Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.779 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eikeltje schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:51:
Waarom zijn zoveel warriors geil op agility. Ik heb veel liever strenght en stamina. Je krijgt veel meer damage van strenght dan dat je dat van agility krijgt. Verder is die 2 armor per agilty nix en de dodge/crit % ook veel te laag, nee geef mij maar lekkere swing damage.

Ik als warrior heb Stamina ------> Strenght -----> Agility/Spirit
Mwhoah.. met een crit build kom je al gauw boven de 20% crit, en als je lekker veel crit en impale talent hebt doe je toch echt wel meer damage dan als je puur op str zou focussen

[ Voor 12% gewijzigd door bcd87 op 27-04-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:40:

[...]

**Valt het jullie trouwens ook op dat je aan het begin van je lvl er tegen op ziet om weer te gaan Questen en het allemaal traag lijkt te gaan todat je op de helft / er net over bent :) en dat het LvLen ineens ook stukken sneller gaat wnnr je bijv van 57 -> dan van 56 -> 57 :P klinkt vreemd maar volgens mij heeft iedereen dat wel :)
Ik heb juist t omgekeerde, bij een nieuw lvl heb ik t idee dat ik superhard ga, en van 40-80% van een level gaat het me veel te langzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor een warrior:

als je flurry build gaat is het sta-agi-str

voor een MS build denk ik sta-str-agi,
sommigen gaan echter sta-agi-str, maar dat is denk ik omdat critts overrated is, want het is zo mooi om een 1500 MS critt te zien. Overal maakt het helemaal niet zo heel veel uit denk ik voor je damage stamina or strength in een MS build.

intelligence heeft geen waarde, spirit heeft een honderdste waarde van de andere stats.

Je moet je niet teveel door gevoel laten leiden. die critts zijn heel erg zichtbaar (al is het verschil van 0.5% meer critt helemaal niet zichtbaar) 20 extra damage op je 500 damage is niet zo heel zichtbaar. Hierdoor zijn die critts imo nogal overrated.
Gewoon de boel berekenn.
7 str = 1dps
20 agi = 1critt @ lvl 60 = 1%dps zonder skills = 1,8% dps met openwounds en impale. (wel je praktijk dps rekenen inclusief je MS dus, niet alleen de dps die bij je wapen gegeven is)
10 stam = 100 hp, kun je zo berekenen hoeveel % bij je hp dat is en dus ook zo meewegen.

voor mijn nog matig equiped warrior is dat dus:

10 stam = 100hp op 4000 = 2,5 %
10 str = 1,5 dps op 100 base= 1,5%
10 agi = 0.5% critt = 0.9% dps

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het gewoon altijd langzaam gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:45:
Ik vind het gewoon altijd langzaam gaan :D
na lv15 gaat het zeker altijd langzaam...same here...
Probeer gewoon in 1x zoveel mogelijk quests te completen in een bepaald gebied... bespaard tijd en in sommige gevallen ook loopwerk.
edit:
waardoor het dus toch iets sneller lijkt te gaan

[ Voor 9% gewijzigd door Zaagmans op 27-04-2005 14:49 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Het levelen opzicht gaat langzaam inderdaad, maar dat is niet wat ik vervelend vind. Wat ik vervelend vind: de afstanden die je soms moet lopen, en dat je bepaalde mobs moet killen, waar er maar 3 van zijn met een level wat ik aan kan, en ik moet wachten tot de respawnen.

Maar overall moet ik zeggen dat ik het nog steeds een super game vind! Heb al erg veel zin om mee te gaan doen met de raids van mijn guild. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier mages die met IAE grinden boven lvl 40? Zoja waar? Ik hoor dat in Dustwallow Marsh je goed kunt grinden op de murlocs aldaar, maar aangezien ik geen frost/arcane maar fire/arcane specced ben, zoek ik denk ik iets lagere lvl mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Levellen gaat juist erg snel imho. Vooral als je gaat vergelijken met andere MMO's. Bedenk wel dat je dit spel nog twee jaar ofzo wilt spelen. Als je dan 'al' na twee maanden level 60 kan zijn, wat wil je die andere 16 maanden dan doen? :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

[wise-ass]
16 + 2 = 18
18 != 24
:P

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
2 jaar = 24 maanden
na 2 maanden level 60
overige 16 maanden

???????
wat klopt hier niet ?

edit:

en te laat

[ Voor 14% gewijzigd door Smultie op 27-04-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Goed punt inderdaad Snappie88... dit vond ik ook een klein minpuntje van WoW, dat je 'maar' tot level 60 kunt. Maar wie weet komt er later een soort van uitbreiding/update, waarbij de levels omhoog gaan? Zo niet, sja dan maar met z'n alle PvP'en denk ik.. :) Anyway, voorlopig ben ik nog lang geen level 60, en heb ik er nog veel plezier in. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

Snappie88 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:04:
Levellen gaat juist erg snel imho. Vooral als je gaat vergelijken met andere MMO's. Bedenk wel dat je dit spel nog twee jaar ofzo wilt spelen. Als je dan 'al' na twee maanden level 60 kan zijn, wat wil je die andere 16 maanden dan doen? :)
Armor sets bij elkaar sparen (bijv voor mij (druid) de wildheart set). Dungeons raiden, honor points halen, straks de instances doen die nu nog dicht zijn, battlegrounds wat eraan zit te komen..
Uhmm als er expansion aankomt en de levelcap eraf gaat kan je weer verder levelen..
Zat te doen dus ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Ja, de hero classes worden later nog toegevoegd. Maar haal eerst maar even honor rank 13 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
OkkE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:06:
Goed punt inderdaad Snappie88... dit vond ik ook een klein minpuntje van WoW, dat je 'maar' tot level 60 kunt. Maar wie weet komt er later een soort van uitbreiding/update, waarbij de levels omhoog gaan? Zo niet, sja dan maar met z'n alle PvP'en denk ik.. :) Anyway, voorlopig ben ik nog lang geen level 60, en heb ik er nog veel plezier in. :D
Er komen als het goed is Hero Classes (ala WC3) maar dat zal nog wel even duren. Uitbreidingen komen er ook wel. Er gaan geruchten dat op de aankomende E3 deze uitbreiding al aangekondigd wordt voor eind dit jaar.
Irvine, Calif. - Monday, March 28, 2005 - Blizzard Entertainment® today announced their plans to debut World of Warcraft®: Northrend™ the first expansion to World of Warcraft®, its award winning massively multiplayer online role-playing game (MMORPG). The expanion will add new player races, a new faction and a whole new continent for players to explore.

"We are very excited about this." said Mike Morhaime, president of Blizzard Entertainment. "World of WarCraft has been a tremendous worldwide success and we look forward to giving our customers much more content to explore. The expansion will further the game's storyline in conjunction with free content that Blizzard plans to release in the coming months."

