HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 6

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.239 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GuRu- schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:59:
Mailtje van Qtek of de vraag of ik via hun aan de nieuwste update kon komen:

Er is voor uw toestel nog geen officiele ROM update beschikbaar. Deze wordt omstreeks februari/maart verwacht. Het installeren van een ROM update anders dan degene die u via Qtek Nederland wordt aangeboden is illegaal en hierdoor vervalt de garantie en het recht op ondersteuning.

Met vriendelijke groet,

Qtek Nederland
http://www.qtek.nl

Overigens heb ik gister mijn 2GB geheugenkaartje van Moby-Memory binnengekregen. Hij werkt als een trein :)
Ik wist niet dat de 2GB kaartjes er al waren
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:52:
[...]

In de startpost staat daar toch een registerhack voor?
Ja een geweldig verhaal wat ik al eens geprobeerd heb, maar wat ook niet gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:01:
Ik krijg mijn Vario niet aan de gang op het KPN netwerk.Ik krijg geen MMS verstuurd of ontvangen. Wie kan mij aan de instellingen helpen???
De Vario is gesimlocked door t-mobile. Dus zal het niet doen op een ander netwerk behalve als je hem simlock vrij maakt, maar dan vervalt je garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:55

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:53:
[...]

Ik wist niet dat de 2GB kaartjes er al waren
:*)
slechts €250

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon wachten tot eind februari en ze zijn al stukken goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:26:
[...]

De Vario is gesimlocked door t-mobile. Dus zal het niet doen op een ander netwerk behalve als je hem simlock vrij maakt, maar dan vervalt je garantie
ik deze netjes laten unlocken via t-mobile maar ik zoek nu dus de instellingen van KPN, iemand moet deze toch wel weten er zijn ook voldoende Qtek gebruikers op dit forum toch....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
en hoe install je de game dan? kheb de sourcecode gedownload, normaal bij programma's kreeg je een exe file. kheb ff snel op de forum gekeken, maar nergerns een FAQ met How to install :P
Lijkt me een vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

-GuRu- schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:59:
Het installeren van een ROM update anders dan degene die u via Qtek Nederland wordt aangeboden is illegaal en hierdoor vervalt de garantie en het recht op ondersteuning.
Pas dus op dat de politie het niet ziet, want dan ga je meteen de bak in...

Aangezien je 'm ook door t-mobile officiëel kunt laten unlocken is er natuurlijk niets aan de hand. Je moet ervoor zorgen dat je ook een originele ROM achter de hand houdt. Als er een probleem is, kun je die zelf weer terugzetten en 'm dan opsturen voor reparatie.

Bovendien wil ik wel eens zien of een dergelijke garantievoorwaarde stand houdt voor de rechter. Ik vind het namelijk een onbehoorlijke voorwaarde. Je hebt in essentie een computer gekocht en zij verbieden je ermee te doen wat je wilt. Dat je copyright regels overtreedt door een andere ROM te installeren is voor hen niet belangrijk. Belangrijk is dat een beperkende voorwaarde in de garantie verband houdt met de werking van het apparaat. En als mijn LCD bijvoorbeeld stuk gaat heeft dat geen ros te maken met een al dan niet illegale ROM. Ik vermoed dus dat een beetje advocaat een afgewezen garantieclaim kan wegwuiven.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

angelus20 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 09:27:
[...]

en hoe install je de game dan? kheb de sourcecode gedownload, normaal bij programma's kreeg je een exe file. kheb ff snel op de forum gekeken, maar nergerns een FAQ met How to install :P
Lijkt me een vette game.
Die fout maakte ik ook, link naar spel staat beetje knullig onder dat grootte plaatje van de telefoon.

http://www.esoftinteractive.com/spookysoft/ppcttd.zip

Installatie documentatie (*.html) even doornemen, je moet namelijk wat bestanden uit je TTD directory halen. Loopt lekker vlot, vind alleen beeld er iets te klein voor.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via ebay voor slechts 110 USD incl verzenden :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
WLAN G op de Vario, Qtec ;)

http://www.ppc-welt.info/...46568&posted=1#post646568

duitse forum maar je moet er uit kunnen komen ;)
Heb het zelf nog niet geprobeert dus...ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
1 ding begrijp ik nog steeds niet, ik had eerst tomtom 5.0, daar deed major roads of europe het wel, na update van 5.1 ziet hij de kaart niet meer.
Wie weet hoe dat kan ?
Zoiezo met meer kaarten valt het me op dat hij hem niet pakt, ook in 5. Bv kaarten van franse gebieden.
Mis ik dan een bestandje ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

mphilipp schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:50:
Ik vind het namelijk een onbehoorlijke voorwaarde. Je hebt in essentie een computer gekocht en zij verbieden je ermee te doen wat je wilt. Dat je copyright regels overtreedt door een andere ROM te installeren is voor hen niet belangrijk.
Als je gratis apparaat krijgt bij 2-jarig abonnement betekent niet automatisch dat telefoon nu al van jouw is. Het wordt langzaam afbetaald in 2 jaar tijd. Het is zo een beetje bruikleen, maar dan langzaam echt van jouw.

Het klopt dat het tegenwoordig nogal makkelijk is om andere ROMs erop te installeren. Maar het kraken en verwijderen van simlock is geen normale bezigheid die je gewoon in de winkel aantreft. Het gebeurt dus illegaal. De GSM providers geven daarom geen garantie op toestellen die gekraakt zijn, omdat het niet meer hun zaak is dat je MDA defect raakt. Je hebt zelf aan geprutst.

Ik weet uit mijn ervaring dat ik ermee zelf mag doen als ik een toestel in bruikleen of huur heb. Het gaat vooral om dat je na afloop weer in originele staat en onbeschadigd terug kan geven. Alles wat niks mee te maken heeft met GSM provider, moet verwijderd worden en simlock moet teruggezet worden. Pas als toestel weer in goede staat is hersteld, dan geldt de garantie weer.

