Nouja, als ik het berichtje na jou post leest dan zat ik er nog niet zo gek ver vanaf als ik het letterlijk bedoeld had
Anoniem: 111759
inderdaad, net als bij vele palmtoestellen (Treo). Overigens is de engels ook al leverbaar in nederland op sommige plaatsen, kost dan wel 750 eurisrunning man schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:05:
Dat is geen extra adapter maar een verloopstekker. Die druk je gewoon op de engelse stekker en klaar is klara!
wacht hier met spanning tot de N80 is nederland is, nog 2 maanden is me abbo afgelopen dus veel langer moet het niet duren
Idem hier.. Ik moet over een maandje mijn abbo afzeggen dan duurt het nog 3 maanden (zucht opzegtermijnenwd200 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 23:28:
wacht hier met spanning tot de N80 is nederland is, nog 2 maanden is me abbo afgelopen dus veel langer moet het niet duren
Anoniem: 112960
Mijn abo loopt in Juli af, dus ik kan 'm al verlengen, ik zit nog steeds met smart te wachten op de N80 en wachten duurt altijd veel te lang.
Ik ga volgende week op vakantie, was wel leuk geweest om dan de N80 al mee te kunnen nemen, maar helaas gaat dat niet lukken.
@edit: Ik heb net contact gehad met de klantenservice van HI, deze deelden me mede dat ik volgende week contact met hun moest opnemen, waarschijnlijk zou er dan meer bekend zijn over de levering van de N80.
Ik ga volgende week op vakantie, was wel leuk geweest om dan de N80 al mee te kunnen nemen, maar helaas gaat dat niet lukken.
@edit: Ik heb net contact gehad met de klantenservice van HI, deze deelden me mede dat ik volgende week contact met hun moest opnemen, waarschijnlijk zou er dan meer bekend zijn over de levering van de N80.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 112960 op 05-05-2006 11:08 ]
Anoniem: 171757
Ik heb even een (misschien niet al te slimme) vraag..
Ik zit net als velen al heel lang op de n80 te wachten en ook vanwege de wifi. Ik wil nu alleen een wlan router aanschaffen, want van de buren plukken is ook niet alles. Moet ik bij de aanschaf van deze router nog ergens op letten? Ik bedoel dat ik dalijk niet met mijn n80 thuis zit en hem niet aangesloten krijg ofzo.. wat adviseren jullie?
Alvast thanks!!
Ik zit net als velen al heel lang op de n80 te wachten en ook vanwege de wifi. Ik wil nu alleen een wlan router aanschaffen, want van de buren plukken is ook niet alles. Moet ik bij de aanschaf van deze router nog ergens op letten? Ik bedoel dat ik dalijk niet met mijn n80 thuis zit en hem niet aangesloten krijg ofzo.. wat adviseren jullie?
Alvast thanks!!
Ik heb zelf een Wifi Maxx adapter op m'n pc, dan hoef je niet helemaal een draadloze router aan te schaffen. Ik weet zo snel de internetsite niet, maar via google kan je 'm wel vinden.Anoniem: 171757 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:31:
Ik heb even een (misschien niet al te slimme) vraag..
Alvast thanks!!
Dit is gewoon een USB adapter die je op pc aansluit, dan heb je draadloos internet, ik gebruik 'm voor m'n playstation portable en straks ook voor de N80.
Maar met zo'n adapter ben je toch nog steeds afhankelijk van iemand anders z'n netwerk toch?Anoniem: 112960 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:57:
[...]
Ik heb zelf een Wifi Maxx adapter op m'n pc, dan hoef je niet helemaal een draadloze router aan te schaffen. Ik weet zo snel de internetsite niet, maar via google kan je 'm wel vinden.
Dit is gewoon een USB adapter die je op pc aansluit, dan heb je draadloos internet, ik gebruik 'm voor m'n playstation portable en straks ook voor de N80.
Je moet wel zelf al een bestaande internetverbinding hebben. Ik heb bijv. nu internet via de kabel maar geen draadloze router, vandaar dat ik voor deze oplossing heb gekozen.Anoniem: 171757 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:07:
[...]
Maar met zo'n adapter ben je toch nog steeds afhankelijk van iemand anders z'n netwerk toch?
Ik heb me echt een ongeluk lopen zoeken op internet maar dat zal wel komen doordat ik er nog niet helemaal bekend mee ben, maar in mijn situatie(kabelinternet via casema) hoe kan zo'n usb adapter dan verbinding maken met die casema modem, moet je dan ook nog een onderdeel in die modem pluggen??Anoniem: 112960 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:38:
[...]
Je moet wel zelf al een bestaande internetverbinding hebben. Ik heb bijv. nu internet via de kabel maar geen draadloze router, vandaar dat ik voor deze oplossing heb gekozen.
Gaan wel heel eg off topic nu maar indirect heeft het met de n80 te maken
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 171757 op 05-05-2006 14:45 ]
Men neme een computer die aangesloten is op kabel internet via modem van je provider. Die computer doet men aan, stopt er een usb apparaat aan, wat vervolgens de mogelijkheid geeft om je N80 via het normale internet te laten surfen 
dus: internet --> computer --> usb apparaat eraan --> n80 op internet via deze tussenstapjes naar het eerste stapje.
Sorry dat ik wat sarcastisch doe, maar leek me wel obvious enzo
dus: internet --> computer --> usb apparaat eraan --> n80 op internet via deze tussenstapjes naar het eerste stapje.
Zover was ik ook ja, maar het ging mij om draadloos internet, gewoon op de laptop, niet op de n80.. nu zit ik dus nog steeds met een draad aan mijn laptop.. en daarom snapte ik het niet dat alleen een usb adapter voldoende was..nomad85 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:50:
Men neme een computer die aangesloten is op kabel internet via modem van je provider. Die computer doet men aan, stopt er een usb apparaat aan, wat vervolgens de mogelijkheid geeft om je N80 via het normale internet te laten surfen
ik zit op de n93 te wachten.
deze heeft net als een aantal andere gsmmetjes WIFI, maar hoe "goed" is die wifi? qua bereik enzo.
deze heeft net als een aantal andere gsmmetjes WIFI, maar hoe "goed" is die wifi? qua bereik enzo.
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 05-05-2006 15:20 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
engelse versie (van expansys of zo?)Raimon schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:20:
Heb op dit moment de N80 voor me liggen... enorm gaaf toestel...
Hoi nomad85.nomad85 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 14:50:
wat is het merk van die wifi adapter van jou..
loop ook wat rond te kijken maar kom er ook niet echt uit moet ik zegge..
is het zo iets wat je heb...http://www.telecomwereld.nl/n0000438.htm
Alvastedankt
Komt die N71 nou eigenlijk wel of niet in NL uit? Vind 't een hele mooie telefoon en wil graag een clamshell, maar ik las vaag ergens dat ie hier niet uit zou komen
En? Vertel? Wat zijn je bevindingen?Raimon schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:20:
Hoe ben je er aan gekomen? etcetera etcetera....
Ik en ik denk de rest verwachten een uitgebreid verslag van het toestelRaimon schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:20:
I intend to live forever. So far, so good.
Nog meer mensen die het opvallend vinden dat de specs zeggen dat de N73 en 72 en 93 allemaal niet de vergelijkbare resolutie van de N80 zullen hebben? Lijkt me toch dat dat niet kan.
N73, N72 en de N93 hebben dezelfde resolutie als de N80.
[ Voor 11% gewijzigd door XElD op 05-05-2006 21:39 ]
Anoniem: 98248
Die resolutie van de N80/N90 is nou ook niet bepaald handig:REDFISH schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 20:12:
Nog meer mensen die het opvallend vinden dat de specs zeggen dat de N73 en 72 en 93 allemaal niet de vergelijkbare resolutie van de N80 zullen hebben? Lijkt me toch dat dat niet kan.
- Software moet speciaal aangepast worden aan de hogere resolutie (QVGA is inmiddels wel een standaard te noemen)
- Hogere resolutie vergt meer processorkracht --> telefoon over het algemeen langzamer
- Lichtopbrengst minder groot door grote dichtheid pixels (wat ook als hoger energieverbruik genoemd kan worden)
kan ik beamen: heb de N90 hele tijd gehad, fantastisch scherm, maar veel sw, themes en wallpapers passen gewoon nietAnoniem: 98248 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 21:41:
[...]
Die resolutie van de N80/N90 is nou ook niet bepaald handig:
- Software moet speciaal aangepast worden aan de hogere resolutie (QVGA is inmiddels wel een standaard te noemen)
- Hogere resolutie vergt meer processorkracht --> telefoon over het algemeen langzamer
- Lichtopbrengst minder groot door grote dichtheid pixels (wat ook als hoger energieverbruik genoemd kan worden)
Dat is raar. Aangezien de resolutie exact twee keer zo hoog is als de vorige versies series60, zou dit heel eenvoudig met pixel doubling opgelost zijn. Ik kan me voorstellen dat Themes misschien niet goed functioneren, maar applicaties zoals bijvoorbeeld TomTom zouden toch gewoon moeten draaien lijkt me.
Ik zit er dus aan te denken om een N80 te kopen, het enige wat mij echt overtuigt is de WiFI 'module'... Welke mogelijkheden zijn er nog meer die mij (en mischien anderen) kunnen overtuigen dat de N80 echt een exclusief en krachtig apparaat is?
Ikzelf heb gewoon router die draadloos internet verschaft, heb dus niet zo'n dongle. Mijn post was om duidelijkheid te verschaffen in hoe het werkt, ik zelf heb het anders opgelost.
Je kan beter even aan Peer0045 vragen, die heeft het wel op de manier zoals jij het wilt.
Bij deze peer0045, zou je het merk van je dongle kunnen posten.
Wie opent trouwens een nieuw draadje, want deze zit eigenlijk al wel vol
Je kan beter even aan Peer0045 vragen, die heeft het wel op de manier zoals jij het wilt.
Bij deze peer0045, zou je het merk van je dongle kunnen posten.
Wie opent trouwens een nieuw draadje, want deze zit eigenlijk al wel vol
Ik heb een Datel Wifi Max adapter.
Hier ook een linkje met een beschrijving, dat ding is eigenlijk voor je playstation portable, maar uiteraard kan je 'm ook voor de N80 gebruiken:
http://www.psxshop.nl/pro...=214_223&products_id=1814
Succes ermee!
Hier ook een linkje met een beschrijving, dat ding is eigenlijk voor je playstation portable, maar uiteraard kan je 'm ook voor de N80 gebruiken:
http://www.psxshop.nl/pro...=214_223&products_id=1814
Succes ermee!
-De webrowser van de N80the-edge schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 06:21:
Ik zit er dus aan te denken om een N80 te kopen, het enige wat mij echt overtuigt is de WiFI 'module'... Welke mogelijkheden zijn er nog meer die mij (en mischien anderen) kunnen overtuigen dat de N80 echt een exclusief en krachtig apparaat is?
-Het scherm
-uPnP
De N80 moet nu straks rond de 600 euro gaan kosten, hoeveel prijsdaling zal er zijn tot september? Want als ik in de pricewatch kijk zit het leeuwendeel van de telefoons onder de 500 euro. De N80 zal dan wel érg ver boven de gemiddelde prijzen van de luxere telefoons liggen, ondanks alle features, die zijn er bij andere merken vast ook wel
De wijzen komen uit het Oosten!
Weet iemand dit?bsander schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 16:55:
Komt die N71 nou eigenlijk wel of niet in NL uit? Vind 't een hele mooie telefoon en wil graag een clamshell, maar ik las vaag ergens dat ie hier niet uit zou komen
N71 is niet gepland voor een release in de Benelux, wellicht dat je via bepaalde webshops toch wel aan een importversie kan komen. Hij komt in ieder geval niet in de reguliere telefoonwinkels.
Bij expansys.nl hebben ze ondertussen 21 stuks N80 op voorraad.
Maar de prijs is wel behoorlijk gestegen naar E 774,95 zal waarschijnlijk zo zijn
omdat hij in nl nog niet verkrijgbaar is, kunnen ze de prjizen lekker hoog houden.
Maar de prijs is wel behoorlijk gestegen naar E 774,95 zal waarschijnlijk zo zijn
omdat hij in nl nog niet verkrijgbaar is, kunnen ze de prjizen lekker hoog houden.
Volgens mij pakt Expansys hier meer dan 25% winst op...
Dat denk ik ook ja, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het ervoor betalen, als je 'm dan toch los wil kopen kan je ook nog 2 a 3 weekjes wachten, dan is de N80 gewoon in de telecomwinkels te koop en betaal je volgens mij zo 150 euro minder. Maar de echte telecomfreaks zullen dit er wel voor uitgeven.

ik wil ook telefoon met volgende eisen
- NOKIA
- symbian
- BT 2.0
- min 2.0 mega pixel camera.
NIET TE GROOT.
eerst dacht ik aan deN70 maar die viel nog al groot uit.
de e60 is een zeer mooi toetsel maar die heeft geen camera dat vind ik een groot min punt.
toen in de N80 zag was dacht van JAA(tenzij jullie suggesties hebben voor andere toestellen die ik nog neit ondekt heb ?)
maar nog 1 vraag, frontje voor de N80 lijkt me niet te vervangen. maar hoe zit het met de achterkant.
de camera is niet beschermt alla N70 / k750i.
maar is misschien alleen het achter klepje te vervangen mits beschadigd.
want anders een krasje er op en je foto's zijn gelijk kut.
- NOKIA
- symbian
- BT 2.0
NIET TE GROOT.
de e60 is een zeer mooi toetsel maar die heeft geen camera dat vind ik een groot min punt.
toen in de N80 zag was dacht van JAA(tenzij jullie suggesties hebben voor andere toestellen die ik nog neit ondekt heb ?)
maar nog 1 vraag, frontje voor de N80 lijkt me niet te vervangen. maar hoe zit het met de achterkant.
Anoniem: 78540
Als ik dit zo lees kun jij beter gaan voor de N73. Nokia, Symbian, BT 2.0. 3,2mp camera. Voordeel is dat deze wel een schuifje heeft voor de camera.wd200 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:59:toon volledige bericht
ik wil ook telefoon met volgende eisen
- NOKIA
- symbian
- BT 2.0
NIET TE GROOT.
heb even een foto opgezocht en hij ziet er wel mooi uit alleen vind hem te groot.Anoniem: 78540 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:13:
[...]
Als ik dit zo lees kun jij beter gaan voor de N73. Nokia, Symbian, BT 2.0. 3,2mp camera. Voordeel is dat deze wel een schuifje heeft voor de camera.
maar zet ik ook op me verlanglijstje
de N80 is slide en is gewoon kleiner in je zak.
en heb nog 3 maanden ofzo..loopt me abbo'tje pas af
ik wil een andere telefoon kopen en dacht eigenlijk aan de N70. Is dat een goede keus of kan ik beter wachten op bijv de N73? of e60
[ Voor 3% gewijzigd door sander817 op 08-05-2006 12:34 ]
Dat is tuurlijk moeilijk te zeggen.. Wat moet een telefoon voor jou hebben? Dat kunnen wij niet voor jou bepalen

Ik denk dat je minder last zal hebben van de N73 in je broek dan de N80. De N73 is overigens echt niet heel groot en als voordeel heeft ie dat ie wat dunner is. De N80 is een stuk dikker en dat merk je meer in je broekzak, trust me.wd200 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:15:
heb even een foto opgezocht en hij ziet er wel mooi uit alleen vind hem te groot.
maar zet ik ook op me verlanglijstje
de N80 is slide en is gewoon kleiner in je zak.
en heb nog 3 maanden ofzo..loopt me abbo'tje pas af
Check anders nog eens even deze 2 gallery's:
- N73
- N80
[ Voor 18% gewijzigd door deuxani op 08-05-2006 13:41 ]
uhm... las je het zo brengt en idd even vergelijk wordt de keus wel weer wat moeilijker.deuxani schreef op maandag 08 mei 2006 @ 13:37:
[...]
Ik denk dat je minder last zal hebben van de N73 in je broek dan de N80. De N73 is overigens echt niet heel groot en als voordeel heeft ie dat ie wat dunner is. De N80 is een stuk dikker en dat merk je meer in je broekzak, trust me.
Check anders nog eens even deze 2 gallery's:
- N73
- N80
N73 heeft wel een mooi scherm dat moet ook, wat het wordt me navigatiehoer.
//edit
meerder foto's bekeken en formaat is vrijwel zelfde als de N70
n73 HOTswappeble(OFZO) kaartjes
[ Voor 10% gewijzigd door wd200 op 08-05-2006 14:34 ]
Ik heb op een engels forum zitten kijken waarop een korte review van de N80 stond, als ik 't goed begrepen heb stond daar dat wanneer je gebeld wordt dat de telefoon tegen je zegt wie er belt (de telefoon praat dus), men stond wel aardig versteld daarvan. Ik ben benieuwd, lijkt me ook wel lachen als dat kan.
Wanneer moet die N73 uit komen? Dit jaar nog? Of volgend jaar?
I intend to live forever. So far, so good.
eerste wat ik uit zal zettenAnoniem: 112960 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:50:
Ik heb op een engels forum zitten kijken waarop een korte review van de N80 stond, als ik 't goed begrepen heb stond daar dat wanneer je gebeld wordt dat de telefoon tegen je zegt wie er belt (de telefoon praat dus), men stond wel aardig versteld daarvan. Ik ben benieuwd, lijkt me ook wel lachen als dat kan.
Ja, ik denk ook niet dat ik dat ga gebruiken, zit je lekker in de bus of de trein, weet gelijk iedereen om je heen wie je gaat bellen. Tevens weet ik niet in hoeverre het natuurlijk compatible is met de nederlandse taal, dan krijg je denk ik met sommige nederlandse namen wel gekke uitspraken denk ik.
Ooit gehoord van voice dialing? Ik dat dat t gewoon is. Op mn N6230 zit t ook. Met voice dialing kun je de naam van je contactpersoon inspreken, zodat je als je die naam dan in de telefoon schreeuwt je telefoon auto. hem gaat bellen.
Andersom is het ook mogelijk, als diegene jou belt speelt je tel dat geluidsbestandje af van de voice dialing (dus met je eigen stem).
Als dit door de telefoon zelf zou worden uitgesproken dan zou dat wel heel brak zijn en klinken. Mr goed, ik weet t niet cker of t zo is.
voicedialing ken ik, maar wat eerder hier werd genoemd is juist het omgekeerde, en dat hoef ik niet te hebbenMaPzel schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:43:
[...]
Ooit gehoord van voice dialing? Ik dat dat t gewoon is. Op mn N6230 zit t ook. Met voice dialing kun je de naam van je contactpersoon inspreken, zodat je als je die naam dan in de telefoon schreeuwt je telefoon auto. hem gaat bellen.
Andersom is het ook mogelijk, als diegene jou belt speelt je tel dat geluidsbestandje af van de voice dialing (dus met je eigen stem).
Als dit door de telefoon zelf zou worden uitgesproken dan zou dat wel heel brak zijn en klinken. Mr goed, ik weet t niet cker of t zo is.
