En shamans waren niet overpowered ?
http://upload.preposterous.ca/GNOMECRUSHER.zip
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Echt snel issie niet, dus wegrennen moet mogelijk zijnTpn schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:20:
klopt, voorheen stond er ook niet bij dat die elite is.
En klaarblijkelijk spawnt stitches bij die abercombe.
dacht eerder dat die spawnde op de weg. maar ging toch echt dood door stitches in dat hokje van die man.
En no way dat je stitches zo lang achter je aan kan hebben als je hem aggro´ed vanaf de weg.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 12:12 ]
Verwijderd
Dat is dus overduidelijk een cheat... elke hit een crit kan nietSMulTiE schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:32:
Damn! Die gast krijgt gewoon geen enkele hit! Maakt zonder met zijn ogen te knipperen achter elkaar 3 lvl 59 elites afSMulTiE schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:32:
die gast maakt volgens mij gebruik van die bug/exploit, hij crit namelijk allesSMulTiE schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:32:
Verwijderd
Die gast is bugged, elke attack is een crit, samen met Windfury tikt dat wel aan.SMulTiE schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:32:
hoge agi = meer armor en veel dodgeHTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:46:
[...]
Damn! Die gast krijgt gewoon geen enkele hit! Maakt zonder met zijn ogen te knipperen achter elkaar 3 lvl 59 elites af
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 11:50 ]
Verwijderd
nope geen skills, dat is de grace of air totem exploit, op een of andere manier krijgen hun het voor elkaar om de agi bonus te laten stacken, wat dus resulteerd in 100% crit en flink wat meer armor.Maximize schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:47:
[...]
die gast maakt volgens mij gebruik van die bug/exploit, hij crit namelijk alles
(of is dat gewoon een shaman skill?)
de TM raids die ik tot nu toe heb mee gemaakt zijn inderdaad niet meer dan modder gooien. Echter de laatste was wel goed georganiseerd. Vanuit de alliance bekeken dan. Over het algemeen is het altijd de alliance valt aan, wordt overmoedig en pulled de guards met als gevolg dat de horde southshore binnen valt en de speelgoedguards daar neersabelt incl alle andere spelers.DeepSeven schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:32:
Over die vallen met rogue's, heb het zelf ook vaak meegemaakt en ik ben zelf rogue. Laatst stond een warrior van een afstand naar mij te spitten enzo, ik ga stealth erheen, cheapshot hem en ja hoor, 2sec later had ik zelf een cheapshot aan me broek hangen. Eigenlijk wist ik het wel, meestal heb je het wel door als mensen je proberen te lokken en dan kan je ook wel snappen dat ze een rogue langs zich hebben.
Wat vinden jullie trouwens van TM (tarren mill) raids? Persoonlijk vindt ik het niet zo'n geweldige raids, zeker voor rogue's. Horde en alliance lopen maar een beetje spells over te gooien, af en toe durft een warrior wat verder te komen en dan pak je hem als rogue. Het is gewoon een op en neer festijn waar weinig wordt gekilled. Verder zijn de guards van TM wel 100x beter als die van SS.
Dan is dit filmpje dus prima extra bewijslast om die gast te laten bannen voor gamebederf.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:51:
[...]
nope geen skills, dat is de grace of air totem exploit, op een of andere manier krijgen hun het voor elkaar om de agi bonus te laten stacken, wat dus resulteerd in 100% crit en flink wat meer armor.
Verwijderd
badlans is toch geen 10-20 gebied?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:44:
werd gisteravond als lvl 16 tauren in de badlands (lushwater oasis) opeens verrast door 4 level 60 elite NPC humans op een mount. twee keer hakken en ik was dood....
Waarom rijden die pipo's in godesnaam rond in de badlans wat level 10-20 gebied is??
Dat slaat toch helemaal nergens op, of zijn ze onderdeel van een suicede quest of zo?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 12:01 ]
bedoelt ie soms arathi niet dat dat een 10-20 gebied is maar daar lopen tenminste wel humans op mounts.. in badlands zeker niet
Verwijderd
you say tometoo I say tomatoo...Tpn schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:04:
denk dat hij the barrens bedoeld.
