Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.760 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:32:
Wat zou de beste weapon enchant zijn voor PvP (voor een pallie)?

Icy Chill? Crusader? Lifesteal? een ander?
hang af van de class welke je bevecht denk ik

hou er ook rekening mee dat je seals hebt, zoek enchants die je seals kan aanvullen (die je het meest gebruikt)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:32:
Wat zou de beste weapon enchant zijn voor PvP (voor een pallie)?

Icy Chill? Crusader? Lifesteal? een ander?
ik zou zeggen Icy Chill, want een paladin heeft geen abilities om een runner te stoppen, en met Icy Chill heb je daar wel een kans op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
m0nk schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:36:
[...]

Daarom lvl je zo langzaam :P (morge weer again :P )
Sorry, maar grinden en instance runs zijn toch echt de snelste manier om te levelen 8)7

Mijn nieuwe zwaardje: http://www.thottbot.com/?i=3828

Gister even met m'n guild (Soldierz) Uldaman ingegaan, morgen maar even de vervolgquests gaan doen :)

En nog een leuk tasje gekregen ook: http://www.thottbot.com/?i=15433

[ Voor 32% gewijzigd door pagani op 28-04-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:32

m0nk

16-09-2003 15.15

johnnyv.nl schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:57:
[...]

Sorry, maar grinden en instance runs zijn toch echt de snelste manier om te levelen 8)7
hoeft niet hoor, als je in een relatief nieuw gebied komt en daar 8 quests hebt openstaan en ze alle 8 achter elkaar doet (heb ik gedaan in Felwood) haal je ook redelijk snel veel XP. Zeker als je quests doet waarvoor je mobs moet killen. Ik haalde daar binnen anderhalf uur iets meer dan 50k XP. Hangt er natuurlijk wel vanaf welke class je bent, voor 3 quests moest ik langs een hoop demons om bij een well te komen, dan komt catform stealth heel goed uit :D

Mijn reactie op Qlimax was btw meer als geintje bedoeld, speel nl elke dag samen met hem ;)

[ Voor 14% gewijzigd door m0nk op 28-04-2005 11:00 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:32
johnnyv.nl schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:57:
Killtask quests zijn ook goed. Je krijgt dan zowel XP voor de kills (die je toch al doet) als voor de quest. Quest zoals "Dunemaul compound" in Tanaris vind ik helemaal geweldig :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ok, true true :) Als je dan ook nog rested bent helemaal :)

[ Voor 58% gewijzigd door pagani op 28-04-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hoe zit het nou precies met dat demonslaying?

Als ik die enchant heb, en ik vecht tegen een niet demon mob, heeft die enchant dan ook nut?
Alleen dan +7dmg?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

kEv4h schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:51:
[...]

ik zou zeggen Icy Chill, want een paladin heeft geen abilities om een runner te stoppen, en met Icy Chill heb je daar wel een kans op :)
Holy Shock? Death Ray? Ik heb daar genoeg voor hoor :Y)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Crowmeister schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:10:
[...]

Holy Shock? Death Ray? Ik heb daar genoeg voor hoor :Y)
Slowen die dan? Geloof het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

wij hebben een term in onze guild, en dat is " ogres raggen "

dat is echt wel de fijnste manier om te levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat is de beste manier om talent points te verspillen voor een warlock

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:47

On_E

Housemusic

Homedisc schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:19:
Wat is de beste manier om talent points te verspillen voor een warlock
Ligt eraan, je kunt voor Soul Link gaan (Demonology) of voor Affliction/Destruction (Shadow Mastery/Ruin).

Mijn plan :

AFFLICTION (30 points)

Improved Corruption 5/5
Improved Life Tap 2/2
Improved Drain Life 5/5
Fel Concentration 5/5
Amplify Curse 1/1
Nightfall 2/2
Grim Reach 2/2
Siphon Life 1/1
Curse of Exhaustion 1/1
Improved Curse of Exhaustion 1/4
Shadow Mastery 5/5

DESTRUCTION (21 points)

Improved Shadow Bolt 5/5
Bane 5/5
Devastation 5/5
Shadowburn 1/1
Destructive Reach 2/2
Intensity 2/2
Ruin 1/1

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:52
kEv4h schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:13:
[...]

Slowen die dan? Geloof het niet..
nee maar het is wel pijnlijk

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:47
Grinden is een optie maar ik denk niet echt voor een priest, zeker niet omdat ik gister m'n build ( alweer ) heb veranderd, ben nu holy specced en dan is grinden al helemaal een ramp.

Op het begin was ik helemaal shadow specced ( theoretisch de welbekende 31/20 build ), tot zo'n lvl 45, toen ging ik over naar heavy discipline spec en een beetje holy ( 35/16 ), toch begon ik silence en mindflay te missen, dus ben ik naar een tripple build gegaan met alleen improved renew in holy. Alleen ik was eerst dus helemaal shadow specced met shadowform ( door de tripplebuild kon ik dus niet de shadow damage improvements en shadowform halen ) en vond ik mindflay / pain / mindblast damage toch best wel wat tegen vallen :p. En omdat ik dus voornamelijk instances doe ben ik nu holy specced, ik loop toch zo goed als nooit alleen en kan best nog wel een stootje uitdelen ;). Dit bevalt me prima zo!

Mijn build nu voor de geïnteresseerde:
Discipline Mastery:
Unbreakable Will Rank 5
Improved Power Word: Shield Rank 3
Improved Power Word: Fortitude Rank 2
Mental Agility Rank 5
Mental Strength Rank 5
Discipline Total: 20
Holy Mastery
Improved Renew Rank 5
Holy Specialization Rank 5
Spiritual Healing Rank 5
Holy Fire Rank 1
Subtlety Rank 5
Improved Flash Heal Rank 2
Divine Fury Rank 5
Improved Prayer of Healing Rank 1
Spirit of Redemption Rank 1
Holy Nova Rank 1
Holy Total: 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:36
BitByter schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:54:
Bij ons is het sinds die honor patch een gekkenhuis op de server
Crossroads is constant under attack
minimaal 1 keer per dag word ogrimmar geraid

echt gewoon 200+ alliance per raid ofzo, niet normaal meer

Ik zit op stormrage (pve)
de verhouding bij ons is 6500 alliance / 2500 horde :/

we kunnen nog redelijk stand houden. :)
Cool. Wist niet dat het er zo aan toe ging. Ik zit namelijk ook op Stormrage. Heb weinig last van raids.Heb wel eens meegedaan aan een raid op X-roads.Vet gaaf was dat.

