Nee, maar ik vind het dit keer echt jammer, ik hed me er echt op voorbereid. Het was zo leuk geweest, en nou mis ik het weer, voor de derde keer alweer...Aap schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:38:
[...]
Jou school heeft zeker een hekel aan spelletjesbang dat leerlingen leraren overhoop gaan schieten enzo
en daarom mag je nu niet mee genieten
Ik zal vast MIRC standaard instellen op #nintendo hier. Heb toch twee weken 'vrij' om te leren voor mijn komende tentamens.
Je kan met school een week weg voor waarschijnlijk een habbekrats. :ekker relaxed ergens heen maar je zit liever de E3 live te volgen? De E3 is wel cool hoor en je mis wel wat maar een weekje weg > E3 coverage in my eyes. Dat E3 spul kan je allemaal inhalen, een week semi-vakantie niet.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:42:
[...]
Nee, maar ik vind het dit keer echt jammer, ik hed me er echt op voorbereid. Het was zo leuk geweest, en nou mis ik het weer, voor de derde keer alweer...
Waar lees je dat dan?MaxBurn schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:38:
[...]
Nee het moet ondersteund worden door de drivers/firmware van de DSOverigens zit er een wireless adapter in met bijbehorende drivers dus wifi werkt wel..met alleen WEP..lees ik dus overal.
EDIT: Ik krijg sterk de indruk dat de online ondersteuning via een firmware update zal gaan, maar binnen een week zullen we weten hoe en wat.
[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 10-05-2005 22:33 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
bronRevolution at E3 2005
Nintendo may reveal more than previously suspected.
by Juan
May 10, 2005 - The rumor that Nintendo will not reveal the successor to the GameCube, codenamed Revolution, at E3 2005 has been circulating for some time now, putting the gaming public in a tizzy over the looming disappointment. Here's the real deal: Nintendo sources have confirmed Revolution's presence at the show. The company may decide to reveal the system's official name, technical specs and even the system itself. The controller, however, will probably not be shown. It may not be the system "launch pad" gamers hoped for, but to count the Revolution as a no-show is inaccurate.
Taking into account Nintendo's E3 lineup and other information, the company will focus on the handheld market this year. Specifically, Nintendo will focus on its new online service for the Nintendo DS and perhaps deliver first details on the new Game Boy Advance. Not the genuine successor to the GBA, but an improved version of the current model boasting new features such as built-in wireless networking. It may also include the Play-Yan adapter, enabling gamers to download games, audio and videos. And of course, Nintendo will spill a ton of information on its new, free online service, since it's actually set to debut later this year.
On the console front, Nintendo will provide a playable version of The Legend of Zelda for GameCube, along with playable versions of Fire Emblem, Advance Wars and Geist. Gamers can also expect to see the new Mario Baseball title. As for the Nintendo Revolution, expect certain details plus a video presentation showing a number of next-gen games. What makes the system unique may be revealed to some degree, but considering the supposed mid-2006 ship date, it plain doesn't make sense for Nintendo to reveal all, or even most, of its secrets.
Of course, it just wouldn't be E3 without a few surprises.
Stay tuned.
Al die tegenstrijdige geruchten!

Ik denk dat IGN de meest geloofwaardig site is als het over Revolution geruchten gaat. Ik heb zelfs sterk het vermoeden dat dit meer dan een gerucht is. Volgens mij hebben ze bij IGN-GameSpy gewoon allang Revolution devkits staan. IGN Entertainment is immers bezig met het ontwikkelen van de online software voor de DS en hoogstwaarschijnlijk ook voor de Revolution. Het zou dus niet vreemd zijn als ze bij IGN gewoon wisten wat Nintendo ging laten zien.
Vorig jaar wist Matt overigens ook maanden van te voren wat er op de Nintendo persconferentie te zien zou zijn, sterker nog, hij had het allemaal allang al zelf gezien!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Even een diskussie tussen door de geruchten 
Als jullie nu terug kijken naar de games die je hebt gekocht sins dat de gamecube uit is. Voor sommige zal dat met de launch zijn, sommige iets later en andere die hem pas nog maar hebben.
Kun je dan zeggen: ja geweldig die gamecube. Ik heb zoveel uur gespeeld erop enz enz enz.
Ik moet eerljk bekennen (ok ik ben dan ook een pc gamer) dat ik maar er weining op de Cube heb gespeeld. Tenminste wat ik er van verwacht had. Geen 1 spel heeft mij super gebonden. Zelda en Metroid moet ik nog uitspelen. Wel vind ik de multiplayer uitstekend wat die speel ik elke week samen met 3andere vrienden zo'n 5uur achter elkaar op een avond. Maar gewoon de single player games. Ze vallen wat tegen... grafisch klaag ik niet zo... maar ik mis de drang om te gaan gamen. Ik genoeg coole games die ik nog moet spelen maar speel ze momenteel niet
Kennen jullie dit nog meer ? ik ben meestal helemaal gek van een spel en als ik het dan heb... valt het toch zovaak tegen
erg vervelend. Waarschijnlijk koop ik toch wel een Revolution en misschien zal ik dan hetzelfde wel meemaken. Hoop van niet maar dat weet je niet. Maaaaaar toch vind ik het ontzettend gaaf dat ik een Gamecube heb
Lekker tegenstrijdig he

edit: ik heb duidelijk ook 0,0 spijt
maar mijn verwachting was gewoon hoger
en in het begin heb ik de games wel vaker en meer gespeeld (monkey ball 1
) maar laatst... misschien moet ik RE4 maar eens kopen
Als jullie nu terug kijken naar de games die je hebt gekocht sins dat de gamecube uit is. Voor sommige zal dat met de launch zijn, sommige iets later en andere die hem pas nog maar hebben.
Kun je dan zeggen: ja geweldig die gamecube. Ik heb zoveel uur gespeeld erop enz enz enz.
Ik moet eerljk bekennen (ok ik ben dan ook een pc gamer) dat ik maar er weining op de Cube heb gespeeld. Tenminste wat ik er van verwacht had. Geen 1 spel heeft mij super gebonden. Zelda en Metroid moet ik nog uitspelen. Wel vind ik de multiplayer uitstekend wat die speel ik elke week samen met 3andere vrienden zo'n 5uur achter elkaar op een avond. Maar gewoon de single player games. Ze vallen wat tegen... grafisch klaag ik niet zo... maar ik mis de drang om te gaan gamen. Ik genoeg coole games die ik nog moet spelen maar speel ze momenteel niet

Kennen jullie dit nog meer ? ik ben meestal helemaal gek van een spel en als ik het dan heb... valt het toch zovaak tegen

Lekker tegenstrijdig he

edit: ik heb duidelijk ook 0,0 spijt
[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 11-05-2005 13:01 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nou. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik er juist meer mee heb gegamed dan ik zelf verwachtte. Ik was een fervent PC gamer, maar dat doe ik nu dus NOOIT meer. Er gaat gewoon niks boven een breedbeeld TV, dikke versterker, op mijn nest liggen gamen. Ik heb verder later nog een XBox gekocht maar daar doe ik niet zo heel veel mee... (hoewel komende vrijdag Forza er wel komt
)
Nee, ik heb echt nul spijt van het kopen van een 'Cube.
Nee, ik heb echt nul spijt van het kopen van een 'Cube.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb ook veel tijd doorgebracht op mn cubepje.. eigenlijk heb ik de cube gekocht omdat ik helemaal was uitgekeken op de pc. En heb veel spellen uitgespeeld maar merk nu wel dat ik als ik nieuwe games speel dat ik ze eigenlijk alleen de eerste paar maanden speel en dan links laat liggen. Ik moet bijvoorbeeld nog steeds RE4 uitspelen (ben nog steeds niet bij de 2e disc
)
Enige spel wat ik nog veel speel is NBA Streets3 en als ik dat niet speel dan speel ik wel ET op de pc
Enige spel wat ik nog veel speel is NBA Streets3 en als ik dat niet speel dan speel ik wel ET op de pc
erg veel tijd doorgebracht met het ding. Een hoop spellen zijn helemaal niet bekend bij het grote publiek..dat wil niet zeggen dat er niets te spelen valt. Denk bv. aan Gladius
Verwijderd
Ik heb Ikaruga voor een habbekrats gevonden, en de actie staat me wel aan. Het is wel een ontzettende chaos om steeds de goeie kleur te hebben om kogels op te vangen en te ontwijken (Het lukt me na een dag nog niet om chapter 1 zonder continue uit te spelen) Volgens mij is het in 2speler ook heel leuk om samen te werken, maar er zijn nog geen vrienden geweest met net zo veel tijd over als ik (ik heb examens over anderhalve week, zij niet)
Edit:
wat ik dus wil zeggen is dat ik (nog) geen spijt heb van m'n aankopen, zolang ik het een dolle boel blijf vinden (en ik weet nog wel wat spelletjes die ik nog wil hebben, dus dit zal ngo wel ff zo blijven)
Edit:
wat ik dus wil zeggen is dat ik (nog) geen spijt heb van m'n aankopen, zolang ik het een dolle boel blijf vinden (en ik weet nog wel wat spelletjes die ik nog wil hebben, dus dit zal ngo wel ff zo blijven)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 14:47 ]
Ik heb ook veel meer met m'n cube gespeeld dan ik verwacht had eigenlijk. Ik heb hem in eerste instantie alleen gekocht voor de remake van Resident Evil. Maar nu staan er toch ruim 20 orginele games naast die ik ook allemaal echt gespeeld heb. Veel games heb ik ook meerdere keren gespeeld en ik kan me er nog steeds uitstekend mee vermaken. Ook multi player is echt te gek. Rustig een potje mario party, stressvolle Mario kart sessies en compleet hilarische donkey konga avonden.
