Nokia N Series - N71, N73, N80, N92, N93

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Ik zit al tijden uit te kijken naar een High-tech telefoon zoals de N80, al zijn er allang apparaten met dezelfde specs, zoniet beter:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1103676

Enig nadeel wat ik zie is wat lomper? En Symbian wilde ik graag een kans geven, maar zowel 40 als 60 series vind ik veels te beperkt, dus misschien windows mobile een keer proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:41:
Ik zit al tijden uit te kijken naar een High-tech telefoon zoals de N80, al zijn er allang apparaten met dezelfde specs, zoniet beter:

Enig nadeel wat ik zie is wat lomper? En Symbian wilde ik graag een kans geven, maar zowel 40 als 60 series vind ik veels te beperkt, dus misschien windows mobile een keer proberen..
ga voor qtek9000; wel wat groter maar supermachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Mwah, m'n pa heeft een QTek 9100 maar ik kan maar niet enthousiast worden over dat platform...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

[snip]

[ Voor 98% gewijzigd door teacher op 09-02-2006 12:00 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
Ik zit ook te twijfele tussen de qtek 9100/ MDA vario en de N80.

De enige voordelen van de N80 zijn volgens mij:
  • UMTS
  • 3 MP cam
  • kleiner
  • het is een nokia
Of mis ik wat voordelen van de N80

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
pim schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:41:

Series40 is geen Symbian, dat is inmiddels al de 15de keer dat ik dat iemand moet vertellen hier :P Series60 is indd wel een UI die draait op Symbian. Het platform is eigenlijk zo beperkt als je het zelf wilt maken, er zijn erg veel tooltjes en programma's voor geschreven. Dat geldt natuurlijk ook voor Windows Mobile 5, alleen is dat toch bekender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om op de N80 navigatie programmatuur te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:19:
Wordt op bijna elke pagina wel weer opnieuw gevraagd 8)7 , maar ja dat kan op de N80. (bijna) elk toestel met s60 software en dus symbian heeft kan dat. Kort gezegd, heeft een telefoon symbian dan kan er ook wel navigatie op. Je hebt wel een GSM module nodig, dat heeft de N80 (helaas) niet. :o

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Laatst online: 10:23
nomad85 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:09:
[...]

Wordt op bijna elke pagina wel weer opnieuw gevraagd 8)7 , maar ja dat kan op de N80. (bijna) elk toestel met s60 software en dus symbian heeft kan dat. Kort gezegd, heeft een telefoon symbian dan kan er ook wel navigatie op. Je hebt wel een GSM module nodig, dat heeft de N80 (helaas) niet. :o
Je bedoelt een GPS module en geen GSM want de N80 is een GSM :P , maar misschien is het een idee om ergens in een faq te vermelden wat voor verschillende soorten symbian er zijn, welke als smartphone gebruikt kunnen worden etc (dus waarop dingen geinstalleerd kunnen worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:19:
Ja, de basis (Symbian Series60) is geschikt voor bijvoorbeeld TomTom Mobile 5 of Route 66 7.0.
nomad85 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:09:
Dat kan zijn, maar hij heeft eigenlijk wel een punt. Waarom? De standaard smartphoneresolutie is 176x208 (of soms 176x220). Deze telefoon heeft een resolutie van 352 x 416 pixels, wat dus redelijk anders is als eerder genoemde.

Probleem is dat de hele applicatie ontwikkeld is voor de lagere resolutie en er dus een patch oid moet komen, wil de navigatie goed gaan werken. Zeker wel is om mee rekening te houden denk ik. Dit is ook een probleem geweest bij Windows Mobile toestellen, toen de Qtek 8300/8310 kwam met een QVGA scherm, werkte dit ook niet goed samen met TomTom.
jozy schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:13:
Je bedoelt een GPS module en geen GSM want de N80 is een GSM :P , maar misschien is het een idee om ergens in een faq te vermelden wat voor verschillende soorten symbian er zijn, welke als smartphone gebruikt kunnen worden etc (dus waarop dingen geinstalleerd kunnen worden)
Er zijn geen verschillende soorten symbian. Alleen de user interfaces zijn anders. Zie ook de reactie in dit topic: [rml]Eggy in "[ GSM] Symbian, Series 30/40/60/80/90, UI..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokkie11 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:05:
Ik zit ook te twijfele tussen de qtek 9100/ MDA vario en de N80.

De enige voordelen van de N80 zijn volgens mij:
  • UMTS
  • 3 MP cam
  • kleiner
  • het is een nokia
Of mis ik wat voordelen van de N80
dat laatste is zeker geen voordeel. De laatste trends van Nokia zijn zodanig dat de software zo brak is dat de updates er meestal al eerder zijn dan de toestellen zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb momenteel een SE S700i waar ik eigenlijk wel tevreden ben aangaande built kwaliteit en batterijduur, ik heb bluetooth altijd aan staan en hij haalt toch wel 3 dagen, wat ik wel doable vind.. er zit een 780 ma batterij in en in de N91 een 900 ma maar daarentegen wel een hd .

Daarnaast heb ik wat recente nokia's in mijn hand gehad waar ik niet al onder de indruk was van de builtkwaliteit.
Dus mijn 3 grote concerns zijn
-Is de software stabiel
-Hoe lang gaat de batterij mee, er gaan nu geruchten dat er een extra accu meegeleverd wordt, wat ik altijd wel een slecht teken vind...
-Is het wel een stevig apparaat?

Is daar al iets zinnigs over te zeggen?

[ Voor 4% gewijzigd door it0 op 09-02-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=25180706,noline]
-Is de software stabiel
s60 is een goed os, maar het loopt wel af en toe vast. Ik verwacht dat het met deze telefoons niet anders zal zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 00:28:
[...]

s60 is een goed os, maar het loopt wel af en toe vast. Ik verwacht dat het met deze telefoons niet anders zal zijn :/
Hmm dat klinkt niet echt positief, ik de SE nu 1,5 jaar en ik heb ongeveer 5 resets gehad, maar altijd als ik aan het klooien was en nooit met bellen.

Het lijkt me dat je met symbian wel sneller geneigd bent om met veel apps te spelen, wat misschien de stabiliteit ten goede komt..

Maar ik vind dat een telefoon met bellen gewoon niet mag crashen, als je zware/dubieze apps aan het draaien bent ook niet maar dat kan ik begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
ik heb verschillende s60 telefoons gehad, maar deze crashten dus echt niet tijdens het bellen. Wel paar keer gehad tijdens zware applicaties als tomtom, maar dat viel dus reuze mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook al jaren een S60 telefoon en het beste ding is nog nooit gecrasht. Het is maar net hoe je er mee omgaat. Ik draai veel tomtom, speel spellen, gebruikt het ding om mp3's te luisteren enz enz. Heb nog nooit een vastloper gehad. Als je er zuinig mee omgaat en je een beetje oppast welke apps je er op plaatst is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N90 crashed ook nooit tijdens (gewoon) bellen etc. maar redelijk vaak dat een applicatie crashed, dat de telefoon plotseling overnieuw opstart of helemaal op een wit scherm vastzit, moet de accu er dan uithalen om het ding overnieuw op te kunnen starten.

Moet wel zeggen dat ik waarschijnlijk iets (heel, heel erg veel) meer met het ding klooi, veel meer apps erop heb staan dan de gemiddelde gebruiker :)

Ik heb nu ook 3x de telefoon moeten herstellen naar fabrieksinstellingen omdat de camerafunctie niet meer werkte, geen afbeeldingen meer kon openen etc. De oorzaak daarvan was trouwens een oude versie van opera browser die eigenlijk voor de n-gage bedoeld was. (de meeste andere n-gage games en apps werken wel goed)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Dat is niet alleen bij s60 zo hoor, maar ook bij mijn symbian UIQ. Symbian wil nog wel eens crashen net als windows mobile, maar wel een stuk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Ziet uit als een heel lekker telefoontje deze. Wel nog 6 maanden wachten tot mijn abo afloopt :(
Maarre...... 700 euro las ik net ergens?! :|

Hier spreekt men over ong. 550....
Geen idee waar dat op gebaseerd is though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Geachte,

Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

De N80 komt wordt verwacht tegen het einde van de tweede kwartaal.

Indien U verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Dat betekent dus eind juni? :/

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in nokia-termen betekent dit augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Misschien dat ik eentje uit Hongkong kan krijgen. Geen garantie, maar daar staat tegenover dat ik niet tot Augustus hoef te wachten en waarschijnlijk goedkoper.

[ Voor 98% gewijzigd door Goesiman op 14-02-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:49:
Misschien dat ik eentje uit Hongkong kan krijgen. Geen garantie, maar daar staat tegenover dat ik niet tot Augustus hoef te wachten en waarschijnlijk goedkoper.
moet je wel wachten op de europese sw-update voordat hij werkt op eu-net denk ik, wordt dus toch augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net die Mobile Review gelezen en daar stond in dat je het
geluid van de camera niet uit kan zetten, da's wel weer klote, dat kan
je bij elke telefoon, alleen weer niet bij Nokia. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:00:
Ik heb net die Mobile Review gelezen en daar stond in dat je het
geluid van de camera niet uit kan zetten, da's wel weer klote, dat kan
je bij elke telefoon, alleen weer niet bij Nokia. 8)7
Is een kwestie van firmware, de K750i had er ook last van met de oude FW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Dat is verplicht, is tegen privacyschending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:44:
Dat is verplicht, is tegen privacyschending.
Volgens mij is het niet verplicht, maar een keuze van de fabrikanten, aangezien er nog steeds telefoons zijn die 100% stil zijn. Ik kan namelijk nergens iets vinden over een wet/regel die verbiedt om een shuttersound uit te kunnen schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Had het een keer in de krant gelezen, of het waar is valt dan maar weer te betwijfelen zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Voor de liefhebbers een Fotopreview van de N80.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:31:
[...]

Volgens mij is het niet verplicht, maar een keuze van de fabrikanten, aangezien er nog steeds telefoons zijn die 100% stil zijn. Ik kan namelijk nergens iets vinden over een wet/regel die verbiedt om een shuttersound uit te kunnen schakelen.
Wanneer ik in mijn 6680 gewoon het profiel op "stil" zet, dan maakt mijn camera geen geluid met foto's maken. In het profiel "algemeen" doet hij dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:04:
[...]

Wanneer ik in mijn 6680 gewoon het profiel op "stil" zet, dan maakt mijn camera geen geluid met foto's maken. In het profiel "algemeen" doet hij dit wel.
Klopt, bij mijn 7610 werkt dit op de zelfde manier.

