mijn stats letten. En eens wat vaker duellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:27:
Dan geloof je het niet... boeiuh..
(-1 nutteloze opmerking)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtermuis op General, dan krijg je opties te zien

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Hydra schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:08:
[...]

(-1 nutteloze opmerking)
(-1 nutteloze opmerking)

(flauw, ik weet het :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Hydra schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:08:
[...]
(-1 nutteloze opmerking)
Hij was niet totaal nutteloos.. ik ga niet linken zoals hij het ook niet gaat doen waar de info staat.. Teleporten in WoW kan nog steeds.. de totem bug van Shamans zit er ook nog steeds in.. floating(zelfde ongeveer als teleporten) werkt ook nog steeds.. Bot programma's werken helaas ook goed.. er is zelfs een terug loop bot naar je corpse.. Maar gelukkig worden ook meer mensen gebanned door log controle die veel later gebeurd.. Vind ik wel weer errug leuk dat dat gebeurd.. leuker zou zijn als ze de bug zoals van de shammie gewoon eens oplossen ipv nutteloze content patches eruit te gooien waardoor we nu op Bladefist totaal eruit laggen steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:05:
[...]

Ik zal eerst eens een bandage-macro maken, en dan eens wat spells/skills naar mijn keypad mappen. Dan gebruik ik de muis niet meer zoveel en kan ik sneller vechten en meer op mijn stats letten. En eens wat vaker duellen :P
doe je nu dan alles met de muis en pijltjes?? Dan delf je namelijk inderdaad het onderspit in duels denk ik.
Skeiron schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:12:
[...]

Hij was niet totaal nutteloos.. ik ga niet linken zoals hij het ook niet gaat doen waar de info staat.. Teleporten in WoW kan nog steeds.. de totem bug van Shamans zit er ook nog steeds in.. floating(zelfde ongeveer als teleporten) werkt ook nog steeds.. Bot programma's werken helaas ook goed.. er is zelfs een terug loop bot naar je corpse.. Maar gelukkig worden ook meer mensen gebanned door log controle die veel later gebeurd.. Vind ik wel weer errug leuk dat dat gebeurd.. leuker zou zijn als ze de bug zoals van de shammie gewoon eens oplossen ipv nutteloze content patches eruit te gooien waardoor we nu op Bladefist totaal eruit laggen steeds..
+1 Ik wil graag een rollback naar 2 patches geleden. Ging allemaal stukken beter en zeker op Bladefist.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:16:
[...]

doe je nu dan alles met de muis en pijltjes?? Dan delf je namelijk inderdaad het onderspit in duels denk ik.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Skeiron schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:12:
Hij was niet totaal nutteloos.. ik ga niet linken zoals hij het ook niet gaat doen waar de info staat..
Wat ik er van las was het geen teleport, maar ene hack waarbij er een afwijking in de Z-as optreedt, zodat je onder de wereld door kunt lopen. Dat is nog steeds wat anders dan dat de client gewoon domweg de X/Y locatie opstuurt. Zou nogal stupide zijn.

Daarnaast worden mensen er ook regelmatig voor gebanned. Niet zo'n punt dus.
VanCleef heeft 4 bodyguards :) Je bent kennelijk niet voorbij 50% van z'n health gekomen :) Anyway, ik neem aan dat het niet serieus was. Ik kwam als level 26 Hunter al niet voorbij die ene Ogre, die krengen meppen hard. Deadmines is pas rond je 40e echt solo te doen, simpelweg omdat de bosses erg veel hitpoints hebben, en erg hard slaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Hydra op 04-05-2005 16:37 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 13:12
Woei!
Ik hoor vooral veel gezeur over bugs/hacks enzo... volges mij doet blizzard zijn best om al die dingen weg te halen, en users te bannen die hacks gebruiken...

Dus iets minder zeuren over blizzard, tenzij je het zelf beter kan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:34:
[...]

Wat ik er van las was het geen teleport, maar ene hack waarbij er een afwijking in de Z-as optreedt, zodat je onder de wereld door kunt lopen. Dat is nog steeds wat anders dan dat de client gewoon domweg de X/Y locatie opstuurt. Zou nogal stupide zijn.

[...]

VanCleef heeft 4 bodyguards :) Je bent kennelijk niet voorbij 50% van z'n health gekomen :) Anyway, ik neem aan dat het niet serieus was. Ik kwam als level 26 Hunter al niet voorbij die ene Ogre, die krengen meppen hard. Deadmines is pas rond je 40e echt solo te doen, simpelweg omdat de bosses erg veel hitpoints hebben, en erg hard slaan.
:')

Dat was idd een geintje ja. Alhoewel ik makkelijk voorbij alle mobs kan sneaken omdat ze lager geleveled zijn, kan ik nooit die paar deuren openen zonder de bijbehorden mob te killen, en als ik dat zou doen moet ik het direct ook tegen zijn maatje in de directe omgeving opnemen... alleen. En al zou je dat al kunnen is van cleef echt onmogelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
[...]
Als er lag is kan je nog steeds lopen toch ;).. alleen al je spells en skills werken niet meer.. Als de lag voorbij is wordt je niet teruggezet naar de oorspronkelijke locatie.. Zo werken de meeste hacks tenminste.. er wordt veel vanuit de client gestuurd qua coordinaties.. niet alles gebeurd op de server..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hoe zit dat dan precies met die GM's? Monitoren die het speelveld vanuit god mode á lá command & conquer? of hebben ze gewoon lijsten met data om de fouten eruit te halen? mails te beantwoorden? of worden ze gewoon betaald om onder werktijd wow te spelen en alle verzoeken om hulp in-game te honoreren en hier en daar een handje te helpen met questen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:46:
Hoe zit dat dan precies met die GM's? Monitoren die het speelveld vanuit god mode á lá command & conquer? of hebben ze gewoon lijsten met data om de fouten eruit te halen? mails te beantwoorden? of worden ze gewoon betaald om onder werktijd wow te spelen en alle verzoeken om hulp in-game te honoreren en hier en daar een handje te helpen met questen :P
Cewl, god mode :D

Ik verwacht nu binnenkort een grote lichtgevende witte hand die uit de hemel komt om mij te helpen nare alliance dood te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij andere MMO's wel ooit gezien dat ze een enorm aantal admin tools tot hun beschikking hebben. En ook statistieken. Ze hebben logs van alle geld transfers, chatlogs, waarschijnlijk ook mobs kills, epic loot drops, boss kills, connectivity, population en nog veel meer. GM's kunnen zowat alles. XP geven, geld geven, je teleporteren, items deleten, items toevoegen, items wijzigen...

