Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:36

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:10:
HTT jij kan ook lekker zeiken heh, met MMO's heb je dit nou eenmaal en zeker in de begin fase is het een beetje zoeken naar de ideale setup, hierin is WoW eigenlijk al buiten mate gepolijst en stabiel, en als de airco in je server ruimte problemen geeft, gaan je servers moeilijk doen, dat heeft erg weinig met op het randje draaien te maken. Een ruimte vol servers is nou eenmaal aaan de warme kant.
Ik werk voor een softwarebedrijf, en we hebben ook een serverruimte. Softwareupdates kunnen lokaal of in de code gechecked worden dus online testen is in principe niet nodig. Het online zetten van een 100mb update (meestal sowieso kleiner) duurt niet van 7 uur smorgens tot 13 uur smiddags. Het is mij dan ook een raadsel waarom dat serveronderhoud elke vrijdag nodig is.

Die airco dat was vanmorgen, er staat duidelijk bij 10 uur AM, after midnight is dat, niet PM. Die airco is dus allang verholpen. En enige updates over de reden van deze downtime heb ik tot nu toe nog niet kunnen lezen op de bijna compleet onbereikbare fora.

Ik ben dus niet heel vrolijk nee, als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Ik snap al het gemekker hier echt niet hoor...
Tis hier ondertussen net als op de wow-europe forums. Zodra die servers niet doen wat ze moeten doen dan begint iedereen te gillen en te krijsen dat ze ermee uitscheiden en dat ze het stijlloos vinden.
Ja het is misschien niet goed dat dit gebeurt... maar shit happens. Het zijn en blijven ook maar mensen bij Blizzard, en daar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt en gaan dingen kapot.

Wacht gewoon af, ik heb het idee (gewoon zomaar ff hoor) dat ze daar best hun best ervoor doen om de zooi weer draaiend te krijgen, en daar dus geen tijd hebben om al het gezeik van iedereen aan te horen. Laat staan dat ze er zin in hebben :/
HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:14:
[...]

Ik werk voor een softwarebedrijf, en we hebben ook een serverruimte. Softwareupdates kunnen lokaal of in de code gechecked worden dus online testen is in principe niet nodig. Het online zetten van een 100mb update (meestal sowieso kleiner) duurt niet van 7 uur smorgens tot 13 uur smiddags. Het is mij dan ook een raadsel waarom dat serveronderhoud elke vrijdag nodig is.

Die airco dat was vanmorgen, er staat duidelijk bij 10 uur AM, after midnight is dat, niet PM. Die airco is dus allang verholpen. En enige updates over de reden van deze downtime heb ik tot nu toe nog niet kunnen lezen op de bijna compleet onbereikbare fora.

Ik ben dus niet heel vrolijk nee, als je dat bedoelt.
10AM welke tijdszone? :)
En het jezelf afvragen waarom onderhoud de hele ochtend moet duren... ik denk dat hun *iets* meer servertjes hebben draaien dan jullie :) En dat ze ook *iets* gecompliceerder in elkaar zitten :)

[.edit]
Krijg ondertussen mooie Tomcat Jasper errors @ wow-europe.com :)
Tis goed kapot daar :P

[ Voor 49% gewijzigd door Ryceck op 02-05-2005 20:18 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Volgens mij loopt die post-tijd op de forums al sinds het begin niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Shit happends bij PC's he :)
heb het ook welles gehad dat de serverruimte 45 graden was omdat we vergeten waren de airco weer aan te zetten :+ ( of omdat er lekage was en er 10cm water in de serverruimte stond :P )
altijd lachen :)

maar misschien hebben ze het ZWAAR onderschat (naja, misschien :X ) heoveel spelers er WOW zouden gaan spelen...

en verder, ben het eens met ryceck, iedereen loopt maar te zeiken en bitchen...
Ga het zelf es allemaal beheren en op poten zetten!

Maar goed...

Wat is trouwens de prijs van Beastsalker Bindings? Heb een bod open staan van 27G, maar vond het nogal veel :X is het redelijk?

[edit]
Fooking hell! 280man in de que! pfff
ga es ff lekker allemaal NIET op bloodscalp spelen :P (j/k)

[ Voor 39% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-05-2005 20:20 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

altijd leuk dit world of warcraft naar world of whinecraft ^_~

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

He, twas al World of Gankcraft :P Anders gewoon Whine & Gankcraft? :D W&G 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 02-05-2005 20:23 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

maar ik wil ook niet lullig doen , een server hosten is ook niet zo 1 2 3 voor elkaar en zeker niet met een zooi spelers op 1 server , hoeveel zouden er op 1 realm kunnen . Ik denk zelf dat ze een nieuwe update er over aan het gooien zijn. Het valt me wel op dat het wel raar is dat ze hun servers voor de game niet gescheiden hebben met hun webservers. Ze zijn beide plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:23:
maar ik wil ook niet lullig doen , een server hosten is ook niet zo 1 2 3 voor elkaar en zeker niet met een zooi spelers op 1 server , hoeveel zouden er op 1 realm kunnen . Ik denk zelf dat ze een nieuwe update er over aan het gooien zijn. Het valt me wel op dat het wel raar is dat ze hun servers voor de game niet gescheiden hebben met hun webservers. Ze zijn beide plat
men kan niet gamen, iedereen van alle realms wil weten waarom, ddos op de webserver(s), webserver plat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

forums zijn down omdat er anders teveel mensen domme topics aanmaken over service enzo

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me iets af..

ik ben nu bij een vriend van me om WoW te installeren, en dan in te loggen met zijn '10 day guest pass' account, alleen de wow-europe site is nu down, en kan ik geen account aanmaken.

Is het nu illegaal om hier met mijn eigen account in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ligt eraan wie er op gaat spelen ;)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Ik kwam gisteren een lvl 34 rogue tegen in stranglethorn die iedereen probeerde te backstabben. Zijn fout was dat hij zo'n cockroach (ofzo) bij zich had die niet stealth kon worden.. je weet dan meteen waar ie zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Vast niet illegaal, maar alles ligt plat. Dus inloggen met jou gegevens werkt ook niet. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

quexy schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:30:
Ik kwam gisteren een lvl 34 rogue tegen in stranglethorn die iedereen probeerde te backstabben. Zijn fout was dat hij zo'n cockroach (ofzo) bij zich had die niet stealth kon worden.. je weet dan meteen waar ie zit ;)
Dan had hij nog geluk dat hij geen Krokolisk of Dino als pet had :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok, ik dacht dat alleen bepaalde realms down waren..