The expansion will be aimed largely at higher level players, and will involve a higher level cap, bigger and larger dungeons both inside and outside in Northrend and elsewhere, and many new items and quests. Blizzard is also expected to announce that the game's graphic engine has been further enhanced as planned to keep World of WarCraft in line with the latest technology.

After its debut at E3, World of Warcraft®: Northrend™ is expected to go into beta testing over the summer and be released in late 2005.
Blizzard zelf ontkent dit persbericht trouwens en zegt dat het fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Snappie88 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:04:
wat je kan doen

- professions leren ( dus je standaard weg gooien en overnieuw beginnen )
- nieuwe chars aanmaken om de andere classes / rassen te testen
- flink pvp'n en meedoen met raids
- geen wow spelen :/
keldon schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:10:
[...]

Er komen als het goed is Hero Classes (ala WC3) maar dat zal nog wel even duren. Uitbreidingen komen er ook wel. Er gaan geruchten dat op de aankomende E3 deze uitbreiding al aangekondigd wordt voor eind dit jaar.

[...]

Blizzard zelf ontkent dit persbericht trouwens en zegt dat het fake is.
euhm... moet je voor deze expansion betalen ?

[ Voor 31% gewijzigd door Webgnome op 27-04-2005 15:14 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
-- kan ook in 1 bericht --

[ Voor 93% gewijzigd door Webgnome op 27-04-2005 15:14 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een ding weet ik nogsteeds niet en mss hebben jullie daar een klein linkje naar of kunnen jullie dat zow uit jullie hoofd even typen ;)

hoeveel HP = 1 stam
hoeveel MP = 1 int
hoeveel regen increase = 1 spirit
hoeveel +% crit / dodge chanse = 1 agil

zelf mage ;) fire/arc build maar denk dat dat voor AoE niet echt veel verschil maakt nu 58 en heb een leuke plek gevonden om te grinden maar moet even wat meer stam opbouwen ;
Heb volgens mij de fout gemaakt door in het begin al heel erg in INT / Spirit te duiken ipv STAM / SPIRIT.. Daardoor gaat het AoE grinden minder voor AoE grinden kun je beter veel HP en veel Manna hebben ;) duz ik moet nu nieuwe gear gaan zoeken / kopen :P daar gaat me life saving voor Crusader nl geen zin om nu nog maraudon enzow nog een keer te gaan doen voor items :) wil asap 60 worden en waar ik nu zit gaat het met 2k xp 3 sec cooldown 2kx 3sec cooldoen :) :) dus dat schiet wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ligt aan de Class ;)
Webgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:11:
Aangezien Blizz het ontkent hoe zouden wij het dan moeten weten??

[ Voor 86% gewijzigd door Muppet op 27-04-2005 15:21 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
misschien uit ervaring van andere mmo's?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:22:
misschien uit ervaring van andere mmo's?
Als er een echte grote uitbreiding komt met een nieuw continent/nieuwe rassen/etc. dan zal daar zeker voor betaald moeten worden ja.
Het maandelijkse bedrag zit hem in serveronderhoud en bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik zou het niet weten, of je er voor moet betalen inderdaad. Maar ik denk het niet, want dan zouden ze of nieuwe servers moeten maken waar de expansion op draaid, of je krijgt mensen met en zonder expansion door elkaar - wat ook niet echt werkt. Mgoed, speculeren hierover is nogal nutteloos lijkt me, aangezien Blizzard het ontkent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Yup. Hunters hebben vaak last van Monkey-madness. Worden wild als er een stuk "of the monkey" mail armour valt ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:15:
een ding weet ik nogsteeds niet en mss hebben jullie daar een klein linkje naar of kunnen jullie dat zow uit jullie hoofd even typen ;)

hoeveel HP = 1 stam
hoeveel MP = 1 int

zelf mage ;) fire/arc build maar denk dat dat voor AoE niet echt veel verschil maakt nu 58 en heb een leuke plek gevonden om te grinden maar moet even wat meer stam opbouwen ;
Heb volgens mij de fout gemaakt door in het begin al heel erg in INT / Spirit te duiken ipv STAM / SPIRIT.. Daardoor gaat het AoE grinden minder voor AoE grinden kun je beter veel HP en veel Manna hebben ;) duz ik moet nu nieuwe gear gaan zoeken / kopen :P daar gaat me life saving voor Crusader nl geen zin om nu nog maraudon enzow nog een keer te gaan doen voor items :) wil asap 60 worden en waar ik nu zit gaat het met 2k xp 3 sec cooldown 2kx 3sec cooldoen :) :) dus dat schiet wel op ;)
dit ligt zoals hier boven al gezegd werd aan de class,
maar voor zover ik weet is het voor HP bij elke class hetzelfde, of niet?

10HP = 1 stamina, basis hp (wat je er bij elk lvl bij krijgt) + stamina*10=HP
15MP = 1 int, basis mp + int*15=MP

behalve als je als Mage een talent Arcane Mind gebruikt, wat je maximale mana verhoogt, dan word het per 1 int 16,2 MP (15 x 8% op rank4 van talent).

Hoe het met str en agil precies zit weet ik niet, wat ik wel weet is dat agil voor hunters en rogue's anders zijn dan de andere classes.

edit: ik heb met mijn lvl52 mage nu 2200 hp en 5250 mana ongeveer, moet eigenlijk wat meer HP hebben, maar veel mana hebben is echt zalig :p

[ Voor 5% gewijzigd door butsj op 27-04-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:28:
Ik zou het niet weten, of je er voor moet betalen inderdaad. Maar ik denk het niet, want dan zouden ze of nieuwe servers moeten maken waar de expansion op draaid, of je krijgt mensen met en zonder expansion door elkaar - wat ook niet echt werkt. Mgoed, speculeren hierover is nogal nutteloos lijkt me, aangezien Blizzard het ontkent. :)
Dat gebeurt bij wel meer mmorpgs. Qua gebieden is het zowiezo simpel. Geen uitbreiding dan kom je er gewoon niet in. Geen uitbreiding en je levelcap blijft gewoon op 60. Als de nieuwe items/etc. dan een levelreq startende bij 61 krijgen..
Aangezien er vrij veel ontwikkeltijd in gaat zitten ook in zo'n expansion vind ik het niet meer normaal dat daar voor betaald moet worden.
Denk dat er de komende 5 a 6 maanden toch niks uitkomt behalve gratis dingen als items, instances etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

butsj schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:35:

Hoe het met str en agil precies zit weet ik niet, wat ik wel weet is dat agil voor hunters en rogue's anders zijn dan de andere classes.
Volgens mij is 2str=+1 attack power voor alle classes behalve rogues/hunters. Voor hen is het 1str+1agi=+1 attack power.