Bij SWG bijvoorbeeld konden ze mooi uitdraaien waar wat bebouwd was op een planeet, hoeveel geld er in omloop was en er iedere dag in de money sink ging. Is wel leuk om eens te zien.

Ik las op Thottbot dat er schijnbaar ook ergens een GM island is. Daar slaan GM's hun in-game characters op. (anders komen ze bijvoorbeeld online in Ironforge en worden ze meteen lastig gevallen) Er was schijnbaar iemand met een bugged quest en die werd naar GM island getransporteerd of zo. Als troost. Stond ergens in de comments van een quest, maar ik weet niet meer welke.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:57:
Ik las op Thottbot dat er schijnbaar ook ergens een GM island is. Daar slaan GM's hun in-game characters op. (anders komen ze bijvoorbeeld online in Ironforge en worden ze meteen lastig gevallen) Er was schijnbaar iemand met een bugged quest en die werd naar GM island getransporteerd of zo. Als troost. Stond ergens in de comments van een quest, maar ik weet niet meer welke.
Bij de GM in mijn friends list staat altijd "GM island" als lokatie in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

GM Island is in Dustwallow Marsh.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:02:
[...]

Bij de GM in mijn friends list staat altijd "GM island" als lokatie in ieder geval.
Wedden, een super mooi tropisch eiland met allemaal topless dames waar ze gratis alcoholische versnaperingen kunnen drinken en keihard dronken worden op de gaafste strandfeesten, met goblin obers enzo! :o
On_E schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:03:
GM Island is in Dustwallow Marsh.
Oh... ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaman's Anticipation .... merk je dat nu of niet? Heb je dan een hogere armor? Want stel, je bent level 60, en je maxed die talent .... wat merk je er dan van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
European Maintenance Times Changed
Daliniya, 04/05/2005
In response to player input, the European weekly maintenance hours have been changed. Starting May 11th, Europe’s new maintenance window will be on Wednesday mornings from 5:00 am until 11:00 am CEST (Central European Summer Time). If a patch is applied during maintenance, then the window will be from 3:00 am until 11:00 am CEST.

This week’s maintenance will go ahead for the last time on Friday morning from 5:00 am until 11:00 am CEST.
:o
ik vond het nooit zo erg op vrijdag, maar een hoop mensen zullen het beter vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Hmm ik speel nu een jaar LineageII, wat echt een soort van _hardcore_ mmorpg is, weinig content puur grinden urenlang.. je moet er maar van houden. En toch ben ik er verslaafd aan echter weekje geleden toch maar ff WoW opgepikt toen ik m zag liggen. Maar het lukt me tot op heden nog niet echt om er helemaal in verdiept te raken. Dont get me wrong, het is een heel goed spel wat veel meer bied alleen al in de eerste 5 lvls dan wat LineageII biedt in 75 lvls maar ik ben gestopt voordat ik er helemaal ingezogen wordt en mn sociale leven helemaal pleite is als ik het ga combineren met LineageII hehe.

Vroeg me af of er uberhaupt animo is voor een gebruikte versie van WoW, dus al met een gecreeerde account (nog 20 dagen tegoed) en originele doos met de 4cds misschien dat ik er iemand anders blij mee kan maken. (guess key heb ik al aan iemand gegeven). Betwijfel dat dit de plek is om zoiets aan te bieden maar ik dacht eerst maar ff checken bij de GoTers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Even een vraagje. Op dit moment ben ik lvl 38 Rogue en moet nog maar een paar duizend xp om lvl 39 te worden. Bij lvl 40 wil ik uiteraard een mount gaan kopen, maar atm heb ik nog maar 30g. Op welk lvl hebben jullie een mount gekocht en waar hebben jullie die 90g mee verdiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
quexy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:19:
Even een vraagje. Op dit moment ben ik lvl 38 Rogue en moet nog maar een paar duizend xp om lvl 39 te worden. Bij lvl 40 wil ik uiteraard een mount gaan kopen, maar atm heb ik nog maar 30g. Op welk lvl hebben jullie een mount gekocht en waar hebben jullie die 90g mee verdiend?
gewoon een paladin tot 50 levellen, dan heb je wel 90g voor een mount voor je alt ;)

de graveyard van scarlet monestary runnen brengt ook veel geld op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

heeeel veel sparen en heeeel weinig uitgeven, al je stuff wat je kwijt wil in de AH gooien en NIET aan een vendor verkopen. Een "gathering" skill tesamen met een crafting skill en dat spul verkopen werkt ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Bizzarro schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:37:
heeeel veel sparen en heeeel weinig uitgeven, al je stuff wat je kwijt wil in de AH gooien en NIET aan een vendor verkopen. Een "gathering" skill tesamen met een crafting skill en dat spul verkopen werkt ook erg goed.
twee gathering skills is altijd beter dan een crafting skill, crafting kost alleen maar geld :o
tot level 40 twee gathering en daarna 1tje droppen voor crafting is wel goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
[...]

Ten eerste, ja dat is wel het geval, en ja, dat is inderdaad nogal heel erg stupide. Er zal een reden voor zijn (al sla je me dood welke), de server controleert de coordinaten input van de client niet aan de ruleset zoals de client dit doet.

De hack die ook geburikt wordt is (voor de derde keer speciaal voor jou), het aanpassen van de actieve data in het RAM en dus instant teleport mogelijk te maken. Lopen onder het aardoppervlak is voor zover ik weet wat niet niet mogelijk is, iedereen die wel eens een bug hiermee gehad heeft (in beta bijvoorbeeld) weet dat je dan oneindig valt. Bovendien verklaart dit niet het instant teleporten van lvl 1's de hele wereld door.

En het bannen is niet genoeg. Als je even doorgelezen had zie je hoe dit misbruikt wordt. Ze openen kisten in stratholme om vervolgens de spullen te verkopen. Dit houden ze een paar dagen vol totdat ze gebanned worden, maar dan hebben ze al zoveel geld verdiend met het verkopen van goud op ebay en andere sites om er weer 10 accounts bij te kopen. Bannen is dus compleet nutteloos in dit geval, behalve inkomsten genereren voor hunzelf.