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 18:48
Heb je al eens geprobeerd om je waarschuwingsgeluiden uit te zetten? Als deze uitstaan dan maakt je camera geen sluitergeluid meer. Dat is ook de reden waarom in het profiel Stil er geen geluid gemaakt wordt; hierin staan de waarschuwingsgeluiden standaard op 'uit'

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:31:
[...]

En dan is er altijd nog het geval dat er nog steeds kleine digitale camera's zijn waar je de shuttersound uit kan zetten. Als het verboden zou zijn op een mobieltje dan moeten ze dat ook op digitale camera's gaan doen. 8)7

https://untappd.com/user/OzzBier

• OzzieMann

OzzieMann

En hierbij zien wij allen dat het gelijk bevestigd is dat de telefoon pas eind 2e kwartaal op de markt komt. Sigh. ;(

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

nickvanozzie schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:52:
[...]

En dan is er altijd nog het geval dat er nog steeds kleine digitale camera's zijn waar je de shuttersound uit kan zetten. Als het verboden zou zijn op een mobieltje dan moeten ze dat ook op digitale camera's gaan doen. 8)7
Volgens mij is het in Japan verboden om een apparaat te hebben wat er niet uit ziet als een camera(=telefoon) om er vervolgens een "verborgen foto" mee te maken. Oftewel diegene waarvan je een foto maakt moet weten dat je dat doet.

maar ja dit is al weer een paar oud met als gevolg dat de digitale camera's veel en veel kleiner zijn geworden.

Verwijderd

nickvanozzie schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:56:
[...]

En hierbij zien wij allen dat het gelijk bevestigd is dat de telefoon pas eind 2e kwartaal op de markt komt. Sigh. ;(
Ik heb contact gehad met Nokia en deze zeiden dat dit toestel het 2e kwartaal 2006 op de markt komt, ze konden me geen exacte datum geven helaas. Dus nog even afwachten, hopelijk wordt dit begin 2e kwartaal, dan loopt namelijk m'n abo af, maar je zal altijd zien dat het dan eind 2e kwartaal of begin 3e zal worden. |:(

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:20:
[...]

Ik heb contact gehad met Nokia en deze zeiden dat dit toestel het 2e kwartaal 2006 op de markt komt, ze konden me geen exacte datum geven helaas. Dus nog even afwachten, hopelijk wordt dit begin 2e kwartaal, dan loopt namelijk m'n abo af, maar je zal altijd zien dat het dan eind 2e kwartaal of begin 3e zal worden. |:(
Het zal wel het laatste worden :(

Verwijderd

jobcohen schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:32:
Heb je al eens geprobeerd om je waarschuwingsgeluiden uit te zetten? Als deze uitstaan dan maakt je camera geen sluitergeluid meer. Dat is ook de reden waarom in het profiel Stil er geen geluid gemaakt wordt; hierin staan de waarschuwingsgeluiden standaard op 'uit'
Ik heb geen problemen met het geluid, meestal zit ik in de klas als ik een foto zonder geluid wil maken, en dan staat 'ie automatisch al op profiel stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
En anders een stukje plakband over de luidspreker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:48
Bij mijn Nokia 6270 kan ik bij de 'camera instellingen' de optie 'camerageluiden' kiezen en dan aan of uit kiezen. Waarbij uit ook gewoon uit is. Ik vermoed dat dat bij de N80 ook zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

nbch schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:22:
Bij mijn Nokia 6270 kan ik bij de 'camera instellingen' de optie 'camerageluiden' kiezen en dan aan of uit kiezen. Waarbij uit ook gewoon uit is. Ik vermoed dat dat bij de N80 ook zou kunnen.
Dat zullen die gasten van Mobile Review echt wel uitgezoch hebben. De testversie die hun hadden kon gewoon niet uit. Misschien dat Nokia dat nog gaat veranderen, let's hope so. Ik heb een mail naar Nokia gestuurd hoe het hiermee zit. Nog geen feedback gekregen, we wachten rustig af. :O :Z :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een beetje veel commotie rondom een stom geluidje? En bovendien, er komt genoeg software uit waarmee foto's gemaakt kunnen worden, en waarbij geen geluid wordt gemaakt (PhotoRite SP, Camera FX, SnappShot, CameraXPro, Flexicam etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:52:
Ik vind het wel een beetje veel commotie rondom een stom geluidje? En bovendien, er komt genoeg software uit waarmee foto's gemaakt kunnen worden, en waarbij geen geluid wordt gemaakt (PhotoRite SP, Camera FX, SnappShot, CameraXPro, Flexicam etc...)
Je hebt gelijk ik post er nog eentje! :P

En dit krijg ik als antwoord, geeft dus ook geen duidelijkheid.
Geachte,

Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

Op dit moment beschikken we nog niet over de N80 om de proef op de som te stellen. Mogen wij u vragen om nog een beetje geduld te oefen tot we deze toestellen in het bezit hebben.

Indien U verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline
En nu hou ik erover op. Tuurlijk komt er wel oplossing........ Toch? :?

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Jemig dit forum is ook een beetje doodgegaan. Ik volg het vanaf oktober en het bleef een actief forum tot een paar dagen geleden. :P
Ik post dus maar even een vraag :)

Ik heb een W800i. Ik kan vanwege mijn abonnement bijna alle telefoons gratis krijgen. Ik heb namelijk een ,50 euro per maand voor 2 jaar, kpn abbonement. Deze ga ik rond april of mei opnieuw op contract zetten. Dat mijn volgende telefoon uit de N serie wordt lijkt me redelijk groot. Ik wil best een beetje bijbetalen, maar niet veel. Geen 150 euro ofzo. Mijn vraag is of het verstandig is om voor een N70 te gaan. De camera in een telefoon is voor mij niet belangrijk. Wachten op de N80 duurt te lang, want hij komt nu rond juli of augustus????? :'(
De N9* hoef je niet over te beginnen :P
Dus eigenlijk wil ik een N70 of een telefoon die hierop lijkt. Kan iemand mij vertellen welke telefoons concurrenten zijn van de N70 (en daardoor dus kanshebbers voor mij:))
Soms zie ik het even niet meer, vooral nokia heeft vreemde aanduidingen met telefoons. Ik weet niet hoe ze die numering van telefoon namen geregeld hebben. Stom is dat zeg. Ik zou zeggen een 6680 is beter dan een 3250, omdat hij een hoger getal is, maar daar klopt iig geen biet van. Kunnen jullie mij helpen met mijn keus en misschien zelfs een uitleg hoe nokia dat doet met nummers?

Edit: Ik wil eigenlijk de N91 niet uitsluiten uit mijn lijstje, want die ziet er best leuk uit. Is dat een N70 met meer geheugen en Wifi, of zijn er meer verschillen?

[ Voor 7% gewijzigd door Nomad op 20-02-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nomad85 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:42:
Ik kan vanwege mijn abonnement bijna alle telefoons gratis krijgen. Ik heb namelijk een ,50 euro per maand voor 2 jaar, kpn abbonement.
Gezien je abonnement ben je een zakelijke beller. Je zou ook de E-serie van Nokia kunnen overwegen. Zijn zakelijke toestellen zonder al te veel opsmuk, maar wel stijlvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wauw. De E-serie van de nokia kende ik helemaal niet, maar ziet er inderdaad stuk beter uit. Hiermee kan ik voor de dag komen. De E-60 bijvoorbeeld heeft W-lan, Symbian, goed scherm etc etc. Zal dit ook minder goed te gebruiken zijn doordat hij klein is? Hij lijkt me inderdaad beter dan een N70, die ik niet zo mooi vind. Wat zijn de voordelen om voor een N70 te gaan tov E60 bijvoorbeeld?

Edit: Ik zie dat hij geen camera heeft en geen radio. Beide zijn eigenlijk net zo goed pluspunten voor mij. Ik heb liever geen camera erop. Radio gebruik ik niet, dus maakt me niet uit. Reden waarom ik geen camera wil (voordat mensen dat vragen), je mag niet overal een camera op zak hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Nomad op 20-02-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat wanneer jij zaken als een camera en radio/muziek niet zo belangrijk vindt, je voor een mooi zakelijk toestel moet gaan zonder die dingen. Dan kom je al vlot op de E-serie uit. Je vraag m.b.t. het kleine scherm i.c.m. met W-lan etc is wel een beetje terecht. Ik gebruik mijn 6680 ook veel om te internetten en om navigatie te draaien, ik moet zeggen het is wel te doen, maar wel behoorlijk klein. Met name internetten is niet optimaal. Voordelen van de N70 t.o.v. de E-serie zullen er misschien wel zijn, maar specifiek voor jou zijn ze er wat mij betreft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even zitten kijken naar diverse abo's want die van mij loopt in juni af.
Vinden jullie het ook niet raar dat wanneer je je abo verlengd met 1 of 2 jaar, dat je veel duurder uit bent dan dat je een nieuw abonnement afsluit.
Ik weet nog niet wat de N80 gaat kosten, maar ik heb even zitten rekenen met bijvoorbeeld de N90 die nu wel al op de markt is, gewoon als indicatie:

Verlengen abo 2 jaar kpn HI 30: Nokia N90 = € 394,-

Nieuw abo 2 jaar kpn HI 30: Nokia N90 = € 251,-

Da's gewoon een verschil van € 145,- en dan ben je al vaste klant bij de provider, dan zou je toch zeggen dat je extra korting moet krijgen, beetje vreemd allemaal.

Ik denk toch dat ik m'n abo dan maar opzeg per vervaldatum en dat ik dan lekker een nieuw abo sluit wanneer de N80 uitkomt, dan ben ik volgens mij stukken goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je bent goedkoper uit, maar als je bij KPN wilt blijven is het volgens mij niet mogelijk om je nummer te behouden. Ik zit met hetzelfde, abonnement loopt halverwege het jaar af en ik twijfel tussen de SE P990i en N80. Ik wil graag mijn nummer behouden en bij KPN blijven en dat zonder te verlengen, want dan krijg je minder korting. Helaas is dat afaik niet mogelijk.

Verder is het dacht ik bij alle providers zo dat nieuwe klanten meer korting krijgen dan bestaande klanten.

[ Voor 26% gewijzigd door Joni op 21-02-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik wil inderdaad graag bij KPN blijven, want ik ben gewoon tevreden over hun, maar dit vind ik toch raar, ik ben al ruim 6 jaar vaste klant bij hun met een abonnement, ik ben zelfs begonnen bij hun met een HI 80 abo, lijkt me toch dat ze dan wel iets extra's mogen doen.
Ik ga het gewoon even aangeven bij de klantenservice kijken hoe ze erop reageren! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Nu we het toch over abonnementen hebben. Is het mogeljk om an een Hi abonnement over te stappen naar een KPN abonnement met nummer behoud? Ik kan op internet nergens vinden of dit wel of niet kan. Het zijn op zich twee aparte aanbieders alleen met hetzelfde netwerk.
Als dit mogelijk is dan zou de vraag van Peer0045 ook opgelost zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Marktplaats worden enkele N92's aangeboden.
Zit hier een luchtje aan of zijn dit gewoon toestellen uit USA of Japan? En zoja kan ik die gewoon in het nederlands gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:45:
Op Marktplaats worden enkele N92's aangeboden.
Zit hier een luchtje aan of zijn dit gewoon toestellen uit USA of Japan? En zoja kan ik die gewoon in het nederlands gebruiken?
Daar zit een luchtje aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, echt niet op ingaan. Vragen altijd om via western union te betalen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:04:
[...]

Inderdaad, echt niet op ingaan. Vragen altijd om via western union te betalen etc..
Hmm ik zit nu in het omgekeerde verhaal ik heb een pda die ik op ebay verkoop en iemand vraagt uit de filipijnen of hij mag betalen met western union.

Ik zie het probleem niet als ik het pas op stuur nadat ik het geld in mijn handen heb? Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Sinds gister een proud owner van Nokia N90. Ben overgestapt van een Sony Ericsson P800. Gelijk 1 Gig erbij gehaald, works like a charm :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:42:
[...]

Hmm ik zit nu in het omgekeerde verhaal ik heb een pda die ik op ebay verkoop en iemand vraagt uit de filipijnen of hij mag betalen met western union.

Ik zie het probleem niet als ik het pas op stuur nadat ik het geld in mijn handen heb? Of mis ik iets?
Niet doen, nadat je het geld denkt te hebben, kan 'ie het simpelweg terugclaimen omdat je geen geverifieerde verkoper bent. Via PayPal gebeurt dit soms ook. Je kunt het best het geld naar je paypal laten overschrijven, dan overboeken naar je bank, en dan pas versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:48:
[...]

Niet doen, nadat je het geld denkt te hebben, kan 'ie het simpelweg terugclaimen omdat je geen geverifieerde verkoper bent. Via PayPal gebeurt dit soms ook. Je kunt het best het geld naar je paypal laten overschrijven, dan overboeken naar je bank, en dan pas versturen.
Hoe kan hij het terughalen als ik het geld gewoon bij de postbank ga ophalen, tenslotte staat op de site van de postbank dat je geen rekeningnummer nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Volg nou gewoon het advies op van Postbank en Western Union zelf op!
Postbank en Western Union adviseren u Western Union niet te gebruiken wanneer u zaken doet met een voor u onbekende. (bijvoorbeeld aankopen via het internet). Postbank noch Western Union is verantwoordelijk voor de ontvangst of kwaliteit van de door u aangeschafte producten of diensten. Enige schade voortvloeiend uit een dergelijke transactie is voor eigen risico.
Bron: http://www.postbank.nl/in...,2819,1859_180741,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

bijvoorbeeld aankopen via het internet
had ik ook gelezen maar ik ben degene die iets verkoopt dus ik ben degene die niemand vertrouwt..

sorry voor de topic hijack.
Ik las op gizmodo dat de N91 is uitgesteld naar 3Q2006 want ze hadden problemen met het implementeren van de microsoft DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:02
ik zit dus met smart te wachten op de N80, dat wordt mijn dingetje, alleen wanneer he dat blijft bij nokia altijd maar gissen.

wat ik een beetje raar vind is, dat als je bij nokia.nl info wil over de N80 wordt er automatisch het N series popup geopend met info over de telefoons..... maar niet over de N80, je moet hem dan op regio USA of duitsland zetten om ook de N80 specs en info te zien te krijgen.
iemand die hier iets over weet?

Ik hoop niet dat de N80 dan in de benelux veel later komt... of misschien helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de N92 in Nederland te koop zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:41:
Weet iemand wanneer de N92 in Nederland te koop zal zijn?
nokia kennende........ denk Q2 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:55:
[...]

had ik ook gelezen maar ik ben degene die iets verkoopt dus ik ben degene die niemand vertrouwt..

sorry voor de topic hijack.
Ik las op gizmodo dat de N91 is uitgesteld naar 3Q2006 want ze hadden problemen met het implementeren van de microsoft DRM.
Lijkt er op dat het DRM-probleem is opgelost: http://www.symbian-freak.com/
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:21:
[...]

nokia kennende........ denk Q2 2008
Sarcastisch neem ik aan :P ,
Announced in 2005, on the market since the middle of 2006
Grote kans dus dat ie er eind 2006 pas is..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Tweakers.net Nieuws: Implementatie DRM stelt introductie Nokia N91 uit

vandaag heb ik `m trouwens uit mogen proberen.

Het geluid wat eruit komt is wel onwijs mooi, maar het gewicht is helaas weer een stuk minder prettig. De 4GB HDD had van mijn part ook wel beter flash geheugen kunnen zijn, dat is volgens mij een stuk kleiner en lichter verkrijgbaar.

Het menu was erg mooi, maar nog niet zo snel. Dat komt natuurlijk ook omdat het een proto was.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:25:
Tweakers.net Nieuws: Implementatie DRM stelt introductie Nokia N91 uit
Het menu was erg mooi, maar nog niet zo snel. Dat komt natuurlijk ook omdat het een proto was.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Tot nu toe zijn er nauwelijks (Nokia) S60's uitgekomen met een vlot menu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:53:
[...]

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. Tot nu toe zijn er nauwelijks (Nokia) S60's uitgekomen met een vlot menu..
I agree :) Ik heb zelf een Siemens SX1, waarvan eigenlijk constant gezegd is dat het een traag ding is. Vergeleken met bijvoorbeeld een 6680 of N70 is hij dat wel, op bepaalde punten tenminste. TomTom draait veel sneller, maar sommige menu's laden zoals het instellingen menu, of het opstarten van de telefoon duren nog steeds evenlang. Ik had daar eerlijkgezegd grotere vooruitgang verwacht op die punten :)

Buiten dat heb ik beide nokia's die ik in mn handen heb gehad regelmatig vast zien lopen, en niet eens met 3rd party applications. Vaker dan mijn eigen SX1 dat doet, die vrij volzit met allerlei kleine apps en tools die het leven van de S60 gebruiker vergemakkelijken. Nee, wat mij betreft had ik wel grotere vooruitgang verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:53:
[...]

ook (bw.)
1 bovendien => eveneens, evenzeer, mede, tevens
2 evenzo, evenzeer => evenzogoed
3 zelfs
4 ter versterking in toegevende bijzinnen
5 dienovereenkomstig
6 misschien
7 in wenszinnen of uitroepen die bepaalde gevoelens uitdrukken

:>

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 27-02-2006 23:17 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dit op marktplaats, wat denken jullie ervan? te vertrouwen?

te koop nokia gsm's

wegens sluiting van onze belwinkel en
opening van onze game shop hebben we een
aantal nokia telefoons in de verkoop

nieuw in de doos
simlockvrij
logo vrij
met alle accessoires
garantiebon voor 1 jaar
en btw factuur op uw naam

nokia n90 voor 190 euro
nokia n80 voor 180 euro
nokia 6280 voor 140 euro
nokia 6230i voor 140 euro
nokia n71 voor 180 euro

we hebben nog veel andere toestellen mail maar wat je zoekt

op dit moment hebben we bijna alle toestellen nog

alle prijzen zijn inclusief verzendkosten
levertijd na betalling is 1 dag

na verzending krijgt u een gescande bon dat u gsm is verzonden
met een track en trace nr

heeft u intresse stuurd u dan even een mail met wat u zoekt
en eventueel u gegevens en telefoonnummer dat heeft een snellere
afhandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wat denk je zelf of dit te vertrouwen is. Waarom denken mensen niet heeel even na, voordat ze deze dingen posten. Er staat bij dat ze bijvoorbeeld ook de N80 en N71 verkopen...DIE ZIJN NOG NIET EENS UIT. Concluderend,....het is niet zo'n fijn bedrijf om bij te gaan kopen, omdat je weleens niks voor je geld kan krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

404error

Page Not Found

En een serieuze handel maakt niet zoveel spelfouten...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
De concurent van de N80, ik geloof niet dat nokia nog lang op zich moet laten wachten aangezien deze telefoon in het tweede kwartaal beschikbaar word en dat de N80 steeds uit word gesteld. Het enigste voordeel van de nokia moet geloof ik de wifi functie worden of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:33:

te koop nokia gsm's

nieuw in de doos
simlockvrij
logo vrij
met alle accessoires
garantiebon voor 1 jaar

nokia n90 voor 190 euro
nokia n80 voor 180 euro
nokia 6280 voor 140 euro
nokia n71 voor 180 euro

afhandeling
maak het geld naar mij over, ben je het ook kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Goesiman schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:48:
De concurent van de N80, ik geloof niet dat nokia nog lang op zich moet laten wachten aangezien deze telefoon in het tweede kwartaal beschikbaar word en dat de N80 steeds uit word gesteld. Het enigste voordeel van de nokia moet geloof ik de wifi functie worden of zie ik iets over het hoofd?
En het WiFi gedeelte is juist het gene wat ik (en veel anderen denk ik) graag wil hebben, dit is gewoon een hele goede N70 killer.

En ik heb dit topic wat verwaarloosd, zat net weer te lezen.
Het viel mij op dat er veel commentaar was op de korte levensduur van de batterij, maar op de Duitse Nokia site zie ik:
Betriebszeiten*

Akku
Sprechzeit
Stand-by-Zeit

BL-5B (820 mAh)
Bis zu 3 Std. (GSM)
Bis zu 8 Tage (GSM)

Oftewel 8 dagen standby als je enkel de GSM functie gebruikt. Wat dus mijn voorkeur heeft, ik loop al standaard met 2 telefoons in mijn zak (in een storingsdienstweek 3), en naast dubbele GSM stralen richting mijn middelste zak ook nog een portie BlueTooth en WiFi er bij is iets te veel naar mijn zin :+

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:33:

te koop nokia gsm's

nieuw in de doos
simlockvrij
logo vrij
met alle accessoires
garantiebon voor 1 jaar

nokia n90 voor 190 euro
nokia n80 voor 180 euro
nokia 6280 voor 140 euro
nokia n71 voor 180 euro

afhandeling
hahaha
ik vind die prijzen wel mooi bedacht van de oplichters, 2 voor 140, 2 voor 180 en dan de n90 nee die doen ze voor 190, voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Haha, mooi verhaal. Kan me niet vertellen dat ze een N90 wegdoen voor zon belachelijk lage prijs...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Goesiman schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:48:
Verschillen

Telefoon:____Nokia N80________SE K7901/K800i

Beeldscherm: 352x416 N80_____240x320 SE
Camera:_____________________autofocus SE
____________________________panoramische foto SE
____________________________anti rode ogen functie SE
_________352x288 (video) N80__176x144 (video) SE
_________3.0 Mpixel N80_______3.2 Mpixel SE
lichtgevoelig toetsenbord N80
Memory: Mini SD N80__________memory Stick micro (M2) SE
_______40 MB dynamisch N80___64 mb dynamisch SE
____________________________beltoon composer (voor de liefhebber) SE
____________________________EMS SE
_______EDGE N80____________EDGE (alleen K790i) SE
_______WiFi N80
_______Twin camera N80______Twin camera (alleen K800i) SE
____________________________Alarm radio SE
____________________________Stopwatch+timer SE
_______Office ondersteuning N80
_______PDF ondersteunig N80
_______Symbian OS 9.1 N80

En zijn er al meningen veranderd? B)

[ Voor 51% gewijzigd door OzzieMann op 01-03-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik kan de SE k790i nergens terugvinden op de officiele SE site. Weet iemand hier iets van of betekent dit dat er een concurrent minder is voor de N80? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
He, kiek nou :) Ietsje beter kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan12 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:48:
[...]

hahaha
ik vind die prijzen wel mooi bedacht van de oplichters, 2 voor 140, 2 voor 180 en dan de n90 nee die doen ze voor 190, voor de moeite
Ik kon het me ook al niet voorstellen dat dit klopte, beetje eigenaardig allemaal.
Ik vroeg het gewoon even na omdat ik een emailtje had gestuurd naar diegene gewoon om te kijken hoe ze reageren en daarin deelde ze me mede dat het mogelijk is om te versturen via rembours, vandaar dat het weer wat geloofwaardiger overkwam. Maar ik ga zeker niet in zee met dat soort advertenties, ik wacht nog wel even, m'n abo loopt toch bijna af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ja, gezien. ik had me bril niet op B) . Maar kan jij hem dan terugvnden op het Nederlandse gedeelte? Ik nog steeds niet, en heb me bril op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de K790i ook niet op de site van Sony Ericsson NL. Mogelijkheid dat die dus niet gereleased zal worden in Nederland. K800 is wel aardige phone, maar de N80 biedt wel erg veel goeds, die 0,2 mp verschil maakt dan nog niet veel uit.

Het zal lastig worden om de K800 en de N80 met elkaar te vergelijken. Niet qua specs, maar meer aan de doelgroep. Sony is toch meer een multimedia phone. De N80 toch meer voor de echte tweakers... verschil in besturingssysteem is voor de N80 een groot pluspunt.

Sony kan zich beter gaan richten op de walkman serie dan op een cybershot richting. Cybershot op een telefoon zal niet voor een groter marktaandeel zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
nickvanozzie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:23:
[...]

Verschillen

Telefoon:____Nokia N80________SE K7901/K800i

Beeldscherm: 352x416 N80_____240x320 SE
Camera:_____________________autofocus SE
____________________________panoramische foto SE
____________________________anti rode ogen functie SE
_________352x288 (video) N80__176x144 (video) SE
_________3.0 Mpixel N80_______3.2 Mpixel SE
lichtgevoelig toetsenbord N80
Memory: Mini SD N80__________memory Stick micro (M2) SE
_______40 MB dynamisch N80___64 mb dynamisch SE
____________________________beltoon composer (voor de liefhebber) SE
____________________________EMS SE
_______EDGE N80____________EDGE (alleen K790i) SE
_______WiFi N80
_______Twin camera N80______Twin camera (alleen K800i) SE
____________________________Alarm radio SE
____________________________Stopwatch+timer SE
_______Office ondersteuning N80
_______PDF ondersteunig N80
_______Symbian OS 9.1 N80

En zijn er al meningen veranderd? B)
Ik denk dat je (of men) beter even eerst hier kan kijken en de n80 met de nieuwe SE telefoons kan vergelijken. [url]http://http://www.newmobile.nl/eur/nl/submit_compare.php[/url]

de functies die je geeft zijn lang niet compleet en geven een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Daar heb ik de verschillen vandaan. Als je de lijst afgaat dan zal je zie dat de verschillen die ik opgeef ook de verschillen zijn die je tegenkomt. Ik heb idd niet alle functies erop gezet maar alles wat dus niet vermeld is zit én op de N80 én op de SE k800i.

Btw. SE K790i komt naar alle waarschijnlijkheid niet in nederland uit. Zelfs de helpdask van SE weet niks van deze telefoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:47:
Ik zie de K790i ook niet op de site van Sony Ericsson NL. Mogelijkheid dat die dus niet gereleased zal worden in Nederland. K800 is wel aardige phone, maar de N80 biedt wel erg veel goeds, die 0,2 mp verschil maakt dan nog niet veel uit.

Het zal lastig worden om de K800 en de N80 met elkaar te vergelijken. Niet qua specs, maar meer aan de doelgroep. Sony is toch meer een multimedia phone. De N80 toch meer voor de echte tweakers... verschil in besturingssysteem is voor de N80 een groot pluspunt.

Sony kan zich beter gaan richten op de walkman serie dan op een cybershot richting. Cybershot op een telefoon zal niet voor een groter marktaandeel zorgen.
Klopt helemaal. Deze 2 zijn eigenlijk ook helemaal niet met elkaar te vergelijken. Maar de SE is toch een leuk alternatief voor mij gezien ik graag naar feesten ga en niet altijd mijn digitale camera bij me heb. Deze SE heeft tenmiste eindelijk een keer een echte flits en een goede ingebouwde camera. Natuurlijk is de N80 veel beter voor tweakers maar dat doe ik toch niet echt. Maar toch blijf ik twijfelen. We wachten rustig af wat de prijzen worden en welke het eerste uitkomt!!!! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
hoe kan men sowieso zo'n idiote advertentie op marktplaats serieus nemen.

de n80 is nog helemaal niet uit LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Dalma schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:29:
hoe kan men sowieso zo'n idiote advertentie op marktplaats serieus nemen.

de n80 is nog helemaal niet uit LOL
Aangezien je doelgroep 10-18 jaar is en deze groep nogal bekend staat om pubertijd, hormonen, makkelijk te beinvloeden, sociale druk, etc, neem ik aan dat ze makkelijk slachtoffers maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
hmm als ik deze topic doorleest kan ik er dan van uitgaan dat de n80 niet in april uitkomt maar rond juli - augustus 2006?

beetje jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:06:
hmm als ik deze topic doorleest kan ik er dan van uitgaan dat de n80 niet in april uitkomt maar rond juli - augustus 2006?

beetje jammer :'(
April kun je sowieso vergeten idd. Dan denk ik zelfs nog dat het eerder augustus wordt dan juli... Baal ik ook flink van, m'n geduld wordt weer eens flink op de proef gesteld. Het klinkt verwend, maar ben weer een beetje uitgekeken op mijn 6680 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
vriend van me werkt bij de phone house in amsterdam en krijgt van de leverancier toch andere tijden door, de N91 eerst eind maart en dan volgt de n80 begin april.
augustus moet je echt niet geloven, dat kan toch haast niet zo laat is bijna een jaar nadat ze aangekondigt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

johan12 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 00:41:
vriend van me werkt bij de phone house in amsterdam en krijgt van de leverancier toch andere tijden door, de N91 eerst eind maart en dan volgt de n80 begin april.
augustus moet je echt niet geloven, dat kan toch haast niet zo laat is bijna een jaar nadat ze aangekondigt zijn...
Bij Nokia weet je het maar nooit, ze laten wel vaker héééééééééééél lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin April zou wel mooi zijn, mijn abo loopt af in juli, dus in april kan ik weer gaan verlengen, dan
heb ik eindelijk een keer een telefoon gelijk wanneer die uitkomt en niet wanneer heel nederland er al mee loop. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

April vind ik wel erg optimistisch. In de geruchtenstroom komt mei steeds nadrukkelijker naar voren. Ik hoop ook april natuurlijk, tegen de tijd dat ik mijn abo mag verlegen... juli kan ik de telefoon voor een paar euro's goedkoper aanschaffen. Niet dat ik mijn abo ga verlengen bij Vodefone... een nieuw abo nemen en een tijdelijk 2 abo's tegelijk hebben is een betere optie... verlengen bij vodafone levert bijna geen kortingen op.

Volgens mij krijgt de N80 ook wel een mooie camera erin. De testen zijn tot nu toe nog neit optimaal, maar dat zal wel komen nog. Vind het een grote plus dat de telefoon zo klein is. Wel wat dikker dan mijn huidige telefoon K750i. Vooral de optie voor navigatie spreekt me zo aan. In de laatste week van juni ga ik op vakantie, het zou mooi zijn als de N80 dus uiterlijk in de week ervoor uitkomt. Aanschaffen en snel alles testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Qua featureset zit de K790i meer in mijn straatje, vind de tel er bovendien beter uitzien, maar tja, WiFi he... Ik denk ook niet dat we WiFi veel zullen zien in de komende generatie telefoons en dat het een beetje een niche blijft, dus voor mij alle reden om de N80 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens wat het verschil is tussen Symbian OS 7.0 en Symbian OS 9.1 wat op de nokia N80 staat. Heeft deze meer mogelijkheden? Is dit sneller? of zit ik er helemaal naast? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Laatst online: 18-01-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:07:
Weet iemand trouwens wat het verschil is tussen Symbian OS 7.0 en Symbian OS 9.1 wat op de nokia N80 staat. Heeft deze meer mogelijkheden? Is dit sneller? of zit ik er helemaal naast? :?
sneller zou ik niet zo snel zeggen maar heeft zeker meer mogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ik zou zeggen ga eens naar http://www.forum.nokia.com/main.html en kijk daar rond, mogenlijkheden zijn enorm veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Snap niet goed hoe mensen de k790i/k800i nou kunnen vergelijken met de N80. Is toch compleet andere telefoon. De N80 heeft een symbian besturingssysteem, zeg maar gerust halve PDA, terwijl de SE´s toch ´gewone´ telefoons zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 06-03-2006 14:07 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.