Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.409 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wimo. schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:27:
Even wat anders.. Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig met mijn 1e mannetje (een Mage) die ondertussen bijna level 30 is .. Maar steeds vaker en vaker kom ik tot de conclusie dat een Mage behoorlijke .. nutteloos.. is in PVP en PVE gevechten :(

Waarom?

- Geen/nauwelijks armor --> ik heb nu met ice shield amper 600 (en dat is al veel op mijn nivo)
- IEDEREEN valt me aan zodra ik ook maar 1 fireball afschiet --> de l*l

Ik heb ook soms het gevoel dat een mage er helemaal niet hoeft te zijn :+ Een shammy heeft leather armor, een warlock heeft een minion erbij en de priest kan zichzelf tenminste healen. Is er hier misschien een andere high level Mage die dit even kan uitleggen? Misschien dat mijn superpowers nog moeten komen :)
Krik je zelfvertrouwen maar op met de volgende filmpjes:

http://www.warcraftmovies...lass.php?id=4&sort=rating

Download de Sorrow Hill movies van Otherguy. Volgens mij verandert dan je mening over de mage wel.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

En over filmpjes gesproken:

"Changed"
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=491

deze mag niet ontbreken in je collectie. Stoerste en meeste artistieke WoW movie die ik ooit heb gezien!

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Ik lees net op die Serversite dat op mijn real: Frostwhisper 83 % Horde is :? . Ik ben dus Human :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-05 21:43
Van het nieuws op thottbot.org :

"The PvP realms are the most balanced, however, certain PvE realms have a very significant imbalance. What we have stated in the past is as follows:

1) The realms are more balanced than third-party census sites show them to be. (True.)
2) PvP realms are, by and large, balanced in terms of Alliance to Horde ratio. (Also true.)

What I am stating -- and have stated in the past -- is that there is a significant imbalance on certain realms."

Dit komt dus van de Blizzard afgevaardige Caydiem.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19
HTT-Thalan schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:48:
[...]

Ik vind mods een beetje spelbederf. Ik verlies liever zonder mods dan dat ik win met mods. Bovendien ben ik van nature vrij chaotisch van aard en wil niet te veel met allerlei addons van doen hebben. Gewoon lekker simpel 2 dolken in mn klauwen en verders niks. Ik gebruik nog niet eens macro's, al ben ik dat wel van plan voor het first aiden enzo.

Ik heb gisteravond voor het eerst de 'usebyname heavy bandage' ontdekt. Dacht eerst dat het niet werkte maar toen ik rechtermuisknop deed op een bandage healde hij gelijk een partymember die ik toevallig geselekt had, vrij handig :P
Die weaponswitch mod is een macro maar dan met een UI. TBH de macro was er eerst en later heeft iemand de UI gemaakt. Het is dus evenveel spelbederf als jouw bandage macro.

Wat een gemekker over rogues, ik heb niet eens de moeite genomen om al die nerfcry posts te lezen :o Als je rogues baalt en je vind WoW ongebalanceerd, cancel dan je account ipv proberen andere mensen hun char te proberen te laten verneuken. Das pas lame.

Signed: Een 58 rogue.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-05-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:31:
[...]

Geeft wel duidelijk aan hoe betrouwbaar die cijfers zijn IMHO.

[...]

Inderdaad. Dit is echt typisch in discussies waar iemand zonder argumenten komt te zitten. "100-laag getal % is het met me eens, dus is het zo.". Komop zeg, die tijd zijn we wel voorbij lijkt me.

Een rogue mag dan het voordeel hebben dat hij vaak diegene is die de aanval opent, maar een rogue is alles behalve unbeatable. Als Hunter ben ik dol op rogues, scheelt weer food voor m'n cat ;)
Agreed, ik haat hunters. Ik laat ze altijd links liggen want hunters mark met zijn te lange 2 minuten is niet te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95930

JAHOOOOO!!!

eindelijk mijn wow binnen. Nu kan ik jullie allemaal gaan ownen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Als je de WeaponQuickSwap mod hebt en Stancesets is het heel simpel. Je unzipped de bestanden gewoon, in game type je stancesets. Sleept de gewenste wapens in de gewenste vakjes, hoppa.

Ga ik in stealth, switch ik automatisch naar dagger in mijn main (ambush), en normaal heb ik mijn zwaard in main voor SS. The best of both worlds. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Down op 06-05-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Kaap schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:50:
[...]

Agreed, ik haat hunters. Ik laat ze altijd links liggen want hunters mark met zijn te lange 2 minuten is niet te doen. ;)
Quote:

"Wat een gemekker over rogues, ik heb niet eens de moeite genomen om al die nerfcry posts te lezen Als je rogues baalt en je vind WoW ongebalanceerd, cancel dan je account ipv proberen andere mensen hun char te proberen te laten verneuken. Das pas lame."

Verander rogue door hunter hehe :) (geintje!)

Anyways, is de maintenance uitgelopen of zo? Ik kan in ieder geval niet inloggen!

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 06-05-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 21:47
Anoniem: 86074 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:11:
[...]

Quote:

"Wat een gemekker over rogues, ik heb niet eens de moeite genomen om al die nerfcry posts te lezen Als je rogues baalt en je vind WoW ongebalanceerd, cancel dan je account ipv proberen andere mensen hun char te proberen te laten verneuken. Das pas lame."

Verander rogue door hunter hehe :) (geintje!)

Anyways, is de maintenance uitgelopen of zo? Ik kan in ieder geval niet inloggen!
Dat is een geruststellende post, ik dacht al dat er wat bij mij fout zat. Ik kon ron 12.30 inloggen en in de game komen, nu dus niet meer.
Blijft hangen op Authenticating. De user management kom ik ook niet in.

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hij komt wel voorbij authenticating, gewoon uber lang wachten. Gaat de zooi straks weer plat natuurlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Bart-01 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:43:
[...]

Dat is een geruststellende post, ik dacht al dat er wat bij mij fout zat. Ik kon ron 12.30 inloggen en in de game komen, nu dus niet meer.
Blijft hangen op Authenticating. De user management kom ik ook niet in.
Same here, ga je ff offline om wat te eten kom je er niet meer in. |:( |:(
Blijft ook hangen op Authenticating hiero....

{edit} Lama, ik zit er al weer in. Ongeduldige harrie ben ik aan t worden. :D :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 06-05-2005 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Imodium schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:30:
Maar voor dit gegeven is het juist belangrijk om het met exacte cijfers aan te geven, toch? Je noemt zelf immers 80%, dus wat bedoel je nou? Maar zoals je zelf al zei, het is subjectief. Heb je ooit Nederlandse les gehad? Je moet toch geleerd hebben dat als iets een feit is, het controleerbaar is. Maar dat is het hem juist, ook al vindt 99% van de spelers dat rogue's overpowered zijn, dat betekent niet dat het waar is, dus ik begrijp dat je op dit punt klaar bent met praten. Klaar.
Gaan we het op de man spelen mannetje? |:(

A: procenten zijn géén exacte cijfers
B: Ik gaf al aan dat het subjectief was, en daarmee een schatting.
C: Een oncontroleerbaar feit, (wat in feite dus technisch geen feit is), wordt gezien als waar indien dit strookt met algemene consensus. (danwel niet te ontkrachten valt).
Dus even kort komt het hierop neer: jij vindt dat als de meerderheid iets denkt, dan is het zo. Deze meerderheid bestaat uit een bepaald aantal (door jou gesteld op 80%..), vervolgens zeg jij dat de
meerderheid jouw mening deelt. Zowaar een dubbele drog-redenering.
Sjonge jonge, lezen is ook een vak he? o nee, je probeert krampachtig je gelijk te halen, hoe volwassen, waar heb ik gezegd dat 80% vindt dat een rogue overpowered is? waar? quote me maar, alsjeblieft!
Wat betreft PvE, als jij vindt dat het niet eerlijk is (of er niet tegen kan, of wat dan ook) dat rogue's in bepaalde situaties kunnen ganken (of nou ja, waar je ook tegen bent), heeft het dan echt zin om te klagen of om te schreeuwen voor een nerf? Dus ik zeg, pvp-disabled en hoppa, geen last meer.
Jij begon (zoals mensen altijd doen) over PvE, ik niet, ik maakte een opmerking en jij komt met je "als je er niet tegenkan moet je maar naar PvE" gelul.... (p.s. je mag me ook quoten waar ik ooit om een nerf gevraagd heb.)

En nu ben ik idd klaar met je wat betreft deze discussies, mensen die op de man gaan spelen heb ik geen greintje respect voor.

Weet je wat: Je hebt gelijk, hoogachtend, zion

[ Voor 6% gewijzigd door zion op 06-05-2005 19:01 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:18

Rmg

meer mensen last van dat ze geen geluid meer hebben na de patch btw?? (opgelost : Total recorder gedinstalleerd ( gebruikt een vage sound driver ofzo ) en het geluid is weer terug :{ )

Voordeel is wel dat de latency met 100ms naarbeneden is gegaan hier :P

[ Voor 64% gewijzigd door Rmg op 06-05-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb even gelezen waar de discussie overgaat want ik wilde ook rogue gaan worden. Maar nu toch maar niet. En zion weet niet of je het nog wilt horen, maar ik vind dat je gelijk hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Hoe kun je de discussie volgen als je nog nooit met een rogue gespeeld hebt? Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan toch lezen, en over wat ik gelezen heb een mening vormen...

kan me trouwens niet registreren.. Service Temporarily Unavailable

al 3x mijn credit card info ingegeven en elke keer erna geeft ie aan dat ik te langzaam ben en overnieuw moet beginnen

AHHHHHHH nog nie :X . Als dit zo moet beginnen.. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 95930 op 06-05-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Raz- schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:01:
meer mensen last van dat ze geen geluid meer hebben na de patch btw?? (opgelost : Total recorder gedinstalleerd ( gebruikt een vage sound driver ofzo ) en het geluid is weer terug :{ )

Voordeel is wel dat de latency met 100ms naarbeneden is gegaan hier :P
ik heb in de sound opties "enable all sounds aangezet" en het werkte weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
L:ees zo even door de posts van vandaag, denk echt weer bij mezelf van Gezellie, we zijn het niet eens dus wie het langst zanikt heeft gelijk :p

Ben zelf een disciplin priest, echt de meest onnozele build die je kunt hebben waarschijnlijk want het wordt nergens behandelt in geen enkel forum of guide. Word inderdaad regelmatig door rogues onderhanden genomen, ga vaak dood, maar ja dan zijn ze bijvoorbeeld net twee lvl hoger maakt al weer een wereld van verschil. En zelf neem ik er regelmatig te grazen als ik er een pvp rond zie huppelen. Er is geen enkele class die echt overpowered is als je het objectief beziet, tuurlijk sommige zijn lastiger te pakken met je eigen class en sommige makkelijker. Het maakt al heel wat uit wat je tactiek is, sinds ik weet dat ik in hinterlands vaak door rogues word besprongen loop ik altijd rond met innerfire, shield en dispel magic. helpt echt, vaak kun je dan wel weg komen of de zaak omkeren en er achter aan gaan.

Zo zijn heeft iedere class weer zijn eigen aanpak nodig, moet je gewoon een beetje achter komen. Een mage is ook caster en kan een holy of disciplin priest flink te grazen nemen, ben je shadow kun je beter terug vechten maar zal je weer niet populair zijn voor raids e.d. Er zullen altijd classes blijven die moeilijker zijn te weerstaan, dat is nou juist het leuke en spannende toch? Trouwens wat de priest betreft, mensen gaan daar meestal het eerst voor in raids maar vergis je niet, priest (ook holy of disc) is behoorlijk taai! Met innerfire word je armor verdubbeld en zit je al snel op dezelfde armor waarde als een rogue! Tel daar +90 in attack power bij en je kunt best van je afbijten, flash heal met pw.s en een dagger met enchant en mana steal is daar een goede combi bij om ook een rogue die je aanvliegt in raid ff te pakken te nemen :D

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
Vandaag had ik iets flauws meegemaakt. Ik kwam 2 mages tegen die net hun mana aan 't regennen waren. Dus ik denk "Mwah, waarom ook niet" helemaal alleen d'r op af, ga ik er op eentje staan inhakken.