[ Voor 51% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2005 12:13 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Volgens mij komen de meeste chars ook pas echt van de grond na level 30 en hoger. Je bent gewoon nog niet volwassen genoegwe_are_borg schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:22:
Ik ben momenteel een Warlock lvl 21, ik vind dat ik erg weinig exp. krijgt, ik loop in een gebied van lvl 20 tot 26. Ook doe ik erg weinig dmg namelijk met shadowbolt max 100 dmg en crit. 130 a 140, als ik tegen een lvl 22 of 23 tegen kom red ik het maar net om te winnen. Meestal hou ik ongeveer tegen de 10% leven over. Mijn armor is ongeveer 550 met demon skin, ik heb al veel gekocht maar ik blijf erg zwak tegen over een lvl 22 of 23.
Deleten van de chars (en dus weer helemaal opnieuw beginnen) vind ik een passendere straf.Tpn schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:02:
inderdaad, bug of niet, je maakt gewoon misbruik.
voor mij is daar ook maar 1 straf op. En dat is gewoon het bannen van dat soort ventjes
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Een level 60 shaman overnieuw beginnenmbooij schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:30:
[...]
Deleten van de chars (en dus weer helemaal opnieuw beginnen) vind ik een passendere straf.
je bedoelt die 4 night elves op die tijgers die in het zuiden lopen? die zijn niet 60 elite... die zijn 24 & 25 elite en als je ze dood krijgt kan je een brief looten die een quest begintVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:44:
werd gisteravond als lvl 16 tauren in de badlands (lushwater oasis) opeens verrast door 4 level 60 elite NPC humans op een mount. twee keer hakken en ik was dood....
Waarom rijden die pipo's in godesnaam rond in de badlans wat level 10-20 gebied is??
Dat slaat toch helemaal nergens op, of zijn ze onderdeel van een suicede quest of zo?
(badlands moet dus the barrens zijn.)
Dat vind ik nog maar weinig. Ik heb als lvl 35 warrior al een crit gehad van dik 800 op m'n execute. Dus dat kan nog veel hoger zijn denk ik op lvl 60.HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:11:
Wat is trouwens de hoogste crit die ooit iemand bij een hit heeft geconstateerd?
Ongeacht je char of level! Ik zag eerder in dit topic al iemand 16xx noemen, en ik heb verhalen gehoord van 2300 wanneer je specs er goed voor zijn.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Mijn top was 361@ level 24 ofzo, ik hoop binnenkort EINDELIJK eens een nieuwe set daggers te vinden. Met daggers die aan zouden sluiten bij mijn level zou mijn base damage minimaal verdubbelen (doe nu 20 max dmg per mes) en dat zou natuurlijk mijn crits wel ten goede komen. Ik heb de stockade gedaan maar niets gevonden, een zootje plague spreaders gekillt @ raven cem. maar ook geen drop gehad, en op de AH was niks te vinden.kevinp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:40:
[...]
Dat vind ik nog maar weinig. Ik heb als lvl 35 warrior al een crit gehad van dik 800 op m'n execute. Dus dat kan nog veel hoger zijn denk ik op lvl 60.
[ Voor 15% gewijzigd door HTT-Thalan op 03-05-2005 12:43 ]
Ik ben lvl 15,5 Mage, en met mijn Firebolt doe ik soms al 110 dmg op andere lvl 15 mobs. En exp. vind ik opzich ook wel aardig, zo rond de 200+ exp voor lvl 15 en lvl 16 mobs.we_are_borg schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:22:
Ik ben momenteel een Warlock lvl 21, ik vind dat ik erg weinig exp. krijgt, ik loop in een gebied van lvl 20 tot 26. Ook doe ik erg weinig dmg namelijk met shadowbolt max 100 dmg en crit. 130 a 140, als ik tegen een lvl 22 of 23 tegen kom red ik het maar net om te winnen. Meestal hou ik ongeveer tegen de 10% leven over. Mijn armor is ongeveer 550 met demon skin, ik heb al veel gekocht maar ik blijf erg zwak tegen over een lvl 22 of 23.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
mijn hoogste tot nu toe was idd een execute met 1983 op lvl50. ben nu 52 maar heb nog niet zo'n hoge execute/crit gehad (of niet gezienkevinp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:40:
[...]
