Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04
Crowmeister schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:30:
daar heb je de world defense voor
typ /join worlddefense
Ja ok, dat weet ik ook wel, maar vaak heb je (vooral in IF) dat er mensen een raid gaan starten, en daar vragen ze mensen voor, dat zie je niet in WorldDefense. Vandaar dat ik zoiets wel handig zou vinden :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Edit: Never mind :]

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 01-05-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
http://www.goblinworkshop.com/items/eye-of-arachnida.html

Vandaag geloot alleen kan ik er verder geen info over vinden , waar en/of waarvoor te gebruiken.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

DenMan schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:55:
[...]

Ja ok, dat weet ik ook wel, maar vaak heb je (vooral in IF) dat er mensen een raid gaan starten, en daar vragen ze mensen voor, dat zie je niet in WorldDefense. Vandaar dat ik zoiets wel handig zou vinden :)
Oh de normale kanalen. Tja misschien is dat wel mogenlijk ja, maar ik ben bang van niet.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
se7en schreef op
zo hopenlijk haal ik snel lvl50 :D
eerst ff paar screens

couse i wanna be cowgirl baby :D
[afbeelding]
Waarom heb ik het idee dat het landschap niet zo "mooi" is? Zoals ogrimmar, of een mooi rood woest landschap, Crossroads sprak mij ook erg aan. :)

[ Voor 12% gewijzigd door -Skyhawk- op 01-05-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

rhermans schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:06:
http://www.goblinworkshop.com/items/eye-of-arachnida.html

Vandaag geloot alleen kan ik er verder geen info over vinden , waar en/of waarvoor te gebruiken.
dat is een item die kun gebruiken

een oog die je kunt besturen enzo ..wat warlocks kunnen ..die groene oogje!

btw ik vind aan de alliance side meer "natuur" te zien is
als je begin in orc/troll zie je niets dan rotsen :/

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:25
Is booty bay op de andere servers ook bugged?? De bewakers zitten op skullcrusher continu in het water(waarschijnlijk wordt dat weer goed als er een GM langs komt). En wordt vaak de Horde compleet afgemaakt daar.

Net wel BB terug gepakt. Maar nog steeds zit alles in het water. Erg irri als je daar probeert een quest in te leveren ofzo.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kevinp schreef op maandag 02 mei 2005 @ 00:08:
Is booty bay op de andere servers ook bugged?? De bewakers zitten op skullcrusher continu in het water(waarschijnlijk wordt dat weer goed als er een GM langs komt). En wordt vaak de Horde compleet afgemaakt daar.

Net wel BB terug gepakt. Maar nog steeds zit alles in het water. Erg irri als je daar probeert een quest in te leveren ofzo.
Ik zit ook op Skullcrusher, erg buggy daar inderdaad. De guards zijn zowiezo toe aan een AI upgrade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

jarnotjuh schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:41:
Net was ik even in Gadgetzan AH, en drukte op "rare" en dan search, had armor nodig. Zie ik daar een lightforge belt staan. 18g30 bid, 30BO. Ik vraag snel in me guild of dat duur is, hun zeiden nee. En meteen riepen ze BO BO BO!!! Dus nu heb ik alvast de LF belt, als bijna 48 pally, wil ik toch voor gaan @ lvl 52....
Aangezien deze belts in ironforge 40bid en 70BO zijn, was dit niet zo heel duur...
Na de tweede poging dit aan mijn vriendin uit te leggen heb ik d'r maar een msn schermpje voor de neus geduwd.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

There is a Goldseller shouting in Orgrimmar. The ingame name is Chatter. He shouts though /1, telling us to visit wow.larzuks.com. The lines he told in the General chat:

'After more than a year on Diablo 2, Lineage 2, FFXI, Everquest 2, and over 13 000 deliveries, Larzuks.com has launched its website dedicated to World of Warcraft: wow.larzuks.com'

and:

'Buy your gold safely on wow.larzuks.com : gold is sent directly to your character using in-game mail system ; you never tell your password.
M'n ticket die ik vanavond de hele avond open heb laten staan. Was dus een gilseller (eeh, goldseller whatever. Voor mij zullen ze altijd gilsellers blijven) lekker aan het chatten op de /1 chat van Orgrimmar (een level 1 Warrior uiteraard). Op zich kreeg hij al weinig reacties. Ik had wel verwacht dat een mannetje of 10 de /1 chat vol ging schelden. Ik dacht 'laat ik maar een ticket openen' maar zelfs op zo'n ticket krijg je dus gewoon geen enkele reactie. Vindt ik toch wel een beetje magertjes eigenlijk.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Anoniem: 39051 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:53:
ik heb eindelijk wow te pakken kunnen krijgen :D maar ik wou weten in welke server de meeste gotters zitten, en of ik lid van de guild kan worden :P
Mocht je op Aszune terecht komen, geef gewoon ff een gilletje naar mij en ik invite je wel!

Alliance: Dathon en Stilgar
Horde: (guildless) Shai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 20:44
ah, die Chatter zit ook in Ironforge, op Al'akir :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:48
Snappie88 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 00:39:
[...]

M'n ticket die ik vanavond de hele avond open heb laten staan. Was dus een gilseller (eeh, goldseller whatever. Voor mij zullen ze altijd gilsellers blijven) lekker aan het chatten op de /1 chat van Orgrimmar (een level 1 Warrior uiteraard). Op zich kreeg hij al weinig reacties. Ik had wel verwacht dat een mannetje of 10 de /1 chat vol ging schelden. Ik dacht 'laat ik maar een ticket openen' maar zelfs op zo'n ticket krijg je dus gewoon geen enkele reactie. Vindt ik toch wel een beetje magertjes eigenlijk.
was het gister niet toevallig 1 mei? en wat stond er laatst op de wow site.. juist op 1 mei werken ze niet .. lezen is een vak tegenwoordig

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01
X-G schreef op maandag 02 mei 2005 @ 00:35:
[...]

Na de tweede poging dit aan mijn vriendin uit te leggen heb ik d'r maar een msn schermpje voor de neus geduwd.
Is het erg als ik deze opmerking niet snap? :P

Of bedoel je juist dat als jou vriendin em ziet voor deze prijs dat ze hem moet kopen? ;)
Tja, zo kan het ook...

Lvl 48 inmiddels, nu 2.5 week vakantie, word veel spelen, 55 moet te halen zijn. Ik lvl over het algemeen echt traag.

http://img218.echo.cx/img218/8103/enigste8wr.jpg

zZzzZz, Waar blijven jullie?! :P

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 02-05-2005 07:20 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129983

Ja en mij naam is intel!

Klik hier om te weten waarom!
Je moet wel die naam van die andere persoon lezen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 129983 op 02-05-2005 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01
Anoniem: 129983 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 07:32:
Ja en mij naam is intel!

Klik hier om te weten waarom!
Je moet wel die naam van die andere persoon lezen ;)
Hehehe, grappig :P
Naam boeit niet zoveel vind ik, heb gewoon me naam genomen, en verkleind :+

Om nu eerst maar even te zeggen dat ik geen br33z4hsLeTje ben, deze nick gebruik ik al jaaaaaaaaren, anders wordt het zo lastig onthouden ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 89518 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:45:
[...]

M'n pa is altijd wantrouwerig met credit cards..omdat de consumentenbond er steeds weer voor waarschuwt..

Wel beetje vaag van blizzard dit. Ik koop juist GEEN gamecard omdit ik denk dat de eerste maand gratis is..en dan dit..
maar je pa geeft wel de cc mee aan een ober in een restaurant?

van het weekend me mage naar lvl 29 gebracht :)

was wel even stoeien :/ omdat ik een alternatief moest zoeken voor de hillsbrad quests
nu mar tot lvl 33/34 grinden in 1k needles en daarna naar Arathi.

Alchemy potions verkopen wel goed, sommige dan, maar die herbs nemen wel een volledige 14 slot bag in beslag :/
Gman schreef op zondag 01 mei 2005 @ 00:54:
Horde heeft bij mij nu echt afgedaan.
Ben nou zo vaak geganked dat ik nu zelf gewoon lame terugdoe, alleen +5 lvl verschil pak ik niet meer.
Heb het tot lvl 46 volgehouden maar nou is de maat vol gewoon, hele tijd dat lame gezeik als je een creep aan het matten bent of half hp enzo.

Als alliance is STV op bloodscalp niet meer te doen en southshore is ook continu in gevecht.
Maar lekker PVP' en is anders want het laggt als de ziekte, ik vraag me af of dat ooit opgelost gaat worden, niet per se door blizzard maar of het technisch wel mogelijk is zoveel data te verwerken.
*herhaling*
sorry hoor, maar Alliance heeft net zulke lamers.

gisteren ook tijdens het levellen van mijn mage (lvl 29)
was samen met een guildie ook lvl 29 mage aan het levellen in ashenvale, lopen richting die zoram outpost, worden we gewoon 3x gepakt door een ?? warrior.

das gewoon zwaar triest.
uit wraak hebben we dus maar even een lvl 22 NE huntress die we tegenkwamen keihard tegen de vlakte gebeukt samen met de /rude en /spit

zoals ik al eerder heb gezegd ik beuk nu gewoon alles en iedereen neer die ik tegenkom, onderweg, ook low lvls, hebben ze te danken aan hun eigen high lvl soortgenoten, dus ga daar maar klagen.

en ja ik speel pvp, maar er is een verschil tussen pvp en gewoon triest gedrag.

kennelijk hoort triest gedrag op een pvp server, dus pas ik mezelf maar aan.

