Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.592 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Stronkie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:05:
kun je jezelf mail sturen , ik bedoel van karakter naar karakter?
Van het ene naar het andere character wel. Van het ene naar hetzelfde character kan niet. Dan zou je namelijk je mailbox als tijdelijke (29 dagen) bank kunnen gebruiken.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
we_are_borg schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:40:
[...]

Ik heb nu het volgende gedaan, IMP heeft nu veel meer dmg met zijn blast. Die doet nu ongeveer 25 dmg gemiddeld. Ik heb ook Immolate meer gegeven en ook corruption. Hier na heb ik geen last meer gehad met aanvallen, ben nu al weer een lvl 22 en kan nu tot lvl 25 aanvallen dan hou ik ongevere 40% health over en genoeg mana. Heb gisteren wel even een nieuw wapen gekocht deze is ongeveer 3 keer sterker als me andere wapen, moet hem allen nog uit proberen.
Zie het wel vaker.. Warlocks die proberen melee te spelen... De imp is leuk in instances voor de buff en als mana battery als je dark pact hebt, maar tanken met een warlock? Je doet bovendien veel meer dmg met een wand dan met een melee wapen. Geen check op je magere strength/agi, maar gewoon flat dmg.

Misschien als je affliction spec bent en dus kan draintanken, maar mijn ervaringen daarmee zijn dat dit veel te veel downtime oplevert.

Ik heb op lagere levels bijna alleen maar voidwalker gebruikt, later ook wel felhunter met paranoia spam (met dark pact samen is dat dus echt 0,0 downtime -> geen health loss, geen mana loss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:|
Je locatie wordt vanaf de client doorgegeven :)
dan wordt het wel te makkelijk om te hacken idd.
oplossing **Instant kill voor <lvl50 bij stratholm** op het moment dat je er komt gwoon poem dood :P
maargoed blizzard zal wel opzoek zijn naar de moeilijkste oplossing :P
Wat ook wel kan helpen is de positie van die kistjes iedere keer veranderderen *random* zodat ze nooit precies weten waar ze heen moeten teleporteren voor de kistjes en er dus 99 van de 100keer naast landen en dan wel agro trekken :P

^^
En jah je kan mail aan je eigen alt sturen mits op zelfde server en zelfde ras :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:53:
[...]

Alsof ik uit mijn hoofd weet wie wat wel of niet kan worden :(

Ik zag een beest met een rode naam boven zijn hoofd en een oud tafelkleed om zijn nek, dus dat is iig een vijand met toverkracht oid. Ik heb niet goed naar de kleur gekeken, want ik zat steeds om me heen te kijken of er niemand achter me zat. Tijdens het vechten (wat overigens maar heel kort duurde) moest ik constant naar mijn cooldowns en HP kijken, en na mijn mislukte vanish heb ik nog 1 sec zicht gehad op de smoel van een grijs dino achtig beest alvorens "Ressurect now" te kiezen.

Stelletje miereneukers :(
Je mag blij zijn dat iemand je verbetert. Jij beweert toch dat het een Orc is of niet. Zeg dan gewoon dat het een horde was en probeer niet wijzer over te komen dan je bent. :P Nu weet je t in ieder geval voor de toekomst alleen Nightelves en Tauren zijn Druids.

Ik kan het wel voor je op een rijtje zetten:

Troll:
Hunter
Mage
Rogue
Shaman
Priest
Warrior

Orc:
Shaman
Warrior
Hunter
Rogue
Warlock

Tauren:
Shaman
Druid
Warrior
Hunter

Undead:
Warlock
Mage
Rogue
Priest
Warrior

Gnome:
Mage
Rogue
Warrior
Warlock

Dwarf:
Hunter
Paladin
Warrior
Rogue
Priest

Human:
Mage
Rogue
Warrior
Paladin
Priest
Warlock

Nightelf:
Hunter
Rogue
Druid
Warrior
Priest

Volgens mij ben ik vrij constructief bezig. Maak er gebruik van zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Heb zojuist de patchnotes gelezen. Elke instance krijgt een minimum level requirement om zo dit soort hacks te voorkomen. Het kan dan nog wel mits met een correct level, dat zou alleen zonde van de tijd zijn als je zoiets op je level 60 flikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 09:06

Tyf

Kom dit duurt 2seconden om het te testen :)
En het kan, items en geld zelf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:44:
[...]

Ja ik ! ik ben vanuit Spinebreaker naar Twilights hammer overgestapt en behalve de lag bevalt het me goed :) idd veel NLers ..

ben trouwens Undead warlock lvl 55 genaamd Deurmat :o
dus een Undead Warlock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat maakt het inderdaad moeilijker, maar ik vraag me af of je het daarmee oplost. Je kunt tenslotte binnen een week ook een lvl 40 char hebben. Dan kun je neem ik aan de meeste instances al in als er een cap op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer deurmat,
Ik ben zo'n brave Human Mage
dus dat wordt niet lkkr sociaal doen
maar zal als ik je zie lopen denken om de HK en het ook bij een HK laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:16:
dat maakt het inderdaad moeilijker, maar ik vraag me af of je het daarmee oplost. Je kunt tenslotte binnen een week ook een lvl 40 char hebben. Dan kun je neem ik aan de meeste instances al in als er een cap op zit.
Binnen een week een lvl 40 :X Hoe doen jullie dat dan, ik ben een nightlelve en pas lvl27. Ik vind het vrij moeilijk hoor om te levelen. Veel quests moet je toch met meerdere doen en zie maar eens mensen te vinden op een low populated server die dezelfde quest willen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 04-05-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

is dat mailtjes sturen ook niet een hack, stel je wilt dat je level laag karakter een goed starters kaptiaal wil hebben , dan stuur je met je level high dude allemaal exoten naar de level 1 dude. Deze verkoopt ze weer en zo hebt ie een lekker starters kapitaal. Lijkt me een strak plan, maar er zullen wel haken en ogen aan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:20:
[...]

Binnen een week een lvl 40 :X Hoe doen jullie dat dan, ik ben een nightlelve en pas lvl27. Ik vind het vrij moeilijk hoor om te levelen. Veel quests moet je toch met meerdere doen en zie maar eens mensen te vinden op een low populated server die dezelfde quest willen doen.
Ik heb het wel over speeltijd he. Mijn char zit nu op 7d en 13h of zo. En ik ben lvl 44. Anders zou het gezegde lvl 60 in 2 weken ook niet kloppen.