(Net als casemodders: garantie geldt ook allen als videokaart of systeemkast ongeschonden is gebleven. Een videokaart met eigen gemodde fan erop heeft geen recht op garantie. Simpel.)
Belangrijk is dat een beperkende voorwaarde in de garantie verband houdt met de werking van het apparaat. En als mijn LCD bijvoorbeeld stuk gaat heeft dat geen ros te maken met een al dan niet illegale ROM. Ik vermoed dus dat een beetje advocaat een afgewezen garantieclaim kan wegwuiven.
Nogmaals, als de toestel geprutst blijkt te zijn, ook al is gebleken dat ene speakertje reeds los zit, je kan niet hiermee afwuiven. Ze willen geen gehackte toestel maken. Alleen toestellen die in originele staat en van originele ROM voorzien zijn, maken ze in orde. (Weet je nog dat ze toestellen repareren en daarna weer terug aan klanten / andere klanten geven? Dat is waarom toestellen in originele staat moeten zijn, anders krijg je rare reacties van andere klanten en problemen bij GSM provider...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

macmouse schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:39:
1 ding begrijp ik nog steeds niet, ik had eerst tomtom 5.0, daar deed major roads of europe het wel, na update van 5.1 ziet hij de kaart niet meer.
Wie weet hoe dat kan ?
Zoiezo met meer kaarten valt het me op dat hij hem niet pakt, ook in 5. Bv kaarten van franse gebieden.
Mis ik dan een bestandje ofzo ?
Zoek even naar het bestandje CurrentMap.dat in My Documents -> TomTom, hierin staat waar TomTom moet zoeken naar de map.

Het lijkt mij dat je een nederlandse rom heb en dat ie wellicht naar de verkeerde map zoekt (program files ipv programmabestanden ofzoiets of als ie bijv op de storage card staat).

Openen met notepad levert zoiets op:
\Storage Card\Benelux-Map\
Map even aanpassen naar locatie van je map en dan zou het moeten werken.

Laat even weten of het hier aan lag. Map moet namelijk zowel in 5.0 als in 5.1 werken. Deed ie hier tenminste wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Mesh op 21-01-2006 13:28 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
\Storage Card\Benelux-Map\

Zo staat het ook bij, dus dat lijkt goed te zijn.
Heb idd nederlandse rom (tmobile mda)

Benelux kaart doet het wel gewoon.
Ander idee nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Om eerlijk te zijn zou ik het dan niet weten. Ik heb zelf de Benelux-map en vrijwel alle fransen gebieden werken hier ook mee. Zijn de kaarten waar je het over heb uitbreidingen van de Benelux map?

Edit:

Heb even gekeken, heb zelf namelijk de oude Benelux map die zo'n 160mb is die laat wel de franse wegen zien die ik vaker gebruik.

Heb een wat nieuwe versie gekregen. Deze is zo'n 50~60mb en deze laat die niet zien.

[ Voor 39% gewijzigd door Mesh op 21-01-2006 13:51 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
160 MB, heb je daar dan mappen in samengevoegd ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

macmouse schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:57:
160 MB, heb je daar dan mappen in samengevoegd ofzo ?
Heb em via een kennis gehad dus ik zou het helaas niet weten.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

MrDummy schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:18:
[...]
Als je gratis apparaat krijgt bij 2-jarig abonnement betekent niet automatisch dat telefoon nu al van jouw is. Het wordt langzaam afbetaald in 2 jaar tijd. Het is zo een beetje bruikleen, maar dan langzaam echt van jouw.
Klinkt leuk, maar zo staat het volgens mij nergens. Er staat gewoon dat je nog maar €30 hoeft te betalen voor het toestel. Van huurkoop of wat dan ook is geen sprake. Tenminste...misschien in de kleine lettertjes, maar niet zo overduidelijk.
De GSM providers geven daarom geen garantie op toestellen die gekraakt zijn, omdat het niet meer hun zaak is dat je MDA defect raakt. Je hebt zelf aan geprutst.
Ik weet niet hoe dit specifiek juridisch in elkaar zit, maar garantievoorwaarden, contracten en afspraken gaan nooit boven de wet. Vaak genoeg tref je onbehoorlijke garantievoorwaarden aan die - als het zover komt - door de rechter ongeldig worden verklaard. Ik ben gaan advocaat, maar een kapotte speaker kan is gewoon garantie. Zij kunnen dat wel weigeren, maar dat wil niet zeggen dat ze in hun gelijk staan. Bedrijven proberen vaak met stoere taal enzo onder hun contract uit te komen, maar als jij een beetje volhoud en desnoods je rechtsbijstand inschakelt zul je zien dat ze vaak ook weer inbinden.

Ik snap ook wel dat als ik dat ding ga openmaken ik geen recht meer heb op garantie, maar ze moeten niet onrdelijk gaan doen. Ik wil wel eens een proefproces zien waar dergelijke voorwaarden eens onder de loupe worden genomen.

Maar goed, genoeg off-topic nu denk ik...Straks word Eggy weer boos ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Help!!!. Mijn Application Data\sounds directory is ineens leeg. Ik denk dat de boosdoener Photo Contacts was. Die heeft doodleuk bij deinstallatie de directory leeggehaald :(
Kan iemand mij helpen weer aan deze bestanden te komen, zodat ik geen hard reset hoef te doen.

Alvast bedankt

Edit: Laat maar. Vals alarm. De wavjes staan ook in de windows dir. Ik heb ze weer teruggezet.

[ Voor 24% gewijzigd door Fakir op 21-01-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
@mphilipp

Ik word niet boos hoor, er zijn echter genoeg mensen die het niet op prijs stellen ;)

Ik heb de startpost trouwens ge-update:
21-01-2006: Beschrijving gebruik van ringtones updated (Mini FAQ)
21-01-2006: Anti Virus programma's toegevoegd (Mini FAQ)
21-01-2006: Network Browser toegevoegd (Software: Apps)
21-01-2006: ScummVM toegevoegd (Tips)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
TomTom heeft verschillende soorten mappen

1. Benelux (alle details van NL, BE en luxemburg)
2. Benelux_Plus (alle details van NL, BE, luxemburg EN!! de hoofdwegen van de rest van europa)

dus het is logisch dat de plus mappen groter zijn. normaal is idd iets van 60-70 mb. terwijl de plusmap 160 mb is. Dus elke map waar plus bijstaat zitten de hoofdwegen bij in.

ohja om de boel weer aan de praat te krijgen moet je eerst goed checken of alle benodigde bestanden wel op de goede plek staan. heb er zelf ook een tijd mee lopen klooien.

\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe
\Program Files\Navigator\data.chk
\My Documents\TomTom\CurrentMap.dat
\TomTom\tomtom\data14.chk (hier dus alle voice files)

ik was het bestand in de my docs dir vergeten en daardoor stopte tomtom er telkens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Ben vandaag even wezen kijken bij een paar winkels, en bij de Dixons hadden ze hem liggen, maar kon hem dus niet even vasthouden, bij de T-for-Telecom wel, heb hem dus even vast gehad (T-mobile MDA Vario) en moet zeggen dat de dikte in het echt toch wel meevalt en vind het echt een heel mooi toestel, ik denk toch echt dat dit mn volgende toestel wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaw
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 15:18

smaw

Geen ondertitel

Weet iemand of er ook een proggramma'tje is voor de Qtek wat je SMSjes kan uitlezen en op kan slaan op de hardeschijf in HTML o.i.d formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Smaw
Jeyo Mobile Companion zou kunnen helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lion
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10-2023
Hoi,

Ik zoek 2 soorten programma's voor mijn Vario.
- Een programma waarmee ik tel.nrs kan blokkeren of juist toelaten
- Een programma die precies bijhoud hoeveel uitgaande, inkomende enz.. gesprekken kan bijhouden

Als iemand me kan adviseren hoor ik het graag. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 13:08
Ik heb hier een klein probleempje met WiFi op de Qtek 9100, namelijk als ik WiFi heb gebruikt en uitschakel (of ik zet het toestel uit) crashed het WiFi gedeelte van mn router :'( Hier wordt ik verdrietig van. Ik heb trouwens een Belkin 7632-4v1 router voor de geïnteresseerden. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd of er (stiekem) kleine verschillen zitten tussen de Vario-rom's die uitgebracht zijn bij de allereerste toestellen, en de toestellen die nu momenteel worden uitgegeven. Enig idee of dat hier ook het geval is?

En ik las ergens dat TM eind januari een update uitbrengt met wat fixes en Pocket MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi G op Vario / Kjam / Qtek 9100 / M300?

Check deze link

http://forum.xda-develope...4753c53b5fd5505aa497d37f3

Groetjes Marco

Update: Ik zag dat het al gepost was :Z

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-07 15:44

oXygeN

oftewel oxje...

Ik heb de laatste paar dagen dat filmpjes die ik maak met de vario erg schokkerig lopen, zowel op de vario zelf als op m'n PC zelf. Ook avi of mp4 maakt geen verschil... soft reset haalt niets uit, checknotifications gedraaid en alles eruit geflikkerd maar nog steeds hetzelfde...

iemand nog enig idee?

[ Voor 28% gewijzigd door oXygeN op 21-01-2006 20:48 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

Ik heb even een vraagje.
Ik heb de Vario van T-Mobile in bezit.
Nu wil ik mijn Gmail account instellen in mijn Vario.
Alles werkt goed en emails gaan eruit en komen erin.
Alleen de mailtjes die in mijn inbox staan blijven niet staan als ik weer eens op ontvangen en verzenden knop druk. ??
Kan ik dit ergens instellen dat de gelezen en ongelezen berichten in mijn inbox gewoon blijven staan als ik op de ontvang en verzend knop druk ??
Alvast bedankt.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal gek van dit ding, nog 2 maanden wachten tot m'n abo afloopt en daar ga ik er ook aan.
Maar wat ik eigenlijk niet kon vinden is hoe het standaard beschermhoesje wat er bij zit er precies uit ziet, kan ie open klappen ofzo of wat? Misschien wil iemand ene foto'tje hiervan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
kun je van je engelse qtek een nederlandse maken? Dus de dutch rom erop dat het dus een volwaardige nderlandse pda is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
lion schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:04:
Hoi,

- Een programma die precies bijhoud hoeveel uitgaande, inkomende enz.. gesprekken kan bijhouden

hallo daar.

1. smartfilter is een call filter, deze heeft de mogelijkheid om bijv, mensen te blokkeren die zonder nummer bellen, volgens telefoon lijsten/tijdstippen of blokkeren als jou agenda status bijv. op bezit staat..
@eggy is dit wat voor de TS?
Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/1143/sfpe011wa.jpg

2. helaas nog geen werkende gezien voor wm5.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Hoi,

Wellicht dat je hier wat aan hebt:

http://www.novomobile.com/smartfilter.php

@DaannO

Ja, dat is mogelijk.

Edit: Had dit venster blijkbaar iets te lang open 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Eggy op 21-01-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
ik begin gek te worden. Vorige week melde ik al dat mijn ActiveSync niet meer wilde syncen over de USB verbinding (error 608). Nu ben ik net een week op vakantie geweest (en dus een week niet gekloot of gesynct) en nu kom ik thuis en nu kan ik ook al niet meer syncen over BlueTooth?De enige optie die ik overhou is IRDA.

Ik draai WinXP SP2, ActiveSync 4.1 en synchroniseer met 2 pc's. Ik snap er echt geen hol van. De vorige keer (toen ik mijn vario net had) heb ik dit ook al een keer gehad en heeft een harde reset de problemen opgelosd. Maar er moet toch ook een gewone oplossing zijn? Ik heb gewoon nu even geen tijd om een harde reset te doen.