Ook single player ben ik in een aantal games verdronken wat ik nooit had verwacht. Vooral Metroid Prime, zelda, MGS:TTS, Eternal Darkness en REmake hebben me zeer lang geboeid gehouden.
Na mijn mega drive was ik eigenlijk PC only gamer maar ik moet zeggen dat tegenwoordig veel meer game op de cube dan op mijn PC. Zelfs mijn nieuwe a64 bak kan daar maar bar weinig aan veranderen
GameCube
Ook single player ben ik in een aantal games verdronken wat ik nooit had verwacht. Vooral Metroid Prime, zelda, MGS:TTS, Eternal Darkness en REmake hebben me zeer lang geboeid gehouden.
Na mijn mega drive was ik eigenlijk PC only gamer maar ik moet zeggen dat tegenwoordig veel meer game op de cube dan op mijn PC. Zelfs mijn nieuwe a64 bak kan daar maar bar weinig aan veranderen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Sinds ik de GameCube gekocht heb moet ik eigenlijk zeggen dat ik heel erg aangenaam verrast ben door het spelaanbod. Hoewel er veel minder games voor de Cube komen dan voor de Xbox en PS2. De spellen die op die consoles wel uitkomen en op de Cube niet, zijn voor mij op een paar titels na (PES, GT) niet echt de moeite waard.
De Mario en overige games met Nintendo karakters (Zelda, Donkey Konga & Junglebeat) maken voor mij de Gamecube toch echt wel een topper. Ik heb mijn Gamecube voornamelijk voor de multiplayer gekocht en daarin is hij denk ik toch wel onovertroffen. Mario Kart, Mario Party, Donkey Konga, Super Smash Bros. zijn stuk voor stuk multiplayer toppers. Tel daarbij de fantastische singleplayer games Resident Evil 4, The Wind Waker en DK:Jungle Beat bijop en wat wil je eigenlijk nog meer (Metroid Prime natuurlijk, maar die moet ik nog maar een keer kopen
).
Nee, de GameCube heeft mij veel meer gebracht dan ik er van had verwacht. Ik heb hem pas afgelopen winter aangeschaft en hij heeft mij definitief over de Nintendo streep getrokken.
Ik kan me wel voorstellen dat de mensen die de Cube vanaf het begin hebben wel een beetje teleurgesteld zijn in het spelaanbod en de vele vervolgen. Voor mij was het echter allemaal nieuw en ik wist dat er niet zo super veel spellen voor uit kwamen als bij de andere consoles. Daar had ik me op ingesteld en het kan me nu helemaal niets schelen.
De Mario en overige games met Nintendo karakters (Zelda, Donkey Konga & Junglebeat) maken voor mij de Gamecube toch echt wel een topper. Ik heb mijn Gamecube voornamelijk voor de multiplayer gekocht en daarin is hij denk ik toch wel onovertroffen. Mario Kart, Mario Party, Donkey Konga, Super Smash Bros. zijn stuk voor stuk multiplayer toppers. Tel daarbij de fantastische singleplayer games Resident Evil 4, The Wind Waker en DK:Jungle Beat bijop en wat wil je eigenlijk nog meer (Metroid Prime natuurlijk, maar die moet ik nog maar een keer kopen
Nee, de GameCube heeft mij veel meer gebracht dan ik er van had verwacht. Ik heb hem pas afgelopen winter aangeschaft en hij heeft mij definitief over de Nintendo streep getrokken.
Ik kan me wel voorstellen dat de mensen die de Cube vanaf het begin hebben wel een beetje teleurgesteld zijn in het spelaanbod en de vele vervolgen. Voor mij was het echter allemaal nieuw en ik wist dat er niet zo super veel spellen voor uit kwamen als bij de andere consoles. Daar had ik me op ingesteld en het kan me nu helemaal niets schelen.
uhm...
eerst dacht ik omfg dat kan niet!!! maar goed daarna dacht ik....vmbo ?maar er zijn nog geen vrienden geweest met net zo veel tijd over als ik <---> (ik heb examens over anderhalve week, zij niet
[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 11-05-2005 19:10 ]
Waarom niet?MaxBurn schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:08:
[...]
maar met havo en vwo zeg je echt niet...ik heb tijd over want k heb straks examens..hehehehehehe
Sommige mensen hebben daar geen enkel probleem mee, en in toetsweken en examenweken heb je altijd veel vrij (2/3 uurtjes per dag school) en langer dan 1 uur achter elkaar leren kan toch niet.
This space is occupied
MaxBurn schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:08:
[...]
eerst dacht ik omfg dat kan niet!!! maar goed daarna dacht ik....vmbo ?Ik bedoel het niet slecht ofzo maar met havo en vwo zeg je echt niet...ik heb tijd over want k heb straks examens..hehehehehehe
offtopic:
Ik vind dit een stomme opmerking, want mensen die VMBO doen die doen dat vaak niet omdat ze een lui leventje willen ofzo. Misschien dat de gemiddelde Vwo'er meer doet dan een gemiddelde Havo'er, maar ik durf ook te stellen dat de helft van de Vwo'ers een stuk minder doet dan een gemiddelde VMBO'er. Het verschil tussen VMBO en VWO is niet dat Vwo'ers meer tijd steken in hun school, want volgens die logica zou iedereen Vwo kunnen doen. Sommige mensen hebben gewoon geluk met slimme hersenpan. Laten we het zo stellen, ik heb nog nooit zo weinig gedaan als in 6 vwo. En dan kun je drie keer zeggen dat het lastig is, maar 9 van de 10 vakken kun je gewoon op inzicht doen als je een beetje slim bent. Het is alleen het imago dat VWO'ers de hele dag zitten te leren volgens mij. En aan de andere kant is het ook bullshit dat VMBO'ers lui zijn die niets willen en doen voor school.
Ik vind dit een stomme opmerking, want mensen die VMBO doen die doen dat vaak niet omdat ze een lui leventje willen ofzo. Misschien dat de gemiddelde Vwo'er meer doet dan een gemiddelde Havo'er, maar ik durf ook te stellen dat de helft van de Vwo'ers een stuk minder doet dan een gemiddelde VMBO'er. Het verschil tussen VMBO en VWO is niet dat Vwo'ers meer tijd steken in hun school, want volgens die logica zou iedereen Vwo kunnen doen. Sommige mensen hebben gewoon geluk met slimme hersenpan. Laten we het zo stellen, ik heb nog nooit zo weinig gedaan als in 6 vwo. En dan kun je drie keer zeggen dat het lastig is, maar 9 van de 10 vakken kun je gewoon op inzicht doen als je een beetje slim bent. Het is alleen het imago dat VWO'ers de hele dag zitten te leren volgens mij. En aan de andere kant is het ook bullshit dat VMBO'ers lui zijn die niets willen en doen voor school.
Maar ik heb wel een cube, maar speel er niet zo veel op, gewoon omdat ik niet echt een gamer ben. Ik speel af en toe eens een stukje Windwaker. Mario Sunshine heb ik wel al uitgespeeld met 117 shines. Meestal als ik speel is het met twee, drie of vier mensen.
Helemaal mee eens, maar ik speel ook te weinig om met een speltekort te kunnen kampen. Ik doe 3 a 6 maanden over de goede titels ofzo, en de laatste maanden heb ik eigenlijk alleen multiplayer op de cube gespeeld. Dan kan ik nog wel even vooruit met Metroid Prime, Zelda: TWW, Starfox al in huis (maar nog niet uitgespeeld)Smoonshine schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:01:
Sinds ik de GameCube gekocht heb moet ik eigenlijk zeggen dat ik heel erg aangenaam verrast ben door het spelaanbod. Hoewel er veel minder games voor de Cube komen dan voor de Xbox en PS2. De spellen die op die consoles wel uitkomen en op de Cube niet, zijn voor mij op een paar titels na (PES, GT) niet echt de moeite waard.
De Mario en overige games met Nintendo karakters (Zelda, Donkey Konga & Junglebeat) maken voor mij de Gamecube toch echt wel een topper. Ik heb mijn Gamecube voornamelijk voor de multiplayer gekocht en daarin is hij denk ik toch wel onovertroffen. Mario Kart, Mario Party, Donkey Konga, Super Smash Bros. zijn stuk voor stuk multiplayer toppers. Tel daarbij de fantastische singleplayer games Resident Evil 4, The Wind Waker en DK:Jungle Beat bijop en wat wil je eigenlijk nog meer (Metroid Prime natuurlijk, maar die moet ik nog maar een keer kopen).
[ Voor 57% gewijzigd door HCMarX op 11-05-2005 19:43 ]
offtopic:
Blaatschaap11 ik zei ook niet dat vmbo-ers er niets voor moeten doen maar ik weet uit mijn eigen omgeving/ervaring dat als de examens er aankomen dat zelfs havisten en vwo'ers die haast niet kunnen zakken omdat ze al een 8 of 9 staan nog steeds leren en zich er druk over maken. Ik ken meerdere vmbo'ers die weliswaar hun hele vmbo door hun best hebben moeten doen maar met de examens gewoon wat leren of pas enkele dagen van tevoren beginnen en dan achteraf klagen dat het zo moeilijk was
Maar goed..laat maar weer want ik dacht wel dat ik weer dit soort reacties zou krijgen
[quote]Het verschil tussen VMBO en VWO is niet dat Vwo'ers meer tijd steken in hun school[/quote]
Dat zie je mij ook nergens zeggen. Hij deed er alleen zo luchtig over.
Blaatschaap11 ik zei ook niet dat vmbo-ers er niets voor moeten doen maar ik weet uit mijn eigen omgeving/ervaring dat als de examens er aankomen dat zelfs havisten en vwo'ers die haast niet kunnen zakken omdat ze al een 8 of 9 staan nog steeds leren en zich er druk over maken. Ik ken meerdere vmbo'ers die weliswaar hun hele vmbo door hun best hebben moeten doen maar met de examens gewoon wat leren of pas enkele dagen van tevoren beginnen en dan achteraf klagen dat het zo moeilijk was
Maar goed..laat maar weer want ik dacht wel dat ik weer dit soort reacties zou krijgen
[quote]Het verschil tussen VMBO en VWO is niet dat Vwo'ers meer tijd steken in hun school[/quote]
Dat zie je mij ook nergens zeggen. Hij deed er alleen zo luchtig over.
