zo, tussen al die tentamens heb ik nog eens de tijd om even wat vragen uit de vorige deel te beantwoorden

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:24:
sinds kort ook een vario...
erg fijn apparaat en heb m meteen helemaal volgegooid met handige programma's.
ik vroeg me alleen 2 dingen af
1. of er een programma is om het flits-ledje aan de achterkant te besturen, oftewel, je vario als zaklamp te gebruiken??
2. of er een rss-reader (evt. met homescreen plugin) voor pocketpc is die werkt op de vario, voor zover ik heb kunnen vinden is er nog geen werkende?
1. ja ik was hiermee bezig, maar door de tentamens ff geen tijd ervoor gehad, ik laat het weten als het gelukt is.
2. ja er zijn meerdere, ik gebruik zelf
PocketRSS deze rss reader doet het prima onder WM5. geen softkeys, en is ook geen freeware.
vdroos schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 11:11:
Sinds gisteren heb ik op mn Orange M3000 een vage fout. Het mapje Postvak Uit van mijn tekstberichten geeft aan dat er 1 ongelezen bericht is:
Postvak Uit (1)
Als ik naar mijn Postvak Uit ga, staat er
geen enkel bericht in. Wel staat er aan de onderkant:
"Tekstberichten 0 items, 1 ongelezen."
Iemand dit probleem wel eens eerder tegen gekopen of enig idee hoe ik dat kan oplossen???
Jou e-mail database is corrupt. om dit op te lossen moet je jou mail database legen, ik ken ene tooltje
(cleanmail) deze stamt van wm2003 tijdperk af. laat me het weten of het gelukt is.
ook hier geldt op eigen risico a.u.b
sylvesterrr schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:40:
Ik heb gezocht op GoT, maar ik heb helaas niks kunnen vinden.
Heeft er iemand WAP(2) met AES (WiFi) aan de praat gekregen? Als ik met Google wat informatie zoek, krijg ik overal "•Support 802.11i & AES" te zien, maar in WM2005 kan ik alleen maar WEP & TKIP vinden...
Zoek ik verkeerd, of lijkt het alleen maar zo?
WPA met Pre-Shared key doet het prima met mij. ik gebruik echter TKIP. moet je perse AES gebruiken? volgens de handleiding moet het met beide werken. echter ik heb nog nergens gezien dat WPA2 ondersteund wordt.
ik ga anders ff voor je testen.
Edit:
het is me gelukt om verbinding te maken tussen mijn linksys router (wrt54g dd-wrt firmware) en mijn vario
met: zonder beveiliging
met: open + web zowel 64 als 128 bits
met: shared + web ook zoals boven
met: WPA-PSK + TKIP
in alle gevalen kon ik geen wpa2 of AES gebruiken.
[
Voor 7% gewijzigd door
BadBoy18 op 19-01-2006 22:17
]