Dit zijn dingen die gewoon gefixed moeten worden.. en niet dmv een level cap op stratholme, dat is slechts symptoom bestrijding, maar de feit dat de server de input van de client niet goed checkt als het om locatie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Paardje (of ander beest) kopen, lastige quest. Vanaf level 34 niet meer naar ironforge toegaan, scheelt veel geld. Voor de rest verbittered grinden van monsters met goede drops en SM runs voor items die te verkopen zijn in de plek waar je eigenlijk niet mag komen. Ogen dicht dus tijdens het maken van een auction. Had het op level 41 geloof ik, net niet 40. Wel leuk de eerste keer dat je op je mount icon drukt en dat wolkje....erg mooi .... jammer dat je nog zolang moet sparen ;)

Iedereen kan zeuren over alle bugs, maar blizzard heeft besloten deze later op te lossen en ons eerst childrens week te geven en een ondenkbaar onhip honour systeem. Special price for you my friend, elemental invasion. Prioriteiten stellen mensen, eerst de kinderen helpen, daarna de teleport- boat- etc bugs oplossen. Blizzard is hier goed in... joy.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik zag een lvl 5 dwarf Priest in Gadgetzan, kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Hidde schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 23:54:
Ik zag een lvl 5 dwarf Priest in Gadgetzan, kan dit?
mag ik dan ook niet meer met me lvl 2 troll warrior in ogri lopen? beetje te snel een reactie op sommige dingen geven kan ook, was het nou een lvl 1 in gadget had ik gezegd ok want je bent minstens lvl up van het lopen (dat was ik iig wel =P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
En die lvl 1's, kan dat niet gewoon een grap zijn van een warlock met een vriend die snel een nieuwe maakt en die warlock warpt zn vriend dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 09:39:
En die lvl 1's, kan dat niet gewoon een grap zijn van een warlock met een vriend die snel een nieuwe maakt en die warlock warpt zn vriend dan? :P
Ging gister naar BRS, we stonden voor de instance en er kwamen steeds lvl 1 gnomes uit en dan gingen ze er weer in. Had er 1tje toegevoegd in mn friendslist. Hij kwam uit de instance, verdween en was ineens in Hillsbrad (gebruikte geen heartstone). We hebben ze met de hele guild gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43
Nadat ik een hoop gelezen heb over hacks,ben ik even gaan googlen. Met 3 simpele woorden wist ik een site te vinden met een forum erachten waar talloze hacks en bots gepost stonden. En aan het aantal replys te zien werkte ze ook nog. Het ging voornamelijk om teleport hacks. Als ik het zo makkelijk kan vinden,dan kan iedereen het.
Ik vraag me af wat blizzard hier aan gaat doen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

pingkiller schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:05:
Nadat ik een hoop gelezen heb over hacks,ben ik even gaan googlen. Met 3 simpele woorden wist ik een site te vinden met een forum erachten waar talloze hacks en bots gepost stonden. En aan het aantal replys te zien werkte ze ook nog. Het ging voornamelijk om teleport hacks. Als ik het zo makkelijk kan vinden,dan kan iedereen het.
- accounts bannen
- met eigen software tegengaan (dmv patches)
- voor teleport met lvl 1's, minimum lvl's voor instances

noem maar op, ze zijn er echt wel van de hoogte

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
pingkiller schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:05:
Ik ken al die sites. Vind wel interessant om in de gaten te houden. Ergens vind ik het nog wel knap dat mensen zulke dingen kunnen schrijven voor een spel, waarvan je niet eens de code hebt.

Dat neemt niet weg dat zulke dingen de mmorpg verzieken en het kan uitlopen op een bot fest ala ragnarok. Gelukkig is blizzard ook heel goed bezig met het monitoren hiervan.

Enkele voorbeelden wat er in omloop is.

rogue bot
Here's a few features.

-Reorganized the combat code to allow emergency conditions to trigger on time
-Implemented stealth attacks, backstab, ambush, cheapshot, etc
-Implemented better tracking of combopoints, takes into account misses
-Tweaked some movement code specifically to get around the large trees in stranglethorn vale
-Tweaked stealth, bot will restealth at every waypoint in case it dropped due to poison or other unforeseen reasons.
-Stealths before resting
-Implemented weapon coord hotkeys for poison applying
-Reworked poison system to allow further customization, allows user to specify how often the bot re-applies poison to each weapon, also you input how many poisons you have on you when u start the bot so it knows not to try applying poisons if you run out. The "confirm" coords are the coordinates of the "yes" button on the do you wish to replace this poison dialog box, if the poison hasnt worn out yet.
-Added leatherworking functionality, bot can be told to convert leather from a lesser leather into a higher leather at set intervals between fights. (IE. convert heavy leather into thick leather every 5 mins) Frees up bag space and allows for longer looting before fiilling up. On the GUI, interval is how often you want the bot to convert leather in minutes, Seconds is the time it takes for that specific leatherworking recipe to finish, in seconds. **NOTE ** you have to select the recipe you wish to craft, bot can't pick the right recipe for you.
-Many code formatting changes, i'm picky about how my code looks
mage bot
Here is a list of things you can change from the gui:
--All your key bindings.
--Spell timers on how long the cast time is.
--How long between buff spells you want.
--How many food and drink you summon when you summon them(better of inventory space conservation). Should consistantly keep the right amount of food in your inven if you set it to how many you summon at once!
--What spells you want to cast or are able to cast.

COMING SOON:
--Change the range on the spell you are casting.
--Improved Corpse Run.
--Improved loot code
--Improved Combat so it doesnt cast spells after mobs are dead. (Yes I think its annoying too!)
--Ability to use Frost Bolt

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://img195.echo.cx/img195/1820/magebotv20xi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img29.echo.cx/img29/5773/newbot4qc.jpg
En dan de ergste hack die er is.

teleport/float hack
********** is a memory injecting program for World Of Warcraft that manipulates memory *offsets* and intern granting your character special and unique abilitys.

Currently ******will allow you to instantly teleport beneath the world keeping your character under the world allowing you to travel anywhere you wish undetected by players or creatures so in other words you can enter a instance and teleport under the world and run all the way up to the main boss and kill him.

Here is a list of what ******* can do for you:

Teleport- Teleport to plane and roam undetected.

No Falling Damage- Never take any falling damage.

Water Walk- Allows you to Walk under water instead of swim.

FollowNPC- Lets your character auto follow any NPC or Creature.

Mountain climb- Grants your character the ability to climb any mountain.

No Dazed- Your character will never take the effect of getting dazed or take any form of movement rate reduction.

