Nokia N Series - N71, N73, N80, N92, N93

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 10.188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Ik bedenk me trouwens dat Nokia er alle baat bij heeft om geen WiFi in de N73 te stoppen, nouja, dan maar ff wachten tot over een half jaartje o.i.d. de echte bom uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn een aantal personen die ook zeggen dat de foto's gemaakt op de K750i beter zijn dan die van de N80. Ik heb een K750i. In het begin was de camera ook niet goed. 's avonds waren de foto's ronduit slecht (groene strepen). In een nieuwere versie van het toestel hebben ze een andere lens gebruikt. Die versie had ik, gelukkig... de foto's zijn inderdaad beter geworden.

De N80 verdient ook wel de opstartproblemen die bijna bij elke telefoon schijnt voor te komen. Met een snelle firmware update en het uitstellen van de release in the UK kunnen er op duiden dat ze druk bezig zijn.

Ik weet me te herinneren dat de K750i veel problemen had, vasthangen bij wekker, of als de schermbeveiliging kwam. Ook bleef die hangen als er een inkomend gesprek kwam terwijl je muziek aan het luisteren was. Deze problemen zijn ook opgelost. Dus er is hoop.... ook voor N80.

Advies alleen is even iets langer af te wachten, totdat er een aantal personen die in het begin problemen hebben, zeggen dat er verbetering is opgetreden. Gelukkig voor de Hollanders moeten we altijd wachten op de nieuwste spullen.. op tijd voor de 2e release van de N80... incl. nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Beetje gemengde gevoelens hier. Er zit niet echt iets tussen dat al mijn wensen tegemoet komt. De n72 is willen maar niet kunnen en ik stel me ook vragen bij de gare headphone aansluiting + de oldskool earbuds. Ik zie veel liever een normale aansluiting dat je zelf high quality earbuds/phones kan kopen ipv met nokia branded stuff te moeten werken.
De n73 is nice maar mist dan weer de mp3player utistraling
De n93 is wel straf maar valt toch wat buiten mijn segment + hij lijkt redelijk log.
Hun "missie" lijkt me zo op voorhand te falen. Ze willen digitale fototoestellen en mp3players overbdig maken. Met de n73/n93 zijn ze in de goeie richting voor wat de foto's betreft want die zien er erg strak uit (phonescoop.com).
Maar voor ipod killers slaan ze imo de bal mis. Op zijn minst moet er dan standaard 4gb flash in zitten bedenk ik dan en degelijk aansluiting of koptelefoon.
Ik zou veel liever een N80 -> N8X zien met zelfde design als nu maar + 4gb flash en mogelijkheid tot degelijke randapparatuur + 3.2mp carl zeiss autofocus. Gooi de meteen windows mobile op en je hebt een winner ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
dafz0r, daar kan ik me wel in vinden, wat mij betreft heeft de ideale N-series inderdaad ingebakken

-WiFi
-Goede cam met AF
-Geen raar mechanisch gedoe, gewoon een foon uit een stuk plastic zoals de N70 of de N73
-De hoge schermresulutie
-4gig+ geheugenmogelijkheid (hoe dat maakt me niet uit)
-Goede batterij
-Standaard 3,5 mm jack
-USB mass storage aansluiting

Eigenlijk is de N93 ideaal maar zit ie in het verkeerde jasje :P

Zou me trouwens niet eens verbazen als de N73 in de toekomst nog geupgrade wordt met mogelijkheid tot meer geheugen en WiFi, dan heb je de N73i ofzo (dat was ook al zo met de 6310), is iig. even wachten totdat de N80 genoeg verkocht heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door XElD op 26-04-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
mja maar dat is dan mijn existentieel twistpunt: "ik wacht al zo lang" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een troost, we wachten allemaal al heel lang.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
kheb een nokia 6510 en een 3310, en jij? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de N80 uitgesteld? bij Expansys stond hij gisteren op levertijd 4 dagen, maar vanmorgen is hij teruggezet naar pre-order. Langer wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:41:
is de N80 uitgesteld? bij Expansys stond hij gisteren op levertijd 4 dagen, maar vanmorgen is hij teruggezet naar pre-order. Langer wachten dus
als je goed gelezen had op het forum is er eigenlijk nogsteeds geen preciese leverdatum van de telefoon. Dus die 4 dagen was eigenlijk al vrij onmogelijk. Van meerdere kanten krijg ik nu te horen dat de telefoon in week 22 in de winkel zal liggen.

nog even wachten dus en dan wordt het feest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Of je hebt de 1e levering al gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Pixmania kan je hem geleverd krijgen vanaf 31/05/2006 voor € 657
link: http://www.pixmania.be/be...art/nokia/n80-silver.html

En bij Kieskeurig.nl kan je hem ook al krijgen van verschillende winkels (al dan niet pre-order...)
link: http://www.kieskeurig.nl/...70C74C12571460049FD5F.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
  • Laatst online: 18-01-2021
wat een ellende bij Nokia zeg :(

Ik heb vanaf juni vorig jaar op de 6280 zitten wachten.. komtie enkele weken geleden uit en is er van alles mis met het toestel. (niet alleen softwareproblemen) In de winkel een dummie vastgehad en binnen een paar seconden stond ik met 2 losse delen van het toestel in mn handen 8)7 OK, het is een dummie maar het originele toestel voelde ook niet vrij stevig aan.. Goed dus de 6280 werd het niet

Toen kwam ik bij de N80, stukkie duurder maar ook veel meer aantrekkelijke opties. Maar weer iedere keer wordt de datum opgeschoven :( Na een Siemens M35i en een SE T610 verlang ik weer naar een vertrouwde nokia.. zo 1 als de 3210 die ik vroeger had..