Ik lees op de wow-europe site dat het aan de air conditioning ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je een kip als huisdier haalt?

Zag er laatst iemand mee rondlopen, en om een kip als huisdier te hebben als zon enorme Tauren Warrior met een lekker lomp zwaard: Lijkt me heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, de wow site is nu ook uit de lucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
al'akir is sinds 2 uur 's middags al up :P
nu nog steeds, maar ik moet nog wat te eten zien te regelen :'(

edit: geert: prairy chicken is alliance only })

[ Voor 27% gewijzigd door Maegrim op 02-05-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn weer up volgens de nieuwsberichten kan alleen niet authenticaten nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Dames , vraag , ik heb nu nog 6 dagen tegoed van mijn 10 day pass , als ik nu me orginele cd key gebruik heb ik dan die maand + de resterende 6 dagen of begin gelijk me Free Month?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

je kunt kippen kopen op de raceway in 1k needles ;)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
eerst de 6 dagen, zou lullig zijn anders :D
Glorificationer schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:51:
je kunt kippen kopen op de raceway in 1k needles ;)
ah, dat klopt idd, prairy chicken kost maar 22 copper tho ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Maegrim op 02-05-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

yeah maar voor alliance is alles toch wat makkelijker : )

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
behalve questen, stomme overmacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Zie je wel dat dat airco verhaal dikke BS was :(

Ze zetten nu op het forum EN bij het nieuwsvenster als je WoW opstart dat alles nu weer online is, maar mooi dat ik niet kan inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk best wel het idee dat er in de american wow site meer tijd word gestoken dan onze europse.., netzoals er meer tijd in de alliance was gestoken dan de horde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:51:
eerst de 6 dagen, zou lullig zijn anders :D

[...]

ah, dat klopt idd, prairy chicken kost maar 22 copper tho ;)
Maar hij is wel voor Horde beschikbaar, heb er al iemand mee rond zien lopen :P Voor horde ook te koop bij de raceway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo met die kids-quest vanochtend lvl 30 geworden. Bij de Horde moet je als laatste quest, een 'hoofprint' van een belangrijke tauren warrior proberen te krijgen :)

Voor mij was het belangrijk gelijk op een PvE server te komen, ik heb sinds diablo II (oa. hardcore) de pest gekregen aan dat hele PvP, vooral als je dat net niet wil.
(Heb inmiddels wel wat honor-points btw.)

Verder zitten er achter elk van die characters op de realms gewoon mensen, die lekker aan het spelen zijn, dus dat overdreven gedoe van enkele mensen, gelijk spitten en opscene gebaren maken etc. Dan heb ik zoiets van, wat een zielige frust. Ga in m`n handen klappen, of zeg 'welkom'.
De echte krijger krijgt respect van z`n soortgenoten, en van z`n vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
waar haal je als horde zijnde de quest van de children's week?
en ligt het nu aan mij of zijn de loginservers down, nadat ze het einde van het probleem aankondigden :?

[ Voor 53% gewijzigd door memento__mori op 02-05-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draenor Down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, ik /spit ook op alle Allience die ik tegen kom, maar jah, bij mij is het een stukje RPen, Undead Priest... lekker sjagerijnig zijn en roggelen op voorbijgangers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn servertje is iig up.. Just to let you guys know.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:24:
mijn servertje is iig up.. Just to let you guys know.. ;)
....en weer down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Daar lijkt het op ja :(

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Volgens mij is er meer mis :/ Al'Akir is ook traag... Ik heb een ping van 15000 :P
Niet echt lekker... of me chello is weer aan het minderen...

Wilde ik eindelijk mn female-human-only begroeten :( helaas....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Skullcrusher down. Kan wel connecten maar m'n character lijst is leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-eagle schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:19:
Skullcrusher down. Kan wel connecten maar m'n character lijst is leeg :(
Same! Wij werden er net afgedonderd! Althans, mijn huisgenote kon nog ff spelen, maar ik was in een keer "ploep" weg .... we hadden ook tijdens een centaur quest in the Barrens dat er ergens thunder damage vandaan kwam. We gokten een Kolkar strormer die in de berg "vastzat", was vlak bij de boss die neergelgd moest worden (die vlak bij het kistje, waar je de sleutel van kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:38

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
de website is overigens weer down... gaat lekker daaro :P

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eur0fighter schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:13:
waar haal je als horde zijnde de quest van de children's week?
en ligt het nu aan mij of zijn de loginservers down, nadat ze het einde van het probleem aankondigden :?
In the valley of honour in orgrimmar zit t weeshuis....krijg je voor noppes zo een klein groen ventje mee....slaat nergens op. wel leuk.

geeft je drie quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 15:54
Wow begint nu best wel saai te worden. Steeds het zelfde doen is gewoon niet leuk meer. Ik ben nu level 49.5 en heb nog wat level 20 chars. Maar de fun is gewoon echt weg. Eerst was het gewoon echt leuk om al die quests te doen maar nu gewoon niet meer. Beetje zonde van me gamecards...

Het was wel een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackraid3r schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:56:
Wow begint nu best wel saai te worden. Steeds het zelfde doen is gewoon niet leuk meer. Ik ben nu level 49.5 en heb nog wat level 20 chars. Maar de fun is gewoon echt weg. Eerst was het gewoon echt leuk om al die quests te doen maar nu gewoon niet meer. Beetje zonde van me gamecards...

Geen last van! Jouw tekortkoming hehe :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
blackraid3r schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:56:

Dat zou ik ook hebben, maar daarom speel ik lekker rustig aan met m'n main char(nu lvl 36). En weet nog niet hoe lang ik speel als ik lvl 60 ben nu houd ik het nog wel ff uit.

