Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.591 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:12:
heuh? WoW is zowat de My first MMO van Fisher Price! :D
dat is nog altijd van Sony :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Stronkie schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:09:
Vragen aan de mods:

a Mogen we als n00bs van het spel een aparte topic openen die ons in het begin stadia omweg helpt
b Zo nee mogen er dan in de oude topic lijsten van WoW duidelijk vermeld worden waar het spel begin met beginnen zodat iedereen die pas begint zijn probleem daar kan vinden , daar er nu al tig onderwerpen over WoW gaan en deze topic al over ver gevorderde spelers gaat.

Tips en hints zouden niet verkeerd zijn. We als beginner meder Gotters onder het mom ik ga WoW wel effe spelen , raakt hier wel de weg kwijt...

Dus Mod waat is hierop uw antwoord
Noobs hoeven helemaal geen topic te openen, de eerste 10 levels word je aan het handje (of klauwtje, ligt eraan wie je speelt) meegenomen door de wapens en missies. Daarna kom je in een wereld terecht met nog 1000'en andere spelers die maar wat graag een hint of wat hulp verstrekken. Ik moet de eerste speler nog tegenkomen die me niet wilde helpen of antwoorden.

Het enige wat de noobs nodig hebben is te weten dat je met je toetsenbord en de <enter> toets berichtjes kan typen die dan zo heel fijn boven je hoofd verschijnen, in-game. Zolang jij 1 van de 3 talen spreekt waarin je online kan spelen zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou das juist het probleem, n00bs willen ook graag discussieren in een overzichtelijk forum... Deze WoW zijn te on overzichtelijk. Ervaren WoW'ers willen best de n00bs helpen zoals ik. Zoeken levert nog te veel resultaten op en verwijst alleen maar naar het topic en dat is juist het probleem DIE ZIJN VEELS TE LANG en onduidelijk, Zo vind je nog de infomatie die je zoekt niet terug.

Wat is er mis met een topic voor beginners die elkaar van het begin van het spel elkaar kunnen helpen met problemen die ze tegenkomen en vragen die ze hebben.

Ik blijf er bij er word hier alleen maar geleuterd over ik word neergemaaid door level 60 dit en level 57 zo. Servers die plat zijn en over grote combo point , en dit al drie WoW topics lang. Vragen die ik tussendoor heb gesteld word bijna geen aandacht aangegeven. Het lijkt hier wel een huiskamer over hoe heb ik het gedaan , en goed he en kijk eens wat ik beleefd heb met mijn 30+ karakter

Ik zelf zit nog maar op 14 en ben nu net uit het beginners wereldtje gestapt om naar westfalls te gaan.

Ben ik zo duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Stronkie schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:19:
Nou das juist het probleem, n00bs willen ook graag discussieren in een overzichtelijk forum... Deze WoW zijn te on overzichtelijk. Ervaren WoW'ers willen best de n00bs helpen zoals ik. Zoeken levert nog te veel resultaten op en verwijst alleen maar naar het topic en dat is juist het probleem DIE ZIJN VEELS TE LANG en onduidelijk, Zo vind je nog de infomatie die je zoekt niet terug.
Als ik zoek krijg ik inderdaad topics, maar klik ik daar op zijn alle berichten met relevante info gekleurd, en de rest grijs. Toch prima te doorzoeken imho. :)
Wat is er mis met een topic voor beginners die elkaar van het begin van het spel elkaar kunnen helpen met problemen die ze tegenkomen en vragen die ze hebben.
Dat was dit ook! Dat is juist het probleem, elke maand komen er nieuwe 'n00bs', die het topic dat jij wil openen weer te onduidelijk vinden. Zo blijf je bezig.
Ik blijf er bij er word hier alleen maar geleuterd over ik word neergemaaid door level 60 dit en level 57 zo. Servers die plat zijn en over grote combo point , en dit al drie WoW topics lang. Vragen die ik tussendoor heb gesteld word bijna geen aandacht aangegeven. Het lijkt hier wel een huiskamer over hoe heb ik het gedaan , en goed he en kijk eens wat ik beleefd heb met mijn 30+ karakter
Over servers is helemaal niet de bedoeling. En verder, ja er wordt gepraat over vanalles, en inderdaad minder over n00b-dingen. Maar in de eerste topics zal echt wel genoeg staan.
Ik zelf zit nog maar op 14 en ben nu net uit het beginners wereldtje gestapt om naar westfalls te gaan.

Ben ik zo duidelijk :)
Ik ben ook nog maar net Mage level 15. Ik heb alles gewoon zelf uitgezocht icm dingen hier lezen. Verder stel ik vaak vragen ingame, en dat zijn er altijd genoeg mensen die me helpen. :)

// Edit

Ik zit nu ook in Westfalls, je moet me maar eens aanspreken als ik online ben. Wie weet wel zo gezellig af en toe samen op pad te gaan.

code:
1
/w ayakura [tekst]

Moet genoeg zijn om mijn aandacht te krijgen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 03-05-2005 16:26 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Als je de officiele forums kijkt zie je op de class forums elke dag wel n00b vragen dus ik denk dat 90% van de vragen daar zowiezo beantwoord zonder te hoeven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:48:
Inderdaad, en er even van uitgaande dat je een hoge agi hebt (ik: 272) zal die crit-chance wel iets hoger liggen dan 10% (waar kun je je ranged crit-chance opzoeken eigenlijk?)
Kan helaas niet met ranged wapens.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar Sony maakt EQ en SWG en die zijn ingewikkelder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

op welke server zit je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand problemen met het inloggen op Bloodscalp?

Ik blijf hangen op authenticating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

.....omg, zie je nu wat een n00b ik eigenlijk nog ben. :o |:(
Ik zit op euhmmm Stormrage.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:31:
Heeft er nog iemand problemen met het inloggen op Bloodscalp?