[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 11-05-2005 20:13 ]
Hype hype hypeA recent interview with Square Enix president Youichi Wada at Japanese site Impress Game Watch suggests good things both for Nintendo's networking plans and the next generation Revolution system.
In response to Nintendo president Satoru Iwata's recent comments on the company's upcoming networking plans (Wada's comments seem to have been made prior to Nintendo's official announcement regarding its DS WiFi service), Wada offers up praise for the ideas featured in the plan, and even suggests that Nintendo could bring new users to the Online gaming world.
One area that Wada seems to be impressed with is a particularly controversial side of Nintendo's Online plan. In his comments posted at Impress Game Watch yesterday, Iwata states that Nintendo is going through with the idea of letting players connect only to players whom they've met in real life. While it's unclear how strict Nintendo plans to be with this idea (Animal Crossing DS is reported to allow for play amongst strangers), Wada applauds the move in his comments today, stating "It gives the image of taking the real world seamlessly into the virtual world." This new structure could lead to a number of changes in the current network gaming system, with Wada suggesting "the means of building a community will be completely different, and support and services will also change."
The stance Square Enix takes on the new networking plan in relation to Revolution is the most intriguing. "What increased our interest further," states Wada regarding the networking plan, "is that the next step is already being prepared for Revolution." Nintendo's networking plan is, according to Wada, "not just a portable, not just a console -- it's exactly what we wanted in that it's the birth of a completely new platform."
Wada finishes off on the note of support from Square Enix: "From here on, we'll have to challenge ourselves with content in response to what Nintendo offers. We would like to give strong support."
With these comments, Wada seems to be committing Square Enix to support of Nintendo's new networking plan, and this will almost certainly take early form on the DS. The mention of Revolution's role in the company's decision process suggests that future support for the console is a possibility as well.
Ik wil een echte, brute, wrede, kickass, je-in-het-verhaal-zuigende Final Fantasy zien op de Revolution ! Zo niet dan zal ik ditmaal een PS3 naast me Rev kopen voor games als FF, GT5 (?) etc. (wat dat betreft vind ik de ps2 dus ook veel beter dan de xbox ondanks de brakke graphics)
[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2005 09:04 ]
Verwijderd
En iets a la Devil May Cry graag! Ik vind die games opde Cube top hoor, maar je mist inderdaad goeie RPGs en dit soort actie games. Ok, qua RPGs hebben ze een kleine inhaalslag gemaakt, maar wat betreft dit soort actie games .... alleen Prince of Persia, en dat is nu niet echt exclusief. Helaas hebben ze de Cube FF verziekt met die domme GBA ONLY als multiplayer.MaxBurn schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:03:
Ik wil een echte, brute, wrede, kickass, je-in-het-verhaal-zuigende Final Fantasy zien op de Revolution ! Zo niet dan zal ik ditmaal een PS3 naast me Rev kopen voor games als FF, GT5 (?) etc. (wat dat betreft vind ik de ps2 dus ook veel beter dan de xbox ondanks de brakke graphics)
Gister wat vreemde info gekregen en weet niet wat ik ervan moet denken. Zo is nu het geval dat de Gamecube op dit moment niet meer uitgeleverd wordt en niet meer leverbaar is en dan heb ik het over elke beschikbare bundel. De MKDD bundel wordt nog wel "uitgeleverd" maar is niet meer voorradig...
Zo krijg je dus zometeen het scenario dat de gamecube niet meer in de winkel ligt
Of dit te maken heeft met de E3 lijkt me sterk. Weet iemand hier iets meer van?
Zo krijg je dus zometeen het scenario dat de gamecube niet meer in de winkel ligt

Of dit te maken heeft met de E3 lijkt me sterk. Weet iemand hier iets meer van?
Hoe kom je aan die wijsheid?
Is het van belang hoe ik aan die info kom? Zover ik nu weet is het gewoon 100% correct, vandaar de check of iemand anders er ook al iets over gehoord had.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:18:
Hoe kom je aan die wijsheid?
Is echt niet zo...straks komt Zelda2k5 ook nog en daar produceren ze ook wel een flink aantal pakjes voor
Ja dat is van belang. Bij alle revolution vehalen wordt er toch altijd gekeken naar de bron?
Maar de GC's worden dus niet meer aan de winkels uitgeleverd?
Als dat het verhaal is dan doet Nintendo het misschien om ervoor te zorgen dat winkels niet te veel GC's in voorraad hebben zodra ze de Zelda package uitbrengen. Ik kan me voorstellen dat winkels die dan even niet willen hebben als ze nog een paar GC's hebben staan.
Maar de GC's worden dus niet meer aan de winkels uitgeleverd?
Als dat het verhaal is dan doet Nintendo het misschien om ervoor te zorgen dat winkels niet te veel GC's in voorraad hebben zodra ze de Zelda package uitbrengen. Ik kan me voorstellen dat winkels die dan even niet willen hebben als ze nog een paar GC's hebben staan.
[ Voor 48% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-05-2005 10:25 ]
Ik vind dat het alzo niet echt slim is om in de winkel een cube te kopen, op de verschillende veilingsites zijn ze voor vaak de helft al te vinden. Ik heb vorige week een Platinum Cube gekocht samen met Zelda WW (Special Edition) en twee 251 block (originele nintendo) memory kaarten voor 60 euro. Dat vind ik geen geld... En hij ziet er perfect uit, en werkt ook perfect.
Zo ziet het er wel naar uit ja. Wij krijgen de normale bundels niet meer binnen, black, indigo, pokemon (wat en fuck pakket) en de mkdd bundel. Het RE4 pakketje hebben wij nu alleen nog maar liggen. De rest krijgen we dus niet meer binnen omdat ze niet te bestellen zijn. Het mkdd pakket hebben we voor een tijd ook al niet meer op voorraad.
Tuurlijk kan je de gamecube op een veiling site kopen, maar persoonlijk hou ik toch echt meer van een nieuwe gc die vers uit de doos komt. Zo heb ik dat met elke console eigenlijk.
Tuurlijk kan je de gamecube op een veiling site kopen, maar persoonlijk hou ik toch echt meer van een nieuwe gc die vers uit de doos komt. Zo heb ik dat met elke console eigenlijk.
Ik wilde ook graag altijd alles nieuw, maar als je ziet wat voor geld je kan besparen dan verander je nog wel een keer van mening
Je betaal minder voor minder. Geen/minder garantie, grotere kans op defecten, etc
Het is altijd wel in balans hoor. (prijs/prestatie)
Ik ben extreem tevreden over de Cube. Was ook PC-Gamer maar de enige PC games die ik sinds de Cube heb gespeeld zijn Max Payne 2, GTA:VC en HL2. Ik vind de GC gewoon het beste aanbod hebben. Het enige wat ik echt mis is een Pro Evolution Soccer game. Ik heb WE6:FE gehad en die game rokte zo enorm hard. Had ZOOOO graag PES3 en 4 op de Cube gehad. Ook GTA vind ik goeie games (Simpsons Hit & Run was leuk alternatief op Cube). Ik hoop dan ook dat er wat meer mainstream genres naar de Revo komen. Want in alle niet mainstream genres is de Cube koning want ergens anders zijn ze bijna niet te krijgen.
Dan nog even iets over de online plannen van de NDS. Ik denk dat Nintendo er goed aan heeft gedaan om te wachten want ik heb het idee dat ze het heel goed gaan aanpakken. Als ik zie dat 1000 hotspots gaan maken in Japan dan is dat toch briljant. Ik denk dat Nintendo een heel duidelijke visie heeft ontwikkelt en dat die online gamen een echt nieuwe dimensie gaan geven. Ik ben gen online gamer omdat het me nooit heeft getrokken, het enige dat ik ooit heb gezien is online FPS games. MMORPGs lijken me ook koel maar ik wil race toernooien, voetbal competities etc. Ik denk dat de NDS een aantal unieke online games (zoals AC) zal voort brengen en een basis die de Revo als springplank zal gebruiken om het online gebeuren van Nintendo naar een hoger plan te brengen.
Dan nog even over de wel of niet ondersteuning van WPA voor de NDS. Ik meen dat de NDS hardware hier nog helemaal niets voor heeft. Ik meen gelezen te hebben (WiFi vs NiFi stuk) dat de hardware alleen de eerste 2 of 3 levels van de WiFi stack heeft en dat de rest in de software geregeld moet worden. Ik neem dan aan dat Pictochat daar 1 implementatie van is, net als de download functionaliteit. Hoewel ik hoop dat Pictochat online zal kunnen zal dit met de download functie niet het geval zijn. Ik denk dus dat alles mogelijk is.
Dan nog even iets over de online plannen van de NDS. Ik denk dat Nintendo er goed aan heeft gedaan om te wachten want ik heb het idee dat ze het heel goed gaan aanpakken. Als ik zie dat 1000 hotspots gaan maken in Japan dan is dat toch briljant. Ik denk dat Nintendo een heel duidelijke visie heeft ontwikkelt en dat die online gamen een echt nieuwe dimensie gaan geven. Ik ben gen online gamer omdat het me nooit heeft getrokken, het enige dat ik ooit heb gezien is online FPS games. MMORPGs lijken me ook koel maar ik wil race toernooien, voetbal competities etc. Ik denk dat de NDS een aantal unieke online games (zoals AC) zal voort brengen en een basis die de Revo als springplank zal gebruiken om het online gebeuren van Nintendo naar een hoger plan te brengen.
Dan nog even over de wel of niet ondersteuning van WPA voor de NDS. Ik meen dat de NDS hardware hier nog helemaal niets voor heeft. Ik meen gelezen te hebben (WiFi vs NiFi stuk) dat de hardware alleen de eerste 2 of 3 levels van de WiFi stack heeft en dat de rest in de software geregeld moet worden. Ik neem dan aan dat Pictochat daar 1 implementatie van is, net als de download functionaliteit. Hoewel ik hoop dat Pictochat online zal kunnen zal dit met de download functie niet het geval zijn. Ik denk dus dat alles mogelijk is.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Je hebt ALTIJD fabrieksgarantie. En waarom zou je meer kans hebben op defecten? Omdat je niet weet hoe dat persoon omgegaan is met de spullen? Dat kan je meestal wel zien aan de staat waarin de spullen verkeren. Zie je valschade, krassen, scheuren enz, dan koop je het gewoon niet. Als je geen duidelijke gebruikssporen ziet, dan kan je er meestal wel van uitgaan dat het persoon er normaal mee is omgegaan en dan kan het imho geen kwaad om het te kopen. Als iets tweedehands is zie ik het zeker niet als reden om aan te nemen dat het sneller kapot zal gaan. Ik ben zuinig op mijn spullen, en ik verkoop ook regelmatig mijn spullen door als ik erop ben uitgekeken of als het overbodig is geraakt door een upgrade ofzo.MaxBurn schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:04:
Je betaal minder voor minder. Geen/minder garantie, grotere kans op defecten, etcHet is altijd wel in balans hoor. (prijs/prestatie)
Dus als ik die spullen zelf zou houden, dan zou de levensduur langer zijn dan wanneer iemand anders ze zou gebruiken na mij? Dat is zo'n beetje wat je zegt.
Het is gewoon opletten als je wat koopt. En dat is altijd zo...
als je 2de hands produkt 2 jaar oud is kan je dat vergeten hoor.
Wat online dus helemaal niet kan. 2de hands via online zie je mij nooit doen. (Alleen met grote dingen..dan rijd je gewoon heen, binnen NL)Het is gewoon opletten als je wat koopt. En dat is altijd zo...
[ Voor 65% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2005 11:26 ]
Als je produkt 2 jaar oud is, heb je ook geen normale garantie via de winkel meerMaxBurn schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:25:
als je 2de hands produkt 2 jaar oud is kan je dat vergeten hoor.
[...]
Wat online dus helemaal niet kan. 2de hands via online zie je mij nooit doen. (Alleen met grote dingen..dan rijd je gewoon heen, binnen NL)
En dat ligt helemaal aan jezelf. Als je koopt, kan je bijvoorbeeld er ook op letten of het mogelijk is om het op te halen, als het te ver weg is, kan je dat als argument gebruiken om het niet te kopen. Zoals ik al zei, je moet gewoon opletten en bepalen wat voor jou belangrijk is.
offtopic:
Nee dus koop je het nieuw... doh
Ik heb een half jaar een (nieuwe) breedbeeld nu...stel: breedbeeld stuk..dan krijg ik een nieuwe of hij wordt kosteloos gerepareerd. Koop ik hem 2de hands (2 jaar oud) breedbeeld stuk..geen breedbeeld meer of repareren a 200 euro+
)
Overigens zegt de buitenkant niets over wat je koopt. Er kan wel water in de cube gezeten hebben, die vervolgens weer is gaan werken na 1-2 weken natuurlijk drogen, toch is het beestje dan niet echt best meer.
Maar goed, laat maar
Inderdaad offtopic.
Nee dus koop je het nieuw... doh
Ik heb een half jaar een (nieuwe) breedbeeld nu...stel: breedbeeld stuk..dan krijg ik een nieuwe of hij wordt kosteloos gerepareerd. Koop ik hem 2de hands (2 jaar oud) breedbeeld stuk..geen breedbeeld meer of repareren a 200 euro+
Overigens zegt de buitenkant niets over wat je koopt. Er kan wel water in de cube gezeten hebben, die vervolgens weer is gaan werken na 1-2 weken natuurlijk drogen, toch is het beestje dan niet echt best meer.
Maar goed, laat maar
[ Voor 121% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2005 11:57 ]
Verwijderd
offtopic-afsluiter:MaxBurn schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:08:
[...]
eerst dacht ik omfg dat kan niet!!! maar goed daarna dacht ik....vmbo ?Ik bedoel het niet slecht ofzo maar met havo en vwo zeg je echt niet...ik heb tijd over want k heb straks examens..hehehehehehe
Toch gymnasium hoor
maar mijn examens zijn over een week, en ik weet uit ervaring (bijna 6 jaar
Net voor de 2e keer metroid prime uitgespeeld, maar toch weer een paar log-entries gemist

Verwijderd
Late reactie maar goed.MaxBurn schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:05:
[...]
Je kan met school een week weg voor waarschijnlijk een habbekrats. :ekker relaxed ergens heen maar je zit liever de E3 live te volgen? De E3 is wel cool hoor en je mis wel wat maar een weekje weg > E3 coverage in my eyes. Dat E3 spul kan je allemaal inhalen, een week semi-vakantie niet.
Ja, maar goed. Jij denkt misschien dat het een semi-vakantie is
Het voelt echter toch een beetje alsof je de live wedstrijd van het Nederlands Elftal mist. Je kan daarna wel leuk de samenvatting kijken, maar de spanning is weg....
Edit: Ik zelf heb mijn Gamecube, nog niet lang(sinds Augustus), maar ik ben er nog niet echt ontevreden er over. Maar ook niet helemaal tevreden, omdat Nintendo niet online ging. Dat vind ik toch erg jammer, en als dat kon, dan was het helemaal perfect geweest. Maar goed, het spelen van(en de cijfersvan):
Metroid Prime 1(niet 2): 9.6=> Echt een heel goed spel, met een perfecte besturing, mooie omgevingen, mooie vijanden, enge momenten en de ultieme gameplay maken dit toch wel een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.
Super Mario Sunshine: 9.0=>Wederom een goed spel, die alleen door de camera geen top spel is geworden. Het meest irrtante eraan is, is dat als je gaat hooveren, dat de camera automatisch achetr je draait. De meeste inwoners zeiken teveel. Ook vind ik de toevoeging van blauwe muntjes slap bedacht.Daarentegen is de speelervaring is top, is het grappig, zijn er leuke levels, zijn sommige bewoners toch wel heel leuk, en is FLUDD cool.
Mario Kart: Double Dash!!: 9.5=> De game waar mee ik het meeste tijd heb gespeeld. Abdoluut top! De time trial is onovertroffen, "online" is ook best vet, en tegen een vriend racen die net zo goed is, dat is helemaal de bom. De AI is alleen niet de beste.
Donkey Kong: Jungle Beat: 10=> Ja, je leest het goed, ik geef een 10 aan dit spel. De gameplay is zo goed, het werkt zo goed, het voelt zo goed en het is gewoon zo goed. Het geluid is prachtig, en 1 level heeft mijn voorkeur(het best wel donkere kingdom, waar die ninja's uit de grond springen en je op het laatst tegen een mini-boss, de spin, moet vechten), zo mooi is die muziek, dat heb ik nog nooit gehoord. Je hoort ook alles in het level, elke ninja, elke olifant, elke kanon, elke vogel etc..En de graphics, tja de graphics, die zijn van het niveau 'kippenvel'. Je ziet alles... En tja, zo kan ik wel even doorgaan met mijmeren over deze game. Ik had me een jaar geleden in ieder geval niet kunnen voor stellen dat ik bongoënd achter mijn spelcomputer zat, en dat ik ervan aan het genieten was.
Super Smash Brothers: Melee: 9.1=> Multiplayer is onvovertroffen en de singleplayer dwingt mij tot meer poppetjes halen(en trofeen) en dat vind ik allebei leuk. Ik ben er wel niet zo goed in, toch vind ik het een Topspel. Met een hoofdletter T
The Legend of Zelda: The Windwaker: 9.7=> Deze game is gewoon top, en de graphics zorgen daarvoor ja(en ja, ik vind ze nog steeds tekenfilmachtig
spoiler:
Ik kijk dan ook zeker uit naar de nieuwe Zelda.Dat Link een counterattack doet, en dan dat zwaard in het hoofd van Ganondorf ramt.
Kippenvel moment

Kippenvel moment
Zo, nou is mijn inspiratie wel even op.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 20:05 ]
Verwijderd
[offtopic]
MaxBurn, hoe heette die serie uit je icoon ook alweer?
[/offftopic]
Ik hoop dat de revolution wel backwards compatible is, dat is volgens mij ook een van de redenen dat de PS2 zo'n succes is geworden.
[/offftopic]
Ik hoop dat de revolution wel backwards compatible is, dat is volgens mij ook een van de redenen dat de PS2 zo'n succes is geworden.
De Revolution IS backwards compatible, dat staat ook in de startpost.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:58:
offtopic:
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 12-05-2005 20:13 ]
Verwijderd
Dan ga je toch niet meeVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 18:40:
[...]
Late reactie maar goed.
Ja, maar goed. Jij denkt misschien dat het een semi-vakantie is. Het is het tegengestelde ervan. Ik zit op het gymnasium(3e klas)dus nu is het reisje naar Trier geboekt(gezellig 8 uur in de bus, met allemaal hyperactieve kinderen). Maar goed, dat wordt dus geen semi-vakantie, dat wordt musea bezoeken, standbeelden bekijken en nog veel meer van dat soort 'leuke' dingen. Misschien vind jij dat wel heel leuk, maar ik vind daar geen zak aan. Gelukkig wordt wel alles opgenomen.
Het voelt echter toch een beetje alsof je de live wedstrijd van het Nederlands Elftal mist. Je kan daarna wel leuk de samenvatting kijken, maar de spanning is weg....
