Die ga ik aanhouden denk ikPacinoAllstars schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:42:
[...]
hiermee haal je mass critics. Wat is jouw build dan?
Het is gewoon een 30,8,13 build.
Verwijderd
Geloof me, jij staat hoog op mn shitlist. Triest ben je wel een beetje..-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:45:
[...]
wow != reallife
next
[...]
denk wat je wil, ik pak ze alleen als ik ze onderweg tegenkom, ik ga niet in stealth wachten tot iemand van 10+ lvls lager half dood is om hem te 1 shotten, of samen met mijn high lvl guildies lowbies hunten.
in WoW => nice guys finish last
en zolang het honour systeem niet veranderd, zal dit zo blijven. lame? ja, maar ach,
ik troost mezelf met de gedacht dat die lowbie mischien een alt is van die high lvl lamer die mij ook gankte
geloof me, ik had nooit gedacht dat ik zoveel zou gaan ganken, maar het feit dat je gewoon gelamed en ge cc'd wordt (en dathet nog beloond wordt ook) is gewoon triest
en aangezien ik geen zin hebt om een pve opnieuw te beginnen, join them.
hou ook een shitlist bij, welke ik af en toe een beetje afga als ik met mijn main door bepaalde gebieden loop, soms switch ik zelfs direct naar mijn main om terug te grieven.
Blizzard doet er geen reet aan, dus moet je het zelf doen
Ik ga binnenkort ook op avontuur uit in orcland, gewoon om te kijken of het me lukt er een paar aan te pakken. Ik werd onlangs bijna door 2 of 3 lvl 30/32 shamans gepakt, ze konden donders goed zien dat ik toen 'maar' level 24 was en dat het dus geen echte strijd zou zijn. Desondanks probeerde hij het toch, de lul. Vanish was mijn redding.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:00:
[...]
Geloof me, jij staat hoog op mn shitlist. Triest ben je wel een beetje..
Ik ga zodra ik die toxic revenger heb maar eens scouten in de contested zones op kalimdor, als het foutloopt heart ik me wel weer naar huis. Eerst maar eens een dikke voorraad heavy bandage en potions inslaan
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:00:
[...]
Geloof me, jij staat hoog op mn shitlist. Triest ben je wel een beetje..

ik ben niet degene die low lvls farmed voor een miezerige honour bijdrage
wel leuk dat je kan zien dat ik triest ben (ook al is het maar een beetje) aan 3 posts die ik maak
lees mijn posts in het hele topic reeks er eens op na, geeft je mischien wat meer inzicht.
@hieronder
inderdaad het is een spelletje, en waar zeg ik dat het burgeroorlog is? ik zeg enkel dat als ik gepakt wordt, herhaaldelijk, ik mij afreageer op de eerste de beste.
[ Voor 50% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2005 14:13 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Lul niet zo slap man, tis een spelletje, geen burgeroorlog.-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:08:
[...]
ga maar klagen bij je high lvl alliance vrienden, they made me
Ik heb van wat ik tot nu toe heb meegemaakt nog maar weinig alliance gezien die op ganktoer gingen, terwijl ik toch geregeld horde in ons gebied tegenkom. En vaak pakken ze de zwakkeren aan, want zodra er eentje aankomt die gelijk geleveled is kiezen ze het haze (in shaman geval wolven) -pad.
Het is alsof de algemene belevenis is dat horde bedoeld is om alliance leden dwars te zitten. Op die manier werkt je de gedachte dat de orcs het kwaad zijn dat uitgedreven moet worden wel in de hand ja. Ik heb 1 keer een raid meegemaakt op Crossroads, en in plaats van een gelijk gevecht aan te gaan toen ze ons zagen komen stonden ze netjes te wachten en door ons heen te rennen tot ze minimaal een 2:1 Horde-Alliance ration hadden alvorens aan te vallen. Zo is er ook geen lol meer aan, val dan 1:1 aan.
Vandaag of morgen start ik nog eens een rogue guild. We nemen van de 40 man raid 5 paladins mee, en de rest gaat achter die paladin's sneaken. Als we dan horde tegenkomen zijn ze vast geneigd om te denken van, 'oh, die paar pally's maken we zelf wel even in' en als ze daar dan mee bezig zijn komen de andere 35 rogue's uit hun stealth. Dan krijg je pas een leuke raid
[ Voor 71% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-05-2005 14:15 ]
Waar vind ik die mod?-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:45:
[...]
loop de quests af, skin alle beasts, mine alle veigns (gatherer mod is handig)
Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing
Ik vraag me alleen af of je een rogue was geweest als 'ie niet zo'n goeie pvp'er was ...HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:53:
Ik wil een complete crit/agility build hebben met de rest in stealth, een sneaky killer zijn spreekt me wel aan.
Verwijderd
Tja nix tegen jou persoonlijk maar als een rogue geganked wordt denk ik meteen: Net goed! Rogues zijn naar mijn idee 80% van de veroorzakers van die laffe kills in PvP. Voor het killen van horde rogues maak ik ook graag een uitzondering op mijn persoonlijke principes. Hoog of laag level maakt niet uit (oftewel, die gaan dus allemaal dood)HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:04:
[...]
Ik ga binnenkort ook op avontuur uit in orcland, gewoon om te kijken of het me lukt er een paar aan te pakken. Ik werd onlangs bijna door 2 of 3 lvl 30/32 shamans gepakt, ze konden donders goed zien dat ik toen 'maar' level 24 was en dat het dus geen echte strijd zou zijn. Desondanks probeerde hij het toch, de lul. Vanish was mijn redding.