Als die lui die geld willen verdienen met farmen en exploits het 'professioneel' aanpakken, zijn ze dus 24h per dag aan het 'grinden' of hebben ze zelfs een een of andere script of hack om snel te levellen. Dan heb je dus binnen een week een lvl 40 char. Als jij nu lvl 27 bent, dan heb je waarschijnlijk pas 3 volle dagen gespeeld of zo.
Stronkie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:27:
is dat mailtjes sturen ook niet een hack, stel je wilt dat je level laag karakter een goed starters kaptiaal wil hebben , dan stuur je met je level high dude allemaal exoten naar de level 1 dude. Deze verkoopt ze weer en zo hebt ie een lekker starters kapitaal. Lijkt me een strak plan, maar er zullen wel haken en ogen aan zitten
Je kunt toch ook gewoon het geld sturen? Het mag gewoon hoor. Ik stuur geregeld leather over naar mijn nightelf om wat aan craften te doen. Zo staat mijn leatherworking toch niet stil als ik op een andere char aan het levellen ben.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:07:
[...]

Zie het wel vaker.. Warlocks die proberen melee te spelen... De imp is leuk in instances voor de buff en als mana battery als je dark pact hebt, maar tanken met een warlock? Je doet bovendien veel meer dmg met een wand dan met een melee wapen. Geen check op je magere strength/agi, maar gewoon flat dmg.

Misschien als je affliction spec bent en dus kan draintanken, maar mijn ervaringen daarmee zijn dat dit veel te veel downtime oplevert.

Ik heb op lagere levels bijna alleen maar voidwalker gebruikt, later ook wel felhunter met paranoia spam (met dark pact samen is dat dus echt 0,0 downtime -> geen health loss, geen mana loss)
Ik had dus eerst een zwaard nu heb ik een staff en die heeft weer een extra bonus in zich voor mijn character. Ik begin nu als opening Shadowbolt, IMP aansporen om te beginnen, Immolate, Curse of Weakness en dan Corruption (meestal wordt ik hier voor het eerst geraakt) om het af te maken kies ik uit nogmaals een Shadowbolt of Searing Pain het ligt er aan wat de health is van de tegenpartij. Tot nu toe verlies ik op deze manier het minste health en mana, nu hoop ik dat ik met me nieuwe staff meer dmg doet met de extra's die erop zitten. Maar eigenlijk zou ik een goede wand moeten hebben.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Binnen een week lvl 40 kan wel als je weet wat je aan het doen bent. Ik vind het wel rete snel en het geeft aan dat iemand een weekje lang wat slaap heeft overgeslagen, maar vooral tot lvl 40 kun je per "sessie" easy een lvl erbij krijgen en als je een keertje een zondag middag en avond verspilt aan een instance drie keer doen ben je best snel hoog genoeg. Ik kan het niet, maar er zijn vast mensen die het doen :p

Als je een quest op dat moment niet solo kan doen, doe gewoon een andere. Hop gewoon tussen de twee tot drie area's voor jou lvl en rag snel eventjes door de quests heen. Geel en groen kun je meestal solo doen en als een gele net iets te tricky is, wacht een level en probeer het weer, want een level maakt echt wel het verschil met je hit kans e.d. Sommige oranje of rode quests leveren best veel Xp op terwijl ze eigenlijk geen moeite kosten (ga daarheen en bekijk X of ren naar Z en praat met Kees).

Scheelt wel als je een beetje idee hebt wat de beste volgorde is en je weet dat bepaalde quests je naar bepaalde gebieden sturen.

Slecht voorbeeld, Defias brotherhood serie van quests in Westfall (monster grind quests) kun je snel doen, een van de missies heeft als doel dat je naar redridge gaat. Als je daar bent kun je meteen vier simpele quests (geel en groen) daar doen en dan snel terug naar westfall om de reis quest af te maken. Is een lvl erbij binnen een uurtje. Zit je dan vast met je quests in Westfall? Ga naar Darkshore en lvl verder.

Is wel meer reizen, maar door je heartstone te gebruiken en als druid je druid teleport naar Kalimdoor (erg erg handig nooit meer op de boot :)) kun je die reistijd goed verkorten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 04-05-2005 10:37 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Kaap schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:14:
Heb zojuist de patchnotes gelezen. Elke instance krijgt een minimum level requirement om zo dit soort hacks te voorkomen. Het kan dan nog wel mits met een correct level, dat zou alleen zonde van de tijd zijn als je zoiets op je level 60 flikt :P
Ooh , waar staan de nieuwe patchnotes dan ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het blijft de vraag hoe men te werk gaat met dedicated grinden ook voor de mensen die betalen om hun char te laten grinden. Ik vraag me af of ze gewoon 5 zelfde lvl chars verzamelen en die alle quests laten doen, of 5 van die chars met behulp van een tool gewoon ergens neerplanten waar een snelle respawn is en gewoon blijven matten en af en toe een pauze scripten.

Het is inderdaad in ieder geval het slimste om gewoon iedere keer in de area's waar je groene en gele quests hebt, die eerst te doen. Dan lvl je up en kun je de volgende quests in al die area's aan.

==

Gisteren had ik eindelijk eens een beetje geluk met een groep. Afgelopen week misschien 3 lvls omhoog gegaan. Gisteren zo'n 120k xp in 1 avond gehaald. Dat is voor mij echt uitzonderlijk op mijn lvl. Ziet er dus naar uit dat ik eind volgende week wel aan de 50 zit :)
Optical schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:48:
[...]

Ooh , waar staan de nieuwe patchnotes dan ?
http://www.worldofwarcraf...notes/patch-05-04-06.html

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Ja dat is van de patch die nu overal al live is - ik dacht NIEUWE patchnotes van de komende patch :)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de forums afgezocht en ik zie alleen maar 1.4.1 patch notes, maar dat zijn maar een klein aantal minimale veranderingen.

Wat vinden jullie overigens hier van?

http://forums.worldofwarc...120&p=1&tmp=1#post2958120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Yellow|A schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:37:
Slecht voorbeeld, Defias brotherhood serie van quests in Westfall (monster grind quests) kun je snel doen, een van de missies heeft als doel dat je naar redridge gaat. Als je daar bent kun je meteen vier simpele quests (geel en groen) daar doen en dan snel terug naar westfall om de reis quest af te maken. Is een lvl erbij binnen een uurtje. Zit je dan vast met je quests in Westfall? Ga naar Darkshore en lvl verder.
Hoe kom je vanuit ironforge of menethil harbour of astranaar of darkshore eigenlijk in redridge, waar ligt het zo wie zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:49:

Gisteren had ik eindelijk eens een beetje geluk met een groep. Afgelopen week misschien 3 lvls omhoog gegaan. Gisteren zo'n 120k xp in 1 avond gehaald. Dat is voor mij echt uitzonderlijk op mijn lvl. Ziet er dus naar uit dat ik eind volgende week wel aan de 50 zit :)

[...]
120k xp ?

