tja, zo kan je alles afdoen wat je niet met exacte cijfers kan aangeven, dan stop ik verder wel met op dat punt met je te praten.
Als mijn argument in eerste instantie irrelevant was, waarom verdedigde je jezelf hier dan tegen? Maar dit terzijde, het is wel degelijk relevant. Als jij niet tegen gankende stealthende rogues kan moet je zeker niet PvP enabled spelen. Je kunt natuurlijk wel overal klakkeloos het stempel 'irrelevant' op drukken, maar echt zoden aan de dijk zetten doet dit niet, vooral niet bij mensen die dus verdacht zijn op bovengenoemde drog-redeneringen.
Omdat je het aandroeg, en ik mijzelf verklaarde om jou wat meer inzicht te geven, ondanks dat het irrelevant was, zo aardig ben ik nou eenmaal.
En het was irrelevant, we hadden het over een situatie waarin het mogelijk was dat een rogue iemand aan kon vallen en jij komt met PvE, ik lees deze topic al vanaf deel 1 dus ik ben heus op de hoogte van PvE servers, echter daar ging het hier niet om, klaar.
HHT-Thalan schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:50[/message]:[/b]
Tuurlijk wel, if any, zou ik verzoeken dat ik vanaf level 40 mail kon dragen omdat ik gewoon als een pudding inzak tegenover een orc met een flinke bijl.
Ja ik wil ook wel leather
De kans dat ik in een raid het loodje leg is imo best groot, omdat de mage's enorme AoE attacks doen, en omsluipen lukt niet omdat in een goede raidgroup de casters onder bescherming staan en niet los rondhuppelen.
De kans dat iemand in een raid doodgaat is altijd groot.
Zie boven.
Zie boven
1 Hit? Die vanish staat ook niet altijd klaar, en besides, zelfs ALS we vanish gebruiken weet je precies waar we zitten, en met die movement speed van 60% kunnen we nooit ver weg zijn, een AoE is genoeg, ongeveer op die plek, en voila, daar is de rogue weer.
Als er line of sight is kan dat werken ja
Je mag van mij vanalles, maar als je er alleen op uit gaat heb je ook kans op een gevecht met een mob, net zoals een rogue. Als je hoger geleveled bent dan de rogue zie je hem makkelijk aankomen, en ben je lager geleveled had je sowieso al minder kans gemaakt, ook al was het geen rogue. Bovendien heeft elke partij rogues, zowel orcs als alliance, dus de kansen zijn gelijk. Troost jezelf met de gedachte dat jullie rogue's minstens zoveel alliance strayers te grazen nemen

Ik ben alliance, en dat heeft niks te maken met de rogue discussie.
De drankjes zijn niet voor niets in het leven geroepen, ze zijn er om te gebruiken, niet als bonus. Ik heb toch ook health potions bij? Ik heb nu eenmaal geen heal spells.
Ik ook niet, ik zeg alleen dat het niet terzake doet voor de class an sich
Als je ze allemaal gespeeld hebt zul je gemerkt hebben dat de rogue echt niet zo overpowered is als je nu beweert.
Ik kan evengoed wel een beeld maken van een class hoor
[
Voor 45% gewijzigd door
zion op 06-05-2005 17:16
]