Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 54 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:28:
[...]Die revolution wordt als ik dat plaatje mag geloven de lelijkste nintendo console ooit. Ze nemen dat "3 dvd hoesjes op elkaar gestapeld" wel erg letterlijk. Het is echt gewoon een rechthoekig blok! Stijlvol? Ik vind het niet echt. Ook niet vrolijk of speels zoals andere nintendo apparaten. Wat mij betreft erg teleurstellend.
Toch wel leuk dat de "lelijkste nintendo console ooit" nog steeds mooier is dan de PS3 en de X360 :)
Ik geef toe dat het niet echt in de stijl van Nintendo is, maar over het algemeen vind ik hem er wel mooi uitzien.

Waar komt het gerucht eigenlijk vandaan dat hij maar 2-3 keer sterker dan de GC zal worden?

Nou ja, we zullen het hopelijk allemaal vanavond wel merken wat er wel en niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geen gerucht, dat heeft Nintendo zelf gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hadden we al gezien hoor ;)
Ik vind hem zelf wel netjes maar goed, smaken verschillen. Ik hoop gewoon dat de Rev. niet zo zwak is als het nu lijkt te zijn..een verschil tussen tussen PS3, 360 en Rev. is niet erg (het gaat immers om de games) maar als ze 2x zo krachtig zijn als de Rev. dan is er toch echt wel een probleem... De PS2 was misschien 20% minder krachtig (ja dit gok ik) en daar vond ik het verschil tussen PS2 en GC/XB al vrij pittig...

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 17-05-2005 12:39 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:47:
ghz-en zeggen niet alles maar ze gebruiken alletwee een PPC ...waarschijnlijk heeft de 360 gewoon 3x zoveel cores dan de Rev...

en ja de 360 is mits goed gebruikt 9.6ghz ;) 3 cores van 3.2ghz.
3 cores van 3.2GHz zullen nooit zo snel worden als één core van 9.6GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maar wel 90-99% daarvan. Developers zullen in dit geval van grond af aan de games baseren op 3 cores / 3(of meer?) threads en dan is de winst dus echt wel x3. Dual CPU systemen leveren ook gewoon 90+% winst op software met meerdere cpu ondersteuning. Geloof me 3 cores = 3x zo snel.

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 17-05-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:55:
Maar wel 90-99% daarvan. Developers zullen in dit geval van grond af aan de games baseren op 3 cores / 3(of meer?) threads en dan is de winst dus echt wel x3. Dual CPU systemen leveren ook gewoon 90+% winst op software met meerdere cpu ondersteuning. Geloof me 3 cores = 3x zo snel.
In principe kun je idd met 3+ threads een heel eind komen, toch zul je altijd nog hebben dat niet alle cores altijd voor 100% belast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:55:
Niet als games geport zullen worden tussen verschillende consoles, want dan kost het teveel tijd om een spel specifiek in orde te maken voor de verschillende consoles. Je krijgt pas echt snelheid als games specifiek voor een console worden gemaakt. Bij games die alleen geport worden zal het spel voor de zwakste console gemaakt moeten worden en dan heb je bij de krachtigere systemen dus een kwalitatief slechtere game (zwart/wit gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Onduidelijk foto van de Revolution, maar toch vind ik hem tot nu toe mooier dan de PS3 en de Xbox 360. Best wel grappig, iedereen is zwaar teleurgesteld in het design van de next-gen consoles. :D 't Gaat er deze keer meer om welke het minst lelijk is. Voor mij is dat dus de Revolution als ik deze foto zo zie.

Ik heb dus alleen dat screenshot van Zelda gezien en die is wel erg lelijk. Het character zelf valt nog mee (ook niet echt mooi), maar de omgeving is gewoon net zoals mooi als wat de consoles nu al konden. Simpele textures en nog simpelere vormgeving van die grot. (Excusez moi als dit een screenshot van de Gamecube was.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vaak bouwen ze hem voor het beste systeem en krijgt de langzamere gewoon een crap-port :) Naja het is wel zo dat het moeilijk wordt games te porten ja, alhoewel daar op zich (minder efficiente) standaardoplossingen voor zijn waardoor er wel gebruik gemaakt wordt van de 3 cores..in zulke gevallen is de performancewinst alleen pittig laag ja...
In principe kun je idd met 3+ threads een heel eind komen, toch zul je altijd nog hebben dat niet alle cores altijd voor 100% belast zijn.
Zeler niet bij de eerste generatie games nee. De PS3 is denk ik van de 3 consoles het meest indrukwekkend qua power.