Ik blijf hangen op authenticating.
Hier op Arathor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
was gister ook, gewoon blijven wachten dan gaat hij vanzelf wel door, heb gister een minuut of 10 moeten wachten voordat ik me charlijst zag.... (daarna nog wel 5x van de server afgeknikkerd maargoed)

maar ook op arathor? alliance zeker? of toch de o zo leuke horde :)

edit: eerst lezen dan antwoorden |:( staat duidelijk alliance guild 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 03-05-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:45:
[...]

was gister ook, gewoon blijven wachten dan gaat hij vanzelf wel door, heb gister een minuut of 10 moeten wachten voordat ik me charlijst zag.... (daarna nog wel 5x van de server afgeknikkerd maargoed)
Had gisteravond voor het eerst een queue op de voorheen low populated server Doomhammer.
Niet lang, gelukkig maar 25 wachtenden voor me. Maar als je het voor het eerst ziet, weet je niet wat je meemaakt. Al die nieuwe WoW edities hebben dus duidelijk niet allemaal characters op de nieuwe servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:49:
[...]

Had gisteravond voor het eerst een queue op de voorheen low populated server Doomhammer.
Niet lang, gelukkig maar 25 wachtenden voor me. Maar als je het voor het eerst ziet, weet je niet wat je meemaakt. Al die nieuwe WoW edities hebben dus duidelijk niet allemaal characters op de nieuwe servers.
Da's ook niet meer dan logisch, want als je om je heen hoort hoe cool wow is, en je besluit het spel te gaan spelen dan wil je natuurlijk niet dat jij op server A zit, terwijl je vrienden die al een paar weken spelen op server B zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja die population klopt volgens mij geen zak van. Ik heb Bladefist zelfs wel eens ooit op low zien staan. Die server is dus echt zwaaaaar bevolkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:51:
[...]

Da's ook niet meer dan logisch, want als je om je heen hoort hoe cool wow is, en je besluit het spel te gaan spelen dan wil je natuurlijk niet dat jij op server A zit, terwijl je vrienden die al een paar weken spelen op server B zitten ;)
Dat had ik ook niet verwacht, maar als ik kijk naar het aantal bijgekomen servers en hun servertypen
(PVE vs PVP), had ik weinig aanwas op bestaande PVE servers verwacht en meer op bestaande PVP servers. Kwamen ook meer nieuwe PVP servers bij dan PVE.

Daarnaast kunnen er natuurlijk nooit veel vrienden van je zitten op een low populated server... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Wie kan mij vertellen waar de back entrance voor Uldaman zit? Welke coords / hoe te bereiken? Wil even een snele run naar de laatste boss doen vanavond, da's de enige die ik nog open heb. Ik weet wel waar de entrance zit van binnenuit, maar ben die helaas nog nooit uitgegaan (stom....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
QuarK schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:56:
Wie kan mij vertellen waar de back entrance voor Uldaman zit? Welke coords / hoe te bereiken? Wil even een snele run naar de laatste boss doen vanavond, da's de enige die ik nog open heb. Ik weet wel waar de entrance zit van binnenuit, maar ben die helaas nog nooit uitgegaan (stom....).
lol die zoek ik ook :) we waren met die gast bezig toen ging de server down :(

Edit: hhhmm ff zoeken helpt een hoop :)

hier de linkjes,

http://www.worldofwar.net/cartography/instances/uldaman.php

de backdoor zou de grot moeten zijn bij Lethlor ravine (andere kant van dat bergje op de map)

http://www.worldofwar.net/cartography/worldmap/badlands.php

[ Voor 24% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 03-05-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
http://i18.thottbot.com/I.../Badlands/Badlandsbig.jpg
het is die grot, links van lethlor ravine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

QuarK schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:56:
Heb je hem wel van binnenuit open gedaan? Mij is dit weekend in een party verteld dat je er anders niks aan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

eh.. I zit op thunderhorne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:06:
[...]

Heb je hem wel van binnenuit open gedaan? Mij is dit weekend in een party verteld dat je er anders niks aan hebt?
is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Vond het nut van die backdoor al zo beperkt daardoor. 8)7
Vanavond even iemand de oren wassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:44:
werd gisteravond als lvl 16 tauren in de badlands (lushwater oasis) opeens verrast door 4 level 60 elite NPC humans op een mount. twee keer hakken en ik was dood.... ;(

Waarom rijden die pipo's in godesnaam rond in de badlans wat level 10-20 gebied is??
Dat slaat toch helemaal nergens op, of zijn ze onderdeel van een suicede quest of zo?

(badlands moet dus the barrens zijn.)
Lol :P Hoe kom je ingodsnaam bij de badlands?
En het zijn geen lvl 60 elites, maar lvl 25 of 30 elites :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
[...]

Een queue op doomhammer hoelaat was dat? Want ik heb toch een hele tijd gespeeld (en gerecont ) maar nooit een queue gehad ik heb nu wel een authenticating schermpje wat niet weg wil :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Zou je me dan de precieze locatie kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Webgnome schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:40:
[...]

Een queue op doomhammer hoelaat was dat? Want ik heb toch een hele tijd gespeeld (en gerecont ) maar nooit een queue gehad ik heb nu wel een authenticating schermpje wat niet weg wil :(
Was tussen 19:45 en 20:00 uur. Waren er bij mij meer in de guild, die er last van hadden.

Vanmorgen om 08:30 uur waren er overigens geen problemen met inloggen/authenticaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:39:
[...]