[ Voor 51% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2005 07:59 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135451

Ja, verstandig! Met z'n allen lamen, dan houdt het vast wel op en wordt het niet erger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 89518 schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:45:
[...]

M'n pa is altijd wantrouwerig met credit cards..omdat de consumentenbond er steeds weer voor waarschuwt..

Wel beetje vaag van blizzard dit. Ik koop juist GEEN gamecard omdit ik denk dat de eerste maand gratis is..en dan dit..
Ik gebruik nu al vanaf 2000 een CC op het internet om spullen te betalen, ik heb zeggen en schrijven één keer gehad dat ik last had met een bedrijf.
Het verhaal in het kort bedrijf was hosting en ging failliet, op zich hoort dit geen probleem te zijn, maar ik kreeg een waarschuwing dat ze toch nog gewoon alles wilde afschrijven en niets leveren. Ik heb contact op genomen met de CC maatschapij en het verhaal uit gelegt. Ik moest me afschrijvingen erbij pakken en de laatste 2 maanden werd gelijk onderzocht. Aangezien ik niet de eerste was die overdat bedrijf klaagde werd mijn CC ongeldig gemaakt en kreeg ik een nieuwe CC met een geheel nieuw nummer. Je kan tegen je vader zeggen dat de CC gegevens veilig zijn bij blizard, let wel op dat je met betalen een https verbinding heb en als je e-mails krijgt die vragen om iets aan je account te doen of je CC vragen gewoon negeren. Met een CC moet je gewoon je gezond verstand gebruiken goed opletten wat je doet is de beste beveiliging.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Webgnome schreef op maandag 02 mei 2005 @ 07:09:
[...]

was het gister niet toevallig 1 mei? en wat stond er laatst op de wow site.. juist op 1 mei werken ze niet .. lezen is een vak tegenwoordig
1) Ik heb de hele dag _wel_ gewerkt, ik verwacht niet dat iedereen die luxe heeft
2) Ik check niet iedere dag de WoW site voor ieder onzinnig nieuwtje
3) Door dit soort loze posts lok je reacties uit. Wat is nou precies de bedoeling van dit stukje text van jou?
4) Ik kan prima lezen, dank je.
5) Als je nog meer bijdehante opmerkingen hebt, kan je me toevoegen op MSN, snappie88@hotmail.com. Sommige mensen willen namelijk _wel_ dat deze topic schoon blijft.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Van het weekend natuurlijk niet veel gewowed wegens queensday en alle aanverwante festiviteiten die er bij horen. Echter gister was het weer zover. Ik kon weer wow'n.. Maar wat een KUTLAG... sorry voor mijn taal keuze maar zo erg als gister heb ik nog nooit mee gemaakt.

Afgereist van IF naar Alterac om daar lekker te minen ( doe ik laatste tijd erg veel om snel wat geld in het laadje te krijgen ) maar ik had een ping van 1000 ~ 2500.. Dat heb ik nog nooit mee gemaakt in mijn hele wow cariere. Nou ja ik dacht eerst van dat is tijdelijk of in iemand zit bij ons in het netwerk te downloaden. maar dat was niet het geval. Alle kabels uit de switch gehaald en een tijdje getest maar niemand kwam klagen dat zijn internet eruit lag en ook mijn lag bleef boven de 1000 zweven.

Ondanks deze lag heb ik wel wat mooie spulletjes gekocht. Zal vanavond ff wat pics posten :D
Snappie88 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:36:
[...]

1) Ik heb de hele dag _wel_ gewerkt, ik verwacht niet dat iedereen die luxe heeft
2) Ik check niet iedere dag de WoW site voor ieder onzinnig nieuwtje
3) Door dit soort loze posts lok je reacties uit. Wat is nou precies de bedoeling van dit stukje text van jou?
4) Ik kan prima lezen, dank je.
5) Als je nog meer bijdehante opmerkingen hebt, kan je me toevoegen op MSN, snappie88@hotmail.com. Sommige mensen willen namelijk _wel_ dat deze topic schoon blijft.
Sorry dat je het zo opvat maar je had niet hoeven te posten dat GM's niet reageerden want dat was al bekend en gister was het 1 mei .In frankrijk, waar Blizz zijn HQ heeft voor europe, mag niemand werken op 1 mei dus vandaar dat je geen response krijgt.

Het was niet mijn bedoeling om jou persoonlijk zo aan te vallen dat je een reactie als deze op mij geeft want nogmals, op de site stond gewoon dat ze op 1 mei niet werkten ( het is de enig dag in het jaar dat ze geen support verlenen volgens blizz zelf.. is nog maar afwachten wat ze met kerst doen :+ )

Sorry voor mijn reactie in de first place

[ Voor 41% gewijzigd door Webgnome op 02-05-2005 08:57 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 135451 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:21:
Ja, verstandig! Met z'n allen lamen, dan houdt het vast wel op en wordt het niet erger 8)7
face it, het zal pas minder worden met battlegrounds, en dan nog zullen de lamers die niet genoeg honour kills krijgen in de BG zich richten op het grieven van lowbies om aan hun honour "quota" te komen.

als ik een paar keer door dezelfde gast gekilled wordt die ?? voor mij is, ga ik inderdaad op een grieving rampage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben nu al dagen aan het zoeken naar een fatsoenlijke dolk. Ik heb al dagen die naraxis spin gezocht, kan dr niet vinden. Terwijl die juist een vette dolk zou moeten droppen. Heb gezocht naar vultros in Westfall, is ook nergens te zien. Heb de AH afgespeurd naar dolken, de enige 2 die voor mij in aanmerking kwamen en beter waren dan ik al had heb ik op geboden, maar die werden uiteindelijk weggekocht door een ander toen ik aan het questen was.

Is het nou zo moeilijk om een aan fatsoenlijke lvl 26 dolk (of 2) te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Webgnome schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:37:
Van het weekend natuurlijk niet veel gewowed wegens queensday en alle aanverwante festiviteiten die er bij horen. Echter gister was het weer zover. Ik kon weer wow'n.. Maar wat een KUTLAG... sorry voor mijn taal keuze maar zo erg als gister heb ik nog nooit mee gemaakt.
Gistermorgen van half 10 gespeeld tot 13 uur, als een zonnetje. Zelfs de mail van de AH was een keer snel. Gisteravond (na 23 uur) nog even ingelogd. Was echter zwaar naar... ~540 ms. Enorme lagspikes, vond het echt onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
naraxis en vultros zijn beide rare spawns, dat betekend dat ze eens elke 2 tot 12 uur spawnen ;)
toen mn paladin lvl 18 was zag ik vultros een keer, hij dropte toen een lekker 2H zwaardje :)
lang geleden trouwens :+

[ Voor 4% gewijzigd door Maegrim op 02-05-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:49:
[...]

Gistermorgen van half 10 gespeeld tot 13 uur, als een zonnetje. Zelfs de mail van de AH was een keer snel. Gisteravond (na 23 uur) nog even ingelogd. Was echter zwaar naar... ~540 ms. Enorme lagspikes, vond het echt onspeelbaar.
gisteren rond 8 uur begon de poep de ventilator te raken :/

was met een groep ST binnen gegaan, na meerder dc's voordat ik de temple inging werden we gelag-wiped bij de eerste groep dragonkin :/

warrior pulled, tanked, ik offtank, screen freeze, 30 sec, "aargh" warrior dood op de grond, alle mobs op mij, screen freeze, 30 sec later, aargh ik dood. alle mobs weer verplaats,

ach gelukkig was het maar sunken temple, guildie werd ge-raid wiped in UBRS :/ vlakbij Rend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Maegrim schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:14:
naraxis en vultros zijn beide rare spawns, dat betekend dat ze eens elke 2 tot 12 uur spawnen ;)
toen mn paladin lvl 18 was zag vultros een keer, hij dropte toen een lekker 2H zwaardje :)
lang geleden trouwens :+
Mja :{ . Bij instances heb ik ook altijd al pech met drops, en bij het questen vind de rest meestal eerder zijn items dan ik. Lijkt wel of de Rogue een -20 Luck als passive skill heeft :' )

Ik heb net gelezen dat plague spreaders in duskwood ook een drop chance hebben van een goeie dolk, als ik er daar 2 van kan regelen zou het ook al fijn zijn. Ik heb 2 daggers nu met allebei max 20 dmg, dat moet gewoon snel omhoog, dat zou mijn crit en dps echt ten goede komen. Ik haal nu 300 crit dmg af en toe, misschien kan ik dat wel opvoeren tot 500 wanneer ik betere (of de beste mogelijk) daggers kan vinden. De AH kon me niet verder helpen, maar misschien dat ik de stockade maar eens moet gaan doen. Daar zitten veel van die defias gasten en die hebben veel gemeen met rogues lijkt het wel. Ik heb een defias headband, en defias blackened boots enzo. Allemaal goed rogue-spul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:12
HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:49:
Ik ben nu al dagen aan het zoeken naar een fatsoenlijke dolk. Ik heb al dagen die naraxis spin gezocht, kan dr niet vinden. Terwijl die juist een vette dolk zou moeten droppen. Heb gezocht naar vultros in Westfall, is ook nergens te zien. Heb de AH afgespeurd naar dolken, de enige 2 die voor mij in aanmerking kwamen en beter waren dan ik al had heb ik op geboden, maar die werden uiteindelijk weggekocht door een ander toen ik aan het questen was.

Is het nou zo moeilijk om een aan fatsoenlijke lvl 26 dolk (of 2) te komen :(
Wacht nog 3 level's en ga dan Toxic Revenger farmen in Gnomeregan. Op offi forums kun je zat guides vinden over welke mob de Toxic Revenger dropt, en hoe je bij die mob kunt komen als rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:35:
[...]
Wacht nog 3 level's en ga dan Toxic Revenger farmen in Gnomeregan. Op offi forums kun je zat guides vinden over welke mob de Toxic Revenger dropt, en hoe je bij die mob kunt komen als rogue.
3 Levels wachten :')

Ik overleef geen 3 levels mobs meer met deze aardappelmesjes man :')

Nee, ik ga vanavond óf spreaders farmen óf Stockade doen óf beide. Ik moet en zal NU een setje nieuwe messen hebben :P

Edit: Bovendien doet de naam 'Toxic Revenger' vermoeden dat het om een dolk gaat die gif toebrengt, dwz, zus schade over zoveel tijd. Dat wil ik absoluut niet, want dat verstoort mijn cheapshot en gouge. Die stoppen met werken als er schade toegediend word.

Ik gebruik alleen slow poison en instant poison momenteel.

[ Voor 26% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-05-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Het ziet er naar uit dat de overmacht van Horde op Bloodscalp wat minder wordt. Heb het afgelopen weekend in STV zitten questen (redelijk lang solo ook en ik werd zelden lastig gevallen. Soms was het even rennen als er een groepje Horde aankwam -track humanoids is erg handig om je omgeving in de gaten te houden-, maar over het algemeen was het prima te doen. Grote delen van de dag was de Alliance veel meer aanwezig met raidgroepjes e.d. BB was dan weer van de Horde, dan weer van Alliance. Wel jammer dat als BB eenmaal in bezit was van 1 kant, ook de lagere levels (de toeristen zogezegd) zwaar gegankt werden. 6 mensen die zich op een lvl 22 warlock storten bijvoorbeeld.

Wat wel grappig is zijn al die stealthed rogues die door STV stalken. Het gebeurt regelmatig dat ik met mijn paard door de bush rijd en ineens een stealthed rogue (zowel horde als alliance) zie verschijnen. Maar soms wordt de hunter de hunted. Was aan het solo-en in catform en zie ik een +/- gelijke level rogue in de buurt komen. Ik hou hem in de gaten en ja hoor, hij stealth. Op dat moment kill ik mijn mob en ik ook natuurlijk in stealth. En toen was het om elkaar heen draaien, zie je hem effe zichtbaar worden en dan istie weer weg. Ik had uiteindelijk de opener, maar het bleken 2 rogues te zijn :D
Ik vond het al zo vreemd dat hij zo snel in stealth mode kon lopen, maar ik zag natuurlijk die andere... Moest ik toch nog wegrennen.

Wat dat betreft vind ik Druids steeds leuker worden. Je bent zo moeilijk aan te pakken, stealth en travelform en immunity tegen sheep en roots enzo.... ik kom in 4 van de 5 gevallen wel weg. En als je me achtervolgt kun je ook nog een leuke verrassing krijgen: met travelform wat afstand bouwen, regrowth, rejuvenation en ik zit in een mum weer met een volle health balk. Beervorm, omdraaien en chargen. Menig achtervolgende rogue heeft er spijt van gekregen :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:42:
[...]

Nee, ik ga vanavond óf spreaders farmen óf Stockade doen óf beide. Ik moet en zal NU een setje nieuwe messen hebben :P

Edit: Bovendien doet de naam 'Toxic Revenger' vermoeden dat het om een dolk gaat die gif toebrengt, dwz, zus schade over zoveel tijd. Dat wil ik absoluut niet, want dat verstoort mijn cheapshot en gouge. Die stoppen met werken als er schade toegediend word.

Toxic Revenger is DE dagger die 99% van de rogues haalt op dat lvl
reden uber goede dagger en makkelijk solo te farmen voor een rogue

verder is het een "chance on strike" wapen, ik adviseer je dan ook absoluut om dit wapen te halen

eventueel samen met Meteor Shard uit shadow fang keep hoewel die dan al aan de lage kant is

gisteren trouwens even een lvl 3* ne druid de stuipen op het lijf gejaagd :P
had wat rock elemental drops nodig uit badlands dus ik daar heen, zie ik een lvl 38 horde aangevallen worden door 2 alliance, waarvan 1 die druid was, ik unmount, fs 1 gast, en vervolgens begin ik te hakken op die lvl 3* druid

die andere was er als een haas vandoor gegaan, die druid healde zich met NS heal, en toen ik even werd afgeleid door een mob, ging hij er van een haas vandoor in travelform :P

maar die heb ik ook :P dus ik in ghostwolf achter hem aan :P heb em half badlands doorgejaagd, heb em uiteindelijk laten gaan omdat ik geroepen werdt voor een ST run :P

volgens mij best schrikken als als lvl 3* met zijn 2en je een lvl 38 gast aan het killen bent en er ineens een lvl 57 shaman begint mee te doen :P

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
ik ben voor zwaarden gegaan, veel goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-07 09:11

Hans.Solo

Tank n00bje :P

wooo gisteravond ff een rondje diremaul gedaan, met een paar luitjes die ik uit Sunken Temple ken.

ff een 2H axe upgrade gewonnen :P http://www.thottbot.com/?i=35623
toch een nice wapentje, voor een saaie retribution pally like me :P

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hans.Solo schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:13:
wooo gisteravond ff een rondje diremaul gedaan, met een paar luitjes die ik uit Sunken Temple ken.

ff een 2H axe upgrade gewonnen :P http://www.thottbot.com/?i=35623
toch een nice wapentje, voor een saaie retribution pally like me :P
oeh dies liev O+ ook maar eens halen voor me shammie binnenkort :)

ik vind het trouwens best lastig om een DM of BRD groep te vinden tegenwoordig :/

zelfs ST runs zijn lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik had een ticket ingediend over een speler die gebruik maakte van de bruisers die een slachtoffer gaan aanvallen als ze zelf vanishen en kreeg een reactie (jaja).
Account:XXXXXXXXXXXX
Date of Ticket:2005/04/29

Greetings its_me,

We are writing to let you know that we have tried to contact you in-game, but have been unable to reach you. In reply to your ticket, we are sorry to hear that you experienced, what you felt was, harassment, by other players. We understand that sometimes playing on a PvP realm can be frustrating, especially if you are hunted down by other more powerful players. Please keep in mind that the Honor System is still early in its implementation phase and changes and improvements will be made if any problems arise. For example, we recently made some changes to reduce latency when large-scale PvP battles occur and we will be releasing Battlegrounds in the next patch and this should draw players away from the towns and cities and into the instanced environments designed specifically for such action. That said, we are always glad to receive feedback from players about this and other aspects which they feel could be improved. If you have any suggestions about changes you would like to see implemented, you should post these on our official forums at: http://forums-en.wow-euro...aspx?fn=wow-suggestion-en.

Please do not hesitate to contact us by sending a request for help, in-game, should you require assistance again.

Please do not reply to this email as you will receive an automated response.

Regards,

English Game Master Team
Blizzard Europe
Mijn ticket was meer om aan te geven dat de user (in elk geval in mijn ogen) een exploit gebruikt, bij genoeg users die dat bij 1 iemand doen heeft dat vast gevolgen.

Er staat in elk geval iets interessants in:
we will be releasing Battlegrounds in the next patch
Overigens mogen ze die lagfix er van mij weer uitslopen, gister weer ineens een latency van 5000

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:42:
[...]

ROFL, als ik jou was zou ik eens van je beterwetende attitude afstappen en gewoon advies van anderen aannemen. Toxic Revenger is de beste dagger die je kunt krijgen op dat level. Een dagger met betere DPS vindt je niet omdat het een blue item is. Groene daggers komen amper in de buurt kwa damage. Daar komt bij dat Toxic Revenger makkelijk te krijgen is.

Oh and by the way: stuns breken niet door DOT's, dus dat geldt ook voor cheap shot

Maar goed, wat jij wilt, koop maar 2 vendor daggers of ga dagen farmen om hem te krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 14:14
Zterdag Zul'farrak gedaan. Komen we bij de prisoners, is de instance bugged waardoor voor al die mob-mobs in ieder geval dubbel spawnden. Niet de doen dus, terwijl we een behoorlijk sterke groep hadden. Uit die group een paar mobs pullen lukte 2 keer, de 3e keer kwam dat hele plein ons achterna. Geganked door 20+ greens. Yay!

Wel level 50 gehaald though, nog even doorbuffelen en ik kan echt aan de slag in MC enzo :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:37

On_E

Housemusic

Ik ben afgelopen weekend zo ontzettend vaak gekilled tijdens farmen/questen, dat ik een alt op een
PvE server ben begonnen....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
Waarschijnlijk een n00b vraagje, maar ik kom er toch niet goed uit. Ben nu lvl 35 rogue, en ik ben nog steeds onzeker of ik mijn wapens en skills goed gebruik. Ik heb een lvl 33 zwaard in de main hand en lvl 31 mace in de off-hand, zwaard heeft een hogere snelheid, DPS is vergelijkbaar. Met een macro schakel ik over in stealth naar de Toxic Revenger in de main hand, mace blijft in de off-hand. Vraagjes:

1. Is dit handig? Ik kan niet goed bepalen of terugschakelen naar zwaard/mace combi beter is als stealth gebroken is.
2. Is een tweede dagger in de off-hand tijdens stealth beter dan de mace?
3. Is het sowieso niet beter om altijd met de Toxic Revenger en een andere mooie dagger rond te lopen?

