HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 6

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 36.240 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freeware? Is deze er recent afgehaald of kijk ik er over heen? Linkje svp...
Hmmm... ik vermoed dat ik in november 2005 nog net op tijd was met het downen van de bètaversie.
Freeware -> bètaversie -> no longer freeware.... jammer :/
Via deze link heb ik het destijds gedowned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-01-2022
GroteBozewolf schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:30:
[...]

Oke, ik heb toch maar een hard reset gedaan en nu lijkt alles weer te werken. Als ik nu kijk mbv "Check Notifications" zie ik een aantal extra events staan (helemaal onderaan de lijst) met:
  • calnot.exe
  • clocknot.exe
  • repllog.exe
deze stonden er niet bij toen de boel niet meer werkte en zouden dus de problemen kunnen veroorzaken. Mijn vraag is dus: hoe kan ik die notifications backupen/exporteren zodat ik ze weer terug kan zetten als het weer niet werkt?

Verder kan ik nu niet meer syncen met Bluetooth (heb de tutorial doorlopen): pairen gaat prima, heb een inkomende poort gemaakt onder XP, maar op mijn Vario komt er geen Activesync bij te staan als service?
had vorige week hetzelfde probleem..
had een oplossing gevonden alleen die werkte niet bij mij misschien bij jou wel.

zoek in de windowsmap repllog.exe en start het op. (je ziet er niks van verschijnen maar hij komt in je notifications te staan)
daarna zet er memmaid op via je sd kaartje ofzo. ( downloadlink note: je kunt het beste de cab file pakken als je via je mini-sd gaat doen)
run memmaid en pak daarbij het 2e tablad en klik dan op de knop add
zoek weer repllog.eze op en kies bij event: an RS232 connection was made.

soft reset en probeer opnieuw AS

ps..
trouwens iemand al opgevallen als je je comm toets aan de zij kant wat langer inhoud je trilstand of geluid kan activeren :)

[ Voor 6% gewijzigd door Julleke op 23-01-2006 18:11 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:37:
[...]

Inmiddels heb ik een reactie van de technische support gekregen. (zie topic op Parrot CK3300 en T-Mobile Vario met TomTom)
Zij denken dat het om defecte hardware gaat. Iemand anders toevallig hetzelfde probleem gehad?
Heb je al eens een fix gehad met je parrot? En zo nee, hoe lang heb je gewacht? De eerste fix met een noeuwe GPS ontvanger kan makkelijk een uur of langer duren (Zelfde geldt als je een gps ontvanger uitzet, 1000km verplaatst en weer aanzet).

Binnenkomende poort mag je eruit gooien voor wat Tomtom betreft trouwens, dat gaf bij mij ook ellende. Verder ook het vinkje beveiligde verbinding bij je compoort uitgezet?

[ Voor 13% gewijzigd door ToMaSZ op 23-01-2006 18:26 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:48:
[...]

tnx... hij draait nu (vreemd dat deze 'freeware' versie niet specifiek aangegeven staat op de site).

ben benieuwd of mijn 9100 schoon is gebleven

edit: en dat is hij. ActiveGuard is rampzalig. Zelfs met minimale options trekt hij je memory leeg. Blijf nog even experimenteren.
Hmmm.... vreemd, bij mij werkt het prima. Zowel het scannen, de updates binnenhalen en de ActiveGuard functie doen het zonder problemen. Ook het memory gebruik is zeker niet overdreven te noemen. Misschien gebruik ik een andere versie dan jij, de mijne is AirscannerMobile versie 2.96.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:24:
[...]

Heb je al eens een fix gehad met je parrot? En zo nee, hoe lang heb je gewacht? De eerste fix met een noeuwe GPS ontvanger kan makkelijk een uur of langer duren (Zelfde geldt als je een gps ontvanger uitzet, 1000km verplaatst en weer aanzet).

Binnenkomende poort mag je eruit gooien voor wat Tomtom betreft trouwens, dat gaf bij mij ook ellende. Verder ook het vinkje beveiligde verbinding bij je compoort uitgezet?
Ik heb tot nu toe, na >1200km gereden te hebben, nog geen fix gehad. Dit zijn telkens ritten van >1,5 uur, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb alleen uitgaande poort (COM7) en beveiligde verbinding staat uit. Maar als het goed is, moet de carkit/GPS-ontvanger toch ook zonder navigatiesoftware een fix kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ja zonder moet er ook een fix te krijgen zijn. Overigens als je rijdt, maak je het juist lastiger om een fix te krijgen. Stilstaan is niet altijd achteruitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 23:59
murata schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:37:
Magic Button geeft af en toe problemen met de telefoon applicatie en het programmavenster, daardoor komt de desktop niet meer tevoorschijn.

weet iemand hier een oplossing voor.
voor de rest is het een aardig simpel programma.
Als je even wat terug leest zie je een post van mij waarin een alternatief word benoemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic31
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-05-2024
Magic Button geeft af en toe problemen met de telefoon applicatie en het programmavenster, daardoor komt de desktop niet meer tevoorschijn.

Ken dit probleem niet? Had wel eerder dat Magic Button er helemaal uitknalde en ik de app opnieuw moest opstarten. Maar dat had bij mij te maken met een conflict met een vage today plugin.

Moet zeggen dat Magic button nu 100% stabiel is bij me. Ik maak wel gebruik van de november ROM van TMobile UK.