PvE server ofzo ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

X-t-r-e-m-e schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:02:

Hoe kom je vanuit ironforge of menethil harbour of astranaar of darkshore eigenlijk in redridge, waar ligt het zo wie zo?
Loop naar Elwyn Forrest buiten Stormwind en volg het bordje naar Lakeshire de alliance town in Redridge en je bent er. Je kan ook altijd op M drukken en dan uitzoemen om te zien waar de regio ligt ;)

Mijn level 50 staat al meer dan een week rest state op te bouwen in een inn. Hoever kan die bar eigenlijk gaan? Hij staat nu aan het einde van lvl 50 maar ik neem aan dat mijn rested bonus ook gewoon doorgaat naar lvl 51?

[ Voor 21% gewijzigd door Yellow|A op 04-05-2005 11:10 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:02:
[...]

120k xp ?

PvE server ofzo ?
20k rested XP, de hele avond continu mobs killen met een groep en een 15 tal quests in Tanaris en Feralas. Maar het is minder bedenk ik me nu. ca. 100k. Maar alsnog een volledig lvl in 1 avond. Dat is mij sinds 40 niet meer gelukt...

En ik zit op Bladefist dus PvP. Wel grappig trouwens want we zijn niet 1 keer de pijp uit gegaan en toch heel wat horde tegen gekomen in Feralas. (bij de Yeti cave) PoM Pyro FTW! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nou dat inzoomen op de map wil niet , ik kan bv niet ironforge totaal zien. De game freezed dan een tijdje en daarna displayed ie alleen maar de totale map (van beide zijdes) Enig idee hoe dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:10:
[...]

20k rested XP, de hele avond continu mobs killen met een groep en een 15 tal quests in Tanaris en Feralas. Maar het is minder bedenk ik me nu. ca. 100k. Maar alsnog een volledig lvl in 1 avond. Dat is mij sinds 40 niet meer gelukt...

En ik zit op Bladefist dus PvP. Wel grappig trouwens want we zijn niet 1 keer de pijp uit gegaan en toch heel wat horde tegen gekomen in Feralas. (bij de Yeti cave) PoM Pyro FTW! _/-\o_
In Feralas heb ik geen quests meer, en Tanaris betekent op mijn server corpse-runs galore... :(

12 uur op lvl 45 nu, nog 71000xp te gaan voor lvl 46, zo lang heeft het nog nooit geduurd..
Ben blij als BG er is iig.

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 04-05-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Stronkie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:10:
nou dat inzoomen op de map wil niet , ik kan bv niet ironforge totaal zien. De game freezed dan een tijdje en daarna displayed ie alleen maar de totale map (van beide zijdes) Enig idee hoe dat kan
Ironforge lag? Ironforge is een bad mojo place . Lagspikes heb ik minimaal een kilometer om Ironforge heen als ik op mijn gryphon zit. Je bent buiten ironforge en ineens heb je een stilstaand frame over de great foundry en dan sta je na een minuutje ineens in IF. Zodra je in de buurt van het auctionhouse bent .... your dooooomed. Ik val meestal in de "gracht" omdat je character blijft doorlopen ook al freeze frame je. Of ik sta tegen een mailbox of muurtje aan te humpen, niet zo charmant ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik snap echt niet waarom iedereen zo zit te zeuren op Blizz. eigenlijk, het ligt gewoon aan de spelers zelf imho.. Er zijn servers genoeg, en komen ook steeds nieuwe bij. Probleem is gewoon dat al die nieuwe spelers blijkbaar koste wat het kost op de oude overvolle servers willen, ipv gewoon een nieuwe server met weinig spelers. Ik zit blijkbaar op een redelijk rustige, want ik heb nooit lag. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:48:
[...]

en hij cheatte omdat hij op lvl 1 in SS was?
Als hij niet cheate waarom zou hij dan ze character deleten ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Dude , LOL

Is er ook een mogelijkheid om te kijken welke servers net nieuw zijn, Of is dit alleen maar de servers met de laagste populatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
Gisterenavond nog even in Feralas gespeeld, mijn Leatherworking zit op 270, en skinning op 300.

In Feathermoon stronghold krijg ik de questen die nodig zijn om met de Tribal Leatherworker te spreken.
Wild Leather armors recipe's.

Totaal aantal questen? 7 of 8..

The Mark of Quality :10 Thick Yeti hides
Wild Leather Vest :Turtle Scale Breastplate: 0/2 Turtle Scale Gloves: 0/2 Wildvine: 0/1
Wild Leather Shoulders: Thick Armor Kit: 0/6 Wildvine: 0/1
Wild Leather Leggings: Wildvine: 0/2 Turtle Scale Helm: 0/2 Turtle Scale Bracers: 0/2
Wild Leather Helmet: Nightscape Tunic: 0/2 Wildvine: 0/1 Nightscape Headband: 0/2
Wild Leather Armor: Thick Leather: 0/10
Wild Leather Boots: Wildvine: 0/2 Nightscape Pants: 0/2 Nightscape Boots: 0/2

En daarna deze nog : Master of the Wild Leather,
Give Pratt's Letter to Telonis, the master leatherworker of Darnassus

Hele avond mee bezig geweest met Harvesten.

resultaat :
Wildvines gekocht voor 2goud

Thick Leathers geharvest met een 2tal lowlanders en wat thick yeti hides, lame ass horde 3 stuks en 4 yeti's tegelijk ge-owned.

Alles afgemaakt op 1 avond tijd, veel werk maar wel de moeite waard. in totaal een 20K aan XP denk ik en redelijk veel XP door mobs te killen om te harvesten. Ook nog lvl 50 geworden, en heb dus nu consecration rank 3 en ook Holy wrath. In totaal met de leatherwokring quest en de trainer en een repair van 1G30 heb ik van de 37 goudstukken nog maar 2 over na gisterenavond. Nu maar hopen dat die wild leather armors goed gaan verkopen.