Ik ben pas erg laat begonnen met het gebruiken van veel rogue skills; tot nu toe ging het heel best met SS en eviscerate, maar ik gebruik nu ook redelijk vaak gouge + backstab als ik geen stealth heb (gemiddeld 150 damage) en ambush (gemiddeld 250 met 500 crit) als ik wel vanuit stealth aanval.

[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-05-2005 10:37 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:29:
[...]
ROFL, als ik jou was zou ik eens van je beterwetende attitude afstappen en gewoon advies van anderen aannemen. Toxic Revenger is de beste dagger die je kunt krijgen op dat level. Een dagger met betere DPS vindt je niet omdat het een blue item is. Groene daggers komen amper in de buurt kwa damage. Daar komt bij dat Toxic Revenger makkelijk te krijgen is.

Oh and by the way: stuns breken niet door DOT's, dus dat geldt ook voor cheap shot

Maar goed, wat jij wilt, koop maar 2 vendor daggers of ga dagen farmen om hem te krijgen _/-\o_
Hey, het was een vermoeden, ik weet heus wel dat ik nog lang niet alles weet. Als jullie daar zo zeker van zijn ga ik hem wel zoeken. Ik vond alleen via thottbot dat de spreaders in duskwood ook fijne daggers droppen, en das toch iets dichter bij huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Dr. Strangelove schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:35:
Ik ben pas erg laat begonnen met het gebruiken van veel rogue skills; tot nu toe ging het heel best met SS en eviscerate, maar ik gebruik nu ook redelijk vaak gouge + backstab als ik geen stealth heb (gemiddeld 150 damage) en ambush (gemiddeld 250 met 500 crit) als ik wel vanuit stealth aanval.
Evis kan leuke crits doen wanneer je 5 punten hebt, en daar komt je snel als je Cheapshot gebruikt. Een vette move! Maar voor mijn gevoel crit de ambush toch net iets vaker, en ook harder. Een ambush is sowieso ook gewoon heel vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Dr. Strangelove schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:35:
Waarschijnlijk een n00b vraagje, maar ik kom er toch niet goed uit. Ben nu lvl 35 rogue, en ik ben nog steeds onzeker of ik mijn wapens en skills goed gebruik. Ik heb een lvl 33 zwaard in de main hand en lvl 31 mace in de off-hand, zwaard heeft een hogere snelheid, DPS is vergelijkbaar. Met een macro schakel ik over in stealth naar de Toxic Revenger in de main hand, mace blijft in de off-hand. Vraagjes:

1. Is dit handig? Ik kan niet goed bepalen of terugschakelen naar zwaard/mace combi beter is als stealth gebroken is.
2. Is een tweede dagger in de off-hand tijdens stealth beter dan de mace?
3. Is het sowieso niet beter om altijd met de Toxic Revenger en een andere mooie dagger rond te lopen?

ik geloof dat je in je off-hand een snelle dagger moet houden om snel poisons te applyen. Ambush werkt inderdaad zeer goed. Iets TE goed als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:42:
[...]

ik geloof dat je in je off-hand een snelle dagger moet houden om snel poisons te applyen. Ambush werkt inderdaad zeer goed. Iets TE goed als je het mij vraagt.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cloth wearers zijn dus echt genaaid dan he. Paar dagen geleden dolf mijn hele guild het onderspit 1 voor 1 aan een lvl 60 rogue met brutality blade volgens mij. Crits van 1400+. Als je crit dan ook nog crit zit je dus dik over de 2k damage. Dat is in mijn boekje dus gewoon ziek.

Dat is wellicht met een mage z'n pyroblast nog net te evenaren, maar dan moet je dus wel 10x zoveel geluk hebben. (crit chance ligt veeeeeel lager, laat staan een dubbele crit) Plus je hebt al lang iemand in je smoel hangen als je dat als mage probeert. Een rogue kan misschien wel binnen 2s iemand vloeren op die manier.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-05-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:24:
cloth wearers zijn dus echt genaaid dan he. Paar dagen geleden dolf mijn hele guild het onderspit 1 voor 1 aan een lvl 60 rogue met brutality blade volgens mij. Crits van 1400+. Als je crit dan ook nog crit zit je dus dik over de 2k damage. Dat is in mijn boekje dus gewoon ziek. Niet dat het met een pyroblast niet te halen is :)
Crit op Crit op Crit haal je ook niet altijd hoor. Je moet gevarieerd werken. Ik heb op level 25 in mijn eentje een heel kamp met Gnolls (level 21-23) uitgeroeid door van buiten naar binnen te werken, je sap en evasion goed te gebruiken. Het waren ongeveer 25 mobs en ik heb slechts 1 keer hoeven healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Hoeveel hp heeft de gemiddelde mage dan? Let wel dat sommige aanvallen van een rogue door armor heengaan, dus dan maakt het niet meer uit of je plate of cloth hebt. Een 5 point level 6 rupture doet dwars door plate armor 1000 dmg over 22 seconden. Combineer dat met een deadly poison om hp regen te stoppen, en dan word het al een stuk makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:24:
cloth wearers zijn dus echt genaaid dan he. Paar dagen geleden dolf mijn hele guild het onderspit 1 voor 1 aan een lvl 60 rogue met brutality blade volgens mij. Crits van 1400+. Als je crit dan ook nog crit zit je dus dik over de 2k damage. Dat is in mijn boekje dus gewoon ziek.

Dat is wellicht met een mage z'n pyroblast nog net te evenaren, maar dan moet je dus wel 10x zoveel geluk hebben. (crit chance ligt veeeeeel lager, laat staan een dubbele crit) Plus je hebt al lang iemand in je smoel hangen als je dat als mage probeert. Een rogue kan misschien wel binnen 2s iemand vloeren op die manier.
uh welk lvl is jouw hele guild dan?
en allemaal 1 voor 1? of liepen jullie samen?

mag => blink zeker met meerdere personen zal een rogue het onderspit delven, als je het goed speelt, of in ieder geval afdruipen, tenzij het lvl verschil echt dusdanig is, dat de rogie gewoon lame aan het grieven is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:28:
[...]

Crit op Crit op Crit haal je ook niet altijd hoor. Je moet gevarieerd werken. Ik heb op level 25 in mijn eentje een heel kamp met Gnolls (level 21-23) uitgeroeid door van buiten naar binnen te werken, je sap en evasion goed te gebruiken. Het waren ongeveer 25 mobs en ik heb slechts 1 keer hoeven healen.
crit op crit op crit kan niet. Je kunt een crit halen op je crit maar dan houdt het toch echt op. Het komt bij mij toch wel regelmatig voor dat ik een dubbele crit op een fireball krijg. Maar dan is mijn crit chance (zonder talent points) nog steeds maar zo'n 7%. (met talent points valt dat misschien op te drijven naar 12 a 13, maar toch echt niet hoger)

Maar je crit chance lijkt ook hoger te zijn tegen lagere lvl mobs. Clearcasting komt namelijk ook veel vaker voor als ik mobs van 5+ lvls lager aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:36:
[...]

Hey, het was een vermoeden, ik weet heus wel dat ik nog lang niet alles weet. Als jullie daar zo zeker van zijn ga ik hem wel zoeken. Ik vond alleen via thottbot dat de spreaders in duskwood ook fijne daggers droppen, en das toch iets dichter bij huis.
In principe kan elke mob in WoW een epic droppen. De kans dat dat gebeurt is echter te klein...

Anyway, je moet gewoon voor de Toxic gaan. Rond je level vindt je in de AH ook een blauwe dagger, weet niet meer hoe die heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:30:
[...]

mag => blink zeker met meerdere personen zal een rogue het onderspit delven, als je het goed speelt, of in ieder geval afdruipen, tenzij het lvl verschil echt dusdanig is, dat de rogie gewoon lame aan het grieven is
Cold blood+ambush en voordat mage weet wat er gebeurt blinden. Dan kan je re-stealthen en wederom ambushen. Overleeft ie amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:30:
[...]

hoogste in mijn guild was op dat moment een 54 hunter. Verder nog een 53 Paladin en een 53 rogue.

Ikzelf ben 43 op mijn mage, dus dat was een one-hit-kill voor hem. Ambush crit gewoon altijd bij hem. Want hij pakte mij tot 3 keer toe. En ik kan hem toch echt wel behoorlijk wat schade toebrengen als hij eerst iemand anders aanvalt. (PoM (dus instant) Pyroblast voor 450+ dmg en DoT en fireballs gaan ook voor tegen de 400 nu)

Dus zal wel lame griefen zijn :) Hij hanteerde min of meer een divide en conquer techniek denk ik :)

Een mage op mijn level zit rond de 1400 health als hij cloth koopt met INT en STA erop. Ik richt me voornamelijk op INT, dus wellicht dat er mages van mijn lvl zijn die op 1500 health zitten of zo.
Het maximum van een mage op lvl 60 zal denk ik net boven de 2000 health liggen. Tegen een rogue dus veel te laag.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-05-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 19:24
Na nieuwste patch loopt het spel trouwens zwaar slecht bij mij, dikke fps drops en in Stormwind of Ironforge hangt hij gewoon voor 10+ sec en gaat dan weer verder :( (specs zijn 3.2 ghz met geforce6800). Iemand hier ook problemen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:32:
[...]