Levitation- Will allow your character to levitate a couple of feet above the ground, and it will keep you levitating while walking/running until you disable it.

Location Masking- This is a very complex option, when you enable Location Masking it will totally *Stop* the Client from knowing where exactly your character is Location wise, so it will intern stop all or any Clientside flags from knowing your location, preventing any one from client side teleport bannings or any Location type hacks.

However there is a extremely strong side effect, when you attack a monster that mob will be hitting you in the opposite direction of your character.

So in other words you would be attacking a creature but instead of being infront of the creature you will be behind him attacking him, while the creature still thinks you are infront of him [Thus allowing you to do other creature type expliots and can be highly abused].

But be warned, other players will *see* your character attacking him from behind, while the creature thinks you are infront of him, and if you get a add it will be highly noticeable since he would also think you are infront of him. So once again becareful if you use this option.

Movement [Fall] Logging-A option to detour the Movement Falling log string, incase it does happen to call or trigger something. Its just there for precautions basically if you use No fall dmg you may want to enable this.
Zoals je kan zien kan je hiermee dus gelijk naar alle bazen in instance gaan en zodoende de fel begeerde epic items halen. Gelukkig is dit bijna niet meer mogelijk, omdat gm's altijd op deze plekken alles monitorren in instances.

En voor de mensen die afvragen hoe een mail eruit ziet als je gebanned word.
Permanent Account Suspension

Subject: WoW Blizzard Europe - Permanent Account Suspension

Greetings,

We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account:

Account Name: xx
Date of Violation: Various
Type of Violation: Use of third party programmers
Character Name Involved: xxxxxx
Details of Incident: Cheating by use of 3rd party programmers
Consequences for Account: Account Cancellation

It is with regret that we take this type of action, however, it is in the best interest of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game, that your access to the World of Warcraft servers be canceled.

If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at:
http://en.wow-europe.com/policy/

If you have any further enquiries regarding your account status, please send them to:
Wowaccountrevieweu@blizzard.com

Regards,
Obsidian
Account Administration Team
Blizzard Entertainment Europe
Cheat dus niet beste mensen, want ze pakken je vrijwel altijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

en terecht.

God wat haat ik die bedrijven en personen die zulke tools scripten, fuckt de hele zooi up van het hele online game gebeuren (niet alleen met mmorpg's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Bizzarro schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:09:
en terecht.

God wat haat ik die bedrijven en personen die zulke tools scripten, fuckt de hele zooi up van het hele online game gebeuren (niet alleen met mmorpg's)
Joh, ik snap het helemaal niet. Als je paar dagen niet speelt heb je toch 200% rest state en lvl je nog steeds snel.

Heb nu twee dagen niet gespeeld en dit word de derde dag.

Morgen kan ik pas weer spelen en dan knal ik er zo doorheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 03:15:
Vraagje, over items met +damage...

Ik heb een shadowpriest, met een 3h staff. Daarnaast heb ik nog een wand in mijn handen, waar +zoveel shadowdamage op zit. Wat houdt dit precies in? Doe ik dan met alle spells meer damage? Of alleen met mindblast? Of als ik melee aanval met mijn wand :7 En hoe zit het dan met 'duur-spells' zoals shadowword-Pain?

Ik zie het ook regelmatig op verschillende soorten armor zitten, vraag me dus af of t zin heeft om dit aan te schaffen...

Tot slot nog een vraag: Wat is het grote verschil tussen Arcane damage en Shadow damage? Ik zie dat niet zo goed... of moet ik daarvoor een andere class gespeeld hebben om dat te begrijpen...

:Y)
Ik quote mezelf even als dat mag..

Als iemand hier wat nuttigs op heeft aan te merken, dan zie ik dat graag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Ik vind dat cheaten hoort te kunnen als je OFFLINE speelt, als je ONLINE speelt hoor je niet te cheaten het is niet eerlijk tegen over de andere spelers. OFFLINE is het alleen je eigen voor de gek te houden.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
PacinoAllstars schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:00:
[...]

Ik ken al die sites. Vind wel interessant om in de gaten te houden. Ergens vind ik het nog wel knap dat mensen zulke dingen kunnen schrijven voor een spel, waarvan je niet eens de code hebt.

Dat neemt niet weg dat zulke dingen de mmorpg verzieken en het kan uitlopen op een bot fest ala ragnarok. Gelukkig is blizzard ook heel goed bezig met het monitoren hiervan.

Enkele voorbeelden wat er in omloop is.

rogue bot

[...]

mage bot

[...]

En dan de ergste hack die er is.

teleport/float hack

[...]

Zoals je kan zien kan je hiermee dus gelijk naar alle bazen in instance gaan en zodoende de fel begeerde epic items halen. Gelukkig is dit bijna niet meer mogelijk, omdat gm's altijd op deze plekken alles monitorren in instances.

En voor de mensen die afvragen hoe een mail eruit ziet als je gebanned word.

[...]

Cheat dus niet beste mensen, want ze pakken je vrijwel altijd >:)
dit is echt te erg voor woorden. Heb ff zelf gezocht met google en inderdaad deze hacks zijn zo te vinden. Heb even een tech-report getypt met alle links die ik zo vond en naar blizz gestuurd. Hopelijk doen ze er wat mee

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:38:
[...]

+dmg gear heeft over het algemeen niet heel erg veel nut omdat Blizzard er (zoals met bijna alles) een erg ingewikkelde berekening voor heeft. En dan komt het er op neer dat je alleen met de hoogste rang van een spell die een lange cast tijd heeft het effect merkt. Maar aangezien dat spells zijn die makkelijk 700+ doen zal je +24 damage niet echt merken. Misschien wanneer je op al je gear zoiets hebt wel, maar dan geef je er weer een hoop +stats voor op.
There is some confusion about how these effects work and how effective they are, so I wanted to explain what they do.

When an item has the effect "Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 20", the damage dealt or hit points healed by one of your spells will be increased by a fixed amount up to 20. The actual amount that the spell is increased by is not determined randomly, but by which spell you are casting. You are not receiving a random bonus value between 1 and 20 whenever you cast a spell. Some random items, such as those with the property "of Shadow Wrath", indicate that they provide "+X Shadow Spell Damage". The actual amount of the bonus is again determined by the spell being cast. There are a few items that do provide a random bonus, such as Dreamweave Gloves, but their effect notes the randomness by stating that item's bonus as "up to 1 to 19." Once again, the bonus received could be reduced depending on the spell being cast.