Ik ga zodra ik die toxic revenger heb maar eens scouten in de contested zones op kalimdor, als het foutloopt heart ik me wel weer naar huis. Eerst maar eens een dikke voorraad heavy bandage en potions inslaan
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 14:17 ]
Verwijderd
Ik begin nu pas met WoW retail, deed hiervoor mee aan de beta.
Het valt me alleen op dat het heel erg leeg is als je begint met level 1, vergeleken met de beta..
Komt dat doordat niemand meer level 1 is? Het is echt verlaten in elwynn forest op de bloodscalp realm bijvoorbeeld ;]
Het valt me alleen op dat het heel erg leeg is als je begint met level 1, vergeleken met de beta..
Komt dat doordat niemand meer level 1 is? Het is echt verlaten in elwynn forest op de bloodscalp realm bijvoorbeeld ;]
Ik heb de PVE heel erg overwogen, de reden dat ik voor PVP koos is dat ik de rogue uit de verhalen (onder andere op de wow site) zo ongelofelijk vet leek, en op een PVE is een rogue een beetje waardeloos. Ik vind PVE nog steeds een geweldig alternatief om lekker te questen, maar toch vind ik de spanning van een PVP server af en toe wel fijn. Ook de random spawn (35 elite ogre) die opeens darkshire kwam bezoeken, zulke dingen maken het vet. Misschien ben ik van nature ook wel een sneakerd, ik weet het niet, maar ik kan je nu wel al zeggen dat ik niet meer zonder stealth zou willen spelen in de wereld van Warcraft, vind het een veilig gevoel in een onveilge wereld (vooral in contested gebied) dat ik er even tussenuit kan knijpen als het me te gortig word.QlimaX schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:13:
[...]
Ik vraag me alleen af of je een rogue was geweest als 'ie niet zo'n goeie pvp'er was ...
lul zelf niet zo slap en roll eens een horde, zeldfe laken en pakHTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:09:
[...]
Lul niet zo slap man, tis een spelletje, geen burgeroorlog.
Ik heb van wat ik tot nu toe heb meegemaakt nog maar weinig alliance gezien die op ganktoer gingen, terwijl ik toch geregeld horde in ons gebied tegenkom. En vaak pakken ze de zwakkeren aan, want zodra er eentje aankomt die gelijk geleveled is kiezen ze het haze (in shaman geval wolven) -pad.
Het is alsof de algemene belevenis is dat horde bedoeld is om alliance leden dwars te zitten. Op die manier werkt je de gedachte dat de orcs het kwaad zijn dat uitgedreven moet worden wel in de hand ja. Ik heb 1 keer een raid meegemaakt op Crossroads, en in plaats van een gelijk gevecht aan te gaan toen ze ons zagen komen stonden ze netjes te wachten en door ons heen te rennen tot ze minimaal een 2:1 Horde-Alliance ration hadden alvorens aan te vallen. Zo is er ook geen lol meer aan, val dan 1:1 aan.
Vandaag of morgen start ik nog eens een rogue guild. We nemen van de 40 man raid 5 paladins mee, en de rest gaat achter die paladin's sneaken. Als we dan horde tegenkomen zijn ze vast geneigd om te denken van, 'oh, die paar pally's maken we zelf wel even in' en als ze daar dan mee bezig zijn komen de andere 35 rogue's uit hun stealth. Dan krijg je pas een leuke raid
Crossroads = Horde gebied. logisch dat je daar outnumbered bent
waarom denk je dat als UC of Orgri geraid wordt er minimaal 2 a 3 volledige raid groups gemaakt worden?
Mja, maar ik vind het iets eerbaarder dat ik het wel in mijn eentje doe, en niet met een groep. En je zal mij niet low level gastjes zien pakken alleen maar voor de score (Die je daar dus niet van krijgt.)Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:15:
[...]
Tja nix tegen jou persoonlijk maar als een rogue geganked wordt denk ik meteen: Net goed! Rogues zijn naar mijn idee 80% van de veroorzakers van die laffe kills in PvP. Voor het killen van horde rogues maak ik ook graag een uitzondering op mijn persoonlijke principes. Hoog of laag level maakt niet uit (oftewel, die gaan dus allemaal dood)
Het is mij niet eens om de honour te doen, die paar kills die ik van plan ben te maken gaan me nog niet eens rank 2 opleveren. Mij is het om de lol te doen, kijken of mijn rogue ook echt kan wat ik graag zou willen kunnen.
Verwijderd
In eerdere delen van dit forum heb ik wat kunnen lezen over de combinatie Teamspeak en WOW. Kan het nu wel of niet?
Hoe zijn de ervaringen op dit moment met Teamspeak in WOW ( we zijn immers enkele maanden verder)?
Ik wil een eigen Teamspeakserver opzetten op dezelfde PC als waar Wow draait. Is dat verstandig?
( P42,8GHZ, mem1,2 gig, internetverbinding 3m kbits en met 4 a 5 man gebruik van maken)
Hoe zijn de ervaringen op dit moment met Teamspeak in WOW ( we zijn immers enkele maanden verder)?
Ik wil een eigen Teamspeakserver opzetten op dezelfde PC als waar Wow draait. Is dat verstandig?
( P42,8GHZ, mem1,2 gig, internetverbinding 3m kbits en met 4 a 5 man gebruik van maken)
Verwijderd
die ogre zit gewoon op een timer hoor, is niet random. Kun je lezen in je chat channels als die tijd nadert.HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:18:
[...]