1 agi geeft ook nog +2 armor en verhoogt crit chance.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
hoeveel exp/h haalt een mage nou gemiddeld met AOE grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Laatst online: 11-04 18:57
Hier staat wel een interessant stukje over:
Agility, Strength, Defense and Attack Power
http://forums-en.wow-euro...n=wow-general-en&t=148612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:15:

hoeveel HP = 1 stam
hoeveel MP = 1 int

Dat bovenste hangt van je class af volgens mij.

AoE maakt idd niet uit. Maar IAE AoE grinden wel (snap je het nog) Je wil namelijk Ice Barrier en Imp Blizzard hebben om echt effectief te grinden. Dan kun je namelijk zelfde lvl creatures IAE-en zonder dat je meteen dood bent. Dat heb je met fire/arc dus wel. Ik zoek nu dus rond de lvl 36 creatures die in camps bij elkaar spawnen en een snelle respawn timer hebben. Murlocs schijnen dat dus te hebben. Maar ik weet nergens een reeks lvl 36 camps van murlocs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: ik heb met mijn lvl52 mage nu 2200 hp en 5250 mana ongeveer, moet eigenlijk wat meer HP hebben, maar veel mana hebben is echt zalig :p
ben nu lvl 58 maar heb 290+ beetje spirit
294 of 298 int
en maar 2007 HP :S omdat ik dus puur op int en spirit ben gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:22:
[...]

Dat bovenste hangt van je class af volgens mij.

AoE maakt idd niet uit. Maar IAE AoE grinden wel (snap je het nog) Je wil namelijk Ice Barrier en Imp Blizzard hebben om echt effectief te grinden. Dan kun je namelijk zelfde lvl creatures IAE-en zonder dat je meteen dood bent. Dat heb je met fire/arc dus wel. Ik zoek nu dus rond de lvl 36 creatures die in camps bij elkaar spawnen en een snelle respawn timer hebben. Murlocs schijnen dat dus te hebben. Maar ik weet nergens een reeks lvl 36 camps van murlocs.
Wat bedoel je met Imp Blizzard? ice barier snap ik maar als je daarin zit kan je toch geen spels meer casten : dus dan heb je er niets aan denkk ik zomaar, en aangezien ik zodirect precense of mind heb en verder alles op fire :) doe ik mestal frost nova , dan de slow AoE maar met precense kun je die gelijk nog een keer doen en dat is 2x 700 dmg + wat afterburn denk totaal een 1700 dmg in 1 keer eraf :) met 3 keer klikken en dan gwoon arcane explosion spammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

improved blizzard vertraagt mobs en als je dat combineert met frostbite en winter's chill, blijven mobs grotendeels buiten melee range en zijn ze wel in jouw IAE range. Ice block is de shield waarbij je niets kan doen. Ice barrier kun je wel spells casten. Als de talent calculator tenminste klopt. Anders is het precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

mbooij

De Mosselman

Webgnome schreef op woensdag 27 april 2005 @ 15:11:
[...]

Blizard heeft aangegeven dat het maandbedrag opgebouwd is uit onderhoud aan het serverpark, support voor gebruikers en het uitbreiden en aanpassen van de speelwereld. Volgens dit laatste zou een toekomstige uitbreiding dus gratis te downloaden zijn. Ook al is het commercieel niet erg logisch (check sims met zijn uitbreidingen) denk ik dat het wel een mogelijkheid is voor de toekomst. Zeker als je kijkt naar de groote van de updates (die zijn zo 100mb) en hoe makkelijk die geslikt worden.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:32:
improved blizzard vertraagt mobs en als je dat combineert met frostbite en winter's chill, blijven mobs grotendeels buiten melee range en zijn ze wel in jouw IAE range. Ice block is de shield waarbij je niets kan doen. Ice barrier kun je wel spells casten. Als de talent calculator tenminste klopt. Anders is het precies andersom.
Hoe hoge crits doe jij dan met je ice spells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei ben ik fire/arcane, dus waarschijnlijk rond de 5% of lager. Met fire zit ik tussen de 5 en 10%. Maar dat gaat nog omhoog omdat ik nog geen talent points in de +to crit% en +to dmg% talents heb.
mbooij schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:38:
[...]

Blizard heeft aangegeven dat het maandbedrag opgebouwd is uit onderhoud aan het serverpark, support voor gebruikers en het uitbreiden en aanpassen van de speelwereld.
:X Je zei support

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
mbooij schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:38:
Zeker als je kijkt naar de groote van de updates (die zijn zo 100mb) en hoe makkelijk die geslikt worden.
Reken er maar niet op. Ze zullen inderdaad regelmatig nieuwe content uitbrengen (vooral de not-yet-opened dungeons), maar voor de echte uitbreidingen (nieuwe continenten e.d.) zul je moeten gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50
Ik kwam laatst op een forum een lijst tegen van plekken waar je goed kon AoE solo'en op verschillende levels.Kan alleen die lijst niet meer vinden. Weet iemand waar je op level 36 goed kan aoe grinden? En welke taktiek gebruikt een frost/arcace specced mage voor aoe solo'en?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik vroeg me ag welke epic kodo jullie het mooiste vinden, de witte of de bruine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Laatst online: 13-06-2022
De eerste respec van je talents is gratis, 2de is 1Gold, en de 3de is?
Ik wil graag een beetje experimenteren met me priest maar ben bang dat het teveel gaat kosten.
Zag al berichtjes op diverse fora staan van 50G voor een respec de hoeveelste keer is dat dan?

Edit: is het eigelijk slim om bij lvl 45 te re specen naar een pve shadow priest?

[ Voor 14% gewijzigd door motormuus op 27-04-2005 17:49 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:55:
zoals ik al zei ben ik fire/arcane, dus waarschijnlijk rond de 5% of lager. Met fire zit ik tussen de 5 en 10%. Maar dat gaat nog omhoog omdat ik nog geen talent points in de +to crit% en +to dmg% talents heb.

[...]

:X Je zei support
ja ik weet niet maar:

- telefonische helpdesk
- ingame GM's
- Forum
- E-mail helpdesk

zijn toch aardig wat supportkanalen die best geld kosten :? maar dat er mensen zijn die de standaard adviezen bij problemen ( die gegeven zijn door blizz ) niet doen en meteen maar een ticket schrijven wordt vergeten... er zijn echt veel mensen die dat niet doen en zeggen het wel te hebben gedaan

[ Voor 20% gewijzigd door Webgnome op 27-04-2005 18:00 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
motormuus schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:44:
De eerste respec van je talents is gratis, 2de is 1Gold, en de 3de is?
Ik wil graag een beetje experimenteren met me priest maar ben bang dat het teveel gaat kosten.
Zag al berichtjes op diverse fora staan van 50G voor een respec de hoeveelste keer is dat dan?

Edit: is het eigelijk slim om bij lvl 45 te re specen naar een pve shadow priest?
1e keer 1g, dan 5g, 10g, 15g, 20g, 25g, 30g, 35g, 40g, 45g, 50g, 50g, 50g, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, net weer aangevallen door een lame ud rogue :P Kzag in Western Plaguelands een lvl 50 paladin aangevallen worden door 3 lvl 52 mobs, dus ik ren er heen, en begin wat te tanken. Nja, die paladin rent weg (niet zo handig), maar ik probeer nog een mob te pullen (waren undead ;)). Staat inene de lvl 60 ud rogue die ik 15 seconden daarvoor gezien had, waar ik naar gezwaaid had, achter me en ik word gestunned.... Sukkel, je ziet toch dat ik iemand probeer te helpen? :/

Nja, hij dacht fijn z'n honor-puntjes in de wacht te slepen, maar daar had ik geen zin in. Dus ik gooi er divine shield overheen > 12s rust :P Hij denkt prob dat ik weg zal TP-en, want hij loopt weg. Maar ik was dat niet van plan :D Nja, die rogue staat dus een end verder weg te kijken, prob verbaasd dat ik niet aan het HS-en ben :D Halverwege denk ik > waarom niet, ik moet toch die kant op 8)7 Dus ik ga HS-en. De rogue besluit het nogmaals te proberen en loopt naar me toe, al stealthend. Helaas, te laat knulletje :+

Kvind het best zielig als je zo aan je HPs moet komen :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wees blij.

Op mijn server heb ik op een enkele keer na nooit een normale 1v1 battle, horde is zo verschrikkelijk in de meederheid hier...

Tegenwoordig staan er gewoon groepen horde voor alle instances. Resultaat: wij krijgen minder goede items, horde wordt alleen maar nog sterker, meer alliance vertrekt naar een server waar de getallen wat meer even zijn.

Ik wist dat een pvp server dit soort taferelen zou brengen, alleen op al'akir zijn er gewoon zoveel horde en zo weinig serieuze alliance dat het gewoon echt niet meer leuk begint te worden.

Southshore is nu gewoon ingenomen door horde, een hoop lvl 30-35 gasten kunnen geeneens normaal meer questen daar. En als alliance eens massaal eropuit trekt om aldaar de tegenaanval in te gaan worden we gewoon 'geoutnumbered'

Mja, frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
idd, hetzelfde in gadgetzan nu
we hadden een raidgroepje opgezet, maar omdat de horde zo erg in de meerderheid was durfden de meeste niet en HS'en nadat ze in een stil hoekje gerezzed waren :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 27-04-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zelfde hier (bloodscalp) hoor :) Maar Western Plaguelands heeft over het algemeen weinig relatieve low-lvl players, dus het is minder interessant om te ganken :+

In Southshore of Gadgetzan is het echter afentoe behoorlijk rampzalig :/ Tja, triest vooral :P Met een groep van lvl 60s lvl 5x mensen doden heeft erg weinig met honor te maken :P

Gisteren, TOEN had ik een paar tegenstanders die tenminste wisten hoe het hoort :) Metyus (shaman) en Ninjo (warrior), als ik het goed onthouden heb ;)

Maar ik kan het gewoonweg niet over m'n hart verkrijgen een horde aan te vallen als hij geen kans maakt :X Als ze mobs aan het killen zijn zal ik ECHT niet aanvallen, eerder helpen.... En als ze een paar lvls lower zijn kan ik het ook niet doen :/ Het enige dat ik dan doe is /wave /smile /bye :D Mjah, wat is er met mij mis? :| :+

//Kan iemand even het mailtje "WoW Insider: Honor System Launches!" hier plaatsen? :P Van Blizzard :P Mijn geweldige email-filter heeft het gestopt EN verwijderd. Geen idee waarom :D

[ Voor 12% gewijzigd door Okyah op 27-04-2005 19:07 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Watch every fork in the road, travel in packs, and keep your weapons close at hand - player-versus-player (PvP) combat in World of Warcraft just got a little more competitive. The Honor System is up and running, and players will be ranked weekly based on how well they do in the PvP game and can earn special rewards based on that rank. We recently caught up with Tom Chilton - a Lead Designer on the World of Warcraft team - and asked him a few questions about the Honor System and how it was implemented.

Why was it decided to implement a ranking system [in World of Warcraft] that is similar to the Warcraft® III ladders on Battle.net®?

Since player-versus-player (PvP) is competitive by nature, we felt that the system that measures success in World of Warcraft's PvP should be a competitive system. A ladder-style ranking offers many benefits that other systems don't. For example, since a limited number of players at any given time can make use of the PvP rewards, it ensures that the honor system rewards are very meaningful without running the risk of the PvP rewards drastically devaluing PvE loot (i.e. if it took less total playtime to get the PvP rewards in comparison to the player-vs-environment (PvE loot). This is important to us as PvP and PvE are both aspects of World of Warcraft as a whole, and not two games that are completely independent of each other. In addition, a ladder-style system ensures that players entering the game long after the honor system has been active have a chance to rise to the top ranks. . .

Read More View Honor System Rewards

European 'Test of Honor' Contest!
Win a special in-game tabard by being the best PvP player on your realm!

How It Works:
A snapshot of the Honor System rankings will be taken on May 24th and the World of Warcraft Dev team will reward the top player at that time from each faction on every realm.

The prize will be a special in-game tabard exclusive to the winners and not available through any other means. Competition will be heated to reach the top spot, so to maximize your chances make sure your PvP kills are ‘honorable’. Read the articles on the Honor System rankings and how this new game mechanic works if you have any questions.

Good luck in your quest to represent your faction as the best of the best in PvP!

Onyxia WoW Gameplay Spotlight: Battling Onyxia the Dragon
Dragons are among the deadliest denizens of Azeroth - gigantic and graceful, cunning and terrible in their wrath. Onyxia ranks high among the dragonken of Blackrock, the brood of Deathwing, and is one of the most dangerous foes in World of Warcraft.

In this featured snapshot from the game, watch a brave raid group take on this fearsome creature... and prevail!

View Gameplay Trailer

On the Horizon: Battlegrounds
Warcraft is a universe constantly in strife, shaped by nearly unceasing warfare among the vast armies of the numerous conflicting factions of Azeroth. These large-scale battles will soon find their way into World of Warcraft, as special zones designed for large team-combat play are released in the 'Battlegrounds' patch. The first of these new areas is Alterac Valley, but several others are in the works and will make their way into the game over the next few months. Along with the Honor System that has just launched, the Battlegrounds will expand the PvP aspect of World of Warcraft and provide new incentives for warriors to battle it out for the domination of Azeroth. Watch for this new zone in a future patch.

