Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Waarschijnlijk niet nee, er was al bekend gemaakt dat er naast Super Mario Baseball(?) nog een sportgame met Mario erin uitgebracht zou worden.Captain N schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:07:
Is Super Mario Striker niet die honkbal game met Mario in de hoofdrol?

Laat mario maar gewoon bij het normale houden, platforum game en mario party
Trouwens die mario die je ziet in het fake filmpje lijkt precies op Luigi
edit: Paper mario en Mariokart zijn wel leuk natuurlijk maar doel meer op het fiet dat ze overal mario e.d. gaan instoppen waarbij het eigenlijk niet eens past hoort

thnx maxburn
[ Voor 47% gewijzigd door Dutchie! op 14-05-2005 20:11 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Het onderwerp over Mario in sportspellen komt wel vaker terug en ik moet zeggen dat ik baseball en striker wel verwelkom. Baseball omdat ik eigenlijk wel eens een honkbal spel wil proberen en volgens mij is er niks anders te krijgen in Europa. Mario Striker zou wel geinig kunnen zijn, omdat ik eigenlijk spellen mis die je even snel kan spelen voor een snelle "fix" als het ware. Waverace64, Goldeneye (even snel een level) en ISS64 waren voor mij ideaal wat dat betreft, maar dat mis ik op de Cube. En het feit dat Waverace: BS, TimeSplitters en ISS2 niet het niveau halen van hun N64 counter-parts helpt ook niet natuurlijk.
You look like I need a drink.
Waarom zou dat zonde zijn?Aristagon schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:36:
Even terugkomend op die melding over de Revo van het gebruik van reguliere DVDs, betetent dat dan dat ze geen gebruik maken van Blu-Ray of HD-DVD? Dat zou wel weer zonde zijn als dat zo is.
Bijna alle gamecube spellen passen al op een 1,5 Gb schijfje.
En de dvd heeft 9 Gb ruimte, dat is dus 6x zoveel ruimte
Het is nog niet eens zeker of de andere formaten komen (misschien wordt het toch 1 standaard).
En het positieve aan dvd schijfjes is, dat ze nu heel goedkoop te maken zijn
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Maar vrijwel niemand heeft een HD-display thuis staan. HD-DVD en Blue-ray zullen volgens mij niet zo heel snel aanslaan hier in Europa. DVD had ook enkele jaren nodig voordat het een succes werd, ik denk dat de HD-formaten lang niet zo snel aan zullen slaan. Het zal denk ik geen argument zijn om een console te kopen(alhoewel ik zelf wel op prijs zou stellen).Captain N schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 21:17:
Als er een HD-DVD of Blue-ray speler ingebouwd zit zal dat vast de verkoopcijfers wel opkrikkenEen DVD-speler heeft iedereen inmiddels wel zo'n beetje...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Vind je?? Ik vind het totaal niks. Als ik aan twilight denk, dan denk ik aan illegale games en apps. En princess in de titel, nee dat is ook niks. MM en OoT dat zijn mooie, zelda like titels. Dat heeft gewoon iets. Maar dit totaal niet.Willybubba schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:45:
Batallion Wars? De nieuwe naam van Advance Wars?
En Twilight Princess, mooie naam.
Gelukkig heeft een titel niks te maken met de kwalteit van de game.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dat zou zonde zijn omdat dan de voordelen van dergelijke media dus niet gebruikt kunnen worden, zoals de enorme opslagruimte die ze hebben. Feit dat GameCube spellen op een 1,5GB schijf passen wil niet zoveel zeggen over Revo games. Lijkt mij voor ontwikkelaars toch wel interessant om met 30/40 GB of wat dan ook te kunnen werken tov 9.Elroy schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:45:
[...]
Waarom zou dat zonde zijn?
Bijna alle gamecube spellen passen al op een 1,5 Gb schijfje.
En de dvd heeft 9 Gb ruimte, dat is dus 6x zoveel ruimte
Plus het zou betekenen dat ik al een HD compatible-device onder mijn TV zou hebben staan.