Dat vind ik nog maar weinig. Ik heb als lvl 35 warrior al een crit gehad van dik 800 op m'n execute. Dus dat kan nog veel hoger zijn denk ik op lvl 60.
[ Voor 14% gewijzigd door Minotic op 03-05-2005 13:01 ]
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 13:00 ]
Hij is level 35, maar dat betekent niet dat hij even hard mept als elke andere 35+. Unique elites meppen vaak harder. Hoeveel damage ze doen, en hoeveel HP ze hebben enzo is gewoon met de hand ingesteld. VanCleef is ook level 22 ofzo, maar mept echt heel hard.Tpn schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:01:
Was die voorheen ook al, alleen stond dat niet in zijn naam.
Trouwens is stiches volgens mij geen 35 elite maar eerder een 40 of hoger elite.
Had namelijk de grootste moeite om hem af te maken op level 45.
300 hits elke klap is niet echt fun
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 03-05-2005 13:07 ]
https://niels.nu
Verwijderd
ze liepen inderdaad op tijgers rond...maar of ik moet heel scheel zijn geweest waren t toch echt 4 level 60 elite humans. geen nightelves. stond daar die raptor quest te doen. (collect 12 heads) toen ik ineens vier van die knakkers in m'n nek had.Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:38:
[...]
je bedoelt die 4 night elves op die tijgers die in het zuiden lopen? die zijn niet 60 elite... die zijn 24 & 25 elite en als je ze dood krijgt kan je een brief looten die een quest begint
Verwijderd
Ik stond er ook van te kijken. Maar het is met en one had sword van 26.5 dmg/s gedaan. en 3 punten in sword mastery, wat dus ook extra crit strike op kan leveren. Verder had het beest ook dik 1000 armor minder door sunder armor. En al die dingen opgeteld hebben er 1 x voor gezorgd dat ik zelf ook stond te kijken. Normaal zit de crit strike van execute maar rond de 400 á 500.Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:47:
[...]
mijn hoogste tot nu toe was idd een execute met 1983 op lvl50. ben nu 52 maar heb nog niet zo'n hoge execute/crit gehad (of niet gezien)
Dat valt nog best tegen eigenlijk.butsj schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:58:
met fireball (rank10) doe ik crits tussen de 750-950 dmg (+ dan nog 40% DoT van ignite), met pyroblast heb ik al een keer rond de 1100 dmg gehad =)
[ Voor 16% gewijzigd door PromWarMachine op 03-05-2005 13:12 ]
Je zeurt. Hij is level 35. Klaar. Level bepaalt o.a. wat je kans is hem te raken, en in dat opzicht is 'ie gewoon level 35.Tpn schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:07:
met andere woorden hij is dus eigenlijk een lvl 40/45 elite.
[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 03-05-2005 13:13 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Hmmz, ja idd, denk dat ik dan idd ook hoger uitkom dan die 1361. Die multishot lijkt (lijken...) ook erg vaak te critten trouwens, maar dat zal mijn verbeelding wel zijn...Hydra schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:13:
[...]
Je zeurt. Hij is level 35. Klaar. Level bepaalt o.a. wat je kans is hem te raken, en in dat opzicht is 'ie gewoon level 35.
Wat betreft crits, m'n single-hit score was iets over de 1200 (ben level 50) op een aimed shot, maar ik heb ook een keer 3 crits op alle 3 de shots van een multishot gehad, en dat was in totaal rond de 1800 damage. Helaas verspreid over drie personen.
