Ik werk voor een softwarebedrijf, en we hebben ook een serverruimte. Softwareupdates kunnen lokaal of in de code gechecked worden dus online testen is in principe niet nodig. Het online zetten van een 100mb update (meestal sowieso kleiner) duurt niet van 7 uur smorgens tot 13 uur smiddags. Het is mij dan ook een raadsel waarom dat serveronderhoud elke vrijdag nodig is.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:10:
HTT jij kan ook lekker zeiken heh, met MMO's heb je dit nou eenmaal en zeker in de begin fase is het een beetje zoeken naar de ideale setup, hierin is WoW eigenlijk al buiten mate gepolijst en stabiel, en als de airco in je server ruimte problemen geeft, gaan je servers moeilijk doen, dat heeft erg weinig met op het randje draaien te maken. Een ruimte vol servers is nou eenmaal aaan de warme kant.
Die airco dat was vanmorgen, er staat duidelijk bij 10 uur AM, after midnight is dat, niet PM. Die airco is dus allang verholpen. En enige updates over de reden van deze downtime heb ik tot nu toe nog niet kunnen lezen op de bijna compleet onbereikbare fora.
Ik ben dus niet heel vrolijk nee, als je dat bedoelt.