Check here for more information on Battlegrounds, including a preview of Alterac Valley and how this new zone will play.

[ Voor 11% gewijzigd door Maegrim op 27-04-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Weet iemand waar je flashy powder voor vanish kan krijgen? Ik kan het nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Shady Dealer of Poison Vendor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:51:
Zelfde hier (bloodscalp) hoor :) Maar Western Plaguelands heeft over het algemeen weinig relatieve low-lvl players, dus het is minder interessant om te ganken :+

In Southshore of Gadgetzan is het echter afentoe behoorlijk rampzalig :/ Tja, triest vooral :P Met een groep van lvl 60s lvl 5x mensen doden heeft erg weinig met honor te maken :P

Gisteren, TOEN had ik een paar tegenstanders die tenminste wisten hoe het hoort :) Metyus (shaman) en Ninjo (warrior), als ik het goed onthouden heb ;)

Maar ik kan het gewoonweg niet over m'n hart verkrijgen een horde aan te vallen als hij geen kans maakt :X Als ze mobs aan het killen zijn zal ik ECHT niet aanvallen, eerder helpen.... En als ze een paar lvls lower zijn kan ik het ook niet doen :/ Het enige dat ik dan doe is /wave /smile /bye :D Mjah, wat is er met mij mis? :| :+

//Kan iemand even het mailtje "WoW Insider: Honor System Launches!" hier plaatsen? :P Van Blizzard :P Mijn geweldige email-filter heeft het gestopt EN verwijderd. Geen idee waarom :D
Je hebt waarschijnlijk teveel eer! :P Kan ik van de meeste Horde niet zeggen, hoewel er best een paar echte goeie tussen zitten. Gelukkig zit ik niet op een pvp-server, maar op een normale en heb ik geen last van campende Hordespelers! Mss in de toekomst eens een charretje bouwen op een pvp-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Die kan ik dus nergens vinden. In stormwind niet, en de dorpen hoef ik al niet te proberen. Waar vind je die dealers? De rogue dealers in sl7 hadden het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Old Town in SW, Forlorn Cavern in IF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:14:
[...]

Die kan ik dus nergens vinden. In stormwind niet, en de dorpen hoef ik al niet te proberen. Waar vind je die dealers? De rogue dealers in sl7 hadden het niet.
http://www.thottbot.com/?s=Shady+Dealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Senks Maegrim!! :) Hehe, ze zien zelf ook in dat je nu niet meer alleen KAN rondlopen :P En toch doe ik het. Met veel gegank van mijzelve tot gevolg :+

Mhm, Dathon, kweet niet :P Maar er is gewoon niets aan als je spelers aanvalt die je makkelijk aan kan. Net zoals een FPS met godmode aan, weinig spannend... Dan ga ik wel een film kijken :P
En ik bedenk me dat er aan de andere kant van de lijn ook iemand zit te spelen. Die wil misschien gewoon een lvl hoger komen, of een leuke reward krijgen. En dan kom ik hem een beetje killen zodat hij weer een tyfusend kan lopen en zo een hoop tijd kwijt is.... :/ Dus dan laat ik het maar 8)7

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Misschien een domme vraag , maar waar download ik de latest patch

Ik mis dat eigenlijk in de start post

Edit:

Lol NM de game update zich zelf , alleen de register server is down :(

[ Voor 55% gewijzigd door Stronkie op 27-04-2005 21:09 . Reden: Hoe lang duurt het gemiddeld voordat http://signup.wow-europe.com/ weer te bereiken is ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zo grapig over al die allies die zeuren over de Horde.. Op de meeste server outnummere ze de Horde. Daarnaast kan ik je zeggen dat allies net zo zielig bezig zijn (al moet ik zeggen dat je het rond TM kan verwachten, als je daar als lvl 30+ rond loopt vraag je er om), maar als je ze ziet bij tanaris, het is gewoon te zielig. Dan komt een lvl 53 rogou je aanvallen (ik lvl 47 warrior), tijdens het landen van de windmaster, dan mislukt zijn opening en ik ben arms/fury dus dat is Hamstring/disarm en beuken. Ben je aan de winnende hand komen er 3 vriendjes.
Loop je door gadgetzan word je constant aangevallen terwijl je bezig bent met je dingen (wel leuk is om mijn Tank tenue aan te trekken en dan de bruiser het werken laten doen :):):))
Het probleem is dat je het van je eigen kant niet ziet, (en de meeste vinden het zelfs nog heel leuk ook om zelf dezelfde te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag twee keer een vervelend moment... Met een group een quest doen, iedereen kan het questitem pakken, maar ik niet. :( Paar keer gewacht op respawn, maar k kan gewoon niet het gewenste item krijgen... Na 45 minuten was ik er zat van, en zijn we een andere quest gaan doen.
Wat denk je? Weer exact hetzelfde! Iedereen had het item, behalve ik... Vandaag gewoon bijna 2 uur voor niets bezig geweest. Heb al lange tijd niet meer zo gescholden op alles wat los en vast zat, vooral de 2e keer. :+

Heb vandaag nog wel wat andere solo quests gedaan, die gingen wel goed. Nja, k probeer het morgen wel eens weer, misschien dan meer geluk.

En die disconnects zijn ook niet grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ik ging daarnet een vriend helpen met een quest (hij is level 13 warrior)

Stonden we bij de questgiver, staat daar ook een level 12 vrouwelijke mage. Komt er een lvl 21 paladin aangelopen, en die daagt haar uit. Zij declined natuurlijk, dus ik daagde hem even uit :')

Ik open met gouge, backstab, evis. Au. Daarna Vanish, en ambush, ss, evis. Dood. :')

Gaat hij even af :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ff een vraagje, moet ik om met guns om te kunnen gaan een bepaalde class zijn? of skill hebben? Want die dwarf in ironforge leert mij helemaal geen skills. 't hele venster is leeg als je zegt 'train me' ook al staan alle filters aangevinkt. :?

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rogues/warriors kunnen guns
priest/mage/warlock kunnen wands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Crashman schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:22:
Ff een vraagje, moet ik om met guns om te kunnen gaan een bepaalde class zijn? of skill hebben? Want die dwarf in ironforge leert mij helemaal geen skills. 't hele venster is leeg als je zegt 'train me' ook al staan alle filters aangevinkt. :?
Als je nou even meldt welke class je bent |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:35:
Rogues/warriors kunnen guns
priest/mage/warlock kunnen wands
Ik moet minder drinken hehe

En als ik toch aan het editten ben, hunters zijn natuurlijk de aangewezen class voor guns, vooral dwarven hunters.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik las net op topic 14 15 16 dat er veel gedoe was over de CC bij het registreren en dat ze dat in maart zouden oplosse.