Heeft er iemand een idee?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Laatst online: 15-09-2024
2. helaas nog geen werkende gezien voor wm5.
Staat gewoon op de site

Updates in version 1.3:

added support for Windows Mobile 5.0
added support for PocketPC and SmartPhone QVGA/VGA/SQUARE screen

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken alle Registry Hacks, Tweaks en programma's die hier beschreven alleen op de HTC Wizard of op alle apparaten die draaien op windows mobile 5.0?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Hoi,

1 Call SMS Blocker of Photo Contacts Pro (je moet de pro versie hebben om filters/profielen/groepen in te stellen om te blocken etc)

2 Phone Dashboard, hiermee kan je ook prognoses maken waarop je gaat eindigen aan het eind van de maand. Daarnaast ook waarschuwingen op % van je bundel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
erwinversteeg schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:22:
[...]

Staat gewoon op de site

Updates in version 1.3:

added support for Windows Mobile 5.0
added support for PocketPC and SmartPhone QVGA/VGA/SQUARE screen
ik wist niet dat smartfilter dat kon >:) ;)
Fakir schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:53:
[...]

2 Phone Dashboard, hiermee kan je ook prognoses maken waarop je gaat eindigen aan het eind van de maand. Daarnaast ook waarschuwingen op % van je bundel etc.
2. had ik al gekeken, maar toen ik het op mijn vario installeerde, mocht ik een harde reset voelen, zou best toeval zijn. want IP dashboard doet het wel goed.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds gisteren mijn Wifi (dankzij de geposte patch) over mijn thuis netwerk aan de gang.

Ik kan alleen nog niet internetten en mail versturen en ontvangen.

Ik heb een mail account aangemaakt maar krijg een time out melding.

Mijn instellingen zijn:

Mijn netwerkkaart maakt verbinding met "internet"
SDIO WLAN Wireless adapter
Krijgt door server toe gewezen IP adres.

Alleen bij naamservers staan geen IP adressen
Moet ik hier het probleem zoeken of moet ik nog een andere instelling veranderen.

Ik heb alle 6 delen door gezocht maar kon geen antwoord vinden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Gr.

Dennis

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 10:27 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:23:
Hoi,

Ik heb sinds gisteren mijn Wifi (dankzij de geposte patch) over mijn thuis netwerk aan de gang.

Ik kan alleen nog niet internetten en mail versturen en ontvangen.

Ik heb een mail account aangemaakt maar krijg een time out melding.

Mijn instellingen zijn:

Mijn netwerkkaart maakt verbinding met "internet"
SDIO WLAN Wireless adapter
Krijgt door server toe gewezen IP adres.

Alleen bij naamservers staan geen IP adressen
Moet ik hier het probleem zoeken of moet ik nog een andere instelling veranderen.

Ik heb alle 6 delen door gezocht maar kon geen antwoord vinden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Gr.

Dennis
Waarom gebruik je een SDIO wifi kaartje als wifi standaard al op het apparaat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:58:
[...]

Waarom gebruik je een SDIO wifi kaartje als wifi standaard al op het apparaat zit?
volgens mij is dat het interne wireless lan kaartje.
kijk maar eens in je eigen lijst met lan dingen. staat er gewoon bij

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonOfSam schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:03:
[...]

Ok, ik heb 'm nog niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
het spijt mij, dat wist ik niet. ik zal je niet meer pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedego
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-08 00:35
Weet iemand hoe ik gprs of EDGE kan instellen op mijn qtek! Ik heb telfort, maar kan op hun site echt niks nuttigs vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
als je gprs insteld heb je automatisch edge
de gprs settings weet ik niet om heel eerlijk te zijn. misschien www.bel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonOfSam schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:03:
[...]

De SDIO wifi is inderdaad de interne wireless lan kaart.

Ik heb inmiddels network browser 1.3 geinstaleerd.
Maar deze geeft niet mijn gedeelde mappen op het netwerk weer.

Alleen geeft de network browser bij network configuration adapters de volgende adapter weer "TNETWLN1" deze adapter kom ik niet tegen Intellingen / verbindingen / netwerkkaarten / netwerkadapters.

Wat ik wel zie bij network browser dat er DNS server zijn toegekend.

Iemand nog ideeen?

Gr.

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jedego schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:00:
Weet iemand hoe ik gprs of EDGE kan instellen op mijn qtek! Ik heb telfort, maar kan op hun site echt niks nuttigs vinden!
Zoek even in het vorige deel van dit forum, ik heb de instellingen al verschillende keren aan mensen uitgelegd. Ze zijn tamelijk simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:36:
Ik heb even een vraagje.
Ik heb de Vario van T-Mobile in bezit.
Nu wil ik mijn Gmail account instellen in mijn Vario.
Alles werkt goed en emails gaan eruit en komen erin.
Alleen de mailtjes die in mijn inbox staan blijven niet staan als ik weer eens op ontvangen en verzenden knop druk. ??
Kan ik dit ergens instellen dat de gelezen en ongelezen berichten in mijn inbox gewoon blijven staan als ik op de ontvang en verzend knop druk ??
Alvast bedankt.
bekend probleem dat zich ook voordoet bij andere pop en imap mailservers. Bij somminge voorkom je dit door aan te geven dat je alleen headers wil downloaden met 256 kb berichtgegevens, maar niet bij alle mailservers werkt dat weer. Ik heb het ook met mijn qtek 9000 en voorheen ook al met de qtek9090 onder WM2003. wacht dus nog steeds op de definitieve oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
BadBoy18 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 01:16:
[...]