Spells with longer casting times such as Fireball and Greater Heal will receive the full bonus listed every time they cast the spell. Spells with instant or short cast times receive a fraction of the bonus listed. As an example of such a spell, Flash Heal (Rank 7) only receives approximately 43% of the item bonus. Talents or other effects that might change the casting time of the spell will not change the bonus; the amount received is a property of the spell being cast.

Most long duration Damage and Heal over time spells have the bonus divided amongst every tick. So Renew, which lasts 15 seconds and heals an amount every 3 seconds, has 20% of the bonus applied each tick. In a similar fashion, channeled spells also have the item bonus divided amongst every tick of the spell's duration.

Lower level spells receive a greatly reduced benefit from these effects.

These effects all stack. So if a Mage is wearing 3 items that provide up to +20 Fire damage, you will have a combined +60 to Fire damage. This means every high level Fireball cast will inflict an extra 60 damage to the target.

These bonuses are also added to the effect of the spell before the 50% bonus from a critical spell hit is applied.

Daelo
Game Designer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:38:
[...]

+dmg voor een bepaalde klasse magic betekent dat alle magische effecten die je kunt creeren die damage doen een bonus krijgen op hun damage. De hoeveelheid damage wordt echter wel aangepast aan de castingtime van de spell. Een hele snelle spell zal niet de volle bonus krijgen, terwijl een spell die meer dan 3 seconden duurt om te casten dit wel krijgt. Bij damage-over-time spells wordt de bonus-damage verdeelt over de tijd dat spell actief is. Als je +10 damage hebt en je cast een DoT die 15 sec lang iedere 3 sec damage doet, dan zal ieder damage-moment 2 damage meer doen.

Hier staat de precieze werking van +damage en +healing uitgelegd door Blizzard:http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-blizzard-archive-en&t=4&p=1&tmp=1#post4

Over het verschil tussen Arcane en Shadow... er zijn 5 "schools of magic" in WoW: Fire, Frost, Nature, Arcane, Shadow. In principe zijn deze schools allemaal hetzelfde wat betreft werking van spells, sommige spells doen nature-damage (vooral druid en shamen), andere doen fire of frost damage (vooral mage), enzovoort. Als je een item hebt dat je resistance tegen magic verhoogt, dan is dit meestal maar in 1 van de 5 schools, dus bijvoorbeeld een extra hoge arcane resistance. Dit zorgt er dan voor dat je minder damage van arcane spells krijgt, terwijl andere spells nog net zoveel damage doen. Verder zijn sommige mobs immune tegen sommige schools (zoals Fire Elementals en Fire spells) terwijl ze gewoon volledige damage krijgen van andere schools.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Een heel klein vraagje.
Klopt het dat als je lvl 60 bent geen EXP meer krijgt als je alleen op killing gaat ?
En wat is het beste cloth armor dat je kan kopen in het spel en waar kan je dat prezies doen ?
Ik ben namelijk nu een lvl 61 Warlock human. Ik heb moeten lvlen door een paar anderen in me groep te doen en die de final blow te laten geven zodat ik alsnog 2000 - 2500 exp kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Keldon en Species5618 voor de heldere replies, super 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

$eik0 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:11:
Een heel klein vraagje.
Klopt het dat als je lvl 60 bent geen EXP meer krijgt als je alleen op killing gaat ?
En wat is het beste cloth armor dat je kan kopen in het spel en waar kan je dat prezies doen ?
Ik ben namelijk nu een lvl 61 Warlock human. Ik heb moeten lvlen door een paar anderen in me groep te doen en die de final blow te laten geven zodat ik alsnog 2000 - 2500 exp kreeg.
61 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

$eik0 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:11:
Een heel klein vraagje.
Je krijgt als lvl 60 geen exp meer nee...
lvl 61 warlock, ik neem aan dat dat een typo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, heb nu als shield Gizlock's Hypertech Buckler
code:
1
2
3
4
5
6
1835 Armor
32 Block
+5 Stamina
+10 Intellect
Requires Level 48
Equip: Restores 4 mana every 5 sec.

maar ik wil eik wel heel graag de uber-versie van dit schild, namelijk Malistar's Defender
code:
1
2
3
4
5
6
2822 Armor
52 Block
+9 Stamina
+12 Intellect
Requires Level 60
Equip: Restores 9 mana every 5 sec.

Helaas zul je daar eerst MC voor moeten runnen :( Ohja, en Ragnaros verslaan 8)7 Ohja, ik moet ook nog lvl 60 worden :+ En aangezien de rest van m'n gear ook nog suckt, zal ik dat eerst eens flink op waarderen :D Dus eerst de rest van Lightforge, maar daarna ga ik hier voor!! :D Echt geweldige stats voor een holy/prot of prot/holy paladin! :)

Meer paladins hier MET shield? Want ik zie de meeste palladins eik rondlopen met 2h weaps lijkt het... Prob allemaal retribution paladins? :D Mjah, crits interesseren mij niet zo eerlijk gezegd :P Paladins zijn (imo) nu eenmaal niet gemaakt voor damage dealen, dus daar spec ik ook niet naar ;)
Maar paladins met shield > Welk ding gebruiken jullie? :) En gaan jullie ook voor lightforge gear? Of hebben jullie het al? :P Of zijn er al feestfiguren met lawbringer of judgement sets? :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
klik mn linkje eens ;)
thrash blade + shieldje van sunken temple werkt voorlopig wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, dat schild heb ik ook over lopen denken :)
Ik heb nu een Flurry Axe als weap > 1h axe, 1.6 speed, damage > euh, ergens tussen de 30 & 35 ofzo? :D En ook kans op 2e swing :) Heb er momenteel +3 damage op zitten ofzo, lekker goedkoop :+

Maar het voordeel van het schild dat ik nu heb is die extra mana-regen :) Ja, het is niet veel, maar met blessing of wisdom, seal of wisdom+judgement+seal of wisdom en een mana/health-regen trinket heb ik nooit last van mana-tekorten, waardoor ik elke PvE battle (ok, niet tegen 5 mobs ofzo :P) uitkom met practisch volle health&mana, iets wat nu totaal nodig is, omdat Horde heeeeel graag paladins killen die een beetje under the weather zijn :P Battles duren op die manier wel ERG lang, waardoor grinden echt behoorlijk traag gaat. Ik doe iets van 75 damage per seconde 8)7 En dat op lvl 57 8)7

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

Rmg

Okyah schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:48:
Mhm, heb nu als shield Gizlock's Hypertech Buckler
code:
1
2
3
4
5
6
1835 Armor
32 Block
+5 Stamina
+10 Intellect
Requires Level 48
Equip: Restores 4 mana every 5 sec.

maar ik wil eik wel heel graag de uber-versie van dit schild, namelijk Malistar's Defender
code:
1
2
3
4
5
6
2822 Armor
52 Block
+9 Stamina
+12 Intellect
Requires Level 60
Equip: Restores 9 mana every 5 sec.