Hopelijk duurt het niet lang meer.. mijn geduld lijkt aardig op te raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafz0r schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:23:
kheb een nokia 6510 en een 3310, en jij? ^^
Ik heb nu geen Nokia, ik heb nu een samsung D500, maar ik wil gewoon weer terug naar Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
speldenknop schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:37:
Na een Siemens M35i en een SE T610 verlang ik weer naar een vertrouwde nokia.. zo 1 als de 3210 die ik vroeger had..
Dan moet je niet de N80 nemen hoor. :) Er zitten ook in de N80 nog aardig leuke bugs en qua telefoon is het onvergelijkbaar met een 3210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
deuxani schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:44:
[...]

Dan moet je niet de N80 nemen hoor. :) Er zitten ook in de N80 nog aardig leuke bugs en qua telefoon is het onvergelijkbaar met een 3210.
Nee okee in elke telefoon zitten in het begin kinderziektes.. en niet alleen in telefoons, ook andere electronica. Maar goed dat hoort er allemaal bij en na soft-/firmware updates zouden deze problemen toch verholpen moeten worden. Dus ook al zou de N80 in het begin nog niet optimaal functioneren, na verloop van tijd moet dit toch wel opgelost zijn. Bij mijn SE T610 is het andere koek, deze begint na 2 jaar al behoorlijk veel mankementen te vertonen (hij is heel traag aan het worden, toetsen werken vaak niet, batterijduur is 24 uur, beeldscherm heeft kuren, aan/uit knop werkt soms pas na 10x drukken, 1x drukken op een toets leest de telefoon vaak als 2x, enz...) Genoeg reden om weer een Nokia te willen, aangezien mijn 3210 het vroeger een stuk langer heeft uitgehouden en ik vind ook zeker dat dit een vereiste is voor een toestel van deze prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speldenknop schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:04:
[...]

Nee okee in elke telefoon zitten in het begin kinderziektes.. en niet alleen in telefoons, ook andere electronica. Maar goed dat hoort er allemaal bij en na soft-/firmware updates zouden deze problemen toch verholpen moeten worden. Dus ook al zou de N80 in het begin nog niet optimaal functioneren, na verloop van tijd moet dit toch wel opgelost zijn. Bij mijn SE T610 is het andere koek, deze begint na 2 jaar al behoorlijk veel mankementen te vertonen (hij is heel traag aan het worden, toetsen werken vaak niet, batterijduur is 24 uur, beeldscherm heeft kuren, aan/uit knop werkt soms pas na 10x drukken, 1x drukken op een toets leest de telefoon vaak als 2x, enz...) Genoeg reden om weer een Nokia te willen, aangezien mijn 3210 het vroeger een stuk langer heeft uitgehouden en ik vind ook zeker dat dit een vereiste is voor een toestel van deze prijs...
Na 2 jaar??? Ik heb nog nooit een toestel (zeker geen Nokia) gehad die het 2 jaar zonder mankementen volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:07:
[...]

Na 2 jaar??? Ik heb nog nooit een toestel (zeker geen Nokia) gehad die het 2 jaar zonder mankementen volhoud.
Kan ik me niet voorstellen... Ik doe nu al denk langer als twee jaar met mijn nokia 3200 en heb hem al heel erg vaak laten vallen en doet het nog steets perfect (alleen batterij is erg snel op maar dat heb je bij elke telefoon naar verloop van tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:52

IkWilbert

Het is mij!

Ook ik gebruik al meer dan 2 jaar mijn nokia 6230 met zeer veel plezier! Nog nooit problemen mee gehad, mijn vriendin gebruikt mijn meer dan 5 jaar oude nokia 6510 nog elke dag. Nog nooit wat mee geweest.

Nokia maakt dus echt wel kwalitatief zeer goede telefoons is mijn ervaring.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
maxjuh schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:23:
[...]

Kan ik me niet voorstellen... Ik doe nu al denk langer als twee jaar met mijn nokia 3200 en heb hem al heel erg vaak laten vallen en doet het nog steets perfect (alleen batterij is erg snel op maar dat heb je bij elke telefoon naar verloop van tijd)
Ik loop hier met een 6600 die het nog steeds prima doet. Ik heb weliswaar nog tot augustus maar ben nog geen 1 keer naar een service center geweest. Ik heb hier een 6310i liggen die het 2 jaar lang probleemloos vol heeft gehouden. En de batterijen doen het bij mij ook nog prima, gewoon elke keer leeg laten lopen voordat je hem weer aan de lader hangt. Mijn 6310i en 6600 doen het bijna nog net zo lang als in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.expansys.nl staat de N80 nu Op verzoek besteld.
Wat dat nou weer inhoud is niet helemaal duidelijk, maar we wachten weer af.