Zit op bloodscalp.
En ben sterk het twijfelen om mijn Guild te verlaten om bij Lowlanders verder te gaan, samen raiden, questen en lvlen zal daar sneller gaan.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

OkkE schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:17:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo zit te zeuren op Blizz. eigenlijk, het ligt gewoon aan de spelers zelf imho.. Er zijn servers genoeg, en komen ook steeds nieuwe bij. Probleem is gewoon dat al die nieuwe spelers blijkbaar koste wat het kost op de oude overvolle servers willen, ipv gewoon een nieuwe server met weinig spelers. Ik zit blijkbaar op een redelijk rustige, want ik heb nooit lag. :)
Nou de lag in Ironforge valt voor mij wel mee...... Het gaat er meer om dat zodra ik mijn 'm' indruk dat de game freezed en dan later gewoon een map van het helecontinent laat zijn. Niets geen ironforge map. Tevens wanneer ik dan inzoom tot waar ironforge zou moeten liggen.. Tja niets dus . Ik zij mijn puntje als speler op de map and that's it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:00:
ik heb net de forums afgezocht en ik zie alleen maar 1.4.1 patch notes, maar dat zijn maar een klein aantal minimale veranderingen.

Ik vindt wat op die forum van WoW staat beetje dom :|
ik ben zelf een rogue en ik vindt me zelf niet overpowered we kunnen Stealthen, Stunnen enz.
maar als je zo iets doet wat mages kunnen doen dat die vuurballen uit lucht komen heb je ons zo gedetecteerd en vanish werkt dan niet als die vuurnollen blijven vallen kan je slechts Gouge
gebruiken en terugslaan of blinding powder en weg rennen of gewoon weg rennen Maunten kan niet in combat dus dat heeft ook geen zin 8)7 laatmaar ik lul van alles opeens :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu sinds enkele dagen actief op de server Twilights Hammer, na eindelijk te zijn overgestapt van spainbreak. :O Veel beter dit! Eindelijk kan ik nu communiceren met mn medespelers. ;) Ik ben een Human Paladin van bijna lvl 40. Nou vroeg ik me af of er een nederlandse guild actief is op deze server met ongeveer dezelfde level-groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Stronkie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:22:
Dude , LOL

Is er ook een mogelijkheid om te kijken welke servers net nieuw zijn, Of is dit alleen maar de servers met de laagste populatie
Toen ik inlogde voor het eerst (en een server moest kiezen) kreeg ik netjes een lijstje (stond links bij nieuws) met de nieuwe servers, en een bericht dat ik het beste 1 van die kon kiezen.

Verder, over je probleem met die map, dat weet ik niet... mijn reactie hierboven was ook een reactie in het algemeen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok dat word vanavond dus effe kijken of ik mijn karakters kan verhuizen naar de nieuwe server toe. Hoe gaat dat in het werk dat verhuizen van de karakters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:00:

Ik vind dat die gast op sommige punten gelijk heeft, zeker wat shamans en rogue's betreft, maar priest is, zelfs shadow specced, niet zo goed dat ie alles en iedereen, behalve shamans dus, aan kan... Volgens mij doe je dan iets gruwelijk fout als tegenstander van deze of gene shadow priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyT

Wat is je ingame nic ?

*end of transmission* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

OkkE schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:30:
[...]

Toen ik inlogde voor het eerst (en een server moest kiezen) kreeg ik netjes een lijstje (stond links bij nieuws) met de nieuwe servers, en een bericht dat ik het beste 1 van die kon kiezen.
Idem kreeg ik ook. Ik hield me er netjes aan en koos een low populated server (ze waren allemaal low populated op dat moment ;)). Helaas is die nu een maand of twee later helaas uit zijn voegen aan het barsten is met een standaard queue van minimaal 138 mensen voor je als je tussen 6 en 11 wilt inloggen.

Dat is al sinds de nieuwe lading dozen, maar het wordt met de dag erger. Ik wil kunnen verhuizen naar een low populated server, maar tot nu toe laat blizzard volgens mij migratie tussen PVP realms toe. Jammer dat elke europese PVE'er op Silvermoon zit.

Blizzard is lief en kinderziektes heeft elk spel. Ze zijn tot nu toe redelijk royaal met gratis speeldagen uitdelen als je last ondervindt van hun geklungel, dus ik kan ermee leven.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:41:
SmokeyT

Wat is je ingame nic ?

*end of transmission* :)
Hehe, mn ingame nick is gewoon SmokeyT. ;)
Ik ben op het moment niet aan het spelen want ik zit op mn werk, ik ben weer online vanaf een uur of 17.00. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
Stronkie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:34:
Ok dat word vanavond dus effe kijken of ik mijn karakters kan verhuizen naar de nieuwe server toe. Hoe gaat dat in het werk dat verhuizen van de karakters?
http://www.wow-europe.com/en/info/faq/charactermove.html

Hier kan je het nalezen.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Yellow|A schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:44:
Jammer dat elke europese PVE'er op Silvermoon zit.
Ik zit op "Stormrage", is ook PvE. En zit daar met al mijn nederlandse Guild-maatjes. Nog nooit problemen gehad. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:02:
Dat is dus het probleem met WoW. De CLIENT bepaalt de locatie, niet de SERVER. Een simpele hack van het geheugen van de client is dus genoeg om je overal naar toe te laten teleporteren. De server vindt alles best...
Ik geloof best dat er een bug is, maar ik geloof echt niet dat de client precies de X/Y locatie kan bepalen, dat zou te stom voor woorden zijn, en ik kan me niet voorstellen dat Blizzards iets dergelijks over het hoofd zou zijn. Dan zou iedereen gewoon overal naar toe kunnen porten, en zou je het VEEL vaker zien.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:44:
[...]

Hehe, mn ingame nick is gewoon SmokeyT. ;)
Ik ben op het moment niet aan het spelen want ik zit op mn werk, ik ben weer online vanaf een uur of 17.00. :)
:P same here ;) rond kwart voor 6 pas weer online ;)
ik pm je wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
gister zul'farak in geweest, spreken we in het begin af bij items waarvoor je gaat dobbelen. Gerbuik Green opf need, als iedereen greed heeft dan dobbelt iedereen, als er een paar met need zijn dan passen de greed mensen en de needs die dobbelen....

dus we pakken dat eerste groepje van 3 en er valt een cloth helmpje (of is dat een petje dan ;))
dus iedereen tikt Greed in en iedereen dobbelt, zegt een toverdoos die in de groep zat, ja en waarom rollen de warriors? die kunnen geen cloth gebruiken.......

dus ik zeg dat we dit afgesproken hadden... begint ze over basic rules enzo.... ik ben direct weggegaan, ik heb geen zin in dat gez...k....

krijg ik nog geen 5 minuten later een whisper dat ze die persoon eruit gegooid hadden en of ik terug wilde komen, omdat bij het 2de item wat dropte het zelfde verhaal voordeed.....

daarna hebben we die gastjes uit die kooien geredt, wat een zooi mannetjes komen er die trap op zeg.... maar we hebben het wel geredt.... alleen omdat we de quests niet gelezen hadden zijn we vergeten om de mannetjes aan te spreken en konden we niet verder, misschien maar goed ook aangezien we nog geen 5 minuten later allemaal een disconnect kregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

PromWarMachine schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:12:
[...]