Helaas zul je daar eerst MC voor moeten runnen :( Ohja, en Ragnaros verslaan 8)7 Ohja, ik moet ook nog lvl 60 worden :+ En aangezien de rest van m'n gear ook nog suckt, zal ik dat eerst eens flink op waarderen :D Dus eerst de rest van Lightforge, maar daarna ga ik hier voor!! :D Echt geweldige stats voor een holy/prot of prot/holy paladin! :)

Meer paladins hier MET shield? Want ik zie de meeste palladins eik rondlopen met 2h weaps lijkt het... Prob allemaal retribution paladins? :D Mjah, crits interesseren mij niet zo eerlijk gezegd :P Paladins zijn (imo) nu eenmaal niet gemaakt voor damage dealen, dus daar spec ik ook niet naar ;)
Maar paladins met shield > Welk ding gebruiken jullie? :) En gaan jullie ook voor lightforge gear? Of hebben jullie het al? :P Of zijn er al feestfiguren met lawbringer of judgement sets? :+
Prot build hier :) op lvl 32 atm ( vanaaf ff iig naar 33 mischien 34 lvlen ) crits boeien idd niet zo als je maar lang genoeg blijft leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Wat houd dat reststate in dan? :?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:11
Als je rested bent krijg je 200% xp van monsters. Je kan maximaal 1,5 level rested zijn.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:26:
[...]

Je krijgt als lvl 60 geen exp meer nee...
lvl 61 warlock, ik neem aan dat dat een typo is?
lvl 61
Afbeeldingslocatie: http://img2.echo.cx/img2/931/lvl613os.jpg
Exp points
Afbeeldingslocatie: http://img2.echo.cx/img2/8137/exp7vq.jpg
het kan natuurlijk een bug zijn.

Maar niemand weet waar ik het beste armor kan kopen ? ipv met raids onixya ofzo te moeten killen ?

[ Voor 9% gewijzigd door TrekDr0p op 05-05-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
het beste armor is niet te koop, zou makkelijk zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Dat moet wel een bug zijn inderdaad, want e lvl cap is 60 op dit moment.
En voor goede armorsets zul je toch echt instance/raids moeten gaan doen.
UBRS/scholo/DM etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
$eik0 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:52:
[...]

lvl 61
[afbeelding]
Exp points
[afbeelding]

Maar niemand weet waar ik het beste armor kan kopen ? ipv met raids onixya ofzo te moeten killen ?
stja, bij deze ben je de sterke persoon in het spel(theoretisch dan he).

vraagje: Hoe kan je [common] praten. Ik zie dit regelmatig mensen doen, en weet dat je elke taal kan leren. Maar weet niet hoe je dat moet doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Cutthroat schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:11:
Dat moet wel een bug zijn inderdaad, want e lvl cap is 60 op dit moment.
En voor goede armorsets zul je toch echt instance/raids moeten gaan doen.
UBRS/scholo/DM etc...
[noob] ik hoop dat je met DM niet de deadmines bedoelt :D [/noob]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Maegrim schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:07:
het beste armor is niet te koop, zou makkelijk zijn :/
ik bedoelde meer van waar kan ik het sterkste armor kopen dat je kan kopen voor cloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

de XP is overflow van het moment dat je 60 haalde.

Als je bijv. nog 500 XP moest om lvl 60 te halen, en je leverde een quest in voor 7000 XP, zal je nog 6500 xp in lvl 60 krijgen, maar daarna niets meer. Ik heb zelf ook zo'n 3K xp in lvl 60.

Dat lvl 61 is echter een bug of een slimme photoshop, want ik heb nog nooit een speler met lvl 61 (of hoger) gezien (op de amerikaanse servers iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:11
$eik0 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:52:
[...]

lvl 61
[afbeelding]
Exp points
[afbeelding]

Leuke photoshop. Alleen jammer dat je voor lvl 61 al 217400 experience nodig hebt, en dit dus complete bullshit is. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

$eik0 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:53:
[...]

ik bedoelde meer van waar kan ik het sterkste armor kopen dat je kan kopen voor cloth
Cloth armor merchant? Het is nog steeds shit armor hoor. Je kan nog redelijk armor kopen van player-tailors (voor cloth, leatherworkers/blacksmiths voor leather/mail/plate), maar het goeie spul krijg je toch echt alleen van instance drops. Scholo, Strath, Blackrock Spire, Molten Core, Onyxia (voor lvl 60's), en de lagere instances voor lagere levels.

Oh en ja kan natuurlijk ook naar de Auction House gaan, maar persoonlijk vind ik dat altijd te duur.

[ Voor 10% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 05-05-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, ik dacht dat ud shadow priests onverslaanbaar waren? :P Viel er eentje wel erg hard tegen >:) Moeten rennen voor een paladin van hetzelfde lvl met een crappy build en oude gear, lol! :D Die gast moet best gefrustreerd zijn geweest, naderhand :D Nja, hij fearde, rende en wilde z'n paard pakken, maar dat had ik intussen ook. Toen hem een heel end achtervolgd, waarbij hij ook een alliance mage tegenkwam, die frost nova deed. Gelukkig liet hij hem verder aan mij over :P

Ohja, even niet dat jullie denken dat ik een ganker ben :P Ik las op /1 dat er een lvl 57 (ben ik zelf ook :)) priest bij Nethergarde Keep aan het ganken was. Op mensen die met veel mobs in de weer waren :/ Nja, daar ben ik even een stokje voor gaan steken :Y) Hehe, feels good :D

Dat mana wegsucken was btw best naar :P Ik was al vrij moe en had het gewoon niet door :+ Ik wilde een heal doen en dat ging gewoonweg niet > huh, wat is er met mijn mana? :P Of is het niet door hem weggezogen? Nja, was inene best laag ieg :D Maarja, stun, mana-regen routine starten, stun afwachten, beetje hitten. Hij gooit er een power word shield over heen, ik gooi er een divine shield + grote heal overheen. En dan goed opletten en cleanse spammen :P Maarja, ben dus wel tevree :D

//Jaja, smiley-overkill :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Maegrim schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:31:
[...]

[noob] ik hoop dat je met DM niet de deadmines bedoelt :D [/noob]
Diremaul? :P

Heb trouwens wat Snapjaws gekilled in Hinterlands, even 8g binnengehaald in 2 uur tijd ofzo.
(met skinning)

Daarnaast heb ik wat ontdekkingsreizen gedaan in Hinterlands, zo kan je niet naar het Noordoosten, allemaal bergen wat niet op de kaart staat en die plaats Seradane, heb er wat over gezocht en het lijkt een portal te gaan worden voor een bepaalde plaats.
Het wordt iig bewaakt door paar elites van lvl 60 en hoger, en een gigantische draak net voor de portal.

[ Voor 55% gewijzigd door Hidde op 06-05-2005 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
The Will schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:03:
[...]

Leuke photoshop. Alleen jammer dat je voor lvl 61 al 217400 experience nodig hebt, en dit dus complete bullshit is. ;)
Leuk plaatje van een npc ook ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterB
  • Laatst online: 21:52

WouterB

3680 Wp

Zoals eerder al gepost is, ben ik nu sinds zondag ook bezig met WoW. Heb een human mage uitgezocht, op draenor. Wel lekker rustig, nog nooit problemen met inloggen gehad en echt druk was het tot nu toe alleen in Ironforge bij het auctionhouse.

Weet iemand trouwens nog een fatsoenlijk guild op draenor? Ben momenteel nog guildless, in een guild die mensen at random uitnodigen heb ik niet zo veel vertrouwen, en zo heel veel groups heb ik ook nog niet gedaan (uiteraard wel willing to learn)

Quatt in hoekhuis (130m2) met radiatoren, 3680Wp PV zie https://ei.tigoenergy.com/p/wouterb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, Ik wil dus WoW gaan kopen nadat ik 10 dagen met een trial account heb gespeeld van een vriend uit Amerika. Maar ik ben bang dat ik met de nederlandse versie niet op amerikaanse servers kan spelen. Jullie weten vast wel of dat kan :) (ik zag het namelijk niet staan in het begin van deze thread)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 04:52:
Hoi, Ik wil dus WoW gaan kopen nadat ik 10 dagen met een trial account heb gespeeld van een vriend uit Amerika. Maar ik ben bang dat ik met de nederlandse versie niet op amerikaanse servers kan spelen. Jullie weten vast wel of dat kan :) (ik zag het namelijk niet staan in het begin van deze thread)
dat gaat men schijnbaar veranderen, dus binnenkort kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik zou het fijn vinden als Ebay de moeite nam enige communicatie met Blizzard op te nemen, over die handel in items. Het zou gewoon verboden moeten worden om in virtuele goederen te handelen. Dat, in combinatie met die level caps en het systematisch bannen van cheaters, zou misschien kunnen helpen. Er zijn duizenden mensen die betalen voor het plezier van dit spel, en die k*t gasten verknallen het voor hun eigen gewin. Ik zou er graag eentje in mijn vingers krijgen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Er was gisterenavond een lvl 26 tauren door sentinel hill (voor iemand weer begint te zeiken, ik weet niet zeker of het een shaman, druid, priest of wat dan ook was, hij kon iig toveren :P) en die liep een beetje als een gek rondjes te rennen om lvl 12 newbies daar, heel irritant, om ze uit te dagen. Ik kwam daarlangs met een party omw naar de DM, en besloot er wat aan te doen. Komt er een lvl 26 rogue mij in mijn rug pakken toen ik die gast aanviel. Beetje laf, 2v1 als je mensen zo loopt uit te dagen. Gelukkig gebeurde het al geen 2e keer, die gasten werden toen mega ge-ownd door de grote groep lvl 12~16 die ze kort daarvoor liepen te irriteren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht gisteren, ik zal ook eens meedoen aan het constante heen en weer geren tussen Tarren Mill en Southshore. Binnen een uur toch zo'n 50 kills op mijn naam gekregen. Eens kijken wat dat met mijn honor rank doet. Op zich wel vreemd, het meest effectieve leek om gewoon midden in een grote groep horde te blinken en dan IAE te spammen. Daar krijg je echter geen kills voor. Dus uiteindelijk doe je dan maar gewoon fireballs op iedereen die je tegenkomt afvuren. Af en toe een PoM Pyro op de casters en dan stromen de kills dus binnen. :)

Ik moet wel zeggen dat er totaal geen kunst bij komt kijken, het deed mij dan ook erg aan een Tower > Base zerg in Planetside denken. Dan zie ik toch liever PvP in kleine groepjes.

Affijn ik wil toch eens een keer proberen met een stuk of 5 mages te groupen en dan gewoon midden in een groep horde IAE gaan spammen. Volgens mij kun je dan best lachen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
World of Warcraft Client Patch 1.4.1 (2005-04-28)

Added minimum level requirements to all instances to prevent exploitive behavior. The minimum levels are very generous and should not affect the normal course of gameplay.
Fixed a number of disconnect problems.
Fixed a bug where periods would appear as commas.
Fixed a font issue that could cause distortion of game text.
mooi :)

die komma-bug was me gisteren opgevallen ja, irritant hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:27
Maegrim schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:01:
[...]

mooi :)

die komma-bug was me gisteren opgevallen ja, irritant hoor :+
en daarna nog een patch:

World of Warcraft Client Patch 1.4.2 (2005-05-05)
Fixed an infrequent crash bug which occurred during certain database queries.

Nu al 3x gehad tijdens de bossrun van maraudon, als de princess half dood is dat ik een disconnect krijg..
Gister ging ik dood, boss had nog 18(!!!!!!) hp, toen kreeg ik een disconnect... :X
Gelukkig wel de slain :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 09:48:
ik dacht gisteren, ik zal ook eens meedoen aan het constante heen en weer geren tussen Tarren Mill en Southshore. Binnen een uur toch zo'n 50 kills op mijn naam gekregen. Eens kijken wat dat met mijn honor rank doet. Op zich wel vreemd, het meest effectieve leek om gewoon midden in een grote groep horde te blinken en dan IAE te spammen. Daar krijg je echter geen kills voor. Dus uiteindelijk doe je dan maar gewoon fireballs op iedereen die je tegenkomt afvuren. Af en toe een PoM Pyro op de casters en dan stromen de kills dus binnen. :)

Ik moet wel zeggen dat er totaal geen kunst bij komt kijken, het deed mij dan ook erg aan een Tower > Base zerg in Planetside denken. Dan zie ik toch liever PvP in kleine groepjes.