@edit: Ik ga 12 mei op vakantie, zou leuk zijn om m'n nieuwe nokia mee te nemen, maar ben bang dat 't niet gaat lukken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Nu als tussenoplossing even een 6310i, eerder een 6210...

Voordelen van deze telefoons is dat je ze ook kunt gebruiken;

-Als flessenopener
-Als gooiobject
-Onder de douche
-Nadat ze in de WC zijn gevallen :P
-Bij -40C
-Nadat ie de hele dag in de zomer op je dashboard heeft gelegen

Etc, etc... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:34
deuxani schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:44:
[...]

Inderdaad, het laatste nieuws dat ik overde N80 gehoord heb is dat Vodafone hem sowieso niet in zijn assortiment krijgt vanwege het feit dat de N80 bij hen niet door de kwaliteitstests etc heen komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:01:
[...]

Inderdaad, het laatste nieuws dat ik overde N80 gehoord heb is dat Vodafone hem sowieso niet in zijn assortiment krijgt vanwege het feit dat de N80 bij hen niet door de kwaliteitstests etc heen komt!
Dat zal een kwestie van tijd zijn, wanneer Nokia met 1 of 2 software updates komt en de meeste bugs zijn eruit zal Vodafone ook de N80 gaan verkopen ga ik van uit.
En al zal vodafone ze zelf niet gaan verkopen kan je altijd naar een belcompany of naar een T-for-telecom o.i.d. om je abo te verlengen met een N80 en dat kan dan volgens mij met alle toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
speldenknop schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:04:
Genoeg reden om weer een Nokia te willen, aangezien mijn 3210 het vroeger een stuk langer heeft uitgehouden en ik vind ook zeker dat dit een vereiste is voor een toestel van deze prijs...
Wat ik dus eigenlijk probeerde te zeggen is dat een goede ervaring met een 3210 totaal geen graadmeter is voor de kwaliteit van bijvoorbeeld een N80. De 3210 is een simpel (zonder extra functies) en zeer degelijk toestel gemaakt om orkanen te doorstaan, terwijl de N80 een smartphone is, vol met electronica en mogelijkheden, met een slider, etc. Er worden bijna geen telefoons gemaakt meer zoals vroeger. Steeds meer functies, steeds meer opties, zorgen er voor dat er ook steeds meer kapot of defect kan gaan. Kijk voor de gein eens naar het Nokia 6280 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijk het met een oude auto waar je zelf nog veel aan kunt sleutelen en een nieuwe auto vol electronica die bij de garage aan een laptop wordt gehangen en uitgelezen wordt.

Oude en nieuwe telefoons zijn idd niet met elkaar te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik was gisteren even bij de Belcompany in Haarlem en daar wisten ze me te vertellen dat de N80 in week 22 beschikbaar is bij ze.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
ErikH schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:35:
Ik was gisteren even bij de Belcompany in Haarlem en daar wisten ze me te vertellen dat de N80 in week 22 beschikbaar is bij ze.
Dit zijn schattingen en gegevens die ze door krijgen van nokia. De data zullen echter vaak anders zijn dan opgegeven is mijn ervaring.

Iemand een nieuwe deel openen?

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 27-04-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:11:
[...]

Dat zal een kwestie van tijd zijn, wanneer Nokia met 1 of 2 software updates komt en de meeste bugs zijn eruit zal Vodafone ook de N80 gaan verkopen ga ik van uit.
En al zal vodafone ze zelf niet gaan verkopen kan je altijd naar een belcompany of naar een T-for-telecom o.i.d. om je abo te verlengen met een N80 en dat kan dan volgens mij met alle toestellen.
Maar het zegt toch wel wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
deuxani schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:48:
[...]

Wat ik dus eigenlijk probeerde te zeggen is dat een goede ervaring met een 3210 totaal geen graadmeter is voor de kwaliteit van bijvoorbeeld een N80. De 3210 is een simpel (zonder extra functies) en zeer degelijk toestel gemaakt om orkanen te doorstaan, terwijl de N80 een smartphone is, vol met electronica en mogelijkheden, met een slider, etc. Er worden bijna geen telefoons gemaakt meer zoals vroeger. Steeds meer functies, steeds meer opties, zorgen er voor dat er ook steeds meer kapot of defect kan gaan. Kijk voor de gein eens naar het Nokia 6280 topic.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat mijn nokia 3210 die ik toen had gekocht terwijl ie ook net op de markt was, het altijd prima heeft gedaan. En ik vanwege deze prima ervaring dus ook graag weer een Nokia wil.

Zoals ik hierboven al aangaf heb ik nu bijna een jaar op de 6280 zitten wachten en door de negatieve ervaringen (o.a. in dat 6280 waar je het over hebt) ben ik van dit toestel af gaan zien...

edit: @ Bounzer: ik vergelijk ook geen oude en nieuwe telefoons met elkaar :/ ik zeg dat ik goede ervaringen heb met mijn oude vertrouwde 3210

[ Voor 7% gewijzigd door speldenknop op 27-04-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04-2023

WtB

Ik ben nog aan het twijfelen tussen de N80 en de K800i. Groot minpunt aan de SE is het ontbreken van wifi, iets wat ik waarschijnlijk wel zal gebruiken.

Groot minpunt aan de Nokia is het ontbreken van bescherming van de lens van de camera. Ik vrees dat deze zonder lens-cover snel zal beschadigen. Verder denk ik dat de foto's uit de SE er ietsje beter uit zullen rollen.