Tip:? IOp mn vario is de standaard knop voor internet ingesteld op 'today'.
Zo kan ik altijd direct terug naar het today scherm ongeacht... Komt ook beter overeen met 't t'tje van tmobile & zo vaak hoef ik ie niet op te starten ;)

Wat betreft Battery Pack Pro... vond em veel te 'zwaar' en daardoor niet prettig werken.
Tis ook nooit goed! :+

[ Voor 11% gewijzigd door magic31 op 23-01-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha allemaal,

Ik heb inmiddels ook al een tijdje een MDA vario, geweldig leuk allemaal. Echter in het boekje staat beschreven dat de vario ook handschrift-herkenning heeft, maar deze optie is niet aanwezig. Nou meen ik uit een eerder topic te hebben gevonden dat deze optie "nog kwam" in een nieuwere rom versie. Ik vroeg me af of deze nieuwere rom dan al uit was of dat er andere manieren waren om de handschriftherkenning (toch wel erg handig) te enablen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
TheKeeper schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:38:
[...]

Waar moet deze versie geinstalleerd worden? Op je PC met AS aan of rechtstreeks op de PPC?
de pc versie doet het ook goed.
hoewel ik liever cab files gebruik. want er hoeft immers niks op mijn pc te rommelen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Opera 8.5 Beta is gereleased voor pocketpc. :)

http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/

[edit]
Het is trouwens 45 dagen uitproberen.

Wel de moeite waard vind ik. Je ziet wat er gebeurt, hoeveel pics die nog moet downloaden, pagina's zien er (iets) beter uit in de meeste gevallen. :)

[ Voor 49% gewijzigd door sjaak op 23-01-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

kan iemand me ook vertellen ho eik in hemelsnaam dit ding op me pc geinstalleerd krijg ? hij mist een driver :(
Zit nergens op een cd of niks heb de t-mobile versie

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Is bij mij ook zo, venstertje blijft inderdaad staan. Maar met magic button kun je wel op het 'huisje/home' tappen dan ben je weer op de desktop.

Voor de rest houd ik het ook mooi bij Magic Button, neemt de minste resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Niet online
m0n0 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:38:
kan iemand me ook vertellen ho eik in hemelsnaam dit ding op me pc geinstalleerd krijg ? hij mist een driver :(
Zit nergens op een cd of niks heb de t-mobile versie
Activesync staat wel op een cd bijgeleverd :?

Anders download je even Activesync 4.1 van de microsoft site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 27-08 16:54
micha schreef op maandag 23 januari 2006 @ 22:09:
Opera 8.5 Beta is gereleased voor pocketpc. :)

http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/

[edit]
Het is trouwens 45 dagen uitproberen.

Wel de moeite waard vind ik. Je ziet wat er gebeurt, hoeveel pics die nog moet downloaden, pagina's zien er (iets) beter uit in de meeste gevallen. :)
Jup, fijne browser! Aanrader, dat zeker... Ik heb het idee dat ie alles net ietsje sneller doet.
[EDIT]
Ik had nog een probleem met PocketIE.. soms crashed deze nadat je op "verbinding maken OK" had geklikt terug naar de desktop... Enige oplossing was een soft-reset. Opera heeft hier gelukkig geen last van.

[ Voor 18% gewijzigd door Bebob_NL op 24-01-2006 00:26 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:14
M'n eerste post in dit topic. Ik lurk hier echter al een hele tijd rond :)
Allereerst m'n complimenten voor de startpost, alle info die ik me kan wensen staat erin!

De reden dat ik dit topic volg is eigenlijk simpel: sinds een kleine 2 maanden interesseren PDA/Smartphones me enorm. Ik had er nooit iets mee omdat ik dacht dat de toestellen te lomp/groot waren en omdat ik de extra functies overbodig vond. Maar sinds ik dit topic volg zie ik toch wel de mogelijkheden van een telefoon en PDA in 1. Vooral Wifi, BT, en de agendafunctie lijken me heerlijk om op 1 toestel te hebben, lekker internetten wanneer je een hotspot hebt :D

Nu zit ik alleen met 1 ding: m'n abbo (2 jarig Hi 30) loopt pas in augustus (of september, weet het niet zeker) af. Is er niet een manier om hier goedkoop af te komen en naar Vodafone over te stappen zodat ik dit toestel zo snel mogelijk kan halen? :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

SEA Ninja schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:58:
[...]

Activesync staat wel op een cd bijgeleverd :?

Anders download je even Activesync 4.1 van de microsoft site
Er zat geen cd bij met activesync ? Ik heb het nu gedownload alleen ik krijg maar geen verbinding. Hij blijft staan op verbinding maken en dan kan ik wel 30 min wachten.

Op de MDA zelf staatie ingesteld dattie via usb moet syncen dus dat klopt ook wel.

Iemand een idee ?

trouwens. hoe re-install je zo een ding ? zal ik wel eerst verbinding ermee moeten hebben zeker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:08
m0n0 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 06:32:
[...]

trouwens. hoe re-install je zo een ding ? zal ik wel eerst verbinding ermee moeten hebben zeker :/
Klinkt alsof je activesync installeert terwijl je gsm aan de pc hangt? Je moet eerst activesync installeren en daarna pas de telefoon aansluiten, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

grun schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 07:00:
[...]

Klinkt alsof je activesync installeert terwijl je gsm aan de pc hangt? Je moet eerst activesync installeren en daarna pas de telefoon aansluiten, dacht ik.
dat heb ik zeker weten ook gedaan, zonet nogmaals geprobeerd. Nu gaf die ook echt aan dat apparaat geinstalleerd was en klaar voo rgebruik was alleen als je nu activesync aanclickt zodattie gaat verbinden dan hebk nogsteeds hetzelfde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
m0n0 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 07:05:
[...]

dat heb ik zeker weten ook gedaan, zonet nogmaals geprobeerd. Nu gaf die ook echt aan dat apparaat geinstalleerd was en klaar voo rgebruik was alleen als je nu activesync aanclickt zodattie gaat verbinden dan hebk nogsteeds hetzelfde. :(
Is je service voor dhcp server/client soms disabled?