HD-DVD heeft geen directe relatie met HD-TV hoorMetroidPrime schreef op zondag 15 mei 2005 @ 00:10:
Maar vrijwel niemand heeft een HD-display thuis staan. HD-DVD en Blue-ray zullen volgens mij niet zo heel snel aanslaan hier in Europa. DVD had ook enkele jaren nodig voordat het een succes werd, ik denk dat de HD-formaten lang niet zo snel aan zullen slaan. Het zal denk ik geen argument zijn om een console te kopen(alhoewel ik zelf wel op prijs zou stellen).
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ik vind het luist wel tof. Ik heb liever 1 goeie Mario Voetbal, dat ieder jaar die FIFA / PES games. Misschien ziet het er anders uit, maar qua gameplay zorgen ze meestal wel voor goeie dingen. Als het nu ff snel gemaakte games waren, maar dat is het niet. Er is goed over nagedacht en de gameplay klopt tot nu toe iedere keer. Mario Golf is wel een hoogstandje!!!Aap schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:25:
Om eerlijk te zijn... zit ik niet echt te wachten op een Mario honkbal game... of een Mario voetball game ... of een Mario baseball game![]()
Laat mario maar gewoon bij het normale houden, platforum game en mario partydat is wel voldoende voor mij
Trouwens die mario die je ziet in het fake filmpje lijkt precies op Luigimaar dan in de verkeerde kleuren.
HD-DVD is in het leven geroepen om High Definition filmbeelden op een schijf op te kunnen slaan, die relatie is er juist wel.Twee Dee schreef op zondag 15 mei 2005 @ 09:41:
[...]
HD-DVD heeft geen directe relatie met HD-TV hoor
Matt van IGN schijnt op het forum daar bevestigd te hebben dat er een Metroid Prime 3 komt. Hij wist alleen nog niet of het een Revolution of GameCube titel zal worden, maar we zullen het spel op de E3 te zien krijgen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ps4/switch gamer
Is al een paar dagen bekend dat de console waarschijnlijk wel, alleen de controller mogelijk niet te zien zou zijn. De uitlating waar ik denk dat je naar verwijst bevestigt wat we al min of meer wisten.NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 15 mei 2005 @ 13:14:
K las zojuist het bericht dat revolution in volle glorie op e3 getoond zal worden, is dit waar?
Ben echt benieuwt wat we er allemaal over te weten krijgen.Zelda is going to freakin' own at E3. I'm so excited for the game I can barely contain myself.
I think with all the hoopla about Revolution, PlayStation 3 and, of course, Xbox 360, people are forgetting about the games. But Zelda is going to smack people hard in the face at the show. Nintendo fans are going to be pleased.
Matt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
bronMay 12, 2005 - In a surprising twist on the next generation hardware race, a Sony representative has stated that a year 2005 release for the next generation PlayStation is a possibility. Responding to questions from Jiji news service, Sony Chief Financial Officer Takao Yuhara states, "For the year end sales season, simultaneously building up both the PlayStation Portable system in America and Europe as well as the next generation PlayStation is one option that we have."
Het zint me allemaal niks... van mij mag alles wel eind 2006 uitkomen ofzo... zolang de bedrijven (M$, SONY, Nintendo) maar kwaliteit leveren.
Hij zegt feitelijk dat of Metroid Prime 3 een Revolution launchtitel gaat worden of dat Retro een compleet nieuwe Revolution game gaat laten zien op de E3. 1 van de 2 dus.
Als we Aries mogen geloven wordt het de laatsteschnumi schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:59:
Overigens geeft Matt ook een leuke geheimpje weg.
Hij zegt feitelijk dat of Metroid Prime 3 een Revolution launchtitel gaat worden of dat Retro een compleet nieuwe Revolution game gaat laten zien op de E3. 1 van de 2 dus.