Op een gegeven moment ben ik bijna dood, maar tenminste 1 andere mage ook. Nadat hij doodviel ging ik neer. Ik nog met adrenaline scheuten nagenieten van t gevecht, loop ik naar mijn lichaam toe. Wil ik even mijn honor stats bekijken, staat er nog steeds 0 Honorable kills bij today (begon net met spelen). Ik denk "wtf? :( " kijk ik mijn logs na zie ik dat ik eerst doodging, en vlak daarna die mage...dagdag honorpoints :( ;( :'(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Anoniem: 90928 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:05:
[...]

ik heb in de sound opties "enable all sounds aangezet" en het werkte weer
en dat werkte hier dus niet meer ;( ik vond het al wat toevallig dat het na total recorder ineens niet meer deed naja dat was het dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Crashman schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:28:
Vandaag had ik iets flauws meegemaakt. Ik kwam 2 mages tegen die net hun mana aan 't regennen waren. Dus ik denk "Mwah, waarom ook niet" helemaal alleen d'r op af, ga ik er op eentje staan inhakken.

Op een gegeven moment ben ik bijna dood, maar tenminste 1 andere mage ook. Nadat hij doodviel ging ik neer. Ik nog met adrenaline scheuten nagenieten van t gevecht, loop ik naar mijn lichaam toe. Wil ik even mijn honor stats bekijken, staat er nog steeds 0 Honorable kills bij today (begon net met spelen). Ik denk "wtf? :( " kijk ik mijn logs na zie ik dat ik eerst doodging, en vlak daarna die mage...dagdag honorpoints :( ;( :'(
[flauwe modus]Of het was geen honour kill omdat je een weerloze (zonder mana) mage aanviel[/flauwe modus]
[nog flauwere modus]Of ben je soms een rogue? :p [/nog flauwere modus]

[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 06-05-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 00:26
Ze waren met zijn tweeën, allebei lvl 32 of 33, en ben zelf een 32 paladin. Honor genoeg dacht ik zo. En als je geen mana hebt, dan zul je als mage wel een mana potion hebben dact ik zo. Dus zo oneerlijk was t niet.

Ik zag die ene mage echt eerst doodgaan, een seconde later ging ik. Maar door de lag was ik voor de server toch eerder doodgegaan ;( Daarom ook geen H kill.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Pff ik zal nog eens een Horde helpen. Liep ik met nog een maat (allebei lvl 45) door STV komen we 2 lvl 36 horde tegen die het moeilijk hadden. Dus wij ze helpen, ze bevechten zou toch saai zijn. Vervolgens werden we uitvoerig bedankt, hakken we met zijn vieren nog een monster, willen we weggaan, komen er plots nog 3 horde de hoek om, allemaal 43-44... Ja die vielen ons direct aan, en wat denk je? Die 2 die we hadden geholpen vielen direct ook aan.

Wij waren echt pissed en dat heeft de Horde geweten. Allereerst die 2 van 36 een paar keer op rij gemold en vervolgens het hele pad afgerend en elke horde die we tegenkwamen ongeacht of het lvl 30 was afgemaakt.

Ik had me voorgenomen om dit niet te doen, maar de frustatie van het kansloos te worden afgemaakt of het lief zijn en vervolgens alsnog te worden genaaid groeit en groeit. Mijn grens was eerst 3-4 levels lager max, maar nu is dat dus 10-15 levels geworden. Met dank aan henzelf.

Het probleem is dat je geen onderscheid kunt maken. Je helpt er een paar, vervolgens wordt je genaaid. Kan de volgende keer weer gebeuren, dus ipv lage levels effe te /wave of te helpen, gewoon afmaken. Kunnen ze dat achteraf ook niet bij jou doen als ze een hogere level vriendje hebben gehaald.

Jammer van deze mindset op de PvP servers, maar goed, ik integreer wel en pas me aan.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

damn wat is het moeilijk om group te vinden voor instance als je niet in guild bent!

weet iemand andere instance for 50ish behalfe SunkenT ?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:24

Wimo.

Shake and Bake!

dubbel

[ Voor 106% gewijzigd door Wimo. op 07-05-2005 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:24

Wimo.

Shake and Bake!

FunkyTrip schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:34:
Pff ik zal nog eens een Horde helpen. Liep ik met nog een maat (allebei lvl 45) door STV komen we 2 lvl 36 horde tegen die het moeilijk hadden. Dus wij ze helpen, ze bevechten zou toch saai zijn. Vervolgens werden we uitvoerig bedankt, hakken we met zijn vieren nog een monster, willen we weggaan, komen er plots nog 3 horde de hoek om, allemaal 43-44... Ja die vielen ons direct aan, en wat denk je? Die 2 die we hadden geholpen vielen direct ook aan.

Wij waren echt pissed en dat heeft de Horde geweten. Allereerst die 2 van 36 een paar keer op rij gemold en vervolgens het hele pad afgerend en elke horde die we tegenkwamen ongeacht of het lvl 30 was afgemaakt.

Ik had me voorgenomen om dit niet te doen, maar de frustatie van het kansloos te worden afgemaakt of het lief zijn en vervolgens alsnog te worden genaaid groeit en groeit. Mijn grens was eerst 3-4 levels lager max, maar nu is dat dus 10-15 levels geworden. Met dank aan henzelf.

Het probleem is dat je geen onderscheid kunt maken. Je helpt er een paar, vervolgens wordt je genaaid. Kan de volgende keer weer gebeuren, dus ipv lage levels effe te /wave of te helpen, gewoon afmaken. Kunnen ze dat achteraf ook niet bij jou doen als ze een hogere level vriendje hebben gehaald.