Anoniem: 78540
Welk engels forum? Ik wil zoveel mogelijk reviews lezen van de n80.Anoniem: 112960 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:50:
IkWilbert : De N73 moet in Q3 van 2006 uitkomen. Vermoedelijke verschijningsmaand is juli.
Wil je nog veel meer lezen over de N80 etc in andere fora, dan is het vooral dit forum dat je zoekt. Deze link is de algemene site voor alle fora, maar als je dan op nokia threads klikt, dan zie je verscheidene threads over de N80.
(Mobile-Review fora)
(Mobile-Review fora)
anders lees je ff de hele reactie... ik heb t ook over het 'omgekeerde'.Anoniem: 111759 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:46:
[...]
voicedialing ken ik, maar wat eerder hier werd genoemd is juist het omgekeerde, en dat hoef ik niet te hebben
Is iemand al bekend met het gebruik van navigatie software op Symbian toestellen? Werkt dit snel en is het makkelijk te bedienen/installeren..?
over het algemeen wordt er voor sybian router 66 om tom tom mobile 5 gebruikt.the-edge schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 00:13:
Is iemand al bekend met het gebruik van navigatie software op Symbian toestellen? Werkt dit snel en is het makkelijk te bedienen/installeren..?
ik heb er tot op heden nog geen slechte dingen over gehoort.
Maar of het fatsoenlijk draait zal met de telefoon zelf getest moeten worden, dat is denk ik bij elke telefoon weer anders. Misschien kun je een N70 gebruiken om te (laten) testen, draait de nav daar op dan ook vast wel op de N80 (maar wel weer hogere res...)wd200 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 07:43:
[...]
over het algemeen wordt er voor sybian router 66 om tom tom mobile 5 gebruikt.
ik heb er tot op heden nog geen slechte dingen over gehoort.
Blijft moelijk
Ik heb 't even nagekeken over dat praten wanneer je gebeld wordt, maar het is toch een computerstemmetje die 't zegt zie onderstaand stukje uit een review van het forum van mobile-review.com:
One of the features you can’t miss (because more than useful, it makes you laugh) is the caller’s id through voice. The phone can be set to speak and say who’s calling you. It’s that robotic voice, and it’s really funny. Specially handy when you’re with a bt headset and can’t look to the phone, etc... Nice touch i must admit.
One of the features you can’t miss (because more than useful, it makes you laugh) is the caller’s id through voice. The phone can be set to speak and say who’s calling you. It’s that robotic voice, and it’s really funny. Specially handy when you’re with a bt headset and can’t look to the phone, etc... Nice touch i must admit.
Anoniem: 62920
Ik denk niet dat het zal werken op een N70, deze gebruikt namelijk Nokia firmware en geen Symbian 60. Correct me if I'm wrong...MaPzel schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:24:
[...]
Maar of het fatsoenlijk draait zal met de telefoon zelf getest moeten worden, dat is denk ik bij elke telefoon weer anders. Misschien kun je een N70 gebruiken om te (laten) testen, draait de nav daar op dan ook vast wel op de N80 (maar wel weer hogere res...)
Blijft moelijk
Correctie. Gebruikt gewoon symbian hoor.Anoniem: 62920 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:22:
[...]
Ik denk niet dat het zal werken op een N70, deze gebruikt namelijk Nokia firmware en geen Symbian 60. Correct me if I'm wrong...
Let wel op: de N80 heeft wel Symbian maar een heel andere versie dan de N70. Ik heb zelf de N91, die heeft dezelfde Symbian als de N80, maar de oude sw van mijn N70 draait er niet op. Komt oveigens wel snel denk ik: Opera heeft de nieuwe versie al gereed (verschil is sisx t.o.v. sis voor de oudere versie)MaPzel schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:24:
[...]
Maar of het fatsoenlijk draait zal met de telefoon zelf getest moeten worden, dat is denk ik bij elke telefoon weer anders. Misschien kun je een N70 gebruiken om te (laten) testen, draait de nav daar op dan ook vast wel op de N80 (maar wel weer hogere res...)
Blijft moelijk
Je hebt gelijk

het zijn WEL verschillende OS'en... dr zijn nog weer meerdere versies van S60Anoniem: 62920 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:04:
[...]
Je hebt gelijk. Op de site van Nokia staat idd dat ze beiden S60 draaien op een Symbian OS. Maar ik meende toch ergens gelezen te hebben dat er toch wel verschillen zijn tussen het OS van een N70 en een N80. zal in mijn slaap geweest zijn
Je had dus wel gelijk dat je t niet met een N70 moet/kunt vergelijken, dus gewoon degene met een N80... test ff nav software
AHAMaPzel schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:35:
[...]
het zijn WEL verschillende OS'en... dr zijn nog weer meerdere versies van S60![]()
Je had dus wel gelijk dat je t niet met een N70 moet/kunt vergelijken, dus gewoon degene met een N80... test ff nav software
edit
Heb net gezien dat je de Nokia N80 eindelijk kan bestellen bij Expansis:
N80 Pearl Black €769.95 (636.32 exc.)
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 62920 op 10-05-2006 09:47 ]
Ja, ik zag 't ook bij expansys, alleen de prijs is natuurlijk achterlijk hoog!Anoniem: 62920 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 09:25:
[...]
AHAdagdromen is gezond
edit
Heb net gezien dat je de Nokia N80 eindelijk kan bestellen bij Expansis:
N80 Pearl Black €769.95 (636.32 exc.)
Het klopt dat er verschil zit tussen de OS van de N70 en de N80. Ik heb nu al een paar dagen de N80 mee en het werkt perfect, heel fijn en snel toestel... Maar programma's die voor de N70 zijn, kan ik niet installeren op mijn N80. Ergens zit dus toch een verschil in.
don't worry, be happy...
Hoe kom je zo snel al aan de N80 als ik vragen mag?Raimon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:46:
Het klopt dat er verschil zit tussen de OS van de N70 en de N80. Ik heb nu al een paar dagen de N80 mee en het werkt perfect, heel fijn en snel toestel... Maar programma's die voor de N70 zijn, kan ik niet installeren op mijn N80. Ergens zit dus toch een verschil in.
Heel goed. Kan je niet een korte review schrijven hier met wat plus en minpunten van het toestel?Raimon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:04:
Wij als nokia service point hebben 1 exemplaar via nokia gekregen.
(hopelijk zo min mogelijk minpunten
Ja ik zat er al aan te denken om een appart topic te openen voor de N80... zo word t wat overzichtelijker en dat zal ik ook een korte review schrijven... heb nog weinig minpunten gevonden hoor
don't worry, be happy...
Heel goed, bedankt alvast. Ik kan echt niet wachten tot hij er eindelijk is.Raimon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:14:
Ja ik zat er al aan te denken om een appart topic te openen voor de N80... zo word t wat overzichtelijker en dat zal ik ook een korte review schrijven... heb nog weinig minpunten gevonden hoor
Gelukkig dat je weinig minpunten heb gevonden.
Maar weet jij al wat meer dan over de leverdatum, aangezien je bij een NSP werkt?
Ja die is doorgeschoven naar Juni... maar definitieve datum is er niet, dan schuiven ze het altijd een maand vooruit... Als ik meer weet... hoor je het.
don't worry, be happy...
Zeker doen die aparte topic! huphupRaimon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:14:
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 62920 op 10-05-2006 11:55 ]
Prima idee!Raimon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:14:
Dan kan deze dicht. Als er ook nog behoefte is aan topics over de andere toestellen, dan kunnen die ook worden gemaakt. Blijf dan svp wel in de stijl van openingsposts, dus met plaatjes, links, korte beschrijving van de specs etc.
 Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.