Dat valt nog best tegen eigenlijk. :P

Er wordt gezegd dat Frost Mages (als ik) veel minder damage doen, maar mijn record zit momenteel op de 1050 qua crit. Ben 'nog maar' 59, dus misschien haal ik de 1100 ook wel als ik lvl 60 ben. :D

Ten opzichte van andere classes is het wel weinig trouwens, als ik anderen zo wel eens in guild chat hoor praten. Maar goed, zolang ik nog win met duels van hen. >:)
Mijn level 49 fire mage doet nu al een crit van 1024. Ben dan ook ernstig nuke gevoelig atm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah die mensen wordt je echt stront ziek van,
Gister in stratholm ookal :S
basic rule die wij vaak gebruiken is een blouw of groen BoP item wat greed is aan mij geven dan disenchant ik het en rollen we voor de shard / dust of whatevah,,
Dus iedereen past en ik roll 32 is er 1 gast mee die rolt 40+ en begint van jah sorry sorry,,,
Blijkt ie ook enchanter te zijn en disenchant het item [Large Radiant Shard} wij rollen geeft ie het niet af,, Zetten we hem op master loot bam 2 uit de party weg die waren het niet eens :S
(konden cker niet meer ninja looten zow) trieste figuren en dat vlak voor de baron :S
Nog 1 kleine boss en dan waren we bij de barrron breekt de raid uiteen :S

nog 60 K xp voor lvl 60 :P
delorean7 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:52:
[...]

Mijn level 49 fire mage doet nu al een crit van 1024. Ben dan ook ernstig nuke gevoelig atm...
Ben ook tot 58 fire mage geweest en crits kwamen gewoon niet boven de 1300,
nu met frost 1000 en een beetje maar dan heb je wel 50% crit chanse als de target frozen is :) en dat is veel :P je doet zomaar 5 tot 6 K dmg voordat de mob bij je is :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat N en G systeem werkt veel te traag. Je moet gewoon op alles rollen behalve als het BoP is. Als iemand het daarna dan nodig heeft sta je het gewoon af. Zo blijf je tenminste 'on the move'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:54:
dat N en G systeem werkt veel te traag. Je moet gewoon op alles rollen behalve als het BoP is. Als iemand het daarna dan nodig heeft sta je het gewoon af. Zo blijf je tenminste 'on the move'.
Inderdaad. En als iemand een item niet af wil geven dat 'ie niet gaat gebruiken: /kick.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
Tpn schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:22:
mmm, doet mij laten denken.

Hoeveel xp zou een lvl 1 krijgen als hij in een party zit met een lvl 60 die een lvl 60 poppetje killed?
Ik denk dat het in WoW zo zit dat de XP eerder wordt bepaald aan de hand van het level van je karakter, in andere MMORPG's is dat op basis van het level van het monster. Ik geef toe dat de redenering wat kort door de bocht is, maar het is maar om aan te geven dat powerlevelen in WoW veel moeilijker is als bijvoorbeeld in DAoC.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

OkkE schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:47:
Ik zit op "Stormrage", is ook PvE. En zit daar met al mijn nederlandse Guild-maatjes. Nog nooit problemen gehad. :D
Damn you.... Wacht maar, als ik kan verhuizen ..... ik vind je en ik eet je op ;)

Natuurlijk valt het "probleem" wel mee met alle andere in de wereld, maar het veroorzaakt irritatie. Je ziet de lange queue, je doet dan maar Alt-tab en gaat wat anders doen, maar het duurt toch meestal 15 tot 30 minuten als het echt erg is.

N en G systeem zorgt voor een automatische gratis mana break en rebuff break. Het voorkomt ook geruzie over items, wat in mijn ogen die kleine vertraging wel waard is. Hoeveel tijd kost het nu op G of N te tikken en te wachten tot iedereen het ook gedaan heeft? 15 seconden?

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:30
SiLaTroN schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:37:
[...]

Ik vind dat die gast op sommige punten gelijk heeft, zeker wat shamans en rogue's betreft, maar priest is, zelfs shadow specced, niet zo goed dat ie alles en iedereen, behalve shamans dus, aan kan... Volgens mij doe je dan iets gruwelijk fout als tegenstander van deze of gene shadow priest
Rogues zijn niet overpowered. Roep jij "QQ NERF ROGUES!" als jij ergens een rogue ziet staan en je sloopt hem? Neej he?

Ik :r echt op lui die om de scheet nerf roepen als ze gekilled zijn door een rogue. Onderbouw dan tenminste je statement ipv kreten te strooien over 100% stun etc.

De nerf cries op offi forums de laatste dagen zijn echt te zielig. Mensen nemen niet eens de moeite om te onderzoekn hoe een rogue speelt en wat er bij komt kijken bij die zogenaamde stunlock.

Ik kan ook wel nerf mages en priests roepen elke keer als ik gefeared wordt, gesheeped of frostshocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
HellPunk schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:04:
[...]

Ik denk dat het in WoW zo zit dat de XP eerder wordt bepaald aan de hand van het level van je karakter, in andere MMORPG's is dat op basis van het level van het monster. Ik geef toe dat de redenering wat kort door de bocht is, maar het is maar om aan te geven dat powerlevelen in WoW veel moeilijker is als bijvoorbeeld in DAoC.
Als een party van 4 lvl 22 chars in DM gaan dan krijgen ze 150xp per kill, misschien zelfs wel meer en zodra er een lvl 60 Mage meegaat houdt dat gelijk al op dan is het 16-18xp.

En als je zou willen proberen een lvl 1 char mee te nemen naar een lvl 60 gebied, of via redridge naar SG toe dan zou ik zeggen succes. Je krijgt never nooit niet de aggro getrokken om die lvl 1 vrij te houden. Met 86 Health Points hoeft een lvl60 maar een scheet te laten en dan is ie al dood.

Heb eens een lvl 2 dwarf door wetlands zien rennen, bij wijze van spreke kwamen de beesten uit de Excavation site al op hem afgerend zonder dat hij van de weg afkwam. Een echte fucking shitmagnet ben je dan. En als de mage dan een frost doet, lvl 60 mage bijvoorbeeld dan krijg je niet meer dan 20xp voor die kill mocht het de mage lukken ervoor te zorgen dat jij niet gekilled wordt.

Powerlvlen op die manier is gewoon niet mogelijk.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ow damn das waar ook, herinner me net dat je alleen xp krijgt van mobs tot max 10 levels hoger/lager

of in iedergeval 8 levels. schiet me net weer te binnen. stom zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:54
Nerf WoTF :P
Nee het is gewoon nie leuk je hebt als priest fear als enige verdediging en hun breken er gewoon heel erg leuk uit. En das zwaar klote omdat er een 30 sec cooldown op zit en in 30 sec heeft iedereen een priest dood.

Met die leuke nieuwe pvp trinkets zijn warlock/priests helemaal ter dode op geschreven in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Yellow|A schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:05:
[...]

Damn you.... Wacht maar, als ik kan verhuizen ..... ik vind je en ik eet je op ;)
Oh please no, all mighty Yellow. :P
Natuurlijk valt het "probleem" wel mee met alle andere in de wereld, maar het veroorzaakt irritatie. Je ziet de lange queue, je doet dan maar Alt-tab en gaat wat anders doen, maar het duurt toch meestal 15 tot 30 minuten als het echt erg is.
Klopt. Ik speelde eerst ROSE, ook een mmorpg maar dan nog Beta.. Daar moest je soms ook lang wachten. Dat is klote. Maarja, je doet er weinig aan.. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

zowiezo in raids komt elke class uit zijn voeten.

Healers achterin
mages/hunters daarvoor
tanks/paladins in de front linie
met een aantal rogues achter in voor bescherming van de healers
Druids/warlocks ook in de middelste linie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
Eikeltje schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:12:
Nee het is gewoon nie leuk je hebt als priest fear als enige verdediging en hun breken er gewoon heel erg leuk uit. En das zwaar klote omdat er een 30 sec cooldown op zit en in 30 sec heeft iedereen een priest dood.

Met die leuke nieuwe pvp trinkets zijn warlock/priests helemaal ter dode op geschreven in pvp.
Als het zo is dat bepaalde classes in PvP door HK's veel te vaak worden aangevallen zal Blizzard daarop toezien en het aanpassen waar nodig en mogelijk.

En dan nog dit:

Contribution points

High levels yield more: killing a player higher level than you yields a lot more CP than killing a lower level one. Also, a level 10 killing another level 10 will get less CP than a level 50 killing another level 50.
Groups and raids: all members of groups and raids alive and nearby at the time of the kill get one HK and a share of CP.
Repeated killing: you only get full CP for killing the same player once per day. The second kill on the same player on the same day gives 75% of the CP, the third 50% and the fourth 25%. Subsequent kills give no CP at all.
Sharing with monsters: monsters take their share of the CP. Attacking a player fighting a monsters might net you an easier kill, but it gives less reward.
No-points timer: when players exit an instance or arrive from a flight they are worth zero CP for some time.
Dishonorable kills: dishonorable kills currently have no effect on your CP, but this will change in the next content patch.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Eikeltje schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:12:

Dit valt in de praktijk wel mee. Priests hebben nu zelf ook een trinket dat Stun dispelled. Als je het over Solo PvP hebt, heb je wel gelijk, maar daar zijn Priests niet voor gebouwd. Met mijn lvl60 priest, beschermd door mijn 2 rogue vrienden, krijg je me zomaar niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zorg ik ervoor dat onder het icoontje van de buff die op mezelf zit een tijd krijg te zien met hoelang de buff nog duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

In je interface options

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interface options van cosmos of wow zelf?
Heb me echt rot gezocht en kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
D-Devil schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:10:
[...]

Als een party van 4 lvl 22 chars in DM gaan dan krijgen ze 150xp per kill, misschien zelfs wel meer en zodra er een lvl 60 Mage meegaat houdt dat gelijk al op dan is het 16-18xp.

En als je zou willen proberen een lvl 1 char mee te nemen naar een lvl 60 gebied, of via redridge naar SG toe dan zou ik zeggen succes. Je krijgt never nooit niet de aggro getrokken om die lvl 1 vrij te houden. Met 86 Health Points hoeft een lvl60 maar een scheet te laten en dan is ie al dood.

Heb eens een lvl 2 dwarf door wetlands zien rennen, bij wijze van spreke kwamen de beesten uit de Excavation site al op hem afgerend zonder dat hij van de weg afkwam. Een echte fucking shitmagnet ben je dan. En als de mage dan een frost doet, lvl 60 mage bijvoorbeeld dan krijg je niet meer dan 20xp voor die kill mocht het de mage lukken ervoor te zorgen dat jij niet gekilled wordt.

De enige optie is om het een even sterke groep van laat zeggen 3-4 man(meer niet) elite monsters van een paar lvl's hoger te gaan killen, en dan wel zorgen dat je nogeen tijd restend bent. Dan kan je tot 500 xp per kill krijgen(iedereen). Ik heb ooit 1000 gekregen non rested. Dat kwam meer door geluk, of pech. Ik was nl de laatste van een groepje wat overleefde en kon hem net op tijd afmaken waardoor ik alle xp kreeg :P.
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:48:
Volgens mij moet je daar ook een adon voor installeren.

edit, dit hoeft dus niet, zou er al in moeten zitten bij blizzard. Maar misshien helpt dit ook wel:

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=613

[ Voor 14% gewijzigd door Kevinp op 04-05-2005 12:52 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:48:
Van Wow Zelf, show buff timers staat er ergens. Zelfde gedeelte waar je ook je helm en cloak kan verbergen.

En even een onbeargumenteerde mening . . . cosmos zuigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:52:
[...]

Van Wow Zelf, show buff timers staat er ergens. Zelfde gedeelte waar je ook je helm en cloak kan verbergen.

En even een onbeargumenteerde mening . . . cosmos zuigt ;)
Thnx ik ga zo effe kijken of ik het kan vinden.

BTW Cosmos is idd heel erg buggy alleen dingen zoals tloc zijn wel erg handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Hehe, zo heb ik 1 keer 3700 xp van 1 kill gekregen :D
Was in the sunken temple tegen erakinus, iedereen was dood maar kon hem nog de paar laatste klappen geven.

wel tof dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ik gebruik Qtmod, daarmee kan je alle bars plaatsen waar je wil, doorzichting maken enz.

alles op je beeld is dan versleepbaar. in het begin beetje veel geklooi, maar als het eenmaal staat is het wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Misschien even een rare/domme vraag, maar wat kan je eigenlijk nog doen als je lvl 60 bent... gewoon wat door de wereld reizen op zoek naar quests ?? of blijven quests komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
Gisteren voor die leatherworking quests voor Wild Leather armor in Dustwallow Marsh zo'n lvl 46 elite haai naar de tering geholpen, ik was wel rested maar kreeg 930xp.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Tpn schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:01:
ik gebruik Qtmod, daarmee kan je alle bars plaatsen waar je wil, doorzichting maken enz.