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 17-05-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
CorteX schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:08:
Onduidelijk foto van de Revolution, maar toch vind ik hem tot nu toe mooier dan de PS3 en de Xbox 360. Best wel grappig, iedereen is zwaar teleurgesteld in het design van de next-gen consoles. :D 't Gaat er deze keer meer om welke het minst lelijk is. Voor mij is dat dus de Revolution als ik deze foto zo zie.

Ik heb dus alleen dat screenshot van Zelda gezien en die is wel erg lelijk. Het character zelf valt nog mee (ook niet echt mooi), maar de omgeving is gewoon net zoals mooi als wat de consoles nu al konden. Simpele textures en nog simpelere vormgeving van die grot. (Excusez moi als dit een screenshot van de Gamecube was.)
Zelda: the twilight princess is voor de cube :>

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:05:
Eh als een developer het wil kan hij daar voor kiezen hoor..denk alleen dat het tot nu toe absoluut niet haalbaar was.
In software bedoel je ?
Er is nog geen console met een raytracing GPU, er werd op de CeBIT een prototype raytracing GPU gedemonstreerd, dit was een op 90 Mhz draaiende FPGA, deze kon 187 Miljoen poly's renderen op ongeveer 5 fps.
Please note that compared to the complexity of the prototype, Nvidia's GeForce 5900FX has 50-times more floating point power and on average more than 100-times more memory bandwidth than required by the prototype (requirements depend on the scene). This allows for estimations about the performance of a SaarCOR system build with the technology of today's graphics cards.
edit: Misschien dat dit te doen is op de Cell chip van Sony, raytracing is namelijk erg geschikt om parallel te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Aaargh! op 17-05-2005 13:20 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
_Supreme schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:13:
Zelda: the twilight princess is voor de cube :>
Hahaha. :D Dat dacht ik dus al... Nou ja, ik zei het ook al in die laatste zin. Ik ben er ook voor om voor alle consoles even een apart topic te openen met zoveel nieuwe games.

[ Voor 18% gewijzigd door CorteX op 17-05-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
CorteX schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:14:
[...]

Hahaha. :D Dat dacht ik dus al... Nou ja, ik zei het ook al in die laatste zin. Ik ben er ook voor om voor alle consoles even een apart topic te openen met zoveel nieuwe games.
ja dat klopt ook.
wij willen een apart revolution topic voor vanavond!

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54
_Supreme schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:16:
[...]

ja dat klopt ook.
wij willen een apart revolution topic voor vanavond!
Dat hoeft niet, daar is dit topic al voor. Er is in overleg met andere bezoekers besloten om één enkel topic voor zowel de Revolution als de GameCube te houden, vooral omdat de Revolution backwards compatible is. Zoveel spellen zullen er niet meer op de GameCube uit komen, dus wordt dit topic in leven gehouden dankzij de Revolution. De startpost van dit topic zal dan ook aangepast worden aan de Revolution.

Ik denk dat trouwens dat het wel meevalt met de kracht van de Revolution. De PS2 zou ook 10 keer zo snel als de GameCube zijn, maar toch ziet RE4 op de PS2 er enorm lelijk uit vergeleken met de GameCube versie. Als ik dan zie dat een GameCube titel redelijk kan meekomen met de launchtitels voor de Xbox 360, dan verwacht ik dat het verschil tussen de next-gen consoles eigenlijk minimaal is, Nintendo laat zich altijd conservatief uit over de prestaties van hun consoles.

Het ontwerp van de Revolution is eigenlijk best mooi. _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2005 13:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Even een aparte post ipv een edit:

Ik heb dat plaatje van de Revolution nu uitvergroot en ik denk dat er een soort van klepje op zit:
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/GOT/revolutiontheorie.jpg

Ik zal even aangeven wat ik denk dat alles op dit plaatje is(sommige dingen zullen vanzelfsprekend zijn)
  1. De DVD-drive(dit klopt met de grootte van de DVD op het plaatje)
  2. Een vreemd klepje(zoals je op de NES hebt bij het cartridge slot)
  3. Reset en eject knoppen
  4. Power knop
Nu vraag ik me af waar dat klepje voor dient. Zitten daar de memory card slots en eventuele controller-aansluitingen achter, is dit een soort van Game Boy Player achtig iets of is het iets compleet anders?