In principe kan elke mob in WoW een epic droppen. De kans dat dat gebeurt is echter te klein...

Anyway, je moet gewoon voor de Toxic gaan. Rond je level vindt je in de AH ook een blauwe dagger, weet niet meer hoe die heet.
dacht dat regel voor epic world drops geld : lvl wapen + 2 = lvl mob welke de epic kan droppen
Anoniem: 82860 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:34:
[...]

hoogste in mijn guild was op dat moment een 54 hunter. Verder nog een 53 Paladin en een 53 rogue.

Ikzelf ben 43 op mijn mage, dus dat was een one-hit-kill voor hem. Ambush crit gewoon altijd bij hem. Want hij pakte mij tot 3 keer toe. En ik kan hem toch echt wel behoorlijk wat schade toebrengen als hij eerst iemand anders aanvalt. (PoM (dus instant) Pyroblast voor 450+ dmg en DoT en fireballs gaan ook voor tegen de 400 nu)

Dus zal wel lame griefen zijn :) Hij hanteerde min of meer een divide en conquer techniek denk ik :)
mwoah jij was makkelijkste doelwit voor hem, hoewel je hem geen honour gaf, was je wel het grootste gevaar -> sheep/dot

hoewel de rogue en hunter je op zich wel hadden kunnen redden :)

[ Voor 50% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
heb je je wtf files enzo al weg gegooit?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

SouLmaN schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:34:
Na nieuwste patch loopt het spel trouwens zwaar slecht bij mij, dikke fps drops en in Stormwind of Ironforge hangt hij gewoon voor 10+ sec en gaat dan weer verder :( (specs zijn 3.2 ghz met geforce6800). Iemand hier ook problemen mee ?
Het "probleem" wat ik daarbij ondervind in bijvoorbeeld IronForge als ik naar buiten vlieg. Dan staat het beeld ook ff stil. Dat ik gewoon netwerk gerelateerd. Ik denk doordat het bij de bank altijd gevuld staat met mensen. Met raids idem, altijd eerst paar seconden staat het beeld ff stil, framedrops zijn daar niet echt vreemd ook.

Maar heb je in andere gebieden ook die problemen dan, of alleen in die steden? Over het algemeen heb ik geen problemen hoor, en het gros van de framedrops is netwerk gerelateerd, kun je een bak van hier tot Tokyo hebben staan, heeft niets met grafische performance te maken.

Enige echt punt met framedrops had in in Maraudon, een stukje met veel van die groene slijndingen, ik denk een overmaat aan belichtings - en gas-effecten (dat gas wat van ze afkomt) ..... niet echt een superdrop, was nog 30, maar toch, je merkt het wel ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 11:54

mbooij

De Mosselman

Wat is de beste mannier om als low lvl (13) human mage een beetje geld te verdienen en exp te krijgen? Ik doe nu westfall maar het schiet alle maal echt niet op.

Ik ben Skinner en Miner (10 copperbars verkoopt wel leuk bij de AH).
Kan iemand mij wat tips geven? Is er een startersguide of zo?

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
Ik moet zeggen dat ik als rogue skills als Rupture en die skill waarmee je attack rate omhoog gaat niet vaak gebruik. De skill om armor te breaken soms wel als ik in een party tegen een hoge lvl mob moet, zodat mijn hele party er wat aan heeft, of tegen een taaie elite mob, maar verder ook niet. Verder begrijp ik ook het nut van Cheap Shot (dat je tegenstander 30 seconden stil staat) niet echt, alleen soms handig als er twee mobs bij elkaar staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-05-2005 11:43 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:31:
[...]

crit op crit op crit kan niet. Je kunt een crit halen op je crit maar dan houdt het toch echt op. Het komt bij mij toch wel regelmatig voor dat ik een dubbele crit op een fireball krijg. Maar dan is mijn crit chance (zonder talent points) nog steeds maar zo'n 7%. (met talent points valt dat misschien op te drijven naar 12 a 13, maar toch echt niet hoger)

Maar je crit chance lijkt ook hoger te zijn tegen lagere lvl mobs. Clearcasting komt namelijk ook veel vaker voor als ik mobs van 5+ lvls lager aanval.
Ik doelde op de gelukkige momenten waarop je bij een aantal hits steeds een crit scoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 17:36
Wat mij opvalt is dat veel mensen alleen naar de kleur van een item kijken. Ze zien dus 1 in het blauw en 1 in het groen en denken dan gelijk automatisch dat de blauwe beter is. Soms is dit echter totaal niet het geval en is een groen item beter dan een blauwe.

Zelfde geld ook voor paars en blauw. Er zijn zat paarse items die gewoon crappy zijn :)

Tuurlijk zijn de paarse beter als je kijkt naar de end items van het spel :), but you got my point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Dr. Strangelove schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:42:
Ik moet zeggen dat ik als rogue skills als Rupture en die skill waarmee je attack rate omhoog gaat niet vaak gebruik. De skill om armor te breaken soms wel als ik in een party tegen een hoge lvl mob moet, zodat mijn hele party er wat aan heeft, of tegen een taaie elite mob, maar verder ook niet. Verder begrijp ik ook het nut van Cheap Shot (dat je tegenstander 30 seconden stil staat) niet echt, alleen soms handig als er twee mobs bij elkaar staan.
Slice and dice bedoel je, +20% attack speed. Gebruik ik ook niet idd. Maar een cheap shot voor 30 seconden moet ik nog meemaken :P

Je bedoelt Sap, iets wat enorm waardevol is, ook in party's, je hebt gewoon 1 mob minder om je zorgen om te maken. Als er ook nog een mage aanwezig is kan je ook nog iemans sheepen. Zo word questen makkelijker!

[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-05-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

PacinoAllstars schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:48:
Wat mij opvalt is dat veel mensen alleen naar de kleur van een item kijken. Ze zien dus 1 in het blauw en 1 in het groen en denken dan gelijk automatisch dat de blauwe beter is. Soms is dit echter totaal niet het geval en is een groen item beter dan een blauwe.

Zelfde geld ook voor paars en blauw. Er zijn zat paarse items die gewoon crappy zijn :)

Tuurlijk zijn de paarse beter als je kijkt naar de end items van het spel :), but you got my point.
Groen en Paars zijn wel altijd een hoop meer waard als je ze aan een NPC verkoopt.
Het gaat dan ook meer om de zeldzaamheid van de voorwerpen.

[ Voor 5% gewijzigd door mbooij op 02-05-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:36:
[...]

dacht dat regel voor epic world drops geld : lvl wapen + 2 = lvl mob welke de epic kan droppen

[...]

mwoah jij was makkelijkste doelwit voor hem, hoewel je hem geen honour gaf, was je wel het grootste gevaar -> sheep/dot

hoewel de rogue en hunter je op zich wel hadden kunnen redden :)
Mijn ervaringen zijn dat mages waarschijnlijk de makkelijkste doelwitten zijn voor rogues. Andere casters (cloth dragers) zullen het ook wel moeilijker hebben, maar Priests hebben psychic scream en kunnen healen en vertrekken. Warlocks kunnen ook fearen. Grappig dat als het om mass-pvp gaat , of een rogue unstealthed is, ze vaak het onderspit delven tegen mages en dat ook weten. :)

Jullie zijn het vast niet met mij eens, maar ik zou graag zien dat bij rogues meer skill komt kijken. Een guildie van mij is erg succesvol met de rogue, omdat hij er ook geweldig mee om kan gaan. (echt een twitch-FPS-shooter-gamer voorbeeld) Ik zie vaak dat zelfs rogues die absoluut niet weten waar ze mee bezig zijn, even goed nog een duel kunnen winnen, omdat ze de eerste 80% van een gevecht niet geraakt worden. Dat vind ik jammer. Ik zou liever zien dat een rogue minder crits zou krijgen en een bepaalde skill om sneller achter een tegenstander te komen, of dat je wel gebruik van je andere skills MOET maken, ipv veel dezelfde attacks spammen. Kortom, ik vind dat er niet per se een speler met skills achter een rogue hoeft te zitten om effectief te zijn. En dat is bij andere classes vaak wel zo. Maar dat is mijn mening :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 02-05-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 14:34

Binno

. .. ... ....

Hydra schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:29:
Zterdag Zul'farrak gedaan. Komen we bij de prisoners, is de instance bugged waardoor voor al die mob-mobs in ieder geval dubbel spawnden. Niet de doen dus, terwijl we een behoorlijk sterke groep hadden. Uit die group een paar mobs pullen lukte 2 keer, de 3e keer kwam dat hele plein ons achterna. Geganked door 20+ greens. Yay!

Wel level 50 gehaald though, nog even doorbuffelen en ik kan echt aan de slag in MC enzo :)
divino bedoel je ? daarmee vul je juist de hele plein met mobs

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:57:
[...]

