Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.397 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95930

ja en als je dan iets van blizzard hebt gehoord.. (wat trouwens erg moeilijk is want om een mail te kunnen sturen met een vraag heb je een account nodig... EN DAAR GAAT JUIST NU DE VRAAG OVER) duurt het nog een week voordat je eindelijk eens kan inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:55:
[...]

hey ik heb zelf een rogue oke?
alleen dat hij echt trost is om EINDELIJK een priest met 50% mana heeft genaait is beetje raar!

dit is laatste post over dit!
Ja, je hebt gelijk. Hij had moeten wachten tot die helemaal vol is en dan zonder stealth naar hem toe lopen en waven.

(laatste woord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Ik heb nog een vraag.

Ik heb dus WoW gekocht en als ik mijn account wil aanmaken vraagt hij ook om betalingswijze. Ik zeg pre-paid gamecard omdat ik na mijn maand spelen gamecards ga kopen. Nu moet je daar blijkbaar al meteen al een gamecardnummer ingeven?? En anders moet ik een credit card nummer ingeven, iets wat ik niet heb op dit moment...

Ik heb nu wel voorbeeldnummers gevonden van VISA via google die mathematisch kloppen maar dat lijkt me toch wel een erg onorthodoxe methode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Hmm, ik ben nu een lvl 29 Pala en alles gaat goed, ik kom aan mijn HK's en Soloen gaat ook goed. Maar nu lees ik op meerdere plekken dat vanaf lvl 40 de pala een stuk minder word en dat ze eigenlijk alleen stug zijn. Dus weinig damage doen , eigenlijk alleen maar veel kunnen incasseren. Is dit ook zo, of valt dit nog mee? Ik heb namelijk geen zin om met de tijd af te takelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Haha thx Bizzarro, weet je wat ik ga doen: ik print je post uit :+ Als ze moeilijk gaan doen laat ik dit zien :Y)

Edit: dit speelt dus geen rol of wel?

Bij freerecord shop mag je 1 keer ruilen, dat heb ik ook gedaan Guild wars vond ik zuigen en kreeg allemaal witte landschappen. Oke vandaag omgeruild, nu dit weer :r . Is het nu zo dat ik pech heb of telt dit niet als ruilen }:O

[ Voor 55% gewijzigd door Rooster op 07-05-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:46
Anoniem: 103571 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:05:
Ik heb nu wel voorbeeldnummers gevonden van VISA via google die mathematisch kloppen maar dat lijkt me toch wel een erg onorthodoxe methode...
Precies de manier waarop ik dat toendertijd ook gedaan heb. Weet ook niet of er een andere manier voor is maar als je gewoon wilt spelen is dat een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Dutch-Hane schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:12:
Haha thx Bizzarro, weet je wat ik ga doen: ik print je post uit :+ Als ze moeilijk gaan doen laat ik dit zien :Y)

Edit: dit speelt dus geen rol of wel?

Bij freerecord shop mag je 1 keer ruilen, dat heb ik ook gedaan Guild wars vond ik zuigen en kreeg allemaal witte landschappen. Oke vandaag omgeruild, nu dit weer :r . Is het nu zo dat ik pech heb of telt dit niet als ruilen }:O
ruilen is een "extra service", zolang de FRS je "ondeugdelijke producten" levert moeten ze net zo lang leveren totdat je een goed product hebt ontvangen, dit missen van een Key staat er dus buiten, let er wel op dat je een goed compleet exemplaar dus niet (meer) mag ruilen.

oh, ennuh: je moet t zeggen dat JIJ er RECHT op hebt, en niet een uitgeprint stukje laten lezen, dat komt niet echt overtuigend over :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bizzarro op 07-05-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
lol oke, ja ik ben niet zo op de hoogte van al die wetten, en niet oud, en niet slim.. ja dan krijg je dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:12

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Zeg, die shamans zijn sterk, maar als je goed bent heb je ze wel hoor. Ik wilde vandaag een shaman te grazen nemen, maar ik was een halve seconde te laat met mijn stunlock, dwz, ik opende met cheapshot maar drukte net te laat op gouge, hij kon wegrennen en begon gelijk totems te spammen :P

Toen ben ik maar hard weggerend (voorzover mogelijk met vanish ) :P

Tijdje daarvoor stond er een UD Mage + Pet te grinden, in een gebied waar ik al langer bezig was, ik had hard veel leer nodig. Ik loop een paar keer naar hem toe, in de zin van, goh, ik was hier al bezig, hij kijkt, gaat achteruit, en gaat gewoon door met grinden. Tis dat ik hem niets kan vertellen, anders had ik gevraagd om mijn plekje even met rust te laten. Twas smorgens vroeg in hillsbrad, dus nog redelijk leeg. Ik heb het een paar minuten aangegeken maar toen was ik het toch echt zat :P

Zit nu tegen de lvl 30 aan te hikken en begin die stunlock steeds beter onder de knie te krijgen, mits alles land, en met af en toe een crit, pak ik zelfs creeps van 2 levels hoger aan alsof het niks is.

Vanmorgen ben ik ook eens uit nieuwsgierigheid langs strangletorn vale gelopen, naja, meer sneaken, er liepen daar level ?? gorilla's rond, maar ik was al zo ver, ik wilde niet helemaal teruglopen voor niets. Uiteindelijk bereikte ik Booty Bay, alwaar ik nog een hele vette dolk van een vendor wist te kopen (Main Gauche ofziets? 18-35 1.60 lvl 29) en net toen ik de boot op wilde, kwamen er 2 horde's aan. Ik kon nog net wegduiken achter wat kisten. Ik wilde dezelfde boot hebben, maar ik was bang dat ze me zouden zien. Heb dus maar een boot later gepakt.

Als ik over 7000xp mijn kidneyshot heb kan ik weer iets nieuws gaan leren. Die stunlock is makkelijk dan ik dacht, maar ik oefen dan ook vooral op mobs. Benieuwd of het tegen enemy's ook gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
@Dutch-Hane: done

Kan overigens nog steeds geen account aanmaken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
@Crash, klopt was niet zo slim :P ... MAAR als je even erop geklikt had zag je dat die inmiddels weggehaald is ;)

Ik heb even het veld wit gemaakt, maar iedereen weet inmiddels wel wat precies het probleem is dus zal ik hem niet nog een keer posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 18:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:19
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:24:
sry PK maar iemand eindelijk te grazen nemen terwijl JIJ stealthed bent EN hij op 50% mana is ...en nog eens trots?

damn waar gaat dit heen??!!!

je bent pas "stoer" en "cool" als je iamdn geownt heb NA dat HIJ jou eerst aanval!!
Ik ben een rogue, ik zal eerst unstealthen, voor hem gaan staan, zwaaien en dansen. ROFL QQ.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:19
se7en schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:55:
[...]

hey ik heb zelf een rogue oke?
alleen dat hij echt trost is om EINDELIJK een priest met 50% mana heeft genaait is beetje raar!

dit is laatste post over dit!
Was trouwens wel een priest, een shadow priest welke voor rogues de moeilijkste tegenstanders zijn, en hij was nog 2 levels hoger ook.

En zeker ben ik er trots op, een hoger level killen is altijd nice, zeker als het een geduchte tegenstander is.

Ik zou met jouw attitude op een RP server gaan spelen en netjes buigen enzo voor een fight begint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:49
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)