Ik vind het vrij weinig eigenlijkDr. Strangelove schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:14:
Ik als lvl 35 rogue... met ambush haal ik soms crits van een stukje over de 500. Is dat normaal?
Nou, die drie shots hebben elk een afzonderlijke kans om te critten. Bij een crit chance van 10% is de kans dat er in ieder geval 1 van crit (1-(0.9^3)) * 100 ~ 27%.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:18:
Hmmz, ja idd, denk dat ik dan idd ook hoger uitkom dan die 1361. Die multishot lijkt (lijken...) ook erg vaak te critten trouwens, maar dat zal mijn verbeelding wel zijn...
Mage's doen misschien met crits iets minder dmg dan andere classes, maar hun normale dmg is hoger, en over die crits van fire, oplvl60 heb je nog lvl11 fireball, dus dan crits wel boven 1000dmg, en pyroblast 1300 dmg gok ik.PromWarMachine schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:12:
[...]
Dat valt nog best tegen eigenlijk.
Er wordt gezegd dat Frost Mages (als ik) veel minder damage doen, maar mijn record zit momenteel op de 1050 qua crit. Ben 'nog maar' 59, dus misschien haal ik de 1100 ook wel als ik lvl 60 ben.
Ten opzichte van andere classes is het wel weinig trouwens, als ik anderen zo wel eens in guild chat hoor praten. Maar goed, zolang ik nog win met duels van hen.
klopt helemaal, ik had hem ook max sunder gegeven (1800 decrease armor nu) en met The Phantom blade (32.7dps)... heb improved execute op max maar geen swordmastery,kevinp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:09:
[...]
Ik stond er ook van te kijken. Maar het is met en one had sword van 26.5 dmg/s gedaan. en 3 punten in sword mastery, wat dus ook extra crit strike op kan leveren. Verder had het beest ook dik 1000 armor minder door sunder armor. En al die dingen opgeteld hebben er 1 x voor gezorgd dat ik zelf ook stond te kijken. Normaal zit de crit strike van execute maar rond de 400 á 500.
Verwijderd
Daar is die grote box-met-slot naast het hok van Abercrombie voor. Daar zit onze vriend Stitches waarschijnlijk inTpn schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:20:
dacht eerder dat die spawnde op de weg. maar ging toch echt dood door stitches in dat hokje van die man.
En no way dat je stitches zo lang achter je aan kan hebben als je hem aggro´ed vanaf de weg.
Agree to disagree... | Sort that one out!
Dat laatste heb ik ook, weet niet waar dat aan ligt. Ik heb zelfs ooit dat m'n overpower mist, en dat zou toch niet moeten kunnen.Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:23:
[...]
klopt helemaal, ik had hem ook max sunder gegeven (1800 decrease armor nu) en met The Phantom blade (32.7dps)... heb improved execute op max maar geen swordmastery,
ik zit nu gemiddeld op 700a800 per execute, heb de laatste tijd wel vaak dat de execute een miss is, lijkt wel of ze dat aangepast hebben met de laatste update.... of zou dat komen door de levels van de mobs dat ze dan "beter" zijn....
Verwijderd
Het vervelende is goede daggers zijn zeldzaam, je moet ook een beetje geluk hebben dat ze toevallig droppen. Wat one handed Swords betreft, daar zijn er meer van in het spel. Dus je zou ook met een goed zwaard kunnen spelen tot dat er echt een interesante dagger valt voor een Rogue.HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:42:
[...]
Mijn top was 361@ level 24 ofzo, ik hoop binnenkort EINDELIJK eens een nieuwe set daggers te vinden. Met daggers die aan zouden sluiten bij mijn level zou mijn base damage minimaal verdubbelen (doe nu 20 max dmg per mes) en dat zou natuurlijk mijn crits wel ten goede komen. Ik heb de stockade gedaan maar niets gevonden, een zootje plague spreaders gekillt @ raven cem. maar ook geen drop gehad, en op de AH was niks te vinden.