Waarschijnlijk zullen alle consoles ook pas ergens in de loop van 2006 (najaar) in Europa uitkomen. Aangezien dit soort apparatuur meestal eerst in Japan met kerstmis, dan VS in de winter/voorjaar en tot slot pas Europa uit komt.Aap schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:23:
Als ze de PS3 ookal eerder gaan uitbrengen... wat voor consoles gaan we dan krijgenalles word nu zohard gerusht dat er wel fouten in moeten gaan zitten. Word er dan nog wel goed getest ? ik bedoel, we hebben het wel over een apparaat wat (minimaal) 5jaar mee moet en als het kan nog langer natuurlijk
![]()
Het zint me allemaal niks... van mij mag alles wel eind 2006 uitkomen ofzo... zolang de bedrijven (M$, SONY, Nintendo) maar kwaliteit leveren.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Aries is een fake volgens Matt maar je weet het natuurlijk nooit.Xrenity schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:22:
[...]
Als we Aries mogen geloven wordt het de laatsteZogenaamde Halo-beater zou het zijn, waarin je kan kiezen voor welke side je speelt (soort StarCraft achtig ofzo)

Mooie trap
[ Voor 33% gewijzigd door Elroy op 15-05-2005 15:59 ]
deze?schnumi schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:53:
[...]
Aries is een fake volgens Matt maar je weet het natuurlijk nooit.Overigens bevestigde iemand anders ook het verhaal van Aries en hij zei zelfs dat hij al een kleine stukje trailer had gezien (10 sec) en dat hij echt helemaal van slag was zo vet. Hij zei ok dat je dit echt een killer kon zijn voor de Revolution en dat je het niet zo verwachten van Nintendo.
Mja Matt zei dat Aries nep was. Matt zei ook dat de revo niet Backwards comp. zou zijn. Matt weet wel meer dan hij wil zeggen
Klopt daarom hield ik ook al een slag om de arm. Matt is misschien gebonden aan NDA's van Nintendo en Aries natuurlijk niet. Maarja het is natuurlijk wel makkelijk voor zulke mensen om gewoon wat onzin neer te zetten.Xrenity schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:39:
[...]
deze?
Mja Matt zei dat Aries nep was. Matt zei ook dat de revo niet Backwards comp. zou zijn. Matt weet wel meer dan hij wil zeggenAries heeft gewoon nu een aantal voorspellingen gedaan die al uitgekomen zijn (Sqaure Enix bijvoorbeeld) en hij had het over een nieuwe Kojima game voor nintendo (Kojima gaat volgende week iets bekend maken over een nieuwe game), dus... we'll see
Altijd afwachten.
Verwijderd

Zag het linkje staan op http://games.slashdot.org...3229.shtml?tid=234&tid=10
Maar goed het heet immers niet voor niets het roddel-topic
edit: khad het zelf ook net gevonden
[ Voor 24% gewijzigd door Dutchie! op 16-05-2005 14:39 ]
Morgenavond om 18:00 uurAap schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:34:
Wie kan mij nog even vertellen hoelaat precies de E3 van nintendo begint ? want dan weet ik hoelaat ik op het IRC kanaal moet zijn
Als je een mysql error krijgt gewoon nog een paar keer proberen (tot de server smelt
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Zie ik nou Katamari Damacy in het filmpje terug?D³ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:47:
Filmpje met wat footage van 1 vd schermen in de Nintendo booth, nogal onduidelijk maar dat maakt het extra leuk
Als je een mysql error krijgt gewoon nog een paar keer proberen (tot de server smelt)
Verwijderd
Ik vond die mock-up plaatjes van het revolution-logo en de controller een stuk interessanter.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:22:
Zag het linkje staan op http://games.slashdot.org...3229.shtml?tid=234&tid=10
Maar goed het heet immers niet voor niets het roddel-topic
Okee het is ongetwijfeld nep, maar het idee van een controller die uit 2 losse delen bestaat is best aardig gevonden. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Stel dat je er Mario mee zit te spelen (ik weet helemaal niet in hoeverre dit mogelijk is, maar goed), en je kan Mario laten springen door met de controller in je linkerhand een soort spring-beweging te maken. Snel omhoog bewegen zegmaar.