In de badlands? Daar lopen ook lvl 60 elites hoor en deen 25-30 :P

Ben daar ook eens in elkaar gehoekt door een lvl 56 elite vulture...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
Ik blijf ook hangen op authenticating maar hoe verander je dat de server dan kan ik met me andere mannetje verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 15:49
hahaha http://forums-en.wow-euro...75910&p=1&tmp=1#post75910 :)

Eigenlijk om te huilen, ben al 15 min aan t proberen in te loggen en mijn chars op te halen :( en weer disconnected !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SiNisTrAD schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:51:
hahaha http://forums-en.wow-euro...75910&p=1&tmp=1#post75910 :)

Eigenlijk om te huilen, ben al 15 min aan t proberen in te loggen en mijn chars op te halen :( en weer disconnected !!
De server is wel weer up, maar vervolgens direct zo overbelast dat het een uur duurt voor die weer fatsoenlijk toegankelijk is.

Enige dat je kunt doen is wachten.. en dus eigenlijk proberen NIEt in te loggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
mmm, gaat de laaste paar dagen lekker zo. Gisteren ook al. Elke keer als ik wil spelen is er wel iets. Ik hoop dat ze hun zaakjes weer snel in orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Weet iemand nog andere record programma's buiten fraps? Fraps is leuk, maar spelen met 10 fps is wat minder. Ik las laatst een thread op de us forums hierover, maak kan deze niet meer vinden. Daar werd een prog genoemd die niet zoveel fps gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:43:
[...]

De server is wel weer up, maar vervolgens direct zo overbelast dat het een uur duurt voor die weer fatsoenlijk toegankelijk is.

Enige dat je kunt doen is wachten.. en dus eigenlijk proberen NIEt in te loggen..
Nee, maar eigenlijk mag dit niet voorkomen, je betaald er tenslotte voor. :(

En van een miljoenen bedrijf als Blizzard mag je best wel kwaliteit verwachten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:59:
[...]

Nee, maar eigenlijk mag dit niet voorkomen, je betaald er tenslotte voor. :(

En van een miljoenen bedrijf als Blizzard mag je best wel kwaliteit verwachten. :7
Tja.. er zijn grenzen.. Het is een burst van mensen die proberen in te loggen.. dus tenzij ze voor die zeldzame momenten een 1000% redundancy neer willen zetten lijkt een beter idee me een queue op de login server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:55

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:43:
[...]

Hahahaha, da's een goeie :D

Iedereen, incluis mijzelf, blijft natuurlijk als een ongeloofelijke stijfkop om de minuut inloggen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:39:
[...]

Hij bedoeld de Barrens, de gastjes op de tijgers denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We are currently experiencing some problems with the login servers. This affects both logging in to the game and logging in to the forums.
The downtime should be around 15 minutes.

We apologise for any inconvenience.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:46:
[...]

In de badlands? Daar lopen ook lvl 60 elites hoor en deen 25-30 :P

Ben daar ook eens in elkaar gehoekt door een lvl 56 elite vulture...
Lees wat ik gequote heb }:O
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:05:
[...]

Hij bedoeld de Barrens, de gastjes op de tijgers denk ik.
Dat staat inderdaad ook tussen haakjes in dat stukje wat ik gequote heb, dat de persoon die dat postte the barrens bedoelde ipv de Badlands, en ik maakte mijn opmerking omdat ik zijn vergissing nogal opmerkelijk vond :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Yay, weer een Onyxia raid in de soep gelopen door laggende instance server...
Begint nu echt zwaar irritant te worden.. al een week geen raid instances kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Aaaaah :D Mega-lag toen ik aan het pvp-en was met een rogue. En vervolgens een disconnect :D Hoe zou het afgelopen zijn??? :D Het ging behoorlijk goed :) En ik neem aan dat hij die lag ook had. Nja, kzie het zo wel :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/holycorn//latency.jpg

Wie biedt er meer :D
Was op Bloodscalp rond 22:00 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

shit, wilde nog net mijn quest inleveren voor de server restart, wordt ik gemold door een level ?? shaman...gelukkig verraden ze daarmee meteen hun leeftijd: <15. Geen honor, ze weten dat het nutteloos is, het is vervelend, iedereen die ouder is en zoiets leuk vindt is een enorme loser (ongeacht argumenten). Alleen mensen jonger dan 15 kunnen het een kick vinden om 'te winnen', ook al is er geen eer aan te behalen. :r

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Helaas, de lag maakte het weer unplayable. Net zoals gister heeft Blizzard weer gefaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Helaas, door een foutje in 1 van m'n wow bestanden (laptop stekker stak niet in en batterij was op, de rest kan je al raden: het blauwe scherm heeft m'n bestanden beschadigd) moest ik deze opnieuw installeren. Nu is hij bezig met patchen en dit duurt veel te lang op de officiele manier. Is er ergens een patch lokaal voor de beginversie naar laatste versie update?
ps: google niets gevonden (enkel van voorlaatste naar laatste)

[ Voor 10% gewijzigd door memento__mori op 03-05-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Kaap schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:26:
Helaas, de lag maakte het weer unplayable. Net zoals gister heeft Blizzard weer gefaald.
Falen zelfs .mja

Als jij een deur heb waar per keer max 10 man doorheen kunnen en je laat er ineens 100 doorheen dan gaat dat wat traag .. zij weten ook niet dat het spel zo ongekend populair zou worden he ..

Word vast wel aan gewerkt .. daar betalen we immers voor.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou weer is een cheater ondekt op earthen ring
Liep uit de Inn in SouthShore zie ik opeens een lvl 1 Gnome

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joshuawim/cheat.jpg

Ik zij tegen hem dat hij cheaten hij rent naar mailbox logt uit ik doe add to friend om te kijken
waneer die weer online komt heeft tie ze character gedelet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:03:

[afbeelding]

Ik zij tegen hem dat hij cheaten hij rent naar mailbox logt uit ik doe add to friend om te kijken
en hij cheatte omdat hij op lvl 1 in SS was?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:03:

[afbeelding]

Je hebt zijn naam en bewijs, mail blizzard zou ik zeggen...