Mijn ervaringen zijn dat mages waarschijnlijk de makkelijkste doelwitten zijn voor rogues. Andere casters (cloth dragers) zullen het ook wel moeilijker hebben, maar Priests hebben psychic scream en kunnen healen en vertrekken. Warlocks kunnen ook fearen. Grappig dat als het om mass-pvp gaat , of een rogue unstealthed is, ze vaak het onderspit delven tegen mages en dat ook weten. :)

Jullie zijn het vast niet met mij eens, maar ik zou graag zien dat bij rogues meer skill komt kijken. Een guildie van mij is erg succesvol met de rogue, omdat hij er ook geweldig mee om kan gaan. Ik zie vaak dat zelfs rogues die absoluut niet weten waar ze mee bezig zijn, even goed nog een duel kunnen winnen, omdat ze de eerste 80% van een gevecht niet geraakt worden. Dat vind ik jammer. Ik zou liever zien dat een rogue minder crits zou krijgen en een bepaalde skill om sneller achter een tegenstander te komen, of dat je wel gebruik van je andere skills MOET maken, ipv veel dezelfde attacks spammen. Kortom, ik vind dat er niet per se een speler met skills achter een rogue hoeft te zitten om effectief te zijn. En dat is bij andere classes vaak wel zo. Maar dat is mijn mening :)
mwoah rogue easy, ja en nee

rogues zijn nou eenmaal caster killers :)
zeer handig om als rogue bij een rogue, proberen stealthed de healers te flanken en de mollen, vervolgens vanish en wegwezen :)

hoewel het mooie theorie is natuurlijk, is het afwachten wat dit op battlegrounds gaat doen :)

zelf ben ik me mage begonnen omdat ik wat variatie wil :) en met shaman is het toch best lastig om isntance runs te vinden nu :/

terwijl de mage in onze guild gewoon elke avond wel een invite krijgt voor ubrs/BRD/ST/DM enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik vind dat dat best meevalt. Een rogue moet zeer zeker wel weten waar hij mee bezig is. Als ik een mobs niet precies goed aanpak, delf ik het onderspit. Je moet enorm op je cooldowns letten omdat het allemaal maar nét op elkaar aansluit. Je moet voor bepaalde mobs een andere strategie hanteren.

In 'echte' gevechten tegen de horde is het anders. De rogue pakt de strayers ertussenuit, de casters aan de achterkant van een offensief. Zijn leven hangt af van zijn mogelijkheid om te ontsnappen na een kill, dus je moet altijd je sprint/vanish en heal gereed houden. En je moves in de juiste volgorde gebruiken. Die evasion lijkt heiligmakend, maar na 15 seconden issie op en duurt het weer 5 min. Op die manier kun je maar elke 5 min een caster eruit pikken, wat dus veel te weinig is in een raid.

Ik ben van plan geheel op crit/agility en dmg te gaan werken. Ik wil veel kans op crits en goed kunnen sneaken. Een rogue is imo niet voor combat bedoeld.

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-05-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:15:
Ik vind dat dat best meevalt. Een rogue moet zeer zeker wel weten waar hij mee bezig is. Als ik een mobs niet precies goed aanpak, delf ik het onderspit. Je moet enorm op je cooldowns letten omdat het allemaal maar nét op elkaar aansluit. Je moet voor bepaalde mobs een andere strategie hanteren.

In 'echte' gevechten tegen de horde is het anders. De rogue pakt de strayers ertussenuit, de casters aan de achterkant van een offensief. Zijn leven hangt af van zijn mogelijkheid om te ontsnappen na een kill, dus je moet altijd je sprint/vanish en heal gereed houden. En je moves in de juiste volgorde gebruiken. Die evasion lijkt heiligmakend, maar na 15 seconden issie op en duurt het weer 5 min. Op die manier kun je maar elke 5 min een caster eruit pikken, wat dus veel te weinig is in een raid.

Ik ben van plan geheel op crit/agility en dmg te gaan werken. Ik wil veel kans op crits en goed kunnen sneaken. Een rogue is imo niet voor combat bedoeld.
je hoeft ook neit na elke kill te vanishen :P

en de kill zelf hoeft niet, als er maar chaos ontstaat bij de healers :), 1 interupted heal kan genoeg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:19:
[...]

je hoeft ook neit na elke kill te vanishen :P

en de kill zelf hoeft niet, als er maar chaos ontstaat bij de healers :), 1 interupted heal kan genoeg zijn
Ik kan niet wachten tot ik deadly poison heb, kan je de heals van heel veel spelers interrupten. Als je op beide daggers d.p. aanbrengt, en een run langs een aantal sterke spelers in de linie maakt, kunnen die voor een tijdje bijkans niet meer geheald worden, hoeveel healers ze ook hebben. Dat geeft jouw raid-team weer de overhand. Als je bijna dood bent vanishen, en dan de healers aanpakken, die hun mana tevergeefs aan die frontlinie aan het verspillen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Ik heb het tot nu toe volgens mij altijd moeten afleggen tegen een rogue. Maar om een of andere reden zijn ze altijd hoger level dan mij. Dat stun effect van ze is zo irritant dat ik de eerste paar seconden niks kan doen, en dan is gelijk al de helft van mijn hp weg. Ben nu 27 paladin, en heb alleen maar holy/protection talents.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Mijn nieuwe lvl 20 druid heeft gisteren de deadmines overleeft. Het was een leuk om van Cleef weer eens te ontmoeten. Mijn party lvl 22 priest, lvl 19 en 23 warrior en een lvl 21 rogue haalden het zonder wipe. Priest healt de primary tank, druid zorgt dat de tweede warrior en rogue in leven blijven. Beide healers letten ook op elkaar en als er iemand op ons afkwam, snelle bear transform en voor de priest springen met je taunt ready.

Het ging een keertje bijna mis bij de first mate toe een warrior in het water rende, stomme actie. Gelukkig kon de lvl 19 warrior het volhouden met nonstop taunts van hem voor de agro en nonstop heals van twee mensen op hem. Staff of westfall, joygasm voor een lvl 20.

Jammer dat je voor catform geen quest had, maar je het gewoon moest kopen in moonglade. Beetje jammer, maar scheelt wel na het drama van aqua form moeten zoeken op de zeebodem. De bearquest en de poison quests zijn leuker om te doen ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Crashman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:25:
Ik heb het tot nu toe volgens mij altijd moeten afleggen tegen een rogue. Maar om een of andere reden zijn ze altijd hoger level dan mij. Dat stun effect van ze is zo irritant dat ik de eerste paar seconden niks kan doen, en dan is gelijk al de helft van mijn hp weg. Ben nu 27 paladin, en heb alleen maar holy/protection talents.
Rogues van het zelfde lvl of lager kan ik altijd wel aan (lvl 13 mage). Ik denk dat het een beetje in de eigenschappen van een rogue player zit om altijd een lager lvl aan te vallen.

p.s. kan iemand mijn eerdere vraag over het sneller lvlen even beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Crashman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:25:
Ik verzeker je, polymorph en fear zijn nog veel irritanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Vraagje: Als ik een vriend van me die Guest pass key laat gebruiken, moet die dan ook credit card info of een gamecard code geven wanneer hij zijn account aanmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Wat is de beste manier om aan fadeleaf te kunnen komen. Ben zelf lvl 43 horde en ik wil blindingpowder produceren voor mijn roguetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Yellow|A schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:33:
Mijn nieuwe lvl 20 druid heeft gisteren de deadmines overleeft. Het was een leuk om van Cleef weer eens te ontmoeten. Mijn party lvl 22 priest, lvl 19 en 23 warrior en een lvl 21 rogue haalden het zonder wipe. Priest healt de primary tank, druid zorgt dat de tweede warrior en rogue in leven blijven. Beide healers letten ook op elkaar en als er iemand op ons afkwam, snelle bear transform en voor de priest springen met je taunt ready.

Het ging een keertje bijna mis bij de first mate toe een warrior in het water rende, stomme actie. Gelukkig kon de lvl 19 warrior het volhouden met nonstop taunts van hem voor de agro en nonstop heals van twee mensen op hem. Staff of westfall, joygasm voor een lvl 20.

Jammer dat je voor catform geen quest had, maar je het gewoon moest kopen in moonglade. Beetje jammer, maar scheelt wel na het drama van aqua form moeten zoeken op de zeebodem. De bearquest en de poison quests zijn leuker om te doen ;)
Ik heb het nu al 4x geprobeerd en elke keer is er weer iemand die het vernaait. Laatste keer ook: Ik zeg nog in CAPS voor we naar binnen gaan:

NIET naar binnen rennen! Laat mij en de lvl 25 pally die erbij was de klappen opvangen en pullen, jullie komen daarna om te healen en support te geven. Eerst wat ze doen op het moment dat we de poort naar de 'echte' deadmines inlopen: Gelijk naar beneden rennen om daarmee de aggro van ongeveer 15 miners en 3 elites te trekken.

... En bedankt. Ik heb rechtsomkeert gemaakt en ben weggesneakt. De eerdere 3 keren ging het 2 keer fout omdat er iemand tussenuit kneep en 1 keer omdat we gewiped werden, waarna alles weer respawnde.

De eerstvolgende keer dat ik ga wil ik gewoon 2 pallys en 2 healers achter me hebben. Ik doe elke keer keihard mn best, sneak vooruit, gebruik sap om een mob eruit te pikken, matig mijn aanvallen tot 25% mob hp en haal hem dan neer met finishing moves.

Gaat ook elke keer goed, maar dan moet je niet van die noobs in je team hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PacinoAllstars schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:48:

Over het algemeen geldt bij de meeste wapens onder level 50 dat blue items vaak een betere dmg range/DPS hebben. Kwa stats/procs vind ik zeker niet dat blue items altijd beter zijn. Daarom verkies ik meestal een snelle dagger met stats in offhand en een sword, meestal blue, met veel dmg-range en lage spd als mainhand.