Edit:
ik voel een extra dag aankomen, wel raar trouwens dat blizzard zegt dat alles is opgelost, maar de realms gaan up en kort daarna down. En skullcrusher is nog niet up geweest.

Ik had een patch voor booty bay meer op z'n plek gevonden als een stel kapote fans, of airco :P.

[ Voor 20% gewijzigd door Kevinp op 02-05-2005 23:04 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
kevinp schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:03:
[...]

Dat zou ik ook hebben, maar daarom speel ik lekker rustig aan met m'n main char(nu lvl 36). En weet nog niet hoe lang ik speel als ik lvl 60 ben nu houd ik het nog wel ff uit.

Edit:
ik voel een extra dag aankomen, wel raar trouwens dat blizzard zegt dat alles is opgelost, maar de realms gaan up en kort daarna down. En skullcrusher is nog niet up geweest.

Ik had een patch voor booty bay meer op z'n plek gevonden als een stel kapote fans, of airco :P.
Ik log net uit, toch nog een uurtje of 1,5 mee kunnen pakken vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ok, net het lameste ooit meegemaakt :P

Ik was in Westfall voor de orphan-q, toen ik een lvl 60 rogue zag. Ben zelf lvl 56 paladin, dus geen match zou je denken.... Nja, ik wilde toch graag proberen een duel met hem te houden. Dus ik spring wat rond hem, doe /greet /salute /nod enzo :P Hij kon mij niet aanvallen, aangezien WF niet contested is. Maarja, hij reageert niet :( Hij gaat zitten, dus ik neem aan dat hij uitlogt of even AFK gaat ofzo.

Dus ik wacht nog even. Nja, ik spam nog een beetje met emotes, maar vraag me af of hij er nog wel is. Dus ik ren naar hem toe, hit hem 1 keer en ren weer een paar meters terug. Mijn PvP staat nu aan, dus nu wil hij vast wel vechten. Dat dacht ik ieg. Unstealtht er inene een 2e lvl 60 rogue achter m'n rug :/ BAH :r Nja, ze attacken me samen... Dus ik doe Divine Shield en /no, maar ze gaan door.... Nja, dan maar /pity op beide rogues.

Pffff, wat was dat nep zeg :/ Die rogue had me toch ook in z'n eentje hoogstwaarschijnlijk kunnen verslaan? Ik wilde gewoon een good clean fight voor een keertje :/ Gewoon 1v1, een gevecht waar je ECHT een honor-kill mee kan verdienen... Maar nee, natuurlijk is dat niet leuk ofzo :? Begrijpt iemand deze mentaliteit? Nee, ik was niet aan het ganken of wat dan ook. Ik had ook niets van /rude of /spit gedaan...

Even later zag ik dat Sentinel Hill under attack was, dus ik ging daar naartoe, waar 1 rogue bezig was. Nja, er was nog een lvl 50 paladin ook, dus we springen samen op die rogue, wetend dat er een ander in de buurt was. Nja, die kwam dus ook nog, maar uiteindelijk zijn ze er beiden aangegaan. Met wat hulp van de guards natuurlijk. Wij kregen ieg meer CP met z'n 2tjes dan zij hadden gekregen met het doden van mij :D

Als iemand de acties van deze 2 vrolijke rogues kan verdedigen zou ik het knap vinden :P Jaja, oude truc, een verstopte rogue, maar ik vormde niet bepaald een VERSCHRIKKELIJKE bedreiging, wel? :/ Als ik nou een lvl 40 ging aanvallen... Maar ik ging met lvl 56 een lvl 60 aanvallen.... Die 2e had toch gewoon kunnen toekijken ofzo :? Ik vraag me af of het mogelijk is om nog triester te zijn dan die 2 figuren :P

[/rant]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Rogues zijn gewoon gankers. Allemaal. Op Skullcrusher is et niet meer veilig om een boot te nemen, je kan beter ff een Rune of Portals kopen en om een mage zoeken die je wil porten naar et andere eiland. Rest moet je dan ff vliegen.

[ Voor 73% gewijzigd door Jig op 03-05-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
maar ondertussen doet iedereen rustig eraan mee hier op dit forum... ik ben ook een aantal keer gegankt door lowlanders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ..... jij gaf de eerste tikken .... dan moet je de uitslag accepteren denk ik. Dan is het misschien niet een fantastische actie van hun kant, zelfs onnodig .... altijd uitkijken als je alleen bent .... het is gevaarlijk, en zo hoort het ook te zijn. Ik snap dat je pissed bent, maar lamer dan dat kan echt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:35:
Toch ..... jij gaf de eerste tikken .... dan moet je de uitslag accepteren denk ik. Dan is het misschien niet een fantastische actie van hun kant, zelfs onnodig .... altijd uitkijken als je alleen bent .... het is gevaarlijk, en zo hoort het ook te zijn. Ik snap dat je pissed bent, maar lamer dan dat kan echt wel!
Nja, dat ik de eerste tikken gaf > Ik wilde gewoon duidelijk maken wat ik wilde. Ik dacht > Misschien denkt hij dat ik hem alleen maar aan het pesten ben > Zo'n lekker HP-hapje dat voor hem op-en-neer springt. Maar ik had gewoon weg kunnen lopen, ik had /rude /spit /laugh kunnen doen en hij had er niets aan kunnen doen, het was eerst niet gevaarlijk. Het hele idee was juist DAT hij me zou aanvallen. En ik zou het absoluut niet erg hebben gevonden als hij me gewoon doodgemaakt had. Maar dat er een vriend stond te wachten tot ik iets deed en dat die ook gewoon meedeed > Nee, daar is niets aan :/ Die eerste rogue wist heus wel wat ik wilde, gewoon een 1v1 gevecht.

Tis niet dat ik op z'n HP aan het inhakken was terwijl hij AFK was oid. En 1 hit > Ik ben een prot/holy paladin met een wapen met een 1.6s snelheid > M'n hits doen zo'n 75 damage :D Ik liep na die hit meteen terug naar mijn plaats. Ik was gewoon aan het proberen honor terug in het honor-systeem te stoppen, maarja....