Ik heb de PVE heel erg overwogen, de reden dat ik voor PVP koos is dat ik de rogue uit de verhalen (onder andere op de wow site) zo ongelofelijk vet leek, en op een PVE is een rogue een beetje waardeloos. Ik vind PVE nog steeds een geweldig alternatief om lekker te questen, maar toch vind ik de spanning van een PVP server af en toe wel fijn. Ook de random spawn (35 elite ogre) die opeens darkshire kwam bezoeken, zulke dingen maken het vet. Misschien ben ik van nature ook wel een sneakerd, ik weet het niet, maar ik kan je nu wel al zeggen dat ik niet meer zonder stealth zou willen spelen in de wereld van Warcraft, vind het een veilig gevoel in een onveilge wereld (vooral in contested gebied) dat ik er even tussenuit kan knijpen als het me te gortig word.
Teamspeak is goed te gebruiken met WoW. Zou ook niet weten waarom niet?? Ik gebruik het iedere dag en nooit geen problemen of zo.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:31:
In eerdere delen van dit forum heb ik wat kunnen lezen over de combinatie Teamspeak en WOW. Kan het nu wel of niet?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 14:43 ]
Hij was wel verdomd sterk. Meer dan 3 meppen had ik niet nodigVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:42:
[...]
die ogre zit gewoon op een timer hoor, is niet random. Kun je lezen in je chat channels als die tijd nadert.
Ja hoor dat kan goed. Het een heeft NIKS met het ander te maken behalve dan dat wat er over Teamspeak gesproken wordt over WOW gaat. Zelf heb ik voor mijn guild een Ventrilo server opgezet klik. Deze server is de free versie van ventrilo waarbij er maar 8 man maximaal op de server kunnen. Dat vind ik persoonlijk meer als genoeg want anders trekt ventrilo mijn hele verbinding weg.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:31:
Over het algemeen kan men stellen dat het dataverbruik tussen de 2 en 4 kilobyte per gebruiker ligt als deze praat. Dat kan echter verschillen als men andere codecs gebruikt. De pc specs boeien niet voor ventrilo want het trekt geen tot weinig resources. Ik ga er vanuit dat dit met teamspeak niet anders is.
Een probleempje met ventrilo en wow is dat als ik alt-tab van wow naar windows ik kraak als de ziekte ga ik weer terug dan is het over maar soms blijft het bestaan en dat is niet leuk !
[ Voor 8% gewijzigd door Webgnome op 02-05-2005 15:01 ]
Verwijderd
Toch denk ik dat ik die gast gelijk geef .... over het algemeen dan! Natuurlijk is niet iedereen hetzelfde, maar inderdaad, als ik een rogue zie sneuvelen, dan denk ik ook vaak "en terecht, jij gniepig ter***ventje"HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:20:
[...]Mja, maar ik vind het iets eerbaarder dat ik het wel in mijn eentje doe, en niet met een groep. En je zal mij niet low level gastjes zien pakken alleen maar voor de score (Die je daar dus niet van krijgt.)
Het is mij niet eens om de honour te doen, die paar kills die ik van plan ben te maken gaan me nog niet eens rank 2 opleveren. Mij is het om de lol te doen, kijken of mijn rogue ook echt kan wat ik graag zou willen kunnen.
Helaas speelt niet iedereen zoals jij. Gister op Tyralyon, ik was aan het questen met mijn lvl 15 Tauren Shaman .... Alliance was Crossroads aan het raiden, echt overspoelt met Alliance, er was bijna geen Horde te bekennen, echt een flinke minderheid. Dus over het algemeen waren ze guards aan het pakken en met z'n 10-en op enkel Hordes aan het meppen.
Dan denk ik, hoe simpel moet je zijn wil je daar plezier uit halen. Kennelijk heel simpel, ik wordt er geeneens pissig om of zo, is voor mij alleen maar reden genoeg om nog minder PvP te spelen tussen al die kinderen. Kennelijk is het Diablo II gehalte van het spel toch redelijk hoog, PvP is zo Arcade als maar zijn kan, heeft echt niets met RPG te maken. Maar dat heb je, als veel mensen het spel komen, dan is "het volk" aanwezig, aka "de massa" .... en die zijn nu eenmaal simpel.
En als je er wat van zegt, dan "moet je maar op een PvE server gaan spelen" (wat ik al doe), want dat is stoer om te zeggen. Ik moet er wel om lachen, kijk je kan te serieus zijn, maar ik haal mijn plezier niet uit dit soort simpelheid.
Dan had je een nieuwe server moeten kiezen, en niet eentje die er vanaf dag 1 al is.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:15:
Ik begin nu pas met WoW retail, deed hiervoor mee aan de beta.
Over het PvP server verhaal, ik ben het eindelijk goed zat, ga me voorlopig richten op mijn nieuwe char op een PvE server.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
ik ben zelf alliance, maar ik vind alliance die proberen low lvls te ganken @ Crossroads even triest. Aan de andere kant zijn het dus wel de horde die tot aanval over gaan, want anders is er niets aan de hand. Als niemand ze dus aanvalt, hebben ze ook geen lol en gaan ze toch wel weg.
Ik hoop dat zodra battlegrounds werkt iedereen die eigenlijk op Diablo 2 thuishoort daar dan gaat zitten. Hordes gewillige honour slachtoffers dus eindeloos plezier voor mensen die dat willen, handig. Worden Southshore en crossroads tenminste weer questbaar qua lag.
Je hebt %&$holes aan allebei de kanten, maar als dat voor je reden genoeg is om zelf net zo erg te worden, good luck your gonna need it. Karma is niet hip als je aan verkeerde kant van een weegschaal staat en je komt op de shitlist van het universum
Je hebt %&$holes aan allebei de kanten, maar als dat voor je reden genoeg is om zelf net zo erg te worden, good luck your gonna need it. Karma is niet hip als je aan verkeerde kant van een weegschaal staat en je komt op de shitlist van het universum
[ Voor 33% gewijzigd door Yellow|A op 02-05-2005 14:56 ]
|{ brrr }] |
Verwijderd
gistern een guild raid gehouden op TB. was een ramp, maar wel leuk.
gebeurde iets heel vreemds echter...ik viel eerst door de wereld, en toen ik weer in de wereld kwam bleef ik een paar meter boven de grond door de zone heen vliegen. Wel een mooi uitzicht overigens.