2. had ik al gekeken, maar toen ik het op mijn vario installeerde, mocht ik een harde reset voelen, zou best toeval zijn. want IP dashboard doet het wel goed.
Typisch. Op het pocketinfo.nl forum staat phone dashboard als compatibel met WM5. Zou het aan HTC liggen? Ik denk eerder een conflict met een ander pakket.
Zoek je iets heel eenvoudigs dan zou DKToday kunnen voldoen. Is klein en stabiel. Alleen beperkt in informatie. Je ziet op je todayscherm alleen netwerk, signaalsterkte, gemiste oproepen, vandaag gebeld, deze maand gebeld en aantal smsjes verstuurd. Alles in minuten. Je kunt overigens je maand wel afstemmen op je faktuurmaand. Maar hier houdt het dan ook bij op. Voor mij was het voldoende. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45
id dktoday gratis?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
jedego schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:00:
Ik heb je de instellingen toegemaild. Althans als je mail in je profiel nog actueel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Startpost updates:

22-01-2006: 802.11g enable patch toegevoegd (Mini FAQ)
22-01-2006: Operator instellingen toegevoegd (Mini FAQ)
22-01-2006: Scummbalk verdwijn note toegevoegd (Tips)
22-01-2006: Cab bestand toevoegd om caps lock & edge icoontjes te enablen aan al bestaande keyboard indidicator tutorial (Registry Hacks & Tweaks)

Ik denk dat met name de operator settings voor een aantal mensen wel fijn zijn. Ik heb een vijftal .cab bestanden toegevoegd voor de Nederlandse operators. Mochten deze incompleet zijn dan heb ik ook nog een tweetal .pdf bestanden met uitleg toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Eggy: Kan http://members.home.nl/pi...JAM/Varioinstellingen.pdf niet downloaden, bestand is corrupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 10:17

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Fakir schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:37:
[...]

Typisch. Op het pocketinfo.nl forum staat phone dashboard als compatibel met WM5. Zou het aan HTC liggen? Ik denk eerder een conflict met een ander pakket.
Zoek je iets heel eenvoudigs dan zou DKToday kunnen voldoen. Is klein en stabiel. Alleen beperkt in informatie. Je ziet op je todayscherm alleen netwerk, signaalsterkte, gemiste oproepen, vandaag gebeld, deze maand gebeld en aantal smsjes verstuurd. Alles in minuten. Je kunt overigens je maand wel afstemmen op je faktuurmaand. Maar hier houdt het dan ook bij op. Voor mij was het voldoende. :)
Het ziet er wel leuk uit, alleen zijn er geen instellingen aan te passen.. Of kan ik het niet vinden... 8)7

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Eggy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:45:
Startpost updates:

22-01-2006: 802.11g enable patch toegevoegd (Mini FAQ)
22-01-2006: Operator instellingen toegevoegd (Mini FAQ)
22-01-2006: Scummbalk verdwijn note toegevoegd (Tips)
22-01-2006: Cab bestand toevoegd om caps lock & edge icoontjes te enablen aan al bestaande keyboard indidicator tutorial (Registry Hacks & Tweaks)

Ik denk dat met name de operator settings voor een aantal mensen wel fijn zijn. Ik heb een vijftal .cab bestanden toegevoegd voor de Nederlandse operators. Mochten deze incompleet zijn dan heb ik ook nog een tweetal .pdf bestanden met uitleg toegevoegd.
Eggy, De PDF van de instellingen van T-Mobile is niet te lezen.. Volgens Adobe is de file corrupt, is dat zo of ligt het aan mijn systeem...

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Blijkbaar stond m'n webspace vol waardoor slechts een deel van het bestand ge-upload was. Hij zou het nu wel moeten doen. Ik heb echter wel wat bestanden van m'n webspace moeten gooien, waaronder een aantal foto's uit de vorige delen. Alle foto's uit dit deel staan echter in m'n Tweakers fotoalbum dus deze blijven het wel gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Eggy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:44:
Blijkbaar stond m'n webspace vol waardoor slechts een deel van het bestand ge-upload was. Hij zou het nu wel moeten doen. Ik heb echter wel wat bestanden van m'n webspace moeten gooien, waaronder bestanden een aantal foto's uit de vorige delen. Alle foto's uit dit deel staan echter in m'n Tweakers fotoalbum dus deze blijven het wel gewoon doen.
De pdf werkt.. Hij opend nu prima... :Y)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
supernova schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:12:
[...]

Het ziet er wel leuk uit, alleen zijn er geen instellingen aan te passen.. Of kan ik het niet vinden... 8)7
Je kunt wel e.e.a. instellen. Dit kan op de reguliere wijze (instellingen/today/tabblad items dktoday selecteren en dan options). Maar het is beperkt. Uitgaand verkeer in mijn faktuurperiode vind ik genoeg info. Wil je meer dan zou je een andere applicatie moeten bekijken. Zelf heb ik niet verder gekeken, omdat voor mijn wensen dktoday voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
GroteBozewolf schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:09:
ik begin gek te worden. Vorige week melde ik al dat mijn ActiveSync niet meer wilde syncen over de USB verbinding (error 608). Nu ben ik net een week op vakantie geweest (en dus een week niet gekloot of gesynct) en nu kom ik thuis en nu kan ik ook al niet meer syncen over BlueTooth?De enige optie die ik overhou is IRDA.

Ik draai WinXP SP2, ActiveSync 4.1 en synchroniseer met 2 pc's. Ik snap er echt geen hol van. De vorige keer (toen ik mijn vario net had) heb ik dit ook al een keer gehad en heeft een harde reset de problemen opgelosd. Maar er moet toch ook een gewone oplossing zijn? Ik heb gewoon nu even geen tijd om een harde reset te doen.

Heeft er iemand een idee?
Oke, ik heb toch maar een hard reset gedaan en nu lijkt alles weer te werken. Als ik nu kijk mbv "Check Notifications" zie ik een aantal extra events staan (helemaal onderaan de lijst) met:
  • calnot.exe
  • clocknot.exe
  • repllog.exe
deze stonden er niet bij toen de boel niet meer werkte en zouden dus de problemen kunnen veroorzaken. Mijn vraag is dus: hoe kan ik die notifications backupen/exporteren zodat ik ze weer terug kan zetten als het weer niet werkt?