Ik ben in de 3e en 4e klas ook niet mee geweest met de schooluitstapjes. 'Ziek'. Dit jaar ben ik echter wel mee geweest, naar Rome, ook heel veel musea gelopen maar dat was toch verdomd leuk.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 20:22 ]
Verwijderd
Tja, tja, dat vind ik ook weer zo ver gaan, ik bedoel MaxBurn heeft wel gelijk dat ik zoiets nooit meer meemaak en dat zullen mijn ouder niet goed vinde, en ik heb dan wel liever een E3 dan een Trier-reis, maar toch ga ik gewoon mee. Ik vind het alleen een jamerlijk samenloop van omstandighedenVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:21:
[...]
Dan ga je toch niet mee
Ik ben in de 3e en 4e klas ook niet mee geweest met de schooluitstapjes. 'Ziek'. Dit jaar ben ik echter wel mee geweest, naar Rome, ook heel veel musea gelopen maar dat was toch verdomd leuk.
Ja, met school naar Rome was wel het leukste wat ik gedaan heb in die 6 jaar.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:21:
[...]
Dan ga je toch niet mee
Het gaat niet zozeer om de musea (alhoewel die ook interessant zijn) maar de sfeer is gewoon erg leuk om met je vrienden een week op reis te gaan.
Dat is het hele punt toch nietMaar goed, dat wordt dus geen semi-vakantie, dat wordt musea bezoeken, standbeelden bekijken en nog veel meer van dat soort 'leuke' dingen. Misschien vind jij dat wel heel leuk, maar ik vind daar geen zak aan.

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 12-05-2005 21:09 ]
Verwijderd
PreciesWhut?! schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:56:
[...]
Ja, met school naar Rome was wel het leukste wat ik gedaan heb in die 6 jaar.
Het gaat niet zozeer om de musea (alhoewel die ook interessant zijn) maar de sfeer is gewoon erg leuk om met je vrienden een week op reis te gaan.
Tis alweer een half jaar geleden dat ik terugkwam... Damn, de tijd gaat te snel.
He verdomme, nou ben ik net een ouwe zak
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:58:
offtopic:
offtopic:
Macron One
Macron One
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 21:47 ]
Verwijderd
Bron: cube.ign.comIn a recent New York Times article, Nintendo of America's vice president of corporate affairs Perrin Kaplan describes the console as "very, very sleek." The system, which is reportedly tiny, will stand horizontally. Its width will reportedly be no more than three DVD cases stacked flatly on each other, or slightly more than an inch. That makes the console theoretically smaller than Apple's recently released Mac Mini computer.
Although Nintendo has historically selected proprietary media formats, such as the GameCube Optical Disc, for its platforms, the publisher is with Revolution opting for a more standardized medium. The new console will play standard DVD media, according to the company. Nintendo has not yet revealed if Revolution will as a result be able to play Hollywood movies on DVD, but that seems very likely at this point.
At the Game Developers' Conference in March, Nintendo president Satoru Iwata said that Revolution would offer Wi-Fi online connections out of the box and would be backward compatible with GameCube, or able to play GCN software.
According to recent information, Revolution will also be able to play high-definition games and regularly go online.
Finally -- something of a no-brainer given the popularity of the Wave Bird pads -- Revolution's still-secret controller will be completely wireless. Controllers for Microsoft's Xbox 360 are also wireless. Upon hearing this news, puppies everywhere let out a collective cry.![]()
More details to come at E3 2005. Stay tuned.
Trouwens, ben ik de enige die de XBOX 360 games een beetje tegen vond vallen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 08:51 ]
Verwijderd
Nope, niet echt games die mij over de streep zouden trekkenVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:47:
[...]Bron: cube.ign.com
Geen idee wat de revolution in petto heeft wat dat betreft. Ik hoop dat de specs van alle 3 de systemen wel een beetje bij elkaar liggen, dan krijgen we daluk niet meer dat gezeik over de hardware, gaat het eindelijk over games ;)!
Moet je hier niet vragenVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 08:47:
[...]
Bron: cube.ign.com
Ik was eigenlijk wel onder de indruk..de meeste zijn niet af....en zie zien er nu al grafisch beter uit dan Half life 2 en Doom 3. Deze games worden toch gezien als (state of the art) de beste pc game die er zijn......
Dit is de eerste keer dat een console de pc voor bij gaat in grfx....ik denk niet dat we veel beter krijgen te zien van PS3 of revolution.
360 heeft gewoon belachelijk veel power...devs hebben ook ff te tijd nodig om te wennen...niet te snel conclusies trekken..jongens.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Ja... uiteindelijk wel.Kun je dan zeggen: ja geweldig die gamecube. Ik heb zoveel uur gespeeld erop enz enz enz.
Mario Kart DD vind ik ook nog niet goed genoeg, als je bedenkt dat het afstamt van 1 van de geniaalste spellen allertijden. Er zijn voor mij maar een paar klassieke spellen voor de cube verschenen, die ik verwacht ook nog steeds te spelen als de revolution is gearriveerd.
Animal Crossing heeft bijna een jaar lang mijn leven beheerst. Dat vond ik echt zo'n briljant spel, zonder twijfel de beste op de gamecube, en 1 van de beste Nintendo-spellen ever. Misschien niet geschikt voor iedereen. En zelfs bij de mensen die het wel erg leuk vonden zal niet iedereen er zo geobsedeerd door zijn als ik was. Maar bij mij "klikte" het echt direct. Een geniaal spel.
Race-spellen zijn ook altijd erg belangrijk voor me. En gelukkig heeft de gamecube het beste race-spel allertijden: F-Zero GX. Zelden heeft een spel zolang mijn aandacht kunnen vasthouden. Hoe verder je gaat, hoe meer diepgang je ontdekt. Ik ben er ook nog lang niet mee uit gespeeld, nu nog steeds niet. Naast mijn cube ligt altijd een stapeltje van 4 of 5 spellen die ik op dat moment aan het spelen ben, en na een tijdje (als ze zijn uitgespeeld of ik ben ze zat), dan verhuizen ze naar een plank in de kast. F-Zero is het enige spel dat nog nooit op de plank heeft gestaan.
Die twee zijn voor mij het belangrijkste. Met afstand. Andere spellen waar ik erg veel plezier aan heb beleefd: de 2 metroids, resident evil 4, i-ninja, skies of arcadia, viewtiful joe, pikmin, paper mario 2 & metal gear solid. Ja, dat zijn de spellen die ik zo even kan bedenken die ik echt briljant vond.
Voor de N64 zou ik een langere lijst kunnen maken, en voor de SNES helemaal. Maar goed, alles bij elkaar genomen heb ik toch wel genoeg plezier beleefd aan mijn kubusje.
Verwijderd
niet te snel conclusies trekken nee. Maar perfect dark zero ziet er belachelijk uit. Rare maakt zichzelf echt belachelijk met pd0 naar mijn idee..
Verwijderd
Haha... ja ik begrijp dat dit niet 't juiste topic is om over de Xbox te praten. Maar goed, mijn verwachtingen zijn/waren misschien te hoog. Helemaal van Perfect Dark Zero.S2S schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:48:
[...]
Moet je hier niet vragen
Ik was eigenlijk wel onder de indruk..de meeste zijn niet af....en zie zien er nu al grafisch beter uit dan Half life 2 en Doom 3. Deze games worden toch gezien als (state of the art) de beste pc game die er zijn......
Dit is de eerste keer dat een console de pc voor bij gaat in grfx....ik denk niet dat we veel beter krijgen te zien van PS3 of revolution.
360 heeft gewoon belachelijk veel power...devs hebben ook ff te tijd nodig om te wennen...niet te snel conclusies trekken..jongens.
In ieder geval hoop ik dat Nintendo het design van de Revolution zal laten zien op de E3 persconferentie. Ze zeggen immers dat het om een "very sleek" design gaat, dus lijkt 't me meer dan logisch dat 't design bijna af is, toch?! Daarnaast uitleg over Nintendo online en een video van enkele Revolution games (o.a. Mario, Wave Race en Smash Bros.). Helemaal als Nintendo ervan overtuigd is dat hun games er stukken beter uitzien, waardoor gamers misschien wachten op de Revolution en dus geen 360 gaan kopen.
De PC kan nu al meer dan die systemen hoor... Je moet het helemaal niet vergelijken.Dit is de eerste keer dat een console de pc voor bij gaat in grfx....ik denk niet dat we veel beter krijgen te zien van PS3 of revolution.
Nee hoor, de Xbox 360 kan in principe veel meer dan een PC, of zijn er dan al PC-videokaarten met 48 pipelines en CPU's met 3 cores? Inderdaad, die zijn er voorlopig nog niet voor de PC. De PC zal nu gewoon technisch een tijdje achterlopen op de consoles.MaxBurn schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:36:
[...]
De PC kan nu al meer dan die systemen hoor... Je moet het helemaal niet vergelijken.
Ik vind het trouwens wel redelijk grappig dat Kameo weer is uitgesteld, dit keer naar de lancering van de Xbox 360. Dit spel was drie jaar geleden al helemaal af, alleen werd een deel van het spel door het Luigi's Mansion team gemaakt, wat dus overnieuw moest na de overname door MS. Alleen had het Luigi's Mansion team er maar zes maanden voor nodig..........
EDIT: O ja, de startpost is weer geupdate!
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 13-05-2005 12:51 ]
Ik ben trouwens benieuwd hoe de Rev gekoeld gaat worden. Daar hij maar 3 dvd's hoog wordt en een "slick" design heeft, lijkt het erop dat Nintendo weer voor compact gaat. Als het vervolgens net zo'n krachtpatser wordt als de Xbox 360 (of misschien zelfs nog krachtiger) dan lijkt mij dat erg lastig te koelen. Die nieuwe Xbox heeft volgens mij een aardig grote kast, en er zijn ook plaatjes van behoorlijke fans te vinden die erin zouden zitten. Wat wil je ten slotte ook met een CPU met 3 cores?
Als de Rev dus echt klein gaat worden, dan denk en hoop ik dat ze misschien wel voor waterkoeling hebben gekozen, dan zit je niet met grote fans en kun je de boel klein houden. En volgens mij is waterkoeling ook niet zo duur meer. Maar goed we zullen wel zien hoe Nintendo het doet
Edit: Oeps ik lees net op FOK dat de XBOX ook watergekoeld is. Dan moet Nintendo dus wel helemaal voor watergekoeld gaan!
Als de Rev dus echt klein gaat worden, dan denk en hoop ik dat ze misschien wel voor waterkoeling hebben gekozen, dan zit je niet met grote fans en kun je de boel klein houden. En volgens mij is waterkoeling ook niet zo duur meer. Maar goed we zullen wel zien hoe Nintendo het doet
Edit: Oeps ik lees net op FOK dat de XBOX ook watergekoeld is. Dan moet Nintendo dus wel helemaal voor watergekoeld gaan!
[ Voor 10% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-05-2005 13:40 ]
Toch hoop ik ook nog dat er een fan in zit. Ik ben nog niet zo voor waterkoeling
ik denk ook dat waterkoeling de levensduur korter maakt dan koeling met een fan 
Nu ik al behoorlijk wat screens e.d. van Xbox360 heb gezien ben ik echt heel benieuwd naar de Revoltuion (en beetje de PS3). Hoelaat werd deze weer gepresenteerd ? (dinsdag half 7 savonds toch ? ) ik kom iedergeval ook in het IRC kanaal
Nu ik al behoorlijk wat screens e.d. van Xbox360 heb gezien ben ik echt heel benieuwd naar de Revoltuion (en beetje de PS3). Hoelaat werd deze weer gepresenteerd ? (dinsdag half 7 savonds toch ? ) ik kom iedergeval ook in het IRC kanaal
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Xbox 360 is volgens mij helemaal niet water gekoeld.
Lees dit net op ign:
Lees dit net op ign:
In discussing the design of the chipsets, Holmdahl's very focused conversation included elements we weren't aware even took part of console design. "We worked with wind tunnel companies to decrease the noise and sound of the system." All computers have fans or cooling systems to keep the silicon from melting, and the Xbox uses a combination of both. It has a built-in, air-tight coolant system that looks like a miniature water heater. It sucks the hot air out of the core chip area and passes it through a carefully engineered wind tunnel to exit it out of the system. Other chipsets use miniature fans to keep the heat down. "This system will be quieter than Xbox 1." Which is saying something, considering how loud the PlayStation 2 is in comparison.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat is volgens mij dezelfde methode als in de V1 Jap Dreamcast werd gebruikt, heatpipes heet dat geloof ik.
Verwijderd
Pipelines heeft niks te maken met wel of niet kunnen.MetroidPrime schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:51:
[...]
Nee hoor, de Xbox 360 kan in principe veel meer dan een PC, of zijn er dan al PC-videokaarten met 48 pipelines en CPU's met 3 cores? Inderdaad, die zijn er voorlopig nog niet voor de PC. De PC zal nu gewoon technisch een tijdje achterlopen op de consoles.
offtopic:
DeddiekoelMaxBurn, moest je nou écht die tune van M1 in je sig zetten? Nu zit ik m keer op keer te draaien... Arrggggghh
DeddiekoelMaxBurn, moest je nou écht die tune van M1 in je sig zetten? Nu zit ik m keer op keer te draaien... Arrggggghh

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 21:14 ]
Verwijderd
Die methode wordt ook door bv. Zalman gebruikt voor de koelers. De warmte wordt van een koelblok wordt via super-warmtegeleidende buizen naar een ander koelblok geleid, zodat het blok op de CPU/GPU zelf relatief koel blijft, de pijpen geleiden immers beter dan lucht.Schweino schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:58:
Dat is volgens mij dezelfde methode als in de V1 Jap Dreamcast werd gebruikt, heatpipes heet dat geloof ik.
Waterkoeling lijkt mij niet een goed idee. Nintendo hardware heeft altijd een hoge stuiter tolerantie gehad. Die waterkoeling klinkt mij erg fragiel in de oren en als die klapt is het einde oefening denk ik...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Die XBOX 360 werkt vollgens insidegamer trouwens met infrarood voor de draadloze controllers 
Ik neem aan dat Nintendo, zeker gezien de wavebird controllers, die fout niet gaat maken. Ik kan me het eigenlijk niet voorstellen dat MS die fout maakt bij de Xbox 360, dus het zal wel weer net als het waterkoelingsbericht van fok, niet waar zijn. Maar voor Nintendo hoop ik dat ze die fout wel maken, want dan gaat MS daar flink veel commentaar op krijgen.

Ik neem aan dat Nintendo, zeker gezien de wavebird controllers, die fout niet gaat maken. Ik kan me het eigenlijk niet voorstellen dat MS die fout maakt bij de Xbox 360, dus het zal wel weer net als het waterkoelingsbericht van fok, niet waar zijn. Maar voor Nintendo hoop ik dat ze die fout wel maken, want dan gaat MS daar flink veel commentaar op krijgen.
Dat van die waterkoeling is 100% waar, ga maar eens naar ourcolony.net(die website is onderdeel van de Xbox 360 promotie campagne). Daar is nu een filmpje te zien waar J. Allard van Microsoft en zijn team de Xbox 360 introduceren. In het filmpje wordt duidelijk gezegd dat de 360 een waterkoeling heeft.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:08:
Die XBOX 360 werkt vollgens insidegamer trouwens met infrarood voor de draadloze controllers
Ok en ik lees het nu nog een keer op insidegamer en ik las te snel! Mon excuse, ze zijn wel gewoon wifi bij de 360.
Dan heb je weer te snel gelezen, RF zal je bedoelenOscar Mopperkont schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:31:
Ok en ik lees het nu nog een keer op insidegamer en ik las te snel! Mon excuse, ze zijn wel gewoon wifi bij de 360.
Damn damn damn Nintendo doet het weer! 3 dvd cases op elkaar dat is gewoon niet normaal klein zeg. 
En Double layer Dvd + oude cube discs! Dit word magisch!
[ Voor 23% gewijzigd door schnumi op 13-05-2005 19:59 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Meer nieuws over de Revolution: http://www.nintendo.com/n...b1-d6bf479c4139&page=homeschnumi schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:59:
Damn damn damn Nintendo doet het weer! 3 dvd cases op elkaar dat is gewoon niet normaal klein zeg.
- De Revolution zal ongeveer even groot zijn als drie op elkaar gestapelde DVD hoesjes, de console zal alleen iets breder dan dat zijn.
- De console heeft een self-loading DVD-drive
- De console kan zowel horizontaal als verticaal gebruikt worden.
- Het systeem kan vrij snel opstarten
- Het systeem zal ook muisstil zijn(waterkoeling?)
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 13-05-2005 21:09 ]
Verwijderd
Ik denk dat Nintendo het formaat van de Rev gebruikt om in Japan aan populariteit te winnen; de Xbox was immers te groot, de Xbox360 is kleiner maar de Rev is nog weer 2 slagen kleiner.
Wat moet ik me eigenlijk voorstelling bij een 'self-loading DVD-drive'? En wat is 'vrij snel opstarten'? De Cube was imho snel genoeg, is 'vrij snel' langzamer of sneller?
Wat moet ik me eigenlijk voorstelling bij een 'self-loading DVD-drive'? En wat is 'vrij snel opstarten'? De Cube was imho snel genoeg, is 'vrij snel' langzamer of sneller?
Een self-loading DVD-drive is volgens mij zo'n DVD-drive met een tray, zoals je bij vrijwel alle DVD-spelers ziet. Wat er met dat snel opstarten bedoeld wordt, ik heb geen idee.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:17:
Ik denk dat Nintendo het formaat van de Rev gebruikt om in Japan aan populariteit te winnen; de Xbox was immers te groot, de Xbox360 is kleiner maar de Rev is nog weer 2 slagen kleiner.
Matt van IGN heeft trouwens op het forum het volgende laten weten:
So I'll just kick it off by stating that I'm excited about Revolution. I think Nintendo is finally getting with the program. Good stuff.
Let a new era of optimism shine its light unto the Nintendo boards.
Misschien bedoelen ze wel een disc tray of dat je de dvd zelf erin stopt zeg maar en hij hem zelf naar binnen slokt en gaat laden.
Net zoals bij autoradio's etc. Overigens lijkt waterkoeling me sterk is dat wel functioneel voor newbie's etc?
Net zoals bij autoradio's etc. Overigens lijkt waterkoeling me sterk is dat wel functioneel voor newbie's etc?
[ Voor 21% gewijzigd door schnumi op 13-05-2005 21:36 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Damn krijg ineens enorme zin in de E³ zeg
Zal mIRC maar weer eens installeren
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Slot-in heet dat, daar zat ik inderdaad ook aan te denken.schnumi schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:35:
Misschien bedoelen ze wel een disc tray of dat je de dvd zelf erin stopt zeg maar en hij hem zelf naar binnen slokt en gaat laden.
Net zoals bij autoradio's etc.
plaatje van een slot in drive:

Zou dat juist geen problemen opleveren als je er een GameCube spel in doet? Die zou je dan precies in het midden er in moeten doen anders lijkt het mij dat hij hem niet kan pakken? Of zie ik dat verkeerd?Schweino schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:30:
[...]
Slot-in heet dat, daar zat ik inderdaad ook aan te denken.
plaatje van een slot in drive:
[afbeelding]
Tsja ik weet het ook niet hoor. Denk ook eerder aan een gewone dvd drive.