Was wel heel bizar verder...ik vloog door bergen heen enzo. Toen disconnecte wow mij, en toen ik er terug in kwam stond ik weer met beide benen op de grond. heeeel vreemd allemaal.
heb net de Lightforge Belt in GZ gekocht voor 75g. In IF is ie 89-100.
De bracers zijn wat goedkoper (65-100g) maar ik wil liever Valor bracers (90-100g) want zit toch geen INT op die dingen.
;-; zat ik maar op jou server.Net was ik even in Gadgetzan AH, en drukte op "rare" en dan search, had armor nodig. Zie ik daar een lightforge belt staan. 18g30 bid, 30BO. Ik vraag snel in me guild of dat duur is, hun zeiden nee. En meteen riepen ze BO BO BO!!! Dus nu heb ik alvast de LF belt, als bijna 48 pally, wil ik toch voor gaan @ lvl 52....
Aangezien deze belts in ironforge 40bid en 70BO zijn, was dit niet zo heel duur...
heb net de Lightforge Belt in GZ gekocht voor 75g. In IF is ie 89-100.
mjaVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:52:
ik ben zelf alliance, maar ik vind alliance die proberen low lvls te ganken @ Crossroads even triest. Aan de andere kant zijn het dus wel de horde die tot aanval over gaan, want anders is er niets aan de hand. Als niemand ze dus aanvalt, hebben ze ook geen lol en gaan ze toch wel weg.
ik denk ook dat dat te maken heeft met de nieuwe uitgaven enkele weken terug
een vriend van me heeft deze ook gekocht (eerste mmo ooit voor hem) en hij viel inderdaad (denk per ongeluk met zjin pet) als lvl 16 zijnde een paar lvl 26 mages aan in xr
veel nieuwe mensen lezen niet in op de materie en weten dus ook niet waar en wanneer je pvp flagged bent/wordt
toen ik voor het eerst naar badlands ging te voet, moest ik door low lvl alliance gebied heen rennen, de meeste spelers daar gingen ook asap uit de weg, terwijl ik ze dus kon doen zolang ze mij niets deden.
op zich is de pvp inderdaad redelijk arcade, hoevel ik op dit moment nog steeds vind dat het spel het van de instances moet hebben en niet de mass pvp
las dat volgende content patch, battlegrounds komt, ik wacht daar met smart op in ieder geval
ach volgens mij kwam ik al op de shitlist van het universum op het moment dat ik shaman rolldeYellow|A schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:53:
Ik hoop dat zodra battlegrounds werkt iedereen die eigenlijk op Diablo 2 thuishoort daar dan gaat zitten. Hordes gewillige honour slachtoffers dus eindeloos plezier voor mensen die dat willen, handig. Worden Southshore en crossroads tenminste weer questbaar qua lag.
+ ik ben tauren, lekker makkelijk te targeten
[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2005 15:03 ]
Zal eens kijken of ik die screenies nog heb van die 6 lvl 45+ Alliance gasten die me elke keer mepte bij BB. (ben lvl 44)
Moest die buccaneers quest doen en de "up the sunff" quest. Dus ik zat lekker dichtbij de weg. Fokking 10+ keer dat 2 of meer alliance van hun kut knol afstapte alleen om mij te meppen en dan weer verder rijden!!
Alliance stoer my ass!! Aan allebei de kanten zal het "cs kiddy" gehalte net zo hoog zijn!
[ Voor 3% gewijzigd door Muppet op 02-05-2005 15:12 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
natuurlijk het is echt niet zo dat alleen de 'evil' mensen horde kiezen als faction. Je kunt dat van je eigen faction toch nooit zeggen, omdat je zelf nooit het slachtoffer bent van je eigen faction op die server.
Ach maar dat licht momenteel niet aan de alliance, of eigenlijk wel. Maar volgens mij is BB buged. Alle guard zitten in het water en doen niks. Wat gebeurd er, ene uur alliance de baas in BB andere uur Horde.Muppet schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:12:
[...]
Zal eens kijken of ik die screenies nog heb van die 6 lvl 45+ Alliance gasten die me elke keer mepte bij BB. (ben lvl 44)
Moest die buccaneers quest doen en de "up the sunff" quest. Dus ik zat lekker dichtbij de weg. Fokking 10+ keer dat 2 of meer alliance van hun kut knol afstapte alleen om mij te meppen en dan weer verder rijden!!
Alliance stoer my ass!! Aan allebei de kanten zal het "cs kiddy" gehalte net zo hoog zijn!
Verder zijn er ook nog veel stomme mensen aanwezig. Net kwam ik een hunter tegen 3 lvl's lager. Ik had geen zin om hem te killen. Maar wat doet hij, hij schiet op mij. Ja dat laat ik niet over me heen gaan, dus ik charge hem, en sla hem ff dood
Verder haat ik het ook als er een groep de nessingwary's expedition helemaal in neemt en daar blijft campen tot er één persoon aan komt lopen om z'n quest in te leveren, en die dan te killen. da's wel een trieste manier om aan honor te komen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ohnee? Ik heb toch wel degelijk een keer duel tegen een lvl 14 paladin verloren toen ik 19 was, ik zat maar half op te letten en hij deed bijna constant healenVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:17:
natuurlijk het is echt niet zo dat alleen de 'evil' mensen horde kiezen als faction. Je kunt dat van je eigen faction toch nooit zeggen, omdat je zelf nooit het slachtoffer bent van je eigen faction op die server.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken??
welke server was dat? deze situatie komt mij erg bekend voor...ben je toevallig ook nog met je mates naar die eilanden groep daar in de buurt gejaagd waarna julie een lvl 44 paladin hebben gekilled die in het water zijn hearsthone aan het opstarten was?Muppet schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:12:
[...]