Jammer van deze mindset op de PvP servers, maar goed, ik integreer wel en pas me aan.
toon volledige bericht
Zo is het overal wel wat ... bij ons is de alliance echt altijd gruwelijk aan het ganken. High lvl buiten Xr, high level bij de liften naar 1000 needles.. high level bij ashenvale op de bekende paden .. ach ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Wellicht al langsgekomen, maar dan niet gezien:

Als ik bij mijn pet dash op auto-cast zet heb ik begrepen dat ie automatisch dash zou moeten gebruiken bij een attack-commando, dit doet ie echter niet? ...via google ook niets gevonden...

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

NM

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 14383 op 07-05-2005 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 21:50

Ryceck

Constants and Variables

se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:08:
damn wat is het moeilijk om group te vinden voor instance als je niet in guild bent!

weet iemand andere instance for 50ish behalfe SunkenT ?
Je kan Maraudon proberen :), begint met 41+ elites en loopt op tot 48-49 vlak voor de boss.
Leuke instance, extreem *grote* instance, maar lekkere exp, en dikke loot:
http://www.thottbot.com/?i=19491
http://www.thottbot.com/?i=19492
http://www.thottbot.com/?i=19474
http://www.thottbot.com/?i=19432
http://www.thottbot.com/?i=19982
http://www.thottbot.com/?i=19573
http://www.thottbot.com/?i=19569
http://www.thottbot.com/?i=19591

En zo nog wel een paar dingies :)
Ofwel: DOEN! :p

En over da groupen? Welke server zit je? Het is namelijk @ stormrage zo dat ik vaker groepen buiten mijn Guild om heb dan met me guild... :) (Ben overigens wel een priest, dat schijnt te schelen :P)

[ Voor 12% gewijzigd door Ryceck op 07-05-2005 09:13 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Zijn er hier nog spelers op Warsong? Ik ben momenteel een lvl 26 Undead Priest en heb m'n eerste RFK run gedaan :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

toon volledige bericht
Gefeliciteerd! Ik zit ook op die server
Nvm heb het al gezien :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 86561 op 07-05-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Argh!!! Ben er net achter wat er precies voor nodig is om een Charger voor je paladin te krijgen @ lvl 60 :/ De paladin-is-overpowered maffia is weer geslaagd in haar missie om het de paladins lastiger te maken... En maar lachen als ze wegrennen van een machteloze paladin, die ze gehoopt hadden te ganken, maar die toch een uitdaging bleek :/

Naast een berg lastig te krijgen items waar je een stuk meer geld voor bent dan 900G (of 990G, als je ons gratis lvl 40 paardje meetelt), moet je ook nog een instance runnen, waarbij je groep minstens uit een paar (goede) paladins van lvl 60 & een (goede) lvl 60 priest moet bestaan. Verder kan je als je gewiped wordt weer van voren-af-aan beginnen :| Als je nu de keuze had tussen een beetje geld en een lastige instance/q of een berg geld, maar je MOET dit nu wel doen :(

En het gaat me dus niet zozeer om het geld, maar wel om de tijd die het moet kosten. Het lukt me steeds minder goed om instances af te maken/te doen, gewoonweg omdat ik niet de zeeen van tijd heb die sommige spelers lijken te hebben.

/rant :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 14:05
Als het te duur of te lastig is koop je toch een normale human mount? Qua uiterlijk maakt het toch niet uit, het is allebei afzichtelijk })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Jaded schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:46:
Als het te duur of te lastig is koop je toch een normale human mount? Qua uiterlijk maakt het toch niet uit, het is allebei afzichtelijk })
Ja, zat ik ook over te denken, maar dan plak je direct het label *watje* op je paladin :+ Ik ga eerst wat betere gear bij elkaar sprokkelen, dan nog eens een respec doen, alvast wat items bij elkaar sprokkelen en dan toch maar er voor gaan...Inlcusief de Pristine Black Diamond :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is er een vendor waar je "bolt of linen cloth" kunt kopen toevallig? AH is mij te duur en farmen duurt zo lang. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Nope die kun je niet kopen bij een vendor. Zoveel hoef je er niet voor te farmen trouwens. Spreek gewoon even een tailor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jaded schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:01:
Nope die kun je niet kopen bij een vendor. Zoveel hoef je er niet voor te farmen trouwens. Spreek gewoon even een tailor aan.
Het gaat mij niet om 1 bolt of linnen cloth, ik wilde mn tailoring skill er mee gaan trainen. :)
Maar goed, we hebben geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Ouch, ik weet niet welk lvl je bent, maar je zou Scarlet Monastery kunnen farmen, er dropt veel Silk Cloth daar, zelfs wat Mageweave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
lvl 14 Mage pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

heej allemaal, ben dus net begonnen met WoW, met een human priest.
Maar is het normaal dat als ik level 12 ben, ik al makkelijk word vermoord door 2 tegenstanders van level 8 ofzo :( want ik word per dag zeker minimaal 20 keer gekilled ofzo :P
Of word ik na een tijdje wel sterker, want nu ben ik wel erg slap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
toon volledige bericht
Aan sommige van de screenshots te zien hadden jullie een niet zo slimme warlock erbij zitten :P Ik zie bijvoorbeeld Corruption op Onyxia.. beetje zonde als door zo'n lullige DoT bijvoorbeeld Curse of Shadows eraf valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20
Okyah schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:41:
Argh!!! Ben er net achter wat er precies voor nodig is om een Charger voor je paladin te krijgen @ lvl 60 :/ De paladin-is-overpowered maffia is weer geslaagd in haar missie om het de paladins lastiger te maken... En maar lachen als ze wegrennen van een machteloze paladin, die ze gehoopt hadden te ganken, maar die toch een uitdaging bleek :/

Naast een berg lastig te krijgen items waar je een stuk meer geld voor bent dan 900G (of 990G, als je ons gratis lvl 40 paardje meetelt), moet je ook nog een instance runnen, waarbij je groep minstens uit een paar (goede) paladins van lvl 60 & een (goede) lvl 60 priest moet bestaan. Verder kan je als je gewiped wordt weer van voren-af-aan beginnen :| Als je nu de keuze had tussen een beetje geld en een lastige instance/q of een berg geld, maar je MOET dit nu wel doen :(

En het gaat me dus niet zozeer om het geld, maar wel om de tijd die het moet kosten. Het lukt me steeds minder goed om instances af te maken/te doen, gewoonweg omdat ik niet de zeeen van tijd heb die sommige spelers lijken te hebben.

/rant :+
Ik ben ook al 2 weken bezig met mn Warlock epic mount. En gaat nog wel ff duren vrees ik...

Had ik nou maar gewoon de normale epic gekocht.. maar ja dan had ik al helemaal geen uitdaging meer gehad..

Constant instances doen op 60 wordt ook saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
Anoniem: 39051 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:29:
Maar is het normaal dat als ik level 12 ben, ik al makkelijk word vermoord door 2 tegenstanders van level 8 ofzo :( want ik word per dag zeker minimaal 20 keer gekilled ofzo :P
Wees een shadow priest, doe je meer schade

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
FunkyTrip schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:34:

toon volledige bericht
Dat waarddeloze gedrag is voor mij de reden geweest om naar een rp server te gaan. jij maakt het mee met Horde, ik heb het al vaak meegemaakt met Allience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

The Legend

*Plop*

FF snel een vraagje, ik krijg strax m'n nieuwe PC binnen (met de benodigde 1GB geheugen :p). Daar moet uiteraard ook een nieuwe Windows installatie op, moet je dan WoW ook opnieuw installeren? (Weer die eeuwigheid wachten..) :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
nope, hoeft niet, gewoon de dir laten staan en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:18

Rannasha

Does not compute.

Gewoon in je beginzone (Dun Morogh / Elwynn / Tristfal / Durator) L8~L10 mobs killen, zo geen uitdaging moeten zijn en het linen komt redelijk rap binnen. Als je ook nog wat XP wil hebben pak je mobs op en iets onder je level, die droppen ook nog linen, maar je bent wel iets langer bezig per mob.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Ik loop gister redridge mountains in, en na een tijdje werd mn chat helemaal messed up :/
Alles loopt door elkaar..en sommige zinnen staan maar voor de helft in het beeld..

Screenshot:
http://img123.echo.cx/img...rnshot0507050239272ps.jpg

Ik ging uit WoW, en toen ging ik er weer in. Toen was het weg, maar na een tijdje kwam het weer..

Kan dit een bug zijn ivm de nieuwe patch? Of heb ik ergens een instelling verkeerd staan?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 07-05-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Anoniem: 89518 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:59:
Ik loop gister redridge mountains in, en na een tijdje werd mn chat helemaal messed up :/
Alles loopt door elkaar..en sommige zinnen staan maar voor de helft in het beeld..

Screenshot:
http://img123.echo.cx/img...rnshot0507050239272ps.jpg

Ik ging uit WoW, en toen ging ik er weer in. Toen was het weg, maar na een tijdje kwam het weer..

Kan dit een bug zijn ivm de nieuwe patch? Of heb ik ergens een instelling verkeerd staan?
Je hebt verschillende tabbladen die je kan sleepen, het lijkt erop dat de tabbladen door elkaargesleept zijn. Je hebt dacht ik iets van 4 tabbladen die netjes geordent zijn, je kan ze gewoon sleepen en op de goede plaats terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Kan geen account maken omdat het te lang duurt...

krijg iedere keer een melding: account creation took to long...

heb GVD net een keer mijn creditcard gegevens gegeven...komt er een foutmelding...ik trek dit slecht!

Iemand hiermee ook problemen (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Even wachten tot het wat rustiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb een vraagje.

Ik ben nu een warlock met als professions Tailoring en Enchanting

Tailoring wil nou wel ,

mAar met Enchanting , forget it , nog maar 1 ding kunnen disenchanten om zo green dust en essence te bekomen.

Iemand kan me daar vast wel hulp bij geven... Ik kan geen een item disechanten. Zelfs niet als ze groen beschreven zijn. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Disenchant items die je maakt met tailoring zoals in het begin white linen robe ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
oRc schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:24:
Even wachten tot het wat rustiger is.
En wanneer is dat dan? Serieus...

Ik wil heel graag aan de slag, maar ik kom maar niet door die subscription heen...

Nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

Ryceck schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 09:12:
[...]

Je kan Maraudon proberen :), begint met 41+ elites en loopt op tot 48-49 vlak voor de boss.
Leuke instance, extreem *grote* instance, maar lekkere exp, en dikke loot:
http://www.thottbot.com/?i=19491
http://www.thottbot.com/?i=19492
http://www.thottbot.com/?i=19474
http://www.thottbot.com/?i=19432
http://www.thottbot.com/?i=19982
http://www.thottbot.com/?i=19573
http://www.thottbot.com/?i=19569
http://www.thottbot.com/?i=19591

En zo nog wel een paar dingies :)
Ofwel: DOEN! :p

En over da groupen? Welke server zit je? Het is namelijk @ stormrage zo dat ik vaker groepen buiten mijn Guild om heb dan met me guild... :) (Ben overigens wel een priest, dat schijnt te schelen :P)
toon volledige bericht
heb Maraudon all paar keer gedaan ...en de groote "so called princess" gedood.
meeste items die je net linkte heb ik all of verkocht (wat moet ik met een cloth belt?)

alleen die Mace is NICE ...denk dat ik die ga probeeren ALLEEN om die mace :D

btw ik vroeg om ietsjes hogere instance, will echt XP hallen!

weet iemand toevallig waar veel runecloth dropt? want in plaguelands is vrij weinig! (sorrow hill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
nika schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:00:
[...]