Startpost goed gelezen? Firewall er al uitgegooid, die kan het ook weleens de zaak blokkeren.
Bij de MS download site voor AS staat ook een troubleshooting guide mbt. firewalls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

omg ik heb het!

Winroute was niet goed gekilled. draaide nog stiekum op de achtergrond

hoeraa ik kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

sugt het vervangende toestel was dus inderdaad een gereviseerde MDA.
Waarvan de aan / uit knop en het toetsenbord niet werkte...
Morgen weer omruiling... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:37:
[...]

Hmmm.... vreemd, bij mij werkt het prima. Zowel het scannen, de updates binnenhalen en de ActiveGuard functie doen het zonder problemen. Ook het memory gebruik is zeker niet overdreven te noemen. Misschien gebruik ik een andere versie dan jij, de mijne is AirscannerMobile versie 2.96.
Draai ook versie 2.96. Alle functionaliteiten werken perfect met uitzondering van ActiveGuard. Bovendien moest ik om de haverklap mijn telefoon-pin invoeren. Misschien conflicteerd het met een ander programma? Heb tevens gisteravond een freeze gehad, waarbij het toestel niet meer uit stand-by kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is trouwens een versie van X-Com UFO voor je vario. Ik heb het geprobeerd en alles werkt. Tevens goed nieuws want het programma is freeware _/-\o_

http://www.smksoftware.ru/index.php?page=105&lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

mensen wat een heerlijk apparaat zeg! Wifi scannen ownt helemaal op dit ding. Stikt hier van de accespoints en dus free internet overal waar ik ga ( leeuwarden) :P

Nu nog nmap voor de pda of cheops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

ik heb bij energiebeheer ingesteld dat toestel uitgeschakeld wordt (cq telefoon stand) na 5 minuten geen gebruik.. maar als ik nu via wifi ga msnen en dan 5 minuten geen actie ondernomen heb schakelt hij ook uit.. irritant als je t mij vraagt..
als ik bv een livestream aan het luisteren ben via mediaplayer schakelt hij niet uit na 5 minuten.. weet iemand of je ergens kan instellen dat hij ook niet uitgaat als msn aanstaat?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet eigenlijk niet of dit mag, anders gooi het er maar vanaf.

Modbreak:Hier is Vraag & Aanbod voor bedoeld. Lees de volgende keer eerst het Algemeen Beleid wanneer je twijfelt of iets wel of niet toegestaan is.

[ Voor 66% gewijzigd door Eggy op 24-01-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cs
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

cs

Dat mag dus niet, daar hebben we Vraag&Aanbod voor ;).

[ Voor 4% gewijzigd door cs op 24-01-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Opera browser is wel erg mooi, het laat precies zien waar die mee bezig is hoeveel ie nog moet doen, en Tweakers.net werkt er gewoon op :P vooral de forum, tis wel soms een beetje zoeken, maar tis een grote vooruitgang met de standaard IEpocket browser.

Hmmm ik had sbp pocket plus er even af gegooit, en batt pocket pro zoals hiervoor vermeld was erop gezet.
Idd het eerste gezicht is het wel een top programma, alleen jammer dat het on screen plugin zoveel geheugen EN proccesor speed mee pakt, en als je het van je de plugin van je todayscreen afhaald heb je ook geen [close button] meer bovenin. Naar mijn idee vreet het teveel geheugen en speed en de batt leven gaat echt daardoor achteruit.
Magic button zit nog steeds die verveelende bug in, ook als je op het huisje klikt, gaat het niet meer naar je destop.

Tot nu toe is SPB pocket plus de beste oplossing als je de today plugin weg haald en het gewoon gebruikt als task manager.

[ Voor 5% gewijzigd door AngelusHD op 24-01-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 14:51
hmmm de eerdere SD-card scan melding is na synchronisatie met de PC niet meer voorgekomen erg vreem maar ja het blijft windows....tijd voor de volgende vraag.

Synchroniseren van MP3tjes moet blijkbaar via mediaplayer. Erg kl@te want ik gebruik de logica van mediaplayer niet. Hierdoor komen bestanden in de map onbekende artiest en onbekend album.

Hoe kun je simpelweg mapjes overzetten naar de miniSD en muziek afspelen per map (play folder)? Ander programma? Andere synchronisatietechniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Is er een werkende Dual SIM-adapter voor de HTC Wizard? Ik kan wel een aantal adapters vinden, maar daar zijn steeds tegenstrijdige verhalen over ("het werkt wel", "het werkt niet") etc...

[ Voor 55% gewijzigd door Mawlana op 24-01-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:45:
Ha allemaal,

Ik heb inmiddels ook al een tijdje een MDA vario, geweldig leuk allemaal. Echter in het boekje staat beschreven dat de vario ook handschrift-herkenning heeft, maar deze optie is niet aanwezig. Nou meen ik uit een eerder topic te hebben gevonden dat deze optie "nog kwam" in een nieuwere rom versie. Ik vroeg me af of deze nieuwere rom dan al uit was of dat er andere manieren waren om de handschriftherkenning (toch wel erg handig) te enablen?
Vraag ik mij ook af. Het gaat volgens mij om de 'transcriber' optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Deze vraag kwam ook al in veelvoud in de delen 2 & 3 naar voren. Kijk daar eens in, het antwoord staat er. (gewoon even zoeken in dat topic op 'transcriber' of 'herkenning')

Kon het toch niet laten om zelf ook ff te zoeken :

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2

[ Voor 51% gewijzigd door Luppie op 24-01-2006 12:21 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
PaPi36 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:30:
hmmm de eerdere SD-card scan melding is na synchronisatie met de PC niet meer voorgekomen erg vreem maar ja het blijft windows....tijd voor de volgende vraag.