Als je dat met een grote controller moest doen die je met 2 handen vast hebt, dan voelt het heel onnatuurlijk. Maar als je het met 1 hand kan doen, en met de andere hand rustig blijven sturen... dan zou het best eens kunnen werken.
Heb weliswaar maar een klein gedeelte van KD gespeeld, maar dat lijkt er niet op (stukje na Odama bedoel je neem ik aan).MetroidPrime schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:57:
Zie ik nou Katamari Damacy in het filmpje terug?
f.k.a D³
Ja, ik merkte later die koeien pas. Het zal wel een ander spel zijn.D³ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:35:
[...]
Heb weliswaar maar een klein gedeelte van KD gespeeld, maar dat lijkt er niet op (stukje na Odama bedoel je neem ik aan).
irc://irc.tweakers.net/nintendo
En ook Phusebox, ds, D³ etc wil allemaal weer zien daar! Horen we nooit wat van
Verwijderd
MetroidPrime schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:41:
[...]
Ja, ik merkte later die koeien pas. Het zal wel een ander spel zijn.
Super Mario 128 en dan kan Mario in een koe veranderen???
Oke, laat ook maar, ik zeg wel niks meer
Edit: Ik ga weg, tot zondag, en veel plezier met de E3
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 20:04 ]
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:43:
[...]
offtopic:
Edit: Ik ga weg, tot zondag, en veel plezier met de E3
Fijne vakantie, ik ga ook morgen. Zal hier niet meer zijn. Fijne E³ verder!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Morgen moet ik werken tot 20:00 uur... dat is best wel irritant eigenlijk. Zie ik alle grote onthullingen pas 2 uur later. Ik verwacht dat we maar een heel klein beetje info over de revolution zullen krijgen. En ik hoop op een onverwachte verrassing voor op de gamecube of ds. Het ziet er nu toch een beetje naar uit alsof nintendo's line-up zal bestaan uit ZELDA!!, en nog wat andere kleine spellen. Nog een tweede grote titel zou ik niet echt erg vinden.
Maar goed..we shall see.
[ Voor 69% gewijzigd door Max|Burn op 16-05-2005 21:29 ]
Ben benieuwd wat Sony vanavond zal laten zien en dan morgen Nintendo...woooo exciting times =)
[ Voor 3% gewijzigd door dialMforMike op 16-05-2005 21:36 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ja, waar is dat icon van?Captain N schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:40:
Op een of andere manier kan ik me nooit zo goed op jou posts concentreren, Aristagon...
Om even te herinneringen aan vorig jaar op te halen:
"My name is Reggie"
E3 2004 Nintendo persconferentie irc.tweakers.net chatlog
Misschien een update?
Ignorance Is Bliss

f.k.a D³
Verwijderd
Het is ook niet echt moeilijk om halo te deaten, imo...MaxBurn schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:19:
Ik ben ook pas rond 18:40 thuis ofzoVolgens mij pakt Nintendo wel heftig uit hoor... zal me niet verbazen als ze de eerste Halo-beating footage laten zien
Maar goed..we shall see.
OMG, te erg. Dat vind ik nu al niks.
* Vanitas is geen fan van voetbal games.
Ik zal ook bij de chat zijn, eerst maar es uitvogelen hoe IRC werkt, dat heb ik nog nooit gebruikt.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Begin echt super nieuwsgierig te worden
Verwijderd
Zo te zien zijn ze weer niet zuinig geweest met de speciale effecten.D³ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:13:
Dit zal Super Mario Striker wel zijn:
Ik hoop op zoveel mogelijk speciale aanvallen en andere krankzinnige toevoegingen, maar zo weinig mogelijk uitgebreide animaties en andere dingen die de actie onnodig ophouden. Dit zou echt de mariokart onder de voetbalgames moeten worden. Met uiteraard Lakitu als scheidsrechter.