Verder kan ik nu niet meer syncen met Bluetooth (heb de tutorial doorlopen): pairen gaat prima, heb een inkomende poort gemaakt onder XP, maar op mijn Vario komt er geen Activesync bij te staan als service?

[ Voor 10% gewijzigd door GroteBozewolf op 22-01-2006 16:33 ]

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Mogelijk moet je eerst je device verwijderen in ActiveSync (aangezien je ook een hard reset hebt uitgevoerd) en deze vervolgens weer koppelen aan je Wizard. Hierna kan je de tutorial volgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 22-01-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Fakir schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:36:
[...]

Je kunt wel e.e.a. instellen. Dit kan op de reguliere wijze (instellingen/today/tabblad items dktoday selecteren en dan options). Maar het is beperkt. Uitgaand verkeer in mijn faktuurperiode vind ik genoeg info. Wil je meer dan zou je een andere applicatie moeten bekijken. Zelf heb ik niet verder gekeken, omdat voor mijn wensen dktoday voldoende is.
Bedankt.. Had ik inderdaad nog niet gekeken... Maar wat hij doet is ook voldoende voor mij

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Eggy schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:51:
Mogelijk moet je eerst je device verwijderen in ActiveSync (aangezien je ook een hard reset hebt uitgevoerd) en deze vervolgens weer koppelen aan je Wizard. Hierna kan je de tutorial volgen.
Reeds geprobeerd, maar geen resultaat: alleen de "Seriele port" komt in het rijtje te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:00
Is er een firmwareversie waarmee ik de Vario in één keer brandless kan flashen? Of moet ik nog steeds met die files gaan klooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
GroteBozewolf schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:30:
[...]

KNIP

Mijn vraag is dus: hoe kan ik die notifications backupen/exporteren zodat ik ze weer terug kan zetten als het weer niet werkt?
een echte backup noem je het niet. maar met memmaid kun je onder andere notifications aan je events database toe voegen. let wel op wat voor soort melding het is.
  • Run at time
  • A PC Card device changed
  • A full device data restore completed
    • An RS232 connection was made
  • Data synchronization finished
  • The system time changed
  • The time zone changed
als andere tools bestaan die het mogelijk maken om events aan je database te kunnen toevoegen dan hoor ik het graag. want een backup is altijd handig.

ik bedenk me net dat sprite backup ook een copie van de database maakte, weet niet hoe goed deze goed met wm5 werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door BadBoy18 op 22-01-2006 17:32 . Reden: url toevoegen ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:24
Ik ben toch geen achterlijke dacht ik zo. Maar ik krijg op mijn gisteren verkegen mda vario geen internet via mijn router aan de praat.
hij vind mijn netwerk
heb de WEP key ingevoerd
heb op de router het mac adress van de vario toegang gegeven.
Hij zegt dattie verbonden is.

Als ik verbinding wil maken zegt hij dat de instellingen niet goed zijn.
ik kan dan wel een nieuwe verbinding aanmaken maar hier kan ik alleen kiezen voor :
BLuetooth
Compatibel met Hayes op com1:
Generic IRdA
Mobiele verbinding
Mobiele verbinding (GRPS)

Volgens mij moet ik daar ook Wifi of de SDIO lan adapter kunnen kiezen toch ?

Ook MSN mesenger of gmail op outlook werkt niet :(

[ Voor 4% gewijzigd door harley op 22-01-2006 17:35 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comprobot
  • Laatst online: 06-08 12:07
Hoe zet ik Wifi G aan ?

HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TNETWLN1\PARMS: dot11SupportedRateMask=1

HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TNETWLN1\PARMS: dot11SupportedRateMaskG=8

www.tiedragon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Morgen gaat dan eindelijk mijn MDA Vario vervangen worden.
Wegens technische mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:24
edwtie schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:46:
Hoe zet ik Wifi G aan ?

HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TNETWLN1\PARMS: dot11SupportedRateMask=1

HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TNETWLN1\PARMS: dot11SupportedRateMaskG=8
heb ik ook al gedaan
hij vindt mijn netwerk ook wel alleen internet lukt niet :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:08
Vraagje:

Heeft iemand al wat met de TS client op zijn MDA/9100/etc wat gedaan?? beeld om in te loggen krijg ik wel, maar inloggen op een server met een @ in het wachtwoord gaat helemaal niet :-(

Dus eigenlijk is mijn vraag hoe krijg je bijv via de ALT manier het @-sign??

Grtz T@ll0ne

[ Voor 6% gewijzigd door Tall0ne op 22-01-2006 19:12 ]

Try to hack me, my IP = 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic31
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-05-2024
Fakir schreef op zondag 22 januari 2006 @ 13:37:
[...]

Werkt ook prima bij mij... (pocket dashboard).
'T slurpte de batterij alleen binnen een dag leeg... dus ik heb em er weer snel afgehaald.

DKToday is een mooie optie, de helft van de tellers werkten alleen niet bij mij... dus die is ook exit.
opm: Om de SMS teller te laten werken moet SMS verzend notificatie worden aangezet... vind ik zelf niet wenselijk.

Moet nog een goed pakket vinden voor call logging... vreemd dat dit er niet standaard in zit... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een I-mate K-Jam :*)

Wel een vraagje. Ik sync mijn I-mate met ActiveSync via Bluetooth. Nu heb ik dat toen ik hem 1 dag had ook een keer via de usb kabel geprobeerd. Nu staat er in mijn sync scherm (op telefoon) de volgende status:

Bluetooth conn
Synchronized: .....

usb conn
Synchronized: ....

Hoe krijg ik die 2e melding weg? M.a.w. hoe wis ik de sync geschiedenis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

mischien rare vraag maar is putty er ook voor de MDA Vario ? of een vergelijkbaar progsel ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0n0 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:44:
mischien rare vraag maar is putty er ook voor de MDA Vario ? of een vergelijkbaar progsel ?
Volgens enkele reacties in eerdere delen van dit topic en ook op het Pocketinfoforum bestaat Putty voor WM5 wel en zou je het hier kunnen downen. Helaas blijkt de site tijdelijk uit de lucht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arghhhhhhh :(

Ik krijg wat van dat activesync :( Nu wil hij mijn agenda en taken die ik op de computer aan maak niet meer synchroniseren met mijn MDA, nadat ik de nieuwe versie van ActiveSync geïnstalleerd heb. Van PDA > Windows werkt wel....