alles op je beeld is dan versleepbaar. in het begin beetje veel geklooi, maar als het eenmaal staat is het wel fijn
Ik gebruik Ultimate UI, gisteren even een eigen indeling gemaakt maar ik wil toch me oude indeling terug en dan UUI gebruiken voor een extra balk. Nu is de onderkant erg kaal en ziet er niet meer leuk uit

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai zelf ook met ultimate UI maar ik krijg het toch niet voor lekaar om de blakjes / spells in te delen zoals je soms ziet dat je er 3 boven elkaar krijgt omdat je ze allemaal los kan verslepen en dan weer kan locken < Dan kan ik nl me AoE spells in onderste rij enz enz dat ik niet helemaal van links naar rechts hoef te schieten met me muis maar gwoon een stukje schuin naar beneden bijv.
Heb ik het commando hiervoor over het hoofd gezien of is dat er bij UltimateUI niet ??

tnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Mensen alle mods zijn los te downloaden die in zo'n bundel zitten. Zo veel mensen die alleen Cosmos of ed gebruiken voor 1 extra balk of zo.

Terwijl de mensen de patch notes niet eens lezen. Zit in de standaard UI een bottom bar en 2 sidebars tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Krullebol schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:04:
Misschien even een rare/domme vraag, maar wat kan je eigenlijk nog doen als je lvl 60 bent... gewoon wat door de wereld reizen op zoek naar quests ?? of blijven quests komen....
endgame instances, PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees die patch notes wel voor zover ik tijd heb en ik weet dat ze er in zitten :)
maar lees wat ik typ :) ik wil al mijn spel vierkantjes zelf kunnen indelen wat je soms bij sommige mensen ziet ik doe het niet alleen voor die 2 balkjes :) maar ik vind die combo gwoon goed ;)
zoals ct_raid da's echt een must :)
maar ik zit dus dat ik dat commando niet weet om me spell balkjes los te maken en dan na verplaatsen weeer te locken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:48:
[...]

Ik geloof best dat er een bug is, maar ik geloof echt niet dat de client precies de X/Y locatie kan bepalen, dat zou te stom voor woorden zijn, en ik kan me niet voorstellen dat Blizzards iets dergelijks over het hoofd zou zijn. Dan zou iedereen gewoon overal naar toe kunnen porten, en zou je het VEEL vaker zien.
Dan geloof je het niet... boeiuh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

en toch vind ik dat niet fijn :)
heb cosmos destijds gedumpt vanwege de incompatibility elke keer en de errors.
daarna een poos met die extra bars gespeeld.
Maar wat ik toch miste waren de dingen die in qtmod zitten :)

het is nog niet echt ideaal. maar vele malen beter dan wat ik heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Gisteren ook een in Ravenhill een lvl 35 en 33 rogue die maar keer op keer bleven ganken. Meestal stunde die lvl35 mij als eerst, en ging achter mijn party member aan. Gelukkig iedere keer voor mij was mijn divine protection opgeladen waardoor ik er meteen uit kan breken. Ik heb ze dan ook een aantal keer te pakken gehad. Maar zij ons ook natuurlijk. Maar volgens mij kijken dat soort mensen alleen naar de kills die ze maken, en niet naar de punten die ze kunnen krijgen.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook de extra balken van Wow zelf, maar ik als hunter heb het probleem dat de range skills in de extra balk niet aangeven of ze beschikbaar zijn , dwz of de range t lang of te kort is .

Daarom heb ik toch een exta balk mod geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

AllInOneInvento
ArtHider
AssistHelper
AutoBar
BlizzBarsInRang
Bookworm
BuffStatus
CooldownCount
DefendYourself
EnhancedTooltip
EquipCompare
Gatherer
HideFrames
LootLink
MiniGroup
QuestFade
QuestLevels
sct
StanceSets
StatusBars
SunderThis
Titan
TitanDPS
TitanRegen
WeaponQuickSwap

zijn een aantal mods die ik gebruik.

Die BlizzBarinRange zorgt ervoor de je knopjes rood worden als je buiten bereik komt. Gebruik er nog wel meer maar die weet ik ff niet uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 20:31

Wimo.

Shake and Bake!

Hydra schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:48:
[...]

Uh, dat klopt ook ! Er zijn al zat trainers/hacks die je overal heen porteren. En ja, ze werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krullebol schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:04:
Item sets verzamelen en PvP in battlegrounds ook nog natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
En sparen voor je epic mount natuurlijk (of je epic mount quest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

wat je op level 60 alleen nog doet is sparen voor je epic mount. instance run instance run instance run instance run pvp pvp pvp pvp pvp instance run instance run..

de reden waarom ik al 1.5 week mijn lvl 60 pala laat verstoffen is bovengenoemde.

ben nu bezig met een ander character spelen, is op dit moment leuker dan proberen een " Pristine Black Diamond" te farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

En daarna met een nieuwe character beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:17
Vraagje,

ik heb de beta gespeeld (ben er een tijdje terug mee gestopt).

Nu wil ik graag "normaal" gaan spelen.

Weet iemand of de beta software nog werkt en ik alleen een key nodig heb, of dat ik de software ook nog moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Of je epic set afmaken ;).

Bij mij doet trouwens Cooldowncount niet meer, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alles zeg maar reset, zodat 'ie wel weer gaat werken? Als ik namelijk m'n addons map op m'n PC kopieër dan doet 'ie het wel weer ( speel nu veel op laptop ). Ik dacht dat het iets met de WTF files te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
kwtemp schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:07:
Vraagje,

Weet iemand of de beta software nog werkt en ik alleen een key nodig heb, of dat ik de software ook nog moet kopen?
Dan heb je weinig van de beta begrepen.. of hoe MMORPG's werken.. O staat voor Online.. Het draait op een server van Blizz.. probeer nu de puzzelstukken bijelkaar te plakken..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kwtemp schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:07:
Vraagje,

Je koopt de key, daar krijg je de software gratis bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:10:
[...]

Je koopt de key, daar krijg je de software gratis bij ;)
andersom toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
ja maar kan ik nu gewoon een key voor 2 maanden kopen en draait dat op mijn beta versie?

Of moet ik die deinstalleren, en de software aanschaffen?

Kan het vanavond natuurlijk ook gewoon even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

je kan niet met die versie die je nu hebt spelen voordat je hem weer update met de laatste gamefile´s
je moet ook zorgen dat je een cd-key bemachtigd, (kopen van de cd´s) daarna maak je een account aan.
en moet je alle updates downloaden
en log je in op de servers.