Bah
Verwijderd
execute dmg = rage * x, waarbij x afhankelijk is van de execute rank. Weapon dmg maakt niks uit.Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:23:
[...]
klopt helemaal, ik had hem ook max sunder gegeven (1800 decrease armor nu) en met The Phantom blade (32.7dps)... heb improved execute op max maar geen swordmastery,
ik zit nu gemiddeld op 700a800 per execute, heb de laatste tijd wel vaak dat de execute een miss is, lijkt wel of ze dat aangepast hebben met de laatste update.... of zou dat komen door de levels van de mobs dat ze dan "beter" zijn....
De mob of speler kan em niet dodgen, maar jij kan zelf wel mis slaankevinp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:28:
[...]
Dat laatste heb ik ook, weet niet waar dat aan ligt. Ik heb zelfs ooit dat m'n overpower mist, en dat zou toch niet moeten kunnen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 13:31 ]
Stiches zit in die ijzeren doos naast abercrombie hij word getriggerd als iemand bride of the embalmer doet ( de laatse q van abercrombe )Tpn schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:20:
|{ brrr }] |
lol, dat heb ik ook meer dan genoegkevinp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:28:
[...]
Dat laatste heb ik ook, weet niet waar dat aan ligt. Ik heb zelfs ooit dat m'n overpower mist, en dat zou toch niet moeten kunnen.
me ragebalk stond idd op 50% ofzo, maargoed toch een lekkere hitVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:29:
[...]
execute dmg = rage * x, waarbij x afhankelijk is van de execute rank. Weapon dmg maakt niks uit.
Verwijderd
Ik mag toch aannemen als je zelf de eerste klap uitdeelt en dan binnen zijn aggro bereik blijft terwijl jullie naar het dorp lopen, jij wel de xp krijgt als hij uiteindelijk neergehaald word? Moet je wel precies in aggro blijven zonder geraakt te wordenYellow|A schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:35:
Arme ik zat een keer te wachten op dat graf daar bij die oude man op mijn twee party members. Terwijl ik aan het wachten was sprong Stitches eruit (spawnde ernaast) en begon te rennen. Ik dacht eerst dat ik dood zou zijn, maar hij was een man on een mission en begon een sprintje te trekken naar de weg. Je bent dus, gok ik, redelijk safe totdat hij op de weg loopt.
Stitches verhaallijn spoiler:
spoiler:Als je de quest serie voor de oude hermit afmaakt spawnt Stitches inderdaad. Je krijgt een muhahaha briefje van hem (note from the embalmer ofzo) dat hij je voor de gek heeft gehouden en dat is het einde van het verhaal voor zover ik het door heb. Je krijgt geen extra reward voor Stitches zelf.
Correct me if i'm wrong
Als warlock lijkt me dat niet echt nodig.. De tactiek op low levels is simpel. Voidwalker + DoT's (CoA, Corr, Immo).. en een beetje wanden.. Je hoeft 0 health te verliezen in een 1-on-1 en ook heel weinig mana. Das een van de grote krachten van een warlock.we_are_borg schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:22:
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2005 13:44 ]
Na de patch heb ik er ook last van, ook last van een zeer hoge ping (400 of hoger geen uitzondering) of een freeze. Misschien dat ze een patch voor de patch moeten gaan maken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:40:
Die disconnects beginnen nu dus echt irritant te worden, elke keer als ik in een instance zit, krijg ik de melding disconected from server, voor de patch had ik er geen last van.
Ben ik de enigste die zo veel gedisc't word?
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Soulfire telt niet echt mee imhoVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:24:
Record van mijn Crit staat op 2313 met Soulfire en Curse of Elements en dit was al op lvl 49 ofzo..
Record van mijn SB staat nu op 1300 op lvl 54
Die crit was btw op een 56 warrior toen ik 49 was .. hij ging wel rennen toen
[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 03-05-2005 13:50 ]
Volgens mij heb ik Ambush rank 2, maar kan ook 3 zijn... aan mijn equipment ligt het niet, allemaal strength/stamina/agility armor van lvl 31-35, en als wapen een Toxic Revenger... talents weet ik niet uit mijn hoofd. Waar moet ik op letten?HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:18:
[...]