Weet iemand waar dit aan kan liggen? De vorige keer kwam het omdat ik de UK versie van AS geïnstalleerd had, nu heb ik de NL versie en nog vertikt hij het...

Ik krijg zo langzamerhand de neiging dat ding het raam uit te smijten....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Smijt je hem dan deze kant op? :P Weet je zeker dat al je instellingen goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er bijna niets aan veranderen... Vreemd is, alsik het item op de pc verwijder dan wordt het ook van de PDA verwijderd, maar als ik iets op de pc aanmaak wordt het niet gekopieerd naar de PDA... Alles werkt dus, behalve nieuwe items van PC >PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comprobot
  • Laatst online: 06-08 12:07
harley schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:19:
[...]

heb ik ook al gedaan
hij vindt mijn netwerk ook wel alleen internet lukt niet :(
Bij mij werkt mda vario goed. Interneetten binnen mijn thuisnetwerk werkt perfect na tweak van wifi g.

www.tiedragon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:15:
Je kan er bijna niets aan veranderen... Vreemd is, alsik het item op de pc verwijder dan wordt het ook van de PDA verwijderd, maar als ik iets op de pc aanmaak wordt het niet gekopieerd naar de PDA... Alles werkt dus, behalve nieuwe items van PC >PDA.
Dit is een bepaalde instelling die je de eerste keer gekozen hebt bij installatie van AS of het apparaat?
Die optie was volgens mij wel aanwezig en zou dus het probleem kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:15:
Ik zou de connectie deleten in AS en alles opnieuw aanmaken en configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Iemand van jullie al eens ervaring gehad met een omruiling?
Zojuist is mijn toestel vervangen voor een "nieuw"echter toen ik voor de eerste keer opstartte draaide de T-Rom al...
Nu heb ik zelf het vermoeden dat het om een gereviseerd toestel gaat...

Vanavond maar weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Security schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:44:
Nu heb ik zelf het vermoeden dat het om een gereviseerd toestel gaat...
Dat maakt toch niet uit. Het kan ook een toesten zijn dat terug is gegeven. Je hebt ook hier normale garantie op. Gewoon goed testen (zoals je met elk apparaat moet doen in de eerste paar dagen) en als ie verder niet beschadigd is, is er toch niets aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

er zou sprake zijn van een nieuw toestel
Daar ik het technisch defect binnen 1 dag gevonden had..
heb 1.5 maand zonder foon gezeten die werkte !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07

AirX

Tweak Guru

I just tried adding the key dot11SupportedRateMaskG with DWORD value 8 to my girlfriends MDA Vario and that did the job, she can connect to my G-only mode AP.

HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\TNETWLN1\Parms

add key with name:

dot11SupportedRateMaskG

Value DWORD:

8
Even een quotetje van MoDaCo. Door dit in je register in te voeren is je MDA Vario WiFi G (54mbit) enabled en dit zonder aan je ROM te sleutelen, dus je behoudt je garantie :) (misschien iets om in de startpost te zetten?)

EDIT: sorry, was al eerder naar voren gekomen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door AirX op 23-01-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:57:
@ mphilipp:
Omdat door T-Mobile de AV op mijn MDA Vario al bij uitlevering was verwijderd heb ik de freeware Airscanner geïnstalleerd. Doet het bij mij probleemloos en veroorzaakt nauwelijks snelheidsverlies. Daarnaast bezit het nog diverse andere beveiligingsproggies zoals ActiveQuard.

[...]
Freeware? Is deze er recent afgehaald of kijk ik er over heen? Linkje svp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:01:
[...]

Freeware? Is deze er recent afgehaald of kijk ik er over heen? Linkje svp...
link
de pro versie is niet freeware.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, sinds kort is mijn vrouw ook eigenaar van een Qtek 9100 (met Qtek ROM), en dankzij deze topos al heel wat probleempjes verholpen (en leuke apps ontdekt), bedankt allen _/-\o_

Toch heeft ze een vaag probleem waar ik tot nu toe geen oplossing vor heb kunnen vinden:
Soms als ze via haar Contacts lijst iemand wil bellen, werken de gebruikelijke toetsen ineens niet meer. Dus als ze eenmaal de contact persoon heeft gevonden in haar contacts lijst, kan ze nergens op drukken ('selecteren' knop, 'telefoon opnemen' knop, of de knop net daarboven) om de gegevens van die persoon te tonen, en dan te bellen. Het vreemde is dat dit probleem vanzelf verdwijnt als je iets anders op de tel gaat doen :? . Een reset is niet perse nodig. Eerst dacht ik dat het aan eoa programma lag dat op de tel staat geinstalleerd, ik heb toen alles maar eraf gehaald, en het probleem blijft zich voordoen. Iemand had het over dit probleem als je een wallpaper hebt geinstalleerd? Zegt dit jullie iets? Heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 23:59
Het verbaast mij een beetje dat dit programma nog niet voorbij is gekomen, dit is toch een leuk alternatief voor bijvoorbeeld SPB of Magic Button.
Battery Pack

SPB PocketPlus vervoorzaakte bij mij een probleem met de Backlight deze ging namelijk niet meer aan, ook booten m'n MDA Vario niet meer op bij een soft-reset.

Magic Button had af en toe problemen met de telefoon applicatie en het programmavenster, daardoor kwam de desktop niet meer tevoorschijn.

Met Battery Pack heb ik hier totaal geen last meer van en het werkt allemaal perfect _/-\o_ !