[ Voor 26% gewijzigd door Tpn op 04-05-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kwtemp schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:18:
ja maar kan ik nu gewoon een key voor 2 maanden kopen en draait dat op mijn beta versie?

Of moet ik die deinstalleren, en de software aanschaffen?

Kan het vanavond natuurlijk ook gewoon even testen.
De key zit in de doos en daar krijg je de software bij.. Dus snap niet helemaal wat je wilt.. Als je een key koopt heb je automatisch de software.

Denk dat je in de war bent met gamecards.. dit zijn slechts VERLENG-codes.. geen registratie codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar wat hij bedoelt is of je wel je installatie kunt laten staan denk ik. Dat kan als het goed is gewoon. Dat heb ik volgens mij ook gedaan. Na beta gewoon een account aanmaken en inloggen op je nieuwe account. Dan download hij de nieuwe patches en die installeer je over je beta installatie heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:32
Je kan de beta installatie updaten tot volledige versie. Dus gewoon inloggen met je username en password die je hebt aangemaakt na registratie van je key op de WoW website, dan gaat hij de updates automagisch downloaden/installen.

Je bent echter wel verplicht de software in de winkel te kopen, daar zit dan 1 maand lidmaatschap bij.

[ Voor 19% gewijzigd door MrJT op 04-05-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

De laatste paar dagen is er een explosie van epic mounts op Skullcrusher, gisteren zag ik een paladin, 2 warlocks een dwarf hunter en een NE rogue met een epic, ben ook al 3 UD en een Tauren met een epic tegengekomen :D

[ Voor 3% gewijzigd door lex op 04-05-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
MrJT schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:26:
Je kan de beta installatie updaten tot volledige versie. Dus gewoon inloggen met je username en password die je hebt aangemaakt na registratie van je key op de WoW website, dan gaat hij de updates automagisch downloaden/installen.

Je bent echter wel verplicht de software in de winkel te kopen, daar zit dan 1 maand lidmaatschap bij.
Prima, dit wilde ik inderdaad weten.
Sorry voor de vage formulering.

Ik moet de sofware dus wel kopen, maar hoef het niet te installeren.

Dank dank dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
D-Devil schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:10:
[...]

idd, nog een verschil met DAoC: daar is de aggro range altijd even groot, ongeacht het level - altijd weer even wennen als ik van het ene spel naar het andere overschakel :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Ik ben nu dus verplaatst naar een RP server. Ik was het ganken mega zat. Vooral die ganks als jehealth laag is. Ook de corpsecampers etc. Het gedrag van bijna alle spelers (horde én allience) is gewoon ziekelijk. veel mensen hebben nog niet door hoe het honor system werkt én dat je toch een wat hogerlvl voor moet hebben wil je er echt de vruchten van plukken.

Ik heb dus geen last meer van die lamers, want dan moet ik simpelweg pvp aanzetten (wat ik zeker nog wél zal doen). Wel een beetje jammer van mijn chars op bloodscalp, lvl 50 druid en 29 hunter maar de irritatie werd mij wat te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik ben nog maar level 16, en op PvE (met /pvp uit) dus ik heb daar geen last van. Maar waar ik wel last van heb zijn n00b party-members! Gister een party met 2 andere (een level 13 en een level 14), we gingen een Mine in, komen wat mobs op ons af.. Aangezien ik Mage ben trok ik bijna gelijk alle mobs naar me toe (oke ik was iets te snel..), wat doen ze? Weg rennen! Sta ik daar alleen met 3 mobs. :{

Goed, kan gebeuren. Was ook niet echt slim van me, om gelijk te beginnen en aggro krijgen. Dus nou, ik corpsrun, ben ik terug bij mijn lijk, zijn ze al door... moet ik respawnen met weer 2 mobs naast me. Dus ik vraag of ze terug willen komen om die mobs eerst te killen, anders kom ik daar nooit levend uit. Na veel zeuren deden ze dat. Ik resurect, heb gelijk die mobs op me, lopen ze weer weg! Sja ik weer dood. ;(

Toen ben ik uit de party gegaan en heb ik de spirit healer maar benaderd. Dan doe ik die quest wel in mijn eentje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

OkkE schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:51:
Ik ben nog maar level 16, en op PvE (met /pvp uit) dus ik heb daar geen last van. Maar waar ik wel last van heb zijn n00b party-members! Gister een party met 2 andere (een level 13 en een level 14), we gingen een Mine in, komen wat mobs op ons af.. Aangezien ik Mage ben trok ik bijna gelijk alle mobs naar me toe (oke ik was iets te snel..), wat doen ze? Weg rennen! Sta ik daar alleen met 3 mobs. :{

Goed, kan gebeuren. Was ook niet echt slim van me, om gelijk te beginnen en aggro krijgen. Dus nou, ik corpsrun, ben ik terug bij mijn lijk, zijn ze al door... moet ik respawnen met weer 2 mobs naast me. Dus ik vraag of ze terug willen komen om die mobs eerst te killen, anders kom ik daar nooit levend uit. Na veel zeuren deden ze dat. Ik resurect, heb gelijk die mobs op me, lopen ze weer weg! Sja ik weer dood. ;(

Toen ben ik uit de party gegaan en heb ik de spirit healer maar benaderd. Dan doe ik die quest wel in mijn eentje. :)
Ik wou pas geleden met 3 anderen even de DM doen (voor de 4e keer grtvrdmme). Dat kwam uit op:

Ik, lvl 26 rogue
Lvl 20 warrior
Lvl 19 Paladin
Lvl 25 Paladin

Ik zeg nog heel duidelijk en in caps tegen die 2 lager gelevelden voor we beginnen:

NIET NAAR BINNEN RENNEN! LAAT MIJ EN <naam lvl 25 pally> aggro trekken, pullen, en klappen opvangen. We kennen de DM en weten wat we doen en hebben geen zin WEER opnieuw te beginnen.

Gaat goed, (omdat het eerste deel blijkbaar al grotendeels door iemand anders uitgemoord was) tot we de instance zelf inlopen. Die 2 #$!@#% rennen als gekken naar beneden en pullen ongeveer 15 mobs. Daar gaat je quest dan. Snelste wipe ooit. Ik ben gevanished and verliet de groep.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
OkkE schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:51:

Damn dat is wel heel erg extreem, volgens mij waren het geen noobs maar waren ze je gewoon opzettelijk aan het irriteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem. Ik zie mijn gesprekken en handelingen in de chat niet meer. Alleen general zie ik nog maar voor de rest komt het niet meer aan. Whisper, party en guild chat wordt gewoon niet getoond. Iemand enig idee?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)