Dat ene screenshot ziet er wel een beetje uit als een saai standaard vierkant grasveld. Ik hoop op veel verschillende velden met allerlei obstakels en warppipes en dergelijke. (Maargoed, het is maar 1 vage screenshot natuurlijk).
(Het kost me trouwens al mijn wilskracht om hier géén opmerking te maken over het belachelijk hoge aantal mario-spellen op deze E3)
Hoop dat ie net zo leuk wordt als Nintendo World cup, kijk dat zijn leuke sport spellenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:02:
Zo te zien zijn ze weer niet zuinig geweest met de speciale effecten.
Ik hoop op zoveel mogelijk speciale aanvallen en andere krankzinnige toevoegingen, maar zo weinig mogelijk uitgebreide animaties en andere dingen die de actie onnodig ophouden. Dit zou echt de mariokart onder de voetbalgames moeten worden. Met uiteraard Lakitu als scheidsrechter.
Dat ene screenshot ziet er wel een beetje uit als een saai standaard vierkant grasveld. Ik hoop op veel verschillende velden met allerlei obstakels en warppipes en dergelijke. (Maargoed, het is maar 1 vage screenshot natuurlijk).
f.k.a D³
Verwijderd
Weet je dat ik die nog nooit gespeeld heb?D³ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:06:
[...]
Hoop dat ie net zo leuk wordt als Nintendo World cup, kijk dat zijn leuke sport spellen
Het enige voetbalspel dat ik ken is Striker voor de SNES. Krankzinnig snel ging dat. Heerlijke hectische duels. Er was zelfs een indoor optie, waarbij de bal ook nog eens van de muur af stuiterde... daar werd je helemaal gek van.
Zoiets zou dit mario-voetbal ook moeten worden.
Wat ook leuk zou zijn is een goede commentator. Bijvoorbeeld een sarcastische Wario die alles wat je doet zit af te kraken.
Haha, ik dacht hetzelfdeD3ft0n3 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:13:
Sterrencatalogus tijdelijk niet beschikbaar.
Misschien een update?
Misschien kunnen we vanaf morgen een Revolution kopen voor 8000 sterren
[/wishful thinking]
Of anders een Revolution T-shirt dan maar... Please Nintendo??

Je kunt dus blijkbaar toch in een wolf veranderen (wie kwam ookal weer met die ingeving?).MetroidPrime schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:45:
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
[afbeelding]
En de naam... tsja... niet mijn smaak.
Ignorance Is Bliss
Da's best een vet logo.MetroidPrime schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:45:
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
[afbeelding]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
princess = zelda
twilight + princess = werewolf mode princess?
vinden jullie het ook zo kut dat wachten? ik wil die revo wel graag zien! ben zo benieuwd!
rofl @ d3's ocelot gesture
[ Voor 11% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-05-2005 01:40 ]
This is the Way.
Verwijderd
twilight is toch gewoon de avondschemering vlak voordat het echt donker wordt? Het woord opzich heeft niet zoveel met weerwolven te maken.HIValicious schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 01:39:
twilight = werewolf mode
princess = zelda
twilight + princess = werewolf mode princess?
Maar goed, de subtitel zegt bij zelda soms helemaal niks over het spel. Volgens mij zoeken ze gewoon iets dat lekker klinkt en een beetje mysterieus overkomt.
Ik zou hem ook graag zien (zeker nu het uiterlijk van zowel de xbox360 als de ps3 al onthuld is), maar ik heb echt een angstig vermoeden dat Nintendo de revolution nog niet gaat laten zien deze E3. Ze doen er zo geheimzinnig over. Volgens mij gaan ze er alleen over praten, misschien wat videobeelden van spellen. Meer niet, gok ik.vinden jullie het ook zo kut dat wachten? ik wil die revo wel graag zien! ben zo benieuwd!