Maar waarom zou het een cheater zijn? je bent welliswaar een aggromagneet, maar dan houd het ook op.. Wou ie mee raiden? ;)
Ik ga morgen voor de 49 hopelijk, da's nog 0.6 lvl ofzo :X, hopelijk haal ik het...

ik wil in 2 weken tijd(vanaf vandaag, woensdag) zo hoog mogelijk lvl worden, 55 moet er wel inzitten :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe graag willen shamans de elements set? Kheb de belt ervan geloot namelijk, even kijken voor hoeveel ik em op de Gadzetzan AH zal zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is daar zo speciaal aan?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is de beste shaman set tot aan lvl 60 (echte highend gear dan ;))
http://www.thottbot.com/?i=24137 linkje

ik heb eergister Shadowcraft belt weten te bemachtigen http://www.thottbot.com/?i=21365
dat ding is echt verdomd goed op lvl 54 :)
nu de rest van de set nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, over items met +damage...

Ik heb een shadowpriest, met een 3h staff. Daarnaast heb ik nog een wand in mijn handen, waar +zoveel shadowdamage op zit. Wat houdt dit precies in? Doe ik dan met alle spells meer damage? Of alleen met mindblast? Of als ik melee aanval met mijn wand :7 En hoe zit het dan met 'duur-spells' zoals shadowword-Pain?

Ik zie het ook regelmatig op verschillende soorten armor zitten, vraag me dus af of t zin heeft om dit aan te schaffen...

Tot slot nog een vraag: Wat is het grote verschil tussen Arcane damage en Shadow damage? Ik zie dat niet zo goed... of moet ik daarvoor een andere class gespeeld hebben om dat te begrijpen...

:Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Ik werd net van de server afgegooid (Daggerspine) en nu kan ik wel inloggen, handshaking > success! en dan blijftie wachten en komt mijn character niet tevoorschijn. Maar gaat hij automatisch naar het "maak een nieuw character scherm". Iemand hier wel eens meer problemen mee ?

Mijn eerste mmorpg en een totale n00b op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Solid Seal schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:02:
[...]

Falen zelfs .mja

Als jij een deur heb waar per keer max 10 man doorheen kunnen en je laat er ineens 100 doorheen dan gaat dat wat traag .. zij weten ook niet dat het spel zo ongekend populair zou worden he ..

Ze weten zelf hoeveel dozen met wow ze verkocht hebben. Ze hebben zelfs toen ze door hadden dat hun deuropening niet groot genoeg was nog meer dozen met wow verkocht. Ze wisten dus prima hoeveel mensen er gingen spelen. Daarom snap ik niet waarom de servers het nu NOG niet fatsoenlijk doen. Ze wisten precies hoeveel mensen wow hadden gekocht maar ze dachten van: jaaa,ze willen vast niet meteen na de aankoop gaan spelen? :? 8)7

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PoweRoy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:48:
[...]

Ik was op lvl 2 al in Westfalls. Please ban me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Solid Seal schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 00:02:
[...]

Falen zelfs .mja

Als je zoveel subscribers hebt en zon gigantisch groot serverpark en een bedrijf ter grootte bent van Blizzard dan moet je een dergelijk probleem kunnen oplossen binnen zeer korte tijd.

Mijn werk heeft totaal 900 werknemers en 10.000 scholieren. Als het netwerk onwerkbaar wordt garanderen wij binnen 4 uur een oplossing.

Als wij dat kunnen, moet een wereldbedrijf met totaal 150+ servers en meer dan 1 miljoen klanten dat toch ook kunnen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Kaap schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:04:
[...]
En dat ging vast erg goed O-)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:04:
[...]
Heb een level 1 troll mage in O staan als mule

je username en passwoord wat je gebruikt om het spel op te starten is toch hetzelfde als wat je gebruikt om je account te managen ?
kan wel op server aanloggen, maar kan niet mijn account managen ivm incorrect username

edit: heb alle combo's met/zonder hoofdletters al geprobeerd, heb daarom ook al een ticket verstuurd naar een GM want moet voor 08/05/2005 mijn nieuwe GC nummer toevoegen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:07:
[...]

Heb een level 1 troll mage in O staan als mule

je username en passwoord wat je gebruikt om het spel op te starten is toch hetzelfde als wat je gebruikt om je account te managen ?
kan wel op server aanloggen, maar kan niet mijn account managen ivm incorrect username
zou gelijk moeten zijn. hoofdletters e.d. niet vergeten

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:55:
Weet iemand nog andere record programma's buiten fraps? Fraps is leuk, maar spelen met 10 fps is wat minder. Ik las laatst een thread op de us forums hierover, maak kan deze niet meer vinden. Daar werd een prog genoemd die niet zoveel fps gebruikte.
gamecam

http://www.planetgamecam.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn werk heeft totaal 900 werknemers en 10.000 scholieren. Als het netwerk onwerkbaar wordt garanderen wij binnen 4 uur een oplossing.

Als wij dat kunnen, moet een wereldbedrijf met totaal 150+ servers en meer dan 1 miljoen klanten dat toch ook kunnen vind ik.
je geeft zelf het verschil al aan. :P

10.000 gebruikers of 1.000.000 gebruikers. hmmmm... 8)7

En zo'n "wereldbedrijf" is Blizzard ook niet. Het heeft bij lange na niet de resources die bedrijven als Sony en EA wel hebben.