Even over de batlegrounds en honour, volgens mij heb ik ergens gelezen dat batlegrounds primair voor lvl 60 (hoog in elk geval) zijn. Dat betekend dat voor lvl 40 / 50 honour vooral uit pvp buiten de batlegrounds te vinden is. Geen einde aan ganking dus. Ook vraag ik me af hoeveel users er tegelijk in kunnen, er is een gebruikercap dus niet iedereen kan tegelijk batlegrouden.
Overigens denk ik dat mbt de lag de grootste winst te halen is met batleground, eindelijk zitten die luitjes dan op een andere server te raiden
Overigens denk ik dat mbt de lag de grootste winst te halen is met batleground, eindelijk zitten die luitjes dan op een andere server te raiden
Nothing to see here
En als je de backstory een beetje kent weet je dat feitelijk Alliance de badguys zijn en Horde tribal, maar good guys.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:17:
UD goodguy?Bosmonster schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:06:
[...]
En als je de backstory een beetje kent weet je dat feitelijk Alliance de badguys zijn en Horde tribal, maar good guys.
Nothing to see here
Als je mijn verhaal goed leest zie je dat ik alleen wasWebgnome schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:54:
[...]
welke server was dat? deze situatie komt mij erg bekend voor...ben je toevallig ook nog met je mates naar die eilanden groep daar in de buurt gejaagd waarna julie een lvl 44 paladin hebben gekilled die in het water zijn hearsthone aan het opstarten was?
Cola hecht goed aan tft schermen
Fijn
UD dan voordurend in stammenstrijd? ook niet dacht ik?tri·ba·lis·me (het ~)
1 toestand van voortdurende stammenstrijd
Nothing to see here
Wat ik wel suf vind is dat mijn skills als exorcism en detect undead e.d. niet werken in pvp situaties, alleen op undead npc's zeg maar =(
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
ja lol sorry maar ben niet meer heel wakker het is al weer einde vn de werkdagMuppet schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:11:
[...]
Als je mijn verhaal goed leest zie je dat ik alleen was
Nee wel jammer want dat had je natuurlijk erg uber gemaakt ^_^Crashman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:21:
Wat ik wel suf vind is dat mijn skills als exorcism en detect undead e.d. niet werken in pvp situaties, alleen op undead npc's zeg maar =(
Ze hebben het met een reden zo gedaan hoor.
Verwijderd
Orb of Deception, Noggenfogger. geloof me, je merkt het verschil-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 15:00:
ach volgens mij kwam ik al op de shitlist van het universum op het moment dat ik shaman rollde
+ ik ben tauren, lekker makkelijk te targeten
Idd zijn UD zwaar evil, maar bijna elke Troll tribe ook. En ookal noem je de Orcs goed toen ze nog op Dranor leefden, waren er toch velen bij die de Demon's aanbidde (de Warlocks) dus dat ze zijn enslaved door Maneroth is hun eigen schuld. Daarnaast zou ik Nightelfs en Gnome's totaal niet bad guys noemen. De Humans hebben idd veel fout gedaan samen met de eerste alliance.
EDIT: BTW over dat eindelose gelul over ganken en honour, dat heb je echt niet op PvE, het is idd zeer stom en lame en goedkoop (
[ Voor 33% gewijzigd door Crowmeister op 02-05-2005 16:29 ]
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Nightelves zijn afstammelingen van degenen die met magie de eerste poging tot wereldvernietiging in gang stelden ;DCrowmeister schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:26:
[...]
Idd zijn UD zwaar evil, maar bijna elke Troll tribe ook. En ookal noem je de Orcs goed toen ze nog op Dranor leefden, waren er toch velen bij die de Demon's aanbidde (de Warlocks) dus dat ze zijn enslaved door Maneroth is hun eigen schuld. Daarnaast zou ik Nightelfs en Gnome's totaal niet bad guys noemen. De Humans hebben idd veel fout gedaan samen met de eerste alliance.
Gnomes zijn gewoon evil.... dat loopje, dat lachje, duiveltjes zijn het! Allemaal dood moeten ze!
Ja maar dat verhaal heb je altijd heh. Ik ken het verhaal erg goed, maar de het was bij de Kaldorei dus gewoon het aloude corrupted by power verhaal zoals dat bij vele rassen is gebeurd, anywho als je NU kijkt wie er niet liev is zijn dat IMHO de (non-horde) Trolls, de Forsaken en vele Humans. (en uiteraard alles wat Illidan met zich meesleept + Kiljaden + Arthas en zijn thugs)Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:29:
[...]
Nightelves zijn afstammelingen van degenen die met magie de eerste poging tot wereldvernietiging in gang stelden ;D
Gnomes zijn gewoon evil.... dat loopje, dat lachje, duiveltjes zijn het! Allemaal dood moeten ze!
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Wat zou er dan evil zijn aan de dwarves? O.o Ze stammen af van de Earthen, gecreeerd door de Titans zelf dus. Ze vochten mee aan de zijde van de humans, maar alleen omdat de Orcs in/na WC1 hun gebieden innamen. En na de oorlog in WC2 waren het niet de dwarves die de orcs in kampen stopten, maar de humans. De dwarves gingen hun eigen gang.
Dark Irons zijn uiteraard een uitzondering, maar die worden ook door andere dwarves gehaat (itt de warlocks aan orc kant, die in hoog aanzien stonden).
Dark Irons zijn uiteraard een uitzondering, maar die worden ook door andere dwarves gehaat (itt de warlocks aan orc kant, die in hoog aanzien stonden).
Verwijderd
Hallo!!! ik heb het over de spelers!!! Niet over de chars!Bosmonster schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:06:
[...]
En als je de backstory een beetje kent weet je dat feitelijk Alliance de badguys zijn en Horde tribal, maar good guys.
Discussie onnodig dus
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 17:01 ]
Verwijderd
Ik denk zelf dat de Tauren het meest vredelievende volk zijn, ook al zien er big en mean uit.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:38:
Wat zou er dan evil zijn aan de dwarves? O.o Ze stammen af van de Earthen, gecreeerd door de Titans zelf dus. Ze vochten mee aan de zijde van de humans, maar alleen omdat de Orcs in/na WC1 hun gebieden innamen. En na de oorlog in WC2 waren het niet de dwarves die de orcs in kampen stopten, maar de humans. De dwarves gingen hun eigen gang.
Hun levenstijl is eigenlijk te vergelijken met de Indianen van noord Amerika, die werden tenslotte ook door de blanke europeanen naar de slachtbank geleid.
Tjonge Tjonge Tjonge zeg. Was een geintje, droogkloot
gister was er zoals gewoonlijk weer een raid aan de gang in XR, kwam daar voor een tussenstop.... dus ik stap van die vogel af staat er zo'n midget(gnome) van lvl 24 voor me... die constant /laugh /chicken enz staat te doen.... (ben zelf lvl51) dus ik doe /bored word ie aangevallen door een guard die net respawned... hahahaha, daarna ook maar even /laugh gedaan....
ik vind dat geraid op XR en TM maar vervelend hoor (qua lag dan), heb er zelf nu gelukkig niet veel meer te zoeken, meestal alleen op doorreis kom ik daar.... dan ben je wel 10 minuten verder voordat je iets kan doen, aangezien het daar lagt als de ziekte, maargoed....
die arena in STV is ook niks, ik d8 laat ik daar eens even kijken, staan er 5 horde spelers en meer dan 50 alliance.... wel leuk om ff te kijken, maar daar maak je als horde absoluut geen kans....
ik vind dat geraid op XR en TM maar vervelend hoor (qua lag dan), heb er zelf nu gelukkig niet veel meer te zoeken, meestal alleen op doorreis kom ik daar.... dan ben je wel 10 minuten verder voordat je iets kan doen, aangezien het daar lagt als de ziekte, maargoed....
die arena in STV is ook niks, ik d8 laat ik daar eens even kijken, staan er 5 horde spelers en meer dan 50 alliance.... wel leuk om ff te kijken, maar daar maak je als horde absoluut geen kans....
dat STVverhaal dat wisselt volgens mij van tijd tot tijd. Heb al vaker gehad dat ik daar als alliance paladin aankwam en er alleen maar horde was .. ja dan voel je je ook niet bepaald veiligCyrus-The-Virus schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:52:
gister was er zoals gewoonlijk weer een raid aan de gang in XR, kwam daar voor een tussenstop.... dus ik stap van die vogel af staat er zo'n midget(gnome) van lvl 24 voor me... die constant /laugh /chicken enz staat te doen.... (ben zelf lvl51) dus ik doe /bored word ie aangevallen door een guard die net respawned... hahahaha, daarna ook maar even /laugh gedaan....
wat ik begrepen heb is dat de orcs vanuit azeroth waren gehaald door de burning legion en door middel van de chaos helemaal moordlustig werden. Thrall heeft de orc'en juist weer rustig gemaakt en nu zijn ze misschien wel een vechters volk maar zoeken wel hun eigen weg.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
nope, het is een abomination die spawnd als iemand het laatste deel van de "abercrombie" questlijn afmaaktVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:42:
die ogre zit gewoon op een timer hoor, is niet random. Kun je lezen in je chat channels als die tijd nadert.
Daar komt het op neer, Manaroth en Archimonde hebben de orcs enigsinds enslaved en ze de Dranei laten afschlachten, en daarna gebruikt om Azeroth te veroverenWiebbe schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:09:
wat ik begrepen heb is dat de orcs vanuit azeroth waren gehaald door de burning legion en door middel van de chaos helemaal moordlustig werden. Thrall heeft de orc'en juist weer rustig gemaakt en nu zijn ze misschien wel een vechters volk maar zoeken wel hun eigen weg.
Dat komt waarschijnlijk omdat we niet echt Undead zijn, maar Humanoids.Crashman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:21:
Men vond het niet zo leuk dat je als Undead immune was tegen fear en charm.
ik zie als hunter ook de undead niet op men "radar" (track undead), maar zie de undead wel als ik gewoon humanoids.AlanSmithee schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:58:
[...]
Dat komt waarschijnlijk omdat we niet echt Undead zijn, maar Humanoids.
Men vond het niet zo leuk dat je als Undead immune was tegen fear en charm.
beetje nep voor het roleplaying gedeelte, maar voor het spel-ervaring gedeelte wel beter.
[ Voor 2% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-05-2005 19:11 . Reden: typo ]
Battle.net Spud#2543
Vashj gaat ook down. Zullen ze wel allemaal zijn dan. Weet iemand ook waarom, de site is namelijk ook niet te bereiken.
[ Voor 39% gewijzigd door tjempjun op 02-05-2005 19:17 ]
Ze gaan allemaal down. Dont ask me why.
[ Voor 5% gewijzigd door -Skyhawk- op 02-05-2005 19:17 ]
aaaaaaargh
screwed voor vanavond dusThe following realms are being brought down in a few moments for emergency maintenance.
Bloodfeather
Darksorrow
Earthen Ring
Frostwhisper
Hellscream
Ragnaros
Ravencrest
Runetotem
Shadowmoon
Shadowsong
Shattered Hand
Silvermoon
Skullcrusher
Spinebreaker
Stormrage
Stormreaver
Stormscale
Sylvanas
Terenas
The Maelstrom
Thunderhorn
Turalyon
Vashj
We apologise for the inconvenience. There is no ETA at this time.
Ja, ik kreeg die ingame melding ook bij Vashj. Maar op de forums stond een lijst met servers die downgingen voor onderhoud, en vashj stond daar niet bij.
Weet iemand trouwens waarom ik daar niet kan reageren, op die wow fora? Als ik inlog krijg ik te zien: Gateway: Wow Character: Anonymous.
Als ik dan een reactie wil plaatsen krijg ik altijd de melding " restricted forum ". Ik heb al een dozijn mailtjes naar support gestuurd maar ik word elke keer met een domme melding in het riet gestuurd, zoals check je cookies enzo. Dit is een gloednieuw schoon systeem en heb al 3 pc's geprobeerd
Ze zeggen dat niet alle realms werken op de fora (domme reden, maar goed) maar ik kan niet eens voor een realm kiezen! De enige optie die ik onder ' options ' vind na het inloggen is het veranderen van mijn ondertitel.
Gezeik
Weet iemand trouwens waarom ik daar niet kan reageren, op die wow fora? Als ik inlog krijg ik te zien: Gateway: Wow Character: Anonymous.
Als ik dan een reactie wil plaatsen krijg ik altijd de melding " restricted forum ". Ik heb al een dozijn mailtjes naar support gestuurd maar ik word elke keer met een domme melding in het riet gestuurd, zoals check je cookies enzo. Dit is een gloednieuw schoon systeem en heb al 3 pc's geprobeerd
Ze zeggen dat niet alle realms werken op de fora (domme reden, maar goed) maar ik kan niet eens voor een realm kiezen! De enige optie die ik onder ' options ' vind na het inloggen is het veranderen van mijn ondertitel.
Gezeik
Ik heb er nog geen ervaringen mee, maar duurt dat echt zo lang? Ik had mijzelf alweer verheugd op een avondje WoW. Ik kan wel een nieuwe karakter aanmaken maar daar heb ik ook geen zin in
Ik snap werkelijk waar niet hoe ze dit elke week weer flikken. Je betaald goed geld om elke week een keer tegen zogenaamd 'emergency maintenance' bovenop het 'normale' onderhoud aan te kijken. Hoe moeilijk moet het met zo'n enorme bron van inkomsten nou toch zijn om een server gaande te houden? Dit is werkelijk waar godsgeklaagd
Verwijderd
Is een bekende bug bij blizzard, speelt al een tijd. Geen idee of dat ooit opgelost gaat worden.HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:18:
t schijnt dat er nog al wat problemen zijn met hoge level quests. een boss die je niet aan kon vallen, boeken die je moest verzamelen voor een quest die honderd meter boven de grond zweefden en zaadje halen uit een plant die helemaal niet bestaat. zoiets hoorde ik van mn broer (lvl 60)
Verwijderd
Niet alleen de servers die op de lijst staan zijn down (volgens mij), elke andere server die ik probeer blijft hangen op "retrieving character list" om out te timen
.
Maar Frostwisper waar ik op speel is een nieuwe server sinds de europese re-release. Ik heb nog nooit een player lvl60 gezien.Towbitis schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:25:
t schijnt dat er nog al wat problemen zijn met hoge level quests. een boss die je niet aan kon vallen, boeken die je moest verzamelen voor een quest die honderd meter boven de grond zweefden en zaadje halen uit een plant die helemaal niet bestaat. zoiets hoorde ik van mn broer (lvl 60)
Ik heb met een party een quest bij loch modan gedaan waarbij je 3 x 4 ogre's af moet maken, 4 van elke soort, maar die quest was ook verrot, van 1 soort kon je zoveel killen als je wilt, de teller blijft daarop 2/4 staan. Die quest kon je dus nooit afmaken. Laten we hopen dat dat dan wel gefixed word.Towbitis schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:25:
kun je gewoon effe op een andere server kijken, of ben je dan een karakter kwijt
Verwijderd
Je kunt gewoon op een andere server kijken, geen probleem, dr zijn ook wel meer die op verschillende servers een char hebben. Ikke ook
Verwijderd
Je kunt gewoon een char aanmaken op een andere server en dan houdt je je andere gewoon.Stronkie schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:40:
kun je gewoon effe op een andere server kijken, of ben je dan een karakter kwijt
Klopt dat probleem heb ik ook.HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:18:
Gezeik
In het algemene forum (General Forum) staat het ook vermeldt onder forum bugs.
Ik heb in een mailtje gevraagd welke Realms wel werken.
Hello,
We are working to fix this for you as soon as possible, but in the meantime, you could create a character on another realm, and use that character to post on the forums.
The realms that do work are currently: Agamaggan, Aggramar, Al'Akir, Arathor, Aszune, Azjol-Nerub, Bladefist, Bloodhoof, Bloodscalp, Burning Blade, Burning Legion, Crushridge, Daggerspine, Deathwing, Doomhammer, Draenor, Dragonblight, Dragonmaw, Dunemaul, Emerald Dream, Sunstrider, Zenedar, and Warsong.
Please accept our apologies for the inconvenience
Zelfde hier, kom nu niet eens verder dan de message "Connected"Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:26:
Niet alleen de servers die op de lijst staan zijn down (volgens mij), elke andere server die ik probeer blijft hangen op "retrieving character list" om out te timen.
Zit btw @ Emerald Dream
[ Voor 8% gewijzigd door DoDo op 02-05-2005 19:43 ]
Nu de servers toch down zijn heeft iemand misschien wel tijd om een simpele vraag te beantwoorden..