Haha holy crap, geweldige fake:
https://myhome.cavtel.net:7443/users/kfogg@cavtel.net/
of http://ranobe.com/up2/updata/up26338.rar
6:21 durend filmpje dat de Rev laat zien (nep dus, tenminste als ik kijk naar die überlompe Samus en Mario modellen
).
https://myhome.cavtel.net:7443/users/kfogg@cavtel.net/
of http://ranobe.com/up2/updata/up26338.rar
6:21 durend filmpje dat de Rev laat zien (nep dus, tenminste als ik kijk naar die überlompe Samus en Mario modellen
f.k.a D³
overigens staat op IGN nu een paar leuke foto's van hoe groot de Rev ongeveer gaat worden:

Grappig, die film heb ik zelf ook op DVD.schnumi schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:56:
overigens staat op IGN nu een paar leuke foto's van hoe groot de Rev ongeveer gaat worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er hier trouwens nog Insiders? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat Matt allemaal op het IGN forum te zeggen heeft.
EDIT: Er zit in dat artikel op IGN nog een hint volgens mij, de "Revolution" zit aan een ethernet kabel "vast".
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 13-05-2005 23:24 ]
Dan staat het er foutSchweino schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:55:
Dan heb je weer te snel gelezen, RF zal je bedoelen
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6174Ergens anders zit een Wi-Fi ontvanger voor de draadloze controllers.
Lijkt me lastig als hij backward compatible moet zijn. Ik moet de eerste slot-in drive nog zien die meerdere formaten dvd's aankan. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het lijkt me verrekte lastig.Schweino schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:30:
Slot-in heet dat, daar zat ik inderdaad ook aan te denken.
Er waren toch ook geruchten over een HD in de Rev, of raak ik het bij al het nieuws van de laatste tijd het spoor even compleet bijster? Dan vraag ik me af hoe ze dat in zo'n gigantisch klein apparaat voor elkaar gaan krijgen! Als ze dat lukt dan is het alleen daarom al een revolutie. Dan zouden ze een console gelijkwaardig aan de Xbox360 in het formaat van een paar dvd hoesjes hebben weten te persen!
[ Voor 38% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-05-2005 23:49 ]
Verwijderd
Lol, lachen.D³ schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:53:
6:21 durend filmpje dat de Rev laat zien (nep dus, tenminste als ik kijk naar die überlompe Samus en Mario modellen).
Iemand had duidelijk tijd teveel.
Maar ik snap echt niet, dat als je zo hard je best doet om een geloofwaardige fake in elkaar te zetten, dat je dat dan afsluit met zo'n volkomen debiele Mario in die laatste scene. Echt onbegrijpelijk. Voor de rest heel knap gedaan. Als nintendo niet net vandaag naar buiten had gebracht dat de revolution zo klein en plat gaat worden, zou je het bijna kunnen gaan geloven.
Ik heb ook een paar screenshots bekeken van xbox360 spellen... en ik vind dat toch nog niet echt dramatisch veel beter dan wat we nu al gewend zijn. Volgens mij hadden we nog best 2 jaar kunnen wachten met die hele volgende generatie. De huidige consoles voldoen toch nog prima voor dit soort dingen, en dan zou de overgang straks misschien wat indrukwekkender geweest zijn.
Ik denk dat die fake van binnen Nintendo komt. Het kasteel uit Super Mario 64 is exact hetzelfde waardoor ik denk dat het model direct uit Super Mario 64 komt. De stijl komt ook overeen met wat we op de persconferentie van vorig jaar zagen. Ik ben er alleen nog niet uit waarom (iemand binnen) Nintendo een filmpje zou maken wat zo overduidelijk nep is*. Misschien is het simpelweg bedoeld om de nieuwe console te hypen?Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:39:
[...]
Lol, lachen.
Iemand had duidelijk tijd teveel.
Maar ik snap echt niet, dat als je zo hard je best doet om een geloofwaardige fake in elkaar te zetten, dat je dat dan afsluit met zo'n volkomen debiele Mario in die laatste scene. Echt onbegrijpelijk. Voor de rest heel knap gedaan. Als nintendo niet net vandaag naar buiten had gebracht dat de revolution zo klein en plat gaat worden, zou je het bijna kunnen gaan geloven.
Ik heb ook een paar screenshots bekeken van xbox360 spellen... en ik vind dat toch nog niet echt dramatisch veel beter dan wat we nu al gewend zijn. Volgens mij hadden we nog best 2 jaar kunnen wachten met die hele volgende generatie. De huidige consoles voldoen toch nog prima voor dit soort dingen, en dan zou de overgang straks misschien wat indrukwekkender geweest zijn.
*Het filmpje is overduidelijk nep omdat de render van de Revolution in het filmpje niet overeenkomt met wat Nintendo er vandaag over gezegd heeft.
2 antwoorden:
1 Het is gewoon het feit dat mensen redelijk gewends zijn om elke wat...4 a 5 jaar een nieuwe console te kopen ongeacht of het oude echt niet meer meekan. Economish versleten t.o.v werkelijk (economie was lang geleden forgive me if i am wrong qua terminologie)
2. In een nintendo monopolie zou je denk ik wel gelijk hebben en zou er nog geen vervanger aankomen. Maar omdat de ps2 'zo'n verouderd stuk technologie is met crappy gfx' (ben ik het compleet niet mee eens maar dat terzijde) is het voor hun wel tijd, en zowel nintendo en ms moeten volgen om niet weer met een mega achterstand te beginnen aan de driestrijd.
stiekum nog een 3e.......de games die nu te zien waren zijn nog niet af, en benuten natuurlijk nog niet alle kracht van de console
1 Het is gewoon het feit dat mensen redelijk gewends zijn om elke wat...4 a 5 jaar een nieuwe console te kopen ongeacht of het oude echt niet meer meekan. Economish versleten t.o.v werkelijk (economie was lang geleden forgive me if i am wrong qua terminologie)
2. In een nintendo monopolie zou je denk ik wel gelijk hebben en zou er nog geen vervanger aankomen. Maar omdat de ps2 'zo'n verouderd stuk technologie is met crappy gfx' (ben ik het compleet niet mee eens maar dat terzijde) is het voor hun wel tijd, en zowel nintendo en ms moeten volgen om niet weer met een mega achterstand te beginnen aan de driestrijd.
stiekum nog een 3e.......de games die nu te zien waren zijn nog niet af, en benuten natuurlijk nog niet alle kracht van de console
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:39:
10 second ninja DONE
Heeft iemand nog een mirror van dat "fake" filmpje?
Ben nu wel benieuwd hoe dat eruit ziet
Hier nog één.Elroy schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:08:
Helaas zijn de links boven al dood
Op een gegeven moment zullen de verbeteringen steeds meer in de details gaan zitten. De sprong die gemaakt wordt zal steeds kleiner zijn, omdat de kleine details vaak veel proc power vreten. Een boom ziet er bijvoorbeeld realistischer uit als elk blaadje afzonderlijk beweegt, maar aangezien je daar niet zo heel erg veel op zal letten valt het niet zo op als de stap van 2d naar 3d.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:39:
...
Ik ben het alleen niet met je eens dat de screens niet zo veel verbetering laten zien. De beelden zijn duidelijk een stuk scherper dan dat we gewend zijn. En ik denk ook dat de framerate hoger zal liggen. Als je bv NFSU2 van de cube vergelijkt met de pc dan vallen er meteen twee dingen op. In de eerste plaats de scherpte en in de tweede plaats de framerate. Beiden liggen schrikbarend lager dan op een pc en als je het spel speelt merk je dat erg goed. Een screenshot zal dat verschil minder duidelijk maken. Die nieuwe Xbox kan nog veel meer dan een pc van nu kan, want hij is niet alleen sneller maar ook nog eens dedicated. Ik denk dus dat de stap nu wel gemaakt kan worden en dat de huidige generatie consoles inmiddels wel ver genoeg zijn uitgeperst.
[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-05-2005 10:41 ]
Nu is NFSU2 voor de GC ook wel brak geprogged/geport..ik vind hem vrij lelijk, je ziet net 50 centimeter vooruit en een slowdown van hier tot Pakistan. Iets wat echt niet hoeft op de GC.
[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 14-05-2005 19:30 ]
http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/Nintendo-ON-Revolution.wmvElroy schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:08:
f.k.a D³
Holy shit. Echt mooi gemaakt!
Als dit het niet wordt, dan mag iemand anders dit systeempje wel in elkaar klussen!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Wheheheheh die charachter models 
Mijn god, vooral mario...
Mijn god, vooral mario...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Wow, ik vind dat wel een heel mooi filmpje. Ik heb bijna het idee dat het wel van Nintendo moet komen. Misschien om een concept te presenteren van de opvolger van de GC*... maar ja waarom zit de DS er dan in... hmmm
*Dus dat er verschillende ontwerpteams zijn, die in de beginfase allemaal hun concept moeten presenteren...
*Dus dat er verschillende ontwerpteams zijn, die in de beginfase allemaal hun concept moeten presenteren...
[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 14-05-2005 12:25 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
nog een torrent van dat filmpje:
http://mininova.org/get/41757/NintendoON.wmv.torrent
wel erg gaaf gemaakt.
http://mininova.org/get/41757/NintendoON.wmv.torrent
wel erg gaaf gemaakt.
Verwijderd
Ja, dat snap ik wel. Maar dan zou het wat mij betreft helemaal niet zo'n onlogisch gevolg zijn als de levensduur van een console daardoor ook langer wordt. Mensen zijn het gewoon zo gewend nu, dat er elke 5 jaar een nieuwe generaties consoles verschijnt. Maar als de verschillen elke 5 jaar steeds kleiner worden... dan houdt het toch een keer op? Zullen mensen straks echt een playstation6 willen kopen omdat die alle wimpers rond de ogen van de personages apart in realtime kan renderen?Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:38:
[...]Op een gegeven moment zullen de verbeteringen steeds meer in de details gaan zitten. De sprong die gemaakt wordt zal steeds kleiner zijn, omdat de kleine details vaak veel proc power vreten.