EDIT: Valt me net op dat dit programma mijn bootscreen verandert! Eerst had ik zo'n domme T-mobile bootscreen maar nu is het weer gewoon de standaard Windows bootscreen :*)

[ Voor 12% gewijzigd door Fuske op 23-01-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
tommy schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:46:
Het verbaast mij een beetje dat dit programma nog niet voorbij is gekomen, dit is toch een leuk alternatief voor bijvoorbeeld SPB of Magic Button.
Battery Pack

SPB PocketPlus vervoorzaakte bij mij een probleem met de Backlight deze ging namelijk niet meer aan, ook booten m'n MDA Vario niet meer op bij een soft-reset.

Magic Button had af en toe problemen met de telefoon applicatie en het programmavenster, daardoor kwam de desktop niet meer tevoorschijn.

Met Battery Pack heb ik hier totaal geen last meer van en het werkt allemaal perfect _/-\o_ !
Ziet er erg goed uit! Ik zal deze even proberen als ik mijnes weer terug heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 14:51
Sinds zaterdag heb ik de SPV M3000. Ziet er allemaal leuk uit maar direct valt me iets heel vervelends op.

Wanneer ik em aan zet komt er een regelmatig melding dat mediaplayer een geheugenkaart ziet en vraagt of ik het wil scannen voor mediabestanden. Als ik ja of nee kies maakt niet uit. Na een tijdje krijg ik weer die melding als ik t apparaat uit zet. Uiteraard heb ik niet tussentijds het miniSD kaartje eruit en erin gedaan. Omdat het wellicht aan de contactpunten ligt heb ik wel de card er een aantal maal uitgehaald en erin gezet maar het probleem blijft bestaan.

Hebben jullie ook deze ervaring en hoe is dit te verhelpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Laatst online: 12:55
PaPi36 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:56:
Sinds zaterdag heb ik de SPV M3000. Ziet er allemaal leuk uit maar direct valt me iets heel vervelends op.

Wanneer ik em aan zet komt er een regelmatig melding dat mediaplayer een geheugenkaart ziet en vraagt of ik het wil scannen voor mediabestanden ...
Is bekend probleem ja, had ik ook, maar nu niet meer.... wellicht omdat ik nu ook daadwerkelijk mediabestanden erop heb staan, en media player ze toegevoegd heeft in z'n bibliotheek :?

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 09:03:
[...]

Ik zou de connectie deleten in AS en alles opnieuw aanmaken en configureren.
Heb ik net gedaan, ik maak net 1 nieuw agenda item aan en die wordt netjes naar de PDA gekopieerd :) Dus ik vul hem met andere punten, en die worden dus niet gesynchd :(

Ik denk dat ik maar eens een harde reset ga proberen, heb geen extra programma's geïnstalleerd, moet alleen even wat .docjes overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:46
Magic Button geeft af en toe problemen met de telefoon applicatie en het programmavenster, daardoor komt de desktop niet meer tevoorschijn.

weet iemand hier een oplossing voor.
voor de rest is het een aardig simpel programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:38:
Beste mede-tweakers,

Sinds kort heb ik een carkit van Parrot aangeschat, namelijk de CK3300. Dit is een bluetooth carkit inclusief GPS receiver. Ik mijn Vario probleemloos kunnen pairen en de telefoonnummers zijn correct gesynchroniseerd.
In de display van de Parrot wordt aangegeven:
- Netwerk OK
- 0.0 km !
- No fix: 11 Sat

In WM5 heb ik in de BT-settings het volgende aangemaakt:
- Partnerverband met Parrot CK3300 (Seriële poort + Handsfree aangevinkt)
- Binnenkomende poort (COM6)
- Uitgaande poort Parrot CK3300 (COM7)

In TomTom Navigator v5.21 heb ik bij WIJZIG VOORKEUREN > TOON GPS-STATUS als GPS-apparaat gekozen voor 'Andere draadloze GPS' en als port COM7 geselecteerd.

Ik zie nu wel in de display van de carkit het GPS logo verschijnen, echter TomTom geeft de volgende melding "Wacht op bruikbaar GPS signaal". Zonder GPS-ontvanger staat hier normaal gesproken altijd "Geen GPS-apparaat!". Dit betekend dus dat de carkit wel een GPS-apparaat gevonden heeft, maar dat de fix niet helemaal lukt. Of zit ik ernaast?

Misschien dat er mensen zijn met dezelfde carkit die mij verder kunnen helpen?
Uiteraard zijn ook andere tips welkom!
Inmiddels heb ik een reactie van de technische support gekregen. (zie topic op Parrot CK3300 en T-Mobile Vario met TomTom)
Zij denken dat het om defecte hardware gaat. Iemand anders toevallig hetzelfde probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Laatst online: 11:26
PaPi36 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:56:

Wanneer ik em aan zet komt er een regelmatig melding dat mediaplayer een geheugenkaart ziet en vraagt of ik het wil scannen voor mediabestanden. Als ik ja of nee kies maakt niet uit. Na een tijdje krijg ik weer die melding als ik t apparaat uit zet. Uiteraard heb ik niet tussentijds het miniSD kaartje eruit en erin gedaan. Omdat het wellicht aan de contactpunten ligt heb ik wel de card er een aantal maal uitgehaald en erin gezet maar het probleem blijft bestaan.

Hebben jullie ook deze ervaring en hoe is dit te verhelpen??
Als je mediaplayer opstart blijft hij op de achtergrond nog actief volgens mij.
Ik ga altijd naar instellingen -> geheugen -> media speler stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

BadBoy18 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:20:
[...]

link
Waar moet deze versie geinstalleerd worden? Op je PC met AS aan of rechtstreeks op de PPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadBoy18 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:20:
[...]

link
tnx... hij draait nu (vreemd dat deze 'freeware' versie niet specifiek aangegeven staat op de site).

ben benieuwd of mijn 9100 schoon is gebleven

edit: en dat is hij. ActiveGuard is rampzalig. Zelfs met minimale options trekt hij je memory leeg. Blijf nog even experimenteren.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 17:10 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.