Verwijderd
Mijn verwachtingen van de persconferentie:
- veel Legend of Zelda info
- veel DS info
- hardware update voor de GBA
- eindigen met Revolution filmpje (nieuwe Mario game geintroduceerd door Miyamoto himself
Nog maar 9 uur!
Verwijderd

Ok, kan iemand zich misschien herinneren dat Matt van IGNCube vorig jaar op de IGN boards een image plaatste van Link (uit de Spaceworld demo)?! Met daarbij de tekst: hot or not? very hot!
Nu opnieuw hetzelfde, maar deze keer bovenstaand plaatje! Dus we krijgen een nieuwe Metroid te zien... en aangezien 't "very hot" is, zal 't wel om de Revo versie gaan!
Mmm... waarom ziet 't plaatje er zo blurry uit?! Misschien ziet 't er wel beter uit met een 3D bril!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 09:10 ]
Verwijderd
http://boards.ign.com/
Gaming-Age Forums
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 09:19 ]
Insider only?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:14:
Damn! Nieuwe Zelda pics!!!![]()
http://boards.ign.com/
EDIT: Zo te zien draait dit op de Xbox 360?
EDIT: Oh nee, hij draait op de PS3.
[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 17-05-2005 09:27 ]
En hij verwijst door naar Gamespot voor de Live Stream?
Ben op het moment met Viewtiful Joe bezig. Erg cool, en voor maar €15,- bij play.com gekocht
Verwijderd
cube.ign.com
Mmm... nog niet echt onder de indruk van 't design... hopelijk komt Nintendo snel met hi-res pics
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 10:18 ]
Verwijderd
Revolution is "two to three times more powerful than GameCube," according to Nintendo.
The system will offer a "free Internet-based player-matching service, similar to Xbox Live." The service will also offer downloadable versions of classic Nintendo games, such as Donkey Kong and Super Mario Sunshine.
Matt
Artikel verwijderd zo te zien:Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:15:
Revolution!!!
cube.ign.com
edit:
Mmm... nog niet echt onder de indruk van 't design... hopelijk komt Nintendo snel met hi-res pics
http://cube.ign.com/articles/615/615008p1.html
Het plaatje wordt nog wel gelinkt op cube.ign.com.magnifor schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:26:
[...]
Artikel verwijderd zo te zien:
http://cube.ign.com/articles/615/615008p1.html
Ik ben overigens niet kapot van dit design. Het is niet lelijk maar ook niet mooi. Eigenlijk heel erg onopvallend.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Laat toch zien dat ze ook voor design gaan, en dan niet de vrolijke ikea-kinder versie
Volgens mij wordt nintendo volwassen!
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

om 18:00 zullen we het echt weten natuurlijk
De pers conferentie is om 18:00 ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Daar lijkt het inderdaad op, maar dan lijkt een Ipod ook op een pakje sigaretten... Als dit het design is dan vind ik het zeker de mooiste van de drie. Gewoon klein en een strak ontwerp zonder rare rondingen. Ik zet veel liever die nintendo in de huiskamer dan zo'n grote PS3 of 360 bak.Macer schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 10:31:
Het lijkt wel een externe cd-rom speler..
Verwijderd
Iemand die witte steun onder de Rev opgevallen? Misschien een docking station of zow?!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Ik hoop dat dit niet de echte verhouding tussen de consoles gaat zijnRevolution will be "two-to-three times more powerful than GameCube," according to Nintendo, which also acknowledges that the next-generation race isn't solely about new technologies. By contrast, Microsoft's Xbox 360 console is 13-15 times more powerful than the first, according to the publisher. And Sony says it's PlayStation 3 is roughly 35 times more powerful than PlayStation 2.

Na toepassing van het 3-pass marketing filter hou je dit over:Wout schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:05:
Van IGN
[...]
Ik hoop dat dit niet de echte verhouding tussen de consoles gaat zijn
All consoles will be somewhat more powerful than the previous generation.