Ik vind het vrij weinig eigenlijkHeb je wel een level skill upgrade gekocht?
Nou, je bent al stukken verder dan mij, dus ik kan je weinig goede tips geven denk ik, maar ik heb zelf al een crit van 361 gehaald, terwijl ik 10 levels lager was, dus je moet nog veel hoger kunnen denk ikDr. Strangelove schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:55:
[...]
Volgens mij heb ik Ambush rank 2, maar kan ook 3 zijn... aan mijn equipment ligt het niet, allemaal strength/stamina/agility armor van lvl 31-35, en als wapen een Toxic Revenger... talents weet ik niet uit mijn hoofd. Waar moet ik op letten?
The Overpower cannot be blocked, dodged or parriedkevinp schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:28:
[...]
das het leuke van mmorpg's aldoende leer je het spel, bij de eerste levels wordt er veel meer uitgelegdRSD1982 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:59:
Dit spel lijk me echt super, ik heb alleen een vraag
ik ben helemala niet bekend met de warcraft spellen, zowel online als gewoon single player spellen ervan...is het aan te raden dit spel toch te kopen. Is het makkelijk te snappen??
[ Voor 40% gewijzigd door Binno op 03-05-2005 14:01 ]
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Irriteert mij wel natuurlijkHTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:57:
[...]
Nou, je bent al stukken verder dan mij, dus ik kan je weinig goede tips geven denk ik, maar ik heb zelf al een crit van 361 gehaald, terwijl ik 10 levels lager was, dus je moet nog veel hoger kunnen denk ik
Het spel is zeer leuk om te doen plus dat je zelf kan kijken wat je wilt spelen. Ik zelf ben een RP speler dus geen last van players die me aanvallen, pvp en pve zijn weer andere type om te spelen, je moet zelf even kijken wat je wilt spelen, ik zelf zou denk ik een hekel hebben aan PvP terwijl andere weer niet tegen RP kunnen. Ook het verschil in Alliance en Horde is leuk en dan nog de verschillende professions en classes dat is helemaal leuk aan het spel. Als je het spel koop en je heb geen ervaring neem er dan een boek bij, bol.com heeft een paar aanbiedingen waar een boek bij zit (wel engels) je leert hier een klein beetje uit, maar het meeste leer je door te doen, gewoon spelen en kijken waar je eindigt.RSD1982 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:59:
Dit spel lijk me echt super, ik heb alleen een vraag
ik ben helemala niet bekend met de warcraft spellen, zowel online als gewoon single player spellen ervan...is het aan te raden dit spel toch te kopen. Is het makkelijk te snappen??
Ik stop de meeste punten in asassination, enkele punten in combat en de punten in sublety alleen daar waar echt hard nodig. Ik wil goed zijn in stealth, zodat mijn surprise kills goed terechtkomen en ik altijd weer weg kan sneaken.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:13:
[...]
Irriteert mij wel natuurlijkIk heb mijn talent tree vrij random ingedeeld, daar kan het aan liggen hooguit... wat bepaald nog meer de damage? Welke rank ambush gebruik jij? En hoe heb je je talent tree tot zover ingedeeld?
Op de voorpagina van www.wow-europe.com vind ik http://www.wow-europe.com/en/info/basics/emotes.htmlStronkie schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:32:
Ik heb zo'n beetje de topics lopen doorlezen , maar ik kan nergens een lijst vinden met alle mogelijke chat commando's zoals bv
/say
/g
/p
/w
/sleep
etc,
waar kan ik een complete lijst vinden met commandos die je in het chat venster kunt invoeren
[ Voor 8% gewijzigd door Tpn op 03-05-2005 14:37 ]
Verwijderd
Dat is een hele flinke lijst, voornamelijk emotes, die je waarschijnlijk een paar keer gebruikt en daarna niet meerStronkie schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:32:
Ik heb zo'n beetje de topics lopen doorlezen , maar ik kan nergens een lijst vinden met alle mogelijke chat commando's zoals bv
/say
/g
/p
/w
/sleep
etc,
waar kan ik een complete lijst vinden met commandos die je in het chat venster kunt invoeren
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 14:37 . Reden: niet allemaal tegelijk :P ]
Mijn hoogste is een 1934 crit met.... Gnomish DeathrayBosmonster schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:48:
[...]