Synchroniseren van MP3tjes moet blijkbaar via mediaplayer. Erg kl@te want ik gebruik de logica van mediaplayer niet. Hierdoor komen bestanden in de map onbekende artiest en onbekend album.

Hoe kun je simpelweg mapjes overzetten naar de miniSD en muziek afspelen per map (play folder)? Ander programma? Andere synchronisatietechniek?
Ik open gewoon de verkenner en sleep MP3's in een map op de SD, nooit gezeur gehad van Mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Cobra_Lup schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:19:
Deze vraag kwam ook al in veelvoud in de delen 2 & 3 naar voren. Kijk daar eens in, het antwoord staat er. (gewoon even zoeken in dat topic op 'transcriber' of 'herkenning')

Kon het toch niet laten om zelf ook ff te zoeken :

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 2
Dat was niet de vraag.
De vraag was wanneer is de NL rom van Tmobile te verwachten met Transcriber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:24:
Hier is trouwens een versie van X-Com UFO voor je vario. Ik heb het geprobeerd en alles werkt. Tevens goed nieuws want het programma is freeware _/-\o_

http://www.smksoftware.ru/index.php?page=105&lang=en
Het vechten in een Alien Base gaat nog niet goed, daarom ben ik gestopt met spelen... Maar er kwam een update heb ik per mail van SMK vernomen die dit in orde zou maken,

Per mail kreeg ik te horen dat er een Engelse website kwam + update. De website is er, en ook een update van de game naar 1.24. Dan ga ik maar eens testen of het met deze versie wel werkt!!!

Echt wel super om te spelen verder, iets voor de startpost waardig:)

[ Voor 25% gewijzigd door trekker22 op 24-01-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0n0 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:44:
mischien rare vraag maar is putty er ook voor de MDA Vario ? of een vergelijkbaar progsel ?
Ja, PocketPuTTY 0.1 draait als een trein op mijn SPV M3000

http://www.duxy.net/~aleq...TY_v0.1-preapha-0.53b.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

trekker22 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:58:
[...]

Het vechten in een Alien Base gaat nog niet goed, daarom ben ik gestopt met spelen... Maar er kwam een update heb ik per mail van SMK vernomen die dit in orde zou maken,

Per mail kreeg ik te horen dat er een Engelse website kwam + update. De website is er, en ook een update van de game naar 1.24. Dan ga ik maar eens testen of het met deze versie wel werkt!!!

Echt wel super om te spelen verder, iets voor de startpost waardig:)
Wel even bij vermelden dat het originele spel benodigd is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
Ik open gewoon de verkenner en sleep MP3's in een map op de SD, nooit gezeur gehad van Mediaplayer.[/quote]

Hoe heet de map in verkenner want ik zie geen extra schijf ontstaan (zoals bv bij een digitale camera) als ik de spv aansluit op de PC. Kan wel browsen via active sync maar ook daar zag ik niets verschijnen wat leek op een map voor de SD card leek...

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 09:47
Al iemand een werkende faxoplossing gevonden voor de 9100? KSE Truefax werkt niet op windows mobile 5.0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Je moet dat groene icoontje 'mijn op windows gebaseerde mobiele apparaat' (wie verzint zoiets) aanklikken en dán ben je pas in de root van je telefoon zegmaar. Daar staat ook storage card bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na instellen van de orange world proxy wilde ik eens gaan experimenteren met verschillende browsers, om op internet te browser binnen mijn draadloze netwerk. Toen ik opera installeerde (die uit de starttopic met de gewijzigde dll) kon deze over internet surfen, terwijl mijn ie en netfront het opeens niet meer konden. Nadat ik opera had weggehaald kon ik nog steeds niet surfen op mijn draadloze netwerk met ie of netfront. Nu ik de nieuwe opera beta heb geinstalleerd, kan ik daar weer mee surfen, maar nog steeds niet met ie noch netfront. IE doet het wel met orange world, en netfront geeft helemaal geen kick. Kent iemand dit probleem? of nog beter: weet iemand een oplossing hoe ik ie / netfront weer surfend kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 08:27
TheKeeper schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:47:
[...]

Wel even bij vermelden dat het originele spel benodigd is. :/
Bedoel je licentie technisch? Of om het te spelen? Ik had het origineel niet nodig. Setup downloaden en draaien, alle bestanden zitten er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-08 10:30
Weet er iemand of er een programmaatje is die de touchscreen kan uitschakelen als ik aan het bellen ben met de MDA Vario? Ik heb al een paar keer gehad dat mijn oor allemaal dingen aan het opstarten/verwijderen was terwijl ik aan het bellen was. Dit omdat hij tegen het touchscreen duwt tijdens het bellen?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik wil dus een Harde Reset uitvoeren, ik lees in de handleiding Comm+Spraak+Reset, maar zodra ik dit doe reset hij hem gewoon "zacht" :S

Moet ik nog iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:37:
Ok, ik wil dus een Harde Reset uitvoeren, ik lees in de handleiding Comm+Spraak+Reset, maar zodra ik dit doe reset hij hem gewoon "zacht" :S

Moet ik nog iets anders doen?
Kijken even onder het kopje "Hoe reset ik mijn HTC Wizard?" in de startpost.

[ Voor 5% gewijzigd door DeOS op 24-01-2006 20:40 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroteBozewolf schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:20:
Weet er iemand of er een programmaatje is die de touchscreen kan uitschakelen als ik aan het bellen ben met de MDA Vario? Ik heb al een paar keer gehad dat mijn oor allemaal dingen aan het opstarten/verwijderen was terwijl ik aan het bellen was. Dit omdat hij tegen het touchscreen duwt tijdens het bellen?
Kort op het aan/uit knopje duwen, dan gaat het scherm uit terwijl het toestel in de lucht blijft.
Nog een keer kort op het knopje duwen om hem weer aan te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:07:
[...]