By the way, gister mijn top crit gehaald, 1624 damage op een equal lvl mob zonder debuffs etc. Was gewoon solo aan het grinden. Laatste record stond in de 1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141662

-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 07:50:
[...]

maar je pa geeft wel de cc mee aan een ober in een restaurant?

van het weekend me mage naar lvl 29 gebracht :)

was wel even stoeien :/ omdat ik een alternatief moest zoeken voor de hillsbrad quests
nu mar tot lvl 33/34 grinden in 1k needles en daarna naar Arathi.

Alchemy potions verkopen wel goed, sommige dan, maar die herbs nemen wel een volledige 14 slot bag in beslag :/

[...]

*herhaling*
sorry hoor, maar Alliance heeft net zulke lamers.

gisteren ook tijdens het levellen van mijn mage (lvl 29)
was samen met een guildie ook lvl 29 mage aan het levellen in ashenvale, lopen richting die zoram outpost, worden we gewoon 3x gepakt door een ?? warrior.

das gewoon zwaar triest.
uit wraak hebben we dus maar even een lvl 22 NE huntress die we tegenkwamen keihard tegen de vlakte gebeukt samen met de /rude en /spit

zoals ik al eerder heb gezegd ik beuk nu gewoon alles en iedereen neer die ik tegenkom, onderweg, ook low lvls, hebben ze te danken aan hun eigen high lvl soortgenoten, dus ga daar maar klagen.

en ja ik speel pvp, maar er is een verschil tussen pvp en gewoon triest gedrag.

kennelijk hoort triest gedrag op een pvp server, dus pas ik mezelf maar aan.
Ja dat doe ik in het echte leven ook, er wordt zoveel nutteloos gebeukt dat ik dat ook maar ga doen, dat bevalt me prima hoor, geen agressie meer en lekkere rode knokkels....

het is enkeld wel zo dat de politie me steeds weer moet laten overnachten in een cel...goedkoop maar wel erg rot dat ik WOW niet kan spelen.

[preekmodus]Wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat dan ook een ander niet[/preekmodus]

Hoe dan ook, als je echt zo bent dan ben je in mijn ogen echt een knakkertje....lekker mayonaise erbij en dan ben je nog een knakworst ook....

snap niet dat je jezelf dit aandoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mbooij schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:33:
[...]

Rogues van het zelfde lvl of lager kan ik altijd wel aan (lvl 13 mage). Ik denk dat het een beetje in de eigenschappen van een rogue player zit om altijd een lager lvl aan te vallen.

p.s. kan iemand mijn eerdere vraag over het sneller lvlen even beantwoorden?
questen en grinden en skinnen :)

ga neer een gebied verzamel quests (het liefst kill quests)

loop de quests af, skin alle beasts, mine alle veigns (gatherer mod is handig)

wat voor mage wordt je?

mijn mage is nu 29, nog 1 lvl en ik heb iae, en dan kan ik samen met een andere mage en een priest iae expen :P

zeker tot lvl 20 is queste met tussendoor grinden het beste om exp te verdienen, daarom zijn killquests zo goed, killen = exp + quest = extra exp
Anoniem: 141662 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:44:
[...]

Ja dat doe ik in het echte leven ook, er wordt zoveel nutteloos gebeukt dat ik dat ook maar ga doen, dat bevalt me prima hoor, geen agressie meer en lekkere rode knokkels....

het is enkeld wel zo dat de politie me steeds weer moet laten overnachten in een cel...goedkoop maar wel erg rot dat ik WOW niet kan spelen.
wow != reallife

next
[preekmodus]Wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat dan ook een ander niet[/preekmodus]

Hoe dan ook, als je echt zo bent dan ben je in mijn ogen echt een knakkertje....lekker mayonaise erbij en dan ben je nog een knakworst ook....

snap niet dat je jezelf dit aandoet.
denk wat je wil, ik pak ze alleen als ik ze onderweg tegenkom, ik ga niet in stealth wachten tot iemand van 10+ lvls lager half dood is om hem te 1 shotten, of samen met mijn high lvl guildies lowbies hunten.

in WoW => nice guys finish last

en zolang het honour systeem niet veranderd, zal dit zo blijven. lame? ja, maar ach,

ik troost mezelf met de gedacht dat die lowbie mischien een alt is van die high lvl lamer die mij ook gankte :P

geloof me, ik had nooit gedacht dat ik zoveel zou gaan ganken, maar het feit dat je gewoon gelamed en ge cc'd wordt (en dathet nog beloond wordt ook) is gewoon triest :P

en aangezien ik geen zin hebt om een pve opnieuw te beginnen, join them.

hou ook een shitlist bij, welke ik af en toe een beetje afga als ik met mijn main door bepaalde gebieden loop, soms switch ik zelfs direct naar mijn main om terug te grieven.

Blizzard doet er geen reet aan, dus moet je het zelf doen

[ Voor 51% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

Amsterdam was drukker dan de AH van IronForge op een drukke dag.
Gelukkig kent real-life geen lag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:44:
[...]
Over het algemeen geldt bij de meeste wapens onder level 50 dat blue items vaak een betere dmg range/DPS hebben. Kwa stats/procs vind ik zeker niet dat blue items altijd beter zijn. Daarom verkies ik meestal een snelle dagger met stats in offhand en een sword, meestal blue, met veel dmg-range en lage spd als mainhand.

By the way, gister mijn top crit gehaald, 1624 damage op een equal lvl mob zonder debuffs etc. Was gewoon solo aan het grinden. Laatste record stond in de 1500.
Ik heb op een rogue-guide gelezen dat er crits gehaald zijn van wel 2300 dmg. Lijkt me toch zo ontzettend gaaf om het gezicht te zien van die gene die daar eentje van op zijn hoofd krijgt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Is er nog een verschil tussen een one hand mace en een one hand sword behalve de looks en de stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil een tijdje stoppen met WoW, maar ik heb geen idee hoe dat dan met m'n account gaat. Kan ik m'n account in een soort van hibernation zetten, zodat ik ook nog van m'n gratis dagen kan profiteren? Of kan ik alleen de betaling stop zetten, zonder dat m'n account helemaal gecancelled wordt?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:51:
Is er nog een verschil tussen een one hand mace en een one hand sword behalve de looks en de stats?
Je schrijft het ook anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:49:
[...]

Ik heb op een rogue-guide gelezen dat er crits gehaald zijn van wel 2300 dmg. Lijkt me toch zo ontzettend gaaf om het gezicht te zien van die gene die daar eentje van op zijn hoofd krijgt :')
Mits er aan een aantal voorwaarden voldaan is:
1) alle talents die crit damage boosten
2) agility gear ipv monkey
3) sword/mace mainhand met lage spd en hoge dmg range
4) critical critical strike

M.A.W. als je je build zo hebt aangepast dat je als je een crit doet daar het maximale uithaald, je een zo langzaam mogelijke sword of mace met een zo groot mogelijke dmg range, je puur een agility armorset hebt en dan uiteindelijk je critical strike als crit krijgt, dan kom je inderdaad tussen de 2000-2500 dmg.

Komt een crit op je crit vaak voor: zelden

Succes dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

PacinoAllstars schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:51:
???
zijn toch al genoeg verschillen ?
mace zorgt voor mace skills upgrade en sword voor swords skill upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 85278 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:59:
[...]

???
zijn toch al genoeg verschillen ?
mace zorgt voor mace skills upgrade en sword voor swords skill upgrade
nou ja iemand zei tegen mij dat mace een stun kan veroorzaken ofzo en een sword een extra swing heb, maar kon het nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
trouwens nog een toevoeging

een vijand killen als hij met een mob vecht en nog maar 10% hp heeft is DOM
Sharing with mobs: mobs take their share of the CP. Attacking a character fighting a mob might net you an easier kill, but it gives less reward.
No-points timer: when players exit an instance or arrive from a flight they are worth zero CP for some time.
PacinoAllstars schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:03:
[...]

nou ja iemand zei tegen mij dat mace een stun kan veroorzaken ofzo en een sword een extra swing heb, maar kon het nergens terug vinden.
zijn 'ability's' die op wapens zitten :)

Trash blade = chance on extra swing on next attack

die stun zit op meerdere maces dacht ik, en ook op een 2h axe/mace volgens mij

[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:05:
trouwens nog een toevoeging

een vijand killen als hij met een mob vecht en nog maar 10% hp heeft is DOM
Kan wel zijn maar er zijn genoeg kiddies die dit niet lezen. En ik vrees dat ze dan alleen maar meer gaan ganken om toch maar die punten binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 14383 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:10:
[...]

Kan wel zijn maar er zijn genoeg kiddies die dit niet lezen. En ik vrees dat ze dan alleen maar meer gaan ganken om toch maar die punten binnen te krijgen.
dat klopt

daarom vind ik persoonlijk ook dat de lvl cap aangepast moet worden van 12 naar minimaal 6 lvls verschil voor honour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:15:

Een goede rogue komt na een gevecht met een mob weg met nog 100% health. Iemand die minder succes heeft wint nog met de helft van zijn health over. Maar ik heb het wel over puur PvP. Mede doordat rogues ook mogelijkheid tot het 'easy pickin' van targets hebben, is het gewoon TE makkelijk voor zelfs de 'slechte' rogues om pvp kills te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:05:

zijn 'ability's' die op wapens zitten :)

Trash blade = chance on extra swing on next attack

die stun zit op meerdere maces dacht ik, en ook op een 2h axe/mace volgens mij
Nee joh, ze bedoelde de combat tree. Daar kan je mace en sword specialisatie doen, sword extra swing en mace kan stun veroorzaken.

Zit nooit in de combat three heb een critic build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:18:
[...]