Ik zal de knoop doorhakken nadat ik ze beide in mijn hand heb gehad, maar dat zal nog zeker een week of 4 á 5 duren vrees ik :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de telecomwinkels wel goed zitten met een richtlijn van week 22.
Ik kreeg onderstaand bericht van Nokia:

Geachte Heer,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Helpline.

De N80 wordt verwacht in de loop van de maand Mei.

Indien U verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Miranda
Dutch Team
Nokia Service Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:52:
Ik denk dat de telecomwinkels wel goed zitten met een richtlijn van week 22.
Ik kreeg onderstaand bericht van Nokia:

Geachte Heer,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Helpline.

De N80 wordt verwacht in de loop van de maand Mei.

Indien U verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Miranda
Dutch Team
Nokia Service Professional
Eigenlijk zeggen ze met dit mailtje nog geen ruk. In de loop van mei? jah in de loop van is een uitspraak waar je nog vanalles aan vast kan hangen. Maar week 22 blijft denk ik toch wel redelijk de goede leveringsdata te zijn. Van elke winkel waar ik kom krijg ik dat te horen en niet meer bij elke verkoper/winkel een andere data te horen.

Nog even wachten dus...dan komt het wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:01:
[...]

Laat ik nou net een vodafone abo hebben. Het is maar de vraag of ik weer bij vodafone een abo zou gaan nemen, maar dat de n80 niet in het asortiment wordt opgenomen is wel veelzeggend. Ik denk dat ik eieren voor mijn geld kies en nog even af zie van de aankoop. Met een maand of 2 à 3 zal de n80 beter werken. Dan zal vodafone de telefoon ook wel in zijn asortiment opnemen. Ik ga me denk ik ook maar eens verdiepen in andere gsm / smartphones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:34:
[...]

Laat ik nou net een vodafone abo hebben. Het is maar de vraag of ik weer bij vodafone een abo zou gaan nemen, maar dat de n80 niet in het asortiment wordt opgenomen is wel veelzeggend. Ik denk dat ik eieren voor mijn geld kies en nog even af zie van de aankoop. Met een maand of 2 à 3 zal de n80 beter werken. Dan zal vodafone de telefoon ook wel in zijn asortiment opnemen. Ik ga me denk ik ook maar eens verdiepen in andere gsm / smartphones...
vodafone heeft daar volgens mij wel een heel afwijkende systematiek voor. Toestellen waar je doffe ellende over (Motorola E1000, geen hond wil dat toestel verkopen, Voda wel) hoort komen in hun assortiment en andere met toekomstperspectief juist niet. Denk dat het meer ligt aan de marge die ze op een toestel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:54:
[...]

vodafone heeft daar volgens mij wel een heel afwijkende systematiek voor. Toestellen waar je doffe ellende over (Motorola E1000, geen hond wil dat toestel verkopen, Voda wel) hoort komen in hun assortiment en andere met toekomstperspectief juist niet. Denk dat het meer ligt aan de marge die ze op een toestel verwachten.
De spijker op z'n kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:54:
[...]

Inderdaad Vodafone is heel erg terughoudend met telefoons ook geven ze vaak de minste korting op telefoons. Dit is een slechte service van vodafone. Ik wacht af wat de N80 gaat doen, als deze uit is en of de fouten zoals ze nu bekend zijn snel opgelost worden. T-Mobile is volgens mij ook wel goed bezig met abo's... eens even verder kijken dan alleen Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.2call.nl wordt de N80 aangeboden met een een jarig abonnement Relax 300 voor 267 euro inclusief verzendkosten!! Niet slecht dacht ik zo!! Helaas nog geen prijzen van de N91 maar bij the phone house vertelde ze me een prijs van 350 euro met bovenstaand abbonnement!

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:43:
Bij www.2call.nl wordt de N80 aangeboden met een een jarig abonnement Relax 300 voor 267 euro inclusief verzendkosten!! Niet slecht dacht ik zo!! Helaas nog geen prijzen van de N91 maar bij the phone house vertelde ze me een prijs van 350 euro met bovenstaand abbonnement!

Greetz
kun je nog beter de foon loskopen. relax 300 kost 35,50 p/mnd! Ben je gek? :P 1 jarig abbo, dus das al 426€ + 267 = 693,-- Wattu f*ck... (los € 554,00,--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
MaPzel schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:46:
[...]

kun je nog beter de foon loskopen. relax 300 kost 35,50 p/mnd! Ben je gek? :P 1 jarig abbo, dus das al 426€ + 267 = 693,-- Wattu f*ck... (los € 554,00,--)
Daar heb je op zich wel gelijk in. Ware het niet dat je dan toch nog een abonnement nodig hebt om te bellen. En omdat je al een telefoon hebt is het heus niet zo dat dat dan gratis is. Laat staan dat je maar de helft hoeft te betalen, wat vroeger nog zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
Gregoor schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:28:
[...]
Daar heb je op zich wel gelijk in. Ware het niet dat je dan toch nog een abonnement nodig hebt om te bellen. En omdat je al een telefoon hebt is het heus niet zo dat dat dan gratis is. Laat staan dat je maar de helft hoeft te betalen, wat vroeger nog zo was.
Een sim only abonnement kost bijna niets. Ik heb nu een abo van Telfort: 200 minuten + 100 gratis bonusminuten voor 2,50 per maand... Meestal ben je dan goedkoper uit door beide apart aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB

WtB

speldenknop schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:37:
[...]