Kort op het aan/uit knopje duwen, dan gaat het scherm uit terwijl het toestel in de lucht blijft.
Nog een keer kort op het knopje duwen om hem weer aan te zetten.
Inderdaad een oplossing. Thanks. Als iemand een tooltje weet die dat automatisch doet tijdens het opnemen zou het helemaal ideaal zijn.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teeeeeeering, nog steeds werkt het niet he :(

Godgloeiende :( Moet ik Windows zeker een "hard-reset geven" :X

Active Crap zou een betere naam geweest zijn :r Ik heb de software opnieuw geïnstalleerd, alle koppelingen verwijderd, PDA hard-reset gegeven... Niets helpt...

Enige wat ik mij kan bedenken is dat ik de UK versie van XP heb, ik heb echter wel de NL versie van Office en Activesync draaien...

Contactlijst wordt netjes gecopieerd, maar taken en agenda ho maar.....

edit: Ik heb de bindingen met Taken en Calender even verwijderd, en daarna weer toegevoegd. Welgeteld één agenda item werd gesynchd, daarna weer niet... Nu maar hopen dat de Missing Synch voor Apple beter is dan die crap van MS........

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 18:55
Weet iemand of er ook een softwarepakketje is voor de PPC die je snelheid groot in beeld weergeeft, en ook de gemmiddelde snelheid, maximum snelheid en afgelegde afstand bijhoud over een bepaalde rit? Leuk voor tijdens het racen >:)

Ben al druk op zoek geweest maar kan nog nix vinden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Niet online
m0n0 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:31:
mensen wat een heerlijk apparaat zeg! Wifi scannen ownt helemaal op dit ding. Stikt hier van de accespoints en dus free internet overal waar ik ga ( leeuwarden) :P

Zit je ook op de NHL? of dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil TomTom installeren van de DVD, maar nu sluit elke keer de setup zich af omdat er een fout is.

Dit schijnt al bij meerdere mensen problemen te geven heb ik begrepen.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:58:
Ik wil TomTom installeren van de DVD, maar nu sluit elke keer de setup zich af omdat er een fout is.

Dit schijnt al bij meerdere mensen problemen te geven heb ik begrepen.
Iemand een oplossing?
in de ts staat hier genoeg info over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 18:55
2xdehelft schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:33:
Weet iemand of er ook een softwarepakketje is voor de PPC die je snelheid groot in beeld weergeeft, en ook de gemmiddelde snelheid, maximum snelheid en afgelegde afstand bijhoud over een bepaalde rit? Leuk voor tijdens het racen >:)

Heb toch nog een proggie gevonden (GPS Speed Sentry) Helaas een betaald pakket. Als er iemand een freeware versie weet dan hoor ik het graag!

Verder nog een vraagje: Is er een mogelijkheid om bij bepaalde programma's de verlichting aan te laten staan, ook als het programma deze functie niet ondersteund?

[ Voor 15% gewijzigd door 2xdehelft op 24-01-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:03:
[...]

in de ts staat hier genoeg info over :)
Dat heb ik gezien, maar bij mij staat het niet op een geheugen kaart. En map 2577 kan ik niet vinden. Ik ga nog verder met zoeken en proberen.

Hoop dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ROM van mijn tmobile locked mda vario geupdate naar 1.6.x(3?).x(2) en dat is helemaal goed gegaan.

Maar ik vraag me af of iemand ook geprobeerd heeft hier een engelse versie van t-mobile of qtek op te installeren. En als iemand dat gedaan heeft; gaat op dezelfde manier?

Ik wil namelijk mijn windows liever engels hebben en geen T-mobile crap.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Lees net over Opera Mini op tweakers.net -> nieuws: Bladeren op mobieltjes met Opera Mini

Iemand enig idee of ie al compatible is met de Wizard? Kon alleen een download link vinden voor z'n broertje de Magician...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:30:
Ik heb de ROM van mijn tmobile locked mda vario geupdate naar 1.6.x(3?).x(2) en dat is helemaal goed gegaan.

Maar ik vraag me af of iemand ook geprobeerd heeft hier een engelse versie van t-mobile of qtek op te installeren. En als iemand dat gedaan heeft; gaat op dezelfde manier?
sylvesterrr in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..." & Eggy in "HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA V..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Osdorp-Dude schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:32:
Lees net over Opera Mini op tweakers.net -> nieuws: Bladeren op mobieltjes met Opera Mini

Iemand enig idee of ie al compatible is met de Wizard? Kon alleen een download link vinden voor z'n broertje de Magician...
die is voor mobile telefoons. je moet even op de site zoeken voor pda`s, hij heeft alleen de 9000 in zn bestand zitten en het is een beta, maar hij werkt er goed op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
2xdehelft schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:12:
[...]

Heb toch nog een proggie gevonden (GPS Speed Sentry) Helaas een betaald pakket. Als er iemand een freeware versie weet dan hoor ik het graag!

Verder nog een vraagje: Is er een mogelijkheid om bij bepaalde programma's de verlichting aan te laten staan, ook als het programma deze functie niet ondersteund?
VisualGPSce kan ook van alles weergeven. Of ie ook trips naar het scherm logt weet ik niet. Het is iig freeware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:30:

Ik wil namelijk mijn windows liever engels hebben en geen T-mobile crap.

Iemand?
Gaat prima. Ik heb de engelse qtek en t-mobile roms gehad. Geen problemen, maar vind uiteindelijk de NL Qtek rom het lekkerste werken. Kwestie van smaak denk ik ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:14:
[...]

Dat heb ik gezien, maar bij mij staat het niet op een geheugen kaart. En map 2577 kan ik niet vinden. Ik ga nog verder met zoeken en proberen.

Hoop dat het lukt.
5.21 Update al gedaan? ;)

[ Voor 20% gewijzigd door ToMaSZ op 25-01-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
m0n0 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:31:

Als verse gerbuiker van de SPV M3000..... hoe doe je dit?
Ik raak telkens de weg kwijt in de menu structuurtjes. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
Frank-NL schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:11:
Je moet dat groene icoontje 'mijn op windows gebaseerde mobiele apparaat' (wie verzint zoiets) aanklikken en dán ben je pas in de root van je telefoon zegmaar. Daar staat ook storage card bij.
Heeft perfect gewerkt...thanx

Maar ik zit nog steeds met de irritante werkwijze van mediaplayer en selecties op artiest ed. Weet iemand een goede andere player voor MP3 met welke je gewoon een folder kunt afspelen??

Hmmm helaas geen winamp voor windows mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
PaPi36 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:25:
[...]

Heeft perfect gewerkt...thanx

Maar ik zit nog steeds met de irritante werkwijze van mediaplayer en selecties op artiest ed. Weet iemand een goede andere player voor MP3 met welke je gewoon een folder kunt afspelen??

Hmmm helaas geen winamp voor windows mobile..
Check die hendig sjieke startpost!

http://www.pocketmind.com/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soesje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 21:36

Soesje

is ook zo

ToMaSZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:48:
[...]

Gaat prima. Ik heb de engelse qtek en t-mobile roms gehad. Geen problemen, maar vind uiteindelijk de NL Qtek rom het lekkerste werken. Kwestie van smaak denk ik ;)
Ik ga dit weekend ook eens experimenteren met verschillende ROM's. Wil alleen weten of je iedere willekeurige ROM kan terugzetten, dus eventueel ook een oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Soesje schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:20:
[...]

Ik ga dit weekend ook eens experimenteren met verschillende ROM's. Wil alleen weten of je iedere willekeurige ROM kan terugzetten, dus eventueel ook een oude?
Mijn ervaring is dat dat geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
2xdehelft schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:33:

Eigenlijk zouden dingen zoals een Trip odometer, gemiddelde/maximum snelheid gedurende de trip, gewoon in TomTom Navigator moeten zitten.

Je kan wel een externe applicatie gebruiken, maar weet niet of die dan tegelijkertijd met tomtom kan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op t moment die registry edit gedaan om die irri er wordt een verbinding tot stand gebracht te verwijderen.. echter wanneer ik vanuit een email een link open dan zegt hij dit wel weer.. is hier een andere edit voor?
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Is het mogelijk om de Vario in het engels te krijgen..?
Ik gruwel namelijk van nederlandse taal op telefoons/pc's.

Landinstelling heb ik al gedaan, maar nog steeds blijft alles in het nederlands.

[ Voor 29% gewijzigd door dCY op 25-01-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soesje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 21:36

Soesje

is ook zo

dCY schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:02:
Is het mogelijk om de Vario in het engels te krijgen..?
Ik gruwel namelijk van nederlandse taal op telefoons/pc's.

Landinstelling heb ik al gedaan, maar nog steeds blijft alles in het nederlands.
Daarvoor moet je dus een Engelstalige ROM erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:59:
ik heb op t moment die registry edit gedaan om die irri er wordt een verbinding tot stand gebracht te verwijderen.. echter wanneer ik vanuit een email een link open dan zegt hij dit wel weer.. is hier een andere edit voor?
dank
Soft reset via aan uit knop geprobeerd? Bij 'gewone' soft reset wil de vario nog wel eens de gwijzigde registersettings vergeten.

Staat ook in de OP btw.

[ Voor 5% gewijzigd door ToMaSZ op 25-01-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

klinkt goed, thx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brain150
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:36
SEA Ninja schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:17:
Gatverrrrr die Screen protector is goedkope zooi :(

Haal ik voorzichtig één van de labeltjes eraf, blijft er de helft aan lijmresten gewoon op de protector zitten! Kreeg je er ook niet zomaar af, dus met pluisvrije doek het eraf proberen te wrijven, dat lukte al ontzettend moeizaam. Bevestigen op het beeldscherm lukt al helemaal niet (meer) op een normale manier

Echt de grootste miskoop ever als je het mij vraagt :r
Zit met hetzelfde probleem nu: had de meegeleverde er (in november) opgeplakt. Heb hem er weer afgehaald om een van Brando op te plakken, maar nu zitten er inderdaad lijmresten op. Iemand een idee over hoe deze te verwijderen? Zachtjes wrijven met een niet te hard doekje kan wel, maar ik ben bang voor krassen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
brain150 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:39:
[...]

Zit met hetzelfde probleem nu: had de meegeleverde er (in november) opgeplakt. Heb hem er weer afgehaald om een van Brando op te plakken, maar nu zitten er inderdaad lijmresten op. Iemand een idee over hoe deze te verwijderen? Zachtjes wrijven met een niet te hard doekje kan wel, maar ik ben bang voor krassen dan..
Ik heb ze erafgepoetst met een nieuwe stofdoek, ging relatief goed. Heb in elk geval niets meer achter de brando zitten nu en geen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Laatst online: 13:29

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Over enkele dagen heb ik deze telefoon ook als het goed is.

Orange heeft mij 2 dagen geleden gebeld of ik mijn abbo wilde verlengen en ik mocht dus een nieuw toestel uitzoeken (mijn abbo verloopt pas in mei!). Ik wilde in eerste instantie eigenlijk de Qtek 8310 aanschaffen via gsmweb.nl. Maar ik moest dus nog een maand wachte om mijn abbo te kunnen verlengen.

Orange belde mij dus op of ik per direct een nieuw toestel wilde. Orange heeft de Qtek 8310 ook in eigen vorm gegoten onder de naam SPV C600. Helaas is hierbij de Wireless functie uitgeschakeld. Alleen deze (bij Orange dus de M3000) heeft Wireless. Ik heb deze dus maar genomen (met €50 bijbetalen).

Mijn vraag aan jullie, op de site van Orange wordt er niet over gepraat en ik kan ook niet duidelijk vinden wat nou wel en niet.

Wat levert Orange precies bij het toestel :?

Zit er wel of geen 512MB MiniSD bij? Anders bestel ik die van te voren. Mijn m3000 wordt binnen 10 werkdagen geleverd (dus nu nog 8 :P )

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic31
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-05-2024
SEA Ninja schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:57:
[...]

Is bij mij ook zo, venstertje blijft inderdaad staan. Maar met magic button kun je wel op het 'huisje/home' tappen dan ben je weer op de desktop.

Voor de rest houd ik het ook mooi bij Magic Button, neemt de minste resources
Even een ideetje/vraag : Hebben jullie voor de Phone app de 'Keep alive' en 'don show when inactive' aangevinkt...
Dat heb ik dus wel zo staan en geen last van staande vensters :)

Zou daar het verschil kunnen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al eventjes opzoek naar een programma waarmee ik mijn telefoonkosten kan bijhouden. de call history is daar niet zo geweldig voor. Ik zou graag willen zien hoeveel ik totaal in een aangegeven periode heb gebeld, wie ik heb gebeld en hoeveel van een persoon in totaal / per periode.

Ik heb al gezocht op bel registratie / mobiele kosten, maar helaas zowel hier als op google niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julleke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-01-2022
brain150 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:39:
[...]

heb al 2 keer een nieuwe protector erop gezet ging elke keer goed.. heb voor het schoonmaken brillenpoetsdoekjes gebruikt. heb geen 1 kras op mijn scherm en alles ziet er piekfijn uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 10:24
Ik heb dan ook eindelijk me MDA Vario besteld bij Gsmweb.nl :D

Nu maar wachten tot íe binnen is :)

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brain150
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:36
Julleke schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:30:
[...]

heb al 2 keer een nieuwe protector erop gezet ging elke keer goed.. heb voor het schoonmaken brillenpoetsdoekjes gebruikt. heb geen 1 kras op mijn scherm en alles ziet er piekfijn uit.
Ik heb het nu ook met brilpoetsdoekje gedaan, zaten de eerste keer nog wat luchtbellen met stofjes onder, had ik bij de meegeleverde niet. Opnieuw geprobeerd en nu zit ie goed. Ik heb alleen niet echt het idee dat de ultra clear een enorme verbetering is tov de meegeleverde. Hij past beter, maar is niet echt meer helder naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
brain150 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:03:
[...]
Ik heb het nu ook met brilpoetsdoekje gedaan, zaten de eerste keer nog wat luchtbellen met stofjes onder, had ik bij de meegeleverde niet. Opnieuw geprobeerd en nu zit ie goed. Ik heb alleen niet echt het idee dat de ultra clear een enorme verbetering is tov de meegeleverde. Hij past beter, maar is niet echt meer helder naar mijn idee.
Hmmm bij de Orange store mijn SPV M3000 gehaald maar in de doos zat geen plastic bescherm blad bijgeleverd. Overigens wel de 512MB miniSD card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54

druk gewoon een paar keer op de rode knop (gesprek onhangen) en dan gaat ie ook gewoon terug naar de desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:21:
[...]

Soft reset via aan uit knop geprobeerd? Bij 'gewone' soft reset wil de vario nog wel eens de gwijzigde registersettings vergeten.

Staat ook in de OP btw.
Jah dat weet ik jah, maar hij doet het wel gewoon als ik IE opstart.. Maar als ik via een email een link vlg dan zegt ie het (er wordt een verbinding tot stand gebracht) ineens wel weer hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Soesje schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:11:
[...]

Daarvoor moet je dus een Engelstalige ROM erop zetten.
Dat heb ik begrepen, maar waar kan ik de nieuwste officiele ROM vinden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je die screenprotectors van brando ook gewoon in de telecomwinkels halen, of hebben ze daar alleen maar van die waardeloze dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Hier in Den Bosch zit een winkel die screenprotectors verkoopt voor €6 (Maassen Telecom oid)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
dCY schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:26:
[...]

Dat heb ik begrepen, maar waar kan ik de nieuwste officiele ROM vinden.?
xda-developers ftp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Laatst online: 21-08 10:54
Hier is een tweak om de datum op de startbalk te krijgen:

http://www.mtekk.com.au/forums/viewtopic.php?t=5701

Just follow these instructions:
Browse to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shell\
Create a binary value named "TBOpt" and set its value to "13 00 00 00".
en resetten natuurlijk,

jammer is alleen dat alle cijfertjes wel erg klein worden (datum en tijd komen boven elkaar te staan) en dat het laatste cijfer van het jaartal wegvalt. weet iemand misschien hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Iemand al Minimo (Mini Mozilla) geprobeert? Volgens de site is werkt de Imate K-JAM en werkt het hetzelfde als Opera :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
WHiZZi schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:57:
Iemand al Minimo (Mini Mozilla) geprobeert? Volgens de site is werkt de Imate K-JAM en werkt het hetzelfde als Opera :?
ja, aleen heb ik op een of andere manier alle knoppen en balken weggetoverd |:( en moet nu dus overal komen dmv de url bij google intikken en dan op de link komen. het opstarten duurt (iig bij mij) wel langer dan met IE. de pagina's worden wel veel beter weergegeven dan bij IE (bijv. de drop down menu's werken gewoon goed in tegenstelling tot IE)

ik heb geen ervaring met Opera dus over verschillen kan ik geen zinnig woord zeggen

edit:
net gezien dat ik versie ***7 gebruik terwijl er al een versie **12 is

[ Voor 8% gewijzigd door trigger808 op 25-01-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn mail syncen met outlook, en email ophalen met de qtek, het komt alleen dan wel in verschillende folders terecht. Frustrerend!

Kan ik dit niet gewoon naar dezelfde folder doen?

alvast bedankt!

//Robert

--------------------------------------------------------------------------------
(vraag is al een keer eerder gesteld, maar ik heb nooit een antwoord kunnen vinden)

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen week ook verblijd met de qtek 9100, nu had ik echter een vraag over mail en de sync daarvan.

Ik heb nu mijn email gesynced staan (wat van mijn outlook op mijn pc komt) echter wanneer ik nu een emailaccount op de qtek instel, maakt hij daarvoor een nieuwe map aan waar de mail dan inkomt terwijl ik wil dat wanneer ik de mail van mijn domein ophaal (op de qtek), dat hij dat ook plaatst in de map die ik daarvoor in outlook gebruik (en welke dus ook gescynd wordt). Ik zie echter geen mogelijkheid om op de qtek een folder in te stellen waar hij nieuw opgehaalde mail kan plaatsen. Weet iemand misschien hoe ik dat kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de GSM-functie uit te schakelen? Dit om het apparaat als een PDA te kunnen blijven gebruiken in bijv het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flight mode of vliegtuigmodus heet het. En dat kun je gewoon in je toestel vinden. Probeer eens je antennesignaal ikoontje aan te tikken. Vraagt ie je direct of je flightmode wil in of uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:18
Ik zit op de NHTV in Breda en daar maken we voor het inloggen gebruik van Odyssey Client van Funk Software. Alleen nu vraag ik me af of hier ook een Pocket PC versie voor is, want van de website van Funk Software wordt ik niet veel wijzer.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Vrijdag a.s kan ik mijn abbonement verlengen. Ik twijfel nu tussen de M3000 en de M600(HTC prophet).
In principe zijn ze hetzelfde alleen heeft de M600 een 2mpixel cam. en heeft hij geen toetsenbord waardoor hij een stuk dunner is.
Mijn vraag nu dus, hoe ervaren jullie de dikte? Ik heb geen handtas dus hij zit altijd in m'n broekzak.
En kan iemand een foto posten die gemaakt is met de M3000. Heb altijd t idee dat die foto's @ reviews onder ideale omstandigheden worden gemaakt..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Laatst online: 27-08 16:54
MCK schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:22:
Vrijdag a.s kan ik mijn abbonement verlengen. Ik twijfel nu tussen de M3000 en de M600(HTC prophet).
In principe zijn ze hetzelfde alleen heeft de M600 een 2mpixel cam. en heeft hij geen toetsenbord waardoor hij een stuk dunner is.
Mijn vraag nu dus, hoe ervaren jullie de dikte? Ik heb geen handtas dus hij zit altijd in m'n broekzak.
En kan iemand een foto posten die gemaakt is met de M3000. Heb altijd t idee dat die foto's @ reviews onder ideale omstandigheden worden gemaakt..
Foto kwaliteit is niet enorm geweldig, maar kan er mee door. Ik heb persoonlijk totaal geen last van de dikte van de telefoon. Zolang je geen al te strakke broeken draagt heb je'r geen last van.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunameh schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:51:
Ik heb dan ook eindelijk me MDA Vario besteld bij Gsmweb.nl :D

Nu maar wachten tot íe binnen is :)
Als je hm binnen hebt, kun je mij dan eens mailen hoe de levering verliep bij Gsmweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:33

wij

In de intro staat een truucje vermeld over het 'constant' aanhouden van de gprs verbinding. Ik vroeg me af wat nou precies het voordeel hiervan is, en wat voor invloed heeft dit op de levensduur van de batterij.

Ook vroeg ik me af hoe jullie ervaringen zijn met msn over gprs? Moet je vaak opnieuw verbinden, en is het goed te doen om bv in de trein te msn'nen. Als mijn wifi wegvalt schakelt msn dan automatisch over op gprs of wordt hij dan gewoon gedisconnected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:12:
Ik kan mijn mail syncen met outlook, en email ophalen met de qtek, het komt alleen dan wel in verschillende folders terecht. Frustrerend!

Kan ik dit niet gewoon naar dezelfde folder doen?

alvast bedankt!

//Robert

--------------------------------------------------------------------------------
(vraag is al een keer eerder gesteld, maar ik heb nooit een antwoord kunnen vinden)

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen week ook verblijd met de qtek 9100, nu had ik echter een vraag over mail en de sync daarvan.

Ik heb nu mijn email gesynced staan (wat van mijn outlook op mijn pc komt) echter wanneer ik nu een emailaccount op de qtek instel, maakt hij daarvoor een nieuwe map aan waar de mail dan inkomt terwijl ik wil dat wanneer ik de mail van mijn domein ophaal (op de qtek), dat hij dat ook plaatst in de map die ik daarvoor in outlook gebruik (en welke dus ook gescynd wordt). Ik zie echter geen mogelijkheid om op de qtek een folder in te stellen waar hij nieuw opgehaalde mail kan plaatsen. Weet iemand misschien hoe ik dat kan instellen.
Ohh dit zou ik ook graag willen weten!!!!! Please help!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.