Heb je vaker MMO's gespeeld? Bij FFXI duurde het ook maanden na de release in Japan voordat de servers echt stabiel waren. Geldt voor 9 van de 10 MMO's. Zal heus wel tzt opgelost worden. Heb maar geduld. :) En elke keer als de server down is roepen "Curse you Blizzard, you have failed me once again!" is ook niet echt constructief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ik vind het allemaal wel meevallen hoor. Heb sinds de re-release hier in Nederland 1 keer niet in kunnen loggen, dat was deze week overigens. Lag heb ik nooit last van. Maar ik speel dan ook op de 'nieuwe' servers met low tot medium population.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 02:56:
[...]

het is de beste shaman set tot aan lvl 60 (echte highend gear dan ;))
http://www.thottbot.com/?i=24137 linkje
Ik ben dan een lvl 60 shaman en ik ga echt niet meer voor Elements set, het is erg leuk als je een paar van die items hebt net nadat je 52 oid wordt, maar daarna vindt je al snel andere individuele items die beter zijn dan de elements items.

daarnaast vindt ik de bonus op elements set nogal vreselijk stinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb een eerste eerzame poging gedaan tot het halen van een HK :D

Ik liep zielig alleen door de hillsbrad foothills enzo, en ik besloot een lvl 27 Orc Druid aan te vallen die daar liep. Helaas kon ik het nét niet winnen, dus nog net op tijd kon ik vanish gebruiken, maar door onbekende reden was ik 3 seconden later alweer zichtbaar. Ik besloot maar weg te rennen, maar toen werd hij bijgestaan door een lvl ?? orc op een grote dino, een stormlizard ofzo. Dag met het handje ....

Overigens zag ik later dat er nog ongeveer 35 andere orcs rondrenden tegen over 15 humans ofzo, er was blijkbaar een dikke veldslag aan de gang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Misschien gebruikte hij een area attack om je weer zichtbaar te krijgen.
Hillsbrad is een waardeloze area om te levelen. ik zie er nu namelijk al verschrikkelijk tegen op om daar met mijn alt te gaan levelen.

trouwens heb jij een orc fetish :) hoor je namelijk alleen maar over orcs :P

*edit* volgens mij rijden orcs niet op kodo´s maar op wolven *edit*

Taurens rijden op kodo´s (tauren = grootste ras uit wow, grote brede koe achtige wezens)
Orcs rijden op wolven (Orc = groen achtige mutant met woeste uitstraling)

[ Voor 33% gewijzigd door Tpn op 04-05-2005 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tpn schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:58:
Misschien gebruikte hij een area attack om je weer zichtbaar te krijgen.
Hillsbrad is een waardeloze area om te levelen. ik zie er nu namelijk al verschrikkelijk tegen op om daar met mijn alt te gaan levelen.

trouwens heb jij een orc fetish :) hoor je namelijk alleen maar over orcs :P
Waarschijnlijk een DoT ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

PoweRoy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:48:
[...]

Ga eens na :) Hoe denk je dat een lvl1 in SS komt...
Het is een beetje vaag omdattie namlijk moet zijn komen lopen van (IF??) af, want flightpaths heeftie nog niet. Het rotte is dattie dan gegarandeerd gelvld zou moeten zijn van de area-discoveries, ALS hij het al overleefd.
Dit volgt overigens op de reports van lvl1 n00bs die in Stratholme gesignaleerd waren op Earthen Ring, iets wat godsonmogelijk is. Het rotte is dat ze naast deze "exploit" ook nog andere zaken toe konden passen zoals chests openen zonder mobs te aggro-en.
Voor meer info sjek de WoW-en forums :)

DUS!: jah dit is cheaten :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Kaap schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:06:
[...]
Als je zoveel subscribers hebt en zon gigantisch groot serverpark en een bedrijf ter grootte bent van Blizzard dan moet je een dergelijk probleem kunnen oplossen binnen zeer korte tijd.

gaat niet gemakkelijk opals je zegt, werk bij een bedrjf war 600.000 + klanten bij zitten en die hebben ook van zluke SLA's maar kan niet altijd nageleeft worden. Moet wel zeggen et lijkt dat de us server beter draait dan de eu .. ik heb dar de login seve helemaal in het begin 1x plat zien iggen verder nooit geen problmen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Ryceck schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:01:
[...]

Ga eens na :) Hoe denk je dat een lvl1 in SS komt...
Het is een beetje vaag omdattie namlijk moet zijn komen lopen van (IF??) af, want flightpaths heeftie nog niet. Het rotte is dattie dan gegarandeerd gelvld zou moeten zijn van de area-discoveries, ALS hij het al overleefd.
Dit volgt overigens op de reports van lvl1 n00bs die in Stratholme gesignaleerd waren op Earthen Ring, iets wat godsonmogelijk is. Het rotte is dat ze naast deze "exploit" ook nog andere zaken toe konden passen zoals chests openen zonder mobs te aggro-en.
Voor meer info sjek de WoW-en forums :)

DUS!: jah dit is cheaten :)
Warlock !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Broken keyboard alert !

kan niet zeggen dat ik het onprettig vind dat het morgen hemelvaart is, betekend ook weer wat meer speeltijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:50:
[...]Ik ben dan een lvl 60 shaman en ik ga echt niet meer voor Elements set, het is erg leuk als je een paar van die items hebt net nadat je 52 oid wordt, maar daarna vindt je al snel andere individuele items die beter zijn dan de elements items.

Ik zat erover te denken mijn Shaman voor raids te gebruiken, Tauren Shaman. Ik wilde eigenlijk proberen een build te maken die en PvP en PvE goed te gebruiken is. Ik wilde dus eerst voor de Elemental Tree gaan, maar ben denk ik toch beter uit met Enhancements. Zowieso, ik vrees dat punten in totems niet zo slim is, wel voor PvE, niet voor PvP, een laaglevel krijgt een totem zelfs om als 'ie mazzel heeft.

Ik wil geen guide gaan volgen, gewoon zelf proberen. Ik wil dus eigenlijk geen punten in totems stoppen, geen punten in lower mana cost, lower cooldown times, behalve als het wel nuttig is.