Natuurlijk ziet het er beter uit. Dat spreek ik ook niet tegen. Maar het verschil is gewoon niet zo gigantisch groot. Het verschil tussen de PS1 en de PS2 was veel groter, en ook het verschil tussen de N64 en de gamecube was een flinke stap vergeleken bij dit. Als ik nu naar de plaatjes kijk van de aangekondigde xbox360 spellen, dan denk ik: met wat minder polygonen en minder gedetaileerde textures had dit net zo makkelijk op de xbox kunnen draaien. Het is enkel een klein beetje opgepoetst.Ik ben het alleen niet met je eens dat de screens niet zo veel verbetering laten zien. De beelden zijn duidelijk een stuk scherper dan dat we gewend zijn. En ik denk ook dat de framerate hoger zal liggen.
Daar komt bij dat ze vantevoren dit soort uitspraken hebben gedaan:
En dat zie ik er nu gewoon helemaal niet vanaf. Ik had onderhand wel verwacht dat we nu echt aparte grassprietjes zouden krijgen in plaats van een groene texture op de grond.Next generation we're going to have so much silicon, so much raw computing horsepower, that developers are going to be able to use that computing horsepower in interesting and exciting ways. I've seen demos of terrain and worlds that have no textures in them whatsoever and no geometry - it's just a program. It's just a program that's creating a scene for you.
Maar van de andere kant, als iedereen straks weer braaf al die nieuwe consoles in huis gaat halen, dan zouden ze natuurlijk ook wel gek zijn om het niet te doen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ze willen alledrie niet achterblijven, en daarom komen ze toch alledrie met iets nieuws. Als één van die bedrijven een monopolie had (geldt niet alleen voor nintendo denk ik) dan had het nog wel wat langer geduurd. Als ik naar de meeste recente PS2-spellen kijk, die zien er in mijn ogen ook gewoon nog steeds goed genoeg uit.Maar omdat de ps2 'zo'n verouderd stuk technologie is met crappy gfx' (ben ik het compleet niet mee eens maar dat terzijde) is het voor hun wel tijd, en zowel nintendo en ms moeten volgen om niet weer met een mega achterstand te beginnen aan de driestrijd.
Misschien zeg ik nu wel iets heel doms omdat ik er totaal geen verstand van heb, maar als je de rom van Mario64 op een PC hebt, is het dan niet heel eenvoudig om dat exacte model van het kasteel daaruit te plukken en in je eigen filmpje te gebruiken?Ik denk dat die fake van binnen Nintendo komt. Het kasteel uit Super Mario 64 is exact hetzelfde waardoor ik denk dat het model direct uit Super Mario 64 komt.
Ik zeg het eigenlijk vooral omdat ik niet kan geloven dat het van Nintendo zelf is. Waarom zouden ze geld en tijd verspillen aan zoiets?
Plus ook nog eens die belachelijke Mario in de laatste scene, zoiets zou Nintendo nooit maken.
Niemand opgevallen dat dat ding aangesloten kan worden op de Cube en een andere 'iets' ?
Dat andere ding zou dus de revolution kunnen zijn, aangezien die wel overeen kwam met de hoogte (3 dvd's hoog). Ik ben in iedergeval super benieuwd
Dat andere ding zou dus de revolution kunnen zijn, aangezien die wel overeen kwam met de hoogte (3 dvd's hoog). Ik ben in iedergeval super benieuwd
Ik denk trouwens dat je het verschil tussen de nieuwe en oude consoles pas goed zult zien als je een tijdje op de nieuwe generatie hebt gespeeld. Ik dacht altijd dat de graphics op de N64 altijd wel prima waren. Toen ik laatst echter weer eens een potje Mario Kart op de N64 speelde schrok ik me rot. Ik denk dat het verschil inderdaad kleiner zal zijn dan tussen Cube en N64, maar ik denk wel dat je dan een groter verschil zult merken dan dat je nu doet op basis van een paars screens.
Ik vind dat filmpje toch wel behoorlijk stilo. Alleen dat die Mario en Samus er niet uit zien, daar ben ik het mee eens. 
Eergisteren Star Fox Assault gekocht... Niet dat het niets is, maar om nou te zeggen een waardig vervolg...
Ten eerste die suffe stemmen van de personages. En dan zeggen ze hun tekst ook nog op zo'n monotome toon. Wat een drama. Dan de novabom. Normaal gesproken veegt dit echt wel wat weg op het scherm, maar deze niet. Ook de explosie van het ding is zo duf getekend en de knal is ook niet echt explosief.
Dan heb je nog de looplevels. Ook deze zijn net zo erg als de looplevels in SWRS3. Helaas moet je erdoorheen. Dit is mijn conclusie na 3 levels. Volgens mij kun je ook helemaal geen courses meer kiezen. Vroeger kon je switchen tussen de verschillende planeten, maar hier is dat over.
Cijfer tot nu toe: 6
Eergisteren Star Fox Assault gekocht... Niet dat het niets is, maar om nou te zeggen een waardig vervolg...

Dan heb je nog de looplevels. Ook deze zijn net zo erg als de looplevels in SWRS3. Helaas moet je erdoorheen. Dit is mijn conclusie na 3 levels. Volgens mij kun je ook helemaal geen courses meer kiezen. Vroeger kon je switchen tussen de verschillende planeten, maar hier is dat over.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Erg mooi gemaakt voor een fake filmpje. Zou bijna zeggen dat ie van nintendo zelf af zou moeten komen. Alhoewel het design voor mij op een broodtoaster lijkt
En een virtual bril? Wellicht de opvolger voor de rev
En een virtual bril? Wellicht de opvolger voor de rev
Verwijderd
Echt een heel mooi fimpje(is nu ook te bezichtigen op ign), en het Mario figuurtje maakt het kapot. Mario hoort helemaal niet slank te zijn en heeft niet zo'n raar loopje. Dat met Samus ziet er wel vet uit zeg... Ik vind het alleen een beetje vergezocht, maar goed, erg mooi gedaan, dat wel...
Edit: Weet iemand nou iets over 1. Super Monkey Ball 3 en 2. Homeland, daar weet ik alleen van dat er een paar filmpjes van zijn gereleasd, maar komt ie nou naar Europa of niet??? Zo ook natuurlijk voor Super Monkey Ball 3, komt deze game überhaupt wel uit???
Edit: Weet iemand nou iets over 1. Super Monkey Ball 3 en 2. Homeland, daar weet ik alleen van dat er een paar filmpjes van zijn gereleasd, maar komt ie nou naar Europa of niet??? Zo ook natuurlijk voor Super Monkey Ball 3, komt deze game überhaupt wel uit???
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 17:24 ]
Verwijderd
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus ik kan daar niets over zeggen! Ik vond het in ieder geval wel aardig goed, niet zo super als de andere franchises, maar zeker niet slecht. Vleigstukken zijn zowieso top. Loopstukken zijn best aardig, maar ik had liever alleen vliegstukken. Ze hebben precies gedaan wat ze bij die 3e Star Wars game op de cube ook gedaan hebben. Daarin zijn ook de looplevels 'wel aardig', maar de rest maakt veel goed.GolbeZeromus schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:23:
Ik vind dat filmpje toch wel behoorlijk stilo. Alleen dat die Mario en Samus er niet uit zien, daar ben ik het mee eens.
Eergisteren Star Fox Assault gekocht... Niet dat het niets is, maar om nou te zeggen een waardig vervolg...Ten eerste die suffe stemmen van de personages. En dan zeggen ze hun tekst ook nog op zo'n monotome toon. Wat een drama. Dan de novabom. Normaal gesproken veegt dit echt wel wat weg op het scherm, maar deze niet. Ook de explosie van het ding is zo duf getekend en de knal is ook niet echt explosief.
Ik zou zeggen, zet de moeilijkheid lekker hoog, dan is het zeker boeiend!
Gedeeltelijke E3 Line-up van Nintendo:
For the Nintendo DS:
For the Nintendo DS:
- Advance Wars
- Animal Crossing
- Mario and Luigi 2
- Mario Kart DS
- Metroid Dread
- Metroid Prime Pinball
- Nintendo Tetris
- Touch Golf
- Donkey Kong Country 3
- Fire Emblem: The Sacred Stones
- Mario Tennis Advance
- Battalion Wars
- Dance Dance Revolution Mario Mix
- Donkey Konga 2
- Mario Party 7
- Pokémon XD
- Super Mario Strikers
- The Legend of Zelda: Twilight Princess
[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 14-05-2005 17:57 ]
Verwijderd
Goh, dan weten we ook de naam van de nieuwe Zelda weerMetroidPrime schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:40:
Gedeeltelijke E3 Line-up van Nintendo:
For the Nintendo DS:For the GameBoy Advance:
- Advance Wars
- Animal Crossing
- Mario and Luigi 2
- Mario Kart DS
- Metroid Dread
- Metroid Prime Pinball
- Nintendo Tetris
- Touch Golf
For the GameCube:
- Donkey Kong Country 3
- Fire Emblem: The Sacred Stones
- Mario Tennis Advance
- Battalion Wars
- Dance Dance Revolution Mario Mix
- Donkey Konga 2
- Mario Party 7
- Pokémon XD
- Super Mario Strikers
- The Legend of Zelda: Twilight Princess
Edit:/me net dat er weer een nieuwe Mario Party komt: WTF? Krijgen we zeker weer zo'n "vernieuwend" concept van Mario Party...
Edit 2:/me net Super Mario strikers: En wat moet ik me hierbij voorstellen??? Super Mario voetbal
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 17:49 ]
Batallion Wars? De nieuwe naam van Advance Wars?
En Twilight Princess, mooie naam.
En Twilight Princess, mooie naam.
Dit topic is gesloten.