EDIT: Die filmpjes op de E3 site van Nintendo zijn echt lachen! In één van die filmpjes heeft een vrouw het over een launch-party op dinsdag en in een andere zegt Reggie "Don't make me do it, I'll take your name". Om die filmpjes te zien moet je op "Drooling is good" klikken(leuke parodie op de DS-slogan). ;)

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2005 14:51 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
of heb je daar de lade zitten voor de gamecube spellen?

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
of er zitten poorten achter waar je eventueel toch een controller of een andere accecoire in kan duwen.
memorycard?

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Inderdaad, ik heb geen zin om alleen de spelletjes die Nintendo aanbied om te downloaden te kunnen spelen (ik neem aan dat niet de hele GC gamelibrary aangeboden word). Een 2e extra slot voor GC discs zou dus een goede oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Whut?! schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:44:
Inderdaad, ik heb geen zin om alleen de spelletjes die Nintendo aanbied om te downloaden te kunnen spelen (ik neem aan dat niet de hele GC gamelibrary aangeboden word). Een 2e extra slot voor GC discs zou dus een goede oplossing zijn.
Ik denk dat je GameCube schijven gewoon in hetzelfde slot kan stoppen als DVD-schijven. Slot-based drives blijken gewoon kleinere schijven aan te kunnen, dus een tweede drive voor GC schijven is volledig overbodig en zou een redelijk domme ontwerpkeuze zijn. De Panasonic Q kan ook met één enkele drive GameCube spellen en DVD's aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Mja, maar die heeft niet zo'n slot-in hoe dat ook heet, maar gewoon een lager stukje in het plastic waar precies een 8cm discje in past...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:38:
Hadden we al gezien hoor ;)
Ik vind hem zelf wel netjes maar goed, smaken verschillen. Ik hoop gewoon dat de Rev. niet zo zwak is als het nu lijkt te zijn..een verschil tussen tussen PS3, 360 en Rev. is niet erg (het gaat immers om de games) maar als ze 2x zo krachtig zijn als de Rev. dan is er toch echt wel een probleem... De PS2 was misschien 20% minder krachtig (ja dit gok ik) en daar vond ik het verschil tussen PS2 en GC/XB al vrij pittig...
MS en Sony overdrijven gewoon heel erg met hoeveel keer sneller hun nieuwe console is. De ps2 zou volgens sony ook toy story gfx produceren ingame en we weten allemaal dat dat nou niet bepaald waar is :)

Nintendo krijg iig dezelfde (of snellere) gpu dan de xbox en ook de proc komt van IBM (had ergens gelezen zelfs met wat cell achtige dingen erin) dus ik denk dat we niet bang hoeven te zijn dat de revo tragen word dan de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:05:
Mja, maar die heeft niet zo'n slot-in hoe dat ook heet, maar gewoon een lager stukje in het plastic waar precies een 8cm discje in past...
Maar dan zou je in de Revolution twee loopwerken moeten hebben voor optische schijven en dat neemt erg veel ruimte in beslag, dan zou er bijna geen ruimte meer zijn voor de rest van de spelcomputer.

EDIT: Ik herinner me dat ATI een tijdje terug zei dat de GPU's van de X360 en de Rev ongeveer hetzelfde zouden worden op het gebied van prestaties.

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik had toch het gevoel dat Nintendo weliswaar dezelfde core had als de 360 maar dan 1 ipv 3 stuks :) We zien wel, sowieso zitten ze alledrie bij IBM.

De Rev. kopen doe ik toch hoor..alleen afhankelijk van de ontwikkelingen koop ik misschien nog eens een PS3 erbij, met name voor GT (5?) en Final Fantasy...komt FF ook op de Rev. dan komt er geen PS3..alleen voor GT5 lijkt me overdreven :D

Ik wil nu gewoon specs zien van alle consoles, echte waardes (dus poly's na texturing, lighting etc) en geen theoretische meuk zoals MS en sony uitspuwen :)

[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 17-05-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zie je wel, het is een klepje:
Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=1897381&type=lg

Ik zag bovendien op IGN een foto van een hokje op de E3 dat "Club Revolution" heette. Zou dat zijn wat ik denk dat het is?

EDIT: Meer foto's.

EDIT2: Dezelde foto's in een nog hogere resolutie!

[ Voor 46% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi hoor die revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
zag bij insider ook nog een plaatje van misschien de controller/joystick

Afbeeldingslocatie: http://www.ownage.nl/images/content/18375.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
El Gravedigger schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:15:
zag bij insider ook nog een plaatje van misschien de controller/joystick

[afbeelding]
Dat logo dat erbij staat wijkt nogal af van het logo op de console zelf, ik denk dat het nep is. Bovendien moet de controller backwards compatible zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:23:
Ik had toch het gevoel dat Nintendo weliswaar dezelfde core had als de 360 maar dan 1 ipv 3 stuks :) We zien wel, sowieso zitten ze alledrie bij IBM.

