Diebjck schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:31:
[...]
HoezoVeel mensen zeggen op omdat het elders weer eens goedkoper is zoals altijd. En alleen dat als reden hebben.

Diebjck schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:31:
[...]
HoezoVeel mensen zeggen op omdat het elders weer eens goedkoper is zoals altijd. En alleen dat als reden hebben.
Heb je je internetverbinding al geactiveerd?Bartoz schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:27:
Ik heb sinds kort een abbo bij speedlinq (BBNED)
...
Heeft iemand enig id wat hier aan de hand is ?
Bellen met de helpdesk wil ik als laatste middel toepassen....
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
BBNET hoeft niet geactiveerd te worden volgens de documentatie die ik heb alleen BabyXL geloof ik...Twee Dee schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:41:
[...]
Heb je je internetverbinding al geactiveerd?
Nadat je je modem hebt geconfigureerd kun je het niet het internet op zonder te activeren. Dit staat als het goed is beschreven op de bijgeleverde Speedlinq cd-rom.
Ahh ok, ik heb inderdaad Speedlinq over het BabyXL netwerk dus vandaar mijn suggestie...Bartoz schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:57:
[...]
BBNET hoeft niet geactiveerd te worden volgens de documentatie die ik heb alleen BabyXL geloof ik...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| 00:02:53 LOGIN User logged in on HTTP (from 10.0.0.x) 00:02:02 DHCP lease ip-address xx.xx.xxx.xx bound to intf ETHoA_1 00:02:02 DHCP xx.xx.xxx.xx (255.255.255.0) set on intf ETHoA_1: ok. 00:02:02 DHCP server (xx.xx.xxx.x) offers xx.xx.xxx.xx to intf ETHoA_1 00:02:02 DHCP offer received from xx.xx.xxx.x (can be relay agent) for intf ETHoA_1 00:01:02 xDSL linestate up (downstream: 2048 kbit/s, upstream: 928 kbit/s) 00:00:12 DHCP server up |
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:23:
.. Zijn er anderen die dezelfde problemen ondervinden.
Verwijderd
't Zelfde heb ik gisteravond een aantal uur gehad. Wel ADSL, maar geen ip.. Dus geen internet.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:23:
Ik heb sinds vandaag problemen met mijn verbinding (regio Almere)... Zijn er anderen die dezelfde problemen ondervinden. Hij vind wel een goed DSL signaal maar wil geen IP renew doen..
[ Voor 9% gewijzigd door AngelDust op 23-07-2005 13:14 ]
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
Uhm, gewoon overstappenVerwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:24:
Weet iemand of het mogelijk is om je lijn 1 of 2 maanden voor de datum van het 1e jaar af te laten sluiten. (om dus over te kunnen stappen naar een andere provider)
Uiteraard betaal ik die 2 maanden dan gewoon de abonnementskosten door.
[ Voor 26% gewijzigd door bjck op 23-07-2005 21:27 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, bij de helpdesk van mijn nieuw gekozen provider (Versatel) zeiden ze dat ik moest checken bij mijn huidige provider of ze er wel mee akkoord gingen. Dus twee maanden eerder stoppen en gewoon 2 maanden doorbetalen.bjck schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:25:
[...]
Je vraagt gewoon vanavond nog aan bij andere ISP en geeft aan dat je al DSL hebt. Opzeggen kan je dan altijd nog doen (gezien de termijn) als je al over bent. Lekker veilige manier ook
Overstappen regel je bij je nieuwe ISP, oude ISP hoeft daar niet eens iets van te weten. Lijn wordt dan gewoon op jou verzoek overgezet van netwerk of van ISP. De kracht van de consument, grrrouw
Eigenlijk de beste manier ook nog eens om niet de data vlak bij elkaar te zetten zodat je hudige ISP de opzegging erder verwerkt dan je nieuwe de overstap....
[ Voor 18% gewijzigd door bjck op 23-07-2005 22:38 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 22:52 ]
Mwah, beetje onze eigen schuld ook als consument. Moet allemaal maar goedkoper en goedkoper. Kijk bij XS4all de prijzen even in en bedenk dat daar een puike helpdesk achter zit.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:50:
Okay bedankt voor jullie replies. Jullie hebben er meer verstand van dan de helpdesks.
Slecht geinformeerde helpdesks schijnen een bekend fenomeen te worden.