En wanneer is dat dan? Serieus...

Ik wil heel graag aan de slag, maar ik kom maar niet door die subscription heen...

Nog andere tips?
Zondagochtend 06:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 21:58
Anoniem: 39051 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:29:
Zoals eerder gezegd kan je als Shadow Priest erg goed uit de voeten. Ik weet van mijn broer dat hij het in het begin ook erg lastig had. Maar vanaf level 22 gaat het makkelijker en word je een stuk sterker. Vooral Mind Flay, wat een talent is, is zeer goed.

En als Priest heb je het ook erg makkelijk met het zoeken naar party's voor een instance.

(Ben zelf een lvl 56 Warlock op Bloodscalp)

[ Voor 1% gewijzigd door AlanSmithee op 07-05-2005 17:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Ah nee he, ik vandaag ook maar eens WoW gekocht... zit er geen sticker in het hoesje :(

heb hier ff snel een screen met me webcam gemaakt, voor high res foto kan ik ook zorgen
Afbeeldingslocatie: http://img161.echo.cx/img161/9123/untitled17aw.th.jpg
Die autorisatie code ontbreekt gewoon, ik bel die lui maandag wel op en dan hopen :X

hij hoordt toch onder de 3e cd te zitten ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Rooster op 07-05-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:26:
Ah nee he, ik vandaag ook maar eens WoW gekocht... zit er geen sticker in het hoesje :(

heb hier ff snel een screen met me webcam gemaakt, voor high res foto kan ik ook zorgen
[afbeelding]
Die autorisatie code ontbreekt gewoon, ik bel die lui maandag wel op en dan hopen :X

hij hoordt toch onder de 3e cd te zitten ;(
Hmmm klote is dat...

Ik zelf had een inktvlek op CD4...die wilde er gelukkig af, maar nu kan ik dus geen account aanmaken (zie boven).

Ik zou overigens teruggaan naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
nika schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:31:
[...]

Hmmm klote is dat...

Ik zelf had een inktvlek op CD4...die wilde er gelukkig af, maar nu kan ik dus geen account aanmaken (zie boven).

Ja, ik heb al gebeld maar die vent zegt me dat ik eerst met Blizzard contact op moet nemen. Wel genaaid dit. Bij freerecord shop mag je 1 keer ruilen, dat heb ik ook gedaan Guild wars vond ik zuigen en kreeg allemaal witte landschappen. Oke vandaag omgeruild, nu dit weer :r . Is het nu zo dat ik pech heb of telt dit niet als ruilen }:O

Edit: wat bedoel je met (zie boven)?

[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 07-05-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62701

Ik heb een lv54 paladin en heb ik vandaag even een nieuwe character aangemaakt (zelfde server). Het gaat om een Rogue. Wat mij opviel is dat ik alleen money kan sturen naar mijn tweede character en geen items. Dat is best vervelend omdat mijn lv54 pala als profession blacksmith heeft.

Edit: Was weer een mail-lag :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 62701 op 07-05-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

[...]

Hmmm klote is dat...

Ik heb zelfde probleem. Kan niet inschrijven.

Ga ik hier 15 euro de maand voor neertellen? Het is gewoon een subscription page ffs.

Ik vind dit absoluut niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
Anoniem: 103571 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:42:
[...]

Ga ik hier 15 euro de maand voor neertellen? Het is gewoon een subscription page ffs.

I.d.d. dit zou mijn eerste ervaring met MMORPG worden...hij valt tot op heden tegen.

Leuk dat je op de site leest dat WoW weer het best verkopende spel is, maar kunnen ze dat wel aan?

Heb nu een keer of 15 die inschrijving proberen te doen...tot 3x toe gekomen tot aan de betalingsmogelijkheden...daarbij dus ook 3x mijn creditcard gegevens gegeven...word ik nu zometeen 3x gebilled...geeft je weinig vertrouwen...

Maar goed, we wacthen af...ga morgenochtend om 6:00 maar proberen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Zo even op http://www.blizzard.com/support/wow/? om hulp gevraagd, nu maar hopen op snel antwoord.

Nog even voor de high res freaks :P niet je key posten slimmeke :X :P

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 07-05-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 12-05 15:52
Anoniem: 62701 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:42:
Wat mij opviel is dat ik alleen money kan sturen naar mijn tweede character en geen items. Dat is best vervelend omdat mijn lv54 pala als profession blacksmith heeft.

Edit: Was weer een mail-lag :(
Best apart, dat je als level 54 niet weet dat mails met items er standaard 1 uur over doen.
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:46:
weet iemand toevallig waar veel runecloth dropt? want in plaguelands is vrij weinig! (sorrow hill)
Ongeveer alle undeads en humanoids van level 50 en hoger droppen Runecloth, hoeveel ze droppen is afhankelijk van hun level.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 07-05-2005 18:08 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

Dutch-Hane schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:01:
Zo even op http://www.blizzard.com/support/wow/? om hulp gevraagd, nu maar hopen op snel antwoord.

Nog even voor de high res freaks :P --> [afbeelding]
Bij mij zat de sticker met de indentificatiecode redelijk onlogisch op de poster geplakt, schrok me eerst helemaal verrot iig, mjah, glukkig gvonden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 07-05-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
Dutch-Hane schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:01:

Nog even voor de high res freaks :P -->
Euh...kijk nog eens even goed naar die foto en vraag je dan eens af waarom ik je adviseer hem NU van het net af te halen...

[ Voor 10% gewijzigd door nika op 07-05-2005 22:02 . Reden: you know why... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
nika schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:21:
[...]

Euh...kijk nog eens even goed naar die foto en vraag je dan eens af waarom ik je adviseer hem NU van het net af te halen...
Ik zou de foto ook niet laten staat idd. Ik zie daar iig één serie nummer op staan. En die moet je iig weghalen als je de foto wil laten staan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vet vandaag mijn barman shanker dagger gekregen.

Nog uurtje te spelen dus ik naar plaguelands. Cripling en instant poisons op me wapens. Ik stealth over felstone field en zie allemaal lijken van mobs. Nice, hier is iemand aan het grinden. En ja hoor, level 60 priest, major sergeant pvp rank.

Eventjes gluren hoe die speelt. Ah shadowpriest zo blijkt. Wordt lastig dus besluit maar om er vandoor te gaan totdat ik opmerk dat hij gaat zitten en minder dan 50% mana heeft.

Achter hem, ambush voor 1200, sinister strike, sinister strike. Hij feared, ik gebruik mijn pvp trinket. Ik doe kidneyshot, doorheen lopen en opnieuw switchen naar daggers. Cold Blood+backstab en raak hem voor 1190. Ik gouge vervolgens en eviscerate.

Dode undead level 60 priest _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

nika schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:21:
[...]

ach het is de guest pass maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Nog maals ik kan niets dischanten... Zelfs niet mezelfgemaakte dingen.

Wat kun je disenchanten?????

Geen iddee.

PS Je quest key staat op die foto, Haal hem eraf. Ik kan hem leze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeetje heb dus nmog steeds niet kunnen registreren. Heb het spel nu sinds vrijdag om 10.00 nu heb ik tot op heden nog niet kunnen registreren.

:X Heb echt de neiging op de codes op te schrijven en het spel terug te brengen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

undead rogue en trinket tegen priest is zoiezo al een gewonne potje.
:r op nieuwe trinket, krijgen priests en warlocks nou ook een true sight trinket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
uhm,,, hoe haal ik dat ding er zo snel mogelijk vanaf?

K heb m'n bericht geedit,, alleen staat hij nog gewoon bij de quotes 8)7. Kan ik die pic gewoon van imageshack halen?

@nika haal de link weg plz

[ Voor 64% gewijzigd door Rooster op 07-05-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Anoniem: 118730 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:20:
[...]

Bij mij zat de sticker met de indentificatiecode redelijk onlogisch op de poster geplakt, schrok me eerst helemaal verrot iig, mjah, glukkig gvonden :)
Poster? welke poster bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

sry PK maar iemand eindelijk te grazen nemen terwijl JIJ stealthed bent EN hij op 50% mana is ...en nog eens trots?

damn waar gaat dit heen??!!!

je bent pas "stoer" en "cool" als je iamdn geownt heb NA dat HIJ jou eerst aanval!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05 07:14
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:24:
sry PK maar iemand eindelijk te grazen nemen terwijl JIJ stealthed bent EN hij op 50% mana is ...en nog eens trots?

je bent pas "stoer" en "cool" als je iamdn geownt heb NA dat HIJ jou eerst aanval!!
Jaloers? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:42:
[...]

Nog altijd niet...

Dit begint stilletjesaan frustrerend te worden. Gaje dat spel eindelijk kopen en werkt het niet omdat zij hun site niet kunnen onderhouden...

Ik hoop dat deze nacht de load wat minder wordt en ik dan eindelijk wél kan inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

waarom zou ik jaloers zijn?
omdat iemand eindelijk hem van achteren tegrazen genomen heeft?
geloof me daar speel ik dit spel ECHT niet voor!

speel liever een mage or warrior ..FACE TO FACE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

weet iemand een auto wand mod, eigenlijk hetzeflde als auto attack maar dan voor een wand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:42:
[...]

waarom zou ik jaloers zijn?
omdat iemand eindelijk hem van achteren tegrazen genomen heeft?
geloof me daar speel ik dit spel ECHT niet voor!

speel liever een mage or warrior ..FACE TO FACE!!
Wat is dit nou voor kinderachtige reactie. Een rogue hoort juist in stealth gespeeld te worden. Lees eens het boekje, zo zie je de eigenschappen van elke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:51

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

[...]

Hmmm klote is dat...

Even dit: je hebt met de winkel de koopovereenkomst gesloten, dit houdt in dat deze winkel een deugdelijk product moet leveren (volgens de wet consumentenkoop boek 7 burgerlijk wetboek, afdeling 1t/m7). Dat deze winkel je doorverwijst naar Blizzard hoef je dus geen genoegen mee te nemen, ze moeten hem omruilen voor een exemplaar waal wél een key in zit, en de winkel moet zelf zorgen dat deze weer van blizzard een goed exemplaar krijgen. Je hebt immers de koopovereenkomst niet gesloten met Blizzard, maar met de winkel waar je hem gekocht hebt. Als je hen daar op wijst (wetten erbij noemen, en zeggen waar je recht op hebt) moeten ze wel een nieuw exemplaar geven.

Ik zeg dit overigens niet om betweterig (of iets in die trant) over te komen, maar alleen om te zorgen dat je eerder aan WoW kan beginnen ;) , want als je het met blizzard zou regelen zou het wel 3 weken kunnen duren geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

PacinoAllstars schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:48:
[...]

Wat is dit nou voor kinderachtige reactie. Een rogue hoort juist in stealth gespeeld te worden. Lees eens het boekje, zo zie je de eigenschappen van elke class.
hey ik heb zelf een rogue oke?
alleen dat hij echt trost is om EINDELIJK een priest met 50% mana heeft genaait is beetje raar!

dit is laatste post over dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja en als je dan iets van blizzard hebt gehoord.. (wat trouwens erg moeilijk is want om een mail te kunnen sturen met een vraag heb je een account nodig... EN DAAR GAAT JUIST NU DE VRAAG OVER) duurt het nog een week voordat je eindelijk eens kan inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:55:
[...]

alleen dat hij echt trost is om EINDELIJK een priest met 50% mana heeft genaait is beetje raar!

Ja, je hebt gelijk. Hij had moeten wachten tot die helemaal vol is en dan zonder stealth naar hem toe lopen en waven.

(laatste woord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog een vraag.

Ik heb dus WoW gekocht en als ik mijn account wil aanmaken vraagt hij ook om betalingswijze. Ik zeg pre-paid gamecard omdat ik na mijn maand spelen gamecards ga kopen. Nu moet je daar blijkbaar al meteen al een gamecardnummer ingeven?? En anders moet ik een credit card nummer ingeven, iets wat ik niet heb op dit moment...