De Rev. kopen doe ik toch hoor..alleen afhankelijk van de ontwikkelingen koop ik misschien nog eens een PS3 erbij, met name voor GT (5?) en Final Fantasy...komt FF ook op de Rev. dan komt er geen PS3..alleen voor GT5 lijkt me overdreven :D

Ik wil nu gewoon specs zien van alle consoles, echte waardes (dus poly's na texturing, lighting etc) en geen theoretische meuk zoals MS en sony uitspuwen :)
Dat denk dat ik ook de PS3 en de Revolution ga halen. De PS3 en XBOX360 lijken teveel op elkaar qua games aanbod. Ze zullen denk ik heel veel van dezelfde titels binnenkrijgen, net als nu het geval is.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een HEEL kort filmpje van Devil May Cry 4 gezien .... da's de enige titel van de PS die mij echt geboeid heeft. Hmmm, om daar nu een nieuwe console voor te kopen weer? Ik heb ze nu alle 3 staan, maar had nog nooit een console gehad .... in een paar maffe buien gekocht .... resultaat .... Cube games in overvloed die ik leuk vind ..... Xbox games, mwah .... niet echt ..... allemaal PC games .... enige uitschieters zijn Ninja Gaiden en Panzer Dragoon, maar op zich nog wel een aantal goeie titels .... Crimson Sea, Otogi .... op de PS2 dus DMC 1 - 3 .... en hier en daar wat leuke titels, maar niet titels waar ik zonder kan.

Wat ik dus op de Cube ECHT mis, is een Devil May Cry / Ninja Gaiden tegenhanger. De enige reden dat ik de Xbox en PS2 dus nog niet verkocht heb ;). RPGs zijn er de laatste tijd wel weer bijgekomen, dat zit wel goed op zich. Maar ik hoop echt dat die game er gaat komen, ik las laatst vlug iets over een kruising tussen Ninja Gaiden en Zelda die in de maak was, nou, als dat zo is, is die Revolution voor mij ;).

Ik ga geen 3 console meer kopen, inderdaad, mocht ik een keer geld overhebben, PS3 met DMC4 .... maar dan echt niet kopen in de launch, en alleen als 'ie backwards compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:18:
[...]

Dat logo dat erbij staat wijkt nogal af van het logo op de console zelf, ik denk dat het nep is. Bovendien moet de controller backwards compatible zijn.
Het is ook nep, want die witte console die bij die plaatjes hoort is ook nep.

Bovendien weet ik zeker dat de controller uit 1 stuk zal bestaan, anders valt je stabiliteit toch helemaal weg! Je gebruikt toch je rechterhand om de controller stabiel te houden als je met links de controller bediend (en andersom en tegelijkertijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/revolution/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/revolution/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rooij100/images/revolution/3.jpg
Wel groot maar bij elkaar nog geen 300kb dus dat valt mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Resize je pics eens 8)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:37

N0 0B

cxb1=N#

Dat ziet er echt stylish uit. En hij is mooi klein, Ik hoop echt dat dit hem wordt maar we zullen zien wat de conference voor duidelijkheid schept :P

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
99% zekerheid dat dit 'm is hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

Weet iemand een stream je live de persconferentie kan zien van Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

OK dan :)

*kijken gaat*

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Laatst online: 03-09 12:06
Begint dat nu niet ong. die stream/onthulling ?

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Waarnaar denk je dat ik ga kijken :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de stream: enkel afbeelding "nintendo" met muziek?

edit: live natuurlijk 8)7
Wanneer is die bekendmaking dat je kunt zien op die stream?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
komt zo!
geduld mensen, de sony beelden waren 2 uur te laat.