Echt pissed ben ik niet, ik ben degene die meer aan CP heeft gewonnen :D Maar ik vind het gewoon jammer dat het honor-systeem dit soort lameheid bevordert :/

[ Voor 9% gewijzigd door Okyah op 03-05-2005 07:26 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Op Frostwisper zijn er in ashenville altijd raids aan de gaan. Zo gisteravond ook weer. Erg leuk, twee groepen tegen over elkaar, uitdagen en matten. Helaas kom ik alleen niet toe aan questen in Astranaar, dat is met 1 of 2 niet te doen. Zelf ben ik inmiddels lvl26, ik schroom er niet voor om een lvl32 aan te pakken. (niet alleen hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:23:
hehe, ik /spit ook op alle Allience die ik tegen kom, maar jah, bij mij is het een stukje RPen, Undead Priest... lekker sjagerijnig zijn en roggelen op voorbijgangers :P
Ik heb een shit-macro :P

Ik ben 57 en dus potentieel farm doelwit van lvl 60 lui. Als ik dus geganked wordt door een lvl 60 als ik met een mob bezig ben of als ik gewoon door een group gepakt wordt dan spam ik die macro gewoon en vecht ik niet terug:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
/spit
/rude
/laugh
/spit
/spit
/rude
/rude
/laugh
/laugh
/golfclap
/spit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 18:25
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:45:
Weet iemand waar je een kip als huisdier haalt?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je in Westfall ook een kip kunt halen. Bij Saldean's Farm moet er een kip zijn die geregeld eieren legt - in je chatbox zie je dan een bepaalde tekst hierover. Dat ei kan je dan looten en even later heb je dan je kip :). Als ik de juiste werkwijze terug vind laat ik het wel weten :).

Edit: Dit was het, met dank aan Kev4h :)
In Westfall: /chicken een aantal keer naar een willekeurige kip en je begint een quest die Cluck! heet, dan moet je wat spul kopen en aan de kip geven en hij legt een ei voor je. Hiermee kan je je kip pet summonen.

[ Voor 22% gewijzigd door HellPunk op 03-05-2005 08:30 . Reden: toevoeging info ]

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ik last laatst dat in de nieuwe patch (weet niet of dat de amerikaanse versie is, of dat het ook al hier is), als je divine protection in een pvp gevecht aanzet, dat je dan je honor points verliest die je dat duel hebt opgebouwd ofzo, geld dat ook voor blessing of protection? Deze beschermt je nl alleen tegen fysieke aanvallen.

Had gisteren nog wel een beetje een gave pvp actie (vond ik zelf dan ;) ). Ik log in als ghost (er was die dag ervoor een raid in southshore en werd gaar van 2-3 min wachten voordat je kon resurrecten) en res mezelf. Ik ging naar het oosten richting Thoradins wall, beetje exploren. KOm ik een lvl30 orc shaman tegen en ik was op dat moment lvl27. WIlde hem in eerste instantie uit de weg gaan, maar zo'n stomme grizzly viel mij aan en stunde mij waardoor die shaman mij kon inhalen :/

Nja met die beer -en- die shaman op mij in aan 't hakken waren ging ik natuurlijk dood. En vlak daarna pakte een lvl30 night elf die shaman, hij was net te laat bij me om te helpen. Maarja ik resurrecten. Zie ik die shaman ook weer vlakbij en rende ook weer naar mij toe. Wij dus lekker 1vs1 pvp'en (die night elf was nergens meer te bekennen) en mijn mana raakte een beetje op (was immers net geressed) en wat denk je.......spawnt er in een keer weer die verdomde @#$#!@ grizzly beer die mij ook weer ging aanvallen (iedereen dacht zeker een rogue :o :+ ). Ik dacht "ff mooi niet he!" cast blessing of protection over mij heen, en nog net een heal, toen was mijn mana op. Maar heb de shaman alsnog te pakken gekregen.

maar daarna maakte die beer mij alsnog af :o

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:57:
Ik heb eigenlijk best wel het idee dat er in de american wow site meer tijd word gestoken dan onze europse.., netzoals er meer tijd in de alliance was gestoken dan de horde...
hallo? Alleen in de shaman is al meer tijd gestoken dan in de alliance :/

Gisteren voor het eerst in Uldaman geweest. Ging echt super goed! (ja tot de bossspawn aan het einde dan :|) Met een lvl 42 priest, 43 Rogue, 39 Druid en Warrior 42 er naar toe gegaan. Eindelijk mijn IAE eens goed kunnen gebruiken. We werden wel een paar keer gewiped maar dat was gewoon ongeluk met het wegrennen van bijna dooie mobs. Moeilijk om ze allemaal te 'containen'. Misschien toch maar eens Frost/Arc speccen dan. Aan het einde van de boss spawn was ieders mana op en werden we dus vet ingemaakt. Dus hebben we maar afgesproken om als we lvl 45 zijn, terug te gaan. Dat schijnt toch het level te zijn dat het goed lukt daar beneden.

Ik moet zeggen dat ik wel erg onder de indruk was van de rogue. Die pullde alles en dat ging uitstekend. MC, Sap en Sheep heeft ons door menig moeilijk gedeelte heen geholpen, maar bij het einde mocht het niet baten. :(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 14:53
Crashman schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:31:
Ik last laatst dat in de nieuwe patch (weet niet of dat de amerikaanse versie is, of dat het ook al hier is), als je divine protection in een pvp gevecht aanzet, dat je dan je honor points verliest die je dat duel hebt opgebouwd ofzo, geld dat ook voor blessing of protection? Deze beschermt je nl alleen tegen fysieke aanvallen.