Nou niets hoor , nog steeds een gvd CC nodig. Ik had ook al gelezen dat fake CC niet werden aangeraden. Maar he ik heb een guest account nummer en een normale game key met die maand gratis spelen. Hoe kan ik nou een account aanmaken.

Met een fake CC nummer kom ik tot de laatste stap, maar op de knop creer account durf ik niet te drukken , ik weet niet wat blizzard doet met de verkeerde CC informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:31
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:33:
Wees blij.

Op mijn server heb ik op een enkele keer na nooit een normale 1v1 battle, horde is zo verschrikkelijk in de meederheid hier...

Tegenwoordig staan er gewoon groepen horde voor alle instances. Resultaat: wij krijgen minder goede items, horde wordt alleen maar nog sterker, meer alliance vertrekt naar een server waar de getallen wat meer even zijn.

Ik wist dat een pvp server dit soort taferelen zou brengen, alleen op al'akir zijn er gewoon zoveel horde en zo weinig serieuze alliance dat het gewoon echt niet meer leuk begint te worden.

Southshore is nu gewoon ingenomen door horde, een hoop lvl 30-35 gasten kunnen geeneens normaal meer questen daar. En als alliance eens massaal eropuit trekt om aldaar de tegenaanval in te gaan worden we gewoon 'geoutnumbered'

Mja, frustrerend.
Sorry hoor, maar wat een ongelofelijke onzin. Ik speel ook op Al'akir, en het is juist een van de servers waar de alliance:horde ratio redelijk in de buurt van de 1:1 komt. Ik heb nog nooit een groep horde gezien voor een instance, met uitzondering van de mensen die groupmembers zoeken voor SM. Hillsbrad is altijd al klote geweest, de gank groups van voor honor system zijn nu alleen veranderd in enorme raids. Tja, deal with it, doe het een keer 's nachts ofzo, doe ik ook.

Speel zelf horde op Al'akir, dus ik zal wel weer bevooroordeeld zijn, maar het is echt onzin hoe slecht de alliance het volgens jou zou hebben. Ben vandaag in Desolace zo vaak gekilled door alliance rogues die 7 levels hoger zijn dan ik, dat ik het op twee handen niet meer kan tellen. Shit happens, vrij lame ook imho, maar het is wel begrijpelijk, ze krijgen er honor voor. Don't like it? Don't play solo.

Edit: @Stronkie: Gewoon je subscription cancellen zodra je je account geupgrade hebt. :)

[ Voor 7% gewijzigd door The Will op 28-04-2005 01:18 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
hoe heet je? misschien kennen we je wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:31
Elinor, undead priest, en Kodush, orc hunter. Ben vandaag wel geganked met Kodush door een groepje alliance rond de 60 waarvan er eentje sowieso Nederlands was, hij heette namelijk Tovenaar. Dus als diegene hier ook rond loopt, ik hoop dat the Burning Legion je huis sloopt. :P

Edit: Je charnames komen me niet echt bekend voor iig, dus denk niet dat jij het was.

[ Voor 17% gewijzigd door The Will op 28-04-2005 01:35 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het niet laten.. Wat is deze game magisch!
Oniichi, Level 19 Night Elf Hunter @ Silvermoon.. Deze blijft. ;) 56k-warning!:

Afbeeldingslocatie: http://img4.echo.cx/img4/8064/oniichi14gg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img4.echo.cx/img4/9748/oniichi22cd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img4.echo.cx/img4/4025/oniichi36id.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img4.echo.cx/img4/5845/oniichi40ff.jpg

Misschien leuk voor in de toekomstige startpost? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Hydra schreef op donderdag 28 april 2005 @ 00:01:
[...]

Als je nou even meldt welke class je bent |:(
rustig aan hoor, dalijk krijg je nog een buil op je hoofd o_O. Als je t perse moet weten, ik ben paladin.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gisteravond een een paar lvl 3* gnomes ge-onesewinged in xroads

een van onze guildies (lvl 18 mmo n00b) werd paar keer geganked en ge cc' ed vlakbij xr
ik was in ogri dus ff snel windrider gepakt en die gnomes ff getossed }>

snap eerlijk gezegd niet wat mensen nou leuk vinden aan low lvls killen, dr is gewoon geen fuck aan :/

daarna met guildie op de boot naar bb gegaan, want daar scheen ook een guildie in problemen te zijn

haven in ratchet zien we een lvl 57 rogue en 59 pally, ze rennen asap dat kamertje binnen om te 'verstoppen' we dahten na laat maar met rust, ze willen ook oversteken

fout dus :/ bb was nog bezig met laden (zat nog in loading) hoppa sap

voortaan ben ik dus niet vriendelijk meer, hebben onderweg naar grom gol ook ALLE alliance gewoon afgeslacht

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 10:17
Het "lief" zijn voor je vijand is er niet meer bij na de patch. Ik word zovaak gegankd door lvl 60s terwijl ik lvl 49 ben. Das echt niet fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, MikdoGG, die screenies zijn echt geweldig als wallpaper :D

enne, blackraid3r, je zit precies binnen de limiet in het honorsysteem, mag maximaal 12 levels verschillen oid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Gister weer eens lekker gespeelt :). We gingen natuurlijk voor de arena award en we besloten om om 20.30 daar te zijn om zo eventuele horde 'op te ruimen'. Wat een humor. We stonden uiteindelijk met 8 man in de opening van de Arena te wachten op horde. echter alles wat we tegen kwamen had pvp uit staan... nou ja dan vraagje er om toch? Op het moment dat de box werd gedropt waren er geloof ik iets van 30 man in totaal.

De kist hebben we helaas niet gehaald, een orc pikte hem net voor onze neus weg. Deze orc heeft dat met de dood moeten bekopen. Toen de alliance erachter kwam dat die orc de kist had gehopend werd deze zonder enig respect neergesabelt :). Uiteindelijk ging het grootste deel weer want de horde was immers helemaal dood. We stonden nog ff wat na te genieten toen we ineens een lvl ?? ( 60 ) undeath op de trappen zagen staan.. onze guild kende deze knakker omdat hij van de week ons aardig bezig heeft gehouden ( 2 van ons ).

Dus in de /p meteen ATTACK en iedereen rend de trappen op naar de mage. Deze dacht natuurlijk dat we hem niet zagen @ de stairs maar werd dus verrast sprong van de trappen af naar buiten maar werd daar opgewacht door 5 anderen >> dood.

We hebben daarna nog wat gewacht op horde en het een en ander gekilled. Uiteindelijk volgden we nog een tauron en een orc die naar de pirates gingen naast booty bay. Omdat ze PVP uit hadden staan en wij wel van een gevechte houden gingen we ze lokken om pvp aan te zetten door alle npc's 1x te raken >:)

En wat werden ze pissed. Toen ze dus uitvonden dat wij daarmee bezig waren zetten ze pvp aan het begonnen op ons aft e stormen.. En dat hebben ze niet overleeft de eerste keer. Echter daarna werd het moeilijker. Er werd versterking bijgehaald en toen was het 5 vs 5..Uiteindelijk ontaarde dit in een fikse ruzie waarbij wij verloren maar we komen terug ! :P

Wat is dat honour system toch cool

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Laatst online: 10-09 22:39

Binno

. .. ... ....

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:19:
gisteravond een een paar lvl 3* gnomes ge-onesewinged in xroads

een van onze guildies (lvl 18 mmo n00b) werd paar keer geganked en ge cc' ed vlakbij xr
ik was in ogri dus ff snel windrider gepakt en die gnomes ff getossed }>

snap eerlijk gezegd niet wat mensen nou leuk vinden aan low lvls killen, dr is gewoon geen fuck aan :/

daarna met guildie op de boot naar bb gegaan, want daar scheen ook een guildie in problemen te zijn

haven in ratchet zien we een lvl 57 rogue en 59 pally, ze rennen asap dat kamertje binnen om te 'verstoppen' we dahten na laat maar met rust, ze willen ook oversteken

fout dus :/ bb was nog bezig met laden (zat nog in loading) hoppa sap

voortaan ben ik dus niet vriendelijk meer, hebben onderweg naar grom gol ook ALLE alliance gewoon afgeslacht
crossroads is horde territory en allaince is daar hordeaant killen ? lekker slim

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
blackraid3r schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:30:
Het "lief" zijn voor je vijand is er niet meer bij na de patch. Ik word zovaak gegankd door lvl 60s terwijl ik lvl 49 ben. Das echt niet fijn
Ja het is jammer dat het niet meer 'mogelijk' is om vriendelijk te zijn, ik liep met lvl 52 in Searing Gorge en zag een lvl 45 mage bezig met een lvl 47mobje. Ik liep dus langs hem en liet hem maar met rust, want een lvl 45 pakken is nou niet echt spannend, zeker niet als hij bezig is.
Dus 30seconden later sta ik lekker met 3 lvl 43-44 Dark Iron Geologist's te vechten, ra-ra wie dat als een mooi moment opvat om even wat honor points te verdienen?
Precies, die mage die ik had kunnen ganken, maar met rust liet. (hij had me overigens langs zien lopen)
Dit heb ik de laatste tijd al vaker meegemaakt, soms zijn ze wel gewoon vriendelijk, maar ik heb gisteren maar besloten om het risico niet meer te gaan lopen, 50% kans dat ze mij wel ganken iets later, dus dan bespaar ik mezelf liever weer een corpserun.
Binno schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:50:
[...]

crossroads is horde territory en allaince is daar hordeaant killen ? lekker slim
Stonetalon mountains (eerste 2 quests zijn op het randje barrens/stonetalon) is ook vlakbij Xroads en wel Contested.
Ik vind verder het hele honor-patch gebeuren niet meer zo erg als de eerste dag na de patch, en als je nu in un'goro 3 vs. 3 een spannende pot PvP wint wordt je er ook nog lekker voor beloond, dus dat is cool. Ik vind het alleen jammer dat ik nu gewoon iedereen die groen (qua lvl, niet kleur ^^) is moet killen. Ik hou wel van een beetje vriendelijkheid af en toe :)

[ Voor 12% gewijzigd door nioz op 28-04-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Bij ons is het sinds die honor patch een gekkenhuis op de server
Crossroads is constant under attack
minimaal 1 keer per dag word ogrimmar geraid

echt gewoon 200+ alliance per raid ofzo, niet normaal meer

Ik zit op stormrage (pve)
de verhouding bij ons is 6500 alliance / 2500 horde :/

we kunnen nog redelijk stand houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 02:11:
Kon het niet laten.. Wat is deze game magisch!
Oniichi, Level 19 Night Elf Hunter @ Silvermoon.. Deze blijft. ;) 56k-warning!:

[afbeelding]
totdat je na 5 vluchten strontziek wordt van dat trage gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

The Will schreef op donderdag 28 april 2005 @ 01:17:

Edit: @Stronkie: Gewoon je subscription cancellen zodra je je account geupgrade hebt. :)
Dus gewoon account creeren met je Fake CC en dan wanneer de maand bijna om is omzetten naar een PrePay kaart is mogelijk. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Binno schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:50:
[...]

zoals ik al zei :P

onze guildie, lvl 18 MMO n00b :P

je moet niet vergeten dat er met de nieuwe lichting ook veel nieuwelingen bij gekomen zijn :) wat duidelijk te merken is.

van het weekend ga ik proberen om BRD te doen voor het eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

gisteren net voor het slapen ff snel ZulFarrak doen
maar tot helft en paar moesten weg!!

hopenlijk vind ik wel een goede team vandaag :P
heb die shoulders en Axe echt nodig!!

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gistere in gadzetstan weer bezig geweest ik als lvl 47 daar aan het klooien geweest met guildies, zaten paar hordes lvl ?? en 55+ irri te doen en dan worden geowned door 3 alliance :D lvl 47 49 en 55 :P
gingen ze met zun 2en op mij af (druid) dus snel beer, rage laten opbouwen en daarna frenzied regeneration 8) gaf de rest genoeg tijd om ze aftemaken :P
en ofcurz eerst fearie fire op die rogue's :P
:B
meesterlijk luk , ben eigenlijk sinds die patch nog geen 1x dood gegaan door pvp ofzo :P ook niet zo veel gespeeld, weinig tijd van het weekend (zondag ofzo maar ff bikkelen naar de 50 )

waar kan je trouwens leuk questen op LVL 47?
Tanaris Klaar
Feralas Klaar
Heb werkelijk waar geen idee meer :P

Nog 2 quests van sunken temple en 1 zul farrak quest :)

[ Voor 14% gewijzigd door SaURoN op 28-04-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:57:
[...]

totdat je na 5 vluchten strontziek wordt van dat trage gedoe :)
Ja, echt hard gaat het niet idd. En ik ben nu hard bezig die poisons missie te doen. Na zo'n 4 keer doodgaan was mijn armor compleet naar de klote. Ik was 12 silver kwijt voor de gehele reparatie. Kan je nagaan hoe waardeloos goedkoop mijn uitrusting is :')

Ik heb nu een lvl 9 dagger en een lvl 15 req. dagger. Weet iemand waar ik een dagger kan krijgen die voor een level 23 rogue goed is? Het moet een dagger zijn, ik ga met gif werken. Ik kan ze nergens vinden, en van de drops hoef ik het ook niet te hebben merk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ah poison das zo lekker in pvp :P Leuk die rogues die dat gebruiken (abolish poison every 2 secs ofzo 8) ) luv that spell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:32:
[...]

Ja, echt hard gaat het niet idd. En ik ben nu hard bezig die poisons missie te doen. Na zo'n 4 keer doodgaan was mijn armor compleet naar de klote. Ik was 12 silver kwijt voor de gehele reparatie. Kan je nagaan hoe waardeloos goedkoop mijn uitrusting is :')

Ik heb nu een lvl 9 dagger en een lvl 15 req. dagger. Weet iemand waar ik een dagger kan krijgen die voor een level 23 rogue goed is? Het moet een dagger zijn, ik ga met gif werken. Ik kan ze nergens vinden, en van de drops hoef ik het ook niet te hebben merk ik wel.
in duskwood zit een rare-spawn die Naraxis heet, een lv27 spin die altijd een lv23 dagger dropt (Naraxis' Fang)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:35:
[...]

in duskwood zit een rare-spawn die Naraxis heet, een lv27 spin die altijd een lv23 dagger dropt (Naraxis' Fang)..
Ja, en ik zie nu dat er in duskwood level 25 spinnen rondlopen (black widow hatchling) die ook lvl 23 daggers droppen. Het is te gek voor woorden dat ik nog steeds die oude meuk gebruik. Zeker nu ik al 250% weapon dmg heb met ambush, en een 2/5 oppurtiny talent. Ik heb crits waar je akelig van word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Hm, die naraxis fang is geen vlot mesje zie ik wel, 1.6. Hij is lvl 22, de dagger, btw, volgens thottbot. Nee, dan liever een +agil lvl23 dagger met minimaal 17,7 dps. En ik moet er 2 hebben he';)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Gister een action gewonnen @ de AH :)

Deze baby is van mij. Gekocht voor MAAR 2,50 G :)

http://www.thottbot.com/?i=4488

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Crashman schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:17:
[...]

rustig aan hoor, dalijk krijg je nog een buil op je hoofd o_O. Als je t perse moet weten, ik ben paladin.
als je de moeite had genomen om ook maar een klein beetje research te doen, wist je dat paladins geen ranged wapens kunnen gebruiken }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:43:
Hm, die naraxis fang is geen vlot mesje zie ik wel, 1.6. Hij is lvl 22, de dagger, btw, volgens thottbot. Nee, dan liever een +agil lvl23 dagger met minimaal 17,7 dps. En ik moet er 2 hebben he';)
DPS boeit niet voor een rogue.
Hoe slomer (meer DPswing) hoe beter voor je mainhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:23:
gisteren net voor het slapen ff snel ZulFarrak doen
maar tot helft en paar moesten weg!!

hopenlijk vind ik wel een goede team vandaag :P
heb die shoulders en Axe echt nodig!!
Ik moet ook nog een keer ZF in voor Blye, want ik heb die quest nog steeds open staan dus het zal mooi wezen als ik vanvond die quest kan opruimen dan ben ik klaar in ZF. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:46:

Das een koopje, diegene die hem te koop aangeboden had wist zeker niet dat er meer voor hem in het vat had gezeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Webgnome schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:46:

dat is erg goedkoop! op skullcrusher staan ze altijd voor minimaal 10g buyout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

SaURoN schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:32:
waar kan je trouwens leuk questen op LVL 47?
Tanaris Klaar
Feralas Klaar
Heb werkelijk waar geen idee meer :P

Nog 2 quests van sunken temple en 1 zul farrak quest :)
nja heb je Maraudon geprobeert? (48+ instance in Desolace)
als je erheen gaat...get demonslay zou ik zeggen ,,,,1/3 deel is met demon's dus beetje handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:48:
[...]

DPS boeit niet voor een rogue.
Hoe slomer (meer DPswing) hoe beter voor je mainhand.
Hoe slomer hoe beter? Ik neem aan dat ik vaker kan steken met een snellere dagger. Wat bedoel je met DPswing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ben ik de enigste die instance soms over doet voor XP en geld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:02:
[...]

Hoe slomer hoe beter? Ik neem aan dat ik vaker kan steken met een snellere dagger. Wat bedoel je met DPswing :?
bepaalde specials van de rogue zijn afhankelijk van max weapon dmg
bij een special, doet je weapon speed er niet toe, omdat die instant is, tragere wapens hebben hogere max dmg :)
se7en schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:06:
ben ik de einigste die instance soms over doet voor XP en geld??
enige reden om een instance over te doen voor mij zijn:

* specifieke item drop
* Guildie/friend helpen

Exp + geld in instance is hoger als normaal, maar de tijd+winst is minder

solo grinden is dan sneller/winstgevender
geen elites, dus sneller grinden, + geen verdeling van drops

met expen/geld farmen gaat het maar om 1 ding

speed of the kill, balans vinden in downtime/exp/geld/effort

in mijnervaring boek ik het beste resultaat met humanoids 1 a 2 lvls onder mij, en dan nog het liefst caster classes :P

[ Voor 46% gewijzigd door Bokkie op 28-04-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
ben ik de einigste die instance soms over doet voor XP en geld??
nee

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
ben ik de enige die instance soms over doet voor XP en geld??
Nee :), ik doe nu nog nauwelijks quests alleen maar instances :p.
Die polearm heb je onder de vendorprijs gekregen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
QlimaX schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:13:
[...]

[...]

Die polearm heb je onder de vendorprijs gekregen :p.
daarom vond ik het ook het vermelden waard :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou de beste weapon enchant zijn voor PvP (voor een pallie)?

Icy Chill? Crusader? Lifesteal? een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

QlimaX schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:13:
[...]

Daarom lvl je zo langzaam :P (morge weer again :P )

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:08:
[...]

bepaalde specials van de rogue zijn afhankelijk van max weapon dmg
bij een special, doet je weapon speed er niet toe, omdat die instant is, tragere wapens hebben hogere max dmg :)

[...]
Daar heb je een goed punt. Ik moet dus een trage main hand dagger hebben met veel shade, en een snelle gifdagger in de offhand? Dan kan ik én specials doen met veel dpswing, en veel kans hebben om gif toe te dienen vanwege de snelle offhand.

Crits van over de 200dmg worden de laatste tijd gemeengoed. Ik word een echte killing machine :')

Dit vanish is trouwens geweldig! Als ik er tot over mijn oren inzit kan ik gewoon wegsneaken. Ook geweldig tijdens duels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Crashman schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:17:
[...]

Paladins kunnen geen ranged weapons gebruiken.

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.