Wat voor ammo moet ik voor een wand kopen? Of moet dat gemaakt worden?
Verwijderd
Ben redelijk nieuw met WoW, dit soort emergcy down-times, gebeuren die vaak? Dat zou ik toch wel behoorlijk zonde van m'n geld vinden
Ik heb net een a4 @ lettertype 10 naar WoWTechEU gemaild. Hopen dat ze er wat mee doen.
nee dit is de 1e keer
en wands hoeven geen ammo
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
hmm ik heb er een keer geprobeerd mee te attacken, maar er gebeurde helemaal niets. Toen ik dichtbij kwam pakte de priest gewoon zijn staff volgens mij.Glorificationer schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:45:
nee dit is de 1e keer
Wand? Dat is een toverstokkie die heeft geen ammo nodig. Je moet alleen shoot gebruiken en die staat bij je spells en abilities...tjempjun schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:44:
Nu de servers toch down zijn heeft iemand misschien wel tijd om een simpele vraag te beantwoorden..
Trouwens heeft iemand al de kids week quests gekregen? Zo ja, maar kan je die krijgen (alliance) en vanaf welk level?
Begreep dat dat leuke quests waren.
(edit) en heb ze gister niet kunnen vinden op het Cathedral Square in SW(/edit)
[ Voor 7% gewijzigd door Zaagmans op 02-05-2005 19:48 ]
- Ruud
er is een knopje in je spellbook Shoot
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Ik kan helemaal niet inloggen dus ook geen andere server kiezen....
En Wand attack zit bij je skills, onder P... appart icoontje
Was alles in het leven maar zo simpel

Dank voor de hulp
Verwijderd
ik heb een orphan - je kunt ze krijgen op cathedral square (staat een vrouw voor het weeshuis). de quests stellen niks voor (ga naar de dam in loch modan, naar de vuurtoren in westfall etc) maar een quest is een quest dus zal ik ze doen ook
Ik baal er een beetje van dat ze dat onderhoud precies altijd doen op de dagen dat ik weekend heb ipv gewoon elke vrijdag!
Ik kom ook nergens in of opVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:49:
Ik kan helemaal niet inloggen dus ook geen andere server kiezen....
Hm. Volgens de info zou er op 02/05 om 10 uur AM een probleem met de airco geweest waardoor er een emergency shutdown geweest is. Maar am is bij mij nog steeds smorgens en niet 's avonds. Misschien issie weer uitgevallen
Wat voor lvl moet je zijn voor die quests? Vrij laag, aangezien het om Loch Modan & Westfall enzo gaat? Ik ben best bereid om met een char richting SW te gaan, maar ik moet wel weten met welke charDoDo schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:50:
Heb ze allemaal gedaan, makkelijke quests en op het eind heb je best veel XP verdient
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Jij hebt weekend op maandag?nl1bzw schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:54:
Ik baal er een beetje van dat ze dat onderhoud precies altijd doen op de dagen dat ik weekend heb ipv gewoon elke vrijdag!
typo ^^
(@DiscWout) omg
Verwijderd
wow-europe.com is zelfs down... probeer nu in te loggen op Daggerspine, de Alliance PVP server voor mijn guild... queued
Had ik nou Rose Online er maar niet afgegooit.
Verwijderd
Nja, balen, dat zal wel een paar uur duren...Due to problems with the air conditioning in one of our datacenters we are forced to conduct an emergency shut down to certain realms. This process will take place immediately and our network provider partner has assured us that they are working on this problem to solve the issue as quickly as possible. Thank you for your understanding and apologies for the inconvenience. We will let you know as soon as we have updated information. Please check the Realm Status page to see which realms are affected by this emergency shutdown.
Ack, waarom moeten die reboots nou altijd 's avonds? Waarom niet lekker vroeg in de ochtend, dan spelen er toch niet veel mensen..
Verwijderd
Je oude miserabele leven weer oppakken, voordat je het te niet deed door WoW te spelen.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 20:05 ]
Staaltje mismanagement lijkt me. Het lijkt wel of ze constant op het randje van net-wel-net-niet draaien, waardoor ze het bij het minste stootje, verhoging van de temperatuur of nieuwe account over de zeik gaanQuarK schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:03:
Ack, waarom moeten die reboots nou altijd 's avonds? Waarom niet lekker vroeg in de ochtend, dan spelen er toch niet veel mensen..

Verwijderd
Yay! Ik ben altijd aan het werk als WoW onverwacht offline gaatVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:04:
[...]
Je oude miserabele leven weer oppakken, voordat je het te niet deed door WoW te spelen.
Verwijderd
HTT jij kan ook lekker zeiken heh, met MMO's heb je dit nou eenmaal en zeker in de begin fase is het een beetje zoeken naar de ideale setup, hierin is WoW eigenlijk al buiten mate gepolijst en stabiel, en als de airco in je server ruimte problemen geeft, gaan je servers moeilijk doen, dat heeft erg weinig met op het randje draaien te maken. Een ruimte vol servers is nou eenmaal aaan de warme kant.
Ik kom niet eens een van de wel beschikbare servers in O_o
jammer... had ik toch nog eventueel even een horde char kunnen maken, beetje die kant wat meer verkennen. Dat zit er voor vanavond dus ook niet meer in
vanochtend echter wel lekker kunnen lvl'en met mn nieuwe mage personage ^_^
jammer... had ik toch nog eventueel even een horde char kunnen maken, beetje die kant wat meer verkennen. Dat zit er voor vanavond dus ook niet meer in
vanochtend echter wel lekker kunnen lvl'en met mn nieuwe mage personage ^_^
oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
Dit topic is gesloten.
Let op:
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)