Een goede rogue komt na een gevecht met een mob weg met nog 100% health. Iemand die minder succes heeft wint nog met de helft van zijn health over. Maar ik heb het wel over puur PvP. Mede doordat rogues ook mogelijkheid tot het 'easy pickin' van targets hebben, is het gewoon TE makkelijk voor zelfs de 'slechte' rogues om pvp kills te halen.
Dan heb je het waarschijnlijk over een rogue die al lvl 60 is? Want het lukt mij echt niet om een lvl 25 mobs neer te hakken zonder een paar flinke tikken te krijgen. Het is ook bijna onmogelijk stunlock te hebben zonder vanish en cheapshot, dat begint pas te komen rond de levels van 26 en hoger.

[ Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-05-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PacinoAllstars schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:03:
[...]

In warior en rogue builds kan je talens speccen voor sword en maces. Met een mace talent kan je die stun krijgen, met een sword spec een extra hit.

Oh en trash blade heeft een extra swing proc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Ik ben ook een Rogue als alt gestart, en zit inmiddels al op LvL 12. :)

Alleen ik zit te twijfelen wat voor talentbuild ik moet nemen, alleen ik weet nog steeds niet welke kant ik op moet gaan :?

Iemand misschien goede tips, of ervaringen wat je zou kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 130680 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:30:

Alleen ik zit te twijfelen wat voor talentbuild ik moet nemen, alleen ik weet nog steeds niet welke kant ik op moet gaan :?

Pak sowieso 5/5 punten op master of deception, het is heel handig om niet gezien te kunnen worden door mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:45:
[...]

questen en grinden en skinnen :)

ga neer een gebied verzamel quests (het liefst kill quests)

loop de quests af, skin alle beasts, mine alle veigns (gatherer mod is handig)

wat voor mage wordt je?

mijn mage is nu 29, nog 1 lvl en ik heb iae, en dan kan ik samen met een andere mage en een priest iae expen :P

zeker tot lvl 20 is queste met tussendoor grinden het beste om exp te verdienen, daarom zijn killquests zo goed, killen = exp + quest = extra exp

[...]

wow != reallife

next

[...]

denk wat je wil, ik pak ze alleen als ik ze onderweg tegenkom, ik ga niet in stealth wachten tot iemand van 10+ lvls lager half dood is om hem te 1 shotten, of samen met mijn high lvl guildies lowbies hunten.

in WoW => nice guys finish last

en zolang het honour systeem niet veranderd, zal dit zo blijven. lame? ja, maar ach,

ik troost mezelf met de gedacht dat die lowbie mischien een alt is van die high lvl lamer die mij ook gankte :P

geloof me, ik had nooit gedacht dat ik zoveel zou gaan ganken, maar het feit dat je gewoon gelamed en ge cc'd wordt (en dathet nog beloond wordt ook) is gewoon triest :P

en aangezien ik geen zin hebt om een pve opnieuw te beginnen, join them.

hou ook een shitlist bij, welke ik af en toe een beetje afga als ik met mijn main door bepaalde gebieden loop, soms switch ik zelfs direct naar mijn main om terug te grieven.

Blizzard doet er geen reet aan, dus moet je het zelf doen
Ik hou met alleen bezig met horde waar ik honorable kills voor krijg. De rest laat ik gewoon lopen of poly ik een keer en loop door. Als iedereen dat zou doen, zou het al een stuk leuker zijn. Ik had halverwege vorige week echt een stadium dat ik geen zin meer had om WoW te spelen omdat ik blijkbaar de enige was die zijn volgende lvl wilde halen. Een dagje pauze gevolgd door een dagje pret met 40-ers in 1kN deed gelukkig wonderen. Nu kan ik er wel weer tegen.

De frustratie zal echter wel weer oplopen naar mate de week vordert. Ik hoop dat ze snel battlegrounds gaan implementeren.

Helemaal mooi zou zijn als iedereen af en toe eens wat minuten van zijn grind-tijd zou opgeven om bijvoorbeeld Booty Bay compleet te 'saneren'. Ik merk aan de alliance side op Bladefist dat men elkaar niet ontzettend veel helpt. Het is over het algemeen OF een raid group, of mensen die PvE-en. Zou leuk zijn als mensen elkaar af en toe met Horde zouden helpen.

Daarom zaterdag maar besloten wat 30-ers in Darkshire even het goede voorbeeld te geven, door hen te helpen met een constante invasie van een 45 druid en shaman. Samen met een hunter van mijn lvl beiden zo vaak gekilled dat we ze uiteindelijk naar Gurubashi Arena hadden opgejaagd. :D Al die 30-ers weer blij dat ze hun quest eindelijk konden inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:29:
[...]

Dan heb je het waarschijnlijk over een rogue die al lvl 60 is? Want het lukt mij echt niet om een lvl 25 mobs neer te hakken zonder een paar flinke tikken te krijgen. Het is ook bijna onmogelijk stunlock te hebben zonder vanish en cheapshot, dat begint pas te komen rond de levels van 26 en hoger.
No offense, maar met lvl 26 ben je ook nog niet echt een volwaardig rogue. Een mage wordt ook pas een echte mage tegen de 35, als je wat talents volgestouwd hebt met punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 130680 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:30:

Subtlety Mastery
Camouflage Rank 5
Opportunity Rank 5
Improved Ambush Rank 3
Subtlety Total: 13

Combat Mastery
Improved Gouge Rank 3
Improved Sinister Strike Rank 2
Improved Backstab Rank 3
Combat Total: 8

Assassination Mastery
Improved Eviscerate Rank 3
Remorseless Attacks Rank 5
Malice Rank 5
Ruthlessness Rank 3
Murder Rank 2
Relentless Strikes Rank 1
Lethality Rank 5
Cold Blood Rank 1
Seal Fate Rank 5
Assassination Total: 30

Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Doe eerst 2 punten in je sinister strike. Ga daarna heel de assas tree afwerken,zodat je snel seal fate hebt en coldblood. Hiermee haal je later hele goeie critics.

Wat betreft camouflage of mod. Is voorkeur. Ik prefereer snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou tis iig niet mijn build / keuze die je daar post ... :D

Assassination Talents (30 points)

# Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

# Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.

# Murder - 1/2 point
Increases your chance to hit while using your Sap, Ambush, Garrote, or Cheap Shot abilities by 3%.

# Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.

# Improved Expose Armor - 3/3 points
Increases the armor reduced by your Expose Armor ability by 45%.

# Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike, or Hemorrhage ability by 30%.

# Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.

# Improved Kidney Shot - 3/3 points
Reduces the cooldown of your Kidney Shot ability by 5 seconds.

# Cold Blood - 1/1 point
When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%.

# Seal Fate - 5/5 points
Your critical strikes from abilities that add combo points have a 100% chance to add an additional combo point.

Combat Talents (21 points)

# Improved Gouge - 3/3 points
Increases the effect duration of your Gouge ability by 1.5 seconds.

# Lightning Reflexes - 2/5 points
Increases your Dodge chance by 2%.

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Precision - 2/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 2%.

# Improved Backstab - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%.

# Riposte - 1/1 point
A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds.

# Dagger Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%.[/]

Voor een Combat Rogue wat gewoon dikke dmg doet!

Assassination Talents (23 points)

Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.

Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.

Relentless Strikes - 1/1 points
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.

Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike, or Hemorrhage ability by 30%.

Improved Instant Poison - 5/5 points
Increases the chance to apply Instant Poison to your target by 10%.

Cold Blood - 1/1 points
When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%.

Combat Talents (2 points)

Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.

Subtlety Talents (26 points)

Master of Deception - 5/5 points
Reduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4)

Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.

Elusiveness - 4/5 points
Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 1 minute.

Initiative - 5/5 points
Gives you a 75% chance to add an additional combo point to your target when using your Ambush, Garrote, or Cheap Shot ability.

Ghostly Strike - 1/1 points
A strike that deals 125% weapon damage and increases your chance to dodge by 15% for 7 seconds. Awards 1 combo point.

Improved Sap - 3/3 points
Adds a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability.

Improved Cheap Shot - 1/2 points
Reduces the Energy cost of your Cheap Shot ability by 10.

Preparation - 1/1 points
When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities.

Hemorrhage - 1/1 points
An instant strike that damages the opponent and causes the target to hermorrhage, increasing any Physical damage dealt to the target by up to 3. Lasts 30 charges or 15 seconds. Awards 1 combo point

Voor een Stun builld,

en dan zijn er ook nog DOT Builds, handige aan Rupture bijv is dat het "ignore armor" is

[ Voor 98% gewijzigd door Muppet op 02-05-2005 13:51 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Muppet schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:41:
Nou tis iig niet mijn build / keuze die je daar post ... :D
hiermee haal je mass critics. Wat is jouw build dan?
Het is gewoon een 30,8,13 build.

[ Voor 16% gewijzigd door PacinoAllstars op 02-05-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:38:
[...]

No offense, maar met lvl 26 ben je ook nog niet echt een volwaardig rogue. Een mage wordt ook pas een echte mage tegen de 35, als je wat talents volgestouwd hebt met punten.
Neuh, dat weet ik ook wel :D

Ik heb goede en slechte dagen, maar uiteindelijk hoop ik wel dat ik niet tegen zaken aan ga lopen die ik in het begin fout gedaan zou hebben. Dat je je talents kan respeccen is een grote pré iig.

Ik wil een complete crit/agility build hebben met de rest in stealth, een sneaky killer zijn spreekt me wel aan.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Server down? Je hoeft het hier niet te melden of na te vragen ;)