Ik heb in de elemental tree alleen de shock spells dmg increase gebruikt, op zich nuttig, omdat die instant cast zijn. Ik ga ook voor een shield build, dus steek ook punten in die extra chance to block skill. Goeie keus?

Ik vraag me ook af, Anticipation ..... increase Defense skill? Als je dan level 60 bent .... heb je dan een hogere defense, of is het echt een onzin talent?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Gister eens voor de grap gekeken hoe dronken je kon worden. Ik koop 15 vaatjes bier in de in @ IF en ik moet zeggen normaal gezien zou je hartstikke dood zijn volgens mij na 15 vaatjes maar in wow is het toch ook wel erg grappig. Vooral het bewerken van teksten met af en toe een hic er tussen _/-\o_

Dwarvenstone wandelt de kroeg binnen en ziet dat het gezellig druk is
Afbeeldingslocatie: http://212.123.190.140/pijpkonijn/WoWScrnShot_050305_002157.jpg

Dwarvenstone is na een aantal biertjes de kroeg uitgezet wegens wangedrag
Afbeeldingslocatie: http://212.123.190.140/pijpkonijn/WoWScrnShot_050305_211320.jpg

Na 10 pogingen is het me eindelijk gelukt om op min mount te kruipen
Afbeeldingslocatie: http://212.123.190.140/pijpkonijn/WoWScrnShot_050305_211338.jpg

Ik weet toch zeker dat hier ergens een bank ligt ?
Afbeeldingslocatie: http://212.123.190.140/pijpkonijn/WoWScrnShot_050305_211430.jpg

Even kijken of mijn auctions nog verkopen... wat een drukte
Afbeeldingslocatie: http://212.123.190.140/pijpkonijn/WoWScrnShot_050305_211626.jpg

Waar is die bank nou....?
Afbeeldingslocatie: http://212.123.190.140/pijpkonijn/WoWScrnShot_050305_211924.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Webgnome op 04-05-2005 09:23 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr zaten gister op mijn server ook een heel stel lvl 1's in Stratholme. Stuk of 7, 8 wel. No way dat een warlock die allemaal gesummoned heeft. En dan nog, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:17:
[...]

Dr zaten gister op mijn server ook een heel stel lvl 1's in Stratholme. Stuk of 7, 8 wel. No way dat een warlock die allemaal gesummoned heeft. En dan nog, waarom?
Ten eerste, een warlock kan niet in een instance iemand van buiten summonen. Ten 2e alsie dat doet issie hardstikke dood (aggro magneet). Ten 3e er is een Hack waar mee je je zelf kan teleporten naar een plaats, en ik d8 dat dat vanaf SS was iig naar Stratholme, met dat teleporten zet je jezelf boven een chest, zodat de mobs jeniet kunnen raken maar jij wel de kist kan openen, vervolgens teleport je terug, zet je de zooi op de AH, en vaak wordt dat geld verkocht @ ebay ed.

Met het geld wat ze dus verdienen kunnen ze zo weer 3 accounts kopen en weer opnieuw beginnen.

Mogelijke oplossing: zet een lvl cap op instances.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje aan de Warlocks onder ons. Ik heb m'n low lvl Warlock weer uit de kast gehaald en ben van plan om voornamelijk Demonology build te gaan. Aangezien dit niet in de sticky thread op het WoW fora staat en ik daar ook niet kan posten vraag ik het hier. :)

Welke gear is het beste voor een Demo build Warlock? Stamina -> Intellect -> Spirit? Of een andere volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

mmm, doet mij laten denken.

Hoeveel xp zou een lvl 1 krijgen als hij in een party zit met een lvl 60 die een lvl 60 poppetje killed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
*gaap* verdiep je even in de kwestie... het is een bekende hack (niet eens een exploit, maar gewoon een keiharde hack)

Er zijn al heel veel accounts voor gebanned, maar het idee van de hackers is juist dat ze genoeg geld verdienen met het verkopen van het goud op ebay/etc om de paar gebande accounts te compenseren.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 04-05-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
Tpn schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:22:
mmm, doet mij laten denken.

Hoeveel xp zou een lvl 1 krijgen als hij in een party zit met een lvl 60 die een lvl 60 poppetje killed?
geen, want de lvl 60 kilt de poppetjes en hij niet.

mocht je overigens zien dat een lvl 1 in start holm zit (/who 1-3 strat) gewoon screenshot maken en een GM pagen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dat er mensen in strat zitten op lvl 1 is gewoon een cheat :( dr is een proggie dat je teleport langs alle high lvl kistjes)

zwaar bagger dat dit idd bestaat

hoop dat ze die lui bannen

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha idd die lvl 1 in stratholm :P
Gister nog eentje gekilled :) die kwam net voor de ingang ineens te voorschijn :P iedereen uit de 10 man raid heeft hem 1 keer gekilled :)...
Maar toch ik vind het wel een aardig foutje van blizzard dat ze het niet voorelkaar krijgen om ditsoort hacks tegen te gaan,,

*BTW hier nog iemand anders op twilights hammer ??
van het weekend overgestapt van Warsong en het valt me op dat er hier erg veel nederlanders op de server zitten ;)
Dus ik was nieuwschierig of er nog meer overgestapt waren naar deze server want hij ging in 2 dagen van low pop naar high pop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Bosmonster schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:43:
[...]

Als warlock lijkt me dat niet echt nodig.. De tactiek op low levels is simpel. Voidwalker + DoT's (CoA, Corr, Immo).. en een beetje wanden.. Je hoeft 0 health te verliezen in een 1-on-1 en ook heel weinig mana. Das een van de grote krachten van een warlock.

Eventueel kun je een beetje LifeTap/drain health doen voor wat meer damage/mana regeneration.