Volgens mij ishet op stormrage behoorlijk verdeeld kwa horde/alliance en 200 per raid is wel onwijs veel hoor. Wij hebben het gedaan met 25 man. Dat ging prima totdat er opeens onwijs veel horde kwam om de stad te verdedigen.
Toch ben ik wel blij op dit moment dat ik op een PVE server zit. Kan gewoon lekker questen zonder gezeik en als ik wil kan ik gewoon PVP aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Stronkie schreef op donderdag 28 april 2005 @ 01:14:
Ik las net op topic 14 15 16 dat er veel gedoe was over de CC bij het registreren en dat ze dat in maart zouden oplosse.

Nou niets hoor , nog steeds een gvd CC nodig. Ik had ook al gelezen dat fake CC niet werden aangeraden. Maar he ik heb een guest account nummer en een normale game key met die maand gratis spelen. Hoe kan ik nou een account aanmaken.

Met een fake CC nummer kom ik tot de laatste stap, maar op de knop creer account durf ik niet te drukken , ik weet niet wat blizzard doet met de verkeerde CC informatie
Weet dat het niet mag hier dus ik zeg er ook niets over.Het heeft geloof ik te maken met "German" en "Bankaccount".

In principe doet Blizzard niks zolang je maar voordat je gratis maand op is echte gegevens invuld.
Ik vind het ook belachelijk dat je geld moet betalen voor dit spel met de optie dat je een maand gratis kan spelen en dan evengoed verplicht word CC of GC in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:02
Wat kan er nou gebeuren als je een fake account invult? Ik heb ook wel eens bij een bestelling een cijfertje van mijn CC verkeerd ingetypt; vervolgens krijg je netjes een melding dat je nummer niet matched met je gegevens en of je de boel even wil checken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33
Kan niks gebeuren, ik had een fake CC, daarna waren er geen (te weinig :/) gamecards beschikbaar, account werd bevroren, gamecard gekocht. Werkt gewoon goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:59:
[...]
Hangt er natuurlijk wel vanaf welke class je bent, voor 3 quests moest ik langs een hoop demons om bij een well te komen, dan komt catform stealth heel goed uit :D
klinkt als de well of coruption, die ik dus niet kan vinden, heb al gekeken op de cord.inatesvan thottbot en van mensen ingame maar kan nooit op die plek komen.
kan iemand mij helpen of uitleggen hoe ik daar kan komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 18:46

Stronkie

Where wind is Trouble

LiToKi schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:14:
Kan niks gebeuren, ik had een fake CC, daarna waren er geen (te weinig :/) gamecards beschikbaar, account werd bevroren, gamecard gekocht. Werkt gewoon goed :).
Sweet , gelijk vanavond probere.

Dus eerst guest 10 dagen nummer gebruiken. Account maken , Fake CC, en 10 dagen spelen

Omzetten naar je orginele CD Key ..... Nog steeds valse CC gebruiken na +- 21 daarna gespeeld te hebben je betaal methode omzetten naar game card. Je Game Card gebruiken en dan spelen maar zonder dat je ook maar ooit je Echte CC hebt vrijgegeven... OK dan

Thanks

Of het moet zo niet werken met eerst de 10 dagen en dan de echte nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Hooli-gan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:58:
[...]

Cool. Wist niet dat het er zo aan toe ging. Ik zit namelijk ook op Stormrage. Heb weinig last van raids.Heb wel eens meegedaan aan een raid op X-roads.Vet gaaf was dat.

Volgens mij ishet op stormrage behoorlijk verdeeld kwa horde/alliance en 200 per raid is wel onwijs veel hoor. Wij hebben het gedaan met 25 man. Dat ging prima totdat er opeens onwijs veel horde kwam om de stad te verdedigen.
Toch ben ik wel blij op dit moment dat ik op een PVE server zit. Kan gewoon lekker questen zonder gezeik en als ik wil kan ik gewoon PVP aanzetten.
200 per raid is wel ERG veel dat zijn ongeveer 6 volle raid groepen.. volgens mij lukt dat nooit om bij elkaar te krijgen. Maar ik kan me vergissen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:16

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

[...]

Ik ben nu level 23 en heb eigenlijk nooit gezeik met questen, ook al kom ik toch al wat vaker in contested gebied. Ik quest nu in Lakeshire, Darkshire en Wetlands, en ben al vaker orcs tegengekomen, maar dan meestal op doortocht.

Het lamme is, als er dan een keer word aangevallen, zijn ze weg tegen de tijd dat je er bent. En dan zitten ze op magische wijze ineens daar waar jij vandaan kwam. Ik doe meestal geen moeite meer om heen en weer te blijven reizen, als ik ze tegenkom vecht ik wel, maar anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

had gisteren een aantal keer meer dan 1100 xp voor 1 kill :D lvl 50 elite trolls in hinterlands, was met een party van 2, we liepen mee met een party van 5 op een gegeven moment ging mn partymember dood, terwijl we nog 2 mobs aan het bevechten waren die ik gepulled had :P oftewel party bonus + rested bonus + hoop xp voor lvl 50 elite terwijl ik 49 was :D ging erg hard toen, daarna 2 keer zul'farak gedaan, ben nu bijna lvl 51 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Webgnome schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:37:
[...]

200 per raid is wel ERG veel dat zijn ongeveer 6 volle raid groepen.. volgens mij lukt dat nooit om bij elkaar te krijgen. Maar ik kan me vergissen
200/40=5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hey, nog meer Stormragers! :D
Ik ben Sunar, lvl 60 paladin (een de heel velen), en we zijn inderdaad zó in de meerderheid dat het bijna niet leuk meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 12:24:
[...]

klinkt als de well of coruption, die ik dus niet kan vinden, heb al gekeken op de cord.inatesvan thottbot en van mensen ingame maar kan nooit op die plek komen.
kan iemand mij helpen of uitleggen hoe ik daar kan komen ?
uhm als je vanaf FP langs de rivier felwood inloopt, en dan zie je links op je map wat bergketens met ten zuiden van de FP een inham oid, en daaronder nog 1 waar je ingaat en een stukje naar het westen de bergen ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:46
Ik speel tegenwoordig horde op Emerald Dream (Tauren Warrior). Alliance/horde ratio op die server is 3,6:1, dus het is wel een uitdaging :D

Afgelopen zaterdag begonnen, level 24 op het moment.

[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 28-04-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik heb afgelopen week Solus maar even links laten liggen en alleen op earthen-ring gespeeld (PvE-RP), wel één keer aan een raid meegedaan, was wel leuk (tarren mill natuurlijk ;)) zit nu met mijn warlock op +- 160 HK (en 1 DHK, maar die NPC gaf me "the look"), en met mijn pally op 3 HK's maar die waren wel allemaal van ongeveer mijn level.

Leukste HK die ik tot nog toe gemaakt heb was met mijn pally (op dat moment L27) een L29 Orc Warrior die PvP enabled was achtervolgd van Sentinal Hill (westfall) tot diep in Duskwood, waar ik hem eindelijk te pakken kreeg. Die gast zal wel gebaald hebben, en maar rennen :P

Wat ik wel cool vind is dat PvP nu niet meer uittimed op PvE servers, maar aan en uit toggled, en ik heb dus mijn character ook standaard PvP enabled nu, dan maar soms geganked worden.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 09:02

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Muppet schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:38:
[...]

Paladins kunnen geen ranged weapons gebruiken.
http://www.thottbot.com/?i=4832 :P

'T is wel geen echte ranged, maar als je in Zul een beesjes wil pullen dan werkt het wel :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Gisteren voor het eerst een instance gedaan, ik ben nu een level 44 Orc Shaman. Tot nu toe geen tijd genomen om instances te doen - ben je al snel 4+ uur kwijt. Op zich was het wel leuk, mana totempje, magic-intercept totem, health totem, en maar healen :D Verbazingwekkend hoe een level 44 Shaman een volle groep level 50+ers in leven kan houden :)

En ik heb er een leuke dagger vandaan gehaald, 1.50 speed 28 DPS dacht ik. Ik denk dat ik toch maar wat vaker instances ga doen :D Ze zijn leuker dan solo-questen of solo-grinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Blue-eagle schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:19:
Gisteren voor het eerst een instance gedaan, ik ben nu een level 44 Orc Shaman. Tot nu toe geen tijd genomen om instances te doen - ben je al snel 4+ uur kwijt. Op zich was het wel leuk, mana totempje, magic-intercept totem, health totem, en maar healen :D Verbazingwekkend hoe een level 44 Shaman een volle groep level 50+ers in leven kan houden :)
Blijkt maar weer hoe über een shaman is :) NERF SHAMANS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

En ik heb er een leuke dagger vandaan gehaald, 1.50 speed 28 DPS dacht ik. Ik denk dat ik toch maar wat vaker instances ga doen :D Ze zijn leuker dan solo-questen of solo-grinden :D
4+ uur ?

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

health en mana totem zjin beide water totems dus kunnen niet beide :)

zelf doe ik altijd grounding (voor runners) + GoA of WF afhankelijk van wat de tank wil
water slot bewaar ik voor disease/poison cleans indien nodig tot aan Maraudon kan je afhankelijk van je gear redelijk goed primairy healer zijn.

moet de rest ook wel spelen naar eht feit dat een shammie de healer is en niet een priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 12-08 10:56
Voor een volledige instance mag je wel een avondje uittrekken. Op een gegeven moment lukt het zelfs niet meer in 1 avond :)

Ben met wat vrienden nu al 2 avonden in Dire Maul bezig geweest en we zijn nog niet 'klaar' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:30

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Stormrage? :)

Was je naam daar?

Ik speel daar zelf een priest :) Ben atm eindelijk lvl50 :Y)

Moet wel zeggen dat spelen @ een PvE vrij rustgevend is gelukkig :)
Af en toe wat gezeik met horde enzo maar je hebt iig niet het gelazer wat je op PvP wel hebt. Het enige jammere is dat juist diegene die je af wil maken nooit PvP aan hebben staan :'(

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Ik zit iig op stormrage, en heet Axioma / level 56 tauren warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:36:
[...]

Voor een volledige instance mag je wel een avondje uittrekken. Op een gegeven moment lukt het zelfs niet meer in 1 avond :)

Ben met wat vrienden nu al 2 avonden in Dire Maul bezig geweest en we zijn nog niet 'klaar' :P
Ik heb alle instances t/m ZF gedaan, en er nooit langer dan 2,5 uur over gedaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:37:
[...]

Was je naam daar?

Af en toe wat gezeik met horde enzo maar je hebt iig niet het gelazer wat je op PvP wel hebt. Het enige jammere is dat juist diegene die je af wil maken nooit PvP aan hebben staan :'(
Nick? Guild? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ryceck schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:37:
[...]

Was je naam daar?

uit ervaring weet ik dat als je ze maar lang genoeg achtervolgd ze je vanzelf zullen aanvallen >:)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ben lid van 'The Order of the Dawn op de Vashj server. Ik doe eigenlijk niet aan guilds maar hij hielp me met een moeilijke quest en toen vond ik het zo lullig om daarna nee te zeggen. Mettertijd start ik mijn eigen guild wel, met alleen maar rogues :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoipoip schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:22:
[...]

Blijkt maar weer hoe über een shaman is :) NERF SHAMANS :D
Nou, daar merkte ik anders gisteren weinig van met een bossrun in Mauradon, stond daar met 2 shaman's, 1 mage, 1 Rogue en ik zelf als druid. Maar volgens mij snapten ze niet helemaal dat een Shaman ook gebruik moet maken van zijn totems. Want ze wouden graag allebei tank spelen.

Uit eindelijk kreeg ik de schuld van de wipe omdat ik ze niet op tijd healde. maar ja als 2 Mobs op die gasten in hakten en hun wapens doen ook nog eens geen damage op die mobs omdat ze imune zijn voor bepaalde wapens.

Ja dan ik daar ook weinig tegen doen, dan moeten ze hun class maar beter spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:54:
[...]

Nou, daar merkte ik anders gisteren weinig van met een bossrun in Mauradon, stond daar met 2 shaman's, 1 mage, 1 Rogue en ik zelf als druid. Maar volgens mij snapten ze niet helemaal dat een Shaman ook gebruik moet maken van zijn totems. Want ze wouden graag allebei tank spelen.

Uit eindelijk kreeg ik de schuld van de wipe omdat ik ze niet op tijd healde. maar ja als 2 Mobs op die gasten in hakten en hun wapens doen ook nog eens geen damage op die mobs omdat ze imune zijn voor bepaalde wapens.

Ja dan ik daar ook weinig tegen doen, dan moeten ze hun class maar beter spelen. :(
OMG tanken in maraudon als shaman :X

als ik een isntance in ga en we hebben een druid als main healer ipv een priest, zeg ik altijd dat hij alleen maar die heal over time af en toe over me hoeft te casten, voor de rest support ik meself en de off thank qua healing :/

welke functie ik ook heb in een isntance/group ik let altijd op de healthbars van iedereen en op de mana bar van de main healer.

sommige shammies denken inderdaad dat ze godlike zijn omdat ze shaman class hebben gekozen :/

edit:

zijn hier andere mensen die Dragonscale LW hebben en zwaar teleurgesteld zijn?

ik zit er zwaar over te denken om lw en skinning te droppen voor Herbalism en Alchemy, (15 herbalism bonus :P )

msichien dat ik alleen nog voor de blue dragonscale items ga (ff azhera farmen) en ik het dan drop, want ik verdien er geen reet mee :/ heb wel zelf pelzier gehad van enkele dragonscale items, maar verder is het huilen met de pet op

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 28-04-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
On_E schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:47:
[...]

Ik heb alle instances t/m ZF gedaan, en er nooit langer dan 2,5 uur over gedaan. :?
Totdat je dus bij Maraudon komt, als je die instance in 1 x wilt doen (dus oranje, paarse en inner maraudon gedeeltes) dan ben je toch aardig lang bezig. Lukt niet binnen 2,5 uur. (tenzij je met 5 lvl 60's naar binnen gaat misschien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

[Introductory text]
Name: Ganthorm
Race: Nightelf
Sex: Male
Class: Priest
Spec: Shadow/Disc (op 55/56 respec naar holy/disc)
Profession: Enchanter/Tailor
Guild: Element Zero
Function: High Council Member
Server: Stormrage
[/Introductory text]

Even een vraagje aan de enchanters hier die op Stromrage zitten...
Hebben jullie ook zo de neiging om Legacyofxhia, Bankier, Shaentella hard te schoppen?
Die klojos kopen all enchanting stuff @ AH op en pleuren het allemaal voor het dubbele erop terug. Als je dan een keer echt iets nodig hebt dan kan je 6g voor een greater nether essence betalen ofzo :( :(
Tis dat er geen echte grond voor is anders zou ik ze aangeven vij Blizzard voor spelbederf :X

[ Voor 52% gewijzigd door Ryceck op 28-04-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Mijn naam op Stormrage is Hooligan, lvl42 Dwarf Hunter, Skinning/Leatherworking. Guild: The Forest Guards

By the way, Er moet gewoon een paar dagen niks van die gasten gekocht worden (Bankier, etc, etc).Dan houd het vanzelf wel eens op. Viel mij ook al op dat hun heeeeeeeeel veel reagents op AH hebben staan.

[ Voor 37% gewijzigd door Bulligan op 28-04-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:02:
Hebben jullie ook zo de neiging om Legacyofxhia, Bankier, Shaentella hard te schoppen?
Die klojos kopen all enchanting stuff @ AH op en pleuren het allemaal voor het dubbele erop terug. Als je dan een keer echt iets nodig hebt dan kan je 6g voor een greater nether essence betalen ofzo :( :(
Tis dat er geen echte grond voor is anders zou ik ze aangeven vij Blizzard voor spelbederf :X
Terechte handel zoals ik het zie :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 07-08 23:38

Rannasha

Does not compute.

is geen spelbederf... is slim handelen. En zolang er mensen zijn die het voor het dubbele terugkomen blijven ze geld verdienen. Gewoon geen zut meer van hun van de AH plukken, als meer mensen dat doen, dan krijgen ze vanzelf al die essences terug en zitten ze met een boel spul dat ze niet meer voor hun prijs weg kunnen doen. Gaat de prijs vanzelf omlaag.

Kwestie van vraag en aanbod... Als mensen bereid zijn om voor 3g de dingen weg te doen en er zijn mensen die bereid zijn om 6g ervoor te betalen...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Wat je natuurlijk ook kan doen is zelf van die meuk okpen en dan een gedurende lange tijd ver onder de koopprijs verkope.. ok je draait dan in principe verlies maar als je dat met genoeg spullen doet dan zal de prijs vanzelf moeten zakken

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga zelf de Ah kampen, koop alles op wat anderen erop zetten, en verkoop het net iets goedkoper dan die lui die dat nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
kEv4h schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:35:
in duskwood zit een rare-spawn die Naraxis heet, een lv27 spin die altijd een lv23 dagger dropt (Naraxis' Fang)..
Niks van waar, dropte bij mij "Chest of Naraxis'" oid, was iig een Mail Chestpiece, die ik maar gedisenchant heb :P

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
zion schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:31:
[...]
Niks van waar, dropte bij mij "Chest of Naraxis'" oid, was iig een Mail Chestpiece, die ik maar gedisenchant heb :P
hehe ohh :P
nog nooit meegemaakt :)
heb em zelf rond de 5 keer gesloopt en telkens die dagger gehad (lekker AH materiaal ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:02:
[Introductory text]
Name: Ganthorm
Race: Nightelf
Sex: Male
Class: Priest
Spec: Shadow/Disc (op 55/56 respec naar holy/disc)
Profession: Enchanter/Tailor
Guild: Element Zero
Function: High Council Member
Server: Stormrage
[/Introductory text]

toon volledige bericht
He, ik heb jou wel een paar keer gezien.
Name: Sunar
Rest: lvl 60 paladin, regular van Raven Hill Raiders.

Ik heb een large brilliant shard over, als je die wil moet je maar even msg'en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand enig idee wat er gemiddeld genomen uit de kist in de Gurubashi Arena komt.

Loont dat om te gaan hakken voor de loot of is het voornamelijk gewoon leuk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:33:
[...]

hehe ohh :P
nog nooit meegemaakt :)
heb em zelf rond de 5 keer gesloopt en telkens die dagger gehad (lekker AH materiaal ;))
Ik denk dat ik hem ook maar eens een paar keer ga slopen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
yay gister na een aantal quests te hebben gecomplete eindelijk lvl50 geworden.. mocht wel eens tijd worden.

ook gister die lvl51 elite Gorilla op dat eilandje bij booty bay gesloopt.... we probeerde het eerst met zijn 3en maar dan ging net niet, daarna een healer erbij geroepen en toen ging het eindelijk wel... wat een beest is dat zeg ppfff....

daarna nog in feralas die lvl50 elite harpy gekilled voor d'r dark heart, die hebben we met zijn 2en gedaan (lvl49 warrior <- ik, en een lvl47 warlock met z'n imp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hmm, wat zoeken op thottbot leert mij dat er in westfall een beest zou moeten leven, genaamd 'vultros'. Die dropt volgens thottbot een dagger met 44 max dmg, met een speed van 2.00. Erg traag dus, maar dat maakt zoals jullie zeggen toch niet uit. Nu is het inderdaad zo dat SS en dergelijke moves allemaal instant zijn, maar wanneer je energy op is komt het wel eens voor dat je een aantal steken op pure snelheid moet toedienen... Maar dat zie ik dan wel weer. Ik kan hem altijd weer verkopen en een snellere vinden.

Die thottbot site is makkelijk, maar ik hou er een klein beetje het gevoel bij dat het spelbederf is, normaal moet je zulk soort dingen toch zelf uitzoeken vind ik.

Een 44 dmg dagger zal tegenover de 20 dmg die ik nu heb een behoorlijk verschil in mijn crits maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:34:
[...]
He, ik heb jou wel een paar keer gezien.
Name: Sunar
Rest: lvl 60 paladin, regular van Raven Hill Raiders.

Ik heb een large brilliant shard over, als je die wil moet je maar even msg'en ;)
Ah jij bent van die guild waar de helft vna ons naartoe is gevlucht na een kleine rel :P
Lexe, Absolutelee, Perfectlee, Narz en nog een paar :)
Handje eikels maar wel hoge chars (55+), vonden dat onze guild niet genoeg deed.... Nahjah, ik heb het er gezellig, vink zelf wa boeiender iig :)

En die shard.... hebbie ook nog radiants? :+

En da gedoe met die AH... tis gewoon vervelend :'( Stomme volk verknald de complete verkoop en zorgt ervoor dat ik de prijzen van me enchants hoog moet houden om beetje uit de kosten te blijven. En daar krijg je weer gezeik mee met de verkoop van je enchants.
Had gisteren een idioot die vond dat ik met 8g te veel voor een demonslay vroeg... de ingredients kosten mij sakker al ruim 9 tegen de huidige prijzen :X En dat is dus het probleem wat je krijg :(

[ Voor 27% gewijzigd door Ryceck op 28-04-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 17:10
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:01:
Hmm, wat zoeken op thottbot leert mij dat er in westfall een beest zou moeten leven, genaamd 'vultros'. Die dropt volgens thottbot een dagger met 44 max dmg, met een speed van 2.00. Erg traag dus, maar dat maakt zoals jullie zeggen toch niet uit. Nu is het inderdaad zo dat SS en dergelijke moves allemaal instant zijn, maar wanneer je energy op is komt het wel eens voor dat je een aantal steken op pure snelheid moet toedienen... Maar dat zie ik dan wel weer. Ik kan hem altijd weer verkopen en een snellere vinden.

Die thottbot site is makkelijk, maar ik hou er een klein beetje het gevoel bij dat het spelbederf is, normaal moet je zulk soort dingen toch zelf uitzoeken vind ik.

Een 44 dmg dagger zal tegenover de 20 dmg die ik nu heb een behoorlijk verschil in mijn crits maken :P
Leeft er niet, komt soms langs, ik was em op lvl 17 ofzo tegengekomen daar, geweldig, toen kwam er een NE Warrior ofzo van lvl 37 en die killde em even, waren heel veel mensen en ik kreeg de loot. :D
Dagger heb ik aan een guildmate gegeven, die een Rogue is.
Ben zelf een Gnome Mage, wil nooit daggers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:05:
[...]

Ah jij bent van die guild waar de helft vna ons naartoe is gevlucht na een kleine rel :P
Lexe, Absolutelee, Perfectlee, Narz en nog een paar :)
Handje eikels maar wel hoge chars (55+), vonden dat onze guild niet genoeg deed.... Nahjah, ik heb het er gezellig, vink zelf wa boeiender iig :)

En die shard.... hebbie ook nog radiants? :+

En da gedoe met die AH... tis gewoon vervelend :'( Stomme volk verknald de complete verkoop en zorgt ervoor dat ik de prijzen van me enchants hoog moet houden om beetje uit de kosten te blijven. En daar krijg je weer gezeik mee met de verkoop van je enchants.
Had gisteren een idioot die vond dat ik met 8g te veel voor een demonslay vroeg... de ingredients kosten mij sakker al ruim 9 tegen de huidige prijzen :X En dat is dus het probleem wat je krijg :(
Narz hebben we er weer uitgekickt, die zat te zeuren dat ze niet door 1 deur kon met 2 andere members, de arrogante snol wilde dat we ze kickten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hidde schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:06:
[...]

Leeft er niet, komt soms langs, ik was em op lvl 17 ofzo tegengekomen daar, geweldig, toen kwam er een NE Warrior ofzo van lvl 37 en die killde em even, waren heel veel mensen en ik kreeg de loot. :D
Dagger heb ik aan een guildmate gegeven, die een Rogue is.
Ben zelf een Gnome Mage, wil nooit daggers hebben.
Hmm. Dus ik heb weinig kans dat ik hem daar tegenkom? Ik heb weinig zin om er (te)veel voor te betalen _als_ ik hem al via de AH kan kopen. Droppen is beter en levert nog xp op ook. Is het een vogel of wat? Ik weet niet of ik hem nu aankan @ lvl 23 ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Cyrus-The-Virus schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:55:
ook gister die lvl51 elite Gorilla op dat eilandje bij booty bay gesloopt.... we probeerde het eerst met zijn 3en maar dan ging net niet, daarna een healer erbij geroepen en toen ging het eindelijk wel... wat een beest is dat zeg ppfff....
Lekker XP verdienen was hij, 7350 XP op L46 voor een quest is behoorlijk te noemen :)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Vandaag mijn eerste honor kills verzameld. Er zat een tauren shaman wat spulletjes te eten (zittend, dus automatisch crit.), dus die was wel aangenaam verrast. Ook nog een level 23 shaman weten te killen. Deze kwam even later echter terug met zijn high level mage vriendje die mij maar even vastzette zodat zijn maatje me kon pakken, das dan wel weer enigszins lame maar ja, het was fun :Y)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:13:
[...]
Lekker XP verdienen was hij, 7350 XP op L46 voor een quest is behoorlijk te noemen :)
Ik vind dat het steeds moeilijker word om aan goede xp te komen. Een heleboel van de quests die ik nu kom zijn elite, of dungeon, beide ondoendelijk voor een solo lvl 23 rogue. Ik moet dus vaak teamen en dat leid bij de teams vaak voor frustraties omdat ik zelfs met normale aanvallen al veel crit dmg doe, zonder mijn combo's te gebruiken.

Ik moet nog steeds de deadmines doen, en nog mijn lockpicking wat opschroeven om de poison quest af te maken, heb iig de tower key wel al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:09:
[...]
Narz hebben we er weer uitgekickt, die zat te zeuren dat ze niet door 1 deur kon met 2 andere members, de arrogante snol wilde dat we ze kickten :/
Serieus??? LOL!, die zat bij ons ook al zo arrogant te doen namelijk :P
Geloof me, dan geef ik je 1 week en dan schop je perfectlee er ook uit :P
Die was de reden voornamelijk dat narz wegging bij ons namelijk... en lee is me een stuk arrogantie daar wordt je misselijk van :) Verder goede speler hoor en best mee te lachen, maar heel erg individueel ingesteld, wat eigenlijk niet kan met zoiets als WoW, en zeker niet in een guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:21:
Ik vind dat het steeds moeilijker word om aan goede xp te komen. Een heleboel van de quests die ik nu kom zijn elite, of dungeon, beide ondoendelijk voor een solo lvl 23 rogue. Ik moet dus vaak teamen en dat leid bij de teams vaak voor frustraties omdat ik zelfs met normale aanvallen al veel crit dmg doe, zonder mijn combo's te gebruiken.
Waarom zou dit nou weer een probleem zijn? veel crit==veel damage is snel dood, das toch juist de bedoeling? XP wordt eerlijk verdeeld in parties (gebasseerd op level, niet op % damage uitgedeelt)
Ik moet nog steeds de deadmines doen, en nog mijn lockpicking wat opschroeven om de poison quest af te maken, heb iig de tower key wel al.
Deadmines zijn goed te doen op L23 in een full party, dus moet geen probleem zijn, voor de rest hoor je je nu een beetje naar Duskwood te begeven, waar weer een heleboel solo-quests zijn, die goed te doen zijn voor een L23 rogue.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Imodium schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:20:
Vandaag mijn eerste honor kills verzameld. Er zat een tauren shaman wat spulletjes te eten (zittend, dus automatisch crit.), dus die was wel aangenaam verrast. Ook nog een level 23 shaman weten te killen. Deze kwam even later echter terug met zijn high level mage vriendje die mij maar even vastzette zodat zijn maatje me kon pakken, das dan wel weer enigszins lame maar ja, het was fun :Y)
Het terugpakken is lame, maar een etende en zittende Shaman killen is liet! uhuh! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:33:
[...]

Serieus??? LOL!, die zat bij ons ook al zo arrogant te doen namelijk :P
Geloof me, dan geef ik je 1 week en dan schop je perfectlee er ook uit :P
Die was de reden voornamelijk dat narz wegging bij ons namelijk... en lee is me een stuk arrogantie daar wordt je misselijk van :) Verder goede speler hoor en best mee te lachen, maar heel erg individueel ingesteld, wat eigenlijk niet kan met zoiets als WoW, en zeker niet in een guild :)
Ben benieuwd, hehe. Verder een hele leuke guild. Die paar zijn er inderdaad pas bij, maar ik ook. (zat eerst bij low landers, maar daar werd ik helemaal gestoord van. allemaal irritant kinders die expres in caps zitten te praten omdat ik dat zo irritant vind.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

zion schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:33:
[...]
Waarom zou dit nou weer een probleem zijn? veel crit==veel damage is snel dood, das toch juist de bedoeling? XP wordt eerlijk verdeeld in parties (gebasseerd op level, niet op % damage uitgedeelt)

[...]
Deadmines zijn goed te doen op L23 in een full party, dus moet geen probleem zijn, voor de rest hoor je je nu een beetje naar Duskwood te begeven, waar weer een heleboel solo-quests zijn, die goed te doen zijn voor een L23 rogue.
Ja, daar heb ik gelukkig al een quest gedaan, de eerste night watch quest, was goed te doen. Je moet wel uitkijken dat je steeds de buitenste pakt, zolang je constant een loslopende creep weglokt pak je ze makkelijk aan. Het heeft toch altijd weer iets onheilsspellends, je weet dat het contested is, dus er kunnen ook orcs op je staan te wachten :P

Verder heb ik al wat quests gekregen in wetlands, maar sommigen kan ik niet aan, simpelweg omdat het te crowded is. 1 creep is makkelijk, maar je trekt zo makkelijk aggro van een hele groep daaro.

Ik heb ladingen dungeons nog te doen, zoals de deadmines, en de stockade in SW, maar ik kan ze niet alleen, en zo makkelijk vind ik geen geschikte teammates, vashj is nog redelijk low-populated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:41:
[...]
Ben benieuwd, hehe. Verder een hele leuke guild. Die paar zijn er inderdaad pas bij, maar ik ook. (zat eerst bij low landers, maar daar werd ik helemaal gestoord van. allemaal irritant kinders die expres in caps zitten te praten omdat ik dat zo irritant vind.)
Dat zijn tweakers. Royal lowlanders is het tweakersguild op WoW :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 06-08 13:34

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

m0nk schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:39:
[...]

Het terugpakken is lame, maar een etende en zittende Shaman killen is liet! uhuh! |:(
Nou nog "lieter" is het als je in stv bij de bloodsails schepen huppeld en je inees 5! man om je heen heb staan die op je in gaan hakken. Ik lvl 46 tegen 4 uit de range 39-43 en een lvl 50.
Niet zo gek dat je dan geen kans hebt. Ja het honour systeem is een goede aanvulling :S

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:45:
[...]

Ook op stormrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Mag je meerdere malen hetzelfde gilde starten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Nee zijn niet van Tweakers. Heb ik al eens aan die gasten gevraagd. Dacht eerst dat het Hollanders zouden zijn (gezien de naam)maar volgens mij komt de meerderheid en de start van Noorwegen of iets in die geest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:45:
[...]

Volgens mij niet op stormrage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:42:
Ik heb ladingen dungeons nog te doen, zoals de deadmines, en de stockade in SW, maar ik kan ze niet alleen, en zo makkelijk vind ik geen geschikte teammates, vashj is nog redelijk low-populated.
Daarom zei ik in een voorgaand topic al tegen je: je zal toch moeten teamen (gelukkig), instances kan je eigenlijk alleen maar solo'en als je er al lang geen XP meer krijgt, omdat je altijd mobs hebt. En ook al is Vashj low-populated, teamen kan altijd, en een guild joinen ook, heb je meteen mensen om mee te teamen.

Rogue is een goede solo-class, dwz je kan je makkelijk over de wereld bewegen en non-elite quests doen, maar voor de elite-quest/instances zal je móeten groupen, of je redt het gewoon niet.

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:54:
[...]

Nee zijn niet van Tweakers. Heb ik al eens aan die gasten gevraagd. Dacht eerst dat het Hollanders zouden zijn (gezien de naam)maar volgens mij komt de meerderheid en de start van Noorwegen of iets in die geest.
Low landers op stormrage is zeker wel een nederlandse guild. Zitten een paar buitenlanders bij, maar 95% is nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
zion schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:33:
[...]
Een rogue met aggro is een mana-killer voor een priest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 07:47
kEv4h schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:56:
[...]
En gauw mana gebruiken = veel healen = veel aggro = dooie priest = goeie kans op whipe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag ik heb Alchemist geleert is er een manier om dat te unlearnen.
Ik heb namelijk een fout gemaakt.

Weet iemand dat ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 16:39
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:21:

Weet iemand dat ???
Als je je character info opent zit er een tabje 'skills' daar staat ergens alchemy tussen met daarachter een rondje met een kruisje erin. Als je daar op klikt dan ben je die skill weer kwijt.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 01:37

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:21:

Weet iemand dat ???
alchimist wel dan moet je de skill onder "c" erbij pakken en dan unlearn, als je gatherer erbij hebt ben je fooked ! die kan je niet weghalen volgens mij

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HA super bedankt man :D thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:47
Modbreak:Ik wil hier geen informatie zien over hoe men d.m.v. valse CC informatie in te vullen een WoW account kan aanmaken. Dit is in eerdere topics ook al aangegeven, maar blijkbaar zijn sommigen dit vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:59:
[...]

En gauw mana gebruiken = veel healen = veel aggro = dooie priest = goeie kans op whipe :).
Vanavond weer ST? :P
Ik ben laat thuis vanavond btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:42:
De deadmines ga je niet in je eentje doen tot ruim na je 35e, en dan heb je al niks meer aan de rewards. Ik zou als ik jou was gewoon ff de deadmines gaan doen. Vooral voor de deadmines worden constant groepen gevormd, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

En wat betreft dat aggro trekken. Tja. Als je nou eens NIET zo snel mogelijk damage doet? Ik kan in een dungeon ook wel rapid fire gebruiken hoor, maar dan weet ik zeker dat ik die mob niet meer van me af ga krijgen.
Webgnome schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:21:
Wat je natuurlijk ook kan doen is zelf van die meuk okpen en dan een gedurende lange tijd ver onder de koopprijs verkope.. ok je draait dan in principe verlies maar als je dat met genoeg spullen doet dan zal de prijs vanzelf moeten zakken
Aha. Dus hij koopt iets voor 3 gold, en bied het aan voor 6 gold. Jij koopt het voor 6 gold, en bied het dan weer aan voor 3 gold? Hij heeft nu 3 gold winst, en koopt gewoon fijn exact datzelfde item weer.

Mijn god, denk eens na. Gooi je geld dan gewoon weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 17:10
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:12:
[...]

Hmm. Dus ik heb weinig kans dat ik hem daar tegenkom? Ik heb weinig zin om er (te)veel voor te betalen _als_ ik hem al via de AH kan kopen. Droppen is beter en levert nog xp op ook. Is het een vogel of wat? Ik weet niet of ik hem nu aankan @ lvl 23 ... :P
Kan ook lvl 25 zijn dat beest... Weet het niet meer, maarja, veel xp krijg je voor geen enkele creep. AH is ie meestal wel te koop ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:56:
[...]

Hoe vaak ze bij mij al niet 'Run, Diango, Run!' geroepen hebben :')

Gelukkig konden we er altijd om lachen. Ik iets minder zodra ik de reparatie moest dokken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 16:39
Ok excuses voor als het al gevraagd is, maar het volgende:

Wat gebeurt er precies in children's week?

Heb echt geen flauw idee.... :?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

offtopic:
HTT-Thalan, wat ik me nu al een hele tijd afvraag, wat betekend die smiley nou eigenlijk? Ik kom er niet uit.. welke van de GoT smilies lijkt er het meest op? :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 09-07 15:54
Hydra schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:39:
En wat betreft dat aggro trekken. Tja. Als je nou eens NIET zo snel mogelijk damage doet? Ik kan in een dungeon ook wel rapid fire gebruiken hoor, maar dan weet ik zeker dat ik die mob niet meer van me af ga krijgen.
ja, gewoon garrote en rupture gebruiken, krijg je bijna geen aggro door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 20:54

Wiebbe

<none />

Binno schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:26:
[...]

alchimist wel dan moet je de skill onder "c" erbij pakken en dan unlearn, als je gatherer erbij hebt ben je fooked ! die kan je niet weghalen volgens mij
gewoon met gatherbook alle alchemy stuff weghalen ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

OkkE schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:52:
offtopic:
HTT-Thalan, wat ik me nu al een hele tijd afvraag, wat betekend die smiley nou eigenlijk? Ik kom er niet uit.. welke van de GoT smilies lijkt er het meest op? :)
Officieel is het deze smiley Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Maar ze hebben hem op got niet, en ik neem niet te moeite om voor elke keer dat ik hem wil gebruiken img tags te gaan plaatsen. Hij betekend zoveel als huilen van het lachen, iets heel lollig vinden en sarcastisch ook, af en toe.

Hij is door een fokker ontworpen uit de huilen ( ;( ) en lachen ( :) ) smiley,en ik vind hem geweldig Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maegrim schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:53:
[...]

ja, gewoon garrote en rupture gebruiken, krijg je bijna geen aggro door
Ja, maar die garrotte moet je stealth zijn en werkt niet als je target in combat is. Dat betekent dus dat jij de eerste klap moet toedienen waardoor je gelijk de puller bent en dus zowieso al aggro krijgt. Rupture werkt alleen goed als je eerst wat combopunten verzamelt, en de makkelijkste manier daartoe is SS spammen, wat weer een (te) grote kans geeft op Crits. Ik heb bijna 1/4 SS moves een crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
m0nk schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:39:
[...]

Wel even goede argumenten voordragen hè. De shaman was dus hetzelfde level als ik (20). De mage in kwestie was dus level 60.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 09-07 15:54
Garrote (Rank 1)
50 Energy 5 yd range
Instant
Requires Stealth
Garrote the enemy, causing 108 damage over 18 sec. Must be stealthed and behind the target. Awards 1 combo point.
Niet in combat? Waar zie je dat? :+
Er zijn andere manieren om combopunten te krijgen, kjik maar naar je talents. Gouge add een punt, openen met cheapshot is altijd goed en adds 2 (of met talents 75% kans op 3) punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 12:58
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:50:
[...]

Hoe vaak ze bij mij al niet 'Run, Diango, Run!' geroepen hebben :')

Gelukkig konden we er altijd om lachen. Ik iets minder zodra ik de reparatie moest dokken :')
Ik hoop dan vanharte dat jij niet wegrent..... want zeker in latere instances is dat dodelijk, alleen de priest mag dat als hij een soulstone heeft en naar een veilige plek rent (oftwel ver van de mobs).

Als ik als mage teveel aggro heb en ik weet zeker dat ik het niet overleef, dan zet ik gewoon een shield op (of mana shield of ice barrier maar die heb ik nog niet) en ga ik gewoon IAE spammen rond de priest om zo wat aggro van hem af te trekken zodat hij zichzelf niet hoeft te verdedigen en zichzelf/main tank kan gaan healen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Maegrim schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:02:
[...]

Niet in combat? Waar zie je dat? :+
Er zijn andere manieren om combopunten te krijgen, kjik maar naar je talents. Gouge add een punt, openen met kidney shot is altijd goed en adds 2 (of met talents 75% kans op 3) punten.
'Target is in combat' krijg ik dan te zien. Maar ik kan ook mis zijn met een andere skills hoor. Gouge werkt alleen als je ervoor staat, en cheapshot heb ik nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:02:
[...]

Ik hoop dan vanharte dat jij niet wegrent..... want zeker in latere instances is dat dodelijk, alleen de priest mag dat als hij een soulstone heeft en naar een veilige plek rent (oftwel ver van de mobs).

Als ik als mage teveel aggro heb en ik weet zeker dat ik het niet overleef, dan zet ik gewoon een shield op (of mana shield of ice barrier maar die heb ik nog niet) en ga ik gewoon IAE spammen rond de priest om zo wat aggro van hem af te trekken zodat hij zichzelf niet hoeft te verdedigen en zichzelf/main tank kan gaan healen.
Als je voor hard rennen xp zou verdienen, zou ik al in aanmerking komen voor een mount, geloof dat maar Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMES EN HEREN
(voor de laatste keer:)

WoW is nog te koop in de Apple Store in Enschede. Deze zaak heet Mexpert en is te vinden naast de zij-ingang van de Bijenkorf.
Zoek het telefoonnummer zelf maar op :)

Edit: En waarom kan ik nu ineens niet meer wow-en? :(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:57:
Ja, maar die garrotte moet je stealth zijn en werkt niet als je target in combat is. Dat betekent dus dat jij de eerste klap moet toedienen waardoor je gelijk de puller bent en dus zowieso al aggro krijgt. Rupture werkt alleen goed als je eerst wat combopunten verzamelt, en de makkelijkste manier daartoe is SS spammen, wat weer een (te) grote kans geeft op Crits. Ik heb bijna 1/4 SS moves een crit.
Tja, daarom heb je ook meer aan een Hunter in een group. Die kan tenminste disengagen ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.