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk achtergrond muziekje ;) maar geduld hebben dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een irc-channel beschikbaar van spielerij om de nieuwtjes te weten over nintendo?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

#gam op tweakers irc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:05:
Wel leuk achtergrond muziekje ;) maar geduld hebben dus?
Blijkbaar wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, we krijgen nu anderhalf uur muziek en dan gooien ze het gordijn omhoog voor een glimpse van de Revo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
toch elke keer weer spannend als een nummer afgelopen is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, ff mIrc zoeken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

idd spannend :)

pfft duurt wel lang hoor :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Het is zeker spannend...

btw: leuke muziek (nu Fall Out Boy)...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:48
ben nou al 4 keer naar de plee geweest. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 minuutjes nog =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEAAAHhh, nog een paar minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nog 5 minuten!!!
Kword gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of is gamespot ubertraag aan het worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor geen muziek :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssssjjjjjttt, stilte aub
edit: fuck, weeral muziek

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik ook niet :'(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Me neither :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

2 minuten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strax zie ik alleen beeld en geen geluid :/

_/-\o_ NINTENDO _/-\o_ you go girl :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steeds buffering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

any minut now......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gebeurt nog steeds nix met dat gordijn :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik heb beeld en geluid, dus wellicht missen jullie een codec oid. Overigens zijn dat wel vreemde minuten. Eerst zegt "De Stem", nog 5 minuten, dan na 7 minuten, nu nog 2 minuten. Dat is nu ook al ruim 5 min geleden... meer blaat

/me Hoedje heeft gewoon geen geduld meer ...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nogsteeds niet op dat nintendo logo klikken op die e3page van gamespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Nintendo.com duurt het nog 26 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wat is de URL voor webclient voor het Nintendo IRC channel?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Laatst online: 14:37

N0 0B

cxb1=N#

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:33:
Volgens Nintendo.com duurt het nog 26 minuten...
Dat is totdat de E3 begint maar de nintendo conference zal 1 uur eerder zijn dan de opening.

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik heb hier een stream van 341Kbit/sec. Maar geen geluid. Raar? Ook geen stem die om de zoveel minuten iets roept ofzo... alleen het Nintendologo met E3 2005 eronder... nouja. Ik wacht af. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay ze herhalen de muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:39:
Ik heb hier een stream van 341Kbit/sec. Maar geen geluid. Raar? Ook geen stem die om de zoveel minuten iets roept ofzo... alleen het Nintendologo met E3 2005 eronder... nouja. Ik wacht af. :)
welke url is dat? Ik heb nogal wat problemen nl.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Kan hier toch niets volgen dus dan maar vast mijn mening over wat er al wel 'bekend' is.

Ik vind de nieuwe controllers (als ze dus echt zijn) wel gewaagd. Zal enorm wennen worden maar ik kan me er een enorme vrijheid bij voorstellen (zijn immers ook draadloos). Erg benieuwd.

Aangezien de hij 'maar' 2 to 3 sterker wordt dan de GC verwacht ik ook wederom een zacht prijskaartje. Wellicht dat Sony en MS zich nu zodanig anders voelen dat ze niet meteen hun prijzen omlaag gooien. Op die manier wordt de Revo wel interessanter voor de mainstream.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel het voor mijzelf geen drol uitmaakt hoe krachtig de revolution is .... ben ik toch bang dat dit ze de das om gaat doen. Ik ben toch benieuwd wat ze laten zien, en gameplay is VEEL belangrijker, ben ik het allemaal mee eens.

Maar we hebben het over kwaliteit tegen kwantiteit.

De massa is dom, echt dom, kopen alleen wat ze horen dat beter is. Echte gamefans gaan voor games, en dan kiezen ze gewoon de gamesmaak uit voor hun console. We hebben het echte over massa verkoop tegenover verkoop van consoles aan liefhebbers.

Als ze dus echt niet mee willen gaan met de hardware, vrees ik dat ze hierbij een aardig mes in hun eigen rug gepropt hebben. Ze zullen er wel degelijk het maximale uitgehaald hebben, denk ik, M$ en $ony hebben nu eenmaal meer geld. Gelukkig hebben ze online mogelijkheden, dat puntje hebben ze gelukkig niet laten schieten dit keer, anders had ik ze echt heel erg dom gevonden.

Toch denk ik dat je met goeie hardware ook goeie gameplay teweeg kunt brengen ;). Als de hardware een beetje bij elkaar zat, dan ging het EINDELIJK weer om de games. Xbox en PS2 owners kunne eigenlijk alleen maar over hardware praten, check de topics maar eens, bijna geen post over games. Hier over het algemeen wel. Ik speel echt om de games, hoef geen mooie plaatjes met simpele, allerdaagse gameplay. Echter, wil niet zeggen dat ik de graphics in het geheel onbelangrijk vind, laat dat duidelijk zijn.