Ik heb nu wel voorbeeldnummers gevonden van VISA via google die mathematisch kloppen maar dat lijkt me toch wel een erg onorthodoxe methode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Hmm, ik ben nu een lvl 29 Pala en alles gaat goed, ik kom aan mijn HK's en Soloen gaat ook goed. Maar nu lees ik op meerdere plekken dat vanaf lvl 40 de pala een stuk minder word en dat ze eigenlijk alleen stug zijn. Dus weinig damage doen , eigenlijk alleen maar veel kunnen incasseren. Is dit ook zo, of valt dit nog mee? Ik heb namelijk geen zin om met de tijd af te takelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Haha thx Bizzarro, weet je wat ik ga doen: ik print je post uit :+ Als ze moeilijk gaan doen laat ik dit zien :Y)

Edit: dit speelt dus geen rol of wel?

Bij freerecord shop mag je 1 keer ruilen, dat heb ik ook gedaan Guild wars vond ik zuigen en kreeg allemaal witte landschappen. Oke vandaag omgeruild, nu dit weer :r . Is het nu zo dat ik pech heb of telt dit niet als ruilen }:O

[ Voor 55% gewijzigd door Rooster op 07-05-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:28
Anoniem: 103571 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:05:
Ik heb nu wel voorbeeldnummers gevonden van VISA via google die mathematisch kloppen maar dat lijkt me toch wel een erg onorthodoxe methode...
Precies de manier waarop ik dat toendertijd ook gedaan heb. Weet ook niet of er een andere manier voor is maar als je gewoon wilt spelen is dat een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:51

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Dutch-Hane schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:12:
Haha thx Bizzarro, weet je wat ik ga doen: ik print je post uit :+ Als ze moeilijk gaan doen laat ik dit zien :Y)

Edit: dit speelt dus geen rol of wel?

Bij freerecord shop mag je 1 keer ruilen, dat heb ik ook gedaan Guild wars vond ik zuigen en kreeg allemaal witte landschappen. Oke vandaag omgeruild, nu dit weer :r . Is het nu zo dat ik pech heb of telt dit niet als ruilen }:O
ruilen is een "extra service", zolang de FRS je "ondeugdelijke producten" levert moeten ze net zo lang leveren totdat je een goed product hebt ontvangen, dit missen van een Key staat er dus buiten, let er wel op dat je een goed compleet exemplaar dus niet (meer) mag ruilen.

oh, ennuh: je moet t zeggen dat JIJ er RECHT op hebt, en niet een uitgeprint stukje laten lezen, dat komt niet echt overtuigend over :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bizzarro op 07-05-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
lol oke, ja ik ben niet zo op de hoogte van al die wetten, en niet oud, en niet slim.. ja dan krijg je dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:32

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Zeg, die shamans zijn sterk, maar als je goed bent heb je ze wel hoor. Ik wilde vandaag een shaman te grazen nemen, maar ik was een halve seconde te laat met mijn stunlock, dwz, ik opende met cheapshot maar drukte net te laat op gouge, hij kon wegrennen en begon gelijk totems te spammen :P

Toen ben ik maar hard weggerend (voorzover mogelijk met vanish ) :P

Tijdje daarvoor stond er een UD Mage + Pet te grinden, in een gebied waar ik al langer bezig was, ik had hard veel leer nodig. Ik loop een paar keer naar hem toe, in de zin van, goh, ik was hier al bezig, hij kijkt, gaat achteruit, en gaat gewoon door met grinden. Tis dat ik hem niets kan vertellen, anders had ik gevraagd om mijn plekje even met rust te laten. Twas smorgens vroeg in hillsbrad, dus nog redelijk leeg. Ik heb het een paar minuten aangegeken maar toen was ik het toch echt zat :P

Zit nu tegen de lvl 30 aan te hikken en begin die stunlock steeds beter onder de knie te krijgen, mits alles land, en met af en toe een crit, pak ik zelfs creeps van 2 levels hoger aan alsof het niks is.

Vanmorgen ben ik ook eens uit nieuwsgierigheid langs strangletorn vale gelopen, naja, meer sneaken, er liepen daar level ?? gorilla's rond, maar ik was al zo ver, ik wilde niet helemaal teruglopen voor niets. Uiteindelijk bereikte ik Booty Bay, alwaar ik nog een hele vette dolk van een vendor wist te kopen (Main Gauche ofziets? 18-35 1.60 lvl 29) en net toen ik de boot op wilde, kwamen er 2 horde's aan. Ik kon nog net wegduiken achter wat kisten. Ik wilde dezelfde boot hebben, maar ik was bang dat ze me zouden zien. Heb dus maar een boot later gepakt.

Als ik over 7000xp mijn kidneyshot heb kan ik weer iets nieuws gaan leren. Die stunlock is makkelijk dan ik dacht, maar ik oefen dan ook vooral op mobs. Benieuwd of het tegen enemy's ook gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Niet online
@Dutch-Hane: done

Kan overigens nog steeds geen account aanmaken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
@Crash, klopt was niet zo slim :P ... MAAR als je even erop geklikt had zag je dat die inmiddels weggehaald is ;)

Ik heb even het veld wit gemaakt, maar iedereen weet inmiddels wel wat precies het probleem is dus zal ik hem niet nog een keer posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:24:

Ik ben een rogue, ik zal eerst unstealthen, voor hem gaan staan, zwaaien en dansen. ROFL QQ.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:55:
[...]

Was trouwens wel een priest, een shadow priest welke voor rogues de moeilijkste tegenstanders zijn, en hij was nog 2 levels hoger ook.

En zeker ben ik er trots op, een hoger level killen is altijd nice, zeker als het een geduchte tegenstander is.

Ik zou met jouw attitude op een RP server gaan spelen en netjes buigen enzo voor een fight begint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)