Affijn ik wil toch eens een keer proberen met een stuk of 5 mages te groupen en dan gewoon midden in een groep horde IAE gaan spammen. Volgens mij kun je dan best lachen.
Ik was daar gisteren ook even, na de deadmines besloot ik even te kijken of er nog wat stray orcs rondliepen. Ik kom daar mijn voltallige oude guild tegen in Southshore, ik denk, dit kan niet goed zijn. En ja hoor, over de heuvel komt een grote rode meute naar beneden rennen...

Ik ben er maar weer vandoor gegaan, 75% van die meute was lvl ?? voor mij, en dan raak je toch zo goed als niks.

Het is me overigens eindelijk (poging 5 !!!) gelukt om die deadmines af te maken, en cleefs head mee te nemen. Een maat van me had 2 gasten geronseld, broers van elkaar, de ene een 23 rogue, de ander een 21 warrior. De hadden een Ç in hun naam verwerkt, wat ik zowieso al zeer verneukeratief vond, aangezien ik invite altijd via text doe. Hij bleek nog eens arrogant ook, en zeer eigenwijs. Ik leg voor de 100e keer uit dat je niet naar binnen moet stormen, vanwege de grote getale miners. Jahoor, eerste wat ze doen is naar binnen stormen. Die 23 rogue was nog het ergste. Hij bleef volhouden bv dat hij met zijn 2 zwaarden (die volgens hem veeeeel beter waren dan daggers) best wel een backstab of ambush kon doen (Requires a dagger in the main hand) maar hij had geen zin dat voor te doen want dat waren 'waardeloze moves'. Hij pullde zonder overleg met het team alles wat los en vast zat, en als onze healer (20 druid) doodging was het 'niet zijn schuld'.

Bij het rollen wilde ik need b4 greed aan hebben (ik was leader) maar dat mocht niet, want hij wilde een zwaard hebben als drop en wilde zeker wete dat hij daar wel op mocht rollen. Na veel gezeik dacht ik, bekijk het, jij je zin dus ik ga terug naar group loot. Vervolgens laat ik ze alles rollen en meenemen, wat moet ik met die zooi, alleen de 2 axes die overbleven en niemand scheen te willen nam ik dan maar mee om te verkopen.

Krijg ik zo'n bijdehante opmerking van 'wat moet jij nou met een axe'. :(

Ze werden allemaal gewiped (behalve ik - > vanish op tijd) omdat hij een mob aanviel die ik juist stunde omdat er een patrol aankwam en de boel volzat met goblins, en hij blijkbaar (als rogue zijnde notabene) niet snapte waar die SAP voor bedoeld was.

Vervolgens worden er nog 3 gewiped vanwege een van zijn 'storm naar binnen' acties bij het schip, ik wacht tot ze terugkomen. Hebben we eindelijk van cleef dood, ik loot nog even zijn corpse, word ik helemaal verrot gescholden door dat gastje, omdat ik een shirt drop geloot had die volgens hem beter voor de druid geschikt was, ik was een kuttekop enz.

Het is dat ik niet nog eens overnieuw wilde beginnen anders was ik echt allang terug naar huis ge-HS. Wat een irritant pestventje was dat zeg :( Hij krijgt alle loot, zijn geliefde zwaard, maakt er een grote puinzooi van en dan heb ik het gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 06-05-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
@htt-thalan
dit komt me bekend voor. tip: /ignore...

Je moest eens weten hoeveel mensen ignored staan bij mij. Hoe kan je die list trouwens zien? >:)
Of in ironforge: Plz gimmeh some spare money....
/ignore maar weer :P

Denk dat ik er zo al wel 30 geignored heb... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
HTT-Thalan schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:04:
De hadden een Ç in hun naam verwerkt, wat ik zowieso al zeer verneukeratief vond, aangezien ik invite altijd via text doe.
je kan ook rechtsklikken op de naam, en invite kiezen ;)

edit: laat em je whisperen dan, gaat perfect hoor :P

[ Voor 9% gewijzigd door Maegrim op 06-05-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Maegrim schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:09:
[...]

je kan ook rechtsklikken op de naam, en invite kiezen ;)
Dat gaat dus niet als jij nog in IF zit, en die ander al in westfall ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:08:
@htt-thalan

Je moest eens weten hoeveel mensen ignored staan bij mij. Hoe kan je die list trouwens zien? >:)

Social (dus waar je ook friends ziet) venster openen, dan ignored ofzo kiezen, staat daar ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

jarnotjuh schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:08:
@htt-thalan

Och, na een paar whispers hield hij op een gegeven moment wel op met zeiken hoor. Sallaint detail: Hij beweerde glashard dat zijn 2 zwaarden veel beter waren dan mijn 2 daggers, ik had 'prutuitrustig' zoals hij dat dan noemde. Helaas liet het duel dat hij daarna met me aan wilde gaan zien dat het gemis van daggers (openen met cheapshot, backstab, en dan vanish plus ambush) vernietigend kan zijn. Ik heb hem ronduit verslagen in luttele seconden met skills die je alleen kunt als je een dagger hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahata
  • Laatst online: 26-08 14:57
Het is jammer dat ik een pentium 3 650 mhz heb en zo voodoo3 16mb :( ik heb wel een p4 3,0 ghz maarjah die staat bij me moeder zonder internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Nahata schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:38:
Het is jammer dat ik een pentium 3 650 mhz heb en zo voodoo3 16mb :( ik heb wel een p4 3,0 ghz maarjah die staat bij me moeder zonder internet.
kan je niet ff switchen dan? wat moet je moeder nou met een 3.0ghz? mail sneller binnenhalen? :+

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Waarom zie ik hier weinig over macro`s enzo?
Zelf zal ik zo opzoek voor een soort "waarschuwings-macro" dat weergeeft dat ik een persoon heal. (Shaman)
Want anders krijg je steeds te zien: Heal me, Heal me. terwijl je al bezig bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:40:
[...]

kan je niet ff switchen dan? wat moet je moeder nou met een 3.0ghz? mail sneller binnenhalen? :+
3,0 ghz maarjah die staat bij me moeder zonder internet..
B) :+
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)