Of de E3 moet anders laten zien zo, maar ik denk dat de revolution er echt weer als een slak uit komt in vergelijking met de andere twee. Zoals ik al zei, mij maakt het niet uit, maar ze moeten even het grote plaatje bekijken en de wereld bestaat nu eenmaal voor het grootste deel uit massa meelopers, die moet je ook bedienen, kun je echt nog wel goeie games maken.

De prijs zal hopelijk inderdaad wel in hun voordeel komen te staan!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Misschien is het beter om naar http://irc.tweakers.net/nintendo te gaan in plaats van hier een slowchat van te maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GEEN GELUID. !@#$ Media Player. Hadden ze niet voor Quicktime kunnen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

REGGIE:
"YOU KNOW WHTAT??
Thats their problem NOT MINE!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik wacht wel ff tot het te downloaden is, word gek van het gehaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke links gebruiken jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

De link die slechts 3x genoemd is in dit topic, blader ff één paginaatje terug dan zie je hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

low kwali stream met geluid: mms://media.gccafe.com/stream/

Duurde bij ff voordat ie het deed...

[ Voor 18% gewijzigd door Speedpete op 17-05-2005 19:14 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNSaNe-oNe schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:11:
De link die slechts 3x genoemd is in dit topic, blader ff één paginaatje terug dan zie je hem ook.
Die links had ik gezien, kennelijk werkt dat niet voor mij! Vandaar mijn vraag ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Ff wat spoilers erin gooien (bron: van Nintendo.com)
Nintendo impresses with offerings that expand appeal of video games

May 17, 2005

Next Console, Game Boy Micro, Nintendo Wi-Fi Connection for DS Represent New Directions for the Industry.

Nintendo continues to lead the video game industry in innovation. No matter the hardware system, no matter the software title, Nintendo remains on the cutting edge of what’s possible. At the Electronics Entertainment Expo (E3) in Los Angeles, Nintendo demonstrates how it will open the video game experience to new audiences. Nintendo announced a variety of new initiatives, including details about its next console, the slick new Game Boy Micro, the Nintendo Wi-Fi Connection wireless service for Nintendo DS and surprising information about the new Legend of Zelda adventure.

“No company has a stronger history or a brighter future,” says Reggie Fils-Aime, Nintendo of America’s executive vice president of sales & marketing. “We want everyone to join us in that future, which is why we’re expanding our products to new audiences and investing in the concept of All-Access Gaming.”

Here are some of the Nintendo highlights that people will be talking about during E3 and beyond:

Nintendo’s next console turns the world of video games on its side: Due in 2006, the new console will be backward compatible with Nintendo GameCube. The console also will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System® (NES). Players also can buy and add new levels and characters to games made specifically for the new console. The new console has 512 megabytes of on-board flash memory. A bay for an SD memory card will let players expand the internal flash memory.

The console’s stylish look houses a single, self-loading media bay for both 12-centimeter optical discs for new games as well as Nintendo GameCube discs. It will have wireless controllers, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi capabilities. A number of Wi-Fi-enabled games will be ready at launch, and the new console will build on – and add to – Nintendo’s rich stable of star franchises. A new development architecture will accommodate both big-budget games as well as artistic, indie offerings designed to make sure that everyone from video game experts to newcomers find ways to share and enjoy the gaming experience.

Nintendo Wi-Fi Connection extends Nintendo DS’ range from your hands to the world: By the end of the year, owners of the dual-screened Nintendo DS will be playing Mario Kart DS, Animal Crossing DS and a new Tony Hawk title from Activision wirelessly with their friends worldwide. The new Nintendo Wi-Fi Connection portable, wireless video game service debuts later this year and lets players join in for no added Nintendo subscription charges. IGN Entertainment will manage the architecture and navigation of the service. DS players will connect at any Wi-Fi hub, whether in their home, at a coffee shop or elsewhere. The service will let friends join together as easily as if they were playing in the same room and instantly broadens the gaming experience to players worldwide.

With more than 60 licensee titles due this year, Nintendo also seeks to expand the idea of what constitutes a video game. New software titles like Nintendogs and Electroplankton for Nintendo DS provide unique experiences beyond traditional definitions. Nintendogs lets users choose an extremely realistic puppy and form emotional bonds with it, while Electroplankton lets users create their own ethereal or pulsing rhythms using the touch screen.

New Game Boy Micro projects a dynamic image: The best-selling system, Game Boy Advance, gets an extreme makeover for image-conscious people who like to play games. A slick, polished new look called Game Boy Micro shrinks Game Boy Advance technology into a stylish silver casing. It boasts a super-clear screen but weighs just 2.8 ounces, about the weight of 80 paper clips. A removable face plate gives owners the option to buy replacements to customize the look of their systems again and again with new colors and designs. It’s a cool new look, but not a successor to any existing product line. The Game Boy Advance line has sold more than 28 million units worldwide.