Soulfire telt niet echt mee imho
6 seconden cast + soul shard... Maar ja.. daar kun je wel de 3000 mee passeren ja
Ik heb zelf pas op lvl 60 mn talentbuild omgebouwd naar Shadow (30 affliction/21 destruction), dus erg veel mega crits heb ik nog niet gehad.. maar een virend met dezelfde build heeft er al een paar boven de 2000.
Ik heb al mn gear ook op crit gebaseerd. Neck +1%, sword +1%, spellstone +1%. En nu nog ff zoeken naar een ogre head (+1%) en belt of the archmage (ken iemand met recipe) +1%.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Inderdaad, en er even van uitgaande dat je een hoge agi hebt (ik: 272) zal die crit-chance wel iets hoger liggen dan 10% (waar kun je je ranged crit-chance opzoeken eigenlijk?)Hydra schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:21:
[...]
Nou, die drie shots hebben elk een afzonderlijke kans om te critten. Bij een crit chance van 10% is de kans dat er in ieder geval 1 van crit (1-(0.9^3)) * 100 ~ 27%.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 14:49 ]
Combat talent lijn voor rogues heb niks met warriors te maken. Ooit mischien eens de talentlijn bekeken? Daar zit bijvoorbeeld de talentspec als je je offhand met 50% wil boosten, blade furry talent, dodge, parry, sinister strike talent.HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:22:Je kan wel voor combat gaan, maar daar zijn en blijven de warriors gewoon beter in.
Verwijderd
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Ik bedoel te zeggen dat de echte mano a mano strijd imo meer iets is voor 'echte' warriors, niet voor rogues. Daarom ga ik liever voor de sneaky build.Kaap schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:48:
[...]
Combat talent lijn voor rogues heb niks met warriors te maken. Ooit mischien eens de talentlijn bekeken? Daar zit bijvoorbeeld de talentspec als je je offhand met 50% wil boosten, blade furry talent, dodge, parry, sinister strike talent.
Dan heeft combat lijn nog steeds niks met mano a mano strijd te maken.HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:00:
[...]
Ik bedoel te zeggen dat de echte mano a mano strijd imo meer iets is voor 'echte' warriors, niet voor rogues. Daarom ga ik liever voor de sneaky build.
HTT bedoelt alleen maar dat hij een warrior meer van de "Braveheart" vechtstijl vindt, als in op elkaar af rennen en matten. Hij wil als rogue uit het niets van achteren aanvallen.Kaap schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:06:
[...]
Dan heeft combat lijn nog steeds niks met mano a mano strijd te maken.
Als iemand gewoon zijn offhand damage wil boosten, veel dodge en parry wil hebben, of met zijn swords een extra attack, dan moet ie die tree gebruiken.
Ja maar, maar dan heb ik mijn geliefde backstab niet meerKaap schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:06:
[...]
Dan heeft combat lijn nog steeds niks met mano a mano strijd te maken.
Als iemand gewoon zijn offhand damage wil boosten, veel dodge en parry wil hebben, of met zijn swords een extra attack, dan moet ie die tree gebruiken.
Maar jij bent zeker dual dagger? Want dan zou ik als ik jou was toch echt eens een keertje een sword in mijn mainhand nemen en voelen wat echte dmg is.
sword/dagger FTW
[ Voor 26% gewijzigd door HTT-Thalan op 03-05-2005 15:15 ]
Ja, dat zal het wel zijnAzqi schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:12:
[...]