Improved Corruption en Improved lifetap zijn dan wel een van de eerste dingen die je met je talents moet doen imho :)
Ik heb nu het volgende gedaan, IMP heeft nu veel meer dmg met zijn blast. Die doet nu ongeveer 25 dmg gemiddeld. Ik heb ook Immolate meer gegeven en ook corruption. Hier na heb ik geen last meer gehad met aanvallen, ben nu al weer een lvl 22 en kan nu tot lvl 25 aanvallen dan hou ik ongevere 40% health over en genoeg mana. Heb gisteren wel even een nieuw wapen gekocht deze is ongeveer 3 keer sterker als me andere wapen, moet hem allen nog uit proberen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:51:
Ik heb een eerste eerzame poging gedaan tot het halen van een HK :D

Ik liep zielig alleen door de hillsbrad foothills enzo, en ik besloot een lvl 27 Orc Druid aan te vallen die daar liep. Helaas kon ik het nét niet winnen, dus nog net op tijd kon ik vanish gebruiken, maar door onbekende reden was ik 3 seconden later alweer zichtbaar. Ik besloot maar weg te rennen, maar toen werd hij bijgestaan door een lvl ?? orc op een grote dino, een stormlizard ofzo. Dag met het handje ....

Overigens zag ik later dat er nog ongeveer 35 andere orcs rondrenden tegen over 15 humans ofzo, er was blijkbaar een dikke veldslag aan de gang :P
Ok je praat wederom poep. Er bestaat niet zoiets als een Orc Druid. Het is of Tauren of NE. Ik zag je dezelfde fout hier gisteren ook al maken. :P En een Orc rijdt niet op een dino. Een orc rijdt op een wolf (met enige uitzondering daargelaten als ze exalted zijn) Een stormlizard is geen mount. Je bedoelt denk ik een Kodo en dat is wederom een Tauren die daar op rijdt.

In ieder geval heeft een Druid faerie fire waardoor jij niet kunt stealthen. Dat zal hij dus waarschijnlijk op jou gebruikt hebben. Dat haalt ook een deel van je armor af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik vind het een beetje een paniekverhaal, en bovendien geloof ik er weinig van. De server bepaalt jouw locatie, niet de client. Dat een level 1 in strat rondloopt betekent niet dat er een cheat gebruikt is, het betekent alleen dat hij daar niet op eigen kracht gekomen is. Ik vind warlock summons aannemelijker.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:22:
Ik heb een vraagje aan de Warlocks onder ons. Ik heb m'n low lvl Warlock weer uit de kast gehaald en ben van plan om voornamelijk Demonology build te gaan. Aangezien dit niet in de sticky thread op het WoW fora staat en ik daar ook niet kan posten vraag ik het hier. :)

Welke gear is het beste voor een Demo build Warlock? Stamina -> Intellect -> Spirit? Of een andere volgorde?
Ik zelf ben dan Destruction/affliction build maar ik ga vooral voor stanima->intellect.. ik heb nu unbuffed 230 intellect en 180 stanima maar wil dit ongeveer gelijk op laten gaan...
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:40:
Haha idd die lvl 1 in stratholm :P
Gister nog eentje gekilled :) die kwam net voor de ingang ineens te voorschijn :P iedereen uit de 10 man raid heeft hem 1 keer gekilled :)...
Maar toch ik vind het wel een aardig foutje van blizzard dat ze het niet voorelkaar krijgen om ditsoort hacks tegen te gaan,,

*BTW hier nog iemand anders op twilights hammer ??
van het weekend overgestapt van Warsong en het valt me op dat er hier erg veel nederlanders op de server zitten ;)
Dus ik was nieuwschierig of er nog meer overgestapt waren naar deze server want hij ging in 2 dagen van low pop naar high pop :P
Ja ik ! ik ben vanuit Spinebreaker naar Twilights hammer overgestapt en behalve de lag bevalt het me goed :) idd veel NLers ..

ben trouwens Undead warlock lvl 55 genaamd Deurmat :o
Hydra schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:42:
Ik vind het een beetje een paniekverhaal, en bovendien geloof ik er weinig van. De server bepaalt jouw locatie, niet de client. Dat een level 1 in strat rondloopt betekent niet dat er een cheat gebruikt is, het betekent alleen dat hij daar niet op eigen kracht gekomen is. Ik vind warlock summons aannemelijker.
Het is zelfs bewezen .. iemand op het forum heeft een filmpje gemaakt van lvl 1 die uit stratholme komen en weg teleporten en dan weer terug komen en weer stratholme in lopen... het zijn Kei harde Hackers... Blizzard zegt ook dat ze ervan af weten.. lees de forums eens ..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Bosmonster schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:23:
[...]

*gaap* verdiep je even in de kwestie... het is een bekende hack (niet eens een exploit, maar gewoon een keiharde hack)

Er zijn al heel veel accounts voor gebanned, maar het idee van de hackers is juist dat ze genoeg geld verdienen met het verkopen van het goud op ebay/etc om de paar gebande accounts te compenseren.
wat nou gaap et kan best, ben idd op de hoogte van de teleport kwestie. hoe vaak zie je niet een lvl 1 of 2 in de wetlands lopen dus tis mogelijk dat warlock hier verantwoorlijk voor is. alles wat je ziet is een lvl 1 bij een inn , das echt geen reden genoeg voor een ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P

LVL 59 mage bijna 60
name = xinith
enchanting = 295
skinning = 300

Pm me maar als je iets nodig hebt ;)
zit je al in een guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check de US forums maar, het is een cheat. Een lvl 1, zelfs met hulp van een lvl60, komt daar echt niet. Die lvl1 trekt zwaar te veel aggro. Het is een cheat waarbij een lvl1 direct bij/op de chest staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:38:
[...]

je geeft zelf het verschil al aan. :P

10.000 gebruikers of 1.000.000 gebruikers. hmmmm... 8)7

En zo'n "wereldbedrijf" is Blizzard ook niet. Het heeft bij lange na niet de resources die bedrijven als Sony en EA wel hebben.