Verwijderd
De PS2 was ook zoveel krachtiger dan de PS1. Nintendo houdt 't gewoon realistisch als 't om getallen gaat. Hetzelfde verhaal toen met 't aantal polygonen dat de Gamecube eruit kon persen.
Maar goed, de PS2 was ook de minst krachtigste van deze generatie, maar wel de meest populaire. Het gaat dus om de games.
[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 17-05-2005 11:36 ]
9,6 Ghz?MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:11:
Een verschil van waarschijnlijk 2.? - 3.2ghz / ? pipelines voor de Rev. tegenover 9.6ghz / 48 pipelines van de xbox is alleen wel heel erg veel..zo'n groot verschil is er voorheen nooit geweest. Ik ben niet bang dat hij te zwak is..ik ben bang dat op de lange duur (over 2 jaar) de 360 near-realistic images aankan en de rev niet. De PS3 is 3.2ghz maar heeft weer de cell-techniekjes waardoor hij te vergelijken is met de 360 qua power.
Volgens mij kun je het zo niet vergelijken. En Ghz-en zeggen ook niet alles. Kijk maar naar prestaties van pentium M / athlon 64 in vergelijking met een p4.
en ja de 360 is mits goed gebruikt 9.6ghz
[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 17-05-2005 11:47 ]
Tja, ik vind de hele richting die het uitgaat met de GPU's een beetje jammer, de hele manier van 3D renderen zoals het nu gebeurt is gewoon een vieze hack omdat er toen het bedacht werd nog geen computer snel genoeg was om het fatsoenlijk te doen. Ondertussen hebben de GPU's zoveel power dat ze gewoon ook op de goede manier zouden kunnen renderen, maar ze blijven voorbouwen op de oude, achterhaalde, techniek.MaxBurn schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:11:
ik ben bang dat op de lange duur (over 2 jaar) de 360 near-realistic images aankan en de rev niet.
De eerste console bouwer die met een raytracing GPU komt krijgt mijn centen!.
[ Voor 3% gewijzigd door Aaargh! op 17-05-2005 11:50 ]
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
This is the Way.
Verwijderd
Vaag. Dat rare mannetje op de wolf, die lijkt zo uit the wind waker gestapt. Cellshaded graphics en superdeformed en alles. En hij loopt toch gewoon rond in een semi-realistische omgeving.
Ik word steeds benieuwder wat er allemaal mogelijk zal zijn in dit spel.
Die revolution wordt als ik dat plaatje mag geloven de lelijkste nintendo console ooit. Ze nemen dat "3 dvd hoesjes op elkaar gestapeld" wel erg letterlijk. Het is echt gewoon een rechthoekig blok! Stijlvol? Ik vind het niet echt. Ook niet vrolijk of speels zoals andere nintendo apparaten. Wat mij betreft erg teleurstellend.
En dat hij de minst krachtige van de 3 wordt... tsja... het kan mij persoonlijk niet zoveel schelen. Playstation3 filmpjes zien er echt schitterend uit, echt waar, fotorealisme is al bijna bereikt als je dat ziet. Maar ik heb er nog geen enkel spel tussen gezien waar ik echt enthousiast van werd. Dat zal bij Nintendo hopelijk anders zijn.
Maar als de verhoudingen echt zo scheef liggen, dan rennen consumenten en developpers er volgens mij gillend voor weg. We moeten natuurlijk nog steeds te horen krijgen wat nou het revolutionaire is... maar dat moet onderhand wel iets heel spectaculairs zijn om de revolution nog serieus mee te laten tellen lijkt me.
Ik zag in de sony pressconference een stukje waarbij iemand 2 bekers bewoog voor een eyetoy, en de PS3 vertaalde dat rechtstreeks naar het scherm waar je kon zien hoe een glas precies meebewoog met die beker in zijn hand. En hij kon er water mee uit een bad scheppen en er weer uit laten stromen en alles. Zoiets had ik eigenlijk van Nintendo verwacht.
Dit topic is gesloten.