Fans howl for new Zelda game on Nintendo GameCube: The Legend of Zelda: Twilight Princess remains the most anticipated game on any console this year. Players control Link as he travels on foot, battles on horseback or roams the vast countryside – as a wolf. With lush graphics and a deep storyline, the gritty, sweeping adventure demonstrates the awesome power and versatility of Nintendo GameCube. More than 60 new titles are expected for Nintendo GameCube this year, from kid-friendly games to Mature-rated titles. Four Mario titles are set to debut at E3, including Dance Dance Revolution: Mario Mix, Mario Baseball, Super Mario Strikers and Mario Party 7.

For more news from Nintendo at E3, stay tuned to www.nintendo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Game Boy Micro

Update:

Zo dat was niet echt fantastisch te noemen.
Grootste nieuws voor mij was dat Smash Bros REV, een launch titel is en online gaat.

[ Voor 84% gewijzigd door Sur_G op 17-05-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

De collectieve teleurstelling vond ik mooi toen Miyamoto bekend maakte dat de controller voor de Revolution niet werd gepresenteerd.

De show was wel een beetje wat ik verwacht had. Helaas erg weinig over de Revolution. Wel leuk dat je alle oude Nintendo games ook kunt bestellen op het online netwerk van Nintendo straks. Maar eigenlijk kregen we niets nieuws over wat de Revolution nu zo Revolutionair maakt. Nou ja, dat laat in ieder geval een boel ruimte voor geruchten, die ik persoonlijk ook altijd erg vermakelijk vind.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nintendo's gebruikelijke stijl helaas. Vooraf is iedereen zo gehyped als wat, maar ze laten nooit wat zien. Ja, filmpjes van DS games die al uit zijn en we al tig filmpjes van hebben gezien :P (Elektroplankton, Nintendodogs).

Het enige toffe nieuws wat ze hebben gegeven is dat je games kunt downloaden op de Rev :) Ook voor collectors van het oude spul trouwens. Laat de golf aan oud Nintendo-materiaal maar komen op 2e hands sites! :P Maar iig, we weten nog niks dus. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

Smoonshine schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:49:
De collectieve teleurstelling vond ik mooi toen Miyamoto bekend maakte dat de controller voor de Revolution niet werd gepresenteerd.

De show was wel een beetje wat ik verwacht had. Helaas erg weinig over de Revolution. Wel leuk dat je alle oude Nintendo games ook kunt bestellen op het online netwerk van Nintendo straks. Maar eigenlijk kregen we niets nieuws over wat de Revolution nu zo Revolutionair maakt. Nou ja, dat laat in ieder geval een boel ruimte voor geruchten, die ik persoonlijk ook altijd erg vermakelijk vind.
Dit was imo de kans bij uitstek voor nintendo om te knallen... en afgaande op wat ik hier langs hoor komen (heb de helft van de presentatie gemist (GRFMLBL don't ask)) hebben ze allerminst een verpletterende indruk achtergelaten...

leuk dat men nu door kan gaan met geruchten maar voor veel mensen zal nu al vaststaan dat ze of een xbox 360 of een ps3 kopen en eventueel een rev erbij... maar echt... kom op zeg nintendo: SHOW DIE ZAAK GEWOON en hou op met dat geheimzinnige gedoe :|

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
En zo hoort dat eigenlijk ook als de E3 nog geeneens begonnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eerlijk gezegd was ik erg teleurgesteld. Dit was niets vergeleken met de pre-show conference van vorig jaar. Natuurlijk zegt het niets over wat er eventueel morgen aan Revolution footage en in-game previews komen maar we hebben nu gewoon NIETS gezien..erg jammer.

Ik koop die Revolution toch wel, maar dit is niet echt een beste opening voor de zogenaamde "zwevende kiezer" :)

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 17-05-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja het is maar net wat je ervan verwachte. Ik dacht eerst alleen aan specs. Jammer dat we geen beelden hebben gezien maarja kijk naar een willekeurige Xbox 360 of PS3 game en je weet wat de Revo kan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

schnumi schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:56:
maarja kijk naar een willekeurige Xbox 360 of PS3 game en je weet wat de Revo kan.
En dat weten we dus ook niet..niets is bevestigd. Hij zal heus krachtig zijn maar als hij bv. maar de helft kan van de 360 of PS3 dan zijn ze toch best wel in de aap gelogeerd. (de helft van een 360/ps3 is namelijk nog steeds krachtig te noemen)

Ik overdrijf natuurlijk maar ik wil gewoon NU weten hoe het ding performed, hoe de 3rd party support is, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik heb ook het idee dat ze bezig zijn de console te positioneren als 'ervoor erbij'...

Ik zie het idee wel zitten dat je je retro games kunt spelen. Ben erg benieuwd hoe duur dat soort content gaat worden. Neem aan dat je daar wel voor moet betalen. :P
Over het algemeen een wat telleurstellende presentatie.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:54

Tom Yam

(>'.')>

Juist en NU waren alle ogen op Nintendo gericht, en NU laat men imo te weinig zien...

morgen barst alles los en tenzij ze én Zelda én mario én pokemon én halokiller én granturismokiller etc als launchtitel hebben welke er beter uitzien dan wat we op de 360 en ps3 hebben gezien dan ben ik bang dat al het revolutionairs nog eens flink overschaduwt zou kunnen worden...

:'(

[ Voor 5% gewijzigd door Tom Yam op 17-05-2005 20:02 ]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:06
Enorm tegenvallende persconferentie, en dat was ook wel te merken aan het publiek.
Niets nieuws over de Revolution, de hele presentatie kwam goedkoop over, geen specs, kut-lineup voor de cube, niets cools voor de DS :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

NiTiN schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:54:
[...]

Dit was imo de kans bij uitstek voor nintendo om te knallen... en afgaande op wat ik hier langs hoor komen (heb de helft van de presentatie gemist (GRFMLBL don't ask)) hebben ze allerminst een verpletterende indruk achtergelaten...

leuk dat men nu door kan gaan met geruchten maar voor veel mensen zal nu al vaststaan dat ze of een xbox 360 of een ps3 kopen en eventueel een rev erbij... maar echt... kom op zeg nintendo: SHOW DIE ZAAK GEWOON en hou op met dat geheimzinnige gedoe :|
Wie weet doen ze dat nog wel tegen de tijd dat de Xbox360 uitkomt. Iedereen probeert op de E3 elkaar de loef af te steken. Als je een tijdje erna voor flinke opschudding zorgt, dan maakt dat veel meer indruk en is het ook veel verser.

Maar ja, dat zal wel ijdele hoop zijn. Ik begin een beetje bang te worden dat het geheel helemaal niet zo revolutionair gaat zijn.

Wat me trouwens opviel is dat Mario 128 niet werd gepresenteerd voor de Gamecube. Is die nu definitief doorgeschoven naar de Revo?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och die nieuwe mario maakte me wel blij, het filmpje dan. Maar voor de rest een slechte persconferentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een goed idee dat je alle oude games ook kan spelen op de Revolution. De backwards-compatibility met de GC is ook een welkome feature. Hebben ze toch nog een beetje geluisterd naar de massa (wat ze daar geloof ik weinig doen).

Het systeem lijkt mij minstens net zo cool als de concurrentie, vooral het kleinere formaat is super.

De games die ze lieten zien voor de GC vond ik eigenlijk weinig interessant en zonder verassingen. Die mario games boeien me niet meer, behalve Mario 128 dan. Dat dance geval zag er ook stom uit. Als het nou nog een beetje cool was, zoals de Konami variant, dan zou het nog een beetje leuk zijn.
En alle 3rd party developers die ze opnoemen voor de DS is weinig nieuws, want dat zit bij de GBA ook wel goed. Mooier zou zijn als ze nu eens de 3rd party support voor de Revolution in orde maken.

Ik hoopte eigenlijk op een echte verassing, zoals Mario 128, of een keer een mooi autoracespel ofzo, die er nog steeds niet is voor de GC.

Momenteel heb ik een Gamecube met 20 spellen, maar als de Revolution uitkomt kijk ik eerst even de kat uit de boom. En als het mij niet bevalt dan haal ik gewoon een PS3. Want ik begin een beetje te denken dat ze bij Nintendo niet de capaciteit hebben om mensen te verassen. Ik had vantevoren al kunnen zeggen dat ze alleen maar met 7 nieuwe Mario- en Zelda games (want daar heb ik er nu ook wel genoeg van) zouden komen. Ik wacht dus nog even af en kijk volgend jaar wel wat ze te bieden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

welke filmpje van de nieuwe mario????
Die hebben ze toch niet laten zien (mario 128)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.