Had gisteren nog wel een beetje een gave pvp actie (vond ik zelf dan ;) ). Ik log in als ghost (er was die dag ervoor een raid in southshore en werd gaar van 2-3 min wachten voordat je kon resurrecten) en res mezelf. Ik ging naar het oosten richting Thoradins wall, beetje exploren. KOm ik een lvl30 orc shaman tegen en ik was op dat moment lvl27. WIlde hem in eerste instantie uit de weg gaan, maar zo'n stomme grizzly viel mij aan en stunde mij waardoor die shaman mij kon inhalen :/

Nja met die beer -en- die shaman op mij in aan 't hakken waren ging ik natuurlijk dood. En vlak daarna pakte een lvl30 night elf die shaman, hij was net te laat bij me om te helpen. Maarja ik resurrecten. Zie ik die shaman ook weer vlakbij en rende ook weer naar mij toe. Wij dus lekker 1vs1 pvp'en (die night elf was nergens meer te bekennen) en mijn mana raakte een beetje op (was immers net geressed) en wat denk je.......spawnt er in een keer weer die verdomde @#$#!@ grizzly beer die mij ook weer ging aanvallen (iedereen dacht zeker een rogue :o :+ ). Ik dacht "ff mooi niet he!" cast blessing of protection over mij heen, en nog net een heal, toen was mijn mana op. Maar heb de shaman alsnog te pakken gekregen.

maar daarna maakte die beer mij alsnog af :o
over dat shield en die honour points.. lees het forum van blizz er maar op na dit is complete bull zou ook erg stom zijn want een paladin heeft daar best wel belang bij bij een shield.. meer als andere classes ( al sje het goed doet hoef je die echter bijna nooit te gebruiken maar moet je je zelf wel healen )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:31:
[...]

hallo? Alleen in de shaman is al meer tijd gestoken dan in de alliance :/

Gisteren voor het eerst in Uldaman geweest. Ging echt super goed! (ja tot de bossspawn aan het einde dan :|) Met een lvl 42 priest, 43 Rogue, 39 Druid en Warrior 42 er naar toe gegaan. Eindelijk mijn IAE eens goed kunnen gebruiken. We werden wel een paar keer gewiped maar dat was gewoon ongeluk met het wegrennen van bijna dooie mobs. Moeilijk om ze allemaal te 'containen'. Misschien toch maar eens Frost/Arc speccen dan. Aan het einde van de boss spawn was ieders mana op en werden we dus vet ingemaakt. Dus hebben we maar afgesproken om als we lvl 45 zijn, terug te gaan. Dat schijnt toch het level te zijn dat het goed lukt daar beneden.

Ik moet zeggen dat ik wel erg onder de indruk was van de rogue. Die pullde alles en dat ging uitstekend. MC, Sap en Sheep heeft ons door menig moeilijk gedeelte heen geholpen, maar bij het einde mocht het niet baten. :(
Ik heb gisteren met 5 Rogues de Stockade gedaan :D

Na een tijdje ging er iemand tussenuit, die hebben we toen vervangen door een lvl 25 dwarven druid, wat uiteindelijk wel handig bleek te zijn :')

4 Rogues a level 26-27 is echt té vet :D 4x Achter elkaar Whoosh als we samen in stealth gaan, en bij elke kamer die we tegenkwamen konden we 4 van de 5 enemy sappen voordat we gezamenlijk de laatste in mekaar tremden. En dan 1 voor 1 verder :P

We zijn wel een keer gewiped omdat er teveel gepulled werd en we niet gelijktijdig sap gebruikten, maar zolang je je priest goed beschermd is dit echt een verschrikkelijk fijne manier om te questen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

zou ook dom zijn als een shield invloed zou hebben op honour points.
ik bedoel paladin´s moeten het hebben van hun durability.
Pala´s doen de minste damage ingame, vandaar dat je nooit een tegenstander zomaar kunt neersabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:06:
[...]

Ik heb gisteren met 5 Rogues de Stockade gedaan :D

Na een tijdje ging er iemand tussenuit, die hebben we toen vervangen door een lvl 25 dwarven druid, wat uiteindelijk wel handig bleek te zijn :')
Hebben de Dwarfs een nieuwe class erbij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:45

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:16:
[...]

Blijkbaar :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:16:
[...]

Ja ja ja, priest bedoelde ik dus, jezus, al die magiers hou ik niet uit elkaar hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Even een vraagje over Paladins en PVP. Ik ben op dit moment mijzelf aan het specializen in Shield/1h swords. Dit doe ik omdat ik van mening ben dat de extra armor die ik krijg van het shield goed van pas komt tijdens PVP battles. Ook zoek ik items juist uit op voor de stamina / strength omdat als je goed wil vechten je toch sterk moet zijn toch?

of zit ik er grandioos naast

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb gisteren tijdens de downtime ook geprobeerd een nieuwe char aan te maken, zodat ik op een andere server iig nog kon spelen. Er werd gezegd ooit eens, dat je een char moest kiezen op basis van welke je er gewoon gaaf of leuk uit vond zien.

Aangezien ik nu niet meer voor horde kan kiezen, en de rest niet om aan te zien was is het maar weer een human geworden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Webgnome schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:28:
Even een vraagje over Paladins en PVP. Ik ben op dit moment mijzelf aan het specializen in Shield/1h swords. Dit doe ik omdat ik van mening ben dat de extra armor die ik krijg van het shield goed van pas komt tijdens PVP battles. Ook zoek ik items juist uit op voor de stamina / strength omdat als je goed wil vechten je toch sterk moet zijn toch?

of zit ik er grandioos naast
Nou, ik heb nog nooit een pala gespeeld, maar om goed te vechten moet je imo lening zijn en veelzijdig. Iemand die alleen maar op armor speelt is gewoon een tank, geen vechter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Tnx, die mod is idd erg handig. Hij onthoud de mining spots enz.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Zoiets heb ik dus ook gehad, was in TM, het was ff rustig en wou als lvl 51 priest een lvl 60 warior uitdagen voor een 1 vs 1. Dus we beginnen te vechten, heb al moeite zat met de duel komen ineens op afstand een roedel andere alliance eraan ( het was dichtbij southshore ) en wanneer ze bij me waren maken ze me finaal af, echt zooooooo flauw, het is toch veel toffer om ff toe te kijken wie er wint?

Echt zo'n alliance actie :>.

Edit: M'n laatste opmerking was natuurlijk om te stoken :p.

[ Voor 7% gewijzigd door QlimaX op 03-05-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

heeft niks met alience en/of horde te maken, puur met de speler die het poppetje bestuurd.

Als ik door heb dat het een duel is zal ik niet aanvallen, dit zie je echter niet altijd gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

QlimaX schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:32:
[...]

Zoiets heb ik dus ook gehad, was in TM, het was ff rustig en wou als lvl 51 priest een lvl 60 warior uitdagen voor een 1 vs 1. Dus we beginnen te vechten, heb al moeite zat met de duel komen ineens op afstand een roedel andere alliance eraan ( het was dichtbij southshore ) en wanneer ze bij me waren maken ze me finaal af, echt zooooooo flauw, het is toch veel toffer om ff toe te kijken wie er wint?

Echt zo'n alliance actie :>.
Behoorlijk flauw idd. Ik zou gewoon gaan zitten en kijken. Lijkt me best vet. Als mijn kant wint, naja, leuk, en als de enemy wint hoef ik niet bang te zijn want hij is waarschijnlijk toch te zwak om mij ook nog es aan te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 23-08 21:54
Gister lag eindelijk WoW op de deurmat (online besteld)
Zit er #$#%& geen cd3 in die doos maar wel 2x cd4................ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:30:
[...]

Nou, ik heb nog nooit een pala gespeeld, maar om goed te vechten moet je imo lening zijn en veelzijdig. Iemand die alleen maar op armor speelt is gewoon een tank, geen vechter :P
Maar een pala is toch nooit een goede vechter, dus je kunt je beter voor de volle 100% op tanken richten.

Ik zou dus voor AGI/STA gaan en STR/INT als verre 2e. AGI geeft je tenslotte een hogere AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Gremen schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:36:
Aangezien je em hebt gekocht probeer CD3 gewoon te downloaden, en als je em hebt geinstalleerd ga je even die leverancier bestellen.

Netzogoed vraag je iemand hier om een image voor je te maken en via een ftp oid op te sturen, die mount je en dan heb je je cd3, compleet legaal omdat je het spel gekocht hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Hidde op 03-05-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Laatst online: 15-08 13:12
QlimaX; wat zou jij doen als alliance, wachten wie er wint, of ze allebij afmaken en zo zorgen dat ze je niet terug kunnen pakken? (Niet alsin, corpserun / wachten voor mana terug etc etc..)

//edit:
Ik kan wel de image van cd3 maken voor dinges
:edit\\

[ Voor 16% gewijzigd door carefish op 03-05-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Gremen schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:36:
was de doos dan nog wel gesealed? ik zou er mee oppassen :P anders is je key dadelijk al in gebruik!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me zomaar af,
Hoeveel xp geven die nieuwe childrens week Qstjes dan ?

*(nog 100K te gaan)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:06:
4 Rogues a level 26-27 is echt té vet :D 4x Achter elkaar Whoosh als we samen in stealth gaan, en bij elke kamer die we tegenkwamen konden we 4 van de 5 enemy sappen voordat we gezamenlijk de laatste in mekaar tremden. En dan 1 voor 1 verder :P
!!!
Ik heb nog nooit gezien dat 2 rogues 2 enemies sappen, laat staan 4.
Wat is de truc daarvan ?

onderstaande ability heb je niet als level 25

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Je had een ability dat je 90% kans had dat je na het sappen terug naar Stealth ging, en de rest van de enemies niets doorhadden. Laatst deed een Rogue dat in Zul'Farrak, maar toen kreeg ie de 10% te pakken. Mochten we rennen voor ons leven...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:44:
Ik vroeg me zomaar af,
Hoeveel xp geven die nieuwe childrens week Qstjes dan ?

*(nog 100K te gaan)*
in totaal 650*5+1650=4900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:46:
[...]

Ik heb nog nooit gezien dat 2 rogues 2 enemies sappen, laat staan 4.
Wat is de truc daarvan ?

onderstaande ability heb je niet als level 25
We hebben allemaal sap, al sinds de vroege levels. We sneaken gezamenlijk een kamer binnen, wachten tot we allemaal achter een enemy staan, en gebruiken dan tegelijkertijd sap. Mits een beetje juist getimed gaan ze allemaal in stun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:34:
[...]

Tjonge Tjonge Tjonge zeg. Was een geintje, droogkloot }:|
Vergelijk je mij nu met een koe???

Ben een echte dwerg hoor ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:42:
die ogre zit gewoon op een timer hoor, is niet random. Kun je lezen in je chat channels als die tijd nadert. :)
Stitches is geen Ogre, het is een Abomination. Zoals die de Undercity bewaken. Hij is inderdaad level 35, maar slaat echt retehard. Ik heb 'em op level 40 proberen te soloen, forget it.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Jig schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:24:
Rogues zijn gewoon gankers. Allemaal. Op Skullcrusher is et niet meer veilig om een boot te nemen, je kan beter ff een Rune of Portals kopen en om een mage zoeken die je wil porten naar et andere eiland. Rest moet je dan ff vliegen.
Elke lvl 55+ is een ganker. Allemaal. Heeft niks met rogues te maken. Honour system heeft van iedereen een ganker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Hydra schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:04:
[...]

Stitches is geen Ogre, het is een Abomination. Zoals die de Undercity bewaken. Hij is inderdaad level 35, maar slaat echt retehard. Ik heb 'em op level 40 proberen te soloen, forget it.
Vind nog steeds jammer dat Stiches geen kill quest is als followup van de quest die hem spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

dwarf rogue is na de orc rogue wel 1 van de vaagste classes die je kan kiezen..

bedoel human rogue is begrijpelijk met +5 sword e.d., gnome omdat deze klein is .. maar dwarf.. te vaag

orc rogue... rest my case

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:24

The Legend

*Plop*

Heb nog steeds geen Honor Rank, heb ook nog maar 20+ HK's maar nog geen enkele CB, das toch wel raar?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Kaap schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:04:
[...]
Elke lvl 55+ is een ganker. Allemaal. Heeft niks met rogues te maken. Honour system heeft van iedereen een ganker gemaakt.
sadly but true.. doe het zelf ook .. normaal als ik iemand zie die 10 levels lager is dan ik , dan is et /wave en door rijden .. nu kill /spit en dan wegrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Okyah schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:18:
Ok, net het lameste ooit meegemaakt :P

...

Als iemand de acties van deze 2 vrolijke rogues kan verdedigen zou ik het knap vinden :P Jaja, oude truc, een verstopte rogue, maar ik vormde niet bepaald een VERSCHRIKKELIJKE bedreiging, wel? :/ Als ik nou een lvl 40 ging aanvallen... Maar ik ging met lvl 56 een lvl 60 aanvallen.... Die 2e had toch gewoon kunnen toekijken ofzo :? Ik vraag me af of het mogelijk is om nog triester te zijn dan die 2 figuren :P
Nou moet ik bekennen dit ook wel te doen :X

Al gaat het dan wel als volgt:
Ik loop lekker stealth door een gebied en zie een medespeler, meestal loop ik dan even naar m toe om te laten weten dat ik er ben. Als we eenzelfde kant op gaan loop ik zo in stealth ff mee, als ik dan een horde zie dan blijf ik dicht bij. Zodra ik ook maar 1 attack zie sta ik er naast te hakken.

Het hoeft dus geen val te zijn, maar meer een verdediging tactiek :)
Van het eigen team krijg je heel vaak een thx whisper, het andere team ziet het dan zoals jij het beschrijft.

Er zitten dus 2 kanten aan :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Laatst online: 11-04 18:57
Hydra schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:04:
[...]

komt ook omdat het een elite mob is (als ik me niet vergis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Binno schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:12:
sadly but true.. doe het zelf ook .. normaal als ik iemand zie die 10 levels lager is dan ik , dan is et /wave en door rijden .. nu kill /spit en dan wegrijden
Lekker makkelijk he, een excuus hebben.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

Hydra schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:22:
[...]

Lekker makkelijk he, een excuus hebben.
Hk = hk ...
butsj schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:20:
[...]

komt ook omdat het een elite mob is (als ik me niet vergis).
stitches is volgens mij geen elite, zo wordt ie nie aangegeven als je em aanklikt

[ Voor 44% gewijzigd door Binno op 03-05-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een pala is toch nooit een goede vechter, dus je kunt je beter voor de volle 100% op tanken richten.

Ik zou dus voor AGI/STA gaan en STR/INT als verre 2e. AGI geeft je tenslotte een hogere AC.
Je AC boost van +AGI is behoorlijk klein, en ook je increase in DPS is niet te vergelijken met +STR. De enige paladins die hardcore voor +AGI gaan zijn critladins. Volledig Retri gespecced, alle items met +AGI en +crit en hopen op die dubbel crit van SoC. Tegenovergestelde van tanks dus.

Over het algemeen geldt voor alle pallies:
+INT = survivability / holy damage spamming
+STR/AGI = melee dps

Voor de meeste Paladins is de beste gear +STA, gevolgt door +INT of +STR. Persoonlijk heeft +INT mijn voorkeur. +STA/STR is the gear-of-choice voor de meeste Retribution Paladins, aangezien zij metname gefocussed zijn op melee damage.+STA/INT voor Holy Paladins, aangezien zij vooral gefocussed zijn op holy damage spamming en healing (INT = meer mana, dus meer heals/attacks & INT = hogere crit kans op spells, muv SoC). Protection Paladins kunnen beide kanten opgaan, hangt van de rest van je talents af. Indien je voor een Holy Shield + Consecration build gaat (Prot/Retri: aka ultieme tank-build) heb je je mana hard nodig (elke 8-10 seconden HS+Cons spammen vreet enorm veel mana, maar je houdt wel aggro van meerdere mobs easily). Indien je voor een Prot/Holy build gaat is ook mana (dus INT) je vriend voor je heals, maar STR helpt je (extreem lage DPS) zeker omhoog.

Het hangt dus af van je speelstijl en je rol. STR voor melee DPS, STA voor HP, INT voor holy dps + healing. Zelf neem ik altijd twee sets mee tijdens mijn avonturen. Een set met +STA/INT en een set met +STA/STR. Kan je switchen afhankelijk van de situatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Laatst online: 11-04 18:57
Binno schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:33:
stitches is volgens mij geen elite, zo wordt ie nie aangegeven als je em aanklikt
hm ik heb maar even op thottbot gekeken en daar staat Stitches alleen bekend als een elite mob:
http://www.thottbot.com/?n=613303 (35+ = elite)
edit: http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=412 (staat ook elite :))

Gisteravond Sunken Temple (of terwijl The Temple of Atal'Hakkar) maar weer eens gedaan, ben daar nu 3 of 4 keer geweest maar het blijft een doolhof voor mij.
Helaas geen leuke drops voor mij, vanavond hopelijk lvl56 proberen te halen.
Questen gaat niet zo lekker op pvp servers, laatste tijd samen met guildmate samen ge-quest en dat gaat al beter, in je eentje moet je het al helemaal niet proberen :/

[ Voor 6% gewijzigd door butsj op 03-05-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Binno schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:12:
[...]

Als ik een orc zie die veel lager is dan mij vind ik het veel te makkelijk om ze te pakken. Voor hetzelfde geld zijn er meer. Ik gebruik meestal localdefense om mijn teammates erop te wijzen dat er orcs rondlopen. Die stealth die ik dan nog heb (en behoud, omdat ik niet aanval) is heel nuttig om ze te volgen en in de gaten te houden. De localdefense weet dan niet alleen dat er orcs zijn, maar ook hoeveel, welk level, en waar ze heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Waarom spit doen als je iemand heb doodgemaakt. Gewonnen is gewonnen, wat voor eer valt er dan nog te halen bij iemand. "Woohoo, I'm a big boy, I can spit." Hip.

Binno -1 interessant

Honour gebeuren maakt het community gevoel een stuk minder leuk, want mensen hebben nu echt de stomme mentaliteit van een kill is een kill en omdat iedereen er een is word ik ook maar een *$&hole.

Stitches is cool. Toen ik in darkshire moest questen als lowlevel was Stitches echt de angst van elke party. Nu rij ik af en toe om door darkshire alleen maar om die lelijke bruut nog een keer te zien. Ik mis hem wel een beetje.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Yellow|A schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:47:
Waarom spit doen als je iemand heb doodgemaakt. Gewonnen is gewonnen, wat voor eer valt er dan nog te halen bij iemand. "Woohoo, I'm a big boy, I can spit." Hip.

Binno -1 interessant

Honour gebeuren maakt het community gevoel een stuk minder leuk, want mensen hebben nu echt de stomme mentaliteit van een kill is een kill en omdat iedereen er een is word ik ook maar een *$&hole.

Stitches is cool. Toen ik in darkshire moest questen als lowlevel was Stitches echt de angst van elke party. Nu rij ik af en toe om door darkshire alleen maar om die lelijke bruut nog een keer te zien. Ik mis hem wel een beetje.
cant agree more. Het is elke dag wel feest met mensen die menen dat ze leuk zijn en stoer als ze spitten. Dat je iemand in zijn gezicht spit als ie nog leeft ok dat kan (uitdagen ) maar iemand spitten nadat ie dood is? Mwa enkele keer doe ik het als meneer/mevrouw een beetje hoger is als mij maar over het algemen loop ik gewoon weg. Een enkele kniel ik zelfs maar dat is wel heel zelden

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno -1 interessant

Voor mij was dat Mor'Ladim. Ben je vrolijk wat van die skeletal healers aan het killen, heb je opeens een 35 elite in je nek hangen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Stitches is inderdaad een elite nu.

Was die voorheen ook al, alleen stond dat niet in zijn naam.
Trouwens is stiches volgens mij geen 35 elite maar eerder een 40 of hoger elite.
Had namelijk de grootste moeite om hem af te maken op level 45.
300 hits elke klap is niet echt fun :)

Ben nu een 29 mage dus zit nog net in dat gebied voor een paar questjes.
Kwam er op de harde manier achter waar stiches nu echt spawnt :P
was namelijk afk gegaan bij die oude man abercombe ofzo :)

kwam terug van het eten en stond op de graveyard met als regels in mijn combat log:
Stitches crits you for 442
Stitchet hits you for 325

zoveel hp heb ik nou net niet :) met als gevolg

you died.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Binno -1 interessant

Ik vond het wel vet dat de town cryer liep te yellen dat iedereen moest verzamelen bij het dorpsplein om het dorp te verdedigen :P Maar als ik het goed begrijp is dit dus een product van die ouwe gek in het schuurtje bij de raven graveyard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:01:
Stitches is inderdaad een elite nu.

Was die voorheen ook al, alleen stond dat niet in zijn naam.
Trouwens is stiches volgens mij geen 35 elite maar eerder een 40 of hoger elite.
Had namelijk de grootste moeite om hem af te maken op level 45.
300 hits elke klap is niet echt fun :)

Ben nu een 29 mage dus zit nog net in dat gebied voor een paar questjes.
Kwam er op de harde manier achter waar stiches nu echt spawnt :P
was namelijk afk gegaan bij die oude man abercombe ofzo :)

kwam terug van het eten en stond op de graveyard met als regels in mijn combat log:
Stitches crits you for 442
Stitchet hits you for 325

zoveel hp heb ik nou net niet :) met als gevolg

you died.
Vaag, ik zie hem altijd bij dat Hunter's camp langs de weg waar je naar het zuiden naar STV gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno

Binno

. .. ... ....

butsj schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:45:
[...]

hm ik heb maar even op thottbot gekeken en daar staat Stitches alleen bekend als een elite mob:
http://www.thottbot.com/?n=613303 (35+ = elite)
edit: http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=412 (staat ook elite :))

Gisteravond Sunken Temple (of terwijl The Temple of Atal'Hakkar) maar weer eens gedaan, ben daar nu 3 of 4 keer geweest maar het blijft een doolhof voor mij.
Helaas geen leuke drops voor mij, vanavond hopelijk lvl56 proberen te halen.
Questen gaat niet zo lekker op pvp servers, laatste tijd samen met guildmate samen ge-quest en dat gaat al beter, in je eentje moet je het al helemaal niet proberen :/
kan zijn dat nu ie als elite aangegeven maar toen ik in die lvl range zat, en je klikte em aan dan gaf ie geen elite tekentje aan (sloeg wel als een elite idd)

en ST couldnt agree more.. laatst hlf uur voor force feld gestaan en we afvroegen waarom er maar 1 doorkon waren we 1 miniboss vergeten :(

en voor de mensen stitches wtf ?? wies dat Clicky

[ Voor 15% gewijzigd door Binno op 03-05-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

klopt, voorheen stond er ook niet bij dat die elite is.

En klaarblijkelijk spawnt stitches bij die abercombe.
dacht eerder dat die spawnde op de weg. maar ging toch echt dood door stitches in dat hokje van die man.
En no way dat je stitches zo lang achter je aan kan hebben als je hem aggro´ed vanaf de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Webgnome schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:04:
[...]

over dat shield en die honour points.. lees het forum van blizz er maar op na dit is complete bull zou ook erg stom zijn want een paladin heeft daar best wel belang bij bij een shield.. meer als andere classes ( al sje het goed doet hoef je die echter bijna nooit te gebruiken maar moet je je zelf wel healen )
kan op 't moment t forum niet op (zit op mijn werk). Maar ik meende dat zoiets in de patch releases stond.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Over die vallen met rogue's, heb het zelf ook vaak meegemaakt en ik ben zelf rogue :P. Laatst stond een warrior van een afstand naar mij te spitten enzo, ik ga stealth erheen, cheapshot hem en ja hoor, 2sec later had ik zelf een cheapshot aan me broek hangen. Eigenlijk wist ik het wel, meestal heb je het wel door als mensen je proberen te lokken en dan kan je ook wel snappen dat ze een rogue langs zich hebben.

Wat vinden jullie trouwens van TM (tarren mill) raids? Persoonlijk vindt ik het niet zo'n geweldige raids, zeker voor rogue's. Horde en alliance lopen maar een beetje spells over te gooien, af en toe durft een warrior wat verder te komen en dan pak je hem als rogue. Het is gewoon een op en neer festijn waar weinig wordt gekilled. Verder zijn de guards van TM wel 100x beter als die van SS.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)