Een sim only abonnement kost bijna niets. Ik heb nu een abo van Telfort: 200 minuten + 100 gratis bonusminuten voor 2,50 per maand... Meestal ben je dan goedkoper uit door beide apart aan te schaffen.
Ik probeer zo'n abo momenteel ook te vinden, maar bovengenoemde was vroeger makkelijk te vinden maar tegenwoordig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
WtB schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:34:
[...]

Ik probeer zo'n abo momenteel ook te vinden, maar bovengenoemde was vroeger makkelijk te vinden maar tegenwoordig niet meer.
probeer dit eens: simonly.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
WtB schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:34:
[...]

ja klopt.. 200 + 100 minuten van telfort kost nu 5,95.. De prijzen schommelen wel steeds, dus wie weet wat er binnenkort nog verandert. Wat ik wel merk is dat telfort altijd het goedkoopste abonnement heeft in vergelijking tot andere netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
Sorry, zo te zien heb je inderdaad wel gelijk. Ik had alleen maar bij 2Call gekeken en daar krijg je tegenwoordig bijna geen korting meer bij sim-only, dus vandaar mijn aanname.

Nadeel is alleen wel dat je bij die zaak je nummerbehoud zelf moet regelen. Weet niet hoeveel gedoe dat in de praktijk extra met zich meebrengt.

[ Voor 18% gewijzigd door Gregoor op 29-04-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:22

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik heb een jaar op de afdeling nummerbehoud gewerkt van kpn. Je vraagt of het veel werk is om te regelen dat je nummer behouden wordt; nou nee. Je geeft dit aan bij de provider waar je heen gaat, zij bellen dan naar je oude provider en vragen voor een datum (vaak 3 maanden van de dag van aanvraag) en krijgen dan binnen 72 uur antwoord terug. Dit is een ja of een nee. Is het nee, dan sturen ze een datum mee waarop het wel kan. Kortom, jij pleegt 1 belletje naar je nieuwe provider, zij moeten het regelen, jij als klant kan dit niet...jij geeft het alleen aan bij je nieuwe provider.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Leuk dat die n80 in week 22 komt. Komt de N93 ook zo rond die tijd?

zelf gecheckt --> ergens in juli dus

Mijn god wat een geil ding die n93, ik w8 daar wel op ipv de n80 :o

[ Voor 51% gewijzigd door Z0di4k op 30-04-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim__k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11-2020
ErikH schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:35:
Ik was deze week bij de Belcompany in A'dam (muntplein) en daar wisten ze me weer te vertellen dat de N80 volgende week (week 18) te krijgen is. Hij vertelde er wel bij dat het Nokia was en dat ik er beter 2 weken bij kan optellen. Week 20 en 22 dus...ik ga voor een release in week 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
hmz, zat tot nu toe te wachten op de N80. Maar nu ik de opvolger van de N70 zie, de N73, begin ik toch een beetje te twijfelen. Keb t nooit zo op slide foons gehad (kan alleen mr kapot gaan...). En aangezien ook deze foon een 3.2 MP cam heeft :9~ De N72 ziet er wel beter uit, mja je levert bij die foon wel in qua specs, jammer...

Ik denk dat ik mn keus ga maken, als ik ze in mn hand heb gehad :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N73 ziet er netjes uit... Een schuifje voor de camera heb ik bij de K750i als zeer positief ervaren.

Jammerlijk is dat er geen WiFi in zit.. maar de mogelijkheid om navigatie te gebruiken en een verbetering ten opzichte van de K750i, maakt het de moeite waard om in te verdiepen. Als deze phone over niet al te lange tijd verschijnt dan kunnen we er nog van genieten... Anders wordt het toch de nog niet overal geprezen N80....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:20:
De N73 ziet er netjes uit... Een schuifje voor de camera heb ik bij de K750i als zeer positief ervaren.

Jammerlijk is dat er geen WiFi in zit.. maar de mogelijkheid om navigatie te gebruiken en een verbetering ten opzichte van de K750i, maakt het de moeite waard om in te verdiepen. Als deze phone over niet al te lange tijd verschijnt dan kunnen we er nog van genieten... Anders wordt het toch de nog niet overal geprezen N80....
achjah, wifi klinkt wa mooi, mr wanneer internet je nu op een telefoon... als je thuis bent met je draadloze netwerk, ga je toch wel op je pc zitten. En verder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Mja, de N73 is de opvolger van de N70, met zulke specs-verbeteringen wacht ik geduldig op de N83!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
En het WIFI op de Nokia's werkt ook niet perfect. Trouwens, de eerste serie N80's hebben veel problemen, dus houdt de forums goed in de gaten voordat je direct de N80 koopt als die uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Tegen de tijd dat de N80 in Nederland beschikbaar is zijn alle bugs al opgelost :+

[ Voor 6% gewijzigd door GKW op 01-05-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:35:
Tegen de tijd dat de N80 in Nederland beschikbaar is zijn alle bugs al opgelost :+
laten we dat hopen, zie de ellende met de 6280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
MaPzel schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:46:
[...]

Hoho, zo makkelijk kom jij er niet vanaf. Op simonly staat een relax voor €15,50 * 12 = €186. Tel dat maar bij die €554 op B) . Toegegeven, je kan bij simonly wel voor een abbo gaan van €3,95 (nee die €28 ga ik er niet bij optellen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
lastige keus als die N serie phones vooral als je ziet wat er nog uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speldenknop
ja maar elke x komen er weer nieuwe modellen uit en meestal zijn deze beter dan de vorige.. (dat is in ieder geval wel de bedoeling) dus dan kan je blijven wachten en uitkijken naar het nieuwe model omdat de telefoonfabriekant de klant lekker zit te maken met mooie specs en plaatjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen de N70 en de N80, de levertijd van de N80 kan wel eind juli worden. Wat kan ik trouwens precies met dat wifi en klopt het dat er in nieuwe telfoons veel fouten zitten :? De N80 ziet er wel veeel mooier uit :9~ misschien is dat het 2 maanden wachten dan wel waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Gewoon voor de N80 gaan, wil je naast WiFi en een beter uiterlijk een beeldscherm met 4x meer pixels, en geniale internetbrowser en een betere camera en mogelijkheden voor uPnP missen?

Trouwens, 2 maanden duurt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
XElD schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:22:
Gewoon voor de N80 gaan, wil je naast WiFi en een beter uiterlijk een beeldscherm met 4x meer pixels, en geniale internetbrowser en een betere camera en mogelijkheden voor uPnP missen?

Trouwens, 2 maanden duurt het niet meer.
uPnP, ook al zoiets. Op de nseries site zie je allemaal van die mooie dingen als muziek van je tel op je radio en films van je tel op de tv. Net alsof iedereen apparatuur thuis heeft staan die dat ondersteund... Mr goed, mijn mening dus, dat je hier waarschijnlijk vrij weinig aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Het rukt steeds meer op en er zijn zelfs al recievers die uPnP ondersteunen. Phillips heeft zelfs al apparatuur ervoor...

Het toestel is gewoon op de toekomst voorbereid...

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een toestel koop je voor gemiddeld 2 jaar. Na 2 jaar is vaak de techniek veroudert of de telefoon is dan in slechte staat. Als je bekijkt dat de (auto)radio's die bellen en muziek van je telefoon accepteren nog vrij duur zijn, ben je met de N80 redelijk aan de vroege kant.

Over een jaar of 2 zijn telefoons als de N80/N73 op grote schaal aanwezig. Een HD erin, meer megapixels, Wifi... etc...

De keuze voor een N73 die voor de komende 2 jaar voldoende kan zijn, kan ik wel begrijpen.. De twijfel komt er bij mij nu ook... De N80 die nu nog niet helemaal goed is met camera... Het wifi gedeelte dat niet echt goed functioneert met een accesspoint. Okeej het scherm is perfect... Mogelijk dat een N83 met wat verbeteringen zal komen over een jaar of 1,5 jaar...

Het wachten is op de release bekendmaking van de N73 ... hopelijk in juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Review van de N80 camera kwaliteit t.o.v. de K800.

http://www.gsmarena.com/3..._n80_vs_k800-news-190.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden we niet langszaam een beetje gek van Nokia: de N91 is al maanden te laat. Op de N80 wachten we ook al weer lang, en hij is nog niet verkrijgbaar of de N83 staat er al weer te wachten. Ook zo met de N70, N71 en N73 (zie nieuwemobiel.nl). Steeds weer met nog betere specs enz. Maar in de schappen is nog steeds niks te zien. En als er al een toestel uitkomt (6280) kun je beter de eerste 2 maanden bij de NSP in de buurt blijven want het werkt voor geen meter. Heb het idee dat de afdeling verkoop van alles wil maar dat de techneuten en ontwikkelaars ergens ver weg zitten in lage lonen landen met aangepaste werktempo's. Wazige firma

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Hmmm, dat camera verhaal zet me toch een beetje aan het denken, is AF wel zo hard nodig op foons? En het baterij-leven van de N80 schijnt ook al mee te vallen, mss. ga ik hem toch halen maar dan wacht ik wel nog even tot de prijs iets is gedaald en de bugs er enigsinds uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39
de opvolger van de nokia n80 is uitgelekt, de nokia n83

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/2111/size0yj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/51/138554212_34ecfa020c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/48/138554213_ac0f04289b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/47/138554215_e980f3bf07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/45/138554216_8d8b8b953c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/52/138554218_322bc6ad71.jpg

Specificaties:

- Symbian v9.1
- Series 60 3rd Edition
- Groot (2.5-inch) 352 x 416 pixels 16 miljoen kleuren scherm
- Bluetooth 2.0
- MicroSD geheugenkaartslot
- MP3 / ACC media playback
- FM radio met Visual Radio
- 5 megapixel shooter met Carl Zeiss optics, autofocus, mechanische shutter en geïntegreerde flitser
- VGA camera op de voorkant voor videobellen
- GSM850/900/1800/1900 en WCDMA
- Wifi/WLAN 802.11b/g voor VoIP-gesprekken
- 4GB Harddisk
- USB ondersteuning
- Mini-jack 3.5 mm
- Nieuwe Nokia-stijl media controle paneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er allemaal héél leuk uit, maar dan moet Nokia maar eerst eens hun laatste (10?20?) aangekondigde modellen tijdig leveren....(bvb. de N80)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N83 wordt mijn telefoon... nu besloten niet voor de N80 te gaan... (als de geruchten waar zijn natuurlijk). Deze telefoon zal in het najaar op de markt kunnen zijn, vermoedelijk dus Q1 of Q2 2007. Zoals we wel van Nokia gewend zijn. 2 modellen zoals de N80 na elkaar wat leuk.