Heb je vaker MMO's gespeeld? Bij FFXI duurde het ook maanden na de release in Japan voordat de servers echt stabiel waren. Geldt voor 9 van de 10 MMO's. Zal heus wel tzt opgelost worden. Heb maar geduld. :) En elke keer als de server down is roepen "Curse you Blizzard, you have failed me once again!" is ook niet echt constructief.
Verschil is dus dat die 1 mil gebruikers allemaal ook betalen. Je kan dus ook meer en betere mensen inschakelen of in ieder geval de resources regelen omdat dan toch binnen 24 uur te regelen.

Ik klaag nooit over serverproblemen, maar dit was al de 2de dag dat ik niet kon spelen en dan begin ik me er dus wel aan te storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:41:
[...]

Ok je praat wederom poep. Er bestaat niet zoiets als een Orc Druid. Het is of Tauren of NE. Ik zag je dezelfde fout hier gisteren ook al maken. :P En een Orc rijdt niet op een dino. Een orc rijdt op een wolf (met enige uitzondering daargelaten als ze exalted zijn) Een stormlizard is geen mount. Je bedoelt denk ik een Kodo en dat is wederom een Tauren die daar op rijdt.

In ieder geval heeft een Druid faerie fire waardoor jij niet kunt stealthen. Dat zal hij dus waarschijnlijk op jou gebruikt hebben. Dat haalt ook een deel van je armor af.
Alsof ik uit mijn hoofd weet wie wat wel of niet kan worden :(

Ik zag een beest met een rode naam boven zijn hoofd en een oud tafelkleed om zijn nek, dus dat is iig een vijand met toverkracht oid. Ik heb niet goed naar de kleur gekeken, want ik zat steeds om me heen te kijken of er niemand achter me zat. Tijdens het vechten (wat overigens maar heel kort duurde) moest ik constant naar mijn cooldowns en HP kijken, en na mijn mislukte vanish heb ik nog 1 sec zicht gehad op de smoel van een grijs dino achtig beest alvorens "Ressurect now" te kiezen.

Stelletje miereneukers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:47:
[...]

check de US forums maar, het is een cheat. Een lvl 1, zelfs met hulp van een lvl60, komt daar echt niet. Die lvl1 trekt zwaar te veel aggro. Het is een cheat waarbij een lvl1 direct bij/op de chest staat.
Klopt er is een teleport hack te downloaden die dit oa. mogelijk maakt (er zitten ook features in voor mountain climbing en tracking) , ik heb n stukje zitten lezen op het forum waar deze te downloaden is , en (gelukkig) worden de gebruikers hiervan over het algemeen vrij snel gebanned. :)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:50:
[...]

Ik ben dan een lvl 60 shaman en ik ga echt niet meer voor Elements set, het is erg leuk als je een paar van die items hebt net nadat je 52 oid wordt, maar daarna vindt je al snel andere individuele items die beter zijn dan de elements items.

Enige goeie aan de Elements set zijn de Helm, Vest en Shoulders. De rest suckt gewoon zwaar, dan heb ik liever mijn Leggings of Destruction, Odious Greaves, Lordly Armguards en Gordok's Gauntlets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:47:
:P

LVL 59 mage bijna 60
name = xinith
enchanting = 295
skinning = 300

Pm me maar als je iets nodig hebt ;)
zit je al in een guild?
Ja ik zit in Oblivion en we gaan Samen met Beyond Ascended :) Beide compleet NL guilds :)

en een enchantje kan ik nog wel gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
HTT-Thalan schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:53:
[...]
Alsof ik uit mijn hoofd weet wie wat wel of niet kan worden :(
Beetje meer research over je vijand kan geen kwaad hoor :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Bosmakreel,

Ik kan met niet voorstellen dat je daadwerkelijk " Warsong" bedoeld.
Deze server is/was een highpopulated met queues van 600.
Ik speel daar al van het begin. Enige tijd wanneer die low populated is is ongeveer van 0 tot 5 minuten nadat die up is :)

Queues van 300 is nog steeds normaal daar, vooral op zondagen en s´avonds rond 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overgestapt met volledige Sunfall Templars guild.
Begon als nl guild maar zitten nu meer andere mensen bij;)
Maar geef maar een whisper...
welk ras en welke class ? speel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:00:
Bosmakreel,

Ik kan met niet voorstellen dat je daadwerkelijk " Warsong" bedoeld.
Deze server is/was een highpopulated met queues van 600.
Ik speel daar al van het begin. Enige tijd wanneer die low populated is is ongeveer van 0 tot 5 minuten nadat die up is :)

Queues van 300 is nog steeds normaal daar, vooral op zondagen en s´avonds rond 20:00
^^^
Lees ;)
Ik kom uit warsong :P zat er ook vanaf het begin maar we werden die Ques en het aantal vreende talen (en dat was geen dwarfisch) een beetje beu ;) en toen zijn we vertrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat is dus het probleem met WoW. De CLIENT bepaalt de locatie, niet de SERVER. Een simpele hack van het geheugen van de client is dus genoeg om je overal naar toe te laten teleporteren. De server vindt alles best...

De manier waarop dit geexploit wordt is met Stratholme. Maak een account met een lvl 1. Teleport naar stratholme, ga naar binnen, teleport net boven chest (monsters krijgen evade bug, maar je kunt net de chest openen). Teleport naar stad, verkoop items. En dit keer op keer.

Ze verdienen zo bakken met gold, wat ze verkopen op internet. Na een paar dagen is de account gebanned, maar hebben ze genoeg geld verdiend voor 10 nieuwe accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

kun je jezelf mail sturen , ik bedoel van karakter naar karakter?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)