Verwijderd
[ Voor 162% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 01:24 ]
Verwijderd
Ik weet niet of dit de zaak veranderd maar ik wil graag naar een ADSL2 abonnement (Versatel) en ik heb nu dus "gewone" ADSL van Speedlinqbjck schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:37:
Gewoon lekker aanvragen en asap laten aansluiten. Opzeggen op 't laatste moment doen dat mogelijk is (ietsje speling natuurlijk). Stel dat anders jou lijn 'alvast' wordt opgezegd door Speedlinq omdat jij over 3 maanden opzegt kan Versatel je lijn niet meer over laten zetten en moet je wachten tot hij is gesloopt. En zit je weken zonder i-net....
Dus gewoon aanvraag doen en over laten zetten. Reden dat ze het vragen is wel netjes omdat mensen anders overstappen en daarna pas erachter komen dat ze nog 10 maanden moesten betalen door contracttermijnen....
Huidige ISP hoeft niet eens te weten van je plannen/acties. Die krijgen vanzelf bericht: "deze verbinding is vanaf nu overgenomen". Ondanks dat moet je vaak nog wel even je abonnement opzeggen natuurlijk, maar liefst zo laat mogelijk.
Dat maakt geen r*** uit wat voor verbinding je aanvraagd. Je vraagt bij Versatel een overstap aan en zij zorgen dat jou telefoonlijn aan hun apparatuur gekoppeld wordt. Welke apparatuur dat mogen zij bepalen immersVerwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 01:22:
[...]
Ik weet niet of dit de zaak veranderd maar ik wil graag naar een ADSL2 abonnement (Versatel) en ik heb nu dus "gewone" ADSL van Speedlinq
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door JMT op 24-07-2005 14:24 . Reden: toevoeging ]
Tamtidam... :)
Ja-wel.... ze kunnen verzoek indienen om jou lijn over te laten zetten. Als dat bevestigd is met een datum van oplevering/omzetting kan je gewoon opzeggen bij Speedlinq. Doe het dus niet andersom want dan werkt het niet meer....Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:46:
Onderstaand verhaal haal ik uit de voorwaarden van Speedlinq ( http://www.speedlinq.nl/php/faq.php ) :
Hieronder 1 voorbeeld hoe de termijnen werken:
Op 15 januari 2005 is het abonnement aangevangen. Op 15 december 2005 ontvangt Speedlinq het Opzegformulier. Dit is voor het verstrijken van de minimum contractsduur.
De opzegtermijn van 1 maand gaat lopen vanaf 15 januari 2006 en eindigt op 15 februari. Eind februari 2006 wordt het abonnement beeindigd en laat Speedlinq de lijn vrijmaken.
Schijnbaar moet toch eerst Speedlinq de lijn vrij geven voordat ik kan overstappen naar Versatel en lijkt het dus niet zo te zijn dat Versatel gewoon 2 maanden vantevoren zijn gang kan gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door bjck op 24-07-2005 14:58 ]
Ik heb een aantal mailtjes die ik verwacht inderdaad ook niet binnengekregen. Ik heb er ondertussen ook een klacht over ingediend via de web-site van Speedlinq, eens kijken wat dat oplevert.JMT schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:23:
Hm, nog meer mensen problemen met de mail via speedlinq? Ik kan sinds gisteravond rond 21:00 geen nieuwe mails meer ontvangen, testmail naar me hotmail versturen gaat wel weg maar komt niet aan![]()
Ohja, webmail geeft ook constant "er zijn geen nieuwe berichten" terwijl ik zeker weet dat er in de tussentijd nwe mails zouden binnengekomen moeten zijn...
Wel zorgen dat je ook een alternatief e-mail adres in vult en direct na ontvangst van de bevestiging op de link erin drukken. Tot die tijd wordt het niet doorgestuurd naar de helpdesk.Sinds laat gisteravond of vroeg vanmorgen heb ik geen mogelijkheid meer e-mail te ontvangen via mijn Speedlinq e-mail adres. Dit heb ik gemerkt door het uitblijven van e-mails die ik wel verwacht. Ook bij het verzenden via mijn Speedlinq account treedt er een probleem op. Ik krijg geen foutmelding, maar testmailtjes naar alternatieve e-mail adressen komen niet aan.
Misschien is het een idee om bij storingen een melding op de website van Speedlinq te zetten?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Verwijderd
___________________________*
Lijn mag niet gesloopt worden door aanleg telefonie. Telefonie zou op ander aderpaar geleverd moeten worden. Weet je zeker dat ze niet telefonie en DSL allebei op een apart aderpaar hebben gezet?koper137 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:45:
mijn telefoonlijn die ik via killed voice gebruikte is opgezegt. abo loopt tot en met aug, en er is nu een nieuwe tel via mijn huisgenoot aangevraagt(oorzaak verwijdering adsl lijn). wat kan ik nu het beste doen: abo verlengen en nieuwe tel nr opgeven voor wijziging lijn of abo opzeggen en gewoon op die nieuwe lijn adsl aanvragen bij speedlinq of een andere isp? heb nu zowiezo geen internet...
bjck schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:41:
[...]
Lijn mag niet gesloopt worden door aanleg telefonie. Telefonie zou op ander aderpaar geleverd moeten worden. Weet je zeker dat ze niet telefonie en DSL allebei op een apart aderpaar hebben gezet?
Anders gewoon speedlinq bellen en dit duidelijk uitleggen.
[ Voor 9% gewijzigd door koper137 op 25-07-2005 13:50 ]
Heb vandaag ff gebeld: Speedlinq heeft problemen met een aantal servers, ikzelf krijg de hele dag al geen ip-adres meer. Men heeft problemen in meerdere regio's, waaronder waddinxveen.Dr_Hell schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:02:
Verzenden en ontvangen doet hij hier beide niet meer...
ja net ff speedlinq gebeld, het klopt idd, KPN zit fout, maar het gaat met hoe dan ook geld kosten, speedlinq zegt dat ik het beste die lijn kan laten herstellen, killed voice ofniet, anders moet ik waarschijnlijk toch verhuiskosten betalen. Heb nu al een voorstel via een snelheidswijzigingsformulier ingediend, dat ik mijn abo wil verlengen maar geen verhuiskosten a 125! euro wil betalen. ff afwachten dus.bjck schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:51:
Wat KPN hier doet mag gewoon niet. Ze kunnen niet een aderpaar gebruiken voor telefonie waar al een dienst op aanwezig is.
Die heb ik alleen nog maar via mijn alternatieve e-mail adres (GMail) binnengekregen).JMT schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:51:
Wow, toch nog -en- op mn normale speedlinq adres, -en- op me alternatieve aangekomen:
Beste heer *,
Wij hebben uw klacht ontvangen, hierin heeft u te kennen gegeven niet
normaal gebruik te kunnen maken van uw e-mail account. Verzonden berichten
komen namelijk niet goed aan.
Om deze reden hebben wij het een en ander nagezocht, daarbij is gebleken
dat er op dit moment een storing is opgetreden in onze mail server. Hier
wordt op dit moment hard aan gewerkt. Dit zal dus binnenkort worden
opgelost.
Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Toch nog een vrij snel antwoord :-)
Laat KPN voor de kosten opdraaien, hun fout ==> hun kosten.koper137 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:27:
[...]
ja net ff speedlinq gebeld, het klopt idd, KPN zit fout, maar het gaat met hoe dan ook geld kosten
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Zo werkt 't vaak niet helemaal. Maar je kan speedlinq ook gewoon het zelf laten uitzoeken en de lijn in storing melden. Of je probeert KPN te porren omdat ze jou iets leveren en iets anders slopen tegelijk.Mr. Liu schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:31:
[...]
Laat KPN voor de kosten opdraaien, hun fout ==> hun kosten.
[ Voor 17% gewijzigd door bjck op 25-07-2005 20:18 ]
Heb nu mail probleem op dit moment(regio Sneek)verzenden lukt niet,maar ach da's waarschijnlijk niets nieuws toch?456 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:04:
Ook problemen met het verzenden van email. Ontvangen schijnt wel te lukken (maak geen gebruik van pop3 mail, maar van eigen pop server)
Verzenden gaat nog niet helaas.
Ook geen reactie op mijn email. Heb ze ook geadviseerd om storingen op de site te plaatsen, zodat ze overmatige mailvlo kunnen voorkomen...
Dat is al een hoop meer dan bij mijJMT schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:46:
Inmiddels druppelden er weer zo'n 35 mails in een tijdsbestek van de laatste ca 5 uurtjes binnen, de achterstand wordt schijnbaar nu (weliswaar nog erg traag) ingelopen...
Tip om de pijn wat te verzachten: de nog-niet-binnengekomen mails zijn wel via speedlinq webmail te benaderen... Versturen gaat zelfs via Speedlinq Webmail nog nietJMT schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:46:
Inmiddels druppelden er weer zo'n 35 mails in een tijdsbestek van de laatste ca 5 uurtjes binnen, de achterstand wordt schijnbaar nu (weliswaar nog erg traag) ingelopen...
[ Voor 3% gewijzigd door pwhooftman op 26-07-2005 08:03 ]
Tja, dan weten ze ook niet dat je problemen hebt.Killion schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 08:04:
Goeie verbinding, maar de laatste tijd steeds slechter.
Als ik bijvoorbeeld Guild Wars zit te spelen wordt mijn connectie soms verwijderd. (MSN, Xfire, GW, alles valt uit).
Ik bel speedlinq nooit, er is zelfs op TV geweest dat dat al gouw in de 50+ euro kan uitlopen.
Mja, zonet eerst even via webmail gekeken, stonden er idd weer een aantal in, daarna Eudora opgestart en ze binnen laten halen, is de webmail site daarna weer "leeg". Ook gisteren en zondag was als er niets binnen viel te halen ook niets te zien op de webmail site...Niets bijzonders toch...?pwhooftman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 08:02:
[...]
Tip om de pijn wat te verzachten: de nog-niet-binnengekomen mails zijn wel via speedlinq webmail te benaderen... Versturen gaat zelfs via Speedlinq Webmail nog niet(dinsdag 08:03 uur)
Verwijderd
Verwijderd
Waar ik ooit ben in getrapt (maar weet niet of dat voor dat abo geldt) is de fair use policy. Vaak hebben ze bij acties, die zgn. fair use policy 'naar beneden geschroefd'.assass schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 09:45:
iemand nou al ervaring met dat SPEED SPECIAL All-in 5120 voor 25 euro?
iemand idee wat de kleine lettertjes zijn als die er zijn..? Het klinkt namelijk wel goed opzich,.
Verwijderd
Volgens mij is de datarichtlijn voor dat 5 mbit abo gewoon 100 gb, ik zag nergens staan dat het specifiek voor die actie anders was.456 schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:16:
[...]
Waar ik ooit ben in getrapt (maar weet niet of dat voor dat abo geldt) is de fair use policy. Vaak hebben ze bij acties, die zgn. fair use policy 'naar beneden geschroefd'.
Ik ben er nog steeds niet uit, heb al van alles geprobeerd ..AngelDust schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:13:
Ik heb nog steeds problemen om van buiten af mijn PC te bereiken middels een FTP/VNC verbinding.. kan iemand mij uitleggen hoe ik poorten moet forwarden, of de modem in Bridge stand zet zodat alles weer gewoon werkt
Het gaat om een Copperjet 810 Routerplus modem
Bier fan Fryske grûn!
Ehmm.. als je me kan vertellen hoe ik dat doe ... dan zou het makkelijk zijn .. (forwarden) ..Dr_Hell schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:40:
Heb je in je router de goede poorten geforward naar het goede ip-adres? (20 en 21)
Heb je in je FTP programma alles goed ingesteld?
Als je zelf je eigen FTP server wil testen, zoek dan eens naar een web2ftp site oid, dan kan je zelf vanuit je netwerk kijken of het werkt
Bier fan Fryske grûn!
[ Voor 35% gewijzigd door Dr_Hell op 27-07-2005 14:12 ]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Die CJT816-2P staat standaard gewoon in bridge en dus externe IP op je PC.kamstra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:52:
Hmmz, ik zit hier bij mijn moeder die ook net een simpel speedlinq abbo heeft afgesloten. Ze heeft een single pc ethernet router besteld...nou maak ik verbinding met internet via dat ding ( een Copperjet 816-2p van allied data, maar ik begin me steeds meer af te vragen of dit wel een router is....je zou zeggen dat de PC dan een intern adres krijgt (192.168 oid) en de router het speedlinq IP..maar nee, ik krijg gewoon op de PC een 84.41 adres..oftewel, niet erg lokaal...mensen die dit bekend voorkomt / weten hoe dat zit?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Als je firewall etc maar op orde hebt en houdt op die PC. Anders zou 't nog gemakkelijker zijn om een cheap-ass routertje d'r achter te knopen.kamstra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:02:
whehe...hmmmz
thx voor de infonou weet ik iig dat het wel de goeie is...maar of ik dat allemaal uit ga proberen
't is maar voor een simpel pctje van mijn moeder, denk dat ik m dan maar mooi zo laat staan
Ik heb dat summersale abo'tje vorig jr aangescahft. op BBned, 512 up, 256 down.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:32:
[...]
Volgens mij is de datarichtlijn voor dat 5 mbit abo gewoon 100 gb, ik zag nergens staan dat het specifiek voor die actie anders was.
[ Voor 10% gewijzigd door Pater op 27-07-2005 16:03 ]
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Verwijderd
Dat kan inderdaad (inloggen met admin/admin), maar je moet wel oppassen dat je hem niet stuk maakt. Sommige copperjet 810s schijnen door speedlinq met brakke firmware geleverd te worden waardoor hij niet meer opstart nadat je de settings opslaat. Als je zo'n modem hebt kan je beter geen settings opslaan, of eerst firmware updaten voordat je iets configureert.Dr_Hell schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:50:
Het grote poortmappingsverhaal
Even zoeken en je kan vast wel wat nuttigs vinden
EDIT: Zo te zien in de manual kan je het gewoon instellen via een web interface.
Verwijderd
Verwijderd
Is gewoon een handleiding voor op de website van Speedlinq :-)kamstra schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:02:
whehe...hmmmz
thx voor de infonou weet ik iig dat het wel de goeie is...maar of ik dat allemaal uit ga proberen
't is maar voor een simpel pctje van mijn moeder, denk dat ik m dan maar mooi zo laat staan
FYI, ik heb dinsdag (toen kwam ik456 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 17:10:
Net inderdaad weer 1tje verzonden, komt idd niet aan.
Ook laf dat ze mijn mail niet beantwoorden op mijn vraag wat er momenteel gaande is.
Al met al sterkt het in mijn keuze vanaf oktober maar eens fijntjes weer over te stappen op een andere provider.
Minimum to the MaximumPower!
Klopt. Maar ik heb 'Dat kan gebeuren' te vaak moeten zeggen bij SLMaximumPower schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 00:18:
[...]
FYI, ik heb dinsdag (toen kwam iker namelijk pas achter dat er een storing was) een e-mail gestuurd naar de Speedlinq helpdesk, vandaag donderdag, antwoord gekregen:
Beste meneer/mevrouw,
Afgelopen zondag is Speedlinq het slachtoffer geworden van een zogenaamde “spam run”. Dit houdt in dat een persoon onze e-mailserver geprobeerd heeft te misbruiken voor het versturen van grote hoeveelheden spam e-mail.
Onze 24 uurs monitoring heeft dit onmiddellijk gesignaleerd en maatregelen zijn genomen. Onze mailserver heeft hierdoor weliswaar op zondag 24 juli enige vertraging opgelopen. Op dit moment hebben wij echter alles weer onder controle en werkt de mailafhandeling naar behoren.
Indien je toch nog problemen met e-mail verkeer ervaart verzoeken wij je contact op te nemen met onze technische helpdesk.
Geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 21.30 op nummer 0900-7733354.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Jennifer
Speedlinq
Tja... dat kan gebeuren. Hopelijk is het nu wel helemaal in orde, in ieder geval werkt het bij mij allemaal weer goed.
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Verwijderd
Dat heb ik ook al vaker meegemaakt.. Er zit volgens mij niets anders op, dan ophangen en opnieuw proberen...Reset2003 schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:34:
Ik probeer al 2 dagen de helpdesk van speedlinq te bereiken.
Als ik het 0900 nummer bel (voor de administratieve helpdesk) krijg ik vrolijk een meneer te horen die me de eerste 30 seconden onnodige dingen verteld.
Daarna moet ik een keuze maken. Ik kies dan voor optie 2, en daarna hoor ik dus totaal niks meer/ Geen muziekje, geen stem die me verteld om nog even te wachten.
Zit nu al 10 min te luistteren naar niks aan de telefoon.
Iemand misschien een idee wat er aan de hand is ?????![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Reset2003 op 29-07-2005 14:37 ]
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Eigenlijk heb je best humor...Lt. Marx schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:35:
mijn speedlinq contract is afgelopen en ik vind die 5mbit down 1mbit up ook wel leuk :P! Maar ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras zit maar ik kan hem alleen niet vinden!
[ Voor 5% gewijzigd door lier op 29-07-2005 14:55 ]
Eerst het probleem, dan de oplossing
Wat dacht je van een helpdesk die slecht te bereiken is, € 0,70 per minuut kost en waarbij je bijna nooit geholpen van wordt.Lt. Marx schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:35:
mijn speedlinq contract is afgelopen en ik vind die 5mbit down 1mbit up ook wel leuk :P! Maar ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras zit maar ik kan hem alleen niet vinden!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 19:10 ]
[ Voor 26% gewijzigd door ToFast op 01-08-2005 13:42 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq