Nokia N Series - N71, N73, N80, N92, N93

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 10.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt op de site van nokia deze foons naast elkaar in de vergelijker zetten. Dan krijg je een redelijk beeld van wat de verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
maar deze staan er dus net niet tussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Kom op zeg .. beetje zoeken via Google en je bent er zo achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Today spoke with CPW & was told they're due to stock the phone from 26/01/06. So it appears it's coming sooner then some people suggest
Hm.. Ik hoop dat Nokia het zelf snel aan gaat kondigen, al zal dat er wel niet inzitten.

Wacht (on)geduldig af :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
iemand al foto's gevonden die gemaakt zijn met de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Nokia N71 zeer interessant maar heb geen zin om een enorme prijs ervoor te betalen in UK/DE. Heb namelijk gelezen dat dit toestelletje niet in de Benelux zal worden geleverd. ;(
Eindelijk een fatsoenlijk toestel van Nokia (specs, uiterlijk) en krijgen we dit ge****. :(
Weet iemand hier meer van? Is dit definitief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fried schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:22:
iemand al foto's gevonden die gemaakt zijn met de N80?
Weliswaar met een prototype, dus niet gegarandeerd de kwaliteit van de uiteindelijke versie, maar hier staan er een paar:

Mobile Review N80 preview

Ook interessant voor de rest uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:21:
VOIP=Skype for mobile phones misschien 8)7
Wat dacht je van IAX / SIP via TCP/IP?
Dus je via WiFi maak je contact met een PBX welke het gesprek verder afhandelt.

Ideaal als je dus thuis WiFi i.c.m. een Asterisk servertje hebt staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:01
Weet iemand wanneer nokia N91 uit komt want ik kan er bij niet meer op wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sky2k schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:49:
Weet iemand wanneer nokia N91 uit komt want ik kan er bij niet meer op wachten :9~
Volgens mij staat ie net voor de N80 gepland. Ik schat de N91 in maart/april en de N80 in mei/juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
eind oktober loopt mn abbo af. orange 30.
dus eind juni zou ik in principe kunnen verlengen met een andere phone...

hoop dat ze dan voor een leuk prijsje te krijgen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:48:
[...]

Volgens mij staat ie net voor de N80 gepland. Ik schat de N91 in maart/april en de N80 in mei/juni.
insiders en engelse fora praten al over 3e kwartaal, n91 is al 3 keer uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:35:
[...]

insiders en engelse fora praten al over 3e kwartaal, n91 is al 3 keer uitgesteld
Hier na blijven raden heeft weinig nut. Sommige zeggen begin februari anderen zeggen juni. Gewoon maar wachten tot er meer bekend is. (Voor dit topic ook weer dicht moet :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig info over de CPU van de N80? Ik hoor geruchten over een opvolger van de 32-bit RISC ARM9 maar zoals ik al zei: het zijn geruchten! Weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:05:
Iemand toevallig info over de CPU van de N80? Ik hoor geruchten over een opvolger van de 32-bit RISC ARM9 maar zoals ik al zei: het zijn geruchten! Weet iemand meer?
Ik weet er niets over, maar volgens mij zit in de N90 de zelf cPU als inde 6680 etc. Met de introductie krijgt het toestel natuurlijk wel wat extra mogelijkheden welke meer kracht vragen, maar ik weet niet of ze ook een nieuwe CPU er in doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:30:
[...]

Ik weet er niets over, maar volgens mij zit in de N90 de zelf cPU als inde 6680 etc. Met de introductie krijgt het toestel natuurlijk wel wat extra mogelijkheden welke meer kracht vragen, maar ik weet niet of ze ook een nieuwe CPU er in doen..
We kunnen alleen maar zeker...? Die ARM9 gebruiken ze nu wel al behoorlijk lang vind ik...maar ja das wss ook omdat het OS sinds v8.0 één of ander nieuwe techniek gebruikt die minder processor intensief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

404error

Page Not Found

Ga je je toch afvragen hoe nokia het apparaat op de markt gaat zetten. Vast niet als telefoon want pas op pagina 58 (!) van de manual gaat over bellen... 8)7

Maar ja, de N80 is eindelijk een symbian die mij overtuigd om over te stappen van Windws Mobile (5)!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:59:
[...]

Ga je je toch afvragen hoe nokia het apparaat op de markt gaat zetten. Vast niet als telefoon want pas op pagina 58 (!) van de manual gaat over bellen... 8)7

Maar ja, de N80 is eindelijk een symbian die mij overtuigd om over te stappen van Windws Mobile (5)!
Die manual verschilt bijna niet van vorige S60 smartphones hoor! Als jij nu pas overtuigd bent om over te stappen dan ben je blind geweest vind ik. S60 is a langer dan de N80 op en top hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Kan iemand me vertellen of de N91 EAP-TTLS authenticatie op WLAN (o.a. Universiteit Twente) ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nokia N80 lijkt me gaaf! hij heeft bijna alles! wilde eerst voor de nokia N70 gaan...vanwege de mooie design... maar denk dat ik nu ff wacht voor de silvere N80... alleen jammer dat ie geen cover heeft ofzo om de camera lens te beschermen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

http://www.vodafone-emailme.co.uk/vfemailme/coming_soon.jsp

April heeft vodafone hem dus... Q2 :/

[ Voor 10% gewijzigd door Nyana op 23-01-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let wel, dit is Engeland, Nederland kennende lopen we achter, tel d'r maar 2 maandjes bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz, als voda uk hem heeft in april, dan zullen andere providers hem ook wel hebben. Wat zijn de opties, om zo'n toestel uit het buitenland te halen? Is dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:14:
[...]

Let wel, dit is Engeland, Nederland kennende lopen we achter, tel d'r maar 2 maandjes bij op.
Ook met wereldwijde release? :X
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:31:
hmz, als voda uk hem heeft in april, dan zullen andere providers hem ook wel hebben. Wat zijn de opties, om zo'n toestel uit het buitenland te halen? Is dat te doen?
Zolang je binnen EU haalt betaal je in ieder geval geen Import.

[ Voor 42% gewijzigd door Nyana op 23-01-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 12-09 16:01
http://www.digitoday.fi/showPage.php...&news_id=52488

N91 zijn nou de laatste software test aan het doen tot februari... dus waarschijnlijk pas in april komt die uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Na enig onderzoek weet ik: De N91 kan opdonderen, de N80 is de bom! (en nog goekoper ook!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:42:
Na enig onderzoek weet ik: De N91 kan opdonderen, de N80 is de bom! (en nog goekoper ook!)
Ik heb ook lang zitten twijfelen maar ik ga waarschijnlijk ook voor de N80. Over dat goedkoper ben ik niet zo zeker, zo lang ze niet in de winkel liggen kun je dat niet weten maar hoogstwaarschijnlijk zal het wel zo zijn... Ik heb in ieder geval toch al 700 euro aan de kant gelegd want minder zal deze telefoon zeker niet kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Klopt het echt dat de Nokia N91 zo'n slecht schermpje heeft? Het heeft maar een pixelgrootte van 176 x 208, is dit niet weinig?

[CiP] Le Régional Built To Last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ja, de N91 heeft een brak schermpje...

Verder heeft de N80 wel en de N91 niet:

-3MPix
-uPNP
-Geen last van zwaarlijvigheid
-videotelefoon camera
-lichtsensor
-10 mb geheugen meer (40 ipv. 30)

De N91 heeft daarintegen natuurlijk
-4 gig standaard
-zeer degelijke audiomogelijkheden (kan met de N80 ook gecompenseerd worden dmv. de leverbare headset waar ook een 3,5 mm jack in kan)
-RVS behuizing

Vooral dat laatste had ik graag gehad, maarja, je kan niet alles hebben he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:36:
Klopt het echt dat de Nokia N91 zo'n slecht schermpje heeft? Het heeft maar een pixelgrootte van 176 x 208, is dit niet weinig?
Dat is qua resolutie idd nog steed hetzelfde scherm als de 7660 (eerste S60 phone)..

Maar: leg ze naast elkaar en je zult het vershil zien!!! BTW: leg Samsung D600 naast N91 en je zult zien dat het scherm behoorlijk meevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:46:
Ja, de N91 heeft een brak schermpje...

Verder heeft de N80 wel en de N91 niet:

-3MPix
-uPNP
-Geen last van zwaarlijvigheid
-videotelefoon camera
-lichtsensor
-10 mb geheugen meer (40 ipv. 30)

De N91 heeft daarintegen natuurlijk
-4 gig standaard
-zeer degelijke audiomogelijkheden (kan met de N80 ook gecompenseerd worden dmv. de leverbare headset waar ook een 3,5 mm jack in kan)
-RVS behuizing

Vooral dat laatste had ik graag gehad, maarja, je kan niet alles hebben he...
Je bent een aantal dingetjes vergeten:

N80:

Infrarood
Flits
Fmtuner
macro/micro (geen autofocus)
Highresolution screen

N91:

Supergeluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Komt de N80 nou in Q2 uit of kunnen we hem dit kwartaal nog verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Steeds meer "geruchten" over maart. Maar idd, na verwachting zal die eind Q1 begin Q2 op de markt komen.

Helaas komt Nokia nog steeds niet met officiele data. Ik was ervan overtuigd om de N80 te kopen. Alleen komen er steeds meerdere negatieve post over deze phone. Slechte accu enzo. Dus nu is het kiezen tussen de N80 en de 6280... Moeilijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
De N91 heeft ook een radio, en of het geluid beter is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
XElD schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:59:
Als je persee een Nokia wil en muziek ga dan voor die N91!
Weet niet hoe de muziekspeler is van de N80 maar als die gelijk
is aan de N70 dan is het dieptriest!
Die van de N91 zal niet veel anders zijn maar daarbij heb je tenminste
nog externe muziektoetsen!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:59:
Ik dacht in het begin ook dat die een Fm radio had maar dat blijkt nu enkel een virtual radio te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:14:
Steeds meer "geruchten" over maart. Maar idd, na verwachting zal die eind Q1 begin Q2 op de markt komen.

Helaas komt Nokia nog steeds niet met officiele data. Ik was ervan overtuigd om de N80 te kopen. Alleen komen er steeds meerdere negatieve post over deze phone. Slechte accu enzo. Dus nu is het kiezen tussen de N80 en de 6280... Moeilijk. :/
Haha, keuze tss N80 en 6280 moeilijk????? Ben je nu serieus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 03:03:
[...]

Als je persee een Nokia wil en muziek ga dan voor die N91!
Weet niet hoe de muziekspeler is van de N80 maar als die gelijk
is aan de N70 dan is het dieptriest!
Die van de N91 zal niet veel anders zijn maar daarbij heb je tenminste
nog externe muziektoetsen!
Als je het nog niet zou weten: Symbian v9.1 heeft een nieuwe musicplayer!!! Kzal zo snel mogelijk wat screenshots posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Als je benieuwd bent, download de C++ Series 60 3rd edition SDK daar zit die nieuwe muziekspeler in.

Verder, visual radio is een FM radio die een door Nokia zelf geintroduceerde standaard om plaatjes bij muziek door te zenden ondersteund. Vooralsnog is virgin radio in engeland de enige die dat doet, maar verder kan je er wel gewoon radio op luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:03:
Als je benieuwd bent, download de C++ Series 60 3rd edition SDK daar zit die nieuwe muziekspeler in.

Verder, visual radio is een FM radio die een door Nokia zelf geintroduceerde standaard om plaatjes bij muziek door te zenden ondersteund. Vooralsnog is virgin radio in engeland de enige die dat doet, maar verder kan je er wel gewoon radio op luisteren.
thx for the info maar kunt ge me nu eens concreet zeggen welk type radio N80 en N91 hebben? Nokia geeft bitter weinig informatie voor hun nseries vind ik. (in vgl met vorige S60 gsm op hun gewone site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd zijn hier wat screenshots van de N80. Let wel, het gaat om een testversie van de N80 dus schiet me niet dood als het later niet blijkt overéén te stemmen met uw eigen N80.

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/8497/nokian800421bs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/1856/nokian800467wh7li.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/6443/nokian800475lp5wi.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat screenshots van de camera app:

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/7662/nokian801149af.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/2227/nokian801119iu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/6461/nokian801125fd.jpg

BTW: das pas een schermresolutie é!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Mooie plaatjes, ik denk toch maar dat ik voor de n80 ga, het kost me dan wel 60 euro extra voor een 1GB geheugenkaartje maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz, wat is precies de bron van die plaatjes?
behalve dat de reso. in de eerste en tweede post niet gelijk zijn(2e lijkt bijna halfbreedbeeld oid?) vind ik het wel erg nep uitzien.

dat de n80 goedkoop zou zijn betwijfel ik, aangezien in principe dit model technisch bijna het beste is wat ze te bieden hebben.. ?

buitenland importeren --> kun je dan gewoon contract opsturen (zoals bij een NL webshop), en sturen ze dan telefoon over zee?

[edit] plaatjes: de layout van beide posts is ook anders (plek icoon netwerk- en batterijsterkte)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:58:
behalve dat de reso. in de eerste en tweede post niet gelijk zijn(2e lijkt bijna halfbreedbeeld oid?) vind ik het wel erg nep uitzien.
Haha, ooit gehoord van LANDSCAPE? Dat is één van de voornaamste verbeteringen in Symbian OS v9.1! Het komt erop neer dat je het scherm ook horizontaal kan bekijken. De plaatjes zijn helemaal niet fake hoor! Ik zou niet inzien hoe en waarom je dat zou moeten doen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:30:
Mooie plaatjes, ik denk toch maar dat ik voor de n80 ga, het kost me dan wel 60 euro extra voor een 1GB geheugenkaartje maargoed.
Verstandige keuze! Ik heb enorm lang getwijfeld tss N80 en N91 maar uiteindelijk ben ik tot dezelfde conclusie gekomen. Ik koop me gewoon een kaartje van 1 of 2 GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Ik geloof dat miniSD er alleen maar in 1GB is, waar kun je een 2GB halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:28:
Ik geloof dat miniSD er alleen maar in 1GB is, waar kun je een 2GB halen dan?
Ja, dat zou best kunnen. Ik heb nog niet echt zitten zoeken naar een deftige kaart voor in m'n toekomstige telefoon. Wat ik wel weet is dat nokia op hun site vermelt dat miniSD kaartjes tot 2GB gaan maar ik heb nog geen idee waar ik dat zal kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:20:
[...]

Haha, ooit gehoord van LANDSCAPE? Dat is één van de voornaamste verbeteringen in Symbian OS v9.1! Het komt erop neer dat je het scherm ook horizontaal kan bekijken. De plaatjes zijn helemaal niet fake hoor! Ik zou niet inzien hoe en waarom je dat zou moeten doen...
O ja! :o sorry }:O

Waar kwam dat nieuws over de slechte batterij eigelijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:11:
[...]

O ja! :o sorry }:O

Waar kwam dat nieuws over de slechte batterij eigelijk vandaan?
Niet erg, een forum dient om elkaar te helpen en om elkaar in te lichten. ;)
Waar dat van die batterij vandaan komt weet ik ook niet. Ik denk dat het ofwel niet waar is ofwel te relativeren valt. Ik weet enkel dat er een nieuw type batterij in de N80 zit dus het zou me verwonderen dat die minder goed is dan de voorgangers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:58:

dat de n80 goedkoop zou zijn betwijfel ik, aangezien in principe dit model technisch bijna het beste is wat ze te bieden hebben.. ?

buitenland importeren --> kun je dan gewoon contract opsturen (zoals bij een NL webshop), en sturen ze dan telefoon over zee?

[edit] plaatjes: de layout van beide posts is ook anders (plek icoon netwerk- en batterijsterkte)
Plaatjes zijn zeker wel in orde, ja, op de een of andere manier zijn ze getransferd van de tel. naar de PC. S60 SDK ziet er hetzelfde uit, ware met een wat andere skin.

Visual radio..., je kunt er gewoon de hele FM band mee beluisteren hoor :-) (Ook die functionalateit zit in de SDK alhoewel je er niet veel mee zult gaan ontvangen :P Muzieknummers afspelen wil wel en ID3V2 ondersteund ie ook prima.)

Vanmiddag suggereerde iemand me dat ik ipv een N80 (ik zit at the moment een beetje vast aan m'n abo) ook een gave mountainbike kan kopen.... Hmmm, dat gaat wel een hele moeilijke keuze worden!

[ Voor 9% gewijzigd door XElD op 26-01-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:21:
[...]

Niet erg, een forum dient om elkaar te helpen en om elkaar in te lichten. ;)
Waar dat van die batterij vandaan komt weet ik ook niet. Ik denk dat het ofwel niet waar is ofwel te relativeren valt. Ik weet enkel dat er een nieuw type batterij in de N80 zit dus het zou me verwonderen dat die minder goed is dan de voorgangers...
Weer een reden om geen N91 te kopen, een hardeschijf aansturen met het oude type batterij?... Dat lijkt me geen goed idee...

-edit- Heee, even zoeken levert wat op (dit gaat over de N80):
The phone's weak point is its BL-5B battery capacious of 820 mAh, it is the same as in Nokia N90. Even using mostly as a phone (40 minutes of talks in Moscow Megafon network, an hour of MP3 and 20 minutes of works with programs), you will hardly have the handset last even for a day. And let alone very fast battery exhaustion when using Wi-Fi. You should be ready to recharge the phone once a day, and the thriftiest ones will manage to prolong the battery life to two days.
http://www.mobile-review.com/review/nokia-n80-en.shtml

[ Voor 36% gewijzigd door XElD op 26-01-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ge moet niet alles geloven wat ze op mobile-review zeggen hoor! De batterij in m'n 6630 gaat gemiddeld 3 dagen mee en das ook veel langer dan ze op mobile-review wisten te vertellen. BTW: als ge het niet zou weten: de moderators van mobile-review zijn nogal pro SE en een beetje anti NOK... Dat verklaart natuurlijk al veel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:38:
[...]

Plaatjes zijn zeker wel in orde, ja, op de een of andere manier zijn ze getransferd van de tel. naar de PC. S60 SDK ziet er hetzelfde uit, ware met een wat andere skin.
Plaatjes zijn idd in orde en btw: Plaatjes transfereren gaat heel éénvoudig hoor! Er bestaan duizenden screenshot apps voor S60 (de nieuwste zijn al compatibel met highresolutionscreen)... ;)

De laatste SDK voor S60 third edition: die is nog steeds beta of niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Nop, hijs nu final

(Maar WLAN zit er nog steeds niet ingebakken zodat ik nog steeds niet uit kan vogelen of de N80 nu gaat werken op het UT-netwerk waar EAP-TTLS nodig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben al een tijdje in afwachting van de N80, hij mag nu wel eens komen.

Een collega van me heeft deze week zijn N70 gekregen, mooi, enigszins groot toestel maar ach hij ziet er strak uit..........

Nu vind ik dat ding alleen wel zo ongelooflijk traag, als je op de knop berichten drukt duurt het 2 sec. voordat deze handeling uitgevoerd wordt.

Is dat bij elke Symbian toestel zo?? Ik hoop het niet want dan ben ik aan het wachten op een toestel wat trager is dan mijn huidige 6230i??????

En wat is precies het verschil behalve OS tussen de 6280 en N80?? Misschien toch een goed alternatief.............?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:21:
Ook ik ben al een tijdje in afwachting van de N80, hij mag nu wel eens komen.

Een collega van me heeft deze week zijn N70 gekregen, mooi, enigszins groot toestel maar ach hij ziet er strak uit..........

Nu vind ik dat ding alleen wel zo ongelooflijk traag, als je op de knop berichten drukt duurt het 2 sec. voordat deze handeling uitgevoerd wordt.

Is dat bij elke Symbian toestel zo?? Ik hoop het niet want dan ben ik aan het wachten op een toestel wat trager is dan mijn huidige 6230i??????

En wat is precies het verschil behalve OS tussen de 6280 en N80?? Misschien toch een goed alternatief.............?
Ik heb ook al klachten gehoord over het traag openen van de berichtenapplicatie op de N70. In het algemeen is dat bij elke S60 telefoon zo maar de éne werkt toch rapper dan de andere...

De N80 heeft naast een nieuwere OS ook heel wat betere hardware specs. Zoals je wel weet is er een 3MP camera, wifi, infrarood, micro/macro mode, highscreenresolutionscreen, FMradio etc etc etc... Dat zijn allemaal hardwarerelated verschillen. Er zal hoogstwaarschijnlijk ook een nieuwe CPU in de N80 functioneren. Een ARM 11 @ 333 mhz ofzo en ook een groter RAM enzo... Ik zou het eens moeten opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Oh great joy! Ik heb antwoord gekregen op mijn obscure vraag!
Geachte Heer,

Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

De N91 zal ook het EAP-TTLS protocol ondersteunen voor WLAN, dus normaal gezien zal er geen
enkel probleem zijn om dit telefoontoestel te koppelen aan de WLAN van die universiteiten.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Nokia Helpline
:) :)

(Toen was ik nog aan het kijken naar de N91)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist met nokia contact gehad en vroeg gelijk effe naar de verwachte levering van de n80. Voor voorlopig staat het op eind maart.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Oeh, nog 2 maanden wachten. Ik hou de telcowinkels nauwlettend in de gaten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:14:
Oeh, nog 2 maanden wachten. Ik hou de telcowinkels nauwlettend in de gaten :-)
werk zelf in 1-tje ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das altijd handig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Goede zaak, sein ons maar in tegen die tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

He mensen, ik wacht ook op de N80, zoals de meeste van jullie hier :)

De specs zien er geweldig uit en ik ben helemaal enthousiast. Volg dan ook meerdere fora, zowel hier als die van mobile-review forum. Iedereen enthousiast. Op internet wel wat foto's te vinden die geschoten zijn met prototype N80. Zien er vaak akelig uit. Sommige zelfs zo erg, dat mijn vorige K700 betere maakt. Nu heb ik de W800, gebruik zijn mp3 mogelijkheden veel en zijn camera. Die 2 dingen zijn allerbelangrijkst. Mp3 heeft de N80 ook goed, that i know, maar die camera ben ik niet over uit. Zit een 3MP camera in, maar zonder AF (al zit er wel een schuif op voor marco stand). Die lens is dus stuk minder. Ik wil heel graag jullie opinie weten: Zou de camera van de N80 minder zijn dan de W800 die ik nu heb? AF lijkt me zo belangrijk voor scherpe foto's :S.

Super bedankt en hoop op goeie replys die me gerust kunnen stellen cq mij overtuigen geen overstap te maken als ik de camera zo belangrijk vind.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:15:
De N90 heeft maarliefst 20x digital zoom _/-\o_ _/-\o_
Ik vind 'm raar uitzien, en loodzwaar met z'n 173 gram.

Hulde voor de kwaliteit van de foto's
Digitale zoom maakt geen donder uit het gaat om de optische zoom waar je kwaliteit beter van word....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Sorry voor de late reactie maar die speler ziet er niet veel anders uit dan de N70. Oke hij is anders maar ik hekel me aan het gebruik er van. Hij werkt niet lekker in gebruik... en aan die screenshots kan ik niet zien of dat zo is op de N80 maar als dezelfde filosofie kiezen voor de N80 dan is het triest!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nomad85 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:36:
He mensen, ik wacht ook op de N80, zoals de meeste van jullie hier :)

De specs zien er geweldig uit en ik ben helemaal enthousiast. Volg dan ook meerdere fora, zowel hier als die van mobile-review forum. Iedereen enthousiast. Op internet wel wat foto's te vinden die geschoten zijn met prototype N80. Zien er vaak akelig uit. Sommige zelfs zo erg, dat mijn vorige K700 betere maakt. Nu heb ik de W800, gebruik zijn mp3 mogelijkheden veel en zijn camera. Die 2 dingen zijn allerbelangrijkst. Mp3 heeft de N80 ook goed, that i know, maar die camera ben ik niet over uit. Zit een 3MP camera in, maar zonder AF (al zit er wel een schuif op voor marco stand). Die lens is dus stuk minder. Ik wil heel graag jullie opinie weten: Zou de camera van de N80 minder zijn dan de W800 die ik nu heb? AF lijkt me zo belangrijk voor scherpe foto's :S.

Super bedankt en hoop op goeie replys die me gerust kunnen stellen cq mij overtuigen geen overstap te maken als ik de camera zo belangrijk vind.
SE heeft een iets betere camera kwaliteit, dat is algemeen geweten. Dat komt door het feit dat sony ook een digitale camera producent is. Heel logisch dus. Ik wil wel nog even wachten met conclusies te maken over de N80! Zolang de telefoon niet gereleased is vind ik het voorbarig te zeggen dat de fotos slecht zijn van kwaliteit. Toch even vermelden dat je van de N80 nog geen digitale camera kwaliteit moet verwachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:17:
Sorry voor de late reactie maar die speler ziet er niet veel anders uit dan de N70. Oke hij is anders maar ik hekel me aan het gebruik er van. Hij werkt niet lekker in gebruik... en aan die screenshots kan ik niet zien of dat zo is op de N80 maar als dezelfde filosofie kiezen voor de N80 dan is het triest!
Wat bedoel je daar precies mee? De N80 heeft een andere musicplayer dan de N70 oa met equalizer, meer weet ik er ook niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Precies.. ik kan me nog herinneren dat de eerste foto's gemaakt met een N90 er ongeveer net zo slecht uitzagen als de foto's van de N80 nu. Dus maak je nog geen zorgen, ik denk echt wel dat dat goed gaat komen. Daarnaast, heb je gezien hoeveel je kan instellen zeg!!!

http://www.planete-nokia....index.php?showtopic=23611

Even naar beneden scrollen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:11:
Precies.. ik kan me nog herinneren dat de eerste foto's gemaakt met een N90 er ongeveer net zo slecht uitzagen als de foto's van de N80 nu. Dus maak je nog geen zorgen, ik denk echt wel dat dat goed gaat komen. Daarnaast, heb je gezien hoeveel je kan instellen zeg!!!

http://www.planete-nokia....index.php?showtopic=23611

Even naar beneden scrollen. ;)
Helemaal correct! Je mag nooit afgaan op fotos genomen met testmodellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:32:
[...]

Helemaal correct! Je mag nooit afgaan op fotos genomen met testmodellen!
Mooie review, geweldig om te zien hoe compact de N80 is in vergelijking tot de N70 (die ook al mooi compact is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:05:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? De N80 heeft een andere musicplayer dan de N70 oa met equalizer, meer weet ik er ook niet over...
Het gebruik van de muziekspeler.... ik weet niet hoe die is inderdaad.... maar als ze dezelfde gedachte hebben gebruikt voor de N80 dan voorzie ik weinig goeds en kan je beter voor een dedicated muziek device zoals een N91 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dank jullie wel wat betreft de geruststellingen over de camera van de N80. Als hij over een paar maand uit is. pak ik de reviews er wel weer bij. We zullen het lezen, het is een bekende telefoon dus zal behoorlijk veel reviews van komen gok ik zo. Iig bedankt voor jullie reacties. Ik verwacht zelf dat de camera inderdaad minder zal zijn. Zoals sommige van jullie al aangaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht van een camera in een mobiele telefoon nooit te veel wonderen. Ook al komt in de volgende generatie een 4mp camera, het is een blijft een telefoon. Het is leuk dat het er in zit en om zo snel ff wat plaatjes te schieten, maar ook niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Dat valt te betwijfelen, de Nokia N92 komt al met een optische zoom dus ik denk dat we over 2, 3 generaties verder praten we het hebben over heuze digitale camera's ingebouwd in je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

de N80 is toch wel mijn favoriet op het moment, erg mooi!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:17:
[...]

Het gebruik van de muziekspeler.... ik weet niet hoe die is inderdaad.... maar als ze dezelfde gedachte hebben gebruikt voor de N80 dan voorzie ik weinig goeds en kan je beter voor een dedicated muziek device zoals een N91 gaan.
Muziekplayer in N91 zal hoogstwaarschijnlijk juist dezelfde zijn! Het enige verschil zal hem in hardware zitten denk ik. De klank van de N91zal daardoor waarschijnlijk iets beter zijn. Schiet me niet dood als ik verkeerd ben maar ik heb een sterk vermoeden dat het zo zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:12:
Dat valt te betwijfelen, de Nokia N92 komt al met een optische zoom dus ik denk dat we over 2, 3 generaties verder praten we het hebben over heuze digitale camera's ingebouwd in je telefoon.
Ik denk er net hetzelfde over. Op dit moment is de kwaliteit van de camera's in gsms nog niet super maar binnen twee jaar zal daar zeker al verandering in gekomen zijn...

Er bestaan zelfs een aantal onbekende prototypes van samsung met optische zoom en 5MP camera. Het zijn meer camera's dan dat het gsm's zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:00:
[...]

Muziekplayer in N91 zal hoogstwaarschijnlijk juist dezelfde zijn! Het enige verschil zal hem in hardware zitten denk ik. De klank van de N91zal daardoor waarschijnlijk iets beter zijn. Schiet me niet dood als ik verkeerd ben maar ik heb een sterk vermoeden dat het zo zal zijn!
Jah maar aan de N91 kan je nog aan de knoppen als je de telefoon qua telefoon aan het gebruiken bent, door de externe toetsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een ouderwetse telefoon en ben me nu aan het oriënteren voor een toppertje.
Overwoog een qtek maar ik vind de gesprekskwaliteit toch wel het belangrijkste van een telefoon en dan komt de N80 al gauw in beeld.

Heb wel wat vragen, ook gewoon om fouten uit te sluiten.

Het ding ondersteund WCDMA 1900 or 2100 MHz,
die laatste "2100 MHz" maakt het een UMTS toestel?
Kan op de Nokia site niet vinden dat het een UTMS toestel is alleen WCDMA 2100 MHz maar dat schijnt dus UMTS te zijn :?

Ik heb een oud abbo en wil dat eigenlijk houden, de kosten buiten de bundel zijn veel lager dan het gangbare.
Probleem is dat ze geen flatfee gprs of UMTS pakket aanbieden op mijn oude abbo.
Hoe zit dat nu precies met dat GPRS / UMTS,
zit daar een apart slot voor in de telefoon?
Het lijkt erop dat de USIM de huidige SIM kaart moet vervangen.
Kun je dan telefonie van de ene provider afnemen en UMTS of GPRS van een andere zonder moeilijk te hoeven doen, een 2e SIM slot voor UMTS dus?
Iemand die me daar wat duidelijkheid in kan verschaffen?

OK, volgens de KPN is dus een USIM benodigd.
En aangezien mijn oude SIM kaartje nog uit het pre data tijdperk stamt...
Ik vraag me zelfs af of ik met m'n huidige kaartje zelfs gprs zou kunnen gebruiken, destijds was dat er nog helemaal niet dacht ik :o
Wilde eigenlijk liefst een UMTS GSM die ik dan ook voor de laptop verbinding kon gebruiken maar naar wat ik ervan begrijp zal dat toch eerder een laptop UTMS kaartje worden met hooguit gprs op de gsm.
Was toch eigenlijk niet de bedoeling :'(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Ik denk wel dat je telefoon gewoon zal functioneren, maar dat je de UMTS functie niet zal kunnen gebruiken. Als je dit echt wilt zul je een nieuwe USIM kaar moeten aanschaffen. Zelf heb ik nu een Motorola V980 met UMTS, maar ik gebruik het eigenlijk nooit omdat:
1. Nog bijna niemand heeft een UMTS toestel.
2. Het kost veel meer dan gewoon bellen, en je schiet er eigenlijk niet veel mee op.

Als je een nieuw toestel koopt ben je denk ik zo'n 500, 600 euro kwijt aan de telefoon zelf, maar als je een nieuw abbonement afsluit krijg je de telefoon gratis, en dan word het sommetje: 24×22,50= €540,-. Hiermee heb je dus én een nieuw toestel én je hebt een UMTS mogelijkheid én je heb een aantal gratis belminuten die bij je abbonement inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goesiman schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:53:
Ik denk wel dat je telefoon gewoon zal functioneren, maar dat je de UMTS functie niet zal kunnen gebruiken. Als je dit echt wilt zul je een nieuwe USIM kaar moeten aanschaffen. Zelf heb ik nu een Motorola V980 met UMTS, maar ik gebruik het eigenlijk nooit omdat:
1. Nog bijna niemand heeft een UMTS toestel.
2. Het kost veel meer dan gewoon bellen, en je schiet er eigenlijk niet veel mee op.

Als je een nieuw toestel koopt ben je denk ik zo'n 500, 600 euro kwijt aan de telefoon zelf, maar als je een nieuw abbonement afsluit krijg je de telefoon gratis, en dan word het sommetje: 24×22,50= €540,-. Hiermee heb je dus én een nieuw toestel én je hebt een UMTS mogelijkheid én je heb een aantal gratis belminuten die bij je abbonement inzitten.
én je hebt dan ook wel een simlocked phone... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Tja, je moet er wat voor over hebben. Je kunt de locks er ook (illegaal) van af halen, maar daar mag geloof ik niks over gezegd worden op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Vind dit toch niet heel erg slecht foto's om eerlijk te zijn.
http://www.handygemein.de/ttfiles/nokia/n80/camshots/

En kom op, foto's maken met een telefoon, het blijft een leuk extra-tje. Wil je echt mooie foto's zal je voor dit moment toch echt gebonden zijn aan een echt fototoestel. Daar kan nog geen telefoon tegen op imo.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Goesiman schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:33:
Tja, je moet er wat voor over hebben. Je kunt de locks er ook (illegaal) van af halen, maar daar mag geloof ik niks over gezegd worden op dit forum.
Legaal kost het bij T-mobile een 10,- !

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 05:18:
Vind dit toch niet heel erg slecht foto's om eerlijk te zijn.
http://www.handygemein.de/ttfiles/nokia/n80/camshots/

En kom op, foto's maken met een telefoon, het blijft een leuk extra-tje. Wil je echt mooie foto's zal je voor dit moment toch echt gebonden zijn aan een echt fototoestel. Daar kan nog geen telefoon tegen op imo.
De foto's vallen idd goed mee. Ik heb er ook al enkele zien staan die deftig waren... het leek wel nog om foto's te gaan die met een prototype genomen waren dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Moet zeggen dat de N80 echt een mooi toestelletje is. Enige grote nadeel wat ik er nu aan kan ontdekken is de batterij. Slechts 1 dag standby bij normaal gebruik. Ben je erg zuinig 2 dagen.

Verder ziet die er erg goed uit. Gelukkig duurt het nog paar maandjes voordat mn abo verlengd moet worden, dus ben benieuwd. Heb hem al op aantal plekken te koop zien staan op internet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:34:
Heb hem al op aantal plekken te koop zien staan op internet.....
knap als hij nog niet uit is...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Moet zeggen dat de N80 echt een mooi toestelletje is. Enige grote nadeel wat ik er nu aan kan ontdekken is de batterij. Slechts 1 dag standby bij normaal gebruik. Ben je erg zuinig 2 dagen.

Verder ziet die er erg goed uit. Gelukkig duurt het nog paar maandjes voordat mn abo verlengd moet worden, dus ben benieuwd. Heb hem al op aantal plekken te koop zien staan op internet.....
Inderdaag knap terwijl hij nog niet uit is. Geef eens wat links dan, en kom niet met een of andere oplichter van marktplaats.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop nu eens met janken over die batterij! Eerst en vooral is het overdreven wat je zegt. En ten tweede: Je bent nooit langer dan 24 uur wakker en ik veronderstel dat je tijdens je slaap je gsm wel eventjes kan missen dus dan kun je hem toch wel opladen. Ik snap het probleem niet...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is een batterijduur van 1 dag geen probleem, 's avonds plug je hem er in, 'sochtends haal je m er uit? En een USB lader is geen probleem om mee te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:53:
Voor mij is een batterijduur van 1 dag geen probleem, 's avonds plug je hem er in, 'sochtends haal je m er uit? En een USB lader is geen probleem om mee te nemen..
Valt volgens mij ook wel mee. Voor mijn N90 stond ook in de specs batterijduur 24 uur maar met mijn (zeer intensieve) gebruik doe ik er meestal wel 3 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:33:
[...]

Stop nu eens met janken over die batterij! Eerst en vooral is het overdreven wat je zegt. En ten tweede: Je bent nooit langer dan 24 uur wakker en ik veronderstel dat je tijdens je slaap je gsm wel eventjes kan missen dus dan kun je hem toch wel opladen. Ik snap het probleem niet...
Reageer jij zelf alleereerst maar eens fatsoenlijk. Wanneer je het niet eens bent met iemand kun je dit ook normaal zeggen. Net zoals jij graag een toestel met Series 60 hebt, hechten anderen weer waarde aan de batterij, of uiteraard aan beiden. Niet iedereen beschikt op ieder moment over een oplader.

Overigens ben ik zelf wel benieuwd hoe de batterij het trekt met WiFi geactiveerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 02-02-2006 19:43 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mijn vriendelijke vriend, geloof maar wel dat die batterij echt maar 1 dag meegaat.. ik durf dit te zeggen omdat ik een Nokia 8800 heb die het soms zelfs voor elkaar krijgt om niet eens een dag vol te houden.. en dit kan knap irritant zijn. in nederland valt het opzich wel mee, maar in het buitenland op vakantie kan dit problemen bezorgen, en stel je eens voor wanneer je bij een vriendin blijft slapen na een avondje stappen, dan heb je gegarandeerd geen telefoon ter beschikking de volgende dag. en ik geloof dus best dat een telefoon met de functies van de N80 het inderdaad niet erg lang volhoudt.

Trouwens, de hele slechte batterij is voor mij de reden dat de 8800 binnenkort weg gaat.. maar eerst wachten op een telefoon met betere functies en een nog mooiere vormgeving..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goesiman
Als ze dit probleem met de 8800 hebben ondervonden, waarom boren ze zichzelf dan weer in hetzelfde gat met de N80? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
[...]

Ten eerste heb ik dit niet zelf bedacht maar uit een review van mobile-review.com. In mijn ogen toch wel een gerenomeerde review site van telefoons.
Ten tweede, bij mij staat de telefoon wel vaak 24 uur per dag aan, aangezien ik geen ´vaste´ telefoonaansluiting heb.

Voor de mensen waar ik deze phone al te koop heb gezien. Ja daar is ie weer, ebay. Kan je zeggen dat het oplichters zijn. Maar waren aanbieders die complete ebay-winkels hadden, rond de 99% positieve reacties. Kortom lijkt me redelijk betrouwbaar. Wel in amerika trouwens. Niet dat ik hem daar nu ga bestellen hoor. Maar viel me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Wachten duurt lang..... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ja wachten duurd erg lang, zeker omdat we niet eens weten tot wanneer we moeten wachten. ging vandaag eens vragen bij winkels (ik weet dat het niet altijd experts zijn :P) maar ik vroeg hun mening of de camera van de N80 wat kon zijn. Ze vonden allemaal dat het niet tegen een k750 camera op kan, simpel omdat de lens niet beweegbaar is (AF). Op gsmarena kun je een leuke test lezen tussen de W800i en de N90 (dè cameratelefoon van nokia), waar de w800i won. Ik vind de camera erg belangrijk (heb nu eeen W800i) en zal waarschijnlijk daarop achteruit gaan met de koop van een N80. Vind ik wel heel erg jammer.
Toch koop ik de N80 denk ik wel, het wordt tijd om een digicam te kopen ondertussen. Toch blijft het vreemd dat nokia hierin zo veel achterloopt, want de N90 is toch best wel groot (genoeg ruimte voor techniek) en nog niet zulke goede foto's. De N80 komt een jaar later uit, nog steeds een slechtere camera dan SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Heb nu een P900 maar ik vind hem te groot. Ik heb de klep er al af gelaten maar dan nog... Heb er nu meer dan twee jaar mee gedaan en ik vind tijd dat er een nieuwe komt >:)

Ook dat je alles via het touchscreen moet doen (als je klep eraf hebt) is me vies tegen gevallen.
De telefoon opnemen is wel te doen maar een nummer of een contactpersoon kiezen wordt al een stuk moeilijker.

De N80 ziet er erg goed uit en wifi vind ik erg belangrijk. De camera vind ik minder interessant. Die gebruik ik bijna niet. Heb ik een digicam voor. Hoop toch wel dat het niet nog een half jaar duurt, maar goed dezelfde ervaring heb ik ook gehad met de P900, maar die kwam toch nog redelijk op tijd.
Ik zal het wel zien. Ik wacht rustig verder af en als het te lang duurt kan ik nog altijd tijdelijk een K750i aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Uiteindelijk toch maar voor de N70 gegaan hier. Fijn ding, maar ook ik loop ik tegen battery life op (vooral als je het camera klepje open laat staan.. *doh).

Waar ik nog meer tegen aan loop is de carkit.
De ck-7w is de 1e keuze om mijn oude cark-91 te vervangen, en een brodit houder voor de N70 is ook wel te vinden. Maar mijn vraag is of de afx-15s antenne coupler met een beetje tweaken passend te maken is op een N70?

Of, als er hier mensen zijn met inside nokia info, komt er nog een houder+coupler uit?

[ Voor 3% gewijzigd door teacher op 07-02-2006 22:08 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.