4gb HD.. ik had het er net over... en daar issie dan.. 5mp carl zeiss is leuk maar niet echt noodzakelijk.

De N83 zal wel uitgelekt zijn om de negatieve sfeer rond de N80 weg te poetsen.

Wachten tot volgend jaar dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:14
N83 voor als die echt is, is gepland voor Q1 2007, tel daar maar 3 maanden bij op en je bent een jaar verder :'(

plaatjes van de gelekte N93 waren er ook al in november .... echte aankondiging was eind april en de release staat gepland voor Q2 2006. Doe je standaard Nokia rekensom maar ....

en volgend jaar zijn er spypics van N89 met blabla specs en kan je je aankoop weer uitstellen. De dag dat je je nieuwe mobieltje koopt is de dag dat ie "oud "is. Net zoals met pc's :)

[ Voor 75% gewijzigd door dcell op 02-05-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:58:
N83 voor als die echt is, is gepland voor Q1 2007, tel daar maar 3 maanden bij op en je bent een jaar verder :'(

plaatjes van de gelekte N93 waren er ook al in november .... echte aankondiging was eind april en de release staat gepland voor Q2 2006. Doe je standaard Nokia rekensom maar ....
standaard bij Nokia: releasdatum + 2 jaar + 6 maanden ellende voordat de goeie sw er is. Kortom het wachten duurt langer dan de gemiddelde levensduur van een Nokia, disconnecting people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
Eindelijk! ik zeur al eeuwen over het feit dat slider foons maar langs 1 kant sliden. Op de 3e foto zie je duidelijk dat hij ook een beetje naar 'beneden' kan doorsliden.
Wel vet die foon, alleen duurt het imo nog eeuwen eer die uitkomt :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39
je kan nu wel gaan wachten op deze nieuwe nokia n83, maar als die uitkomt word er weer iets beters gepresenteerd, dus als je eerst voor de n80 ging, ik zou gewoon alsnog voor de n80 gaan omdat de n83 pas over een jaar uit komt, en er dan weer iets mooiers op het vooruitzicht staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 10:52
Ik laat alles lopen, op naar de N93 *kwijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:58
De foto's doen het niet dus ik kan ook niet lekker gemaakt worden :P.

Wat ik wel wil weten is een kostenplaatje van de N80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Zo,

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=b79227

Mja, dit paketje heeft ongeveer wel alles wat ik wil hebben :) Enuh, 4 + 2 gig is 6 en d'as heel aardig, want ik vond 2 eigenlijk net te weinig. Nouja, het wachten is begonnen!

EDITL Mijn god, zelfs USB ondersteuning naast die 3,5, wat een gaaf apparaat!

[ Voor 16% gewijzigd door XElD op 03-05-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
batterijduur van 15 minuten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op GSMArena staat een review van de camera van de N80. Dit was voor mij verhelderend.

GSMArena Review N80 vs. K800/K750

Mijn zoektocht naar meer dan de n80, liet me al snel in de richting van de N83... maar een release eind 2007 zie ik toch niet zitten. Ik ben weer aan boord. Nog +/- 4 weken dan ga ik hem maar eens bekijken in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net nog even naar de N73 te kijken. Een releasedatum van juli 2006 kan toch niet.... Meestal duurt het toch een jaar voordat nieuwe toestellen uitbracht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Het kan wel. Sony Ericsson kondigt over het algemeen 3 a 4 maanden van te voren toestellen aan en brengt ze dan ook nog eens op tijd uit ( met uitzondering van de P990 die vertraging heeft opgelopen door symbian 9 )

Nokia doet de aankondigingen meestal een half jaar voor de plande releasedatum en gooit er bij de meeste toestellen ook nog een een maandje of 2 bovenop voordat die echt gereleased wordt.

Nokia heeft nu schijnbaar de problemen van integratie van symbian9 op de toestellen overwonnen en levert daarom optimistische leverdata af voor de nieuwe N-series toestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 03-05-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Halfjaar plus een beetje klopt wel aardig ja, eerste rumoer over de N80 in dit topic dateerd uit september vorig jaar, en dat was een stuk minder concrete info dan nu bijvoorbeeld over de N83. De N80 wordt vandaag of morgen geleverd dus ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over dat in November de eerste N83's te krijgen zijn en dat ie in December dus goed leverbaar is. Verder verandert er softwarematig trouwens erg weinig tussen de N80 en de N83 wat nog wel eens op een kortere periode kan gaan duiden. De concurentie zit ook niet stil, natuurlijk kan Nokia de N80 niet al te snel outphasen tenzij ze deze telefoon puur als een ontwikkelingstraject beschouwden. Iig. voorspel ik dus dat we eind Oktober de N83 kunnen verwachten en dat Nokia de N80 dan flink in prijs laat zakken om deze foon ook nog te kunnen verkopen, samen met een verder prijsdaling van N70 en een N73 die 50 euro onder de N80 zit (aangezien deze telefoons toch nog wel aardig verschillen in functionaliteit maar de N80 toch wel duidelijk premium is).

Waarom Nokia trouwens in een keer zoveel risicovolle toestellen op de markt gooit? Net als met aandelen, een aandelenportefeuile met aandelen met weinig risico = weinig risico. Een portefeuile met risicovolle aandelen = sommige aandelen die erg kunnen zakken, en sommigen die erg steigen. Al met al dempt dit elkaar uit. Voeg daaraan toe dat al deze modellen de inovatie bevorderen wat Nokia zo graag wil (als er een bedrijf open innovatie aanhangt...) en het is duidelijk!

[ Voor 20% gewijzigd door XElD op 03-05-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

De N80 wordt vandaag of morgen geleverd? hoe kom je aan die info? Als dat waar is ga ik even een bestelling plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
ErikH schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:36:
De N80 wordt vandaag of morgen geleverd? hoe kom je aan die info? Als dat waar is ga ik even een bestelling plaatsen :)
In week 20 beschikbaar als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
ErikH schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:36:
lol...!

as a manner of speak?!

zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 14:55:
[...]

In week 20 beschikbaar als het goed is...
Waar baseer jij je op? De meeste geruchten zeggen dat men pas zal leveren in week 24?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:25:
[...]

Waar baseer jij je op? De meeste geruchten zeggen dat men pas zal leveren in week 24?
de engelse versie zal hier over een dag of 4 beschikbaar zijn, de nederlandse pas over een week of 5 -6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via onderstaande link is informatie te vinden over de N73

http://www.nokia.com/nser...in_n73&lang=en&country=AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Dat heeft deze 7 maanden geleden goed voorspeld: : )
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:32:
Tip; probeer het nog ff uit te zingen met je huidige toestel en wacht op de N80! (mei/juni 2006) Of neem de N70 als tussenstop, ook een idee. Wanneer de N91 komt is mij onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:27:
[...]

de engelse versie zal hier over een dag of 4 beschikbaar zijn, de nederlandse pas over een week of 5 -6
Helaas kunnen we de engelse versie niet kopen in combinatie met het verlengen van je abonnement, anders had ik die wel genomen. We wachten nog steeds rustig af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:25:
[...]

GSMtrack.nl geeft aan dat zij hem in week 20 verwachten en als ik kijk naar hoe zij in het verleden geleverd hebben, heb ik nog geen reden om daarover te twijfelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcell schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:19:
ik vind het erg jammer dat Nokia weer van die optimistische verwachte leverdata aangeeft voor de nieuwe N-Series toestellen.

N72 : June 2006
N73 : July 2006
N93 : July 2006

en ze hebben de vorige N-Series niet eens goed uitgeleverd :r
De N73 staat gepland voor Q3 2006. Hou er dus maar rekening mee dat het nog wel even kan duren. Juli 2006 was wel heel erg optimistisch.

N73 pagina bij Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:16:
Dat heeft deze 7 maanden geleden goed voorspeld: : )

[...]
Thnx ;), thats me, jammer dat ik er niets mee kan winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

MaPzel schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:18:
[...]

lol...!

as a manner of speak?!

zucht*
Oh god, ik snap hem nu pas :X

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De N80 heeft bij Expansys een levertijd van 2 dagen

http://www.expansys.nl/product.asp?code=136176

Als de verschillende telefoonwinkels hem nu eens zouden krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 16:58:
[...]

De N73 staat gepland voor Q3 2006. Hou er dus maar rekening mee dat het nog wel even kan duren. Juli 2006 was wel heel erg optimistisch.

N73 pagina bij Nokia
ja juli 2006 is ook Q3 2006 he |:(

uit de pressrelease van Nokia zelf :

The Nokia N73 is expected be available from July 2006, in three beautifully designed color combinations: silver grey/deep plum, frost white/metallic red and frost white/mocha brown

[ Voor 23% gewijzigd door dcell op 03-05-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 18:15:
De N80 heeft bij Expansys een levertijd van 2 dagen

http://www.expansys.nl/product.asp?code=136176

Als de verschillende telefoonwinkels hem nu eens zouden krijgen...
Goed nieuws alleen levert expansys de engelse versie.... Onderin staat nl dat de n80 geleverd wordt met een engelse stekker...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB

WtB

Weet iemand of er ook een desktop-stand te verkrijgen is voor de N80 (waar de N80 gelijk mee oplaadt)? Is de N80 tevens te synchroniseren met outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:12:
[...]

Goed nieuws alleen levert expansys de engelse versie.... Onderin staat nl dat de n80 geleverd wordt met een engelse stekker...
en iets verder lezen: met gratis adapter voor de andere eu-landen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 08:44:
[...]

zeg ook niet dat we hem hier niet kunnen gebruiken alleen dat het het engelse model is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 08:44:
[...]

Leuk om als één van de eerste deze GSM te bemachtigen, maar het lijkt mij echt niet praktisch om overal die extra adapter mee te sleuren hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Dat is geen extra adapter maar een verloopstekker. Die druk je gewoon op de engelse stekker en klaar is klara!
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.