HTT bedoelt alleen maar dat hij een warrior meer van de "Braveheart" vechtstijl vindt, als in op elkaar af rennen en matten. Hij wil als rogue uit het niets van achteren aanvallen.
Beetje romantische kijk op het verhaal...
Heb 'm vandaag binnen gekregen, maar ik kan me niet inschrijven... heeft dat er ook mee te maken? Ik krijg een internal server error!Hans.Solo schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:57:
Grrr heb ook weer een dag vrij hoorziet er naar uit dat de loginserver weer plat ligt
[ Voor 34% gewijzigd door Coreantes op 03-05-2005 15:25 ]
Verwijderd
Dat is een exploit mbv Grace of Air en Strength of Earth (allebei werken).SMulTiE schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:32:
Je post staat er al een paar minuten, met een blinkende modbreak recht daaronder.Coreantes schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:16:
[...]
Heb 'm vandaag binnen gekregen, maar ik kan me niet inschrijven... heeft dat er ook mee te maken? Ik krijg een internal server error!
Ow, en hoelang duurt zoiets normaal bij Blizzard?
Ik zit op de Realm Status pagina te kijken, maar wordt er geen zak wijzer van.. staat iets over downtime en updates, maar die tijden... pacific, hadden dan al over moeten zijn... iemand die mij op weg kan helpen wanneer ik de server weer up kan verwachten?
Ik zou het toch maar niet doen. Eventueel een mail ofzo sturen met uitleggen hoe je het kunt doen is een optie, ik weet eigenlijk niet hoe streng Blizz is met dit soort dingen. Zou lullig zijn als je probeerd te helpen en een perm-ban krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:28:
Wellicht moet ik maar es een filmpje maken hoe ik zonder problemen Theramore/Feathermoon oid in puin leg .......
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wacht even tot hij mij geholpen heeft, ik heb nog wat lastige dwergen waar ik vanaf wil bij een missie boven de wetlands, ik kan wel een invincible mage gebruikenOkkE schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:33:
[...]
Ik zou het toch maar niet doen. Eventueel een mail ofzo sturen met uitleggen hoe je het kunt doen is een optie, ik weet eigenlijk niet hoe streng Blizz is met dit soort dingen. Zou lullig zijn als je probeerd te helpen en een perm-ban krijgt.
Verwijderd
Helaas zijn de knurften die doorgaans als GM's werken meer geinteresseerd in standaard reply-tjes op dat soort meldingen zoals ik al zei.OkkE schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:33:
[...]
Ik zou het toch maar niet doen. Eventueel een mail ofzo sturen met uitleggen hoe je het kunt doen is een optie, ik weet eigenlijk niet hoe streng Blizz is met dit soort dingen. Zou lullig zijn als je probeerd te helpen en een perm-ban krijgt.
Ik ben sword/dagger en gebruik ook backstab en ambush. Ooit al eens van weaponstance mod gehoord? Met 1 knop switchen tussen wapens naar welke hand dan ook.HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:13:
[...]
Ja maar, maar dan heb ik mijn geliefde backstab niet meer
Betreft een shaman en het enigste waar hij jou mee helpt is stofhappenHTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:35:
[...]
Wacht even tot hij mij geholpen heeft, ik heb nog wat lastige dwergen waar ik vanaf wil bij een missie boven de wetlands, ik kan wel een invincible mage gebruiken
Als je op zenedar zit dan /w Heryo en ik kom je helpen (lv28 pala) moet die quest ook nog doen dus...HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:35:
[...]
Wacht even tot hij mij geholpen heeft, ik heb nog wat lastige dwergen waar ik vanaf wil bij een missie boven de wetlands, ik kan wel een invincible mage gebruiken
[ Voor 31% gewijzigd door Zaagmans op 03-05-2005 16:10 ]
- Ruud
Foutje, bedanktKaap schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:40:
[...]
Betreft een shaman en het enigste waar hij jou mee helpt is stofhappen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq